abonnement Unibet Coolblue
pi_159684916
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Als je het anders zou formuleren, ja. Maar je zegt 'ze betalen voor een heel jaar Santos en van Eijden', maar dat is natuurlijk niet zo. Ze betalen om een heel jaar NEC te zien voetballen. En of daar Van Eijden en Santos spelen is de keuze van NEC.
Genoeg mensen die een SC nemen om de spelers. Zo had ik bij Heracles mensen achter me die alleen kwamen omdat voetbal zo goed was met Overtoom. Duarte, Everton en Armenteros. Die haken weer af bij mindere spelers, dus geef hem gelijk.
  zondag 7 februari 2016 @ 02:21:05 #177
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_159717927
Jammer dat Heracles gewonnen heeft. Wij hadden anders een beste kans om de derde plek te pakken dit weekend.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_159720682
quote:
2s.gif Op zondag 7 februari 2016 02:21 schreef Mark het volgende:
Jammer dat Heracles gewonnen heeft. Wij hadden anders een beste kans om de derde plek te pakken dit weekend.
Ik verwacht een hele lastige pot.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_159723793
Santos op de bank. Hij is geen eerste spits meer aldus FOX.
Vanwege aflopend contract. Goede actie van NEC ^O^

[ Bericht 33% gewijzigd door -J-D- op 07-02-2016 13:39:17 ]
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zondag 7 februari 2016 @ 21:09:27 #180
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_159737307
Ik vind dat altijd raar: je tekent beiden het contract, en als het einde nadert ga je ineens het mes op de keel zetten? Tekenen bij het kruisje of anders....
Ik heb het niet gezien maar wellicht hadden we met 90 minuten Santos wel 3 punten gepakt.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_159749150
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 13:31 schreef -J-D- het volgende:
Santos op de bank. Hij is geen eerste spits meer aldus FOX.
Vanwege aflopend contract. Goede actie van NEC ^O^
Helemaal geen goede actie. Faber maakt zich in een klap totaal ongeloofwaardig.
...
  maandag 8 februari 2016 @ 10:42:50 #182
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_159749215
Faber zijn idee zal het niet zijn, maar van het bestuur. Als trainer wil je je sterkste ploeg de wei insturen.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_159749392
Daarom ongeloofwaardig. Hij moet zich daar niets van aantrekken.
...
pi_159749853
Ik snap het ergens wel, alleen is het totaal ongeloofwaardig om hem na rust toch in te brengen.
Santos forceert een transfer door alles publiekelijk in de media te gooien. Transfer blijft (misschien daardoor) uit en NEC loopt geld mis. Nu loopt hij komende zomer gratis de deur uit.

NEC heeft al aangegeven dat ze eigenlijk niet hopen op Europees voetbal, aangezien ze dit niet begroot hebben. Wanneer je niet in de groepsfase terecht komt, verdien je amper iets als club.
Handhaven was het grootste doel, en dat is bereikt.

Lekker spelen met de spelers van de toekomst.
Website: Sneaker-forum.nl
  maandag 8 februari 2016 @ 11:25:36 #185
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_159749929
Ik denk niet dat een beetje club een probleem had gehad met die 3 ton, nu moeten ze in de zomer de hoogste bieder zijn.
Ik vind het minachting van je supporters om hem er naast te zetten omdat je volgend jaar iemand anders in de spits moet gebruiken, supporters willen het beste team zien. Je kunt Roman best speeltijd geven zonder dat dat ten koste gaat van je sportieve ambities.
Bah!
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  maandag 8 februari 2016 @ 11:29:26 #186
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_159749991
En als contractduur het criterium is dan moet Marco van Duin er per direct in. En Grot. En Amaarouk
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_159750204
Volgens mij heeft Bart van Ingen ook aangegeven dat ze op meerdere posities gaan schuiven om jeugd en lopende contracten speeltijd te geven.
Ik verwacht echter geen Marco van Duin, aangezien Halldorsson 1e of 2e keeper zal worden. Wanneer hij fit is, zal Jones denk ik plaatsmaken.

NEC is een handelshuis, waarbij we als supporter weinig keus hebben betreft sentimenten. Alle spelers die gehaald worden, worden gehaald om aan te verdienen. Meestal lukt dit niet, maar het is wel de doelstelling van de club. Het is een enorme luxe dat we nu Roman nu al klaar kunnen gaan stomen voor komend seizoen. Zien hoe hij presteert op het hoogste niveau en daar eventueel het team op aanpassen.
Website: Sneaker-forum.nl
  maandag 8 februari 2016 @ 11:46:03 #188
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_159750262
Je kunt iemand best speeltijd geven om te laten groeien zonder meteen deze drastische stap te nemen. Van bankzitter naar basisspeler kan imho alleen als je echt wat hebt laten zien.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_159750479
quote:
2s.gif Op maandag 8 februari 2016 11:46 schreef Mark het volgende:
Je kunt iemand best speeltijd geven om te laten groeien zonder meteen deze drastische stap te nemen. Van bankzitter naar basisspeler kan imho alleen als je echt wat hebt laten zien.
Ik ben het met je eens dat het te drastisch was om hem direct te laten banken.
Roman na rust inbrengen was geloofwaardiger geweest.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_159857018
NEC heeft Dumic transfervrij overgenomen en hij heeft een contract voor drie seizoen (+1) getekend.

Hulde!

http://www.nec-nijmegen.n(...)seizoenen-bij-n-e-c/
Website: Sneaker-forum.nl
pi_160010875
De Gelderlander
quote:
NEC heeft trainer Ernest Faber formeel op de hoogte gesteld van de belangstelling van FC Groningen. De Nijmeegse club is benaderd door de eredivisionist uit het noorden van Nederland. Faber heeft daarentegen ‘nog niets gehoord’ en wacht de ontwikkelingen af. De coach wil in principe zijn contract in De Goffert tot juni 2017 uitdienen.

