abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 23:58:59 #1
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_156657742



Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je dringend voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!






SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Cashback XL - Wel goed? Geld terug!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: Trading markets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Taobao/Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Free shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)


PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.



Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: JA HALLO! WAAR ZIJN WE NOU HELEMAAL MEE BEZIG?!!1!? -> Koop lokaal!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


FOK!Frontpage > Review > Gadgets uit China
De FP heeft een reviewsectie met een gadgetsubcategorie. Hier vind je uitgebreide impressies van gadgets die een hoop mensen waarschijnlijk wel zullen aanspreken. Ook userreviews van het forum kunnen er in de spotlights worden gezet.

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android tablet discussie topic
DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)



Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), etc.), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts

[ Bericht 0% gewijzigd door rene90 op 08-10-2015 21:29:11 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_156657789
Ja, mensen. MEDELING in zoverre je het nog niet meegekregen hebt...
CN Post zendingen worden bij je lokale PostNL afhaalpunt achtergelaten i.p.v. direct thuisbezorgd.

~ JortK
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_156660264
quote:
3s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 00:00 schreef shiznuts het volgende:
Ja, mensen. MEDELING in zoverre je het nog niet meegekregen hebt...
CN Post zendingen worden bij je lokale PostNL afhaalpunt achtergelaten i.p.v. direct thuisbezorgd.
[ afbeelding ]
~ JortK
dat " shops hebben gekozen voor deze dienstverlening " verbaasd me toch wel.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 06:51:50 #4
327191 RobertNL
For your gear.
pi_156660331
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 06:14 schreef Kenzi het volgende:

[..]

dat " shops hebben gekozen voor deze dienstverlening " verbaasd me toch wel.
Tja, anders kunnen ze het niet verkopen natuurlijk :').
Denk dat er helaas later nog wel meer services en landen geen volgen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_156660347
Ik heb gisteren ook nog 2 pakjes op moeten halen bij het afhaalpunt.
Maar vanmorgen lagen er toch ook weer 2 in de brievenbus...
Waaronder de watertester van Xiaomi :)
  woensdag 7 oktober 2015 @ 07:51:41 #6
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_156660544
Ik kreeg gister een briefje thuis met een foto van het label van het pakket dat er een pakketje uit het buitenland op me ligt te wachten.

Eerlijk is eerlijk: Ze weten het wel goed te brengen :')
pi_156660551
Bij onze AH heb je het PostNL punt, en ze werken met van die lades waar ze het meeste in bewaren. Dan kunnen ze wel met een la met mijn naam erop beginnen, ook voor hun sneller :')
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156660757
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 06:56 schreef julius123 het volgende:
Ik heb gisteren ook nog 2 pakjes op moeten halen bij het afhaalpunt.
Maar vanmorgen lagen er toch ook weer 2 in de brievenbus...
Waaronder de watertester van Xiaomi :)
Hoe vroeg wordt de post bij jou bezorgd?

Ik moet 5km rijden naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt. Bedankt Postnl.

Jammer dat het nog niet is opgepakt door de media. Kan me niet voorstellen dat weigeren te bezorgen de wens is van de webshops. Die hebben daar geen enkel belang bij....
pi_156660922
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 08:27 schreef eddepetfokt het volgende:
Jammer dat het nog niet is opgepakt door de media. Kan me niet voorstellen dat weigeren te bezorgen de wens is van de webshops. Die hebben daar geen enkel belang bij....
Ach ja, ik snap PostNL wel. Het is niet 'leuk' voor de meeste hier (ik vind het prima, kom meerdere keren per week bij het postnl punt) maar vanuit bedrijfstechnisch oogpunt...ja. Een pakketje wat voor 2 dollar is opgestuurd met een bezorger meesturen waar PostNL maar 10 cent van ziet ofzo, terwijl ook een pakketje waar 6,95 voor is betaald kan worden meegegeven.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156661131
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 08:47 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ach ja, ik snap PostNL wel. Het is niet 'leuk' voor de meeste hier (ik vind het prima, kom meerdere keren per week bij het postnl punt) maar vanuit bedrijfstechnisch oogpunt...ja. Een pakketje wat voor 2 dollar is opgestuurd met een bezorger meesturen waar PostNL maar 10 cent van ziet ofzo, terwijl ook een pakketje waar 6,95 voor is betaald kan worden meegegeven.
Dan moet postnl met de Chinezen gaan praten en aangeven dat ze het niet voor die prijs kunnen doen ipv het probleem bij de ontvanger neer te leggen.
Het gaat natuurlijk om het principe dat Postnl klaarblijkelijk eenzijdig kan kiezen om bepaalde post niet te bezorgen. Wat volgt?

Dat het mij slecht uitkomt en voor jou prima is doet niets af aan het principe.
pi_156661210
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 09:04 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Dan moet postnl met de Chinezen gaan praten en aangeven dat ze het niet voor die prijs kunnen doen ipv het probleem bij de ontvanger neer te leggen.
Het gaat natuurlijk om het principe dat Postnl klaarblijkelijk eenzijdig kan kiezen om bepaalde post niet te bezorgen. Wat volgt?

Dat het mij slecht uitkomt en voor jou prima is doet niets af aan het principe.
Webshops hebben eigenlijk niks te maken met PostNL. Pakketjes worden afgegeven aan een koeriersbedrijf die het via bijv. China Post of HK Post opstuurd. Dat PostNL de afhandeling doet van het moment dat het in NL aankomt is tussen PostNL en China Post. Dat webshops hier voor gekozen / betaald hebben is gewoon een lam excuus voor ze. Als ze nou gewoon eerlijk zeggen dat ze willen besparen.
pi_156662420
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 08:27 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Hoe vroeg wordt de post bij jou bezorgd?

Ik moet 5km rijden naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt. Bedankt Postnl.

Jammer dat het nog niet is opgepakt door de media. Kan me niet voorstellen dat weigeren te bezorgen de wens is van de webshops. Die hebben daar geen enkel belang bij....
Nou niet zo vroeg hoor ;)
Ik heb gisteren om 4 uur in de brievenbus gekeken maar toen lag er nog niks, dus ik denk dat de postbode gisteren laat was.
Normaal komt hij altijd rond 2 uur.
pi_156663016
quote:
3s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 00:00 schreef shiznuts het volgende:
Ja, mensen. MEDELING in zoverre je het nog niet meegekregen hebt...
CN Post zendingen worden bij je lokale PostNL afhaalpunt achtergelaten i.p.v. direct thuisbezorgd.
[ afbeelding ]
~ JortK
Ik heb gister nog 2 pakketjes thuis binnen gekregen. 1 van Gearbest en 1 van Banggood.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_156663358
Ik zie dat er hier al een tijdje een flinke discussie gaande is over post.nl en de bezorging van pakketten.

Is iedereen er hier van op de hoogte dat Post.nl zelf bepaalt wanneer zij een container pakketten tegen betaling gaat bezorgen? Post.nl krijgt gewoon per container betaald hiervoor. Op dagen met grote aantallen poststukken binnen Nederland (met name de dinsdag en zaterdag) kiest Post.nl er bewust voor om geen Chinese containers in het sorteerproces op te nemen. Die Chinese containers blijven dan dus gewoon staan, tot een rustiger moment in de week. Dat is al jaren zo...
pi_156663480
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 11:31 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Ik zie dat er hier al een tijdje een flinke discussie gaande is over post.nl en de bezorging van pakketten.

Is iedereen er hier van op de hoogte dat Post.nl zelf bepaalt wanneer zij een container pakketten tegen betaling gaat bezorgen? Post.nl krijgt gewoon per container betaald hiervoor. Op dagen met grote aantallen poststukken binnen Nederland (met name de dinsdag en zaterdag) kiest Post.nl er bewust voor om geen Chinese containers in het sorteerproces op te nemen. Die Chinese containers blijven dan dus gewoon staan, tot een rustiger moment in de week. Dat is al jaren zo...
Laat ik nou de meeste pakjes op zaterdag en dinsdag ontvangen..[geen grap]
Ik geloof overigens best dat postnl het aanbod reguliert.
pi_156669985
Ik was wat aan het scrollen op de AliExpress app en kwam deze 'laptop' tegen. De app weergeeft een 80% mobile only deal, en zodoende kost het apparaat nog maar 45 euries.

Dat kan qua prijs natuurlijk nooit kloppen, mede omdat het er sowieso al fake uitziet door het gebruik van een random toshiba plaatje, maar ik ben benieuwd wat ik binnenkrijg als ik het bestel. Hoe groot is de kans dat er een steen in het pakje zit? Iemand ervaring?

http://www.aliexpress.com(...)PRO/32486460261.html
pi_156670098
quote:
7s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 17:02 schreef Oerbeer het volgende:
Ik was wat aan het scrollen op de AliExpress app en kwam deze 'laptop' tegen. De app weergeeft een 80% mobile only deal, en zodoende kost het apparaat nog maar 45 euries.

Dat kan qua prijs natuurlijk nooit kloppen, mede omdat het er sowieso al fake uitziet door het gebruik van een random toshiba plaatje, maar ik ben benieuwd wat ik binnenkrijg als ik het bestel. Hoe groot is de kans dat er een steen in het pakje zit? Iemand ervaring?

http://www.aliexpress.com(...)PRO/32486460261.html
Te mooi in waar te zijn en de sneller heeft geen feedback. Wellicht kom je er van af met een Refund maar die laptop ga je nooit ontvangen. Ik denk dat je niets zal ontvangen.
Gegroet!
pi_156670244
Zojuist werd mijn pakketje nog geleverd? :D 'n 1 cent deal nota bene.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 17:40:52 #19
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_156670641
Lees ook hoe ze het hebben over verzekerde/registered/te tracken CN Post zendingen, niet de free shipping non-registered CN brievenbuspost waar je niet voor hoeft te tekenen. I bet that explains that? :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_156670702
-O- Dus ze komen 1 cent deals wel brengen en als ik een super koele Xiaomi phone koop moet ik die ook nog eens gaan ophalen. Vanaf nu mogen ze me alles untracked sturen :')

Zal wel iets te maken hebben met fraude preventie: opgehaald is ook echt opgehaald.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 18:07:26 #21
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_156671138
Heb de Banggood-flashlight ook binnengekregen en die geeft goed licht joh.
Dat slidertje voor de focus is ook erg handig _O_

Ook kut trouwens, had een goedkoop blazertje besteld (party-blazer waar mensen bier op kunnen morsen zonder problemen, misschien dat ik hem goud spuit ofzo), is de kwaliteit echt heel brak. Van AliExpress Dispute kan ik 20% refund krijgen omdat het merk niet klopt, maar het materiaal is ook duidelijker minder dan op de foto's, alleen willen ze dat alleen o.b.v. kledinglabel vergoeden :')
Of ik moet hem terugsturen op eigen kosten voor een full refund die minder is dan de verzendkosten...
Praktisch gezien kunnen webshops je dus gewoon verkeerde shit opsturen en dan zit je ermee.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_156672289
quote:
2s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:07 schreef MacorgaZ het volgende:
Heb de Banggood-flashlight ook binnengekregen en die geeft goed licht joh.
Dat slidertje voor de focus is ook erg handig _O_

Ook kut trouwens, had een goedkoop blazertje besteld (party-blazer waar mensen bier op kunnen morsen zonder problemen, misschien dat ik hem goud spuit ofzo), is de kwaliteit echt heel brak. Van AliExpress Dispute kan ik 20% refund krijgen omdat het merk niet klopt, maar het materiaal is ook duidelijker minder dan op de foto's, alleen willen ze dat alleen o.b.v. kledinglabel vergoeden :')
Of ik moet hem terugsturen op eigen kosten voor een full refund die minder is dan de verzendkosten...
Praktisch gezien kunnen webshops je dus gewoon verkeerde shit opsturen en dan zit je ermee.
Sowieso bij aliexpress... Die kiezen bijna altijd ten faveure van de verkoper.

Misschien een dispute aanmaken bij PayPal. Daarnaast vergoed PayPal de retournering, mits met PayPal is betaald natuurlijk.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 19:03:48 #23
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_156672395
Net even hier bij het afhaalpunt gevraagd of zij van de nieuwe werkwijze afwisten.

"Nee dat zegt mij niets" was het antwoord.

Tevens zag ik gisteren de postbode gewoon nog aanbellen bij de buren.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 20:23:49 #24
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_156674977
Hoorde dat er bij mij ook een pakketje is bezorgd als het goed is van banggood. Ben zelf pas volgende week thuis, er is nog meer onderweg dus we zullen het zien ik vindt het wel een beetje vaag allemaal
pi_156675028
Eigenlijk zou het wel gaaf zijn als je smart light bulb ook kan gebruiken als wake-up light in de slaapkamer :P weet iemand of dat mogelijk is? Dat hij langzaam aangaat een steeds feller wordt?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  Moderator woensdag 7 oktober 2015 @ 20:48:17 #26
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_156675661
Toen ik bij het afhaalpunt mijn pakket kwam afhalen zeiden ze, we hebben eigenlijk een brief nodig. Maar ze hebben het wel mee gegeven omdat ik me kon identificeren. Via postnl de TT code laten omzetten naar 3s code en zo kwam ik er achter dat het pakket daar was, maar ik heb echt geen brief gehad.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 20:58:00 #27
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_156675931
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 20:48 schreef Momo... het volgende:
Toen ik bij het afhaalpunt mijn pakket kwam afhalen zeiden ze, we hebben eigenlijk een brief nodig. Maar ze hebben het wel mee gegeven omdat ik me kon identificeren. Via postnl de TT code laten omzetten naar 3s code en zo kwam ik er achter dat het pakket daar was, maar ik heb echt geen brief gehad.
die wordt volgens mij als ik het goed volg verstuurd op de dag dat die op het afhaal punt ligt
  Moderator woensdag 7 oktober 2015 @ 20:59:14 #28
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_156675965
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 20:58 schreef hiddit het volgende:

[..]

die wordt volgens mij als ik het goed volg verstuurd op de dag dat die op het afhaal punt ligt
Nou die heb ik dus niet gehad
pi_156677920
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 19:03 schreef ManageTheAnger het volgende:
Net even hier bij het afhaalpunt gevraagd of zij van de nieuwe werkwijze afwisten.

"Nee dat zegt mij niets" was het antwoord.

Tevens zag ik gisteren de postbode gewoon nog aanbellen bij de buren.
Vandaag nog bij ons op werk meer dan 5 geelbruine enveloppen zien liggen, waaronder 1 van mij. Nog geen nood dus hier.
pi_156678099
Ik kijk zeer weinig naar de tracking, als ik dit hier zo lees kan het dus zijn dat er gewoon pakketjes op mij wachten?
Ajax Amsterdam
pi_156678390
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 21:58 schreef Kuhly het volgende:
Ik kijk zeer weinig naar de tracking, als ik dit hier zo lees kan het dus zijn dat er gewoon pakketjes op mij wachten?
Vooralsnog gaat het alleen om pakketjes waarvoor getekend moet worden. Die worden rechtstreeks naar het afhaalpunt gestuurd. Als het daar ligt krijg je een kaart thuis [zie tweakers forum voor een voorbeeld] waarmee je het pakje kan ophalen.
Alle andere pakjes worden dus gewoon netjes afgeleverd....

Het zal best eens mis gaan, dus als je heel lang op je pakje moet wachten dan kan het geen kwaad om eens navraag te doen bij je standaard afleverpunt.

Misschien een idee om dit topic af te splitsen naar een nieuw Postnl topic?
pi_156679159
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 22:07 schreef eddepetfokt het volgende:

Misschien een idee om dit topic af te splitsen naar een nieuw Postnl topic?
Voel je vrij om een nieuw topic te openen over de nieuwe manier van werken van Postnl. Hoewel ik denk dat het meeste wel gezegd is eigenlijk.

Vandaag jjrc h20 binnen gekregen van All buy. Morgen maar eens vliegen ermee.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156679515
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 22:34 schreef rene90 het volgende:

[..]

Voel je vrij om een nieuw topic te openen over de nieuwe manier van werken van Postnl. Hoewel ik denk dat het meeste wel gezegd is eigenlijk.

Vandaag jjrc h20 binnen gekregen van All buy. Morgen maar eens vliegen ermee.
Voor mij is het wel duidelijk zo maar er blijven vragen en opmerkingen komen zoals je ziet, zodoende mijn opmerking.

Ben benieuwd naar je ervaring met de h20. Ik heb deze ook op het oog. Ik blijf problemen houden met kapotte motors bij de h8mini. Ben benieuwd of de h20 kwalitatief beter is.
Jij had hier toch een kortingscode voor?

Ik vlieg nu nog steeds met veel plezier met de cx10a, de kwaliteit is stukken beter volgens mij. Alleen is de h8 mini veel sneller en dus leuk[er] om mee te vliegen. De cx10a is wel weer lekker makkelijk vliegen kleine ruimtes. Ook is de ingebouwde batterij na een minuut of 12 al weer vol.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 23:15:48 #34
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_156680244
Mensuh, ik heb echt gezocht maar kan het niet vinden... Tijd geleden een post gezien met actueel overzicht van goede/felle/betrouwbare zaklampjes met 18650 accu's.

