abonnement Unibet Coolblue
pi_156864313
JD bij Pauw. Verder is hij helemaal niet van het wereldje in Hilversum hoor.
pi_156864362
Ik denk dat hij Jan Slagter gaat slopen.
standaarddrinker
pi_156864872
De Wolf meldt zich bij Kraay jr.

Oud-Feyenoorder John de Wolf wordt trainer van de Veenendaalse topklasser GVVV. De ex-verdediger was afgelopen seizoen nog trainer van Excelsior Maassluis.

http://www.telegraaf.nl/t(...)bij_Kraay_jr.__.html

Hansie Hansie *O* *O*
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 00:26:14 #79
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_156867156
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 18:24 schreef Johnny_Angel het volgende:
Gijp: Ja natuurlijk Johan. Weet je waar ik op een gegeven moment aan zat te denken? Dat het achteraf gezien beter was geweest als Duitsland de Tweede Wereldoorlog gewonnen had, want dan hadden we nu wel een goed elftalletje gehad natuurlijk he.
Hard gelachen. Tweede Wereldoorlogje, heerlijk man.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_156876672
Johan staat zaterdag met zijn showtje in een uitverkocht huis in het muziek walhalla van Nederland. Namelijk Volendam.

Toch een beetje als Guus Meeuwis die in de The Royal Albert Hall mag zingen.
- verwijderd door admin -
pi_156878754
Wie zit er vanavond bij als 4e man?
pi_156878890
Ben zo benieuwd wat de mannen van de naam van het kindje van Wesley en Jolanthe vinden.
XXS _O-
pi_156880019
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 17:17 schreef Lavenderr het volgende:
Ben zo benieuwd wat de mannen van de naam van het kindje van Wesley en Jolanthe vinden.
XXS _O-
die heeft later vast geen FYSIEK KRACHT LENGTE
pi_156880159
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 17:17 schreef Lavenderr het volgende:
Ben zo benieuwd wat de mannen van de naam van het kindje van Wesley en Jolanthe vinden.
XXS _O-
Ik hoop niets. Geloof dat alle quasi-grappige dingen onderhand wel gezegd zijn. De grapdichtheid op social media was weer bijzonder, vandaag.
pi_156880211
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 17:10 schreef Evertjan het volgende:
Wie zit er vanavond bij als 4e man?
Valentijn. Helaas.
pi_156880268
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 18:26 schreef Stofje het volgende:

[..]

Ik hoop niets. Geloof dat alle quasi-grappige dingen onderhand wel gezegd zijn. De grapdichtheid op social media was weer bijzonder, vandaag.
Niet iedereen leest alles natuurlijk en het zou vreemder zijn als het niet even genoemd werd.
pi_156880539
pi_156882091
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 18:28 schreef Rickertman96 het volgende:

[..]

Valentijn. Helaas.
verdomme. dit showtje heeft topshowpotentie ;(
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 20:03:20 #89
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_156882174
Valentijn zeikt wel lekker de knvb en blind af dus dat is dikke ^O^
pi_156882243
Er moet iets meer variatie in de gasten komen. Laat Aadje weer eens langskomen of Emilio. Nu is het steeds Bossie, Hansie, Wim of Valentijn.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_156882260
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 20:05 schreef Pascalus het volgende:
Er moet iets meer variatie in de gasten komen. Laat Aadje weer eens langskomen of Emilio. Nu is het steeds Bossie, Hansie, Wim of Valentijn.
schelvecchio ;( #neverforget #rip
pi_156882288
Oh en Verbeek natuurlijk, die vergat ik even.
Ik ben inmiddels overleden.
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 20:10:39 #93
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_156882363
Eric Dijkstra.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_156882408
Iemand nog een goeie websnack?
pi_156882513
#teamvalentijn
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 20:19:26 #96
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_156882571
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 18:24 schreef Johnny_Angel het volgende:
Genee: Hartelijk welkom bij alweer een aflevering van Voetbal Inside. De heren zitten er weer klaar voor: Johan Derksen, Wim Kieft en Rene van der Gijp. Johan, heb je ook zo genoten van het Nederlands Elftal? Bas van Toor uit Vlaardingen wil dat graag weten.

