abonnement Unibet Coolblue
pi_156912207
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 15:47 schreef satopex het volgende:
als je elkaar goed ken en vertrouwt moet het geen probleem wezen om gezamenlijk met elkaar je eigen af te trekken.(ga er wel vanuit in de leeftijd van 12 tot 14 jaar) :P toen ik nog jong was gingen met z'n vieren gezamenlijk aftrekken en kijken wie het meeste sperma spoot en hoever.als je jong bent ga wel eens expemiteren .
Dit is toch niet serieus? Wat ontzettend ongeil en onaantrekkelijk.

Ik ga mijn vriend eens vragen of hij dat soort rare dingen ook heeft gedaan.
pi_156912240
Overigens niets mis met mannen die het met mannen doen. Ik zie een MMV best zitten hoor. Maar ik vind dit wel zo puberaal? Wacht gewoon tot je een vriend(in) hebt waarbij je in het bijzijn kunt rukken. Ik ga ook niet naast een vriendin zitten vingeren. Tenzij ik seks heb met die vriendin.
pi_156918175
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2015 00:01 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nee ze preuts en bekrompen maken is beter... Tssss
Sorry hoor, maar enkel flikkers trekken zich af in groep. Wtf zelfs. Ben nu een jonge twintiger, had een vrij grote groep vrienden toen ik rond de 12-14 was en nooit ook maar iets in de buurt gekomen van zoiets onzedelijk. Het is je eigen keuze om je kinderen liberaal op te voeden, maar zelfs dan zijn er nog altijd grenzen.
pi_156918613
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 18:06 schreef Linda94 het volgende:
Ik toon ook mijn cavia aan iedereen hoowrrrr
Cavia :')
Maakt ze ook geluid? :D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_156918627
Zeker niet normaal.
pi_156918676
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 00:09 schreef rosaaa het volgende:
Overigens niets mis met mannen die het met mannen doen. Ik zie een MMV best zitten hoor. Maar ik vind dit wel zo puberaal? Wacht gewoon tot je een vriend(in) hebt waarbij je in het bijzijn kunt rukken. Ik ga ook niet naast een vriendin zitten vingeren. Tenzij ik seks heb met die vriendin.
Het is toch ook puberaal? TS is 14! :D

Overigens zijn vrouwen zelden competitief ingesteld (zoals mijn huidige vriendin dan 1 van die uitzonderingen is :P ). Ik denk dat je weinig vrouwen zal horen van: "Haha, mijn clit is de grootste van al mijn vriendinnen, frigide mutsen!" :D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_156925024
quote:
10s.gif Op zondag 18 oktober 2015 13:27 schreef Godshand het volgende:

[..]

Het is toch ook puberaal? TS is 14! :D

Overigens zijn vrouwen zelden competitief ingesteld (zoals mijn huidige vriendin dan 1 van die uitzonderingen is :P ). Ik denk dat je weinig vrouwen zal horen van: "Haha, mijn clit is de grootste van al mijn vriendinnen, frigide mutsen!" :D
Sterker nog: ik denk dat vrouwen zich al gauw schamen als ze een grote clit hebben. Wat natuurlijk nergens voor nodig is.
pi_156925044
quote:
10s.gif Op zondag 18 oktober 2015 13:27 schreef Godshand het volgende:

[..]

Overigens zijn vrouwen zelden competitief ingesteld (zoals mijn huidige vriendin dan 1 van die uitzonderingen is :P ). Ik denk dat je weinig vrouwen zal horen van: "Haha, mijn clit is de grootste van al mijn vriendinnen, frigide mutsen!" :D
Bij bitches onderling gaat het ook om de boobs.
Conscience do cost.
pi_156925067
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 17:50 schreef ems. het volgende:

[..]

Bij bitches onderling gaat het ook om de boobs.
Klopt. Die laten we dan wel weer regelmatig aan elkaar zien :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2015 17:51:44 ]
  Moderator zondag 18 oktober 2015 @ 18:19:45 #85
441859 crew  Lenny77
pi_156925654
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 13:00 schreef berko13 het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar enkel flikkers trekken zich af in groep. Wtf zelfs. Ben nu een jonge twintiger, had een vrij grote groep vrienden toen ik rond de 12-14 was en nooit ook maar iets in de buurt gekomen van zoiets onzedelijk. Het is je eigen keuze om je kinderen liberaal op te voeden, maar zelfs dan zijn er nog altijd grenzen.
Dat heeft absoluut niets met flikkers of homoseksualiteit te maken! Dat is prille ontdekking. Mocht er iemand bij zitten die ouder is dan is het verkeerd natuurlijk. Zeker als die oudere het vraagt. Maar gewoon jonge jongens onder elkaar kan toch geen kwaad?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_156936414
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2015 18:19 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dat heeft absoluut niets met flikkers of homoseksualiteit te maken! Dat is prille ontdekking. Mocht er iemand bij zitten die ouder is dan is het verkeerd natuurlijk. Zeker als die oudere het vraagt. Maar gewoon jonge jongens onder elkaar kan toch geen kwaad?
Het zal geen kwaad kunnen maar echt normaal lijkt het mij ook niet.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_156936442
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2015 18:19 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dat heeft absoluut niets met flikkers of homoseksualiteit te maken! Dat is prille ontdekking. Mocht er iemand bij zitten die ouder is dan is het verkeerd natuurlijk. Zeker als die oudere het vraagt. Maar gewoon jonge jongens onder elkaar kan toch geen kwaad?
Het kan geen kwaad maar zeggen dat het niets met homoseksualiteit te maken heeft slaat natuurlijk nergens op. :D
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_156936824
Ik wist het nog wel ik was 12 en we waren klaar met zwemmen dus we zaten met ze alle in de kleedkamer en kwamen op het idee om te kijken wie het grootste heeft. Maar mijne werd niet stijf :') als ik er nu zo over nadenk is het best wel gay.
  One tough cookie maandag 19 oktober 2015 @ 03:20:48 #89
169210 liesje1979
pi_156937935
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 00:16 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Het kan geen kwaad maar zeggen dat het niets met homoseksualiteit te maken heeft slaat natuurlijk nergens op. :D
Jawel dat slaat het wel. Puberjongetjes, vol van testosteron en onzeker over de ontwikkeling. Er staat nergens dat ze op elkaar fappen maar dat ze fappen in elkaars bijzijn. lijkt eerder een soort competitie iets dan een geilheid op elkaar.
pi_156937939
quote:
14s.gif Op maandag 19 oktober 2015 03:20 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Jawel dat slaat het wel. Puberjongetjes, vol van testosteron en onzeker over de ontwikkeling. Er staat nergens dat ze op elkaar fappen maar dat ze fappen in elkaars bijzijn. lijkt eerder een soort competitie iets dan een geilheid op elkaar.
:')