Zoek iig een nieuwe, welke moet ik hebben? Weet iemand de betreffende post nog?
  woensdag 7 oktober 2015 @ 23:24:56 #35
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_156680407
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 23:15 schreef funky_fart het volgende:
Mensuh, ik heb echt gezocht maar kan het niet vinden... Tijd geleden een post gezien met actueel overzicht van goede/felle/betrouwbare zaklampjes met 18650 accu's.

Zoek iig een nieuwe, welke moet ik hebben? Weet iemand de betreffende post nog?
Ik heb eens een overzicht gemaakt: GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic .
Geen echt actuele voorbeelden erbij. Maar ik zou gaan voor iets van een UltraFire C8 met XM-L2 U2 of U3 BIN. Accu's zoals uit de link & hier gewaarschuwd voor gevaren van unprotected cheapo stuff:
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 23:10 schreef shiznuts het volgende:

[..]

-- nog ff inhaken op charger verhaal. Charger met microcontroller halen! Nitecore/Sysmax/Jetbeam . :7
blablaFire accu's vermijden zou ik zeggen. Zit een hoop troep tussen. Inderdaad gewoon eentje halen met PCB. Protected accu's van SoShine, Panasonic, Samsung, Xtar... :Y
18650-infosites:
http://lygte-info.dk
http://budgetlightforum.com/forum/batteries/rechargeable
Waarschijnlijk vind je dit wel een interessante sectie/site ook: http://www.candlepowerfor(...)us-side-of-batteries
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_156683063
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 22:07 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Vooralsnog gaat het alleen om pakketjes waarvoor getekend moet worden. Die worden rechtstreeks naar het afhaalpunt gestuurd. Als het daar ligt krijg je een kaart thuis [zie tweakers forum voor een voorbeeld] waarmee je het pakje kan ophalen.
Alle andere pakjes worden dus gewoon netjes afgeleverd....

Het zal best eens mis gaan, dus als je heel lang op je pakje moet wachten dan kan het geen kwaad om eens navraag te doen bij je standaard afleverpunt.

Misschien een idee om dit topic af te splitsen naar een nieuw Postnl topic?
Helder, dan wacht ik gewoon lekker. Het is gewoon vreemd dat de pakjesman al de hele week niet is geweest, dat is erg lang geleden.
Ajax Amsterdam
pi_156686692
Alibaba (moederbedrijf van AliExpress) heeft nu ook z'n eigen transportbedrijf?

https://goo.gl/photos/jgFBKQjmgstKwU3f7
  donderdag 8 oktober 2015 @ 12:21:58 #38
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_156686823
ArabEmirates. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_156686922
Raar dat van het niet bezorgen van pakjes. Ik heb dat nu dus ook. Wel typisch Nederlandse hufterigheid overigens. Al die grote bedrijven kloten maar raak de laatste jaren. En dit alles totdat ze over een jaar of twee door een of andere commissie een standje krijgen omdat het ergens toch niet mag.
pi_156687581
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 00:15 schreef Iemand91 het volgende:
Voor het eerst van m'n leven iets met m'n telefoon besteld. :P

[ afbeelding ]
Hoppa, vorige week vrijdag besteld, nu al binnen _O_ :



Blijft grappig, grote bestelbus van PostNL voor een miniem zakje. "Hier heb je een heel groot pakket" aldus de bezorger. :P

Enne Banggood service lijkt top! Stuurde mailtje over dat ik de verkeerde bike mount had en ze hebben aangegeven een nieuwe, juiste mount te sturen.! ^O^

[ Bericht 8% gewijzigd door Iemand91 op 08-10-2015 15:11:32 ]
pi_156688492
iemand wel eens een betaalbare oplossing voor een wifi-thermostaat gezien?
usecase: als ik naar huis ga en het is koud, dat ik onderweg alvast de kachel kan aanzetten :D
  Moderator donderdag 8 oktober 2015 @ 14:08:02 #42
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_156688923
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 13:47 schreef G-NiLES het volgende:
iemand wel eens een betaalbare oplossing voor een wifi-thermostaat gezien?
usecase: als ik naar huis ga en het is koud, dat ik onderweg alvast de kachel kan aanzetten :D

Een trui :+
  donderdag 8 oktober 2015 @ 14:41:32 #43
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_156689542
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 13:47 schreef G-NiLES het volgende:
iemand wel eens een betaalbare oplossing voor een wifi-thermostaat gezien?
usecase: als ik naar huis ga en het is koud, dat ik onderweg alvast de kachel kan aanzetten :D

Een elektrische straalkachel en een tijdschakelklok (en een brandverzekering) :P
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
pi_156689830
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 14:08 schreef noodgang het volgende:

[..]

Een trui :+
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 14:41 schreef BillsGate het volgende:

[..]

Een elektrische straalkachel en een tijdschakelklok (en een brandverzekering) :P
Damn, ik zat in het china topic toch? :D
Komop gadgetfreaks denk eens wat verder? :p

Tot nu toe vind ik erg weinig, ik geloof ook niet dat chinezen veel met CV's doen (dus geen opentherm of modulatie toepassen).
Maargoed misschien heeft iemand al eens iets geklust?
  donderdag 8 oktober 2015 @ 15:21:49 #45
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_156690299
Back ff wat op Kickstarter/Indiegogo... ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 8 oktober 2015 @ 17:51:21 #46
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_156692722
Zojuist mijn Shark Aviator horloge binnen gekregen: wauw :9~ _O_

Sta versteld van de kwaliteit, prachtige afwerking, ziet er high end uit. De kast is inderdaad wat aan de dikke kant, maar voor mij persoonlijk absoluut niet storend.
Ik ben verkocht O+
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  donderdag 8 oktober 2015 @ 17:55:47 #47
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_156692790
Thunderdome! :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 8 oktober 2015 @ 17:57:09 #48
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_156692816
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 17:55 schreef shiznuts het volgende:
Thunderdome! :D
:@
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_156693354
Iemand de blitzwolff MFI lightning kabel al besteld?
http://www.banggood.com/A(...)S-iPad-p-987610.html

6.24 is volgens mij vrij goedkoop voor een mfi kabel
Gegroet!
pi_156693399
Dubbel
pi_156693437
quote:
3s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 00:00 schreef shiznuts het volgende:
Ja, mensen. MEDELING in zoverre je het nog niet meegekregen hebt...
CN Post zendingen worden bij je lokale PostNL afhaalpunt achtergelaten i.p.v. direct thuisbezorgd.
[ afbeelding ]
~ JortK
De postkantoor zei dat pakketjes van China niet meer thuisbezorgd worden, maar direct bij de postkantoor wordt geleverd. Wij krijgen dan kaartje om op te halen.

Idiote manier van werken natuurlijk. Want dat kaartje moet ook bezorgd worden...
pi_156693687
Iemand ervaring....ik heb een DHL pakketje 8 september gekregen en hoefde niks te betalen. En nu krijg ik opeens achteraf nog een factuur van DHL. Geen idee meer wat het was ook dus wat moet ik hier nu mee?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156694882
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 18:45 schreef rene90 het volgende:
Iemand ervaring....ik heb een DHL pakketje 8 september gekregen en hoefde niks te betalen. En nu krijg ik opeens achteraf nog een factuur van DHL. Geen idee meer wat het was ook dus wat moet ik hier nu mee?
Had vorige week dat ik een smsje kreeg met een link erin waar ik moest betalen alvorens hij verder verscheept zou worden (lag nog in Amerika).

Zou DHL gewoon even vragen.

Vandaag weer pakketje opgehaald bij het postkantoor, de postbode had een brief bij mij in de bus gedaan (na morgen 15:00u etc etc).

Hier wordt het nog gewoon thuis gebracht dus :D
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 8 oktober 2015 @ 19:43:17 #54
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_156695114
Bij het browsen door de new arrivals nog wat leuks tegengekomen voor de powertesters onder ons :


Instelbare load, mét of zonder ventilator :
http://www.banggood.com/J(...)evice-p-1002402.html


0,5A/1A/2A vaste load, met doorlusmogelijkheid.
http://www.banggood.com/J(...)evice-p-1002401.html
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  donderdag 8 oktober 2015 @ 20:13:18 #55
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_156695821
quote:
12s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 19:43 schreef dodge_911 het volgende:
Bij het browsen door de new arrivals nog wat leuks tegengekomen voor de powertesters onder ons :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Instelbare load, mét of zonder ventilator :
http://www.banggood.com/J(...)evice-p-1002402.html

[ afbeelding ]
0,5A/1A/2A vaste load, met doorlusmogelijkheid.
http://www.banggood.com/J(...)evice-p-1002401.html
Oeh, die goudkleurige zien er in ieder geval een stuk gelikter uit dan die witte keramische krengen van eBay :P

Kwam er eergisteren achter dat mijn "2.4A" Remax-kabel van BG niet eens de 1.7A haalt (1.68 :') ) met een 2A-load resistor. Beetje jammer toch.

[ Bericht 0% gewijzigd door N22 op 08-10-2015 20:25:16 ]
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  donderdag 8 oktober 2015 @ 20:27:33 #56
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_156696105
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 23:24 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ik heb eens een overzicht gemaakt: GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic .
Geen echt actuele voorbeelden erbij. Maar ik zou gaan voor iets van een UltraFire C8 met XM-L2 U2 of U3 BIN. Accu's zoals uit de link & hier gewaarschuwd voor gevaren van unprotected cheapo stuff:

[..]

Dankjewel mijnheer Nuts *)
pi_156696561
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 13:47 schreef G-NiLES het volgende:
iemand wel eens een betaalbare oplossing voor een wifi-thermostaat gezien?
usecase: als ik naar huis ga en het is koud, dat ik onderweg alvast de kachel kan aanzetten :D

Heatlink van de Homewizard (wel prijzige oplossing!)
pi_156697489
echt een stomme regel die postnl van mag pakket uit china niet thuisbezorgen :(
kan ik anders 45 min gaan lopen/fietsen naar een kantoor wat tot 5 uur open is :( :%


hopelijk heeft mijn pakketbezorger er lak aan en bezorgt het gewoon :')
net zoals dat er voor een pakket getekend moet worden hij het gewoon bij de buren afgeeft
ideaal :)
pi_156697507
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 18:28 schreef Zspirit het volgende:
Iemand de blitzwolff MFI lightning kabel al besteld?
http://www.banggood.com/A(...)S-iPad-p-987610.html

6.24 is volgens mij vrij goedkoop voor een mfi kabel
Geen ervaring met deze, wel met de xiaomi variant. Die is echt super. Heb er inmiddels 3.
  donderdag 8 oktober 2015 @ 21:34:05 #60
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_156698145
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 21:13 schreef robinjoo1 het volgende:
echt een stomme regel die postnl van mag pakket uit china niet thuisbezorgen :(
kan ik anders 45 min gaan lopen/fietsen naar een kantoor wat tot 5 uur open is :( :%

hopelijk heeft mijn pakketbezorger er lak aan en bezorgt het gewoon :')
net zoals dat er voor een pakket getekend moet worden hij het gewoon bij de buren afgeeft
ideaal :)
Als ze d'r niet meer voor betaald worden, denk ik niet dat ze ze nog gaan bezorgen, eerlijk gezegd.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_156705389
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 13:47 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

Ik wil er zoiets van maken:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Inmiddels een klokje binnen + een NATO strap.
Er komt nog een tweede klokje binnen, dus dan kan ik afwisselen :P
Ben zelf wel tevreden over het resultaat:



Totale kosten: $5.50 :D
pi_156705805


Ik heb ook maar eens Shark horloge besteld, ben wel benieuwd naar de kwaliteit :).
Geen rare fratsen, gewoon een simpel en strakke plaat verder. ^O^
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 09:40:06 #63
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_156706082
Horloge voor linkshandigen?
(Zit de draaiknop niet aan de verkeerde kant :? )
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
pi_156706163
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 09:40 schreef BillsGate het volgende:
Horloge voor linkshandigen?
(Zit de draaiknop niet aan de verkeerde kant :? )
Dat doen ze wel vaker bij grotere horloges dan duwt de knop niet in je pols. U-Boat horloges hebben dit ook
Cuore Sportivo
pi_156707531
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 09:44 schreef alki het volgende:

[..]

Dat doen ze wel vaker bij grotere horloges dan duwt de knop niet in je pols. U-Boat horloges hebben dit ook
Klopt ;)!
pi_156708323
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 09:19 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]

Ik heb ook maar eens Shark horloge besteld, ben wel benieuwd naar de kwaliteit :).
Geen rare fratsen, gewoon een simpel en strakke plaat verder. ^O^
Benieuwd naar de kwaliteit als je "m binnen hebt.
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 12:24:27 #67
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_156708588
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 12:06 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Benieuwd naar de kwaliteit als je "m binnen hebt.
Ik ook! Vind hem wel mooi om te zien.
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 13:25:50 #68
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_156709535
Ik zou wel eens willen zien hoe het Direct Link, Postnord Receiving Hub DLHUB in Zweden er van binnen uit ziet. Pakketjes blijven daar over het algemeen 2 weken liggen voordat ze doorgestuurd worden.... :{
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_156710032
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 18:45 schreef rene90 het volgende:
Iemand ervaring....ik heb een DHL pakketje 8 september gekregen en hoefde niks te betalen. En nu krijg ik opeens achteraf nog een factuur van DHL. Geen idee meer wat het was ook dus wat moet ik hier nu mee?
Zover ik kan zien op de DHL site dien je te betalen voordat je de goederen ontvangt.
Dus achteraf kunnen ze niet meer komen innen lijkt me.

quote:
heffingen
Als u goederen buiten de Europese Unie bestelt, zijn er afhankelijk van het type geïmporteerde goederen douaneheffingen van toepassing, die u als importeerder en ontvanger moet betalen, zodra de goederen in het land van bestemming aangekomen zijn, maar voordat de goederen geleverd worden.
Bron:http://www.dhl.nl/nl/expr(...)gen_belastingen.html
pi_156710089
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 13:54 schreef Puntje013 het volgende:
Zover ik kan zien op de DHL site dien je te betalen voordat je de goederen ontvangt.
Dus achteraf kunnen ze niet meer komen innen lijkt me.
Heb gebeld met ze, en kan dus blijkbaar wel als er een probleem is waardoor ze het niet konden innen. Een foutief opgeschreven 06 of dat het nog niet op tijd aan de bezorger was doorgegeven of iets in die richting.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 14:27:03 #71
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_156710599
Hoe kun je voorkomen dat Aliexpress telkens naar Nederlands springt?
Toyota RA28 powerrr / VW Golf MK1 / VW T1 !!
DealExtreme infopagina -> http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken
pi_156710712
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 13:57 schreef rene90 het volgende:

[..]

Heb gebeld met ze, en kan dus blijkbaar wel als er een probleem is waardoor ze het niet konden innen. Een foutief opgeschreven 06 of dat het nog niet op tijd aan de bezorger was doorgegeven of iets in die richting.
En als je niet betaald?
Hebben ze namelijk überhaupt nog bewijs dat je pakketje boven de 22 euro was?
Ik zou aangeven dat je niet weet over welk pakketje het gaat en dat je van hun graag bewijs wil zien waarom je kosten moet betalen en dan niet alleen maar omdat: het staat hier in de computer meneer.
pi_156710893
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 14:33 schreef Puntje013 het volgende:

[..]

En als je niet betaald?
Hebben ze namelijk überhaupt nog bewijs dat je pakketje boven de 22 euro was?
Ik zou aangeven dat je niet weet over welk pakketje het gaat en dat je van hun graag bewijs wil zien waarom je kosten moet betalen en dan niet alleen maar omdat: het staat hier in de computer meneer.
Zat bij het factuur helemaal gespecificeerd. DHL is niet zo makkelijk wat dat betreft. Laatst ook iets wat te hoog was ingeschat op het factuur, dan kan je mooi bezwaar maken tegen 35 euro administratiekosten, ook als je gelijk krijgt :')
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156710966
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 14:27 schreef Markos. het volgende:
Hoe kun je voorkomen dat Aliexpress telkens naar Nederlands springt?
Rechtsbovenaan: go to global site
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 14:59:55 #75
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_156711118
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 14:48 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Rechtsbovenaan: go to global site
Ja maar hij blijft telkens terug springen naar Nederlands als ik chrome opnieuw start, zwaar irritant
Toyota RA28 powerrr / VW Golf MK1 / VW T1 !!
DealExtreme infopagina -> http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken
pi_156711132
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 14:59 schreef Markos. het volgende:

[..]

