abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  was: DO2 vrijdag 2 september 2016 @ 23:49:50 #126
271695 EP3
Pais en vree.
pi_165048371
Godver, net als je denkt dat je n beetje grip begint te krijgen op het verhaal dienen de volgende wendingen zich alweer aan. Lekker einde weer, hoor, :D. Ik laat het allemaal nog even bezinken.
You know what uranium is right? It's a thing called nuclear weapons and other things. Like lots of things are done with uranium, including some bad things.
pi_165048813
Wtf wat is deze serie steengoed, numero uno voor mij op dit moment!
pi_165058126
Snapt iemand de connectie van de Dark Army, white rose en E Corp? Wat is dat voor fabriek?
pi_165069793
quote:
11s.gif Op zaterdag 3 september 2016 16:12 schreef Joezi het volgende:
Snapt iemand de connectie van de Dark Army, white rose en E Corp? Wat is dat voor fabriek?
White Rose is de leider/lid van Dark Army (alsmede Chinese minister van staatsveiligheid), en zal samen met de baas van E-corp wel bij de Illuminati horen. Denk maar aan het laatste stukje van het einde van seizoen 1, al die gasten in dat landhuis.

Die fabriek is "gewoon" een chemische fabriek van E-corp waar de vader van Elliot en de moeder van Angela werkten en door zijn gestorven.

En gezien Angela's vondsten over radioactiviteit, haar bezoekje aan de nucleaire autoriteit, dat paraplu gesprek waar Price het over regeringstoezicht heeft en White Rose het "haar project" noemt, ligt het meer dan voor de hand dat het niet "gewoon" een fabriek is.

Nu maar hopen dat er geen al te abnormale stiekeme zaken plaatsvinden in de Washinton Township fabriek, en dat die "the bitch has equally long toes" en ww3 opmerkingen maar random opmerkingen zijn, icm nucleaire activiteit kunnen er best vergezochte scenarios in het verschiet liggen. Blijkt dat man/wijf dadelijk een android te zijn bijv. , of de ouders uit de weg geruimd door E-corp omdat ze teveel weten :')

[ Bericht 1% gewijzigd door havanagila op 03-09-2016 23:27:39 ]
pi_165071166
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 23:19 schreef havanagila het volgende:

[..]

White Rose is de leider/lid van Dark Army (alsmede Chinese minister van staatsveiligheid), en zal samen met de baas van E-corp wel bij de Illuminati horen. Denk maar aan het laatste stukje van het einde van seizoen 1, al die gasten in dat landhuis.

Die fabriek is "gewoon" een chemische fabriek van E-corp waar de vader van Elliot en de moeder van Angela werkten en door zijn gestorven.

En gezien Angela's vondsten over radioactiviteit, haar bezoekje aan de nucleaire autoriteit, dat paraplu gesprek waar Price het over regeringstoezicht heeft en White Rose het "haar project" noemt, ligt het meer dan voor de hand dat het niet "gewoon" een fabriek is.

Nu maar hopen dat er geen al te abnormale stiekeme zaken plaatsvinden in de Washinton Township fabriek, en dat die "the bitch has equally long toes" en ww3 opmerkingen maar random opmerkingen zijn, icm nucleaire activiteit kunnen er best vergezochte scenarios in het verschiet liggen. Blijkt dat man/wijf dadelijk een android te zijn bijv. , of de ouders uit de weg geruimd door E-corp omdat ze teveel weten :')

Price is in it, maar het lijken meer vijanden ipv van kompanen van de illuminatie. En door de hack brengt WR toch ook die fabriek in gevaar.
pi_165071893
Zou wel wat zijn, dat het draait om nukes en dat het ook eindigt met een ww3 big bang. Dan krijgt die "end of the world" party ook nog een betere betekenis.
Op zondag 15 november 2015 15:48 schreef anonymoussie het volgende:
Yoki ligt gewoon goed in de markt.
  Moderator dinsdag 6 september 2016 @ 13:35:33 #132
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_165125855
Heb aan de VPRO gevraagd of ze seizoen 2 ook uit gaan zenden en het antwoord was nee. -O- dan moet ik hem maar gewoon via de download gaan kijken -O-
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
LPs | CDs
  dinsdag 6 september 2016 @ 14:00:12 #133
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_165126264
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 september 2016 13:35 schreef Bosbeetle het volgende:
Heb aan de VPRO gevraagd of ze seizoen 2 ook uit gaan zenden en het antwoord was nee. -O- dan moet ik hem maar gewoon via de download gaan kijken -O-
Dat is vreemd, ik heb juist onlangs ergens gelezen dat het vanaf 22 oktober weer uitgezonden zou worden. En op de website van de VPRO zie ik het nu ook gewoon staan :+

