abonnement Unibet Coolblue
pi_156804400
Ok, mijn eerste topic hier. En het is niet zozeer voor advies, maar meer om van me af te schrijven denk ik. Want ik heb min of meer mijn keuze al gemaakt. Natuurlijk in mijn omgeving met heel veel mensen over gehad, maar ik ben stiekem toch wel benieuwd ook naar jullie visie.

Situatie: vriendin (of nou ja, ex nu) en ik hebben een achtjarige relatie gehad. Altijd prima, waren dolgelukkig en gaven altijd aan niet zonder elkaar te kunnen en samen oud te willen worden.

Tot mijn vriendin 1,5 jaar geleden werkloos raakte, zat natuurlijk rottig in haar vel maar goed. Ze vond uiteindelijk een werken-leren opleiding wat ze graag wilde. Helaas heeft ze hiermee moeten stoppen na een aantal maanden, dus weer terug bij af. Tuurlijk zat ze rot in haar vel en heb ik haar zoveel mogelijk gesteund, maar dit heb ik nooit zien aankomen:

Ongeveer 4 weken geleden vertelde ze ineens in een heel normaal, luchtig gesprek dat ze het even niet meer wist. Dus ik dacht gelijk, dit heeft met werk te maken. Toen ik vroeg, ook over ons dan ofzo? Ze wist het niet. Gewoon alles. Ok dan, we praten vanavond wel zei ik. 's Avonds bij thuiskomst biechte ze dus op dat ze sinds een half jaar een kinderwens heeft, terwijl we allebei eigenlijk min of meer anti kind waren en het erover eens waren dat we geen kinderen wilden. Ok, een mens kan veranderen, haar broer heeft dus sinds een half jaar een baby en toen is het bij haar begonnen. Dit zat al lang in haar hoofd en wist hoe ik erover dacht, dus durfde het niet te zeggen. Goed, ik gaf aan nog steeds erover te denken maar dat ik niet uitsluit dat ik het nooit wil. We kijken wel hoe het loopt spraken we af en ze leek hier blij mee te zijn.

Toen, de volgende avond, zouden we ergens gaan eten samen om even de boel lucht te geven, maar toen appte mevrouw rond 17:00 of ik het goed vond of zij bij 2 vriendinnen bleef eten. Gezegd dat ik dacht dat we zouden gaan eten samen, maar ok, misschien moest zij het er ook met iemand over hebben. Fijne avond gewenst dus. Nou ja, niets meer op dit berichtje gehoord dus rond 21:00 gaan bellen toen ik een beetje ongerust werd. Geen gehoor. Appje gestuurd, ook niks. Hm, 23:00 nog niks. Nog ongeruster, straks loopt ze ergens verward rond. Haar ouders gebeld of ze daar was, niks, nog wat anderen gebeld waar ze kon zijn, ook niks. Shit. Wat nu? Toen heb ik contact gezocht met de vriendin waar ze zei te zijn en toen kreeg ik een klap in m'n gezicht: zij had haar al meer dan een maand niet meer gezien.

Toen appte mijn vriendin dat ze over een half uur thuis zou zijn en dat ze haar telefoon in haar auto had laten liggen. Tuurlijk. Ze kwam binnen als een onderdanige hond en ik vroeg gewoon, zo was het gezellig? Eh, jawel hoor. Ik zei hoe was het met <insert namen vriendinnen>? Nou, daar was ik niet. Nee, dat weet ik, zei ik. Ik maakte me kei ongerust, dus niet gek dat ik mensen ben gaan bellen. Als je even wat geappt had, had ik niemand gaan bellen en was niet heel de familie ongerust. Enfin, toen kwamen er een aantal verschillende versies, het begon met dat ze was wezen winkelen in een andere stad, en toen appte er een jongen die ze kende van haar oude werk of ze kon helpen ergens mee, bla bla, toen kwam z'n vriendin thuis en zijn ze iets gaan drinken ergens. Ok, vond het vaag, maar verder niet over gehad op dat moment en het onderwerp verschoof weer naar de kinderwens. Toen ging ik slapen en bleef ik aan dat rammelende verhaal denken. Er klopte iets niet. Een rotgevoel.

Volgende ochtend opnieuw aangekaart dat ik er een rotgevoel bij heb, en gevraagd wat er nou echt gebeurd is. Enfin, weer 4 versies die telkens anders werden. Goed, uiteindelijk gaf ze toe dat die jongen helemaal geen vriendin heeft en hij haar tijdens de film wilde zoenen en toen schrok ze en is ze naar huis gegaan. Goed, toen gaf ik aan hierover te moeten nadenken en ben weggegaan. Die avond allerlei appjes dat ze zoveel spijt heeft etc.etc. Twee dagen later heb ik met haar afgesproken, als een beetje de laatste kans om de waarheid te vertellen, want het liegen vond ik verschrikkelijk. Het vertrouwen was hier al erg beschadigd. Als ze gewoon eerlijk had gezegd, luister, ik heb een fout gemaakt, was er misschien nog over te denken. Ze had dus nu de kans de hele waarheid te vertellen. Echter, op aanraden van een collega heb ik haar Google Location History achterhaald en wat ik daar aantrof raakte me nog harder. Ze was twee keer ergens blijven slapen op telkens hetzelfde adres. Dit was allemaal deze zomer gebeurd, toen ik weg was op motorvakantie. Misschien niet goed geweest van me, maar op dit punt kon ik blijkbaar niets meer aannemen van haar, dus ga je voor jezelf toch de waarheid achterhalen. In dit gesprek heb ik bewust hier niks over gezegd. Ze bleef bij haar verhaal van het zoenen. Op de vraag of dit echt de waarheid is, knikte ze ja. Toen ik haar confronteerde met het feit dat ik wist dat ze meerdere malen bij hem is blijven slapen kon ze niet veel zeggen. Toen ben ik weggegaan en een paar dagen later hadden we weer contact en hier gaf ze uiteindelijk toe dat ze meerdere malen seks met hem heeft gehad.

De wereld zakt onder je voeten vandaan! Iedereen die haar kent, zegt ook, "Als er iemand op aarde was waarvan ik zeker weet dat zij dat niet zou doen, dan was zij het wel". En zo ken ik haar ook. Blijkbaar is iedereen er toe in staat. Ze loopt nu bij de psycholoog, omdat ze schijnbaar al langer issues heeft, onder andere emoties heel erg opkroppen en teveel aan anderen denken in plaats van aan zichzelf (nou ja, tijdens het vreemdgaan heeft ze niet echt aan mij gedacht denk ik). Anyway, het zal allemaal wel een vlucht uit de realiteit zijn geweest, door werkloosheid, eenzaamheid, niet lekker in haar vel zitten, maar dan nog is het niet goed te praten. Had dat wat aangegeven bij mij. En echt, ik ging door het vuur voor haar, wilde haar volgend jaar ten huwelijk vragen. Ze geeft nu aan geen contact meer met hem te hebben, want ze geeft zelf aan hem niet eens leuk te vinden en heeft er spijt van. Hoewel ik haar ook niet echt vol spijt vind overkomen en doet ook niet eens echt haar best om mij terug te winnen. Ze weet het simpelweg niet en heeft tijd nodig. Dat lijkt mij dan weer de omgekeerde wereld, want waarom zou ik op haar moeten gaan zitten wachten tot het ze het weet terwijl zij de keuze gemaakt heeft dit kapot te maken? Ook nooit zien aankomen, want er was niets van afstand te voelen, dus mevrouw kan blijkbaar goed acteren.

Toevallig was ik vrijdag in haar huis (het is officieel haar huis, hypotheek op haar naam dus ik zit nu weer bij mijn ouders) en vroeg ik of ik op haar laptop mocht om iets op te zoeken. Had ze liever niet, maar ok, ik heb geen geheim zei ze. Maar ik wil niet dat je gericht naar mij gaat zoeken. Uh, eh, ok.. was m'n insteek niet maar klinkt toch weer wat vaag. Toen wilde ik dus naar een site die begon met een B en kwam de history met Badoo aanzetten. Bleek dus dat ze zich twee weken geleden zich hier aangemeld had en zat intussen met 4 of 5 gasten flirterig te praten, niet echt seksueel, maar toch. Nummers uitwisselen ook. Dan denk ik, als je echt zoveel spijt van je actie zou hebben, en er alles aan wilt doen om je partner terug te krijgen, dan doe je dit toch niet. Ze gaf toen in 1 van de chats aan vorige week, dat ze ging stoppen met Badoo omdat "mensen toch alleen maar op zoek naar een wilde nacht in plaats van meer". Klonk mij in de oren alsof ze een andere relatie zocht. Maar dit kwam op mij eerder over dat ze weer hoop in ons had, omdat we sinds vorige week weer een beetje normaal contact hebben (als in, geen gebitch meer). Zal ook wel weer een vlucht geweest zijn. Frustratie, eenzaamheid, weet ik het. Duidelijk is dat ze zichzelf niet is en ze zegt dan ook "het was alsof ik iemand anders was". Maar je weet het dondersgoed wat je doet, in de war of niet. 1x kan nog een fout zijn, maar meerdere malen doe je heel erg bewust. En als je er dan zo'n spijt van hebt achteraf, doe je het toch gewoon nog een keer joh.

Hoe dan ook, we zitten nu "officieel" in een time-out om te kijken wat we willen, want ook zij geeft aan niet te weten hoe verder, want moet eerst zichzelf zien te herpakken. Dat kan blijkbaar niet met mij erbij. Ik weet in m'n hart eigenlijk al dat het niet meer verder kan gaan, maar ergens blijf je toch hoop houden want acht jaar kan je niet zomaar afsluiten. Maar er is teveel gebeurd denk ik. Langer deze time out aanhouden voelt als uitstel van executie en het niet durven loslaten. Maar het is zo lastig. Sorry voor het lange verhaal, heb geen samenvatting! ;)
pi_156804531
Je komt over als een topgozer man, wat een klote verhaal en wat een ongelooflijke kutstreek! Sterkte en volg je hart! Volgens mij is jouw ex een ongelooflijke borderliner en zoals ik het kan inschatten kun je haar beter kwijt zijn dan rijk. Wat een schaamteloos, emotieloos figuur.
pi_156804563
Ik zou het lekker uitmaken, ze verdient je niet.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:06:41 #4
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_156804564
Ik zou er geen energie meer in steken. Dit ook aan haar melden.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_156804571
Gast, hou de eer aan jezelf en dump haar voordat zij het bij jou doet op het moment dat ze een vervanger voor je gevonden heeft. Je wordt continu keihard voorgelogen man.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_156804600
Ik weet het allemaal. Maar vooral omdat ik niet begrijp WAAROM is het lastig af te sluiten. Je zit met zoveel vraagtekens. En je kan natuurlijk niet ineens stoppen met het houden van. Maar ik kwam net deze quote tegen en die vond ik echt wel wijs:

quote:
Gaat je vriendin 1x vreemd, dan doet ze het ook een 2e keer. Mensen die hebben bewezen dat ze niet te vertrouwen zijn, moet je dus ook niet meer vertrouwen. Echt. Het bespaart je een hoop pijn.
pi_156804612
Ik zal haar geen kans meer geven, maar goed, het is jouw keuze
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:09:44 #8
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_156804623
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:08 schreef Bessensap het volgende:
Ik weet het allemaal. Maar vooral omdat ik niet begrijp WAAROM is het lastig af te sluiten. Je zit met zoveel vraagtekens. En je kan natuurlijk niet ineens stoppen met het houden van. Maar ik kwam net deze quote tegen en die vond ik echt wel wijs:

[..]

Wil je nog een mooie uitspraak? Alles weten maakt niet gelukkig.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_156804789
Zou haar een schep geven met een strik eromheen als hint.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:17:31 #10
357651 Anthony9219
I am the Pope of Dope
pi_156804793
Heftig dit.. Ik zou voor mijzelf de conclusie al getrokken hebben, als ze echt om je geeft zou ze er geen moment aan denken met een ander het bed in te duiken. Dat dit na 8 jaar gebeurt, zegt alles over haar. Laat haar voor je vechten, doet ze dit niet dan weet je hoe ze echt over je denkt en wat ze je waard vindt.
FR1908
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:18:10 #11
357651 Anthony9219
I am the Pope of Dope
pi_156804805
quote:
8s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:17 schreef Yummie-Yum het volgende:
Zou haar een schep geven met een strik eromheen als hint.
Goede toevoeging aan het topic dit..
FR1908
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:18:38 #12
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_156804816
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:09 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik zal haar geen kans meer geven, maar goed, het is jouw keuze
Jij zou haar geen kans meer geven. Hij zal haar (hopelijk) geen kans meer geven.
The love you take is equal to the love you make.
pi_156804827
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:08 schreef Bessensap het volgende:
Ik weet het allemaal. Maar vooral omdat ik niet begrijp WAAROM is het lastig af te sluiten. Je zit met zoveel vraagtekens. En je kan natuurlijk niet ineens stoppen met het houden van. Maar ik kwam net deze quote tegen en die vond ik echt wel wijs:

[..]

Het is een vrouw, er hoeft niet eens een reden voor te zijn. Je hebt er vrouwen tussen zitten die doen maar net wat hun gevoel ingeeft.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:21:15 #14
357651 Anthony9219
I am the Pope of Dope
pi_156804871
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:19 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Het is een vrouw, er hoeft niet eens een reden voor te zijn. Je hebt er vrouwen tussen zitten die doen maar net wat hun gevoel ingeeft.
Exact dit.. vrouwen 100% hersens, gebruiken 2%. Ze zijn impulsief, maar zullen achteraf dondersgoed beseffen wat ze hebben veroorzaakt om vervolgens weer terug te keren.
FR1908
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:21:26 #15
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156804874
Wat verschrikkelijk voor je, ik zou niet weten wat ik in jouw situatie zou doen maar ik wil je heel veel strekte wensen.

Ik plaatst het volgende niet om het goed te praten voor haar, maar ik ken mensen die er wel mee geholpen waren om het een en ander beter te begrijpen.

https://www.ted.com/talks(...)er_loved?language=en

Nogmaals heel veel sterkte!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:22:40 #16
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_156804908
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:18 schreef Anthony9219 het volgende:

[..]

Goede toevoeging aan het topic dit..
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:21 schreef Anthony9219 het volgende:

[..]

Exact dit.. vrouwen 100% hersens, gebruiken 2%. Ze zijn impulsief, maar zullen achteraf dondersgoed beseffen wat ze hebben veroorzaakt om vervolgens weer terug te keren.
:')
UI Made bij VanilleKwark.
pi_156804910
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:21 schreef snakelady het volgende:
Wat verschrikkelijk voor je, ik zou niet weten wat ik in jouw situatie zou doen maar ik wil je heel veel strekte wensen.

Ik plaatst het volgende niet om het goed te praten voor haar, maar ik ken mensen die er wel mee geholpen waren om het een en ander beter te begrijpen.

https://www.ted.com/talks(...)er_loved?language=en

Nogmaals heel veel sterkte!
Thanks! Is lief. Ik ga hem eens kijken later :)
pi_156804922
Ik zou haar niet meer kunnen vertrouwen, en dus uitmaken.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:23:51 #19
357651 Anthony9219
I am the Pope of Dope
pi_156804933
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:22 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

[..]

:')
Is precies wat er gebeurd hoor. Hij is erachter gekomen dat ze dingen heeft gedaan die de situatie haast niet meer in de hand lijkt te houden, vervolgens spijt het haar ontzettend.
FR1908
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:27:16 #20
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156805011
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:21 schreef Anthony9219 het volgende:

[..]

Exact dit.. vrouwen 100% hersens, gebruiken 2%. Ze zijn impulsief, maar zullen achteraf dondersgoed beseffen wat ze hebben veroorzaakt om vervolgens weer terug te keren.
Ik denk niet dat TS is geholpen met de mening dat alle vrouwen maar 2% van hun hersenen gebruiken, mannen gaan immers ook vreemd.
En hiermee wil ik geen discussie uitlokken wie meer vreemd gaat, mannen of vrouwen, daar is TS immers ook niet mee geholpen.
Dus dit topic gebruiken voor je eigen negatieve gevoelens jegens vrouwen is wat misplaatst.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:29:10 #21
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_156805046
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:23 schreef Anthony9219 het volgende:

[..]

Is precies wat er gebeurd hoor. Hij is erachter gekomen dat ze dingen heeft gedaan die de situatie haast niet meer in de hand lijkt te houden, vervolgens spijt het haar ontzettend.
Het gaat mij erom dat je de toevoeging van een ander te verwaarlozen vind en zelf ook nogal een debiele uitspraak doet die nergens op slaat.
UI Made bij VanilleKwark.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:29:44 #22
357651 Anthony9219
I am the Pope of Dope
pi_156805059
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:27 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik denk niet dat TS is geholpen met de mening dat alle vrouwen maar 2% van hun hersenen gebruiken, mannen gaan immer ook vreemd.
En hiermee wil ik geen discussie uitlokken wie meer vreemd gaat, mannen of vrouwen, daar is TS immers ook niet mee geholpen.
Dus dit topic gebruiken voor je eigen negatieve gevoelens jegens vrouwen is wat misplaatst.
Daar is hij ook niet mee geholpen, maar ik gaf daarvoor al aan dat hij wel de juiste keuze voor zichzelf moet maken met het volle verstand. Ik neem aan dat je het met me eens bent dat zijn ex dat niet heeft gedaan.
FR1908
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:30:23 #23
357651 Anthony9219
I am the Pope of Dope
pi_156805071
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:29 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Het gaat mij erom dat je de toevoeging van een ander te verwaarlozen vind en zelf ook nogal een debiele uitspraak doet die nergens op slaat.
Uit zijn verhaal blijkt dat dit zo is, maar laten we maar gewoon on-topic blijven. Het blijft kut voor TS dat zijn ex zo gehandeld heeft.
FR1908
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:30:31 #24
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_156805079
Dumpen de slet. Als ze eenmaal vreemdgaan doen ze het sowieso vaker. Het is makkelijk om erin te blijven hangen. Maar als die trut geen respect heeft voor je kun je echt beter weg gaan.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:30:34 #25
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_156805080
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:29 schreef Anthony9219 het volgende:

[..]
Ik neem aan dat je het met me eens bent dat zijn ex dat niet heeft gedaan.
Een verhaal heeft altijd twee kanten.
UI Made bij VanilleKwark.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:31:35 #26
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_156805101
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:30 schreef Anthony9219 het volgende:

[..]

Uit zijn verhaal blijkt dat dit zo is, maar laten we maar gewoon on-topic blijven. Het blijft kut voor TS dat zijn ex zo gehandeld heeft.
Jij generaliseert alle vrouwen en dat slaat echt helemaal nergens op. Voegt derhalve niks toe.
UI Made bij VanilleKwark.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:31:40 #27
357651 Anthony9219
I am the Pope of Dope
pi_156805109
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:30 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Een verhaal heeft altijd twee kanten.
Ja goed, maar die is dan niet te begrijpen. Zou jij begrijpen dat je vriendin vreemdgaat met het volle verstand om vervolgens terug te komen met de mededeling dat het haar zo erg spijt?
FR1908
pi_156805113
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 15:57 schreef Bessensap het volgende:
Nou ja, niets meer op dit berichtje gehoord dus rond 21:00 gaan bellen toen ik een beetje ongerust werd. Geen gehoor. Appje gestuurd, ook niks. Hm, 23:00 nog niks. Nog ongeruster, straks loopt ze ergens verward rond. Haar ouders gebeld of ze daar was, niks, nog wat anderen gebeld waar ze kon zijn, ook niks. Shit. Wat nu? Toen heb ik contact gezocht met de vriendin waar ze zei te zijn en toen kreeg ik een klap in m'n gezicht: zij had haar al meer dan een maand niet meer gezien.
Dit klinkt overigens ook redelijk para. Soms moet je iemand ook wel een beetje ruimte geven. Klinkt wrang in het licht van je verdere verhaal, maar heus. Sterkte met alles.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:32:52 #29
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156805136
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:29 schreef Anthony9219 het volgende:

[..]

Daar is hij ook niet mee geholpen, maar ik gaf daarvoor al aan dat hij wel de juiste keuze voor zichzelf moet maken met het volle verstand. Ik neem aan dat je het met me eens bent dat zijn ex dat niet heeft gedaan.
Ik ken zijn ex niet dus ik kan daar niet over oordelen.
Vreemdgaan is altijd fout, maakt niks uit welke omstandigheden er zijn maar ik ken haar beweegredenen niet en ik weet dus ook niet of ze het met haar volle verstand of niet heeft gedaan.

Maar beweren dat alle vrouwen maar 2% van hun hersenen gebruiken is natuurlijk een non-argument wat helemaal nergens op is gebaseerd naast jouw eigen negatieve gevoelens jegens vrouwen. En derhalve heeft dat totaal geen toegevoegde waarde tot dit topic.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:33:14 #30
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_156805146
Wat een tyfushoer
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:33:47 #31
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_156805162
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:31 schreef Anthony9219 het volgende:

[..]

Ja goed, maar die is dan niet te begrijpen. Zou jij begrijpen dat je vriendin vreemdgaat met het volle verstand om vervolgens terug te komen met de mededeling dat het haar zo erg spijt?
Nogmaals, een verhaal heeft twee kanten. Zoals TS het beschrijft is niet perse de manier waarop zijn vriendin dit ervaren heeft. Haar lezing kan heel anders zijn.
UI Made bij VanilleKwark.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:33:52 #32
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_156805165
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:08 schreef Bessensap het volgende:
Ik weet het allemaal. Maar vooral omdat ik niet begrijp WAAROM is het lastig af te sluiten. Je zit met zoveel vraagtekens. En je kan natuurlijk niet ineens stoppen met het houden van. Maar ik kwam net deze quote tegen en die vond ik echt wel wijs:

[..]

Helemaal in jouw geval. Meermalen liegen, er om heen draaien en blijven volhouden dat er niets gebeurd is... je kwam er immers zelf achter door dat google tracking.

En dat na 8 jaar een relatie te hebben. Echt heel vuil.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:41:47 #33
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_156805345
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:19 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Het is een vrouw, er hoeft niet eens een reden voor te zijn. Je hebt er vrouwen tussen zitten die doen maar net wat hun gevoel ingeeft.
Want mannen doen helemaal nooit dit soort dingen natuulijk :')

Maak er nou niet zo'n kansloos mannen-vrouwen topic van.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_156805353
Wat ontzettend kut... Ik zou het hier ook bij laten, en hopelijk kun je ondanks alles een beetje 'snel' door met je leven. -O- Sterkte! :*
Ja doei.
pi_156805388
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:31 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dit klinkt overigens ook redelijk para. Soms moet je iemand ook wel een beetje ruimte geven. Klinkt wrang in het licht van je verdere verhaal, maar heus. Sterkte met alles.
Mwoh. Als iemand al in de war is en somber is, en dan niets laat horen hele avond, dan word je echt wel ongerust. En geloof mij, ik heb in die 8 jaar nog NOOIT iets van telefoons gecheckt, of snel para geweest, laat staan jaloers. Was allemaal nooit nodig.
pi_156805430
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:43 schreef Bessensap het volgende:

[..]

Mwoh. Als iemand al in de war is en somber is, en dan niets laat horen hele avond, dan word je echt wel ongerust. En geloof mij, ik heb in die 8 jaar nog NOOIT iets van telefoons gecheckt, of snel para geweest, laat staan jaloers. Was allemaal nooit nodig.
Niet rottig bedoeld er is ook nog kans dat ze bij haar scharrel zit.
pi_156805589
Streep eronder.

Dit gaat nooit meer goedkomen. Jij gaat haar niet kunnen vergeven en al doe je het wel wordt de kans alleen maar groter dat ze zich weer laat doorblaffen door iemand met een erecte fallus, het heeft immers geen negatieve consequenties.

Als ze een zusje heeft kun je nog proberen daarmee aan te pappen.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:51:55 #38
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_156805590
Wat er gebeurd is? Haar biologische klok is gaan tikken. Die chick wil kinderen en ziet dat bij jou op korte of middellange termijn niet gebeuren. Ik weet niet hoe oud ze is, hoeveel tijd ze in haar eigen hoofd nog heeft om het voor elkaar te krijgen, en waarschijnlijk weet ze dat zelf ook niet en is ze nu daarom nu over haar toeren. Hoe dan ook , kennelijk was jullie relatie in alle scenario's het eerste waar een einde aan moest komen. Dat doet ze niet heel chique, maar past wel in de tumult van iemand die zich "ineens realiseert dat haar leven anders moet". Ze gaat keihard overstag en stoot onderwijl haar hoofd.

Zeer kut dat je daar slachtoffer van wordt.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:53:47 #39
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_156805634
Wat sneu voor dat meisje... Het was echt niet goed van haar dat ze vreemd ging. Had ze niet moeten doen. Maar je kunt wel zien dat ze helemaal in de put zat... Ze had hulp moeten zoeken
Op dinsdag 15 september 2015 @ 16:45 schreef Toto69 het volgende;
Er is maar één user hier die nooit werk van IfImJamesDean zou maken en dat is deadprez. Die jongen en werk gaat niet samen
pi_156805691
-hihah lekker grof doe maar niet -

[ Bericht 94% gewijzigd door motorbloempje op 13-10-2015 17:21:30 ]
pi_156805697
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:53 schreef IfImJamesDean het volgende:
Wat sneu voor dat meisje... Het was echt niet goed van haar dat ze vreemd ging. Had ze niet moeten doen. Maar je kunt wel zien dat ze helemaal in de put zat... Ze had hulp moeten zoeken
Echt? :')
pi_156805753
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 15:57 schreef Bessensap het volgende:
Situatie: vriendin (of nou ja, ex nu) en ik hebben een achtjarige relatie gehad. Altijd prima, waren dolgelukkig en gaven altijd aan niet zonder elkaar te kunnen en samen oud te willen worden.
was die relatie nu werkelijk zo goed?

eigenlijk krijg ik de indruk uit je OP dat zij je helemaal niet zo 'na' staat... misschien deels beinvloed door je boosheid, maar wat je verteld over haar problemen wek je sterk de indruk dat dat allemaal 'buiten jou om gaat'... volgens je uitleg heeft dat enkel te maken met haar werk-problemen, ze liep bij een psycholoog omdat ze 'wat issues had', en gaat dat jou verder net zoveel aan.

de enige paragraaf die gaat over een intiem gesprek gaat over haar babywens, en ook dat komt niet erg 'intiem' over... zij geeft aan dat haar gevoelens behoorlijk veranderen en ze over 'alles' het niet meer weet en jouw reactie is: "we kijken het wel hoe het loopt".

Ik kan me voorstellen dat daarop de relatie stukgelopen zou kunnen zijn; gewoon erg weinig aandacht voor je vriendin en zij die dan meer spanning bij anderen gaat zoeken, juist ook omdat ze die bevestiging waarschijnlijk enorm mist en veel onzekerheden heeft en geen bevestiging krijgt
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_156805775
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:58 schreef RM-rf het volgende:

[..]

was die relatie nu werkelijk zo goed?

eigenlijk krijg ik de indruk uit je OP dat zij je helemaal niet zo 'na' staat... misschien deels beinvloed door je boosheid, maar wat je verteld over haar problemen wek je sterk de indruk dat dat allemaal 'buiten jou om gaat'... volgens je uitleg heeft dat enkel te maken met haar werk-problemen, ze liep bij een psycholoog omdat ze 'wat issues had', en gaat dat jou verder net zoveel aan.

de enige paragraaf die gaat over een intiem gesprek gaat over haar babywens, en ook dat komt niet erg 'intiem' over... zij geeft aan dat haar gevoelens behoorlijk veranderen en ze over 'alles' het niet meer weet en jouw reactie is: "we kijken het wel hoe het loopt".

Ik kan me voorstellen dat daarop de relatie stukgelopen zou kunnen zijn; gewoon erg weinig aandacht voor je vriendin en zij die dan meer spanning bij anderen gaat zoeken, juist ook omdat ze die bevestiging waarschijnlijk enorm mist en veel onzekerheden heeft en geen bevestiging krijgt
Maak het dan uit en neuk dan met de buurjongens. Man man man, ik word zo moe van dit psychologische gelul waarbij vreemdgaan wordt goed gepraat.
pi_156805891
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 17:00 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Maak het dan uit en neuk dan met de buurjongens. Man man man, ik word zo moe van dit psychologische gelul waarbij vreemdgaan wordt goed gepraat.
ja dat zou vast de betere keuze zijn geweest... enkel die heeft die ex dus niet gedaan...

Kun je verder heel 'vermoeid' gaan doen, maar dat is nu eenmaal de realiteit.

Vraag is altijd wat je eeruit kan leren en ikzelf denk dat het goed is als de TS gewoon ook vooruit kijkt in zn leven en uiteindelijk misschien een nieuwe relatie zal vinden, waarbij hij hopelijk dan niet altijd argwanend en wantrouwen zn partner gaat 'bespioneren' uit angst dat zij misschien ook vreemd zal gaan, zoals de voorgaande partner en in dat geval is het eerder een geruststelling dat dat niet 'uit het niets' komt, maar als iemand vreemdgaat, daarvoor ook redenen zijn..

Ik neem ook niet aan dat zn ex-vriendin per definitie een slecht en verkeerde mens was, hij heeft er immers 8 jaar een 'dol-gelukkige' prima relatie mee gehad
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_156805912
quote:
8s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:17 schreef Yummie-Yum het volgende:
Zou haar een schep geven met een strik eromheen als hint.
zand erover bedoel je? dat is juist niet de bedoeling he :P
pi_156805984
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 17:05 schreef RM-rf het volgende:
Ik neem ook niet aan dat zn ex-vriendin per definitie een slecht en verkeerde mens was, hij heeft er immers 8 jaar een 'dol-gelukkige' prima relatie mee gehad
Dat kan met een psychopaat ook. Dat vind ik niet echt een sterk argument.
pi_156806127
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 17:05 schreef RM-rf het volgende:

[..]

ja dat zou vast de betere keuze zijn geweest... enkel die heeft die ex dus niet gedaan...

Kun je verder heel 'vermoeid' gaan doen, maar dat is nu eenmaal de realiteit.

Vraag is altijd wat je eeruit kan leren en ikzelf denk dat het goed is als de TS gewoon ook vooruit kijkt in zn leven en uiteindelijk misschien een nieuwe relatie zal vinden, waarbij hij hopelijk dan niet altijd argwanend en wantrouwen zn partner gaat 'bespioneren' uit angst dat zij misschien ook vreemd zal gaan, zoals de voorgaande partner en in dat geval is het eerder een geruststelling dat dat niet 'uit het niets' komt, maar als iemand vreemdgaat, daarvoor ook redenen zijn..

Ik neem ook niet aan dat zn ex-vriendin per definitie een slecht en verkeerde mens was, hij heeft er immers 8 jaar een 'dol-gelukkige' prima relatie mee gehad
Dit stukje :D

Waar zeg ik dat zijn ex 'per definitie een slecht en verkeerd mens' is? Ik heb m'n vorige stukje nog even teruggelezen en heb het zelf niet gezien..

Het zegt al genoeg over jou dat je dit soort gedrag nog min of meer goedpraat, bah. Als jij niet lekker in je vel zit is het dus een vrijbriefje om rond te neuken? Dan kun je na de tijd die kaart mooi spelen. Er is imo geen enkel excuses voor vreemdgaan.

Dat ze dan ook nog eerst bekend om alleen gezoend te hebben en er vervolgens al 2 nachten iemand over haar heen is geweest is gewoon walgelijk.

Mijn advies TS: Dumpen dat kreng. Je verdient beter en je wilt toch niet je volledige leven elk Appje/berichtje/site nakijken omdat zij weer niet lekker in haar vel zit?
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 17:19:26 #48
346077 Slip
Zwakke Geest!
pi_156806132
ze zal wel niet veel vriendjes hebben gehad voor jouw?
pi_156806179
Gevalletje 'Kijken of ik na acht jaar nog goed in de markt lig want ik voel me zo onbegrepen'.
pi_156806222
Sowieso geen compromissen sluiten als het om kinderen gaat. Zij verandert van gedachten ,haar goed recht, maar eigenlijk had je 't daar al af moeten kappen, zelf, wantnzo iemand aan jet lijntje houden is voor niemand goed. Ze heeft het door vreemd te gaan wel nog even makkelijk (bij wijze van spreken) gemaakt voor je..
Ja doei.
pi_156806374
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 17:24 schreef motorbloempje het volgende:
Sowieso geen compromissen sluiten als het om kinderen gaat. Zij verandert van gedachten ,haar goed recht, maar eigenlijk had je 't daar al af moeten kappen, zelf, wantnzo iemand aan jet lijntje houden is voor niemand goed. Ze heeft het door vreemd te gaan wel nog even makkelijk (bij wijze van spreken) gemaakt voor je..
Nu wel ja. Maar een langdurige relatie afkappen omdat iemand van gedachten verandert over zoiets vind ik wel heel radicaal hoor. Er is normaal gesproken een gezonde communicatie na 7/8 jaar. Ja, nu blijkt dat achteraf niet het geval maar hij dacht van wel dus.
pi_156806422
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 17:21 schreef brojo het volgende:
Gevalletje 'Kijken of ik na acht jaar nog goed in de markt lig want ik voel me zo onbegrepen'.
Dat zou goed kunnen.

Ik heb dat altijd wel vreemd gevonden trouwens. Een vrouw kan zelfs in de supermarkt een neukertje regelen, tenzij obees of anderzijds gruwelijk lelijk.
pi_156806624
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:53 schreef IfImJamesDean het volgende:
Wat sneu voor dat meisje... Het was echt niet goed van haar dat ze vreemd ging. Had ze niet moeten doen. Maar je kunt wel zien dat ze helemaal in de put zat... Ze had hulp moeten zoeken
Hahaha. Zij gaat vreemd en liegt en bedriegt de boel bij elkaar. Heeft alleen spijt van het feit dat het is uitgekomen en zij is nu het slachtoffer en zielig? Rot toch op.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 17:51:07 #54
27699 Ravage
thinking about you
pi_156806737
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 17:30 schreef brojo het volgende:

[..]

Nu wel ja. Maar een langdurige relatie afkappen omdat iemand van gedachten verandert over zoiets vind ik wel heel radicaal hoor. Er is normaal gesproken een gezonde communicatie na 7/8 jaar. Ja, nu blijkt dat achteraf niet het geval maar hij dacht van wel dus.
Het zou ook kunnen dat haar mening niet echt gewijzigd is maar dat dit voor haarzelf een manier is om het vreemdgaan goed te praten. Je hoort vaker dat als partners vreemd gaan ze daarna ineens overdreven kritisch tegenover hun partner reageren
i'm not living, i'm just killing time
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 17:59:26 #55
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156806878
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 17:19 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Het zegt al genoeg over jou dat je dit soort gedrag nog min of meer goedpraat, bah. Als jij niet lekker in je vel zit is het dus een vrijbriefje om rond te neuken? Dan kun je na de tijd die kaart mooi spelen. Er is imo geen enkel excuses voor vreemdgaan.

Hij geeft geen excuses maar verklaringen, klein nuance verschil. ;)
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_156807062
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 17:59 schreef snakelady het volgende:

[..]

Hij geeft geen excuses maar verklaringen, klein nuance verschil. ;)
Dat je problemen hebt is tot daar aan toe, maar wat is er gebeurd met aan de tafel zitten en praten met elkaar? Wat voor egoistisch stuk hoer ben je als je dan vreemdgaat en er ook nog glashard over liegt, recht in het gezicht van degene waar je dan zogenaamd van houdt?
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 18:16:55 #57
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156807305
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 18:07 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Dat je problemen hebt is tot daar aan toe, maar wat is er gebeurd met aan de tafel zitten en praten met elkaar? Wat voor egoistisch stuk hoer ben je als je dan vreemdgaat en er ook nog glashard over liegt, recht in het gezicht van degene waar je dan zogenaamd van houdt?
Nogmaals, niemand zegt hier dat ze er goed aan heeft gedaan, niemand zegt dat ze goed gehandeld heeft, niemand gebruikt excuses waarom.

Het enige wat wel wordt gedaan is eventuele verklaringen gegeven, verklaringen zijn niet gped of vrouw maar gewoon een reden, en die reden kan ook gewoon fout zijn.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_156807499
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:58 schreef RM-rf het volgende:

de enige paragraaf die gaat over een intiem gesprek gaat over haar babywens, en ook dat komt niet erg 'intiem' over... zij geeft aan dat haar gevoelens behoorlijk veranderen en ze over 'alles' het niet meer weet en jouw reactie is: "we kijken het wel hoe het loopt".

Ik kan me voorstellen dat daarop de relatie stukgelopen zou kunnen zijn; gewoon erg weinig aandacht voor je vriendin en zij die dan meer spanning bij anderen gaat zoeken, juist ook omdat ze die bevestiging waarschijnlijk enorm mist en veel onzekerheden heeft en geen bevestiging krijgt
Hoe had ik moeten reageren op de kinderwens? Ik denk er op dit moment zo over, en wil ook geen valse hoop geven. Een weinig aandacht voor mijn vriendin, absoluut niet. Zij was alles voor me en wilde niets liever dan haar gelukkig maken. Tig duizend keer gevraagd of er iets is, of dat ze ergens over wilt praten. Maar dat is dus haar probleem, opkroppen.
pi_156808023
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 18:26 schreef Bessensap het volgende:

[..]

Hoe had ik moeten reageren op de kinderwens? Ik denk er op dit moment zo over, en wil ook geen valse hoop geven. Een weinig aandacht voor mijn vriendin, absoluut niet. Zij was alles voor me en wilde niets liever dan haar gelukkig maken. Tig duizend keer gevraagd of er iets is, of dat ze ergens over wilt praten. Maar dat is dus haar probleem, opkroppen.
Afkappen. Ik heb in een zelfde situatie gezeten. Je kunt bijna niet voorstellen dat iemand zo glashard kan liegen. En als ze het hierover doet, wat verzwijgt ze dan nog meer, of waar liegt ze nog meer over? Ik wist echt niet meer wat ik van haar kon geloven. En als je dat niet meer kunt moet je direct met deze relatie stoppen.

Ik heb dat gedaan, was een beroerde tijd, vooral omdat zij contact bleef zoeken. Ben in die periode gaan backpacken en heb daar per toeval een hele leuke dame leren kennen. Het voelt nu als de beste keus ooit om er een punt achter te zetten.

Is jouw (ex)vriendin ook superjaloers? Dat was mijne wel en dat vond ik altijd al apart omdat ik altijd open en eerlijk naar haar was. Achteraf begrijp ik wel waarom :')

Als iemand eenmalig een fout maakt zou ik er heel misschien nog mee kunnen leven. Maar meerdere malen en op badoo gaan... Dat getuigt niet van spijt. Ze heeft pas spijt op het moment dat jij erachter komt..
pi_156808152
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:08 schreef Bessensap het volgende:
Ik weet het allemaal. Maar vooral omdat ik niet begrijp WAAROM is het lastig af te sluiten. Je zit met zoveel vraagtekens. En je kan natuurlijk niet ineens stoppen met het houden van. Maar ik kwam net deze quote tegen en die vond ik echt wel wijs:

[..]

Je gaat nooit begrijpen waarom. Op z'n hoogst zal je het snappen, maar nooit begrijpen. Je kan en wil je niet verplaatsen in die schoenen, dus geef de hoop op begrip maar op.

Wat kan helpen om snel afstand te nemen van haar, is al die horrorscenario's indenken waar je eigenlijk voor vreest. Zoals dat die lippen die je kuste voor het slapengaan, een paar minuten eerder nog om een ander z'n onbeschermde ziektelul gekruld zaten.
Dat die foef een andere samenstelling gekregen heeft door het aanbrengen van een nieuw, vreemd goedje.
Dat hij haar heeft gegeven wat jij niet kon.

En meer van dat soort horror.

Rot voor je dit, nog rotter van haar. Sterkte bro, wees goed voor jezelf.
pi_156808851
Dat is bijzonder pijnlijk, als je partner na zo lange tijd vreemd gaat. Het is vooral het liegen, dat kwetst.

Maar kinderwens is wel een issue. Als je jong bent kun je gemakkelijk dergelijke afspraken maken, omdat je er beide gewoon nog niet aan toe bent. Maar de kinderwens kan genadeloos hard toeslaan. Soms moet je dan in staat zijn om eerder gemaakte afspraken te herzien? En als dat echt niet kan, dan komt een relatie vaak tot een einde.

Je moet een kinderwens niet onderschatten, het is niet een kwestie van zullen we volgend jaar naar Spanje of naar Frankrijk gaan op vakantie?
  User die je het meest gemist hebt 2022 dinsdag 13 oktober 2015 @ 19:43:59 #62
78918 SeLang
Black swans matter
pi_156809335
Accepteer dat het gewoon over is. Niet verder met haar proberen! Daar pijnig je alleen maar jezelf mee.

Sterkte!
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  User die je het meest gemist hebt 2022 dinsdag 13 oktober 2015 @ 19:51:03 #63
78918 SeLang
Black swans matter
pi_156809513
Trouwens, wat heeft een kinderwens hier mee te maken? Als die vriendin rond loopt te neuken en overal over liegt dan moet je daar niet mee verder willen. Dat staat los van de vraag of kinderen uiteindelijk wel of niet bespreekbaar zijn. Zelfs als jij uiteindelijk wel toegeeft aan kinderen, dan in elk geval niet met haar!
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_156809564
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 19:51 schreef SeLang het volgende:
Trouwens, wat heeft een kinderwens hier mee te maken? Als die vriendin rond loopt te neuken en overal over liegt dan moet je daar niet mee verder willen. Dat staat los van de vraag of kinderen uiteindelijk wel of niet bespreekbaar zijn. Zelfs als jij uiteindelijk wel toegeeft aan kinderen, dan in elk geval niet met haar!
Voor een vrouw kan het een reden zijn om selectief te daten? Dat heeft dan niet zo zeer met de relatie te maken, maar wel met de kinderwens.
pi_156809668
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 19:53 schreef Tayu het volgende:

[..]

Voor een vrouw kan het een reden zijn om selectief te daten? Dat heeft dan niet zo zeer met de relatie te maken, maar wel met de kinderwens.
Wat een onzin.. Dus dan ga je maar liegen en bedriegen? Is gewoon slechte smoes.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 19:58:41 #66
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156809669
ik adviseer altijd dit nummer:

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 20:06:03 #67
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_156809883
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:06 schreef DaggerOne het volgende:
Ik zou het lekker uitmaken, ze verdient je niet.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_156810037
Dat ze zo snel al op sites zit.. en met mannen praat.. wat zegt dat? Kan ze niet alleen zijn? Lijkt niet of ze oprechte spijt heeft anders ga je niet zo makkelijk door.

[ Bericht 0% gewijzigd door LLgetikt op 13-10-2015 20:16:50 ]
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_156810084
Maar ik vind niet dat je jezelf iets kwalijk moet nemen, je was haar vriend, dan had je juist over alles kunnen praten (kinderwens ect) in plaats van het bij iemand anders te zoeken. Beetje tegenstrijdig wat ze wilt vind ik persoonlijk. Volgens mij weet ze het zelf niet eens maar realiseert ze zich niet wat ze op het spel zet? Ik vind het onbegrijpelijk zeker na al die leugens. Get real. Weetje wel wat in haar omgaat of begrijp je het nog niet? Is ze nu wel 100 procent eerlijk geweest? Ik denk dat je haar nooit meer zult vertrouwen zeker nadat ze weer zulke acties flikt.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_156810160
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 19:58 schreef the85mc het volgende:

[..]

Wat een onzin.. Dus dan ga je maar liegen en bedriegen? Is gewoon slechte smoes.
Nee, dat is niet wat ik beweer.

Liegen en bedriegen is altijd fout.
pi_156810297
En de hamvraag is kan het ook aan jou liggen? Tuurlijk vreemdgaan is zwak..maar.. komt niet uit de lucht vallen.. ''als het goed zit in de relatie''.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 20:40:20 #72
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_156810984
Heftig verhaal. De schuldvraag ga ik bij niemand neerleggen. In een relatie zijn er altijd twee. maar afgezien van wat ze gedaan heeft, als je uiteindelijk op zo iets fundamenteels verschilt als "kinderen willen" dan neem ik toch aan dat je ook ziet dat de toekomst weg is? Of zie jij toch ineens in haar de moeder van je kinderen?

Als je dan mee neemt wat er wel gebeurd is vraag ik me af of je dit uberhaupt wel wilt.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_156811463
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 20:20 schreef LLgetikt het volgende:
En de hamvraag is kan het ook aan jou liggen? Tuurlijk vreemdgaan is zwak..maar.. komt niet uit de lucht vallen.. ''als het goed zit in de relatie''.
Er bestaat geen enkel legitiem excuus om vreemd te gaan. Als je niet gelukkig bent dan communiceer je dat. Lost dat niets op dan maak je het uit en zoek je naar een ander die wel gelukkig maakt. Nu doe je aan victim blaming.
pi_156812505
quote:
3s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 19:58 schreef Re het volgende:
ik adviseer altijd dit nummer:

Ik adviseer altijd:

Don't stick your dick in crazy.

Maar gast serieus, waarom zo lief? Je bent genaaid zonder glijmiddel en zou wel wat bozer mogen zijn dan alleen maar vertwijfeld.
pi_156813593
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 20:50 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Er bestaat geen enkel legitiem excuus om vreemd te gaan. Als je niet gelukkig bent dan communiceer je dat. Lost dat niets op dan maak je het uit en zoek je naar een ander die wel gelukkig maakt. Nu doe je aan victim blaming.
Ik doe niks. Ik zeg niet dat ie schuld heeft, ik plaats het in een bepaalde context. Miss was er een bepaalde toedracht ernaar dat kan ;). Of miss was er geen enkele reden voor. En idd vreemdgaan is zwak zoals ik zei.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_156813923
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 21:10 schreef Deshain het volgende:

[..]

Ik adviseer altijd:

Don't stick your dick in crazy.

Maar gast serieus, waarom zo lief? Je bent genaaid zonder glijmiddel en zou wel wat bozer mogen zijn dan alleen maar vertwijfeld.
De ware crazy aard komt helaas soms pas na een tijd naar boven...
pi_156814097
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 21:32 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

De ware crazy aard komt helaas soms pas na een tijd naar boven...
Klopt, desalniettemin reden om met geurende banden te vertrekken.
pi_156814364
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 20:50 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Er bestaat geen enkel legitiem excuus om vreemd te gaan. Als je niet gelukkig bent dan communiceer je dat. Lost dat niets op dan maak je het uit en zoek je naar een ander die wel gelukkig maakt. Nu doe je aan victim blaming.
Dit. Je hebt altijd een keuze.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:51:03 #79
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_156814882
Ts je bent echt een megooltje met een rubberen ruggegraat als je zon overspelige manipulatieve vrouw nog in je leven houdt.

B

A

I

L
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_156814995
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 21:51 schreef Teydelyk het volgende:
Ts je bent echt een megooltje met een rubberen ruggegraat als je zon overspelige manipulatieve vrouw nog in je leven houdt.

B

A

I

L
Dit en het beste is om vanaf nu helemaal nocontact te gaan. Helemaal niets meer van je laten horen en verder gaan met je leven.
pi_156815479
Alsof vreemdgaan makkelijk gaat: Je vriendin liegt gewoon snoeihard tegen je wat ze gaat doen (neuken met een ander).
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_156815506
Rot voor je man. Sterkte. ;(

Hoop voor je dat je de kracht kunt vinden uit deze situatie te stappen.

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2015 22:03:29 ]
pi_156816082
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:07 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Gast, hou de eer aan jezelf en dump haar voordat zij het bij jou doet op het moment dat ze een vervanger voor je gevonden heeft. Je wordt continu keihard voorgelogen man.
Ik zwaai naar dieren.
pi_156817020
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:51 schreef AgLarrr het volgende:
Wat er gebeurd is? Haar biologische klok is gaan tikken. Die chick wil kinderen en ziet dat bij jou op korte of middellange termijn niet gebeuren. Ik weet niet hoe oud ze is, hoeveel tijd ze in haar eigen hoofd nog heeft om het voor elkaar te krijgen, en waarschijnlijk weet ze dat zelf ook niet en is ze nu daarom nu over haar toeren. Hoe dan ook , kennelijk was jullie relatie in alle scenario's het eerste waar een einde aan moest komen. Dat doet ze niet heel chique, maar past wel in de tumult van iemand die zich "ineens realiseert dat haar leven anders moet". Ze gaat keihard overstag en stoot onderwijl haar hoofd.

Zeer kut dat je daar slachtoffer van wordt.
Daar is een mooie term voor: "seven years itch".
https://en.wikipedia.org/wiki/The_seven-year_itch

Ik heb wel het idee dat dat meespeelt. In veel gevallen als mensen vreemd gaan, zeker bij hen die daar "totaal niet het type voor zijn", is het zo dat hun liefde gewoon al over is. Dan helpt dus niet veel meer.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 22:33:54 #85
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_156817664
Iets zegt me ook dat je pas het topje van de ijsberg hebt ontdekt. Als het een eenmalige slippertje was die ze meteen opbiechtte, was het een ander verhaal geweest. Maar ze bleef liegen en zocht ook nog eens bewust naar andere mannen ... Ik zou er klaar mee zijn.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 22:38:31 #86
210905 PatatFriet
Goudgeel en knapperig
pi_156817996
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 20:20 schreef LLgetikt het volgende:
En de hamvraag is kan het ook aan jou liggen? Tuurlijk vreemdgaan is zwak..maar.. komt niet uit de lucht vallen.. ''als het goed zit in de relatie''.
Precies, TS is een botte lul die er niet voor haar was en op vakantie ging toen zij het zo moeilijk had en dáárom is ze vreemdgegaan :{
Dus natuurlijk is het de schuld van TS |:(
Patat, het meest veelzijdige stukje friet.... patat!
pi_156819670
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 22:38 schreef PatatFriet het volgende:

[..]

Precies, TS is een botte lul die er niet voor haar was en op vakantie ging toen zij het zo moeilijk had en dáárom is ze vreemdgegaan :{
Dus natuurlijk is het de schuld van TS |:(
Tis maar hoe selectief je leest.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 23:35:23 #88
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_156820607
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 22:33 schreef Gary_Oak het volgende:
Iets zegt me ook dat je pas het topje van de ijsberg hebt ontdekt. Als het een eenmalige slippertje was die ze meteen opbiechtte, was het een ander verhaal geweest. Maar ze bleef liegen en zocht ook nog eens bewust naar andere mannen ... Ik zou er klaar mee zijn.
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_156821808
heb je een samenvatting
pi_156822769
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 15:57 schreef Bessensap het volgende:
Situatie: vriendin (of nou ja, ex nu) en ik hebben een achtjarige relatie gehad. Altijd prima, waren dolgelukkig en gaven altijd aan niet zonder elkaar te kunnen en samen oud te willen worden.
Natuurlijk zijn er ook mensen die gewoon niet zo monogaam zijn en ondanks geluk toch nog wat heil buiten de deur gaan zoeken, maar in onderstaand verhaal zijn er toch wel duidelijke signalen dat je vriendin helemaal niet zo dolgelukkig was..

quote:
Tot mijn vriendin 1,5 jaar geleden werkloos raakte, zat natuurlijk rottig in haar vel maar goed. Ze vond uiteindelijk een werken-leren opleiding wat ze graag wilde. Helaas heeft ze hiermee moeten stoppen na een aantal maanden, dus weer terug bij af. Tuurlijk zat ze rot in haar vel en heb ik haar zoveel mogelijk gesteund, maar dit heb ik nooit zien aankomen:
Logisch dat ze niet goed in d'r vel zit en lief dat je haar zoveel mogelijk hebt gesteund, dat is fijn. Het is alleen niet zaligmakend, want ze miste een groot deel van haar leven wat jij sowieso niet op kon vullen en waar ze zelf mee moet leren omgaan. Ik denk dat je hier wat onderschat met je maar goed en hierboven met je dolgelukkig. Dat maakt het erover praten voor een al enigszins gesloten iemand wellicht niet veel makkelijker..

quote:
Ongeveer 4 weken geleden vertelde ze ineens in een heel normaal, luchtig gesprek dat ze het even niet meer wist. Dus ik dacht gelijk, dit heeft met werk te maken. Toen ik vroeg, ook over ons dan ofzo? Ze wist het niet. Gewoon alles. Ok dan, we praten vanavond wel zei ik.
Heel goed dat je het niet bij de aanname van alleen werk houdt en doorvroeg ^O^

quote:
's Avonds bij thuiskomst biechte ze dus op dat ze sinds een half jaar een kinderwens heeft, terwijl we allebei eigenlijk min of meer anti kind waren en het erover eens waren dat we geen kinderen wilden. Ok, een mens kan veranderen, haar broer heeft dus sinds een half jaar een baby en toen is het bij haar begonnen. Dit zat al lang in haar hoofd en wist hoe ik erover dacht, dus durfde het niet te zeggen. Goed, ik gaf aan nog steeds erover te denken maar dat ik niet uitsluit dat ik het nooit wil. We kijken wel hoe het loopt spraken we af en ze leek hier blij mee te zijn.
Nog even afgezien van het cliché van rammelende eierstokken, het is niet zo raar dat je zonder werk en mogelijkheden daartoe nog eens flink over de toekomst nadenkt en andere opties gaat bekijken. Dan kan het extra verwarrend zijn dat je idee van kinderen hell nee toch in andere gevoelens veranderd, alsof het een nieuwe kant van jezelf is ofzo. Als een soort quarterlife/midlife crisis ofzo..

quote:
Toen, de volgende avond, zouden we ergens gaan eten samen om even de boel lucht te geven, maar toen appte mevrouw rond 17:00 of ik het goed vond of zij bij 2 vriendinnen bleef eten. Gezegd dat ik dacht dat we zouden gaan eten samen, maar ok, misschien moest zij het er ook met iemand over hebben. Fijne avond gewenst dus. Nou ja, niets meer op dit berichtje gehoord dus rond 21:00 gaan bellen toen ik een beetje ongerust werd. Geen gehoor. Appje gestuurd, ook niks. Hm, 23:00 nog niks. Nog ongeruster, straks loopt ze ergens verward rond. Haar ouders gebeld of ze daar was, niks, nog wat anderen gebeld waar ze kon zijn, ook niks. Shit. Wat nu? Toen heb ik contact gezocht met de vriendin waar ze zei te zijn en toen kreeg ik een klap in m'n gezicht: zij had haar al meer dan een maand niet meer gezien.
Kut dat ze liegt natuurlijk, maar zegt het niet ook iets dat ze ook meer afstand heeft van die vriendin dan normaal..

quote:
De wereld zakt onder je voeten vandaan! Iedereen die haar kent, zegt ook, "Als er iemand op aarde was waarvan ik zeker weet dat zij dat niet zou doen, dan was zij het wel". En zo ken ik haar ook.
Niet om het goed te willen praten, maar het klinkt ook een beetje alsof haar wereld eerder ook onder haar voeten vandaan is gezakt. Misschien (her)kende ze zichzelf zo ook niet, een soort identiteitscrisis als het ware..

quote:
Ze loopt nu bij de psycholoog, omdat ze schijnbaar al langer issues heeft, onder andere emoties heel erg opkroppen en teveel aan anderen denken in plaats van aan zichzelf (nou ja, tijdens het vreemdgaan heeft ze niet echt aan mij gedacht denk ik).
Lullig voor jou ja, maar misschien was dat nou net een keer een keuze voor zichzelf. Bij een vreemde waar ze niet zo een verwachtingspatroon had om aan te voldoen en misschien ook makkelijker die van haarzelf kon loslaten. In dat kader is het ook wat begrijpelijker misschien dat niemand er verder ook iets van wist of überhaupt zelfs merkte.

quote:
Anyway, het zal allemaal wel een vlucht uit de realiteit zijn geweest, door werkloosheid, eenzaamheid, niet lekker in haar vel zitten, maar dan nog is het niet goed te praten.
Het is niet goed te praten nee.

quote:
Had dat wat aangegeven bij mij. En echt, ik ging door het vuur voor haar, wilde haar volgend jaar ten huwelijk vragen.
Wat had ze aan moeten geven? Je wist dat ze niet goed in haar vel zat en zij is degene die het moet fixen. Jij kan helpen, maar zij moet het doen. Nog even afgezien van de klassieke fout dat de vrouw te subtiel iets kenbaar probeert te maken, wat totaal niet overkomt bij de man. Misschien durfde ze niet, omdat ze zichzelf ook niet zo kende in deze toestand en wat moet ze zeggen dan dat ze het gewoon niet weet. Misschien wilde ze je niet kwetsen en ontweek ze daarom het gesprek. Er zijn best wel wat motieven te bedenken, maar dat is in hindsight.. Ik denk dat dit soort redeneringen niet zo constructief zijn. Je hebt gedaan wat je kon, maar zij is degene die zichzelf moet fixen.

quote:
Ze geeft nu aan geen contact meer met hem te hebben, want ze geeft zelf aan hem niet eens leuk te vinden en heeft er spijt van. Hoewel ik haar ook niet echt vol spijt vind overkomen en doet ook niet eens echt haar best om mij terug te winnen. Ze weet het simpelweg niet en heeft tijd nodig. Dat lijkt mij dan weer de omgekeerde wereld, want waarom zou ik op haar moeten gaan zitten wachten tot het ze het weet terwijl zij de keuze gemaakt heeft dit kapot te maken?
Misschien werkt die spijt verlammend en is het te confronterend om een toch al moeilijk ding voor haar zoals emoties uiten in zo een situatie te doen. Misschien vindt ze dat ze je niet verdient. Misschien weet ze echt niet meer wat te doen of wil ze dat jij de knoop maar doorhakt, dan hoeft zij niet te twijfelen aan of je echt met haar door zou kunnen en die kinderen ja/nee alsnog een ding gaat worden.
Begrijpelijk dat je boos bent, maar ik denk niet dat zo een gevoelsding en verwarring even een kwestie van een knop omzetten is om ergens alsnog voor vol voor te gaan. Niet omdat ze niet genoeg van je houdt, maar omdat ze niet genoeg van zichzelf houdt ofzo. Dat mag je zweefteverige bullshit vinden en natuurlijk is zo een situatie moeilijk niet persoonlijk op te vatten, maar dit gaat meer om haar dan om jou of jullie. Maakt het niet minder kut, maar is wel belangrijk om mee te nemen als je iets van haar kant wil begrijpen denk ik..

quote:
Ook nooit zien aankomen, want er was niets van afstand te voelen, dus mevrouw kan blijkbaar goed acteren.
Of het ligt niet zozeer aan jullie en hoe dat ging, maar aan haar..

quote:
Toevallig was ik vrijdag in haar huis (het is officieel haar huis, hypotheek op haar naam dus ik zit nu weer bij mijn ouders) en vroeg ik of ik op haar laptop mocht om iets op te zoeken. Had ze liever niet, maar ok, ik heb geen geheim zei ze. Maar ik wil niet dat je gericht naar mij gaat zoeken. Uh, eh, ok.. was m'n insteek niet maar klinkt toch weer wat vaag. Toen wilde ik dus naar een site die begon met een B en kwam de history met Badoo aanzetten. Bleek dus dat ze zich twee weken geleden zich hier aangemeld had en zat intussen met 4 of 5 gasten flirterig te praten, niet echt seksueel, maar toch. Nummers uitwisselen ook. Dan denk ik, als je echt zoveel spijt van je actie zou hebben, en er alles aan wilt doen om je partner terug te krijgen, dan doe je dit toch niet. Ze gaf toen in 1 van de chats aan vorige week, dat ze ging stoppen met Badoo omdat "mensen toch alleen maar op zoek naar een wilde nacht in plaats van meer". Klonk mij in de oren alsof ze een andere relatie zocht. Maar dit kwam op mij eerder over dat ze weer hoop in ons had, omdat we sinds vorige week weer een beetje normaal contact hebben (als in, geen gebitch meer). Zal ook wel weer een vlucht geweest zijn. Frustratie, eenzaamheid, weet ik het. Duidelijk is dat ze zichzelf niet is en ze zegt dan ook "het was alsof ik iemand anders was". Maar je weet het dondersgoed wat je doet, in de war of niet. 1x kan nog een fout zijn, maar meerdere malen doe je heel erg bewust. En als je er dan zo'n spijt van hebt achteraf, doe je het toch gewoon nog een keer joh.
Ze is nog steeds zichzelf niet, dus misschien moet jij ook niet verwachten dat ze nu weer normaal gaat doen. Ze geeft niet voor niets aan tijd nodig te hebben. Kennelijk is ze (onder)zoekende en wil ze (nog) geen verantwoording afleggen. Natuurlijk kut dat daar andere mannen bij nodig zijn, maar het lijkt ook een teken dat ze (nog) niet klaar is om te doen wat jij wil en dat is dat zij volledig voor jou gaat. Misschien denkt ze dit nodig te hebben voor ze die keuze echt kan maken ofzo.
Geen idee trouwens hoe oud jullie zijn en in hoeverre er hiervoor ervaring is opgedaan. Wellicht speelt dat ook een rol..

quote:
Hoe dan ook, we zitten nu "officieel" in een time-out om te kijken wat we willen, want ook zij geeft aan niet te weten hoe verder, want moet eerst zichzelf zien te herpakken. Dat kan blijkbaar niet met mij erbij.
Dat laatste is misschien wel tekenend. Jij hebt de afgelopen jaren het dichtst bij haar gestaan en dit, kennelijk net zo min als zijzelf, zien aankomen. Je hebt haar niet kunnen helpen, wat zou je nu dan wel kunnen doen? Ze vraagt om tijd en toch lijk je vooral dingen van haar te willen zien en horen. Dat is heel begrijpelijk van jouw kant uit, maar zou je in haar positie (en dan echt haar positie en niet wat jij zou willen zien of doen) dit ook als hulp zien? Je focus ligt vooral op jullie en haar focus (en verbeterpunt waarvoor ze bij een psych loopt nota bene) op haarzelf, dus is dat wel de hulp die ze vraagt en nodig heeft? En ja, het is oneerlijk dat de focus op jou er nu niet zo is, maar dat kun je niet afdwingen en/of overhaasten.

quote:
Ik weet in m'n hart eigenlijk al dat het niet meer verder kan gaan, maar ergens blijf je toch hoop houden want acht jaar kan je niet zomaar afsluiten. Maar er is teveel gebeurd denk ik. Langer deze time out aanhouden voelt als uitstel van executie en het niet durven loslaten. Maar het is zo lastig. Sorry voor het lange verhaal, heb geen samenvatting! ;)
Natuurlijk is het lastig en het is absoluut niet sjiek om te liegen en te bedriegen. Dat wil ik ook geenzins goed praten, dit was puur ter nuance om wat meer over haar kant na te denken als je daar nog trek in hebt..

Sterkte verder!
pi_156822862
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:06 schreef RingBewoner het volgende:
Ik zou hem in haar beste vriendin steken. Dit ook aan haar melden.
Fixed. Geen dank B-)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_156823501
Als dit de eerste affaire is ns zoveel jaar, kun je je afvragen waarom ze dit doet idd. Waarom is ze ineens ontevreden? Moet dit het zijn, de rest van haar leven? En is die plotselinge kinderwens een projectie? Verliefdheid kan ook altijd voorkomen natuurlijk.
Ze zal best in de war zijn, maar me dunkt dat ze moet ophouden met liegen. Of ze moet gelijk wrg willen. Dan is het niet meer belangrijk. Wel lullig voor haar ex om het zo af te sluiten. Dat dan weer wel.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 05:33:24 #93
195367 Jehuty
FOK's Giel Beelen
pi_156823599
Damn, wat klote om mee te maken. Het is moeilijk, maar voor mij zou het wel echt klaar zijn. Zelfs na haar meerdere malen de mogelijkheid te hebben gegeven om open kaart te spelen verzweeg ze alsnog de waarheid. Dat lijkt mij geen goede bodem voor een eventueel nieuw begin.

Wel naar na zo'n lange relatie. Succes ermee in ieder geval.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 05:53:57 #94
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_156823650
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:27 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik denk niet dat TS is geholpen met de mening dat alle vrouwen maar 2% van hun hersenen gebruiken, mannen gaan immers ook vreemd.
En hiermee wil ik geen discussie uitlokken wie meer vreemd gaat, mannen of vrouwen, daar is TS immers ook niet mee geholpen.
Dus dit topic gebruiken voor je eigen negatieve gevoelens jegens vrouwen is wat misplaatst.
Mannen zijn dan ook 100% lul, en gebruiken daar maar 20cm van.
Maar OT: tsja, wat te doen? Geen idee! hangt van jezelf af. Vertrouwen is lastig terug te winnen als het zo is beschadigd, maar volg gewoon je eigen gevoel.
pi_156824044
Hmz.......kinderwens.....vreemdgaan.
Er gaan belletjes rinkelen.
Heeft ze niet ergens een test laten liggen??
  woensdag 14 oktober 2015 @ 08:21:51 #96
416020 K44S
The bearded man
pi_156824120
Ik zou het uitmaken/laten. zoals eerder wordt beschreven: eens vreemd gegaan.. dan is de kans groot dat het nog een keer gebeurd is aannamelijk groot(eigenlijk ging ze dat door al te liegen tegen je).
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_156824194
Dumpen.

Als het echt eenmalig was en ze had het gelijk opgebiecht is het een ander verhaal. Zij heeft je echter over langere tijd voorgelogen en gaat gelijk op zoek naar nieuwe contacten.. Hoe kan je haar ooit nog vertrouwen? Wie zegt dat dit alles is wat ze je geflikt heeft over de afgelopen jaren?

Daarnaast verschillen jullie ook teveel qua kinderwens. Een compromis als 'we kijken wel hoe het loopt' werkt niet. Met haar huidige instelling zou je je ook niet moeten verbazen als ze ineens zwanger blijkt te zijn over een maand. :')
  User die je het meest gemist hebt 2022 woensdag 14 oktober 2015 @ 08:51:35 #98
78918 SeLang
Black swans matter
pi_156824363
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 08:32 schreef ElDinosaur het volgende:
Met haar huidige instelling zou je je ook niet moeten verbazen als ze ineens zwanger blijkt te zijn over een maand. :')
Misschien nu al, van die andere kerels
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_156824392
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 08:51 schreef SeLang het volgende:

[..]

Misschien nu al, van die andere kerels
Mokkababietje. "Ja, maar hij is echt van jou schat. Ik weet ook niet hoe het kan. :'("
pi_156824596
Bedankt voor alle visies en tips, top. Inmiddels heeft ze laten weten dat het misschien leuk is om iets leuks te doen samen, zonder al "het gedoe". Vriendelijk voor bedankt, want het zou voelen alsof we deden alsof er niks gebeurd is, beetje kop in het zand steken. Toen gaf ze toe dat het inderdaad wat stom is, maar dat het in haar op kwam en dat ze ook niet weet wat ze moet.

Inmiddels ga ik door met m'n leven en geef het afstand, ik zie wel hoe het verder gaat. MAar in principe is het klaar ja. In dat opzicht geef ik haar dus ook de ruimte die ze zegt nodig te hebben. Het beeindigd heb ik natuurlijk zelf al eerder. Ik gooi alleen nog niet definitief de deur dicht. Dat vind ik nu, hoe gek het ook klinkt, te moeilijk, omdat je niet zomaar omschakelt van zielsveel van iemand houden naar weggaan. Vooral omdat je met zoveel vragen zit ook. Hoor ik nog wat van haar, dan sta ik er open voor. Zo niet, ook goed.

We zijn beide trouwens 30, is mijn eerste relatie en zij heeft hiervoor een kortere relatie gehad.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 08:08 schreef Luuntje het volgende:
Hmz.......kinderwens.....vreemdgaan.
Er gaan belletjes rinkelen.
Heeft ze niet ergens een test laten liggen??
Eh, niet gezien. Ook nog niet over nagedacht eigenlijk. Wat is jouw gedachte precies? Hoe zou ze dat voor zich zien dan? Zwanger van mij of van "hem"?
Maar wie weet wat er inderdaad nog allemaal boven water komt ;)
  woensdag 14 oktober 2015 @ 09:24:16 #101
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156824710
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 18:45 schreef the85mc het volgende:

[..]

Afkappen. Ik heb in een zelfde situatie gezeten. Je kunt bijna niet voorstellen dat iemand zo glashard kan liegen. En als ze het hierover doet, wat verzwijgt ze dan nog meer, of waar liegt ze nog meer over? Ik wist echt niet meer wat ik van haar kon geloven. En als je dat niet meer kunt moet je direct met deze relatie stoppen.

Ik heb dat gedaan, was een beroerde tijd, vooral omdat zij contact bleef zoeken. Ben in die periode gaan backpacken en heb daar per toeval een hele leuke dame leren kennen. Het voelt nu als de beste keus ooit om er een punt achter te zetten.

Is jouw (ex)vriendin ook superjaloers? Dat was mijne wel en dat vond ik altijd al apart omdat ik altijd open en eerlijk naar haar was. Achteraf begrijp ik wel waarom :')

Als iemand eenmalig een fout maakt zou ik er heel misschien nog mee kunnen leven. Maar meerdere malen en op badoo gaan... Dat getuigt niet van spijt. Ze heeft pas spijt op het moment dat jij erachter komt..
Dat dus, al ging het bij mij en mijn ex niet over een kinderwens. Vreemd gaan is klote, een eenmalige fout kan ik nog begrijpen, maar zodra het vaker voor komt en er continu over gelogen word houd het op. Mijn tip voor TS, probeer er geen verklaring voor te zoeken maar probeer toch verder te gaan met jouw leven, hoe lastig dat ook (met name in het begin) is.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  User die je het meest gemist hebt 2022 woensdag 14 oktober 2015 @ 09:25:31 #102
78918 SeLang
Black swans matter
pi_156824730
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 09:13 schreef Bessensap het volgende:
MAar in principe is het klaar ja.
14.gif

quote:
We zijn beide trouwens 30
Nog lekker jong dus. De wereld ligt voor je open :) Ook al gaat de komende tijd even moeilijk zijn, na 8 jaar...
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_156824810
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 09:13 schreef Bessensap het volgende:
Bedankt voor alle visies en tips, top. Inmiddels heeft ze laten weten dat het misschien leuk is om iets leuks te doen samen, zonder al "het gedoe". Vriendelijk voor bedankt, want het zou voelen alsof we deden alsof er niks gebeurd is, beetje kop in het zand steken. Toen gaf ze toe dat het inderdaad wat stom is, maar dat het in haar op kwam en dat ze ook niet weet wat ze moet.

Inmiddels ga ik door met m'n leven en geef het afstand, ik zie wel hoe het verder gaat. MAar in principe is het klaar ja. In dat opzicht geef ik haar dus ook de ruimte die ze zegt nodig te hebben. Het beeindigd heb ik natuurlijk zelf al eerder. Ik gooi alleen nog niet definitief de deur dicht. Dat vind ik nu, hoe gek het ook klinkt, te moeilijk, omdat je niet zomaar omschakelt van zielsveel van iemand houden naar weggaan. Vooral omdat je met zoveel vragen zit ook. Hoor ik nog wat van haar, dan sta ik er open voor. Zo niet, ook goed.

We zijn beide trouwens 30, is mijn eerste relatie en zij heeft hiervoor een kortere relatie gehad.

[..]

Eh, niet gezien. Ook nog niet over nagedacht eigenlijk. Wat is jouw gedachte precies? Hoe zou ze dat voor zich zien dan? Zwanger van mij of van "hem"?
Maar wie weet wat er inderdaad nog allemaal boven water komt ;)
Nou.....ze gaat al een tijdje vreemd en ineens begint ze over kinderwens, wellicht in verwachting, of denkt dat ze dat is, en dacht als ik hem ompraat kan ik doen alsof het van hem is en niet van die ander.
Ze zou de eerste niet zijn die dat flikt.
pi_156824878
Ok, even de ogen openhouden dus... had er zelf nog niet eens aan gedacht :N Ik vermoed het overigens niet, anders had ze wel meer moeite gedaan om mij "terug te krijgen". Ook dat blijft nu een beetje uit want "ze weet het allemaal niet en moet aan zichzelf werken eerst".
pi_156824922
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 09:38 schreef Bessensap het volgende:
Ok, even de ogen openhouden dus... had er zelf nog niet eens aan gedacht :N Ik vermoed het overigens niet, anders had ze wel meer moeite gedaan om mij "terug te krijgen". Ook dat blijft nu een beetje uit want "ze weet het allemaal niet en moet aan zichzelf werken eerst".
Ze is betrapt dus dat trucje werkt niet meer.
Hoop dat het niet zo is in elk geval.
Voor nu is het in elk geval klaar en uit.
pi_156824967
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 09:40 schreef Luuntje het volgende:

[..]

Ze is betrapt dus dat trucje werkt niet meer.
Hoop dat het niet zo is in elk geval.
Voor nu is het in elk geval klaar en uit.
Klopt. Iemand riep overigens iets over rubberen ruggengraat. Dat kan misschien zo zijn, maar ik vind het juist niet getuigen van ruggengraat als je voor de makkelijkste weg kiest en zomaar een 8 jarige relatie definitief afsluit, zonder de factoren die meespelen verder af te wegen. Ik wil gewoon geen overhaaste beslissingen maken. Ik zeg absoluut niet dat ik haar terugwil, integendeel, maar ik wil voor nu even alles laten berusten om vervolgens een heldere keuze te maken, en niet zoals nu, met veel verwarring.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bessensap op 14-10-2015 09:53:49 ]
  woensdag 14 oktober 2015 @ 10:40:57 #107
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_156825829
Twee keer vreemd gaan, blijven liegen en dan flirten op een datingsite.

RUN FORREST! RUN!
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_156825940
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 09:44 schreef Bessensap het volgende:

[..]

Klopt. Iemand riep overigens iets over rubberen ruggengraat. Dat kan misschien zo zijn, maar ik vind het juist niet getuigen van ruggengraat als je voor de makkelijkste weg kiest en zomaar een 8 jarige relatie definitief afsluit, zonder de factoren die meespelen verder af te wegen. Ik wil gewoon geen overhaaste beslissingen maken. Ik zeg absoluut niet dat ik haar terugwil, integendeel, maar ik wil voor nu even alles laten berusten om vervolgens een heldere keuze te maken, en niet zoals nu, met veel verwarring.
Dat heeft weinig met ruggengraat te maken. Jij heb last van de zogenaamde sunk cost fallacy. Je hebt zoveel tijd, geld en emotie in haar geinvesteerd, dat je het moeilijk vind om daar afstand van te nemen en de banden te verbreken. Ook al weet je rationeel gezien dat dit wel het verstandigst is. Zij heeft je bedrogen en je vertrouwen geschonden. Dat komt NOOIT meer terug. De relatie die je had en het beeld van haar is voorgoed veranderd.

http://www.lifehack.org/a(...)-you-act-stupid.html
pi_156826920
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 09:44 schreef Bessensap het volgende:

[..]

Klopt. Iemand riep overigens iets over rubberen ruggengraat. Dat kan misschien zo zijn, maar ik vind het juist niet getuigen van ruggengraat als je voor de makkelijkste weg kiest en zomaar een 8 jarige relatie definitief afsluit, zonder de factoren die meespelen verder af te wegen. Ik wil gewoon geen overhaaste beslissingen maken. Ik zeg absoluut niet dat ik haar terugwil, integendeel, maar ik wil voor nu even alles laten berusten om vervolgens een heldere keuze te maken, en niet zoals nu, met veel verwarring.
Jullie zijn 18?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 11:47:35 #110
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_156826929
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 18:16 schreef snakelady het volgende:

[..]

Nogmaals, niemand zegt hier dat ze er goed aan heeft gedaan, niemand zegt dat ze goed gehandeld heeft, niemand gebruikt excuses waarom.

Het enige wat wel wordt gedaan is eventuele verklaringen gegeven, verklaringen zijn niet gped of vrouw maar gewoon een reden, en die reden kan ook gewoon fout zijn.
"Verklaringen zijn niet gped of vrouw"

:')
dafuk
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_156826972
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 10:40 schreef Psy-freak het volgende:
Twee keer vreemd gaan, blijven liegen en dan flirten op een datingsite.

RUN FORREST! RUN!
Dit.
Het is niet zomaar 1 slippertje.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 11:58:38 #112
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_156827135
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 09:44 schreef Bessensap het volgende:

[..]

Klopt. Iemand riep overigens iets over rubberen ruggengraat. Dat kan misschien zo zijn, maar ik vind het juist niet getuigen van ruggengraat als je voor de makkelijkste weg kiest en zomaar een 8 jarige relatie definitief afsluit, zonder de factoren die meespelen verder af te wegen. Ik wil gewoon geen overhaaste beslissingen maken. Ik zeg absoluut niet dat ik haar terugwil, integendeel, maar ik wil voor nu even alles laten berusten om vervolgens een heldere keuze te maken, en niet zoals nu, met veel verwarring.
Hoe vaak had ze dan vreemd moeten gaan of op badoo moeten zoeken voor jou om wel gewoon alles af te kappen? of in wat voor mate had ze jou moeten bedriegen om wel gewoon alle banden te breken met dit mormel? want dat is het... als je zo met je partner omgaat.

Vraag ik me serieus af. Het is heel logisch dat je niet van de ene op de andere dag niet meer van iemand kan houden, dat heeft tijd nodig... maar je moet diep van binnen toch wel weten dat dit nooit meer iets word als je zo hard voorgelogen bent? :?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_156827219
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 11:58 schreef 2NutZ het volgende:

Vraag ik me serieus af. Het is heel logisch dat je niet van de ene op de andere dag niet meer van iemand kan houden, dat heeft tijd nodig... maar je moet diep van binnen toch wel weten dat dit nooit meer iets word als je zo hard voorgelogen bent? :?
Tuurlijk. Dat zeg ik ook in de OP. @Hierboven, zoals gezegd, zijn we beide 30.
pi_156827270
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 18:26 schreef Bessensap het volgende:

[..]

Hoe had ik moeten reageren op de kinderwens? Ik denk er op dit moment zo over, en wil ook geen valse hoop geven.
Ik vraag me af of die beweerde 'kinderwens' zo serieus bedoeld was... uit je eigen worden had ze eerder aangegeven 'het niet meer te weten' en daarover te willen praten en eerst aangegeven dat dat 'over alles' ging... 's avond had je nogmaals een gesprek en pas toen kwam ze met die vermeende kinderwens.

Komt eerlijk gezegd op mij niet over alsof haar probleem 'alleen' over een kinderwens ging.(en de rest van het verloop erna onderbouwt dat)
ik heb eerder de indruk dat haar problemen een heel 'breed' onzekerheidsgevoel betrof en ze flink met zichzelf in de knoop zat/zit en dat dat ook op jullie relatie veel meer invloed had dan jij misschien doorhad toen (je geeft zelf aan dat haar problemen met haar werk te doen hadden. iemand die echter daar al anderhalf jaar kennelijk mee bezig is, zal ook in zn hele leven die invloed merken, en ook geen 'scheinding' kunnen ophouden tussen onzekerheid over haar toekomst/werk/opleiding, en een toekomst met je partner).

Kort gezegd kan een geuitte 'kinderwens' soms ook gewoon een afleiding vormen. Of een aanleiding tot een dieper gesprek zijn over de toekomst binnen een relatie.

Wat betreft het antwoord dat je haar gaf op die kinderwens-uiting ... Ik zie juist niet erg duidelijk wat je nu antwoorde?
Uit je eigen woorden was je antwoord op de door haar eigenlijk uit het niets gemeldde 'kinderwens': "Goed, ik gaf aan nog steeds erover te denken maar dat ik niet uitsluit dat ik het nooit wil.", en daarmee was kennelijk het gesprek ook snel voorbij.

Is dat nu werkelijk een manier het gesprek aan te gaan en meen je dat nu werkelijk?
In diezelfde alinea geef je eigenlijk aan dat jullie nooit kinderen wilden en ik krijg de indruk dat je die mening nog steeds hebt... waarom dan niet gewoon eerlijk je mening geven, desnoods met het risico daarover dan een ruzie te krijgen (waarbij in een ruzie de kans groot is dat een hoop spanningen opeens 'open' gelegd worden en er eerder 'uitkomen).
Maar iig kun je dan verder erover praten.
je antwoord van 'het wel aankijken' komt op mij over als een 'ontwijkend' antwoord, precies op een moment dat je bepaalde problemen had kunnen bespreken.

Soms is het in een relatie ook nodig niet altijd je partner 'gelijk' te geven of te zeggen 'alles voor haar te doen', maar soms is het goed ook een keertje verschillende meningen te hebben en ook je eigen mening door te zetten of erbij te blijven zeker als het om iets als een 'kinderwens' gaat is het een verdopmd essentieel iets voor je gezamelijke toekomst)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_156827376
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 12:05 schreef RM-rf het volgende:

Wat betreft het antwoord dat je haar gaf op die kinderwens-uiting ... Ik zie juist niet erg duidelijk wat je nu antwoorde?
Uit je eigen woorden was je antwoord op de door haar eigenlijk uit het niets gemeldde 'kinderwens': "Goed, ik gaf aan nog steeds erover te denken maar dat ik niet uitsluit dat ik het nooit wil.", en daarmee was kennelijk het gesprek ook snel voorbij.

Is dat nu werkelijk een manier het gesprek aan te gaan en meen je dat nu werkelijk?
In diezelfde alinea geef je eigenlijk aan dat jullie nooit kinderen wilden en ik krijg de indruk dat je die mening nog steeds hebt... waarom dan niet gewoon eerlijk je mening geven, desnoods met het risico daarover dan een ruzie te krijgen (waarbij in een ruzie de kans groot is dat een hoop spanningen opeens 'open' gelegd worden en er eerder 'uitkomen).
Maar iig kun je dan verder erover praten.
je antwoord van 'het wel aankijken' komt op mij over als een 'ontwijkend' antwoord, precies op een moment dat je bepaalde problemen had kunnen bespreken.

Soms is het in een relatie ook nodig niet altijd je partner 'gelijk' te geven of te zeggen 'alles voor haar te doen', maar soms is het goed ook een keertje verschillende meningen te hebben en ook je eigen mening door te zetten of erbij te blijven zeker als het om iets als een 'kinderwens' gaat is het een verdopmd essentieel iets voor je gezamelijke toekomst)
Ik heb gezegd dat ik het op dit moment niet wil, maar dat ik niet uitsluit dat ik het ooit wel wil. Daarmee geef ik haar juist niet haar zin. Ik kon niets anders erop zeggen, heb gezegd dat ik begreep dat het haar ook overviel, net als mij. De mening heb ik nog steeds, maar dat weet zij ook. Daar is ze dus ook zo onzeker over geweest blijkbaar. Ik ben haar zelfs "tegemoet" gekomen door met haar af te spreken dat ik mezelf laat onderzoeken (ik heb een erfelijke aandoening, met kans dat ik dit doorgeef) wat eventueel de gevolgen zijn als ik kinderen krijg, of dat uberhaupt kan. Dus in dat opzicht heb ik geen deuren dicht gegooid maar ook geen valse hoop gegeven denk ik. Ik kan nu niet zeggen dat ik het over twee jaar wil, dus het leek mij een aardige oplossing door te zeggen dat ik het niet uitsluit en mij laat onderzoeken en vanuit daar verder kijken. Daar leek ze ok mee te zijn.

En even een reality check: toen we het gesprek over de kinderwens hadden, was mevrouw dus al meerdere malen vreemd gegaan.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 12:15:14 #116
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_156827452
Je moet mevrouw maar zo snel mogelijk vergeten. Mevrouw en jij hebben geen toekomst samen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_156827583
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 12:10 schreef Bessensap het volgende:

[..]

Ik heb gezegd dat ik het op dit moment niet wil, maar dat ik niet uitsluit dat ik het ooit wel wil. Daarmee geef ik haar juist niet haar zin. Ik kon niets anders erop zeggen, heb gezegd dat ik begreep dat het haar ook overviel, net als mij. De mening heb ik nog steeds, maar dat weet zij ook. Daar is ze dus ook zo onzeker over geweest blijkbaar. Ik ben haar zelfs "tegemoet" gekomen door met haar af te spreken dat ik mezelf laat onderzoeken (ik heb een erfelijke aandoening, met kans dat ik dit doorgeef) wat eventueel de gevolgen zijn als ik kinderen krijg, of dat uberhaupt kan. Dus in dat opzicht heb ik geen deuren dicht gegooid maar ook geen valse hoop gegeven denk ik. Ik kan nu niet zeggen dat ik het over twee jaar wil, dus het leek mij een aardige oplossing door te zeggen dat ik het niet uitsluit en mij laat onderzoeken en vanuit daar verder kijken. Daar leek ze ok mee te zijn.

En even een reality check: toen we het gesprek over de kinderwens hadden, was mevrouw dus al meerdere malen vreemd gegaan.
Was het gesprek gelijk over na jouw antwoord, waarin je de mogelijkheid openliet maar het naar een 'ooit ergens in de toekomst misschien' schoof?

Op mij komt het een beetje over alsof je gelijk al een 'beslissing' nam (voor jullie beiden)... maar niet echt samen sprak over eventuele toekomst-verwachtingen van jullie beiden binnen de relatie.. terwijl ze die dag wel duidelijk aanleiding gaf te denken dat er 'iets' te bespreken was dat over 'alles' ging
waarbij je dan ook het risico hebt dat je een conflict, zelfs een ruzie kunt hebben over 'verschillen' tussen jullie beiden, maar iig worden dan bepaalde spanningen uitgesproken.

het zal zeker niet zijn dat haar vremdgaan ervan veranderd zou zijn (dat had toen dus al plaatsgevonden)... maar iig had je dan meer gesproken..

Ik kan me voorstellen dat je grootste frustratie nu is dat alles kennelijk zo 'ineens' gebeurd is en je nooit voorheen meegrekegen hebt wat er allemaal met haar loos was.
Dat er kennelijk veel meer met haar aan de hand was, terwijl jij niks ervan merkte.

Ik denk zelf dat jullie relatie gewoon totaal verloren is, er niks meer te redden valt (hoop ook dat je zelf niet het idee hebt dat je haar nog zou moeten 'redden' of 'vergeven' oid)..
maar volgens mij is het wel goed om te kijken wat zoiets betekent voor je eigen toekomst en hoe je zelf ook in de toekomst een relatie kunt ingaan.

Juist op dat punt is het essentieel goed na te denken hoe het kon gebeuren dat dit voor jou zo 'plotseling' gebeurde en jij niks doorghad, maar zij dus kennelijk wel in korte tijd een enorme verandering in gedrag kende, die je niet doorhad.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 14 oktober 2015 @ 13:31:49 #118
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156828920
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 11:47 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

"Verklaringen zijn niet gped of vrouw"

:')
dafuk
lol, ik zat op mijn telefoon, ''goed of fout'' moet dat zijn natuurlijk.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 14 oktober 2015 @ 13:42:00 #119
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_156829164
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 13:31 schreef snakelady het volgende:

[..]

lol, ik zat op mijn telefoon, ''goed of fout'' moet dat zijn natuurlijk.
I know maar vond het wel een mooie fout :D 'vrouw' gebruiken als synoniem voor fout :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 14:26:29 #120
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156830163
quote:
10s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 13:42 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

I know maar vond het wel een mooie fout :D 'vrouw' gebruiken als synoniem voor fout :)
:P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  User die je het meest gemist hebt 2022 woensdag 14 oktober 2015 @ 15:47:13 #121
78918 SeLang
Black swans matter
pi_156831913
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 09:38 schreef Bessensap het volgende:
Ok, even de ogen openhouden dus... had er zelf nog niet eens aan gedacht :N Ik vermoed het overigens niet, anders had ze wel meer moeite gedaan om mij "terug te krijgen". Ook dat blijft nu een beetje uit want "ze weet het allemaal niet en moet aan zichzelf werken eerst".
Nog iets anders: ik wil je niet bang maken maar een vriend van mij heeft een SOA opgelopen via zijn vreemdgaande (nu ex-) vrouw...
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_156839331
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:47 schreef SeLang het volgende:

[..]

Nog iets anders: ik wil je niet bang maken maar een vriend van mij heeft een SOA opgelopen via zijn vreemdgaande (nu ex-) vrouw...
Al soa test laten doen. Vrijdag uitslag.
  Moderator woensdag 14 oktober 2015 @ 22:36:24 #123
441859 crew  Lenny77
pi_156842073
Zonder dan ook maar iets goed te praten over het gedrag van je vriendin...
Maar onderschat de kinderwens niet. Mannen kunnen dit echt niet begrijpen. Ja natuurlijk kunnen die ook kinderen willen maar in theorie kan een man op zijn 85e nog een kind krijgen. Een vrouw heeft maar weinig tijd en er is letterlijk iets in het lichaam van de vrouw wat omslaat en begint te zeuren. Nu kunnen jullie mannen daar flauw over doen maar het is echt zo. Rammelende eierstokken, de klok die tikt,.. Het bestaat echt.
Nu hebben jullie 8 jaar geleden afgesproken geen kinderen te willen. Ja toen was ze 22 en dus geen klok die tikt inwendig. Tijd zat voor dat lichaam en op dat moment gaat ze er ook echt geen gewild hebben.
Ondertussen is ze richting 30 gegaan en ja, dan slaat de klok meestal in. Ze wist dat jij er geen wou. In de omgeving worden mensen zwanger, krijgen baby's,.. Zij wil dat ook maar zegt niets want jullie hadden dat eigenlijk afgesproken plus er is sprake van een erfelijke afwijking.
Dus kan het zijn dat ze zich open heeft gesteld voor mogenlijke nieuwe partners, die misschien wel kinderen willen. Hoeft niet eens een bewuste, heldere keuze zijn geweest. Kan ook gewoon hormonaal zijn. Dan komt ze er achter dat die kerels waarschijnlijk toch maar stom zijn of geen papa materiaal, en komt naar jou toe in de hoop dat je misschien toch wel een baby zou willen. Jij zegt van Nee maar sluit het niet volledig uit. Misschien in de toekomst. Die tijd heeft ze dus niet. Ze kan geen 2 jaar wachten in de hoop dat jij heeeeel misschien van gedachten gaat veranderen. Want dan is ze 32 of ouder. Dan moet ze nog op zoek gaan naar een ander, dan moet ze ook weer een tijd aankijken of het wel een goede relatie is en voor je het weet is ze 37 en moet ze nog zwanger zien te worden en is ze hopelijk voor haar 40e mama. Wat trouwens helemaal niet zonder risico is.

Nogmaals.. Dit had ze echt heel anders moeten aanpakken. Meteen vragen of je toch kinderen wil, zo niet, stoppen met de relatie. Hoe het nu is gegaan is echt niet mooi.
Ik probeer gewoon maar het stukje kinderwens te verklaren.
Of het bij jullie echt hierdoor komt weet ik niet.
Maar het kan dus wel
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_156845213
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 09:13 schreef Bessensap het volgende:
Bedankt voor alle visies en tips, top. Inmiddels heeft ze laten weten dat het misschien leuk is om iets leuks te doen samen, zonder al "het gedoe". Vriendelijk voor bedankt, want het zou voelen alsof we deden alsof er niks gebeurd is, beetje kop in het zand steken. Toen gaf ze toe dat het inderdaad wat stom is, maar dat het in haar op kwam en dat ze ook niet weet wat ze moet.

Inmiddels ga ik door met m'n leven en geef het afstand, ik zie wel hoe het verder gaat. MAar in principe is het klaar ja. In dat opzicht geef ik haar dus ook de ruimte die ze zegt nodig te hebben. Het beeindigd heb ik natuurlijk zelf al eerder. Ik gooi alleen nog niet definitief de deur dicht. Dat vind ik nu, hoe gek het ook klinkt, te moeilijk, omdat je niet zomaar omschakelt van zielsveel van iemand houden naar weggaan. Vooral omdat je met zoveel vragen zit ook. Hoor ik nog wat van haar, dan sta ik er open voor. Zo niet, ook goed.

We zijn beide trouwens 30, is mijn eerste relatie en zij heeft hiervoor een kortere relatie gehad.

[..]

Eh, niet gezien. Ook nog niet over nagedacht eigenlijk. Wat is jouw gedachte precies? Hoe zou ze dat voor zich zien dan? Zwanger van mij of van "hem"?
Maar wie weet wat er inderdaad nog allemaal boven water komt ;)
Ik zou zeker een test laten doen aks ze zwanger blijkt te zijn, ja. Had ik nog niet eens bij stilgestaan.
pi_156846992
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 22:36 schreef Lenny77 het volgende:
Zonder dan ook maar iets goed te praten over het gedrag van je vriendin...
Maar onderschat de kinderwens niet. Mannen kunnen dit echt niet begrijpen. Ja natuurlijk kunnen die ook kinderen willen maar in theorie kan een man op zijn 85e nog een kind krijgen. Een vrouw heeft maar weinig tijd en er is letterlijk iets in het lichaam van de vrouw wat omslaat en begint te zeuren. Nu kunnen jullie mannen daar flauw over doen maar het is echt zo. Rammelende eierstokken, de klok die tikt,.. Het bestaat echt.
Nu hebben jullie 8 jaar geleden afgesproken geen kinderen te willen. Ja toen was ze 22 en dus geen klok die tikt inwendig. Tijd zat voor dat lichaam en op dat moment gaat ze er ook echt geen gewild hebben.
Ondertussen is ze richting 30 gegaan en ja, dan slaat de klok meestal in. Ze wist dat jij er geen wou. In de omgeving worden mensen zwanger, krijgen baby's,.. Zij wil dat ook maar zegt niets want jullie hadden dat eigenlijk afgesproken plus er is sprake van een erfelijke afwijking.
Dus kan het zijn dat ze zich open heeft gesteld voor mogenlijke nieuwe partners, die misschien wel kinderen willen. Hoeft niet eens een bewuste, heldere keuze zijn geweest. Kan ook gewoon hormonaal zijn. Dan komt ze er achter dat die kerels waarschijnlijk toch maar stom zijn of geen papa materiaal, en komt naar jou toe in de hoop dat je misschien toch wel een baby zou willen. Jij zegt van Nee maar sluit het niet volledig uit. Misschien in de toekomst. Die tijd heeft ze dus niet. Ze kan geen 2 jaar wachten in de hoop dat jij heeeeel misschien van gedachten gaat veranderen. Want dan is ze 32 of ouder. Dan moet ze nog op zoek gaan naar een ander, dan moet ze ook weer een tijd aankijken of het wel een goede relatie is en voor je het weet is ze 37 en moet ze nog zwanger zien te worden en is ze hopelijk voor haar 40e mama. Wat trouwens helemaal niet zonder risico is.

Nogmaals.. Dit had ze echt heel anders moeten aanpakken. Meteen vragen of je toch kinderen wil, zo niet, stoppen met de relatie. Hoe het nu is gegaan is echt niet mooi.
Ik probeer gewoon maar het stukje kinderwens te verklaren.
Of het bij jullie echt hierdoor komt weet ik niet.
Maar het kan dus wel
Zal allemaal kunnen, maar nu weinig meer aan te doen. Mevrouw had er over kunnen praten in plaats van gelijk een ander te gaan zoeken. Ik had heus wel op termijn een kind gewild. Nu ziet ze in dat "het allemaal niet waard was".
  User die je het meest gemist hebt 2022 donderdag 15 oktober 2015 @ 10:18:38 #127
78918 SeLang
Black swans matter
pi_156847124
Die kinderwens is denk ik niet de hoofdreden. Dat is gewoon iets wat ze nu als excuus gebruikt.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_156847127
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 10:10 schreef Bessensap het volgende:

[..]

Zal allemaal kunnen, maar nu weinig meer aan te doen. Mevrouw had er over kunnen praten in plaats van gelijk een ander te gaan zoeken. Ik had heus wel op termijn een kind gewild. Nu ziet ze in dat "het allemaal niet waard was".
Ja wat is het nou? Eerst wilde je niet, dan zeg je iets verzachtends waar ze niets aan heeft: 'we zien wel, kan best dat ik er over een aantal jaar voor open sta' (Kan dus ook best zijn dat dat níet het geval is). En nu het over is zeg je dat je het heus wel gewild had.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_156847240
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 10:18 schreef alors het volgende:

[..]

Ja wat is het nou? Eerst wilde je niet, dan zeg je iets verzachtends waar ze niets aan heeft: 'we zien wel, kan best dat ik er over een aantal jaar voor open sta' (Kan dus ook best zijn dat dat níet het geval is).
Nogmaals, wat had ik dan moeten zeggen om geen valse hoop te geven? Zo denk ik er over. Ik ga niet zeggen dat ik waarschijnlijk wel kinderen wil als ik daar op dat moment niet zo over denk. Ik heb er verder nooit over nagedacht en zij heeft het er verder ook nooit over gehad. Ja, toen ze al had liggen krikken met een ander. Nu ik er een aantal weken echt aan denk, denk ik wel dat ik het over een paar jaar wil. Maar niet meer met haar nu :+

Maar dit is verder nu allemaal loos :)
pi_156847400
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 22:36 schreef Lenny77 het volgende:
Zonder dan ook maar iets goed te praten over het gedrag van je vriendin...
Maar onderschat de kinderwens niet. Mannen kunnen dit echt niet begrijpen. Ja natuurlijk kunnen die ook kinderen willen maar in theorie kan een man op zijn 85e nog een kind krijgen. Een vrouw heeft maar weinig tijd en er is letterlijk iets in het lichaam van de vrouw wat omslaat en begint te zeuren. Nu kunnen jullie mannen daar flauw over doen maar het is echt zo. Rammelende eierstokken, de klok die tikt,.. Het bestaat echt.
Nu hebben jullie 8 jaar geleden afgesproken geen kinderen te willen. Ja toen was ze 22 en dus geen klok die tikt inwendig. Tijd zat voor dat lichaam en op dat moment gaat ze er ook echt geen gewild hebben.
Ondertussen is ze richting 30 gegaan en ja, dan slaat de klok meestal in. Ze wist dat jij er geen wou. In de omgeving worden mensen zwanger, krijgen baby's,.. Zij wil dat ook maar zegt niets want jullie hadden dat eigenlijk afgesproken plus er is sprake van een erfelijke afwijking.
Dus kan het zijn dat ze zich open heeft gesteld voor mogenlijke nieuwe partners, die misschien wel kinderen willen. Hoeft niet eens een bewuste, heldere keuze zijn geweest. Kan ook gewoon hormonaal zijn. Dan komt ze er achter dat die kerels waarschijnlijk toch maar stom zijn of geen papa materiaal, en komt naar jou toe in de hoop dat je misschien toch wel een baby zou willen. Jij zegt van Nee maar sluit het niet volledig uit. Misschien in de toekomst. Die tijd heeft ze dus niet. Ze kan geen 2 jaar wachten in de hoop dat jij heeeeel misschien van gedachten gaat veranderen. Want dan is ze 32 of ouder. Dan moet ze nog op zoek gaan naar een ander, dan moet ze ook weer een tijd aankijken of het wel een goede relatie is en voor je het weet is ze 37 en moet ze nog zwanger zien te worden en is ze hopelijk voor haar 40e mama. Wat trouwens helemaal niet zonder risico is.

Nogmaals.. Dit had ze echt heel anders moeten aanpakken. Meteen vragen of je toch kinderen wil, zo niet, stoppen met de relatie. Hoe het nu is gegaan is echt niet mooi.
Ik probeer gewoon maar het stukje kinderwens te verklaren.
Of het bij jullie echt hierdoor komt weet ik niet.
Maar het kan dus wel
Je praat het dus wel goed. Ook al was het erg belangrijk voor haar, dan praat je erover of je beëindigd de relatie en ga je niet als je nog in een relatie zit, verschillende keren met iemand anders naar bed.

Ze heeft het vaker gedaan en dan is het gewoon klaar in mijn ogen en dat boeit de reden totaal niet.
** Red Hot Chili Peppers - This Velvet Glove **
// Life is not about waiting for the Storm to pass, but about learning to Dance in the Rain. //
pi_156847578
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 10:25 schreef Bessensap het volgende:

[..]

Nogmaals, wat had ik dan moeten zeggen om geen valse hoop te geven? Zo denk ik er over. Ik ga niet zeggen dat ik waarschijnlijk wel kinderen wil als ik daar op dat moment niet zo over denk. Ik heb er verder nooit over nagedacht en zij heeft het er verder ook nooit over gehad. Ja, toen ze al had liggen krikken met een ander. Nu ik er een aantal weken echt aan denk, denk ik wel dat ik het over een paar jaar wil. Maar niet meer met haar nu :+

Maar dit is verder nu allemaal loos :)
Ik vind het raar dat je zo van mening verandert. Tenzij je er eerst nooit over nagedacht hebt en de laatste tijd wel. Ik zeg ook niet dat haar gedrag goed te praten is hoor, absoluut niet. Maar een kinderwens wel een gevoelig onderwerp dat je niet aan de tijd kunt overlaten, omdat de tijd beperkt is en het onomkeerbaar is. Het is iets waar je beide over moet praten en het helemaal over eens moet zijn.
En bij vrouwen moet je er ook altijd rekening mee houden dat die wens toch nog kan komen. Zeker op die leeftijd, de verhalen van vrouwen die kinderen afzworen op hun 25ste en rond hun 30ste toch opeens niets liever willen zijn niet bepaald uitzonderingen.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_156847598
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 10:44 schreef alors het volgende:

[..]

Ik vind het raar dat je zo van mening verandert. Tenzij je er eerst nooit over nagedacht hebt en de laatste tijd wel.
Dit dus. Vriendin was altijd enorm anti kind, net als ik. Als we bijv. zo'n kind zagen janken in de stad was het van "Bleh, weer zo'n jankjong". Dus nee, nooit verder over nagedacht nee. Hoefde ook niet.
  Moderator donderdag 15 oktober 2015 @ 11:22:48 #133
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_156848208
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 10:18 schreef SeLang het volgende:
Die kinderwens is denk ik niet de hoofdreden. Dat is gewoon iets wat ze nu als excuus gebruikt.
Dit is exact wat ik dacht. Als je blinkbaar zo sterk geen kinderen wil, en dan overnight wel, dan zou mijn vermoeden zijn dat ze nog steeds geen kinderen wil, maar wel roept dat ze dat wil, wetende dat jij dat niet wil en ze daarmee dus een breekpunt forceert.

De eigenlijke reden is iets anders. Misschien was ze op je uitgekeken en in plaats van dat uitspreken ging ze rondneuken. En zo kun je nog wel 1001 dingen bedenken, maar ik geloof niet dat een plotselinge kinderwens de reden is.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 15 oktober 2015 @ 11:45:00 #134
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_156848589
Ik zit overigens met verbazing te kijken naar die Google Location History (buiten dat ik dat niet kende)
Je bent nog al ver terug gaan kijken als je iets ontdekte van in de zomer.

Dan zat je wantrouwen (hoewel achteraf terecht) erg diep.

Ben het ook met hierboven over die kinderwens.
Lijkt me meer iets wat ze achteraf in haar hoofd is gaan gebruiken om wellicht een breuk te forceren of om haar vreemdgaan te rationaliseren.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_156848612
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 10:44 schreef alors het volgende:

[..]

Ik vind het raar dat je zo van mening verandert. Tenzij je er eerst nooit over nagedacht hebt en de laatste tijd wel. Ik zeg ook niet dat haar gedrag goed te praten is hoor, absoluut niet. Maar een kinderwens wel een gevoelig onderwerp dat je niet aan de tijd kunt overlaten, omdat de tijd beperkt is en het onomkeerbaar is. Het is iets waar je beide over moet praten en het helemaal over eens moet zijn.
En bij vrouwen moet je er ook altijd rekening mee houden dat die wens toch nog kan komen. Zeker op die leeftijd, de verhalen van vrouwen die kinderen afzworen op hun 25ste en rond hun 30ste toch opeens niets liever willen zijn niet bepaald uitzonderingen.
Dan ga je nog niet vreemd, dan praat je er over of je gaat uit elkaar.
** Red Hot Chili Peppers - This Velvet Glove **
// Life is not about waiting for the Storm to pass, but about learning to Dance in the Rain. //
pi_156849302
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 11:45 schreef avotar het volgende:
Ik zit overigens met verbazing te kijken naar die Google Location History (buiten dat ik dat niet kende)
Je bent nog al ver terug gaan kijken als je iets ontdekte van in de zomer.

Dan zat je wantrouwen (hoewel achteraf terecht) erg diep.

Nooit een centje argwaan bij haar gehad, vertrouwde haar 100%. Maar door alle leugens die ze inmiddels al verteld had, toch maar eens gaan spitten ja. Als je op die manier achter de waarheid moet komen, is dat pijnlijk kan ik je zeggen..
pi_156851031
Het zal toch nooit meer hetzelfde zijn. Het vertrouwen is weg.
  donderdag 15 oktober 2015 @ 14:49:43 #138
91615 ZZtopSpeed
Zedde gij ja..
pi_156852042
Het is hard, het is kut, maar het is niet anders. Enige dat jij kunt doen is uithuilen en opnieuw beginnen. Heb helaas nagenoeg hetzelfde meegemaakt, al was er bij mij wel een kinderwens maar bij haar juist niet. Uiteindelijk bleek ze zwanger van een ander kort nadat we getrouwd waren. Drama. Maar dat drama heb ik nu bij haar gelaten en dat moet jij eigenlijk ook doen. Je moet je los maken van haar en alles wat met haar te maken heeft. Je moet nu alles doen voor je eigen belang en niet dat van haar. Verdwijn uit haar leven en laat haar niet meer in jouw leven toe. Huil uit, vind jezelf opnieuw uit en ga door met leven en uiteindelijk kom je weer boven drijven. Succes en sterkte!
pi_156869063
quote:
8s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:17 schreef Yummie-Yum het volgende:
Zou haar een schep geven met een strik eromheen als hint.
Zand er over?
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 07:25:09 #140
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_156869117
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 14:49 schreef ZZtopSpeed het volgende:
Het is hard, het is kut, maar het is niet anders. Enige dat jij kunt doen is uithuilen en opnieuw beginnen. Heb helaas nagenoeg hetzelfde meegemaakt, al was er bij mij wel een kinderwens maar bij haar juist niet. Uiteindelijk bleek ze zwanger van een ander kort nadat we getrouwd waren. Drama. Maar dat drama heb ik nu bij haar gelaten en dat moet jij eigenlijk ook doen. Je moet je los maken van haar en alles wat met haar te maken heeft. Je moet nu alles doen voor je eigen belang en niet dat van haar. Verdwijn uit haar leven en laat haar niet meer in jouw leven toe. Huil uit, vind jezelf opnieuw uit en ga door met leven en uiteindelijk kom je weer boven drijven. Succes en sterkte!
Uit interesse, hoe is jouw verhaal afgelopen?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Moderator vrijdag 16 oktober 2015 @ 08:18:59 #141
441859 crew  Lenny77
pi_156869430
quote:
5s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 10:35 schreef Dside het volgende:

[..]

Je praat het dus wel goed. Ook al was het erg belangrijk voor haar, dan praat je erover of je beëindigd de relatie en ga je niet als je nog in een relatie zit, verschillende keren met iemand anders naar bed.

Ze heeft het vaker gedaan en dan is het gewoon klaar in mijn ogen en dat boeit de reden totaal niet.
Nee je leest het verkeerd. Ik praat het NET niet goed! Ze had ermee naar jou moeten komen.
Ik schrijf dat ik enkel de kinderwens en de omslag ernaar wil verklaren. Niet haar gedrag goedpraten.

Trouwens Ja die omslag kan heel plots komen. In de familie zit een koppel dat erg anti-kind was. Maar echt erg! En ineens op een dag is dat meisje, ze was toen 33, huilend naar huis gekomen van het werk. Ik wil een baaaaaabbbyyyyyy....
En nu is er dus een baby :-)
Dus ja het kan wel. Alleen heeft zij het op de normale manier gedaan. Er is over gepraat geweest.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 08:40:53 #142
91615 ZZtopSpeed
Zedde gij ja..
pi_156869640
quote:
Uit interesse, hoe is jouw verhaal afgelopen?
Goed, natuurlijk is het heel lastig om doorheen te moeten gaan. Zeker met een scheiding moet je nog door een hoop sores heen. Ik heb uiteindelijk een keuze gemaakt om een flinke som geld te laten lopen om me los te kunnen maken van m'n ex, waardoor ik een nieuwe start kon maken en mezelf een kans kon geven op nieuw geluk. Dat is de beste keuze die ik ooit gemaakt heb. Inmiddels ben ik gelukkig met een nieuwe vriendin en zijn we samen aan het bouwen aan onze toekomst. Natuurlijk heb ik een flinke deuk opgelopen, maar ik heb het wel een plek kunnen geven en ben verder gegaan. Ik hoop voor TS dat hij dat ook kan doen. Laat het verdriet er zijn, rouw, krabbel op en ga verder met leven en beoordeel een volgende partner niet op de fouten die een vorige partner gemaakt heeft. Dat wantrouwen moet je los laten want dat werkt anders alleen maar averechts.

Maar goed, ik denk dat TS eerst maar eens met stap 1 moet beginnen. In geen enkel geval terugkeren bij z'n ex want dat vertouwen is weg en komt nooit meer terug.
pi_156869689
Ben je zo bezig met die kinderwens, omdat je een antwoord wil op de waaromvraag?
pi_156869712
"Maar je weet het dondersgoed wat je doet, in de war of niet."

Dat is natuurlijk onzin. Als je flink in de war bent, kan het heel goed zijn dat je dat dus niet meer weet. Ik heb een flinke depressie gehad ooit, nou, je wil niet weten hoe vaak ik geen idee had waarom ik ergens was, op verkeerde plekken of tijden stond, boodschappen vergat te betalen, geld in de pinautomaat laten zitten, etc. Vreemdgaan is wat extremer, maar helemaal uitsluiten dat ze echt de weg kwijt was zou ik het niet.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_156870364
Ik denk dat je professionele hulp moet inschakelen. Sowieso even een afspraak bij de psycholoog maken voor haar. En vooral veel met haar gaan praten, kom erachter wat de reden is van haar gedrag.

Weet je van haar familie iets van of er bepaalde psychische aandoeningen wel vaker voorkomen?
"Because we’re FRIENDS! There is no need for another reason" - Bon Kurei (Bon Clay)
pi_156870759
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 09:45 schreef nintjedeboz het volgende:
Ik denk dat je professionele hulp moet inschakelen. Sowieso even een afspraak bij de psycholoog maken voor haar. En vooral veel met haar gaan praten, kom erachter wat de reden is van haar gedrag.

Weet je van haar familie iets van of er bepaalde psychische aandoeningen wel vaker voorkomen?
Moet ze zelf wel willen he?

En om nu meteen psychische aandoening bij te halen lijkt mij wat overdreven :')
Ik denk eerder dat mevrouw nieuwe schoenen wil, voor ze de oude wegdoet :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_156871378
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 10:45 schreef Bessensap het volgende:

[..]

Dit dus. Vriendin was altijd enorm anti kind, net als ik. Als we bijv. zo'n kind zagen janken in de stad was het van "Bleh, weer zo'n jankjong". Dus nee, nooit verder over nagedacht nee. Hoefde ook niet.
Deze uitspraak maakt het mij des te vreemder dat je in dat 'probleem-gesprek' met haar aangaf over haar geuitte 'kinderwens':
quote:
... maar dat ik niet uitsluit dat ik het nooit wil. We kijken wel hoe het loopt spraken we af en ze leek hier blij mee te zijn.
Als je heel duidelijk geen kinderen wil, en dat ook eigenlijk van haar verwachtte, waarom dan in een gesprek over jullie problemen in een reactie op een plotseling door haar geuitte 'kinderwens', daaromheen praten en een ontwijkend antwoord geven?
Terwijl je hier verder aangeeft daarover erg uitgesproken te denken, en niet de indruk wekt dat je dat 'wil gaan bekijken'... Hooguit dat je haar effetjes 'blij wilde maken'.

Zoals velen hier denk ik dat die 'kinderwens'-uitlating niet de basis van het probleem was/is, hoguit een symptoom.

Het probleem is eerder, dat ze voor jou 'opeens' veranderd leek te zijn; Ze dingen dacht of wilde, die niet meer waren wat jij altijd van haar 'voorgesteld' hebt van jullie relatie.
De 'Donderslag bij heldere hemel' uit je topictitel.

Maar misschien hingen er echter al veel langer, minimaal anderhalf jaar donkere wolken rond jullie relatie, maar heb je eigenlijk nooit werkelijk door-gehad dat een weersomslag op komst was.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_156872459
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 09:45 schreef nintjedeboz het volgende:
Ik denk dat je professionele hulp moet inschakelen. Sowieso even een afspraak bij de psycholoog maken voor haar. En vooral veel met haar gaan praten, kom erachter wat de reden is van haar gedrag.

Weet je van haar familie iets van of er bepaalde psychische aandoeningen wel vaker voorkomen?
Ze loopt inmiddels al bij een psycholoog. Hier hadden we het al eerder over gehad, toen er nog "niks mis" was tussen ons. MAar goed, nu heeft ze dus de stap eindelijk gezet. Te laat helaas.

Nee, komt voor zover ik weet verder niets voor in de familie. Wel is ze altijd al erg emotioneel geweest en kon ze zich moeilijk uiten.
pi_156872716
Succes vandaag kerel, ik hoop dat het meevalt.
pi_156873011
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 12:01 schreef brojo het volgende:
Succes vandaag kerel, ik hoop dat het meevalt.
Bedankt man, maare, hoezo vandaag? :P
pi_156873433
Ze verdient geen tweede kans..
pi_156873760
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 12:17 schreef Bessensap het volgende:

[..]

Bedankt man, maare, hoezo vandaag? :P
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 21:14 schreef Bessensap het volgende:

[..]

Vrijdag uitslag.
pi_156896300
Ah zo, ja was allemaal goed gelukkig :)
pi_156896836
Het kan zijn dat bij de ex van TS toch ineens de eierstokken gaan rammelen, dat ze mss bang is zwanger te zijn van haar minnaar of dat het een excuus is om te relatie te beëindigen.
In het eerste geval is het natuurlijk geen excuus om vreemd te gaan. Ze zou haar wens kenbaar hebben gemaakt. In het tweede geval zou TS daar nooit intrappen, niet nadat ze heeft liggen rondneuken en actief op zoek ging naar dates. Blijft over de laatste mogelijkheid. Ze is er sowieso al niet eerlijk over dat ze haar relatie wil beëindigen. Dat ze zich in de war voelt is mss waar. Vroeger ging je uit elkaar omdat je ongelukkig was, nu ga je uit elkaar omdat je hoopt het beter te kunnen krijgen. Ze heeft mss het 'is dit nou alles?' gevoel.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 19:42:58 #155
76108 bluuf
Powershell fan
pi_156903828
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:47 schreef SeLang het volgende:

[..]

Nog iets anders: ik wil je niet bang maken maar een vriend van mij heeft een SOA opgelopen via zijn vreemdgaande (nu ex-) vrouw...
Mijn neef heeft 18 jaar geleden HIV opgelopen door zijn vreemdgaande ex vriendin.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 20:53:35 #156
446274 JBHunter
Zonder brood, geen hoofdmoot
pi_156906302
Het is jouw leven. Als je zoiets zou lezen van een ander weet ik zeker dat je zonder de emoties zou denken: pff weg bij haar laat maar.

Zit nu zelf ook in een time-out zoals me topic die ik net opende.

Maar gast echtwaar, niet een hand vol maar een land vol!
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 21:46:22 #157
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_156907962
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 09:13 schreef Bessensap het volgende:
Bedankt voor alle visies en tips, top. Inmiddels heeft ze laten weten dat het misschien leuk is om iets leuks te doen samen, zonder al "het gedoe". Vriendelijk voor bedankt, want het zou voelen alsof we deden alsof er niks gebeurd is, beetje kop in het zand steken. Toen gaf ze toe dat het inderdaad wat stom is, maar dat het in haar op kwam en dat ze ook niet weet wat ze moet.

Inmiddels ga ik door met m'n leven en geef het afstand, ik zie wel hoe het verder gaat. MAar in principe is het klaar ja. In dat opzicht geef ik haar dus ook de ruimte die ze zegt nodig te hebben. Het beeindigd heb ik natuurlijk zelf al eerder. Ik gooi alleen nog niet definitief de deur dicht. Dat vind ik nu, hoe gek het ook klinkt, te moeilijk, omdat je niet zomaar omschakelt van zielsveel van iemand houden naar weggaan. Vooral omdat je met zoveel vragen zit ook. Hoor ik nog wat van haar, dan sta ik er open voor. Zo niet, ook goed.

We zijn beide trouwens 30, is mijn eerste relatie en zij heeft hiervoor een kortere relatie gehad.

[..]

Eh, niet gezien. Ook nog niet over nagedacht eigenlijk. Wat is jouw gedachte precies? Hoe zou ze dat voor zich zien dan? Zwanger van mij of van "hem"?
Maar wie weet wat er inderdaad nog allemaal boven water komt ;)
hahahaha

gewoon vrienden blijven met je ex :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_156910017
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 21:46 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

hahahaha

gewoon vrienden blijven met je ex :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
In bepaalde gevallen kan dat best, hoor.
  zondag 18 oktober 2015 @ 09:49:36 #159
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_156915667
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:49 schreef ShiaImamHussain het volgende:

[..]

In bepaalde gevallen kan dat best, hoor.
Gaat wat lastiger als ze meer lullen in d'r mond heeft gehad dan de slager in een week verkoopt. En met die pijplipjes heeft ze ook TS nog eens lekker op zijn bek gepakt.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_156915676
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2015 09:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Gaat wat lastiger als ze meer lullen in d'r mond heeft gehad dan de slager in een week verkoopt. En met die pijplipjes heeft ze ook TS nog eens lekker op zijn bek gepakt.
En wat vind je daarvan?

Ik zeg: goed dat iemand haar seksualiteit zo aan het ontwikkelen is.
  zondag 18 oktober 2015 @ 09:57:50 #161
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_156915720
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2015 09:51 schreef BeeGees het volgende:

[..]

En wat vind je daarvan?

Ik zeg: goed dat iemand haar seksualiteit zo aan het ontwikkelen is.
Ja prima, maar ze was even 'vergeten' TS op de hoogte te stellen van haar ontwikkelingshulp.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_156915745
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2015 09:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja prima, maar ze was even 'vergeten' TS op de hoogte te stellen van haar ontwikkelingshulp.
Das minder inderdaad.
pi_156916845
Wat een slet zeg. Bij mij zou zoenen al exit zijn. Dump die bitch en pak haar mentaal nog 1 keer keihard aan! BAM ~O>
Hi, this is Mike Mareen
pi_156916947
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2015 09:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Gaat wat lastiger als ze meer lullen in d'r mond heeft gehad dan de slager in een week verkoopt.
Dan kan hij dus prima vrienden blijven.
pi_157130935
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 11:44 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Dan kan hij dus prima vrienden blijven.
Niet echt behoefte aan.... inmiddels samenlevingscontract ook beeindigd :P Werd me steeds duideljiker dat er geen toekomst meer is.
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 11:33:34 #166
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_157131253
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 11:15 schreef Bessensap het volgende:

[..]

Niet echt behoefte aan.... inmiddels samenlevingscontract ook beeindigd :P Werd me steeds duideljiker dat er geen toekomst meer is.
Deze man heeft ruggengraat. Zal wel lastig geweest zijn allemaal, maar wel het beste.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_157132549
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 11:15 schreef Bessensap het volgende:

[..]

Niet echt behoefte aan.... inmiddels samenlevingscontract ook beeindigd :P Werd me steeds duideljiker dat er geen toekomst meer is.
Goede keuze. Sterkte met de verdere afwikkeling en het verwerken!
pi_157133335
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 11:15 schreef Bessensap het volgende:

[..]

Niet echt behoefte aan.... inmiddels samenlevingscontract ook beeindigd :P Werd me steeds duideljiker dat er geen toekomst meer is.
^O^
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:08:45 #169
210905 PatatFriet
Goudgeel en knapperig
pi_157134267
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 11:15 schreef Bessensap het volgende:

[..]

Niet echt behoefte aan.... inmiddels samenlevingscontract ook beeindigd :P Werd me steeds duideljiker dat er geen toekomst meer is.
Goedzo: snel door de pijnlijke afwikkeling heen bijten, en daarna verder met je eigen leven :Y
Patat, het meest veelzijdige stukje friet.... patat!
pi_157254141
Dank allen! :Y Top van alle steun. Fok forum, daar heb je nog eens iets aan ;)
  maandag 2 november 2015 @ 09:07:20 #171
421920 StefDeStuntpiloot
Vlieg toch op joh
pi_157263785
Deze OP is een feest van herkenning. Ik heb ook een relatie (mijn eerste 'echte') gehad die nét niet de 8 jaren gehaald heeft. Eigenlijk hetzelfde gebeurd; een relatie waarvan alles altijd koek en ei was. Zij was weliswaar niet het meest assertieve typje, nogal lui, geen verantwoordelijkheidsgevoel, etcetera, waardoor het op gebied van werk en carrière nogal er aan schorte. Meerdere opleidingen gestart, geen enkele afgemaakt, keer op keer weer maandelijkse periodes dat ze alleen de hele dag thuis zat en geen flikker uitvoerde en het er bij de pakken neer liet zitten. Uiteraard steunde ik haar ten alle tijde door dik en dun en stond altijd voor d'r klaar. De reden dat we eigenlijk nog samen waren ondanks dat we 2 werelden verschil waren, is dat het verder een enorm lieve meid was met een zorgzaam en zacht karakter. We waren bij onze vrienden en familie een 'sprookjeskoppel', zo hecht waren we.

