abonnement Unibet Coolblue
pi_164978745
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 22:28 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Nee, en te lui om afstanden op te zoeken. Maar dat was wel een van de dingen waarom ze in haar buurt wilde blijven wonen. Of dat redelijk, realistisch en logisch is hoor ik vast van jou. :)
Rhoon en portugaal liggen op 7 minuten van elkaar, lijkt me toch zeer goed te doen.

Mensen die echt in de shit zitten gaan bij wijze van spreken nog in een garage of een bezemkast wonen, wat mij betreft kun je in zulke situaties niet kieskeurig zijn of eisen stellen.
  woensdag 31 augustus 2016 @ 07:42:00 #227
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_164980487
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 23:56 schreef icloud het volgende:

[..]

Rhoon en portugaal liggen op 7 minuten van elkaar, lijkt me toch zeer goed te doen.

Mensen die echt in de shit zitten gaan bij wijze van spreken nog in een garage of een bezemkast wonen, wat mij betreft kun je in zulke situaties niet kieskeurig zijn of eisen stellen.
Met een kind in een garage gaan wonen, hoe denk je dat jeugdzorg reageert?

[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 31-08-2016 07:50:45 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † woensdag 31 augustus 2016 @ 14:30:48 #228
43556 miss_dynastie
pi_164986333
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 21:43 schreef icloud het volgende:

[..]

Zo vrouw heeft in deze situatie niks te willen of eisen.

Gokken op een loting voor een nieuwbouw koophuis(!!!) is lekker en realitisch.

Verwend nest is het.
Wat is precies het probleem dan? Ze gokt niet, ze wacht tot er gebouwd is en kan in de tussentijd ergens tussen de 3 en 6k schuld aflossen terwijl ze bij haar ouders woont.

Ik zou ook in het flatje zijn gebleven, daar niet van, maar ik zie niet echt problemen met haar handelswijze.
pi_164987916
Zit de herhaling te kijken. Hoort die gedetineerde hier niet voor op te draaien? Er zal wel niets te halen zijn, maar toch...
  woensdag 31 augustus 2016 @ 16:06:55 #230
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_164988350
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 15:51 schreef Rianne84 het volgende:
Zit de herhaling te kijken. Hoort die gedetineerde hier niet voor op te draaien? Er zal wel niets te halen zijn, maar toch...
Gedetineerde? Hij was cipier in een gevangenis hoor. ;)
Maar het verbaasde mij ook dat er dus blijkbaar op hem niks te verhalen viel en alle (belachelijk hoge) hypotheken alleen op haar naam stonden.
Blijkbaar geen gemeenschap van goederen-huwelijk?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_164988386
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 16:06 schreef golfer het volgende:

[..]

Gedetineerde? Hij was cipier in een gevangenis hoor. ;)
Haar man ja. Maar hij is geslagen door een gedetineerde.
pi_164990799
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 00:30 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Als jij het verschil niet ziet tussen 2mbps deinterlaced mp4 en de HD MPEG2 1080i met AC3 zoals het wordt uitgezonden dan kan dat, maar ik vind dat er niet uitzien.
Je zeurt. Niks op internet is zo'n hoge bitrate. Dan doen Youtube / Vimeo / Dailymotion en alle tig andere platformen ook pijn aan je ogen. Ik word moe van dit verhaal.
Friettent dikke Willie, met Willie
  Moderator woensdag 31 augustus 2016 @ 18:24:47 #233
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_164991273
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 18:00 schreef W00fer het volgende:

[..]

Je zeurt. Niks op internet is zo'n hoge bitrate. Dan doen Youtube / Vimeo / Dailymotion en alle tig andere platformen ook pijn aan je ogen. Ik word moe van dit verhaal.
Ik kijk inderdaad geen "tv" terug op youtube, ik zeur niet, ik kijk op 92", ik wil de hoogst haalbare kwaliteit en gewoon dingen bewaren. Er is al zo veel "verdwenen" van tv wat nergens meer te vinden is, zelfs niet in kutkwaliteit.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_164994586
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 14:30 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Wat is precies het probleem dan? Ze gokt niet, ze wacht tot er gebouwd is en kan in de tussentijd ergens tussen de 3 en 6k schuld aflossen terwijl ze bij haar ouders woont.

Ik zou ook in het flatje zijn gebleven, daar niet van, maar ik zie niet echt problemen met haar handelswijze.
Jawel 1. Ze is na alle ellende weer aan een koophuis begonnen inclusief hypotheek 2. Ze gokt op de woning waarvoor ze nog ingeloot moest/moet worden 3. Ze zegt met een onschuldig naief gezicht dat ze niet weet waar ze de komende tijd moet wonen....

Wat mij betreft is ze naief en dom want als je weer in een koopavondtuur stapt en je denkt nergens over na dan heb je een gigantische muur voor je kop.
  † In Memoriam † woensdag 31 augustus 2016 @ 21:10:18 #235
43556 miss_dynastie
pi_164995148
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 20:53 schreef icloud het volgende:

[..]

