abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_163266762
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 12:49 schreef vaginabeheerder het volgende:

[..]

Goede specs?
Zeker. :)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_163319035
M'n broer heeft een USB endoscoop uit China. Erbij zat een manual met een paar QR-codes voor apps die je kunt gebruiken.
Op mijn HTC ONE (M7) werkte dit meteen.
Maar op zijn M8s krijgen we het niet aan de praat. Verschillende apps geprobeerd maar geen geeft beeld.

Er wordt geen USB-camera gevonden. Dus op een of andere manier moet zijn telefoon (en niet de apps) de camera blokkeren/niet zien o.i.d. Iemand een idee hoe we het toch aan de praat krijgen?
pi_163488886
Iemand die nu een Nexus 5 heeft is op zoek naar een nieuwe telefoon; de Nexus heeft een gebarsten scherm en problemen met de aan/uit knop.

De Oneplus 3 is toptoestel met topspecs voor betrekkelijk lage prijs maar met ¤399 toch nog steeds niet 'goedkoop', hoewel er niet per se een beperkter budget is opgelegd.
Dan heb je ook de Nexus 5X wat mij wel een ok toestel lijkt (wel is de USB type-C only kabel beetje irritant).
Of de nieuwe Motorola Moto G4 (de Plus variant lijkt me niet zo'n meerwaarde hebben) en Moto X Play met prima eigenschappen waarbij de X Play overigens ook nog een opvallend goede accuduur heeft.
Al deze toestellen zitten ruwweg rond dezelfde prijs.

Ze had nooit echt klachten over de Nexus 5 en mijn broer heeft geen klachten over de Motorola Moto G (een vorige versie).

Iemand nog tips of aanvullingen? :+
pi_163500448
Opslagruimte issues hier. Vanuit het niets roept Spotify dat er 'geen opslagruimte is gevonden' na een keer opnieuw opstarten was dat verholpen. Toen zei de camera ineens geen foto's op te kunnen slaan. Na nog een keer opnieuw opstarten was dat verholpen. Een uur of 10 later heeft Spotify ineens geen opslag ruimte meer.

Online vind ik hele rituelen over Spotify verwijderen, opstarten, sdkaart eruit, opstarten, Spotify installeren, opstarten sdkaart terug. Maar dat lijkt me een rare fix en genoeg verhalen dat het probleem dan alsnog terugkomt.

Is er een betere oplossing, of is dit teken dat mijn SD kaart gewoon stuk is?

(Sony Xperia z3 compact, met Android 6.0.1 volgens de Sony versie)
  zondag 3 juli 2016 @ 23:39:27 #280
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163500542
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 17:13 schreef Iemand91 het volgende:
Iemand die nu een Nexus 5 heeft is op zoek naar een nieuwe telefoon; de Nexus heeft een gebarsten scherm en problemen met de aan/uit knop.

De Oneplus 3 is toptoestel met topspecs voor betrekkelijk lage prijs maar met ¤399 toch nog steeds niet 'goedkoop', hoewel er niet per se een beperkter budget is opgelegd.
Dan heb je ook de Nexus 5X wat mij wel een ok toestel lijkt (wel is de USB type-C only kabel beetje irritant).
Of de nieuwe Motorola Moto G4 (de Plus variant lijkt me niet zo'n meerwaarde hebben) en Moto X Play met prima eigenschappen waarbij de X Play overigens ook nog een opvallend goede accuduur heeft.
Al deze toestellen zitten ruwweg rond dezelfde prijs.

Ze had nooit echt klachten over de Nexus 5 en mijn broer heeft geen klachten over de Motorola Moto G (een vorige versie).

Iemand nog tips of aanvullingen? :+
5x is een prima toestel, maar wel slechte accuduur
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_163510291
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2016 23:39 schreef Catch22- het volgende:
5x is een prima toestel, maar wel slechte accuduur
Dat laatste wordt inderdaad genoemd; ook bij de Nexus 5. In de praktijk vond ze het geloof ik wel meevallen.

Blijft toch best moeilijk; een toestel kiezen. :+
pi_163540247
Hallo,

Weet iemand hier hoe ik swiftkey van m'n xperia X af mieter?
Echt gruwelijke haat aan dat swiftkey :r

alvast bedankt
edit: heuu het is weg

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2016 21:39:06 ]
  dinsdag 5 juli 2016 @ 18:49:32 #283
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163540287
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 14:02 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Dat laatste wordt inderdaad genoemd; ook bij de Nexus 5. In de praktijk vond ze het geloof ik wel meevallen.