Hier was het dus ook donderslag bij heldere hemel toen ik er achter kwam (via de berichtgeschiedenis van haar telefoon) dat ze vreemd aan het gaan was. Eigenlijk hetzelfde verhaal als in de OP. Ze had opeens zogenaamd afspraakjes met vriendinnen (vaker dan ooit) en de verhalen/versies klopten op een gegeven moment gewoon niet meer. De relatie liep al maandenlang bergafwaarts door doelloze gesprekken waarin met name zij aangaf het allemaal 'niet meer te weten', ondanks dat ik mijn uiterste best deed om nou te achterhalen waardoor ze nou zo ongelukkig was. Juist vanwege haar normaliter (vermeende) lieve en zorgzame karakter zag ook niemand, mezelf incluis, het aankomen.

TO, je zult nu weliswaar een periode vol woede, onmacht en onbegrip doorgaan. De nuchterheid en zelfverzekerdheid die ik normaliter ben was destijds helemaal verdwenen. Een hoopje ellende was ik wekenlang, zo kapot was ik. Zelfs nog een aantal keren een nieuwe poging geprobeerd met die meid, ondanks mijn aversie tegen vreemdgaan en ontrouw, maar aan een dood paard valt niet te trekken natuurlijk.

Maar, het wordt uiteindelijk allemaal beter. ;) Inmiddels al meer dan 3 jaar met een nieuwe vriendin samen die op alle vlakken een vooruitgang is. Een type dat net zo nuchter en verstandig in het leven staat als ik. Het mooie van zo'n rotperiode is dat je er enorm van leert en dat je in de toekomst veel kritischer zult zijn. ;)
pi_157266427
Sterkte TS, ik hoop dat je sterk genoeg bent om er gewoon een punt achter te zetten nu en verder te gaan zonder die hoer. Misschien nog wat slut shaming toepassen als payback
  Moderator maandag 2 november 2015 @ 12:32:40 #173
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_157266551
Tja. 8 jaar zet je niet zomaar op zij. Qua gevoel dan. Maar je verstand, en dat lees ik in je OP, denkt er rationeel over na. En dat is maar goed ook. 8 jaar is een tijd van je leven, ik weet niet hoe oud je bent, maar ga er vanuit dat je nog wel wat jaartjes voor de boeg hebt ;)

Mijn advies : Ditch the bitch.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 2 november 2015 @ 15:09:14 #174
210905 PatatFriet
Goudgeel en knapperig
pi_157269714
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 09:07 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:
Zij was weliswaar niet het meest assertieve typje, nogal lui, geen verantwoordelijkheidsgevoel, etcetera, waardoor het op gebied van werk en carrière nogal er aan schorte. Meerdere opleidingen gestart, geen enkele afgemaakt, keer op keer weer maandelijkse periodes dat ze alleen de hele dag thuis zat en geen flikker uitvoerde en het er bij de pakken neer liet zitten. Uiteraard steunde ik haar ten alle tijde door dik en dun en stond altijd voor d'r klaar.
Enabler ;)
Patat, het meest veelzijdige stukje friet.... patat!
  maandag 2 november 2015 @ 15:33:03 #175
421920 StefDeStuntpiloot
Vlieg toch op joh
pi_157270225
quote:
14s.gif Op maandag 2 november 2015 15:09 schreef PatatFriet het volgende:
en stond altijd voor d'r klaar.
Iets met mentaliteit, arbeidsethos en karakter. ;) Sommige mensen kun je stimuleren of zelfs forceren tot je een ons weegt, soms krijg je bepaalde eigenschappen er niet uit bij mensen. En sowieso, probeer je het een keer, krijg je meteen het verwijt dat je te drammerig/dwingend/veeleisend bent. :P

Maar achteraf kan ik wel beamen dat ik aan de lakse en nonchalante houding heb bijgedragen, absoluut. :) Immers nam ik altijd alles maar voor mijn rekening (huishoudelijke taken, financiën, etc.).
  maandag 2 november 2015 @ 15:37:08 #176
210905 PatatFriet
Goudgeel en knapperig
pi_157270319
Precies wat ik zei dus.
Patat, het meest veelzijdige stukje friet.... patat!
pi_157305973
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 09:07 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:
Deze OP is een feest van herkenning. Ik heb ook een relatie (mijn eerste 'echte') gehad die nét niet de 8 jaren gehaald heeft. Eigenlijk hetzelfde gebeurd; een relatie waarvan alles altijd koek en ei was. Zij was weliswaar niet het meest assertieve typje, nogal lui, geen verantwoordelijkheidsgevoel, etcetera, waardoor het op gebied van werk en carrière nogal er aan schorte. Meerdere opleidingen gestart, geen enkele afgemaakt, keer op keer weer maandelijkse periodes dat ze alleen de hele dag thuis zat en geen flikker uitvoerde en het er bij de pakken neer liet zitten. Uiteraard steunde ik haar ten alle tijde door dik en dun en stond altijd voor d'r klaar. De reden dat we eigenlijk nog samen waren ondanks dat we 2 werelden verschil waren, is dat het verder een enorm lieve meid was met een zorgzaam en zacht karakter. We waren bij onze vrienden en familie een 'sprookjeskoppel', zo hecht waren we.

Hier was het dus ook donderslag bij heldere hemel toen ik er achter kwam (via de berichtgeschiedenis van haar telefoon) dat ze vreemd aan het gaan was. Eigenlijk hetzelfde verhaal als in de OP. Ze had opeens zogenaamd afspraakjes met vriendinnen (vaker dan ooit) en de verhalen/versies klopten op een gegeven moment gewoon niet meer. De relatie liep al maandenlang bergafwaarts door doelloze gesprekken waarin met name zij aangaf het allemaal 'niet meer te weten', ondanks dat ik mijn uiterste best deed om nou te achterhalen waardoor ze nou zo ongelukkig was. Juist vanwege haar normaliter (vermeende) lieve en zorgzame karakter zag ook niemand, mezelf incluis, het aankomen.

TO, je zult nu weliswaar een periode vol woede, onmacht en onbegrip doorgaan. De nuchterheid en zelfverzekerdheid die ik normaliter ben was destijds helemaal verdwenen. Een hoopje ellende was ik wekenlang, zo kapot was ik. Zelfs nog een aantal keren een nieuwe poging geprobeerd met die meid, ondanks mijn aversie tegen vreemdgaan en ontrouw, maar aan een dood paard valt niet te trekken natuurlijk.

Maar, het wordt uiteindelijk allemaal beter. ;) Inmiddels al meer dan 3 jaar met een nieuwe vriendin samen die op alle vlakken een vooruitgang is. Een type dat net zo nuchter en verstandig in het leven staat als ik. Het mooie van zo'n rotperiode is dat je er enorm van leert en dat je in de toekomst veel kritischer zult zijn. ;)
Wow, bizar dit te lezen. Lijkt wel bijna dezelfde situatie man... in elk geval bedankt voor je aandeel en tips :)
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 4 november 2015 @ 11:51:05 #178
414785 sirdanilot
pi_157310478
Het zal een tijdje duren voor je haar compleet achter je kunt laten, maar ik hoop dat je een nieuw iemand vindt die je wél kunt vertrouwen.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  woensdag 17 oktober 2018 @ 11:19:50 #179
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_182567092
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 15:57 schreef Bessensap het volgende:
Ok, mijn eerste topic hier. En het is niet zozeer voor advies, maar meer om van me af te schrijven denk ik. Want ik heb min of meer mijn keuze al gemaakt. Natuurlijk in mijn omgeving met heel veel mensen over gehad, maar ik ben stiekem toch wel benieuwd ook naar jullie visie.

Situatie: vriendin (of nou ja, ex nu) en ik hebben een achtjarige relatie gehad. Altijd prima, waren dolgelukkig en gaven altijd aan niet zonder elkaar te kunnen en samen oud te willen worden.

Tot mijn vriendin 1,5 jaar geleden werkloos raakte, zat natuurlijk rottig in haar vel maar goed. Ze vond uiteindelijk een werken-leren opleiding wat ze graag wilde. Helaas heeft ze hiermee moeten stoppen na een aantal maanden, dus weer terug bij af. Tuurlijk zat ze rot in haar vel en heb ik haar zoveel mogelijk gesteund, maar dit heb ik nooit zien aankomen:

Ongeveer 4 weken geleden vertelde ze ineens in een heel normaal, luchtig gesprek dat ze het even niet meer wist. Dus ik dacht gelijk, dit heeft met werk te maken. Toen ik vroeg, ook over ons dan ofzo? Ze wist het niet. Gewoon alles. Ok dan, we praten vanavond wel zei ik. 's Avonds bij thuiskomst biechte ze dus op dat ze sinds een half jaar een kinderwens heeft, terwijl we allebei eigenlijk min of meer anti kind waren en het erover eens waren dat we geen kinderen wilden. Ok, een mens kan veranderen, haar broer heeft dus sinds een half jaar een baby en toen is het bij haar begonnen. Dit zat al lang in haar hoofd en wist hoe ik erover dacht, dus durfde het niet te zeggen. Goed, ik gaf aan nog steeds erover te denken maar dat ik niet uitsluit dat ik het nooit wil. We kijken wel hoe het loopt spraken we af en ze leek hier blij mee te zijn.

Toen, de volgende avond, zouden we ergens gaan eten samen om even de boel lucht te geven, maar toen appte mevrouw rond 17:00 of ik het goed vond of zij bij 2 vriendinnen bleef eten. Gezegd dat ik dacht dat we zouden gaan eten samen, maar ok, misschien moest zij het er ook met iemand over hebben. Fijne avond gewenst dus. Nou ja, niets meer op dit berichtje gehoord dus rond 21:00 gaan bellen toen ik een beetje ongerust werd. Geen gehoor. Appje gestuurd, ook niks. Hm, 23:00 nog niks. Nog ongeruster, straks loopt ze ergens verward rond. Haar ouders gebeld of ze daar was, niks, nog wat anderen gebeld waar ze kon zijn, ook niks. Shit. Wat nu? Toen heb ik contact gezocht met de vriendin waar ze zei te zijn en toen kreeg ik een klap in m'n gezicht: zij had haar al meer dan een maand niet meer gezien.

Toen appte mijn vriendin dat ze over een half uur thuis zou zijn en dat ze haar telefoon in haar auto had laten liggen. Tuurlijk. Ze kwam binnen als een onderdanige hond en ik vroeg gewoon, zo was het gezellig? Eh, jawel hoor. Ik zei hoe was het met <insert namen vriendinnen>? Nou, daar was ik niet. Nee, dat weet ik, zei ik. Ik maakte me kei ongerust, dus niet gek dat ik mensen ben gaan bellen. Als je even wat geappt had, had ik niemand gaan bellen en was niet heel de familie ongerust. Enfin, toen kwamen er een aantal verschillende versies, het begon met dat ze was wezen winkelen in een andere stad, en toen appte er een jongen die ze kende van haar oude werk of ze kon helpen ergens mee, bla bla, toen kwam z'n vriendin thuis en zijn ze iets gaan drinken ergens. Ok, vond het vaag, maar verder niet over gehad op dat moment en het onderwerp verschoof weer naar de kinderwens. Toen ging ik slapen en bleef ik aan dat rammelende verhaal denken. Er klopte iets niet. Een rotgevoel.

Volgende ochtend opnieuw aangekaart dat ik er een rotgevoel bij heb, en gevraagd wat er nou echt gebeurd is. Enfin, weer 4 versies die telkens anders werden. Goed, uiteindelijk gaf ze toe dat die jongen helemaal geen vriendin heeft en hij haar tijdens de film wilde zoenen en toen schrok ze en is ze naar huis gegaan. Goed, toen gaf ik aan hierover te moeten nadenken en ben weggegaan. Die avond allerlei appjes dat ze zoveel spijt heeft etc.etc. Twee dagen later heb ik met haar afgesproken, als een beetje de laatste kans om de waarheid te vertellen, want het liegen vond ik verschrikkelijk. Het vertrouwen was hier al erg beschadigd. Als ze gewoon eerlijk had gezegd, luister, ik heb een fout gemaakt, was er misschien nog over te denken. Ze had dus nu de kans de hele waarheid te vertellen. Echter, op aanraden van een collega heb ik haar Google Location History achterhaald en wat ik daar aantrof raakte me nog harder. Ze was twee keer ergens blijven slapen op telkens hetzelfde adres. Dit was allemaal deze zomer gebeurd, toen ik weg was op motorvakantie. Misschien niet goed geweest van me, maar op dit punt kon ik blijkbaar niets meer aannemen van haar, dus ga je voor jezelf toch de waarheid achterhalen. In dit gesprek heb ik bewust hier niks over gezegd. Ze bleef bij haar verhaal van het zoenen. Op de vraag of dit echt de waarheid is, knikte ze ja. Toen ik haar confronteerde met het feit dat ik wist dat ze meerdere malen bij hem is blijven slapen kon ze niet veel zeggen. Toen ben ik weggegaan en een paar dagen later hadden we weer contact en hier gaf ze uiteindelijk toe dat ze meerdere malen seks met hem heeft gehad.

De wereld zakt onder je voeten vandaan! Iedereen die haar kent, zegt ook, "Als er iemand op aarde was waarvan ik zeker weet dat zij dat niet zou doen, dan was zij het wel". En zo ken ik haar ook. Blijkbaar is iedereen er toe in staat. Ze loopt nu bij de psycholoog, omdat ze schijnbaar al langer issues heeft, onder andere emoties heel erg opkroppen en teveel aan anderen denken in plaats van aan zichzelf (nou ja, tijdens het vreemdgaan heeft ze niet echt aan mij gedacht denk ik). Anyway, het zal allemaal wel een vlucht uit de realiteit zijn geweest, door werkloosheid, eenzaamheid, niet lekker in haar vel zitten, maar dan nog is het niet goed te praten. Had dat wat aangegeven bij mij. En echt, ik ging door het vuur voor haar, wilde haar volgend jaar ten huwelijk vragen. Ze geeft nu aan geen contact meer met hem te hebben, want ze geeft zelf aan hem niet eens leuk te vinden en heeft er spijt van. Hoewel ik haar ook niet echt vol spijt vind overkomen en doet ook niet eens echt haar best om mij terug te winnen. Ze weet het simpelweg niet en heeft tijd nodig. Dat lijkt mij dan weer de omgekeerde wereld, want waarom zou ik op haar moeten gaan zitten wachten tot het ze het weet terwijl zij de keuze gemaakt heeft dit kapot te maken? Ook nooit zien aankomen, want er was niets van afstand te voelen, dus mevrouw kan blijkbaar goed acteren.

Toevallig was ik vrijdag in haar huis (het is officieel haar huis, hypotheek op haar naam dus ik zit nu weer bij mijn ouders) en vroeg ik of ik op haar laptop mocht om iets op te zoeken. Had ze liever niet, maar ok, ik heb geen geheim zei ze. Maar ik wil niet dat je gericht naar mij gaat zoeken. Uh, eh, ok.. was m'n insteek niet maar klinkt toch weer wat vaag. Toen wilde ik dus naar een site die begon met een B en kwam de history met Badoo aanzetten. Bleek dus dat ze zich twee weken geleden zich hier aangemeld had en zat intussen met 4 of 5 gasten flirterig te praten, niet echt seksueel, maar toch. Nummers uitwisselen ook. Dan denk ik, als je echt zoveel spijt van je actie zou hebben, en er alles aan wilt doen om je partner terug te krijgen, dan doe je dit toch niet. Ze gaf toen in 1 van de chats aan vorige week, dat ze ging stoppen met Badoo omdat "mensen toch alleen maar op zoek naar een wilde nacht in plaats van meer". Klonk mij in de oren alsof ze een andere relatie zocht. Maar dit kwam op mij eerder over dat ze weer hoop in ons had, omdat we sinds vorige week weer een beetje normaal contact hebben (als in, geen gebitch meer). Zal ook wel weer een vlucht geweest zijn. Frustratie, eenzaamheid, weet ik het. Duidelijk is dat ze zichzelf niet is en ze zegt dan ook "het was alsof ik iemand anders was". Maar je weet het dondersgoed wat je doet, in de war of niet. 1x kan nog een fout zijn, maar meerdere malen doe je heel erg bewust. En als je er dan zo'n spijt van hebt achteraf, doe je het toch gewoon nog een keer joh.

Hoe dan ook, we zitten nu "officieel" in een time-out om te kijken wat we willen, want ook zij geeft aan niet te weten hoe verder, want moet eerst zichzelf zien te herpakken. Dat kan blijkbaar niet met mij erbij. Ik weet in m'n hart eigenlijk al dat het niet meer verder kan gaan, maar ergens blijf je toch hoop houden want acht jaar kan je niet zomaar afsluiten. Maar er is teveel gebeurd denk ik. Langer deze time out aanhouden voelt als uitstel van executie en het niet durven loslaten. Maar het is zo lastig. Sorry voor het lange verhaal, heb geen samenvatting! ;)
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 09:07 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:
Deze OP is een feest van herkenning. Ik heb ook een relatie (mijn eerste 'echte') gehad die nét niet de 8 jaren gehaald heeft. Eigenlijk hetzelfde gebeurd; een relatie waarvan alles altijd koek en ei was. Zij was weliswaar niet het meest assertieve typje, nogal lui, geen verantwoordelijkheidsgevoel, etcetera, waardoor het op gebied van werk en carrière nogal er aan schorte. Meerdere opleidingen gestart, geen enkele afgemaakt, keer op keer weer maandelijkse periodes dat ze alleen de hele dag thuis zat en geen flikker uitvoerde en het er bij de pakken neer liet zitten. Uiteraard steunde ik haar ten alle tijde door dik en dun en stond altijd voor d'r klaar. De reden dat we eigenlijk nog samen waren ondanks dat we 2 werelden verschil waren, is dat het verder een enorm lieve meid was met een zorgzaam en zacht karakter. We waren bij onze vrienden en familie een 'sprookjeskoppel', zo hecht waren we.

Hier was het dus ook donderslag bij heldere hemel toen ik er achter kwam (via de berichtgeschiedenis van haar telefoon) dat ze vreemd aan het gaan was. Eigenlijk hetzelfde verhaal als in de OP. Ze had opeens zogenaamd afspraakjes met vriendinnen (vaker dan ooit) en de verhalen/versies klopten op een gegeven moment gewoon niet meer. De relatie liep al maandenlang bergafwaarts door doelloze gesprekken waarin met name zij aangaf het allemaal 'niet meer te weten', ondanks dat ik mijn uiterste best deed om nou te achterhalen waardoor ze nou zo ongelukkig was. Juist vanwege haar normaliter (vermeende) lieve en zorgzame karakter zag ook niemand, mezelf incluis, het aankomen.

TO, je zult nu weliswaar een periode vol woede, onmacht en onbegrip doorgaan. De nuchterheid en zelfverzekerdheid die ik normaliter ben was destijds helemaal verdwenen. Een hoopje ellende was ik wekenlang, zo kapot was ik. Zelfs nog een aantal keren een nieuwe poging geprobeerd met die meid, ondanks mijn aversie tegen vreemdgaan en ontrouw, maar aan een dood paard valt niet te trekken natuurlijk.

Maar, het wordt uiteindelijk allemaal beter. ;) Inmiddels al meer dan 3 jaar met een nieuwe vriendin samen die op alle vlakken een vooruitgang is. Een type dat net zo nuchter en verstandig in het leven staat als ik. Het mooie van zo'n rotperiode is dat je er enorm van leert en dat je in de toekomst veel kritischer zult zijn. ;)
Zit nu na 8 jaar precies in dezelfde situatie. Echt een openbaring en herkenning wat ik hier lees bij jullie.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  woensdag 17 oktober 2018 @ 11:56:42 #180
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_182567815
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 11:19 schreef hmmmz het volgende:

[..]

[..]

Zit nu na 8 jaar precies in dezelfde situatie. Echt een openbaring en herkenning wat ik hier lees bij jullie.
En voor mij ook, al is het inmiddels een jaar geleden....
  woensdag 17 oktober 2018 @ 12:12:42 #181
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_182568152


[ Bericht 100% gewijzigd door Twiitch op 17-10-2018 12:14:20 (Niet gezien dat het een oud topc was :')) ]
pi_182568356
Hou haar voor je fetishes, orgies en gangbangs met je beste vrienden enzo
ideale neukpartner

en dan binnen een jaar dumpen
  woensdag 17 oktober 2018 @ 12:30:19 #183
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_182568511
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:06 schreef DaggerOne het volgende:
Ik zou het lekker uitmaken, ze verdient je niet.
Dit. Gaat ook niet meer goedkomen.

Maar na 8 jaar is het natuurlijk wel moeilijk. Zou ook wel raar zijn als je het er niet moeilijk mee had. Flauw ook om vreemd te gaan en het dan op persoonlijke issues te gooien. Daar praat je over of zoek je hulp voor.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 12:32:49 #184
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_182568566
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 12:30 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Dit. Gaat ook niet meer goedkomen.

