abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_156802750
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway/AR/anders zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
quote:
Met welke treinen mag ik reizen met mijn Studenten OV-Chipkaart?

Met de Studenten OV-Chipkaart mogen studenten binnen Nederland reizen met alle treinen van NS Hispeed, behalve met Thalys en CityNightLine.
Reist u met Intercity direct, dan heeft u naast de Studenten OV-Chipkaart ook een papieren toeslagkaartje nodig.
(Bron: http://ow.ly/w6CqC)
Dit betekent dus dat je als student met je studenten OV gratis mag reizen met de ICE, let op: alleen BINNEN Nederland.

Must have apps
De apps die vrijwel onmisbaar zijn als studentenchauffeur.
Zoals zo vaak gezegd wordt, zorg ervoor dat je concentratie op de weg blijft en niet naar je telefoon gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
Tevens staan hier de eigen motorvoertuigen van onze chauffeurs bij.

Hikers
Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset). Jaguargeile kastknuffelaar met een voorliefde voor duiken en zijn Ducati 600SS (1995).
CruisinDen, hiker regio Amsterdam
DireStraits7, hiker regio Hilversum
Drilboor, hiker regio Breda. Past nauwelijks in zijn Duitse slagschip.
Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen
GrumpyCat, hiker regio Leiden (Easyway)
johnson555, hiker regio Den Haag / Leiden
Jurgenov, hiker regio Amersfoort/Utrecht
KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
Kiprollade, hiker regio Rotterdam
Krotenkoker, hiker regio Rotterdam
Loxodonta, hiker regio Ede/Arnhem
ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)
Meneer_valk, hiker regio Maastricht
MG_13, hiker regio Amsterdam
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
OMGitsSander, hiker regio Ede/Arnhem (Autoreset)
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
qua111, hiker regio Leiden
Rubenr3, hiker regio Groningen
Sarasi, motorchick uit Groningen (Autoreset), vervoert haar kont op een Suzuki GS500H (2002)
Schaafkaas, hiker regio Groningen
Solidberg, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
stripe, hiker regio Groningen (Autoreset). Een echt feestbeest dat zelfs de beruchte feesten van zijn moeder kan waarderen.
trolley, hiker regio Leeuwarden
underground1009, hiker regio Groningen (Autoreset) - Peugeot 107 (2011)
Viezze, hiker regio Eindhoven
VogeltjeTwiet, hiker regio Den Bosch - Audi RS6 C7 (2014)
Wave103, hiker regio Utrecht
yosander, hiker regio Groningen (Autoreset)
McAwesome, hiker regio Nijmegen (Autoreset)
Nucleass, hiker regio Groningen (Autoreset)

Hojdhopper, ex-hiker regio Utrecht
irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam. Tegenwoordig kantoorsletje en in het bezit van een RODE Octavia RS Komt nog net niet klaar op Vlaardingen en Feyenoord.
joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen
QuiCk01, ex-hiker regio Leiden

Privéchauffeurs
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda. Veelal te spotten in een A7 van de zaak.
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht
RTS91, ex-privéchauffeur regio Utrecht

Taxichauffeurs
Dimitri_, regio Breda
Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Regiotaxi Chauffeur regio Utrecht - Citroen Xsara (2000)
Marco001, regio Uithuizen/Eemshaven - Peugeot 308 (2008).

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
Deze openingspost is hier te vinden.

Voor nieuwe chauffeurs:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your opinion of me is none of my business.
pi_156804701
Aan al dat gepeupel uit :') Groningen :') . Deze badass komt morgen jullie kant op, in een prachtige Slopel Corsa.

Eindhoven - Utrecht (Polo :') )
Breukelen - Groningen

Wie heeft er zin om morgen samen met ir. dr. mr. prof. Moebs het avondmaal te nuttigen? :)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_156804782
Als jij betaalt, ben je welkom. :7
Your opinion of me is none of my business.
pi_156804791
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:16 schreef Sarasi het volgende:
Als jij betaalt, ben je welkom. :7
Is dat alleen mijn eten of ook dat van jou?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_156804829
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:17 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Is dat alleen mijn eten of ook dat van jou?
Ook het mijne zou wel mooi zijn, maar ik bedoelde je eigen deel. :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_156804916
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:19 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ook het mijne zou wel mooi zijn, maar ik bedoelde je eigen deel. :D
Dat laatste spreekt voor zich natuurlijk. Het is niet voor niets de studentchauffeur reeks natuurlijk.

Ik stuur morgen wel even een postduif met mijn exacte schema. Volgens mij is het idee dat ik rond 13.00 uit Breukelen vertrek, dus als ik mijzelf rond 15.30-16.00 in Groningen presenteer, schikt dat oh tafelvrouwe?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_156805041
Sarasi ditcht mij voor college.

Moebs seeks company :'(
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_156805264
Avondeten is toch ook niet om vijf uur, miep. Ik heb tot zeven college. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_156805334
Sarasi wil mij ombrengen ofzo. Als ik na half 7 eet kan ik net zo goed een grafsteen bestellen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_156805375
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 14:26 schreef Sarasi het volgende:
irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam. Tegenwoordig kantoorsletje werkloos en in het bezit van een RODE Octavia RS Komt nog net niet klaar op Vlaardingen en Feyenoord.
Fixed.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:50:44 #11
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_156805562
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:41 schreef Amoeba het volgende:
Sarasi wil mij ombrengen ofzo. Als ik na half 7 eet kan ik net zo goed een grafsteen bestellen.
Dan neem je als een normaal mens een cup a soupje rond 4u en wacht je netjes op je date ;)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_156805603
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:50 schreef Nizno het volgende:

[..]

Dan neem je als een normaal mens een cup a soupje rond 4u en wacht je netjes op je date ;)
Deze vent weet. :Y
Your opinion of me is none of my business.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:52:48 #13
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_156805612
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:52 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Deze vent weet. :Y
ik is vrouwelijk :'(
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_156805620
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:52 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Deze vent weet. :Y
Zo harig is ze volgens mij niet.
pi_156805635
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:52 schreef Nizno het volgende:

[..]

ik is vrouwelijk :'(
Vrouw, excuses. :'(
Your opinion of me is none of my business.
pi_156805666
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:53 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Vrouw, excuses. :'(
Misschien kwam je vergissing door de schrik dat er ineens een blauwe user in deze topicreeks aan het posten is.
pi_156805760
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:50 schreef Nizno het volgende:

[..]

Dan neem je als een normaal mens een cup a soupje rond 4u en wacht je netjes op je date ;)
De dag dat ik Sarasi mag daten valt helaas niet samen met morgen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_156805790
Kijk maar.

Sarasi, wil je met me uit? Ik wil voor morgen een romantisch diner verzorgen (voor twee). Daarbij zou ik graag een fles wijn, rode welteverstaan, met jou soldaat willen maken. Daarna trakteer ik op een volledig verzorgd avondje uit bij Pathé Groningen waar wij de beste film van de avond zullen aanschouwen, namelijk "Ja ik wil":

https://www.pathe.nl/film/21034/ja-ik-wil
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 17:01:24 #19
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_156805803
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:58 schreef Amoeba het volgende:

[..]

De dag dat ik Sarasi mag daten valt helaasgelukkig niet samen met morgen.
Fixed :7
pi_156805814
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:58 schreef Amoeba het volgende:

[..]

De dag dat ik Sarasi mag daten valt helaas niet samen met morgen. bestaat niet.
Fixed.
Your opinion of me is none of my business.
pi_156805823
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 17:01 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Fixed :7
Zo praat je niet over een dame.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_156805829
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:55 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Misschien kwam je vergissing door de schrik dat er ineens een blauwe user in deze topicreeks aan het posten is.
Eigenlijk wel. :@
Your opinion of me is none of my business.
pi_156805865
Je bent al zo'n mager scharminkel, 2 maaltijden zouden je goed doen. Gewoon lekker gaan eten als je klaar bent dus, bijvoorbeeld bij de KFC, en daarna lekker nog met Sarasi romantisch dineren :D
pi_156805923
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 17:02 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Zo praat je niet over een dame.
Inderdaad. Maar 1.61m valt niet onder de categorie 'dame', toch?
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_156805950
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 17:04 schreef underground1009 het volgende:
Je bent al zo'n mager scharminkel, 2 maaltijden zouden je goed doen. Gewoon lekker gaan eten als je klaar bent dus, bijvoorbeeld bij de KFC, en daarna lekker nog met Sarasi romantisch dineren :D
Een romantisch diner vereist ook een aantrekkelijke date hè, dus dat zit er sowieso al niet in met moebs.
Your opinion of me is none of my business.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 13 oktober 2015 @ 17:22:15 #26
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_156806188
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 17:02 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Eigenlijk wel. :@
eigen schuld :P
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_156806259
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 17:08 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Een romantisch diner vereist ook een aantrekkelijke date hè, dus dat zit er sowieso al niet in met moebs.
Ik zocht sowieso al iemand met een betere smaak.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_156806285
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 17:22 schreef Nizno het volgende:

[..]

eigen schuld :P
Ja sorry nog. Koekje bij? c_/
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 17:27:42 #29
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_156806299
Ik zoek iemand die van voetbal houdt.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 13 oktober 2015 @ 17:30:04 #30
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_156806359
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 17:26 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ja sorry nog. Koekje bij? c_/
Is je vergeven :)
Straks aan de gehaktbal dus nee dank je :)

En nu laat ik jullie weer racen. :W
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_156808541
Ik mocht gisteren van Oirschot naar Vessem binnendoor. 60 km/u sluiproutes, binnendoor dus. Ik voelde me bijna een met mijn auto.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_156809184
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 19:06 schreef Amoeba het volgende:
Ik mocht gisteren van Oirschot naar Vessem binnendoor. 60 km/u sluiproutes, binnendoor dus. Ik voelde me bijna een met mijn auto.
Hoe groot was de deuk deze keer?
Achteraf kijk je een koe in de kont.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 20:26:18 #33
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_156810498
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 17:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zoek iemand die van voetbal houdt.
WANNEER GAAN WE NOU RACEN?

ACHTERLIJK TUIG DAT JE ER BENT
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 20:29:09 #34
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_156810587
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 20:26 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

WANNEER GAAN WE NOU RACEN?

ACHTERLIJK TUIG DAT JE ER BENT

IK VIND FRANSE AUTO'S GEEN UITDAGING HOOR :{w :{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 20:29:44 #35
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_156810598
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 20:29 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

IK VIND FRANSE AUTO'S GEEN UITDAGING HOOR :{w :{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, ik dus niet en vrijdag ga ik naar Mallorca.

Toedeloe, Rico!
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 20:30:11 #36
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_156810608
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 20:29 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Nou, ik dus niet en vrijdag ga ik naar Mallorca.

Toedeloe, Rico!
Ok, doei Ruben
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 20:31:03 #37
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_156810646
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 20:30 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ok, doei
Overigens heb jij een Tsjechische ballenbak, die opgevoerd moest worden om mijn Franse 'RallyCar' enigszins te kunnen temmen.

Dus...
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 20:32:46 #38
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_156810696
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 20:31 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Overigens heb jij een Tsjechische ballenbak, die opgevoerd moest worden om mijn Franse 'RallyCar' enigszins te kunnen temmen.

Dus...
Ja, maar die Tsjechische kar kan tenminste rijden, zo'n Frans hok staan alleen bij de garage met elektronicaproblemen.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 20:34:13 #39
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_156810746
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 20:32 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ja, maar die Tsjechische kar kan tenminste rijden, zo'n Frans hok staan alleen bij de garage met elektronicaproblemen.
Volgens mij was het jouw bak die recent bij de garage stond, niet dan?
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 20:34:34 #40
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_156810758
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 20:34 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Volgens mij was het jouw bak die recent bij de garage stond, niet dan?
Ja, dan moet de wet maar niet bedenken dat APK verplicht is hoor.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 20:35:19 #41
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_156810783
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 20:34 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ja, dan moet de wet maar niet bedenken dat APK verplicht is hoor.
En het voor lief nemen dat je verwaarloosde distributieriem je motor om zeep zou helpen. :Y
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 20:36:44 #42
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_156810835
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 20:35 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

En het voor lief nemen dat je verwaarloosde distributieriem je motor om zeep zou helpen. :Y
Ook dat, ook dat.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 20:37:35 #43
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_156810866
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 20:36 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ook dat, ook dat.
Fijn dat we het met elkaar eens zijn.
pi_156811035
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 20:31 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Overigens heb jij een Tsjechische ballenbak, die opgevoerd moest worden om mijn Franse 'RallyCar' enigszins te kunnen temmen.

Dus...
Wat voor Franse bak rijd jij dan?
Oh wacht. I remember :)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 20:42:03 #45
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_156811043
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 20:37 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Fijn dat we het met elkaar eens zijn.
Ja, behalve dan jij weer zonodig op vakantie moet gaan en zo een legendarische dragrace ontloopt :{w
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 20:48:04 #46
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_156811350
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 20:41 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Wat voor Franse bak rijd jij dan?
Peugeot 206 RC 2.0 16v met 177pk, precies zoals onderstaande foto.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 20:42 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ja, behalve dan jij weer zonodig op vakantie moet gaan en zo een legendarische dragrace ontloopt :{w
Ik ontloop niks, heb je 2 keer uitgenodigd ^O^
pi_156811588
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 19:38 schreef KoeInDeKont het volgende:

[..]

Hoe groot was de deuk deze keer?
De deuk in jouw gezicht wordt wel groot ja.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 20:56:14 #48
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_156811713
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 20:48 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Peugeot 206 RC 2.0 16v met 177pk, precies zoals onderstaande foto.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Ik ontloop niks, heb je 2 keer uitgenodigd ^O^
Ja, je snapt dat iemand als ik een drukbezette man is he.

Maarre, wanneer ben je weer in NL? In weekenden ben ik altijd wel beschikbaar, zelfs 's avonds :7
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:00:40 #49
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_156811923
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 20:56 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ja, je snapt dat iemand als ik een drukbezette man is he.

Maarre, wanneer ben je weer in NL? In weekenden ben ik altijd wel beschikbaar, zelfs 's avonds :7
Drukbezette man in de zin van mensen die misbruik maken van jouw vrije tijd? :+

Ik kom in de nacht van vrijdag op zaterdag (24 oktober) thuis en verwacht een welkomstpakket bij aankomst. Bij voorbaat dank.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:04:50 #50
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_156812109
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 21:00 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Drukbezette man in de zin van mensen die misbruik maken van jouw vrije tijd? :+

Ik kom in de nacht van vrijdag op zaterdag (24 oktober) thuis en verwacht een welkomstpakket bij aankomst. Bij voorbaat dank.
In een nacht van vrijdag op zaterdag? Dat is een tijdstip waarop ik over het algemeen niet meer legaal achter een stuur mag zitten in verband met alcoholische versnaperingen :+

24e overdag of zelfs die avond ben ik uiteraard beschikbaar :7
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:07:59 #51
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_156812305
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 21:04 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

In een nacht van vrijdag op zaterdag? Dat is een tijdstip waarop ik over het algemeen niet meer legaal achter een stuur mag zitten in verband met alcoholische versnaperingen :+

24e overdag of zelfs die avond ben ik uiteraard beschikbaar :7
Laten we dat maar proberen te onthouden dan ^O^
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:11:19 #52
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_156812561
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 21:07 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Laten we dat maar proberen te onthouden dan ^O^
Doen we!
pi_156812773
Volgende TT: verkapt datingtopic. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_156819029
Dragraces doen, keertje afspreken met willekeurig enige rit ergens centraal en daar gaan racen :D Of vanaf NL met z'n allen even naar het TT-circuit, geluk hebben met je rit en pech compenseren met rijcapaciteiten :D En maar hopen op een mooie auto :P
pi_156821988
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 21:14 schreef Sarasi het volgende:
Volgende TT: verkapt datingtopic. :')
Illegale straatraces, romantisch diner voor twee niets is te gek.

Hoe zat dat nu met dat romantisch diner, zullen we dat gewoon omzetten naar terrasje in Bosje?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_156822057
quote:
14s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 00:23 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Illegale straatraces, romantisch diner voor twee niets is te gek.

Hoe zat dat nu met dat romantisch diner, zullen we dat gewoon omzetten naar terrasje in Bosje?
In Bosje heb ik al een schatje. Als ik weer een keer in Eindje ben, laat ik wel even wat weten.
Your opinion of me is none of my business.
pi_156822191
quote:
10s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 00:26 schreef Sarasi het volgende:

[..]

In Bosje heb ik al een schatje. Als ik weer een keer in Eindje ben, laat ik wel even wat weten.
Ik bedoel ook met je schatje. We zouden nog een keer een rondje gaan rijden maar ik heb daar dit seizoen niet zo'n zin meer in. Daarom terrasje.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_156822271
quote:
14s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 00:33 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik bedoel ook met je schatje. We zouden nog een keer een rondje gaan rijden maar ik heb daar dit seizoen niet zo'n zin meer in. Daarom terrasje.
Ahzo. Zouden we dat? :') Maar weet ik het, ik ga niet plannen in ieder geval. Komt wel een keer.

Hopelijk krijg ik morgen nog een spoedje. Voor de zekerheid maar wat formulieren & mijn navigatie meenemen naar de UB morgenochtend. :X
Your opinion of me is none of my business.
pi_156822332
quote:
11s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 00:38 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ahzo. Zouden we dat? :') Maar weet ik het, ik ga niet plannen in ieder geval. Komt wel een keer.

Hopelijk krijg ik morgen nog een spoedje. Voor de zekerheid maar wat formulieren & mijn navigatie meenemen naar de UB morgenochtend. :X
Je schatje belde me nog op tijdens de FOK! rit of ik nog van plan was m'n nest uit te komen. Dat was niet bepaald het geval dus hij sloot af met 'we rijden nog wel weer een keer een rondje'. Nu maakt het mij niet zoveel uit of dat volgend jaar is.

Geen haast geen haast. 'Ooit' is goed genoeg hoor. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_156822361
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 00:41 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Je schatje belde me nog op tijdens de FOK! rit of ik nog van plan was m'n nest uit te komen. Dat was niet bepaald het geval dus hij sloot af met 'we rijden nog wel weer een keer een rondje'. Nu maakt het mij niet zoveel uit of dat volgend jaar is.

Geen haast geen haast. 'Ooit' is goed genoeg hoor. :')
Ja daar heb ik dan toch niks mee te maken. _O-

Maar is goed laivt. Ooit. :*
Your opinion of me is none of my business.
pi_156822971
quote:
9s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 00:43 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ja daar heb ik dan toch niks mee te maken. _O-

Maar is goed laivt. Ooit. :*
Bij deze wel.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 10:58:46 #62
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_156826154
Interessant baantje dit, ik heb gesolliciteerd.
Het word nu rustiger op Schiphol en van die paar uurtjes per week werken word ik niet rijk..
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_156826608
quote:
99s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 10:58 schreef Rockiejj het volgende:
Interessant baantje dit, ik heb gesolliciteerd.
Het word nu rustiger op Schiphol en van die paar uurtjes per week werken word ik niet rijk..
Hier ook niet van hoor. ;)

Wat doe je nu op Schiphol?
Nee.
pi_156826723
Morgen een grote staking van de FNV, dus bus/tram rond Utrecht ligt plat tot 9 uur.

Nice.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_156827213
quote:
14s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 11:34 schreef Amoeba het volgende:
Morgen een grote staking van de FNV, dus bus/tram rond Utrecht ligt plat tot 9 uur.

Nice.
In Amsterdam ook tot 08:30 maar zal wel een zooitje blijven de hele ochtend.
pi_156834744
Ik wil toch mijn steun betuigen aan iedereen in Groningen.

Wat een grafeind man man, ik ben bijna weer in Utrecht. Ik kan me ook niet voorstellen dat ik hieraan zou kunnen wennen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_156834784
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 17:58 schreef Amoeba het volgende:
Ik wil toch mijn steun betuigen aan iedereen in Groningen.

Wat een grafeind man man, ik ben bijna weer in Utrecht. Ik kan me ook niet voorstellen dat ik hieraan zou kunnen wennen.
Uurtjes.. vaak zat dat ik Breda - Leeuwarden moet. Weer 4 uren extra betaald :+
pi_156835847
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 17:58 schreef Amoeba het volgende:
Ik wil toch mijn steun betuigen aan iedereen in Groningen.

Wat een grafeind man man, ik ben bijna weer in Utrecht. Ik kan me ook niet voorstellen dat ik hieraan zou kunnen wennen.
Ik mag morgen om 09:30 uur een auto ophalen in Wieuwerd, en deze afgooien in Rotterdam, Botlek. Daarna OM 17:00 uur een auto ophalen in Oosterhout en die vervolgens nog naar Hengelo sleuren. ^O^

Ik verwacht rond 22:30 weer thuis te zijn morgenavond :P :7
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_156835869
Morgenochtend met een Kia Venga :? naar Rozenburg (Schiphol :P)
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_156836188
quote:
10s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 18:52 schreef yosander het volgende:
met een Kia Venga :?
Pas op dat je er niet spontaan een kort pittig kapsel van krijgt.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 21:04:12 #71
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_156839059
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 21:14 schreef Sarasi het volgende:
Volgende TT: verkapt datingtopic. :')
Rico en ik hebben al eerder gedate samen, niks nieuws.
pi_156843289
quote:
10s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 18:51 schreef trolley het volgende:

[..]

Ik mag morgen om 09:30 uur een auto ophalen in Wieuwerd, en deze afgooien in Rotterdam, Botlek. Daarna OM 17:00 uur een auto ophalen in Oosterhout en die vervolgens nog naar Hengelo sleuren. ^O^

Ik verwacht rond 22:30 weer thuis te zijn morgenavond :P :7
Die 2e rit, was dat van die oproep op Facebook? :+ wat ga je al die tijd fouten joh? Ik heb laatst 2 uren in de McDonald's gezeten haha
pi_156843454
Bij Drilboor gaan zitten blowen
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_156844423
quote:
11s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 19:06 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Pas op dat je er niet spontaan een kort pittig kapsel van krijgt.
Nou inderdaad :') ben benieuwd hoe de automaat van Kia is :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_156853231
Als iemand nog in Meerkerk moet afleveren wens ik je succes met het vinden van een plekje _O- heb het daar wel eens vrijwel leeg meegemaakt maar nu stonden er naast twee volle rijen aan het hek daarvoor ook allerlei auto's dubbel geparkeerd, echt alles stond vast. Wordt nog aardig puzzelen voor die mannen daar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156854294
quote:
11s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 15:50 schreef RacerDKB het volgende:
Als iemand nog in Meerkerk moet afleveren wens ik je succes met het vinden van een plekje _O- heb het daar wel eens vrijwel leeg meegemaakt maar nu stonden er naast twee volle rijen aan het hek daarvoor ook allerlei auto's dubbel geparkeerd, echt alles stond vast. Wordt nog aardig puzzelen voor die mannen daar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is de nep meerkerk locatie :+ das t tussenstation haha
pi_156854468
Ik hoorde eerst dat ze een groter terrein zoeken én dichter bij OV mogelijkheden.
pi_156856505
Morgen in een Peugeot Boxer van Stadskanaal naar Leveroy. *O*
Your opinion of me is none of my business.
pi_156857887
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 16:51 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Dat is de nep meerkerk locatie :+ das t tussenstation haha
Dat zal best maar ik zelf kom hier veel vaker :T De klant van die locatie is waar ik voornamelijk ritjes voor rij, zal met mijn beginlocatie te maken hebben.
pi_156864744
Dit was zo'n dag die je later, als je je kinderen en/of kleinkinderen vertelt over je carrière als hiker, je dan als eerste te binnen schiet. :P

Vanochtend om half 9 de deur uit voor een rit van Wieuwerd naar Rotterdam, de Botlek (met een oude generatie Opel Combo :')) Die rit was verder weinig bijzonder, totdat ik op het afleveradres aankwam. De CP kwam naar me toe en het eerste wat hij zei was: 'Je weet dat je met een lekke voorband rijdt?' Eh .. wat? :')

Ik zei hem dat ik dat nog niet wist, maar dat dat ongetwijfeld op het baggerterrein van de Botlek zou zijn moeten gebeurd, want je gelooft zelf zeker ook wel dat ik van Wieuwerd - helemaal naar Rotterdam - op een lekke voorband zou halen :') Afin, hij zou de band zelf wel oppompen en anders het reservewiel eronder gooien, dus dat probleem was vrij snel opgelost.

Vanaf daar had ik mijn eigen PC geregeld in de persoon van Irritatie100, waarvoor bij deze nog een hartelijk woord van dank! _O_

Met de roze Octo gingen we richting Den Bosch voor een - naar het schijnt - overheerlijke Bossche Bol. Daar was geen woord aan gelogen, die dingen zijn echt goddelijk O+ Daarna zijn we nog naar de plaatselijke ANWB winkel gereden om een zekere BlackLining uit te lachen in z'n hippe ANWB shirt, waarna mijn PC me vervolgens zelfs naar Oosterhout wou brengen, waar ik om 17:00 een Sprinter zou moeten ophalen.

Daar aangekomen tegen 16:00 uur was deze uiteraard nog niet klaar, dus toen zijn we bij de McDonald's op de hoek gaan chillen, waar ook Drilboor inmiddels lucht van had gekregen. Een uurtje later weer terug naar dat bedrijf, en toen kon m'n tweede rit eindelijk beginnen :P

Vanaf daar gelijk 20 minuten in de file om überhaupt het industrieterrein af te komen, en ondertussen hoor je op de radio dat vandaag de zwaarste avondspits van 2015 tot nu toe zou gaan worden. :')

Uiteindelijk binnendoor via Geertruidenberg ergens de A27 opgedraaid, en daar mijn weg naar Arnhem vervolgd, alwaar mij een maaltijd wachtte van een zekere Dr. Snuggles :7 Waarvoor wederom mijn dank _O_

Helaas was deze meet maar van korte duur, aangezien ik voor 21:00 moest afleveren in Hengelo. Uiteindelijk 'ruim op tijd' om 20:30 gearriveerd, tegelijk met 3 andere hikers. Eentje daarvan kwam uit Hengelo en werd opgehaald door haar ( :Y ) vader, en die wou ons wel afzetten op het station ^O^

Al met al ben ik over 10 minuten op station Heerenveen, en heb ik straks een dag van 15 uur en heel wat mini-meets erop zitten :D
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_156864848
Geniaal verslag. _O- ^O^
Your opinion of me is none of my business.
pi_156865449
Genieten zo'n dag :D

De Kia automaat was ronduit kut, al helemaal i.c.m. de cruisecontrol :').

Morgen naar Ommen om een Citroën Jumper kipper op te halen (7-zits zelfs :P)
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_156869474
Vandaag weer naar Groningen :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_156869725
Ik ben onderweg naar stadskanaal. :O Wel een lekker dagje zo, maar ik heb wel even koffie gehaald. Wakker worden wil nog niet helemaal lukken. :@
Your opinion of me is none of my business.
pi_156869790
Goed verhaal, lekker kort enzo. Graag gedaan en bedankt voor de bossche bol 😇 :)
pi_156870991
Ik wil ook wel daten. Alles tussen Grunn en Waddinxveen, ik heb toch 2 uur over
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_156875442
Limburg. O+ Prachtige omgeving hier. :D Af en toe wat minder praktisch met een Peugeot Boxer, die afgelegen landweggetjes, maar prachtig. Afgeleverd in Leveroy, nu weer op naar huis.
Your opinion of me is none of my business.
pi_156876300
Keihard lopen scheuren (grapje) en nu een uurtje pauze houden tot mijn afspraak er is in de showroom van het bedrijf waar ik de auto af moet leveren.

Laptop meegenomen en dus betaald aan de uni werken koffie drinken en FOK!ken.


Limburg :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_156877492
Betaalt EW nog steeds uit op de 16e?
Nee.
pi_156877502
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 15:58 schreef Dimitri_ het volgende:
Betaalt EW nog steeds uit op de 16e?
Ik heb ook nog niks gehad :(
pi_156877515
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 15:59 schreef Shefkee het volgende:

[..]

Ik heb ook nog niks gehad :(
Ja geld zou op zich best wel welkom zijn.. Vanavond ADE.
Nee.
pi_156877725
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 15:59 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Ja geld zou op zich best wel welkom zijn.. Vanavond ADE.
Ik heb ING en heb het op mijn rekening staan. Vannacht loonstrook (aantal uren klopt) ontvangen.
pi_156878052
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 16:09 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ik heb ING en heb het op mijn rekening staan. Vannacht loonstrook (aantal uren klopt) ontvangen.
Hmm... Dit is mijn eerste maand sinds ik weer terug in dienst ben. Zou me niet verbazen als het daarom mis is gegaan.

Maar we houden hoop!
Nee.
pi_156878103
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 16:28 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Hmm... Dit is mijn eerste maand sinds ik weer terug in dienst ben. Zou me niet verbazen als het daarom mis is gegaan.

Maar we houden hoop!
Zelfde situatie hier. Zal vast iets misgegaan zijn dan, normaal is het er altijd allang binnen.
pi_156878174
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 16:31 schreef Shefkee het volgende:

[..]

Zelfde situatie hier. Zal vast iets misgegaan zijn dan, normaal is het er altijd allang binnen.
Zoo typisch dat dit soort eenvoudige dingen zo vaak mis gaan bij EW. ;(
Nee.
pi_156878408
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 16:34 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Zoo typisch dat dit soort eenvoudige dingen zo vaak mis gaan bij EW. ;(
Rabobank, had het gisteren al :)
pi_156878504
:'(

Dat wordt een dopje meenemen naar ADE vanavond.
Nee.
pi_156878518
Vrijdag wordt cashen, ff 3 volle dagen gepakt deze week.

Vandaag iig 450 km gekacheld, echt fantastisch. Straks motorrijden.

Payday _O_
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_156878531
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 16:52 schreef Dimitri_ het volgende:
:'(

Dat wordt een dopje meenemen naar ADE vanavond.
Oh ik heb het ook gisteren ontvangen trouwens :o Achteraan mailen of bellen? Denk niet dat ze nog veel zin in je hebben vijf voor vijf vrijdagmiddag maar dan komt het maandag wellicht.
pi_156878586
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 16:54 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Oh ik heb het ook gisteren ontvangen trouwens :o Achteraan mailen of bellen? Denk niet dat ze nog veel zin in je hebben vijf voor vijf vrijdagmiddag maar dan komt het maandag wellicht.
Present tot 17:30 hè!
pi_156880008
Bel maandag wel even ja.. Argh.
Nee.
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 18:34:14 #102
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_156880292
Ik heb potverdorie geen ritten voor maandag wats deze.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_156882348
Eerst 2 ritten gekregen voor maandag:
Den Bosch-Grunnnn met een VW transportert, eerst zou ik dan van delfzijl naar waalwijk in een 107 moeten _O- :W , maar ik zou pas 17/1730 daar zijn ipv voor 16, dus opeens was de tweede rit weg. In de trein gebeld voor een nog wel leuke Heerenveen-almere, wat ben ik blij dat ik die 107 niet hoef :')
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 23:59:56 #104
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_156890050
quote:
14s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 11:27 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Hier ook niet van hoor. ;)

Wat doe je nu op Schiphol?
Ik ben passagiersassistent!
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_156893445
Ik sta op het punt een auto te kopen _O_
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 11:52:06 #106
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_156895009
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 09:10 schreef Amoeba het volgende:
Ik sta op het punt een auto te kopen _O_
D'n Duc definitief uit elkaar gevallen ja?
pi_156895900
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 09:10 schreef Amoeba het volgende:
Ik sta op het punt een auto te kopen _O_
Wat voor? :+
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 14:00:55 #108
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_156896757
Ik heb een klein vraagje aan de wat meer ervaren hikers. Hoeveel uur worden jullie daadwerkelijk ingepland als je beschikbaar bent? Of komt het wel eens voor dat wanneer je 2 dagen vrij hebt je soms maar een halve dag werk hebt?
pi_156897055
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:00 schreef Repeating het volgende:
Ik heb een klein vraagje aan de wat meer ervaren hikers. Hoeveel uur worden jullie daadwerkelijk ingepland als je beschikbaar bent? Of komt het wel eens voor dat wanneer je 2 dagen vrij hebt je soms maar een halve dag werk hebt?
Ik heb eigenlijk altijd wel werk gehad en meestal een vrij volle dag, zo'n 8-10 uur per dag. Soms wat minder en soms wat meer. Ligt erg aan je regio denk ik en bovendien deed ik vaak locatiewerk, dus vanuit één LM de hele dag rondkarren.
pi_156897240
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:00 schreef Repeating het volgende:
Ik heb een klein vraagje aan de wat meer ervaren hikers. Hoeveel uur worden jullie daadwerkelijk ingepland als je beschikbaar bent? Of komt het wel eens voor dat wanneer je 2 dagen vrij hebt je soms maar een halve dag werk hebt?
Vooral rond de lente, zeg maart april mei heb ik vaak geen werk gehad. Maar dan nog, ik heb dagen van 1u gehad(spoedritje, 4km rijden oid) en dagen van 14u. Je wordt niet per uur ingepland, maar per auto. 1 rit kan dus 3u duren, 2u reizen en 1u rijden etc, maar ook langer. Ik word eigenlijk altijd wel gebeld, maar dat zal ook zijn omdat ze mensen zoeken in mijn regio.
pi_156897903
Die rit van EW op Facebook naar Calan in Frankrijk, wat een geluk als je die hebt gekregen _O_
أنا مغربي
pi_156898257
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:00 schreef Repeating het volgende:
Ik heb een klein vraagje aan de wat meer ervaren hikers. Hoeveel uur worden jullie daadwerkelijk ingepland als je beschikbaar bent? Of komt het wel eens voor dat wanneer je 2 dagen vrij hebt je soms maar een halve dag werk hebt?
Aaaaah, in de goede oude tijd had ik altijd werk. Elke dag. En elke dag ook de hele dag. Prachtige tijden. Maar goed, dat was twee jaar geleden. Sinds afgelopen winter/lente is het hier beduidend minder geworden. Ik heb nog steeds weleens werk hoor (gisteren nog 10 uur gemaakt), maar het is minder en anders. Tegenwoordig heb ik denk ik maximaal de helft van de dagen dat ik beschikbaar sta werk, en een deel daarvan zijn spoedjes. Dat betekent dat ik diezelfde ochtend nog gebeld word voor een ritje voor die dag. Ik heb ook veel vaker enkele ritjes met dus vrij veel OV tijd erbij. Vroeger zat ik vaak aan drie ritten per dag, in een soort verminkte driehoek door heel Nederland heen.

Nou moet ik zeggen dat het wel aan de regio ligt naar mijn idee. Volgens mij zijn er gewoon teveel hikers in Groningen momenteel.
Your opinion of me is none of my business.
pi_156900990
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:06 schreef A_Valbuena het volgende:
Die rit van EW op Facebook naar Calan in Frankrijk, wat een geluk als je die hebt gekregen _O_
Indd, ik had er ook nog op gereageerd, hoewel ik niet in de buurt woon van Rotterdam. Ik denk dat ze een hiker uit die regio zochten, omdat je anders niet in een dag met de trein naar het ophaaladres kunt. Ben wel benieuwd naar de auto etc.
pi_156901069
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:00 schreef Repeating het volgende:
Ik heb een klein vraagje aan de wat meer ervaren hikers. Hoeveel uur worden jullie daadwerkelijk ingepland als je beschikbaar bent? Of komt het wel eens voor dat wanneer je 2 dagen vrij hebt je soms maar een halve dag werk hebt?
De afgelopen maanden plus de zomervakantie heb ik bijna altijd werk gehad en ook vaak 3 ritten op een dag, maar dat verschilt nogal per regio en periode. Er zijn ook wel maanden geweest, waarin ik steeds zelf belde voor spoedritten.
pi_156901399
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 11:52 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

D'n Duc definitief uit elkaar gevallen ja?
Nee.



[ Bericht 0% gewijzigd door Amoeba op 17-10-2015 19:24:19 ]
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_156903643
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 18:03 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Nee.

[ afbeelding ]
Merc gekocht?
pi_156903682
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 19:36 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Merc gekocht?
Yes.

Beetje sjonniebak. Verkoper vroeg nog ik een setje matzwarte velgen erbij wilde maar ik koop zelf wel een keer mooiere velgen. Ik vind deze ook niet echt je van het namelijk. :')

Moet wel nog een aantal dingen fixen en een aantal dingen gaan ook zeker geld kosten maar hij deed gelukkig niet moeilijk over de prijs.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_156906985
Gave bak, ultieme kampmobiel. Goede kleur ook.

Veel plezier ermee! Welke motor heb je erin?
Nee.
pi_156907505
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 21:14 schreef Dimitri_ het volgende:
Gave bak, ultieme kampmobiel. Goede kleur ook.

Veel plezier ermee! Welke motor heb je erin?
2 liter benzine, handbak met 4 versnellingen.

Ja he! Helaas wel een schade op de kofferbak, wie weet er een leuke sticker?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_156907583
"Mijn stukgaatie startte niet vanochtend." :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_156907638
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 21:32 schreef Amoeba het volgende:

[..]

2 liter benzine, handbak met 4 versnellingen.

Ja he! Helaas wel een schade op de kofferbak, wie weet er een leuke sticker?
Uit laten deuken. Weet wel een goed adres in Asten. Of moest het goedkoop?
Stickers.. Ik had op mijn Volvo 740 een sticker met "Yes I'm a global warmer".

Verder top wagen, heb er ook een gehad, 2.5 turbodiesel Brandweerrood.. Echte roetdragger.
Nee.
pi_156907818
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 19:37 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Yes.

Beetje sjonniebak. Verkoper vroeg nog ik een setje matzwarte velgen erbij wilde maar ik koop zelf wel een keer mooiere velgen. Ik vind deze ook niet echt je van het namelijk. :')

Moet wel nog een aantal dingen fixen en een aantal dingen gaan ook zeker geld kosten maar hij deed gelukkig niet moeilijk over de prijs.
Ook mooi 120 wegenbelasting per jaar dus :D
pi_156910431
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 21:35 schreef Sarasi het volgende:
"Mijn stukgaatie startte niet vanochtend." :D
:') Mijn 'red lady' krijg ik eerder warm dan jou.

quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 21:36 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Uit laten deuken. Weet wel een goed adres in Asten. Of moest het goedkoop?
Stickers.. Ik had op mijn Volvo 740 een sticker met "Yes I'm a global warmer".

Verder top wagen, heb er ook een gehad, 2.5 turbodiesel Brandweerrood.. Echte roetdragger.
Zit eigenlijk 3 plekjes op. Roestplek op de motorkap dat een beetje knullig is weggewerkt. Even kijken, misschien met een powervijl bewerken en dichtplamuren en bijwerken maar ik denk dat je dat gruwelijk goed gaat zien.

Deukje in het portier verder. Gewoon een kleintje.

