abonnement Unibet Coolblue
pi_157318169
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 17:13 schreef lord_bono het volgende:
Deze tavern brawl _O-
Nog best pittig. Tot nu toe slechts 1x gewonnen in 4 potjes.
  Redactie Games woensdag 4 november 2015 @ 17:59:42 #202
181272 crew  Noppie2000
pi_157318213
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 17:13 schreef lord_bono het volgende:
Deze tavern brawl _O-
Wel grappig ja, maar als dit Blazzard's idee van co-op is, is co-op als speelmodus nog ver weg ;(
pi_157319770
Pff, zieke play net :D Tegenstander used 2 Fireballs op mij waardoor mijn Ice Block gepopped wordt en ik op 1 hp sta. Ik heb een Mad Scientist, Sylvanas & een Healbot liggen. Tegenstander had een Illuminator en nog 2 minions liggen (weet ff niet meer welke :P). Dus ik trade en kill mijn scientist met 1 van zijn minions waardoor ik een secret krijg. Vervolgens trade ik Sylvanas met de andere minion waardoor ik zijn Illuminator krijg en 4 hp kan healen en hij mij niet dood kan krijgen de volgende beurt want geen Fireballs meer.

Mooiste van alles was nog wel dat hij vervolgens een Flamestrike doet en ik 2 Healbots terugkrijg van m'n Duplicate secret :7

Op zulke momenten is HS wel tof _O_

Molten Giant Echo Mage is ook gruwelijk vet om te spelen, alleen wel lastig soms -O-
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_157320295
Poeh, tavern brawl laat ook wel zien waarom random co-op best kut kan zijn :P Mensen die lethal hebben en het dan verneuken of halverwege de enemy buffen :')
  woensdag 4 november 2015 @ 21:44:27 #205
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_157323970
Ik had zojuist een vermakelijk bizar potje op ranked tegen een rogue wiens deck gebouwd was rondom Coldlight Oracle, Gang up en Vanish. Wist 'm gelukkig nog net om te leggen voordat ie m'n hele deck erdoorheen brandde.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  Redactie Games woensdag 4 november 2015 @ 22:20:10 #206
181272 crew  Noppie2000
pi_157325047
quote:
10s.gif Op woensdag 4 november 2015 21:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik had zojuist een vermakelijk bizar potje op ranked tegen een rogue wiens deck gebouwd was rondom Coldlight Oracle, Gang up en Vanish. Wist 'm gelukkig nog net om te leggen voordat ie m'n hele deck erdoorheen brandde.
mill rogue, ik heb het nog nooit goed zien werken :D
pi_157325156
Echt kut als je handlock speelt en je een mill rogue tegenkomt :') verder nogal waardeloos deck meestal :P wel lachen
pi_157325587
Lijkt weer hot deck te zijn dan, die mill rogue? Kwam em vanmiddag nog tegen met mijn control warrior. Ik was dan wel door mijn deck heen, maar met 28 hp en 30 armor duurt het wel even voordat hij me dood heeft en hij kon niet van mijn onyxia en neferian af komen. Dan gaat het hard voor hem.
pi_157327122
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 17:13 schreef lord_bono het volgende:
Deze tavern brawl _O-
Ik vind 'm wel leuk :D
Gewoon normaal doen ja.
  donderdag 5 november 2015 @ 10:48:18 #210
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_157331023
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 22:20 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

mill rogue, ik heb het nog nooit goed zien werken :D
Ik heb er, in m'n eerdere Hearthstone dagen, toch wel een aantal potjes van verloren. Vond het een vreselijk deck om tegen te spelen :+

[ Bericht 33% gewijzigd door broodnodig.brood.nodig. op 05-11-2015 12:11:24 ]
pi_157331098
Is Brawl altijd priest + paladin?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  donderdag 5 november 2015 @ 10:53:49 #212
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_157331121
Yes :) zijn specifieke kaarten die je moet gebruiken om minions te boosten
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_157331245
De combo is denk ik eerst mukla terwijl je het bord spammed met andere kleine minions en mukla probeer je in leven te houden met divine shield die de paladin speelt 'nadat' hij lorewalker cho heeft gespeeld.

