abonnement Unibet Coolblue
pi_157076451
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 02:06 schreef Kalebatz het volgende:
Hoe krijg ik dat op mijn pc?
Moet je even kijken in het Netflix topic naar VPN's.
I´m back.
  Moderator zondag 25 oktober 2015 @ 02:10:45 #177
257132 crew  Awsom
pi_157076489
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 02:05 schreef Ryan3 het volgende:
Voor wie serie 5 wil terugzien, The Pirate Bay.
pi_157076752
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 02:07 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Moet je even kijken in het Netflix topic naar VPN's.
Heb je een linkje, kan het niet vinden?
Feel the fuzz!
pi_157077303
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 23:39 schreef Kalebatz het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd waar hij de afgelopen seizoenen is geweest en wat ie gedaan heeft
zag je in de kleine stukjes na afleveringen, en het meeste is verteld in Clear... ik vind een Morgan aflevering overbodig
Ze smelten de kazen!
pi_157077380
Ik niet. Morgan is een held.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zondag 25 oktober 2015 @ 07:45:32 #181
42263 Staaf
Forum Pimp
pi_157077747
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 10:50 schreef planethugo het volgende:

[..]

die cgi was idd te slecht voor woorden. Verzin dan wat anders als je niks echt in de fik kunt zetten want dit was echt heel erg slecht. Zelfs in Asylum films ziet dat er nog beter uit.

De lokaties ben ik ook al een tijdje beu. Nadat ze de stad verlaten hebben eind seizoen 1 is het alleen maar hetzelfde bos geweest, althans zo ziet het uit, waar gefilmd is. Af en toe een oud industrieel gebouw zoals terminus dat ze tegenkomen en dat is het wel. Toen vorig seizoen geruchten gingen dat ze meer richting een gemeenschap zouden gaan verwachtte ik ook dat het meer een stad zou zijn. Helaas lijkt het erop dat ze gewoon een paar studiohuizen gebouwd hebben op een steenworp afstand van de gevangenis.
Alexandria is ook dezelfde community als waar het seizoen met de governor zich afspeeld. Ook niet echt vernieuwend dus. Geeft mij dus wel iedere keer een herkenbaar gevoel helaas. Echte nieuwe locaties zou top zijn!
Sue Me
pi_157078171
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 07:45 schreef Staaf het volgende:

[..]

Alexandria is ook dezelfde community als waar het seizoen met de governor zich afspeeld. Ook niet echt vernieuwend dus. Geeft mij dus wel iedere keer een herkenbaar gevoel helaas. Echte nieuwe locaties zou top zijn!
eens
Do what you love, love what you do!
pi_157079020
Als je een stad had verwacht begrijp je gewoon weinig van de serie.

En alexandria is gewoon, qua uitstraling dan, typisch Amerikaans dorpje. Lijkt overigens totaal niet op Woodbury, dat had een 'mainstreet' met allemaal oude winkel pandjes. Dat heeft alexandria dus niet, dat zijn alleen huizen.
  zondag 25 oktober 2015 @ 11:51:33 #184
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_157080774
quote:
12s.gif Op zondag 25 oktober 2015 00:25 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Misschien krijg je na die aflevering wel diep repscetcp voor de man met de stok.
Misschien.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  zondag 25 oktober 2015 @ 12:43:23 #185
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_157082024
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 10:04 schreef Scrummie het volgende:
Als je een stad had verwacht begrijp je gewoon weinig van de serie.

En alexandria is gewoon, qua uitstraling dan, typisch Amerikaans dorpje. Lijkt overigens totaal niet op Woodbury, dat had een 'mainstreet' met allemaal oude winkel pandjes. Dat heeft alexandria dus niet, dat zijn alleen huizen.
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat ze iedere keer een community tegenkomen met haar eigen regels en die houden stand door die regels. Hoe de locatie eruit ziet maakt niet uit. Al vind ik zelf dat Alexandria vooral lijkt op Hershel's Farm, Woodbury is iets vrediger maar dan wel met een dictator en overal gewapende geharde vechters.