Ja maar hij blijft telkens terug springen naar Nederlands als ik chrome opnieuw start, zwaar irritant
Cookies wegdoen? :)
Of in een incognitovenster naar de site gaan?
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 15:04:39 #77
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_156711188
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 15:00 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Cookies wegdoen? :)
Of in een incognitovenster naar de site gaan?
Telkens incognito is een beetje irritant. Wil gewoon dat ze kappen met vertalen. Als ik dat wil dan klik ik dat zelf wel aan
Toyota RA28 powerrr / VW Golf MK1 / VW T1 !!
DealExtreme infopagina -> http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken
pi_156711206
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 15:04 schreef Markos. het volgende:

[..]

Telkens incognito is een beetje irritant. Wil gewoon dat ze kappen met vertalen. Als ik dat wil dan klik ik dat zelf wel aan
Dan effe je

opeten
opschonen
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 15:14:17 #79
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_156711345
Ja, dat is bloedirritant. Vooral ook omdat afhankelijk van de instelling je zoekresultaten mist die op de andere site wel worden gevonden. :') Da's ook bij eBay zo. :N
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 15:26:52 #80
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_156711576
Ze denken vast dat we halve Duitsers zijn, alles lekker nasynchroniseren...

Mijn AliExpress-dispute is trouwens door de verkoper goed opgelost, full refund zonder spul op te sturen ^O^
Nu de volgende keer hopen dat wél de goede shit wordt opgestuurd.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_156711785
Ik heb hier wel eens voorbij zien komen dat mensen inktcartridges en dergelijke uit china haalde.
of van die refill kits.

Mensen hier ook ervaring met het zelf bij vullen van toners? Zie verschillende websites voorbij komen uit voornamelijk USA of UK (Inkowl en urefilltoner.co.uk) met tonerpoeder etc. Maar er moet toch ook genoeg in china te vinden zijn? Ik zie zelf op ebay wel het een en ander voorbij komen aan reset chips uit China. Maar het poeder is vrijwel allemaal van de seller zoals hierboven uit USA/UK met 'hoge' shipment.

Op aliexpress zie ik wel het een en ander staan, maar de meeste advertenties zijn vaak alleen de potten en niet de tonerpoeder zelf :')..

Iemand die toevallig nog wel een betrouwbaar adresje(hoeft niet persee China) heeft :)?
pi_156713073
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 15:37 schreef Downstar het volgende:
Ik heb hier wel eens voorbij zien komen dat mensen inktcartridges en dergelijke uit china haalde.
of van die refill kits.

Mensen hier ook ervaring met het zelf bij vullen van toners? Zie verschillende websites voorbij komen uit voornamelijk USA of UK (Inkowl en urefilltoner.co.uk) met tonerpoeder etc. Maar er moet toch ook genoeg in china te vinden zijn? Ik zie zelf op ebay wel het een en ander voorbij komen aan reset chips uit China. Maar het poeder is vrijwel allemaal van de seller zoals hierboven uit USA/UK met 'hoge' shipment.

Op aliexpress zie ik wel het een en ander staan, maar de meeste advertenties zijn vaak alleen de potten en niet de tonerpoeder zelf :')..

Iemand die toevallig nog wel een betrouwbaar adresje(hoeft niet persee China) heeft :)?
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij moet je bij een laser printer toner refill ook een nieuw stickertje op de toners plakken (is athans bij samsung laser printers het geval) om de printer te laten denken dat het een nieuwe toner is. (Dit zegmaar)
pi_156713689
Ik zal wel verwend raken met snelle shipping; maar ik zie net dat de waterdichte behuizing voor m'n Yi nu pas China verlaten heeft.
Besteld op 21 september...ruim 2.5 week geleden. :{

Gezien de vertrektijd; zou die hier in zitten? :P
Als in: as we speak boven mijn hoofd? O-)
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 18:22:54 #84
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_156713912
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 08:47 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

Inmiddels een klokje binnen + een NATO strap.
Er komt nog een tweede klokje binnen, dus dan kan ik afwisselen :P
Ben zelf wel tevreden over het resultaat:

[ afbeelding ]

Totale kosten: $5.50 :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 09:19 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]

Ik heb ook maar eens Shark horloge besteld, ben wel benieuwd naar de kwaliteit :).
Geen rare fratsen, gewoon een simpel en strakke plaat verder. ^O^
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 12:06 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Benieuwd naar de kwaliteit als je "m binnen hebt.


Spot de China horloges.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_156714140
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 18:22 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

[..]


[..]

[ afbeelding ]

Spot de China horloges.
Invicta vind ik toch wel het minimum. Daar werkt tenminste alles echt en ze zijn goed waterdicht. Die fake wijzerplaat metertjes van die china horloges vind ik een beetje zielig. Shark, zonder die fake metertjes gaat ook nog wel.
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 18:45:52 #86
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_156714262
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 18:38 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Invicta vind ik toch wel het minimum. Daar werkt tenminste alles echt en ze zijn goed waterdicht. Die fake wijzerplaat metertjes van die china horloges vind ik een beetje zielig. Shark, zonder die fake metertjes gaat ook nog wel.
Heb nog 2 Invicta's onderweg naar mij toevallig (1 zou ik al hebben maar arriveerde stuk).
Daarna heb ik nog 3 horloges op mijn verlanglijstje.
(1 Invicta, een Citizen horloge en een G-Shock met Solar/Atomic)

Die chrono metertjes van die Curren doen het gewoon en zijn dus niet alleen voor de sier :)
Die helemaal links is een Boccia.

Deze wil ik ook bestellen voor erbij:
http://www.banggood.com/W(...)t-Watch-p-89371.html
(de all black version) Currently Sold Out helaas.

Doos komt van BuyinCoins en ik vind de kussentjes wat groot, mijn bandjes passen er niet gesloten omheen, al kan dat ook liggen aan het feit dat ik niet zulke brede polsen heb.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 18:47:12 #87
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_156714285
Dubbel
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_156714647
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 18:45 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Heb nog 2 Invicta's onderweg naar mij toevallig (1 zou ik al hebben maar arriveerde stuk).
Daarna heb ik nog 3 horloges op mijn verlanglijstje.
(1 Invicta, een Citizen horloge en een G-Shock met Solar/Atomic)

Die chrono metertjes van die Curren doen het gewoon en zijn dus niet alleen voor de sier :)
Die helemaal links is een Boccia.

Deze wil ik ook bestellen voor erbij:
http://www.banggood.com/W(...)t-Watch-p-89371.html
(de all black version) Currently Sold Out helaas.

Doos komt van BuyinCoins en ik vind de kussentjes wat groot, mijn bandjes passen er niet gesloten omheen, al kan dat ook liggen aan het feit dat ik niet zulke brede polsen heb.
Die Weide horloges zien er heel aardig uit, maar de band voelt heel licht en goedkoop aan. Maar goed, kan ook niet anders voor dat geld.
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 19:21:25 #89
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_156714966
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 19:05 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Die Weide horloges zien er heel aardig uit, maar de band voelt heel licht en goedkoop aan. Maar goed, kan ook niet anders voor dat geld.
Dat zal waarschijnlijk zijn omdat de linkjes hol zijn en niet solid.

Off-topic in het kader van volledigheid: De Invicta Men's 8926OB en de Invicta Men's 8928OB ook in mijn bezit btw, alleen deze zitten in een watchwinder (althans, 1, want de ander heb ik nu om)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 19:53:05 #90
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_156715674
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 09:19 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]

Ik heb ook maar eens Shark horloge besteld, ben wel benieuwd naar de kwaliteit :).
Geen rare fratsen, gewoon een simpel en strakke plaat verder. ^O^
Kijk eens aan. Eens een niet zo overdreven horloge. Die beugel om het knopje vind ik wel wat lomp. Heb die er bij m'n White Shark afgehaald, maar hier lijkt het knopje dan wat ver uit te (gaan) steken.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_156724902
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 09:54 schreef JortK het volgende:

[..]

Ik heb een tool waarmee ik een code kan omzetten, die automatisch twee keer per dag checkt :)

[..]

Ik heb een tool die dat doet :)
Zou je die tool nog willen delen?
pi_156726636
Leuk, Bluboo gaat ook een smartwatch uitbrengen met....Android wear. Een goede ontwikkeling dus en dan zullen er op termijn wel meerdere shops volgen.


Wat er verder in zit aan specs:
-hartslagsensor
-GPS
-hoogtemeter

Prijs / launch onbekend
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 10:25:06 #93
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_156726957
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 10:00 schreef rene90 het volgende:
Leuk, Bluboo gaat ook een smartwatch uitbrengen met....Android wear. Een goede ontwikkeling dus en dan zullen er op termijn wel meerdere shops volgen.
[ afbeelding ]

Wat er verder in zit aan specs:
-hartslagsensor
-GPS
-hoogtemeter

Prijs / launch onbekend
Kijk eindelik een serieus chinees Smartwatch alternatief :) leuke ontwikkeling
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_156728625
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 10:00 schreef rene90 het volgende:
Leuk, Bluboo gaat ook een smartwatch uitbrengen met....Android wear. Een goede ontwikkeling dus en dan zullen er op termijn wel meerdere shops volgen.
[ afbeelding ]

Wat er verder in zit aan specs:
-hartslagsensor
-GPS
-hoogtemeter

Prijs / launch onbekend
Dat ziet er wel goed uit :) Ik ben benieuwd :d
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_156730720
Voor de personen die geïnteresseerd zijn hoe een Shark er van binnen uitziet:



Twee batterijen dus:



De Curren 8100 heeft eenzelfde batterij (de kleine).

Beiden waren leeg, dus dacht: "let's see what they need!"
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_156731014
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 13:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
Voor de personen die geïnteresseerd zijn hoe een Shark er van binnen uitziet:

[ afbeelding ]

Twee batterijen dus:

[ afbeelding ]

De Curren 8100 heeft eenzelfde batterij (de kleine).

Beiden waren leeg, dus dacht: "let's see what they need!"
Hoe langen gingen die batterijen mee.
pi_156731852
Voor wat het waard is.

Komt net een pakje van Allbuy waarvoor getekend moest worden.
Gelijk even de postbode (geen zzper meer, die zijn 'ontslagen' zegt ie) gesproken. Hij had ook chinese pakjes voor aangrenzende dorpen die wel een postagentschap hebben en die pakjes moest hij bij die postagentschappen achterlaten.
Hij denkt dat de nieuwe regeling (nog) niet geldt voor dorpen die geen postagentschap hebben...
Fingers crossed :P
pi_156732444
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 14:15 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Hoe langen gingen die batterijen mee.
Een jaar denk, beiden.
Die grote batterij doet het nog steeds (maar vervang ik ook gewoon nu).

Binnenkant van de Curren:



Helaas heeft die het niet overleefd.

De binnenkant verschoof steeds, en ik had geen idee waarom.
Dus wat deed ik? Een drupje secondelijm er tussen....

Resultaat:



:(

Vervolgens kwam ik er net achter tijdens het weggooien van het horloge, dat ik een onderdeel was vergeten terug te plaatsen wat.... jawel.... dat gedeelte op zijn plek had gehouden en dan had het horloge het nu ook nog gedaan :')

Kansloos weer haha

PS: Batterij vervangen bij de horlogemaker kost 7,50 euro.
Strip van Grundig gekocht met verschillende batterijtjes bij de Kruidvat voor maar ¤2!

[ Bericht 29% gewijzigd door ManageTheAnger op 10-10-2015 16:40:02 ]
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_156735767
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 15:23 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Een jaar denk, beiden.
Die grote batterij doet het nog steeds (maar vervang ik ook gewoon nu).

Binnenkant van de Curren:

[ afbeelding ]

Helaas heeft die het niet overleefd.

De binnenkant verschoof steeds, en ik had geen idee waarom.
Dus wat deed ik? Een drupje secondelijm er tussen....

Resultaat:

[ afbeelding ]

:(

Vervolgens kwam ik er net achter tijdens het weggooien van het horloge, dat ik een onderdeel was vergeten terug te plaatsen wat.... jawel.... dat gedeelte op zijn plek had gehouden en dan had het horloge het nu ook nog gedaan :')

Kansloos weer haha

PS: Batterij vervangen bij de horlogemaker kost 7,50 euro.
Strip van Grundig gekocht met verschillende batterijtjes bij de Kruidvat voor maar ¤2!
Haha, don't quit your dayjob :)

Ik koop al jaren batterijen via ebay bij de chinese shops. Kost geen drol en nooit een probleem mee gehad.
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 17:51:10 #100
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_156736301
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 17:33 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Haha, don't quit your dayjob :)

Ik koop al jaren batterijen via ebay bij de chinese shops. Kost geen drol en nooit een probleem mee gehad.
De Shark is wel goed gegaan gelukkig :D
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_156742769
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 18:02 schreef Iemand91 het volgende:
Ik zal wel verwend raken met snelle shipping; maar ik zie net dat de waterdichte behuizing voor m'n Yi nu pas China verlaten heeft.
Besteld op 21 september...ruim 2.5 week geleden. :{

Gezien de vertrektijd; zou die hier in zitten? :P
Als in: as we speak boven mijn hoofd? O-)
Lijkt er verdorie nog op ook:

quote:
09-10-2015 21:16 The item has arrived in the transit airport NETHERLANDS
09-10-2015 11:12 The item has left the originating country
Vlucht KL888 vertrekt om 12:35 uur en kwam aan om 18:23 uur op Schiphol.
Heb verdorie m'n pakketje boven m'n hoofd zien vliegen. :o :P


quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 10:00 schreef rene90 het volgende:
Leuk, Bluboo gaat ook een smartwatch uitbrengen met....Android wear. Een goede ontwikkeling dus en dan zullen er op termijn wel meerdere shops volgen.
[ afbeelding ]

Wat er verder in zit aan specs:
-hartslagsensor
-GPS
-hoogtemeter

Prijs / launch onbekend
En je hebt ook Elephone; prijs rond de ¤100.

Waarschijnlijk veel te laat, maar Vodafone winkels hadden de afgelopen dagen op alle wearables 50% korting:

Sony SmartBand Talk: ¤159.99 -> ¤79.99
LG G Watch R: ¤249,- -> ¤124.50
Motorola Moto 360: ¤199,- -> ¤99.50
Samsung Galaxy Gear Fit : ¤149,99,- -> ¤74,99

For anyone who cares...

[ Bericht 23% gewijzigd door Iemand91 op 10-10-2015 22:43:10 ]
pi_156747078
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 20:59 schreef Iemand91 het volgende:
En je hebt ook Elephone; prijs rond de ¤100.
Zag ik ook voorbij komen ja, maar Elephone is nogal beperkt in info over dat ding. Ben benieuwd op welke termijn die dingen allemaal gaan komen. Zou zomaar pas 2016 kunnen worden. Mijn ervaring is dat als iets binnen 4 weken wordt uitgebracht ze al volledig met flash deals en zulke meuk komen, en anders weer een maand daarvoor al een bekendmaking van een release datum et cetera. Nu heb ik alleen nog zo'n 'lek' voorbij zien komen van beide horloges.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156747766
Ach, het scheelt dat mij die dingen niets interesseren. :P
pi_156777346
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 17:11 schreef tharonny het volgende:

[..]

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij moet je bij een laser printer toner refill ook een nieuw stickertje op de toners plakken (is athans bij samsung laser printers het geval) om de printer te laten denken dat het een nieuwe toner is. (Dit zegmaar)
Ja hebt reset chips nodig om de volledige functionaliteit te garanderen. (oftwel inkt niveau inzien etc.) bij samsung heb je inderdaad modellen die helemaal niks meer doen als de chip heeft gezien dat je meer dan bijv. 1250 paginas hebt geprint.

Mijn Laser printer heeft ook een chip op de toner, echter geeft deze alleen het inktniveau aan.
Oftwel het lampje van dat je toner (bijna) leeg is zal branden maar hij zal gewoon door printen ^O^.


Die inkowl is wel een mooie website. 4 potjes tonerpoeder voor mijn printer kosten me 18$ ofzo.
Terwijl hier één nieuwe originele nieuwe toner 41 euro moet kosten. Zon 123inkt ding kost je 32.50 ofzo. Dus dat kan nog wel schelen.
Enige nadeel is dus dat er shipping bij moet komen van uit USA en nog een tool om het gat te maken zeg maar(Dat zou je ook anders wel kunnen maken maar dan is de kans op vervuiling in je toner en dat wil je niet :p..) en je dan dus boven de BTW grens gaat komen.. En pakketten vanuit Amerika zijn nou immers een stuk strenger qua controle dan uit China.

Ik zie verder wel filmpjes waarin ze gewoon een stukje plastic van de zijkant snijden. Onder de zijkant zit dan vervolgens de dop om hem bij te vullen. Iets meer werk dan een gat in de toner branden lijkt me. Maargoed dan hoef ik die tool niet aan te schaffen en kan ik dus gewoon onder de 30 eu blijven..

Even kijken nog maar wat ik doe ;)


edit: bedenk me nu dat het geen 30 euro is maar vroeger was het ongeveer 30$..
de grens ligt op 22 euro uit niet EU landen :X..

[ Bericht 3% gewijzigd door Downstar op 12-10-2015 13:10:48 ]
pi_156777946
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 11:01 schreef Downstar het volgende:

[..]

