abonnement Unibet Coolblue
pi_156645045
Ubisoft heeft de nieuwste Far Cry onthuld: Far Cry Primal. Het spel speelt zich af in de oertijd.

De hoofdpersoon is de jager Takkar, die als laatste van zijn jachtgroep moet zien te overleven in het land Oros. De game komt vrij snel uit: 23 februari op PS4 en Xbox One en in maart 2016 op pc.

Ubisoft schrijft in een persbericht dat je moet jagen om voedsel te verzamelen. Van de resten van de dieren die je doodt, kun je wapens en gereedschap maken. Naast wilde dieren zul je ook vijandige stammen tegenkomen.

Overigens is het niet precies bekend met wat voor wapens je zult vechten. Uit de screenshots kunnen we opmaken dat speren in elk geval onderdeel uitmaken van het arsenaal, handbogen lijken ook niet al te vergezocht.

De uitgever heeft al enkele screenshots gedeeld, evenals een trailer.












pi_156645096
Niceee.
(she/her)
pi_156645156
Ik kan niet wachten om al die wachttorens en kistjes en diamantjes en meer van dergelijke meuk te moeten grinden!!!!!!!!!!!! _O_
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Redactie Games dinsdag 6 oktober 2015 @ 18:45:32 #4
181272 crew  Noppie2000
pi_156645855
Dit is eenzelfde aanpak als Blood Dragon neem ik aan? Ziet er tof uit, misschien toch maar eens aan de serie beginnen... :P
pi_156646087
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 18:16 schreef Geralt het volgende:
Ik kan niet wachten om al die wachttorens en kistjes en diamantjes en meer van dergelijke meuk te moeten grinden!!!!!!!!!!!! _O_
:D

Ben wel benieuwd of het enigszins anders is in dat aspect. Anders sla ik m over. Mede dankzij :r uPlay :r
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_156646472
Ubisoft is weer lekker aan het melken!

Naast jaarlijks Assasins Creed ook jaarlijks Far Cry. Wat een rotbedrijf is het ook :)

1 Pluspunt, ze hebben van the Division geleerd en kondigen niet meer 2 jaar van te voren games aan. Van Bethesda afgekeken wat ze hebben gedaan met Fallout 4 aankondiging en dat is slim.

Alsnog begrijp ik niet hoe mensen nog enthousiast kunnen worden van Ubisoft games. Elk jaar precies dezelfde game met precies dezelfde concept. Far Cry, Assasins Creed, Watchdogs... allemaal hetzelfde.

Nou ziet dit er wel veelbelovender uit dan al die andere Ubisoft games dus ik schrijf het niet 100% af..
pi_156646581
Ze mogen inderdaad wel even flink wat innovatie erdoorheen gooien want ik heb 4 nauwelijks gespeeld omdat ik na 2 uurtjes eigenlijk wel door had dat het niets meer dan een reskinned deel 3 was. En ik vrees dat, hoewel de aanpassingen voor dit deel natuurlijk wel iets breder moeten zijn met oog op het tijdperk, dit eigenlijk ook gaat gebeuren voor Primal.

We zullen het meemaken. Ik krijg er vooralsnog geen stijve van.
Conscience do cost.
pi_156648418
Altijd klagen dat er gemelkt wordt, en dan opt het einde gewoon kopen op release, tja....

Trouwens, als je niet doorhebt dat die torens maar een manier van map exploratie is, en niet het belangrijkste onderdeel van de game (dat zal hele andere gear worden deze keer), zal er sowieso veel aan je voorbij gaan

[ Bericht 56% gewijzigd door AntiChrist7 op 06-10-2015 20:20:50 ]
pi_156648849
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 20:15 schreef AntiChrist7 het volgende:
Altijd klagen dat er gemelkt wordt, en dan opt het einde gewoon kopen op release, tja....

Trouwens, als je niet doorhebt dat die torens maar een manier van map exploratie is, en niet het belangrijkste onderdeel van de game (dat zal hele andere gear worden deze keer), zal er sowieso veel aan je voorbij gaan
Kijk hoe verschillend van opzet elke Rockstar game is en hoe zelden er één uitkomt. Kijk hoe verschillend van opzet elke Bethesda game is en hoevaak men een vervolg maakt (één keer in 3/4 jaar). En kijk dan naar wat Ubisoft doet.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 20:31:03 #10
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_156648882
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 20:15 schreef AntiChrist7 het volgende:
Altijd klagen dat er gemelkt wordt, en dan opt het einde gewoon kopen op release, tja....

Trouwens, als je niet doorhebt dat die torens maar een manier van map exploratie is, en niet het belangrijkste onderdeel van de game (dat zal hele andere gear worden deze keer), zal er sowieso veel aan je voorbij gaan
:')
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_156649003
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 20:15 schreef AntiChrist7 het volgende:
Altijd klagen dat er gemelkt wordt, en dan opt het einde gewoon kopen op release, tja....
Altijd van die mensen die denken dat ze de wereld doorhebben en dit versje herhalen bij elke nieuwe release.
Conscience do cost.
pi_156649824
Beter hadden ze natuurlijk gewoon Blood Dragon 2 gemaakt. Dat was mooi geweest.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_156651449
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 20:29 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Kijk hoe verschillend van opzet elke Rockstar game is en hoe zelden er één uitkomt. Kijk hoe verschillend van opzet elke Bethesda game is en hoevaak men een vervolg maakt (één keer in 3/4 jaar). En kijk dan naar wat Ubisoft doet.
en je punt is? dat we maar twee games per 5 jaar moeten hebben per develloper? Dishonored is fantastisch, maar je speelt het niet jaren....

