abonnement Unibet Coolblue
pi_156948396




Dit pareltje van Paradox kwam op 10 maart 2015 uit *O*


Let's play youtube clips
https://www.youtube.com/r(...)uery=cities+skylines

Handige links en guides:
• Fok!frontpage: Cities: Skylines - De beste grafische mods
• Officiele wiki: http://www.skylineswiki.com/Cities:_Skylines_Wiki
• Officiele forum: http://forum.paradoxplaza(...)?859-Cities-Skylines
• Bugs en de fixes (door mods): http://forum.paradoxplaza(...)8-Bugs-fixed-by-Mods
• How to manage traffic (v2): https://imgur.com/a/z1rM1
• Genereer jouw eigen map via Google Maps: http://terrain.party/ (meer info hier)
• Template mod https://github.com/SkylinesModEngineer/CitiesSkylinesSkeletonSrc
• Zie je een error in je scherm en kan je niet spelen?

Hier de oplossing.
• Tip door FOK!user SuperHarregarre voor het maken van een 3D object voor in de game:
SPOILER: Tip door SuperHarregarre
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alvast een paar mooie features in dit spel.
• Workshop support met duizenden assets (gebouwen, parken, wegen en dergelijke) om je stad mee op te fleuren. En Mods om de functionaliteit van het spel zelf aan te passen. Zie ook het lijstje met de beste mods hier voor een goed begin.

• Maximaal 36km2 aan ruimte om te bouwen, of met mod kan je alle 25 tegels unlocken vor nog veel meer plezier en eventueel een smeltende pc.

• Vaste en volgbare inwoners in je stad, geen statistische weergave en ook geen random agents die maar gewoon overal en nergens gaan wonen.

• Je kan districten maken en in die districten zogeheten policies instellen zodat een beleid voor een verplichte roetfilter alleen in de industrie geld en niet in een woonwijk bijvoorbeeld of maak het zo gek als je zelf wil

• Uitgebreide opties voor wegen, rails, metro, bussen en havens voor je steden.

• Meer klimaten om in te spelen (heeft nog geen effect op het soort huizen die er gebouwd worden helaas) Noordelijk, Warm en Tropisch

SPOILER: Klimaten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Je kan de hele stad hun eigen poep laten drinken.

Must have mods voor nog meer stadplezier
ChirpFilter, alleen belangrijke chirps, de rest blijft weg
Zonebare wandelpaden
Elevated train tracks
Meer opties om je al aangelegde wegen aan te passen
Traffic Query tool
Geen verdwijnende auto's
Proper hardness (Niet te combineren met despawn)
First person camera
Dynamic resolution
Automatic bulldoze
25 tile unlock mod
Mods en toch achievements
Tree Brush Mod
Isometric camera(Niet te combineren met first person camers)
Terraform tool
Extended Public Transport UI
Web Server (gebruiken als 2e monitor met live stats)
Lane Changer: No left/right turn

Saved Games / Maps
Circle City

SPOILER: Plaatjes van FOK!kers:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van alles is weer waardeloos.
pi_156948517
Het is jammer dat ik nu nog zonder mods speel, want die verzonken en verhoogde stations zien er echt tof uit. Je hebt er nu geloof ik alleen nog T++ voor nodig. Ook om bijvoorbeeld alle sporen van een groter station te kunnen gebruiken (zoals ik nu heb).
Van alles is weer waardeloos.
pi_156949535
Voor woonwijken gebruik ik de 2baans weg met grasstrook, voor de 'duurdere' wijken die met bomen en voor al 't andere de normale 2baansweg. Wel op dorpsschaal :P

Op die screen liggen ook voetpaden door de wijk heen om n beetje het idee van steegjes te creëren. Maar dat kan nog veranderen gezien er ook tuintjes tussen moeten O-)
Nait Soezn Moar Broezn
  maandag 19 oktober 2015 @ 21:36:59 #4
111843 Cassius
Something's fucky
pi_156971141
Heb nu een aardig stadje ( 125.000 inwoners) alleen door onverstandige keuzes voor tiles heb ik nu geen strak geheel qua map.

Is er een manier om in een lopende game alle tiles te unlocken ipv alleen de 9 die ik nu bezit?

