abonnement Unibet Coolblue
pi_163803018
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 09:52 schreef ErwinDikkie het volgende:
Hoe zijn de prereleases gegaan? Nu die kant op. Mij benieuwen hoe het gaat.
Vanavond pas.

Heb me totaal niet voorbereid. :) ik laat me verrassen
pi_163812971
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 10:59 schreef Furdinand het volgende:

[..]

Vanavond pas.

Heb me totaal niet voorbereid. :) ik laat me verrassen
er zitten wel leuke kaarten tussen, dikke beesten.

Mijn pool zoog echt hard, heb maar een agro deck gemaakt. 2 wins, 1 draw en 2 losses. Toch tevreden.
Had 2 common meld kaarten, kon ze 2 keer gebruiken, om een grote te maken.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_163873000
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 10:59 schreef Furdinand het volgende:

[..]

Vanavond pas.

Heb me totaal niet voorbereid. :) ik laat me verrassen
Hoe ging het?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_163873048
quote:
5s.gif Op woensdag 20 juli 2016 06:41 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Hoe ging het?
Ging niet slecht. Had een rood wit deck gemaakt zonder bombs ofzo maar werkte best lekker. Werd wel een beetje verpest doordat ik elke match last had van mana screw. Een keer 2 potjes achter elkaar niet meer dan 2 land gehad.... toch nog 3 gewonnen van de 5.

Veel deck gingen wit groen blauw. Geen idee waarom want bij niemand werkte het....
pi_163873215
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 07:07 schreef Furdinand het volgende:

[..]

Ging niet slecht. Had een rood wit deck gemaakt zonder bombs ofzo maar werkte best lekker. Werd wel een beetje verpest doordat ik elke match last had van mana screw. Een keer 2 potjes achter elkaar niet meer dan 2 land gehad.... toch nog 3 gewonnen van de 5.

Veel deck gingen wit groen blauw. Geen idee waarom want bij niemand werkte het....
Nice. Redelijk tevreden dus?
Blauw vind ik de laatste tijd niet echt sterk. Daarbij ben ik nooit van geweest van blauw, misschien vooroordelen :D
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  Moderator woensdag 20 juli 2016 @ 09:30:50 #156
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_163873997
Ik vind blauw altijd wel vermakelijk vooral als het vreselijk chaotisch alle kanten op kopieert :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_163878312
quote:
2s.gif Op woensdag 20 juli 2016 09:30 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind blauw altijd wel vermakelijk vooral als het vreselijk chaotisch alle kanten op kopieert :D
Dat wel :D
Ik heb wel decks met blauw, maar dat is meer voor counter en dat soort dingen. Beetje etteren en zulks 8-)
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_163880281
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 12:59 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Dat wel :D
Ik heb wel decks met blauw, maar dat is meer voor counter en dat soort dingen. Beetje etteren en zulks 8-)
Ik heb een keer een mega-unsummon deck gehad. Alles wat de tegenstander op tafel flikkerde meteen weer eraf. En jouw beurt vrolijk aanvallen met wat kutbeestjes. Enorm irritant. :)
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_164024823
Zo boosterdoos en een fatpack halen van eldritch moon. Mij benieuwen :)
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_164038625
Weet iemand hier toevallig waar je gold borderded kaarten kan kopen? Wil een cube bouwen. Heb 90% al alleen de p9 vind ik een beetje duur.
  woensdag 27 juli 2016 @ 07:20:12 #161
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_164038682
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 06:55 schreef vault_tec het volgende:
Weet iemand hier toevallig waar je gold borderded kaarten kan kopen? Wil een cube bouwen. Heb 90% al alleen de p9 vind ik een beetje duur.
Magiccardmarket al geprobeerd? Anders gebruik je proxies, doen wij ook met onze powercube als de kaarten echt te fucking duur zijn.
pi_164111572
Gisteren leuke draft gehad. :) lilliana geopend en mee gespeeld in een rood zwart vampires/zombies/madness/geen removal deck.
Geen succes haha maar elke keer als lilliana op tafel kwam won ik 5 beurten later. Echt een bad ass. Paar keer zelfs turn 3 op tafel gehad. Uiteindelijk 1-2 gegaan puur omdat ik geen removal had... echt zo belangrijk.
pi_164114670
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 16:16 schreef Furdinand het volgende:
Gisteren leuke draft gehad. :) lilliana geopend en mee gespeeld in een rood zwart vampires/zombies/madness/geen removal deck.
Geen succes haha maar elke keer als lilliana op tafel kwam won ik 5 beurten later. Echt een bad ass. Paar keer zelfs turn 3 op tafel gehad. Uiteindelijk 1-2 gegaan puur omdat ik geen removal had... echt zo belangrijk.
Lilliana O+
Eerste booster die ik open trok van m'n fatpack zat ze in. Ook een booster met tamiyo en ulric in 1 booster.

