Deutschland uber alles mein Freund.quote:Op maandag 27 maart 2017 16:32 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ergens in Parijs ofzo. Maar toen was al half half afgesproken om dat ding in elkaar te lassen en terug te zetten. Goed die lasnaad vlak kitten en in de undercoating zetten. Als dan die veer er weer tegenaan zit (en het veerrubber) dan heb je aan goede ogen niet genoeg toch.
Vandaag de achteras aan het samenstellen zodat 't geheel ineens eronder kan. Toch nog defect wiellager blijkbaar..
[..]
Ja ik heb zelfs een onderdeel nummer van Mercedes gekregen maar op ebay geeft dat .. niets. Ook hoe zo'n ding precies heet, ik vind overal de rubbers en de veren zelf maar echt dat metalen ding wat tegen het chassis moet Dit is dat nummer: 2016100116
Als je achteras er onder uit ligt zou ik helemaal dat ding vervangen scheelt een hoop ergenisquote:Op maandag 27 maart 2017 16:32 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ergens in Parijs ofzo. Maar toen was al half half afgesproken om dat ding in elkaar te lassen en terug te zetten. Goed die lasnaad vlak kitten en in de undercoating zetten. Als dan die veer er weer tegenaan zit (en het veerrubber) dan heb je aan goede ogen niet genoeg toch.
Vandaag de achteras aan het samenstellen zodat 't geheel ineens eronder kan. Toch nog defect wiellager blijkbaar..
[..]
Ja ik heb zelfs een onderdeel nummer van Mercedes gekregen maar op ebay geeft dat .. niets. Ook hoe zo'n ding precies heet, ik vind overal de rubbers en de veren zelf maar echt dat metalen ding wat tegen het chassis moet Dit is dat nummer: 2016100116
Alleen rond de veerschotel was het zo rot, die hele as is ook een nieuw stuk in gelast. Toch dank voor de input. Eigenlijk heb je gelijk, netjes die veerschotel vervangen was beter geweest. Ook echt naar dat ding zitten zoeken maar het was nu al zo afgesproken en hij zit er nu al onder. Daarnaast is zo'n cross member wel erg duur terwijl alleen de veerschotel opnieuw moet. Die heb ik namelijk ook gezien.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Deutschland uber alles mein Freund.
https://www.online-teile.(...)16_Cross-Member.html
156 ekkies ex verzenden, maar op alle andere plaatsen zit er veel water tussen jou en het onderdeel en kosten ze 202$ ex shipping..
Tis niet alleen de schotel, tis de hele reut van links naar rechts waar de skottels aan zitten.. maar to be honest ziet dat er ook niet heel fris meer uit.. this is THE way to go imho.
quote:Op maandag 3 april 2017 23:34 schreef Sounddragon het volgende:
Effe sparen voor een verlagingssetje.. eigenlijk geen porem dit zo met die 17 inchers eronder
NEE.quote:Op maandag 3 april 2017 23:40 schreef Amoeba het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb dit ding nog steeds liggen
JA!quote:
En dat is alleen een kwestie van de vier veren vervangen?quote:
Ja, mits je niet te ver gaat.. meestal is -/- 30 mm te doen onder schokbrekers aan te passen, is dan alleen optisch, dus comfort blijft hetzelfde. Enige is dat je wielen wel de goede ET moeten hebben, anders kan je wel eens een aanlopertje hebben op lomp genomen drempels..quote:Op maandag 3 april 2017 23:42 schreef Amoeba het volgende:
[..]
En dat is alleen een kwestie van de vier veren vervangen?
Ja inderdaad, ik vroeg me af of je dan standaard andere schokbrekers kon regelen of dat dit een zekere tolerantie heeft.quote:Op maandag 3 april 2017 23:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, mits je niet te ver gaat.. meestal is -/- 30 mm te doen onder schokbrekers aan te passen, is dan alleen optisch, dus comfort blijft hetzelfde. Enige is dat je wielen wel de goede ET moeten hebben, anders kan je wel eens een aanlopertje hebben op lomp genomen drempels..
Bij mercedes kan je heel veel met de schokbrekers want elke uitvoering heeft een andere wagenhoogte en de schokbreker is daarop gemaakt wel kan je het klakkeloos overzetten van bv 1 met een sportonderstel op 1 met een taxi onderstelquote:Op maandag 3 april 2017 23:56 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik vroeg me af of je dan standaard andere schokbrekers kon regelen of dat dit een zekere tolerantie heeft.
Maar zorg voor later. Had m'n verzekering geschorst tijdens de winterperiode (verplichte stalling voor oldtimers) en derhalve een acceptgiro van 400 piek ontvangen. Bezwaarschrift bij de OvJ loopt maar verwacht eigenlijk wel naar de rechter te moeten om m'n geld terug te krijgen.
Als ik die zaak win ga ik er een setje van halen
uhhuh..quote:Op woensdag 5 april 2017 00:39 schreef klawie het volgende:
[..]
Bij mercedes kan je heel veel met de schokbrekers want elke uitvoering heeft een andere wagenhoogte en de schokbreker is daarop gemaakt wel kan je het klakkeloos overzetten van bv 1 met een sportonderstel op 1 met een taxi onderstel
Bij de 124 had je speciaale taxi uitvoeringen met een zwaarder onderstel zeg maar het past nog steeds met overbouwenquote:
En en en?quote:Op donderdag 13 april 2017 17:50 schreef Amoeba het volgende:
Uitgebreid wezen testen in Luxemburg. Morgen naar de keuring.
Je weet dat er in de TT staat dat dit een veel lichtere W201 is he... en dattie omláág moet ipv richting 4X4 look..quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:19 schreef klawie het volgende:
[..]
Bij de 124 had je speciaale taxi uitvoeringen met een zwaarder onderstel zeg maar het past nog steeds met overbouwen
quote:
Wel opletten dat het droog-droog is voor je vocht opsluit he.. Anders blijft het feest.quote:Op zaterdag 15 april 2017 10:57 schreef Amoeba het volgende:
Ja zo nog even in de bodycoating zetten en dat was het.
Het zat al in de hammerite.quote:Op zaterdag 15 april 2017 21:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wel opletten dat het droog-droog is voor je vocht opsluit he.. Anders blijft het feest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |