abonnement Unibet Coolblue
pi_156938943
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 20:29 schreef meisje337159 het volgende:

[..]

Zo'n 5 kilo ongeveer. Ik zou zelf ook wel willen afvallen maar zie er niet echt de noodzaak van in. beetje lastig
5 kg? :D

Laat hem lekker de pest krijgen :')
pi_156938954
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 14:07 schreef meisje337159 het volgende:
Hoi voor de mensen die dit nog volgen. Heb t uitgemaakt vrijdag (of samen ofzo). De 'liefde' was gewoon op vanuit zijn kant. Zag dat hij ook alweer met andere meisjes bezig is enzo dus dat geeft me de motivatie om nooit meer terug te gaan :). Bedankt voor jullie hulp! Het heeft me echt laten beseffen dat dit niet goed voor me is.
ow... tis al uit :+ good for you :P
pi_156939267
Goed gehandeld!
pi_156962145
ik blijf wel spannend
  zondag 25 oktober 2015 @ 14:01:39 #80
395292 oppanganjastyle
Smoke weed every day
pi_157083843
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 14:07 schreef meisje337159 het volgende:
Hoi voor de mensen die dit nog volgen. Heb t uitgemaakt vrijdag (of samen ofzo). De 'liefde' was gewoon op vanuit zijn kant. Zag dat hij ook alweer met andere meisjes bezig is enzo dus dat geeft me de motivatie om nooit meer terug te gaan :). Bedankt voor jullie hulp! Het heeft me echt laten beseffen dat dit niet goed voor me is.
Nu je weer single bent, daten?
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 15:46:05 #81
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_157136324
Heet hij Tofu Dibi?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_157146984
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 14:07 schreef meisje337159 het volgende:
Hoi voor de mensen die dit nog volgen. Heb t uitgemaakt vrijdag (of samen ofzo). De 'liefde' was gewoon op vanuit zijn kant. Zag dat hij ook alweer met andere meisjes bezig is enzo dus dat geeft me de motivatie om nooit meer terug te gaan :). Bedankt voor jullie hulp! Het heeft me echt laten beseffen dat dit niet goed voor me is.
Jammer om lezen dat de liefde niet sterker en wijzer en vooral belangrijker is. Dat meer de stem van het vlees telt, dan de stem van vriendschap, het persoonlijke, het innerlijke.

C'est la vie...
pi_157147585
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 21:52 schreef JustTalkLove het volgende:

[..]

Jammer om lezen dat de liefde niet sterker en wijzer en vooral belangrijker is. Dat meer de stem van het vlees telt, dan de stem van vriendschap, het persoonlijke, het innerlijke.

C'est la vie...
Liefde (aantrekking) begint bij uiterlijk, groeit door naar innerlijk (bij mij) hoewel da ook wel anders is geweest, als je verliefd word kijk je toch recht door de mindere dingen heen, dus ja, innerlijk is belangrijker.

Voor hem blijkbaar niet :*

C'est la vie
pi_157148592
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 22:06 schreef BredeBroeder het volgende:
Liefde (aantrekking) begint bij uiterlijk, groeit door naar innerlijk (bij mij) hoewel da ook wel anders is geweest, als je verliefd word kijk je toch recht door de mindere dingen heen, dus ja, innerlijk is belangrijker.

Voor hem blijkbaar niet :*

C'est la vie
Is een mogelijkheid.

Hoewel liefde ook van binnenuit kan starten (vanuit het innerlijk) en dan als dit innerlijk helemaal openbloeit en openspat, tot een uiterlijke vorm (en aantrekking, bloeien) kan leiden.

Omgekeerd kan ook. Uiterlijk (maar dat is veelal eerder seksueel en oppervlakkig) trekt iets je aan. Tot het innerlijke probeert te matchen en op die lege doos (er is geen match) doodbloedt.

Ware liefde zit in het innerlijk. Maar zo een uitspraak is niet populair. De mensen kijken ook sterk naar het uiterlijk en andere succes factoren.

Laten we het simpel stellen. Wij Westerlingen verwachten HEEL VEEL van de liefde. Ergens teveel. Waarom denk je anders, dat zoveel relaties stuk gaan ? Dat mensen niet lang bij elkaar blijven. Van de ene naar de andere partner hoppen. In de hoop daar de ware liefde en het geluk dat ze ervan verwachten, eindelijk te vinden. Dat complete plaatje. Liefde is in zekere zin ergens business geworden. Een soort consumptie artikel. En daar baal ik ergens allemaal van.

c'est la vie inderdaad...
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 10:52:39 #85
340720 SegalPowerInside
Life is short, go live
pi_157200100
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 14:07 schreef meisje337159 het volgende:
Hoi voor de mensen die dit nog volgen. Heb t uitgemaakt vrijdag (of samen ofzo). De 'liefde' was gewoon op vanuit zijn kant. Zag dat hij ook alweer met andere meisjes bezig is enzo dus dat geeft me de motivatie om nooit meer terug te gaan :). Bedankt voor jullie hulp! Het heeft me echt laten beseffen dat dit niet goed voor me is.
Heel goed!

