abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_157106172
Kom maar op met die namen.
pi_157106230
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 09:38 schreef indiaantje89 het volgende:
Kom maar op met die namen.
Las vorige week nog dat er wellicht toch wel beetje gedoe was qua locatie, vertrek Marek Lieberberg, etc. Maar goed, ze zullen toch wel weer met degelijke namen komen. Verwacht RHCP, Sabbath, en nog wel iets harders en/of Duits. Coldplay wordt ook genoemd.

Denk dat ze bewust niet in hetzelfde (hardrock/metal) vijvertje gaan zitten vissen als de DEAG festivals. Of iig niet voor alledrie de headliners
pi_157106265
quote:
2s.gif Op maandag 26 oktober 2015 09:42 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Las vorige week nog dat er wellicht toch wel beetje gedoe was qua locatie, vertrek Marek Lieberberg, etc. Maar goed, ze zullen toch wel weer met degelijke namen komen. Verwacht RHCP, Sabbath, en nog wel iets harders en/of Duits. Coldplay wordt ook genoemd.

Denk dat ze bewust niet in hetzelfde (hardrock/metal) vijvertje gaan zitten vissen als de DEAG festivals. Of iig niet voor alledrie de headliners
De mysterieuze Fortarock headline zal ook wel op RAR staan verwacht ik.
pi_157106385
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 09:44 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

De mysterieuze Fortarock headline zal ook wel op RAR staan verwacht ik.
Ik denk echt dat die gewoon Volbeat gaan laten headlinen. Zeker na de verhalen van Tokus dat we geen enorme bezoekersaantallen moeten verwachten, meer in lijn met vorig jaar, tikkie meer. De groten zijn vrijwel allemaal om wat voor reden dan ook uitgesloten, en als ze écht een GnR, AC/DC, Metallica hadden dan was het qua bezoekersaantallen wel een wat andere prognose.
pi_157106446
quote:
2s.gif Op maandag 26 oktober 2015 09:52 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik denk echt dat die gewoon Volbeat gaan laten headlinen. Zeker na de verhalen van Tokus dat we geen enorme bezoekersaantallen moeten verwachten, meer in lijn met vorig jaar, tikkie meer. De groten zijn vrijwel allemaal om wat voor reden dan ook uitgesloten, en als ze écht een GnR, AC/DC, Metallica hadden dan was het qua bezoekersaantallen wel een wat andere prognose.
Ok nouja het is natuurljk gewoon een leuke band, maar zou het dan toch een beetje een vreemde keuze vinden als je ziet wat mogelijk haalbaar was.
pi_157106481
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 09:56 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ok nouja het is natuurljk gewoon een leuke band, maar zou het dan toch een beetje een vreemde keuze vinden als je ziet wat mogelijk haalbaar was.
Ben bang dat ze ook gewoon 'afglijden', natuurlijk heb je bands die komen als je maar betaalt, maar ook genoeg die wel een beetje kijken waar ze staan, en als je dan 2 moeizame jaren met krap 15k bezoekers achter de rug hebt helpt dat niet om zo'n band over de streep te trekken.
pi_157106634
quote:
2s.gif Op maandag 26 oktober 2015 09:59 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ben bang dat ze ook gewoon 'afglijden', natuurlijk heb je bands die komen als je maar betaalt, maar ook genoeg die wel een beetje kijken waar ze staan, en als je dan 2 moeizame jaren met krap 15k bezoekers achter de rug hebt helpt dat niet om zo'n band over de streep te trekken.
Ach ja we gaan het zien, Volbeat is een prima band imo. Maar al redelijk vaak gezien, en het altjid wel beetje hetzelfde.
pi_157107606
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 10:07 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ach ja we gaan het zien, Volbeat is een prima band imo. Maar al redelijk vaak gezien, en het altjid wel beetje hetzelfde.
Ik heb ze nog niet gezien, en valt bij mij (en denk toch wel bij velen) in de categorie 'leuk om op een festival mee te pakken, maar niet de hoofdreden om te gaan'. Buiten natuurlijk wat 'fans'. Ze zetten hopelijk in de breedte gewoon een leuke dag neer, dan is het al snel die 6 á 7 tientjes waard.
  maandag 26 oktober 2015 @ 11:11:20 #34
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_157107667
verwacht de namen vrijdag om 14uur. Dat is de afgelopen jaren standaard geweest bij RaR.

