abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_156683076
Overzicht van acties en speciale treintickets


https://www.kruidvat.nl/treinkaartjes
• Onbeperkt reizen door heel Nederland op één zaterdag of zondag, voor maar ¤13.99!
• Verkrijgbaar in alle Kruidvat filialen en online van 6 oktober t/m 18 oktober 2015.
• Geldig van 10 oktober 2015 t/m 10 januari 2016 op één zaterdag of zondag in de 2e klas.
• Geldig in treinen van NS, Arriva, Breng, Connexxion, Syntus en Veolia.
• Voor Intercity direct en ICE International dient u een toeslag te kopen. Niet geldig in Thalys-treinen Amsterdam-Parijs v.v.
• Geldig op 2e Kerstdag , zaterdag 26 december 2015.
• Verplicht in- en uitchecken per vervoerder. Behalve in treinen van Connexxion, daar toont u deze Dagkaart aan het controlerend personeel.
• Omruilen of geld terug is niet mogelijk.
Be curious, not judgmental
pi_156683115
Superdal retourticket voor 2 personen

• € 19,90
• e-ticket Superdal dagretour 2e klas voor 2 personen
• Als retourticket geldig na 11.00 uur op alle dagen van de week
• Deze aanbieding is te koop t/m 31 oktober 2015
• De tickets zijn geldig t/m 30 november 2015
• Uitsluitend geldig indien 2 personen samenreizen, met een geldig Superdal retourticket
Be curious, not judgmental
  woensdag 21 oktober 2015 @ 00:33:17 #3
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_156983576
NS Dagretour met HEMA hotdog en frisdrank

quote:
Zin in een stedentrip naar een stad in Nederland? Koop dan nu bij HEMA een NS Dagretour trein voucher + HEMA hotdog en frisdrank voucher voor maar 19.-. Kies een bestemming en reis gedurende één dag met het NS e-ticket Dagretour per trein (2e klas) van en naar een stad in Nederland van uw keuze.

In de stad naar keuze ontvangt u tegen inlevering van de HEMA hotdog en frisdrank voucher een HEMA hotdog met frisdrank bij een HEMA vestiging met take-away of HEMA stationswinkel met take-away. Wees er snel bij, want op=op. De NS Dagretour trein voucher + HEMA hotdog en frisdrank voucher is van maandag 19 oktober 2015 t/m zondag 8 november 2015 te koop in de Nederlandse HEMA vestigingen en op hema.nl/tickets. De vouchers zijn geldig t/m zondag 17 januari 2016 (voor de NS Dagretour trein voucher geldt op maandag t/m vrijdag na 09.00 uur, op zaterdag en zondag de gehele dag).
Isn't it ironic, don't you think
pi_156986910
Die dagretourkaartjes worden echt heel snel steeds duurder. Valt dat meerdere mensen op? (en dan heb ik het niet specifiek over die hemaactie met hotdog en frisdrank).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_156987024
Valt mij ook al een tijdje op, ik koop ze ook niet meer want ik heb al een voordeelurenkaart en krijg het er dus niet meer uit. Heb wel dat superdal retour voor 2 personen gekocht en begin dit jaar had de kruidvat kaartjes die incl bus en tram waren, maar gewone dagkaarten zijn steeds 17,50. Dat is handig als ik naar Friesland ga, maar dan zou ik toch de auto pakken :P
Tap tap tap
pi_156987253
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 10:31 schreef Isabeau het volgende:
Die dagretourkaartjes worden echt heel snel steeds duurder. Valt dat meerdere mensen op? (en dan heb ik het niet specifiek over die hemaactie met hotdog en frisdrank).
hier lopen ze steeds storm door asielzoekers die ze massaal kopen :Y
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_156989015
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 10:31 schreef Isabeau het volgende:
Die dagretourkaartjes worden echt heel snel steeds duurder. Valt dat meerdere mensen op? (en dan heb ik het niet specifiek over die hemaactie met hotdog en frisdrank).
Ja, maar voor mensen die van ver naar de Randstad komen is het nog steeds goedkoop.
pi_156995248
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 12:13 schreef MCH het volgende:

[..]

