abonnement Unibet Coolblue
pi_156919959
Welkom in het Feedbacktopic van R&P!

R&P / R&P FAQ (vernieuwd) - eerst lezen, dan posten voor de nieuwe FAQ

:)

Brand los!
Ja doei.
pi_156919972
Ja maar Re, wat heb IK te maken met die consequenties als IK er niet aan mee doe?
  zondag 18 oktober 2015 @ 14:27:44 #3
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_156919984
Trouwens, ik vind het begrijpelijk dat je mensen hier niet uit mag maken voor 'mongool' en daarom een ban krijgt, maar als je begint met elk klein dingetje te gummen/editen dan doe je iets niet goed imho. Het gaat averechts werken, zoals je nu ziet. Een iets relaxter beleid mag dan ook wel, naar mijn idee . Ik ken geen enkele mod, maar heb nu wel het idee dat ''ze'' (want generalisatie) snel op hun tenen zijn getrapt. Hallo negatief beeld van jullie als team.

Zal wel al honderd keer gezegd zijn, maargoed. Food for thought?
pi_156919987
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 14:27 schreef Fripsel het volgende:
Ja maar Re, wat heb IK te maken met die consequenties als IK er niet aan mee doe?
Mensen, doe eens rustig. Dat topic is niet voor eeuwig op slot. Er moet door Cc geveegd worden, dat gebeurt wel vaker door er even een slotje op te gooien omdat 't anders dweilen met de kraan open is.
Ja doei.
  zondag 18 oktober 2015 @ 14:29:13 #5
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_156920010
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 14:27 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Mensen, doe eens rustig. Dat topic is niet voor eeuwig op slot. Er moet door Cc geveegd worden, dat gebeurt wel vaker door er even een slotje op te gooien omdat 't anders dweilen met de kraan open is.
Ik gok dat het haar niet over het topic gaat, maar over de manier van handelen/denken van zonet.

Dat tweede vind ik overigens begrijpelijk, mits er ook echt wat 'verkeerds' in staat.
pi_156920011
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 14:27 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Mensen, doe eens rustig. Dat topic is niet voor eeuwig op slot. Er moet door Cc geveegd worden, dat gebeurt wel vaker door er even een slotje op te gooien omdat 't anders dweilen met de kraan open is.
En waarom zegt ze dat dan niet gewoon als ik haar eerst een DM stuur met de vraag waarom?

Als ik zo een gewoon antwoord had gehad was ik hier niet eens geweest nu. Maar blijkbaar moeten normaal meedenkende users als kleine kinderen behandeld worden.
pi_156920016
Topic gaat toch straks wel weer open. Ik snap alleen niet waarom het bespreken van een ban zo wordt opgeblazen, terwijl het onderwerp en het topic al lang weer veranderd waren geweest als er niet als een bezetene gemod werd in een actieve SC.
  zondag 18 oktober 2015 @ 14:30:00 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156920028
Wat is er nu niet te begrijpen aan 'Bans worden niet besproken'?
Dat gaat ook echt niet veranderd worden.

Anywayz, het topic gaat zo, opgeschoond en wel, weer open.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156920055
quote:
7s.gif Op zondag 18 oktober 2015 14:30 schreef Copycat het volgende:
Wat is er nu niet te begrijpen aan 'Bans worden niet besproken'?
Dat gaat ook echt niet veranderd worden.

Anywayz, het topic gaat zo, opgeschoond en wel, weer open.
Veel van de gegumde reacties gingen toch niet echt meer over de ban, maar goed.
pi_156920090
Ik zou zeggen doe als mods zijnde ook iets aan de wij-zij gedachte. Ik had geen partij gekozen maar vroeg me oprecht af hoe of wat en vind het jammer dat het zoveel moeite kost om daar even een antwoord op te krijgen als "ik schoon het even op en gooi hem dan weer open".

Zie niet alle vragen als kritiek.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2015 14:32:55 ]
  zondag 18 oktober 2015 @ 14:32:41 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156920102
quote:
2s.gif Op zondag 18 oktober 2015 14:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Veel van de gegumde reacties gingen toch niet echt meer over de ban, maar goed.
Absoluut wel. Dat waren allemaal afgeleiden ervan die nog meer olie op het vuur gooiden.

Maar het topic is weer open, gooi ik dit glas water weg.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156920122
Modereren van commentaar op moderatie vind ik toch wel enigszins een zwaktebod. Daar zul je nooit en te nimmer begrip en draagvlak mee creëren. Maar dat is slechts mijn mening uiteraard.
  zondag 18 oktober 2015 @ 14:34:00 #13
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156920138
Dat commentaar kun je dus hier leveren.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156920171
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 14:33 schreef Lokasenna het volgende:
Modereren van commentaar op moderatie vind ik toch wel enigszins een zwaktebod. Daar zul je nooit en te nimmer begrip en draagvlak mee creëren. Maar dat is slechts mijn mening uiteraard.
Het in topics, en zeker in SCs, toestaan van ophitsen en commentaar op moderatie brengt niemand verder. Daar is dit topic voor, of als je het écht niet meer ziet zitten het FB forum of forum@fok.nl.

Het is te vaak gebeurd dat er fijne haatzaaiende kliekjes ontstaan in reeksen over de jaren, zeker in reeksen waar moderatie niet zo vaak komt juist omdat er zoveel en zo snel vanalles gepost wordt. Dus stel vragen of maak opmerkingen in FBs als je het ergens niet mee eens bent, dan kunnen mensen (crew en users) een weerwoord geven, maar ga dat niet in een kliekje zitten miespelen. Dat is 't eigenlijk vooral.
Ja doei.
pi_156920181
quote:
14s.gif Op zondag 18 oktober 2015 14:34 schreef Copycat het volgende:
Dat commentaar kun je dus hier leveren.
Hij is nog steeds dicht, gaat er een soort reset overheen als je hem weer heropend hebt?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_156920207
Cc is een noob, die had de status niet aangepast :{w
Ja doei.
pi_156920209
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 14:35 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Het in topics, en zeker in SCs, toestaan van ophitsen en commentaar op moderatie brengt niemand verder. Daar is dit topic voor, of als je het écht niet meer ziet zitten het FB forum of forum@fok.nl.

Het is te vaak gebeurd dat er fijne haatzaaiende kliekjes ontstaan in reeksen over de jaren, zeker in reeksen waar moderatie niet zo vaak komt juist omdat er zoveel en zo snel vanalles gepost wordt. Dus stel vragen of maak opmerkingen in FBs als je het ergens niet mee eens bent, dan kunnen mensen (crew en users) een weerwoord geven, maar ga dat niet in een kliekje zitten miespelen. Dat is 't eigenlijk vooral.
Ik snap die beredenatie maar denk ook eens na over hoe er hier gereageerd word op kritiek/vragen.
  zondag 18 oktober 2015 @ 14:37:19 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156920226
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 14:36 schreef motorbloempje het volgende:
Cc is een noob, die had de status niet aangepast :{w
Or am I ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156920238
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 14:36 schreef motorbloempje het volgende:
Cc is een noob, die had de status niet aangepast :{w
Onbeschaamde crewbash dit dat.....
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_156920269
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2015 14:36 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik snap die beredenatie maar denk ook eens na over hoe er hier gereageerd word op kritiek/vragen.
Ja, nee, dit soort 'vragen' zijn inderdaad zéér volwassen manieren om 'kritiek' te leveren of vragen te stellen:

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 13:38 schreef aeque het volgende:

[..]

Geen zorgen, ondertussen waren ze toch bezig met het verwijderen van onschuldige berichten. De R&P modjes, ik hou van ze. :')
quote:
2s.gif Op zondag 18 oktober 2015 11:33 schreef artelligence het volgende:
Vertel eens Re, waarom is mijn post geëdit zonder reden? Zit je tampon niet goed?
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is dit voor treurig gedoe dat zelfs zeggen dat er veel gegumd wordt, wordt verwijderd?

Zou ik een lijst kunnen krijgen waar alles opstaat dat verboten ist?
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 14:11 schreef Faxie het volgende:
Ze laten zich wel weer kennen hoor
C'est le ton...blabla.

Maargoed, klaar maar weer. Hardlopen *O* :W
Ja doei.
pi_156920332
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 14:38 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, nee, dit soort 'vragen' zijn inderdaad zéér volwassen manieren om 'kritiek' te leveren of vragen te stellen:

[..]


[..]


[..]


[..]

C'est le ton...blabla.

Maargoed, klaar maar weer. Hardlopen *O* :W
Ik stelde anders wel normalen vragen en het heeft me toch echt heel wat berichten gekost om gewoon een antwoord te krijgen.

En dat bedoel ik dus. Jullie houden de wij-zij net zo hard instant.
  zondag 18 oktober 2015 @ 14:49:22 #22
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_156920566
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 14:38 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, nee, dit soort 'vragen' zijn inderdaad zéér volwassen manieren om 'kritiek' te leveren of vragen te stellen:

[..]

[..]

[..]

[..]

C'est le ton...blabla.

Maargoed, klaar maar weer. Hardlopen *O* :W
Prima dat je dat soort uitspraken (m.u.v. die van Kaneel die gewoon zijn mening geeft en een vraag stelt, kom op.) niet tolereert, maar laat de rest van de posts die er amper mee te maken hebben gewoon staan a.u.b. Scheelt een hoop gezeur en werk.

''Ik mis art. Wordt deze post ook verwijderd.'' Ging puur over het schoonvegen van de sc, maar dat vind ik toch een ander soort opmerking dan mensen die gerichte, sarcastische opmerkingen maken naar jullie toe. Of had je hem laten staan als ik had gezegd ''Ik mis Stromae. Wordt deze post verwijderd?'' ?

Plus, Copycat, ga mij niet in gebiedende wijs DMen alsof ik je net heb uitgemaakt voor weet ik veel wat. :') Dat helpt ook niet.
  zondag 18 oktober 2015 @ 15:02:57 #23
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156921000
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2015 14:41 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik stelde anders wel normalen vragen en het heeft me toch echt heel wat berichten gekost om gewoon een antwoord te krijgen.

En dat bedoel ik dus. Jullie houden de wij-zij net zo hard instant.
helemaal niet dat doe jij!

grapje hè

er is geen wij tegen zij mentaliteit, het ging gewoon ff los na wat persoonlijk geneuzel naar mij toe, dan is het een kwestie van opschonen en iedereen weer ff luisteren naar de policy, dat er dan niet gelijk met iedereen op persoonlijk vlak alles ideaal wordt gecommuniceerd is dan even secundair en kan gewoon besproken worden hier in FB zonder die wij/zij gedachte te moeten herhalen tot in den treure :)

En FAs erbij roepen kan ook wel eens wat tijd kosten dus ook wij moeten dan geduld hebben en ondertussen wel even de boel schoon houden
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 18 oktober 2015 @ 15:04:10 #24
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156921059
autocorrect is ook niet alles tegenwoordig ;(
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_156921097
quote:
6s.gif Op zondag 18 oktober 2015 15:02 schreef Re het volgende:

[..]

helemaal niet dat doe jij!

grapje hè

er is geen wij tegen zij mentaliteit, het ging gewoon ff los na wat persoonlijk geneuzel naar mij toe, da is het een kwestie van opschonen en iedereen weer ff luistern naar de policy, dat er dan niet gelijk met iedereen op persoonlijk vlak alles ideaal wordt gecommuniceerd is dan even secundair en kan gewoonheid besproken worden zonder die zij/zij gedachte te moeten herhalen tot in den treure :)

En FAs erbij roepen kan ook wel eens wat tijd kosten dus ook wij moeten dan geduld hebben en ondertussen wel even de boel schoon houden
Ik heb net gemerkt dat dat niet echt kan. Maar ik zal de volgende keer gewoon nog een poging doen.
  zondag 18 oktober 2015 @ 15:12:51 #26
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156921409
verder nog iemand overgeslagen?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_156923114
Fijne middag iedereen.
:*
pi_156925949
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 14:38 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

C'est le ton...blabla.

Maargoed, klaar maar weer. Hardlopen *O* :W
Je kunt wel weer de toon van de posts aan de orde stellen maar zoals ik al eerder zei is het een kwestie van oorzaak en gevolg. Jullie verwijderen posts toch ook zonder enige vorm van vriendelijkheid? Als het nou een ontzettende haat post zou zijn waar ik alles en iedereen zijn moeder de tyfus in scheld dan ben je helemaal vrij om die post linea recta naar de prullenbak te verwijzen, maar als ik in mijn ogen een totaal onschuldig iets opmerk/vraag dan kan daar best een edit overheen met een reden.

Je kunt wel steeds de toon van de user hier opvoeren als discussiepunt maar dat slaat volledig de plank mis.Kijk ook eerst eens naar je eigen doen voordat je daar een ander op aan spreekt.

Maar goed dit wordt toch weer afgedaan als niet boeiend waarbij jullie vervolgens 0 discussie voeren en er gewoon weer overheen posten zoals altijd.
pi_156926013
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 18:35 schreef aeque het volgende:

[..]

Je kunt wel weer de toon van de posts aan de orde stellen maar zoals ik al eerder zei is het een kwestie van oorzaak en gevolg. Jullie verwijderen posts toch ook zonder enige vorm van vriendelijkheid? Als het nou een ontzettende haat post zou zijn waar ik alles en iedereen zijn moeder de tyfus in scheld dan ben je helemaal vrij om die post linea recta naar de prullenbak te verwijzen, maar als ik in mijn ogen een totaal onschuldig iets opmerk/vraag dan kan daar best een edit overheen met een reden.

Je kunt wel steeds de toon van de user hier opvoeren als discussiepunt maar dat slaat volledig de plank mis.Kijk ook eerst eens naar je eigen doen voordat je daar een ander op aan spreekt.

Maar goed dit wordt toch weer afgedaan als niet boeiend waarbij jullie vervolgens 0 discussie voeren en er gewoon weer overheen posten zoals altijd.
Er is een policy waar men zich bewust van moet zijn, en de naleving daarvan hoeven de mods niet toe te lichten in principe.
pi_156926231
quote:
2s.gif Op zondag 18 oktober 2015 18:39 schreef Gray het volgende:

[..]

Er is een policy waar men zich bewust van moet zijn, en de naleving daarvan hoeven de mods niet toe te lichten in principe.
Als die policy nou altijd zo strak gehanteerd word, maar dat gebeurt niet. Vorige topic ook, iemand maakt een ongepaste tampon opmerking en ipv die post te verwijderen gaat een mod in de tegenaanval met een nog lagere opmerking.

En dat is i.m.o. het probleem het hangt zoals ik het zie van je reputatie af hoe de regels gehanteerd worden. Waardoor veel gebruikers continue de behoefte zullen voelen om de grenzen op te zoeken.

De ene user kan wel over een bepaalde grens gaan, en een andere niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2015 18:49:46 ]
  zondag 18 oktober 2015 @ 18:54:00 #31
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156926312
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2015 18:49 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Als die policy nou altijd zo strak gehanteerd word, maar dat gebeurt niet. Vorige topic ook, iemand maakt een ongepaste tampon opmerking en ipv die post te verwijderen gaat een mod in de tegenaanval met een nog lagere opmerking.

En dat is i.m.o. het probleem het hangt zoals ik het zie van je reputatie af hoe de regels gehanteerd worden. Waardoor veel gebruikers continue de behoefte zullen voelen om de grenzen op te zoeken.

De ene user kan wel over een bepaalde grens gaan, en een andere niet.
je denkt daadwerkelijk dat ik in discussie ga met iemand die mij een mongool vindt?, omdat ik een enorme zuigpost van hem verwijderde

denk je nou echt dat ik mij voor elke moderatie ga lopen verantwoorden als een user dat gaat eisen... nah
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_156926330
quote:
3s.gif Op zondag 18 oktober 2015 18:54 schreef Re het volgende:

[..]

je denkt daadwerkelijk dat ik in discussie ga met iemand die mij een mongool vindt?, omdat ik een enorme zuigpost van hem verwijderde

denk je nou echt dat ik mij voor elke moderatie ga lopen verantwoorden als een user dat gaat eisen... nah
Re, waar zeg ik dat ik dat als oplossing verwacht?

Wees zelf toch eens wat genuanceerder man.
  zondag 18 oktober 2015 @ 19:02:45 #33
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156926485
Aeque:

quote:
Whut? Dus vragen of iemand een ban heeft mag niet?

Dat je de reden en of het terecht zou zijn niet bespreekt snap ik, maar het puur vragen of het zo is slaat nergens op om te verbieden.
Ik ging er vanuit dat je de discussie hier wel had gelezen, maar niet dus.
Ja hij is geband, nee dat is geen SC-gespreksonderwerp.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 18 oktober 2015 @ 19:03:29 #34
349633 SiIk
Echt zijde
pi_156926505
Wanneer gaat het Tindertopic weer open?
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  Grootste filosoof 2022 zondag 18 oktober 2015 @ 19:06:25 #35
442397 UitStraling
pi_156926562
Ik ga aan CC vragen of ze me een keer op bed vast wil binden, wedden dat er geen drupje van welke lichaamsvloeistof dan ook in me overblijft, opwindend strenge dame :Y
  zondag 18 oktober 2015 @ 19:09:32 #36
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156926630
Nou ja, als je wel dit R&P-topic waarin je net ook poste, zou hebben gelezen, had he dat van die ban geweten. Of je keek even op zijn profiel, zag je het ook.

Maar nu weet je het dus.
Maar blijf het vooral censuur noemen, knul.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 18 oktober 2015 @ 19:49:48 #37
416020 K44S
The bearded man
pi_156927633
Een beter Fok! begint bij jezelf de users.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  Admin zondag 18 oktober 2015 @ 21:40:26 #38
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_156931243
quote:
2s.gif Op zondag 18 oktober 2015 18:39 schreef Gray het volgende:

[..]

Er is een policy waar men zich bewust van moet zijn, en de naleving daarvan hoeven de mods niet toe te lichten in principe.
Dat dus.