En die deuk in de koffer is wat groter (kinderhandje ofzo) en superknullig bijgewerkt. Maargoed, die dingen hebben geen prioriteit. Ik heb eigenlijk een shortlist:

- Roest kriksteunen weghalen en evt die steunen lassen
- Thermostaat fixen
- Kilometerteller is kapot (waarschijnlijk tandwiel versleten). Verder is de kilometertellerkabel ofwel aan vervanging toe of even opnieuw smeren. In ieder geval gedraagt die zich als een leugendetector (haha snap je 'm)
- Uitlaat is sowieso een APK probleem. Zo lek als een zeef, ik heb daar al een nieuw stuk voor liggen maar sowieso dat er nog wel meer lekkages zullen zijn.
- Autoradio fixen, ik kan niet zonder muziek

Verder zit er een barst in de voorruit voor de passagier z'n neus. Opzich irritant maar niet noodzakelijk om die te vervangen.

Die kilometerteller en kilometerstand moeten gewoon fatsoenlijk werken. Verder hebben thermostaat en autoradio prioriteit dus daar ga ik deze week mee aan de slag. Mijn pa is gepensioneerd dus die bood al aan om van de week eens te kijken wat we precies nodig gaan hebben.

quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 21:42 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Ook mooi 120 wegenbelasting per jaar dus :D
Nee want ik wil er in de winter juist wel mee rijden. Of is het mogelijk om toch in die overgangsregeling te vallen en in de wintermaanden wel te rijden :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_156911140
Jij krijgt mij nooit warm, dus da's niet moeilijk.
Your opinion of me is none of my business.
pi_156911241
quote:
12s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 23:24 schreef Sarasi het volgende:
Jij krijgt mij nooit warm, dus da's niet moeilijk.
Waarom zo hatelijk meissie
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_156914203
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 23:02 schreef Amoeba het volgende:

[..]

:') Mijn 'red lady' krijg ik eerder warm dan jou.

[..]

Zit eigenlijk 3 plekjes op. Roestplek op de motorkap dat een beetje knullig is weggewerkt. Even kijken, misschien met een powervijl bewerken en dichtplamuren en bijwerken maar ik denk dat je dat gruwelijk goed gaat zien.

Deukje in het portier verder. Gewoon een kleintje.

En die deuk in de koffer is wat groter (kinderhandje ofzo) en superknullig bijgewerkt. Maargoed, die dingen hebben geen prioriteit. Ik heb eigenlijk een shortlist:

- Roest kriksteunen weghalen en evt die steunen lassen
- Thermostaat fixen
- Kilometerteller is kapot (waarschijnlijk tandwiel versleten). Verder is de kilometertellerkabel ofwel aan vervanging toe of even opnieuw smeren. In ieder geval gedraagt die zich als een leugendetector (haha snap je 'm)
- Uitlaat is sowieso een APK probleem. Zo lek als een zeef, ik heb daar al een nieuw stuk voor liggen maar sowieso dat er nog wel meer lekkages zullen zijn.
- Autoradio fixen, ik kan niet zonder muziek

Verder zit er een barst in de voorruit voor de passagier z'n neus. Opzich irritant maar niet noodzakelijk om die te vervangen.

Die kilometerteller en kilometerstand moeten gewoon fatsoenlijk werken. Verder hebben thermostaat en autoradio prioriteit dus daar ga ik deze week mee aan de slag. Mijn pa is gepensioneerd dus die bood al aan om van de week eens te kijken wat we precies nodig gaan hebben.

[..]

Nee want ik wil er in de winter juist wel mee rijden. Of is het mogelijk om toch in die overgangsregeling te vallen en in de wintermaanden wel te rijden :')
Dan mag je vol tarief gaan :)
  zondag 18 oktober 2015 @ 12:35:07 #127
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_156917759
Afgelopen 3 dagen bij een zeker dans evenement wezen werken als chauffeur. Kan uiteindelijk iets van 40 uur schrijven, ben kapot haha. Wel erg leuk werk!

[ Bericht 9% gewijzigd door Sjouveur op 18-10-2015 13:44:24 ]
pi_156918873
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 12:35 schreef Sjouveur het volgende:
Afgelopen 3 dagen bij wezen werken als chauffeur. Kan uiteindelijk iets van 40 uur schrijven, ben kapot haha. Wel erg leuk werk!
Was er niet iets dat je klant Namen niet mocht zeggen? :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Drowzz op 18-10-2015 17:47:13 ]
  zondag 18 oktober 2015 @ 13:44:53 #129
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_156919057
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2015 13:36 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Was er niet iets dat je klant Namen niet mocht zeggen? :+
Fixed 8)7
pi_156919154
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 13:44 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

Fixed 8)7
Oh zo, dat kon nog wel haha, ik had wat anders in gedachten :+
pi_156922249
Nu alleen die quote nog weghalen ;)
  maandag 19 oktober 2015 @ 11:08:28 #132
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_156940512
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 15:39 schreef Gliderfighter het volgende:
Nu alleen die quote nog weghalen ;)
Maakte op zich niet uit hoor, de daadwerkelijke opdrachtgever heb ik ook nooit genoemd ;) Ik kan helaas over het werk zelf niks zeggen, behalve dat ik er erg van heb genoten en op plekken kwam die ik van tevoren niet voor mogelijk hield :p
pi_156947389
Zal me ook maar weer eens melden hier. Aangezien ik net afgestudeerd ben nog geen baan heb ga ik tijdelijk aan de slag als koerier van (inter)nationale spoedzendingen. Ook weer op oproepbasis en hopelijk veel buitenlandritten. Er werd gemeld dat je het niet erg moet vinden om te slapen in hotels; de klanten zitten in heel Europa :)
pi_156947515
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 11:08 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

Maakte op zich niet uit hoor, de daadwerkelijke opdrachtgever heb ik ook nooit genoemd ;) Ik kan helaas over het werk zelf niks zeggen, behalve dat ik er erg van heb genoten en op plekken kwam die ik van tevoren niet voor mogelijk hield :p
Zonder context zou men zich kunnen afvragen of je nou privé-chauffeur bent of een keiharde drugsdealer.
  maandag 19 oktober 2015 @ 17:00:00 #135
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_156947674
Net anderhalf uur geen Syntus bus gezien. Staan daar met 8 man en 3 bussen niet gezien. Betreft die bushalte voor BCA in Harselaar/Barneveld.

Dus ik dacht, laat ik de klantenservice eens bellen. Ze vond het heel vervelend voor ons (5 senioren!!!) maar de verkeersplanning vond dat het spits was (15.00) en ze ging 8 man laten staan.

Ik stond echt even stomverbaasd dit aan te horen. 8 reizigers! :D
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_156948820
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 16:51 schreef RTS91 het volgende:
Zal me ook maar weer eens melden hier. Aangezien ik net afgestudeerd ben nog geen baan heb ga ik tijdelijk aan de slag als koerier van (inter)nationale spoedzendingen. Ook weer op oproepbasis en hopelijk veel buitenlandritten. Er werd gemeld dat je het niet erg moet vinden om te slapen in hotels; de klanten zitten in heel Europa :)
Tof werk! Zou dat te combineren zijn met een studie? Ik heb volgend jaar namelijk geen OV meer dus ben al aan het oriënteren op ander werk :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_156948852
Het is trouwens te merken dat het herfstvakantie is (voor de hbo'ers dan) :').
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_156949491
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 17:42 schreef yosander het volgende:

[..]

Tof werk! Zou dat te combineren zijn met een studie? Ik heb volgend jaar namelijk geen OV meer dus ben al aan het oriënteren op ander werk :P
Ja dat kan ongetwijfeld ook naast je studie, al vraagt het wel flexibiliteit. PB maar voor meer informatie.
  maandag 19 oktober 2015 @ 18:19:52 #139
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_156949625
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 18:13 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Ja dat kan ongetwijfeld ook naast je studie, al vraagt het wel flexibiliteit. PB maar voor meer informatie.
Weekendklusjes? Meerdaags?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_156949984
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 18:19 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Weekendklusjes? Meerdaags?
Weekend weet ik niet, meerdaags kan zeker indien het internationale ritten zijn.
  maandag 19 oktober 2015 @ 18:45:28 #141
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_156950234
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 16:51 schreef RTS91 het volgende:
Zal me ook maar weer eens melden hier. Aangezien ik net afgestudeerd ben nog geen baan heb ga ik tijdelijk aan de slag als koerier van (inter)nationale spoedzendingen. Ook weer op oproepbasis en hopelijk veel buitenlandritten. Er werd gemeld dat je het niet erg moet vinden om te slapen in hotels; de klanten zitten in heel Europa :)
Klinkt goed! Ben benieuwd wat voor opdrachten je krijgt :)
pi_156952984
Nu ik in het 3e jaar zit, met nog een kleine 1,5 jaar te gaan, begin ik binnenkort bij een grote OV-vervoerder in Brabant(zijn er 2, maar die ene met rode bussen). Na ongv 2000 uur aan werk, 1,5 jaar incl fulltime vakanties en 10-20u/week word ik in vaste dienst genomen door het bedrijf. Met een brutosalaris van 12,50 oid+talloze toeslagen is dat ook dikke prima, vooral na de studie als ik geen baan heb. Maar alles heeft zn voor en nadelen.

Vandaag een 9 persoonsbus gaan Grünn gebracht, de mannen waren niet al te blij wat er mee was gebeurd _O-. Sidebar was ingedeukt, 2 hoofdsteunen ontbraken, allemaal deukjes en krassen. En dat allemaal in een dialect dat ik niet versta, prachtig! Busje was gehuurd door een kledingwinkel. Allemaal jonge gasten die in de Amsterdamse binnenstad moesten rijden. Hoe die in Brabant terecht is gekomen is me een vraag. Daarna naar Heerenveen, na 20 minuten lopen auto opgepikt, motorlampje blijft branden.. kut, moet ik straks weer teruglopen. Bleek een uitlaatstoring te zijn maar mocht gewoon naar Almere rijden.

Morgen een gloednieuwe 308SW oppikken 8-)
pi_156953495
Hoe chagarijnig worden jullie als de Bluetooth verbinding met je telefoon niet werkt? Als ik weet dat er een grote kans is dat de auto geen Bluetooth heeft, neem ik zo een AUX setje mee, maar soms heb ik ook een auto die na kenteken-check als 2015 aangemerkt staat, en waarvan de audio via Bluetooth gewoon niet werkt. Meestal doet hij het gewoon direct, maar een enkele keer heb je een auto (en dat heb ik al bij een paar merken gehad, van Audi tot Ford) die wel Bluetooth koppelt, maar dan wanneer je muziek afspeelt op je telefoon, er niks over de speakers gaat.

Dan kan ik echt kwaad worden dat ik gewoon zo een hele rit weer naar die tering radio moet luisteren. Soms dan zit gewoon 10 minuten in die auto te kutten met de instellingen en telefoon opnieuw opstarten en zo een steek in mijn maag. Als het dan lang duurt wil het ook nog wel eens zo zijn dat ik van het adres van de klant wegrij, en iets verder ga parkeren om verder te pielen.
pi_156956855
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 20:30 schreef cucked het volgende:
Hoe chagarijnig worden jullie als de Bluetooth verbinding met je telefoon niet werkt? Als ik weet dat er een grote kans is dat de auto geen Bluetooth heeft, neem ik zo een AUX setje mee, maar soms heb ik ook een auto die na kenteken-check als 2015 aangemerkt staat, en waarvan de audio via Bluetooth gewoon niet werkt. Meestal doet hij het gewoon direct, maar een enkele keer heb je een auto (en dat heb ik al bij een paar merken gehad, van Audi tot Ford) die wel Bluetooth koppelt, maar dan wanneer je muziek afspeelt op je telefoon, er niks over de speakers gaat.

Dan kan ik echt kwaad worden dat ik gewoon zo een hele rit weer naar die tering radio moet luisteren. Soms dan zit gewoon 10 minuten in die auto te kutten met de instellingen en telefoon opnieuw opstarten en zo een steek in mijn maag. Als het dan lang duurt wil het ook nog wel eens zo zijn dat ik van het adres van de klant wegrij, en iets verder ga parkeren om verder te pielen.
Als het niet lukt gaat 'ie op Veronica. :7
pi_156957734
Sublime FM!
Nee.
  maandag 19 oktober 2015 @ 22:55:38 #146
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_156957961
quote:
17s.gif Op maandag 19 oktober 2015 22:47 schreef Dimitri_ het volgende:
Sublime FM!
_O_
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_156959889
Als je zeker wilt zijn van een radioloze rit moet je een usb stick, auxkabel, speler met bluetooth en cd's meenemen :7 op die volgorde gebruik ik het zelf.
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 00:24:07 #148
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_156959911
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 00:22 schreef RacerDKB het volgende:
Als je zeker wilt zijn van een radioloze rit moet je een usb stick, auxkabel, speler met bluetooth en cd's meenemen :7 op die volgorde gebruik ik het zelf.
Ik doe gewoon m'n oordopjes in. Luister wel via PowerAmp.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 00:29:19 #149
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_156959955
Voor morgen trouwens vaste prikkie te pakken. Half 11 op Schiphol dus :7
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 01:25:35 #150
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_156960335
Gewoon Classic FM luisteren.
pi_156960515
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 20:30 schreef cucked het volgende:
Hoe chagarijnig worden jullie als de Bluetooth verbinding met je telefoon niet werkt? Als ik weet dat er een grote kans is dat de auto geen Bluetooth heeft, neem ik zo een AUX setje mee, maar soms heb ik ook een auto die na kenteken-check als 2015 aangemerkt staat, en waarvan de audio via Bluetooth gewoon niet werkt. Meestal doet hij het gewoon direct, maar een enkele keer heb je een auto (en dat heb ik al bij een paar merken gehad, van Audi tot Ford) die wel Bluetooth koppelt, maar dan wanneer je muziek afspeelt op je telefoon, er niks over de speakers gaat.

