abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Sport maandag 2 november 2015 @ 14:48:06 #201
426493 crew  PippenScottie
pi_157269306
Lakers pick is top 3 protected dit jaar.
Als ze heel zwaar zuigen (of de lottery winnen, wat helemaal briljant zou zijn) gaat de pick naar Philadelphia.

Ik denk trouwens dat Kobe de ontwikkeling van Clarkson, Russell en Randle meer in de weg zit dan dat hij deze bevordert.
  maandag 2 november 2015 @ 15:03:53 #202
155103 Reanimation
Golden State!
pi_157269615
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 12:09 schreef D-Wade het volgende:
Houston we have a problem!
James Harden.....heerlijk om die man te zien falen. Wat een irritante speler om naar te kijken.

Heat ondanks de W toch nog heel wisselvallig. Eerste helft leek helemaal nergens op. Spo zal elke wedstrijd de juiste mix van spelers moeten vinden om de balans te houden tussen defense en offense. Whiteside met een big game was te verwachten zonder Howard. Winslow ook weer erg nuttig.
_O_ _O_

Helemaal mee eens, met die irritante head flails de hele tijd.
pi_157270021
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 14:48 schreef PippenScottie het volgende:
Lakers pick is top 3 protected dit jaar.
Als ze heel zwaar zuigen (of de lottery winnen, wat helemaal briljant zou zijn) gaat de pick naar Philadelphia.

Ik denk trouwens dat Kobe de ontwikkeling van Clarkson, Russell en Randle meer in de weg zit dan dat hij deze bevordert.
Zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben, nu worden ze min of meer geacht alle ballen bij hem in te leveren, en dat gaat dan toch ten koste van hun eigen creativiteit en vermogen zelf situaties op te lossen. Alleen staat Kobe tot nu toe echt als een drol te schieten, hij word prima gevoed, alleen doet ie er weinig mee.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_157270104
16 for 51 from the floor tot nu toe. :|W
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 2 november 2015 @ 15:32:36 #205
426493 crew  PippenScottie
pi_157270210
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 15:28 schreef Hathor het volgende:
16 for 51 from the floor tot nu toe. :|W
Zo begon hij vorig seizoen ook. Maar dan met nog meer FGA per wedstrijd.

You can't teach an old mamba new tricks.
pi_157274311
Jammer om Kobe zo te zien falen.Hij zit gewoon in een enorme kut situatie.
Lakers zijn geen contenders en om dan in zo een slecht team ook nog is een ondergeschikte rol te gaan spelen is al helemaal onacceptabel voor hem. Tuurlijk weet hij ook wel dat ie de ontwikkeling tegenzit van een paar jonge talenten maar dat is niet zijn fout maar van de management. Voordeel van dit allemaal is dat hij er wel zeker mee stopt als dit zo het hele seizoen doorgaat. Dat zou voor de Lakers wel een zege zijn.
Fijne wedstrijd trouwens van Randle...22-15-4-4 :D . Russell just looks lost on the court....
  maandag 2 november 2015 @ 18:53:40 #207
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_157274426
Miami lob city dit jaar? De Wade - Whiteside tandem zag er tof uit in de samenvatting.
  Redactie Sport maandag 2 november 2015 @ 19:05:31 #208
218273 crew  JayJay8
LA Lakers 8 / 24
pi_157274728
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 18:48 schreef D-Wade het volgende:
Jammer om Kobe zo te zien falen.Hij zit gewoon in een enorme kut situatie.
Lakers zijn geen contenders en om dan in zo een slecht team ook nog is een ondergeschikte rol te gaan spelen is al helemaal onacceptabel voor hem. Tuurlijk weet hij ook wel dat ie de ontwikkeling tegenzit van een paar jonge talenten maar dat is niet zijn fout maar van de management. Voordeel van dit allemaal is dat hij er wel zeker mee stopt als dit zo het hele seizoen doorgaat. Dat zou voor de Lakers wel een zege zijn.
Fijne wedstrijd trouwens van Randle...22-15-4-4 :D . Russell just looks lost on the court....
Randle beast💪💪💪. Russel komt er wel denk ik, heeft gewoon tijd nodig
pi_157274846
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 18:53 schreef pfaf het volgende:
Miami lob city dit jaar? De Wade - Whiteside tandem zag er tof uit in de samenvatting.
:Y
Die 2 hebben een dodelijke chemistry in de P&R. Wade is zo gevaarlijk naar de basket toe dat Hassan gewoon vrij kan rollen naar de basket. Gast heeft ook zo een enorme wingspan dat hij alles kan afmaken wat in de buurt komt van de basket.
pi_157283395
Rockets Heat gezien, wedstrijd van 2 helften hehe :D Houston 65 punten in 1e helft, slechts 24 in 2e helft... Franchise low of iig in de buurt denk ik? Miami speelde ook drama vond ik hoor. Bosh had tot het 4e kwart nog niet gescoord, terwijl hij het grootste gedeelte van de wedstrijd verdedigd werd door Ariza...