http://www.vpro.nl/programmas/Mr.-Robot.html
quote:
Het tweede seizoen van Mr. Robot wordt vanaf 22 oktober uitgezonden door de NTR.
Volgt: Better Call Saul | Girls | Modern Family | Mr. Robot | New Girl | OITNB | South Park | Stranger Things
Volgde: Angel | Breaking Bad | BtVS | Californication | Dexter | LOST | Nurse Jackie | OZ | Prison Break | The Office | Togetherness
  Moderator dinsdag 6 september 2016 @ 14:05:00 #134
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_165126341
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 14:00 schreef Xurk het volgende:

[..]

Dat is vreemd, ik heb juist onlangs ergens gelezen dat het vanaf 22 oktober weer uitgezonden zou worden. En op de website van de VPRO zie ik het nu ook gewoon staan :+

[..]

_O- dan heeft die twitter persoon mij verkeerd voorgelicht :D

TerminaalVrdwld twitterde op dinsdag 06-09-2016 om 10:50:21 @vpro gaan jullie eigenlijk ook seizoen 2 van mr. robot uitzenden? reageer retweet
vpro twitterde op dinsdag 06-09-2016 om 13:29:57 @TerminaalVrdwld nee, helaas niet! reageer retweet
:')
LPs | CDs
  Moderator dinsdag 6 september 2016 @ 14:05:46 #135
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_165126356
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 14:00 schreef Xurk het volgende:

[..]

[..]

Ah ik snap het al de NTR is niet de VPRO natuurlijk :D
LPs | CDs
pi_165126468
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 september 2016 14:05 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ah ik snap het al de NTR is niet de VPRO natuurlijk :D
Dat de VPRO dit aankoopt is al belachelijk maar de NTR :?
  Moderator dinsdag 6 september 2016 @ 14:12:17 #137
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_165126477
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 14:11 schreef Joezi het volgende:

[..]

Dat de VPRO dit aankoopt is al belachelijk maar de NTR :?
Waarom is dat belachelijk?

Oh publiek geld argument zeker.. zit wat in maar ik vind het wel fijn om te kijken zonder reclame ertussen.
LPs | CDs
pi_165126634
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 september 2016 14:12 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Waarom is dat belachelijk?

Oh publiek geld argument zeker.. zit wat in maar ik vind het wel fijn om te kijken zonder reclame ertussen.
VPRO heeft nog leden en is geen taakomroep. NTR wel en is gericht op educatie en informatie, Mr Robot is toch gewoon vermaak, leuk vermaak dat wel.
pi_165126657
Lijkt me ook wel erg duur ja.. nog best kort de Amerikaanse premire
  Moderator dinsdag 6 september 2016 @ 14:24:12 #140
34614 crew  jogy
Hersenflatulent
pi_165126658
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 14:22 schreef Joezi het volgende:

[..]

VPRO heeft nog leden en is geen taakomroep. NTR wel en is gericht op educatie en informatie, Mr Robot is toch gewoon vermaak, leuk vermaak dat wel.
Het technische aspect maken ze zo realistisch mogelijk dus dan kan je het zo op educatie smijten 8-). Al is het maar om het Privacy/IT beveiliging aspect.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
Vrijheid
Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"
pi_165126690
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 september 2016 14:24 schreef jogy het volgende:

[..]

Het technische aspect maken ze zo realistisch mogelijk dus dan kan je het zo op educatie smijten 8-). Al is het maar om het Privacy/IT beveiliging aspect.
lol denk je dat de gemiddelde kijker de realistische aspecten meekrijgen?

Het is wel een educatief kijkje in de ziel van iemand met schizofrene hersenziektes. Meer geld naar de GGZ!!! :+
pi_165126758
Het zijn wel omroepen waar deze serie bij past als je het mij vraagt. De gemiddelde kijker van SBS/Net5/RTL zie ik deze serie niet zo snel waarderen. Geldt overigens ook voor Bron/Broen (The Bridge) dat door de KRO/NCRV wordt uitgezonden.
  Moderator dinsdag 6 september 2016 @ 14:31:59 #143
34614 crew  jogy
Hersenflatulent
pi_165126779
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 14:26 schreef Joezi het volgende:

[..]

lol denk je dat de gemiddelde kijker de realistische aspecten meekrijgen?