Dan kan ik echt kwaad worden dat ik gewoon zo een hele rit weer naar die tering radio moet luisteren. Soms dan zit gewoon 10 minuten in die auto te kutten met de instellingen en telefoon opnieuw opstarten en zo een steek in mijn maag. Als het dan lang duurt wil het ook nog wel eens zo zijn dat ik van het adres van de klant wegrij, en iets verder ga parkeren om verder te pielen.
Audi heb ik met zowel bluetooth als USB nog nooit werkend gekregen :')
Auto's die alleen telefoon en geen audio per bluetooth ondersteunen zijn ook irritant :(
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_156960520
Morgen wisselritje Grunn - Dordrecht. Lekker 500km rijden *O*
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_156960532
quote:
7s.gif Op maandag 12 oktober 2015 10:16 schreef Amoeba het volgende:
Ik zit hier nu al ruim een half uur te wachten met de vraag of ik dit Duits slagschip mee mag nemen.

[ afbeelding ]
Jij stond zeker in Eindhoven? Ik in Maastricht:

Ben alleen 5 uur onderweg geweest naar Maastricht omdat het bij Boxtel stil lag(aanrijding met een voertuig) en bij Roermond was een wisselstoring. Kom ik aan, is het kenteken anders want 'dat kenteken van jou staat in Eindhoven'. Mij wisten ze alleen zo te vertellen dat ik hem wel mee mocht nemen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:06 schreef A_Valbuena het volgende:
Die rit van EW op Facebook naar Calan in Frankrijk, wat een geluk als je die hebt gekregen _O_
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 17:43 schreef Volluto het volgende:

[..]

Indd, ik had er ook nog op gereageerd, hoewel ik niet in de buurt woon van Rotterdam. Ik denk dat ze een hiker uit die regio zochten, omdat je anders niet in een dag met de trein naar het ophaaladres kunt. Ben wel benieuwd naar de auto etc.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door kweenie1 op 20-10-2015 02:46:09 ]
pi_156961136
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 02:23 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Jij stond zeker in Eindhoven? Ik in Maastricht:
[ afbeelding ]
Ben alleen 5 uur onderweg geweest naar Maastricht omdat het bij Boxtel stil lag(aanrijding met een voertuig) en bij Roermond was een wisselstoring. Kom ik aan, is het kenteken anders want 'dat kenteken van jou staat in Eindhoven'. Mij wisten ze alleen zo te vertellen dat ik hem wel mee mocht nemen.

[..]


[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel hier moaarrr :D
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 08:15:11 #155
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_156961489
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 02:23 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Jij stond zeker in Eindhoven? Ik in Maastricht:
[ afbeelding ]
Ben alleen 5 uur onderweg geweest naar Maastricht omdat het bij Boxtel stil lag(aanrijding met een voertuig) en bij Roermond was een wisselstoring. Kom ik aan, is het kenteken anders want 'dat kenteken van jou staat in Eindhoven'. Mij wisten ze alleen zo te vertellen dat ik hem wel mee mocht nemen.

[..]


[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha dat duurde zo lang voordat ik eindelijk groen licht had. Die planner was er zo klaar mee dat A. hun niks vertelde en mij (via CP) wel _O-
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_156965781
Ew-vrienden hier, kunnen jullie mij wat info verschaffen? Een maatje van me heeft dinsdag sollicitatie bij EW, weten jullie welke auto's ze daar zoal voor de rijtest gebruiken? Hij is net als ik best een autogek en verheugt zich dus graag op wat leuks :P
pi_156965895
Vroeger een fünfer en een S500.. Nu weet ik eigenlijk niet precies?
Nee.
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 14:33:51 #158
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_156967427
De S500 heeft EW niet meer meende ik. Toen ik solliciteerde (twee jaar geleden alweer..) hadden ze inderdaad die auto, een 5-serie en een VW Passat. Allemaal automaat.
pi_156967848
Vw Golf station(?), VW Passat en Mercedes Eklasse. Allen de nieuwe versie, en ik weet niet of ze allemaal automaat hebben of dat de Golf handgeschakeld is.
pi_156970433
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 13:09 schreef underground1009 het volgende:
Ew-vrienden hier, kunnen jullie mij wat info verschaffen? Een maatje van me heeft dinsdag sollicitatie bij EW, weten jullie welke auto's ze daar zoal voor de rijtest gebruiken? Hij is net als ik best een autogek en verheugt zich dus graag op wat leuks :P
Ik moest december vorig jaar in een 530D. Zeker weten dat ze allemaal automaat zijn :)
pi_156970619
Heb trouwens het idee dat sinds ik mijn eigen auto ook gebruik voor EW, ik veel vaker word gebeld. Gemiddeld gebruik ik nu bij 4 van de 5 ritten geen eens OV meer.

Morgen ook weer een rit. Heel vroeg vanaf een locatie waar je dan niet met OV kan komen.
Nee.
pi_156984851
Best - Eindhoven en Eindhoven - Purmurend vandaag
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_156988416
Rijtests werden toen ik 3 weken geleden solliciteerde gedaan in een vw Passat en Mercedes e200.

Net een gloednieuwe (6km) 308sw van Hengelo naar Zaltbommel gereden, kreeg een lift naar het station en nu in de trein naar Waalwijk om een Audi A3 limousine naar Oldenzaal te karren. Prima dagje zo!
pi_156989600
Ik heb over een paar weken mijn sollicitatiegesprek als hiker :D
Binnenkort maar eens goed oefenen met fileparkeren, heb dat sinds mijn rijexamen slechts twee keer moeten doen...
pi_156989810
Ik hoefde tijdens de rijtest niet te fileparkeren, alleen achteruit in een vak. Als je je niet als een complete mongool gedraagt tijdens je rijtest ben je al aangenomen, dus maak je niet te veel zorgen. Desalnietteplus, succes!
pi_156990087
En moet je ook de "rijschoolregels" toepassen (i.e. bij achteruitrijden alleen in spiegels kijken ipv door de achterruit en altijd twee handen aan het stuur)?
pi_156990184
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 12:59 schreef wihehin het volgende:
En moet je ook de "rijschoolregels" toepassen (i.e. bij achteruitrijden alleen in spiegels kijken ipv door de achterruit en altijd twee handen aan het stuur)?
Twee handen aan het stuur lijkt me vrij obvious, niet waar? :') Verder gewoon uit je doppen kijken, niet als een malloot optrekken en rustig aanremmen. Je hoeft niet perfect te rijden, je moet gewoon netjes rijden. Alsof je schoonmoeder naast je zit, zeg maar. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_156990378
En zuinig rijden. Laat die wagen maar lekker uitrollen en door zijn eigen gewicht tot stilstand komen(laatste stukje dan). Ga niet met 4000 toeren optrekken, gewoon netjes en voldoende. Het is geen CBR rijexamen, dus gewoon in de normale spiegels kijken of je kunt.
Achteruit inparkeren was bij mij op een lege parkeerplaats(zonder lijnen oid), dus dat was extreem makkelijk. Als je bij EW op het terrein moet parkeren, goed uitkijken en zet je auto recht neer in het parkeervak. Stuurtechniek is btw dat doorgeven gedoe.
pi_156990748
Thanks, heb er zin in!
pi_156992942
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 13:03 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Twee handen aan het stuur lijkt me vrij obvious, niet waar? :') Verder gewoon uit je doppen kijken, niet als een malloot optrekken en rustig aanremmen. Je hoeft niet perfect te rijden, je moet gewoon netjes rijden. Alsof je schoonmoeder naast je zit, zeg maar. :P
Ik rijd meestal met 1 vinger aan het stuur :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_156993049
Op de snelweg dan. Maar dat is 99% vd rit
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_156993280
quote:
14s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 15:24 schreef Amoeba het volgende:
Op de snelweg dan. Maar dat is 99% vd rit
Succes met een eventuele klapband O-)
pi_156993834
Iemand morgen richting Meerkerk?
pi_156994217
Was er iemand vandaag bij hh in weert?
pi_156995209
Jamaaarr, de BMW heeft nieuwe sloffen gekregen :+
pi_156996679
Morgen eindelijk weer is werken, een ritje Nijmegen - Amsterdam in een Fiat Punto. Nog niet veel bijzonders dus, hopelijk komt er nog wat achteraan :)
pi_156997259
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 20:30 schreef cucked het volgende:
Hoe chagarijnig worden jullie als de Bluetooth verbinding met je telefoon niet werkt? Als ik weet dat er een grote kans is dat de auto geen Bluetooth heeft, neem ik zo een AUX setje mee, maar soms heb ik ook een auto die na kenteken-check als 2015 aangemerkt staat, en waarvan de audio via Bluetooth gewoon niet werkt. Meestal doet hij het gewoon direct, maar een enkele keer heb je een auto (en dat heb ik al bij een paar merken gehad, van Audi tot Ford) die wel Bluetooth koppelt, maar dan wanneer je muziek afspeelt op je telefoon, er niks over de speakers gaat.

Dan kan ik echt kwaad worden dat ik gewoon zo een hele rit weer naar die tering radio moet luisteren. Soms dan zit gewoon 10 minuten in die auto te kutten met de instellingen en telefoon opnieuw opstarten en zo een steek in mijn maag. Als het dan lang duurt wil het ook nog wel eens zo zijn dat ik van het adres van de klant wegrij, en iets verder ga parkeren om verder te pielen.
Hier altijd een AUX-kabel mee voor de iPod, en sinds kort bij de Action ook een USB-aansluiting gekocht voor de iPod voor de paar auto's die geen AUX hebben, maar wel USB. Tot slot heb ik vaak ook nog een mapje mee met gebrande cd's. Alles om maar niet naar die k*t-radio te hoeven luisteren!
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_156997326
Wel balen, want vandaag (of gisteren?) een spoedje naar Heerlen. Dat zijn altijd leuke ritten en lekker in de trein film kijken op de terugweg. Helaas had ik vandaag een tentamen. Oh, ging die vroeg je? Prima! Dat dan weer wel...

Afijn, hopelijk vrijdag a.s. een paar mooie ritten! :)

Ok, doei.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_156997717
quote:
16s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 15:34 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

Succes met een eventuele klapband O-)
Dan vliegen de tentakels vooruit.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157004848
quote:
14s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 15:55 schreef RacerDKB het volgende:
Iemand morgen richting Meerkerk?
Jazekers, morgenmiddag bij de niet snelweg locatie

Vandaag hikerwerkzaamheden bij een Audi dealer, prachtig.
Eerst een wisselrit, A4 Avant brengen en S3 halen, de S3 was te klein voor diegene. Hoop gedoe, bleken de sleutels van mijn S3 nog bij de dealer te liggen. Na gewacht sleutels gekregen en naar de dealer gescheurd. Daarna deze S3 en een "normale" A3 door de wasstraat gedaan en schoongemaakt, nouja, die bakken waren nog zo schoon, was eigenlijk allemaal niet nodig.
pi_157005230
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:22 schreef Gliderfighter het volgende:

[..]

Jazekers, morgenmiddag bij de niet snelweg locatie
Hmm ik moet ook daar heen maar ben er denk ik 11:00 al. En dan vanaf daar met het OV naar Arnhem ;(

quote:
Vandaag hikerwerkzaamheden bij een Audi dealer, prachtig.
Chill!
pi_157006444
Ah jammer! Denk dat ik rond die tijd nog in alkmaar zit, rond 3u meerkerk.
pi_157012827
Ik ben om 1 uur op Utrecht CS en moet dan naar Meerkerk snelweg. Iemand die vanaf daar of vanaf bushalte zin heeft om een lift te geven? 😌
pi_157013580
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 11:13 schreef TommieAH het volgende:
Ik ben om 1 uur op Utrecht CS en moet dan naar Meerkerk snelweg. Iemand die vanaf daar of vanaf bushalte zin heeft om een lift te geven? 😌
Ik weet wel iemand voor je, hij rijdt er toch al langs dus dan kan je zo instappen.

Dit is zijn wagen:
pi_157015155
Tadum tsss...
  donderdag 22 oktober 2015 @ 14:00:40 #186
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_157016454
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:22 schreef Gliderfighter het volgende:

[..]

Jazekers, morgenmiddag bij de niet snelweg locatie

Vandaag hikerwerkzaamheden bij een Audi dealer, prachtig.
Eerst een wisselrit, A4 Avant brengen en S3 halen, de S3 was te klein voor diegene. Hoop gedoe, bleken de sleutels van mijn S3 nog bij de dealer te liggen. Na gewacht sleutels gekregen en naar de dealer gescheurd. Daarna deze S3 en een "normale" A3 door de wasstraat gedaan en schoongemaakt, nouja, die bakken waren nog zo schoon, was eigenlijk allemaal niet nodig.
Reed de S3 fijn? Best een lekker karretje volgens mij, 300 pk in een relatief kleine auto!
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_157018099
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 13:02 schreef TommieAH het volgende:
Tadum tsss...
Sorry, ben zojuist al voor die kutgrap afgestraft door middel van het moeten rijden in een Jumpy van een zekere netbeheerder waarbij elke tien seconden tien oorverdovende piepen te horen waren, vijf kwartier lang.