Heb de mod van S. Klyte toegevoegd maar dan krijg je dus dit:

quote:
The last Milestone (13) adds the permission to buy 17 new areas instead of one. So you have to reach that to unlock all areas, it does not work from the beginnig, as Milestones 1-12 are unchanged.
Heb milestone 13 al bereikt, mod doet dus niks op mijn lopende map :{
blablablabla
pi_156972616
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 17:31 schreef Elan het volgende:
Heb nu een aardig stadje ( 125.000 inwoners) alleen door onverstandige keuzes voor tiles heb ik nu geen strak geheel qua map.

Is er een manier om in een lopende game alle tiles te unlocken ipv alleen de 9 die ik nu bezit?

Heb de mod van S. Klyte toegevoegd maar dan krijg je dus dit:

[..]

Heb milestone 13 al bereikt, mod doet dus niks op mijn lopende map :{
Ik gebruik deze:

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=405810376
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 21:55:55 #7
111843 Cassius
Something's fucky
pi_156978683

Gevangenen luchten, maar dan anders _O-
pi_156988488
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 17:31 schreef Oldground het volgende:
Het is jammer dat ik nu nog zonder mods speel, want die verzonken en verhoogde stations zien er echt tof uit. Je hebt er nu geloof ik alleen nog T++ voor nodig. Ook om bijvoorbeeld alle sporen van een groter station te kunnen gebruiken (zoals ik nu heb).
Ik heb die gemist.
Vorige topic?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:44:44 #9
111843 Cassius
Something's fucky
pi_157038258

Ja joh, reizigers blussen.
pi_157038750
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 11:44 schreef Cassius het volgende:
[ afbeelding ]
Ja joh, reizigers blussen.
Hittegolfje :D

Godver, na een weekje Gelderland met veel getoer barst het van de ideeën hier _O-

[ Bericht 12% gewijzigd door Divje op 23-10-2015 15:29:30 ]
Nait Soezn Moar Broezn
pi_157055118
Een 'niet-weten-wat-te-doen'-screentje


Wel tof dat er nu ook Veolia & Arriva treintjes zijn, dit in combinatie met 2baans snelwegen van de Network Expansion Mod en dus de mogelijkheid wat meer realistische afritten te maken maakt het veel leuker om op zo'n poldermap te spelen :Y
Nait Soezn Moar Broezn
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 20:46:58 #12
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_157069019
Zo ik heb het spel weer herontdekt sinds ik het laatst speelde in april/mei.
Toen het net uit was kon het me op een of andere manier niet zo bekoren en heb het dus een tijd aan de kant gelegd.

Van de week weer eens opgestart en gelijk geupdate, en aan de hand van de laatste twee topics uit deze reeks de meest belangrijke en relevante zaken/mods gedownload.

Ik vind het spel én de kwaliteit van de user-made content enorm verbeterd, met name de Europese gebouwen O+ is iets waar ik sinds Sim City 4 al op wacht. Dat in combinatie met de grachten O+ en wat Europese kerken O+ zorgen voor een hernieuwde waardering van dit spel.
Ik hou van realisme in de city-builders en nu kan ik dus een waarheidsgetrouwe Europese stad bouwen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het probleem is dat ik nu in mijn stad alleen nog maar een historische binnenstad heb zonder buitenwijken, maar die bouw ik laterna wel.

Ik kan weer een aantal uur vooruit met Skylines ^O^
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_157126365
Nait Soezn Moar Broezn
pi_157129376
quote:
Zo te zien eerder light-rail voertuigen.. (rails ligt grotendeels niet op straten)
Echte trams zouden tof zijn _O_ (een avenue met in het midden tramrails b.v. als roadpiece)

even over de traffic manager mod: welke versie gebruiken jullie?
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=427585724 (originele)
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=481786333 (Traffic Manager Plus by seiggy )
of
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=498363759 Traffic Manager + Improved AI by fadster
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 10:02:41 #15
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157129721
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 23:27 schreef Divje het volgende:
Een 'niet-weten-wat-te-doen'-screentje
[ afbeelding ]

Wel tof dat er nu ook Veolia & Arriva treintjes zijn, dit in combinatie met 2baans snelwegen van de Network Expansion Mod en dus de mogelijkheid wat meer realistische afritten te maken maakt het veel leuker om op zo'n poldermap te spelen :Y
Ik vind het wel stoer dat je het echt op de Hollandse toer gooit O+. Elke keer heb ik grootse plannen en binnen 5 minuten zit ik weer random plakkaten neer te flikkeren en komt er niets van terecht ;(.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_157131063
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 09:40 schreef mschol het volgende:

[..]

