abonnement Unibet Coolblue
pi_157262891
Ik drink nu een green flash green bullit. Niet meer de verste, maar wel goed te doen. Lekker bitter! Zaterdags was ik weer in antwerpen, deze keer bij het bierhuisje gezeten. Lekkere struise xxx van het vat gedronken. Schijnt de cask strenght versie te zijn, maar gewoon net zoveel alcohol de normale.. Jaja? De cask strenght versie van cuvee delphine bijv heeft 13% ipv de gebottelde 11%. Rara? Ik ben struise fan maar de laatste tijd word ik echt super geiriteerd van dit soort kul, overal cask strenght versies van, overal real ale versies van, overdreven veel eisbocken. En dan hebben ze nu xxx quad? De fuck? De xxx was eerst tripel. En dan hebben ze ook een aantal mooie barrel aged versies van black albert, alleen die zijn dan niet te koop ofzo. ;(. Fuck die aestatis en imperialist en al die meuk, geef ons die barrel aged black alberts!!!!!!
pi_157264731
Ben dit weekend in het Ruhrgebied. Iemand nog een bier gerelateerde tip?
pi_157265114
De XXX Rye "Tripel" was een drukfout, is altijd een quad geweest.
pi_157266138
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 11:06 schreef Seul het volgende:
De XXX Rye "Tripel" was een drukfout, is altijd een quad geweest.
Rofl. Die 3 x-en kloppen dan sowieso niet ?
pi_157266160
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 10:38 schreef MCH het volgende:
Ben dit weekend in het Ruhrgebied. Iemand nog een bier gerelateerde tip?
Alt bier (dusseldorf) en kolsch (keulen)? Of is dat niet het rurh gebied
pi_157266255
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 12:11 schreef mckroket het volgende:

[..]

Alt bier (dusseldorf) en kolsch (keulen)? Of is dat niet het rurh gebied
Volgens mij worden inwoners van Dusseldorf (en Keulen) boos als je ze indeelt bij het Ruhrgebied. Maar ik bedoelde dat gebied plus Dusseldorf en Keulen eigenlijk. Ben bekend met Uerige in Dusseldorf. Altijd leuk om daar even 2 biertjes te doen. Ben dus meer op zoek naar een echte geheimtipp. ;)
pi_157266765
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 12:17 schreef MCH het volgende:

[..]

Volgens mij worden inwoners van Dusseldorf (en Keulen) boos als je ze indeelt bij het Ruhrgebied. Maar ik bedoelde dat gebied plus Dusseldorf en Keulen eigenlijk. Ben bekend met Uerige in Dusseldorf. Altijd leuk om daar even 2 biertjes te doen. Ben dus meer op zoek naar een echte geheimtipp. ;)
aha nee die toko bedoelde ik ook. in de binnenstad zitten nog meerdere leuke brouwerijen, maar ik heb geen geheime tip :P
pi_157267109
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 12:10 schreef mckroket het volgende:

[..]

Rofl. Die 3 x-en kloppen dan sowieso niet ?
Daar kan je in theorie ook over discussieren inderdaad... In ieder geval: XXXX > XXX... Ik wacht wel op de "echte" quad...
pi_157268771
ik las ook dat de sint amatus de bourbon BA versie is van pannepeut... nooit geweten. wel erg lekker. ik heb ze allebei staan, misschien eens testen.
pi_157269036
Dat las ik ook net. Kan wel kloppen: ik vind geen van beiden lekker...
pi_157271229
en je lust wel al dat saison rommel en ander Belgische bocht :P
ik heb ook liever de pannepot, maar zo super veel verschil zit er ook niet in hoor.
pi_157271302
Wat is er nou weer mis met saisons?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_157272081
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 12:17 schreef MCH het volgende:

[..]

Volgens mij worden inwoners van Dusseldorf (en Keulen) boos als je ze indeelt bij het Ruhrgebied. Maar ik bedoelde dat gebied plus Dusseldorf en Keulen eigenlijk. Ben bekend met Uerige in Dusseldorf. Altijd leuk om daar even 2 biertjes te doen. Ben dus meer op zoek naar een echte geheimtipp. ;)
Ik ben een keer in een leuk stehcafe geweest in Bochum. Paar grote koelkasten met bier, tafelvoetbal en regelmatig vinylverkoop/muziek. Naam weet ik helaas niet meer.
pi_157273130
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 16:13 schreef mckroket het volgende:
...zo super veel verschil zit er ook niet in hoor.
Gewone Pannepot vind 'k maar middelmatig. De Reserva daarintegen...

