abonnement Unibet Coolblue
  maandag 9 november 2015 @ 12:15:38 #251
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_157422262
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 09:10 schreef Kyubey het volgende:
Kennen jullie Inari Kon Kon Koi Iroha nog? De manga is net afgesloten :'( Maat het einde is heel mooi.
Dank je voor de tip, ben 'm aan het lezen. :)
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_157428232
Netflix Expresses Interest In Producing Anime
Streaming service eyeing content with global appeal

Streaming service Netflix, which has been working on a slate of anime offering including Knights of Sidonia, Seven Deadly Sins and the upcoming Ajin : Demi-Human, may be moving towards developing their own anime. In an onstage interview with New York Times journalist Andrew Ross Sorkin at the DealBook conference, CEO Reed Hastings spoke of the possibility of creating original anime and Bollywood shows to interest global audiences.
  maandag 9 november 2015 @ 17:13:17 #253
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_157428521
Streamen :')
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  Designer maandag 9 november 2015 @ 17:21:08 #254
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_157428644
quote:
13s.gif Op maandag 9 november 2015 17:13 schreef De_Dakgoot het volgende:
Streamen :')
Boeie, als er Netflixachtige budgetten in anime gepompt worden wordt iedereen daar beter van, of je nu streamt of niet.
🐙
  maandag 9 november 2015 @ 17:27:48 #255
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_157428741
quote:
10s.gif Op maandag 9 november 2015 17:21 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Boeie, als er Netflixachtige budgetten in anime gepompt worden wordt iedereen daar beter van, of je nu streamt of niet.
/a/ zegt dat streamen slecht is.
Dus streamen is slecht.
je download toch ook geen HorribleSubs als er betere kwaliteit beschikbaar is.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_157429455
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:13 schreef De_Dakgoot het volgende:
harry potter is aids
Hij heeft anders wel jaren aan het hoofd van onze regering gestaan voordat hij met zijn wemelwaifude KLM's zwerkbaldivisie ging leiden.
quote:
7s.gif Op maandag 9 november 2015 16:58 schreef Qunix het volgende:
Netflix Expresses Interest In Producing Anime
Streaming service eyeing content with global appeal

Streaming service Netflix, which has been working on a slate of anime offering including Knights of Sidonia, Seven Deadly Sins and the upcoming Ajin : Demi-Human, may be moving towards developing their own anime. In an onstage interview with New York Times journalist Andrew Ross Sorkin at the DealBook conference, CEO Reed Hastings spoke of the possibility of creating original anime and Bollywood shows to interest global audiences.
Zouden ze begrijpen dat ze om Bollywoodfilms te maken daadwerkelijk Indiase acteurs nodig hebben en dat om animu te produceren daadwerkelijk Japanse productiebedrijven nodig zijn? :o
“An interesting thing is a good thing.”
  maandag 9 november 2015 @ 18:48:32 #257
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_157430257
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 18:09 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Hij heeft anders wel jaren aan het hoofd van onze regering gestaan voordat hij met zijn wemelwaifude KLM's zwerkbaldivisie ging leiden.

[..]

Zouden ze begrijpen dat ze om Bollywoodfilms te maken daadwerkelijk Indiase acteurs nodig hebben en dat om animu te produceren daadwerkelijk Japanse productiebedrijven nodig zijn? :o
Nee joh, gewoon weeaboos de boel laten inspreken, in het engels met veel Japans erdoor, en fanart. Komt een heel eind.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
  maandag 9 november 2015 @ 18:52:49 #258
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_157430368
1e chapter van de nieuwe LogH is uit *O*
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_157434442
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 18:48 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Nee joh, gewoon weeaboos de boel laten inspreken, in het engels met veel Japans erdoor, en fanart. Komt een heel eind.
Heb je de Amerikaanse strips die als manga gemarket worden wel eens gezien, als het er een of twee waren zou ik er nog om kunnen lachen maar... De Chinese anime knockoffs zijn ook godsafgrijselijk. Begrijp me niet verkeerd ik zie er wel toekomst in. Het is alleen alles kan op zo veel manieren vreselijk verkeerd gaan. :X

Ze zouden zich er gewoon om moeten richten een goed product neer te zetten en creatievelingen de kans te geven iets te maken dat ze voor een ander medium misschien niet zouden kunnen afleveren. Doelgroepen en demografie lijken mij daarbij juist in de weg te zitten.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_157434535
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 18:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
Zouden ze begrijpen dat ze om Bollywoodfilms te maken daadwerkelijk Indiase acteurs nodig hebben en dat om animu te produceren daadwerkelijk Japanse productiebedrijven nodig zijn? :o
Goeie vragen!
pi_157434721
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 18:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
1e chapter van de nieuwe LogH is uit *O*
Reinhard ziet er een beetje uit als in de fujoshi versie van LotGH die we allemaal het liefst vergeten. Hoop dat de remake er weer anders uit. En dat Oberstein in deze versie enorm moe wordt.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_157441607
had een vraag voor de mensen die one piece kijken en die helemaal up to date zijn met de story
gelieve te antwoorden in een spoiler:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 10 november 2015 @ 04:19:13 #263
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_157441684
Door het westen geproduceerde anime lijkt me sowieso geen succes worden, want dan krijg je dus waarschijnlijk alleen de cliches, terwijl al het aparte en originele en gedurfde eruit wordt gelaten omdat ze bang zijn dat mensen er aanstoot aan zullen nemen, omdat men in het westen 'Japanse tekenfilms' toch nog voornamelijk alleen voor kinderen ziet...

