abonnement Unibet Coolblue
pi_156525512
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 16:26 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Mijn ex-vriendin mocht mij pas na maanden vertellen dat ze bij de geheime dienst werkte.

Dat vind ik vervelend, maar was geen belemmering voor de relatie.
Wauw, dat je voorbeeld :')
pi_156525570
Awhhhhh die TS :* :')
Moeten zij weten
  donderdag 1 oktober 2015 @ 17:24:53 #78
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156525648
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 17:18 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Wauw, dat je voorbeeld :')
Natuurlijk gelul, dat snapt iedereen. Maar wel mijn punt gemaakt.
pi_156525935
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 16:26 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Mijn ex-vriendin mocht mij pas na maanden vertellen dat ze bij de geheime dienst werkte.

Dat vind ik vervelend, maar was geen belemmering voor de relatie.
Nu zoek je de extremen op... in 99% van de gevallen is elk leugen in begin gewoon een waardeloos begin en desastreus.
  donderdag 1 oktober 2015 @ 17:58:15 #80
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156526290
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 17:39 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Nu zoek je de extremen op... in 99% van de gevallen is elk leugen in begin gewoon een waardeloos begin en desastreus.
Klopt. Ik beweer ook nergens iets anders.
pi_156527264
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 17:24 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Natuurlijk gelul, dat snapt iedereen. Maar wel mijn punt gemaakt.
Je kan extreem voorbeeld bedenken en je vindt een leugen louter prima. Flikker toch op man het is niet meer dan autistisch puberaal ik wil het laatste woord hebben.

Desbetreffende kan gewoon zeggen ik werk voor overheid. En mag daar nog niet te veel over uitwijden.
  donderdag 1 oktober 2015 @ 18:58:31 #82
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156527602
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 18:45 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Je kan extreem voorbeeld bedenken en je vindt een leugen louter prima. Flikker toch op man het is niet meer dan autistisch puberaal ik wil het laatste woord hebben.

Desbetreffende kan gewoon zeggen ik werk voor overheid. En mag daar nog niet te veel over uitwijden.
En jij vindt tegen iemand zeggen dat hij op moet flikkeren en autistisch puberaal is wel normaal? :') Nee, dan laat je je helemaal niet kennen.

Ik gaf vanaf het begin aan dat eerlijkheid natuurlijk de beste basis is, maar dat je best wel situaties kunt bedenken waarin eerlijkheid bij het begin van een relatie moeilijk of onmogelijk is. Ik zal een voorbeeld geven uit mijn eigen omgeving:

Een vriendin van me is op jonge leeftijd verkracht. Kreeg vervolgens op latere leeftijd (17 jaar) een relatie en haar vriend vroeg of ze nog maagd was. Nou, ik kan je vertellen dat niet één meisje van 17 op dat moment de waarheid gaat vertellen. En zij dus ook niet. Dat heeft ze pas 2 jaar later aangedurfd. Jij zou haar vervolgens natuurlijk meteen dumpen, want ze heeft gelogen, nietwaar?

Extreem voorbeeld? Zeg jij het maar. Misschien moet je zelf eens leren nadenken. In ieder geval voor je gaat schelden. :')
pi_156527683
Aan de andere kant heb ik ooit eens een eerste date gehad met een chick die vertelde dat ze nog niet eens zo heel lang geleden abortus had laten plegen.

Dat was ook wel het sein om het redelijk snel af te kappen zeg maar.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 1 oktober 2015 @ 19:05:14 #84
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156527774
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 19:01 schreef Caland het volgende:
Aan de andere kant heb ik ooit eens een eerste date gehad met een chick die vertelde dat ze nog niet eens zo heel lang geleden abortus had laten plegen.

Dat was ook wel het sein om het redelijk snel af te kappen zeg maar.
Maar als ze daar over gelogen had? En jullie hadden een relatie gekregen en ze had je jaren later verteld dat ze een abortus had gehad? Had je haar dan alsnog gedumpt?

Ik denk dat de reden van de abortus en hoe de zwangerschap tot stand is gekomen dan toch wel belangrijk zijn (uiteraard afhankelijk van je eigen geloofsovertuigingen op dat punt).
pi_156527854
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 19:05 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Maar als ze daar over gelogen had? En jullie hadden een relatie gekregen en ze had je jaren later verteld dat ze een abortus had gehad? Had je haar dan alsnog gedumpt?

Ik denk dat de reden van de abortus en hoe de zwangerschap tot stand is gekomen dan toch wel belangrijk zijn (uiteraard afhankelijk van je eigen geloofsovertuigingen op dat punt).
Van zoiets kan ik me voorstellen dat je het wat later ter sprake brengt. Na een aantal maanden bijvoorbeeld. Beetje not dun op een eerste date als je elkaar nog nauwelijks kent als je het mij vraagt _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 1 oktober 2015 @ 19:09:52 #86
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156527943
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 19:07 schreef Caland het volgende:

[..]

