abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 30 september 2015 @ 18:54:18 #1
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_156503136
Dit topic is bedoeld als algemeen topic over de verschillende complotten die op BNW besproken worden en de samenhang ertussen. De hoeveelheid hoaxes, false flags, artikelen van Martin Vrijland, speekselproductie van Alex Jones en de grijze haren van Obomba groeit met de dag en vandaar de ruimte deze te bespreken.

Er zijn er nogal wat veel bekend en minder bekend.
Hier kan je ook terecht met minder bekende complotten, zodat er niet een volledig nieuw topic voor aangemaakt hoeft te worden.

Als aanzet voor het topic een prima overzichtsvideo van Andy Thomas, een man die op YouTube zijn alternatieve visies verkondigt, met welke je het niet allemaal eens hoeft te zijn. Maar dat pleit niet tegen dit overzicht, check Wikipedia en andere bronnen voor de -vele bij mij voorheen onbekende of onderbelichte- historische complotten.

Dit topic is bedoeld als INHOUDELIJKE, en brede besprekingsplek voor de al dan niet bestaande complotten die ons nu en in de geschiedenis bezighouden.

Onderstaand filmpje is een prima eye-opener voor mensen die niet meteen in complotten geloven, kijk het en je zal vermoedelijk anders tegen bepaalde zaken aan gaan kijken.
Een echte aanrader voor iedereen ^O^


Een aantal complotten die waar bleken te zijn
http://www.cracked.com/ar(...)tually-happened.html
http://www.cracked.com/ar(...)tually-happened.html


Natuurlijk is niet alles gelijk waar, de bedoeling van dit topic en natuurlijk eigenlijk heel bnw is hierover te discussieren :)

en

omdat er geen topic voor is!
Maar toch 1 die af en toe weer eens op komt dagen :P

Ultieme conspiracy video:
https://www.youtube.com/p(...)Rnx6ikufsX9unhiNaVMc
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  woensdag 30 september 2015 @ 19:00:32 #2
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_156503338
Poetin was in gesprek. Ik fiets wel even naar zijn dochter toe.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_156503383
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 16:45 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik heb het niet over een land. Ik heb het over bepaalde westerse groepen. Je moet je niet zo blind staren op het land.

Maar fyi ik vind die hele zionistische lobby een heel eng groepje. Ze hebben notabene genocide gepleegd op de palestijnen....
Maar waar zijn de voorbeelden van groeperingen die deze terroristen sponsoren, die vraag ontwijk je weer eens?
  woensdag 30 september 2015 @ 19:22:55 #4
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156503920
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 19:02 schreef Chewie het volgende:

[..]

Maar waar zijn de voorbeelden van groeperingen die deze terroristen sponsoren, die vraag ontwijk je weer eens?
Dat de VS terroristen sponsort (of, oh ja, tijdens de sponsoring zijn het natuurlijk rebellen en vrijheidsstrijders.) is gewoon publiekelijk bekend.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_156504016
quote:
10s.gif Op woensdag 30 september 2015 19:22 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat de VS terroristen sponsort (of, oh ja, tijdens de sponsoring zijn het natuurlijk rebellen en vrijheidsstrijders.) is gewoon publiekelijk bekend.
Jawel maar Japie had het specifiek over groeperingen en juist niet over landen.

En ook nog eens over IS
pi_156504143
quote:
13s.gif Op woensdag 30 september 2015 18:51 schreef Izzy73 het volgende:
According to the founding father of Zionism Theodore Herzl, “the area of the Jewish State stretches: “From the Brook of Egypt to the Euphrates.” According to Rabbi Fischmann, “The Promised Land extends from the River of Egypt up to the Euphrates, it includes parts of Syria and Lebanon.”
Allemaal toeval natuurlijk

Ja er zijn wat regime changes geweest. Ja er zijn wat oorlogen gevoerd in die regio maar dat staat compleet los van elkaar
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 30 september 2015 @ 19:51:41 #7
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_156504605
quote:
10s.gif Op woensdag 30 september 2015 19:31 schreef Ali_boo het volgende:
Allemaal toeval natuurlijk

Ja er zijn wat regime changes geweest. Ja er zijn wat oorlogen gevoerd in die regio maar dat staat compleet los van elkaar
Lijkt me geen toeval nee:

While some Zionists were careful not to claim more than Palestine the aspiration for a much bigger area was being openly expressed at the time of the formation of Israel, and was presented to the UN Special Committee of Enquiry on 9 July 1947 by Rabbi Fischmann, member of the Jewish Agency for Palestine.

