abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_156909369
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:32 schreef Breuls het volgende:

[..]

Je bedoelt HBO en Film1? Ze zijn ook min of meer hetzelfde, alleen heeft Film1 geen eigen producties. :)
Ja, vandaar dat ik dat zo benoemde. :@ :)
  Admin zaterdag 17 oktober 2015 @ 22:34:53 #152
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_156909442
Maar het zijn wel concurrenten, ook al hadden ze tot deze zomer voor een deel dezelfde eigenaar. :P

(In Nederland althans.)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_156909479
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:34 schreef Breuls het volgende:
Maar het zijn wel concurrenten, ook al hadden ze tot deze zomer voor een deel dezelfde eigenaar. :P

(In Nederland althans.)
Ow is dat niet meer zo.
Dit wist ik niet.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 22:37:40 #154
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_156909541
Top of the Lake is ook een aanrader.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Moderator zaterdag 17 oktober 2015 @ 22:50:02 #155
382129 crew  Donna
pi_156910030
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:30 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Worden deze nog uitgezonden op Net5?
In ieder geval liepen ze daar wel heeel erg achter. :D
Ik heb geen idee. Ik heb het nooit gevolgd, maar de eerste aflevering was op 12-12-12 en ik onthoud altijd zulke vreemde weetjes.

Volgens mij is het na 2 of 3 seizoenen overgenomen. Door Film1 dan dus.
pi_156911441
Vandaag was 't een extra dag thuiswerken, dus op de bank in de woonkamer "gewerkt" met Netflix op TV. De laatste Jack Taylor afleveringen die ik nog moest kijken maar gekeken. Best een vermakelijke serie. Toen had ik zin in de enorme kutfilm, dus de eerste horrorfilm met 1 ster die ik tegenkwam opgezet; The Houses October Built. En het was ook janken met de pet op. Niet eens leuk slecht, maar gewoon slecht slecht. Daarna The One I Love gekeken. Goeie film, net één grote Twilight Zone aflevering.

Nu maar iets anders zoeken om er maar één grote Netflix dag van te maken.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_156915806
quote:
Pentatonix: On My Way Home – 2015 AL 1:29 uur
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Documentaires, Feelgood
Deze concertdocumentaire volgt de koornerds, zoals ze zichzelf noemen, van het met een Grammy bekroonde zangkwintet Pentatonix op hun uitverkochte tournee in 2015.
Be curious, not judgmental
  zondag 18 oktober 2015 @ 12:17:20 #158
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156917450
Zo. De 74 afleveringen van Escobar, El Patrón del Mal zijn achter de rug. En van de 74 afleveringen zeker 60 op het puntje van mijn stoel. Vooral de laatste 4, waar het, na het El Catedral-debacle, heel snel heel erg downhill gaat met Pablo. Ik kreeg bijna meelij met hem. Bijna.

Vanochtend Iris gekeken. Documentaire over iconische paradijsvogel Iris Apfel van Albert Maysles. Nu hebben allebei een streepje bij me voor, Iris door haar eigenzinnige, prachtige kijk op stijl, trends en persoonlijkheid, Maysles door zijn kracht om dit soort paradijsvogels op geheel eigen wijze tot nog meer leven te brengen in zijn docu's (andere aanrader van deze, dit jaar gestorven, vakman is Grey Garden over Big & Little Edie Beale).

En vanmiddag staat Beasts of No Nation op de planning. Andere koek.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156932484
quote:
17s.gif Op zondag 18 oktober 2015 12:17 schreef Copycat het volgende:
Zo. De 74 afleveringen van Escobar, El Patrón del Mal zijn achter de rug. En van de 74 afleveringen zeker 60 op het puntje van mijn stoel. Vooral de laatste 4, waar het, na het El Catedral-debacle, heel snel heel erg downhill gaat met Pablo. Ik kreeg bijna meelij met hem. Bijna.

Vanochtend Iris gekeken. Documentaire over iconische paradijsvogel Iris Apfel van Albert Maysles. Nu hebben allebei een streepje bij me voor, Iris door haar eigenzinnige, prachtige kijk op stijl, trends en persoonlijkheid, Maysles door zijn kracht om dit soort paradijsvogels op geheel eigen wijze tot nog meer leven te brengen in zijn docu's (andere aanrader van deze, dit jaar gestorven, vakman is Grey Garden over Big & Little Edie Beale).

En vanmiddag staat Beasts of No Nation op de planning. Andere koek.
welke regio @ Escobar? USA?

Oh en het zijn totaal 113 eps? :o

Gaat zeker ook nog over het cali cartel of niet?
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 18 oktober 2015 @ 22:44:43 #161
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156933788
quote:
14s.gif Op zondag 18 oktober 2015 22:12 schreef wolfrolf het volgende:

welke regio @ Escobar? USA?

Oh en het zijn totaal 113 eps? :o

Gaat zeker ook nog over het cali cartel of niet?
Via VS. die versie heeft 74, uitvoerige afleveringen.
Inclusief Cali, guerillastrijders, politici, pers ... En heel veel Pablo Emilio Escobar Gaviria, familie en consorten.
Het is even wennen, maar kijk je door de wat soapy setting in de trant van telenovellas, soms helaas compleet met wat slecht acteerwerk, heen, zie je een doorwrocht document. Mede gemaakt door de nazaten van Escobars slachtoffers, waaronder de journalist Guillermo Cano.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156936274
Ik heb er vijf afleveringen van gekeken, en van plan ze alle 74 te kijken.
pi_156937266
Geen 4e seizoen Lillyhammer dus. Spijtig maar op zich was het ook wel een beetje afgelopen, volgens mij ging iedereen z'n eigen weg.
pi_156939801
Friday Night Lights serie afgekeken, ondanks dat het soms net even te ver richting soap gaat heb ik me wel 5 seizoenen goed vermaakt. 2e seizoen is achteraf gezien wat vreemd maar ik las dat dit door de schrijversstaking in Hollywood kwam, in seizoen 3 doen de nieuwe schrijvers eigenlijk net alsof seizoen 2 niet is gebeurd. :+

Maar zoveel interessante karakters! Coach Taylor en zijn vrouw, de Riggins broers, Buddy Garrity, Matt Saracen.... Ik raad de serie aan voor wie van karakterontwikkeling houdt met een vleugje Texas (Howdy y'all!) en American Football.