De interesse van FC Groningen in Faber (44) komt op een pikant moment. Sinds de ‘Kwestie Santos’ heerst verdeeldheid binnen NEC. De Nijmeegse clubleiding dirigeerde de clubtopscorer twee weken geleden tegen De Graafschap naar de reservebank. Maar Faber zag al in Doetinchem zijn fout in en stelde de dagen na de 1-1 op De Vijverberg dat de sancties niet meer golden.

Vervolgens ontstond grote onrust in De Goffert. En sindsdien zijn de verhoudingen in Nijmegen ook veranderd. Faber is, alvast tijdelijk, uit het technisch hart van NEC gestapt. ,,Het is nu zaak de rust te bewaren”, verklaart de coach. ,,Dan lijkt me dit beter. Ik wil me puur richten op het elftal en de spelersgroep.”

Faber staat bij FC Groningen op een shortlist, met onder anderen Dick Lukkien (nu assistent bij FC Groningen) en Art Langeler (hoofd jeugdopleiding PSV). ,,Het is allemaal erg eenvoudig”, stelt Faber. ,,Clubs met interesse moeten zich bij NEC melden. Ik heb een doorlopend contract. Dat heb ik ook bewust getekend. Alles met de intentie om dat uit te dienen. Ik leg de bal dus ook bij NEC. Ik ben tot nu toe niet benaderd.”
  donderdag 18 februari 2016 @ 09:33:30 #192
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_160010900
Vind Groningen (met alle respect) niet echt een mooie stap omhoog voor Faber.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_160012942
quote:
Ernest Faber is bij NEC uit het technische hart gestapt. Dat meldt hij in het Eindhovens Dagblad. Het zou zomaar kunnen dat de 44-jarige trainer zijn laatste fase bij de club uit Nijmegen ingaat en naar FC Groningen vertrekt.

Er is tweespalt ontstaan binnen NEC over Christian Santos. De club wil de topscorer niet meer in de basis hebben omdat hij zijn contract niet verlengt, maar Faber kwam na het 1-1 gelijkspel tegen De Graafschap van die beslissing terug omdat hij zijn beste speler wil gebruiken.

Om verdere onrust te voorkomen trok Faber zich terug uit het technische hart. "Het is nu zaak de rust te bewaren. Dan lijkt me dit beter. Ik wil me puur richten op het elftal en de spelersgroep."

Daarnaast ziet FC Groningen in Faber een van de kandidaten om na dit seizoen Erwin van de Looi op te volgen. "Clubs met interesse moeten zich bij NEC melden", laat Faber weten.

"Ik heb een doorlopend contract. Dat heb ik ook bewust getekend. Alles met de intentie om dat uit te dienen. Ik leg de bal dus ook bij NEC. Ik ben tot nu toe niet benaderd."

http://nos.nl/artikel/208(...)aan-leiding-nec.html
Als Faber ballen heeft, stapt hij gewoon meteen op uit walging van dit soort idioterie.
  donderdag 18 februari 2016 @ 11:29:34 #194
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_160012979
Waarom? Het bestuur heeft al bakzeil gehaald
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_160013009
quote:
2s.gif Op donderdag 18 februari 2016 11:29 schreef Mark het volgende:
Waarom? Het bestuur heeft al bakzeil gehaald
Ik vind het maar raar dat mensen in het bestuur op de stoel van de trainer gaan zitten. Nou gebeurt dat ook wel bij bijvoorbeeld Valencia, maar het slaat nergens op dat je een van je belangrijkste spelers niet opstelt omdat hij niet wil verlengen.
  donderdag 18 februari 2016 @ 11:32:40 #196
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_160013055
Ja, dat is een gepasseerd station. Niet echt een reden om nu naar Groningen of all clubs te verkassen
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_160013095
quote:
2s.gif Op donderdag 18 februari 2016 11:32 schreef Mark het volgende:
Ja, dat is een gepasseerd station. Niet echt een reden om nu naar Groningen of all clubs te verkassen
Mee eens. Ik vind het ook eigenlijk weinig verrassend dat FC Groningen Faber wil na weer zo behoudende trainer als Van de Looi.
pi_160064010
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 11:30 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik vind het maar raar dat mensen in het bestuur op de stoel van de trainer gaan zitten. Nou gebeurt dat ook wel bij bijvoorbeeld Valencia, maar het slaat nergens op dat je een van je belangrijkste spelers niet opstelt omdat hij niet wil verlengen.
In het geval van Faber kun je het ook omdraaien..... Hij ging op de stoel van het bestuur zitten. Ook een vreemde situatie als je het mij vraagt.

Dit zaakje stinkt aan alle kanten.
Website: Sneaker-forum.nl
  zondag 21 februari 2016 @ 00:54:37 #199
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_160083298
Gewoon maar weer over voetbal hebben? Gestolen puntje mee uit Heerenveen
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_160104921
quote:
2s.gif Op zondag 21 februari 2016 00:54 schreef Mark het volgende:
Gewoon maar weer over voetbal hebben? Gestolen puntje mee uit Heerenveen
Maar het was wederom niet best. Rens liep als een gefrustreerde kip zonder kop op het veld.
Alleen Jones, Foor en Sleegers verdienen een voldoende.

Wat is er toch aan de hand met de spirit binnen het team. Ik mis de wil om te winnen, die er voor de winterstop wel was.
Website: Sneaker-forum.nl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')