Ondertussen... Lekker over de houdbaarheidsdatum...

  dinsdag 3 november 2015 @ 18:56:08 #115
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_157297000
Een paar flesjes Imperial Bla Bla Bla Bunnahabhain BA d'r bij....Lekker voor zo nu en dan, en als tussendoortje.. :)

....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_157301551
Seul, bij de locale slijter hier hebben ze een aardige keuze aan geuzes. Wat zijn aanraders/ Geuzes die ik een keer geproefd moet hebben?

Horal's Oude Geuze Mega Blend
Oud Beersel
Cantillion
Tilquin
De Cam
Giradin
Timmermans
Boon
3 Fonteinen
Hanssens
Lindemans
Stop rockin' the boat.
pi_157302624
Ik dronk net weer eens een barley wine, deze keer van dvdk, maar ik blijf het echt ranzig vinden. Ik heb nog wel enkele BA staan, hopelijk is dat beter, want ze zijn echt ranzig zoet vind ik. Lijkt net zon vies kerstbier.
pi_157304068
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 november 2015 18:56 schreef Tism het volgende:
Een paar flesjes Imperial Bla Bla Bla Bunnahabhain BA d'r bij....Lekker voor zo nu en dan, en als tussendoortje.. :)

[ afbeelding ]
Die zijn echt geweldig.
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
  woensdag 4 november 2015 @ 06:01:08 #119
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_157307290
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 22:34 schreef Mgolovic het volgende:

[..]

Die zijn echt geweldig.
Heerlijk.. ^O^
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_157307386
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 21:36 schreef bassieVL het volgende:
Seul, bij de locale slijter hier hebben ze een aardige keuze aan geuzes. Wat zijn aanraders/ Geuzes die ik een keer geproefd moet hebben?

Horal's Oude Geuze Mega Blend => De 2015 is naar het schijnt zeer goed, nog niet geproefd.
Oud Beersel
Cantillion
Tilquin
De Cam
Girardin => Alleen de Black Label
Timmermans => Nee
Boon
3 Fonteinen
Hanssens
Lindemans => Nee
De rest volmondig JA. Te zien wat je kan krijgen van bvb. Boon, De Cam, Cantillon,... Maar eigenlijk maken ze geen slechte producten. Koop wel geen Faro's...
pi_157307817
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 07:02 schreef Seul het volgende:

[..]

De rest volmondig JA. Te zien wat je kan krijgen van bvb. Boon, De Cam, Cantillon,... Maar eigenlijk maken ze geen slechte producten. Koop wel geen Faro's...
Merci, ik zal eens een Geuze proefmiddagje doen.
Stop rockin' the boat.
pi_157317966
Gewoon een vette bom!..

pi_157332635
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 21:36 schreef bassieVL het volgende:
Seul, bij de locale slijter hier hebben ze een aardige keuze aan geuzes. Wat zijn aanraders/ Geuzes die ik een keer geproefd moet hebben?

Horal's Oude Geuze Mega Blend
Oud Beersel
Cantillion
Tilquin
De Cam
Giradin
Timmermans
Boon
3 Fonteinen
Hanssens
Lindemans
Mijn persoonlijke voorkeuren: Hanssens, Tilquin en Cantillion.
3 Fonteinen zou ik zelf niet per se aanraden.
Horal's Mega Blend is lekker maar of ie zijn geld waard is zal van je persoonlijke limiet die je financieel wil geven voor bier. Naar mijn smaak kom ik zowel financieel als kwalitatief beter weg met 1 van bovenvermelde drie.
  donderdag 5 november 2015 @ 12:30:53 #124
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_157332940
Veganisten mogen binnenkort ook Guinness drinken:

http://www.volkskrant.nl/(...)veganisten~a4178933/
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_157338281
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 13:01 schreef Seul het volgende:

[..]

Daar kan je in theorie ook over discussieren inderdaad... In ieder geval: XXXX > XXX... Ik wacht wel op de "echte" quad...
Ik heb nog zo'n XXX staan. XXXX vond ik prima bier, zal de XXX eens proberen binnenkort. Had ook een tripel verwacht, maar kennelijk dus onterecht :P
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 14:21 schreef mckroket het volgende:
ik las ook dat de sint amatus de bourbon BA versie is van pannepeut... nooit geweten. wel erg lekker. ik heb ze allebei staan, misschien eens testen.
Dat wist ik ook niet. Heb ze allebei ook, dus mogelijk ook hier eens een testsessie fixen.
Schip ahoy!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')