Verder is het hier feedback, bans worden al 16 jaar niet besproken trouwens en dat gaat ook nooit gebeuren. Wat strawberry ook heel goed weet want die loopt hier ook al zolang ( bijna toch) rond
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin zondag 18 oktober 2015 @ 21:43:38 #39
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_156931363
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 18 oktober 2015 @ 22:57:03 #40
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156934305
Shit heb het weer gemist -O-
Maar deze keer ben ik het wel met Re, mb en cc eens. Af en toe vind ik dat er te laat is ingegrepen of net iets te veel. Maar joh het zijn ook maar mensen. mijn tip, tijdelijk topic dicht? Zet dat in de laatste post ( wat 9 van de 10x al gebeurd. )

Ga zo door. Mag ook wel eens gezegd worden.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_156944952
Kan er niet gewoon een open relatie verzameltopic geopend worden? Dan kunnen alle voorstanders en tegenfrustis lekker daar verder ipv om de dag in het datingsite topic. :')
pi_156945031
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 15:03 schreef ElDinosaur het volgende:
Kan er niet gewoon een open relatie verzameltopic geopend worden? Dan kunnen alle voorstanders en tegenfrustis lekker daar verder ipv om de dag in het datingsite topic. :')
Nee dat kan niet, want als je daar over een niet open relatie begint is het offtopic en krijgt het een slotje :')
pi_156945060
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 15:03 schreef ElDinosaur het volgende:
Kan er niet gewoon een open relatie verzameltopic geopend worden? Dan kunnen alle voorstanders en tegenfrustis lekker daar verder ipv om de dag in het datingsite topic. :')
Waarom doet dat er toe? Het gaat om mensen die daten, wat ze verder doen, boeiend?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_156945116
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 15:08 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Waarom doet dat er toe? Het gaat om mensen die daten, wat ze verder doen, boeiend?
Omdat het iedere keer weer eindigt in een discussie over of ze wel / niet op een datingsite horen, dat ze maar tevreden moeten zijn met hun partner, dat ze niet moeten klagen over dates omdat ze al een partner hebben etcetcetcetc.

Een aantal mensen kunnen het daten niet loskoppelen van al een relatie hebben en dan krijg je continu discussies. En moet er weer gereport / gemod / gedreigd worden met een slotje.
pi_156945134
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 15:11 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Omdat het iedere keer weer eindigt in een discussie over of ze wel / niet op een datingsite horen, dat ze maar tevreden moeten zijn met hun partner, dat ze niet moeten klagen over dates omdat ze al een partner hebben etcetcetcetc.

Een aantal mensen kunnen het daten niet loskoppelen van al een relatie hebben en dan krijg je continu discussies. En moet er weer gereport / gemod / gedreigd worden met een slotje.
Ah oke. Jammer dat het zo gaat dan, goede uitleg van je. :)
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_156945233
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 15:11 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Omdat het iedere keer weer eindigt in een discussie over of ze wel / niet op een datingsite horen, dat ze maar tevreden moeten zijn met hun partner, dat ze niet moeten klagen over dates omdat ze al een partner hebben etcetcetcetc.

Een aantal mensen kunnen het daten niet loskoppelen van al een relatie hebben en dan krijg je continu discussies. En moet er weer gereport / gemod / gedreigd worden met een slotje.
Volgens mij is dat niet zo zeer een discussie als zuur gemiep van een aantal users

Ik vind het echt heel irritant dat het bij zo ongeveer elke post die ik doe word aangehaald en ik probeer om er niet op in te gaan maar het is zo ontzettend flauw
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_156945410
Kan dat hele topic niet op slot als het hier al 3 FB edities lang gaat over dat men alweer met elkaar over iets/iemand overhoop ligt?
  maandag 19 oktober 2015 @ 15:26:35 #48
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156945417
Ook met een open relatie kun je daten, dus dat hoort gewoon ook daar. Geëmmer erover dan weer niet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156947774
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 15:16 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Volgens mij is dat niet zo zeer een discussie als zuur gemiep van een aantal users

Ik vind het echt heel irritant dat het bij zo ongeveer elke post die ik doe word aangehaald en ik probeer om er niet op in te gaan maar het is zo ontzettend flauw
+1 en alsvolgt krijg ik vaak weer vuile blikken omdat ik zo dom ben erop in te gaan. Kan er niet eens iets gedaan worden aan die users die ieder moment aan moeten grijpen om een open relatie aan te vallen als dat duidelijk niet het topic ervoor is.
  maandag 19 oktober 2015 @ 17:05:49 #50
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156947843
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 17:03 schreef Fripsel het volgende:

+1 en alsvolgt krijg ik vaak weer vuile blikken omdat ik zo dom ben erop in te gaan. Kan er niet eens iets gedaan worden aan die users die ieder moment aan moeten grijpen om een open relatie aan te vallen als dat duidelijk niet het topic ervoor is.
Misschien is het je niet opgevallen, maar daar wordt tegen opgetreden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156947880
quote:
7s.gif Op maandag 19 oktober 2015 17:05 schreef Copycat het volgende:

[..]

Misschien is het je niet opgevallen, maar daar wordt tegen opgetreden.
Dat weet ik. Er word altijd iets tegen gezegd, maar ze komen ook altijd terug.

Iedere keer opnieuw. Dus iets strenger mag misschien wel. :)
  maandag 19 oktober 2015 @ 17:08:59 #52
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156947915
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 17:07 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Dat weet ik. Er word altijd iets tegen gezegd, maar ze komen ook altijd terug.

Iedere keer opnieuw. Dus iets strenger mag misschien wel. :)
Omdat er ook elke keer nieuwe users zijn die t niet kennen of snappen en dan krijg je idd de discussie opnieuw. Ook niet onbegrijpelijk perse, irritant wel.

Maar de modjes reguleren dat volgens mij zo goed als ze kunnen.
  maandag 19 oktober 2015 @ 17:09:28 #53
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156947933
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 17:07 schreef Fripsel het volgende:

Dat weet ik. Er word altijd iets tegen gezegd, maar ze komen ook altijd terug.

Iedere keer opnieuw. Dus iets strenger mag misschien wel. :)
Ik zal de volgende keer vingers afhakken.
Maar serieus: ik kan niemand verbieden terug te komen. Maar gaat iemand gewoon door, ondanks waarschuwingen, zitten daar wel consequenties aan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156947955
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 17:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Omdat er ook elke keer nieuwe users zijn die t niet kennen of snappen en dan krijg je idd de discussie opnieuw. Ook niet onbegrijpelijk perse, irritant wel.

Maar de modjes reguleren dat volgens mij zo goed als ze kunnen.
In sommige topics staat we bij het reageer vak een tekst met "dit en dit en dit" hoef je niet te doen. Misschien is het een idee om het er hier ook nog even bij te zetten? :)
  maandag 19 oktober 2015 @ 17:11:54 #55
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156948004
Ben ik hier niet zo'n voorstander van, omdat het om het privé van een van de users gaat.
Maar we zullen het overleggen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156948158
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 17:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Omdat er ook elke keer nieuwe users zijn die t niet kennen of snappen en dan krijg je idd de discussie opnieuw. Ook niet onbegrijpelijk perse, irritant wel.

Maar de modjes reguleren dat volgens mij zo goed als ze kunnen.
Nieuwe users zijn ook minder irritant vind ik. Ik bedoel, die kunnen er ook niets aan doen dat ze zich dat af vragen. Is ergens wel logisch (er zou iets in de OP gezet kunnen worden zo van 'er zitten ook mensen met een open relatie en die daten ook gewoon mee en zijn welkom' maar dan beter en leuker verwoord om het te ondervangen?)

Ik vind persoonlijk steeds dat gezuig er over veel irritanter. Voor mijn gevoel is het een handje vol users die er om de een of andere reden moeite mee hebben en die alles als een excuus zien om die relatievorm aan te vallen/door te willen duwen dat er een apart topic moet komen of zo
Die weten beter en die discussie is al zo vaak gevoerd...
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_156948407
Misschien is een topic over alternatieve relatievormen wel interessant? Mits het inderdaad geen bashtopic gaat worden.
Ik weet ook niet wie er in dat topic een ander soort relatie heeft dan de norm is, maar ik ben er oo zich wel in geïnteresseerd :)
  maandag 19 oktober 2015 @ 17:30:15 #58
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156948480
Een regulier topic, met een duidelijk onderwerp, kan natuurlijk altijd. Maar er komt echt geen reeks daten voor bijzondere relatievormen, oid.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156948550
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 17:27 schreef Elvi het volgende:
Misschien is een topic over alternatieve relatievormen wel interessant? Mits het inderdaad geen bashtopic gaat worden.
Ik weet ook niet wie er in dat topic een ander soort relatie heeft dan de norm is, maar ik ben er oo zich wel in geïnteresseerd :)
Ik ben bang dat dat een heel moeilijk te reguleren topic word omdat er echt een aantal fokkers zijn die iedere mogelijkheid aan te grijpen om te zeggen dat ik een slet ben, of dat m'n vriend geen ballen heeft etc.

Ik weer zelf dus niet zo goed of ik zo'n topic op zou zoeken met m'n open relatie. Maar misschien staan andere users er anders tegenover :)
pi_156948930
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 17:32 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik ben bang dat dat een heel moeilijk te reguleren topic word omdat er echt een aantal fokkers zijn die iedere mogelijkheid aan te grijpen om te zeggen dat ik een slet ben, of dat m'n vriend geen ballen heeft etc.

Ik weer zelf dus niet zo goed of ik zo'n topic op zou zoeken met m'n open relatie. Maar misschien staan andere users er anders tegenover :)
Als dat soort figuren gaan lopen eikelen in het topic worden ze weg gemodereerd lijkt me.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_156948978
quote:
7s.gif Op maandag 19 oktober 2015 17:47 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Als dat soort figuren gaan lopen eikelen in het topic worden ze weg gemodereerd lijkt me.
Alleen de posts mag ik hopen. R&P-deathsquads gaan wat ver.
pi_156949017
Breng me niet op ideeën.
Ja doei.
pi_156949104
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 17:49 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Alleen de posts mag ik hopen. R&P-deathsquads gaan wat ver.
Ja, ok. Dat bedoelde ik ook. De Fok! knokploeg is er alleen voor pedo's en stalkende exen die je kat willen koken.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_156949123
quote:
7s.gif Op maandag 19 oktober 2015 17:30 schreef Copycat het volgende:
Een regulier topic, met een duidelijk onderwerp, kan natuurlijk altijd. Maar er komt echt geen reeks daten voor bijzondere relatievormen, oid.
Nee ik bedoelde gewoon een topic over die relatievormen. Als het dan een keet over dateb gaat ok, maar anders wordt het helemaal zo'n niche-onderwerp :P

Is er trouwens ook een algemeen datingtopic? Ik weet van het datingsites-topic en als je versieren moeilijk vind-topic maar een algemeen dating-topic is er niet toch?
  maandag 19 oktober 2015 @ 17:58:23 #65
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156949142
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 17:57 schreef Elvi het volgende:
er trouwens ook een algemeen datingtopic? Ik weet van het datingsites-topic en als je versieren moeilijk vind-topic maar een algemeen dating-topic is er niet toch?
Het centrale topic is dating én datingsites.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 19 oktober 2015 @ 17:58:48 #66
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156949149
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 17:57 schreef Elvi het volgende:

[..]

Nee ik bedoelde gewoon een topic over die relatievormen. Als het dan een keet over dateb gaat ok, maar anders wordt het helemaal zo'n niche-onderwerp :P

Is er trouwens ook een algemeen datingtopic? Ik weet van het datingsites-topic en als je versieren moeilijk vind-topic maar een algemeen dating-topic is er niet toch?
jaartje of tig terug is het datingsite topic omgebouwd tot dating(site) topic :9
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_156949154
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 17:57 schreef Elvi het volgende:

[..]

Nee ik bedoelde gewoon een topic over die relatievormen. Als het dan een keet over dateb gaat ok, maar anders wordt het helemaal zo'n niche-onderwerp :P

Is er trouwens ook een algemeen datingtopic? Ik weet van het datingsites-topic en als je versieren moeilijk vind-topic maar een algemeen dating-topic is er niet toch?
Het is de reden dat dating(site) er zo staat, met die haakjes... ;)
Ja doei.
  maandag 19 oktober 2015 @ 17:59:16 #68
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156949163
hoi :W
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_156949166
quote:
14s.gif Op maandag 19 oktober 2015 17:58 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het centrale topic is dating én datingsites.
Ow dan lees ik het echt al jaren verkeerd :@
pi_156949167
quote:
7s.gif Op maandag 19 oktober 2015 17:30 schreef Copycat het volgende:
Een regulier topic, met een duidelijk onderwerp, kan natuurlijk altijd. Maar er komt echt geen reeks daten voor bijzondere relatievormen, oid.
Dat bedoelde ik ook met mijn oorspronkelijke post. Niet specifiek daten voor open relaties, maar gewoon iets waar mensen kunnen discussieren over de voors / tegens, morele issues, specifieke problemen die ze er mee hebben etcetc.

En als het ontspoort in gezuig is het redelijk makkelijk modereren lijkt me. :)
pi_156949180
Sorry mods, carry on :P
  maandag 19 oktober 2015 @ 18:00:25 #72
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156949188
en het topic gaat dus over daten en datingsites en niet over welke relatievorm je in zit, alleenstaand of niet, het gaat om het daten
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 25 oktober 2015 @ 13:00:59 #73
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157082432
R&P / Rare nacht, vriendin aangerand
Lijkt me een serieus topic waar de relatief hoge concentratie grappenmakers niks te zoeken hebben?
KuikenGuppy
  zondag 25 oktober 2015 @ 14:40:13 #74
262 Re
Kiss & Swallow
pi_157084762
check, wat een klaphosties soms
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 25 oktober 2015 @ 19:29:35 #75
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_157093370
:')
pi_157094197
Had ik iets ongepast gezegd in het topic van Psy-freak? Me staat alleen bij dat ik in herhaling viel en dat ik zijn bewoording niet begreep.

Als het zo was, dan was ik niet bewust een klapjosti.
  zondag 25 oktober 2015 @ 20:13:59 #78
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157094602
quote:
5s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:03 schreef Gray het volgende:
Had ik iets ongepast gezegd in het topic van Psy-freak? Me staat alleen bij dat ik in herhaling viel en dat ik zijn bewoording niet begreep.

Als het zo was, dan was ik niet bewust een klapjosti.
Nee hoor. Jij reageerde op een dubbelquote van TS. De eerste was off topic, dat is weggehaald. Jouw deel was prima ;) .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_157094813
quote:
14s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:13 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee hoor. Jij reageerde op een dubbelquote van TS. De eerste was off topic, dat is weggehaald. Jouw deel was prima ;) .
Cool, thanks voor de feedback. :)
pi_157241839
De 25 jaar en maagd topics gaan alle langere tijd compleet offtopic. Ze zijn gekaapt door een aantal forever alone figuren die alleen hun frustraties jegens vrouwen willen uiten en voor de rest niet uit zijn op enige vorm van zelfontwikkeling.
pi_157242250
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 12:11 schreef ElDinosaur het volgende:
De 25 jaar en maagd topics gaan alle langere tijd compleet offtopic. Ze zijn gekaapt door een aantal forever alone figuren die alleen hun frustraties jegens vrouwen willen uiten en voor de rest niet uit zijn op enige vorm van zelfontwikkeling.
Enige vorm van zelfontwikkeling is dan ook een vereiste?
pi_157242291
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 12:33 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

Enige vorm van zelfontwikkeling is dan ook een vereiste?
Aangezien de oorspronkelijke OP om tips vroeg? Ja. Als ze alleen maar bevestiging / acceptatie willen hebben dat ze nooit verder komen in het leven moeten ze maar een forever alone topic aanmaken.
pi_157242480
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 12:34 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Aangezien de oorspronkelijke OP om tips vroeg? Ja. Als ze alleen maar bevestiging / acceptatie willen hebben dat ze nooit verder komen in het leven moeten ze maar een forever alone topic aanmaken.
Om tips vragen is iets anders dan deze tips overnemen.
Maagden van die leeftijd zullen waarschijnlijk iets meer klagen over vrouwen, dus dat past daar prima.

Het lijkt mij nogal rigoureus dat wij jouw standpunten gaan naleven.

Waarom volg jij dat topic?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2015 12:50:19 ]
pi_157242645
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 12:43 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

Om tips vragen is iets anders dan deze tips overnemen.
Maagden van die leeftijd zullen waarschijnlijk iets meer klagen over vrouwen, dus dat past daar prima.

Het lijkt mij nogal rigoureus dat wij jouw standpunten gaan naleven.

Waarom volg jij dat topic?
Omdat ik ongeveer in dezelfde situatie heb gezeten als de oorspronkelijke OP. Hij is iemand die met de juiste motivatie makkelijk uit zijn huidige situatie kan komen. Figuren als red-pill en drieklank hebben daar weinig te zoeken als ze niets anders willen doen dan klagen / slachtoffer uithangen.

Ik heb jou daar niet gezien, dus ga het even lekker op jezelf betrekken he. ^O^
  zondag 1 november 2015 @ 12:58:32 #85
262 Re
Kiss & Swallow
pi_157242780
er is behoefte aan, dat niet iedereen volgens protocol zal reageren op de opgelegde adviezen of dat het andere users aantrekt in eenzelfde soort situatie lijkt me geen reden om users te gaan weigeren ... als ze behoefte hebben aan een eigen topic dan openen ze dat wel of dan vraag je het.

en blijf lekker uit elkaars haar en zo, 't is zondag
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 1 november 2015 @ 18:05:19 #86
416020 K44S
The bearded man
pi_157250554
quote:
3s.gif Op zondag 1 november 2015 12:58 schreef Re het volgende:
er is behoefte aan, dat niet iedereen volgens protocol zal reageren op de opgelegde adviezen of dat het andere users aantrekt in eenzelfde soort situatie lijkt me geen reden om users te gaan weigeren ... als ze behoefte hebben aan een eigen topic dan openen ze dat wel of dan vraag je het.

en blijf lekker uit elkaars haar en zo, 't is zondag
En wat nou als er user(s) zijn die daadwerkelijk elke keer offtopic gaan, en dat je al precies weet waar het mes snijd als hij/zij een topic opent?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_157251463
quote:
3s.gif Op zondag 1 november 2015 12:58 schreef Re het volgende:
er is behoefte aan, dat niet iedereen volgens protocol zal reageren op de opgelegde adviezen of dat het andere users aantrekt in eenzelfde soort situatie lijkt me geen reden om users te gaan weigeren ... als ze behoefte hebben aan een eigen topic dan openen ze dat wel of dan vraag je het.

en blijf lekker uit elkaars haar en zo, 't is zondag
Want autisme en aseksualiteit is echt iets wat betrekking heeft op een normale 25 jarige die gewoon problemen met vrouwen heeft.
  zondag 1 november 2015 @ 18:48:51 #88
262 Re
Kiss & Swallow
pi_157251614
quote:
3s.gif Op zondag 1 november 2015 18:05 schreef K44S het volgende:

[..]

