abonnement Unibet Coolblue
pi_156601978
Ik vind de houding hoe ze er in staan wel goed, enkele fokkers onder jullie hadden de boel qua sfeer volledig verpest door vooral negatief te zijn en de boel bij elkaar te schreeuwen.
  † In Memoriam † zondag 4 oktober 2015 @ 20:34:53 #102
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_156603409
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 19:52 schreef Deckard het volgende:
Ik vind de houding hoe ze er in staan wel goed, enkele fokkers onder jullie hadden de boel qua sfeer volledig verpest door vooral negatief te zijn en de boel bij elkaar te schreeuwen.
Waar gáát dit over? Zijn er FOK!kers gewest daar? :o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_156606300
ja
pi_156606390
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 19:52 schreef Deckard het volgende:
Ik vind de houding hoe ze er in staan wel goed, enkele fokkers onder jullie hadden de boel qua sfeer volledig verpest door vooral negatief te zijn en de boel bij elkaar te schreeuwen.
Ik vind het bio dansen wel leuk :D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 4 oktober 2015 @ 22:14:33 #105
165633 eriksd
The grand facade...
pi_156607503
Wat een irritant stel.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  zondag 4 oktober 2015 @ 22:38:19 #106
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_156608326
Net teruggekeken en dit is het is dus voor hun; de rest van het werkzame leven folders rondbrengen en huisjes van de concurrent schoonmaken.
Van de camping kunnen ze niet leven en het spreken van de taal op een acceptabel niveau gaat ze ook niet lukken. Het geld was al op en met die folders rondbrengen kunnen ze het zakje chips betalen, niet de investeringen om de camping naar een hoger niveau te tillen.
En dan nog gelukkig zijn is best mooi eigenlijk.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_156608528
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 19:52 schreef Deckard het volgende:
Ik vind de houding hoe ze er in staan wel goed, enkele fokkers onder jullie hadden de boel qua sfeer volledig verpest door vooral negatief te zijn en de boel bij elkaar te schreeuwen.
Kijk eens heel goed naar die mensen. Zo depressief als wat. Masker op en gaan. Maak er dan een swingers camping van. Ook een soort van biodanza.
pi_156608581
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 22:38 schreef Knutknuttsson het volgende:
Net teruggekeken en dit is het is dus voor hun; de rest van het werkzame leven folders rondbrengen en huisjes van de concurrent schoonmaken.
Van de camping kunnen ze niet leven en het spreken van de taal op een acceptabel niveau gaat ze ook niet lukken. Het geld was al op en met die folders rondbrengen kunnen ze het zakje chips betalen, niet de investeringen om de camping naar een hoger niveau te tillen.
En dan nog gelukkig zijn is best mooi eigenlijk.
"Is that een waterzuiger?" _O- _O- _O-
pi_156609712
quote:
2s.gif Op zondag 4 oktober 2015 22:43 schreef waxmask het volgende:

[..]

Kijk eens heel goed naar die mensen. Zo depressief als wat. Masker op en gaan. Maak er dan een swingers camping van. Ook een soort van biodanza.
Nee dat is echt geen masker. Die mensen hebben iets beters gevonden. Dat jij en ik het nog steeds nooit daar dood zouden willen worden gevonden doet niets af van hun levensgeluk.
  maandag 5 oktober 2015 @ 00:01:17 #110
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_156610588
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 22:38 schreef Knutknuttsson het volgende:
Net teruggekeken en dit is het is dus voor hun; de rest van het werkzame leven folders rondbrengen en huisjes van de concurrent schoonmaken.
Van de camping kunnen ze niet leven en het spreken van de taal op een acceptabel niveau gaat ze ook niet lukken. Het geld was al op en met die folders rondbrengen kunnen ze het zakje chips betalen, niet de investeringen om de camping naar een hoger niveau te tillen.
En dan nog gelukkig zijn is best mooi eigenlijk.
Ja, of je kop in het zand steken. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 5 oktober 2015 @ 00:10:37 #111
6941 APK
Factual, I think.
pi_156610764
quote:
12s.gif Op maandag 5 oktober 2015 00:01 schreef golfer het volgende:

[..]

Ja, of je kop in het zand steken. :')
So what?
Beter je kop in het zand steken en er iets van maken dan huilie op de bank in Nederland ^O^
Niet iedereen hoeft een paar ton op de bank voor de kinderen als ze in de kist liggen.

Volgens mij zijn ze hier happy mee :Y
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_156611311
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 19:24 schreef Snoopyfrl het volgende:
Nieuwere update:

Plannen voor de toekomst hebben we zeker; het dak van ons woongedeelte is nu voor de helft af, de andere helft wordt gedaan in oktober. We gaan een blokhut groter maken, zodat deze geschikt wordt voor gezinnen met 5 personen. Op het campingveld komt er een aparte wc-gelegenheid bij en nog meer struiken en bomen om luwteplaatsen voor de wind en schaduwplekken voor de zon te creëren. In het voorjaar komt er een uitkijktoren waardoor de vogelaars nog beter over het wad kunnen uitkijken naar de zee. Daarnaast is er nu een grote tipi onderweg om te verhuren met bedden erin of om rond de kampvuurplaats te zetten om ‘s avonds gezellig bij een vuurtje met elkaar er in te zitten.

We zijn ook bezig om in de buurt - hier 5 km vandaan - een oude herenboerderij gereed te maken voor de verhuur aan grote groepen of meerdere gezinnen die samen een vakantie willen doorbrengen. We zijn dus na ons (echte) tweede seizoen zeer positief en blij! Dit komt mede door de tevreden gasten die we hebben gegaan. Dit verheugt ons zeer en zo gaan we op naar ons derde seizoen met veel enthousiasme!

