abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 19 oktober 2015 @ 16:42:24 #76
224960 highender
Travellin' Light
pi_156947210
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 08:00 schreef ElDinosaur het volgende:
:'). Ik hoop dat je keihard op je bek gaat en voor het hele gemengde team voor schut gezet wordt. Beetje bewust in een huwelijk gaan zitten stoken. :N
Ik hou het juist alleen maar af, dit is al een tijdje gaande. Een vriend van mij zei onlangs spontaan "Als jij het niet doet, dan doe ik het", dit zei hij omdat het hem ook opviel dat zij interesse heeft in mij. Die gast zit overigens compleet anders in elkaar dan ik, die gaat zijn hele leven al vreemd.
  maandag 19 oktober 2015 @ 16:43:05 #77
224960 highender
Travellin' Light
  maandag 19 oktober 2015 @ 16:47:48 #78
224960 highender
Travellin' Light
pi_156947320
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 03:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Je komt over als 18.
Dat kan ik me best voorstellen dat je dat zo ziet, voor wat betreft vrouwen, relaties e.d. heb ik nogal een asynchrone ontwikkeling achter de rug, het is niet anders.
pi_156947343
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 16:47 schreef highender het volgende:
... heb ik nogal een asynchrone ontwikkeling achter de rug
wat is dat nu weer in godsnaam?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 19 oktober 2015 @ 16:52:50 #80
224960 highender
Travellin' Light
pi_156947438
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 12:37 schreef RM-rf het volgende:
Flirten heeft soms ook niet direkt sex tot doel, maar kan soms gewoon bedoeld zijn voor een beetje 'spanning' of iemand die bevestiging wil dat een ander hem/haar ook aantrekkelijk vind.
En tja, dat heeft ze met je antwoord, je wil ook wel, maar doet er verder niks aan, laat het aan haar over.

Jouw antwoord was volledig 'initiatief-loos', om in tennistermen te blijven was het een ietwat slappe backhand-return. Hooguit de bal in het spel houden en vooral niet zelf aanvallen.
Ikzelf vermoed dat die dame niet àl het initiatief zelf wil moeten nemen, dat gaat ook snel vervelen.
Mijn antwoord was inderdaad bedoeld om zelf geen initiatief te tonen. Vooral omdat ik twijfel over de gevolgen, of ik er dus geen spijt van ga krijgen in het geval ik het juist interpreteer en het me zou lukken er een keer mee te seksen.
pi_156947491
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 08:00 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

:'). Ik hoop dat je keihard op je bek gaat en voor het hele gemengde team voor schut gezet wordt. Beetje bewust in een huwelijk gaan zitten stoken. :N
Vreemdgaan bestaat al zolang de monogamie bestaat. En waarom TS? Hij is niet de vreemdganger.
pi_156947559
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 16:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Vreemdgaan bestaat al zolang de monogamie bestaat. En waarom TS? Hij is niet de vreemdganger.
Tenzij zij in een open relatie zit is TS net zo fout naar mijn mening. Ruggengraat en standaarden is wat TS mist.
  maandag 19 oktober 2015 @ 16:59:46 #83
224960 highender
Travellin' Light
pi_156947666
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 13:24 schreef probeer het volgende:
Je zegt dat je haar niet eens aantrekkelijk vindt. Waarom dan hiermee doorgaan?

Je hebt zo weinig spanning in je eigen leven, dat het je een goed idee lijkt om seks te hebben met een getrouwde vrouw met kinderen die je niet eens aantrekkelijk vindt?

Is dat ehh .. niet een beetje veel gedoe (niet alleen voor jou, maar ook voor haar gezin) voor heel weinig sensatie / plezier? Ik bedoel .. als je nou allebei smoorverliefd was .. tsja. Maar dit lijkt meer op rond neuken uit verveling, en zou je dan wellicht niet wat meer rekening houden met de mensen die daardoor zeer zwaar benadeeld zouden kunnen worden? Bijvoorbeeld .. haar gezin?
Hier kan ik me wel in vinden. Mocht ze toch aandringen op een moment dat er ook direct tot actie overgegaan kan worden, dan hoop ik dat ik hier aan denk en ga ik voor de wake-up call.
pi_156947769
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 16:56 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Tenzij zij in een open relatie zit is TS net zo fout naar mijn mening.
De relatie is naar mijn idee de verantwoordelijkheid van de partners. Netjes is het niet, maar ja, als die vrouw het nou willens en wetens wil?
Verder zijn mensen gewoon niet monogaam. Me dunkt dat dat de afgelopen millennia wel bewezen is.
Of ik het zelf zou doen weet ik niet. Er wordt natuurlijk ook heel wat afgeflirt zonder dat het altijd op seks uitdraait. Voor mij is dat vaak meer dan voldoende en mss voor die vrouw ook wel. Ik ken haar niet, tenslotte.
  maandag 19 oktober 2015 @ 17:10:27 #85
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_156947961
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 17:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

De relatie is naar mijn idee de verantwoordelijkheid van de partners. Netjes is het niet, maar ja, als die vrouw het nou willens en wetens wil?
Verder zijn mensen gewoon niet monogaam. Me dunkt dat dat de afgelopen millennia wel bewezen is.
Of ik het zelf zou doen weet ik niet. Er wordt natuurlijk ook heel wat afgeflirt zonder dat het altijd op seks uitdraait. Voor mij is dat vaak meer dan voldoende en mss voor die vrouw ook wel. Ik ken haar niet, tenslotte.
Het is geen toeval dat alleen de monogame samenlevingen het goed deden de afgelopen millenia :) Een van de redenen dat monogamie bij (vrijwel) elk geloof centraal staat.