En gistermiddag Big Hero 6 gekeken via AUS, ook al een aanrader, wat een leuke animatiefilm. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_156939883
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 10:26 schreef PBateman1978 het volgende:
Friday Night Lights serie afgekeken, ondanks dat het soms net even te ver richting soap gaat heb ik me wel 5 seizoenen goed vermaakt. 2e seizoen is achteraf gezien wat vreemd maar ik las dat dit door de schrijversstaking in Hollywood kwam, in seizoen 3 doen de nieuwe schrijvers eigenlijk net alsof seizoen 2 niet is gebeurd. :+

Maar zoveel interessante karakters! Coach Taylor en zijn vrouw, de Riggins broers, Buddy Garrity, Matt Saracen.... Ik raad de serie aan voor wie van karakterontwikkeling houdt met een vleugje Texas (Howdy y'all!) en American Football.

En gistermiddag Big Hero 6 gekeken via AUS, ook al een aanrader, wat een leuke animatiefilm. :)
erg toffe serie idd. En wat was/is die Minka Kelly knap _O_
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  maandag 19 oktober 2015 @ 10:33:23 #166
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156939913
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 00:05 schreef VacaLoca het volgende:
Ik heb er vijf afleveringen van gekeken, en van plan ze alle 74 te kijken.
Enjoy!

Ben gisteren beginnen met Ray Donovan. Dat valt zeker niet tegen. Maar nu heb ik ook wel een zwak voor Jon Voight, omdat hoofdrolspeler in een van mijn favoriete films (Midnight Cowboy).
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156940022
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 10:31 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

erg toffe serie idd. En wat was/is die Minka Kelly knap _O_
Er zit genoeg vrouwelijk schoon in ja, was soms wel even doorbijten omdat het allemaal twintigers waren die tieners speelden, maar goed. :+

Had voor deze serie altijd eigenlijk best een hekel aan Kyle Chandler trouwens, maar die heeft zich voor mij bewezen als acteur in deze serie hoor, ondanks zijn ietwat aangedikte Texaanse accent. :+
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_156940150
Het is soms wel een tikkie irritant dat een stream van de USA Netflix moeite heeft om 1080p te blijven. Maarja het is dan ook een pokke eind weg die Amerikaanse NF server :P
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 19 oktober 2015 @ 11:16:22 #169
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_156940627
quote:
2s.gif Op maandag 19 oktober 2015 10:47 schreef wolfrolf het volgende:
Het is soms wel een tikkie irritant dat een stream van de USA Netflix moeite heeft om 1080p te blijven. Maarja het is dan ook een pokke eind weg die Amerikaanse NF server :P
Serieus? Ik heb hier nooit last van.
pi_156941609
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 11:16 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Serieus? Ik heb hier nooit last van.
Heel soms zie ik de kwaliteit even terugzakken. Niet heel vaak dus.

Bij een Europese Netflixregio heb ik dat nooit.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_156941975
quote:
14s.gif Op maandag 19 oktober 2015 10:33 schreef Copycat het volgende:

[..]

Enjoy!

Ben gisteren beginnen met Ray Donovan. Dat valt zeker niet tegen. Maar nu heb ik ook wel een zwak voor Jon Voight, omdat hoofdrolspeler in een van mijn favoriete films (Midnight Cowboy).
Geweldige film inderdaad! Maar dan is hij wel een heel stukje ouder denk ik zo...
  maandag 19 oktober 2015 @ 12:56:05 #172
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156942323
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 12:38 schreef bloodymary1 het volgende:

Geweldige film inderdaad! Maar dan is hij wel een heel stukje ouder denk ik zo...
Ja, dat scheelt bijna vijftig jaar ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156942937
Copper seizoen 2 afgekeken. Kom ik er uiteraard weer achter dat de show gecancelled is. Zoveel onbeantwoorde vragen :'( :'(
Ja, hoi!
pi_156953301


Black Mirror (seizoen 1-2) – 2013 16
♫ o.a. Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Britse TV, Drama, Duister, Onheilspellend, Sci-Fi
Deze sciencefiction-anthologieserie in de trant van 'The Twilight Zone' laat de duistere kant zien van technologie en de menselijke natuur.

McFarland – 2015 6 2:09 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Drama, Waargebeurd
Wanneer leraar Jim White zijn veldloopteam naar de overwinning brengt, lukt het hem eindelijk het respect van zijn voornamelijk latino leerlingen te krijgen.

Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest – 2006 12 2:31 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Actie, Avontuur, Comedy
De zorgeloze lastpost kapitein Jack Sparrow gaat in zee met de spookachtige Davy Jones en hoopt zo eeuwige verdoemenis te ontlopen.

Richie Rich (seizoen 1-2) – 2015 6 - Netflix Original
♫ o.a. Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Comedy
Als Richie Rich groene energie wint uit groenten, verdient hij van de ene op de andere dag een triljoen dollar en krijgt hij een nieuw leven tjokvol leuke avonturen.
Be curious, not judgmental
pi_156955642
Black Mirror is echt heel goed. Gaat dat zien. Dystopische verhalen, heel tof.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')