abonnement Unibet Coolblue
pi_156946082
quote:
15s.gif Op maandag 19 oktober 2015 15:42 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Programma en alles wat erom heen hangt moet je ook met een korrel zout nemen. Tis een showtje waar niets is wat het lijkt.

[ afbeelding ]

Leuk vrouwtje!
domineert hem behoorlijk hard
  maandag 19 oktober 2015 @ 16:25:13 #202
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_156946766
quote:
2s.gif Op zondag 18 oktober 2015 23:45 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]

zeg het maar
Gustafson natuurlijk.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_156946806
Rashica.
  maandag 19 oktober 2015 @ 16:27:33 #204
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_156946822

Voor de die-hard Schelvecchiofans onder ons.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_156948704
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 15:59 schreef luckass het volgende:

[..]

domineert hem behoorlijk hard
Hij zoekt het wel op in het exotische zijn 1e vrouw kwam van Aruba
pi_156949032
Genee nu op 538
pi_156949054
VoetbalInside twitterde op maandag 19-10-2015 om 17:34:40 Er is waanzinnig veel gestemd op Rashica. Onderzocht, blijken veel stemmen van zijn buitenlandse fans te zijn. #svdw http://t.co/VPVWGaToPH reageer retweet
PieterFeyenoord twitterde op maandag 19-10-2015 om 17:35:33 @VoetbalInside Lekker geloofwaardig. Jullie willen kost wat kost voorkomen dat er wéér een Feyenoorder wint. reageer retweet
  maandag 19 oktober 2015 @ 17:55:10 #208
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_156949088
quote:
2s.gif Op maandag 19 oktober 2015 17:53 schreef Evertjan het volgende:
VoetbalInside twitterde op maandag 19-10-2015 om 17:34:40 Er is waanzinnig veel gestemd op Rashica. Onderzocht, blijken veel stemmen van zijn buitenlandse fans te zijn. #svdw http://t.co/VPVWGaToPH reageer retweet
PieterFeyenoord twitterde op maandag 19-10-2015 om 17:35:33 @VoetbalInside Lekker geloofwaardig. Jullie willen kost wat kost voorkomen dat er wéér een Feyenoorder wint. reageer retweet
Dat zou nog wel kunnen, maar dan heeft Gustafson bijvoorbeeld nooit minder stemmen dan Mahi.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_156949094
Wat een kutsmoes.
  maandag 19 oktober 2015 @ 17:57:12 #210
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_156949117
Platini: Betaling was terecht, misschien zelfs te weinig

Michel Platini zegt tegenover de Franse krant Le Monde dat de 1,8 miljoen euro die hij van de FIFA heeft ontvangen, een rechtvaardige beloning was voor zijn werk. :|W :|W



De voor negentig dagen geschorste voorzitter van de UEFA werkte van 1998 tot 2002 voor de eveneens op non-actief gestelde FIFA-president Sepp Blatter. De betaling voor zijn werk, waarnaar de Zwitserse autoriteiten onderzoek doen, werd pas in 2011 gedaan.

,,Blatter vroeg aan mij hoeveel geld ik wilde om voor een tijd zijn adviseur op voetbalgebied te zijn. Ik zei: 'Een miljoen. In Zwitserland is een mondelinge afspraak net zo geldig als een schriftelijk contract'."

Platini voegt daar nog aan toe dat hij 'nooit goed is geweest met financiën' en dat hij zichzelf misschien zelfs te kort heeft gedaan. :|W :|W ,,Ik heb nooit gebruik gemaakt van advocaten of agenten."

,,Ik werkte daar enkele maanden zonder dat ik er iets voor kreeg", vervolgt de Fransman. ,,Ik vroeg dan ook aan Blatter of er problemen waren met de betaling. Hij antwoordde daarop: 'Ja, ik kan je geen één miljoen betalen, want je kan een salaris hebben wat drie keer zo hoog is als dat van de secretaris-generaal. We maken dus een contract voor 300.000 Zwitserse frank en dan maken we later opnieuw de balans op'."

Na vier jaar moest Platini dus naar eigen zeggen nog 2,8 miljoen Zwitserse frank krijgen, oftewel 1,8 miljoen euro.

De Fransman zegt ook tegen Le Monde dat hij jaren later een rekening naar de FIFA -op verzoek van de voetbalbond zelf- gestuurd. Echter vergiste hij zich in het salaris en zei dat hij vijf ton per jaar kreeg in plaats van drie ton. ,,Ik stuurde daarom een factuur met een totaal bedrag van 2 miljoen Zwitserse frank in plaats van de 2,8 miljoen waar ik recht op had. Ik heb daarna gewoon de belastingen en dergelijke betaald. Zoals het hoort."

