abonnement Unibet Coolblue
pi_156713584


Wat is Roamler?

Roamler is een app voor je telefoon waarbij het er om draait dat je opdrachten uitvoert voor de opdrachtgever. Hetzij voor geld hetzij voor de xp die je kan verdienen, waardoor je in een hoger lvl komt.

De bedragen die je per opdracht krijgt zijn zeer verschillend. In theorie variëren de bedragen van 2 tot 50 euro maar in de praktijk is 25 euro toch wel de max. Maar opdrachten van een euro of 2 a 3 zijn meer gangbaar, De prijzen lopen wel op maar het heeft er erg mee te maken wat voor opdracht het is. Is het een onderzoek naar een weekaanbieding en er wordt niet bij vermeld dat de inzending sluit als er genoeg opdrachten binnen zijn kan je er van uitgaan dat hij zaterdagmiddag meer waar is dan maandagochtend. Of je er op wilt wachten is aan jou, en houd er daarbij rekening mee dat zolang jij de opdracht niet reserveert, anderen hem kunnen claimen en hij dus weg is. Probeer voor jezelf te beredeneren wie de opdrachtgever is en welk gewin ze halen uit de gegevens va de opdracht en je kan beter inschatten hoe je een opdracht moet doen en of de beloning zal oplopen.

Er zijn verschillende soorten opdrachten,

*opdrachten die je thuis kan uitvoeren door iets creatief te doen. Voor deze opdrachten krijg je alleen xp's en geen geld
*opdrachten die je op straat kunt doen: een voorbeeld is fotografeer een skatespot, op deze manier brengen ze alle skatespots in kaart. Voor dit soort opdrachten krijg je ook geen geld maar wel xp's
*en als laatste de opdrachten voor geld en xp. Dit is natuurlijk waar het allemaal omdraait. Uiteindelijk kan iedereen wel wat geld gebruiken
Uitleg over de opdrachten voor geld
Een opdrachtgever kan heel veel verschillende opdrachten geven.

Wekelijks keert de ''babymelk check'' terug. Dit is een vrij simpele opdracht die ongeveer 3 minuten kost. Je maakt een foto van het schap en beantwoord de vragen die je op je scherm krijgt en telt de producten die aanwezig zijn.
Er zijn ook babymelk check + opdrachten, iets meer werk en iets meer beloning. Je begint net de babymelkcheck en als je klaar bent vraag je naar de voorraad bij de servicesbalie of het magazijn.

Nog een voorbeeld van een opdracht is, 'de kaascheck'. Vanmiddag was dit bijvoorbeeld een opdracht, het was de bedoeling om een foto te maken van een actiekoeling in de opgegeven AH en die naar Roamler te sturen.

Een ander voorbeeld zijn de terraschecks. Hier is het de bedoeling dat je om een drankje vraagt in de opgegeven locatie. Je moet dan een foto maken van de kaart en van het drankje. Zo controleren ze of een drankje wel in het juiste glas wordt geschonken. Je beloning is dan xp's geld en de vergoeding wat je voor het drankje kwijt was.
Voor sommige opdrachten heb je een toestemmingsbrief in je app voor andere opdrachten ben je anoniem.


Waarom doen bedrijven dit?

Bedrijven gebruiken liever Roamler-gebruikers als 'misteryshopper' dan dat ze een professioneel persoon moeten gaan inhuren. Op deze manieren zien ze op het hoofdkantoor heel gemakkelijk en snel hoe er in een vestiging wordt omgegaan met bepaalde producten.
Hoe wordt ik een Roamler?
Een Roamler kun je op 2 manieren worden.
1.Probeer een account aan te maken op een locatie waar nog maar weinig andere Roamlers zijn.
2. Een invite krijgen van een andere Roamler.
Dit lijkt heel simpel, je vraagt even aan een Roamler of hij/zij je even wilt inviten, maar zo gemakkelijk gaat dat niet. Als je lvl 3 bent op Roamler kun pas je iemand anders inviten. Maar je stuurt niet zomaar naar een willekeurig iemand een invite.