Maar na 8 jaar is het natuurlijk wel moeilijk. Zou ook wel raar zijn als je het er niet moeilijk mee had. Flauw ook om vreemd te gaan en het dan op persoonlijke issues te gooien. Daar praat je over of zoek je hulp voor.
Topic is drie jaar oud.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 12:34:22 #185
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_182568608
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 12:32 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Topic is drie jaar oud.
:@
pi_182571076
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 12:32 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Topic is drie jaar oud.
Het duurde bij mij ook 4 pagina's voordat ik dat doorhad :D
pi_182571144
Misschien wilt TS ens een update geven hoe het nu met hem gaat O-)
pi_182571214
Nou uit een ander topic van hem, een paar maanden later, begrijp ik dat hij bij haar is gebleven :X
pi_182571663
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 14:23 schreef Xlarge het volgende:
Nou uit een ander topic van hem, een paar maanden later, begrijp ik dat hij bij haar is gebleven :X
Dan is TS echt een slappe zak.
pi_182571669
edit
  woensdag 17 oktober 2018 @ 14:45:54 #191
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_182571712
quote:
14s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 14:17 schreef Xlarge het volgende:

[..]

Het duurde bij mij ook 4 pagina's voordat ik dat doorhad :D
Het belletje ging hier bij post 12 rinkelen.
The love you take is equal to the love you make.
  Miss 200.000.000! woensdag 17 oktober 2018 @ 14:48:37 #192
367000 roos94
pi_182571779
.

[ Bericht 98% gewijzigd door roos94 op 17-10-2018 17:13:05 ]
pi_182573858
.

[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2018 16:35:54 ]
pi_182580465
quote:
14s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 14:19 schreef Xlarge het volgende:
Misschien wilt TS ens een update geven hoe het nu met hem gaat O-)
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 11:15 schreef Bessensap het volgende:

[..]

Niet echt behoefte aan.... inmiddels samenlevingscontract ook beeindigd :P Werd me steeds duideljiker dat er geen toekomst meer is.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_182580650
Oud
Somebody that I used to know
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 19:10:10 #196
246179 Hondenfluitje
Bodof, kom onder de paraplof
pi_182759590
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 11:19 schreef hmmmz het volgende:

[..]

[..]

Zit nu na 8 jaar precies in dezelfde situatie. Echt een openbaring en herkenning wat ik hier lees bij jullie.
Klote man... sterkte! In mijn directe omgeving is pas geleden hetzelfde gebeurd, na 12 jaar relatie. Leek allemaal koek en ei, als donderslag bij heldere hemel ging zij vreemd. Niemand zag het aankomen. Veel van wat hier wordt geschreven is van toepassing op haar. Lijkt toch een soort parallel in te zitten dan.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 19:26:37 #197
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_182759930
Klote! Veel sterkte😘
With love :*
pi_192388839
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 14:23 schreef Xlarge het volgende:
Nou uit een ander topic van hem, een paar maanden later, begrijp ik dat hij bij haar is gebleven :X
Voorui!

Inderdaad na dit hele verhaal toch nog 4 jaar bij elkaar geweest. Tot vorig jaar. Geen leuke jaren. Ontzettend uit elkaar gegroeid en heb een tijdje mezelf voor de gek gehouden. Vertrouwen is nooit teruggekomen al hield ik mezelf iets anders voor. Het heeft mijn zelfbeeld ook absoluut geen goed gedaan. Intimiteit was nooit al goed, maar dat is alleen maar verder gedaald. Grote afstand.

Heb toen iemand anders leren kennen, waardoor ik ben gaan inzien dat ik écht niet meer gelukkig was. Uitgemaakt alsnog. Pijnlijk alsnog. Maar! Geen moment spijt van. Ben op dit moment heel gelukkig met mijn nieuwe vriendin ;)
  woensdag 1 april 2020 @ 13:02:13 #199
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_192389701
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 12:17 schreef Bessensap het volgende:

[..]

Voorui!

Inderdaad na dit hele verhaal toch nog 4 jaar bij elkaar geweest. Tot vorig jaar. Geen leuke jaren. Ontzettend uit elkaar gegroeid en heb een tijdje mezelf voor de gek gehouden. Vertrouwen is nooit teruggekomen al hield ik mezelf iets anders voor. Het heeft mijn zelfbeeld ook absoluut geen goed gedaan. Intimiteit was nooit al goed, maar dat is alleen maar verder gedaald. Grote afstand.

Heb toen iemand anders leren kennen, waardoor ik ben gaan inzien dat ik écht niet meer gelukkig was. Uitgemaakt alsnog. Pijnlijk alsnog. Maar! Geen moment spijt van. Ben op dit moment heel gelukkig met mijn nieuwe vriendin ;)
^O^
  woensdag 1 april 2020 @ 13:02:32 #200
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192389706
Haha mooie update
pi_192390199
4 jaar :') holy shit
pi_192394661
Heeft ze ook gezegd waarom ze het gedaan heeft? In de war zijn zegt niet zoveel natuurlijk.
pi_192394867
Heb ik het hele verhaal vol spanning gelezen en kwam pas aan het eind achter dat het 5 jaar geleden was. Damn! !0 minuten verspild!

Wel een goede verteller, deze TS.
pi_192398947
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 12:17 schreef Bessensap het volgende:

[..]

Voorui!

Inderdaad na dit hele verhaal toch nog 4 jaar bij elkaar geweest. Tot vorig jaar. Geen leuke jaren. Ontzettend uit elkaar gegroeid en heb een tijdje mezelf voor de gek gehouden. Vertrouwen is nooit teruggekomen al hield ik mezelf iets anders voor. Het heeft mijn zelfbeeld ook absoluut geen goed gedaan. Intimiteit was nooit al goed, maar dat is alleen maar verder gedaald. Grote afstand.

Heb toen iemand anders leren kennen, waardoor ik ben gaan inzien dat ik écht niet meer gelukkig was. Uitgemaakt alsnog. Pijnlijk alsnog. Maar! Geen moment spijt van. Ben op dit moment heel gelukkig met mijn nieuwe vriendin ;)
Zonde van je tijd.. Maar fijn dat je nieuwe liefde gevonden hebt O+

En zij, weet je hoe het met haar gaat of niet?
pi_192399122
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 17:26 schreef Amee het volgende:
Heb ik het hele verhaal vol spanning gelezen en kwam pas aan het eind achter dat het 5 jaar geleden was. Damn! !0 minuten verspild!

Wel een goede verteller, deze TS.
Update @ 198 anders 8-)
  woensdag 1 april 2020 @ 21:16:56 #206
277627 Seven.
We are Borg.
pi_192399254
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 12:17 schreef Bessensap het volgende:

[..]

Voorui!

Inderdaad na dit hele verhaal toch nog 4 jaar bij elkaar geweest. Tot vorig jaar. Geen leuke jaren. Ontzettend uit elkaar gegroeid en heb een tijdje mezelf voor de gek gehouden. Vertrouwen is nooit teruggekomen al hield ik mezelf iets anders voor. Het heeft mijn zelfbeeld ook absoluut geen goed gedaan. Intimiteit was nooit al goed, maar dat is alleen maar verder gedaald. Grote afstand.

Heb toen iemand anders leren kennen, waardoor ik ben gaan inzien dat ik écht niet meer gelukkig was. Uitgemaakt alsnog. Pijnlijk alsnog. Maar! Geen moment spijt van. Ben op dit moment heel gelukkig met mijn nieuwe vriendin ;)
Ben je uiteindelijk zelf vreemdgegaan?
Resistance is futile.
  Vis een optie? woensdag 1 april 2020 @ 22:35:09 #207
70532 loveli
N
pi_192400784
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 21:16 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ben je uiteindelijk zelf vreemdgegaan?
Zo te lezen wel :')
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 1 april 2020 @ 22:44:19 #208
70532 loveli
N
  donderdag 2 april 2020 @ 04:32:05 #209
277627 Seven.
We are Borg.
pi_192403560
quote:
Ik heb mijn mening niet bijgesteld aan de hand van dit topic in ieder geval. :7

quote:
7s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 12:15 schreef Seven. het volgende:
Je beweegredenen om weg te gaan, rammelen aan alle kanten:

In vergelijking met een relatie van 11 jaar, is ALLES spannend.
Je was al klaar met je huidige relatie en dat is heel begrijpelijk, je hoefde alleen nog maar een reden te vinden om te vertrekken.
Je vliegt van de ene in de andere relatie, zonder te verwerken en reflecteren.

Dat gezegd hebbende, ik wens je heel veel wijsheid en geluk.
Resistance is futile.
pi_192404442
quote:
2s.gif Op donderdag 2 april 2020 04:32 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik heb mijn mening niet bijgesteld aan de hand van dit topic in ieder geval. :7
[..]

Mee eens. Ik denk dan ook dat het wachten is op het volgende topic.
pi_192404789
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 07:32 schreef Chia het volgende:

[..]

Dat verklaart veel.
Haha what the fuck =) +
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192405004
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 21:07 schreef Drxx het volgende:

[..]

Update @ 198 anders 8-)
Oh ja. Haha!

Krijgt ze karma :@ :o
  donderdag 2 april 2020 @ 10:32:43 #214
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_192407038
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 17:26 schreef Amee het volgende:
Heb ik het hele verhaal vol spanning gelezen en kwam pas aan het eind achter dat het 5 jaar geleden was. Damn! !0 minuten verspild!

Wel een goede verteller, deze TS.
Ach 10 minuten is peanuts bij de 4 jaar die ts nog aan zijn ex verspild heeft.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_192407172
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 17:26 schreef Amee het volgende:
Heb ik het hele verhaal vol spanning gelezen en kwam pas aan het eind achter dat het 5 jaar geleden was. Damn! !0 minuten verspild!

Wel een goede verteller, deze TS.
Hahah echt he. Wel goed verhaal.
pi_192407556
Een topic met een toch verrassende update een paar jaar later dat maken we niet vaak mee. :D
pi_192420644
Goeie kick van TS
pi_192426238
Wuuut? Nog 4 jaar samen geweest? Damn.
pi_192426594
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 09:47 schreef Cockwhale het volgende:
Wuuut? Nog 4 jaar samen geweest? Damn.
Dan heb je nog iemand om je heen, iets te neuken, enz. Je weet.
Was kennelijk nergens voor nodig, want jaar later meteen al andere vriendin.
pi_192427250
Goede grap.
pi_192428016
Prima update. Wellicht helpt het mensen in hetzelfde schuitje om direct afscheid te nemen.

4 jaar doormodderen is echt zo enorm zonde van de tijd.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_192440130
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 12:17 schreef Bessensap het volgende:

[..]

Voorui!

Inderdaad na dit hele verhaal toch nog 4 jaar bij elkaar geweest. Tot vorig jaar. Geen leuke jaren.
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 16:54 schreef Bessensap het volgende:
Veel gepraat, hard eraan gewerkt en uiteindelijk ging het best weer goed. Vorig jaar heb ik haar een aanzoek gedaan en tevens hebben vorig jaar samen een huis gekocht. Alles koek en ei zou je denken.
Nigger what?
pi_192440285
Ik snap niet waarom zij de schuld krijgt maar er niet wordt gekeken naar het aandeel van de verleider, de man in kwestie.
pi_192440308
Goud verhaal dit.. ook die update na 4 jaar _O_
-
pi_192445846
quote:
2s.gif Op donderdag 2 april 2020 04:32 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik heb mijn mening niet bijgesteld aan de hand van dit topic in ieder geval. :7
[..]

Klinkt als de klassieker waarin de oude schoen wordt gedragen tot men een nieuwe krijgt. Eind goed, al goed zullen we dan maar zeggen voor deze TS. :')
pi_192453725
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 23:57 schreef osodevo het volgende:
Ik snap niet waarom zij de schuld krijgt maar er niet wordt gekeken naar het aandeel van de verleider, de man in kwestie.
Daar heeft hij geen relatie mee.

Maar denk om zoiets te snappen je wel een keer een relatie gehad moet hebben. Jij hebt dat niet toch? Hoe oud was je nou btw?
pi_192488707
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 april 2020 23:42 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]


[..]

Nigger what?
Wtf

[ Bericht % gewijzigd door CoolGuy op 07-04-2020 09:21:17 ]
  Moderator dinsdag 7 april 2020 @ 08:00:18 #228
138438 crew  Pizzakoppo
pi_192489973
Meesterlijke update _O-
pi_192492524
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 12:17 schreef Bessensap het volgende:

[..]

Voorui!

Inderdaad na dit hele verhaal toch nog 4 jaar bij elkaar geweest. Tot vorig jaar. Geen leuke jaren. Ontzettend uit elkaar gegroeid en heb een tijdje mezelf voor de gek gehouden. Vertrouwen is nooit teruggekomen al hield ik mezelf iets anders voor. Het heeft mijn zelfbeeld ook absoluut geen goed gedaan. Intimiteit was nooit al goed, maar dat is alleen maar verder gedaald. Grote afstand.

Heb toen iemand anders leren kennen, waardoor ik ben gaan inzien dat ik écht niet meer gelukkig was. Uitgemaakt alsnog. Pijnlijk alsnog. Maar! Geen moment spijt van. Ben op dit moment heel gelukkig met mijn nieuwe vriendin ;)
Good for you. Soortgelijke situatie meegemaakt. Leer er van en RUN! de volgende keer gelijk en probeer iets dat stuk is niet te fixen. Dat gaat alleen op korte termijn "goed".

Uiteindelijk ontmoet je iemand anders die je laat zien hoe de wereld eruit moet zien. Dat is je dus gelukt. _O_
pi_192495772
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 april 2020 11:14 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Good for you. Soortgelijke situatie meegemaakt. Leer er van en RUN! de volgende keer gelijk en probeer iets dat stuk is niet te fixen. Dat gaat alleen op korte termijn "goed".

Uiteindelijk ontmoet je iemand anders die je laat zien hoe de wereld eruit moet zien. Dat is je dus gelukt. _O_
Spijker op de kop! Thanks!

Of deze nieuwe relatie nou wel of niet standhoudt: ik ben er in elk geval door gaan inzien hoe een relatie wél kan zijn en het heeft me heel veel positieve dingen laten zien! Waaronder dat mijn oude relatie dood was.
  Moderator dinsdag 7 april 2020 @ 14:40:47 #231
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192495845
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 14:36 schreef Bessensap het volgende:

[..]

Spijker op de kop! Thanks!

Of deze nieuwe relatie nou wel of niet standhoudt: ik ben er in elk geval door gaan inzien hoe een relatie wél kan zijn en het heeft me heel veel positieve dingen laten zien! Waaronder dat mijn oude relatie dood was.
En...toen heb je dus eerst nieuwe schoenen gezocht voor je de oude schoenen dumpte? Of begrijp ik dat verkeerd?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192495848
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 21:00 schreef Granqvist het volgende:

[..]

Zonde van je tijd.. Maar fijn dat je nieuwe liefde gevonden hebt O+

En zij, weet je hoe het met haar gaat of niet?
Dankje :)

Ik heb nog contact met mijn ex, maar meer op zakelijke basis, omdat we nog zaken af te ronden hebben. Laatst gevraagd hoe het met haar gaat. Niet goed. Zit enorm met zich in de knoop. Aangegeven dat mijn deur altijd openstaat om te praten, maar daar had ze nu geen behoefte aan. Ze gaf wel haar oprechte dank voor het aanbod. Daarna vroeg ze hoe het met mij ging. Was eigenlijk best een fijn gesprek, na maanden haat-en nijd.

Mijn huidige vriendin vertel ik overigens alles, over wat er nog gaande is tussen mij en ex-vriendin en zij geeft mij daar alle tijd en steun in. Heel fijn. Hoop vooral dat mijn ex-vriendin zichzelf snel herpakt, maar vooral van de hele situatie kan leren, dit kan toepassen in een hopelijk toekomstige relatie en daardoor gelukkig wordt :)
pi_192495858
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 14:40 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

En...toen heb je dus eerst nieuwe schoenen gezocht voor je de oude schoenen dumpte? Of begrijp ik dat verkeerd?
Ik heb eerlijk gezegd weinig behoefte hier nog in verder te graven. Snap dat het leuk vermaak is voor jullie, maar ik heb dit hoofdstuk achter me gelaten en wil vooral gewoon vooruit kijken ;) Even voor de goede orde: ik heb nergens naar gezocht. Het kwam zo op mijn pad en blijkbaar had het zo moeten zijn. Had het achteraf zeker anders kunnen doen helemaal mee eens. Maar dat is niet gebeurd. Hypocriet? Wellicht. Denk niet dat ik er nooit meer aan terugdenk. Misschien een dooddoener, maar zo voelt het.
  Moderator dinsdag 7 april 2020 @ 14:42:48 #234
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192495883
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 14:41 schreef Bessensap het volgende:

[..]

Ik heb eerlijk gezegd weinig behoefte hier nog in verder te graven. Snap dat het leuk vermaak is voor jullie, maar ik heb dit hoofdstuk achter me gelaten en wil vooral gewoon vooruit kijken ;)
Nou, het is gewoon oprechte interesse, maar afgaande op het rookgordijn dat je nu opwerpt; ja dus. Dat vind ik dan hypocriet. Maar tegelijkertijd ben ik blij voor je dat het nu beter met je gaat.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192495887
Heb de post aangepast.
  Moderator dinsdag 7 april 2020 @ 14:44:39 #236
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192495916
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 14:43 schreef Bessensap het volgende:
Heb de post aangepast.
Dat heb ik gezien maar dat verandert de hypocrisie niet, want het is wel een hele makkelijke cop out die je daar gebruikt. Je KON er namelijk ook niét op in gaan en eerst je oude relatie verbreken. Immers, je topic ging over het feit dat je ex-vriendin vreemd was gegaan en hoe niet OK dat was....tot je zelf de kans kreeg.

Ik bedoel, dat mogen we best benoemen. Dan nóg ben ik blij voor je dat het nu beter met je gaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door CoolGuy op 07-04-2020 14:51:47 ]
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192495930
Ben het zelfs met je eens CoolGuy! Maar misschien hè.. was dit ervoor nodig geweest om ubürhaupt in te zien dat mijn oude relatie niet goed zat.

En bedankt voor je laatste zin :) Siert je.
  Moderator dinsdag 7 april 2020 @ 14:51:11 #238
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192495996
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 14:45 schreef Bessensap het volgende:
Ben het zelfs met je eens CoolGuy! Maar misschien hè.. was dit ervoor nodig geweest om ubürhaupt in te zien dat mijn oude relatie niet goed zat.

En bedankt voor je laatste zin :) Siert je.
^O^
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192496231
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 14:40 schreef Bessensap het volgende:

[..]

Dankje :)

Ik heb nog contact met mijn ex, maar meer op zakelijke basis, omdat we nog zaken af te ronden hebben. Laatst gevraagd hoe het met haar gaat. Niet goed. Zit enorm met zich in de knoop. Aangegeven dat mijn deur altijd openstaat om te praten, maar daar had ze nu geen behoefte aan. Ze gaf wel haar oprechte dank voor het aanbod. Daarna vroeg ze hoe het met mij ging. Was eigenlijk best een fijn gesprek, na maanden haat-en nijd.

Mijn advies hierover. Ik zou dit niet doen. Geen contact meer en verder gaan met je leven. Negatieve impulsen zoals haar deleten. :)
pi_192497471
De deur is dicht.
Het boek is uit.
Niet meer achterom kijken.
pi_192505007
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 12:17 schreef Bessensap het volgende:

[..]

Voorui!

Inderdaad na dit hele verhaal toch nog 4 jaar bij elkaar geweest. Tot vorig jaar. Geen leuke jaren. Ontzettend uit elkaar gegroeid en heb een tijdje mezelf voor de gek gehouden. Vertrouwen is nooit teruggekomen al hield ik mezelf iets anders voor. Het heeft mijn zelfbeeld ook absoluut geen goed gedaan. Intimiteit was nooit al goed, maar dat is alleen maar verder gedaald. Grote afstand.

Heb toen iemand anders leren kennen, waardoor ik ben gaan inzien dat ik écht niet meer gelukkig was. Uitgemaakt alsnog. Pijnlijk alsnog. Maar! Geen moment spijt van. Ben op dit moment heel gelukkig met mijn nieuwe vriendin ;)
Waarom zijn jullie nog 4 jaar bij elkaar gebleven als de relatie al sinds 2015 compleet geruïneerd is? Dat is dweilen met de kraan open.
Ô mon citoyens vous serez unis.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')