Punt 1. Je bent niet te dik, ook niet als je 5 kilo aan bent gekomen. Je bent gewoon erg mooi. Dat je vriend plotseling steken laten vallen moet jij je niet aantrekken.

Punt 2. Sex moet voor beide kanten fijn zijn. Wat 'fijn' inhoud moet je zelf bepalen, luister hiervoor naar je gevoel. Als je dus voelt dat hij alleen zijn 'kwakje' kwijt wil is het dus niet echt relaxed voor jou.

Punt 3. Vergeet deze kerel, wees niet onzeker en ga lekker op date! Er zijn genoeg kerels die wel goed voor je zullen zorgen (dit zijn vaak kerels, die niet gelijk de 1e date mee gaan naar bed of je 'propelleren' tijdens het afscheid nemen).

Punt 4. Eet heel veel chocola, bij voorkeur Tony Chocolonely.

Succes, 't ga je goed!
Ik ben nieuw hier, maar het bevalt me wel.
pi_157340197
Te makkelijk seks krijgen is ook saai.
N A P O L I
C A M P A N I A
  donderdag 5 november 2015 @ 18:09:43 #87
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_157340212
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 14:07 schreef meisje337159 het volgende:
Hoi voor de mensen die dit nog volgen. Heb t uitgemaakt vrijdag (of samen ofzo). De 'liefde' was gewoon op vanuit zijn kant. Zag dat hij ook alweer met andere meisjes bezig is enzo dus dat geeft me de motivatie om nooit meer terug te gaan :). Bedankt voor jullie hulp! Het heeft me echt laten beseffen dat dit niet goed voor me is.
PM.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_157344459
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 14:07 schreef meisje337159 het volgende:
Hoi voor de mensen die dit nog volgen. Heb t uitgemaakt vrijdag (of samen ofzo). De 'liefde' was gewoon op vanuit zijn kant. Zag dat hij ook alweer met andere meisjes bezig is enzo dus dat geeft me de motivatie om nooit meer terug te gaan :). Bedankt voor jullie hulp! Het heeft me echt laten beseffen dat dit niet goed voor me is.
En neem nu pas echt een relatie als je 100% zeker bent, en voor de rest nog genieten, er is genoeg te beleven, en settelen kan altijd nog. Ben open naar je partners/neukdates en stel geen verwachtingen. Veel gaat stuk omdat iemand niet voldoende vruchten heeft geproefd en zich altijd afvragen, what if....
pi_157387124
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 10:52 schreef SegalPowerInside het volgende:

[..]

Heel goed!

Punt 1. Je bent niet te dik, ook niet als je 5 kilo aan bent gekomen. Je bent gewoon erg mooi.
Hoe weet jij dat, heb je haar gezien?
quote:
Dat je vriend plotseling steken laten vallen moet jij je niet aantrekken.
Jij hebt één kant van het verhaal gehoord, is het nu ineens allemaal zijn schuld en niet die van haar, omdat zij toevallig hier post en een gekleurd verhaal geeft van de situatie?

quote:
Punt 2. Sex moet voor beide kanten fijn zijn. Wat 'fijn' inhoud moet je zelf bepalen, luister hiervoor naar je gevoel. Als je dus voelt dat hij alleen zijn 'kwakje' kwijt wil is het dus niet echt relaxed voor jou.
Klopt, maar dat kan dus ook aan haar liggen en niet aan hem. Het is een interactie tussen twee personen.

quote:
Punt 3. Vergeet deze kerel, wees niet onzeker en ga lekker op date! Er zijn genoeg kerels die wel goed voor je zullen zorgen (dit zijn vaak kerels, die niet gelijk de 1e date mee gaan naar bed of je 'propelleren' tijdens het afscheid nemen).
Nogmaals, ik begrijp niet waarom je die kerel veroordeeld zonder dat je het naadje van de kous weet.
quote:
Punt 4. Eet heel veel chocola, bij voorkeur Tony Chocolonely.
Elk ander merk is ook goed
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  vrijdag 13 november 2015 @ 20:27:53 #90
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_157520816
Juist, neem cote d ´or!
Kom je zo de volgende 5 kilo bij.
Dus maar liever helemaal geen troost - eten!

Ik vind ook dat veel mensen nogal fel reageren naar deze (nu ex-) vriend toe.
De TS`er zelf veel minder. Zij zegt ook: heb het vrijdag uitgemaakt (of samen of zo).

Dit zijn gewoon dingen die iedereen in het leven gebeurt, hoort er gewoon bij.

Dus .... gewoon doorgaan, .... met leven. Nils aan de hand.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')