Ja, maar voor mensen die van ver naar de Randstad komen is het nog steeds goedkoop.
:Y Met voordeeluren naar mijn zus in Vleuten vanuit Sittard is zo'n 26 euro, dus een Kruidvatkaartje is voor mij idd goedkoper.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_156995418
Kan ook zijn dat de NS gewoon hogere prijzen wil. Hema / Blokker / Kruidvat gaat in onderhandeling en NS kan de partijen tegen elkaar uitspelen. Hema is afhankelijk van wat de NS kan bieden aan vervoer, want dat is de actie. Van de andere kant krijgt NS een hoop omzet binnen. NS krijgt ook zonder deze acties al zat centen binnen. Het is nou niet dat ze te kampen hebben met een tekort aan reizigers. Het is de laatste jaren steeds drukker geworden in de treinen, ook op dagen dat de acties niet geldig zijn.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_156995524
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 17:04 schreef W00fer het volgende:
Kan ook zijn dat de NS gewoon hogere prijzen wil. Hema / Blokker / Kruidvat gaat in onderhandeling en NS kan de partijen tegen elkaar uitspelen. Hema is afhankelijk van wat de NS kan bieden aan vervoer, want dat is de actie. Van de andere kant krijgt NS een hoop omzet binnen. NS krijgt ook zonder deze acties al zat centen binnen. Het is nou niet dat ze te kampen hebben met een tekort aan reizigers. Het is de laatste jaren steeds drukker geworden in de treinen, ook op dagen dat de acties niet geldig zijn.
Hoe gaat het met je onderzoekje? :P
pi_156995538
Anders gewoon via Facebook een groepsretour regelen voor 7 euro. Blijft toch het goedkoopste alternatief.
pi_156996615
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 17:08 schreef MCH het volgende:

[..]

Hoe gaat het met je onderzoekje? :P
Waarom post je dat hier? Als ik je nodig heb vraag ik het.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_157014952
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 17:09 schreef MCH het volgende:
Anders gewoon via Facebook een groepsretour regelen voor 7 euro. Blijft toch het goedkoopste alternatief.
Dat heb ik een aantal keer geprobeerd, wekenlang mensen die zich aan en afmelden en uiteindelijk blijf ik met 1 over. Dan heeft groepskorting weinig zin meer.
En 1 iemand moet bestellen, onbekenden moeten dan jou betalen voor hun treinkaartje.
Als mensen al zo snel afhaken dan heb ik er al weinig vertrouwen meer in dat ze je allemaal 7 euro gaan betalen.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_157015011
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 12:53 schreef drakin het volgende:

[..]

Dat heb ik een aantal keer geprobeerd, wekenlang mensen die zich aan en afmelden en uiteindelijk blijf ik met 1 over. Dan heeft groepskorting weinig zin meer.
En 1 iemand moet bestellen, onbekenden moeten dan jou betalen voor hun treinkaartje.
Als mensen al zo snel afhaken dan heb ik er al weinig vertrouwen meer in dat ze je allemaal 7 euro gaan betalen.
In de Groningen groep werkt het geloof ik wel redelijk goed. Heb het zelf paar keer gebruikt. Dat van die buitenlandse mensen die weer geen Nederlandse rekening hebben is wel irritant.
pi_157015096
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 12:56 schreef MCH het volgende:

[..]

In de Groningen groep werkt het geloof ik wel redelijk goed. Heb het zelf paar keer gebruikt. Dat van die buitenlandse mensen die weer geen Nederlandse rekening hebben is wel irritant.
Ik had geen buitenlandse mensen in de groep maar veel jongeren, het waren Leeuwarden groepen.
Beter zou een Buitenpost groep zijn, dan kun je via zowel Leeuwarden als Groningen reizen.
En voor wie het eindstation eerder is gaat gewoon niet naar Buienpost toe :)
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_157022560
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 10:36 schreef CherryLips het volgende:
Valt mij ook al een tijdje op, ik koop ze ook niet meer want ik heb al een voordeelurenkaart en krijg het er dus niet meer uit. Heb wel dat superdal retour voor 2 personen gekocht en begin dit jaar had de kruidvat kaartjes die incl bus en tram waren, maar gewone dagkaarten zijn steeds 17,50. Dat is handig als ik naar Friesland ga, maar dan zou ik toch de auto pakken :P
Voordeel van in een uithoek wonen. :) Ook met voordeelurenkaart is zo'n Kruidvat of Hema kaartje nog goedkoper als ik naar de randstad wil.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_157036043
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 18:44 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Voordeel van in een uithoek wonen. :) Ook met voordeelurenkaart is zo'n Kruidvat of Hema kaartje nog goedkoper als ik naar de randstad wil.
Ik woon nog redelijk centraal :P Dat scheelt.
Tap tap tap
pi_157470261