Anyway, leuke teams allebei, maar lang niet constant genoeg om echt leuke dingen te gaan laten zien. Neemt niet weg dat het mooie teams zijn om naar te kijken.

Tyler Johnson had nog een rebound trouwens waar je u tegen zei, dude heeft per wedstrijd één zo'n play waarvan je denkt; wtf, hoe hoog kan die gast wel niet springen?

En Westbrook met die putback, daaaaaaaamnn
Only the strong survive
pi_157284185
Het blijft me verbazen de 76 blijven scoren en toch zijn de odds onverminderd hoog, en zelfs hoger geworden, 2,80 even. Terwijl cleve stabiel blijft rond 1.50.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 3 november 2015 @ 06:57:03 #212
426493 crew  PippenScottie
pi_157284892
Een paar maanden geleden stond Memphis nog 2-1 voor in de conference semi's tegen de Warriors en had Golden State het heel moeilijk.
pi_157284994
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 06:57 schreef PippenScottie het volgende:
Een paar maanden geleden stond Memphis nog 2-1 voor in de conference semi's tegen de Warriors en had Golden State het heel moeilijk.
30 pt loss tegen CLE, nu 50 tegen GSW. Het wordt wel eens tijd voor conclusies daar. 142 jaar met dezelfde core spelen gaat niet werken, vooral niet als je to-taal geen shooting add. Dat grind it out heeft z'n plezier wel gehad.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 3 november 2015 @ 08:48:24 #214
426493 crew  PippenScottie
pi_157285505
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 07:28 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

30 pt loss tegen CLE, nu 50 tegen GSW. Het wordt wel eens tijd voor conclusies daar. 142 jaar met dezelfde core spelen gaat niet werken, vooral niet als je to-taal geen shooting add. Dat grind it out heeft z'n plezier wel gehad.
Record is nog 2-2 en de Grizzlies hebben een heel zwaar schedule de eerste weken.
Deze ploeg komt er nog wel, maar dat ze nooit fatsoenlijke schutters hebben aangetrokken is inderdaad onbegrijpelijk.

LeBron James jongste speler ooit met 25000 punten. Ruim anderhalf jaar jonger dan Kobe was.
Als James gemotiveerd en gezond blijft kan hij het record van Kareem bedreigen. Al denk ik dat James niet egoïstisch genoeg is om zulke persoonlijke mijlpalen na te streven. Dat is natuurlijk alleen maar een goede eigenschap.

Carmelo Anthony wordt 33e speler met 21000 punten. Daar gaan er ook nog veel volgen.

Duncan passeert John Stockton als speler met de meeste overwinningen voor één ploeg, 954 stuks.
Om dat aantal in perspectief te zien, dat zijn 19 seizoenen met 50 overwinningen. Dat is een vrij aardige samenvatting van Duncans carrière.
pi_157287166
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 15:25 schreef Hathor het volgende:

[..]

Zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben, nu worden ze min of meer geacht alle ballen bij hem in te leveren, en dat gaat dan toch ten koste van hun eigen creativiteit en vermogen zelf situaties op te lossen. Alleen staat Kobe tot nu toe echt als een drol te schieten, hij word prima gevoed, alleen doet ie er weinig mee.
Er is nog een factor waarom de Lakers (en dus de talenten Russell, Clarkson, Randle, Nance) worden tegengehouden in hun ontwikkeling: Byron Scott. Wat een waardeloze coach is dat zeg, gaat hij nu ook nog verkondigen dat hij de schotselectie van Kobe op dit moment prima vind. Wat een mafkees.

quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 08:48 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Record is nog 2-2 en de Grizzlies hebben een heel zwaar schedule de eerste weken.
Deze ploeg komt er nog wel, maar dat ze nooit fatsoenlijke schutters hebben aangetrokken is inderdaad onbegrijpelijk.
Ze gaan de play-offs ook wel halen. Ook kunnen ze van iedereen een serie winnen, maar 4? No way. Probleem is dat ze te lang gewacht hebben, Randolph en Allen zijn te oud om nog enige waarde te vertegenwoordigen en het aantrekken van Green heeft de laatste assests opgeslokt. Een offense met Gasol/Conley en wat 3&D spelers als Lee, had op lange termijn meer kunnen opleveren dan de post offense met Randolph en Gasol en mensen op de perimter staan die geen bal kunnen schieten.
  dinsdag 3 november 2015 @ 10:45:03 #216
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_157287346
Memphis was wel erg dramatisch tegen GSW.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 3 november 2015 @ 16:47:46 #217
426493 crew  PippenScottie
pi_157294789
Wat fun met Steph Curry stats. Sample size van 4 wedstrijden zegt natuurlijk weinig, maar...

3pm/game: 5,25.
3pt percentage: .491
fg percentage: .595
free throw percentage: .964
ppg: 37,0
steals pg: 2,5

En voor de advanced stats nerds:

PER: 50,4 (goddelijk)
True shooting %: .768 (goddelijk)
Offensive rating: 148,3
Defensive rating: 90,5
Win shares per 48 minutes: .648 (goddelijk)
Box plus/minus: 23,5

De Warriors hebben ook een NBA record gevestigd door de eerste 4 wedstrijden met gemiddeld 25 punten verschil te winnen.
pi_157297884
Ik ben niet eens zo zeer verrast door de hoogte van het verschil tussen de Warriors en de Grizzlies, ik fronste alleen even mijn wenkbrauwen toen ik zag dat Curry maar 3 assists had. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_157297923
quote:
Je moet alleen niet de echte Prince naast Lebron zetten, want dan weet je echt niet wat je ziet. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_157305263
Nou de Grizzlies hebben jullie gehoord. Mario Chalmers gaat wss richting de Grindhouse. Nog niet helemaal duidelijk voor wie maar Miami wil vooral wat salarissen van de boeken om de luxury tax bill te vermijden. Zou het wel jammer vinden ondanks ze wisselvallige spel.
  woensdag 4 november 2015 @ 03:16:19 #222
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_157307205
Pistons' bench liet gewoon een 25-2 run toe, ik snap niet dat je vijf bankspelers zo lang laat staan. En dat was het wel. :+

43-2 bench points, daar zit behoorlijk wat werk nog in. En Indiana liet zien dat ze natuurlijk gewoon een prima team hebben ook.

[ Bericht 10% gewijzigd door popolon op 04-11-2015 04:28:24 ]
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 4 november 2015 @ 04:40:58 #223
426493 crew  PippenScottie
pi_157307250
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 03:16 schreef popolon het volgende:
Pistons' bench liet gewoon een 25-2 run toe, ik snap niet dat je vijf bankspelers zo lang laat staan. En dat was het wel. :+

43-2 bench points, daar zit behoorlijk wat werk nog in. En Indiana liet zien dat ze natuurlijk gewoon een prima team hebben ook.
Andre Drummond though... _O_

Volgens mij wordt de Eastern Conference wel leuk dit seizoen. Brooklyn en Philadelphia zijn hopeloos, maar elke andere ploeg heeft nog alles om voor te spelen.
pi_157311867
Clippers vs Warriors vanavond, zou een lekkere pot moeten zijn.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_157315284
Zonder Cousins is het een kansloos verhaal bij de Kings. Dat Mclmore nog start vind ik ook wel raar, nog weinig goeds zien doen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')