Jawel 1. Ze is na alle ellende weer aan een koophuis begonnen inclusief hypotheek 2. Ze gokt op de woning waarvoor ze nog ingeloot moest/moet worden 3. Ze zegt met een onschuldig naief gezicht dat ze niet weet waar ze de komende tijd moet wonen....

Wat mij betreft is ze naief en dom want als je weer in een koopavondtuur stapt en je denkt nergens over na dan heb je een gigantische muur voor je kop.
Ze was ingeloot, zeiden ze. Niks gokken, maar wachten tot het gebouwd is dus. En die woont gewoon bij pa en moe, dat is overduidelijk. Ik zie niet in waarom zij geen huis zou mogen kopen, als dat is wat haar gelukkig maakt. Die restschuld heeft ze met een jaartje ingelost.

Ik kan me voorstellen dat die vrouw de indruk heeft dat haar hele leven, behalve haar kindje, haar is afgenomen. Als dat koophuis bijdraagt aan geluk, waarom niet? Ze kan het prima betalen :)
pi_164995296
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 21:10 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ze was ingeloot, zeiden ze. Niks gokken, maar wachten tot het gebouwd is dus. En die woont gewoon bij pa en moe, dat is overduidelijk. Ik zie niet in waarom zij geen huis zou mogen kopen, als dat is wat haar gelukkig maakt. Die restschuld heeft ze met een jaartje ingelost.

Ik kan me voorstellen dat die vrouw de indruk heeft dat haar hele leven, behalve haar kindje, haar is afgenomen. Als dat koophuis bijdraagt aan geluk, waarom niet? Ze kan het prima betalen :)
De financieel expert zei na aanleiding van martijns gejuich heel duidelijk ze moet nog ingeloot worden.

Dit getuigt allemaal niet van een vrouw die iets geleerd heeft, twee huizen te koop, twee keer skyhigh hypotheek, gered door een programma en vrolijk weer een huis kopen. Ieder weldenkend mens zou zeggen dat zo beslissing idioot en ranzig naief is.

Van de andere kant moeten er ook nieuwe deelnemers gecreert worden voor dit programma, ze komt absoluut nog een keer terug.
  † In Memoriam † woensdag 31 augustus 2016 @ 21:26:10 #237
43556 miss_dynastie
pi_164995646
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 21:15 schreef icloud het volgende:

[..]

De financieel expert zei na aanleiding van martijns gejuich heel duidelijk ze moet nog ingeloot worden.

Dit getuigt allemaal niet van een vrouw die iets geleerd heeft, twee huizen te koop, twee keer skyhigh hypotheek, gered door een programma en vrolijk weer een huis kopen. Ieder weldenkend mens zou zeggen dat zo beslissing idioot en ranzig naief is.

Van de andere kant moeten er ook nieuwe deelnemers gecreert worden voor dit programma, ze komt absoluut nog een keer terug.
Mja, ik vind je wel wat hard. Het huis stond al 8 jaar te koop. 8 jaar geleden was het doodnormaal om te kopen voor je verkocht had. Hoewel ik zelf leef volgens een (iets te ver?) doorgeschoten voorzichtigheidsprincipe en dat dus nooit zou doen, was ik destijds eerder abnormaal dan de mensen die dat gewoon deden.

Verder hou zelfs ik, met mijn voorzichtigheidsprincipe, geen rekening met een noodlot zoals dat deze mensen getroffen heeft. Wie bedenkt zoiets nou?
pi_164995822
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 21:26 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Mja, ik vind je wel wat hard. Het huis stond al 8 jaar te koop. 8 jaar geleden was het doodnormaal om te kopen voor je verkocht had. Hoewel ik zelf leef volgens een (iets te ver?) doorgeschoten voorzichtigheidsprincipe en dat dus nooit zou doen, was ik destijds eerder abnormaal dan de mensen die dat gewoon deden.

Verder hou zelfs ik, met mijn voorzichtigheidsprincipe, geen rekening met een noodlot zoals dat deze mensen getroffen heeft. Wie bedenkt zoiets nou?
Ik verwijt haar niet wat ze in het verleden heeft gedaan, ik verwijt haar dat ze niks heeft geleerd van alle ellende en het feit dat een tv programma haar moet komen redden.

Ieder ander persoon zou inderdaad in voorzichtigheidsprincipe schieten en in portugaal blijven wonen of een klein flatje huren(voor iniedergeval de komende jaren), wat in haar situatie veeeeeel beter is, ipv je weer in een koopavontuur te storten.

Je kunt er op wachten tot het moment dat ze een man ontmoet, kinderen krijgt, huis te klein, hypotheek te hoog, huis raakt niet verkocht, en weer in de ellende komt.
  † In Memoriam † woensdag 31 augustus 2016 @ 21:38:10 #239
43556 miss_dynastie
pi_164995933
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 21:33 schreef icloud het volgende:

[..]

Ik verwijt haar niet wat ze in het verleden heeft gedaan, ik verwijt haar dat ze niks heeft geleerd van alle ellende en het feit dat een tv programma haar moet komen redden.