Van zoiets kan ik me voorstellen dat je het wat later ter sprake brengt. Na een aantal maanden bijvoorbeeld. Beetje not dun op een eerste date als je elkaar nog nauwelijks kent als je het mij vraagt _O-
Precies, iemand die dat op een eerste date verteld is waarschijnlijk nogal labiel. En zo zijn er nog wel meer dingen te bedenken. Daar hoef je echt niet zo veel fantasie voor te hebben.

Een vriendinnetje van mij vroeg ooit op de derde date of ik wel eens naar de hoeren was geweest. Nu ben ik daar nooit geweest, maar ik kan me voorstellen dat als je dat wel bent geweest, dat je daar dan over liegt. Zeker op date 3.
pi_156528106
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 19:09 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Precies, iemand die dat op een eerste date verteld is waarschijnlijk nogal labiel. En zo zijn er nog wel meer dingen te bedenken. Daar hoef je echt niet zo veel fantasie voor te hebben.

Een vriendinnetje van mij vroeg ooit op de derde date of ik wel eens naar de hoeren was geweest. Nu ben ik daar nooit geweest, maar ik kan me voorstellen dat als je dat wel bent geweest, dat je daar dan over liegt. Zeker op date 3.
Daar zou ik na 25 jaar huwelijk ook gewoon over blijven liegen hoor.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_156528114
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 19:07 schreef Caland het volgende:

[..]

Van zoiets kan ik me voorstellen dat je het wat later ter sprake brengt. Na een aantal maanden bijvoorbeeld. Beetje not dun op een eerste date als je elkaar nog nauwelijks kent als je het mij vraagt _O-
Heb een keer een meisje gedate die dat op date 1 zei.
  donderdag 1 oktober 2015 @ 19:16:16 #89
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156528159
quote:
10s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 19:14 schreef Caland het volgende:

[..]

Daar zou ik na 25 jaar huwelijk ook gewoon over blijven liegen hoor.
Volgens Kandijfijn heb je dan geen goede basis voor een huwelijk. Want dan heb je gelogen. :')

Natuurlijk is eerlijkheid de basis, maar als je altijd overal eerlijk over bent dan houdt geen één relatie het vol (of je hebt een fuckin saai leven).
pi_156528199
quote:
11s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 19:14 schreef thenxero het volgende:

[..]

Heb een keer een meisje gedate die dat op date 1 zei.
Klote he, dan zie je die eventuele one night stand bij geen klik ook gelijk in het water vallen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 1 oktober 2015 @ 19:20:52 #91
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156528299
quote:
15s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 19:17 schreef Caland het volgende:

[..]

Klote he, dan zie je die eventuele one night stand bij geen klik ook gelijk in het water vallen.
Anderzijds, als je d'r zwanger neukt hoef je niet bang te zijn dat je papa wordt. Ze staat in ieder geval open voor abortus.
pi_156528308
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 16:26 schreef BadderHaring het volgende:
Mijn ex-vriendin mocht mij pas na maanden vertellen dat ze bij de geheime dienst werkte.
:')
Jij wel turbo.

quote:
iemand die dat op een eerste date verteld
:')

quote:
Een vriendin van me is op jonge leeftijd verkracht. Kreeg vervolgens op latere leeftijd (17 jaar) een relatie en haar vriend vroeg of ze nog maagd was. Nou, ik kan je vertellen dat niet één meisje van 17 op dat moment de waarheid gaat vertellen. En zij dus ook niet. Dat heeft ze pas 2 jaar later aangedurfd. Jij zou haar vervolgens natuurlijk meteen dumpen, want ze heeft gelogen, nietwaar?
Het lijkt mij wel redelijk essentieel dat je zoiets deelt voordat je twee jaar samen bent ja.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  donderdag 1 oktober 2015 @ 19:22:52 #93
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156528367
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 19:21 schreef nostra het volgende:

[..]

Jij wel turbo.