Ja hebt reset chips nodig om de volledige functionaliteit te garanderen. (oftwel inkt niveau inzien etc.) bij samsung heb je inderdaad modellen die helemaal niks meer doen als de chip heeft gezien dat je meer dan bijv. 1250 paginas hebt geprint.

Mijn Laser printer heeft ook een chip op de toner, echter geeft deze alleen het inktniveau aan.
Oftwel het lampje van dat je toner (bijna) leeg is zal branden maar hij zal gewoon door printen ^O^.


Die inkowl is wel een mooie website. 4 potjes tonerpoeder voor mijn printer kosten me 18$ ofzo.
Terwijl hier één nieuwe originele nieuwe toner 41 euro moet kosten. Zon 123inkt ding kost je 32.50 ofzo. Dus dat kan nog wel schelen.
Enige nadeel is dus dat er shipping bij moet komen van uit USA en nog een tool om het gat te maken zeg maar(Dat zou je ook anders wel kunnen maken maar dan is de kans op vervuiling in je toner en dat wil je niet :p..) en je dan dus boven de BTW grens gaat komen.. En pakketten vanuit Amerika zijn nou immers een stuk strenger qua controle dan uit China.

Ik zie verder wel filmpjes waarin ze gewoon een stukje plastic van de zijkant snijden. Onder de zijkant zit dan vervolgens de dop om hem bij te vullen. Iets meer werk dan een gat in de toner branden lijkt me. Maargoed dan hoef ik die tool niet aan te schaffen en kan ik dus gewoon onder de 30 eu blijven..

Even kijken nog maar wat ik doe ;)
Je zou even moeten rekenen of het interessant is, maar je vindt die tools ook op aliexpress. Ik heb ze alleen [nog] niet met eu stekker gezien.
Volgens mij kom je met een gewone soldeerbout ook een eind, maar zo'n speciale tool is wel heel makkelijk.
pi_156779188
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 11:42 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Je zou even moeten rekenen of het interessant is, maar je vindt die tools ook op aliexpress. Ik heb ze alleen [nog] niet met eu stekker gezien.
Volgens mij kom je met een gewone soldeerbout ook een eind, maar zo'n speciale tool is wel heel makkelijk.
Dat is juist het probleem inderdaad :P. Die tools vind ik alleen in 110v versie.
Bij InkOwl hebben ze hem dus wel met EU. Maar elders vind ik hem niet (op een hele dure vrsie na)

Natuurlijk zijn er andere manieren, maar het gemak van die tool is inderdaad wel erg handig.
Je zou ook gewoon met een applehuiskroon ding een gat erin kunnen branden als je die heet genoeg maakt, of gewoon hem los maken en via de dop vullen. Al is dat zoal ik al zei waarschijnlijk meer gedoe.
  maandag 12 oktober 2015 @ 15:09:04 #107
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_156781650
PostNL twitterde op maandag 12-10-2015 om 15:00:33 Aangetekende zendingen vanuit China gaan op verzoek van de afzender direct naar de afhaallocatie #tipvandeweek reageer retweet
"op verzoek van de afzender" :')
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_156781973
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 15:09 schreef N22 het volgende:
PostNL twitterde op maandag 12-10-2015 om 15:00:33 Aangetekende zendingen vanuit China gaan op verzoek van de afzender direct naar de afhaallocatie #tipvandeweek reageer retweet
"op verzoek van de afzender" :')
Schaamteloos inderdaad :')
pi_156782017
Ik wil graag een multitool bestellen via AliExpress. Is dat qua douane verstandig? Er zit natuurlijk een klein mesje op, als onderdeel van de tool.
pi_156782029
Ik krijg morgen anders mijn derde pakketje sinds 1 oktober ,waarvoor getekend moet worden, gewoon thuis afgeleverd. Ik woon wel in een dorp waar geen afhaallocatie is. Wie weet maakt dat nog uit.

Bezorgmoment
Morgen 13 oktober
15:30 - 17:30 uur
Bezorgadres

Afzender
Aukeys International
Ms. Zhuang
Pinghu Town 1
1-2th Floor of P05 Building
518000 Longgang District Shenzhen Guangdon
China

Gegevens
Gewicht: 0,211kg
Verberg details
Voor ontvangst van deze zending is een handtekening vereist.
Trackcode is een RC....NL code en stond al automatisch in mijnpost.

Trouwens mijn eerste bestelling via de getone app.
pi_156782043
quote:
7s.gif Op maandag 12 oktober 2015 15:28 schreef Oerbeer het volgende:
Ik wil graag een multitool bestellen via AliExpress. Is dat qua douane verstandig? Er zit natuurlijk een klein mesje op, als onderdeel van de tool.
Geen enkel probleem.
pi_156783093
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 15:09 schreef N22 het volgende:
PostNL twitterde op maandag 12-10-2015 om 15:00:33 Aangetekende zendingen vanuit China gaan op verzoek van de afzender direct naar de afhaallocatie #tipvandeweek reageer retweet
"op verzoek van de afzender" :')
quote:
7s.gif Op maandag 12 oktober 2015 15:26 schreef Oerbeer het volgende:

[..]

Schaamteloos inderdaad :')
Kan Kenzi ofzo een 'statement' krijgen van china sellers dat ze dit NIET hebben gevraagd?
pi_156785172
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 16:25 schreef G-NiLES het volgende:

[..]


[..]

Kan Kenzi ofzo een 'statement' krijgen van china sellers dat ze dit NIET hebben gevraagd?
Je kunt evt ook een topic plaatsen hier gericht aan de shops?
You can't be late if you don't show up.
pi_156785841
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 15:28 schreef eddepetfokt het volgende:
Ik krijg morgen anders mijn derde pakketje sinds 1 oktober ,waarvoor getekend moet worden, gewoon thuis afgeleverd. Ik woon wel in een dorp waar geen afhaallocatie is. Wie weet maakt dat nog uit.

Bezorgmoment
Morgen 13 oktober
15:30 - 17:30 uur
Bezorgadres

Afzender
Aukeys International
Ms. Zhuang
Pinghu Town 1
1-2th Floor of P05 Building
518000 Longgang District Shenzhen Guangdon
China

Gegevens
Gewicht: 0,211kg
Verberg details
Voor ontvangst van deze zending is een handtekening vereist.
Trackcode is een RC....NL code en stond al automatisch in mijnpost.

Trouwens mijn eerste bestelling via de getone app.
Hier worden ze ook nog gewoon bezorgd.
  maandag 12 oktober 2015 @ 19:47:59 #115
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_156787310
http://deals.banggood.com(...)51012.html?bid=15764

"Heb hem zelf ook, die eerste"
(True story)

Werkt prima ^O^
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_156787655
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 18:23 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Je kunt evt ook een topic plaatsen hier gericht aan de shops?
CHI / To all shops: No delivery to the door anymore?
zoiets?
pi_156787812
Ik heb al mijn pakketjes nog aan de deur ontvangen na mijn post over dat ik onder een andere naam bestel. Postbezorger ken ik inmiddels goed, dus weet niet of hij een uitzondering voor me maakt, maar lijkt me echt niet overal een uitgemaakte zaak. Ik vraag me af waarom het verschilt..
pi_156787820
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 18:23 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Je kunt evt ook een topic plaatsen hier gericht aan de shops?
ik heb in ieder geval een officiële verklaring van postnl gevraagd dus zodra ik daar een reactie op krijg horen jullie dat ook.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156787875
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 20:06 schreef rene90 het volgende:

[..]

ik heb in ieder geval een officiële verklaring van postnl gevraagd dus zodra ik daar een reactie op krijg horen jullie dat ook.
Ja die hebben meer mensen gevraagd.
Ze houden nu iets op als 'het is default tenzij de verkoper erom vraagt om het anders te doen ofzo'.

quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 20:06 schreef Shefkee het volgende:
Ik heb al mijn pakketjes nog aan de deur ontvangen na mijn post over dat ik onder een andere naam bestel. Postbezorger ken ik inmiddels goed, dus weet niet of hij een uitzondering voor me maakt, maar lijkt me echt niet overal een uitgemaakte zaak. Ik vraag me af waarom het verschilt..
PostNL heeft dus wel getweet dat het nu zo werkt.
  maandag 12 oktober 2015 @ 20:20:11 #120
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_156788149
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 20:09 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

PostNL heeft dus wel getweet dat het nu zo werkt.

Volgens mij is het wel met de beperkign dat er een postagentschap in de buurt moet zijn. Dus een supermarkt/afhaalpunt op redelijke afstand. Woon je dus in een dorp dan leveren ze bij je aan de deur, in de stad heb je grote kans dat ze het bij het afhaalpunt afgeven en je een brief thuis krijgt.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_156788400
quote:
16s.gif Op maandag 12 oktober 2015 20:20 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Volgens mij is het wel met de beperkign dat er een postagentschap in de buurt moet zijn. Dus een supermarkt/afhaalpunt op redelijke afstand. Woon je dus in een dorp dan leveren ze bij je aan de deur, in de stad heb je grote kans dat ze het bij het afhaalpunt afgeven en je een brief thuis krijgt.
Gaat mij meer omdat ze nu aangeven dat verkopers hier voor hebben gekozen. beetje BS lijkt me.
pi_156791075
quote:
16s.gif Op maandag 12 oktober 2015 20:20 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Volgens mij is het wel met de beperkign dat er een postagentschap in de buurt moet zijn. Dus een supermarkt/afhaalpunt op redelijke afstand. Woon je dus in een dorp dan leveren ze bij je aan de deur, in de stad heb je grote kans dat ze het bij het afhaalpunt afgeven en je een brief thuis krijgt.
Ik woon in Eindhoven, niet écht een dorp dus :P . Ik hoop van de week eens aan hem te vragen waarom hij bij mij wel 'gewoon' bezorgd.
  maandag 12 oktober 2015 @ 22:13:10 #123
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_156792353
Hoe safe is het betalen met credit card bij Aliexpress?

Sta op het punt om daar mijn eerste bestelling ooit te doen namelijk en aangezien zij geen Paypal gebruiken en ik niet wil dat mijn betaalrekening daar bekend is blijft de CC over alleen wil ik wel weten of dat wat te vertrouwen is. FB van de verkoper is over de 4000, dus daar maak ik mij niet zo druk om.

Tips?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 12 oktober 2015 @ 22:17:40 #124
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_156792445
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
Hoe safe is het betalen met credit card bij Aliexpress?

Sta op het punt om daar mijn eerste bestelling ooit te doen namelijk en aangezien zij geen Paypal gebruiken en ik niet wil dat mijn betaalrekening daar bekend is blijft de CC over alleen wil ik wel weten of dat wat te vertrouwen is. FB van de verkoper is over de 4000, dus daar maak ik mij niet zo druk om.

Tips?
Ik heb al m'n orders (40+) bij AliExpress met een (prepaid) MasterCard betaald, nooit problemen ondervonden. YMMV.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_156792580
quote:
12s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:17 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Ik heb al m'n orders (40+) bij AliExpress met een prepaid CC betaald, nooit problemen ondervonden. YMMV.
Ik betaal al maanden bijna dagelijks bestellingen bij aliexpress met Ideal. Werkt prima. Een enkele keer geld moeten krijgen ivm defect artikel en ook dat was steeds binnen enkele dsgen terug op mijn rekening. Dus wat dat betreft niet perse een reden om ideal te mijden denk ik.

Wat zie jij voor probleem om wel met cc en niet met je betaalrek te betalen?

Volgens mij is betalen met een prepaid cc qua kosten en koers een stuk onvoordeliger. Klopt dst ook Dodge_911?

[ Bericht 4% gewijzigd door eddepetfokt op 12-10-2015 22:29:30 ]
  maandag 12 oktober 2015 @ 22:30:57 #126
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_156792758
quote:
12s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:17 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Ik heb al m'n orders (40+) bij AliExpress met een (prepaid) MasterCard betaald, nooit problemen ondervonden. YMMV.
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:23 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ik betaal al maanden bijna dagelijks bestellingen bij aliexpress met Ideal. Werkt prima. Een enkele keer geld moeten krijgen ivm defect artikel en ook dat was steeds binnen enkele dsgen terug op mijn rekening. Dus wat dat betreft niet perse een reden om ideal te mijden denk ik.

Wat zie jij voor probleem om wel met cc en niet met je betaalrek te betalen?

Volgens mij is betalen met een prepaid cc qua kosten en koers een stuk onvoordeliger. Klopt dst ook Dodge_911?
Thanks, met de CC it is dan!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 12 oktober 2015 @ 22:47:56 #127
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_156793111
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
Hoe safe is het betalen met credit card bij Aliexpress?

Sta op het punt om daar mijn eerste bestelling ooit te doen namelijk en aangezien zij geen Paypal gebruiken en ik niet wil dat mijn betaalrekening daar bekend is blijft de CC over alleen wil ik wel weten of dat wat te vertrouwen is. FB van de verkoper is over de 4000, dus daar maak ik mij niet zo druk om.

Tips?
Creditcard is gewoon veilig, ik klik alleen zelf wel steeds dat "Remember your creditcard?" ding weg via 'Return to website' oid, m'n gegevens daar opslaan ipv eenmalige authenticatie lijkt me niet echt wat.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 01:54:27 #128
327191 RobertNL
For your gear.
pi_156796402
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 15:28 schreef eddepetfokt het volgende:
Ik krijg morgen anders mijn derde pakketje sinds 1 oktober ,waarvoor getekend moet worden, gewoon thuis afgeleverd. Ik woon wel in een dorp waar geen afhaallocatie is. Wie weet maakt dat nog uit.

Trackcode is een RC....NL code en stond al automatisch in mijnpost.

Trouwens mijn eerste bestelling via de getone app.
RC...NL = Uit NL (althans zo gaan ze het zien).
Alleen Rx....CN codes vallen onder de nieuwe regeling (vooralsnog) zover ik het begrijp.
Alles met een bulktrackingcode, Singapore, HK, etc worden nog gewoon aan de deur gebracht.

quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
Hoe safe is het betalen met credit card bij Aliexpress?

Sta op het punt om daar mijn eerste bestelling ooit te doen namelijk en aangezien zij geen Paypal gebruiken en ik niet wil dat mijn betaalrekening daar bekend is blijft de CC over alleen wil ik wel weten of dat wat te vertrouwen is. FB van de verkoper is over de 4000, dus daar maak ik mij niet zo druk om.

Tips?
De verkoper krijgt je CC/rekeninggegevens nooit te zien tenzij je het zelf aan ze geeft. Alleen aliexpress krijgt deze gegevens ;).

Maar ruim boven de 100 orders op Aliexpress en nog nooit problemen gehad qua CC ;).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_156798131
Aliexpress heeft toch een tijdje terug weer Paypal ingevoerd.
Ik weet dat mensen om en om (eigenlijk geen touw aan vast te knopen :P..) nieuwe accounts gingen aan maken waarin opeens de paypal methode beschikbaar was.

Wss iets van een pilot ofzo.
pi_156798439
pfff jullie wel alles goedkoop uit China halen.
maar als ik eens wat wil uit Nederlands... duuuur

https://ah.tmall.hk/ ;) ;)

maar goed, 11-11 komt er weer aan. 'black friday' maar dan online en groter :D post gaat het druk krijgen in China.
pi_156798482
Toch maar de blitzwolf lightning kabel besteld.
Voor 6 euro toch benieuwd, volgens mij is het daarmee ook de goedkoopste MFI kabels.
Gegroet!
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 11:02:10 #132
327191 RobertNL
For your gear.
pi_156798980
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 10:28 schreef Kenzi het volgende:
pfff jullie wel alles goedkoop uit China halen.
maar als ik eens wat wil uit Nederlands... duuuur

https://ah.tmall.hk/ ;) ;)

maar goed, 11-11 komt er weer aan. 'black friday' maar dan online en groter :D post gaat het druk krijgen in China.
Ik zag het _O-
Hier in Korea hebben ze zelfs geen Tmall met stroopwafels :'(.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_156799565
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 10:28 schreef Kenzi het volgende:
pfff jullie wel alles goedkoop uit China halen.
maar als ik eens wat wil uit Nederlands... duuuur

https://ah.tmall.hk/ ;) ;)

Melkpoeder? ;)
pi_156799651
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 11:38 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Melkpoeder? ;)
Niet veel keus nog, en geen blikverpakkingen. :)
pi_156800766
CHI / [coupon] Custom Dog Tag voor $0.99 incl verzenden!
Ik post hem hier ook even :)

Voor iedere aankoop van 99 cent krijg ik 1 dollar commissie, zodra ik genoeg heb om het uit te laten betalen, doneer ik het aan FOK! Dus meer dan 100% van jullie bestedingen gaat naar dit forum (mits nieuwe user). Makkelijker kun je FOK niet steunen, toch? ;)

Én, hier kom ik net achter, als je er een bestelt, krijg je zelf ook een couponcode waar je 1 dollar per gebruik (van 0.99) voor krijgt. Als je zelf een nieuw account aanmaakt (met proxy want hij logt ook IP), heb je zo in principe onbeperkt gratis dogtags. En je krijgt nog een cent extra terug! Da's nog beter dan de normale centdeals :P
pi_156802474
Net nog een pakketje aan de deur gehad, een 3368 android kastje, ook geen belasting erop *O*
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_156804692
Waar zou ik best een vervang batterij voor een Samsung tablet kunnen kopen?
Welke chinese batterijen zijn betrouwbaar?
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:17:36 #138
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_156804795
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 12:41 schreef Gebruikersna het volgende:
CHI / [coupon] Custom Dog Tag voor $0.99 incl verzenden!
Ik post hem hier ook even :)

Voor iedere aankoop van 99 cent krijg ik 1 dollar commissie, zodra ik genoeg heb om het uit te laten betalen, doneer ik het aan FOK! Dus meer dan 100% van jullie bestedingen gaat naar dit forum (mits nieuwe user). Makkelijker kun je FOK niet steunen, toch? ;)

Én, hier kom ik net achter, als je er een bestelt, krijg je zelf ook een couponcode waar je 1 dollar per gebruik (van 0.99) voor krijgt. Als je zelf een nieuw account aanmaakt (met proxy want hij logt ook IP), heb je zo in principe onbeperkt gratis dogtags. En je krijgt nog een cent extra terug! Da's nog beter dan de normale centdeals :P
volgens mij mag je geen donaties geven aan fok...
pi_156805507
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:17 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

volgens mij mag je geen donaties geven aan fok...
Dan verloot ik een abo of zo
pi_156805744
Volgend jaar ga ik een week in de wildernis kanoën. Nu zoek ik eigenlijk een powerbank die ik met de zon op kan laden, of een solar pack waarmee ik mijn eigen powerbank op kan laden. Heeft iemand daar ervaring mee?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_156805845
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:58 schreef dimmak het volgende:
Volgend jaar ga ik een week in de wildernis kanoën. Nu zoek ik eigenlijk een powerbank die ik met de zon op kan laden, of een solar pack waarmee ik mijn eigen powerbank op kan laden. Heeft iemand daar ervaring mee?
En die hele week ook echt nergens stroom? Denk dat het namelijk redelijk onmogelijk is om zo'n ding in jouw geval te gebruiken. Als je nou ergens op de bergen in Nepal hele stukken loopt kan je hem aan je tas vastmaken en heb je veel meer zon te pakken dan op het water waar je dat ding niet nat kan maken natuurlijk. En waar heb je allemaal stroom voor nodig?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156806046
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 17:03 schreef rene90 het volgende:

[..]

En die hele week ook echt nergens stroom? Denk dat het namelijk redelijk onmogelijk is om zo'n ding in jouw geval te gebruiken. Als je nou ergens op de bergen in Nepal hele stukken loopt kan je hem aan je tas vastmaken en heb je veel meer zon te pakken dan op het water waar je dat ding niet nat kan maken natuurlijk. En waar heb je allemaal stroom voor nodig?
Alleen voor de Xiaomi Yi eigenlijk. Ik denk niet dat ik stroom tegen kom.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_156806069
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 17:14 schreef dimmak het volgende:

[..]

Alleen voor de Xiaomi Yi eigenlijk. Ik denk niet dat ik stroom tegen kom.
Hoeveel mah gaat er in zo'n accutje, 500 ofzo? Denk dat als je een aantal accu's meeneemt opgeladen, en dan een oplader + 16000mah powerbank dat je een heel eind komt.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156806629
Heeft iemand toevallig al ervaring met deze Blitswolf BT speaker?http://www.banggood.com/B(...)eaker-p-1004190.html
pi_156806836
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 17:44 schreef eddepetfokt het volgende:
Heeft iemand toevallig al ervaring met deze Blitswolf BT speaker?http://www.banggood.com/B(...)eaker-p-1004190.html
Ik wilde hem net hier linken ja kwam hem ook tegen. Nope ,is nog nieuw dus niemand kan er ervaring mee hebben ;)

Blitzwolf komt ook met een powerbank, 10400mAh, dubbele USB met power-charge. Wordt 16,99 dollar dus ben benieuwd.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156806846
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 17:15 schreef rene90 het volgende:

[..]

Hoeveel mah gaat er in zo'n accutje, 500 ofzo? Denk dat als je een aantal accu's meeneemt opgeladen, en dan een oplader + 16000mah powerbank dat je een heel eind komt.
Daar heb je wel gelijk in ja.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_156806994
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 17:56 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik wilde hem net hier linken ja kwam hem ook tegen. Nope ,is nog nieuw dus niemand kan er ervaring mee hebben ;)

Blitzwolf komt ook met een powerbank, 10400mAh, dubbele USB met power-charge. Wordt 16,99 dollar dus ben benieuwd.
Dubbele usb mis ik op de 10k van Xiaomi, dus ik ga de BW powerbank volgen...
pi_156809402
quote:
Ik snap eerlijk gezegd ook niet dat mensen dit kopen.
Gegroet!
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 19:53:15 #150
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_156809551
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 17:56 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik wilde hem net hier linken ja kwam hem ook tegen. Nope ,is nog nieuw dus niemand kan er ervaring mee hebben ;)

Blitzwolf komt ook met een powerbank, 10400mAh, dubbele USB met power-charge. Wordt 16,99 dollar dus ben benieuwd.
BW springt maar gelijk op elke bandwagon. Kabels, powerbanks, laders, bt speakers. Wanneer komen de drones en actioncams?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_156809622
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 19:53 schreef Catch22- het volgende:

[..]

BW springt maar gelijk op elke bandwagon. Kabels, powerbanks, laders, bt speakers. Wanneer komen de drones en actioncams?
Daar nog niks over gehoord, drones zal niet zo snel, action cam zie ik nog wel gebeuren ja.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:41:06 #153
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_156814387
quote:
Risicotje
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 22:57:51 #154
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_156818925
Dafuq, kijk even een paar maandjes niet in deze topicreeksch en dan gaat postnl helemaal loco. 8)7
What the shizz.. :{w
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  woensdag 14 oktober 2015 @ 00:11:57 #155
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_156821700
It wasn't me
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 14 oktober 2015 @ 11:10:35 #156
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_156826350
Voor iedereen die nog geen Mi light achtige lamp heeft bij DD4 hebben ze 0.01$ deal ;)


http://www.dd4.com/activity/apenny.html

(Let er wel op dat je een nieuw account aanmaakt aangezien het alleen voor nieuwe mensen is)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  woensdag 14 oktober 2015 @ 11:14:58 #157
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_156826422
Swedish Post (via GB) duurt wel een week of 3-4 zeker?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 14 oktober 2015 @ 11:24:57 #158
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_156826575
Malaysian Post verdwijnt. :+ Swedish Post is tergend langzaam. :{ Daarbuiten kan het eigenlijk alleen nog maar beter worden. Tips natuurlijk: Singapore Post & Netherlands Direct by PostNL. Die eerder dan Hong Kong of China Post.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_156826606
quote:
16s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 11:10 schreef tokko1 het volgende:
Voor iedereen die nog geen Mi light achtige lamp heeft bij DD4 hebben ze 0.01$ deal ;)

[ afbeelding ]
http://www.dd4.com/activity/apenny.html

(Let er wel op dat je een nieuw account aanmaakt aangezien het alleen voor nieuwe mensen is)
Even besteld, thanks :)
  woensdag 14 oktober 2015 @ 11:29:44 #160
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_156826649
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 11:24 schreef shiznuts het volgende:
Netherlands Direct by PostNL
Netherlands Direct by PostNL vind ik lastig aangezien je in china totaal geen progress kan checken. je weet dus niet of het pakketje onderweg is, of nog ergens rond hangt in china. Nouja, tót het moment dat hij in Nederland aankomt en je je nutteloze tracking om kan zetten in 3S code in Nederland.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  woensdag 14 oktober 2015 @ 11:29:54 #161
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_156826652
Welke shop zit daarachter? ;(
Kreeg je opeens in je postvak gespamd die toko.

- Buyincoins?
quote:
16s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 11:29 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Netherlands Direct by PostNL vind ik lastig aangezien je in china totaal geen progress kan checken. je weet dus niet of het pakketje onderweg is, of nog ergens rond hangt in china. Nouja, tót het moment dat hij in Nederland aankomt en je je nutteloze tracking om kan zetten in 3S code in Nederland.
Ik vinnut wel chill... en ik zit in Oostenrijk. Gewoon snel & secure.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_156826694
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 11:29 schreef shiznuts het volgende:
Welke shop zit daarachter? ;(
Kreeg je opeens in je postvak gespamd die toko.
dd4 is een platform, net zoiets als dhgate of aliexpress (maar dan kleiner). niet zo heel bekend nog
  woensdag 14 oktober 2015 @ 11:41:43 #163
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_156826816
Krijg namelijk al een jaar e-mail van ze die ik als spam markeer.

Hum.
quote:
Aurabuy is now upgraded to a brand new site DD4
~ http://www.aurabuy.com
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_156827678
quote:
16s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 11:29 schreef tokko1 het volgende:
Netherlands Direct by PostNL vind ik lastig aangezien je in china totaal geen progress kan checken. je weet dus niet of het pakketje onderweg is, of nog ergens rond hangt in china. Nouja, tót het moment dat hij in Nederland aankomt en je je nutteloze tracking om kan zetten in 3S code in Nederland.
Ik vond het wel handig. Net de Xiaomi waterdichte behuizing binnengekregen hiermee en ik kon 'm exact volgen; zo precies dat ik kon zien dat het pakketje met deze dame naar Nederland werd gevlogen en dat vond ik uit terwijl die kist exact boven ons huis vloog.
(CHI / [Chinese Webshops] Topic #368 Waar we langs de afhaalchinees gaan...)

Echt blij ben ik nog niet met de spullen; de mounts + case + schroef combinatie werkt niet altijd.
Ik moet nog uitzoeken welke onderdeel/onderdelen niet goed zijn maar ik heb nu een aantal combinaties waarbij de case niet in de mount past (de lipjes van de mount worden uit elkaar gedrukt) en/of de schroef blijft maar doordraaien waardoor de case niet vast zit.

Mijn broer heeft min of meer dezelfde producten dus kan ik vergelijken; maar nu heb ik er nog niet veel aan. :{ ;(
  woensdag 14 oktober 2015 @ 12:29:40 #165
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_156827707
Heeft iemand nog Chinese must-haves als je gaat klussen? Aangezien ik zo goed als een huis gekocht hebt. :)
  woensdag 14 oktober 2015 @ 12:30:27 #166
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_156827724
Forearm forklift voor een paar dollar vond ik wel handig.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 12:35:05 #167
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_156827816
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 12:29 schreef Goddelijker het volgende:
Heeft iemand nog Chinese must-haves als je gaat klussen? Aangezien ik zo goed als een huis gekocht hebt. :)
Zijn een range aan dingen die wel handig kunnen zijn.
Leidingszoekers, laser waterpas, multimeter, netwerk kabel tang, ...
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_156828859
quote:
16s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 11:10 schreef tokko1 het volgende:
Voor iedereen die nog geen Mi light achtige lamp heeft bij DD4 hebben ze 0.01$ deal ;)

[ afbeelding ]
http://www.dd4.com/activity/apenny.html

(Let er wel op dat je een nieuw account aanmaakt aangezien het alleen voor nieuwe mensen is)
Bedankt! Direct 1 besteld!
pi_156829042
quote:
10s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 13:29 schreef Den-Belg het volgende:

[..]

Bedankt! Direct 1 besteld!
Ook maar besteld.
pi_156829907
quote:
16s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 12:35 schreef tokko1 het volgende:
Zijn een range aan dingen die wel handig kunnen zijn.
Leidingszoekers, laser waterpas, multimeter, netwerk kabel tang, ...
Handig zeker, maar punt is dat je die bij de Aldi/Lidl/Action net zo goedkoop haalt of zelfs goedkoper :P ...

Overigens, als je met netwerkkabel en tangen bezig gaat; haal de juiste connectors voor de juiste kabel.
Ik heb ooit bij BIC zo'n zak met 100 connectors gekocht en bij familie in huis gebruikt.
Maar daar ligt stugge netwerkkabel in de muren en die connectors waren voor soepele netwerkkabel.
(Stugge kabel is met 1 dikke ader, soepel is meerdere dunne aders).

Met als gevolg dat zij max. 100Mb/s o.i.d. halen i.p.v. 1GB/s. :')
Moet dus eens de juiste connectors vinden/bestellen maar heb die toen nog niet kunnen vinden, althans in China.
Maar goed; hun shity ADSL ISP levert toch maar max. 6MB/s en de helft als de TV aangaat dus zoveel boeit dat niet. :') _O-

Verder zal ik wel technisch zeer incapabel zijn op dat gebied, maar dat krimpen ging hier met dezelfde connectors op soepele kabel mij ook slecht af. Kreeg eigenlijk nooit goede connecties dus die zak met connectors en 50 meter netwerkkabel liggen dus nu in een doos stof te happen...

EDIT: hebben jullie overigens ook al de Hawkeye Firefly 6S gespot?
Pak 'm beet 2 keer zo duur als de Xiaomi Yi en de Eken H9 maar waar de Yi (officieel) bij 1080p 60fps ophoudt en de H9 doorgaat naar 4K 10fps gaat de 6S door naar 4K 24fps mét image stabilization!

Plus net als bij de H9 worden allerlei accessoires (inclusief behuizing) meegeleverd, in tegenstelling tot de karige bedoeling bij de Yi.



[ Bericht 9% gewijzigd door Iemand91 op 14-10-2015 14:50:04 ]
pi_156830411
Weten jullie leuke cover voor xiaomi redmi note 2?
Gino ♥
  woensdag 14 oktober 2015 @ 14:59:48 #172
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_156830832
quote:
99s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:39 schreef Tjacka het volgende:
Weten jullie leuke cover voor xiaomi redmi note 2?
Ik heb bij Ali gewoon zo'n dun transparant hoesje besteld, dus alleen voor de achter en zijkant. 47 dollarcent
  woensdag 14 oktober 2015 @ 15:08:40 #173
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_156831029
Review van de Brainwavz S3 staat in Chi Review sectie :)




CHI / [Reviews] [Review] Brainwavz S3 (In-ear Monitors)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_156834806
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 17:56 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik wilde hem net hier linken ja kwam hem ook tegen. Nope ,is nog nieuw dus niemand kan er ervaring mee hebben ;)

Blitzwolf komt ook met een powerbank, 10400mAh, dubbele USB met power-charge. Wordt 16,99 dollar dus ben benieuwd.
Toch geen dual usb, maar gewoon Xiaomi 2.0
http://www.banggood.com/Q(...)-Bank-p-1004535.html
18,76eu bij BG

[ Bericht 0% gewijzigd door eddepetfokt op 14-10-2015 18:12:27 ]
pi_156835285
Zijn er nog leuke kortingen op powerbanks?
  woensdag 14 oktober 2015 @ 18:33:30 #176
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_156835423
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 18:26 schreef tailfox het volgende:
Zijn er nog leuke kortingen op powerbanks?
Er wordt hier wel iets meer eigen inzet verwacht dan wat je nu doet als je een zinnig antwoord terug verwacht.

Zoals, hoe groot, zwaar, welke merken, wat wil je gaan opladen?
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  woensdag 14 oktober 2015 @ 19:03:12 #177
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_156836102
quote:
16s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 18:33 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Er wordt hier wel iets meer eigen inzet verwacht dan wat je nu doet als je een zinnig antwoord terug verwacht.

Zoals, hoe groot, zwaar, welke merken, wat wil je gaan opladen?
had laatst een 10000 van xiaomi bij banggood voor 11 euro
pi_156837442
quote:
16s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 11:10 schreef tokko1 het volgende:
Voor iedereen die nog geen Mi light achtige lamp heeft bij DD4 hebben ze 0.01$ deal ;)

[ afbeelding ]
http://www.dd4.com/activity/apenny.html

(Let er wel op dat je een nieuw account aanmaakt aangezien het alleen voor nieuwe mensen is)
Helaas out of stock :(
pi_156837589
quote:
16s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 18:33 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Er wordt hier wel iets meer eigen inzet verwacht dan wat je nu doet als je een zinnig antwoord terug verwacht.

Zoals, hoe groot, zwaar, welke merken, wat wil je gaan opladen?
Hoe groot .
i dont care. moet in mijn rugtas passen.
Telefoon keertje of 4 opladen minstens.
merk . Een goed merk.

Mijn Blackberry
  woensdag 14 oktober 2015 @ 20:09:05 #180
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_156837654
quote:
10s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 20:05 schreef tailfox het volgende:

[..]

Hoe groot .
i dont care. moet in mijn rugtas passen.
Telefoon keertje of 4 opladen minstens.
merk . Een goed merk.

