abonnementen ibood.com bol.com
pi_167347607
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 17:18 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:

[..]

Jep vorig jaar, heb me er prima vermaakt.
Mooie pistes? Druk? Genoeg aprčs-ski gelegenheid?
De biersmiley.
Nuchter zijn is een ongemakkelijke situatie.
pi_167347769
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 17:22 schreef dimmak het volgende:

[..]

Mooie pistes? Druk? Genoeg aprčs-ski gelegenheid?
Ik was buiten de vakanties, eind januari. Dus het was lekker rustig. Aprčs-ski niet aan gedaan (geen behoefte aan), wij zaten ook in een heel klein dorpje (dorpje ten westen van Hochkrimml). Wij gingen vooral gewoon uit eten in hetzelfde dorpje. Misschien dat er in de andere dorpjes wat meer te doen is.

Ik weet niet wat je er verder van verwacht, maar het is niet zo een enorm gebied als Val Thorens natuurlijk ;)
pi_167354092
Eind Februari met 200 over een lege A2 naar Tsjechie, terwijl jullie in de file in Bayern staan. Alles aan de piste 1¤ en de rest is ook de helft.

Ok Oostenrijk ziet er goed uit, misschien als de financien het een keer toelaten en ik een beetje heb leren skieen.
.
pi_167356954
Jammere in Tsjechiė is dat het skigebied net 25km groot is. Dat is voor tochten enigszins karig.
Schip ahoy!
pi_167358786
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 22:25 schreef Piet__Piraat het volgende:
Jammere in Tsjechiė is dat het skigebied net 25km groot is. Dat is voor tochten enigszins karig.
Ja klopt, ieder gebiedje is lift omhoog en een paar routes omlaag. Maar aangezien 3x dezelfde afdaling al zwaar genoeg is voor mij, geen probleem. En om 16.00 gaat het loket op slot en de kiosk dicht.
.
pi_167360410
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 23:08 schreef Fer het volgende:

[..]

Ja klopt, ieder gebiedje is lift omhoog en een paar routes omlaag. Maar aangezien 3x dezelfde afdaling al zwaar genoeg is voor mij, geen probleem. En om 16.00 gaat het loket op slot en de kiosk dicht.
Voor die eerste jaren is het prima ja. Ik had achteraf gezien die dure skipas ook niet nodig in mijn eerste jaren.

Overigens heb ik veel opgestoken van een paar dagtripjes Winterberg. Volgens mij redelijk vergelijkbaar met Tsjechiė (daar ben ik nooit geweest), maar iets dichter bij huis.
Schip ahoy!
pi_167731886
Volgende week weer weekje Fiss. Zitten aan de piste met het hotel, ideaal. Vanaf het balkon zelfs de avond show zichtbaar B-) .

Voor de 1e keer echt relaxed op wintersport want heb een paar weken (onbetaald) verlof opgenomen om 2017 maar eens goed te beginnen 8-)

Mag nog wat sneeuw gaan vallen, maar dat gaat gebeuren volgens de berichten.

Hopelijk lekker rustig vanaf zaterdag.
A dirty mind is a joy forever
pi_167829505
Is een (doordeweeks) dagje winterbergen eigenlijk wat? Wintersport zit er niet helemaal in dit jaar maar dit is nu geopperd.
  maandag 2 januari 2017 @ 15:41:11 #109
62913 Blik
The one and Only!
pi_167830166
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 15:07 schreef Stansfield het volgende:
Is een (doordeweeks) dagje winterbergen eigenlijk wat? Wintersport zit er niet helemaal in dit jaar maar dit is nu geopperd.
Rustige pistes, beter dan in het weekend, dan is het stervensdruk
pi_167831671
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2017 15:41 schreef Blik het volgende:

[..]

Rustige pistes, beter dan in het weekend, dan is het stervensdruk
Daarom doen we sowieso in het weekend. Maar voor 1 dagje is dat nog wel te doen toch? of zijn het maar weinig pistes en erg kort?
pi_167831880
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 16:44 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Daarom doen we sowieso in het weekend. Maar voor 1 dagje is dat nog wel te doen toch? of zijn het maar weinig pistes en erg kort?
Dat laatste sowieso. Maar vertyp je je niet ;)?
pi_167847916
Nog 10 nachtjes en dan richting Westendorf O+ en eind maart Val Thorens. Hopelijk in februari nog ergens een lang weekendje de latten onderbinden
pi_167886918
Eind februari een weekje naar Risoul, iemand daar ervaring mee?
  woensdag 4 januari 2017 @ 23:57:17 #114
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_167892781
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 16:44 schreef Stansfield het volgende:

[..]

De pistes zijn wel vrij kort. Ben je alpen gewend, dan is dit wel even minder. Maar je hebt toch nog een paar aardige afdalingen en als er goed sneeuw ligt kun je best even klooien, erg leuk! Je zit snel weer in de lift, maar de lift is ook een stuk korter (dus kut voor snowboarders).
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_167894794
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 15:07 schreef Stansfield het volgende:
Zeker doen als je toch een dagje wil wintersporten. Pistes zijn inderdaad kort, dat is nou eenmaal zo. Maar je krijgt er alsnog wel een lekker gevoel en je kunt gewoon een dagje bezig zijn. Blijf er weg in de weekenden; doordeweeks kun je meestal vlot de lift in. En als je doorgast kun je nog steeds best wat km's maken.
Schip ahoy!
pi_168002336
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 20:33 schreef Noisecontrollers het volgende:
Eind februari een weekje naar Risoul, iemand daar ervaring mee?
Vrijdag terug gekomen uit risoul. Vond het een leuk gebied met genoeg pistes en apres ski was ook prima. Wij hadden helaas niet echt mazzel met de sneeuw. Laatste sneeuwval was alweer van 4 weken ervoor dus geen off piste helaas. pistekwaliteit was voor de rest wel prima :)

In Februari gelukkig nog een weekje naar Mayrhofen O+ Hopelijk ligt er dan een flink pak poeder
  maandag 9 januari 2017 @ 14:12:36 #117
321931 Dale.
Jim /carey
pi_168003078
Saalbach *O*
pi_168007056
Vrijdag vertrekken richting Westendorf en er ligt genoeg sneeuw *O*
  maandag 9 januari 2017 @ 17:31:29 #119
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_168007269
wij zoeken in de 2e week van februari nog een mooi skigebied ..
liefst met flink wat blauw en rood ( en dat blauw ook echt blauw is en niet stiekem rood zoals in st anton :P )

we gaan met 4 vrouwen waarvan de helft vliegt, dus het moet niet te ver van een luchthaven zijn ( of makkelijk aan te treinen)

het gebied mag wel flink zijn, vorig jaar in tignes geweest en die grootte bevalt me wel.. en liefst ook een beetje sneeuwzeker, al weet ik niet of dat nu sowieso wel overall geldt ;) :P

tips?!
pi_168007559
quote:
7s.gif Op maandag 9 januari 2017 17:31 schreef Barreltje het volgende:
liefst met flink wat blauw en rood ( en dat blauw ook echt blauw is en niet stiekem rood zoals in st anton :P )

we gaan met 4 vrouwen waarvan de helft vliegt, dus het moet niet te ver van een luchthaven zijn ( of makkelijk aan te treinen)

het gebied mag wel flink zijn, vorig jaar in tignes geweest en die grootte bevalt me wel.. en liefst ook een beetje sneeuwzeker, al weet ik niet of dat nu sowieso wel overall geldt ;) :P

tips?!
Westendorf, Ellmau of Kirchberg. Zitten allen in het grootste skigebied Skiwelt Wilder Kaiser Brixental met een ruim aanbod aan normale blauwe pistes :Y heb ook een groepje vrouwen die dit perse willen
pi_168012199
quote:

tips?!
Serfaus fiss ladis.
  maandag 9 januari 2017 @ 23:25:33 #122
321931 Dale.
Jim /carey
pi_168019437
quote:

tips?!
Boek je wel laat...
pi_168046477
het is komende week goed koud in Solden.
variėrend van -16 tot -22 oude berg.

hopen dat er niet zoveel wind staat, dan is het wel te doen.
  woensdag 11 januari 2017 @ 09:09:07 #124
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_168047023
quote:
7s.gif Op maandag 9 januari 2017 23:25 schreef Dale. het volgende:

[..]

Boek je wel laat...
last minutes FTW :P

komt vast wel goed :)
  woensdag 11 januari 2017 @ 14:07:38 #125
62913 Blik
The one and Only!
pi_168052064
quote:

tips?!
Budget?

Kijk eens naar Val Thorens, en anders Les Menuires
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')