Als je kijkt naar de grote populaire series van de laatste jaren, dus Titan, waarbij een moeder doormidden wordt gebeten, of Kill la Kill met die geile pakjes, of sinds kort One Punch Man, met die bizarre humor, waaronder "Kill that man on your shoulder", etc etc... ik zie dat allemaal fucking toned down worden wanneer westerse producers daarover moeten beslissen...

Gevaar is dat ze met dat grote westerse geld dus al het talent wegkopen bij de Japanse studio's, om vervolgens 'Anime voor het Westen' te gaan maken met dus 'veilige' scripts en retesimpele en kinderachtige storylines.

Tja... volgens mij moet je dat niet willen, als je momenteel al tevreden bent over Anime.

Dan zie ik liever dat ze wat licenses van westerse meuk opkopen en vervolgens volledige creative freedom geven aan een paar goede Japanse studio's om daar fatsoenlijke anime van te maken. Denk dan aan een Anime over Lanfeust van Troy, of Largo Winch, of schop Teenage Mutant Ninja Turtles en Ghostbusters etc etc allemaal die kant op, qua licenties, om daar nieuwe shows voor te produceren.
pi_157441860
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 02:46 schreef redboyke het volgende:
had een vraag voor de mensen die one piece kijken en die helemaal up to date zijn met de story
gelieve te antwoorden in een spoiler:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet precies waar je bent maar kan je verzekeren dat alles goed komt. Weet wel dat als een karakter een aantal weken niet in beeld komt, het misschien door het verhaal komt, of de voice over en animator met vakantie is.
  dinsdag 10 november 2015 @ 08:25:24 #265
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_157442181
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 november 2015 04:19 schreef Yi-Long het volgende:
Door het westen geproduceerde anime lijkt me sowieso geen succes worden, want dan krijg je dus waarschijnlijk alleen de cliches, terwijl al het aparte en originele en gedurfde eruit wordt gelaten omdat ze bang zijn dat mensen er aanstoot aan zullen nemen, omdat men in het westen 'Japanse tekenfilms' toch nog voornamelijk alleen voor kinderen ziet...

Als je kijkt naar de grote populaire series van de laatste jaren, dus Titan, waarbij een moeder doormidden wordt gebeten, of Kill la Kill met die geile pakjes, of sinds kort One Punch Man, met die bizarre humor, waaronder "Kill that man on your shoulder", etc etc... ik zie dat allemaal fucking toned down worden wanneer westerse producers daarover moeten beslissen...

Gevaar is dat ze met dat grote westerse geld dus al het talent wegkopen bij de Japanse studio's, om vervolgens 'Anime voor het Westen' te gaan maken met dus 'veilige' scripts en retesimpele en kinderachtige storylines.

Tja... volgens mij moet je dat niet willen, als je momenteel al tevreden bent over Anime.

Dan zie ik liever dat ze wat licenses van westerse meuk opkopen en vervolgens volledige creative freedom geven aan een paar goede Japanse studio's om daar fatsoenlijke anime van te maken. Denk dan aan een Anime over Lanfeust van Troy, of Largo Winch, of schop Teenage Mutant Ninja Turtles en Ghostbusters etc etc allemaal die kant op, qua licenties, om daar nieuwe shows voor te produceren.
Ik denk eerder dat het omgekeerde gebeurt. Shingeki en andere "edgy" anime zijn heel populair in het westen, veel meer dan Idolshows bijvoorbeeld. Ik denk dat anime onder Netflix-invloeden juist duisterder en shit worden. Dingen als Himouto krijg je dan niet meer.
Niet dat ik dat een voordeel vind: ik ben het verder met je eens, dat anime gewoon behalve met geld met rust gelaten moet worden.
Helemaal super.
pi_157445170
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 november 2015 07:05 schreef Qunix het volgende:

[..]