Jammer dat je geen removal had. Er zijn er wel zat volgens mij. In andere kleuren geen removal?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_164157097
Heb er tijdens het draften gewoon te weinig op gelet... werd afgeleid door lilliana haha. As vrijdag is er weer eternal masters draft voor 30 euro. Twijfel of ik zal gaan. Best duur maar was wel leuk tijdens de release draft ervan.
  maandag 1 augustus 2016 @ 16:34:56 #165
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_164157162
Hai
Feyenoord!
pi_164157484
:W
  maandag 1 augustus 2016 @ 16:52:00 #167
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_164157503
Mijn eerst volgende draft gaat een conspiracy draft worden, ben benieuwd :)
pi_164158428
Ik ben daar ook erg benieuwd naar. Heb de eerste conspiracy nooit gespeeld dus geen idee wat ik kan verwachten :)

Ik ben ook begonnen met mijn eerste edh deck. Een zombie tribal om Gisa and Geralf heen. Één keer mee gespeeld nu met mijn speelgroep. Erg leuke format. Ga daar wat meer tijd in stoppen ook.
  maandag 1 augustus 2016 @ 22:55:43 #169
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_164166876
Heeft hier iemand nog tips voor een leuk budget deck?

Ik hou zelf van control decks, maar heb toevallig een boel random eldrazi's liggen. Dus misschien kan daar nog iets mee? :)
pi_164192674
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 22:55 schreef NaturalScience het volgende:
Heeft hier iemand nog tips voor een leuk budget deck?

Ik hou zelf van control decks, maar heb toevallig een boel random eldrazi's liggen. Dus misschien kan daar nog iets mee? :)
Hmmm. Lastig met eldrazi denk ik. Zijn meestal dikke beesten. Al op Google gekeken? Als je zoekt met je keywords kom je een eind.

Vandaag staat in de planning om 2 decks te maken. Spirit en zombie decks. En waarschijnlijk vrijdag voor het eerst draften :D . Tips? Stick to a plan? Of kijken wat er te voorschijn komt, uit de boosters?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_164192687
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 17:35 schreef Furdinand het volgende:
Ik ben daar ook erg benieuwd naar. Heb de eerste conspiracy nooit gespeeld dus geen idee wat ik kan verwachten :)

Ik ben ook begonnen met mijn eerste edh deck. Een zombie tribal om Gisa and Geralf heen. Één keer mee gespeeld nu met mijn speelgroep. Erg leuke format. Ga daar wat meer tijd in stoppen ook.
Is dat lastig, EDH? verschilt het veel met normaal?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_164196020
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 08:29 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Hmmm. Lastig met eldrazi denk ik. Zijn meestal dikke beesten. Al op Google gekeken? Als je zoekt met je keywords kom je een eind.

Vandaag staat in de planning om 2 decks te maken. Spirit en zombie decks. En waarschijnlijk vrijdag voor het eerst draften :D . Tips? Stick to a plan? Of kijken wat er te voorschijn komt, uit de boosters?
nooit iets forceren in draft. (Behalve als je echt heel graag met die liliana wil spelen)
Wat ik soms doe is het eerste pakje alles van 1 kleur nemen en daarna pas de tweede kleur. Kom je er halverwege het eerste pakje achter dat iedereen dezelfde kleur pakt en een andere kleur helemaal niet gepakt. Schroom dan niet om te switchen naar die kleur. Verder genoeg removal nemen. Evasion zoals flying is altijd goed in draft. En foils zijn ALTIJD beter dan niet foils :p

Edh is juist erg casual. Langere potjes waarin veel meer gebeurt. Veel verschil is er niet behalve 40 leven en dat je je commander altijd canon casten.
pi_164224796
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 11:56 schreef Furdinand het volgende:

[..]

nooit iets forceren in draft. (Behalve als je echt heel graag met die liliana wil spelen)
Wat ik soms doe is het eerste pakje alles van 1 kleur nemen en daarna pas de tweede kleur. Kom je er halverwege het eerste pakje achter dat iedereen dezelfde kleur pakt en een andere kleur helemaal niet gepakt. Schroom dan niet om te switchen naar die kleur. Verder genoeg removal nemen. Evasion zoals flying is altijd goed in draft. En foils zijn ALTIJD beter dan niet foils :p

Edh is juist erg casual. Langere potjes waarin veel meer gebeurt. Veel verschil is er niet behalve 40 leven en dat je je commander altijd canon casten.
Ik ga het zien morgen. Eerst standard en dan waarschijnlijk draft er achter aan. Als er plek is.

Wel een beetje letten op het bread systeem?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_164225858
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 16:08 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Ik ga het zien morgen. Eerst standard en dan waarschijnlijk draft er achter aan. Als er plek is.