Of beter gezegd, priest speelt mukla en millhouse samen waardoor de paladin mukla de hemel in kan buffen _O-. Ik had deze combo draaiende alleen mijn medespeler koos ervoor om lorewalker cho te voorzien van een divine shield en toen speelde de bot die kaart om de lorewalker te killen :'). We wonnen wel uiteindelijk.
pi_157331503
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 10:53 schreef MMaRsu het volgende:
Yes :) zijn specifieke kaarten die je moet gebruiken om minions te boosten
Plus, de andere hero's hebben heropowers waarmee je hero's + minions kan killen. Dat willen ze natuurlijk niet hebben. Totaal onpraktisch ook, stel je voor dat je deze brawl met Druid speelt :D :')
Gewoon normaal doen ja.
pi_157333538
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 11:01 schreef muhahaha het volgende:
De combo is denk ik eerst mukla terwijl je het bord spammed met andere kleine minions en mukla probeer je in leven te houden met divine shield die de paladin speelt 'nadat' hij lorewalker cho heeft gespeeld.

Is compleet RNG :P die assassin's blade is nasty en je mukla kan meteen weg zijn.
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
pi_157336390
Omdat ik de laatste dagen echt alleen maar Warrior / rogue quests krijg toch maar een keer een warrior deck in elkaar gegooid (terwijl dat normaliter een class is waarvan ik het meeste gewoon dust). En tot dusver mag ik nog niet klagen; 4 potten gespeeld; 3 wins tegen 2 face hunters en een freeze mage, 1 loss tegen een andere Control warrior die gewoon meer value in zn deck had zitten (Sylvanas, Grommash, Varian.. xD)

Dit is mijn huidige lijst, misschien hebben mensen nog tips wat ik nog zou kunnen schaven:

2 Execute
1 Shield slam (deze kaart zag ik meteen van in dat ik m niet moest dusten)
1 whirlwind
2 fiery war axe
2 battle rage
2 cleave
2 slam
2 armorsmith
2 cruel taskmaster
2 bash
2 shield block
2 acolyte of pain
2 deathlord (meh, ik twijfel hier nog wat over)
2 Piloted shredder (gewoon decent value)
1 Loatheb
1 Emperor Thaussarian
1 dr Boom
1 Nefarian
pi_157339993
HearthPwn heeft een interview met iemand van het design team van Hearthstone vrijdag na de announcements en ik ben momenteel goede vragen aan het verzamelen die gevraagd gaan worden.

Iemand nog leuke (originele) ideeen? (dus niet wanneer deckslots komen)

Kan niet beloven dat je vraag er in komt maar als het een goede is heb je een kans
pi_157341712
quote:
10s.gif Op donderdag 5 november 2015 17:59 schreef TwyLight het volgende:
HearthPwn heeft een interview met iemand van het design team van Hearthstone vrijdag na de announcements en ik ben momenteel goede vragen aan het verzamelen die gevraagd gaan worden.

Iemand nog leuke (originele) ideeen? (dus niet wanneer deckslots komen)

Kan niet beloven dat je vraag er in komt maar als het een goede is heb je een kans
Is het opzettelijk dat decks zoals de pre-nerf patron warrior en current secret pally die broken lijken niet te nerfen? Om te zien of mensen counters verzinnen bijvoorbeeld?

Oftewel; worden er soms balance beslissingen gemaakt om te kijken hoe de spelers er op reageren (e.g. secret pally)

hoe je het ook wilt stellen :P
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
pi_157342065
quote:
10s.gif Op donderdag 5 november 2015 17:59 schreef TwyLight het volgende:
HearthPwn heeft een interview met iemand van het design team van Hearthstone vrijdag na de announcements en ik ben momenteel goede vragen aan het verzamelen die gevraagd gaan worden.