Wat een marteling :r
pi_157018341
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 16:55 schreef Drowzz het volgende:
Jamaaarr, de BMW heeft nieuwe sloffen gekregen :+
[ afbeelding ]
Nette bak man.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157018705
quote:
9s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 15:31 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Sorry, ben zojuist al voor die kutgrap afgestraft door middel van het moeten rijden in een Jumpy van een zekere netbeheerder waarbij elke tien seconden tien oorverdovende piepen te horen waren, vijf kwartier lang.

Wat een marteling :r
Ik heb eens van wiuwert naar Maastricht moeten rijden, met een constante piep :+ 3,5 uur lang
pi_157018708
quote:
14s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 15:43 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Nette bak man.
Thanks moebs, hoe is het met de merc?
pi_157018782
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 15:57 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Ik heb eens van wiuwert naar Maastricht moeten rijden, met een constante piep :+ 3,5 uur lang
Had ik niet volgehouden, dan was ik sowieso gestopt om oordopjes te kopen. Ik begon heel zen van "ach die piepjes ik negeer ze wel" maar na een uur toch aardig gefrustreerd. Niet een lief zacht piepje maar echt zo'n merg en been tyfusgeluid ;(
pi_157018830
quote:
15s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 16:00 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Had ik niet volgehouden, dan was ik sowieso gestopt om oordopjes te kopen. Ik begon heel zen van "ach die piepjes ik negeer ze wel" maar na een uur toch aardig gefrustreerd. Niet een lief zacht piepje maar echt zo'n merg en been tyfusgeluid ;(
Ik had doppen gekregen in wiuwert haha
pi_157019119
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 15:57 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Thanks moebs, hoe is het met de merc?
Al een week niet gezien! Ik heb al 2 autoradio's gefixt en ga dat zaterdag eens inbouwen. Verder al even een werkplaatshandleiding gevonden, dus we gaan eens zien wat we ervan kunnen maken.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157020116
Morgen een dagje locatiewerk bij de vogel in Groningen. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_157020569
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 16:15 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Al een week niet gezien! Ik heb al 2 autoradio's gefixt en ga dat zaterdag eens inbouwen. Verder al even een werkplaatshandleiding gevonden, dus we gaan eens zien wat we ervan kunnen maken.
Ik heb nog een Haynes manual voor de W201 volgensmij. Interesse in?
Nee.
pi_157020794
Morgen om 11 uur een auto afleveren in Tilburg. 8 uur ophalen in Meerkerk. Zonder file is het iets meer dan een half uur rijden. :')

Aan de andere kant is het wel een gloedjenieuwe Jaguar XE. :)
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_157021117
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 16:58 schreef Sarasi het volgende:
Morgen een dagje locatiewerk bij de vogel in Groningen. :)
Altijd chill!

Net een auto afgeleverd in Putten. Moest worden opgehaald in Spijk bij de Eemshaven (echt het einde van de wereld :')). Collega van ons stond vanmorgen in Spijk bij Gorinchem _O-
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_157021297
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 14:00 schreef McAwesome het volgende:

[..]

Reed de S3 fijn? Best een lekker karretje volgens mij, 300 pk in een relatief kleine auto!
Een hele leuke auto! Mocht er ook mee file rijden, dan is die automaat toch wel heel fijn met tussendoor goed optrekken.

Ik was vandaag wel om 11u in Meerkerk, alleen dan wel in die mega lange file in een Polo. Precies toen kwam het brandstoflampie, dus meteen bij die Shell benzine erin gegooid. Dat ongeluk was zeker een EW'er die er te laat achterkwam dat ie bij de snelweg locatie moest zijn haha.
pi_157021702
quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 17:16 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Ik heb nog een Haynes manual voor de W201 volgensmij. Interesse in?
Ja.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157021718
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 17:25 schreef DireStraits7 het volgende:
Morgen om 11 uur een auto afleveren in Tilburg. 8 uur ophalen in Meerkerk. Zonder file is het iets meer dan een half uur rijden. :')

Aan de andere kant is het wel een gloedjenieuwe Jaguar XE. :)
Gestoord vette bak! _O_

Voor morgen een enkeltje Amersfoort te pakken. Even hopen op een vervolgritje want dat is maar karig.

[ Bericht 5% gewijzigd door Amoeba op 22-10-2015 18:22:38 ]
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157022405
MATCHDAY _O_

Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157033147
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 14:33 schreef Schaafkaas het volgende:
De S500 heeft EW niet meer meende ik. Toen ik solliciteerde (twee jaar geleden alweer..) hadden ze inderdaad die auto, een 5-serie en een VW Passat. Allemaal automaat.
Had van de week m'n sollicitatie en die S500 is er nog wel, ik mocht er m'n rijtest in doen. Wat een genot. _O_

Rijtest stelde inderdaad niet heel veel voor. Zolang je gewoon veilig rijdt en je je aan de verkeersregels houdt, is het al snel goed. Het achteruit in een vakparkeren ging bij mij totaal verkeerd, na iets 3x proberen stond ie half schuin in 't vak en vond die instructeur het wel prima. Aangenomen dus :)

Ben benieuwd naar m'n eerste ritje. Zal wellicht tegenvallen t.o.v. die Mercedes haha.
  donderdag 22 oktober 2015 @ 23:58:35 #203
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_157033481
quote:
14s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 18:37 schreef Amoeba het volgende:
MATCHDAY _O_

[ afbeelding ]
En, genoten?
pi_157033936
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 17:46 schreef Gliderfighter het volgende:

[..]

Ik was vandaag wel om 11u in Meerkerk, alleen dan wel in die mega lange file in een Polo.
Ah niks meegekregen van een lange file of een ongeluk, maar het verklaart wel waarom Waze me er bij Vianen af stuurde en me binnendoor liet rijden. Ben blij dat ik dat advies gevolgd hebt ^O^
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 01:09:22 #205
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_157034380
quote:
14s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 23:58 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

En, genoten?
Prima zaadpot
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157036819
quote:
14s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 18:05 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ja.
Ik zal je even laten weten als ik het in het Limburgse ben, zorg ik wel dattie jouw kant op komt.
Nee.
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:29:00 #207
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_157036955
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 10:21 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Ik zal je even laten weten als ik het in het Limburgse ben, zorg ik wel dattie jouw kant op komt.
Ik ben zondag in je hometown. (Limland dus)

[ Bericht 1% gewijzigd door Amoeba op 23-10-2015 10:45:05 ]
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157037571
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 10:29 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik ben zondag in je hometown. (Limland dus)
Ik weekend daarna pas denk ik. Maar kan em evt wel opsturen. Komt goed!
Nee.
pi_157038702
Had een voicemail, 3 ritten voor maandag. Ik enthousiast terugbellen, ritten gekregen. Blijkt dat ik 40 minuten (!) mag lopen in een stad in Overijssel (geen OV-verbinding) en dan een wisselrit C1 krijg. 's middags nog een half uurtje in een Ford Focus. Die hadden ze mogen houden, ik wil helemaal geen C1 rijden :'(

Had ik nou maar niet teruggebeld :P
pi_157038734
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 12:14 schreef SytseH het volgende:
Had een voicemail, 3 ritten voor maandag. Ik enthousiast terugbellen, ritten gekregen. Blijkt dat ik 40 minuten (!) mag lopen in een stad in Overijssel (geen OV-verbinding) en dan een wisselrit C1 krijg. 's middags nog een half uurtje in een Ford Focus. Die hadden ze mogen houden, ik wil helemaal geen C1 rijden :'(

Had ik nou maar niet teruggebeld :P
Nijverdal :')?
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 12:34:29 #211
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_157039004
Ik heb nog een dikke Master Utrecht - Husseindhoven gekregen. Dat is sowieso 5 euro extra ipv treinen want hoger loon en reserveringen. :)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157043217
Tot voor kort had ik nog nooit in een Kia Sportage gereden en nu krijg ik er maandag weer eentje :') Week 42, 43 en dus 44 zo'n ding gereden.

Tot nu toe verre van mijn favoriete auto. Moet erdoor ook altijd aan dit filmpje denken:

(2 min 46 sec)
pi_157045294
Heuy dat bericht op Facebook. Ar meerkerk verhuisd naar Nijkerk :D
pi_157045466
Kolere zeg, ik denk niet dat ik er nog vaak ga komen dan. Gisteren nog een insignia achteruit het terrein op moeten rijden, omdat er gewoon geen ruimte meer was.
Oh ennuh, je moet nog verder lopen |:( :')
pi_157046002
Lekker dagje locatiewerk gedaan, veel gependeld en gereden. Onder andere twee Ford Galaxy's, dat was wel dikke prima. :9
Your opinion of me is none of my business.
pi_157046220
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 17:47 schreef Drowzz het volgende:
Heuy dat bericht op Facebook. Ar meerkerk verhuisd naar Nijkerk :D
Op facebook lijkt iedereen er nogal blij mee, maar ik snap niet waarom:

25 minuten lopen naar de dichtstbijzijnde bushalte i.p.v. 15 minuten naar het Postkantoor.
Trein naar Utrecht duurt nog eens 36 minuten. De totale reistijd tot Utrecht is dus straks meer dan een uur.
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 18:47:21 #217
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_157046292
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 18:41 schreef Volluto het volgende:

[..]

Op facebook lijkt iedereen er nogal blij mee, maar ik snap niet waarom:

25 minuten lopen naar de dichtstbijzijnde bushalte i.p.v. 15 minuten naar het Postkantoor.
Trein naar Utrecht duurt nog eens 36 minuten. De totale reistijd tot Utrecht is dus straks meer dan een uur.
Was sowieso toch altijd al ongeveer een uur? Minuut of 10-15 lopen naar Postkantoor, gemiddeld 5 minuten wachten (als je het goed plant :7 ) en dan een minuut of 40 naar Utrecht als ik het me goed herinner?

Overigens klopt er volgens mij niks van die post. EW is er zo te zien heel blij mee dat er 2 bussen per uur gaan, maar vanaf Postkantoor heb je (in mijn tijd iig :z ) toch ook 2 bussen per uur? Weliswaar 2 verschillende lijnen, maar wel met ongeveer een half uur er tussen.
pi_157046320
Jep, er was weinig mis met de Arval-locatie in Meerkerk. De enige die hierbij inschiet is Arval zelf (want groter terrein). Wij als hikers kunnen nu een kuteind lopen en Nijkerk is voor niemand echt goed bereikbaar.

Het mooie is ook dat je vanaf die bushalte welgeteld 2(!) minuten in de bus zit naar station Nijkerk. :')
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_157046376
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 18:47 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Overigens klopt er volgens mij niks van die post. EW is er zo te zien heel blij mee dat er 2 bussen per uur gaan, maar vanaf Postkantoor heb je (in mijn tijd iig :z ) toch ook 2 bussen per uur? Weliswaar 2 verschillende lijnen, maar wel met ongeveer een half uur er tussen.
Dat is nog steeds. En de ijverige mensen zouden zelfs nog de snelweghalte kunnen nemen (ca. 20/25 minuten lopen), dus 3 mogelijkheden zelfs.

Bovendien zit je in een dorp en valt er nog wat te beleven; nu kan je ws. over zo'n troosteloos industrieterrein lopen.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 18:56:05 #220
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_157046443
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 18:52 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Dat is nog steeds. En de ijverige mensen zouden zelfs nog de snelweghalte kunnen nemen (ca. 20/25 minuten lopen), dus 3 mogelijkheden zelfs.

Bovendien zit je in een dorp en valt er nog wat te beleven; nu kan je ws. over zo'n troosteloos industrieterrein lopen.
Precies, vaak zat nog even de cafetaria naast de halte ingedoken :D Of de Plus onderweg natuurlijk.

Zelfs wel eens gebruik gemaakt van een of andere gare buurtbus die daar eens in de 2 uur langs komt en naar ik geloof Arkel rijdt _O-
pi_157046965
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 18:41 schreef Volluto het volgende:

[..]

Op facebook lijkt iedereen er nogal blij mee, maar ik snap niet waarom:

25 minuten lopen naar de dichtstbijzijnde bushalte i.p.v. 15 minuten naar het Postkantoor.
Trein naar Utrecht duurt nog eens 36 minuten. De totale reistijd tot Utrecht is dus straks meer dan een uur.
Ja, niet opgezocht hoeveel verder het lopen is, maar das wel lastig dan..
pi_157047426
Het enige goede nieuws, wat ik kan bedenken, is dat er op 900m loopafstand een McDonald's zit. Niet op de route naar het station, dat dan weer niet. Ik ben een keer geweest daar, bij Mercedes. Dat industrieterrein maakt net zo'n depressieve indruk als Waalwijk en Putten.
pi_157059050
Nu nog gaan lobbyen dat die Qliner vaker stopt in de daluren
pi_157059144
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 12:16 schreef yosander het volgende:

[..]

Nijverdal :')?
jup. En om het nog even erger te maken is mijn rit met de focus gecancelled, mag dus in plaats van in een auto naar een stad met wel degelijk ov, ook smiddags lekker 40 minuten lopen. FML
pi_157059177
Maandag Best - Eindje, Eindje - Mstr zachte gee en Mstr zachte gee - Almere

Laatste rit met een RX450 ofzoiets, Lexuuuuuss
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157061345
Lekker hoor, die laatste rit!
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_157062317
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 11:10 schreef SytseH het volgende:

[..]

jup. En om het nog even erger te maken is mijn rit met de focus gecancelled, mag dus in plaats van in een auto naar een stad met wel degelijk ov, ook smiddags lekker 40 minuten lopen. FML
Bummer :') ben er zelf nooit geweest (is een EW locatie volgens mij), maar heb de combinatie Nijverdal + 40 minuten lopen vaak genoeg voorbij zien komen in dit topic :').
Kan overigens wel beamen dat het OV ruk is in Nijverdal.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_157063378
Bij een wisselrit zou ik gewoon een OV fiets huren voor 3,25. Daar spaar je dan ongeveer een uur mee aan tijd.
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 17:33:31 #229
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_157065070
Mijn auto was schoon. Toen appte ene Kiprollade of ik nog zin had om een blokje om te gaan. Toen gingen we over allemaal landweggetjes rijden. Toen was mijn auto niet meer schoon.









:'( :'(
pi_157065204
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 17:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Mijn auto was schoon. Toen appte ene Kiprollade of ik nog zin had om een blokje om te gaan. Toen gingen we over allemaal landweggetjes rijden. Toen was mijn auto niet meer schoon.

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

:'( :'(

Pff
Jaja:



Nu jij weer hah
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 17:41:33 #231
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_157065299
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 17:38 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Jaja:

[ afbeelding ]

Nu jij weer hah
Haha, ook goed bezig ja :D

Maar man man man, ik had het effect van 1 klein ritje over wat landweggetjes toch wel onderschat :') Kwart van m'n tank is weg, auto is van blinkend schoon naar zeer smerig gegaan...
Maar het was wel leuk sturen :7
pi_157066552
Zo, eerste twee daagjes gekoerierd en meer dan 1000 km afgelegd. Gaat lekker zo.
pi_157067070
Nou radio is ingebouwd, enige elektra gefixt en de uitlaat/kachel eens bestudeerd, kachel vooralsnog zonder resultaat. Uitlaat wordt uitgesteld naar het voorjaar.

Conclusie van de Benz is dat ik daar eens goed voor mag zitten. Ik denk dat ik het hele interieur moet strippen om erachter te komen wat er loos is met die kachel.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 21:24:49 #234
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_157070480
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 18:53 schreef RTS91 het volgende:
Zo, eerste twee daagjes gekoerierd en meer dan 1000 km afgelegd. Gaat lekker zo.
Beetje relaxte bus?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_157100472
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 16:07 schreef Volluto het volgende:
Bij een wisselrit zou ik gewoon een OV fiets huren voor 3,25. Daar spaar je dan ongeveer een uur mee aan tijd.
Maar ben je wel tien euro kwijt aan abonnementskosten.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_157103261
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 22:00 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Maar ben je wel tien euro kwijt aan abonnementskosten.
Tja, dat doe ik dus vaak met de auto. Als ik als PC een rit heb met hetzelfde start- en eindadres ga ik met mijn auto erheen.
Vervolgens schrijf je de uren op die je erover zou doen met het OV.

Profit. :7
Nee.
pi_157104237
Ik mag morgen meteen kennis gaan maken met de nieuwe locatie in Nijkerk. Lijkt me idd niet echt een verbetering, wel voor A zelf qua ruimte natuurlijk voor voor ons zal het dus steeds een half uur lopen naar het station zijn.

Maar, Nijmegen - Breda per v70 en Oosterhout - Nijkerk in een clio ;)
  maandag 26 oktober 2015 @ 00:05:06 #238
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_157104257
De Benz staat nu in Eindhoven :7
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157104558
quote:
14s.gif Op maandag 26 oktober 2015 00:05 schreef Amoeba het volgende:
De Benz staat nu in Eindhoven :7
Mag toch hopen dat je in Woensel woont, daar issie thuis!
Nee.
  maandag 26 oktober 2015 @ 01:01:36 #240
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_157104588
quote:
14s.gif Op maandag 26 oktober 2015 00:52 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Mag toch hopen dat je in Woensel woont, daar issie thuis!
Woensel present mattie :7
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157105679
quote:
7s.gif Op zondag 25 oktober 2015 23:07 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Tja, dat doe ik dus vaak met de auto. Als ik als PC een rit heb met hetzelfde start- en eindadres ga ik met mijn auto erheen.
Vervolgens schrijf je de uren op die je erover zou doen met het OV.

Profit. :7
is ook nog een optie, maar met die 1.8 turbo van mij geef ik van Enschede naar Nijverdal volgens mij meer uit dan het dagje werken oplevert :'(

Als het weer zo blijft als het nu is gooi ik wel een podcast aan en loop ik het lekker langzaam, meer uren schrijven..
pi_157105852
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 08:53 schreef SytseH het volgende:

[..]

is ook nog een optie, maar met die 1.8 turbo van mij geef ik van Enschede naar Nijverdal volgens mij meer uit dan het dagje werken oplevert :'(

Als het weer zo blijft als het nu is gooi ik wel een podcast aan en loop ik het lekker langzaam, meer uren schrijven..
Het is niet alsof mijn auto zo enorm zuinig is.
Maar stel je bent een uur eerder thuis, dat levert je dan 10 euro op.
Daar kun je toch al gauw 40 kilometer voor rijden.
Nee.
  maandag 26 oktober 2015 @ 09:26:42 #243
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_157106030
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 08:53 schreef SytseH het volgende:

[..]

is ook nog een optie, maar met die 1.8 turbo van mij geef ik van Enschede naar Nijverdal volgens mij meer uit dan het dagje werken oplevert :'(

Als het weer zo blijft als het nu is gooi ik wel een podcast aan en loop ik het lekker langzaam, meer uren schrijven..
1.8 turbo _O_

Rij jij dan voor iets?
pi_157107003
quote:
14s.gif Op maandag 26 oktober 2015 09:10 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Het is niet alsof mijn auto zo enorm zuinig is.
Maar stel je bent een uur eerder thuis, dat levert je dan 10 euro op.
Daar kun je toch al gauw 40 kilometer voor rijden.
10 euro equals 7 liter, 70 km dus heuj
pi_157110339
quote:
10s.gif Op maandag 26 oktober 2015 09:26 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

1.8 turbo _O_

Rij jij dan voor iets?
Seat Ibiza 1.8 20VT FR. 2005, kanariegeel, 108.000 op de teller. Door de vorige eigenaar gechipt, dus ongeveer 180pk. Uiteraard niet zonder z'n eigen scala aan problemen, vorig jaar voor 1000+ aan verklust en als dank heeft hij besloten z'n blanke laklaag af te gaan werpen. Maarja, het rijdt wel heerlijk :)

Ben ondertussen weer begonnen aan de wandeling naar station Nijverdal, ben ondertussen wel overtuigd geraakt van het feit dat ik de auto had moeten pakken. Dat doen we de volgende keer dan maar.
  maandag 26 oktober 2015 @ 13:35:14 #246
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_157110430
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 13:30 schreef SytseH het volgende:

[..]

Seat Ibiza 1.8 20VT FR. 2005, kanariegeel, 108.000 op de teller. Door de vorige eigenaar gechipt, dus ongeveer 180pk. Uiteraard niet zonder z'n eigen scala aan problemen, vorig jaar voor 1000+ aan verklust en als dank heeft hij besloten z'n blanke laklaag af te gaan werpen. Maarja, het rijdt wel heerlijk :)

Ben ondertussen weer begonnen aan de wandeling naar station Nijverdal, ben ondertussen wel overtuigd geraakt van het feit dat ik de auto had moeten pakken. Dat doen we de volgende keer dan maar.
Ja, dat is inderdaad een lekker blok, heb ik ook in mijn bolide liggen :7 een van de betrouwbaarste VAG-motoren uit de geschiedenis ook.

Ik heb mijn auto bijna een jaar nu en er zit nu ook ongeveer 1k aan onderhoud in. Kleine beurt, nieuwe distributieriem, nieuwe accu.

Wel mooie kilometerstand bij jou overigens!!
  maandag 26 oktober 2015 @ 13:44:18 #247
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_157110630
Even snel kaartjes 020-Heerenveen besteld via de werkgever. Kan ik tenminste Foppe nog een keer aan het werk zien...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_157110740
quote:
14s.gif Op maandag 26 oktober 2015 13:35 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ja, dat is inderdaad een lekker blok, heb ik ook in mijn bolide liggen :7 een van de betrouwbaarste VAG-motoren uit de geschiedenis ook.

Ik heb mijn auto bijna een jaar nu en er zit nu ook ongeveer 1k aan onderhoud in. Kleine beurt, nieuwe distributieriem, nieuwe accu.

Wel mooie kilometerstand bij jou overigens!!
Ja het blok is niet kapot te krijgen inderdaad, maar die dingen eromheen (radiator, stuurkogels, luchtmassameter, uitlaat en turbopakkingen) kosten helaas ook aardig wat centjes.

Raak de laatste tijd ook nog wel eens m'n achterkant kwijt als het een beetje regent, dus vanaf volgend zomerseizoen ook twee nieuwe bandjes nodig....

Heb hem gekocht met 79k erop dus hij is inderdaad pas net ingereden :D
  maandag 26 oktober 2015 @ 13:58:16 #249
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_157110872
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 13:51 schreef SytseH het volgende:

[..]

Ja het blok is niet kapot te krijgen inderdaad, maar die dingen eromheen (radiator, stuurkogels, luchtmassameter, uitlaat en turbopakkingen) kosten helaas ook aardig wat centjes.

Raak de laatste tijd ook nog wel eens m'n achterkant kwijt als het een beetje regent, dus vanaf volgend zomerseizoen ook twee nieuwe bandjes nodig....

Heb hem gekocht met 79k erop dus hij is inderdaad pas net ingereden :D
Denk dat ik dan geluk heb, bij die beurt zijn wat vloeistoffen en de multiriem vervangen (en laatst dus de distributieriem met alle bijbehorende dingen), toen zei de monteur nog dat ik weer jaren vooruit kon :D vorige week ook weer APK gekeurd zonder opmerkingen of adviespunten.

Bij mij staat er op een paar honderd kilometer na alweer 2 ton op, gaat hard hier :D maar ja, het rijdt ook zo lekker he :+

Alleen jammer dat ik moeite moet doen voor 1:10, een zesbak had niet misstaan. Maar goed, wat maakt het allemaal uit :7
pi_157110973
Dat gaat hard, uit welk jaar is die RS dan?
Op een goeie dag haal ik 1:11 inderdaad, en met 140 maak je in z'n vijf al gauw 4000 toeren, een zes/overdrive was echt geen overbodige luxe geweest...
  maandag 26 oktober 2015 @ 14:13:06 #251
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_157111130
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 14:04 schreef SytseH het volgende:
Dat gaat hard, uit welk jaar is die RS dan?
Op een goeie dag haal ik 1:11 inderdaad, en met 140 maak je in z'n vijf al gauw 4000 toeren, een zes/overdrive was echt geen overbodige luxe geweest...
Hij is van maart 2002. Gekocht vorig jaar december met 177k. Maar goed, zolang ie het gewoon doet vind ik het prima :P

Ik draai bij 140 ongeveer 3500rpm overigens, maar mijn record op een lange snelwegrit met netjes 130 rijden op de cruisecontrol is 1:10,8 :') maar goed, een Octavia zal wel iets zwaarder zijn dan een Leon denk ik.
  maandag 26 oktober 2015 @ 15:09:12 #252
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_157112135
Mijn steenoude 1.6 8 klepper doet over het algemeen 1 op 13/14,heb dan ook wel 89 knalharde pk's
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_157114836
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 14:13 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Hij is van maart 2002. Gekocht vorig jaar december met 177k. Maar goed, zolang ie het gewoon doet vind ik het prima :P

Ik draai bij 140 ongeveer 3500rpm overigens, maar mijn record op een lange snelwegrit met netjes 130 rijden op de cruisecontrol is 1:10,8 :') maar goed, een Octavia zal wel iets zwaarder zijn dan een Leon denk ik.
mijn Ibiza (1.4 74kw van 2002) was anders ook dik 1000kg. 1:14 bij normaal gebruik..4k rpm bij 130kmh :(
De 308 doet 1:12, iets van 3500rpm bij 130 en ook 5-bak.

Maar het blijft leuk speelgoed, zo'n Ibiza. Zou denk ik ook zo de 308 inruilen op een nieuwe cupra of fr bocanegra.. Als je weet hoe erg ik mijn Ibiza heb mishandeld zonder grote defecten....
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_157118275
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 17:33 schreef Marco001 het volgende:

[..]

mijn Ibiza (1.4 74kw van 2002) was anders ook dik 1000kg. 1:14 bij normaal gebruik..4k rpm bij 130kmh :(
De 308 doet 1:12, iets van 3500rpm bij 130 en ook 5-bak.