Ik ben het wel met je eens dat het niet de verantwoordelijkheid van derden is om je relatie intact te houden. Sterker nog, als een goede vriend van mij seks heeft met mijn vriendin (en mij hiervan op de hoogte stelt) zal ik hem bedanken. Als iemand het achter mijn rug om doet dan heeft ie wel een probleem.
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_156948652
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 17:10 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Het is geen toeval dat alleen de monogame samenlevingen het goed deden de afgelopen millenia :) Een van de redenen dat monogamie bij (vrijwel) elk geloof centraal staat.

Ik ben het wel met je eens dat het niet de verantwoordelijkheid van derden is om je relatie intact te houden. Sterker nog, als een goede vriend van mij seks heeft met mijn vriendin (en mij hiervan op de hoogte stelt) zal ik hem bedanken. Als iemand het achter mijn rug om doet dan heeft ie wel een probleem.
Ik betoog juist dat die monogame relaties het helemaal niet zo goed doen.. of je moet van mening zijn dat ze de beste garantie zijn voor het goed mengen van genetisch materiaal. Ik heb ook weleens gelezen dat er twee mechanismes zijn die mensen tot elkaar laten aantrekken. Het 'houden van', dat zorgt voor veiligheid en het veilig groot brengen van kinderen en verliefdheid & lust, dat ervoor zorgt dat we het meisje van de andere stam, of dat op de een of andere manier moeilijk bereikbaar is, tóch het leukste vinden en wat ervoor zorgt dat onze genen goed gemengd blijven worden.
Ook is trouwens de betekenis van monogamie veranderd. Vroeger betekende het één partner voor het leven. Tegenwoordig verslijten de meesten van ons wel meer partners. Dus monogamie betekent nu één tegelijk :p
  maandag 19 oktober 2015 @ 18:52:32 #87
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_156950416
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 17:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik betoog juist dat die monogame relaties het helemaal niet zo goed doen.. of je moet van mening zijn dat ze de beste garantie zijn voor het goed mengen van genetisch materiaal. Ik heb ook weleens gelezen dat er twee mechanismes zijn die mensen tot elkaar laten aantrekken. Het 'houden van', dat zorgt voor veiligheid en het veilig groot brengen van kinderen en verliefdheid & lust, dat ervoor zorgt dat we het meisje van de andere stam, of dat op de een of andere manier moeilijk bereikbaar is, tóch het leukste vinden en wat ervoor zorgt dat onze genen goed gemengd blijven worden.
Ook is trouwens de betekenis van monogamie veranderd. Vroeger betekende het één partner voor het leven. Tegenwoordig verslijten de meesten van ons wel meer partners. Dus monogamie betekent nu één tegelijk :p
Het alternatief is chaos zoals de geschiedenis heeft bewezen.
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
  maandag 19 oktober 2015 @ 18:55:44 #88
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_156950510
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 17:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik betoog juist dat die monogame relaties het helemaal niet zo goed doen.. of je moet van mening zijn dat ze de beste garantie zijn voor het goed mengen van genetisch materiaal. Ik heb ook weleens gelezen dat er twee mechanismes zijn die mensen tot elkaar laten aantrekken. Het 'houden van', dat zorgt voor veiligheid en het veilig groot brengen van kinderen en verliefdheid & lust, dat ervoor zorgt dat we het meisje van de andere stam, of dat op de een of andere manier moeilijk bereikbaar is, tóch het leukste vinden en wat ervoor zorgt dat onze genen goed gemengd blijven worden.
Ook is trouwens de betekenis van monogamie veranderd. Vroeger betekende het één partner voor het leven. Tegenwoordig verslijten de meesten van ons wel meer partners. Dus monogamie betekent nu één tegelijk :p
Statistics
63% of youth suicides are from fatherless homes (US Dept. Of Health/Census) – 5 times the average.
90% of all homeless and runaway children are from fatherless homes – 32 times the average.
85% of all children who show behavior disorders come from fatherless homes – 20 times the average. (Center for Disease Control)
80% of rapists with anger problems come from fatherless homes –14 times the average. (Justice & Behavior, Vol 14, p. 403-26)
71% of all high school dropouts come from fatherless homes – 9 times the average. (National Principals Association Report)
Father Factor in Education – Fatherless children are twice as likely to drop out of school.