Zoals aangegeven, dat was gelul natuurlijk.
quote:
Het lijkt mij wel redelijk essentieel dat je zoiets deelt voordat je twee jaar samen bent ja.
Ik zou niet weten waarom dat essentieel zou moeten zijn. Ik denk dat je daar pas over kunt oordelen als je zelf in die situatie zit of in ieder geval alle ins en outs weet.
pi_156528456
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 19:22 schreef BadderHaring het volgende:
Ik zou niet weten waarom dat essentieel zou moeten zijn.
Bijvoorbeeld omdat dat blijkbaar een erg diepgeworteld trauma is bij dat meisje, dat hun seksleven en de manier van communicatie erg kan beïnvloeden. Het heeft nogal wat egoïstisch over zich om dat voor je partner te verzwijgen gedurende zo'n lange periode en dan heb ik het natuurlijk niet over de eerste wijntjes die je samen drinkt nee.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  donderdag 1 oktober 2015 @ 19:28:45 #95
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156528553
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 19:25 schreef nostra het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld omdat dat blijkbaar een erg diepgeworteld trauma is bij dat meisje, dat hun seksleven en de manier van communicatie erg kan beïnvloeden. Het heeft nogal wat egoïstisch over zich om dat voor je partner te verzwijgen gedurende zo'n lange periode en dan heb ik het natuurlijk niet over de eerste wijntjes die je samen drinkt nee.
Juist omdat het diepgeworteld is het natuurlijk onzinnig om haar te verwijten om dat pas later te vertellen. Sterker nog, ik vind het egoïstisch als je, wanneer ze het eindelijk durft te vertellen, gaat lopen zeiken over het feit dat ze het niet eerder heeft verteld.

Maar hey, dat ben ik hoor. Daar mag iedereen anders over denken. Het lijkt me in ieder geval helder dat het niet iets is wat je in de eerste weken makkelijk even ter sprake brengt. Maar volgens Kandijfijn moet dat wel hoor, anders heeft je relatie geen basis.

En wat je dan uiteindelijk op tijd vindt, dat zal persoonlijk zijn voor degene die het hoort en afhankelijk van het trauma.
pi_156528621
quote:
15s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 19:17 schreef Caland het volgende:

[..]

Klote he, dan zie je die eventuele one night stand bij geen klik ook gelijk in het water vallen.
Het vage is ook dat ze zei dat ze seks tegen haar zin had gehad, en dat ze achteraf moest huilen, maar dat het geen verkrachting was. Ik heb nog even de definitie van verkrachting erop nagelezen, maar in mijn boekje is dat verkrachting. Alhoewel zij soms ook zo vaag deed dat ik ook wel weer snap dat die jongen nou ook niet meer wist wat ze wilde.

Maar goed, dan zijn eventuele avances al direct best wel awkward inderdaad. Toen ze een keer een paniekaanval kreeg toen ik haar een knuffel gaf, leek het me beter om wat afstand te nemen. :P
  donderdag 1 oktober 2015 @ 19:31:49 #97
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156528666
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 19:30 schreef thenxero het volgende:

[..]

Het vage is ook dat ze zei dat ze seks tegen haar zin had gehad, en dat ze achteraf moest huilen, maar dat het geen verkrachting was. Ik heb nog even de definitie van verkrachting erop nagelezen, maar in mijn boekje is dat verkrachting. Alhoewel zij soms ook zo vaag deed dat ik ook wel weer snap dat die jongen nou ook niet meer wist wat ze wilde.

Maar goed, dan zijn eventuele avances al direct best wel awkward inderdaad.
Misschien denkt zij bij verkrachting aan geweld en gebeurde dit meer onder psychische druk. Natuurlijk is het dan ook verkrachting, maar ze was misschien niet zo snugger?
pi_156528677
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 19:28 schreef BadderHaring het volgende:
Juist omdat het diepgeworteld is het natuurlijk onzinnig om haar te verwijten om dat pas later te vertellen.
Nou goed, dan verschillen we daar van mening over. Ik vind twee jaar nogal een lange tijd en het verzwijgen ook een nogal groot risico.

quote:
Maar volgens Kandijfijn moet dat wel hoor, anders heeft je relatie geen basis.
Die vent heeft het over bewust voorliegen, dat is nogal wat anders dan niet vertellen dat je naar de hoeren bent geweest of niet meteen zelf beginnen over je verkrachtingsverleden.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_156528692
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 19:31 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Misschien denkt zij bij verkrachting aan geweld en gebeurde dit meer onder psychische druk. Natuurlijk is het dan ook verkrachting, maar ze was misschien niet zo snugger?
Hoogintelligent, maar geen sociaal wonder.
  donderdag 1 oktober 2015 @ 19:33:21 #100
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156528705
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 19:32 schreef nostra het volgende:

[..]

Nou goed, dan verschillen we daar van mening over. Ik vind twee jaar nogal een lange tijd en het verzwijgen ook een nogal groot risico.

[..]

Die vent heeft het over bewust voorliegen, dat is nogal wat anders dan niet vertellen dat je naar de hoeren bent geweest of niet meteen zelf beginnen over je verkrachtingsverleden.
Maar in beide gevallen werd er ronduit naar gevraagd. Als je dan niet de waarheid verteld, dan lieg je dus.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')