Maar het blijft leuk speelgoed, zo'n Ibiza. Zou denk ik ook zo de 308 inruilen op een nieuwe cupra of fr bocanegra.. Als je weet hoe erg ik mijn Ibiza heb mishandeld zonder grote defecten....
Mijn 6 in lijn doet 3000rpm met 130 :D 5-bak
pi_157122465
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 19:51 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Mijn 6 in lijn doet 3000rpm met 130 :D 5-bak
1.6 thp, 4 cilinders en een turbo dus. Turbo's ❤
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_157122824
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:44 schreef Marco001 het volgende:

[..]

1.6 thp, 4 cilinders en een turbo dus. Turbo's ❤
Die 308 heeft ons mams in SW :+ alleen dan t 120pk blok zonder turbo
pi_157124632
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 19:51 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Mijn 6 in lijn doet 3000rpm met 130 :D 5-bak
Lijn 6 O+
Nee.
pi_157125175
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 21:24 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Beetje relaxte bus?
Nieuwe Opel Combo's, wel redelijk, schreeuwt alleen om een zesde versnelling. Die dingen rijden overigens 120 - 140k per jaar. Had ook een dagje een hagelnieuwe huur Transit Connect mee, dat was toch wel een stuk beter!

Vandaag 700 km afgelegd, o.a. wat bloemen vervoerd naar Dortmund.
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 09:22:11 #259
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_157129156
In plaats van autorijden zorgen dat ik nog mag autorijden. Derhalve zit ik nu braaf bij de huisarts. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157137803
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 09:22 schreef Amoeba het volgende:
In plaats van autorijden zorgen dat ik nog mag autorijden. Derhalve zit ik nu braaf bij de huisarts. :')
En? Blind verklaard? :+
pi_157153487
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 16:54 schreef Drowzz het volgende:

[..]

En? Blind verklaard? :+
Nee, moest ergens 'ja' aanvinken, maar het CBR stuurt je zonder ommekijken door naar een arts. Ben voor hetzelfde nu al 3x gekeurd dus binnen 3 jaar. :')

Op m'n dooie gemakkie eens opsturen naar het CBR. Ik hoef pas in februari te verlengen. :)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 28 oktober 2015 @ 07:24:28 #262
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_157153674
Matchday _O_ _O_

Ajax gaat gesloopt worden _O_ _O_
pi_157154244
Na jaren van auto's rondbrengen krijg ik dan maandag eindelijk mijn eigen leaseauto in ontvangst :7 Weet helaas nog niet wat, want het is een voorloper ;(
pi_157154662
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 07:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Matchday _O_ _O_

Ajax gaat gesloopt worden _O_ _O_
Nee _O_
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157154910
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 08:48 schreef Viezze het volgende:
Na jaren van auto's rondbrengen krijg ik dan maandag eindelijk mijn eigen leaseauto in ontvangst :7 Weet helaas nog niet wat, want het is een voorloper ;(
Sowieso een afgeragde C1 oid, vaak zat meegemaakt :')
pi_157155015
Denk het niet, dat is namelijk net een klasse lager. Laten we het hopen in ieder geval :')
pi_157155084
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 09:51 schreef Viezze het volgende:
Denk het niet, dat is namelijk net een klasse lager. Laten we het hopen in ieder geval :')
Wat word je lease auto?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157155120
Dat weet ik ook nog niet :P Ik krijg keuze uit twee auto's, maar ze zijn nog niet beschikbaar (dus kans dat het een nieuwe wordt). Het is in ieder geval in de klasse Polo/Fiesta/Yaris etc.

Hopelijk krijg ik hem wel voor 2016, want dan veranderen de bijtellingsregels weer eens. Wat natuurlijk wel weer inhoudt dat er veel ritten zullen zijn :P
pi_157155255
Ik denk ook wel dat December druk gaat worden, iedereen levert nog even snel zijn auto in en krijgt de nieuwe als kerstkado.
pi_157156017
Als je een dezer dagen in Nijkerk moet afleveren mag het kentekenbewijs in de auto blijven voorlopig, en het transportformulier nemen ze in want er is nog geen scanner en dergelijke. Dus twee keer invullen of fotootje er van nemen.

Dit verschilt dus ten opzichte van Meerkerk :)
pi_157158749
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 09:56 schreef Amoeba het volgende:
Lokpost
Moebs, kom Eindje chillen :7
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_157158769
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 07:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Matchday _O_ _O_

Ajax gaat gesloopt worden _O_ _O_
pi_157160316
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 13:51 schreef trolley het volgende:

[..]

Moebs, kom Eindje chillen :7
Andere keer. Ik was met wat vrienden een dak aan het isoleren.

Nu nog even een dikke Benz meesnaaien naar Damsco. :7 pics volgen als ik 'm geil genoeg vind
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157162448
Eentje dan:


Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 28 oktober 2015 @ 17:29:52 #275
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_157162658
Tijd voor de Kuip _O_ _O_

Zit de hele dag al op en neer te stuiteren van de adrenaline :')
pi_157163507
Ik werd vanmiddag op mijn tocht van de nieuwe locatie in Nijkerk naar het station opgepikt door een vriendelijke local, die mij wel bij het station af wilde zetten. 100 meter verder dan waar ik instapte liepen nog 3 senioren maar die scheurde we snel voorbij :) Die man probeerde in een of ander lokaal accent nog een paar grappen te maken, maar ik kon er helaas weinig van verstaan..
pi_157164152
Ik heb een paar vragen aan de mensen die als privé chauffeur werkzaam zijn voor Easy Way

- Mag je tijdens het rijden gewoon gebruik maken van een navigatiesysteem die aanwezig is in de auto of die je zelf meeneemt of is het de bedoeling dat je de hele route voorbereidt?
- Krijg je bij werk laat in de avond/nacht of in het weekend een toeslag?
- Krijg je bovenop het salaris dat op de website van Easyway staat (¤ 10,12) ook nog vakantietoeslag en/of vakantiedagen of is dat al inbegrepen in dat bedrag?

Alvast dank voor de antwoorden!
pi_157164765
Tweede rit deze week die bij aankomst ophaaladres niet door bleek te gaan wegens miscommunicatie :Z Vermoeiend en zonde van de tijd.
pi_157165051
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 18:51 schreef Herrieberrie het volgende:
Ik heb een paar vragen aan de mensen die als privé chauffeur werkzaam zijn voor Easy Way

- Mag je tijdens het rijden gewoon gebruik maken van een navigatiesysteem die aanwezig is in de auto of die je zelf meeneemt of is het de bedoeling dat je de hele route voorbereidt?
- Krijg je bij werk laat in de avond/nacht of in het weekend een toeslag?
- Krijg je bovenop het salaris dat op de website van Easyway staat (¤ 10,12) ook nog vakantietoeslag en/of vakantiedagen of is dat al inbegrepen in dat bedrag?

Alvast dank voor de antwoorden!
Ja, mag je vrijwel altijd gebruiken maar er wordt wel verwacht dat je de weg enigszins kent, in het geval van onverwachte file e.d.
Heb 1 keer een rit zonder navigatie moeten rijden. Verder altijd navigatie in de auto gehad. Neem nooit zelf een navigatie mee.
Nee
Nee
Nee.
pi_157170608
Gefeliciteerd en tot volgende week. Was wel te merken dat Ajax erdoorheen zat de tweede helft. Jammer dat Ajax in de eerste helft het overwicht niet om wist te zetten in betere kansen of goals.

Tevens El Ghazi op de bank :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 28 oktober 2015 @ 22:29:00 #281
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_157172245
JAAAAAAAAAA SUPER FEYENOORD YOU MAKE US HAPPY!!!!!!!!!!!!!!!!
KOMEN WIJ UIT ROTTERDAM???? KEN JE DAT NIET HOREN DAN!!!!!!!!!! EN DAN IS ALLESSSSSSS WAT JE HOORT HET LIED VAN FEYENOORD!!!!!

Man man wat een ontlading _O_ _O_ _O_ en op basis van de tweede helft niet meer dan verdiend.
pi_157172540
Tis maar een wedstrijd zeg, jeetje...
Nee.
pi_157174197
quote:
17s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 22:29 schreef Irritatie100 het volgende:
JAAAAAAAAAA SUPER FEYENOORD YOU MAKE US HAPPY!!!!!!!!!!!!!!!!
KOMEN WIJ UIT ROTTERDAM???? KEN JE DAT NIET HOREN DAN!!!!!!!!!! EN DAN IS ALLESSSSSSS WAT JE HOORT HET LIED VAN FEYENOORD!!!!!

Man man wat een ontlading _O_ _O_ _O_ en op basis van de tweede helft niet meer dan verdiend.
Ja Ajax kon het tempo niet volhouden helaas. Anderzijds *^$^ Fischer had die bal wel mogen maken. Puike pak wel van Vermeer.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 09:47:12 #284
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_157178094
Lekker wakker worden vanmorgen, met al die zure reacties van Veltjongetje en consorten _O_
pi_157182532
Nog even een spoedje Groningen - Rhoon per gloednieuwe Insignia en de terugweg lekker betaald studeren :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_157182541
Morgen Oirschot - Uitgeest en Alkmaar - Amersfoort
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157187589
Morgen wiuwert-Heerlen (beste zit) en daarna eindje - Almere
pi_157188247
Morgen Groningen - Borculo en Groningen - Groningen haha..
pi_157188420
Morgen weekend!
pi_157189852
Vandaag uitslag eerste ronde selectie voor buschauffeur: Passed! Volgende ronde is rijtest, maar dat is een makkie :7
Het einde van mijn EW tijdperk komt dichterbij.
pi_157190466
Vandaag een retourtje Boortmeerbeek (bij Mechelen) met de trein, want de auto was totaal onvindbaar en na 10 telefoontjes ben ik, onverrichter zake, naar huis teruggekeerd. Die trein vanuit Antwerpen naar Roosendaal is echt ongelooflijk traag, vandaag was al de tweede keer dat we de hele rit achter de stoptrein aan moesten hobbelen. Met de bus in België is ook altijd een belevenis, want je moet maar gokken wanneer je uit moet stappen. Een stem of schermpje in de bus bestaat nog nog niet daar blijkbaar.
Voor morgen een rit voor een potentiële nieuwe klant. Vervolgens een retourtje Nijmegen Groningen.
pi_157190692
Oh bedoel je dat VW verhuurbedrijf dat in Assen en Groningen zit (¤mobil)? Die is al heel lang klant, alleen staat dat nog steeds in de opmerkingen. Vorig jaar nog een Den Bosch-Assen voor gereden en pas een Den Bosch-Groningen in een T5.
pi_157191765
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 20:47 schreef Volluto het volgende:
Vandaag een retourtje Boortmeerbeek (bij Mechelen) met de trein, want de auto was totaal onvindbaar en na 10 telefoontjes ben ik, onverrichter zake, naar huis teruggekeerd. Die trein vanuit Antwerpen naar Roosendaal is echt ongelooflijk traag, vandaag was al de tweede keer dat we de hele rit achter de stoptrein aan moesten hobbelen. Met de bus in België is ook altijd een belevenis, want je moet maar gokken wanneer je uit moet stappen. Een stem of schermpje in de bus bestaat nog nog niet daar blijkbaar.
Voor morgen een rit voor een potentiële nieuwe klant. Vervolgens een retourtje Nijmegen Groningen.
Je zou ook beleefd aan de chauffeur kunnen vragen of hij wil stoppen bij de gewenste halte. :)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157192310
Nieuwe Insignia reed fijn. 170pk benzine, automaat en prima uitgerust (zelfs stuurverwarming). Nieuwe interface is ook prettiger.
Overigens van Utrecht tot aan Rotterdam niet eens de maximumsnelheid kunnen rijden :').
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 22:06:00 #295
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_157193270
Morgen sollicitatie bij Easyway, Moet ik echt afscheid gaan nemen van me net getrimde baard?
pi_157193313
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 22:06 schreef Repeating het volgende:
Morgen sollicitatie bij Easyway, Moet ik echt afscheid gaan nemen van me net getrimde baard?
Laatste spoiler in de OP.
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 22:28:03 #297
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_157193947
quote:
9s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 22:07 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Laatste spoiler in de OP.
Ok. Vraag anders gesteld: definieer baard.
pi_157194135
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 22:28 schreef Repeating het volgende:

[..]

Ok. Vraag anders gesteld: definieer baard.
Gezichtsbeharing. Hoe moeilijk is het. Je mag geen baard/baardje/stoppels/sinterllaasbaard/baardschaduw/donshaar/etc op je gezicht hebben. Wenkbrauwen zijn wel toegestaan.
Your opinion of me is none of my business.
pi_157194532
Daarom werken Sarasi en Amoeba ook bij AR, kunnen ze respectievelijk haar snor en zijn nekbaard en bovenlipdons houden :D
pi_157194577
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 22:50 schreef underground1009 het volgende:
Daarom werken Sarasi en Amoeba ook bij AR, kunnen ze respectievelijk haar snor en zijn nekbaard en bovenlipdons houden :D
Ja zeg ik ga toch niet scheren. Weet je hoe lang het duurt om een fatsoenlijke snor te kweken als vrouw?!
Your opinion of me is none of my business.
pi_157194613
quote:
10s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 22:52 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ja zeg ik ga toch niet scheren. Weet je hoe lang het duurt om een fatsoenlijke snor te kweken als vrouw?!
Geen idee, ik ben stiekem erg jaloers op je weelderige haargroei, die ontbreekt nog bij mij :D
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')