Derksen:
Nou, ik was niet zo onder de indruk hoor, van Oranje. Als je bedenkt dat we tegen het tweede elftal van Tsjechoslowakije speelden, die meer dan de helft van de wedstrijd met tien man stonden, dan vind ik een 2-3 verlies in eigen huis wel magertjes hoor. Vooraf had iedereen de mond vol over of die IJslanders wel hun sportieve plicht zouden doen, en dan sta je na 60 minuten gewoon 0-3 achter in eigen huis weet je wel. Het was gewoon beschamend. Ik heb op een gegeven moment de televisie uitgezet en mijn Nederlandse paspoort in de oud papier container gegooid. Ik wens niet langer met dit land geassocieerd te worden.

Gijp: Ja natuurlijk Johan. Weet je waar ik op een gegeven moment aan zat te denken? Dat het achteraf gezien beter was geweest als Duitsland de Tweede Wereldoorlog gewonnen had, want dan hadden we nu wel een goed elftalletje gehad natuurlijk he.

Genee: Nou ja zeg. Hoe kun je dat nou zeggen Rene? Haha.

Gijp: Nee maar dat meen ik uit de grond van mijn hart ouwe reus. Dan hadden Neuer, Kroos, Pogba, Robben, Van Persie, Hazard nu allemaal bij elkaar in een nationaal elftal gespeeld natuurlijk. Dat zou waanzinnig zijn geweest. Maar Nederland alleen… Wij zijn zo’n klein kut landje, het gaat helemaal nergens meer over Johan. Jij ben toch wel met mijn eens dat het belachelijk is dat Kenny Tete na 3 wedstrijden in het eerste elftal van Ajax wordt opgeroepen voor het nationale elftal? Als Kenny naast Christiano Ronaldo in de spelerstunnel staat dan denkt Ronaldo dat het een ballenjongen is. Of een asielzoeker die met de spelers het veld op mag lopen. Ja maar kom op hey. Schei alsjeblieft uit man met dat Nederlands Elftal. De WK kwalificatie moet je gewoon afbellen. Van Persie, Sneijder en Robben zijn dan weer een jaartje ouder. Totaal kansloos ben je dan. Of wil jij zeggen van niet? Wimpie?

Kieft: Nou, nee, ja. Jij gaat wel heel kort door de bocht nu, uiteindelijk. Maar ik zie wel potentieel ofzo. In deze spelersgroep. Natuurlijk is Robben altijd ziek zwak of misselijk en kan Sneijder het niet meer belopen enzovoort enzovoort, dat weet ik zelf ook allemaal wel. Maar we hebben wel veel jonge getalenteerde spelers lopen. Depay speelt bij Manchester United geloof ik, die kan uiteindelijk alleen nog maar beter worden. Zodra die normaal gaat doen. Dan heb je Cillessen, die stond geloof ik ook in de belangstelling van United. Waar of niet Johan? Nou ja, De Vrij is gewoon een dragende speler bij Lazio. Daar moet je ook niet te makkelijk over denken. Dus ik zie nog wel toekomst ofzo. In dit elftal.

Derksen: Jawel, jij noemt nu drie spelers op, maar dat wil nog niet zeggen dat je een elftal hebt waarmee je het tegen Spanje en Duitsland op kunt nemen hoor. Laten we eens beginnen met een keer van Tsjechoslowakije of Moldavië te winnen. Dat lijkt me al heel wat voor deze spelersgroep.

Kieft: Als ik even mijn verhaal af mag maken Johan, ik weet zelf ook wel dat we bij lange na het niveau van Duitsland niet benaderen. Uiteindelijk. Ik ben ook niet helemaal achterlijk natuurlijk. Maar je zou je in de toekomst met de talenten die eraan zitten te komen toch wel moeten kunnen kwalificeren voor een EK waar 24 landen aan mee mogen doen. Of zeg ik nou iets heel raars Johan? Of je met Danny Blind verder moet dat is weer een hele andere discussie. Maar we moeten de rol van een bondscoach nu ook weer niet gaan overschatten hoor. Je moet niet de illusie hebben dat je in die paar dagen dat je de spelers bij elkaar hebt er een team van kunt maken.

Genee: Nou, dat zijn duidelijke teksten allemaal. We zijn zo bij u terug, na de reclame.
Leuk :D.
2000 light years from home
pi_156882639
quote:
3s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 20:12 schreef Joezi het volgende:
Iemand nog een goeie websnack?
bierbommetjes
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 20:23:03 #98
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_156882661
Wouter Bos deed het altijd ook wel goed.
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 20:26:25 #99
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_156882743
Wat wordt als eerste behandelt?

Het televiziergala of Oranje?
Ja ja
  Moderator vrijdag 16 oktober 2015 @ 20:27:41 #100
9859 crew  Karina
Woman
pi_156882777
Leuk stukje Merkie ^O^
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')