Bovendien, zie ik enorm weinig mensen in mijn steamlijst nog gta spelen, dat zegt ook al iets. Wie verplicht je trouwens een game te kopen? of is er niet genoeg keus? Niet elke game moet een 95 zijn, gewoon fun hebben is iets wat vele gamers niet meer kennen blijkbaar>. Ah nee, ze zijn te druk bezig met zich kwaad maken in games die ze niet kopen...

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 20:35 schreef ems. het volgende:

[..]

Altijd van die mensen die denken dat ze de wereld doorhebben en dit versje herhalen bij elke nieuwe release.
.

hier is een punt, dat ontbrak nog aan je post

[ Bericht 2% gewijzigd door AntiChrist7 op 06-10-2015 21:50:08 ]
pi_156659213
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 21:43 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

en je punt is? dat we maar twee games per 5 jaar moeten hebben per develloper? Dishonored is fantastisch, maar je speelt het niet jaren....

Bovendien, zie ik enorm weinig mensen in mijn steamlijst nog gta spelen, dat zegt ook al iets. Wie verplicht je trouwens een game te kopen? of is er niet genoeg keus? Niet elke game moet een 95 zijn, gewoon fun hebben is iets wat vele gamers niet meer kennen blijkbaar>. Ah nee, ze zijn te druk bezig met zich kwaad maken in games die ze niet kopen...

[..]

.

hier is een punt, dat ontbrak nog aan je post
Hoezo 2 games per 5 jaar? Er zit een verschil tussen 1 game per developer in 5 jaar zoals je zegt en elk jaar van elk franchise 1 game uitbrengen. (Rockstar en Bethesda brengen elk jaar games uit maar niet elk jaar nieuwe delen van elke franchise).

Ik zeg trouwens niet dat je geen Ubisoft games moet kopen of dat ze nooit leuke games maken. Far Cry Primal wordt misschien wel heel vet. Ik zeg alleen dat als je wat langer over de games doet en niet koste wat kost elk jaar een nieuw deel uit wil brengen je waarschijnlijk betere/leuke games kan maken die echt iets anders doen. Het is niet alsof je meer fun hebt wanneer een game kostte wat kost maar elk jaar wordt uitgebracht.

Het is gewoon niet mogelijk om elk jaar met evenveel zorg een even frisse, vernieuwende game uit te brengen in een franchise.

Waarom zouden mensen in je steamlijst nog GTA moeten spelen? Die game is al een lange tijd uit.
pi_156671862
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 00:58 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Het is gewoon niet mogelijk om elk jaar met evenveel zorg een even frisse, vernieuwende game uit te brengen in een franchise.

Waarom zouden mensen in je steamlijst nog GTA moeten spelen? Die game is al een lange tijd uit.
Ik denk dat FC5 net je ongelijk daarin bewijst. Tenzij er op magische manier natuurlijk C4, harpoengeweren en deltavliegers in de steentijd opduiken.... Dan neem ik mijn woorden terug

6 maand voor een gigantische open world game als GTA V met geen limieten die ze nog updaten is absoluut niet lang. Mensen doen langer met een jaarlijkse FIFA.

Om er nog maar van te zwijgen dat Rockstar gewoon dubbel heeft gecasht met de game twee keer uit te brengen op console, en dan de pc-speler nog eens twee jaar in de wacht zet voor absoluut geen reden. En dan heb ik het nog niet eens over de verschrikking die Social club is.

Als jij dat een voorbeeld vindt, tja....
pi_156672656
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:41 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

6 maand voor een gigantische open world game als GTA V met geen limieten die ze nog updaten is absoluut niet lang. Mensen doen langer met een jaarlijkse FIFA.

Om er nog maar van te zwijgen dat Rockstar gewoon dubbel heeft gecasht met de game twee keer uit te brengen op console, en dan de pc-speler nog eens twee jaar in de wacht zet voor absoluut geen reden. En dan heb ik het nog niet eens over de verschrikking die Social club is.

Als jij dat een voorbeeld vindt, tja....
De meesten hebben GTA al gespeeld op de consoles. Ik had dat spel binnen 4 weken uitgespeeld, dus nogmaals ik weet niet waarom mensen er volgens jou 6 maanden na de PC release nog mee bezig zouden moeten zijn.

Dubbel gecasht? Waarom zou iemand dat spel 2 keer kopen? Rockstar heeft gewoon dat spel slim uitgebracht om een zo groot mogelijke doelgroep aan te spreken. Niks verkeerds aan. Dat er mensen zo dom zijn om een spel 2 keer te kopen is hun eigen probleem.

Wat ik verkeerd vind is elk jaar dezelfde game uitbrengen in een net iets ander jasje en er telkens 60 euro voor vragen. Zie CoD, Assasins Creed enz.

Ik zou als fan echt boos worden als mijn games jaarlijks zouden worden uitgebracht en uitgemolken. Gelukkig ben ik geen AC fan:)
pi_156673123
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 19:14 schreef studentje7 het volgende:

[..]

