abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_156926821
Lieve Arja, het hoeft inderdaad niets te betekenen. Kan je een vroege echo krijgen?
  zondag 18 oktober 2015 @ 19:27:26 #202
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_156927093
Helpt het als ik vertel dat mijn cryo uit icsi nu naast me op de bank zit en ik heel erg veel bloedverlies heb gehad? Gebruik je die kutpillen? Die kunnen bloedverlies veroorzaken. :*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_156927439
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 19:04 schreef Arja het volgende:
Bloedverlies :{
Sterkte :*
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 18:53 schreef Ereshkigal het volgende:
Oh gaddle dat is fijn provera is zo rommel heb er altijd veel last van volgens mij mag ik nu nog een dag of 4-5 en dan heb ik de kuur gehad...Veel succes met de clomid 150!!!
vrijdag de kijkoperatie ben benieuwd
Ik hoop dat er iets goeds uit je kijkoperatie komt. :*
pi_156927734
Gaddle en eresh succes!

Omdat het een cryo is en ik zelf geen hormonen aanmaak gebruik ik 15 utrogestan per dag en 5 progynova. Sta stijf van de hormonen.

Ik weet niet hoe vroeg ze iets op een echo zouden kunnen zien. Ik ben volgens mij morgen pas 5 weken
pi_156927966
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 19:04 schreef Arja het volgende:
Bloedverlies :{
Ik heb vrij heftig bloed verlies gehad. Het resultaat ligt nu te slapen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 18 oktober 2015 @ 20:13:31 #206
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_156928218
:* arja
Be happy with the little things in life
pi_156928252
@Arja, kan zijn dat je door de bollen
Bloedverlies hebt, hoor je wel vaker.
Vanaf week 6 kan er al hartactie te zien zijn .
pi_156928498
Vanaf week 5 tot week 26 heb ik hevige bloedingen gehad. Ze is nu 4,5 O+

En van die kutpillen kan je ook bloedverlies hebben.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_156929542
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 19:04 schreef Arja het volgende:
Bloedverlies :{
Niet de hoop verliezen hoor, het hoeft echt niets te betekenen. Al is het wel gewoon onzettend ruk en onzeker en en en. :*
pi_156929609
Arja
Ik had met Flint ook bloedverlies en had een echo met 5.4 weken en toen al een kloppend hartje...
Hou moed hoor!!! :*
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_156933795
Arja :* ik duim dat het de pillen zijn.

Hier ondertussen weer in de wachtweken. Merk dat ik me psychologisch steeds meer op ivf begin te richten. De komende twee pogingen gaan we zeker doen, maar ik verwacht er niet veel van. (maar eigenlijk moet deze maar raak zijn, dikke kans dat ik anders ongesteld wordt op Otjes verjaardag. )
pi_156947695
Vandaag 11 weken echo gehad O+, het hartje weer gezien, het voelt nu echt, we gaan het ook nu aan de buitenwereld vertellen O+
pi_156947723
Hoe gaat het met je Arja? Hopelijk is het bloeden gestopt :*
pi_156948679
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 17:00 schreef VintageGirl het volgende:
Vandaag 11 weken echo gehad O+, het hartje weer gezien, het voelt nu echt, we gaan het ook nu aan de buitenwereld vertellen O+

Wauw 11 weken alweer! Wat gaat het snel! Kun je er nu al iets meer van genieten?
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_156949039
@Eresh, ja snel gaat het al he, vind ik ook:-). Ja ik kan er nu meer van genieten:-) ondanks de misselijkheid en vermoeidheid, die ik graag voor lief neem:-)
pi_156949559
Spannend Arja, heb je al met het ziekenhuis overlegd? Sterkte :*

Wauw VG, 11 weken al weer, en wat heerlijk dat je het kan gaan vertellen! Hoe voel je je?

Vandaag heeft mijn man zaad ingeleverd voor een icsi-proefbewerking, volgende week de uitslag. Afhankelijk daarvan weten we hoe verder te gaan. Nu staan er nog veel te veel opties open: niets, ivf in eigen cyclus, gestimuleerde ivf, beiden met ICSI, pesa/mesa, tese... Ik weet dus eigenlijk nog niets. Het grote wachten dus, waar we het laatst over hadden. Wel een hele fijne fertiliteitsarts!
pi_156951415
@Mrs.Peel, ja dankje al 11 weken idd:-). Er valt een last van mijn schouder:-) ( door die onzekerheid die ik eerst had, had ik nergens geen zin in).

Maar spannende tijden dus voor je/ jullie:-), en een fijne fertiliteitsarts is altijd prettig:-)
pi_156955767
Arja. :*
VG wat goed! :*
pi_156955885
VintageGirl, ik kom even jompelen *O* Wat fijn deze mijlpaal en dat jullie het kunnen gaan vertellen!

Arja, ik blijf duimen voor je!
pi_156957308
Ophel, herkenbaar hoor dat je je mentaal voorbereidt op ivf en niks meer van iui verwacht. Hoe tof zou het zijn als ivf toch niet nodig is!

Mrs peel succes met het Grote Wachten

Vg: super dat je al 11 weken bent. Ik wens je een fijne zwangerschap.

Na dat beetje bloed van gister ben ik niks meer verloren. Nog een test gedaan en de streep knalt er zo mogelijk nog meer vanaf. Ook wel gebeld met de gyn. Ik mocht eventueel vrijdag al op controle maar dan zou er waarschijnlijk nog niks te zien zijn en zou ik me daar druk om maken. Ik heb de echo een paar dagen naar voren gehaald naar 2 november. Dat is al over 2 weken en dan zou er hart-actie moeten zijn. Nog even spannend dus, maar het blijft vast altijd spannend. Ik ga gewoon verder met dagelijks een stuk wandelen om mijn hoofd koel te houden en mijn baarmoeder doorbloed O+

[ Bericht 2% gewijzigd door Arja op 19-10-2015 22:57:31 ]
pi_156958725
Dankje dames:-)

Gelukkig Arja dat je geen bloed meer verloren hebt en de streep op de test fijn knalt:-). Dit zijn de moeilijke onzekere weken, veel afleiding zoeken:-) en ik duim voor een mooie echo die je mag hebben over 2 weken:-)
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 09:21:58 #222
437909 GVman
korte tekst
pi_156962094
Goedemorgen allen,

De eerste week zit er bij ons al weer op. Eigenlijk was dat de vierde week volgens de Freya calculator. Met mijn vrouw gaat alles prima. Beetje misselijk, zo nu en dan een klein krampje en wat sneller moe dan eerder. Inmiddels is Moeders voor Moeders ingeschakeld (die komen een dezer dagen langs), dus dan kunnen we nog weer wat hCG terugstoppen in het systeem. De zwangerschap begint nu wel door te dringen: het is ineens reëel, maar nog steeds vinden we het een wonder waar we heel dankbaar voor zijn.

Inmiddels ben ik er ook achter dat er allerlei dingen ineens niet meer mogen... Ook wanneer daar niet altijd een degelijke onderbouwing voor is (iets waar ik dan weer slecht tegen kan, hahaha...). Afijn, het zal er wel bij horen. We kunnen nog niets vertellen aan de buitenwereld, dus houden we ons een beetje op de vlakte met eten in gezelschap. Mijn vrouw drinkt toch al geen alcohol en roken doen we ook niet. Dus dat gaat allemaal goed.

@ Arja: wij lijken wel klonen... Jij op 2 november een echo, wij ook. Hmmmm, wij hebben het toch niet over dezelfde situatie? Toch??? :') Op 2 november gaan gaan we ook mijn situatie voorleggen aan androloog (hoe en wat nu verder). Gelukkig is het bloeden gestopt bij jou! Ik schrok wel even toen ik het las.

@VintageGirl: na hoeveel weken had jij echo waarbij een hartactiviteit te horen was? Wij zijn namelijk ook al erg benieuwd en kunnen niet wachten...

@Ereshkigal: succes!!

@ (mannen van) Gaddle en Mrs. Peel: sterkte en succes!!

