abonnement Unibet Coolblue
pi_157177636
Het was een barre donderdagochtend, ik stond op, voelde mij wat grieperig maar gezien het gure weer was dit ook wel te verwachten. Dichte mist benaderde mij terwijl ik over de landweggetjes naar mijn werk reed. Het leek wel alsof het spookte, zwarte vogels vlogen van de parkeerplaats af voor het pand. Ik keek naar binnen, het was donker, de kleine lichtjes van de alarminstallatie knipperde. Gelukkig, mijn collega's hadden gisteravond dus wel het alarm aangezet, je wil niet weten wat voor ongure types dit soort panden aantrekken. Rustig stak ik de sleutel in het slot en draaide de deurknop om, ik kon gelukkig op tijd de code intoetsen, anders zouden de halfgare bosmongolen van het bewakingsbedrijf weer bellen. Terwijl ik door het pand liep gingen de lichten half aan en toen zag ik het: Het koffie-apparaat. Lampjes stonden te knipperen, godverdomme. Na het water te hebben bijgevuld, tyfte ik verse bonen in het apparaat. "Stervendehoerenkankerkoffieapparaat" dacht ik nog, natuurlijk moest het bakje met ranzig en schimmelend koffiewater nog geleegd worden. Vervolgens spuwde het apparaat mijn kopje vol met zwarte teer en heet water.

Ik genoot vervolgens van mijn derde bakje koffie.
pi_157177858
_O-
pi_157181176
3e op
Ik zwaai naar dieren.
pi_157181303
Het is nog steeds donderdag, ditmaal rond het lunch-uurtje, de collega's om mij heen lachen en eten hun broodjes op. Gezien mijn maag rammelde, rond een uur of twaalf, ben ik door mijn brood heen. Ik kijk haatdragend om mij heen terwijl ik zonder schaamte een schoon kopje uit de vergeelde kastjes in het keukentje pak. Ik kijk wederom naar het zwarte apparaat, hij probeert mij iets te vertellen. Langzaam loop ik, stap voor stap (met een klein huppeltje tussendoor), naar het zwarte koffie-apparaat, ik leg mijn oor tegen de zijkant. *HGGGGGGGGNNNGGGGGRRRR* doet het apparaat, ik kijk verschrikt op, collega's kijken mij aan. Zonder blikken of blozen pak ik het waterreservoir en vul ik deze bij door de kraan open te zetten. Het water giet er zonder spatten in, onwetende dat mijn volgende actie het indrukken van de koffie-knop zal zijn. Ik druk op de knop en vergeet mijn kopje, net op tijd zet ik met een machtige zwaai mijn kopje op zijn plek.

Lekker, het vijfde kopje van de dag. c_/
pi_157181345
quote:
11s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:02 schreef LompeHork het volgende:
Het is nog steeds donderdag, ditmaal rond het lunch-uurtje, de collega's om mij heen lachen en eten hun broodjes op. Gezien mijn maag rammelde, rond een uur of twaalf, ben ik door mijn brood heen. Ik kijk haatdragend om mij heen terwijl ik zonder schaamte een schoon kopje uit de vergeelde kastjes in het keukentje pak. Ik kijk wederom naar het zwarte apparaat, hij probeert mij iets te vertellen. Langzaam loop ik, stap voor stap (met een klein huppeltje tussendoor), naar het zwarte koffie-apparaat, ik leg mijn oor tegen de zijkant. *HGGGGGGGGNNNGGGGGRRRR* doet het apparaat, ik kijk verschrikt op, collega's kijken mij aan. Zonder blikken of blozen pak ik het waterreservoir en vul ik deze bij door de kraan open te zetten. Het water giet er zonder spatten in, onwetende dat mijn volgende actie het indrukken van de koffie-knop zal zijn. Ik druk op de knop en vergeet mijn kopje, net op tijd zet ik met een machtige zwaai mijn kopje op zijn plek.

Lekker, het vijfde kopje van de dag. c_/
Ben je collega van Werkman ofzo? Bij de betoncentrale?
Ik zwaai naar dieren.
pi_157181354
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:04 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ben je collega van Werkman ofzo? Bij de betoncentrale?
Neen, ik werk bij een IT-leverancier. We hebben goede koffie!
pi_157182534
4 :)
pi_157184346
4e op
Ik zwaai naar dieren.
pi_157184772
5e
Ik zwaai naar dieren.
pi_157187420
6e
Ik zwaai naar dieren.
pi_157188267
quote:
7s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 09:14 schreef LompeHork het volgende:
Het was een barre donderdagochtend, ik stond op, voelde mij wat grieperig maar gezien het gure weer was dit ook wel te verwachten. Dichte mist benaderde mij terwijl ik over de landweggetjes naar mijn werk reed. Het leek wel alsof het spookte, zwarte vogels vlogen van de parkeerplaats af voor het pand. Ik keek naar binnen, het was donker, de kleine lichtjes van de alarminstallatie knipperde. Gelukkig, mijn collega's hadden gisteravond dus wel het alarm aangezet, je wil niet weten wat voor ongure types dit soort panden aantrekken. Rustig stak ik de sleutel in het slot en draaide de deurknop om, ik kon gelukkig op tijd de code intoetsen, anders zouden de halfgare bosmongolen van het bewakingsbedrijf weer bellen. Terwijl ik door het pand liep gingen de lichten half aan en toen zag ik het: Het koffie-apparaat. Lampjes stonden te knipperen, godverdomme. Na het water te hebben bijgevuld, tyfte ik verse bonen in het apparaat. "Stervendehoerenkankerkoffieapparaat" dacht ik nog, natuurlijk moest het bakje met ranzig en schimmelend koffiewater nog geleegd worden. Vervolgens spuwde het apparaat mijn kopje vol met zwarte teer en heet water.

Ik genoot vervolgens van mijn derde bakje koffie.
quote:
11s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:02 schreef LompeHork het volgende:
Het is nog steeds donderdag, ditmaal rond het lunch-uurtje, de collega's om mij heen lachen en eten hun broodjes op. Gezien mijn maag rammelde, rond een uur of twaalf, ben ik door mijn brood heen. Ik kijk haatdragend om mij heen terwijl ik zonder schaamte een schoon kopje uit de vergeelde kastjes in het keukentje pak. Ik kijk wederom naar het zwarte apparaat, hij probeert mij iets te vertellen. Langzaam loop ik, stap voor stap (met een klein huppeltje tussendoor), naar het zwarte koffie-apparaat, ik leg mijn oor tegen de zijkant. *HGGGGGGGGNNNGGGGGRRRR* doet het apparaat, ik kijk verschrikt op, collega's kijken mij aan. Zonder blikken of blozen pak ik het waterreservoir en vul ik deze bij door de kraan open te zetten. Het water giet er zonder spatten in, onwetende dat mijn volgende actie het indrukken van de koffie-knop zal zijn. Ik druk op de knop en vergeet mijn kopje, net op tijd zet ik met een machtige zwaai mijn kopje op zijn plek.

Lekker, het vijfde kopje van de dag. c_/
_O-

Verdomme hork :')
pi_157191018
quote:
14s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:05 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Neen, ik werk bij een IT-leverancier. We hebben goede koffie!
PC-Oké?
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_157191064
quote:
7s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 21:03 schreef Simterklaas het volgende:

[..]

PC-Oké?
Was het maar zo'n feest, helaas een veel minder professionele partij.

Tevens 11e bakje inmiddels c_/ (maar dan nu Nespresso, omdat thuis)
pi_157191429
quote:
7s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 21:04 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Was het maar zo'n feest, helaas een veel minder professionele partij.
:')

quote:
7s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 21:04 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Tevens 11e bakje inmiddels c_/ (maar dan nu Nespresso, omdat thuis)
Tevens Jezus Gristus. _O-
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_157197587
1e op de laatste werkdag van de week c_/
pi_157197743
En 2! :)
pi_157197982
Hier net ook 2 op, in de trein.
pi_157197984
quote:
7s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 21:04 schreef LompeHork het volgende:

Tevens 11e bakje inmiddels c_/ (maar dan nu Nespresso, omdat thuis)
Jij en LV moeten vast en zeker wilde avonden hebben zo te horen
pi_157198035
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 08:14 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Jij en LV moeten vast en zeker wilde avonden hebben zo te horen
Jahoor, helemaal strak van de cafeïne :7

Tevens derde bakje van de laatste werkdag van de week. c_/
  Moderator vrijdag 30 oktober 2015 @ 09:32:20 #245
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_157198942
Nummer 1 nu pas! c_/
Heerlijk thuiswerken, goeie koffie en rustig aan opstarten 8-)
pi_157199567
Heerlijk zo af en toe kunnen thuiswerken _O_
Nr 3 staat af te koelen hier :)
pi_157203435
1e op
Ik zwaai naar dieren.
pi_157203593
Zo maar ff m'n eerste bakkie zetten.
Moeten zij weten
  Moderator vrijdag 30 oktober 2015 @ 14:11:16 #249
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_157203764
Ik heb eigenlijk niet geteld, dus kan best nog wel een bakkie pakken c_/
pi_157204253
2e
Ik zwaai naar dieren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')