Fortarock zal wel eerder komen.

Ik vind het wel klote dat DEAG er bij is gekomen. De mix van (stevige) rock met pop vind ik zo fijn bij RaR. Maar als DEAG net de leuke bands wegkaapt kan dat wel een reden zijn om niet te gaan.
pi_157108367
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 11:11 schreef AgeEll het volgende:
verwacht de namen vrijdag om 14uur. Dat is de afgelopen jaren standaard geweest bij RaR.

Fortarock zal wel eerder komen.

Ik vind het wel klote dat DEAG er bij is gekomen. De mix van (stevige) rock met pop vind ik zo fijn bij RaR. Maar als DEAG net de leuke bands wegkaapt kan dat wel een reden zijn om niet te gaan.
Verwacht ze eerder, Nova Rock komt woensdag.
pi_157108634
Ze zien daar overigens Volbeat zelfs RaR wel headlinen, al dan niet met een sterke LNS er achter.
pi_157108708
Black Sabbath/Volbeat zou een prima avondje zijn.
pi_157154628
RHCP staat al met potlood opgeschreven.

Alice Cooper, NOFX, Dropkick Murphys, Amon Amarth, Bullet For My Valentine, Disturbed, Trvium en Volbeat mogen van mij wel doorkomen van NOva Rock.
  woensdag 28 oktober 2015 @ 09:38:07 #39
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_157154836
RHCP en Black Sabbath zijn wel 2 headliners die er jaren niet meer hebben gestaan. Dat is wel weer is fijn. Zal er wat 'jongers' of Duits bijkomen?
pi_157154909
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 09:38 schreef AgeEll het volgende:
RHCP en Black Sabbath zijn wel 2 headliners die er jaren niet meer hebben gestaan. Dat is wel weer is fijn. Zal er wat 'jongers' of Duits bijkomen?
Misschien zomaar Volbeat op een hoge spot + leuke LNS.
pi_157155105
quote:
2s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 09:42 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Misschien zomaar Volbeat op een hoge spot + leuke LNS.
Ik denk idd dat Volbeat gewoon heel hoog op het affiche zal staan. Mogelijk headliner. Maar als ze daar een leuke LNS tegenover zetten hoor je mij niet klagen.
pi_157155132
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 09:58 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ik denk idd dat Volbeat gewoon heel hoog op het affiche zal staan. Mogelijk headliner. Maar als ze daar een leuke LNS tegenover zetten hoor je mij niet klagen.
Jup, en soms is de Alterna (of hoe heet dat tegenwoordig) ook vrij sterk geprogrammeerd, daar staan ook zomaar bands van niveau'tje QOTSA of NIN. Dus als ze het zo programmeren kom je er wel mee weg.
pi_157155337
Als Black Sabbath er tussen gaat zitten wordt het misschien toch wel een Go weer dit jaar :P.
pi_157155350
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 10:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Als Black Sabbath er tussen gaat zitten wordt het misschien toch wel een Go weer dit jaar :P.
Leuk man, zeker na hoe t vorig jaar liep :Y Hoop wel dat ze geleerd hebben van die kampeerchaos, maar dat zal wel.
pi_157155370
quote:
2s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 10:18 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Leuk man, zeker na hoe t vorig jaar liep :Y Hoop wel dat ze geleerd hebben van die kampeerchaos, maar dat zal wel.
Ja en die weg naar de camping toe :( daar zijn echt duizende bolderkarretjes, steekwagentjes etc. gesneuveld _O-
pi_157156038
Wintertijd is ook best lastig.
pi_157156039
Om 12u dus ook RaR met acts.
pi_157156046
quote:
2s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
Om 12u dus ook RaR met acts.
Ja was te verwachten.

KoRn hoopte ik vorig jaar al een beetje op. Had ze toen wel me Slipknot enzo verwacht.
pi_157156053
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 11:12 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ja was te verwachten.

KoRn hoopte ik vorig jaar al een beetje op. Had ze toen wel me Slipknot enzo verwacht.
Tis wel een beetje een belegen act ondertussen, maar als ze bv. hun debuutalbum spelen (wat ze volgens mij op een eerdere/huidige tour doen/deden) is het best interessant.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')