De Dagkaart voor één volwassene en twee kinderen (4 t/m 11 jaar) is geldig in de periode van maandag 9 november 2015 t/m zondag 3 januari 2016 (op maandag t/m vrijdag vanaf 9.00 uur, op zaterdag en zondag de gehele dag).

https://tickets.hema.nl/t(...)-56.40-nu-17.50-euro
Be curious, not judgmental
  zaterdag 5 december 2015 @ 19:44:06 #19
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_158039075
quote:
7s.gif Op woensdag 11 november 2015 15:06 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
De Dagkaart voor één volwassene en twee kinderen (4 t/m 11 jaar) is geldig in de periode van maandag 9 november 2015 t/m zondag 3 januari 2016 (op maandag t/m vrijdag vanaf 9.00 uur, op zaterdag en zondag de gehele dag).

https://tickets.hema.nl/t(...)-56.40-nu-17.50-euro
Zijn zeker uitverkocht? Als ik op de link klik gaat ie naar de homepage, en kan ook niks vinden
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_158073674
Dagretour + koffie
• € 21 (2e klas) / € 28,50 (1e klas)
• Te koop t/m 3 januari 2016
• Geldig t/m 31 januari 2016
• Aanbieding alleen geldig met uitgeprint e-ticket
• Délifrance aanbieding is alleen geldig in combinatie met je NS Dagretour
• Deze actie is niet geldig bij Kwalitaria en Délifrance-corners in tankstations
• Deze aanbieding bevat een e-ticket Dagretour, geldig op maandag t/m vrijdag na 9.00 uur, op zaterdag en zondag de hele dag

Tienertoer
• Reis 3 dagen* in de kerstvakantie voor ¤ 33
• Deze aanbieding is te koop t/m 3 januari of zolang de voorraad strekt
• De Tienertoer is voor tieners van 12 t/m 18 jaar oud
• De Tienertoer is te gebruiken van 19 december t/m 3 januari 2016
• De Tienertoer is te gebruiken op maandag t/m vrijdag vanaf 9.00 uur en zaterdag en zondag de hele dag
• De Tienertoer is 3 dagen geldig voor 1 persoon in de 2e klas
• Ook geldig in treinen van Arriva, Breng, Connexxion, Syntus en Veolia
Be curious, not judgmental
pi_158796325
Blokker Treindagkaart
• € 14,95
• Verkrijgbaar t/m 24-01-2016 (op=op)
• Reizen: 4 januari t/m 6 maart 2016
• Maandag t/m vrijdag in daluren, zaterdag en zondag de gehele dag
Be curious, not judgmental
pi_158796362
quote:
7s.gif Op zondag 3 januari 2016 19:42 schreef Aether het volgende:
Blokker Treindagkaart
• ¤ 14,95
• Verkrijgbaar t/m 24-01-2016 (op=op)
• Reizen: 4 januari t/m 6 maart 2016
• Maandag t/m vrijdag in daluren, zaterdag en zondag de gehele dag
Tof! ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_158813400
Op www.goedkooptreinkaartje.com staan naast de Blokker treinkaartjes actie nog meer interessante treinkaart acties. Bijvoorbeeld een actie van Spoordeelwinkel die als e -tickets worden aangeboden. Hoef je ook niet je huis uit! ;)
pi_159697535
Dagretour + koffie
• 2e klas € 20
• 1e klas € 27,50
• e-ticket Dagretour
• e-ticket voor croissant+warme drank
• Te koop t/m 29 februari 2016
• Geldig t/m 31 maart 2016 (niet op feestdagen)