Wel een beetje letten op het bread systeem?
Op wat?
pi_164227531
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 17:05 schreef Furdinand het volgende:

[..]

Op wat?
Sorry, bread systeem op draft.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_164342499
Iemand een idee waar ze dit soort bakken verkopen voor een paar 100 kaarten?
Het liefst omgeving Amsterdam of een Nederlandse site als kan. :P
  maandag 8 augustus 2016 @ 22:13:47 #177
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_164345883
quote:
7s.gif Op maandag 8 augustus 2016 21:06 schreef Syntos het volgende:
Iemand een idee waar ze dit soort bakken verkopen voor een paar 100 kaarten?
Het liefst omgeving Amsterdam of een Nederlandse site als kan. :P
[ afbeelding ]
Op bazaarofmagic.nl heb je storageboxen voor een paar euro.

Ik heb schoenendozen in compartimenten verdeeld met stroken karton, dat wil ook wel aardig.
pi_164367029
Thanks, ga even kijken. ^O^
pi_164433567
Ik heb er jaren terug zelf gemaakt van degelijk hout.
Ze worden niet meer gebruikt en mogen weg.

Foto's kunnen gemaakt worden.
pi_164434476


Zelfgemaakte kist met een deel van mijn kaartjes :7
pi_164468400
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 06:55 schreef vault_tec het volgende:
Weet iemand hier toevallig waar je gold borderded kaarten kan kopen? Wil een cube bouwen. Heb 90% al alleen de p9 vind ik een beetje duur.
Waarom maak je niet mooie proxies met een laserprinter? Vind niemand erg toch voor cube?

Sowieso speel je een powercube alleen met goede bekenden neem ik aan, ivm met beschadiging / diefstal. Zat andere kaarten buiten de P9 zijn ook al een vermogen waard.
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_164468601
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 09:27 schreef Furdinand het volgende:

[..]

Snap ook niet waarom er hier niet meer mensen posten. Lijkt me juist een hele goede match, magic en fokkers :P
Denk dat gewoon weinig mensen weten dat er überhaupt een topic is en kijken alleen op sites als reddit voor topics over mtg.
Magic heeft redelijk veel community sites (al is WotC er mega slecht in) dus de magic veteraan zit al een eeuw op zijn vaste webstekkie en heeft niet iets van 'he, laat ik ook nog eens op Fok naar magic kijken.' da's dubbel op. In NL heb (had?) je bijvoorbeeld kvdeckmasters en nedermagic om wat grotere sites te noemen. Voeg je daar nog wat Amerikaanse sites als CFB aan toe en de magicende fokker zit wel aan zijn fix...

LSV is wel de man inderdaad, ik volg het hele gedoe al een tijd niet meer, maar je kunt me nog steeds wakker maken voor een LSV cube draft.


Ik ben overigens als scholier begonnen met magic in 1994. Rond het jaar 2000 fanatiek gespeeld inclusief PTQs, GPs, Worlds etc, laatste 10 jaar gestopt / af en toe een prerelease etc.. Constructed speel ik al heel lang niet meer.

Heb ook al diverse malen mijn kaarten verkocht, dus geen grote schatten meer hier. (Al heb ik nog steeds een flinke verzameling.)

[ Bericht 6% gewijzigd door vaarsuvius op 12-08-2016 17:52:49 ]
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 17:53:08 #183
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_164468806
LSV?
pi_164468937
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 17:53 schreef Trashcanman het volgende:
LSV?
Amerikaanse magic speler die sinds zo'n 10 jaar op het hoogste niveau speelt en daarnaast wordt beschouwd als een van de beste video content makers. Het is een aardige vent en erg allround, hij doet ook het commentaar op de finale dag van een pro tour (behalve als hij zelf nog in de finales speelt)
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_164834252
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 17:53 schreef Trashcanman het volgende:
LSV?
Luis Scot-Vargas.

Beest is het. Vind hem wel een van de betere. Lijkt me ook wel een sympathieke gast.

Sommige gasten in de pro tour vind ik arrogant overkomen, zoals een owen turtenwald.
Misschien heb ik het mis ;).

Gaan er nog mensen naar de release draft vsn conspiracy?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_165527258
Gaan er mensen naar de pre release van kaladesh?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_165538715
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 23:38 schreef ErwinDikkie het volgende:
Gaan er mensen naar de pre release van kaladesh?
Ik ga zelfs twee keer :) heb er straks een en morgen middag ga ik nog eens met een maat. Ziet er uit als een leuke set!
pi_165568377
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 18:58 schreef Furdinand het volgende:

[..]

