Ik heb ook een leenmotor, een verlaagde V-Strom 650 met mega topkoffer
Ik was vanmiddag naar de dealer, ze gingen de sensor van de versnellingsindicator vervangen die vorige week plotseling kapot was (onder garantie). Binnen een uur was ie klaar, ik stap weer op en rijd weg. Motorlampje blijft aan, ik weer rechtsomkeert maken en terug naar de dealer. Ze waren vergeten het lampje te resetten, dus die stond nog steeds aan voor die sensor (
).
Ok, alles klaar, op naar huis! Ik rijd net 7-8km op de A12, begint ie opeens wat te stotteren, alsof het gas de hele tijd open/dicht gaat. Hij rijdt nog wel, dus ik rijd door tot het volgende tankstation en stop daar. Doe de motor uit, even kijken naar alle vloeistoffen of ze op peil zijn en dat zijn ze, verder of ik iets bijzonders zie maar helemaal niets. Dus weer starten om te kijken wat ie doet, maar krijg hem met moeite aan en hij blijft niet stationair draaien. Blijft alleen aan als ik halfgas geef en loopt dan ook niet helemaal lekker..
Dus ik bel de dealer op, ze komen met een busje en leenmotor zodat ik in ieder geval door naar huis kan. De monteur die ik aan de telefoon had zei dat het klonk alsof ie op 2 cilinders loopt. Degene die in het busje kwam was verkoper van de kledingafdeling, die had geen enkel idee
Ze gaan het onderzoeken, ik ben benieuwd..