En wat nou als er user(s) zijn die daadwerkelijk elke keer offtopic gaan, en dat je al precies weet waar het mes snijd als hij/zij een topic opent?
ik begrijp de vraag niet? Als er of topic gegaan wordt dan zet je een TR dan bekijken we het en indien nodig volgt er een actie
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 1 november 2015 @ 18:50:27 #89
262 Re
Kiss & Swallow
pi_157251641
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 18:42 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Want autisme en aseksualiteit is echt iets wat betrekking heeft op een normale 25 jarige die gewoon problemen met vrouwen heeft.
wellicht, of niet
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 1 november 2015 @ 19:04:22 #90
416020 K44S
The bearded man
pi_157251982
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 18:48 schreef Re het volgende:

[..]

ik begrijp de vraag niet? Als er of topic gegaan wordt dan zet je een TR dan bekijken we het en indien nodig volgt er een actie
Ik zag net dat er weer eens een reactie van Deezer was ge-edit, de reden was mij meer dan duidelijk.

Ook zijn topics zijn altijd duidelijk: Het willen van een relatie, alleen door zijn denkwijze(wat snel uitloopt op het daadwerkelijk handelen er van) gaat dat momenteel nooit lukken.

Toch wordt hij niet geweerd. Dit verpest(e) (naar mijn idee en bescheiden mening) het dating en- AVNZMG topic.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_157252375
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 18:50 schreef Re het volgende:

[..]

wellicht, of niet
Ach, kom op man. Kijk eens naar dat topic en lees de oorspronkelijke OP:

quote:
Ik ben inmiddels 25 en nog steeds maagd, ik heb zelfs nog nooit gezoend!
Ik ben er inmiddels helemaal klaar mee, het maakt niet uit wat ik doe, het heeft toch geen zin. Meiden hebben mij nog nooit zien staan. }:| Aan mijn uiterlijk ligt het denk ik niet, op datingsites wordt mijn foto goed beoordeeld. Ik moet toegeven, ik ben introvert en heb geen grote vriendenkring. Dat zal het wat moeilijker maken, maar er zijn ook genoeg dames die ook zo zijn. Dus dat kan niet het hele probleem zijn lijkt mij.

Ik ben al 1,5 jaar bezig met online daten maar dat heeft echt nog niks opgeleverd. Meestal nemen ze niet eens de moeite om het gesprek gaande te houden. Ik heb in die tijd 3 dates gehad, om vervolgens na de date nooit meer iets te vernemen. Tinder werkt ook niet, daar zitten alleen maar hoeren en popi-jopi types op. :N

Heeft iemand nog tips? Ik weet het even niet meer... |:(
Je kan mij niet vertellen dat het niet compleet ontspoord is in dat topic.
  maandag 2 november 2015 @ 00:22:58 #92
262 Re
Kiss & Swallow
pi_157262031
True
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 2 november 2015 @ 00:33:16 #93
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_157262185
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 19:04 schreef K44S het volgende:

[..]

Ik zag net dat er weer eens een reactie van Deezer was ge-edit, de reden was mij meer dan duidelijk.

Ook zijn topics zijn altijd duidelijk: Het willen van een relatie, alleen door zijn denkwijze(wat snel uitloopt op het daadwerkelijk handelen er van) gaat dat momenteel nooit lukken.

Toch wordt hij niet geweerd. Dit verpest(e) (naar mijn idee en bescheiden mening) het dating en- AVNZMG topic.
Het valt mij ook op dat veel van zijn post een edit krijgen. Maar een waarschuwing zie ik tot op heden nog niet. Gaat dat niet eens tijd worden ipv, van wat het nu lijkt eindeloos blijven editen?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 2 november 2015 @ 08:13:50 #94
262 Re
Kiss & Swallow
pi_157263337
ja dit blijft FB
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 2 november 2015 @ 08:17:57 #95
262 Re
Kiss & Swallow
pi_157263358
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 19:04 schreef K44S het volgende:

[..]

Ik zag net dat er weer eens een reactie van Deezer was ge-edit, de reden was mij meer dan duidelijk.

Ook zijn topics zijn altijd duidelijk: Het willen van een relatie, alleen door zijn denkwijze(wat snel uitloopt op het daadwerkelijk handelen er van) gaat dat momenteel nooit lukken.

Toch wordt hij niet geweerd. Dit verpest(e) (naar mijn idee en bescheiden mening) het dating en- AVNZMG topic.
verpest, verpest, niet al te overdreven doen hoor, als jullie er nou ook een stuk minder op reageren (want die urge blijven jullie ook houden) dan komt het wel goed. Het is meestal wel dating-gerelateerd, niet over de dates zelf, true, maar wat klaagwerk en wat gejammer, nou phoe.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 2 november 2015 @ 08:24:18 #96
416020 K44S
The bearded man
pi_157263404
quote:
3s.gif Op maandag 2 november 2015 08:17 schreef Re het volgende:

[..]

verpest, verpest, niet al te overdreven doen hoor, als jullie er nou ook een stuk minder op reageren (want die urge blijven jullie ook houden) dan komt het wel goed. Het is meestal wel dating-gerelateerd, niet over de dates zelf, true, maar wat klaagwerk en wat gejammer, nou phoe.
Prima. Reageer ik nergens meer op.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_157263435
quote:
3s.gif Op maandag 2 november 2015 08:17 schreef Re het volgende:

[..]

verpest, verpest, niet al te overdreven doen hoor, als jullie er nou ook een stuk minder op reageren (want die urge blijven jullie ook houden) dan komt het wel goed. Het is meestal wel dating-gerelateerd, niet over de dates zelf, true, maar wat klaagwerk en wat gejammer, nou phoe.
ik vind dat je dan wel heel veel bij de users neer legt die volgens mij al heel erg hun best doen
En het is ook best irritant om steeds op te moeten letten en heel braaf te doen als Deezertje zelf maar bezig blijft zonder consequenties
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 2 november 2015 @ 08:30:05 #98
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157263440
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 08:24 schreef K44S het volgende:

Prima. Reageer ik nergens meer op.
Je hoeft toch ook niet op alles en iedereen te reageren? Daarbij, niet iedereen zit in eenzelfde date-fase, Deezer doet ook aan daten en post wat dat betreft ook regelmatig wel gewoon on-topic. Off-topic melden (en dan dus echt off-topic, niet 'het is Deezertje, dus dat vind ik off-topic') per TR en er is niks aan de hand.

Oh, en over dat maagdentopic. Wij hebben alledrie over het hoofd gezien dat dit deel door een ander dan de oorspronkelijke TS -met persoonlijke vraagstelling- is geopend. Na dit deeltje is dat topic dus ten einde. Het wordt namelijk geen spontane doorstart van een eerdere maagdenreeks.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 2 november 2015 @ 08:35:52 #99
262 Re
Kiss & Swallow
pi_157263479
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 08:28 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik vind dat je dan wel heel veel bij de users neer legt die volgens mij al heel erg hun best doen
En het is ook best irritant om steeds op te moeten letten en heel braaf te doen als Deezertje zelf maar bezig blijft zonder consequenties
ja we waarderen het ontzettend dat users mee opletten, en dan kijken wij er naar, en overleggen en leggen het voor indien nodig en dan volgen er acties (van weghalen tot noten tot aanvragen eventueel voor een ban), dat er geen acties volgen die consequentieel zijn in jullie ogen betekent dus niet dat we er niets mee doen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_157263502
quote:
3s.gif Op maandag 2 november 2015 08:35 schreef Re het volgende:

[..]

ja we waarderen het ontzettend dat users mee opletten, en dan kijken wij er naar, en overleggen en leggen het voor indien nodig en dan volgen er acties (van weghalen tot noten tot aanvragen eventueel voor een ban), dat er geen acties volgen die consequentieel zijn in jullie ogen betekent dus niet dat we er niets mee doen
dat begrijp ik, maar ik kan me goed voorstellen dat een wat meer zichtbaar beleid geen kwaad zou kunnen voor de rust
Zo zou het zomaar kunnen dat iedereen nu braaf en stil is maar dat de irritatie opbouwt en ze op een gegeven moment denken 'ja laat maar, ik doe alles goed en die knakker gebruikt dit als zijn persoonlijke speelplein en dat schijnt prima te zijn'

Nou ja, het zijn jullie keuzes etc. Maar ik dacht ik zeg het toch even
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 2 november 2015 @ 09:12:15 #101
416020 K44S
The bearded man
pi_157263822
quote:
7s.gif Op maandag 2 november 2015 08:30 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je hoeft toch ook niet op alles en iedereen te reageren? Daarbij, niet iedereen zit in eenzelfde date-fase, Deezer doet ook aan daten en post wat dat betreft ook regelmatig wel gewoon on-topic. Off-topic melden (en dan dus echt off-topic, niet 'het is Deezertje, dus dat vind ik off-topic') per TR en er is niks aan de hand.

Oh, en over dat maagdentopic. Wij hebben alledrie over het hoofd gezien dat dit deel door een ander dan de oorspronkelijke TS -met persoonlijke vraagstelling- is geopend. Na dit deeltje is dat topic dus ten einde. Het wordt namelijk geen spontane doorstart van een eerdere maagdenreeks.
-ik reageer niet over al op.
-hoe vaak heeft deezer het daad werkelijk over daten?

Maar ik vind het best :)
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_157263844
Ach, kom op, jullie volgden hem ook allemaal massaal naar zijn eigen topic toen hij dat opende.
Ja doei.
  maandag 2 november 2015 @ 09:22:43 #103
416020 K44S
The bearded man
pi_157263920
quote:
10s.gif Op maandag 2 november 2015 09:14 schreef motorbloempje het volgende:
Ach, kom op, jullie volgden hem ook allemaal massaal naar zijn eigen topic toen hij dat opende.
Ondanks dat ik je geen gelijk geef. Heb ik geen zins om er over in discussie te gaan.

Als jullie denken dat jullie goed handelen... prima.

Zoals rhubarbje zegt: hij kan flink mensen op de kast naaien met zn niks zeggende en totaal irrelevant gevoel voor daten.


Doei :)
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_157263926
In plaats van zeggen dat je niet meer reageert zou je ook gewoon daad bij woord kunnen voegen in plaats van zo aandacht te blijven trekken natuurlijk.
Ja doei.
pi_157263951
quote:
10s.gif Op maandag 2 november 2015 09:14 schreef motorbloempje het volgende:
Ach, kom op, jullie volgden hem ook allemaal massaal naar zijn eigen topic toen hij dat opende.
dat is, behalve niet waar, natuurlijk ook nogal anders. Een eigen topic is niet het zelfde als steeds een topic kapen (waarvoor andere ook nog eens sneller een tik op hun vingers krijgen)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 2 november 2015 @ 09:48:43 #106
262 Re
Kiss & Swallow
pi_157264213
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 09:22 schreef K44S het volgende:

[..]

Ondanks dat ik je geen gelijk geef. Heb ik geen zins om er over in discussie te gaan.

Als jullie denken dat jullie goed handelen... prima.

Zoals rhubarbje zegt: hij kan flink mensen op de kast naaien met zn niks zeggende en totaal irrelevant gevoel voor daten.

Doei :)
nou ja, dat irrelevante gevoel is natuurlijk subjectief, hij probeert te daten, gebruikt apps, dat het niet in het straatje past van de user is in principe ook irrelevant, pas als het echt off topic gaat grijpen we meestal gewoon in
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 2 november 2015 @ 11:00:51 #107
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_157265045
quote:
3s.gif Op maandag 2 november 2015 09:48 schreef Re het volgende:

[..]

nou ja, dat irrelevante gevoel is natuurlijk subjectief, hij probeert te daten, gebruikt apps, dat het niet in het straatje past van de user is in principe ook irrelevant, pas als het echt off topic gaat grijpen we meestal gewoon in
Het kan natuurlijk aan mij liggen, maar naar mijn idee ik heb zelden gezien dat bij 1 user zoveel geëdit is in 1 periode zonder verdere consequentie. Niet reageren zoals jullie aangeven lijkt net zo min te werken als de eindeloze edit acties van jullie. Waar ligt die grens?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_157272658
goeie binnenkomer na je ban, knul

[ Bericht 48% gewijzigd door Re op 02-11-2015 20:07:04 ]
pi_157283410
dit Is FB

[ Bericht 98% gewijzigd door Re op 03-11-2015 00:21:30 ]
pi_157289775
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 12:32 schreef Stimorol- het volgende:
Weissman zoekt weer verder na CC en Fripsel wordt t tijd voor iets anders als een ware PUA.
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 12:34 schreef Stimorol- het volgende:
Ik denk dat ie nu voor Crip gaat.
Blijft me persoonlijk aanvallen zonder enige aanleiding.
pi_157290017
dit is FB

[ Bericht 97% gewijzigd door Re op 03-11-2015 13:02:29 ]
  dinsdag 3 november 2015 @ 13:13:55 #112
349633 SiIk
Echt zijde
pi_157290442
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 november 2015 13:01 schreef Re het volgende:
samenvattend, dit is geen datings-advies topic maar een ervaringen topic, hou dat eens in de gaten.
Misschien zorgen dat er een plek is waar dat wel kan worden besproken dan?
Met het sluiten van avnzmg is volgens mij alleen maar het probleem verplaatst, ipv opgelost. En dat maakt t voor niemand leuker.
Ik zeg niet dat avnzmg weer open moet, maar met een schone lei beginnen in een advies topic is misschien nog niet zo'n slecht idee?
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_157290675
doe dat lekker via PM

[ Bericht 95% gewijzigd door Re op 03-11-2015 13:32:14 ]
pi_157290716
Doe dat lekker via PM

[ Bericht 32% gewijzigd door Re op 03-11-2015 13:32:28 ]
  dinsdag 3 november 2015 @ 13:33:15 #115
262 Re
Kiss & Swallow
pi_157290829
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 november 2015 13:13 schreef SiIk het volgende:

[..]

Misschien zorgen dat er een plek is waar dat wel kan worden besproken dan?
Met het sluiten van avnzmg is volgens mij alleen maar het probleem verplaatst, ipv opgelost. En dat maakt t voor niemand leuker.
Ik zeg niet dat avnzmg weer open moet, maar met een schone lei beginnen in een advies topic is misschien nog niet zo'n slecht idee?
ik neem het mee naar achteren...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_157291425
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 13:55 schreef syndroom het volgende:
Noem dan eens een paar goede ideeën voor een eerste date? Blijkt maar weer dat ik hier weinig kaas van gegeten heb. :')
Toch maar weer AVNZMG opengooien?

Als iemand al niet eens weet wat te doen op een 1e date?

Bedoel er verder niks mee te zeggen, is gewoon een gratis tip van mij :) :)
  dinsdag 3 november 2015 @ 14:35:06 #117
262 Re
Kiss & Swallow
pi_157292231
beetje narcistisch jongen...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_157292311
Je kan niet altijd alles weten Re, ook jij niet. Daarom denk ik met jullie mee :)
  dinsdag 3 november 2015 @ 14:53:18 #119
262 Re
Kiss & Swallow
pi_157292600
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 november 2015 14:38 schreef Weissman het volgende:
Je kan niet altijd alles weten Re, ook jij niet. Daarom denk ik met jullie mee :)
als je gewoon 1 post boven je kijkt zie je dat we er al mee bezig zijn, daar hebben wij je gratis advies niet voor nodig, echt niet
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_157292673
Ok, duidelijk. Als jullie wel hulp nodig hebben weet je met te vinden. Ik vind het niet erg om jullie te helpen, echt niet. :)
pi_157292687
Ga's weg.

[ Bericht 87% gewijzigd door motorbloempje op 03-11-2015 14:57:52 ]
pi_157297544
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 19:10 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nou ik heb het al vaker geplaatst maar meiden die jonger dan mij zijn met al 2/3 kinderen... tja ik heb daar altijd het idee bij dat ze lang leve de lol zijn. Sowieso staat er altijd al bij 'kindjes komen ALTIJD op plek 1!!!!' dus lekker dan voor je toekomstige date :') En ze staan niet voor niks op zo'n site/app dus de vader is er vandoor of blijf je iig altijd mee te maken hebben. Bovendien weet je dat het nooit echt een spetterende relatie kan worden want ze heeft geleerd van haar 'ongelukje' of moet altijd voor de kinderen zorgen en jij mag als man de hort op om geld binnen te harken.

Zal natuurlijk niet voor alle dames gelden, maar meiden van 22 met 3 kinderen hebben iig losbandig geleefd al :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 19:14 schreef syndroom het volgende:
Mijn reactie was misschien niet echt genuanceerd maar ik zou toch huiverig zijn om een relatie te beginnen met een vrouw, zeker als ze wat jonger is die al kinderen heeft. Dan heb je het over tienermoeders, onverantwoordelijke vaders die kinderen verwekken en met de noorderzon vertrokken zijn, noem het maar op.
Dynamic duo is weer terug hoor.
  dinsdag 3 november 2015 @ 19:47:38 #123
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157298183
Ja Harry, daar had je ook al een TR over gemaakt ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_157298250
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 november 2015 19:47 schreef Copycat het volgende:
Ja Harry, daar had je ook al een TR over gemaakt ...
Ja, misschien wordt er een keer structureel actie ondernomen met genoeg spam.
  dinsdag 3 november 2015 @ 19:50:56 #125
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157298260
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 19:50 schreef ElDinosaur het volgende:

Ja, misschien wordt er een keer structureel actie ondernomen met genoeg spam.
Nee, dat werkt enkel averechts.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 3 november 2015 @ 19:54:20 #126
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_157298350
De meesten die hier de hele tijd blijven klagen of blijven reageren zijn bijna net zo irritant als t "dynamic duo" zelf :')
pi_157298529
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 november 2015 19:22 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

[..]