Ik ga zelfs twee keer :) heb er straks een en morgen middag ga ik nog eens met een maat. Ziet er uit als een leuke set!
Hoe is het gegaan?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_165573900
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 07:50 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Hoe is het gegaan?
Zaterdag had ik een verschrikkelijk rood wit deck gemaakt. Maar kon niet veel anders... echt een onmogelijk slechte pool.
Zondag daarentegen "bijna" 5-0 gegaan met een WU flyers deck. Werkte fantastisch zwart gesplashed voor die wit zwarte legendary die 2 leven wisselt ofzo. 2e potje stond 1-1 3e ronde had ik turn 4 al zo'n 10 schade gedaan en ander had niks. Toen kreeg ik alleen nog maar land en verloor ik :( laatse match ook weer 1-1 ik dacht dat ik derde ronde Lethal op veld had maar had niet goed gekeken viel met alles aan en hij had nog 1 leven over en ik geen defenders toen ging ik dood. Als ik met 1 niet aangevallen had had ik gewonnen. Dus uiteindelijk 3-2 gegaan. Dik tevreden dus.
pi_165606042
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 13:04 schreef Furdinand het volgende:

[..]

Zaterdag had ik een verschrikkelijk rood wit deck gemaakt. Maar kon niet veel anders... echt een onmogelijk slechte pool.
Zondag daarentegen "bijna" 5-0 gegaan met een WU flyers deck. Werkte fantastisch zwart gesplashed voor die wit zwarte legendary die 2 leven wisselt ofzo. 2e potje stond 1-1 3e ronde had ik turn 4 al zo'n 10 schade gedaan en ander had niks. Toen kreeg ik alleen nog maar land en verloor ik :( laatse match ook weer 1-1 ik dacht dat ik derde ronde Lethal op veld had maar had niet goed gekeken viel met alles aan en hij had nog 1 leven over en ik geen defenders toen ging ik dood. Als ik met 1 niet aangevallen had had ik gewonnen. Dus uiteindelijk 3-2 gegaan. Dik tevreden dus.
Netjes.

Ik had ook een beroerde pool. 1 gewonnen 1 draw en 3 loss.

Ik ben niet van de tafel geveegd, ze hadden allemaal wel moeite. Bij alle potjes hadden we wel bijna de volle 50 minuten nodig.
Had een paar mooie flyers en trample beesten in m'n groen witte deck. Ik had die vliegende dwerg met lifelink en vigilance.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_172968794
Stil hier helaas.

Ik wil binnenkort mijn collectie uit dunnen en in beeld brengen wat ik allemaal heb. heeft iemand een idee hoe ik dit het beste kan aanpakken?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_172974162
Kaart voor kaart? :P
pi_172974247
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 17:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
Kaart voor kaart? :P
Dat ga ik maar niet niet denk ik :D
Mischien per editie
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  maandag 7 augustus 2017 @ 18:53:40 #194
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_172976305
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:05 schreef ErwinDikkie het volgende:
Stil hier helaas.

Ik wil binnenkort mijn collectie uit dunnen en in beeld brengen wat ik allemaal heb. heeft iemand een idee hoe ik dit het beste kan aanpakken?
Heb je al je rares en uncommons al apart liggen?
  maandag 7 augustus 2017 @ 18:54:32 #195
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_172976331
Echt al heel lang niet meer gespeeld btw.
pi_172977778
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:53 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Heb je al je rares en uncommons al apart liggen?
Ik heb 1 expemplaar van elke kaart vande nieuwere edities in een map rest in dozen. Die heb ik al op volgorde. Vanaf origins heb ik regelmatig een boosterdoos gehaald. Maar na de verhuizing kwam ik er achter dat ik nog 2 volle dozen vol heb. Van de periode dat ik intensief speelde. En die liggen dus door elkaar. De rares die ik een map. En de rest per editie in dozen denk ik.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_172994717
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:54 schreef Trashcanman het volgende:
Echt al heel lang niet meer gespeeld btw.
Wel in de planning om weer een keer te gaan spelen?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 13:36:13 #198
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_172994863
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 13:29 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Wel in de planning om weer een keer te gaan spelen?
Hangt af van mijn clubje, speel alleen nog casual.
pi_172995616
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 13:36 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Hangt af van mijn clubje, speel alleen nog casual.
Ah ok. commander ook?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 15:25:16 #200
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_172997195
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 19:42 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Ik heb 1 expemplaar van elke kaart vande nieuwere edities in een map rest in dozen. Die heb ik al op volgorde. Vanaf origins heb ik regelmatig een boosterdoos gehaald. Maar na de verhuizing kwam ik er achter dat ik nog 2 volle dozen vol heb. Van de periode dat ik intensief speelde. En die liggen dus door elkaar. De rares die ik een map. En de rest per editie in dozen denk ik.
Geen playsets bij elkaar?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')