JA! omgquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
Collectanten zijn altijd welkom en krijgen altijd iets, ik heb wel zo'n sticker tegen colporteurs en geloofsovertuigers.
Het is wel irritant dat die memisa-studenten die donateurs werven niet begrijpen dat ze geen collectanten zijn en dan gaan ze ook nog eens de discussie met je aan
Mijn moeder maakte daar altijd een sport van Dat was in de tijd dat er nog rond etenstijd gebeld werd op de vaste lijn voor dat soort dingen. In de tijd dat de groene stroom in opkomst was enzo.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
"Al uw buren doen mee, wilt u dan echt de enige zijn die niet mee doet?"
"Maar u heeft zelf dieren zie ik, dan houdt u toch van dieren?"
B. ookquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
Hahaha mignonne, dat is ook altijd leuk ja Doet me denken aan die "stinkende stroom" reclame
Ik heb ooit een half jaar noodgedwongen callcenterwerk gedaan overigens, en ik ging soms bijna huilend naar mijn werk omdat ik het zo verschrikkelijk vond om te doen
Je hebt de eeuwige jeugd jijquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:33 schreef Estrys het volgende:
Ik heb weleens gehad dat ik zei geen interesse te hebben, vroegen ze of de hoofdbewoner van het huis ook thuis was. OW ja wacht ik zal mijn moeder even roepen.
En tegen de overbuurvrouw toen ze zei geen interesse te hebben in kliko schoonmaak: wanneer komt uw man thuis?
Mijn man heeft daar ook geen interesse in
ik heb 1x een collecte ronde van iemand overgenomen. en ik vond zo'n sticker veel sympathieker. dan staat de collectant niet voor niets te wachten en loopt de bewoner niet voor niets naar de deur. al helemaal bij boze/agressieve reacties, dat is voor beide niet leuk.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ja heel sympathiek zijn de stickers misschien niet,maar de doelen die ik steunen wil die steun ik dmv maandelijkse donatie.
Ik snap dat het niet leuk is om mee te horen maar op deze manier is t wel gewoon duidelijk.
Ik heb 1 keer gehad dat ik niet open deed omdat ik aan het voeden was gingen ze via de voortuin door mijn keukenraam loeren en op het raam kloppen zooooo toen was ik pissigquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:12 schreef Elleska het volgende:
of een briefje ophangen ofzo.
ik hoorde later dat ze een heel ziek kindje hadden. valt nog steeds niet goed te praten maar kan me nu ergens wel voorstellen dat de bel dan de druppel kan zijn. ik hou mezelf maar voor dat hij vooral boos op zichzelf was dat hij de bel was vergeten uit te zetten.
bel uitzetten werkt hier trouwens niet bij bepaalde hardnekkige verkopers, dan gaan ze op de ramen kloppen
Kloppen ze gewoon aan. Heel hard en heel vaak tot je open doet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:51 schreef Sjeen het volgende:
Ik kan de bel uitzetten, geweldige optie als je kind eindelijk slaapt (of als iemand in huis nachtdiensten draait).
Middelvingertje???quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:16 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer gehad dat ik niet open deed omdat ik aan het voeden was gingen ze via de voortuin door mijn keukenraam loeren en op het raam kloppen zooooo toen was ik pissig
Deze kende ik niet Maar dit vind ik wel heel sympathiek en ik zie dat je niet alleen aan de 'grote' doelen kunt geven, dus dit ga ik zeker doen!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:53 schreef Elleska het volgende:
voor de collectanten heb ik deze sticker: http://www.goededoelensticker.nl/
daar kan je een online donatie doen en ontvang je de sticker.
die van vorig jaar hangt nog maar dat werkt blijkbaar nog steeds.
Ik vind het wel vervelend wanneer ik de klantenservice bel met een klacht, ze ook proberen om me dingen te verkopen. Ik ben even niet blij met het bedrijf om wat voor reden dan ook, zo'n medewerker kan toch niet serieus verwachten dat ik de diensten ga uitbreiden? Nou ja, wel dusquote:Op zondag 11 oktober 2015 09:08 schreef Kyara het volgende:
Ik vind bij kabelmaatschappijen en energieleveranciers sowieso de verkopers aan de deur of telefoon erg fanatiek. Ik bel meestal naar de klantenservice, bij sommige maatschappijen mogen zij ook dingen afsluiten maar op de een of andere manier kunnen zij beter wel luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |