abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 7 oktober 2015 @ 23:21:22 #251
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_156680341
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 20:04 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja maar meestal is er toch ook een weekendje weg of zo? Nou kon dat bij hen niet ivm oma, maar een etentje of zo...
Een etentje zou ook weinig lol zijn geweest met die halve boterham die zij per dag at.

oh wacht, dat was de week daarvoor. Die mochten naar de dierentuin.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  † In Memoriam † donderdag 8 oktober 2015 @ 09:31:57 #252
43556 miss_dynastie
pi_156684152
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 23:21 schreef livelink het volgende:

[..]

Een etentje zou ook weinig lol zijn geweest met die halve boterham die zij per dag at.

oh wacht, dat was de week daarvoor. Die mochten naar de dierentuin.
Ik had zelf ook de indruk dat Sjon ze voor geen meter mocht, met hun jatten van oma. 'Dat stelt ons in staat beter voor haar te zorgen'; ik kreeg instant flashbacks naar de OUD-user die een bijdrage voor een vaatwasser eiste van de kraamvisite, omdat je daar zo'n betere moeder van wordt :') :P
pi_156684319
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 20:17 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Denk toch dat het vaker voorkomt dan je denkt: rijken met geldproblemen. Daarom zijn dit soort afleveringen goed om ook een keer te maken.
Het ging mij er meer om dat ze daar niet zelf bij nadenken. Als het financieel minder gaat dan vraag je je toch eerst af of je die 2e auto wel echt nodig hebt en of die boot er nog wel uit kan.
  † In Memoriam † donderdag 8 oktober 2015 @ 09:51:21 #254
43556 miss_dynastie
pi_156684449
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 09:42 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Het ging mij er meer om dat ze daar niet zelf bij nadenken. Als het financieel minder gaat dan vraag je je toch eerst af of je die 2e auto wel echt nodig hebt en of die boot er nog wel uit kan.
Welnee, dan koop je zonnepanelen :7
pi_156684558
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 09:31 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik had zelf ook de indruk dat Sjon ze voor geen meter mocht, met hun jatten van oma. 'Dat stelt ons in staat beter voor haar te zorgen'; ik kreeg instant flashbacks naar de OUD-user die een bijdrage voor een vaatwasser eiste van de kraamvisite, omdat je daar zo'n betere moeder van wordt :') :P
wat :D
Tap tap tap
pi_156684723
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 09:31 schreef miss_dynastie het volgende:
ik kreeg instant flashbacks naar de OUD-user die een bijdrage voor een vaatwasser eiste van de kraamvisite, omdat je daar zo'n betere moeder van wordt :') :P
Wat? :D Heb je een linkje naar dat topic?
  † In Memoriam † donderdag 8 oktober 2015 @ 10:29:29 #257
43556 miss_dynastie
pi_156684959
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 10:12 schreef Operc het volgende:

[..]

Wat? :D Heb je een linkje naar dat topic?
Alleen als jullie beloven niet hier uit dat topic te quoten :+
OUD / Geld als kraamkado
Je kan ook volstaan met alleen post 124 :+
  donderdag 8 oktober 2015 @ 11:25:31 #258
3542 Gia
User under construction
pi_156685817
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 23:04 schreef Ivo1985 het volgende:
Gewoon middenklasse, die ruim boven hun stand leven.
Precies, en daardoor in de problemen komen. En maar lenen, en nog maar een creditcard....
  donderdag 8 oktober 2015 @ 11:31:57 #259
3542 Gia
User under construction
pi_156685938
quote:
10s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 10:29 schreef miss_dynastie het volgende:

Alleen als jullie beloven niet hier uit dat topic te quoten :+
OUD / Geld als kraamkado
Je kan ook volstaan met alleen post 124 :+
Ach, nou ja, valt wel wat voor te zeggen.
Maar denken dat je met een vaatwasser meer tijd over houdt is een utopie.
Heb tot voor kort nooit een vaatwasser gehad, maar nu wel.
Verhuisd, zat er al in.
Maar het afspoelen, inruimen, uitruimen, opruimen, kost me meer tijd dan effe op de hand afwassen.
We gebruiken de vaatwasser dus alleen met feestjes, of echt veel afwas, de rest gaat op de hand.
En als we tzt een nieuwe keuken aanschaffen, komt er echt geen vaatwasser in.
  † In Memoriam † donderdag 8 oktober 2015 @ 12:00:48 #260
43556 miss_dynastie
pi_156686429
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 11:31 schreef Gia het volgende:

[..]

Ach, nou ja, valt wel wat voor te zeggen.
Maar denken dat je met een vaatwasser meer tijd over houdt is een utopie.
Heb tot voor kort nooit een vaatwasser gehad, maar nu wel.
Verhuisd, zat er al in.
Maar het afspoelen, inruimen, uitruimen, opruimen, kost me meer tijd dan effe op de hand afwassen.
We gebruiken de vaatwasser dus alleen met feestjes, of echt veel afwas, de rest gaat op de hand.
En als we tzt een nieuwe keuken aanschaffen, komt er echt geen vaatwasser in.
Nou, er is maar een huishoudelijke klus die ik veracht en dat is de afwas, dus er valt best wat voor te zeggen :+

Maar het is meer het toontje dat ik bedoelde, niet zozeer de inhoud van de boodschap :P
  Moderator donderdag 8 oktober 2015 @ 12:31:54 #261
9859 crew  Karina
Woman
pi_156687033
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 09:42 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Het ging mij er meer om dat ze daar niet zelf bij nadenken. Als het financieel minder gaat dan vraag je je toch eerst af of je die 2e auto wel echt nodig hebt en of die boot er nog wel uit kan.
Dat is denk ik wel de gemene deler van de meeste 'deelnemers' aan het programma. Krap zitten en dan toch nog van alles willen kopen. Heeft ook niet zoveel te maken met 'rijk' of 'arm' zijn. Eerder met een gat in je hand :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_156687769
quote:
99s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 12:31 schreef Karina het volgende:

[..]

Dat is denk ik wel de gemene deler van de meeste 'deelnemers' aan het programma. Krap zitten en dan toch nog van alles willen kopen. Heeft ook niet zoveel te maken met 'rijk' of 'arm' zijn. Eerder met een gat in je hand :')
En de buitenwereld. De buurman heeft dit en dat? Oh, dan moet ik dat gewoon even overtreffen. De vriendjes van mijn kinderen hebben kleding van de bijenkorf? Dat kan nog beter! Om te kotsen zulk gedrag.


Werk in een super gelegen in een vinexwijk vol met redelijk dure koopwoningen. Ondertussen gebeurt het regelmatig dat ze een saldotekort hebben op hun pas als ze willen betalen :') Als ik zo moet leven... doe mij dan maar wen hutje op de hei ofzo.
  donderdag 8 oktober 2015 @ 13:36:50 #263
3542 Gia
User under construction
pi_156688304
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 13:09 schreef Sunshine1982 het volgende:

En de buitenwereld. De buurman heeft dit en dat? Oh, dan moet ik dat gewoon even overtreffen. De vriendjes van mijn kinderen hebben kleding van de bijenkorf? Dat kan nog beter! Om te kotsen zulk gedrag.
.
Inderdaad, hoger schijten dan je kont staat.
pi_156690539
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 13:09 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

En de buitenwereld. De buurman heeft dit en dat? Oh, dan moet ik dat gewoon even overtreffen. De vriendjes van mijn kinderen hebben kleding van de bijenkorf? Dat kan nog beter! Om te kotsen zulk gedrag.

Werk in een super gelegen in een vinexwijk vol met redelijk dure koopwoningen. Ondertussen gebeurt het regelmatig dat ze een saldotekort hebben op hun pas als ze willen betalen :') Als ik zo moet leven... doe mij dan maar wen hutje op de hei ofzo.
Ik snap dat gedrag niet zo erg; ik koop niet iets voor de buitenwereld, maar omdat ik er zelf iets mee heb (nuttig of minder nuttig). Bij mij zou het juist andersom werken; ik zou iets niet kopen als anderen dat zonodig wensen te doen. Met zowel auto's als TV's heb ik dat heel erg sterk bijvoorbeeld.

Jouw uitspraak doet me sterk denken aan een wijk waar ik, lang geleden, met de bus op weg naar school doorheen kwam. Ik kreeg daar sterk zo'n gevoel bij van mensen die krampachig kijken naar wat hun buren doen; hee, ze hebben een nieuwe auto, waarom wij niet?
pi_156691968
Ik vond het eigenlijk erg schokkend dat bijna de complete opbrengst van de boot naar dat apparaat van mevrouw ging.....niet normaal wat dat apparaat kost.
Verder zou ik trouwens eerst mijn dochter 'vrij' krijgen, want dat vind ik triest.....als je geld moet lenen van je kinderen terwijl je blijkbaar een boot hebt en zonnepanelen kan plaatsen :N
pi_156692001
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 16:54 schreef Koningin het volgende:
Ik vond het eigenlijk erg schokkend dat bijna de complete opbrengst van de boot naar dat apparaat van mevrouw ging.....niet normaal wat dat apparaat kost.
Verder zou ik trouwens eerst mijn dochter 'vrij' krijgen, want dat vind ik triest.....als je geld moet lenen van je kinderen terwijl je blijkbaar een boot hebt en zonnepanelen kan plaatsen :N
Ik vond het raar dat ze er blij mee waren dat er 12k naar een apparaat ging :X
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_156692547
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 16:55 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Ik vond het raar dat ze er blij mee waren dat er 12k naar een apparaat ging :X
Als ze dat apparaat niet zouden kopen zouden ze over een periode van 3 jaar zo'n 35.000 aan lease betalen voor dat apparaat.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_156692744
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 17:39 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Als ze dat apparaat niet zouden kopen zouden ze over een periode van 3 jaar zo'n 35.000 aan lease betalen voor dat apparaat.
Ja, daar kan je ook niet blij om zijn. Maar toch ook niet dat dat ding 12k kost? Die vrouw maakt een keuze en hij moet daarvoor zijn boot verkopen en hij is nog blij ook :?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  donderdag 8 oktober 2015 @ 18:25:32 #269
3542 Gia
User under construction
pi_156693310
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 15:32 schreef drexciya het volgende:

Jouw uitspraak doet me sterk denken aan een wijk waar ik, lang geleden, met de bus op weg naar school doorheen kwam. Ik kreeg daar sterk zo'n gevoel bij van mensen die krampachig kijken naar wat hun buren doen; hee, ze hebben een nieuwe auto, waarom wij niet?
De buren naast onze eerste koopwoning, kochten om de 2 jaar een nieuwe auto. Toen wij ons aftandse fordje inruilden voor een gloednieuwe Renault Scenic (van de overwaarde), kocht buurman direct een nieuw autootje voor de vrouw. Er moest een jongere nummerplaat voor hun deur staan.
Vorige huis idem dito.

Boeit me echt niet.

Weet wel waar ik mijn geld liever aan besteed.
pi_156696963
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 18:25 schreef Gia het volgende:

[..]

De buren naast onze eerste koopwoning, kochten om de 2 jaar een nieuwe auto. Toen wij ons aftandse fordje inruilden voor een gloednieuwe Renault Scenic (van de overwaarde), kocht buurman direct een nieuw autootje voor de vrouw. Er moest een jongere nummerplaat voor hun deur staan.
Vorige huis idem dito.

Boeit me echt niet.

Weet wel waar ik mijn geld liever aan besteed.
Bizar. Nou, ik zal wel een typische vrouw zijn, maar ik kende pas na een half jaar m'n eigen kenteken. Wat een idioot triviale zaak met die nieuwe nummerplaat
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 10:36:13 #271
3542 Gia
User under construction
pi_156706840
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 23:01 schreef Elvi het volgende:
Ik kijk de aflevering nu teeug maar ik word nogal afgeleid door zn stopzinnetje "bij wijze van spreken" :D
Volgens mij wordt hij er door de regie op gewezen. Even later doet hij het helemaal niet meer. Bwvs...
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 10:40:53 #272
3542 Gia
User under construction
pi_156706912
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 20:57 schreef _Lily_ het volgende:

Bizar. Nou, ik zal wel een typische vrouw zijn, maar ik kende pas na een half jaar m'n eigen kenteken. Wat een idioot triviale zaak met die nieuwe nummerplaat
Sommige, vooral mannen, zien hun auto als statussymbool.
Ik vind de functionaliteit vooral belangrijk.
We hebben nu een wagon R, uit 2002, vooral handig voor materiaalvervoer, en een peugeotje 206 (2004) als gezinsauto.
2 oude autootjes, met 3 rijbewijzen.
pi_156716789
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 18:25 schreef Gia het volgende:

[..]

De buren naast onze eerste koopwoning, kochten om de 2 jaar een nieuwe auto. Toen wij ons aftandse fordje inruilden voor een gloednieuwe Renault Scenic (van de overwaarde), kocht buurman direct een nieuw autootje voor de vrouw. Er moest een jongere nummerplaat voor hun deur staan.
Vorige huis idem dito.

Boeit me echt niet.

Weet wel waar ik mijn geld liever aan besteed.
Zonnepanelen? O-)
pi_156716879
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 18:25 schreef Gia het volgende:

[..]

De buren naast onze eerste koopwoning, kochten om de 2 jaar een nieuwe auto. Toen wij ons aftandse fordje inruilden voor een gloednieuwe Renault Scenic (van de overwaarde), kocht buurman direct een nieuw autootje voor de vrouw. Er moest een jongere nummerplaat voor hun deur staan.
Vorige huis idem dito.

Boeit me echt niet.

Weet wel waar ik mijn geld liever aan besteed.
Ik zou er niet eens op letten, jij dus wel
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_156723375
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 20:40 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik zou er niet eens op letten, jij dus wel
Waarschijnlijk heeft het buufje het fijntjes even tussen neus en lippen door gemeld aan Gia >:)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')