Dynamic duo is weer terug hoor.
Dat is wel heel toevallig...
pi_157352793
Even bijgelezen vanaf het moment dat ik hier mede door mods belachelijk werd gemaakt.
En gelukkig is er vooruitgang.

quote:
17s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 10:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

Kusjekroel en een aai over je beschadigd bolletje.
Hartelijk dank, mede namens andere mensen die het moeilijk hebben.
  vrijdag 6 november 2015 @ 09:03:54 #129
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157353815
Geen dank.
Toentertijd was ik trouwens zwart. En MoBlo's bolletje is inmiddels weer helemaal gaaf.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_157353832
O?
Ja doei.
pi_157359826
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 14:26 schreef motorbloempje het volgende:
Welkom in het Feedbacktopic van R&P!

R&P / R&P FAQ (vernieuwd) - eerst lezen, dan posten voor de nieuwe FAQ

:)

Brand los!
waarom is je post geschiedenis niet te zien ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_157360038
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 14:36 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

waarom is je post geschiedenis niet te zien ?
Omdat ik illuminati ben.

En omdat ik ben lastiggevallen door een stalker die het leuk vond om mijn gehele FOK! postgeschiedenis en gedrag uit context te trekken en naar mijn werkgevers te mailen om me ontslagen te krijgen O+
Ja doei.
pi_157360081
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 14:45 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Omdat ik illuminati ben.

En omdat ik ben lastiggevallen door een stalker die het leuk vond om mijn gehele FOK! postgeschiedenis en gedrag uit context te trekken en naar mijn werkgevers te mailen om me ontslagen te krijgen O+
oh jee dan begrijp ik het :)
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_157362211
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 14:45 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Omdat ik illuminati ben.

En omdat ik ben lastiggevallen door een stalker die het leuk vond om mijn gehele FOK! postgeschiedenis en gedrag uit context te trekken en naar mijn werkgevers te mailen om me ontslagen te krijgen O+
Wtf
pi_157362219
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 november 2015 16:21 schreef Gray het volgende:

[..]

Wtf
Je wist niet dat ik illuminati ben? :o
Ja doei.
pi_157362232
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 16:21 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Je wist niet dat ik illuminati ben? :o
Al jaren.

Maar dat van die stalker is nieuws voor me. Is het goed afgelopen met je werkgevers?
pi_157362422
Ik doe m'n werk nog steeds goed, ze zijn nog steeds tevreden, en hebben er nooit, maar dan ook nooit enige aanstoot aan genomen gelukkig, gezien de kwaliteit van mijn werk, ondanks het feit dat deze persoon zelfs zo vriendelijk was geweest om een lading aan posts voor ze te vertalen en uiteraard uit context te rukken :P :') Zo was een post met 'hommo :D ' ofzo gebruikt om aan te geven dat ze toch geen homohater aan zouden willen houden _O- enzo :')
Ja doei.
pi_157362490
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 16:32 schreef motorbloempje het volgende:
Zo was een post met 'hommo :D ' ofzo gebruikt om aan te geven dat ze toch geen homohater aan zouden willen houden _O- enzo :')
Was dat een reactie op mijn post?
pi_157362504
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 16:32 schreef motorbloempje het volgende:
Ik doe m'n werk nog steeds goed, ze zijn nog steeds tevreden, en hebben er nooit, maar dan ook nooit enige aanstoot aan genomen gelukkig, gezien de kwaliteit van mijn werk, ondanks het feit dat deze persoon zelfs zo vriendelijk was geweest om een lading aan posts voor ze te vertalen en uiteraard uit context te rukken :P :') Zo was een post met 'hommo :D ' ofzo gebruikt om aan te geven dat ze toch geen homohater aan zouden willen houden _O- enzo :')
Wow, wat extreem, wat zielig.

Is de stalker aangegeven bij de politie?
pi_157365027
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 16:32 schreef motorbloempje het volgende:
Ik doe m'n werk nog steeds goed, ze zijn nog steeds tevreden, en hebben er nooit, maar dan ook nooit enige aanstoot aan genomen gelukkig, gezien de kwaliteit van mijn werk, ondanks het feit dat deze persoon zelfs zo vriendelijk was geweest om een lading aan posts voor ze te vertalen en uiteraard uit context te rukken :P :') Zo was een post met 'hommo :D ' ofzo gebruikt om aan te geven dat ze toch geen homohater aan zouden willen houden _O- enzo :')
Fijn he FOK! _O- :')

Idioten en ratten overal _O-
pi_157365516
Dit is geen SC :{w
pi_157365719
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:10 schreef Faxie het volgende:
Dit is geen SC :{w
Wannabe modje.
  vrijdag 6 november 2015 @ 20:39:51 #143
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157367407
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 16:32 schreef motorbloempje het volgende:
Ik doe m'n werk nog steeds goed, ze zijn nog steeds tevreden, en hebben er nooit, maar dan ook nooit enige aanstoot aan genomen gelukkig, gezien de kwaliteit van mijn werk, ondanks het feit dat deze persoon zelfs zo vriendelijk was geweest om een lading aan posts voor ze te vertalen en uiteraard uit context te rukken :P :') Zo was een post met 'hommo :D ' ofzo gebruikt om aan te geven dat ze toch geen homohater aan zouden willen houden _O- enzo :')
Say what! :o
Wat een mongolen lopen er op de wereld rond!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zondag 8 november 2015 @ 22:20:56 #144
416020 K44S
The bearded man
pi_157414658
Wordt datingtopic weer beetje leuk, wordt 'ie dicht gegooid ;(
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_157414711
Beetje raar, echt ALLES gaat over daten.
pi_157414820
Ja, boehoe. We zijn mods, geen kleuterleiders. Ga zondagavond vieren, slapen, fappen op datingporno, doe iets, maar ga niet ook nog eens weer FB vol zitten zeuren. Topic gaat weer open als het weer open gaat. Don't call us, we'll call you.
Ja doei.
pi_157414825
Overigens vreemd dat mensen er met de muis bovenop zitten om maar dingen waarvan ze vínden dat het niet kan, te rapporteren. Er ging niet iets niet over dating.
pi_157414851
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 22:24 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, boehoe. We zijn mods, geen kleuterleiders. Ga zondagavond vieren, slapen, fappen op datingporno, doe iets, maar ga niet ook nog eens weer FB vol zitten zeuren. Topic gaat weer open als het weer open gaat. Don't call us, we'll call you.
Maar waar heb je het over? De meeste mensen hebben een weekend gevierd en vertellen daar nu een verhaal. Waarom zou je het dichtdoen als alles letterlijk over dating gaat?
  zondag 8 november 2015 @ 22:26:16 #149
416020 K44S
The bearded man
pi_157414886
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 22:24 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, boehoe. We zijn mods, geen kleuterleiders. Ga zondagavond vieren, slapen, fappen op datingporno, doe iets, maar ga niet ook nog eens weer FB vol zitten zeuren. Topic gaat weer open als het weer open gaat. Don't call us, we'll call you.
Als onze manier van zondagvieren nou over datings-ervaringen gaat. Wat boeit jouw dat dan?

Echt, ik begon het beleid te snappen, nu niet meer.
Nu gooi je een kroeg dicht, omdat er hooguit 2 stomdronken gasten bij zitten en vervelend zijn.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  zondag 8 november 2015 @ 22:29:01 #150
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_157414996
Fijn, zo'n lange reactie typen en die weg kunnen pleuren.
  maandag 9 november 2015 @ 00:19:36 #151
47102 Elvi
miemkwien
pi_157418006
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 22:24 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, boehoe. We zijn mods, geen kleuterleiders. Ga zondagavond vieren, slapen, fappen op datingporno, doe iets, maar ga niet ook nog eens weer FB vol zitten zeuren. Topic gaat weer open als het weer open gaat. Don't call us, we'll call you.
Huh? Maar ik snap niet waarom het topic dicht is. Er werd toch wel ontopic gereageerd tot nu toe... Of ligt het probleem bij de posts die aangepast zijn? Of het aantal TR's wat er gemaakt wordt?
pi_157418327
Ik denk dat ze beter met een aparte plek kunnen komen waar diegene terecht kunnen die offtopic posten in het bewuste topic deel. Veel beter dan zomaar berichten verwijderen, daar los je weinig mee op.

Dat er zoveel offtopic gepost wordt komt mede omdat er geen goede alternatieven aangeboden worden. Om nou overal weer een apart topic voor aan te maken is ook weer overdreven.

[ Bericht 9% gewijzigd door syndroom op 09-11-2015 01:16:57 ]
pi_157418948
quote:
7s.gif Op maandag 9 november 2015 01:10 schreef syndroom het volgende:
Ik denk dat ze beter met een aparte plek kunnen komen waar diegene terecht kunnen die offtopic posten in het bewuste topic deel. Veel beter dan zomaar berichten verwijderen, daar los je weinig mee op.

Dat er zoveel offtopic gepost wordt komt mede omdat er geen goede alternatieven aangeboden worden. Om nou overal weer een apart topic voor aan te maken is ook weer overdreven.
Wat houdt je tegen om er 1 te openen?
  maandag 9 november 2015 @ 09:57:42 #154
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157419995
quote:
7s.gif Op maandag 9 november 2015 01:10 schreef syndroom het volgende:
Ik denk dat ze beter met een aparte plek kunnen komen waar diegene terecht kunnen die offtopic posten in het bewuste topic deel. Veel beter dan zomaar berichten verwijderen, daar los je weinig mee op.
Dus ... Omdat users weigeren te stoppen met off topic geblaat, moet moderatie maar zorgen voor een andere plek? Juist. Misschien hand in eigen boezem steken ipv naar anderen te wijzen.
quote:
Dat er zoveel offtopic gepost wordt komt mede omdat er geen goede alternatieven aangeboden worden. Om nou overal weer een apart topic voor aan te maken is ook weer overdreven.
En nu moeten we je ook nog eens alternatieven aanbieden. Op een zilveren schaaltje, wellicht?
Nee, het is niet overdreven om 'overal' een apart topic voor te maken. Het is juist overdreven om alles in een reeks te willen proppen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_157420085
Nou ja misschien kun je een reeks maken voor mensen die daadwerkelijk daten en mensen die graag willen daten en het niet van de grond krijgen?
Ik heb gemist waarom het 'als je niet kunt versieren topic' gesloten is maar nu lopen er wel heel erg 2 dingen/2 groepen door elkaar

Ik wil niet te erg klinken alsof ik hier al eeuwen rond loop maar een jaar of 2 geleden was het datingtopic veel meer ontopic omdat er toen veel meer users zaten die echt aan het daten waren en dat ook op een 'gewone' manier deden. Die zijn er nu niet meer. Deels omdat ze onder de pannen zijn maar ook deels omdat ze zich niet meer thuis voelen in het topic
Het is nogal lastig om het topic ontopic te houden als 70% daar niet eens een date voor elkaar kan krijgen...
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 9 november 2015 @ 10:10:25 #156
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157420159
Er zijn nu eenmaal gradaties binnen dating. En niet iedereen zit op hetzelfde niveau.
Dat betekent echter niet dat die mensen geen date-ervaringen mogen delen in dat topic of maar moeten verkassen omdat anderen het irritant vinden een topic te delen.
Echt off-topic gaat weg, maar soms heb ik het idee dat er al een TR wordt geplaatst als een voor sommigen ongewenst persoon zich alleen maar in de reeks begeeft. Zonder dat er ook maar wordt gekeken naar de posting.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 9 november 2015 @ 10:13:09 #157
416020 K44S
The bearded man
pi_157420208
quote:
2s.gif Op maandag 9 november 2015 10:10 schreef Copycat het volgende:
Er zijn nu eenmaal gradaties binnen dating. En niet iedereen zit op hetzelfde niveau.
Dat betekent echter niet dat die mensen geen date-ervaringen mogen delen in dat topic of maar moeten verkassen omdat anderen het irritant vinden een topic te delen.
Echt off-topic gaat weg, maar soms heb ik het idee dat er al een TR wordt geplaatst als een voor sommigen ongewenst persoon zich alleen maar in de reeks begeeft. Zonder dat er ook maar wordt gekeken naar de posting.
Dus liever de users weg die zich ergeren, dan mensen weren die er een potje van maken?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  maandag 9 november 2015 @ 10:14:33 #158
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157420225
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 10:13 schreef K44S het volgende:

Dus liever de users weg die zich ergeren, dan mensen weren die er een potje van maken?
Volgens mij valt het reuze mee met het weglopen.
Maar ik ga in ieder geval geen verboden toegang-bordjes toestaan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 9 november 2015 @ 10:21:57 #159
416020 K44S
The bearded man
pi_157420343
quote:
7s.gif Op maandag 9 november 2015 10:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Volgens mij valt het reuze mee met het weglopen.
Maar ik ga in ieder geval geen verboden toegang-bordjes toestaan.
Zie post van Ruhb.

Maar dan vind ik het erg zwak dat het topic gesloten wordt en dat het daadwerkelijke probleem niet wordt aangepakt.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  maandag 9 november 2015 @ 10:24:43 #160
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157420388
Het daadwerkelijke probleem, of het probleem dat een aantal users heeft met een aantal andere users?

Nogmaals: uitsluiting gaat hem niet worden. En het topic gaat ook wel weer open. Straks even overleggen hoe of wat.
En nu ga ik echt met andere, ook belangrijke, dingen verder.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_157420492
Sorry modjes, ik heb er gewoon helemaal niet aan gedacht hier even mee te lezen, maar wel veelvuldig van de TR gebruik gemaakt in de afgelopen periode.

Imo iedere keer terecht, zodra het de glijdende schaal opstapte. (Dus klaagzangenmetdenaaldindegroef over niemand die het fatsoen heeft te reageren, uiteenzettingen over "hoevrouwennoueenmaalinelkaarzitten", tenenkrommende analyses van hoe sociale interacties in elkaar zouden zitten... Alles wat in ieder geval op geen enkele manier te maken heeft met "ik heb een leuk contact opgedaan, wat naar een date gaat leiden.)

Ik ben juist een groot voorstander van verwijderen. Anders gebeurt het toch dat iemand die van oud naar nieuw leest (en dus de VANAF NU WEER ONTOPIC mededeling mist) en dan begint het feest weer van voor af aan.

Over het weglopen: ik ontvolg zeker 2 keer per week, omdat het hele topic nergens meer over gaat. Dan zie ik het weer in de AT, lees ik weer even mee en binnen 10 posts kookt m'n digibloed al weer...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_157420571
quote:
2s.gif Op maandag 9 november 2015 10:10 schreef Copycat het volgende:
Er zijn nu eenmaal gradaties binnen dating. En niet iedereen zit op hetzelfde niveau.
Dat betekent echter niet dat die mensen geen date-ervaringen mogen delen in dat topic of maar moeten verkassen omdat anderen het irritant vinden een topic te delen.
Echt off-topic gaat weg, maar soms heb ik het idee dat er al een TR wordt geplaatst als een voor sommigen ongewenst persoon zich alleen maar in de reeks begeeft. Zonder dat er ook maar wordt gekeken naar de posting.
natuurlijk mag iedereen die date mee posten. Maar voor sommige was hun laatste date echt maanden geleden. Dan moet je daar gewoon niet zijn en dan gaat het meer om 'Hoe krijg ik die felbegeerde date'

De mensen die ik in gedachten heb posten ook geen ervaringen maar alleen klachten (zoals dancingphoebe al schrijft)

[ Bericht 5% gewijzigd door rhubarbje op 09-11-2015 10:44:39 ]
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 9 november 2015 @ 10:42:11 #163
416020 K44S
The bearded man
pi_157420697
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 10:35 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

natuurlijk mag iedereen die date mee posten. Maar voor sommige was hun laatste date echt maanden geleden. Dan moet je daar gewoon niet zijn en dan gaat het meer om 'Hoe krijg ik die felbegeerde date'
Simpel: het datingtopic wordt steeds minder leuk omdat AVNZMG gesloten is.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_157420850
quote:
2s.gif Op maandag 9 november 2015 10:10 schreef Copycat het volgende:
Er zijn nu eenmaal gradaties binnen dating. En niet iedereen zit op hetzelfde niveau.
Dat betekent echter niet dat die mensen geen date-ervaringen mogen delen in dat topic of maar moeten verkassen omdat anderen het irritant vinden een topic te delen.
Echt off-topic gaat weg, maar soms heb ik het idee dat er al een TR wordt geplaatst als een voor sommigen ongewenst persoon zich alleen maar in de reeks begeeft. Zonder dat er ook maar wordt gekeken naar de posting.
Goh, wie zou je toch bedoelen? O-)
pi_157421246
Er is weer eens gezeik in een kliekjestopic hoor :')
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 9 november 2015 @ 13:12:15 #166
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_157423408
quote:
7s.gif Op maandag 2 november 2015 08:30 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je hoeft toch ook niet op alles en iedereen te reageren? Daarbij, niet iedereen zit in eenzelfde date-fase, Deezer doet ook aan daten en post wat dat betreft ook regelmatig wel gewoon on-topic. Off-topic melden (en dan dus echt off-topic, niet 'het is Deezertje, dus dat vind ik off-topic') per TR en er is niks aan de hand.

Oh, en over dat maagdentopic. Wij hebben alledrie over het hoofd gezien dat dit deel door een ander dan de oorspronkelijke TS -met persoonlijke vraagstelling- is geopend. Na dit deeltje is dat topic dus ten einde. Het wordt namelijk geen spontane doorstart van een eerdere maagdenreeks.
Er is een volgend deel geopend.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 9 november 2015 @ 13:13:06 #167
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157423421
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 13:12 schreef Lienekien het volgende:
Er is een volgend deel geopend.
Door de oorspronkelijke TS.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 9 november 2015 @ 13:14:52 #168
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_157423474
quote:
2s.gif Op maandag 9 november 2015 13:13 schreef Copycat het volgende:

[..]

