abonnement Unibet Coolblue
pi_157107728
Haha, en Sandrina die dat pistool tegen haar eigen hoofd zet... 8)7
pi_157107945
Matige aflevering.

Die gast van de coach die daar dag en nacht staat te posten bij de Mexicanen. Dat valt niet op. :')

Is Justine toch de dochter van Koos Dobbelsteen?

Fiep _O_

Luther toch niet dood _O_ *O*

En Berry heeft het gelukt ook aan z'n kont hangen zeg. :') De boel verraadden maar het gewoon overleven.

En Aicha dus toch een journaliste.


quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:53 schreef Penoza het volgende:
Jacob Derwig slechte personage totaal verkeerd gecast...
Maar een goede acteur zou daar toch wel iets van kunnen maken?
Neem Raymond Thiry die Luther speelt. Die komt nog over als een crimineel met z'n uitstraling en enigszins plat praten. Terwijl die rol totaal anders is wat hij b.v. voor kinderseries van de VPRO gedaan heeft.
pi_157107969
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 21:19 schreef Snuifdoos het volgende:
Kon wel weer lachen om dat karikaturale figuur van een advocaat of wat ie nou ook is en daar eigenlijk doet.

'Dood stel ik meer vertrouwen in u dan levend.'
Dat vind ik een leuke rol. Wel ongeloofwaardig, ik kan me namelijk niet voorstellen dat zo'n Hollandse advocaat de leiding neemt bij zo'n Mexicaans kartel.
pi_157108001
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 01:21 schreef Penoza het volgende:

[..]

Er is al gesproken over een seizoen 5 ...

http://www.nu.nl/film/412(...)en-al-seizoen-5.html
Niet doen, niet doen. :N
pi_157108024
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 11:14 schreef byah het volgende:
Dat stuk met van Zon en Sandrina in die toren was echt tenenkrommend slecht. Waarom gaven ze uberhaupt ineens die coke terug?
Het gaat Van Zon niet om het geld maar puur om macht te hebben over Carmen.
pi_157108328
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 11:14 schreef byah het volgende:
Dat stuk met van Zon en Sandrina in die toren was echt tenenkrommend slecht. Waarom gaven ze uberhaupt ineens die coke terug?
Dat stuk was meer voor de opvulling. Hadden ze beter achterwege kunnen laten.
pi_157108347
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 11:32 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Het gaat Van Zon niet om het geld maar puur om macht te hebben over Carmen.
al dat gedoe puur om het zinnetje 'ik kan jou ook pijn doen als ik wil' uit te spreken :') en die sandrina die opeens in 2 afleveringen helemaal gehersenspoeld is...

Penoza begint steeds meer op prison break te lijken, je wordt overspoeld door onzin maar toch blijf je kijken
pi_157108440
Het is ook al vrij ongeloofwaardig dat Justine nog leeft... speelt iedereen tegen elkaar uit en komt bij de grootste criminelen alleen over de vloer en naai iedereen als het haar uitkomt.
pi_157108474
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 11:47 schreef planethugo het volgende:

[..]

al dat gedoe puur om het zinnetje 'ik kan jou ook pijn doen als ik wil' uit te spreken :') en die sandrina die opeens in 2 afleveringen helemaal gehersenspoeld is...

Penoza begint steeds meer op prison break te lijken, je wordt overspoeld door onzin maar toch blijf je kijken
Klopt, het was qua actie een prima aflevering, er gebeurde genoeg. Maar het gros wel weer niveautje 'manmanman'.

De Mexicanen die alles tiptop beveiligen, tig mannen met automatische wapens voor de deur, voorheen Carmen verdoven zodat ze niet wist waar ze zaten, en nu staat er tegenover de toegangspoort even een paar dagen een mannetje van Coach te posten :') :')

Dat hele van Zon / Sandrina vs Storm/Carmen geneuzel. En Carmen die weer te lief gaat lopen doen. Schiet 'm door z'n harses, klaar. Hij is niks, hij hoort nergens bij, maar toch komt hij zogezegd weg met 150 kilo coke jatten en Carmen dwarszitten.

FiepGODIN was wel weer _O_

En Berry die een paar trappies krijgt en dan (uiteraard levend) blijft liggen en weer door Carmen wordt opgepikt :') Knal 'm gewoon af dan als Coach zijnde.

Ook dat hele Coach clubje is gewoon niet serieus te nemen, al die parallellen met een voetbalclub zijn ook puur :')

En dan nog de toekan die uiteraard gewetensbezwaren krijgt en Justine en haar negerzoen die overal doorheen wandelen en niet óf door Justitie doorzien worden, óf door een van de rivaliserende bendes aangepakt worden omdat ze hun gefaal zat zijn.
pi_157108815
quote:
2s.gif Op maandag 26 oktober 2015 11:53 schreef Loveless85 het volgende:

[..]
En Berry die een paar trappies krijgt en dan (uiteraard levend) blijft liggen en weer door Carmen wordt opgepikt :') Knal 'm gewoon af dan als Coach zijnde.
zulke dingen inderdaad... Coach heeft wel tijd om hem in elkaar te trappen maar een kogel door de kop jagen is teveel gevraagd. Slaat totaal nergens op in de geest van zijn karakter. Verzin dan gewoon iets anders dan dit als schrijvers, dat berry door een mexicaan in zijn been geschoten wordt, net ermee wegkomt en dat hij daardoor ook Boris kwijtraakt die door Coach opgepikt wordt. Heb je tenminste al 1 tenenkrommend moment minder
pi_157108988
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 12:09 schreef planethugo het volgende:

[..]

zulke dingen inderdaad... Coach heeft wel tijd om hem in elkaar te trappen maar een kogel door de kop jagen is teveel gevraagd. Slaat totaal nergens op in de geest van zijn karakter. Verzin dan gewoon iets anders dan dit als schrijvers, dat berry door een mexicaan in zijn been geschoten wordt, net ermee wegkomt en dat hij daardoor ook Boris kwijtraakt die door Coach opgepikt wordt. Heb je tenminste al 1 tenenkrommend moment minder
Dit kan ook voor Berry eventueel de druppel zijn die de emmer laat overlopen om coach om te gaan leggen. In Penoza wordt vaak gezegd iemand maakt altijd een fatale fout.. coach lijkt die fout nu gemaakt te hebben :P
pi_157109036
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 12:17 schreef Penoza het volgende:

[..]

Dit kan ook voor Berry eventueel de druppel zijn die de emmer laat overlopen om coach om te gaan leggen. In Penoza wordt vaak gezegd iemand maakt altijd een fatale fout.. coach lijkt die fout nu gemaakt te hebben :P
dit is vooral een fout van de schrijvers :D
Berry had al een rede om hem om te leggen met het gelul dat hij op zijn ouwe moet letten terwijl coach zijn handlanger achterbleef om berry om te leggen...
pi_157109095
haha shit je heb gelijk jaa:)
pi_157111939
Inderdaad een wat matige aflevering, maar toch op de een of andere manier wel weer spannend.

Ben benieuwd wat Leeflang gaat doen, iedereen om hem heen is zowat corrupt. Justine haalt het einde van de serie denk ik niet, ze zullen John Leddy toch niet hebben ingehuurd voor twee zinnetjes tekst.

Fiep blijft toch een van de beste karakters, het is echt jammer dat haar rol niet groter is. Hoop dat haar rol nog wat groter gaat worden de komende afleveringen.

Van Zon zal Sandrina ook nog wel omleggen. Ben weer benieuwd naar het niveau van de volgende..
pi_157114285
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 22:05 schreef W00fer het volgende:
Peter van den Begin als de vrouwenhandelaar in de volgende aflevering (te zien op de aftiteling) _O_ ^O^
Soort reïncarnatie van de Ray. :D _O_
pi_157114737
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 21:19 schreef Snuifdoos het volgende:
Kon wel weer lachen om dat karikaturale figuur van een advocaat of wat ie nou ook is en daar eigenlijk doet.

'Dood stel ik meer vertrouwen in u dan levend.'
Wel top dat je een UI van de vriendin van Lucien hebt genomen. Een echte fan. ^O^
pi_157116577
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 22:05 schreef W00fer het volgende:
Peter van den Begin als de vrouwenhandelaar in de volgende aflevering (te zien op de aftiteling) _O_ ^O^
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 21:13 schreef zarosje het volgende:
Ik vind die Freek nu al een ontzettende creep.
Hij speelde ook al een creep in Hollands Hoop _O_
pi_157116603
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 16:57 schreef showtimer het volgende:

[..]

Soort reïncarnatie van de Ray. :D _O_
Matroesjka's _O_ _O_ _O_
pi_157116633
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 12:17 schreef Penoza het volgende:

[..]

Dit kan ook voor Berry eventueel de druppel zijn die de emmer laat overlopen om coach om te gaan leggen. In Penoza wordt vaak gezegd iemand maakt altijd een fatale fout.. coach lijkt die fout nu gemaakt te hebben :P
Berry kan er geen klote van, zie eerdere liquidatie pogingen van hem. :')
pi_157116708
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 11:15 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, en Sandrina die dat pistool tegen haar eigen hoofd zet... 8)7
Ik had het idee dat van Zon een pistool in haar rug had geduwd. Ook zoals ze de deur uitliepen.

Edit; toch niet
pi_157117846
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 19:05 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Matroesjka's _O_ _O_ _O_
Gelukkig werd die serie niet uitgemolken. _O_
  maandag 26 oktober 2015 @ 19:42:05 #147
435226 Snuifdoos
Ooh lekkerbekjes
pi_157117888
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 17:27 schreef CarlosJacques het volgende:

[..]

Wel top dat je een UI van de vriendin van Lucien hebt genomen. Een echte fan. ^O^
Ik heb er zelf ook zo een.
Je hebt helemaal gelijk
En ze smaken nét zo lekker als vroeger
  maandag 26 oktober 2015 @ 20:05:34 #148
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_157118684
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 19:04 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

[..]

Hij speelde ook al een creep in Hollands Hoop _O_
Ik dacht even dat hij 'terug' was, maar bedacht me toen dat dat inderdaad in de andere show Hollands Hoop was :P
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_157120118
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 19:04 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

[..]

Hij speelde ook al een creep in Hollands Hoop _O_
Ah ja! Ik denk waar ken ik hem toch van, maar dat was die enge halve gare.
pi_157123044
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 19:05 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Matroesjka's _O_ _O_ _O_
Dat was pas een goede serie, Penoza wordt echt steeds matigen, de aflevering van gisteren was echt slecht
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')