Beetje apart. Kennelijk hebben ze wel het geld om allerlei investeringen te doen, maar doen ze toch nog steeds allerlei vage baantjes ernaast (in deze update seizoenswerk op een boerderij).

Nou ja, misschien doen ze die bijbaantjes dan toch echt omdat ze het leuk vinden. :P
pi_156694019
Ving op de sportclub vandaag een gesprek op over "ik vertrek" en dat ze naar aanleiding van de uitzending van afgelopen zaterdag een Biodanza-les hebben geboekt _O-
Ik hoop dat de Biodanza-clubs in Nederland de toestroom nog aankunnen...
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Miss 200.000.000! zaterdag 17 oktober 2015 @ 17:24:55 #114
367000 roos94
pi_156900711
Vanavond weer, kan helaas niet kijken. Verplicht familie etentje :r
  Moderator / Miss SHO zaterdag 17 oktober 2015 @ 17:34:48 #115
22592 crew  Ole
pi_156900842
Hoop drama vanavond

quote:
Dit keer de favoriet Jeroen van der Boom. Hij zingt altijd vrolijk mee met de begintune en mist geen aflevering. Jeroen: ‘Als ik ’s avonds niet kan slapen, kijk in bed met een koptelefoon op. Zo erg gaat het bij mij. En dan denk ik: wat heb ik het eigenlijk goed.’ Jeroens lievelingsaflevering gaat over familie Oosterbaan die het Noord-Hollandse Limmen voor het Tsjechische Krásný Dvůr verruilde. Ze noemen zichzelf de grootste pechvogels allertijden, want werkelijk alles wat tegen kon zitten, zat tegen. Ze werden aangevallen door valse honden en hun campingveld bleek onbruikbaar doordat de buurman graan in de grond had gezaaid. Toen ze uiteindelijk toch een prachtig, nieuw dak op hun boerenhoeve wisten te zetten, kwam Orkaan Emma om het in één klap weer weg te blazen. Gelukkig geven de Oosterbaantjes niet zo snel op en lukte het – na jaren knokken- om hun camping te realiseren. Acht jaar later brengen we hen opnieuw een bezoek en zien we of ze hun Tsjechische droom in leven wisten te houden.

2007

De Noord-Hollandse familie Oosterbaan, bestaande uit Ronald, Esther, Jesse (7) en Senna (2), lijkt niet voor het geluk geboren. Nog voordat ze in het Tsjechische dorpje Krásný Dvůr een camping zijn begonnen, wordt de familie bij het zoeken naar een pup aangevallen door drie valse Bordeauxhonden. Ronald wordt met de traumahelikopter naar het ziekenhuis gebracht, waar amputatie van zijn arm ternauwernood voorkomen kan worden. Zoon Jesse houdt zestig hechtingen aan het drama over. De familie besluit niet bij de pakken neer te gaan zitten en begint aan de verbouwing van de boerenhoeve met grond die ze voor 78.000 euro in verouderde staat heeft gekocht. Omi, de moeder van Esther, gaat ook mee en zal in de voormalige varkensstal gaan wonen. Eenmaal begonnen aan de verbouwing, zit het de familie nóg niet mee.

Als Ronald het gras voor ‘Camping Ronest’ wil gaan zaaien, blijkt dat de buurman doodleuk zijn graan in de daarvoor bestemde grond heeft gezaaid. Als dan ook nog het gloednieuwe, én met de allerlaatste centen gebouwde kantinedak door een storm wordt weggeblazen, wordt de positieve instelling van de familie Oosterbaan wel érg op de proef gesteld… En daar bleef het niet bij: ze hadden alles behalve een soepele start. De familie raakte levensgevaarlijk gewond toen ze werd aangevallen door vier valse bordeauxhonden. Gelukkig zijn Ronald en Esther rasoptimisten en zetten ze door om hun droom – een eigen camping – te verwezenlijken.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 18:44:40 #116
14505 OProg
A Life in Music
pi_156902266
Dit zijn die mensen van 'Wat hebben wij ook verkeerd gedaan??'.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 17 oktober 2015 @ 18:46:18 #117
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_156902305
die mensen waarbij alles kapot en fout ging _O-
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_156902656
Ah gos, dat jongetje zo gehavend door die honden ;(
Klinkt een beetje te erg voor leedvermaak.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  † In Memoriam † zaterdag 17 oktober 2015 @ 19:43:24 #119
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_156903836
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 18:46 schreef rubbereend het volgende:
die mensen waarbij alles kapot en fout ging _O-
Die mag ik dus niet missen! :9
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zaterdag 17 oktober 2015 @ 19:43:43 #120
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_156903846
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 19:00 schreef Njosnavelin het volgende:
Ah gos, dat jongetje zo gehavend door die honden ;(
Dat is dan wel weer sneu. ;(
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_156904320
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 19:00 schreef Njosnavelin het volgende:
Ah gos, dat jongetje zo gehavend door die honden ;(
Klinkt een beetje te erg voor leedvermaak.
Ja, in tegenstelling tot veel eigen-schuld-verhalen is dat wel een echt drama.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_156904510
Volgens mij heb ik deze aflevering nog nooit gezien. Een aan stukken gereten jochie ( :{ ) kan ik me iig niet herinneren. Ben benieuwd :9
pi_156904749
Niet gezien maar weet niet of ik ga kijken. Zoveel ellende en dat arme joch :{
pi_156904860
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 20:10 schreef Lavenderr het volgende:
Niet gezien maar weet niet of ik ga kijken. Zoveel ellende en dat arme joch :{
Dat jochie kwam er weer bovenop toch?
pi_156904996
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 20:14 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Dat jochie kwam er weer bovenop toch?
Dat hoop ik wel. Heb deze aflevering niet gezien.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')