Door de oorspronkelijke TS.
Ik lees de laatste twee zinnen van de quote nog eens.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 9 november 2015 @ 13:16:02 #169
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157423505
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 13:14 schreef Lienekien het volgende:

Ik lees de laatste twee zinnen van de quote nog eens.
Ja klopt. Zie mijn waarschuwing in het topic. Maar als de oorspronkelijke TS het topic opent, liggen de kaarten weer net anders.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 9 november 2015 @ 13:17:39 #170
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_157423534
quote:
12s.gif Op maandag 9 november 2015 13:16 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja klopt. Zie mijn waarschuwing in het topic. Maar als de oorspronkelijke TS het topic opent, liggen de kaarten weer net anders.
Ik vond het nou net zo helder dat het geen nieuwe reeks zou worden.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 9 november 2015 @ 13:19:15 #171
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157423568
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 13:17 schreef Lienekien het volgende:

Ik vond het nou net zo helder dat het geen nieuwe reeks zou worden.
Het wordt dan ook geen nieuwe maagdenreeks. Maar dit is een vervolg op een persoonlijk topic. Dat is even versloft, maar houden we nu echt goed in de gaten. En gaat het toch de algemene kant op, is een slotje snel gezet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 9 november 2015 @ 13:21:13 #172
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_157423608
Ik kan wel voorspellen wat er gaat gebeuren. Jij ook wel.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 9 november 2015 @ 13:22:35 #173
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157423632
En dan weet je dus ook wat er daarna gebeurt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_157424494
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 13:21 schreef Lienekien het volgende:
Ik kan wel voorspellen wat er gaat gebeuren. Jij ook wel.
quote:
14s.gif Op maandag 9 november 2015 13:22 schreef Copycat het volgende:
En dan weet je dus ook wat er daarna gebeurt.
Kan niet wachten. :Y)
pi_157424735
quote:
7s.gif Op maandag 9 november 2015 13:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het wordt dan ook geen nieuwe maagdenreeks. Maar dit is een vervolg op een persoonlijk topic. Dat is even versloft, maar houden we nu echt goed in de gaten. En gaat het toch de algemene kant op, is een slotje snel gezet.
Ok. Maar ik wou toch even kwijt dat ik af zie van dat idee om zomaar vrouwen aan te spreken met dat voorstel om een nachtje tegen een financiële vergoeding bij mij te komen slapen. Het was slechts een hersenspinsel. Zou het fijn vinden dat je mijn post daarover nog even wil herstellen.
  maandag 9 november 2015 @ 14:09:55 #176
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157424762
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 14:08 schreef syndroom het volgende:

Ok. Maar ik wou toch even kwijt dat ik af zie van dat idee om zomaar vrouwen aan te spreken met dat voorstel om een nachtje tegen een financiële vergoeding bij mij te komen slapen. Het was slechts een hersenspinsel. Zou het fijn vinden dat je mijn post daarover nog even wil herstellen.
Mooi. Nee, die post ga ik niet herstellen. Je hebt het nu hier gezegd. Ook duidelijk.
En een les voor in het vervolg: eerst nadenken voordat je dat soort beledigende hersenspinsels wereldkundig maakt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 9 november 2015 @ 15:08:18 #177
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157425908
quote:
3s.gif Op maandag 9 november 2015 13:13 schreef Copycat het volgende:
En dit deel gaat weer terug naar de basis: de TS.
Geen generiek gereutel. Open je eigen topic maar.
Is het niet een idee om een reeks te beginnen voor alle maagden? Want als ik even snel door R&P ga, zie ik al 5 zelfde topics :')

Nee. We gaan niet weer een algemene maagdenreeks starten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_157425983
Waarom geen centrale plek voor mensen die ook in een maagdencrisis zitten? En een aparte plek voor mannen die weliswaar geen maagd zijn maar geen meisje kunnen vinden. Dan blijven de andere topics waarvoor ze bedoeld zijn.
pi_157426015
Als je die andere topic niet met je eigen geneuzel -waarvan je weet dat het er niet hoort- vervuilt dan blijven die andere topics ook waar ze voor bedoeld zijn..
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 9 november 2015 @ 15:14:34 #180
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157426040
Open gewoon je eigen topic in plaats van continu andere topics naar je toe te trekken. Hoe moeilijk kan het zijn? Al dat gecentraliseer is zo nergens voor nodig.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_157426949
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 15:12 schreef syndroom het volgende:
Waarom geen centrale plek voor mensen die ook in een maagdencrisis zitten? En een aparte plek voor mannen die weliswaar geen maagd zijn maar geen meisje kunnen vinden. Dan blijven de andere topics waarvoor ze bedoeld zijn.
Ja, zo kunnen we ook wel een reeks gaan openen voor mensen die geen maagd zijn, wel meisjes kunnen vinden maar hem niet omhoog kunnen krijgen tenzji het de derde woensdag van de maand is, tussen 10 en 12.

Heb jij een speciefiek probleem waar je over wilt praten, tips voor wilt krijgen? Open dan een topic (geen reeks, niets 'deel 1') met 'hoi ik ben syndroom, dit is mijn verhaal, en IK wil graag tips, help'. Niet alles hoeft een reeks te zijn.
Ja doei.
pi_157427058
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 16:00 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, zo kunnen we ook wel een reeks gaan openen voor mensen die geen maagd zijn, wel meisjes kunnen vinden maar hem niet omhoog kunnen krijgen tenzji het de derde woensdag van de maand is, tussen 10 en 12.

Heb jij een speciefiek probleem waar je over wilt praten, tips voor wilt krijgen? Open dan een topic (geen reeks, niets 'deel 1') met 'hoi ik ben syndroom, dit is mijn verhaal, en IK wil graag tips, help'. Niet alles hoeft een reeks te zijn.
Amen _O_

Sowieso is een los topic veel beter voor het oplossen van een probleem. De TS staat dan in het middelpunt en er worden dan tips en hulp aangeboden naar TS alleen. Een reeks krijgt al gauw het karakter van een zelfmedelijdend-clubje dat alleen maar zielig onderling goedkeuring van elkaar wil krijgen zonder gericht naar een oplossing te zoeken.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_157427352
quote:
7s.gif Op maandag 9 november 2015 16:05 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Amen _O_

Sowieso is een los topic veel beter voor het oplossen van een probleem. De TS staat dan in het middelpunt en er worden dan tips en hulp aangeboden naar TS alleen. Een reeks krijgt al gauw het karakter van een zelfmedelijdend-clubje dat alleen maar zielig onderling goedkeuring van elkaar wil krijgen zonder gericht naar een oplossing te zoeken.
Kom jij hier alleen voor olie op het vuur gooien?
pi_157427961
quote:
5s.gif Op maandag 9 november 2015 16:19 schreef Gray het volgende:

[..]

Kom jij hier alleen voor olie op het vuur gooien?
En wat kom jij doen?

Wat ik kom doen is een probleem aankaarten. Zoals in mijn eerste post hier vandaag, zie ik een toename aan kliekjes hier in R&P waar het te vaak misgaat. Constant relletjes en andere onzin, de ene keer erger dan de ander. En dat zit m niet in de losse topics, maar in de talloze reeksen waar iedereen op elkaars lip gaat zitten. Daar krijg je die kliekjes van, waar mensen veel te veel met elkaar bezig zijn en er op den duur ellende ontstaat.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_157430172
quote:
2s.gif Op maandag 9 november 2015 15:08 schreef Copycat het volgende:

[..]

Is het niet een idee om een reeks te beginnen voor alle maagden? Want als ik even snel door R&P ga, zie ik al 5 zelfde topics :')

Nee. We gaan niet weer een algemene maagdenreeks starten.
Want? Blijkbaar zijn er nog steeds genoeg die behoefte hebben aan een algemeen topic om te discussiëren en ervaringen delen. Ik heb nu een nieuw deel geopend op verzoek van syndroom omdat er nog een discussie gaande was. Zelf heb ik niet echt behoefte aan een nieuw deel want zoveel heb ik niet meer te vertellen in dat topic. Maar ik zou wel een algemeen topic willen om te volgen en af en toe in te posten.

Dus wat mij betreft mag "mijn" topic wel veranderd worden in een algemeen maagdentopic, en anders mag er een slotje op. :)
  maandag 9 november 2015 @ 18:46:43 #186
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157430183
Slotje it is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_157430755
quote:
14s.gif Op maandag 9 november 2015 18:46 schreef Copycat het volgende:
Slotje it is.
Zou ik nog wel de reden mogen weten waarom er geen algemeen maagdentopic mag komen?
  maandag 9 november 2015 @ 19:12:33 #188
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157430777
quote:
7s.gif Op maandag 9 november 2015 19:11 schreef CRW het volgende:

Zou ik nog wel de reden mogen weten waarom er geen algemeen maagdentopic mag komen?
Die heeft mijn lieftallige collega MoBlo eerder vandaag al gegeven. Even een stukje teruglezen hier.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_157431244
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 16:45 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

En wat kom jij doen?

Wat ik kom doen is een probleem aankaarten. Zoals in mijn eerste post hier vandaag, zie ik een toename aan kliekjes hier in R&P waar het te vaak misgaat. Constant relletjes en andere onzin, de ene keer erger dan de ander. En dat zit m niet in de losse topics, maar in de talloze reeksen waar iedereen op elkaars lip gaat zitten. Daar krijg je die kliekjes van, waar mensen veel te veel met elkaar bezig zijn en er op den duur ellende ontstaat.
Ik post overwegend in R&P, dus vandaar.
pi_157434913
Oh is het drama-o-clock :')
  maandag 9 november 2015 @ 22:33:58 #191
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_157437568
Het zijn constand de zelfde paar users waar gedeeltelijk of soms gehele post van gewijzigd worden. Keer op keer en de laatste waarschuwing voor de betreffende user lijkt uit te blijven met als geheel topic sluiten als resultaat. Jammer in mijn ogen en had anders gekund. Maar goed, mijn simpele mening natuurlijk :D

Fijne avond allen!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 10 november 2015 @ 00:28:36 #192
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_157440604
Arme maagden zelfs een plekje op fok! Word ze denied.

Als ik een suggestie mag doen, waarom proberen de maagden het niet in seksualiteit, begin een topic genaamd anti seksualiteit. Vraag of je dat mag reeksen.
Liefde voor God
pi_157456721
Dating ervaringen topic blijft dus dicht?
  dinsdag 10 november 2015 @ 22:30:36 #194
262 Re
Kiss & Swallow
pi_157459125
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 21:05 schreef ElDinosaur het volgende:
Dating ervaringen topic blijft dus dicht?
nee :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_157463094
Eigen topic openen? Ik heb juist liever een algemeen maagden topic, zeker omdat ik niet de enige ben die met dit probleem zit. In een persoonlijk topic mis je toch een beetje die uitwisseling van ervaringen en komt het meer over als een soort vraag en antwoord rubriek.

Mag het slotje er weer af? Waar kan ik anders mijn ei kwijt?
pi_157463617
quote:
18s.gif Op woensdag 11 november 2015 02:29 schreef syndroom het volgende:
Waar kan ik anders mijn ei kwijt?
Zoals ik al vaker heb gezegd: bij professionele hulp. Je gaat er hier op fok echt niet uitkomen.
  woensdag 11 november 2015 @ 07:08:14 #197
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_157463639
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 21:05 schreef ElDinosaur het volgende:
Dating ervaringen topic blijft dus dicht?
Nee, ze moeten eerst een statement maken.

Overigens: wat een slap lulverhaal. Zeg gewoon eerlijk waar het aan ligt. Wil het ook wel voor jullie doen: Deezertje en syndroom hebben beide reeksen verneukt met hun zo niet on-topic problemen.

Was dat nou zo moeilijk?

Nou kussies :*
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_157464350
quote:
14s.gif Op woensdag 11 november 2015 07:08 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Nee, ze moeten eerst een statement maken.

Overigens: wat een slap lulverhaal. Zeg gewoon eerlijk waar het aan ligt. Wil het ook wel voor jullie doen: Deezertje en syndroom hebben beide reeksen verneukt met hun zo niet on-topic problemen.

Was dat nou zo moeilijk?

Nou kussies :*
Ja, dit. :') In plaats van dat de users nou eens worden aangepakt i.p.v. voor de zoveelste keer een topic op slot gooien en het op die manier voor iedereen verpesten.
pi_157464366
Waarom is het "als versieren niet zo makkelijk gaat"-topic dicht? Daar zijn zeker 2 users ontzettend op hun plek ;) ik heb even gemist waarom dat topic permanent dicht is?
  woensdag 11 november 2015 @ 08:55:26 #200
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_157464387
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 08:54 schreef Elvi het volgende:
Waarom is het "als versieren niet zo makkelijk gaat"-topic dicht? Daar zijn zeker 2 users ontzettend op hun plek ;) ik heb even gemist waarom dat topic permanent dicht is?
Omdat het bij hen ook niet meer om het versieren ging op den duur, maar uberhaupt sociale interactie en alle frustraties en theorieen daaromheen.
pi_157464398
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 08:54 schreef Elvi het volgende:
Waarom is het "als versieren niet zo makkelijk gaat"-topic dicht? Daar zijn zeker 2 users ontzettend op hun plek ;) ik heb even gemist waarom dat topic permanent dicht is?
Omdat het niet over versieren ging maar over veel grotere sociale tekortkomingen waarbij wat datingtips toch niet zullen helpen. Dat topic was ook gekaapt door een zekere D.
pi_157464487
Kan er niet gewoon een 'ik ben ontevreden over mijn leven maar weiger er iets aan te doen. Wie weet nog een manier waarop ik het op mijn omgeving af kan schuiven' topic gemaakt worden?
Dat is waar behoefte aan lijkt te zijn en dan kunnen beide reeksen of alleen de datingreeks ook weer open want daar is blijkbaar ook behoefte aan
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_157464503
Ok dus nu trekken ze van topic naar topic om te galbakken zonder aan zichzelf te werken en wat te doen met alle tips?
Ja ok nu snap ik het probleem :P
pi_157464506
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 09:03 schreef rhubarbje het volgende:
Kan er niet gewoon een 'ik ben ontevreden over mijn leven maar weiger er iets aan te doen. Wie weet nog een manier waarop ik het op mijn omgeving af kan schuiven' topic gemaakt worden?
Dat is waar behoefte aan lijkt te zijn en dan kunnen beide reeksen of alleen de datingreeks ook weer open want daar is blijkbaar ook behoefte aan
_O-
  woensdag 11 november 2015 @ 09:06:00 #205
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157464516
De datingreeks gaat later vandaag open. Zonder dat er users worden uitgesloten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_157464520
Subforum ban?

Oh niet dus :')

Wat is daar zo op tegen? Na x waarschuwingen volgt een sanctie toch? Dat lijkt nu niet te gebeuren? Lijkt dat maar zo of is daar een reden voor?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 11 november 2015 @ 09:06:53 #207
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157464526
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 09:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Subforum ban?
Nee. Misschien wat minder focussen op anderen.
En nu is het wel klaar hier.

Het topic gaat later weer open.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_157464563
quote:
13s.gif Op woensdag 11 november 2015 09:06 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee. Misschien wat minder focussen op anderen.
En nu is het wel klaar hier.

Het topic gaat later weer open.
Oh ik had nog een editje met een serieuze vraag.

Sorry zit mobiel kan hem niet hieronder plakken :)
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_157464577
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 09:05 schreef Elvi het volgende:

[..]

_O-
ik maakte niet eens echt een grapje...
Die houding overheerst het leven van een aantal users (zie het topic van syndroom over vluchtelingen)
En ze moeten blijkbaar ergens hun ei kwijt kunnen anders gaan ze het overal bij slepen
Misschien blijven ze op 1 plek als ze hun eigen speciale ballenbak hebben

Er zijn echt al zo veel topics dicht hier door (niet alleen het dating en versieren topic)
Sorry modjes ik wil jullie werk niet afkraken of zo maar het word voor mij wel steeds lastiger om te begrijpen waarom ze overal maar de boel mogen komen verstieren
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  woensdag 11 november 2015 @ 09:12:39 #210
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157464606
Het zou mensen sieren ook eens naar hun eigen gedrag te kijken, ipv enkel naar anderen te wijzen.
Hoe dan ook, het topic gaat later vandaag open. Er wordt niemand geweerd.

Nog even geduld dus.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_157464658
Weet je, ik was het met 'de meerderheid' eens, dat bepaald gedrag van bepaalde users hinderlijk is; het is vervelend als men in een cirkeltje blijft jankstralen. Maar weet je wat, ik vind deze heksenjacht eigenlijk nog een stuk zieliger en sfeerverpestender. Wát een godverdomde heksenjacht is dit geworden zeg. Die TRs, de honden lusten er geen brood van. En waarom het topic nog dicht is? Omdat het eindelijk weer eens normaal modden was in R&P zonder 23232329 TRs over elke scheet.

Vind je iemand stom? Negeer ze dan. Dat werkt bij mij ook prima in de reeksen waar ik post waar mensen zitten die ik maar stom vind. Het maakt het leven een stuk aangenamer. Maargoed, ook dat is een cirkeltje waar we al tijden op hameren hier, en waar 'bepaalde mensen' ook niet naar luisteren.

De reeks gaat later vandaag weer open met 'n paar instructies die voor iedereen gelden. Don't call us, we call you.
Ja doei.
pi_157464660
quote:
14s.gif Op woensdag 11 november 2015 09:12 schreef Copycat het volgende:
Het zou mensen sieren ook eens naar hun eigen gedrag te kijken, ipv enkel naar anderen te wijzen.
Hoe dan ook, het topic gaat later vandaag open. Er wordt niemand geweerd.