Die community houdt dus stand maar Rick en co zijn het er of niet mee eens (zoals met Woodbury, Terminus en dat ziekenhuis met de agenten) en alles gaat naar de klote, of ze trekken zelf problemen aan (Hershel's farm, gevangenis en Alexandria met de zombiehorde, en de wolves).

Het is iedere keer die afweging van wie heeft gelijk, de verwilderde no nonsense killer of de gematigde vredige persoon. Heel interessant verder maar na 6 jaar is het enkel herhaling van hetzelfde thema. Er gebeurt eigenlijk niks nieuws met deze serie, waar gaat het heen?

Goed, de actie is vet. Maar achteraf als de gloed weg is denk ik toch weer, ja en nu?
When all else fails, you always have delusion.
pi_157082114
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:43 schreef Mirel het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat ze iedere keer een community tegenkomen met haar eigen regels en die houden stand door die regels. Hoe de locatie eruit ziet maakt niet uit. Die community houdt dus stand maar Rick en co zijn het er of niet mee eens (zoals met Woodbury, Terminus en dat ziekenhuis met de agenten) en alles gaat naar de klote, of ze trekken zelf problemen aan (Hershel's farm, gevangenis en Alexandria met de zombiehorde, en de wolves).

Het is iedere keer die afweging van wie heeft gelijk, de verwilderde no nonsense killer of de gematigde vredige persoon. Heel interessant verder maar na 6 jaar is het enkel herhaling van hetzelfde thema. Er gebeurt eigenlijk niks nieuws met deze serie, waar gaat het heen?

Goed, de actie is vet. Maar achteraf als de gloed weg is denk ik toch weer, ja en nu?
Het is hetzelfde thema, omdat je na 6 jaar toch wel ook door hebt dat dat is hoe de Walking Dead wereld werkt? Dat is hoe het gaat, volgens de makers, in een door zombies overbevolkte wereld. En ja, die constante strijd tussen no nonsens killer en gematigd vredig persoon is ook waar de serie over gaat, dus het lijkt me nogal logisch dat dat thema telkens terugkomt. Dát is namelijk de serie.

En waar ik op reageerde ging wél over hoe Alexandria eruit zag, dus dat jij vind dat het daar niet om gaat is niet echt relevant. No offence though. Misschien had ik moeten quoten, maar ik vond dat mijn reactie vrij duidelijk over de paar posts erboven gingen.
  zondag 25 oktober 2015 @ 12:59:01 #187
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_157082384
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 23:39 schreef Kalebatz het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd waar hij de afgelopen seizoenen is geweest en wat ie gedaan heeft
Hij komt denk ik een cheesemaker tegen :D
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  zondag 25 oktober 2015 @ 13:03:10 #188
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_157082496
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:47 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Het is hetzelfde thema, omdat je na 6 jaar toch wel ook door hebt dat dat is hoe de Walking Dead wereld werkt? Dat is hoe het gaat, volgens de makers, in een door zombies overbevolkte wereld. En ja, die constante strijd tussen no nonsens killer en gematigd vredig persoon is ook waar de serie over gaat, dus het lijkt me nogal logisch dat dat thema telkens terugkomt. Dát is namelijk de serie.
Zoiets hoef je niet 6 jaar lang te doen in een serie. Er zijn genoeg andere dingen om te onderzoeken.

quote:
En waar ik op reageerde ging wél over hoe Alexandria eruit zag, dus dat jij vind dat het daar niet om gaat is niet echt relevant. No offence though. Misschien had ik moeten quoten, maar ik vond dat mijn reactie vrij duidelijk over de paar posts erboven gingen.
Ik neem aan dat die persoon het om de setting gaat in z'n geheel.
When all else fails, you always have delusion.
pi_157083166
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:43 schreef Mirel het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat ze iedere keer een community tegenkomen met haar eigen regels en die houden stand door die regels. Hoe de locatie eruit ziet maakt niet uit. Al vind ik zelf dat Alexandria vooral lijkt op Hershel's Farm, Woodbury is iets vrediger maar dan wel met een dictator en overal gewapende geharde vechters.