1e klas naar de Bijenkorf (Amstelveen, Amsterdam, Den Haag, Eindhoven, Utrecht, Rotterdam, Maastricht)
• € 29
• e-ticket Dagretour 1e klas
• e-ticket voor koffie en gebak bij de Bijenkorf
• Deze aanbieding is te koop t/m 29 februari 2016
• De tickets zijn te gebruiken t/m 31 maart 2016

Dagretour Antwerpen
• € 30
• e-ticket Dagretour Antwerpen
• e-ticket voor koffie en appelgebak bij Bar & Restaurant The Square
• Deze aanbieding is te koop t/m 29 februari 2016
• De tickets zijn te gebruiken t/m 31 maart 2016

ValentijnSpecial: België
• € 49 retour twee personen
• Van elk station in Nederland naar elk station in België
• Boeken t/m 14 februari
• Reizen 11 februari t/m 29 februari
• Tarief geldig voor 2 personen
• Maandag t/m vrijdag vanaf 9.00 uur en in het weekend de hele dag
• Tot 3 dagen voor vertrek te boeken
• Alleen online te boeken

Flixbus: 5 weken op 5 routes voor 5 euro
Flixbus heeft een actie: reis je binnen Nederland op een van de vijf routes, dan betaal je slechts vijf euro. De actie duurt tot en met 4 maart 2016 en is te koop op Flixbus.nl.

Bijzonder is dat je ook bij de chauffeur voor slechts 5 euro een kaartje kunt kopen. Normaal betaal je in de bus altijd meer dan vooraf. Groningen, Haren, Hengelo, Enschede, Apeldoorn, Eindhoven, Nijmegen, Den Bosch en Rotterdam zijn aangesloten op het Flixbus-netwerk. Het tarief van 5 euro geldt per persoon en per enkele reis. Ook tijdens de spits is reizen voor 5 euro mogelijk.

Flixbus rijdt op de volgende routes
• Groningen - Haren - Apeldoorn - Eindhoven: 4x per dag
• Groningen - Haren - Hengelo - Enschede: 4x per dag
• Rotterdam - Den Bosch: 8x per dag
• Rotterdam - Nijmegen: 8x per dag
• Enschede - Hengelo - Eindhoven: 4x per dag
Be curious, not judgmental
pi_159699056
Zal nog wel niet al te best gaan met die binnenlandse Flixbus routes.
pi_159704391
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 11:20 schreef MCH het volgende:
Zal nog wel niet al te best gaan met die binnenlandse Flixbus routes.
Ik kende het niet eens, dus zo'n actie zorgt wel voor iets meer bekendheid lijkt me.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_159707800
Binnenkort die Flixbus maar eens uitproberen.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_159713042
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 15:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik kende het niet eens, dus zo'n actie zorgt wel voor iets meer bekendheid lijkt me.
Ik heb vorige maand nog geprofiteerd van de 1 euro actie. Gewoon Facebook in de gaten houden. :)
pi_159714449
Flixbus is echt best wel handig hoor! Gewoon rustig in de bus zitten die lekker warm is. Geen deuren die continu open gaan, vrijwel helemaal stilte en alles! Heerlijk! Stukken beter dan de trein, behalve dan dat je geen wifi hebt..
pi_159721043

Kruidvat dagkaart
• € 13,99
• Dagkaart zaterdag/zondag
• Verkrijgbaar vanaf 9 februari
• Te gebruiken t/m 1 mei 2016
• OP = OP
Be curious, not judgmental
pi_159721096
quote:
7s.gif Op zondag 7 februari 2016 12:02 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Kruidvat dagkaart
• ¤ 13,99
• Dagkaart zaterdag/zondag
• Verkrijgbaar vanaf 9 februari
• Te gebruiken t/m 1 mei 2016
• OP = OP
En als je 150 spaarpunten inlevert dan krijg je een kaart voor 12.49 ^O^
pi_159725551
quote:
7s.gif Op zondag 7 februari 2016 12:02 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Kruidvat dagkaart
• ¤ 13,99
• Dagkaart zaterdag/zondag
• Verkrijgbaar vanaf 9 februari
• Te gebruiken t/m 1 mei 2016
• OP = OP
Staat nog niet op de website, of kijk ik niet goed?