Nog even geduld dus.
dat vind ik een beetje flauw. Het grootste deel daar zijn users die zo goed als nooit voor problemen zorgen en volgens mij prima naar zichzelf kunnen kijken

Ik stel ook niet voor om iemand te weren maar om die plek te creëren waar blijkbaar zoveel behoefte aan is zodat als iemand weer zegt 'hey dit is offtopic' dat er een plek in waar ze wel heen kunnen
Het is namelijk niet gewoon gezellig geklets wat prima naar een sc kan of zo (wat normaal de plek is voor offtopic geneuzel)
Natuurlijk kunnen ze over daten dan gewoon posten in het dating topic
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_157464680
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 09:16 schreef motorbloempje het volgende:
Weet je, ik was het met 'de meerderheid' eens, dat bepaald gedrag van bepaalde users hinderlijk is; het is vervelend als men in een cirkeltje blijft jankstralen. Maar weet je wat, ik vind deze heksenjacht eigenlijk nog een stuk zieliger en sfeerverpestender. Wát een godverdomde heksenjacht is dit geworden zeg. Die TRs, de honden lusten er geen brood van. En waarom het topic nog dicht is? Omdat het eindelijk weer eens normaal modden was in R&P zonder 23232329 TRs over elke scheet.

Vind je iemand stom? Negeer ze dan. Dat werkt bij mij ook prima in de reeksen waar ik post waar mensen zitten die ik maar stom vind. Het maakt het leven een stuk aangenamer. Maargoed, ook dat is een cirkeltje waar we al tijden op hameren hier, en waar 'bepaalde mensen' ook niet naar luisteren.

De reeks gaat later vandaag weer open met 'n paar instructies die voor iedereen gelden. Don't call us, we call you.
:') er werd gezegd 'gewoon tr's zetten zodat wij in kaart kunnen brengen wat er speelt en dan lossen wij het wel op'
Dat deden jullie niet en nu zijn er te veel tr's?
Misschien moeten jullie zelf ook even aan dat eerder genoemde zelfinzicht doen. Sorry hoor

Ik kan trouwens echt prima zonder die reeks dus daar gaat het me niet eens om. Ik vind dit gewoon echt een heel aparte gang van zaken terwijl het volgens mij allemaal best duidelijk ligt
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_157464734
We hadden gehoopt dat men enige vorm van volwassenheid zou tonen bij het maken van TRs en dit niet om élke fucking scheet ging doen. Zodra een reeks +15 TRs trekt per topicdeel, dat is een heksenjacht, geen normaal gebruik maken van de TR-knop.
Ja doei.
pi_157464755
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 09:19 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

:') er werd gezegd 'gewoon tr's zetten zodat wij in kaart kunnen brengen wat er speelt en dan lossen wij het wel op'
Dat deden jullie niet en nu zijn er te veel tr's?
Misschien moeten jullie zelf ook even aan dat eerder genoemde zelfinzicht doen. Sorry hoor

Ik kan trouwens echt prima zonder die reeks dus daar gaat het me niet eens om. Ik vind dit gewoon echt een heel aparte gang van zaken terwijl het volgens mij allemaal best duidelijk ligt
Je weet niet of er ook onzin-TR's bij zaten natuurlijk. Misschien word er wel bij elke post van hen een TR gemaakt.

Maar er is nu niet echt een plek waar zij terecht kunnen. Er was vorig jaar toch ook een maagdentopic? Is die nog open? Of is er een topic voor mensen die moeite hebben met sociale contacten? Er moet toch iets zijn waar ze meer op hun plek zijn en ontopic kunnen blijven.
pi_157464761
Nou ja zoals ik al aangaf, ik maakte de TR's zodra er weer op de glijdende schaal werd gestapt. Imo ieder keer terecht. Beter direct bijsturen, dan het weer laten ontsporen.

Zodat ik er NIET in het topic op reageerde en het daarmee nog verder verziekte.

Ligt het dan aan de +15 TR's of aan de +15 reacties die een TR rechtvaardigen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_157464806
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 09:25 schreef Elvi het volgende:

[..]

Je weet niet of er ook onzin-TR's bij zaten natuurlijk. Misschien word er wel bij elke post van hen een TR gemaakt.


nee tuurlijk maar als je het probleem niet oplost en alleen vraagt om het te verplaatsen (in dit geval naar tr's) dan moet je daarna niet verbaasd zijn als het probleem zich verplaatst :D
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_157465037
Ja, wat verwacht je nou zelf. Maandenlang laten baggeren, inconsequent modden en dan om TRs gaan vragen wanneer iets off-topic dreigt te gaan. Natuurlijk krijg je dan een stortvloed aan TRs zodra het ook maar een beetje off-topic gaat.

En dan overal ineens bovenop gaan zitten met als gevolg een doodgemod topic.
pi_157465088
Mochten ze een eigen subforum krijgen, bijvoorbeeld Maagden & Datelozen, dan bied ik me aan als moderator. O-)
pi_157465489
Ik ben in ieder geval helemaal voor een eigen topic of subforum!
pi_157465502
Ja, dat gaat dus niet gebeuren een eigen subforum :N
Ja doei.
  woensdag 11 november 2015 @ 10:28:30 #222
349633 SiIk
Echt zijde
pi_157465585
Wat is er eigenlijk mis met een maagdentopic, als daar blijkbaar zoveel behoefte aan is?

Ik snap sowieso niet zo goed waarom alle SC's altijd maar minder moeten. R&P is er volgens mij niet echt actiever op geworden sinds daar 2 jaar terug ofzo flink de bezem door is gehaald.
Terwijl veel van die SCs niet echt veel moderatie vereisten ofzo. Wat is er mis mee dan, als mensen er blijkbaar behoefte hebben om samen offtopic te gaan rondom een topic dat ze boeit? Toch alleen maar goed voor de postaantallen?
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  woensdag 11 november 2015 @ 10:38:14 #223
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_157465729
quote:
7s.gif Op woensdag 11 november 2015 10:28 schreef SiIk het volgende:
Wat is er eigenlijk mis met een maagdentopic, als daar blijkbaar zoveel behoefte aan is?

Ik snap sowieso niet zo goed waarom alle SC's altijd maar minder moeten. R&P is er volgens mij niet echt actiever op geworden sinds daar 2 jaar terug ofzo flink de bezem door is gehaald.
Terwijl veel van die SCs niet echt veel moderatie vereisten ofzo. Wat is er mis mee dan, als mensen er blijkbaar behoefte hebben om samen offtopic te gaan rondom een topic dat ze boeit? Toch alleen maar goed voor de postaantallen?
Waarschijnlijk zou het een chaos worden als iedereen een SC wilde, waar trek je de grens? Overigens is er ook het probleem van tja... Mensen gaan dan in scs trekken alsof het huizen zijn en het forum raakt onbewoond.

Het zal ook wel een gedoe zijn, ik snap niet waarom de maagden een IRC channel maken, of iets dergelijks. Er zijn alternatieve op zich. Maar de vraag is als je maagd bent is dat een probleem dat zwaar weegt? Immers is een ontnaagdiging een handeling, zijn na die handelingen al je problemen weg? Ergo ik drink een glas water en ben nu een nieuw mens. Binnen het geloof wordt gedoopt maar dat is symbolisch een ontnaagdiging is dat ook denk ik het zal je problemen niet veranderen.

Helpt een topic voor maagden dan? En heeft het topic nut in r en p? Ik zou zeggen dat seksualiteit beter is en het daar proberen, maagd zijn en daarover willen praten is of uit frustratie of uit geloofsovertuiging, hier neem ik aan vooral frustratie. Weet zeker dat als iedere maagd die zon topic wil en hier pleit om er tijd in te steken beter af zou zijn dat minder te doen en te werken aan zijn leven.
Liefde voor God
  woensdag 11 november 2015 @ 10:40:56 #224
262 Re
Kiss & Swallow
pi_157465786
men wil blijkbaar gewoon dat Deezertje geband wordt omdat hij niet in de reeks past met zijn problematiek en dat wil men hem telkens graag duidelijk maken door constant op hem te reageren dat hij toch vooral niet in die reeks past, dat hij zielig is dat hij geen leven heeft dat hij weet ik veel wat niet is, zelfs als jij gewoon wel ontopic reageert dan knalt men er met 10 users bovenop.

Nou zo werkt het gewoon ook niet. De reeks is niet alleen voor die 10-15 users maar voor iedereen met verschillende gradaties qua succes, niet iedereen is een dating-god en niet iedereen begrijp het gehele datingsritueel, ook die mensen horen gewoon in dat topic. Natuurlijk zijn er users die te veel verwachten die te snel willen gaan zonder eerst aan zichzelf te werken, maar waarom zouden die geweigerd moeten worden op een forum, gaan ze tegen de policy in, bashen ze users, gebruiken ze onbeschofte taal tegen andere users, posten ze illegale dingen? Nee ze posten blijkbaar wat off topic in de ogen van de vaste basis.

Dan lijkt de oplossing dus redelijk simpel
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_157465823
Is off-topic gaan niet tegen de policy in?
  woensdag 11 november 2015 @ 10:43:29 #226
262 Re
Kiss & Swallow
pi_157465834
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 10:42 schreef Fripsel het volgende:
Is off-topic gaan niet tegen de policy in?
als je me die passage even kan voorleggen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_157465861
quote:
3s.gif Op woensdag 11 november 2015 10:40 schreef Re het volgende:
men wil blijkbaar gewoon dat Deezertje geband wordt omdat hij niet in de reeks past met zijn problematiek en dat wil men hem telkens graag duidelijk maken door constant op hem te reageren dat hij toch vooral niet in die reeks past, dat hij zielig is dat hij geen leven heeft dat hij weet ik veel wat niet is, zelfs als jij gewoon wel ontopic reageert dan knalt men er met 10 users bovenop.

Nou zo werkt het gewoon ook niet. De reeks is niet alleen voor die 10-15 users maar voor iedereen met verschillende gradaties qua succes, niet iedereen is een dating-god en niet iedereen begrijp het gehele datingsritueel, ook die mensen horen gewoon in dat topic. Natuurlijk zijn er users die te veel verwachten die te snel willen gaan zonder eerst aan zichzelf te werken, maar waarom zouden die geweigerd moeten worden op een forum, gaan ze tegen de policy in, bashen ze users, gebruiken ze onbeschofte taal tegen andere users, posten ze illegale dingen? Nee ze posten blijkbaar wat off topic in de ogen van de vaste basis.

Dan lijkt de oplossing dus redelijk simpel
Dit vind ik niet eerlijk. 'Men' wil volgens mij helemaal niet dat hij geband word, alleen dat hij niet offtopic komt praten in die eeuwige cirkel (en als we offtopic gaan krijgen we ook een veeg van jullie dus dat lijkt me terecht)
Als hij een date heeft en hij kan daar over mee posten prima, maar wanneer was zijn laatste date?
Jullie moeten 70% van zijn posts editten omdat ze niet in dat topic horen
Zo verzand een topic over daten in iets heel anders

Ik wil een topic over daten, waarin mensen praten over daten
En blijkbaar willen andere mensen een topic over 'het lukt me allemaal niet'. Prima, maar dat is dus een ander onderwerp
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  woensdag 11 november 2015 @ 10:48:37 #228
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_157465923
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 10:44 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dit vind ik niet eerlijk. 'Men' wil volgens mij helemaal niet dat hij geband word, alleen dat hij niet offtopic komt praten in die eeuwige cirkel (en als we offtopic gaan krijgen we ook een veeg van jullie dus dat lijkt me terecht)
Als hij een date heeft en hij kan daar over mee posten prima, maar wanneer was zijn laatste date?
Jullie moeten 70% van zijn posts editten omdat ze niet in dat topic horen
Zo verzand een topic over daten in iets heel anders

Ik wil een topic over daten, waarin mensen praten over daten
En blijkbaar willen andere mensen een topic over 'het lukt me allemaal niet'. Prima, maar dat is dus een ander onderwerp
Heeft "het lukt me allemaal niet" ook niet iets met daten te maken dan?
  woensdag 11 november 2015 @ 10:48:58 #229
262 Re
Kiss & Swallow
pi_157465928
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 10:44 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dit vind ik niet eerlijk. 'Men' wil volgens mij helemaal niet dat hij geband word, alleen dat hij niet offtopic komt praten in die eeuwige cirkel (en als we offtopic gaan krijgen we ook een veeg van jullie dus dat lijkt me terecht)
Als hij een date heeft en hij kan daar over mee posten prima, maar wanneer was zijn laatste date?
Jullie moeten 70% van zijn posts editten omdat ze niet in dat topic horen
Zo verzand een topic over daten in iets heel anders

Ik wil een topic over daten, waarin mensen praten over daten
En blijkbaar willen andere mensen een topic over 'het lukt me allemaal niet'. Prima, maar dat is dus een ander onderwerp
ik denk dat het een kwestie is van de definitie van off-topic praten over daten, dat je geen date hebt gehad betekent niet dat je niet over dating mag praten of dat je alleen in het topic mag posten als je succesvol date. Het delen van ervaringen geldt ook voor het niet hebben van de ervaring
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_157465983
quote:
3s.gif Op woensdag 11 november 2015 10:48 schreef Re het volgende:

[..]

ik denk dat het een kwestie is van de definitie van off-topic praten over daten, dat je geen date hebt gehad betekent niet dat je niet over dating mag praten of dat je alleen in het topic mag posten als je succesvol date. Het delen van ervaringen geldt ook voor het niet hebben van de ervaring
Maar dat is dan toch meer iets voor het "als versieren niet zo makkelijk gaat"-topic? :?

Van mij hoeven ze niet weg hoor, maar ik snap dat het eeuwig in cirkeltjes praten en vooral niks doen met de tips mensen gaat irriteren. Dan kunnen ze beter in een topic praten waar de mensen uit het Dating-topic toch niet komen. Naja, als niemand ze verder gaat opzoeken om te rellen dus...
  woensdag 11 november 2015 @ 10:52:24 #231
416020 K44S
The bearded man
pi_157465990
quote:
3s.gif Op woensdag 11 november 2015 10:48 schreef Re het volgende:

[..]

ik denk dat het een kwestie is van de definitie van off-topic praten over daten, dat je geen date hebt gehad betekent niet dat je niet over dating mag praten of dat je alleen in het topic mag posten als je succesvol date. Het delen van ervaringen geldt ook voor het niet hebben van de ervaring
Hoe kan je een ervaring delen als je de ervaring niet hebt mee gemaakt? Daar had je AVNZMGA. Deze werd gesloten omdat er een aantal zaten te fucken. Die users gingen naar datingtopic... die werd vergald door de zelfde personen. En nu wordt er hier geschopt en verwezen omdat het beleid langs elkaar loopt.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_157465992
quote:
3s.gif Op woensdag 11 november 2015 10:48 schreef Re het volgende:

[..]

ik denk dat het een kwestie is van de definitie van off-topic praten over daten, dat je geen date hebt gehad betekent niet dat je niet over dating mag praten of dat je alleen in het topic mag posten als je succesvol date. Het delen van ervaringen geldt ook voor het niet hebben van de ervaring
Het gaat 9/10 keer over het niet krijgen van dates / klagen dat het allemaal niet lukt. Daar was avnzmg toch voor? Of wordt het nu op 1 hoop geveegd?
pi_157466009
quote:
3s.gif Op woensdag 11 november 2015 10:48 schreef Re het volgende:

[..]

ik denk dat het een kwestie is van de definitie van off-topic praten over daten, dat je geen date hebt gehad betekent niet dat je niet over dating mag praten of dat je alleen in het topic mag posten als je succesvol date. Het delen van ervaringen geldt ook voor het niet hebben van de ervaring
Dus als ik in een topic over eeuh god weet wat, programmeren, steeds roep, ik ben achter mijn computer gaan zitten, heb wat op het toetsenbord geramd, maar er kwam eigenlijk niets uit... En dan stelselmatig de users die zeggen "joh Feeb, misschien moet je eens iets over programmeren lezen voor je lukraak steeds opnieuw en opnieuw en opnieuw maar wat op je toetsenbord ramt en verbaast bent dat er niets zinnigs uitkomt" negeer, maar wel medegekkies zo ver krijg dat ze ook met me mee gaan praten over hoe idioot het is dat er nooit iets zinnigs uit onze toetsenbordsessies kom. En dat keer op keer op keer op keer op keer. Tot de mensen die wel echt programmeren en er inhoudelijk mee bezig zijn er horendol van worden... Dan zal er ook geen mod zijn die zegt, hee misschien heb je in dit topic/op dit subforum niets te zoeken?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_157466054
quote:
3s.gif Op woensdag 11 november 2015 10:48 schreef Re het volgende:

[..]

ik denk dat het een kwestie is van de definitie van off-topic praten over daten, dat je geen date hebt gehad betekent niet dat je niet over dating mag praten of dat je alleen in het topic mag posten als je succesvol date. Het delen van ervaringen geldt ook voor het niet hebben van de ervaring
Waarom editten jullie dan ook zo veel van zijn posts? Dan moet het wel offtopic zijn toch?