Waarom niet? Omdat met elke opdracht die de Roamler-gebruiker uitvoert diegene die de invite heeft verstuurt ook namelijk 2% van zijn inkomsten binnenkrijgt van Roamler zelf. Plus 2 euro wanneer deze persoon level 2 bereikt. Daarom is het belangrijk dat diegene die een invite weg kan geven zeker weet dat jij er echt gebruik van gaat maken omdat het anders zonde zou zijn. Invites weggeven in je eigen gebied is niet handig!

SPOILER: screenshots
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben benieuwd naar de ervaringen van anderen die ook Roamler hebben! :D

[ Bericht 13% gewijzigd door liesje1979 op 11-10-2015 04:03:57 ]
(she/her)
pi_156713594
Tot nu toe ben je vrij actief ja. Gaat je wel een leuk bedragje iedere maand opleveren als je zo doorgaat :)
  Redactie Sport vrijdag 9 oktober 2015 @ 17:57:40 #3
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_156713622
Ik heb net de messencheck gedaan, ben benieuwd, er waren toch een aantal dingen niet aanwezig.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_156713648
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 17:55 schreef Vincento17 het volgende:
Tot nu toe ben je vrij actief ja. Gaat je wel een leuk bedragje iedere maand opleveren als je zo doorgaat :)
Ik zei; "Hoevaak wil je opdrachten gaan doen?" Toen zei hij: "Zo vaak mogelijk"

Hij heeft namelijk hard geld nodig omdat z'n moeder niet meer wil betalen voor 'm :P
(she/her)
pi_156713653
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 17:57 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb net de messencheck gedaan, ben benieuwd, er waren toch een aantal dingen niet aanwezig.
Ik ben ook benieuwd. Wacht al 2 uur ;@
(she/her)
pi_156713654
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 17:57 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb net de messencheck gedaan, ben benieuwd, er waren toch een aantal dingen niet aanwezig.
Ik ga die morgen doen in de hoop dat hij qua waarde nog iets omhoog gaat. Staat nu op 5..
pi_156713662
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 17:59 schreef Vincento17 het volgende:

[..]

Ik ga die morgen doen in de hoop dat hij qua waarde nog iets omhoog gaat. Staat nu op 5..
Hier op 3. :'(
(she/her)
  One tough cookie vrijdag 9 oktober 2015 @ 19:11:22 #8
169210 liesje1979
pi_156714770
Jammer, weer niet de OP voor eenjongen.

Hier staat de messencheck op 2 euro. :D Staan nog 10 open in een straal van 5 km.
pi_156714839
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 19:11 schreef liesje1979 het volgende:
Jammer, weer niet de OP voor eenjongen.

Hier staat de messencheck op 2 euro. :D Staan nog 10 open in een straal van 5 km.
Was er de hele dag niet dus no hard feelings ;)
pi_156714947
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 19:11 schreef liesje1979 het volgende:
Jammer, weer niet de OP voor eenjongen.

Hier staat de messencheck op 2 euro. :D Staan nog 10 open in een straal van 5 km.
Kan jij toch editen als eenjongen een op heeft gemaakt :P
(she/her)
  One tough cookie vrijdag 9 oktober 2015 @ 19:22:31 #11
169210 liesje1979
pi_156714994
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 19:20 schreef Fylax het volgende:

[..]

Kan jij toch editen als eenjongen een op heeft gemaakt :P
Tuurlijk maar kan me ook voorstellen dat hij het stukje bij beetje wilde aanpassen.
pi_156715024
Maar gaan we hier dan het Roamler/Smartspotter topic van maken?
pi_156715035
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 19:23 schreef eenjongen... het volgende:
Maar gaan we hier dan het Roamler/Smartspotter topic van maken?
Kan denk k wel ja, een apart topic lijkt me niets :@
(she/her)
pi_156715039
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 19:24 schreef Fylax het volgende:

[..]