Children with Fathers who are involved are 40% less likely to repeat a grade in school.
Children with Fathers who are involved are 70% less likely to drop out of school.
Children with Fathers who are involved are more likely to get A’s in school.
Children with Fathers who are involved are more likely to enjoy school and engage in extracurricular activities.
75% of all adolescent patients in chemical abuse centers come from fatherless homes – 10 times the average.
Father Factor in Drug and Alcohol Abuse – Researchers at Columbia University found that children living in two-parent household with a poor relationship with their father are 68% more likely to smoke, drink, or use drugs compared to all teens in two-parent households. Teens in single mother households are at a 30% higher risk than those in two-parent households.

70% of youths in state-operated institutions come from fatherless homes – 9 times the average. (U.S. Dept. of Justice, Sept. 1988)
85% of all youths in prison come from fatherless homes – 20 times the average. (Fulton Co. Georgia, Texas Dept. of Correction)

Even om duidelijk te maken dat een kind wel degelijk behoefte heeft aan twee ouders in de moderne samenleving en zeker ook een vader. De cijfers liegen niet.
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
  maandag 19 oktober 2015 @ 19:06:59 #89
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_156950849
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 16:56 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Tenzij zij in een open relatie zit is TS net zo fout naar mijn mening. Ruggengraat en standaarden is wat TS mist.
Alsof je daar de huur van kan betalen.

Gewoon erop kruipen mocht de kans zich voordoen.

Alsof het huwelijk daardoor gelijk op de klippen loopt. Wie weet ontsteekt dat het vuurtje weer en worden ze gelukkiger dan ooit. Of heeft ze gewoon toestemming van dr vent. Of dr vent doet het ook met z'n secretaresses.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_156952078
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 18:55 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Statistics
63% of youth suicides are from fatherless homes (US Dept. Of Health/Census) – 5 times the average.
90% of all homeless and runaway children are from fatherless homes – 32 times the average.
85% of all children who show behavior disorders come from fatherless homes – 20 times the average. (Center for Disease Control)
80% of rapists with anger problems come from fatherless homes –14 times the average. (Justice & Behavior, Vol 14, p. 403-26)
71% of all high school dropouts come from fatherless homes – 9 times the average. (National Principals Association Report)
Father Factor in Education – Fatherless children are twice as likely to drop out of school.

Children with Fathers who are involved are 40% less likely to repeat a grade in school.
Children with Fathers who are involved are 70% less likely to drop out of school.
Children with Fathers who are involved are more likely to get A’s in school.
Children with Fathers who are involved are more likely to enjoy school and engage in extracurricular activities.
75% of all adolescent patients in chemical abuse centers come from fatherless homes – 10 times the average.
Father Factor in Drug and Alcohol Abuse – Researchers at Columbia University found that children living in two-parent household with a poor relationship with their father are 68% more likely to smoke, drink, or use drugs compared to all teens in two-parent households. Teens in single mother households are at a 30% higher risk than those in two-parent households.

70% of youths in state-operated institutions come from fatherless homes – 9 times the average. (U.S. Dept. of Justice, Sept. 1988)
85% of all youths in prison come from fatherless homes – 20 times the average. (Fulton Co. Georgia, Texas Dept. of Correction)

Even om duidelijk te maken dat een kind wel degelijk behoefte heeft aan twee ouders in de moderne samenleving en zeker ook een vader. De cijfers liegen niet.
Dit gaat over het gedrag van mensen die in een onevenwichtige situatie moesten opgroeien. Het zegt helemaal niets over deze of gene samenlevingsvorm.
pi_156957858
Ontwikkeling van de samenleving wordt nu aan monogamie gerelateerd? :D :')
pi_156958104
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 22:51 schreef Dingflofbips het volgende:
Ontwikkeling van de samenleving wordt nu aan monogamie gerelateerd? :D :')
Uiteraard!
pi_156968982
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 00:02 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Je bent niet de enige :').
Die context is er waarschijnlijk ook helemaal niet. Die vrouw wil gewoon buiten de deur eten en stuurt daar op aan.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 15:40:28 #94
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_156969036
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 15:38 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Die context is er waarschijnlijk ook helemaal niet. Die vrouw wil gewoon buiten de deur eten en stuurt daar op aan.
Dan is er toch ook een context? Die opmerking komt toch niet uit de lucht vallen?
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 16:57:22 #95
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_156970568
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 15:38 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Die context is er waarschijnlijk ook helemaal niet. Die vrouw wil gewoon buiten de deur eten en stuurt daar op aan.
Zomaar uit het niets? Bijzonder.
pi_156970617
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 16:57 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Zomaar uit het niets? Bijzonder.
Nee, maar er is altijd wel een aanleiding om het gesprek die kant op te sturen. En anders vraag je als vrouw gewoon of hij de lamp wil repareren*

* Ik stond echt perplex, want ik moest slechts het peertje vervangen bij mijn huisgenote. Ze had ook gewoon kunnen zeggen dat ze wilde neuken :D
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_156971190
Hup, voljassen die pruim!
pi_156981261
TS is 'm er nu waarschijnlijk in aan het hangen
pi_156981495
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 22:58 schreef Henno het volgende:
TS is 'm er nu waarschijnlijk in aan het hangen
of zit op het politiebureau in verband met een aanklacht over een aanranding.
pi_156986782
TS?
Uitvinder van de biersmiley.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')