Blijft toch best moeilijk; een toestel kiezen. :+
Uit eerste hand kan ik je vertellen dat het niet meevalt. 4 uur SoT haal ik niet
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_163545843
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 18:49 schreef Catch22- het volgende:
Uit eerste hand kan ik je vertellen dat het niet meevalt. 4 uur SoT haal ik niet
Oef.
Dan neig ik nu dan toch meer naar de Moto G4.
  donderdag 28 juli 2016 @ 22:43:44 #285
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_164077321
Ik heb op zowel mijn telefoon (Nexus 5X) als mijn tablet (Shield K1) een bugje met betrekking tot het geluid. Als ik in een app zit, bijvoorbeeld een game, en ik krijg een notificatie, dan stopt het geluid van de app waar ik mee bezig was.

Nu helpt het denk ik wel als ik het notificatiegeluid uit zet, maar dat is geen oplossing natuurlijk.

Iemand enig idee waar dit aan ligt?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator woensdag 10 augustus 2016 @ 08:58:58 #286
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_164387386
Goedemorgen :)

Ik heb sinds gisteren een nieuwe telefoon. De Xaiomi Mi5. Een prachttoestel kan ik jullie vertellen. Na jarenlang trouw aan Samsung te zijn geweest wilde ik nu geen 749 euro voor een S7 Edge betalen. Ik zocht een goedkoper alternatief. Na veel reviews te lezen en advies van een vriend kwam ik uit bij de Mi5. Hij voldoet volledig aan mijn eisen.

Toch heb ik als leek een 2tal vragen hier. Bij mijn oude telefoon, de Samsung Galaxy S4, zat volgens mij Android Lollipop erop. Bij deze Xaiomi Mi5 is dat 6.0 Marshmellow (MRA58K)

• Nu is het zo dat als ik een email krijg, of een whatsapp bericht er op de icoontjes van beide apps slechts het getal "1" komt te staan. Ook als ik meerdere nieuwe emails of whatsappjes van verschillende personen/groepen krijg. Dit vind ik vervelend. Maar wordt dit veroorzaakt door het besturingssysteem of ligt dit aan de telefoon?

• Bij mijn oude S4 was het ook mogelijk om, als ik nieuwe whatsapp berichten had gekregen, deze van bovenaf open te swipen. Vervolgens (als ik bijvoorbeel 4 berichten had van 2 gesprekken) kon ik die ook weer openschuiven zodat ik ze (deels) kon lezen zonder online te komen. Dat lukt me nu bij deze Mi5 met Marshmallow ook niet. Ook hierbij mijn vraag aan jullie ; Wordt dit veroorzaakt door het toestel, of door de software van het besturingssysteem?

Alvast bedankt voor het lezen en ik hoop dat iemand antwoord heeft op mijn vragen :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_164452076
Welke launcher gebruikt men hier, ik heb een onePlus 3,maar vind de stocklauncher niet echt prettig, ik kom van de jiayu launcher af
pi_164475359
Gisteren overgestapt van CM12.1 naar AryaMod Port S7Edge PortV6.2, wat dus betekent dat ik weer naar TW ben gegaan.

Op zich is het een fijne port, al moet ik flink wennen aan de mogelijkheden en andere instellingen en e.d.. Wat gelijk opvalt is dat deze TW port iets of wat trager is (gek hè met TW) dan CM12.1 in gebruik, maar CM12.1 leverde een aantal problemen op waar ik niet mee kon leven zeg maar.
De nwe ROM even goed uittesten en kijken hoe wie wat en waar, en misschien blijf ik er wel bij op mijn Note3.
pi_164475370
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 07:44 schreef mschol het volgende:
Welke launcher gebruikt men hier, ik heb een onePlus 3,maar vind de stocklauncher niet echt prettig, ik kom van de jiayu launcher af
ADW
pi_164477228
Vraagje wat betreft mijn Huawei P8 lite..

Er zit dus NFC op die telefoon en ik kan de telefoon gebruiken in het bedienen van onze compact camera. Echter ik word knettergek van die harde mrldingstoon die NFC geeft bij het vinden van een andere NFC chip. Hoe kan ik dit geluid uitzetten of anders in iedergeval verlagen. Het is een erg harde pling terwijl rest van telefoon op normaal volume staat ?!
pi_164488443
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 21:14 schreef Juup© het volgende:

[..]