Mijn Blackberry
Hier genoeg keuze:
http://www.aliexpress.com(...)&origin=n&isViewCP=y
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_156837903
quote:
maar wat raad je mij aan
  Moderator woensdag 14 oktober 2015 @ 21:25:23 #182
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_156839621
De sluiting van een ketting was kapot bij aliexpress. Kreeg een nieuwe sluiting teruggestuurd, binnen 3 dagen binnen _O_ Je zou bijna niet geloven dat het uit China komt.
pi_156840436
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 21:25 schreef Momo... het volgende:
De sluiting van een ketting was kapot bij aliexpress. Kreeg een nieuwe sluiting teruggestuurd, binnen 3 dagen binnen _O_ Je zou bijna niet geloven dat het uit China komt.
Geen UK of German warehouse toevallig :P?
pi_156840478
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 18:26 schreef tailfox het volgende:
Zijn er nog leuke kortingen op powerbanks?
Lekker voor de xiaomi gaan. 4x een iPhone 6 opladen, handzaam betaalbaar en betrouwbaar.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 21:51:23 #185
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_156840482
quote:
17s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 20:17 schreef tailfox het volgende:

[..]

maar wat raad je mij aan
Ik raad je aan dit eens te lezen, dan weet je wat we aanraden.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  Moderator woensdag 14 oktober 2015 @ 21:53:39 #186
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_156840564
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 21:50 schreef Downstar het volgende:

[..]

Geen UK of German warehouse toevallig :P?
Track en trace code laat zien dat het uit China komt.
pi_156840711
De Xiaomi 10k is 9,99 in de Getone app trouwens, ga er vanuit dat het gewoon een originele is omdat ik dat ook met die Miband had.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 14 oktober 2015 @ 22:10:05 #188
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_156841087
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 11:01 schreef Downstar het volgende:

[..]

Ja hebt reset chips nodig om de volledige functionaliteit te garanderen. (oftwel inkt niveau inzien etc.) bij samsung heb je inderdaad modellen die helemaal niks meer doen als de chip heeft gezien dat je meer dan bijv. 1250 paginas hebt geprint.

Je kunt ook als mij doen. Op Ebay staan veel Duitsers die cartridges verkopen die hervuld, herbouwd, namaak zijn? Werkt prima en per 4 stuks rond de 40/50 euro totaal voor XXL 3500 pagina's afdrukken.

Voor dat geld ga ik geen gaten branden en longkanker krijgen door de toner :)
Wat een vies klusje is dat.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 22:17:27 #189
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_156841390
Ik koop altijd een nieuwe printer. Da's goedkoper. :')
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_156842066
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 22:10 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Je kunt ook als mij doen. Op Ebay staan veel Duitsers die cartridges verkopen die hervuld, herbouwd, namaak zijn? Werkt prima en per 4 stuks rond de 40/50 euro totaal voor XXL 3500 pagina's afdrukken.

Voor dat geld ga ik geen gaten branden en longkanker krijgen door de toner :)
Wat een vies klusje is dat.
Heb ik ook na gekeken, maar die zie ik voor mijn model niet staan.
25 euro ofzo P/s is de cheapste versie. Dan zit ik bijna aan de prijs van een 123inkt ding.


Nu kom ik op nog geen 10 euro per vulling (geloof zelfs wel minder uit eindelijk). Gaten branden hoeft niet, ik heb zojuist gewoon de zijkant erbij mij afgekregen. Nu nog wachten op wat poeder. Mondkapje voor en bijvullen maar :)..


quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 22:17 schreef shiznuts het volgende:
Ik koop altijd een nieuwe printer. Da's goedkoper. :')
Potver shiz, ik had je hoger ingeschat :o .

Nieuwe printers worden geleverd met startercartridges. Daar zit bij de meeste nog niet eens de helft in van een normale capaciteit toner/cartridge :P..

Oftwel je printer mag wel goedkoper zijn, maar je krijgt ook weer een cartridge met 30-50% vulling :P..

Daarnaast is mijn printer ook duurder dan de toner zelf, dus dat loont sowieso niet :P
en dan weer een nieuwe halen zal je duurder uitkomen dan gewoon een compatible toner ofzo.
pi_156842139
Net even 'n flesopener voor aan de muur besteld voor onder de overkapping, 'n usb-c naar micro-usb adapter en 30m aan kerstverlichting voor in de spar in de voortuin.







We kunnen er weer even degelijk tegen de komende tijd :Y
"If you're not a manc, you're a wank"
  woensdag 14 oktober 2015 @ 22:41:10 #192
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_156842217
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 22:36 schreef Downstar het volgende:

[..]

Heb ik ook na gekeken, maar die zie ik voor mijn model niet staan.
25 euro ofzo P/s is de cheapste versie. Dan zit ik bijna aan de prijs van een 123inkt ding.

Nu kom ik op max 10 euro per vulling. Gaten branden hoeft niet, ik heb zojuist gewoon de zijkant erbij mij afgekregen. Nu nog wachten op wat poeder. Mondkapje voor en bijvullen maar :)..

[..]

Potver shiz, ik had je hoger ingeschat :o .

Nieuwe printers worden geleverd met startercartridges. Daar zit bij de meeste nog niet eens de helft in van een normale capaciteit toner/cartridge :P..

Oftwel je printer mag wel goedkoper zijn, maar je krijgt ook weer een cartridge met 30-50% vulling :P..

Daarnaast is mijn printer ook duurder dan de toner zelf, dus dat loont sowieso niet :P
en dan weer een nieuwe halen zal je duurder uitkomen dan gewoon een compatible toner ofzo.

:P Ja, niet echt (meer) hoor. Vroeger wel met die inktvip dingen.
Tegenwoordig heb ik een Samsung NFC Multi-in-one fax kleurenlaserprinter. :@
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_156842250
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 22:41 schreef shiznuts het volgende:

[..]

:P Ja, niet echt (meer) hoor. Vroeger wel met die inktvip dingen.
Tegenwoordig heb ik een Samsung NFC Multi-in-one fax kleurenlaserprinter. :@
Gelukkig maar. Ik dacht dat jij even de slimme consument wou uithangen :P. ^O^
Heb al jaren (mono) laserprinters van Samsung. Bevalt me goed!
pi_156842812
Even een noodkreet van mijn vakantie. Leuk mijn Yi action cam mee voor duiken, waterpark en andere dingen, maar hij is helemaal naar de klote.
Ik kan in photo mode slechts 1 foto maken, en daarna reageert ie niet meer. In video mode kan ik 1x drukken om op te nemen, maar daarna kan ik de opname niet stoppen. Enige wat helpt is de accu eruit trekken.
Meer bekend met dit probleem? Firmware update heeft niks geholpen, en factory reset ook niet. De fysieke knop is ook niet defect.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 23:06:58 #195
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_156842832
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 23:06 schreef Onufriev het volgende:
Even een noodkreet van mijn vakantie. Leuk mijn Yi action cam mee voor duiken, waterpark en andere dingen, maar hij is helemaal naar de klote.
Ik kan in photo mode slechts 1 foto maken, en daarna reageert ie niet meer. In video mode kan ik 1x drukken om op te nemen, maar daarna kan ik de opname niet stoppen. Enige wat helpt is de accu eruit trekken.
Meer bekend met dit probleem? Firmware update heeft niks geholpen, en factory reset ook niet. De fysieke knop is ook niet defect.
SD kaartje format al geprobeerd? Anders zou ik 't ook niet weten ;)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_156845414
Iemand nog een gratis horloge nodig? Banggood heeft er wat over :)
CHI / [Banggood] Mini give-away horloges
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156845651
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 21:58 schreef rene90 het volgende:
De Xiaomi 10k is 9,99 in de Getone app trouwens, ga er vanuit dat het gewoon een originele is omdat ik dat ook met die Miband had.
Dat was de 5k toch? En die is nu uitverkocht als je zoekt op Xiaomi, maar als je handmatig zoekt
nog wel te bestellen. Maar nu wordt er ineens 2 dollar verzendkosten gerekend.
Kan trouwens bevestigen dat dat een originele is.

[ Bericht 5% gewijzigd door eddepetfokt op 15-10-2015 08:25:56 ]
pi_156845802
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 08:12 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Dat was de 5k toch? En die is nu uitverkocht als je zoekt op Xiaomi, maar als je handmatig zoekt
nog wel te bestellen. Maar nu wordt er ineens 2 dollar verzendkosten gerekend.
Kan trouwens bevestigen dat dat een originele is.
Onder nieuwe deals zag ik dus ook die 10k staan gister. Verzendkosten niet naar gekeken verder.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156845804
quote:
16s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 23:06 schreef tokko1 het volgende:

[..]

SD kaartje format al geprobeerd? Anders zou ik 't ook niet weten ;)
Ik durfde het niet omdat ik er al wat beeldmateriaal op had staan. Maar het ligt inderdaad wel aan mn SDkaart, met een nieuwe werkt ie weer gewoon goed. Thanks!
pi_156845860
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 08:38 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Ik durfde het niet omdat ik er al wat beeldmateriaal op had staan. Maar het ligt inderdaad wel aan mn SDkaart, met een nieuwe werkt ie weer gewoon goed. Thanks!
offtopic maar ik heb goede ervaringen met Recuva software. Heeft me al meerdere keren gered met kapotte SD-kaartjes en foto's terughalen
pi_156845879
[quote]0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 08:37 schreef rene90 het volgende:

[..]

Onder nieuwe deals zag ik dus ook die 10k staan gister. Verzendkosten niet naar gekeken verder.
[/quote
Gevonden. Er komt 3 dollar verzendkosten bij, dus beter bij BG halen.
pi_156848955
alles wordt tegenwoordig bij postkantoor gegooigd zelf EMS zendingen

pakketten verzonden via EMS uit china worden wel aan huis geleverd ?
antwoord van postnl
Nee, hiervoor geldt hetzelfde concept Robin. ^Niels
pi_156855446
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 22:10 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Je kunt ook als mij doen. Op Ebay staan veel Duitsers die cartridges verkopen die hervuld, herbouwd, namaak zijn? Werkt prima en per 4 stuks rond de 40/50 euro totaal voor XXL 3500 pagina's afdrukken.

Voor dat geld ga ik geen gaten branden en longkanker krijgen door de toner :)
Wat een vies klusje is dat.
:Y Ik heb een goedkope laserprinter en haal de toners via ebay/amazon uit Duitsland. Voor 12 euries een paar duizend printjes.
  donderdag 15 oktober 2015 @ 19:02:57 #204
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_156856916
zojuist besloten dat me ga laten opnemen voor verslaving :(

keek ff op aliexpress account ( hier bestel ik al aantal jaren )

totaal waarde 83474 :o
en dan te bedenken dat ik daar voor altijd tradetang, DX en alle andere site's heb besteld :@ :'(
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  donderdag 15 oktober 2015 @ 19:17:46 #205
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_156857318
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 19:02 schreef revpolen het volgende:
zojuist besloten dat me ga laten opnemen voor verslaving :(

keek ff op aliexpress account ( hier bestel ik al aantal jaren )
[ afbeelding ]
totaal waarde 83474 :o
en dan te bedenken dat ik daar voor altijd tradetang, DX en alle andere site's heb besteld :@ :'(
Bij mij is het ook al schikbarend hoog :(
Mjah gaat volgens mij om prijzen zonder korting, dus is toch nog wel iets minder.. maar toch :P

[ Bericht 0% gewijzigd door tokko1 op 15-10-2015 19:53:18 ]
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_156858932
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 19:02 schreef revpolen het volgende:
zojuist besloten dat me ga laten opnemen voor verslaving :(

keek ff op aliexpress account ( hier bestel ik al aantal jaren )
[ afbeelding ]
totaal waarde 83474 :o
en dan te bedenken dat ik daar voor altijd tradetang, DX en alle andere site's heb besteld :@ :'(
Mweh, jij was toch die reseller die daarnaast ook nog eens 4 keer zijn 2DIN radio ofzo liet jatten :P? hahaha
pi_156858985
ik heb maar weinig
otal reward points for orders:69
Value of orders:7209

is denk ik 72,09 euro best veel eigenlijk had ik niet verwacht
  donderdag 15 oktober 2015 @ 20:29:15 #208
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_156859256
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 20:14 schreef Downstar het volgende:

[..]

Mweh, jij was toch die reseller die daarnaast ook nog eens 4 keer zijn 2DIN radio ofzo liet jatten :P? hahaha
2x is die gestolen ja :(
volgende maand word mijn nieuwe bus geleverd en gaat de 'oude" naar personeel toe :P
voor mijn nieuwe bus van de week wat spullen besteld..
http://www.aliexpress.com(...)for/32472176812.html ( uit UK )
en wat aansluit kabels zodat ik het standaard scherm voor in kan gebruiken :P
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_156859290
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 20:29 schreef revpolen het volgende:

[..]

2x is die gestolen ja :(
volgende maand word mijn nieuwe bus geleverd en gaat de 'oude" naar personeel toe :P
voor mijn nieuwe bus van de week wat spullen besteld..
http://www.aliexpress.com(...)for/32472176812.html ( uit UK )
en wat aansluit kabels zodat ik het standaard scherm voor in kan gebruiken :P
krijg je met royal mail nu wel of geen tracking nummer en kan je deze omzetten in 3S ?
  donderdag 15 oktober 2015 @ 20:31:02 #210
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_156859306
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 20:30 schreef robinjoo1 het volgende:

[..]

krijg je met royal mail nu wel of geen tracking nummer en kan je deze omzetten in 3S ?
geen idee... lang leven DHL!
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_156859461
Tijdje geleden via de Getone app 2x lightning kabeltjes besteld en de Aukey EP-B4 bluetooth oordopjes. Beide zijn vandaag binnengekomen, Oordopjes geven netjes geluid, beetje raar hoe je ze in moet doen maar dat went snel genoeg denk ik.
pi_156859675
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 20:31 schreef revpolen het volgende:

[..]

geen idee... lang leven DHL!
ja iets is 1 dag (14 oct ) geleden verzonden nu al binnen :P
pi_156861851
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 19:02 schreef revpolen het volgende:
zojuist besloten dat me ga laten opnemen voor verslaving :(

keek ff op aliexpress account ( hier bestel ik al aantal jaren )
[ afbeelding ]
totaal waarde 83474 :o
en dan te bedenken dat ik daar voor altijd tradetang, DX en alle andere site's heb besteld :@ :'(
Ik heb 'maar' 33136. Kan me niet herinneren dat ik voor zoveel heb gekocht :') 331,36 is dan weer te weinig.

Overigens ben ik van A3 naar A2 gegaan. Is dat systeem weer aangepast? 8)7
pi_156864056
Hebben jullie deze kabel van Blitzwolf al gezien?
Met code 12blitzw voor 2,39 euro.
http://www.banggood.com/B(...)ndroid-p-998319.html

Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_156864332
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 20:42 schreef robinjoo1 het volgende:

[..]

ja iets is 2 dagen geleden verzonden nu al binnen :P
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 21:40 schreef davedavy het volgende:

[..]

Ik heb 'maar' 33136. Kan me niet herinneren dat ik voor zoveel heb gekocht :') 331,36 is dan weer te weinig.

Overigens ben ik van A3 naar A2 gegaan. Is dat systeem weer aangepast? 8)7
Your AliExpress Rewards member level is based on the number of reward points you have accumulated over the last 365 days. Please note that you lose points that are older than 1 year, which means that your membership level might drop.
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 00:48:17 #216
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_156867516
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 19:02 schreef revpolen het volgende:
zojuist besloten dat me ga laten opnemen voor verslaving :(

keek ff op aliexpress account ( hier bestel ik al aantal jaren )
[ afbeelding ]
totaal waarde 83474 :o
en dan te bedenken dat ik daar voor altijd tradetang, DX en alle andere site's heb besteld :@ :'(
'196239'. A4 level member (unlocks at 2000).
Ik weet niet waar dat voor staat. Maar dat lijkt me dan eerder CNY dan USD/EUR. :P
- Oh nee, JPY dan ofzo.
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 22:26 schreef Miniem het volgende:
Hebben jullie deze kabel van Blitzwolf al gezien?
Met code 12blitzw voor 2,39 euro.
http://www.banggood.com/B(...)ndroid-p-998319.html

[ afbeelding ]

Ja, bij de buren. Al besteld. Dúh.

[ Bericht 9% gewijzigd door shiz op 16-10-2015 00:55:28 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 05:08:05 #217
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_156868924
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 00:48 schreef shiznuts het volgende:

[..]