De meesten hebben GTA al gespeeld op de consoles. Ik had dat spel binnen 4 weken uitgespeeld, dus nogmaals ik weet niet waarom mensen er volgens jou 6 maanden na de PC release nog mee bezig zouden moeten zijn.

Dubbel gecasht? Waarom zou iemand dat spel 2 keer kopen? Rockstar heeft gewoon dat spel slim uitgebracht om een zo groot mogelijke doelgroep aan te spreken. Niks verkeerds aan. Dat er mensen zo dom zijn om een spel 2 keer te kopen is hun eigen probleem.

Wat ik verkeerd vind is elk jaar dezelfde game uitbrengen in een net iets ander jasje en er telkens 60 euro voor vragen. Zie CoD, Assasins Creed enz.

Ik zou als fan echt boos worden als mijn games jaarlijks zouden worden uitgebracht en uitgemolken. Gelukkig ben ik geen AC fan:)
Maar je maakt wel een hele scene over games die je niet gaat kopen en waar je niet eens fan van bent.

Dat is volgens mij ook geen kenmerk van intelligentie
pi_156673475
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 19:27 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

Maar je maakt wel een hele scene over games die je niet gaat kopen en waar je niet eens fan van bent.

Dat is volgens mij ook geen kenmerk van intelligentie
Als een schaap ergens achteraan lopen en jezelf laten afzetten is wel een teken van intelligentie?

Als ik zie hoe Ubisoft elk jaar hetzelfde doet, neppe CGI trailers, dezelfde game in een ander jasje enz vind ik dat ik daar als gamer best boos op mag worden. They don't even try to give a shit. En als andere uitgevers en developers straks zien dat je veel geld kan verdienen door gamers uit te melken gaan zij misschien ook het verdienmodel van Ubisoft overnemen.
pi_156674124
Dus jij bepaalt nu waar mensen hun geld aan moeten geven en wat ze er van moeten vinden. Sorry, ik wist niet dat Poetin een fokker was

Voor 50u fun hebben in Kyrat laat ik me graag afzetten dan. Maar fun hebben mag niet, dat heb ik al gemerkt

Again, waarom je druk maken in iets dat je niet interesseert? Als je bang bent dat Bethesda en Rockstar het format gaan overnemen, zijn het toch niet zo'n hoogstaande devellopers als je wel denkt (en vreselijk naief als je denkt dat games niet worden ontwikkeld om er geld mee te verdienen). En als je niks beters te doen hebt, misschien moeten ze dan toch wat meer games uitbrengen, want je verveelt je duidelijk. Als ik me boos maakte over wat anderen deden wat me in de eerste plaats niet interesseerde, denk ik niet dat ik tijd over zou hebben om te gamen...

Maak je je ook druk in wat Justin Bieber doet? Ik luister er niet naar, dus voor mij mag ie 20.000 nummers op een jaar uitbrengen, allemaal even vals.

Bon, ik ga me wat verder laten afzetten in Far Cry 3 (aka fun hebben)
pi_156674511
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 19:56 schreef AntiChrist7 het volgende:
Dus jij bepaalt nu waar mensen hun geld aan moeten geven en wat ze er van moeten vinden. Sorry, ik wist niet dat Poetin een fokker was

Voor 50u fun hebben in Kyrat laat ik me graag afzetten dan. Maar fun hebben mag niet, dat heb ik al gemerkt

Again, waarom je druk maken in iets dat je niet interesseert? Als je bang bent dat Bethesda en Rockstar het format gaan overnemen, zijn het toch niet zo'n hoogstaande devellopers als je wel denkt (en vreselijk naief als je denkt dat games niet worden ontwikkeld om er geld mee te verdienen). En als je niks beters te doen hebt, misschien moeten ze dan toch wat meer games uitbrengen, want je verveelt je duidelijk. Als ik me boos maakte over wat anderen deden wat me in de eerste plaats niet interesseerde, denk ik niet dat ik tijd over zou hebben om te gamen...

Maak je je ook druk in wat Justin Bieber doet? Ik luister er niet naar, dus voor mij mag ie 20.000 nummers op een jaar uitbrengen, allemaal even vals.

Bon, ik ga me wat verder laten afzetten in Far Cry 3 (aka fun hebben)
Waarom voel jij je zo aangevallen? Zeg ik dat je die game niet mag kopen? NEE!

Omdat jij fun hebt met Far Cry betekent het nog niet dat de manier waarop Ubi zaken doet goed is.

Waar zeg ik dat games niet worden ontwikkeld om geld te verdienen? Er is alleen een verschil met tijd nemen om aan een game te werken en de volgende game echt een grote stap t.o.v. de vorige te laten zijn en haasten om maar elk jaar games te verkopen.

Hoe gek zou het zijn als er elk jaar kostte wat kost een nieuwe Uncharted/Fallout/Witcher enz zou worden uitgepoept.

Maar goed, jij voelt je persoonlijk aangevallen terwijl dat helemaal niet de bedoeling is.
pi_156678312
Ik ben hier niet diegene die de troll uithangt en zich boos maakt op elk game dat hem eigenlijk niets kan schelen en dan nog eens op niets antwoordt. Kan je dat niet gaan doen op reddit of 9gag? dan krijg je nog leuke upvotes.

Mij kan het geen bal schelen wat the witcher, uncharted, Justin Bieber, Tarantino, JK rowling of Karl Lagerfeld en Dior en al die mensen wiens werk ik niet geintresseerd ben, doen. Of ze nu elke tien jaar of om de twee maand een werk uitbrengen, don't care. En ik ga er zeker niet continu over klagen en zeuren omdat ik niets beters te doen heb.
pi_156678567
Wow dus nu ben ik ineens een troll omdat ik een mening heb die jou niet aanstaat? Volgens mij ben jij aan het trollen door allerlei onwaarheden te verkondigen en mensen die ergens een andere mening over hebben als jij te beledigen. Ik heb je gewoon respectvol behandeld.

Jij legt mij allerlei woorden en uitspraken in de mond die ik nooit heb gedaan en je moet daar eens mee stoppen. Jij bepaalt niet voor mij wat me wel of niet kan schelen en jij bepaalt niet voor me waar ik dingen post. Dus, deal with it.

Ik en met mij de rest van de mensen in dit topic mogen klagen waarover ze willen. Je moet eens stoppen met mensen de mond proberen te snoeren. Want mij kan het niks schelen dat je blijkbaar persoonlijk beledigd bent als iemand iets negatiefs durft te zeggen over Ubisoft.

[ Bericht 11% gewijzigd door studentje7 op 07-10-2015 22:24:17 ]
pi_156679404
Weet je wat zo ironisch is: zeggen dat je geen troll bent nadat je nog maar eens de vragen ontwijkt:

-wat is er zo vreselijk aan dat van de 400 games die per jaar verschijnen, er 10 zijn die je niet aanstaan? En het antwoord "andere gaan dat overnemen", is pure bullshit, dat kan je ook zien Ubisoft bestaat al jaren, net zoals Bethesda, en ze lijken niet op elkaar.
- klaag je over elke game die je niet aanstaat?
-zo ja, klaag je dan ook over elke cd, boek en schilderij dat je niet aanstaat?
-zo ja, heb je dan nog uberhaupt tijd over om iets anders te doen
-als het je niets kan schelen wat ik zeg, waarom kan het je dan zoveel schelen wat andere "schapen en "kuddedieren" en "alle andere mensen die niet zo slim zijn als ik" doen met een game die je niet interesseert.

Maar nee, ipv daarvan janken over respect, en "ik heb een mening" en "je bent een fanboy" en "je doet gemeen"

Van mij mogen mensen klagen/ een andere mening hebben (of dat nu over ubisoft, rockstar of bethesda is, niet relevant), maar dan moeten ze een reden hebben die ze kunnen onderbouwen. En "deze game interesseert me niet, en heeft me nooit geintresseerd en kan me niets schelen, maar ik vind het vreselijk wat er gebeurt (ook al kan het me niets schelen)" is een fundering waarop waarop een strooien huisje nog in elkaar zakt. Doe het dan in elk topic van de games die je niet interesseren, of doe het niet. Wees consistent, of ga bij de oude dametjes op de markt staan die ook altijd hun zegje hebben te doen over alles in de wereld en hoe vreselijk alles is

[ Bericht 6% gewijzigd door AntiChrist7 op 07-10-2015 22:50:05 ]
pi_156679932
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 22:43 schreef AntiChrist7 het volgende:
Weet je wat zo ironisch is: zeggen dat je geen troll bent nadat je nog maar eens de vragen ontwijkt:

-wat is er zo vreselijk aan dat van de 400 games die per jaar verschijnen, er 10 zijn die je niet aanstaan? En het antwoord "andere gaan dat overnemen", is pure bullshit, dat kan je ook zien Ubisoft bestaat al jaren, net zoals Bethesda, en ze lijken niet op elkaar.
- klaag je over elke game die je niet aanstaat?
-zo ja, klaag je dan ook over elke cd, boek en schilderij dat je niet aanstaat?
-zo ja, heb je dan nog uberhaupt tijd over om iets anders te doen
-als het je niets kan schelen wat ik zeg, waarom kan het je dan zoveel schelen wat andere "schapen en "kuddedieren" en "alle andere mensen die niet zo slim zijn als ik" doen met een game die je niet interesseert.

Maar nee, ipv daarvan janken over respect, en "ik heb een mening" en "je bent een fanboy" en "je doet gemeen"

Van mij mogen mensen klagen/ een andere mening hebben (of dat nu over ubisoft, rockstar of bethesda is, niet relevant), maar dan moeten ze een reden hebben die ze kunnen onderbouwen. En "deze game interesseert me niet, en heeft me nooit geintresseerd en kan me niets schelen, maar ik vind het vreselijk wat er gebeurt (ook al kan het me niets schelen)" is een fundering waarop waarop een strooien huisje nog in elkaar zakt. Doe het dan in elk topic van de games die je niet interesseren, of doe het niet. Wees consistent, of ga bij de oude dametjes op de markt staan die ook altijd hun zegje hebben te doen over alles in de wereld en hoe vreselijk alles is
Dit is de eerste keer dat je deze vragen stelt. Ik zal er even op antwoorden.

1. Natuurlijk zijn er altijd games die mij niet aanstaan. Niks mis mee. Het gaat me ook niet om het soort game, maar om de praktijken van Ubisoft om franchises uit te melken door jaarlijks vrijwel dezelfde game uit te brengen met hele kleine aanpassingen en zo snel te cashen. Dat vind ik best wel een vuile strategie. Dat is mijn mening en als je het er niet mee eens bent. Jammer voor jou!

2. Nogmaals ik klaag niet omdat de game me niet aanstaan. Van Far Cry Primal heb ik niet eens gezegd dat het een slechte game gaat worden. Ik klaag om de slechte praktijken van Ubisoft en daar irriteer ik me aan.

3. Neen ik klaag niet over elk CD, boek of wat dan ook wat me niet aanstaat. Alleen als iets wel heel erg schrijnend wordt zoals in het geval van Ubisoft kaart in dat aan.

4. Ik studeer, heb een bijbaan, ben lid van een vereniging, sport en heb 100 uur in de Witcher gestoken. Dus ja ik heb tijd om dingen te doen.
Ik postte enkel een opmerking over Ubisoft... JIJ was degene die me persoonlijk begon aan te vallen en een hele discussie uit ging lokken. Blijkbaar voel jij je persoonlijk aangesproken en heb jij tijd over om je over iemand anders' mening op te winden.

5. Ik heb nooit gezegd dat ik slimmer ben dan jij of andere mensen. Jij was degene die me niet intelligent en vervolgens een troll noemde. Ik heb geen persoonlijke aanvallen gedaan.

En ten slotte.
Jij bepaalt niet wat ik ga zeggen en waar ik het ga zeggen. Bevalt een andere mening je niet? Ga dan niet op een forum zitten!

Ben je het er niet mee eens? Zeg er inhoudelijk wat van, in plaats van je tegenstander "minder intelligent" te noemen!

Dus leer eerst eens dat jouw mening geen wet is en dat iedereen hier op fok een zegje mag doen. Ik bepaal zelf waar ik me aan erger en daar heb je niks over te zeggen :)
pi_156680753
Dames... Kan het weer ff ontopic please?
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_156680968
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 22:43 schreef AntiChrist7 het volgende:
Weet je wat zo ironisch is: zeggen dat je geen troll bent nadat je nog maar eens de vragen ontwijkt:

-wat is er zo vreselijk aan dat van de 400 games die per jaar verschijnen, er 10 zijn die je niet aanstaan? En het antwoord "andere gaan dat overnemen", is pure bullshit, dat kan je ook zien Ubisoft bestaat al jaren, net zoals Bethesda, en ze lijken niet op elkaar.
- klaag je over elke game die je niet aanstaat?
-zo ja, klaag je dan ook over elke cd, boek en schilderij dat je niet aanstaat?
-zo ja, heb je dan nog uberhaupt tijd over om iets anders te doen
-als het je niets kan schelen wat ik zeg, waarom kan het je dan zoveel schelen wat andere "schapen en "kuddedieren" en "alle andere mensen die niet zo slim zijn als ik" doen met een game die je niet interesseert.

Maar nee, ipv daarvan janken over respect, en "ik heb een mening" en "je bent een fanboy" en "je doet gemeen"

Van mij mogen mensen klagen/ een andere mening hebben (of dat nu over ubisoft, rockstar of bethesda is, niet relevant), maar dan moeten ze een reden hebben die ze kunnen onderbouwen. En "deze game interesseert me niet, en heeft me nooit geintresseerd en kan me niets schelen, maar ik vind het vreselijk wat er gebeurt (ook al kan het me niets schelen)" is een fundering waarop waarop een strooien huisje nog in elkaar zakt. Doe het dan in elk topic van de games die je niet interesseren, of doe het niet. Wees consistent, of ga bij de oude dametjes op de markt staan die ook altijd hun zegje hebben te doen over alles in de wereld en hoe vreselijk alles is
400 games :? Er komt goddomme geen neuk uit op ps4/xbone
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_156681168
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 19:09 schreef ems. het volgende:
Ze mogen inderdaad wel even flink wat innovatie erdoorheen gooien want ik heb 4 nauwelijks gespeeld omdat ik na 2 uurtjes eigenlijk wel door had dat het niets meer dan een reskinned deel 3 was. En ik vrees dat, hoewel de aanpassingen voor dit deel natuurlijk wel iets breder moeten zijn met oog op het tijdperk, dit eigenlijk ook gaat gebeuren voor Primal.

We zullen het meemaken. Ik krijg er vooralsnog geen stijve van.
Ik was echt stomverbaasd in het begin. Ik wist telkens meteen waar ik heen moest lopen. Bizar gewoon.
Wel erg slim gedaan van ubisoft.

Ontopic: ik vind het thema een tof idee maar twijfel of er wel genoeg interessante content zal zijn. Het lijkt mij eentonig maar ben zeker benieuwd. Ziet er iig sfeervol uit.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 23:56:29 #28
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_156681238
Godverdetering, wat een gebitch hier :')

Maar goed, mijn interesse is iig wel gewekt. Hopelijk komt de rest van het topic gewoon vol te staan met updates en dergelijke.
  donderdag 8 oktober 2015 @ 00:08:28 #29
230788 n8n
Pragmatisch
pi_156681457
Tower unlock simulator 32 aangekondigd
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_156682294
Scrolltyfus opgelopen door dit gezeik hier.

Heb nooit FC gespeeld maar blijf dit wel volgen. Maar sowieso geen aankoop tegen volle prijs.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_156699084
Laten we het hier over Far Cry houden. Als jullie verder willen ruzie maken mag dat in elkaars PM-box.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_156702216
Vond Far Cry 4 wel erg leuk maar dit is niet echt mijn ding denk ik. Laat mij maar lekker knallen :P Maar wie weet kan het nog wel wat worden. Ik hou hem in ieder geval in de gaten.
  donderdag 8 oktober 2015 @ 23:53:22 #33
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_156702488
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 23:42 schreef bjorntju het volgende:
Vond Far Cry 4 wel erg leuk maar dit is niet echt mijn ding denk ik. Laat mij maar lekker knallen :P Maar wie weet kan het nog wel wat worden. Ik hou hem in ieder geval in de gaten.
Hoe meer ik FC4 speel, hoe leuker ik de minder overpowered wapens vindt. Met genoeg variatie in de gear kan dit best wel eens tof gaan worden :)
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 12 oktober 2015 @ 11:15:09 #34
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_156777557
Deze komt veel te snel achter die andere aan.
Kan nooit iets worden.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 12 oktober 2015 @ 11:18:38 #35
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_156777607
Geinig concept, ben benieuwd :).
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  maandag 12 oktober 2015 @ 16:06:31 #36
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_156782732
Ziet er tof uit. Niet kopen want Ubisoft
pi_157666840
quote:
14s.gif Op maandag 12 oktober 2015 11:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Deze komt veel te snel achter die andere aan.
Kan nooit iets worden.
Dat voorspelt idd weinig goeds. Maar zal het toch proberen.
pi_157671180
Ik weet t niet... hoop in ieder geval dat ze die map niet al te groot maken want het wordt vooral veel lopen deze keer.... misschien op de rug van 1 of ander te tammen dier maar echt snel zal t niet gaan.

Ik wordt niet echt warm van t thema.
"Did I ever tell you my father's famous last words?"
"'Careful son, the safety's off'"
"I mean, before that!!!"
pi_158054433
Ik heb nog niet eerder Far Cry gespeeld, dus ik zal het hele lijkt-op-FC4-gevoel niet hebben. Is het wel een aanrader? Ik vind het primal-concept wel heel vet. Speel zelf veel GTA/Fallout4, is het enigszins te vergelijken?

Hierboven: ik word is wel met een -d hè ^O^ Begreep trouwens dat de map net zo groot is als die van FC4. Maar geen idee dus hoe groot dat is xD
pi_158054474
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:08 schreef Eerin het volgende:
Maar geen idee dus hoe groot dat is xD
Een stuk kleiner dan die van Just Cause 3 :+
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_158055402
quote:
7s.gif Op zondag 6 december 2015 13:09 schreef Geralt het volgende:

[..]

Een stuk kleiner dan die van Just Cause 3 :+
De map van just cause 2 was gevuld met nutteloze dorpen waar je enkel collectibles moest rapen, dat zal in 3 niet anders zijn zeker. Dan mag je je grote map houden
  zondag 6 december 2015 @ 14:45:19 #42
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_158056480
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:08 schreef Eerin het volgende:
Ik heb nog niet eerder Far Cry gespeeld, dus ik zal het hele lijkt-op-FC4-gevoel niet hebben. Is het wel een aanrader? Ik vind het primal-concept wel heel vet. Speel zelf veel GTA/Fallout4, is het enigszins te vergelijken?

Hierboven: ik word is wel met een -d hè ^O^ Begreep trouwens dat de map net zo groot is als die van FC4. Maar geen idee dus hoe groot dat is xD
Het spel is nog niet uit, dus hoe moeten we je vertellen of het een aanrader is, en hoe groot de map is?
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 6 december 2015 @ 16:45:11 #43
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_158060117
quote:
10s.gif Op zondag 6 december 2015 14:45 schreef Bart het volgende:

[..]

Het spel is nog niet uit, dus hoe moeten we je vertellen of het een aanrader is, en hoe groot de map is?
Uit ervaring van andere Far Cry games denk ik.
Mijn mening na 3 toffe serie maar erg veel herhaling in de gameplay.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_158061586
quote:
14s.gif Op zondag 6 december 2015 16:45 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Uit ervaring van andere Far Cry games denk ik.
Mijn mening na 3 toffe serie maar erg veel herhaling in de gameplay.
Dat inderdaad ;) Leek me op zich logisch, maar zal het er voortaan nog duidelijker bij zetten :+ . De grootte van de map was niet mijn vraag.

In fallout zit in side quests ook wel aardig wat herhaling en dat soort me enigszins, dus dat is wel zonde. Maar dat beast master lijkt me wel heel erg vet :D altijd al een beer gewild.
  maandag 7 december 2015 @ 09:41:52 #45
248821 Rauw.
op je bord.
pi_158073329
Ik kijk hier echt heel erg naar uit, vernieuwend concept.

Ik hoop alleen dat er niet de fout gemaakt word dat er allerhande gare moderne meuk in verstopt is.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_158073449
Deze lijkt het 'm niet te doen voor me. Ik blijf wel plakken bij Fallout tot Hitman in Maart komt.
Dit, dus.
pi_158082800

Hier, Angry Joe die het al speelt. Het is wel weer heel erg hetzelfde als 3 en 4 maar dat waren ook top spellen. Ben alleen benieuwd naar het aantal wapens, want de rest ziet er hetzelfde uit.

Je kan wel allemaal dieren spawnen zodat je heel veel met je eigen dier bezig ben, dat ziet er wel dik uit.
O+ BlaBlub O+
  dinsdag 8 december 2015 @ 07:25:14 #48
248821 Rauw.
op je bord.
pi_158098534
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 16:26 schreef neggix het volgende:

Hier, Angry Joe die het al speelt. Het is wel weer heel erg hetzelfde als 3 en 4 maar dat waren ook top spellen. Ben alleen benieuwd naar het aantal wapens, want de rest ziet er hetzelfde uit.

Je kan wel allemaal dieren spawnen zodat je heel veel met je eigen dier bezig ben, dat ziet er wel dik uit.
Heel tof!

Toch wel vreemd dat je overal die kleine teasers ziet en deze kearl zit 'm gewoon al te spelen.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_158442163
Ha luitjes, ik kreeg net een mail van GameMania dat ik de Owl DLC heb gewonnen. Ik heb echter geen Far Cry, iemand geinteresseerd? stuur me even een DM.
pi_159983299
Eens kijken of het mij overtuigd, blijft toch Ubisoft he!?

pi_159985567
Ziet er weer typisch uit
pi_160094257
Enkele Media-Markt vestigingen verkopen hem al.
Hij staat nu in de flyer voor ¤55,-

De vestiging in mijn woonplaats heeft hem op voorraad maar wilde hem niet mee geven. :(
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  maandag 22 februari 2016 @ 12:23:55 #53
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_160114944
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 16:04 schreef CoExist het volgende:
Enkele Media-Markt vestigingen verkopen hem al.
Hij staat nu in de flyer voor ¤55,-

De vestiging in mijn woonplaats heeft hem op voorraad maar wilde hem niet mee geven. :(
hmm wtf dat vind ik zo wazig.. is toch 1 keten? Denk dat ik em ook maar oppik.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Eindredactie Games maandag 22 februari 2016 @ 12:35:57 #54
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_160115167
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 10:15 schreef Doublepain het volgende:
Ziet er weer typisch uit
Qua graphics is het weer watertanden hoor :~

Gameplaytechnisch, tsja, er wordt altijd gebitched over gebrek aan vernieuwing, dat is er nu wel een stuk meer dan bij de overgang FC3 -> FC4. Ik ben zelf nogal een gun nut en vond dat in Far Cry altijd een ijzersterk punt - nu moet ik 't met knotsen, slingshots en speren doen :P

Heb er nog maar een paar uur in zitten en over het begin ben ik best positief, maar ben nog altijd sceptisch naar het geheel.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_160121360
Ben nu een uurtje bezig.
Ziet er wel echt waanzinnig uit hoor.

Zojuist gekilled door een mammoet trouwens. Viel hem aan met m'n sneue knots. Geen succes...
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  maandag 22 februari 2016 @ 19:01:17 #56
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_160125262
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 16:04 schreef CoExist het volgende:
Enkele Media-Markt vestigingen verkopen hem al.
Hij staat nu in de flyer voor ¤55,-

De vestiging in mijn woonplaats heeft hem op voorraad maar wilde hem niet mee geven. :(
Welke vestiging verkoopt al? Hier in Den Bosch geven ze hem gvd niet neer. Fiets ik door de regen er naartoe omdat die griet gister telefonisch ook zei dat die er vandaag zou zijn.

:( :( :(
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 22 februari 2016 @ 19:02:46 #57
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_160125296
Alsof het de nieuwe Halo ofzo is. Altijd moeilijk doen, terwijl die in genoeg winkels verkocht is vandaag.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_160125473
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 19:01 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Welke vestiging verkoopt al? Hier in Den Bosch geven ze hem gvd niet neer. Fiets ik door de regen er naartoe omdat die griet gister telefonisch ook zei dat die er vandaag zou zijn.

:( :( :(
Leeuwarden, Fryslân, The Universe
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  maandag 22 februari 2016 @ 19:13:39 #59
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_160125584
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 19:09 schreef CoExist het volgende:

[..]

Leeuwarden, Fryslân, The Universe
Net heen gebeld en ze zeggen morgen :?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_160126941
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 19:13 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Net heen gebeld en ze zeggen morgen :?
Typisch.
Bistou Liwwadder trouwens?
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  maandag 22 februari 2016 @ 20:00:58 #61
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_160127235
Nee dat niet :p. Had je in t frys ff een mooi praatje gemaakt dat je em meekreeg dan :p.

Maargoed hoe vind je de game?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_160130351
Far Cry 4 _O_

Heb Primal in de pre-order, ben erg benieuwd.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_160132788
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 20:00 schreef MMaRsu het volgende:
Nee dat niet :p. Had je in t frys ff een mooi praatje gemaakt dat je em meekreeg dan :p.

Maargoed hoe vind je de game?
Ben een goede vaste klant. ;)

De game is grafisch echt top.
Verder is het gewoon Far Cry in een ander jasje.
Veel lopen en klimmen.
Vind het vechten met de grotere (roof) dieren nog behoorlijk pittig.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  maandag 22 februari 2016 @ 23:04:14 #64
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_160134072
Is dit aan te raden als je FC 4 hebt overgeslagen ?
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 22 februari 2016 @ 23:33:01 #65
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_160135062
quote:
9s.gif Op maandag 22 februari 2016 23:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Is dit aan te raden als je FC 4 hebt overgeslagen ?
Als je farcry met guns wilt niet :p
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 22 februari 2016 @ 23:35:02 #66
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_160135105
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 23:33 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Als je farcry met guns wilt niet :p
Gelukkig ben ik een melee-liefhebber :P
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 22 februari 2016 @ 23:42:22 #67
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_160135331
Dan zou ik em zeker halen :)
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_160154690
En, voor degenen die hem al spelen: hoe bevalt ie?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_160198478
Ik vind hem een stuk leuker dan ik had verwacht.
For great justice!
pi_160389109
https://imgur.com/a/8NS8p

Ik sla deze even over
  Eindredactie Games donderdag 3 maart 2016 @ 13:18:24 #71
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_160389468
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 13:03 schreef Faeroer het volgende:
https://imgur.com/a/8NS8p

Ik sla deze even over
Omdat je Ubisoft lui vindt, of omdat je denkt dat je de overeenkomende height maps gaat merken tijdens het spelen?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_160389505
quote:
5s.gif Op donderdag 3 maart 2016 13:18 schreef 2dope het volgende:

[..]

Omdat je Ubisoft lui vindt, of omdat je denkt dat je de overeenkomende height maps gaat merken tijdens het spelen?
Beiden. Ben een beetje klaar met het uitmelken van dezelfde reeks, zonder er veel moeite in te steken. Het is net als de zoveelste Assassin's Creed met een nieuwe kleurtje.
  donderdag 3 maart 2016 @ 13:35:17 #73
141482 Q.
JurassiQ
pi_160389874
Uitgespeeld. Het is wel een stuk minder dan deel 3 en 4.
For great justice!
  donderdag 3 maart 2016 @ 15:36:42 #74
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_160392145
Best snel, ik zit net over de 30% met 13 uur spelen of zo. Ga wel alles langs ook.

Dat die map hetzelfde is qua structuur als die van Far Cry 4 kan mij echt niet schelen. Ja het is goedkoop te noemen maar alles is aangepast en je merkt er niks van.

Back to basic geniet ik wel van, beetje met je speer smijten of bruut bovenop iemand springen en met die knuppel zijn kop in rammen. _O_ Stealth in een Far Cry waar de tegenstander geweren heeft gaat maar tot zo ver. Hier is het wat makkelijker.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_160532935
Eigenaardig...
Ik heb in FCP beide eindbazen verslagen en krijg nu geen missies meer. Ook geen credits oid gezien.

Heb alleen nog side quests icoontjes op mijn map staan. Verdedig dit, jaag dat, breng zus en dood zo.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  Eindredactie Games woensdag 9 maart 2016 @ 10:04:36 #76
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_160536954
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 15:36 schreef Catkiller het volgende:
Stealth in een Far Cry waar de tegenstander geweren heeft gaat maar tot zo ver. Hier is het wat makkelijker.
Wat ook helpt is dat je frontale take-downs kan doen, nog seconden nadat je gezien bent. Maakt 't wel erg eenvoudig, maar nog steeds erg vermakelijk. Sowieso die outposts liberaten blijf ik gewoon leuk vinden.

Als je outposts hebt zonder heavies is het sowieso schijtsimpel, ook zonder sneaken :P
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_160881798
Ik ben nog voornamelijk aan het exploren en moet zeggen dat het ondanks het repetitieve karakter wel vermakelijk is.

Die crocs in het spel blijven wel lui zeg. Was het nou zo'n moeite om die krengen ook te laten zwemmen?
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  woensdag 23 maart 2016 @ 15:45:15 #78
103108 KaiN
Itchy Fingers
pi_160887651
Een vraagje, ik heb de voorgaande spellen niet gespeeld, spraken me nooit zo aan, deze primal setting dus wel.
Ik heb nog geen nadeel gevonden van dood gaan, zijn die er wel? Zelfs spullen die ik verzamelt heb tussen mijn laatste save en mijn dood heb ik nog gewoon.
pi_160890826
96,62% nu...
Heb alleen nog van die vervelende dorps missies. Die zijn weinig uitdagend.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  woensdag 11 januari 2017 @ 12:43:57 #80
130378 MosPos
Gang is alles...
pi_168050611
Ben afgelopen jaar overgestapt naar de Xbox One. Mijn 360 verkocht, en daarmee ook Far Cry 3 & 4. Nu mis ik Far Cry toch wel een beetje en wil ik het weer aanschaffen. Is Primal een volledig nieuwe game? Of is het meer een Spin-off van FarCry4?
pi_168050778
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 12:43 schreef MosPos het volgende:
Ben afgelopen jaar overgestapt naar de Xbox One. Mijn 360 verkocht, en daarmee ook Far Cry 3 & 4. Nu mis ik Far Cry toch wel een beetje en wil ik het weer aanschaffen. Is Primal een volledig nieuwe game? Of is het meer een Spin-off van FarCry4?
Volledige game.
For great justice!
  zondag 15 januari 2017 @ 19:28:10 #82
130378 MosPos
Gang is alles...
pi_168170586
quote:
14s.gif Op woensdag 11 januari 2017 12:53 schreef Q. het volgende:

[..]

Volledige game.
En heeft het dezelfde Far Cry ervaring als 3 en 4? :)
pi_168174389
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 19:28 schreef MosPos het volgende:

[..]

En heeft het dezelfde Far Cry ervaring als 3 en 4? :)
Nee.
Het is op zich wel tof, maar het gaat itt 3 en 4 vrij snel vervelen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')