En knuffels voor iedereen! (ook ook degenen die ik vergeten ben).
ruimte gereserveerd voor signature...
pi_156962436
@GVman, wat geweldig dat het goed gaat met jullie:-). Ik had een echo met 7 weken, toen had ik hartactiviteit ( bij mij toen ingepland zodat er zeker hartactiviteit zou zijn, eerder doen ze vaak niet). Maar het schijnt zelfs al eerder te kunnen, met 6,5 weken. Er zijn zelf vrouwen die met 5,5 week hartactiviteit hebben ( Eresh in dit topic).
pi_156965279
Ik lees hier zo geregeld nog even bij en nu las ik allemaal goed nieuws. Gvman en Arja gefeliciteerd! Arja, ik hoop dat het bloedverlies snel stopt :*

Een aantal kennen mij nog wel van ons eerste traject en na onze dochter heb ik me hier ook nog wel eens gemeld. Maar voelt onze wens voor een tweede soms zo ongepast, tussen sommigen de al zolang wachten op een eerste zwangerschap. Ik wou nu echter wel even de streepjesregen aanvullen. Na een jaar mmm (pcos, halve baarmoeder en verminderd zaadkwaliteit (antistoffen op zaad), met IUI pogingen (deels tijdens borstvoeding)en een pauze ivm cyste, is onze 6e poging raak! Een bloedtest heeft dat gisteren bevestigd.
Het blijft nog even spannend ivm een halve baarmoeder is er verhoogd risico op miskraam of andere complicaties, maar we staan er positief in.

DV wat klink je weer sterk, zoveel bewondering voor jou. Jij was al zoveel eerder dan ik aan de beurt... :@ Ik hoop echt dat jullie ook krijgen wat je wenst. :*

Alle anderen ook veel succes!
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 12:51:50 #225
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_156965441
Sull, wat leuk! *O* Gefeliciteerd! Hoop dat alles goed blijft gaan :*
pi_156965759
Sull wat tof! O+ *O* Ik duim voor je!
pi_156966752
Gv: we hadden de tp ook op dezelfde dag dus we lopen nu met alles gelijk.

Wat tot sull, gefeliciteerd! Je was welkom om te posten hoor en zeker niet de enige hier die voor een tweede kindje gaat/ging
pi_156968121
Gefeliciteerd sull!
pi_156968319
Sull welkom hier
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap
Had gewoon meegepraat
Hier zijn we ook aan het duimen draaien voor nog zo wondertje
Hoewel ik het minder heftig vond dan de eerste keer wordt ons traject nu juist ingewikkelder....
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 15:38:36 #230
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_156968988
Gefeliciteerd Sull! *O*

Streepjes O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156969113
@Stroop, ik kan mij voorstellen dat het een hele stap voor je is ICSI. Wij zijn er ´gewoon´ ingestapt, meteen het diepe ingedoken. Het was de enige optie om een tweede kind te kunnen krijgen, dus de keuze was snel gemaakt :) .

En gefeliciteerd Sull! Wij waren ook 1 van de mensen hier in dit topic die voor een tweede gingen :)

[ Bericht 1% gewijzigd door VintageGirl op 20-10-2015 16:00:41 ]
pi_156969817
Wat een efficiente dag stroop!

Ik denk dat het kijken is of je je goed genoeg voelt. 100% is bij mij niet haalbaar geweest als je zo'n groot verlangen en zo'n onzekerheid over de toekomst hebt. Misschien is 80% ook wel goed. En je kunt tussentijds altijd een pauze inlassen.

Maar als je nu al moeite zou hebben iedere dag je bed uit te komen, je stemmingswisselingen hebt, je relatie onder druk staat en je je werk niet aan kunt zou ik het niet doen.

Dus nagaan of het goed genoeg is, is mijn advies
pi_156973393
Gefeliciteerd Sull. Wat een geweldig nieuws.
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 19:26:51 #234
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_156973541
Sull, gefeliciteerd! *O*
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 21 oktober 2015 @ 00:16:31 #235
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_156983408
Sull *O* wauw gaaf gefeliciteerd

Stroopwafelmeisje, ik sluit me aan bij arja, kijk hoe het gaat, viel de eerste poging toch te zwaar dan kan je altijd een pauze inlassen. Ik zou haast zeggen go with the flow, maar als je al zo lang wacht ben je blij dat er actie is. Luister vooral naar jezelf en je innerlijke stem en overleg met je partner :*

VG *O* jeej wat fijn van de goede echo

En arja fijn dat het bloeden gestopt is :*
Be happy with the little things in life
pi_156990380
Sull wat fijn! Streepjes regen *O* *O* *O*

Ik heb mijn vakantie geboekt, normaal gesproken zijn er altijd streepjes als ik terugkom! Ik hoop deze keer ook want vele wachten al zo lang }:| Knuffel voor iedereen hier en :* . Ik voel me ook super opgeknapt vandaag ondanks om 5.15 wakker omdat er eeeeeeindelijk goed gezondheidsnieuws was van mijn schoonmama :)
  woensdag 21 oktober 2015 @ 19:27:40 #237
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_156998471
Arja fijn dat het bloedverlies is gestopt.