Die community houdt dus stand maar Rick en co zijn het er of niet mee eens (zoals met Woodbury, Terminus en dat ziekenhuis met de agenten) en alles gaat naar de klote, of ze trekken zelf problemen aan (Hershel's farm, gevangenis en Alexandria met de zombiehorde, en de wolves).

Het is iedere keer die afweging van wie heeft gelijk, de verwilderde no nonsense killer of de gematigde vredige persoon. Heel interessant verder maar na 6 jaar is het enkel herhaling van hetzelfde thema. Er gebeurt eigenlijk niks nieuws met deze serie, waar gaat het heen?

Goed, de actie is vet. Maar achteraf als de gloed weg is denk ik toch weer, ja en nu?
Dat is inderdaad het thema. Maar je zet het zo breed op dat het moeilijk is om daar iets buiten te bedenken dat met mensen te maken heeft. Ze varieren het wel, de ene keer zijn Rick en co. de geharden, de andere keer de anderen. Het dilemna menselijkheid in een harde wereld blijft natuurlijk wel centraal.
Het is een beetje alsof je problemen hebt met het feit dat How I met your Mother wel vaak over liefdesrelaties gaat of 24 wel altijd een terroristische dreiging heeft. Dat is een beetje het thema van de serie.
pi_157084155
Persoonlijk vindt ik nu, eind seizoen 5 en begin 6, dat ze echt constante goede kwaliteit leveren.

Gezien wat er, als ze de comics volgen, nog moet komen denk ik dat het alleen nog maar beter gaat worden. :)
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_157085122
Wauw, wat een aflevering! Ik schrok me dood toen de vrouw dat buiten stond te roken opeens afgeslacht werd. Dat was echt een WTF-moment. Daarna kwamen er alleen maar nog meer WTF-momenten, leuk! :D

Wel vond ik het opmerkelijk dat hoe snel Carol op het idee kwam dat ze zich als de anderen ging verkleden. Heel goed bedacht, zo viel je inderdaad niet op.

Ik vond het grappig om te zien dat de zoon van burgemeester met zijn geweer ging schieten. Dat is een heel andere rol dat ik van hem gewend ben want hij speelde ook in One Tree Hill als een knappe filmmaker en was daarin heel charmant enzo.
pi_157104782
:{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{
pi_157104793
Wat een episode weer :{ _O_
  maandag 26 oktober 2015 @ 03:09:26 #194
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_157104797
damn..
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_157104799
Eindelijk is NoXia's Glenn post eens van toepassing.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  maandag 26 oktober 2015 @ 03:24:11 #196
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_157104806
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 03:12 schreef OMG het volgende:
Eindelijk is NoXia's Glenn post eens van toepassing.
hij leeft nog. Dat waren niet zijn ingewanden. :7
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_157104810
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 03:24 schreef popolon het volgende:

[..]

hij leeft nog. Dat waren niet zijn ingewanden. :7
Either way, 't was een behoorlijk "OMG Glenn" moment.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_157104873
als het inderdaad zo is dat niet glenn maar nicholas opgevreten wordt en glenn er levend vanaf komt dan vind ik het iets van een soapserie niveau... totaal ongeloofwaardig hoe iemand daar nog levend uit komt. de dichts bijzijnde zombie grijpt natuurlijk gelijk naar zijn hoofd, maakt niet uit of er iemand op hem ligt of niet. zag je wel in de andere afleveringen als er iemand opgevreten wordt, de zombies vallen zowat over elkaar heen om een stukje mens te pakken te krijgen
Ze smelten de kazen!
pi_157105680
Wat een aflevering _O_

Glenn :{ :'(
  maandag 26 oktober 2015 @ 10:27:52 #200
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_157106962
Ik word hier zo moe van. :') elk seizoen weer dit soort achterlijke shit.

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')