Ik zou het niet offtopic vinden als het ooit lijdt tot een date, want dan doe je wel mee aan 'het spel' maar dat is gewoon niet.
Het is nu 'als versieren je niet lukt' maar in een ander topic
Als je echt dingen zegt als 'hey kijk even naar mijn profiel want het lukt me alleen niet' en mensen zeggen 'goh misschien moet je zus en zo' en je doet dan zus en zo en je hebt een paar maanden later een date, super tof van je. Maar dat is gewoon niet het geval. Het is alleen maar 'zucht het lukt me niet' en dan verder niks. Dat is in mijn ogen toch echt iets heel heel anders
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  Moderator woensdag 11 november 2015 @ 10:56:12 #235
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_157466060
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 10:53 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dus als ik in een topic over eeuh god weet wat, programmeren, steeds roep, ik ben achter mijn computer gaan zitten, heb wat op het toetsenbord geramd, maar er kwam eigenlijk niets uit... En dan stelselmatig de users die zeggen "joh Feeb, misschien moet je eens iets over programmeren lezen voor je lukraak steeds opnieuw en opnieuw en opnieuw maar wat op je toetsenbord ramt en verbaast bent dat er niets zinnigs uitkomt" negeer, maar wel medegekkies zo ver krijg dat ze ook met me mee gaan praten over hoe idioot het is dat er nooit iets zinnigs uit onze toetsenbordsessies kom. En dat keer op keer op keer op keer op keer. Tot de mensen die wel echt programmeren en er inhoudelijk mee bezig zijn er horendol van worden... Dan zal er ook geen mod zijn die zegt, hee misschien heb je in dit topic/op dit subforum niets te zoeken?
Eens.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_157466083
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 10:53 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dus als ik in een topic over eeuh god weet wat, programmeren, steeds roep, ik ben achter mijn computer gaan zitten, heb wat op het toetsenbord geramd, maar er kwam eigenlijk niets uit... En dan stelselmatig de users die zeggen "joh Feeb, misschien moet je eens iets over programmeren lezen voor je lukraak steeds opnieuw en opnieuw en opnieuw maar wat op je toetsenbord ramt en verbaast bent dat er niets zinnigs uitkomt" negeer, maar wel medegekkies zo ver krijg dat ze ook met me mee gaan praten over hoe idioot het is dat er nooit iets zinnigs uit onze toetsenbordsessies kom. En dat keer op keer op keer op keer op keer. Tot de mensen die wel echt programmeren en er inhoudelijk mee bezig zijn er horendol van worden... Dan zal er ook geen mod zijn die zegt, hee misschien heb je in dit topic/op dit subforum niets te zoeken?
Ja dat dus

Ik denk echt niet dat mensen andere mensen specifiek willen weren of zo maar er word nu heel heel schuin gemod met als resultaat dat een topic dat prima zou kunnen lopen al heel lang niet loopt.
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  woensdag 11 november 2015 @ 10:59:22 #237
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_157466125
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 10:57 schreef rhubarbje het volgende:

Ja dat dus

Ik denk echt niet dat mensen andere mensen specifiek willen weren of zo maar er word nu heel heel schuin gemod met als resultaat dat een topic dat prima zou kunnen lopen al heel lang niet loopt.
Het datingtopic loopt al langer niet goed / zoals het moet. Dat is niet alleen van de laatste tijd. Het wordt er alleen niet beter op zoals het nu gaat.
  woensdag 11 november 2015 @ 11:03:02 #238
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_157466187
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 10:53 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dus als ik in een topic over eeuh god weet wat, programmeren, steeds roep, ik ben achter mijn computer gaan zitten, heb wat op het toetsenbord geramd, maar er kwam eigenlijk niets uit... En dan stelselmatig de users die zeggen "joh Feeb, misschien moet je eens iets over programmeren lezen voor je lukraak steeds opnieuw en opnieuw en opnieuw maar wat op je toetsenbord ramt en verbaast bent dat er niets zinnigs uitkomt" negeer, maar wel medegekkies zo ver krijg dat ze ook met me mee gaan praten over hoe idioot het is dat er nooit iets zinnigs uit onze toetsenbordsessies kom. En dat keer op keer op keer op keer op keer. Tot de mensen die wel echt programmeren en er inhoudelijk mee bezig zijn er horendol van worden... Dan zal er ook geen mod zijn die zegt, hee misschien heb je in dit topic/op dit subforum niets te zoeken?
Daten is een menselijke bezigheid. Programmeren niet, als het over wiskunde gaat en je roept maar wat prima, maar in wiskunde en meetkunde los je dingen makkelijker op, is dat een meter? Nee, ok prima we meten hem, oh je had gelijk het is geen meter.

Betreft relaties en daten is het veel lastiger. Mijn persoonlijkheid is anders dan de jouwe en die van de meid in mijn geval waar ik iets in zie is ook anders. Een zware feministische vrouw zal het niet vinden als je haar jas aanneemt etc, een andere vrouw vind het wellicht geweldig.

Als er een universele code was voor daten zoals 1+1=2 en je kan hem uitleggen zullen heel veel mensen je dankbaar zijn.
Liefde voor God
  woensdag 11 november 2015 @ 11:05:08 #239
262 Re
Kiss & Swallow
pi_157466234
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 10:52 schreef K44S het volgende:

[..]

Hoe kan je een ervaring delen als je de ervaring niet hebt mee gemaakt? Daar had je AVNZMGA. Deze werd gesloten omdat er een aantal zaten te fucken. Die users gingen naar datingtopic... die werd vergald door de zelfde personen. En nu wordt er hier geschopt en verwezen omdat het beleid langs elkaar loopt.
uhmm nee zo is het niet gegaan, maar goed
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_157466325
Ik vraag me we oprecht af waarom er op deezertje anders gemod word dan op andere mensen....
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_157466334
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 11:10 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vraag me we oprecht af waarom er op deezertje anders gemod word dan op andere mensen....
Subsidie?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_157466336
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 11:10 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vraag me we oprecht af waarom er op deezertje anders gemod word dan op andere mensen....
Omdat hij anders is?
  woensdag 11 november 2015 @ 11:11:15 #243
416020 K44S
The bearded man
pi_157466338
quote:
3s.gif Op woensdag 11 november 2015 11:05 schreef Re het volgende:

[..]

uhmm nee zo is het niet gegaan, maar goed
Ben ik benieuwd naar jouw versie.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  woensdag 11 november 2015 @ 11:11:20 #244
262 Re
Kiss & Swallow
pi_157466339
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 10:53 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dus als ik in een topic over eeuh god weet wat, programmeren, steeds roep, ik ben achter mijn computer gaan zitten, heb wat op het toetsenbord geramd, maar er kwam eigenlijk niets uit... En dan stelselmatig de users die zeggen "joh Feeb, misschien moet je eens iets over programmeren lezen voor je lukraak steeds opnieuw en opnieuw en opnieuw maar wat op je toetsenbord ramt en verbaast bent dat er niets zinnigs uitkomt" negeer, maar wel medegekkies zo ver krijg dat ze ook met me mee gaan praten over hoe idioot het is dat er nooit iets zinnigs uit onze toetsenbordsessies kom. En dat keer op keer op keer op keer op keer. Tot de mensen die wel echt programmeren en er inhoudelijk mee bezig zijn er horendol van worden... Dan zal er ook geen mod zijn die zegt, hee misschien heb je in dit topic/op dit subforum niets te zoeken?
ok dus iemand zonder autisme mag niet posten in het autisme topic, iemand zonder schizofrenie mag niet posten in het schizofrenie topic, iemand zonder depressie mag niet posten is het depressie topic, iemand die niet aan de medicatie zit mag niet posten in het medicatie topic

is dat een beetje waar je heen wil?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 11 november 2015 @ 11:12:55 #245
416020 K44S
The bearded man
pi_157466362
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 11:10 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vraag me we oprecht af waarom er op deezertje anders gemod word dan op andere mensen....
Omdat Deezer natuurlijk niets fout doet,en alleen maar relevante vragen steld wat daten betreft. Hij vindt het echt zo fijn dat hij aandacht krijgt dat hij niets met de tips doet. Wij(ik) ergeren ons daar aan.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  woensdag 11 november 2015 @ 11:14:35 #246
416020 K44S
The bearded man
pi_157466383
quote:
3s.gif Op woensdag 11 november 2015 11:11 schreef Re het volgende:

[..]

ok dus iemand zonder autisme mag niet posten in het autisme topic, iemand zonder schizofrenie mag niet posten in het schizofrenie topic, iemand zonder depressie mag niet posten is het depressie topic, iemand die niet aan de medicatie zit mag niet posten in het medicatie topic

is dat een beetje waar je heen wil?
Wat heb ik te zoeken in woningzoek topic als ik geen geld nog aanleiding heb om een woning te zoeken? Maar wel loop te janken dat ik zo graag op mezelf wil maar de bank geen hypotheek verleend.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  woensdag 11 november 2015 @ 11:14:41 #247
262 Re
Kiss & Swallow
pi_157466387
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 11:10 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Subsidie?
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 11:11 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

Omdat hij anders is?
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 11:12 schreef K44S het volgende:

[..]

Omdat Deezer natuurlijk niets fout doet,en alleen maar relevante vragen steld wat daten betreft. Hij vindt het echt zo fijn dat hij aandacht krijgt dat hij niets met de tips doet. Wij(ik) ergeren ons daar aan.
zien jullie het zelf nou niet?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_157466405
quote:
3s.gif Op woensdag 11 november 2015 11:11 schreef Re het volgende:

[..]

ok dus iemand zonder autisme mag niet posten in het autisme topic, iemand zonder schizofrenie mag niet posten in het schizofrenie topic, iemand zonder depressie mag niet posten is het depressie topic, iemand die niet aan de medicatie zit mag niet posten in het medicatie topic

is dat een beetje waar je heen wil?
Dat is allerminst waar ik heen wil. Zoals je kunt lezen refereer ik vooral naar het toch niks doen met de input van anderen in het topic. Als je alleen maar wil roepen wat je probleem is, moet je een dagboek kopen. Wanneer je input van anderen wilt aannemen en er iets mee wil doen, dan heb je reden in een topic mee te posten. En dan nog zou het je sieren wanneer je daar een beetje beperkt meepost, omdat je een topic niet moet willen kapen met je eigen beperkte kennis over het geheel (tenzij het echt een topic bedoeld is om te leren, itt uitwisselen van ervaringen).

Ik lees ook topics in OUD. Ik heb daar soms ook meningen over. Maar die hou ik voor me omdat ik er geen onderdeel van ben.

Dan roep ik echt nog wel eens iets over OUD-onderwerpen in andere topics, als geintje of kleine offtopic-spin, maar ik blijf uit die OUD-topics omdat ik daar niets toe te voegen heb. En er ook niks te leren heb.

Ik denk ook dat ik op mijn vingers getikt zou worden wanneer ik die opmerkingen wel in die OUD-topics zou maken. Ik zou het gek vinden wanneer dat niet gebeurde.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 11 november 2015 @ 11:15:43 #249
416020 K44S
The bearded man
pi_157466407
quote:
3s.gif Op woensdag 11 november 2015 11:14 schreef Re het volgende:

[..]


[..]


[..]

zien jullie het zelf nou niet?
Misschien zie jij het niet?

Beetje toevallig dat 5/6 users het probleem wel zien en zij daar op worden afgebekt.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_157466429
quote:
3s.gif Op woensdag 11 november 2015 11:14 schreef Re het volgende:

[..]

[..]

[..]

zien jullie het zelf nou niet?
Tuurlijk zie ik het, maar dat is natuurlijk ook een beetje de polarisatie in de discussie, toch?

Ik snap echt niet waarom iemand die zoveel gecorrigeerd wordt (en imo nog meer gecorrigeerd zou moeten worden) niet eens een sanctie krijgt. Dat lijkt op een voorkeursbehandeling en het is onduidelijk waarom je die geeft.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_157466436
quote:
3s.gif Op woensdag 11 november 2015 11:11 schreef Re het volgende:

[..]

ok dus iemand zonder autisme mag niet posten in het autisme topic, iemand zonder schizofrenie mag niet posten in het schizofrenie topic, iemand zonder depressie mag niet posten is het depressie topic, iemand die niet aan de medicatie zit mag niet posten in het medicatie topic

is dat een beetje waar je heen wil?
er is een verschil tussen constructief en verstorend posten lijkt me
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  woensdag 11 november 2015 @ 11:17:51 #252
262 Re
Kiss & Swallow
pi_157466439
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 11:15 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dat is allerminst waar ik heen wil. Zoals je kunt lezen refereer ik vooral naar het toch niks doen met de input van anderen in het topic. Als je alleen maar wil roepen wat je probleem is, moet je een dagboek kopen. Wanneer je input van anderen wilt aannemen en er iets mee wil doen, dan heb je reden in een topic mee te posten. En dan nog zou het je sieren wanneer je daar een beetje beperkt meepost, omdat je een topic niet moet willen kapen met je eigen beperkte kennis over het geheel (tenzij het echt een topic bedoeld is om te leren, itt uitwisselen van ervaringen).

Ik lees ook topics in OUD. Ik heb daar soms ook meningen over. Maar die hou ik voor me omdat ik er geen onderdeel van ben.

Dan roep ik echt nog wel eens iets over OUD-onderwerpen in andere topics, als geintje of kleine offtopic-spin, maar ik blijf uit die OUD-topics omdat ik daar niets toe te voegen heb. En er ook niks te leren heb.

Ik denk ook dat ik op mijn vingers getikt zou worden wanneer ik die opmerkingen wel in die OUD-topics zou maken. Ik zou het gek vinden wanneer dat niet gebeurde.
het niets doen met de input volgens de users aldaar, terwijl hij toch 80/90% van de tijd wel ontopic praat over dating apps/sites etc. maar ja hij heeft zijn verleden niet mee en dat wordt dan op elke post tegen hem gebruikt
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 11 november 2015 @ 11:18:58 #253
262 Re
Kiss & Swallow
pi_157466459
ff baby verschonen, zo terug :P
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_157466486
quote:
3s.gif Op woensdag 11 november 2015 11:17 schreef Re het volgende:

[..]

het niets doen met de input volgens de users aldaar, terwijl hij toch 80/90% van de tijd wel ontopic praat over dating apps/sites etc. maar ja hij heeft zijn verleden niet mee en dat wordt dan op elke post tegen hem gebruikt
maar als dat steeds het zelfde is (Hoe vaak hebben wel al niet gehad 'vrouwen die ik hier tegen kom staan ook op tinder maar liken me daar niet' is het alsnog verstorend
Ik krijg vaak het gevoel dat hij dingen zegt om het zeggen. Het topic mag niet stilvallen of zo. Dus dan maar weer het zelfde onderwerp aansnijden. Dat is niet zo constructief lijkt me
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  woensdag 11 november 2015 @ 11:21:12 #255
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_157466489
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 11:15 schreef K44S het volgende:

[..]

Misschien zie jij het niet?

Beetje toevallig dat 5/6 users het probleem wel zien en zij daar op worden afgebekt.
Confirmation bias.
Liefde voor God
pi_157466496
quote:
3s.gif Op woensdag 11 november 2015 11:17 schreef Re het volgende:

[..]

het niets doen met de input volgens de users aldaar, terwijl hij toch 80/90% van de tijd wel ontopic praat over dating apps/sites etc. maar ja hij heeft zijn verleden niet mee en dat wordt dan op elke post tegen hem gebruikt
Ok, nu trek ik het even in het extreme, daar ben ik me bewust van, maar als er nu iemand met een sokkenfetish mee zou posten in het topic. En diegene post behoorlijk veel posts over hoe ontzettend geil hij wel niet werd van de sokjes die hij op paiq, tinder, e.d. ziet en dan keer op keer en zeer uitgebreid, dat past dan toch ook niet?

Ja, er is een relatie met datingsites, maar hoort het in dat topic? Nee. Een keertje noemen tussen al je andere posts over je datestruggles tot daar aan toe, maar ALLEEN MAAR over die geile sokjes van de dames op paiq en tinder posten en wat een hoeren het zijn omdat ze niet met jou willen daten omdat je alleen maar een leuke opmerking over hun sokjes maakte, dat zou toch ook niet worden getolereerd?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_157466508
En misschien zouden andere users minder op zijn huid zitten als jullie dat wat meer zouden doen en wat minder met een dubbele maat meten wat hem betreft
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_157466513
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 11:21 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:

[..]

Confirmation bias.
Zou je ook van de moderatie kunnen zeggen.
  woensdag 11 november 2015 @ 11:32:33 #259
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_157466681
quote:
14s.gif Op woensdag 11 november 2015 11:22 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Zou je ook van de moderatie kunnen zeggen.
Weet ik niet, ik heb een ban gehad met open eind. Dat wil zeggen kijk maar of je terug mag komen.

Afijn na een anderhalf jaar mocht het weer. En daarvoor waren ze oom tolerant. Ik denk dat mods gewoon toleranter zijn dan jullie zouden willen. Verder heb jij de DM box van de andere user niet gezien misschien is hij wel eens gewaarschuwd. Verder weet ik niet of ze hier veel doen bannen, maar als iemand de regels breekt wordt hij wel berispt. Ik denk dat mods vrij rechtvaardig zijn, niet altijd want soms vriendjespolitiek maar door het algemeen genomen. Denk ik dat het vrij correct is.

Stel een user heb je liever niet erbij dan kun je zeggen okay we smijten hem eruit, maar waarom omdat tien man hem niet mogen? Wat de mods dan zeggen heb ik begrepen geen idee of het waar is, dat ze het topic dan maar dicht kegelen voor iedereen.

En daar hebben jullie allen een handje in mensen nemen geen verantwoordelijkheid meer ze schuiven alles af. In plaats van zeuren over mensen negeer het gewoon of ga in dialoog en spreek met die persoon maar hem de zondebok maken, waarom?
Liefde voor God
pi_157466723
Maar niemand zegt toch dat deezeerje weg moet of zo? Alleen dat zijn postgedrag niet thuis hoort in dat specifieke topic
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_157466786
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 11:32 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:

[..]

Weet ik niet, ik heb een ban gehad met open eind. Dat wil zeggen kijk maar of je terug mag komen.

Afijn na een anderhalf jaar mocht het weer. En daarvoor waren ze oom tolerant. Ik denk dat mods gewoon toleranter zijn dan jullie zouden willen. Verder heb jij de DM box van de andere user niet gezien misschien is hij wel eens gewaarschuwd. Verder weet ik niet of ze hier veel doen bannen, maar als iemand de regels breekt wordt hij wel berispt. Ik denk dat mods vrij rechtvaardig zijn, niet altijd want soms vriendjespolitiek maar door het algemeen genomen. Denk ik dat het vrij correct is.

Stel een user heb je liever niet erbij dan kun je zeggen okay we smijten hem eruit, maar waarom omdat tien man hem niet mogen? Wat de mods dan zeggen heb ik begrepen geen idee of het waar is, dat ze het topic dan maar dicht kegelen voor iedereen.

En daar hebben jullie allen een handje in mensen nemen geen verantwoordelijkheid meer ze schuiven alles af. In plaats van zeuren over mensen negeer het gewoon of ga in dialoog en spreek met die persoon maar hem de zondebok maken, waarom?
1. Je hebt het over jullie maar ik ben geen onderdeel van jullie.

2. Ik denk dat de mods voor een heel groot deel goed werk doen, weinig erkenning krijgen en als ze al iets horen dat het shit is. Veel users zullen lastig zijn, snap ik heel goed en daar heb ik respect voor en zelf geen zin in.

Maar.