Iemand nog leuke (originele) ideeen? (dus niet wanneer deckslots komen)

Kan niet beloven dat je vraag er in komt maar als het een goede is heb je een kans
Dan kan je toch beter eerst de announcements afwachten voordat er vragen worden bedacht. Kan je tenminste gerelateerde dingen vragen :P
pi_157345033
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 19:19 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Dan kan je toch beter eerst de announcements afwachten voordat er vragen worden bedacht. Kan je tenminste gerelateerde dingen vragen :P
Er zullen uiteraard ook vragen bij komen nadat de announcements bekend zijn maar er worden ook een paar algemene vragen gesteld
pi_157345834
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 15:15 schreef icemotion het volgende:
Omdat ik de laatste dagen echt alleen maar Warrior / rogue quests krijg toch maar een keer een warrior deck in elkaar gegooid (terwijl dat normaliter een class is waarvan ik het meeste gewoon dust). En tot dusver mag ik nog niet klagen; 4 potten gespeeld; 3 wins tegen 2 face hunters en een freeze mage, 1 loss tegen een andere Control warrior die gewoon meer value in zn deck had zitten (Sylvanas, Grommash, Varian.. xD)

Dit is mijn huidige lijst, misschien hebben mensen nog tips wat ik nog zou kunnen schaven:

2 Execute
1 Shield slam (deze kaart zag ik meteen van in dat ik m niet moest dusten)
1 whirlwind
2 fiery war axe
2 battle rage
2 cleave
2 slam
2 armorsmith
2 cruel taskmaster
2 bash
2 shield block
2 acolyte of pain
2 deathlord (meh, ik twijfel hier nog wat over)
2 Piloted shredder (gewoon decent value)
1 Loatheb
1 Emperor Thaussarian
1 dr Boom
1 Nefarian
Redelijk standaard deckje lijkt mij weinig mis mee. Misschien iets teveel spells's en ik zie geen boardclear. Heb je geen brawl's? Ik zou misschien de cleave's eruit halen en 1x brawl en 1x sludge belcher erin doen.
pi_157347710
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 22:20 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

mill rogue, ik heb het nog nooit goed zien werken :D
Ik speel erg veel mill rogue tot een rank of 15 en dan weer lekker me andere decks :)
op dit moment rond de 65% win rate, nog niet veel mee gespeelt dit seizoen
pi_157354351
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 21:08 schreef Remzz het volgende:

[..]

Redelijk standaard deckje lijkt mij weinig mis mee. Misschien iets teveel spells's en ik zie geen boardclear. Heb je geen brawl's? Ik zou misschien de cleave's eruit halen en 1x brawl en 1x sludge belcher erin doen.
Nope, ik heb zelf helaas nog geen Brawl. Goed idee om deze wellicht hoog op de craft-lijst te zetten.

Ik denk dat ik de cleaves idd ga cutten voor een Sludge belcher en gezien de hoeveelheid 1-toughness minions die ik tegenkom een extra Whirlwind. Daarnaast heb ik de Deathlords er toch uitgehaald en vervangen door Frothing beserkers voor iets meer offense.
  vrijdag 6 november 2015 @ 13:03:32 #224
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_157357724
Tref net in de arena een Paladin die even drie Murloc Knights dropt in de eerste 9 beurten. Met de grootste mogelijke moeite verwijder ik alles. Topt hij de zaak af met Deathwing :{w

Op zulke momenten kookt je bloed echt 8)7
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_157359565
Hebben er hier nog mensen die BlizzCon stream gekocht btw? Twijfel nog een beetje. Vind het altijd wel leuk om te volgen, plus een card back natuurlijk :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Blistering op 06-11-2015 14:47:42 ]
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')