Platini heeft zichzelf verkiesbaar gesteld voor het presidentschap van de FIFA, maar door zijn schorsing zijn de kansen dat hij wordt verkozen flink geslonken. ,,Ik vind het vooral erg vervelend dat ik in hetzelfde rijtje wordt genoemd als al die anderen die zijn geschorst. Ik word door de modder gehaald", zegt Platini.

http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)elfs-te-weinig.dhtml

_O- _O- _O- _O-
pi_156949186
quote:
2s.gif Op maandag 19 oktober 2015 17:53 schreef Evertjan het volgende:
VoetbalInside twitterde op maandag 19-10-2015 om 17:34:40 Er is waanzinnig veel gestemd op Rashica. Onderzocht, blijken veel stemmen van zijn buitenlandse fans te zijn. #svdw http://t.co/VPVWGaToPH reageer retweet
PieterFeyenoord twitterde op maandag 19-10-2015 om 17:35:33 @VoetbalInside Lekker geloofwaardig. Jullie willen kost wat kost voorkomen dat er wéér een Feyenoorder wint. reageer retweet
Al die boze Feyenoorders er onder :D _O-
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_156949481
Boskamp ligt onder vuur bij het HLN.be-publiek, nadat die een Hansie-opmerking maakte bij de VTM:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-te-lachen-man.dhtml

Uit de reacties:

quote:
Die Boskamp is gewoon een arrogante vent! Waarom zitten daar trouwens enkel Hollandse voetbalanalisten en geen enkele Vlaming?
quote:
Ja vind ook niets in Coninx als voetbalreporter maar wat doen die Hollanders eigenlijk op de Belgische televisie? Een brutale aap die Boskamp, zonder respect en denkt dat die alles mag permitteren. Bah moet die vent niet.
quote:
Dat krijg je als je zo een onbeschoft varken binnenhaalt bij VTM.Ik snap niet wat die Hollanders hier hun z.g.n. analyses moeten komen geven.
quote:
Ik begrijp nauwelijks het taaltje van die man en al minder zijn analyse van de wedstrijd, daarenboven is het een onbeschofte boer, afvoeren die handel. Aad de Mos daarentegen geeft een veel duidelijker beeld wat goed en fout loopt in een wedstrijd.
quote:
Stop met dat "betweter" programma en stuur die onbeschofte Bos aap naar een of andere camping.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_156949522
quote:
10s.gif Op maandag 19 oktober 2015 18:13 schreef Fred_B het volgende:
Boskamp ligt onder vuur bij het HLN.be-publiek, nadat die een Hansie-opmerking maakte bij de VTM:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-te-lachen-man.dhtml

Uit de reacties:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

die Boskamp begint ook een beetje teveel in zich zelf te geloven sinds hij bij de commerciële TV zit in Belgie
  maandag 19 oktober 2015 @ 18:19:43 #214
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_156949619
quote:
10s.gif Op maandag 19 oktober 2015 18:13 schreef Fred_B het volgende:
Boskamp ligt onder vuur bij het HLN.be-publiek, nadat die een Hansie-opmerking maakte bij de VTM:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-te-lachen-man.dhtml

Uit de reacties:

[..]


[..]


[..]


[..]


[..]

Tsja, als men Belgen moet uitnodigen die verstand van voetbal denken te hebben kom je al snel bij Pfaff uit.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator maandag 19 oktober 2015 @ 18:22:53 #215
249559 crew  Lavenderr
pi_156949719
quote:
6s.gif Op maandag 19 oktober 2015 17:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
Platini: Betaling was terecht, misschien zelfs te weinig

Michel Platini zegt tegenover de Franse krant Le Monde dat de 1,8 miljoen euro die hij van de FIFA heeft ontvangen, een rechtvaardige beloning was voor zijn werk. :|W :|W

[ afbeelding ]

De voor negentig dagen geschorste voorzitter van de UEFA werkte van 1998 tot 2002 voor de eveneens op non-actief gestelde FIFA-president Sepp Blatter. De betaling voor zijn werk, waarnaar de Zwitserse autoriteiten onderzoek doen, werd pas in 2011 gedaan.

,,Blatter vroeg aan mij hoeveel geld ik wilde om voor een tijd zijn adviseur op voetbalgebied te zijn. Ik zei: 'Een miljoen. In Zwitserland is een mondelinge afspraak net zo geldig als een schriftelijk contract'."

Platini voegt daar nog aan toe dat hij 'nooit goed is geweest met financiën' en dat hij zichzelf misschien zelfs te kort heeft gedaan. :|W :|W ,,Ik heb nooit gebruik gemaakt van advocaten of agenten."

,,Ik werkte daar enkele maanden zonder dat ik er iets voor kreeg", vervolgt de Fransman. ,,Ik vroeg dan ook aan Blatter of er problemen waren met de betaling. Hij antwoordde daarop: 'Ja, ik kan je geen één miljoen betalen, want je kan een salaris hebben wat drie keer zo hoog is als dat van de secretaris-generaal. We maken dus een contract voor 300.000 Zwitserse frank en dan maken we later opnieuw de balans op'."

Na vier jaar moest Platini dus naar eigen zeggen nog 2,8 miljoen Zwitserse frank krijgen, oftewel 1,8 miljoen euro.

De Fransman zegt ook tegen Le Monde dat hij jaren later een rekening naar de FIFA -op verzoek van de voetbalbond zelf- gestuurd. Echter vergiste hij zich in het salaris en zei dat hij vijf ton per jaar kreeg in plaats van drie ton. ,,Ik stuurde daarom een factuur met een totaal bedrag van 2 miljoen Zwitserse frank in plaats van de 2,8 miljoen waar ik recht op had. Ik heb daarna gewoon de belastingen en dergelijke betaald. Zoals het hoort."

Platini heeft zichzelf verkiesbaar gesteld voor het presidentschap van de FIFA, maar door zijn schorsing zijn de kansen dat hij wordt verkozen flink geslonken. ,,Ik vind het vooral erg vervelend dat ik in hetzelfde rijtje wordt genoemd als al die anderen die zijn geschorst. Ik word door de modder gehaald", zegt Platini.

http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)elfs-te-weinig.dhtml

_O- _O- _O- _O-
Nooit goed zijn met financiën maar wel een miljoen vragen :D
pi_156949770
"Wat zit je nou zo achterlijk te lachen man?"

Nee dat kan niet. Van de tv met die man.
standaarddrinker
pi_156950187
vanavond ook Derksen met Kraaij jr om 22.00 dat belooft een topavond te worden
  Moderator maandag 19 oktober 2015 @ 18:58:29 #219
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_156950590
Die boskamp maakte gewoon een grapje, dat daar zo overtrokken op wordt gereageerd :') Zijn ook niks gewend daar in België zeker
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator maandag 19 oktober 2015 @ 19:00:30 #220
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_156950645
Maar heb nu al zin in die topshow met Hans om 22:00 _O_
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_156950709
Eerst even Het Wereldje Draait Door. Blijft draaien hè, wereldje blijft draaien.
standaarddrinker
pi_156950941
quote:
10s.gif Op maandag 19 oktober 2015 18:13 schreef Fred_B het volgende:
Boskamp ligt onder vuur bij het HLN.be-publiek, nadat die een Hansie-opmerking maakte bij de VTM:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-te-lachen-man.dhtml

Uit de reacties:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Het is maar welke quotes je pakt.

quote:
Boskamp valt niets te verwijten.Hij maakt die opmerking op een kalme en helemaal niet agressieve wijze. . Recht voor zijn raap is die man, heeft het hart op de tong. . Zag de uitzending van Ben Crabbé met hem : respect !
quote:
Boskamp op zijn best. Zouden meer van deze mensen moeten rondlopen op deze verzuurde wereld.
quote:
niet dat ik een grote fan ben van de manier van doen van Bossie maar hij heeft wel iets te vertellen als je door al dat theatrale doorziet. als er iets dient te veranderen dan is het de presentator wel. man man,ik hoor nog liever VanNieuwkerke over voetbal praten terwijl hij eigenlijk koers ademt...
quote:
Boskamp zegt direct de waarheid.Coninckx heeft een belachelijke lach.
Van alles is weer waardeloos.
  maandag 19 oktober 2015 @ 20:19:50 #224
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_156953147
Ben ik de enige waarbij de voetbal inside website het steeds niet doet? Ik krijg steeds:{{ITEM.TITLE}}
{{ITEM.TITLE}}
Ik ben inmiddels overleden.
pi_156953183
Dat wordt emo-tv met Hansie vanavond.
standaarddrinker
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')