3. Wat je ziet is dat er meerdere keren van beleid c.q. mate van handhaving wordt gewisseld en dat problemen altijd, letterlijk altijd, aan de users liggen. Niet 1 keer zul je lezen van, goh dit hebben we bedacht en geprobeerd maar het werkte niet zo goed, weet je wat we proberen wat anders. Het is een samenspel tussen mods en users, maar als goedwillende users consequent te horen krijgen dat zij het niet snappen, te veel TR's, te weinig TR's, te veel negeren, te weinig negeren, etc etc dan haak je op een gegeven moment af terwijl users die de sfeer vernaggelen daar niet aan worden gehouden.

Dit is geen kritiek, dit is een poging om samen tot iets te komen. Samen.
  woensdag 11 november 2015 @ 11:39:14 #262
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_157466795
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 11:34 schreef rhubarbje het volgende:
Maar niemand zegt toch dat deezeerje weg moet of zo? Alleen dat zijn postgedrag niet thuis hoort in dat specifieke topic
Maar gaan jullie dan nooit off topic? En verder je kan het negeren of erop doorgaan.

Verhaal van twee monikken die wandelen. Eentje tilt een vrouw op om haar te laten oversteken. De jongere monnik is boos, en op het eind confronteerde hij de oudere monnik ermee dat het fout was zo'n schone vrouw aan te raken. En de oude monnik zei, ik heb haar aan de overkant neergezet, jij draagt haar nog bij je. '.

Even grof verteld zit mobiel.
Liefde voor God
  woensdag 11 november 2015 @ 11:42:42 #263
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_157466865
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 11:38 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

1. Je hebt het over jullie maar ik ben geen onderdeel van jullie.

2. Ik denk dat de mods voor een heel groot deel goed werk doen, weinig erkenning krijgen en als ze al iets horen dat het shit is. Veel users zullen lastig zijn, snap ik heel goed en daar heb ik respect voor en zelf geen zin in.

Maar.

3. Wat je ziet is dat er meerdere keren van beleid c.q. mate van handhaving wordt gewisseld en dat problemen altijd, letterlijk altijd, aan de users liggen. Niet 1 keer zul je lezen van, goh dit hebben we bedacht en geprobeerd maar het werkte niet zo goed, weet je wat we proberen wat anders. Het is een samenspel tussen mods en users, maar als goedwillende users consequent te horen krijgen dat zij het niet snappen, te veel TR's, te weinig TR's, te veel negeren, te weinig negeren, etc etc dan haak je op een gegeven moment af terwijl users die de sfeer vernaggelen daar niet aan worden gehouden.

Dit is geen kritiek, dit is een poging om samen tot iets te komen. Samen.
Aah maar ik zie hier vooral geklaag en bijna niemand die bepaald zegt, Yo laten we alles van tafel vegen en even hierover nadenken.
Liefde voor God
pi_157466964
quote:
3s.gif Op woensdag 11 november 2015 11:11 schreef Re het volgende:

[..]

ok dus iemand zonder autisme mag niet posten in het autisme topic, iemand zonder schizofrenie mag niet posten in het schizofrenie topic, iemand zonder depressie mag niet posten is het depressie topic, iemand die niet aan de medicatie zit mag niet posten in het medicatie topic

is dat een beetje waar je heen wil?
Dat is iets heel anders .Overigens verwijzen "wij" uit het depressie topic mensen met een verse autisme-diagnose ook wel eens naar dat topic omdat ze daar meer mensen vinden die hetzelfde hebben meegemaakt. Het is niet zo dat ze dan niet meer in het depressie-topic welkom zijn, maar meer dat ze een topic hebben die beter op hun ervaring aansluit.

quote:
3s.gif Op woensdag 11 november 2015 11:14 schreef Re het volgende:

zien jullie het zelf nou niet?
Maar zie jij mijn posts niet? Ze hoeven echt niet volledig uit het topic te verdwijnen hoor. Ik denk alleen dat er een topic zou moeten zijn die beter op hun ervaring (of gebrek aan...) aansluit.
  woensdag 11 november 2015 @ 11:53:35 #265
416020 K44S
The bearded man
pi_157467062
Idee: anders ban je mij en andere users die alleen maar klagen over deezer en syndroom.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_157467080
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 11:42 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:

[..]

Aah maar ik zie hier vooral geklaag en bijna niemand die bepaald zegt, Yo laten we alles van tafel vegen en even hierover nadenken.
Het is ook een kwestie van beeldvorming. Users doen hun beklag over iets en in dit geval heeft dat schijnbaar vele TR's opgeleverd. Met als gevolg dat het topic dicht wordt gegooid zonder enige discussie waarom precies. Users trekken dan hun eigen conclusies en gaan hier verhaal halen terwijl er een hele goede reden achter zit vanuit de mods. Ofwel ze doen gewoon hun 'werk', maar door het gebrek aan informatie krijg je hier een ellenlange discussie.

Maar wijs je ze daarop dan lever je kritiek en ben je aan het crewbashen.
  woensdag 11 november 2015 @ 12:01:02 #267
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_157467163
Post/las er ook zo heel af en toe wel eens en vind dat de mods gewoon gelijk hebben in deze. Het topic is 'naar de klote gegaan' omdat er constant op gelet wordt wat users zeggen of doen in plaats van het gewoon leuk over dates en andere gerelateerde dingen te hebben.

Dus begin bij jezelf, lees er gewoon overheen en negeer het en als je niet wil dat een discussie of gesprek daar een bepaalde kant op gaat, stuur het dan desnoods zelf een andere kant op.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 11:53 schreef K44S het volgende:
Idee: anders ban je mij en andere users die alleen maar klagen over deezer en syndroom.
Dat is natuurlijk onzin. Net zoals een Deezertje of een syndroom dat ook niet krijgen voor wat ze posten. (of het moet buiten de policy vallen)

Je kan mensen niet gaan buitensluiten om wat voor reden dan ook.
pi_157467192
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 11:39 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:

[..]

Maar gaan jullie dan nooit off topic? En verder je kan het negeren of erop doorgaan.

Verhaal van twee monikken die wandelen. Eentje tilt een vrouw op om haar te laten oversteken. De jongere monnik is boos, en op het eind confronteerde hij de oudere monnik ermee dat het fout was zo'n schone vrouw aan te raken. En de oude monnik zei, ik heb haar aan de overkant neergezet, jij draagt haar nog bij je. '.

Even grof verteld zit mobiel.
Er is nogal een verschil tussen af en toe off-topic gaan en een topic compleet naar je toe trekken met iedere keer dezelfde herhaling van zaken die niet in het betreffende topic thuis horen.

Gaat het wel een keer over een datingsite komt er waarschijnlijk weer een of andere bizarre aanname over vrouwen met kinderen, of waarom vrouwen niet reageren terwijl ze wel online komen etc. Daar wordt wat over gezegd, TR aangemaakt, mod verwijdert de post en 2 weken later gebeurt precies hetzelfde.
pi_157467380
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 11:03 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:

[..]

Daten is een menselijke bezigheid. Programmeren niet, als het over wiskunde gaat en je roept maar wat prima, maar in wiskunde en meetkunde los je dingen makkelijker op, is dat een meter? Nee, ok prima we meten hem, oh je had gelijk het is geen meter.

Betreft relaties en daten is het veel lastiger. Mijn persoonlijkheid is anders dan de jouwe en die van de meid in mijn geval waar ik iets in zie is ook anders. Een zware feministische vrouw zal het niet vinden als je haar jas aanneemt etc, een andere vrouw vind het wellicht geweldig.

Als er een universele code was voor daten zoals 1+1=2 en je kan hem uitleggen zullen heel veel mensen je dankbaar zijn.
Probeer het PUA-topic eens; daar staat een blueprint om goed te leren versieren.
pi_157467397
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 11:53 schreef K44S het volgende:
Idee: anders ban je mij en andere users die alleen maar klagen over deezer en syndroom.
_O_
pi_157467445
Ik geloof dat op IRC de mogelijkheid bestaat iemand op invisible te zetten :D Die gene kan dan ongestoord zijn/haar mening kwijt, maar de rest heeft er geen last van :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_157467494
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 11:53 schreef K44S het volgende:
Idee: anders ban je mij en andere users die alleen maar klagen over deezer en syndroom.
Of de mods kunnen jullie ook negeren en rustig hun werk doen zoals hun goeddunkt. Maja,dan gaan jullie ook weer klagen dat ze niets aan jullie gezeur doen _O-
pi_157467503
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 12:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik geloof dat op IRC de mogelijkheid bestaat iemand op invisible te zetten :D Die gene kan dan ongestoord zijn/haar mening kwijt, maar de rest heeft er geen last van :D
Zoiets kan ook met een abo: http://www.fok.nl/shop/abonnementen.php , dat is die "Friends / Foes" optie.
pi_157467516
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 11:53 schreef K44S het volgende:
Idee: anders ban je mij en andere users die alleen maar klagen over deezer en syndroom.
Vragen om een ban is vragen om een ban, he?
  woensdag 11 november 2015 @ 12:31:18 #275
416020 K44S
The bearded man
pi_157467586
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 12:24 schreef Incognito_ het volgende:

[..]

Of de mods kunnen jullie ook negeren en rustig hun werk doen zoals hun goeddunkt. Maja,dan gaan jullie ook weer klagen dat ze niets aan jullie gezeur doen _O-
Ze doen nu ook niets aan het gezeur :).
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  woensdag 11 november 2015 @ 12:32:15 #276
416020 K44S
The bearded man
pi_157467608
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 12:25 schreef Gray het volgende:

[..]

Vragen om een ban is vragen om een ban, he?
Als Fok! Daar bij gebaad is. Dan vind ik het zonde... maar prima.
Ik ben niet om hier de boel te vergallen. Maar ik laat ook zeker bepaalde punten niet onopgemerkt.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_157467637
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 12:32 schreef K44S het volgende:

[..]

Als Fok! Daar bij gebaad is. Dan vind ik het zonde... maar prima.
Ik ben niet om hier de boel te vergallen. Maar ik laat ook zeker bepaalde punten niet onopgemerkt.
Gebaad ja? Echt? :|W :D

Beste is gewoon die gasten in hun sop te laten gaar koken. Als ze toch geen advies opvolgen, zijn ze blijkbaar niet geïnteresseerd in reacties. Of hulp, begrip en medeleven.

[ Bericht 5% gewijzigd door Gray op 11-11-2015 12:46:45 ]
  woensdag 11 november 2015 @ 12:34:39 #278
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_157467643
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 12:02 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Er is nogal een verschil tussen af en toe off-topic gaan en een topic compleet naar je toe trekken met iedere keer dezelfde herhaling van zaken die niet in het betreffende topic thuis horen.

Gaat het wel een keer over een datingsite komt er waarschijnlijk weer een of andere bizarre aanname over vrouwen met kinderen, of waarom vrouwen niet reageren terwijl ze wel online komen etc. Daar wordt wat over gezegd, TR aangemaakt, mod verwijdert de post en 2 weken later gebeurt precies hetzelfde.
Niemand heeft de macht een topic naar zich toe te trekken, daar ga je vrijwillig in mee. Dat besef je hopelijk? als iemand tegen mij zegt klootzak, kan ik daar de hele dag over nadenken of met hem erover redetwisten, of de beste optie verder gaan met mijn leven.

quote:
99s.gif Op woensdag 11 november 2015 12:16 schreef Gray het volgende:

[..]

Probeer het PUA-topic eens; daar staat een blueprint om goed te leren versieren.
Weinig interesse in, ik heb er ook geen problemen mee.
Liefde voor God
pi_157467790
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 12:34 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:

[..]

Niemand heeft de macht een topic naar zich toe te trekken, daar ga je vrijwillig in mee. Dat besef je hopelijk? als iemand tegen mij zegt klootzak, kan ik daar de hele dag over nadenken of met hem erover redetwisten, of de beste optie verder gaan met mijn leven.

[..]

Weinig interesse in, ik heb er ook geen problemen mee.
Ik heb weinig interesse om te discussiëren om het discussiëren. Hoe vaak heb je in het laatste half jaar meegelezen / gepost in het betreffende topic?
pi_157467810
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 12:45 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ik heb weinig interesse om te discussiëren om het discussiëren. Hoe vaak heb je in het laatste half jaar meegelezen / gepost in het betreffende topic?
Hoevaak heeft jouw feedback geholpen?
pi_157467819
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 12:34 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:

[..]

Weinig interesse in, ik heb er ook geen problemen mee.
Is ook bedoeld voor zij waarover we spreken. ;)
pi_157467838
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 12:47 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

Hoevaak heeft jouw feedback geholpen?
Hopelijk meer dan jouw nutteloze getroll hier in feedback. Ga wat nuttigs doen met je leven of kom met iets constructiefs.
pi_157467863
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 12:49 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Hopelijk meer dan jouw nutteloze getroll hier in feedback. Ga wat nuttigs doen met je leven of kom met iets constructiefs.
Een beter Fok .......
pi_157468043
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 12:50 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

Een beter Fok .......
Begint bij jezelf.

Je punt is?
pi_157468068
Kanker een eind op zeg :')
Open er een topic over.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_157468390
Of beter nog, een reeks.
  woensdag 11 november 2015 @ 13:55:25 #287
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_157469005
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 12:45 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ik heb weinig interesse om te discussiëren om het discussiëren. Hoe vaak heb je in het laatste half jaar meegelezen / gepost in het betreffende topic?
Niet, daardoor kan ik onafhankelijk zijn.
Liefde voor God
pi_157469089
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 13:55 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:

[..]

Niet, daardoor kan ik onafhankelijk zijn.
Onwetend maakt je niet onafhankelijk.
  woensdag 11 november 2015 @ 14:05:31 #289
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_157469187
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 13:59 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Onwetend maakt je niet onafhankelijk.
Een blik door dit topic en je begrijpt het probleem wel, maar goed ik heb hier totaal niets te behalen, en weet niet eens wat me bezielde om hier te posten dus ga ik mezelf bevrijden.
Liefde voor God
  woensdag 11 november 2015 @ 17:16:20 #290
262 Re
Kiss & Swallow
pi_157472580
zo,

Iedereen weer zijn zegje gezegd, al dan niet met (passief) agressieve ondertoon.

Nergens gezegd dat wij nooit fouten maken of iets proberen wat niet goed uitpakt . We hebben inderdaad verschillende manieren geprobeerd en wat daaruit voortkwam is de observatie dat het probleem niet alleen bij die paar users ligt die niet geheel conform de gewenste eisen van het topic reageren. Het enige wat het veroorzaakte is dat iedereen zich er nog harder tegenaan bemoeit. We gaan nu proberen het topic iets losser te maken, iets meer ruimte om alle aspecten van het daten in zijn algemeenheid toe te laten, maar binnen die wat lossere aanpak wel trachten om daadwerkelijke off-topic discussie te doen verminderen. Dat betekent dat iedereen ook even wat losser moet reageren of aversie moet loslaten en ook dat iedereen, in welk date-stadium ze zich ook bevinden, welkom is en blijft.'
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_157472614
Lobi.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 11 november 2015 @ 17:56:13 #292
262 Re
Kiss & Swallow
pi_157473456
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 17:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Lobi.
laten we klein beginnen O+
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_157473813
Hoe zit het met dat algemene maagdentopic? Komt dat er nog als vervanger van al die losse persoonlijke topics?
  woensdag 11 november 2015 @ 18:13:58 #294
416020 K44S
The bearded man
pi_157473833
quote:
3s.gif Op woensdag 11 november 2015 17:16 schreef Re het volgende:
zo,

Iedereen weer zijn zegje gezegd, al dan niet met (passief) agressieve ondertoon.

Nergens gezegd dat wij nooit fouten maken of iets proberen wat niet goed uitpakt . We hebben inderdaad verschillende manieren geprobeerd en wat daaruit voortkwam is de observatie dat het probleem niet alleen bij die paar users ligt die niet geheel conform de gewenste eisen van het topic reageren. Het enige wat het veroorzaakte is dat iedereen zich er nog harder tegenaan bemoeit. We gaan nu proberen het topic iets losser te maken, iets meer ruimte om alle aspecten van het daten in zijn algemeenheid toe te laten, maar binnen die wat lossere aanpak wel trachten om daadwerkelijke off-topic discussie te doen verminderen. Dat betekent dat iedereen ook even wat losser moet reageren of aversie moet loslaten en ook dat iedereen, in welk date-stadium ze zich ook bevinden, welkom is en blijft.'
Top :) (ik kan best lief en aardig zijn)
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  woensdag 11 november 2015 @ 18:17:06 #295
262 Re
Kiss & Swallow
pi_157473901
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 18:13 schreef syndroom het volgende:
Hoe zit het met dat algemene maagdentopic? Komt dat er nog als vervanger van al die losse persoonlijke topics?
nee, het is zelfs zo dat als iemand een date ervaring of probleem gewoon wil posten hij/zij dat ook vooral in een eigen topic moet doen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_157473971
Ik begrijp die hetze tegen Deezertje niet, het enige dat hij doet is (in sommige ogen) offtopic posten. Ongelofelijk dat dit zulke heftige reacties oproept. Vergeet niet dat het voor hem ook een uitlaatklep is voor zijn eigen problemen die hij ondanks alle adviezen niet opgelost krijgt. Dan krijg je frustratie aan beide kanten.
  woensdag 11 november 2015 @ 18:21:55 #297
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157473999
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 18:13 schreef syndroom het volgende:
Hoe zit het met dat algemene maagdentopic? Komt dat er nog als vervanger van al die losse persoonlijke topics?
Uhm, we willen juist al die persoonlijke topics ipv een generieke vergaarbak.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 11 november 2015 @ 18:59:45 #299
262 Re
Kiss & Swallow
pi_157474949
quote:
14s.gif Op woensdag 11 november 2015 18:13 schreef K44S het volgende:

[..]

Top :) (ik kan best lief en aardig zijn)
O+, dat weten we :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_157475353
RE waarom ga je mijn reactie verwijderen.
pi_157475517
quote:
3s.gif Op woensdag 11 november 2015 18:59 schreef Re het volgende:

[..]

O+, dat weten we :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')