SWM
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_157014565
Sull! O+ Van harte! O+ *O*
pi_157014778
Sull, gefeliciteerd! *O*
pi_157026446
Thanx allemaal!

Stroopwafelmeisje, volg je gevoel... Dan krijg je geen spijt

:*
  donderdag 22 oktober 2015 @ 21:13:53 #241
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_157027151
Sull lees het nu pas! Wat ontzettend gaaf! Gefeliciteerd! *O* *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_157038561
Zo ik ben alweer geopereerd, vanochtend de kijkoperatie gehad. Alweer een poos terug op de kamer en voel me kiplekker, oké ik heb wel wat kramp in m'n buik maar niet ondraaglijk ofzo... Al gegeten en nu wachten op de gynaecoloog... Pff dat vind ik nog wel het ergste toch spannend wat de uitslag gaat zijn...
Duimen jullie voor een goede uitslag....
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 12:10:23 #243
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_157038655
:* ik duim voor een goede uitslag
Be happy with the little things in life
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 12:39:19 #244
437909 GVman
korte tekst
pi_157039083
Spannend Eresh!! Ik hoop op een goede uitslag.

Wij moeten steeds meer op onze tong bijten om onszelf niet voorbij te praten. Maar we willen echt pas na 2 november e.e.a. bekend gaan maken (dus na de eerste echo). Die periode tussen positieve test en eerste echo vindne we eigenlijk spannender dan het wachten op de testdag...

En Sull: we kenden elkaar nog niet van het topic, maar nu wel. Gefeliciteerd dat je ook weer mooi nieuws te melden hebt! *O*
ruimte gereserveerd voor signature...
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 13:25:10 #245
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_157040028
Ik duim Eresh.
Weet je al meer??
pi_157040381
Naar huis!!!
Baarmoeder was goed
Linker eileider perfect
Rechts zat hij dicht en was hij was verkleefd is nu deels open maar vraag is of hij nog werkt...
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_157040642
Eresh wat fijn dat het achter de rug is. Je kunt wel wat last krijgen van het gas, had ik nog wel een paar dagen last van ( onder ribbenboog).

Chanty, jij ook toch?

Gvman, nog niemand verteld?
pi_157040783
Eresh, gelukkig dat het goed is afgelopen de kijkoperatie. Hopelijk mag je gauw ook een positieve test ontvangen :*

GVman, ja ik ken het, een heel spannende tijd die aanbreekt, succes en ik duim alvast voor een goede echo op 2 nov. O+
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 13:59:31 #249
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_157040785
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 13:53 schreef Sull het volgende:
Eresh wat fijn dat het achter de rug is. Je kunt wel wat last krijgen van het gas, had ik nog wel een paar dagen last van ( onder ribbenboog).

Chanty, jij ook toch?

Gvman, nog niemand verteld?
Ja ik ook. Maar deze keer totaal ongepland in 1x zwanger ipv twee jaar gedoe. Blijkbaar weet mijn lijf nu hoe het moet O+ erg bijzonder maar niet zo bijzonder als de zwangerschappen die hier ontstaan!
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 15:14:45 #250
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_157042493
Chanty *O* geen idee of ik je al gefeliciteerd had, maar bij deze *O* wat fijn dat je lijf het nu wel lijkt te snappen.
En ik vind het toch bijzonder hoor :* juist omdat het de eerste keer niet meteen spontaan ging. Blijft het toch een wonder hoe het lijf in elkaar zit en het nu wel lijkt te snappen. Zo zie je maar weer hoe complex het lichaam eigenlijk toch is. Met de huidige wetenschap en technieken kunnen we heel veel, maar de innesteling moet een lichaam toch echt zelf doen, daar is totaal nog geen grip en zicht op hoe dat functioneerd
Be happy with the little things in life
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')