Het is wel een educatief kijkje in de ziel van iemand met schizofrene hersenziektes. Meer geld naar de GGZ!!! :+
Hoppa! Een maatschappelijk realistisch psycho drama vanuit het perspectief van een schizofreen die de kwetsbaarheden van de IT infrastructuur blootlegt, spelenderwijs onderwijst wat de consequenties zijn van een zware aanwezigheid op social media en mensen de wijsheden leert van de voordelen van het up-to-date houden van je hard- en software en een goed uitgedacht wachtwoord beleid.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
Vrijheid
Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"
  Moderator dinsdag 6 september 2016 @ 14:32:01 #144
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_165126780
O+ Maar ik ga hem van 22 okt dus weer lekker ouderwets kijken als het op tv is.

(hmmm ik zie nu dat dat op zaterdag is dat is wel weer minder dan woensdag... )
LPs | CDs
pi_165126799
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 september 2016 14:32 schreef Bosbeetle het volgende:
O+ Maar ik ga hem van 22 okt dus weer lekker ouderwets kijken als het op tv is.
Kijk uit:
SPOILER: seizoen 2 spoiler!!!!!!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator dinsdag 6 september 2016 @ 14:41:49 #146
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_165126937
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 14:33 schreef Joezi het volgende:

[..]

Kijk uit:
SPOILER: seizoen 2 spoiler!!!!!!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Bosbeetle klinkt op kuttopic :') knop.
LPs | CDs
pi_165127016
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 september 2016 14:41 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

* Bosbeetle klinkt op kuttopic :') knop.
Sorry dat was flauw, mogen we het hier wel over seizoen 2 hebben of moeten we wachten op de NTR?
  Moderator dinsdag 6 september 2016 @ 14:50:27 #148
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_165127069
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 14:47 schreef Joezi het volgende:

[..]

Sorry dat was flauw, mogen we het hier wel over seizoen 2 hebben of moeten we wachten op de NTR?
Ga gewoon lekker verder ik volg wel weer als ik aan het kijken ben.
LPs | CDs
pi_165127078
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 14:47 schreef Joezi het volgende:

[..]

Dit is het USA topic, dus dat lijkt me wel vanzelfsprekend ;)
  woensdag 7 september 2016 @ 09:46:52 #150
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_165145960
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 23:19 schreef havanagila het volgende:

Ik hoop ook echt dat het niet die kant op gaat, doet me teveel denken aan (het latere) Prison Break en Heroes. Deze serie moet het juist hebben van het psychologische aspect gecombineerd met het realistische hacken. Dt is de charme en originaliteit ervan.

Dat gezegd hebbende, ben ik echt heel benieuwd naar het volledige verhaal van Whiterose. Waar je aan het eind van s1 dacht dat hij en Price buddies waren en dat hij/zij dus met Elliot speelde w.b. de 5/9 hack lijkt het nu juist andersom. Zijn motieven worden al iets duidelijker (E Corp uit de weg ruimen om zo zelf met China en / of Dark Army aan de macht te komen(?)) maar waar ik eerst dacht dat de Dark Army een soort ber hackers waren lijkt het nu meer een terroristische groepering en is Elliot dus juist degene die alles voor ze uitdenkt op het gebied van hacken. Alleen weet hij dat zelf weer niet :')

Ik ben er overigens nog steeds niet van overtuigd dat Tyrell Wellick dood is. Mr. Robot zegt dan wel dat hij hem heeft doodgeschoten maar dat zou zomaar weer gewoon iets kunnen zijn wat Elliot zichzelf heeft wijsgemaakt :+ Als hij in n of andere twist terug zou keren in het verhaal zou ik dat echt niet erg vinden, mis hem wel een beetje dit seizoen. Of heeft de acteur IRL andere verplichtingen en was dit de manier om hem (tijdelijk) uit de serie te schrijven?
Volgt: Better Call Saul | Girls | Modern Family | Mr. Robot | New Girl | OITNB | South Park | Stranger Things
Volgde: Angel | Breaking Bad | BtVS | Californication | Dexter | LOST | Nurse Jackie | OZ | Prison Break | The Office | Togetherness
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')