Ik heb ook vol testosteron gezeten maar dit zou echt niet bij me opkomen.

Moet iedereen verder zelf weten natuurlijk.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_156940818
Geen jerkcircle met vrienden beginnen. :')
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator maandag 19 oktober 2015 @ 13:08:59 #92
441859 crew  Lenny77
pi_156942562
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 00:42 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ik wist het nog wel ik was 12 en we waren klaar met zwemmen dus we zaten met ze alle in de kleedkamer en kwamen op het idee om te kijken wie het grootste heeft. Maar mijne werd niet stijf :') als ik er nu zo over nadenk is het best wel gay.
En ben je gay?
Nee.
Ben je er gay door geworden?
Nee.
Is het dan gay?
Nee!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_156950359
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 20:21 schreef jaha het volgende:

[..]

Je bent nog erg jong. Als je het wil proberen of iemand daagt je uit: hou er wel rekening mee dat veel mensen dat niet begrijpen. Voor je het weet worden er roddels over je verteld. Dat je op jouw leeftijd je sexualiteit "ontdekt" is heel normaal. De meeste mensen worden tussen hun 12 en 15e voor het eerst verliefd, ontdekken dat het leuk is om met hun pik of met hun kut te spelen en ontdekken ook dat het super leuk is om seks te hebben met iemand die van hun houdt. Maar wie je écht bent, wat je écht wil en of je liever seks met een jongen of met een meisje hebt, dat zijn dingen die je zélf bepaalt. Daar gaat de rest van de wereld niet over. Doe wat je gelukkig maakt!
O+
Zolang er was is, is er leven.
pi_156953649
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 11:21 schreef Eugene.H het volgende:
Er zijn grenzen aan: doe waar je zelf zin in hebt :')
Het is niet echt gepast om zo ff je leuter uit de broek te halen
Klopt. Deden wij alleen bij voetbaltraining. Kijken wie de stijfste had.
5 Ferrari's op videoband!
pi_156967802
Zelf niet gedaan, echter zou ik het niet als abnormaal bestempelen, dit soort experimentele en competitieve gedrag dat verband houdt met seksualiteit.
  woensdag 21 oktober 2015 @ 10:31:07 #96
433549 darkbright
Ik hou van jou
pi_156986901
GAY, je moet toch iets van opwinding voelen voor een stijve te krijgen. Wanneer je dat kunt in een omgeving met alleen geslachtsgenoten en dan ook nog allemaal rukkende dan ben je echt wel latent gay/bi.
pi_156987836
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 10:01 schreef disasterbutton het volgende:
Penis tonen is niks mis mee, samen rukken vind ik maar vreemd als je alleen vrienden bent.
zolang je de andere piemel niet vast pakt is dat prima toch?

Je hebt vast nog nooit het boterhammen spel gespeeld?
pi_156989404
quote:
14s.gif Op maandag 19 oktober 2015 03:20 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Jawel dat slaat het wel. Puberjongetjes, vol van testosteron en onzeker over de ontwikkeling. Er staat nergens dat ze op elkaar fappen maar dat ze fappen in elkaars bijzijn. lijkt eerder een soort competitie iets dan een geilheid op elkaar.
Nou, ben nog steeds een puber, maar om samen te gaan fappen met m'n vrienden is toch nog nooit in me opgekomen. :') Beetje raar ook.
pi_156997712
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 10:31 schreef darkbright het volgende:
GAY, je moet toch iets van opwinding voelen voor een stijve te krijgen. Wanneer je dat kunt in een omgeving met alleen geslachtsgenoten en dan ook nog allemaal rukkende dan ben je echt wel latent gay/bi.
Dit soort onzin moet gewoon voor eens en voor altijd uit de wereld geholpen worden. Het lichaam reageert op lichamelijke prikkels. Je kunt dus prima een stijve krijgen als je als hetero je pik stimuleert ook als er alleen mannenlichamen in je omgeving zijn.
pi_156998726
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 12:20 schreef DuTank het volgende:

[..]

Homoseksueler dan dit ga je het niet krijgen hoor :')
Nou.....pas als ze zich van achteren laten nemen door elkaar is het i.m.o homosexueler.
Ze zijn 14 jaar kom op zég!
Even vergelijken en wie het snelst in zijn eigen ogen kan spuiten.
Nou wat homo zeg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')