abonnement Unibet Coolblue
  zondag 11 oktober 2015 @ 11:54:14 #151
149959 SQ
snelle trees
pi_156754733
Dat gaan ze echt niet voor elke mailing naar zes miljoen klanten op individueel niveau controleren, gok ik :+
disclaimer
pi_156755044
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 08:56 schreef danic het volgende:
Ik ben een keer via zo'n colporteur bijna overgestapt van energieleverancier. Toen ik na een paar dagen belde dat ik ervan af zag (wet koop op afstand) vroeg de jongen aan de telefoon waarom. Logische vraag hoor.
Toen ik aangaf dat ik er geen goed gevoel bij had en het idee had dat er iets niet klopte, kreeg ik heel snerend 'u heeft geen goed gevoel bij energie, da's raar'.
Echt gozer :{w
Je bevestigd precies wat ik al dacht.....
Dit was van Nuon trouwens :+
Hahaha, herkenbaar. Hier ooit Greenpeace aan de lijn, waar we al donateur waren notabene. Of we meer geld wilden geven, want 'het gaat niet goed met de bijen'. Ik bedankte vriendelijk. 'Nou, u heeft blijkbaar geen enkel idee van de ernst van deze situatie mevrouw' :') :D

Een kwartier later waren wij geen donateur meer, ik kan er echt heel slecht tegen :@
pi_156755445
Niet uit de catagorie colporteurs en goede doelen maar wel een uit de schsldalige bedrijven.

Mijn vader had een aantal.jaar gleden informatie aangevraagd bij Prominent (stoelen voor oudere mensen). Hij werd gebeld om hij nog interesse had. Mijn vader had aangegeven voorlopig nog geen nieuwe meubels te willen omdat er nog een kat in huis was.

Enige tijd later werd hij gebeld door Prominent met de vraag of de kat ondertussen al dood was... o|O
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_156757318
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 12:37 schreef Vicky het volgende:
Niet uit de catagorie colporteurs en goede doelen maar wel een uit de schsldalige bedrijven.

Mijn vader had een aantal.jaar gleden informatie aangevraagd bij Prominent (stoelen voor oudere mensen). Hij werd gebeld om hij nog interesse had. Mijn vader had aangegeven voorlopig nog geen nieuwe meubels te willen omdat er nog een kat in huis was.

Enige tijd later werd hij gebeld door Prominent met de vraag of de kat ondertussen al dood was... o|O
Srsly? :o
pi_156757893
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 12:37 schreef Vicky het volgende:
Niet uit de catagorie colporteurs en goede doelen maar wel een uit de schsldalige bedrijven.

Mijn vader had een aantal.jaar gleden informatie aangevraagd bij Prominent (stoelen voor oudere mensen). Hij werd gebeld om hij nog interesse had. Mijn vader had aangegeven voorlopig nog geen nieuwe meubels te willen omdat er nog een kat in huis was.

Enige tijd later werd hij gebeld door Prominent met de vraag of de kat ondertussen al dood was... o|O
Dat vind ik opzich wel grappig.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 11 oktober 2015 @ 22:36:54 #156
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156771165
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 14:33 schreef Estrys het volgende:
Ik heb weleens gehad dat ik zei geen interesse te hebben, vroegen ze of de hoofdbewoner van het huis ook thuis was. OW ja wacht ik zal mijn moeder even roepen. :')

En tegen de overbuurvrouw hoorde ik een keer, toen ze zei geen interesse te hebben in kliko schoonmaak: wanneer komt uw man thuis?
Mijn man heeft daar ook geen interesse in :(
Ik had een paar jaar geleden (toen ik nog alleenstaande moeder was met een nog minderjarige zoon), een bedrijf aan de telefoon die naar meneer Achternaam vroegen, dus ik "die is er niet" waarop ze vroegen wanneer hij er wel was :')
Maar goed, toen ging ik dus eerst het nieuwsgierige vrouwtje uithangen "Waar gaat het over?"
Het was iets financieels.... "Ik regel hier thuis de financiën", maar ze moesten toch echt meneer Achternaam hebben.
Toen ben ik het jaloerse vrouwtje gaan uithangen "Wat moet u van mijn man?" "Waar kent u mijn man van?" enz.
Toch wel een paar minuten heel dwars gedaan :')

Als ik in een goede bui ben maak ik er een sport van... zoals toen ik nog in een huurwoning woonde en de banken de hypotheken nog weggaven alsof ze aan de bomen groeiden, dat je gebeld wordt of je je hypotheek niet wilt oversluiten.... ja joh, waarom niet, doe eens een leuk voorstel.
Nou mevrouw, hoe hoog is uw hypotheek? ¤ 625.000
Hoe hoog is uw bruto jaarinkomen? ¤ 25.000
Wanneer heeft u de woning gekocht? Niet.... :') :') :')

Mijn oudste heeft wel eens een discussie gehad met een telefonische verkoper, en hem er tijdens het gesprek 3 keer op gewezen dat hij minderjarig was en dus niet handelingsbekwaam, en toch bleven ze proberen hem een energiecontract aan te smeren (voor een huis waar hij dus ook nog eens niet handelingsbevoegd was....).
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 11 oktober 2015 @ 22:39:49 #157
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156771286
Maar even wat anders.... wij hebben geen tablet, maar ik zit er aan te denken een tablet te kopen zodat Soneal die kan gebruiken voor Squla.
Iemand suggesties voor een leuke 10" tablet die niet te duur is en wel aardige specs heeft?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_156775596
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 11:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier belde gisteren de kpn. Over het resetten van de experiabox en de brief die wij daarover gekregen hadden.
Wij hebben helemaal geen brief ontvangen bleek hij naar ons 1e adres samen gestuurd te zijn. Ze hadden toch ook wel kunnen zien dat telefoonnummer en adres niet konden kloppen (vaste telefoon)
Waarom niet? Tegenwoordig kun je je telefoonnummer gewoon meenemen naar je nieuwe adres. Ook als het netnummer anders wordt....
  maandag 12 oktober 2015 @ 17:02:08 #159
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_156783797
Over bellen....
Moreel dilemma.... Ik heb een aanrijding gehad. Alleen materiële schade die ik zonder tussenkomst van verzekering (tenzij hele hoge kosten) zou vergoeden.
Ik zou afgelopen woensdag wat horen. Maar, het is nu maandag en nog niks gehoord.
De goede burger in mij zegt. Bel zelf. De duivel op m'n schouder zegt. Hij moet zelf maar bellen.
Ik snap ook niet waarom hij niet gebeld heeft.
Hij kan toch bellen en zeggen.... Het gaat langer duren, of.... Wat de reden dan ook is.
Mijn morele dilemma is dan ook. Zelf bellen, of afwachten tot hij mij belt?
  maandag 12 oktober 2015 @ 17:12:57 #160
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_156783998
Ik zou zelf bellen, Amaranta. Al was het alleen maar omdat ik het dan af kon ronden.
Vervelend trouwens. Zit je ook niet op te wachten, op die extra kosten.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_156784142
Ik zou niet bellen. Alleen al omdat het me zou irriteren dat iemand zegt te bellen en dat vervolgens niet doet.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  † In Memoriam † maandag 12 oktober 2015 @ 17:21:18 #162
43556 miss_dynastie
pi_156784160
Was het niet slimmer geweest om het gewoon door je verzekering te laten taxeren en alsnog zelf te betalen? Voor hetzelfde geld maakt 'ie er een paar deuken bij en zie het dan nog maar eens te bewijzen.... ik zou in elk geval zelf bellen om z.s.m. de schade vast te hebben staan.
  maandag 12 oktober 2015 @ 17:24:40 #163
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_156784212
Het is een fiets. Hij heeft enkel een slag in z'n wiel.
Ik ben mee geweest naar de fietsenmaker.
Die zei dat het in ieder geval een nieuw wiel was.
Verder was er op het eerste gezicht niks te zien. Maar dat moest hij dus nog meten (vork ofzoiets) en dat zou uiterlijk vorige week woensdag dus horen.

De reden dat ik het vooralsnog niet opgeef is dus dat ik er qua premie meer op achter uit ga, dan de kosten van een nieuw wiel
Mocht de schade toch meer zijn, dan geef ik het alsnog nog.
  maandag 12 oktober 2015 @ 17:25:19 #164
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_156784224
Ik zou er zeker zelf achteraan bellen, al is het maar om de boel enigszins in eigen hand te houden.
  † In Memoriam † maandag 12 oktober 2015 @ 17:26:34 #165
43556 miss_dynastie
pi_156784253
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 17:24 schreef amaranta het volgende:
Het is een fiets. Hij heeft enkel een slag in z'n wiel.
Ik ben mee geweest naar de fietsenfabriek.
Die zei dat het in ieder geval een nieuw wiel was.
Verder was er op het eerste gezicht niks te zien. Maar dat moest hij dus nog meten (vork ofzoiets) en dat zou uiterlijk vorige week woensdag dus horen.

De reden dat ik het vooralsnog niet opgeef is dus dat ik er qua premie meer op achter uit ga, dan de kosten van een nieuw wiel
Mocht de schade toch meer zijn, dan geef ik het alsnog nog.
Maar je kan de schade toch door je verzekeraar laten taxeren en dan alsnog zelf betalen? Je hoeft het de verzekeraar niet te laten betalen, maar je hebt dan wel het voordeel dat je niet zomaar vanalles in je mik geschoven krijgt. Nou zal het bij een fiets wel meevallen, maar toch...
  maandag 12 oktober 2015 @ 17:29:07 #166
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_156784308
Ik wist niet dat dát ook kon MissD.
En ik heb mijn verzekeraar 2x aan de lijn gehad.
  Moderator maandag 12 oktober 2015 @ 18:35:34 #167
5428 crew  miss_sly
pi_156785402
O, ik denk dat ik zou bellen, amaranta. Gewoon, omdat het me mateloos zou irriteren om erop te moeten wachten en het anders maar niet afgerond zou voelen.

Over verzekeren gesproken: kun je je bril verzekeren? En waarvoor is hij dan verzekerd? Kapotvallen? Verbuigen? Kwijtraken?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 12 oktober 2015 @ 18:43:02 #168
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_156785550
Ik heb nog nooit een bril verzekerd, Miss_Sly, maar ik heb ook nog nooit een rekening gehad voor reparatie. Ik heb in mijn woonplaats een opticien (gewoon een kleine zelfstandige, dus niet onderdeel van een keten) en zij repareren mijn bril altijd kosteloos. Ik weet niet hoe dat met die ketens als Pearle, Specsavers en Hans Anders is eigenlijk.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Moderator maandag 12 oktober 2015 @ 18:50:53 #169
5428 crew  miss_sly
pi_156785766
Mijne komt ook van een onafhankelijke opticien. Het is een behoorlijk dure bril ook, door de mutlifocale glazen. En ik ben echt redelijk hulpeloos zonder. En een nieuwe, vergelijkbare bril even snel tussendoor moeten kopen, dat zou echt een behoorlijke aderlating zijn.
Repareren met kleinigheidjes doen ze als service sowieso wel.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_156785992
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 18:35 schreef miss_sly het volgende:
O, ik denk dat ik zou bellen, amaranta. Gewoon, omdat het me mateloos zou irriteren om erop te moeten wachten en het anders maar niet afgerond zou voelen.

Over verzekeren gesproken: kun je je bril verzekeren? En waarvoor is hij dan verzekerd? Kapotvallen? Verbuigen? Kwijtraken?
ik heb mijn bril "verzekerd " bij de Pearl. Kost 30 euro en dan wordt ie gemaakt als je kapot is.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_156786100
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 18:58 schreef Vicky het volgende:

[..]

ik heb mijn bril "verzekerd " bij de Pearl. Kost 30 euro en dan wordt ie gemaakt als je kapot is.
Heb die van mijn dochter ook verzekerd bij aankoop. Loopt 2 jaar als je het niet gebruikt krijg je het als korting op een volgende bril.
Met een meidenkwartet
pi_156786585
de bril van mijn man is verzekerd bij hans anders. in het verleden raakte zijn bril met het werk nog wel eens beschadigd. duur grapje om ff tussendoor een bril te kopen.
sinds de verzekering nog niet dus geen idee hoe de afhandeling daarmee gaat.
  Moderator maandag 12 oktober 2015 @ 19:22:25 #173
5428 crew  miss_sly
pi_156786680
Dat is dus verzekerd bij de leverancier van de bril? Geen idee of mijn opticien dat aanbiedt. Kan er altijd even naar informeren.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_156786759
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 19:22 schreef miss_sly het volgende:
Dat is dus verzekerd bij de leverancier van de bril? Geen idee of mijn opticien dat aanbiedt. Kan er altijd even naar informeren.
Ja, bij ons bij eye wish.
400,- voor haar bril vond ik wel een verzekering waard.
Met een meidenkwartet
pi_156787066
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 18:43 schreef livelink het volgende:
Ik heb nog nooit een bril verzekerd, Miss_Sly, maar ik heb ook nog nooit een rekening gehad voor reparatie. Ik heb in mijn woonplaats een opticien (gewoon een kleine zelfstandige, dus niet onderdeel van een keten) en zij repareren mijn bril altijd kosteloos. Ik weet niet hoe dat met die ketens als Pearle, Specsavers en Hans Anders is eigenlijk.
ook grote glasbeschadigingen of als de bril zo erg kapot is dat er een nieuwe montuur moet komen?
kan me niet voorstellen dat een opticien dat kosteloos kan doen. kleine reparaties natuurlijk wel, maar dat gebeurd bij de grotere ketens ook is mijn ervaring.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')