Ieder ander persoon zou inderdaad in voorzichtigheidsprincipe schieten en in portugaal blijven wonen of een klein flatje huren(voor iniedergeval de komende jaren), wat in haar situatie veeeeeel beter is, ipv je weer in een koopavontuur te storten.

Je kunt er op wachten tot het moment dat ze een man ontmoet, kinderen krijgt, huis te klein, hypotheek te hoog, huis raakt niet verkocht, en weer in de ellende komt.
Als ze dat doet, geef ik je alsnog helemaal gelijk. Maar met een nieuwbouwhuis lijkt die kans me sowieso klein(er).

Voor nu vind ik haar stap echt niet zo gek, er zijn zoveel deelnemers die 'gewoon' in hun tweede huis blijven wonen, nu dat voor haar niet haalbaar is, maar een ander koophuis wel, zie ik niet echt problemen. Ze heeft juist op tijd verkocht om problemen te voorkomen en da's alleen verstandig.
pi_164996791
Mooie start van het seizoen vond ik :)
Friettent dikke Willie, met Willie
  Moderator woensdag 31 augustus 2016 @ 22:35:26 #241
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_164997530
Saaie aflevering, ze worden ook steeds minder leuk. 1e seizoen wat ik niet ga bewaren.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_165001153
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 21:33 schreef icloud het volgende:

[..]

Ik verwijt haar niet wat ze in het verleden heeft gedaan, ik verwijt haar dat ze niks heeft geleerd van alle ellende en het feit dat een tv programma haar moet komen redden.

Ieder ander persoon zou inderdaad in voorzichtigheidsprincipe schieten en in portugaal blijven wonen of een klein flatje huren(voor iniedergeval de komende jaren), wat in haar situatie veeeeeel beter is, ipv je weer in een koopavontuur te storten.

Je kunt er op wachten tot het moment dat ze een man ontmoet, kinderen krijgt, huis te klein, hypotheek te hoog, huis raakt niet verkocht, en weer in de ellende komt.
Daar heb je wel gelijk in.
Wij roepen vaak vanaf de bank: ga huren! Klein huisje, concessies doen en ga naar die plaats waar het wél financieël haalbaar is tot je uit de geldshit bent.
Maar nee, weer kopen etc etc etc
Wat is dat toch :?
pi_165001188
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 22:35 schreef djkoelkast het volgende:
Saaie aflevering, ze worden ook steeds minder leuk. 1e seizoen wat ik niet ga bewaren.
Bewaren? :D
Bewaar jij tv programma's?
  donderdag 1 september 2016 @ 00:40:39 #244
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_165001364
Echt niemand die kan verklaren hoe een onderwijzeres voor 2 huizen in totaal een hypotheek van 553.000 kan krijgen op alleen haar naam?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_165001571
quote:
11s.gif Op donderdag 1 september 2016 00:40 schreef golfer het volgende:
Echt niemand die kan verklaren hoe een onderwijzeres voor 2 huizen in totaal een hypotheek van 553.000 kan krijgen op alleen haar naam?
Het inkomen van haar man is meegeteld omdat ze getrouwd waren.

Waarschijnlijk zijn ze in gemeenschap van goederen getrouwd en maakt de bank het daarom niks uit op wie zijn naam de hypotheek staat.

Immers de gemeenschap zorgt ervoor dat ze beide aansprakelijk zijn voor de hypotheek.
pi_165001741
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 00:50 schreef icloud het volgende:
Immers de gemeenschap zorgt ervoor dat ze beide aansprakelijk zijn voor de hypotheek.
Ik heb het programma niet gezien, maar hoezo verhaalt men dan niet de helft bij die knaker? :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_165001752
En dan nog, onderwijzeres en een cipier en daar kan je samen meer dan een half miljoen hypotheek mee pakken???

Schiet mij maar lek, maar dat zijn toch gewoon gelul in de marge baantjes met een niet meer dan modaal loontje? :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_165001917
quote:
7s.gif Op donderdag 1 september 2016 01:00 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik heb het programma niet gezien, maar hoezo verhaalt men dan niet de helft bij die knaker? :@
Die knakker is in elkaar geslagen, heeft een hersenbeschadiging en zit in een kliniek.

Gezien de uitzending denk ik dat hij van alles afstand heeft gedaan.
pi_165001956
Die zal toch zeker wel een schadevergoeding gaan krijgen niet?

Wat als ie die krijgt; wil meneer dan wel ineens weer delen met zijn vrouw? Of dan ineens niet?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_165002029
quote:
7s.gif Op donderdag 1 september 2016 01:16 schreef Geralt het volgende:
Die zal toch zeker wel een schadevergoeding gaan krijgen niet?

Wat als ie die krijgt; wil meneer dan wel ineens weer delen met zijn vrouw? Of dan ineens niet?
Zover ik begrepen heb heeft de vrouw alles gekregen, dus als hij een schadevergoeding krijgt(niet realistisch) dan is die 100% voor hem, hij heeft geen belang bij delen.

Ik lees trouwens in de besloten groepen dat deze man niet zomaar in een kliniek zit, hij schijnt er zeer slecht voor te staan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')