abonnement Unibet Coolblue
pi_156927198
Kees Prins en Jean Lundegaard in Fargo. Wat een stel _O-
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_156927225
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 10:08 schreef Badr_Harry het volgende:
Wat een zooitje daar op de camping :')

Na het zien van deze aflevering weet ik ff niet wat ik moet zeggen _O-
Met je slippers door de bagger. Ik blijf wel gratis thuis
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 18 oktober 2015 @ 21:43:35 #228
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_156931362
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 15:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat zeiden ze?
Niet veel.
pi_156935737
Vond het maar een treurige familie. Eerst zo aangevallen worden door honden... maar als je in Tsjechië een waakhond wil kopen, heb je daar tenminste nog wel echte waakhonden.

Die camping was een zooitje. De bezoekers lekker door de modder laten lopen. Dat kan je mensen toch niet aandoen, maak een pad of bedenk iets anders.

De toekomstige kantine was niet meer dan een paar vergane muren met een half dak erop. ¤20.000,- voor de verbouwing was veel te laag ingeschat.

Als je niet al te intelligent bent, kun je pech ook over jezelf afroepen.

[ Bericht 13% gewijzigd door luxerobots op 18-10-2015 23:56:18 ]
pi_156936911
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2015 21:43 schreef amaranta het volgende:

[..]

Niet veel.
Ik heb nergens gehoord dat het voor de kinderen beter is in Nederland, dat komt gewoon uit de duim
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator maandag 19 oktober 2015 @ 16:08:21 #231
9859 crew  Karina
Woman
pi_156946288
Jongens :') ga lekker met elkaar dm'en of zo Diego en k_man.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_156946380
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 00:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik heb nergens gehoord dat het voor de kinderen beter is in Nederland, dat komt gewoon uit de duim
Je heb dat zoontje ook niet horen zeggen dat ie zich 's winters kapot verveelde en dat de papegaai z'n beste vriendje was? En je hebt 'm terug in Nederland niet met al z'n vrienden zien voetballen?
  Moderator maandag 19 oktober 2015 @ 16:11:38 #233
9859 crew  Karina
Woman
pi_156946382
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 15:55 schreef penny-wise het volgende:
Dat stukje met die v-snaar was wel hilarisch..
Wat een baas die zoon
Ik moest lachen man :D

Vooral ook de ingelaste pauze van dat joch.

Je krijgt de v-snaar gratis opgestuurd

.......

Duurt wel drie maanden _O-
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 19 oktober 2015 @ 16:18:54 #234
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_156946574
quote:
99s.gif Op maandag 19 oktober 2015 16:11 schreef Karina het volgende:

Vooral ook de ingelaste pauze van dat joch.

Je krijgt de v-snaar gratis opgestuurd

.......

Duurt wel drie maanden _O-
Ja, z'n timing voor de punchline was erg goed. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_156946617
quote:
7s.gif Op maandag 19 oktober 2015 16:11 schreef k_man het volgende:

[..]

Je heb dat zoontje ook niet horen zeggen dat ie zich 's winters kapot verveelde en dat de papegaai z'n beste vriendje was? En je hebt 'm terug in Nederland niet met al z'n vrienden zien voetballen?
Ik heb ook gehoord dat hij zich veel happier voelde en geen last had van zijn ADHD, zal allemaal wel 2 kanten hebben, maar het is gewoon een fabeltje dat je het op het Tsjechische platteland
slechter hebt dan ergens in een of ander plaatsje in Groningen. Zal allemaal lood om oud ijzer zijn

Sws leer je Tsjechisch al heb je daar helaas niet heel veel aan buiten Tsjechie
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_156946666
Als hij van wintersporten houdt bijvoorbeeld is het al veel beter in Tsjechie, ligt er maar net aan wat voor kind je hebt en vooral hoe je het als ouder aanpakt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_156953045
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 16:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik heb ook gehoord dat hij zich veel happier voelde en geen last had van zijn ADHD
Dat zei zijn moeder, terwijl de lichaamstaal wel duidelijk was van het joch.

quote:
zal allemaal wel 2 kanten hebben, maar het is gewoon een fabeltje dat je het op het Tsjechische platteland
slechter hebt dan ergens in een of ander plaatsje in Groningen. Zal allemaal lood om oud ijzer zijn
In Nederland is het wel wat beter geregeld, ook zit je in zo'n kutgat als Groningen. Daar is het wel zo dat er constant op gelet wordt of het niveau fatsoenlijk is.

quote:
Sws leer je Tsjechisch al heb je daar helaas niet heel veel aan buiten Tsjechie
Nee, verloren tijd geweest dus.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 20 oktober 2015 @ 00:22:20 #238
862 Arcee
Look closer
pi_156959893
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 21:45 schreef Knutknuttsson het volgende:
Wat een afschuwelijke camping zo.
Nou, een grasveld en een modderpoel. En in de verste verte geen reet te doen verder daar. En die ruïne nog erbij. Wat een treurnis.
pi_156960480
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 00:22 schreef Arcee het volgende:

[..]

Nou, een grasveld en een modderpoel. En in de verste verte geen reet te doen verder daar. En die ruïne nog erbij. Wat een treurnis.
Waarom mensen uren in de auto gaan zitten voor zoiets is beyond me, dat kan ook gewoon op een camping in Drenthe _O-
pi_156960571
Toen ze gebeten waren door die wilde honden, toen hadden ze al moeten besluiten om niet daar terug te gaan. Teminste, zo zie ik het. Vervolgens twee vage figuren in huis aan de eet tafel, elke dag, en te weinig geld om ook maar iets te kunnen aanpakken. Zit je dan, op het platte land. En een slecht bedrijfsplan waar je amper iets mee kunt verdienen. Maar mooi dat ze elkaar nog hebben. Allemaal iets van geleerd inclusief de kijkers.
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_156960651
Lag/ligt in de buurt van Praag, speciaal daarvoor uitgekozen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_156988950
Wat een ontzettende treurigheid was dit, ik snap niet dat mensen met zo'n ontzettend slecht plan naar het buitenland vertrekken.
BlaBlaBla
  Moderator woensdag 21 oktober 2015 @ 13:12:20 #243
9859 crew  Karina
Woman
pi_156990403
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 12:11 schreef Soldier2000 het volgende:
Wat een ontzettende treurigheid was dit, ik snap niet dat mensen met zo'n ontzettend slecht plan naar het buitenland vertrekken.
Mjah dat laatste is bij bijna alle 'deelnemers' aan dit programma het geval. Je kunt de bingokaart erbij pakken.

- geen vergunningen
- de taal niet spreken
- geen (meestal horeca) ervaring
- alles is toch duurder dan verwacht
- de bureaucratie is toch eigenlijk net zo erg (of erger) dan in Nederland

Zullen er nog wel een paar zijn waar ik nu even niet op kom.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  † In Memoriam † woensdag 21 oktober 2015 @ 17:35:17 #244
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_156996145
Nou, er zijn nog wel een paar:

- Gedoe met de auto, komt niet door de keuring of moet aangepast worden.
- Schoonmoeder komt langs en bemoeit zich overal mee.
- Schoonmoeder blijft thuis en wordt plotseling ernstig ziek.
- Camping, hotel, B&B levert niet genoeg op om van te leven.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_156997256
- Alle bouw duurt eenmaal langer door de instelling van het lokale volk waar niet op gerekend is.
- Man (altijd) terug naar Nederland om te werken.
- Teveel vertrouwen hebben in iedereen die opeens je vrienden worden.
- Plakje worst, blokje kaas bij het uitzwaaien
- Kinderen worden of achtergelaten of er wordt niet naar om gekeken.
pi_156997724
En als de emigratie goed is aangepakt en uitgevoerd...dan vinden wij het saai om naar te kijken B-)
pi_157002155
Voldoende afleveringen waar er geen van uit kwamen, althans de dingen waar je invloed op hebt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator woensdag 21 oktober 2015 @ 22:54:37 #248
9859 crew  Karina
Woman
pi_157006079
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 18:59 schreef AnneX het volgende:
En als de emigratie goed is aangepakt en uitgevoerd...dan vinden wij het saai om naar te kijken B-)
Tuurlijk leedvermaak is tenslotte het beste vermaak.
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 21:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voldoende afleveringen waar er geen van uit kwamen, althans de dingen waar je invloed op hebt
Voornamelijk in de wat nieuwere uitzendingen, de oudere waren bijna allemaal kommer en kwel. En daarom leuker :P
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_157009589
quote:
99s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:54 schreef Karina het volgende:

[..]

Tuurlijk leedvermaak is tenslotte het beste vermaak.

[..]

Voornamelijk in de wat nieuwere uitzendingen, de oudere waren bijna allemaal kommer en kwel. En daarom leuker :P
Het is ook gewoon niet makkelijk, zelfs niet met een goede voorbereiding je de taal redelijk spreekt en een ruim budget hebt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  † In Memoriam † donderdag 22 oktober 2015 @ 19:17:45 #250
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_157023506
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 03:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Het is ook gewoon niet makkelijk, zelfs niet met een goede voorbereiding je de taal redelijk spreekt en een ruim budget hebt
Klopt. Kun je nagaan als je dat allemaal níet voor elkaar hebt. :o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')