ADW
getest en persoonlijk vind ik die niet zo.

ook zenUI, nova prime, arrow en nog een andere geprobeerd en nova komt vooralsnog als beste uit de bus.. enige wat ik vervelend vind is dat , als je in de app drawer zit, je niet met een swipe down de app drawer kan sluiten, maar dat hij gaat zoeken in de apps
pi_164491608
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 12:01 schreef mschol het volgende:

[..]

getest en persoonlijk vind ik die niet zo.

ook zenUI, nova prime, arrow en nog een andere geprobeerd en nova komt vooralsnog als beste uit de bus.. enige wat ik vervelend vind is dat , als je in de app drawer zit, je niet met een swipe down de app drawer kan sluiten, maar dat hij gaat zoeken in de apps
Kun je dat met 'n gesture niet aanpassen? In de instellingen van Nova.
"If you're not a manc, you're a wank"
  zondag 14 augustus 2016 @ 14:58:05 #293
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_164520951
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 15:18 schreef Tjik het volgende:
Ik word een beetje gek van 6.0 :(
Mijn facebook app update amper tenzij ik hem echt geheel afsluit en opnieuw opstart. Niet in standby.
Same met whatsapp. Whatsapp web werkt niet als telefoon vergrendeld is en whatsapp niet open staat. En bellen via whatsapp valt de verbinding continu weg.
Zelfde met mijn radio app. Als ik app niet open heb staan dan buffert hij niet en schakelt ie zich uit. Op de achtergrond werken al deze apps dus niet.
Heb me al suf gegoogled. Weet niet hoe dit op te lossen is. Iemand tips?
instellingen - Draadloos & Netwerken - Geavanceerd - Wi-Fi in slaapstand geactiveerd houden?
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
  zondag 14 augustus 2016 @ 15:01:15 #294
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_164521056
Mijn muis is laatst overleden, en toen ben ik gaan zoeken voor een Wi-Fi muis. Die staat nu op mijn oude HTC One S. Jammer genoeg alleen in Portrait mode te gebruiken.
Gebruikt er iemand een Wi-Fi mouse app die wél in landscape modus werkt? :)
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
  zondag 14 augustus 2016 @ 17:11:28 #295
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_164524462
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 18:40 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik heb m toevallig net binnen gekregen. M.n. gekozen om de batterij. Ben benieuwd!
Nu een paar dagen mijn HTC One A9 binnen. Met constant gebruik van wifi en YouTube clips, online radio luisteren 6-8 uur SOT.
Nu af en toe gebruiken, en daar tussendoor laten liggen. Keek net en ik had nog 4 dagen standby time. Doze _O_
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_164524843
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 14:55 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Kun je dat met 'n gesture niet aanpassen? In de instellingen van Nova.
nope helaas, die swipes zijn alleen voor de homescreens
pi_164526329
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2016 17:29 schreef mschol het volgende:

[..]

nope helaas, die swipes zijn alleen voor de homescreens
Of met Tasker iets in elkaar fabriceren?
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_164532600
Ik gebruikte altijd Javelin browser, weinig poespas en belangrijste: immersive mode.
Iemand een alternatief? Ik heb hem maar verwijderd nadat 'ie niet meer geüpdatet werd en blijkbaar al uit de Play Store is.
pi_164538307
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 18:28 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Of met Tasker iets in elkaar fabriceren?
ken ik niet, ga ik eens naar kijken ^O^

nu alleen nog een alternatieve dailer die niet slechts de laatste 200 gesprekken opslaat:
of hij moet alles naar een backup bestand (waar ik in kan zoeken) verplaatsen (alles na de 200 gesprekken) of gewoon alles onthouden zodat ik later terug kan zoeken..
pi_164538884
quote:
7s.gif Op zondag 14 augustus 2016 21:46 schreef Onufriev het volgende:
Ik gebruikte altijd Javelin browser, weinig poespas en belangrijste: immersive mode.
Iemand een alternatief? Ik heb hem maar verwijderd nadat 'ie niet meer geüpdatet werd en blijkbaar al uit de Play Store is.
Probeer Maxthon browser eens. Die heeft iets soortgelijks.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')