Zo te zien eerder light-rail voertuigen.. (rails ligt grotendeels niet op straten)
Echte trams zouden tof zijn _O_ (een avenue met in het midden tramrails b.v. als roadpiece)

even over de traffic manager mod: welke versie gebruiken jullie?
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=427585724 (originele)
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=481786333 (Traffic Manager Plus by seiggy )
of
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=498363759 Traffic Manager + Improved AI by fadster
Met een beetje fantasie zijn het echte trams! :P
Maar snap wat je bedoelt ja. Ergens zou je zoiets wel verwachten van Paradox. Een uitbreiding met trams, watertaxi's, ferry's, voor mijn part zelfs riksja's. Iig iets met veel meer OV-opties _O_

Gebruik die Traffic Manager mod zelf niet trouwens.

quote:
14s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 10:02 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik vind het wel stoer dat je het echt op de Hollandse toer gooit O+. Elke keer heb ik grootse plannen en binnen 5 minuten zit ik weer random plakkaten neer te flikkeren en komt er niets van terecht ;(.
Het is wel een gedoe hoor met al die gebouwen. Was het zat dat er steeds gebouwen plopten die totaal niet pasten in het plaatje, zit je continu te pauzeren, gebouw deleten, weer unpausen, hopen dat er een goede plopt, vastzetten op dat level of hopen dat ie bij het levelen hetzelfde blijft enz :') Ben daarom ook liever bezig met andere dingen zoals een rustplaats langs de snelweg (mis alleen nog een AC restaurant :D ) of een soort Zaanse Schans omringd door boerenland.

Vind al die NL props en vehicles wel heel erg tof. _O_ Kan me niet herinneren dat SC zoveel NL-stuff had.
Nait Soezn Moar Broezn
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 15:18:23 #17
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_157135756
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 09:40 schreef mschol het volgende:

[..]

Zo te zien eerder light-rail voertuigen.. (rails ligt grotendeels niet op straten)
Echte trams zouden tof zijn _O_ (een avenue met in het midden tramrails b.v. als roadpiece)

even over de traffic manager mod: welke versie gebruiken jullie?
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=427585724 (originele)
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=481786333 (Traffic Manager Plus by seiggy )
of
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=498363759 Traffic Manager + Improved AI by fadster
ik gebruik de originele, maar ik wil die onderste wel eens testen hoe die werkt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_157136023
*burp*

Nait Soezn Moar Broezn
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 15:40:50 #19
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_157136221
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 15:31 schreef Divje het volgende:
*burp*

[ afbeelding ]
_O_ Vet gemaakt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_157139732
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 15:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

_O_ Vet gemaakt.
Thanks :)
Kwam er 's nachts achter dat m'n regionale weg onverlicht is. Half uur bezig geweest met lampjes plaatsen :')

Wat betreft trams, er zijn ook rails met beton-ondergrond, en waarbij de bovenleiding weg is: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=537973489

Komt al wat meer in de buurt :P

[ Bericht 5% gewijzigd door Divje op 27-10-2015 18:27:43 ]
Nait Soezn Moar Broezn
pi_157147799
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 15:31 schreef Divje het volgende:
*burp*

[ afbeelding ]
Netjes gedaan hoor. 14.gif
pi_157149787
Overzichtje :P rechts moet nog een uitgaansgebied + treinstation komen, ofzoiets.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat oranje gedeelte van de wijk kan wel wat variatie gebruiken :')

Na wat terraforming steeg het waterniveau erg snel, ff geen rekening gehouden met het feit dat dit stuk land onder de zeespiegel ligt. :') Gelukkig geen overstroming!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nouja :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ondertussen staat 't halve dorp dus blank _O-
Nait Soezn Moar Broezn
  woensdag 28 oktober 2015 @ 01:17:07 #23
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_157152654
Ik wil dit echt graag spelen. Zou er bijna een nieuwe computer voor kopen. Het is te zwaar voor een laptop hé?
pi_157152685
quote:
7s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 01:17 schreef borbit het volgende:
Ik wil dit echt graag spelen. Zou er bijna een nieuwe computer voor kopen. Het is te zwaar voor een laptop hé?
Kan prima, ligt een beetje aan de laptop uiteraard.
  woensdag 28 oktober 2015 @ 01:35:25 #25
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_157153029
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 01:19 schreef G3F het volgende:

[..]

Kan prima, ligt een beetje aan de laptop uiteraard.
Ik kijk weleens op marktplaats. Maar er staan bijna nooit laptops bij met een losse video kaart. Ik heb niet echt budget voor een game laptop.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')