'196239'. A4 level member (unlocks at 2000).
Ik weet niet waar dat voor staat. Maar dat lijkt me dan eerder CNY dan USD/EUR. :P
- Oh nee, JPY dan ofzo.
JPY is het zeker niet.. Zou ik "maar" 620,- hebben besteld en dat had ik enkel deze week al binnen 😓
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 05:09:30 #218
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_156868927
CNY denk ik eerder ( munt eenheid van China ) dan kom ik rond de 12k...
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:07:23 #219
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_156871641
Nou ja, zo erg is het met mij ook weer niet gesteld dat ik voor ruim 27.000 EUR op AliExpress heb lopen shoppen. :P In JPY zou het met ruim 1400 weer aan de wat lage kant zijn wel ja, maar wel veel closer. 196239... 1962,39 USD. Ruim 1700 EUR. Ken nèt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_156871751
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 22:26 schreef Miniem het volgende:
Hebben jullie deze kabel van Blitzwolf al gezien?
Met code 12blitzw voor 2,39 euro.
http://www.banggood.com/B(...)ndroid-p-998319.html

[ afbeelding ]

Past dit nou ook op een normale micro usb poort?
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_156872046
Is er nog een mogelijkheid om zelf trackingcodes naar 3S om te zetten? Bij de links in de OP is niks meer te vinden, behalve track and trace.
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:32:57 #222
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_156872160
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 11:12 schreef jeroendh het volgende:

[..]

Past dit nou ook op een normale micro usb poort?
Ja, dat is juist het hele idee erachter. Dat je met je normale microUSB niet meer hoeft te kloten met de oriëntatie. Het is verder geen USB Type-C ofzo.
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 11:26 schreef Oerbeer het volgende:
Is er nog een mogelijkheid om zelf trackingcodes naar 3S om te zetten? Bij de links in de OP is niks meer te vinden, behalve track and trace.
Dit geprobeerd?
quote:
kun je uit de url: internationalparceltracking.com//Main.aspx#/track/AB123456789YZ/NL/1234AB de postcode en trackcode aanpassen
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:47:06 #223
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_156872441
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 11:26 schreef Oerbeer het volgende:
Is er nog een mogelijkheid om zelf trackingcodes naar 3S om te zetten? Bij de links in de OP is niks meer te vinden, behalve track and trace.
Even een twitterberichtje naar PostNL of het telefoonnummer bellen ;)

(Mocht het een code zijn die eindigd op NL dan kan het met de methode die Shiz zegt via internationalparceltracking.com)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:14:49 #224
327191 RobertNL
For your gear.
pi_156872958
quote:
16s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 11:47 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Even een twitterberichtje naar PostNL of het telefoonnummer bellen ;)

(Mocht het een code zijn die eindigd op NL dan kan het met de methode die Shiz zegt via internationalparceltracking.com)
Die site werkt ook gewoon met andere codes, althans eerder wel.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:20:16 #225
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_156873086
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 12:14 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Die site werkt ook gewoon met andere codes, althans eerder wel.
Ah oké, mijn fout.. vroeger wel is geprobeerd of het werkte maar toen was dat naar mijn weten niet zo ;)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:29:16 #226
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_156873298
Nu staat er eigenlijk een pointer dat het exclusief voor 3S en CC is. Dat was meen ik eerder idd niet.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_156874868
Ik heb ook 2 pakketjes op het postkantoor liggen kom ik net achter. _O-

Ik kwam er trouwens pas achter nadat ik contact heb opgenomen met PostNL. Ik heb nooit een briefje van de bezorger gezien.

[ Bericht 28% gewijzigd door dimmak op 16-10-2015 14:03:11 ]
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 17:28:55 #228
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_156879142
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 13:52 schreef dimmak het volgende:
Ik kwam er trouwens pas achter nadat ik contact heb opgenomen met PostNL. Ik heb nooit een briefje van de bezorger gezien.
Precies dit is dus mijn grote "angst" m.b.t. dit nieuwe systeem van PostNL. Die bezorgers hier lopen al vaak de kantjes er vanaf met normale (Nederlandse) bezorgingen, laat staan dat ik ze dit goed zie doorgeven.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  Moderator vrijdag 16 oktober 2015 @ 17:42:02 #229
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_156879358
Ik kreeg dinsdag de 14de een briefje van een pakketje dat al 7 oktober was aangekomen bij het postkantoor. :')
pi_156880155
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 13:52 schreef dimmak het volgende:
Ik heb ook 2 pakketjes op het postkantoor liggen kom ik net achter. _O-

Ik kwam er trouwens pas achter nadat ik contact heb opgenomen met PostNL. Ik heb nooit een briefje van de bezorger gezien.
Vorige week ging ik langs met een briefje en toen bleek er nóg een pakketje voor me te liggen. Dit briefje heb ik uiteindelijk nooit ontvangen.

Gisteren ontving ik een briefje (voor weer een ander pakketje), maar vandaag bleek dat ze op het postkantoor niet meer willen kijken voor overige pakketjes (op jouw naam) die daar liggen (met als redenatie dat je anders later alsnog voor niks met dat briefje komt).

Dus: geen briefje = geen pakketje. :{
pi_156880252
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 18:25 schreef Casual-T het volgende:

[..]

Vorige week ging ik langs met een briefje en toen bleek er nóg een pakketje voor me te liggen. Dit briefje heb ik uiteindelijk nooit ontvangen.

Gisteren ontving ik een briefje (voor weer een ander pakketje), maar vandaag bleek dat ze op het postkantoor niet meer willen kijken voor overige pakketjes (op jouw naam) die daar liggen (met als redenatie dat je anders later alsnog voor niks met dat briefje komt).

Dus: geen briefje = geen pakketje. :{
Lekker dan, dus ik moet wachten totdat ik nog een brief krijg. :')

Krijg je die trouwens dan opgestuurd van PostNL of krijg je die van de bezorger?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_156880717
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 18:32 schreef dimmak het volgende:

[..]

Lekker dan, dus ik moet wachten totdat ik nog een brief krijg. :')

Krijg je die trouwens dan opgestuurd van PostNL of krijg je die van de bezorger?
Die komt via de normale brievenbuspost, een dag nadat je pakket bij het postkantoor bezorgd is.
pi_156883284
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 19:00 schreef Casual-T het volgende:

[..]

Die komt via de normale brievenbuspost, een dag nadat je pakket bij het postkantoor bezorgd is.
Ok duidelijk. Dan wacht ik het even af.
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 21:08:00 #234
97745 Thorical
finding a way
pi_156884125
Ik ben op zoek naar 2 harddisk behuizingen. Een 2,5 en een 3,5. Niet lui maar ik
wil graag wel het beste voor mijn geld.
Vandaag 2 pakketjes binnen China post met een kaartje en Singapore gewoon aan de deur.
pi_156884328
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 21:08 schreef Thorical het volgende:
Ik ben op zoek naar 2 harddisk behuizingen
Wat ben je zelf al tegen gekomen?

Ik weet dat Orico best prima dingetjes heeft gemaakt op dat gebied.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156885332
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 22:26 schreef Miniem het volgende:
Hebben jullie deze kabel van Blitzwolf al gezien?
Met code 12blitzw voor 2,39 euro.
http://www.banggood.com/B(...)ndroid-p-998319.html

[ afbeelding ]

Bedankt! :) Gelijk twee besteld. Wordt namelijk strontziek van dat gepriegel in het donker :P
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 22:24:37 #237
97745 Thorical
finding a way
pi_156887364
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 21:14 schreef rene90 het volgende:

[..]

Wat ben je zelf al tegen gekomen?

Ik weet dat Orico best prima dingetjes heeft gemaakt op dat gebied.
Dit bvb https://finddealsfor.me/d(...)-enclosure-set-black
pi_156887448
quote:
Gewoon bij de verschillende shops zoeken op 'hdd enclosure'. Geekbuying bijvoorbeeld: klik
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 06:21:13 #239
327191 RobertNL
For your gear.
pi_156892951
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 17:42 schreef Momo... het volgende:
Ik kreeg dinsdag de 14de een briefje van een pakketje dat al 7 oktober was aangekomen bij het postkantoor. :')
Het is wachten op de brieven die komen nadat het pakketje terug is gezonden :').

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 18:25 schreef Casual-T het volgende:

[..]

Vorige week ging ik langs met een briefje en toen bleek er nóg een pakketje voor me te liggen. Dit briefje heb ik uiteindelijk nooit ontvangen.

Gisteren ontving ik een briefje (voor weer een ander pakketje), maar vandaag bleek dat ze op het postkantoor niet meer willen kijken voor overige pakketjes (op jouw naam) die daar liggen (met als redenatie dat je anders later alsnog voor niks met dat briefje komt).

Dus: geen briefje = geen pakketje. :{
Oh, shit had nog een briefje thuis liggen, helemaal vergeten.
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 21:08 schreef Thorical het volgende:
Ik ben op zoek naar 2 harddisk behuizingen. Een 2,5 en een 3,5. Niet lui maar ik
wil graag wel het beste voor mijn geld.
Vandaag 2 pakketjes binnen China post met een kaartje en Singapore gewoon aan de deur.

Orico behuizingen zijn erg fijn. Maar heb ook een andere goedkopere USB 3.0 behuizing (link) die prima werkt :).
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 22:26 schreef Miniem het volgende:
Hebben jullie deze kabel van Blitzwolf al gezien?
Met code 12blitzw voor 2,39 euro.
http://www.banggood.com/B(...)ndroid-p-998319.html

[ afbeelding ]

Dat is wellicht nog wel beter dan die magnetische kabeltjes :D.

[ Bericht 1% gewijzigd door RobertNL op 17-10-2015 07:14:57 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_156892956
quote:
Laatst zo'n ding gekocht:http://m.geekbuying.com/i(...)---Black-340311.html

Werkt prima. Als je een harde schijf behuizing koopt zorg dan in ieder geval dat je er eentje koopt die usb 3.0 ondersteund
pi_156893068
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 21:08 schreef Thorical het volgende:
Ik ben op zoek naar 2 harddisk behuizingen. Een 2,5 en een 3,5. Niet lui maar ik
wil graag wel het beste voor mijn geld.
Vandaag 2 pakketjes binnen China post met een kaartje en Singapore gewoon aan de deur.

Ik heb toevallig gisteren deze binnen gekregen: http://m.banggood.com/ORI(...)sk-Box-p-985870.html
M'n laptop was gesneuveld maar de harde schijf was nog prima, en het ding werkt goed :)
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 12:22:49 #242
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_156895435
Onderweg:

Aliexpress:




(Volledig functioneel)



Net binnen:
Banggood:


Buyincoins:

(Hij is eigenlijk al te klein voor het aantal horloges wat straks in mijn bezit is)
Tevens is de koffer van een mooi materiaal gemaakt, alleen is het geen (plexi)glas maar plastic wat er in de deksel zit. De kussentjes zijn best fors, in mijn geval betekent het dat ik de horloges niet kan dichtklikken om het kussentje heen (smalle polsen).

Gearbest:

Gekocht naar aanleiding van de geposte tip hier in dit forum wegens een lagere prijs.
Huidige prijs ligt $4,84 hoger.

In afwachting tot hij weer in stock is bij Banggood (I know, hij is ook te vinden op Aliexpress):

YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 23:33:10 #243
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_156911382
ben gewoon nieuwsgierig welke chinese tracking nummer hier achter zit.. ( heb stuk of 20 pakketjes onderweg nog :X )
iemand die dit kan ontcijferen?

heb diverse combinatie al geprobeerd.. maar te vergeefs :(
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 23:57:08 #244
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_156912006
3SRIMVG631688
V=u?, G=4?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 18 oktober 2015 @ 00:11:22 #245
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_156912283
quote:
5s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 23:57 schreef shiznuts het volgende:
3SRIMVG631688
V=u?, G=4?
Nope :P ach zie het maandag wel... :P
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_156912788
Stukje over (Apple)kabels gisteravond bij Kassa.

Trouwens, zijn er hier ook mensen met ervaring met auto interieurverlichting? En dan bedoel ik geen kermis-tokkie-verlichting maar functioneel verlichting. Want die kleine rotlampjes geven nauwelijks licht namelijk.
  zondag 18 oktober 2015 @ 05:19:24 #247
327191 RobertNL
For your gear.
pi_156915030
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 00:33 schreef Iemand91 het volgende:
Stukje over (Apple)kabels gisteravond bij Kassa.

Trouwens, zijn er hier ook mensen met ervaring met auto interieurverlichting? En dan bedoel ik geen kermis-tokkie-verlichting maar functioneel verlichting. Want die kleine rotlampjes geven nauwelijks licht namelijk.
Die mevrouw leeft nog in 2009 :D. Nokia en Sony Ericsson _O-
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 18 oktober 2015 @ 10:46:03 #248
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_156916235
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 05:19 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Die mevrouw leeft nog in 2009 :D. Nokia en Sony Ericsson _O-
Niks mis met de t28 😎 Of mijn Samsung sgh-2400 met wel 32mb mp3 speler! Kosten alleen toen iets van 1400,- 😢
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_156916408
quote:
5s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 23:57 schreef shiznuts het volgende:
3SRIMVG631688
V=u?, G=4?
g=k
:]
pi_156916563
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 00:33 schreef Iemand91 het volgende:
Stukje over (Apple)kabels gisteravond bij Kassa.

Trouwens, zijn er hier ook mensen met ervaring met auto interieurverlichting? En dan bedoel ik geen kermis-tokkie-verlichting maar functioneel verlichting. Want die kleine rotlampjes geven nauwelijks licht namelijk.
dat dat soort praktijken maar gauw permanent wordt verbannen
  zondag 18 oktober 2015 @ 11:43:31 #251
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_156916927
Waarom nog die handgeschreven briefjes en niet gewoon een printje, is sneller en je hebt dit soort ongein niet :')
pi_156917216
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 23:33 schreef revpolen het volgende:
ben gewoon nieuwsgierig welke chinese tracking nummer hier achter zit.. ( heb stuk of 20 pakketjes onderweg nog :X )
iemand die dit kan ontcijferen?
[ afbeelding ]
heb diverse combinatie al geprobeerd.. maar te vergeefs :(
3SR1MV4631688 gok ik :)
  zondag 18 oktober 2015 @ 12:57:08 #253
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_156918117
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 12:02 schreef mschol het volgende:

[..]

3SR1MV4631688 gok ik :)
Helaas :( u gaat niet door voor de ledpig
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_156918133
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2015 12:57 schreef revpolen het volgende:

[..]

Helaas :( u gaat niet door voor de ledpig
3SRIMV4631688
pi_156918297
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2015 12:57 schreef revpolen het volgende:

[..]

Helaas :( u gaat niet door voor de ledpig
en jouw.post.nl toont hem niet gewoon automatisch in je overzicht?
  zondag 18 oktober 2015 @ 13:10:29 #256
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_156918359
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 00:33 schreef Iemand91 het volgende:
Stukje over (Apple)kabels gisteravond bij Kassa.

Trouwens, zijn er hier ook mensen met ervaring met auto interieurverlichting? En dan bedoel ik geen kermis-tokkie-verlichting maar functioneel verlichting. Want die kleine rotlampjes geven nauwelijks licht namelijk.
Bwhaha moet je die gast op 3:17 eens zien typen :D
pi_156918440
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 13:10 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Bwhaha moet je die gast op 3:17 eens zien typen :D
Haha allemaal super net inderdaad. :')
Gegroet!
pi_156918482
Ik heb een heel simpel probleempje, met al die veranderingen die Paypal ondergaan heeft, vind ik nergens mijn land terug. Mijn adres is niet veranderd, maar nergens staat er nog exact wat mijn land is. Hoe weet ik zeker dat dit nog in orde is?

Of moet ik bij adreslijn 2 dan "België" zetten voor de zekerheid?

Alvast bedankt
pi_156918565
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 13:16 schreef Brecht35 het volgende:
Ik heb een heel simpel probleempje, met al die veranderingen die Paypal ondergaan heeft, vind ik nergens mijn land terug. Mijn adres is niet veranderd, maar nergens staat er nog exact wat mijn land is. Hoe weet ik zeker dat dit nog in orde is?

Of moet ik bij adreslijn 2 dan "België" zetten voor de zekerheid?

Alvast bedankt
https://www.google.com/se(...)hange+country+paypal
quote:
No. Due to banking regulations, you can not change your address to a country that is different from the country you used when you opened your account. If you're moving abroad, you'll need to close your existing account and open a new account.
m.a.w. hij is vast gezet op belgie en dat weet paypal en mag je niet meer aanpassen kennelijk
  zondag 18 oktober 2015 @ 13:24:36 #260
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_156918615
Mijn rode XPB is eindelijk binnen! Eerst stuurde Banggood een gouden (en mensen die een gouden bestelden een rode) maar nu heb ik 'm en hij staat leuk bij m'n rode telefoon. Goede service van BG. :)



(en nee, het is geen roze :()

quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 22:26 schreef Miniem het volgende:
Hebben jullie deze kabel van Blitzwolf al gezien?
Met code 12blitzw voor 2,39 euro.
http://www.banggood.com/B(...)ndroid-p-998319.html

[ afbeelding ]

Ook besteld. Zo te zien worden ze pas vanaf 5 november verzonden. Preorder. Maar geen haast; heb al een aantal andere doublesided onderweg en één met plezier in gebruik.

quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 11:15 schreef mschol het volgende:

[..]

dat dat soort praktijken maar gauw permanent wordt verbannen
Tja ach... Apple :{
Ze maken best mooie dingen, maar om in dat keurslijf gedwongen te worden.... ik laat het hele merk aan me voorbij gaan. (wel ooit een iPod shuffle gekocht en dat was het)

[ Bericht 9% gewijzigd door Dromer op 18-10-2015 13:37:26 ]
I am just a dreamer, but you are just a dream
  Moderator zondag 18 oktober 2015 @ 13:40:40 #261
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_156918972
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 23:33 schreef revpolen het volgende:
ben gewoon nieuwsgierig welke chinese tracking nummer hier achter zit.. ( heb stuk of 20 pakketjes onderweg nog :X )
iemand die dit kan ontcijferen?
[ afbeelding ]
heb diverse combinatie al geprobeerd.. maar te vergeefs :(
Ik ga voor m =w en 4=U
  zondag 18 oktober 2015 @ 13:48:13 #262
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_156919107
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 12:58 schreef Thierry92 het volgende:

[..]