Kan denk k wel ja, een apart topic lijkt me niets :@
Nee precies, vandaar ook de vraag
  One tough cookie vrijdag 9 oktober 2015 @ 19:24:49 #15
169210 liesje1979
pi_156715042
Denk dat dat best een idee is, veel doen beiden toch?
pi_156715065
Ik ben nog steeds niet uitgenodigd voor Smartspotter :'(
(she/her)
pi_156715072
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 19:24 schreef liesje1979 het volgende:
Denk dat dat best een idee is, veel doen beiden toch?
Mysteryshopperstopic :P _O-
(she/her)
  Redactie Sport vrijdag 9 oktober 2015 @ 19:28:38 #18
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_156715123
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 18:00 schreef Fylax het volgende:

[..]

Hier op 3. :'(
Hier was ie 4 euro.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_156715144
Bij mij de meeste op 2, maar oplopend tot 6 euro
  One tough cookie vrijdag 9 oktober 2015 @ 19:30:57 #20
169210 liesje1979
pi_156715156
Ik had vandaag wel iets grappigs, deed water en frisdrank bij de winkel waar ik een paar keer de zuivelcheck had gedaan, met toestemmingsbrief. Maar de beveiliger kreeg me in de smiezen, kwam hij later terug met de vulploegleider die mij toen geholpen had, oooh ja zei hij, ik ken haar wel, dat is ok... :D
pi_156715171
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 19:30 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had vandaag wel iets grappigs, deed water en frisdrank bij de winkel waar ik een paar keer de zuivelcheck had gedaan, met toestemmingsbrief. Maar de beveiliger kreeg me in de smiezen, kwam hij later terug met de vulploegleider die mij toen geholpen had, oooh ja zei hij, ik ken haar wel, dat is ok... :D
Op het moment dat ik hele tijd de winkel door aan het lopen was kwamen er ook 3 beveiligers langs. _O- dacht kut komen die nou voor mij
(she/her)
  One tough cookie vrijdag 9 oktober 2015 @ 19:34:45 #22
169210 liesje1979
pi_156715236
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 19:31 schreef Fylax het volgende:

[..]

Op het moment dat ik hele tijd de winkel door aan het lopen was kwamen er ook 3 beveiligers langs. _O- dacht kut komen die nou voor mij
Lol 3 beveiligers in één supermarkt? Wow.
pi_156715251
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 19:34 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Lol 3 beveiligers in één supermarkt? Wow.
Nijmegen heeft een grote criminele scene :')
  Redactie Sport vrijdag 9 oktober 2015 @ 20:14:56 #24
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_156716175
Messencheck is goedgekeurd. Ze hadden wel commentaar over dat ik iets niet goed had gezegd over het bakje met de spaarkaarten, maar dat was omdat er hier nog een andere display stond met alleen die kaartjes erin.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_156718418
Wat leuk om te zien dat dit topic de laatste tijd zo snel gaat! Dat had ik niet verwacht toen ik het topic maakte. Ik zelf ben al een tijdje inactief en daardoor is mijn account ook op non-actief gesteld.

Toen ik zelf nog veel in de supermarkt werkte kwam ik een keer een vrouw tegen die foto's aan het maken was van IGLO vissticks en ik dacht direct oh dat is vast voor Roamler. Ik dus even heel gemeen. 'Wat bent u aan het doen mevrouw?' 'oh uh niks hoor' :P Toen vroeg ik haar maar of het voor Roamler was en vertelde haar dat ik dat vroeger ook deed en toen was het gesprek wel grappig. Ik heb haar daarna nog een paar keer in de winkel gezien voor opdrachten. En zei dan weer iets als 'Weer een nieuwe opdracht?'
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')