Komt helemaal goed uit namelijk *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 8 februari 2016 @ 13:24:57 #33
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_159752198
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 11:20 schreef MCH het volgende:
Zal nog wel niet al te best gaan met die binnenlandse Flixbus routes.
Kijk welke routes ze hebben :')
quote:
• Groningen - Haren - Apeldoorn - Eindhoven: 4x per dag
• Groningen - Haren - Hengelo - Enschede: 4x per dag
• Rotterdam - Den Bosch: 8x per dag
• Rotterdam - Nijmegen: 8x per dag
• Enschede - Hengelo - Eindhoven: 4x per dag
Hier zit niemand echt op te wachten :'), doe belangrijke steden zoals Amsterdam - Rotterdam - Utrecht met elkaar verbinden, met de trein is dat ongeveer ¤20 voor een retourtje.
Maar neen, Flixbus kiest voor routes die niemand eigenlijk neemt
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_159752289
quote:
10s.gif Op maandag 8 februari 2016 13:24 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Kijk welke routes ze hebben :')

[..]

Hier zit niemand echt op te wachten :'), doe belangrijke steden zoals Amsterdam - Rotterdam - Utrecht met elkaar verbinden, met de trein is dat ongeveer ¤20 voor een retourtje.
Maar neen, Flixbus kiest voor routes die niemand eigenlijk neemt
Jij bent niet al te slim of wel? In Eindhoven is er aansluiting naar België, Groningen naar Duitsland, Rotterdam naar Parijs. Met die binnenlandse routes creëer je dus aanvoer.
  maandag 8 februari 2016 @ 13:37:03 #35
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_159752484
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 13:28 schreef MCH het volgende:

[..]

Jij bent niet al te slim of wel?
Tbh was dit een beetje onnodig, maar als jij hier een mooie e-pener van krijgt, gun ik het je van harte.
quote:
In Eindhoven is er aansluiting naar België, Groningen naar Duitsland, Rotterdam naar Parijs. Met die binnenlandse routes creëer je dus aanvoer.
Is zeker zo, maar een lijn naar onze hoofdstad of naar Utrecht zou zeker niet verkeerd zijn.

xxx
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_159753172
quote:
10s.gif Op maandag 8 februari 2016 13:37 schreef bobbernaut het volgende:

Tbh was dit een beetje onnodig, maar als jij hier een mooie e-pener van krijgt, gun ik het je van harte.

Zelf wel eerst de held uithangen door je hersenspinsels hier zo maar neer te pennen zonder na te denken vind jij wel nodig?
  maandag 8 februari 2016 @ 14:28:37 #37
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_159753821
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 14:03 schreef MCH het volgende:

[..]

Zelf wel eerst de held uithangen door je hersenspinsels hier zo maar neer te pennen zonder na te denken vind jij wel nodig?
Beledig ik daarbij iemand?
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_159753852
quote:
10s.gif Op maandag 8 februari 2016 14:28 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Beledig ik daarbij iemand?
Ken je plek, minder slimme mensen houden deze maatschappij ook draaiende. ^O^
  maandag 8 februari 2016 @ 14:32:18 #39
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_159753903
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 14:30 schreef MCH het volgende:

[..]

Ken je plek, minder slimme mensen houden deze maatschappij ook draaiende. ^O^
Mijn plek is ver boven knaapjes zoals jij, mensen zonder reden dom noemen.
Ik laat het hierbij, ga jij maar even met je e-pener spelen, groetjes aan je moeder xx
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  maandag 8 februari 2016 @ 16:58:00 #40
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_159758130
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 14:30 schreef MCH het volgende:

[..]

Ken je plek, minder slimme mensen houden deze maatschappij ook draaiende. ^O^
Kan het wat minder?
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_159758145
quote:
14s.gif Op maandag 8 februari 2016 16:58 schreef Fopje het volgende:

[..]

Kan het wat minder?
Zeg dat maar tegen bobbernaut.
  maandag 8 februari 2016 @ 17:02:44 #42
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_159758242
quote:
6s.gif Op maandag 8 februari 2016 16:58 schreef MCH het volgende:

[..]

Zeg dat maar tegen bobbernaut.
Nee, hij reageerde prima. Behalve dat "je moeder" verhaal op het einde natuurlijk :')

Verder nu weer ontopic hier. Voor verdere vragen mbt moderatie kan je in onze FB terecht.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_159758338
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 14:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Staat nog niet op de website, of kijk ik niet goed?

Komt helemaal goed uit namelijk *O*
https://www.kruidvat.nl/trein-dagkaart/p/2082039
pi_159759691
quote:
10s.gif Op maandag 8 februari 2016 13:24 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Kijk welke routes ze hebben :')

[..]

Hier zit niemand echt op te wachten :'), doe belangrijke steden zoals Amsterdam - Rotterdam - Utrecht met elkaar verbinden, met de trein is dat ongeveer ¤20 voor een retourtje.
Maar neen, Flixbus kiest voor routes die niemand eigenlijk neemt
Flixbus zal wel willen, maar in de wet staat dat alleen NS die trajecten mag bedienen. Of beter gezegd, trajecten die al door NS bediend worden mogen niet door een andere openbare vervoerder worden aangeboden.
pi_159760084
quote:
7s.gif Op maandag 8 februari 2016 18:12 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Flixbus zal wel willen, maar in de wet staat dat alleen NS die trajecten mag bedienen. Of beter gezegd, trajecten die al door NS bediend worden mogen niet door een andere openbare vervoerder worden aangeboden.
Enschede - Hengelo wordt toch ook door de NS gedaan?
pi_159760105
Op internet staat dat Kruidvat treinkaartjes verkoopt vanaf ¤ 12,49 bij inlevering van wat gespaarde Kruidvatpuntjes. Kan daar de Flixbus ook tegenop?

[ Bericht 27% gewijzigd door Fopje op 08-02-2016 19:00:12 ]
pi_159760125
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 18:32 schreef Josiejosje het volgende:
Op de internet staat dat Kruidvat treinkaartjes verkoopt vanaf ¤ 12,49 bij inlevering van wat gespaarde Kruidvatpuntjes. Kan daar de Flixbus ook tegenop?
Ja, jostijosje. Wel als je toevallig een Flixbus traject moet reizen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Fopje op 08-02-2016 19:00:32 ]
pi_160281810
Hema dagretour Nederland/België
• € 19
• Vanuit Nederland naar elk station in Nederland of België
• Te koop van 29 februari t/m 19 maart 2016 (OP = OP)
• Te gebruiken t/m 22 mei 2016 (excl. 27 april, 6, 13 en 20 mei)
• Reizen vanaf 9 uur, zaterdag/zondag gehele dag
• Niet geldig in Thalys, ICE, TGV en Eurostar
• Geen toeslag voor Intercity Direct bij reizen naar/van België

[ Bericht 12% gewijzigd door Aether op 29-02-2016 15:18:12 ]
Be curious, not judgmental
pi_160314663
Jammer dat het een retour is en geen dagkaart, je moet echt vooraf een bestemming aangeven. Moet zelf in maart een keer op 1 dag naar verschillende plaatsen :P. Hopelijk komt Blokker binnenkort weer met een gewone vrije dagkaart, hun huidige is nog maar deze week geldig volgens mij.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  Moderator / Redactie Sport maandag 29 februari 2016 @ 14:50:22 #50
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_160314697
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 14:49 schreef VixenFromHell het volgende:
Jammer dat het een retour is en geen dagkaart, je moet echt vooraf een bestemming aangeven. Moet zelf in maart een keer op 1 dag naar verschillende plaatsen :P. Hopelijk komt Blokker binnenkort weer met een gewone vrije dagkaart, hun huidige is nog maar deze week geldig volgens mij.
Gewoon slim een eindplaats uitkiezen O-)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')