3SRIMV4631688
3SR1MU4631688
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_156919498
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 13:21 schreef mschol het volgende:

[..]

https://www.google.com/se(...)hange+country+paypal

[..]

m.a.w. hij is vast gezet op belgie en dat weet paypal en mag je niet meer aanpassen kennelijk
Thanks man!
pi_156926202
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 00:33 schreef Iemand91 het volgende:
Stukje over (Apple)kabels gisteravond bij Kassa.

Trouwens, zijn er hier ook mensen met ervaring met auto interieurverlichting? En dan bedoel ik geen kermis-tokkie-verlichting maar functioneel verlichting. Want die kleine rotlampjes geven nauwelijks licht namelijk.
Nu iedereen over de kabels heeft gehad; nu iemand over het 2e punt? O-)

En ik zit voor iemand te kijken naar de Xiaomi power banks (de 5000mAh, 10.000mAh en 16.000mAh) zodat ze in haar geval haar telefoon zo'n 1,5 / 2,5 / 4.5 keer kan opladen. (Nexus 5)

Maar zijn is hier regelmatig wel foto's langsgekomen waar ze met elkaar vergeleken worden qua grootte.
Maar nu kan ik zo niets vinden waar deze 3 naast elkaar staan.

Want 4.5 keer opladen i.p.v. 1.5 keer is leuk, maar de 16.000mAh is natuurlijk wel een flinke jongen geloof ik. :P
pi_156926368
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 18:48 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Nu iedereen over de kabels heeft gehad; nu iemand over het 2e punt? O-)

En ik zit voor iemand te kijken naar de Xiaomi power banks (de 5000mAh, 10.000mAh en 16.000mAh) zodat ze in haar geval haar telefoon zo'n 1,5 / 2,5 / 4.5 keer kan opladen. (Nexus 5)

Maar zijn is hier regelmatig wel foto's langsgekomen waar ze met elkaar vergeleken worden qua grootte.
Maar nu kan ik zo niets vinden waar deze 3 naast elkaar staan.

Want 4.5 keer opladen i.p.v. 1.5 keer is leuk, maar de 16.000mAh is natuurlijk wel een flinke jongen geloof ik. :P
Om je een idee te geven
https://farm8.staticflickr.com/7366/15938787863_42a04c9719_o.jpg
https://www.mobigyaan.com(...)0-mAh-power-bank.jpg

De 10k is is de beste keus als je kijkt naar de prijs/capaciteit/gewicht.
  zondag 18 oktober 2015 @ 19:09:37 #266
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_156926632
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 18:48 schreef Iemand91 het volgende:
Maar zijn is hier regelmatig wel foto's langsgekomen waar ze met elkaar vergeleken worden qua grootte.
Maar nu kan ik zo niets vinden waar deze 3 naast elkaar staan.
Ben ff in m'n imgur gedoken voor je :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afmetingen en gewicht hier

[ Bericht 8% gewijzigd door dodge_911 op 18-10-2015 19:16:46 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_156928474
Hallo allemaal,

Zojuist heb ik via banggood een actioncam besteld, dit was voor mij de eerste keer dat ik iets uit china bestel en ook de eerste keer met paypal werkte. Echter tijdens het bestellen dacht ik dat ik mijn adres gegevens wel via een of ander formulier zou moeten invullen, echter bleek dus dat dit rechtstreeks via paypal werd overgenomen. Nou zie je hem al aankomen... het adres klopte niet helemaal.

Plaats
Straat (nummer ontbreekt)
Postcode

Het huisnummer ontbreekte dus. Uit paniek heb ik eigenlijk meteen om een refund gevraagd.

Nu vroeg ik mij af wat nu eigenlijk juist is om te doen, wat is jullie ervaring hiermee?
  zondag 18 oktober 2015 @ 20:59:44 #268
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_156929734
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 20:23 schreef SkrinX het volgende:
Hallo allemaal,

Zojuist heb ik via banggood een actioncam besteld, dit was voor mij de eerste keer dat ik iets uit china bestel en ook de eerste keer met paypal werkte. Echter tijdens het bestellen dacht ik dat ik mijn adres gegevens wel via een of ander formulier zou moeten invullen, echter bleek dus dat dit rechtstreeks via paypal werd overgenomen. Nou zie je hem al aankomen... het adres klopte niet helemaal.

Plaats
Straat (nummer ontbreekt)
Postcode

Het huisnummer ontbreekte dus. Uit paniek heb ik eigenlijk meteen om een refund gevraagd.

Nu vroeg ik mij af wat nu eigenlijk juist is om te doen, wat is jullie ervaring hiermee?
bij banggood zou de Customer service nog wel op tijd reageren. Ik heb laatst bij focalprice gehad dat ze gewoon opstuurden en het kwam dus nooit aan
pi_156930354
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 20:23 schreef SkrinX het volgende:
Hallo allemaal,

Zojuist heb ik via banggood een actioncam besteld, dit was voor mij de eerste keer dat ik iets uit china bestel en ook de eerste keer met paypal werkte. Echter tijdens het bestellen dacht ik dat ik mijn adres gegevens wel via een of ander formulier zou moeten invullen, echter bleek dus dat dit rechtstreeks via paypal werd overgenomen. Nou zie je hem al aankomen... het adres klopte niet helemaal.

Plaats
Straat (nummer ontbreekt)
Postcode

Het huisnummer ontbreekte dus. Uit paniek heb ik eigenlijk meteen om een refund gevraagd.

Nu vroeg ik mij af wat nu eigenlijk juist is om te doen, wat is jullie ervaring hiermee?
De banggood chat kan je wel redelijk snel helpen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_156930727
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 18:56 schreef eddepetfokt het volgende:
quote:
12s.gif Op zondag 18 oktober 2015 19:09 schreef dodge_911 het volgende:
Bedankt en bedankt! ^O^

De 10.000mAh lijkt inderdaad de meest aantrekkelijkste; nagenoeg net zo groot/zwaar als de 5000mAh en nog goedkoper ook (bij BG althans). De 16.000mAh lijkt me wel een fors exemplaar.
Heb haar de info gegeven.

[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 18-10-2015 22:16:18 ]
pi_156931090
de 10000 is echt perfect.
pi_156931318
Ook last van bepaalde symptomen, doe dan nu de AIDS-test!



10 dollar en met certificaat!
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156931786
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 21:42 schreef rene90 het volgende:
Ook last van bepaalde symptomen, doe dan nu de AIDS-test!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
10 dollar en met certificaat!
Die plaatjes :')
pi_156932380
Nja kan me voorstellen dat sommige mensen dit handig vinden.. maar niet in Nederland :')
  zondag 18 oktober 2015 @ 22:21:16 #275
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_156932850
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 21:25 schreef Iemand91 het volgende:

[..]


[..]

Bedankt en bedankt! ^O^

De 10.000mAh lijkt inderdaad de meest aantrekkelijkste; nagenoeg net zo groot/zwaar als de 5000mAh en nog goedkoper ook (bij BG althans). De 16.000mAh lijkt me wel een fors exemplaar.
Heb haar de info gegeven.
16000 is best log inderdaad. Die ligt ook altijd thuis. Als ik voor onderweg wat moet hebben pak ik de 10400.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_156935104
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 23:33 schreef revpolen het volgende:
ben gewoon nieuwsgierig welke chinese tracking nummer hier achter zit.. ( heb stuk of 20 pakketjes onderweg nog :X )
iemand die dit kan ontcijferen?
Ervan uitgaande 3S 4-letters 7-9 cijfers..gok ik op:

3S RIMU 9631688
3S RIMU 4631688

of even alle mogelijke combo's
3 S R [ 1 of L of I ] M V [4 of G of 9 ] 63 [ 1 of L of I ] 688
  zondag 18 oktober 2015 @ 23:36:59 #277
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_156935508
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 23:18 schreef swampcat het volgende:
3S RIMU 4631688
waar kan de ledig heen? :D

3SRIMU4631688
is de winnaar!

code verwijst naar dit pakketje :)

http://www.aliexpress.com(...)all/32395991936.html

Leuk voor in me nieuwe kantoor voor op de deur :)
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_156935607
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 23:36 schreef revpolen het volgende:

[..]

waar kan de ledig heen? :D

3SRIMU4631688
is de winnaar!
die zei shiz gister toch al.


quote:
5s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 23:57 schreef shiznuts het volgende:
3SRIMVG631688
V=u?, G=4?
:]
  zondag 18 oktober 2015 @ 23:43:09 #279
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_156935667
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2015 23:40 schreef wootahH het volgende:

[..]

die zei shiz gister toch al.

[..]

:o idd! maar die heeft al zoveel ledpigs :( of zal ik tenga egg sturen? :D
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_156939619
Voor mijn Humax van Ziggo en Bose 3-2-1 systeem ben ik op zoek naar een infrarood verlenger. Er is genoeg te vinden, maar welke werkt goed? Ik zie er namelijk veel langskomen, maar ben benieuwd of iemand hier ervaring heeft met een goedkope oplossing uit China.

Ik wil mijn kastjes gewoon dicht houden en gewoon kunnen zappen. Wie heeft dit eerder gekocht en werkte het goed? Welke had je?
pi_156939743


natuurlijk met



geeft toch wel vertrouwen in het product / gebruiker als ze zo'n set erbij aanbieden
pi_156939816
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 10:23 schreef Kenzi het volgende:
[ afbeelding ]

natuurlijk met

[ afbeelding ]

geeft toch wel vertrouwen in het product / gebruiker als ze zo'n set erbij aanbieden
Cool. :D
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 19 oktober 2015 @ 10:33:09 #283
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_156939909
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 23:43 schreef revpolen het volgende:

[..]

:o idd! maar die heeft al zoveel ledpigs :( of zal ik tenga egg sturen? :D
:7 Madskillz. Ik ga door voor de koelkast!

Sad story. Ik zou ooit eens een gratis Ledpig krijgen bij een Lightake-bestelling... Die hadden ze niet meegestuurd. :'( En nasturen deden ze ook niet aan. :( En heb er nooit zelf een besteld. Nu 'CHI' een ding is, tijd voor de Ledpig met FOK!Logo zou ik zeggen... :Y)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_156939960
Ik had een hoesje voor mijn telefoon besteld op AliExpress:

quote:
hello friend,
i am sorry to inform you that the color you ordered has been sold out, and other colors are available. do you want other color? if you do, please kindly tell me what color you want, then i can ship it out as soon as possible. and if you don't need other color, please do not worry about it, i will do the full refund to you, sorry about the inconvenience.
Dus vroeg ik om een refund.

quote:
hello friend,
i am sorry to inform you that your package may be lost during transportation, and my supplier told me that the product you ordered has been sold-out, while please do not worry about it, you can open the dispute, then i will do the full refund to you. really sorry about the inconvenience
Dispute geopend.

quote:
hello friend,
i am sorry about the delay, since i will always help you till you get the package, please calm down. i checked the status of your package, it shows that your package is in your local customs now, it takes a little time to process, so please kindly be more patient and wait. i have already extended the delivery date for you, that will allow you to open the dispute again when you need, so please kindly cancel the dispute temporarily. cause it will distract me. hope you can kindly assist me. thanks.
WTF moet ik nou? :')
Uitvinder van de biersmiley.
pi_156940184
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 10:36 schreef dimmak het volgende:
Ik had een hoesje voor mijn telefoon besteld op AliExpress:

[..]

Dus vroeg ik om een refund.

[..]

Dispute geopend.

[..]

WTF moet ik nou? :')
pi_156940380
^O^ $10 coupon gewonnen met de Banggood Halloween actie, kewl!
Iemand nog leuke tips voor leuke gadgets haha.

Anders wordt het de Miband.
pi_156940642
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 10:36 schreef dimmak het volgende:
WTF moet ik nou?
Je hebt geen tracking toch? In zulke gevallen kan je beter maar kort en bondig blijven wat je wilt en wat je anders gaat doen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156941596
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 11:17 schreef rene90 het volgende:

[..]

Je hebt geen tracking toch? In zulke gevallen kan je beter maar kort en bondig blijven wat je wilt en wat je anders gaat doen.
Raar, nu is die dispute "finished" en krijg ik toch een refund.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_156941737
DD4 Xiaomi led lampje van 1 cent is verzonden.

Heb ook mijn Shark Salmon watch binnen gekregen dit weekend. Ziet er echt prima uit!
Zal vanavond wss nog wel even wat fotootjes plaatsen :)
pi_156941757
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 12:23 schreef Downstar het volgende:
DD4 Xiaomi led lampje van 1 cent is verzonden.

Heb ook mijn Shark Salmon watch binnen gekregen dit weekend. Ziet er echt prima uit!
Zal vanavond wss nog wel even wat fotootjes plaatsen :)
ben erg benieuwd, ben zelf ook weer op zoek naar een nieuw horloge.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 19 oktober 2015 @ 14:45:40 #291
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_156944557
MiBand doet niks meer qua registratie -O-
Gelijk nieuwe besteld bij BG voor 12,25 met onze eigen coupon :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_156944581
quote:
12s.gif Op maandag 19 oktober 2015 14:45 schreef dodge_911 het volgende:
MiBand doet niks meer qua registratie -O-
Gelijk nieuwe besteld bij BG voor 12,25 met onze eigen coupon :)
Nice, en hij is 9,99 bij Getone trouwens hè ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 19 oktober 2015 @ 14:48:43 #293
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_156944613
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 14:46 schreef rene90 het volgende:

[..]

Nice, en hij is 9,99 bij Getone trouwens hè ;)
Kut... Getone gebruik ik (nog) niet.
Dan cancel je 'm bij BG, install je de getone app, registreer je daar...
En dan staat dat kloteding op 'sold out'.

[ Bericht 8% gewijzigd door dodge_911 op 19-10-2015 15:00:03 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_156944819
quote:
12s.gif Op maandag 19 oktober 2015 14:48 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Kut... Getone gebruik ik (nog) niet.
Maar voor die 2¤ nogwat ga ik 'm niet cancellen :)
Snap ik. Er zijn er 20 per dag zonder extra verzendkosten. Om 18.00 onze tijd wordt alles ververst enzo dus dan kan je zo'n mi bandje bestellen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 19 oktober 2015 @ 14:59:34 #295
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_156944871
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 14:57 schreef rene90 het volgende:

[..]

Snap ik. Er zijn er 20 per dag zonder extra verzendkosten. Om 18.00 onze tijd wordt alles ververst enzo dus dan kan je zo'n mi bandje bestellen.
Mjah, fuck getone dan hoor :)
Ik wacht tot m'n refund binnen is en besteld 'm dan wel weer opnieuw bij BG :)
Had 'm toch maar gecancelled, omdat dit ondertussen MiBand #3 zou worden (1 kwijt, 1 kapot) en als ik elke 2 maanden zo 'n nieuwe moet kopen, loopt het toch op :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  maandag 19 oktober 2015 @ 15:01:34 #296
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_156944912
Ja, 't was een crime om je geregistreerd te krijgen.
Was ik dat eindelijk succesvol... verpesten verzendkosten de hele deal weer... :{
Kun je idd net zo goed de webshops trouw blijven...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_156944924
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 15:01 schreef shiznuts het volgende:
Ja, 't was een crime om je geregistreerd te krijgen.
Was ik dat eindelijk succesvol... verpesten verzendkosten de hele deal weer... :{
Dat had ik ook ja, maar blijkbaar hebben ze een beperkte oplage per dag (18.00) zonder die kosten. Ik heb gister een bandje weer besteld zonder die kosten in ieder geval.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 19 oktober 2015 @ 15:02:48 #298
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_156944932
Mja, net als dodge is het mij dat ook niet waard. Ik heb betere dingen te doen dan te sniperen (up against scriptbots). :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_156945240
Zojuist weer een paar Android kastjes uit de Gearbest EU warehouse besteld. Deze zijn een ware hit in de familie. :P
Uitvinder van de biersmiley.
pi_156945345
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 15:16 schreef dimmak het volgende:
Zojuist weer een paar Android kastjes uit de Gearbest EU warehouse besteld. Deze zijn een ware hit in de familie. :P
Kastjes?
  maandag 19 oktober 2015 @ 15:28:37 #301
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_156945461
BAdum tsssjjj...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')