Ik weet niet precies waar je bent maar kan je verzekeren dat alles goed komt. Weet wel dat als een karakter een aantal weken niet in beeld komt, het misschien door het verhaal komt, of de voice over en animator met vakantie is.
ik zit al op aflevering 717 waar 2 mensen er niet zijn
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ken de voice actors niet vanbuiten maar dacht wel dat meerdere mensen verschillende stemmen doen dus zal wel verhaal ofzo zijn maar ze hebben me er niks over verteld tijdens de episodes van hey waar is die. ze vechten precies door alsof die persoon nooit bestaan heeft

als die voiceactor op vakantie is hadden ze vast wel kunnnen wachten met opnemen tot die terug was
pi_157446090
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 11:57 schreef redboyke het volgende:

[..]

ik zit al op aflevering 717 waar 2 mensen er niet zijn
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ken de voice actors niet vanbuiten maar dacht wel dat meerdere mensen verschillende stemmen doen dus zal wel verhaal ofzo zijn maar ze hebben me er niks over verteld tijdens de episodes van hey waar is die. ze vechten precies door alsof die persoon nooit bestaan heeft

als die voiceactor op vakantie is hadden ze vast wel kunnnen wachten met opnemen tot die terug was
Je bent zelfs verder :o
pi_157446221
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 november 2015 12:41 schreef Qunix het volgende:

[..]

Je bent zelfs verder :o
hoezo verder dat is de laatste nieuwe aflevering heb hem zelf nog niet gekeken maar plan die wel om vandaag te zien maar in vorige 1X afleveringen waren die 2 er ook niet dus is niet iets nieuws
als je achterloopt dan kan je het mss ook wel merken.
pi_157447546
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 november 2015 04:19 schreef Yi-Long het volgende:
Kill la Kill met die geile pakjes


[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2015 13:47:41 ]
  dinsdag 10 november 2015 @ 15:30:19 #270
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_157449505
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 november 2015 13:47 schreef MAHL het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
... dan had ik toch liever een knappere chick in dat pakje gezien, want dit is niks... :P
pi_157449747
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 12:47 schreef redboyke het volgende:

[..]

hoezo verder dat is de laatste nieuwe aflevering heb hem zelf nog niet gekeken maar plan die wel om vandaag te zien maar in vorige 1X afleveringen waren die 2 er ook niet dus is niet iets nieuws
als je achterloopt dan kan je het mss ook wel merken.
Ben bij 714.

Ze gaan binnenkort toch fillers doen. Ze lopen dichtbij de manga.
pi_157449842
quote:
3s.gif Op dinsdag 10 november 2015 15:42 schreef Qunix het volgende:

[..]

Ben bij 714.

Ze gaan binnenkort toch fillers doen. Ze lopen dichtbij de manga.
daar zitten ze ook niet bij. maar het is jou toch ook opgevallen of niet?
  Designer dinsdag 10 november 2015 @ 17:13:36 #273
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_157451529
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 november 2015 04:19 schreef Yi-Long het volgende:
Door het westen geproduceerde anime lijkt me sowieso geen succes worden, want dan krijg je dus waarschijnlijk alleen de cliches, terwijl al het aparte en originele en gedurfde eruit wordt gelaten omdat ze bang zijn dat mensen er aanstoot aan zullen nemen, omdat men in het westen 'Japanse tekenfilms' toch nog voornamelijk alleen voor kinderen ziet...

Als je kijkt naar de grote populaire series van de laatste jaren, dus Titan, waarbij een moeder doormidden wordt gebeten, of Kill la Kill met die geile pakjes, of sinds kort One Punch Man, met die bizarre humor, waaronder "Kill that man on your shoulder", etc etc... ik zie dat allemaal fucking toned down worden wanneer westerse producers daarover moeten beslissen...

Gevaar is dat ze met dat grote westerse geld dus al het talent wegkopen bij de Japanse studio's, om vervolgens 'Anime voor het Westen' te gaan maken met dus 'veilige' scripts en retesimpele en kinderachtige storylines.

Tja... volgens mij moet je dat niet willen, als je momenteel al tevreden bent over Anime.

Dan zie ik liever dat ze wat licenses van westerse meuk opkopen en vervolgens volledige creative freedom geven aan een paar goede Japanse studio's om daar fatsoenlijke anime van te maken. Denk dan aan een Anime over Lanfeust van Troy, of Largo Winch, of schop Teenage Mutant Ninja Turtles en Ghostbusters etc etc allemaal die kant op, qua licenties, om daar nieuwe shows voor te produceren.
Man man man, wat een onzin. Ja de markt voor tekenfilms in het westen leunt zwaar richting kinderen. Maar de laatste tijd zijn er ook series als Archer (die zeker niet voor kinderen is), South Park (die ook vaak dingen laten zien die eigenlijk niet voor kinderen geschikt zijn) en series zoals Rick and Morty, die dan wel geschikt zijn voor kinderen in zekere zin. Maar qua humor e.d. toch meer op volwassenen zijn gericht. En series zoals Avatar: The Last Airbender en Legend of Korra die met een proper verhaal komen dat de moeite waard is.

Sure, we lopen achter in het gebied van gratuitous fanservice en gore, maar dat boeit me nou net wat minder.
🐙
  Designer dinsdag 10 november 2015 @ 17:18:17 #274
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_157451604
Inmiddels hoop ik dat Netflix meer richting Knights of Sidonia gaat dan whatever de populaire idolmeuk is van het moment.
🐙
  Designer dinsdag 10 november 2015 @ 17:24:49 #275
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_157451719
Of Yi-Long krijgt gelijk en dan zitten we ineens met dit.

🐙
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')