Zionist denials
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_156505143
quote:
13s.gif Op woensdag 30 september 2015 18:48 schreef Izzy73 het volgende:
Ook er treurig trouwens, net in het nieuws:

Rusland is vandaag begonnen met bombardementen in Syrië, en meteen bij de filmpjes melden dat het niet zeker is of de bommen van Rusland zijn of het regeringsleger van Syrië. En dat het niet duidelijk is of de bombardementen gericht waren tegen IS of burgers. ;(
Dat zeggen ze nooit over bombardementen van westerse landen. Geen woorden voor deze doorzichtige propaganda.
Je zou beter verwacht van al hi-tech,pin-point precision bommen dat we ook zoveel van horen.
Kan ook 'n heleboel vuurwerken,bewerkte beelden dat we op TV zien.imo.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 30 september 2015 @ 20:30:39 #9
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_156505568
Als je serieus interesse hebt om een bron te lezen waarin staat dat IS door het westen is gecreëerd dan is dat erg eenvoudig:
Start Google en typ in de zoekbalk. ISIS western creation het internet puilt uit met berichten hierover.

[ Bericht 0% gewijzigd door Izzy73 op 30-09-2015 20:36:18 ]
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_156505816
quote:
11s.gif Op woensdag 30 september 2015 20:30 schreef Izzy73 het volgende:
Als je serieus interesse hebt om een bron te lezen waarin staat dat IS door het westen is gecreëerd dan is dat er eenvoudig:
Start Google en typ in de zoekbalk. ISIS western creation het internet puilt uit met berichten hierover.
Maar dat is niet hetzelfde als bewijs zeggen te hebben, op het internet kun je van alles claimen en genoeg mensen trappen er in.

(Zo hadden we laatst op het werk een paar sukkels die de batterij van hun mobieltje gesloopt hadden omdat er een chip op zou zitten die je foto's opslaat,dat hadden ze gezien op facebook en youtube)
  woensdag 30 september 2015 @ 20:40:59 #11
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_156505872
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 20:39 schreef Chewie het volgende:

[..]

Maar dat is niet hetzelfde als bewijs zeggen te hebben, op het internet kun je van alles claimen en genoeg mensen trappen er in.

(Zo hadden we laatst op het werk een paar sukkels die de batterij van hun mobieltje gesloopt hadden omdat er een chip op zou zitten die je foto's opslaat,dat hadden ze gezien op facebook en youtube)
En de media en politici kunnen ook van alles claimen en daar trappen mensen ook in....
Feyenoord!
pi_156505896
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 20:40 schreef Japie77 het volgende:

[..]

En de media en politici kunnen ook van alles claimen en daar trappen mensen ook in....
Ja idioten genoeg op de wereld.
  woensdag 30 september 2015 @ 20:51:49 #13
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_156506268
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 20:39 schreef Chewie het volgende:

[..]

Maar dat is niet hetzelfde als bewijs zeggen te hebben, op het internet kun je van alles claimen en genoeg mensen trappen er in.

(Zo hadden we laatst op het werk een paar sukkels die de batterij van hun mobieltje gesloopt hadden omdat er een chip op zou zitten die je foto's opslaat,dat hadden ze gezien op facebook en youtube)
Tsja, als je er lange tijd veel over leest en daarnaast de ontwikkelingen volgt in het Midden Oosten. Kan je weinig anders concluderen dan dat de kans wel erg groot is dat IS inderdaad een proxy leger is en dat het westen er niet op uit is om ze uit te schakelen.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_156506554
quote:
11s.gif Op woensdag 30 september 2015 20:30 schreef Izzy73 het volgende:
Als je serieus interesse hebt om een bron te lezen waarin staat dat IS door het westen is gecreëerd dan is dat erg eenvoudig:
Start Google en typ in de zoekbalk. ISIS western creation het internet puilt uit met berichten hierover.
Dogstar,ISIS.Isis the goddess,ik kan 't niet sirius nemen.
(did u see that?)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 30 september 2015 @ 21:08:41 #15
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_156506943
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 20:59 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dogstar,ISIS.Isis the goddess,ik kan 't niet SIRIUS nemen.
(did u see that?)
Haha goeie, vergeet ook niet de tempel van ISIS op Philae (en de Rosetta met een camera genaamd Osiris) :)
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_156507017
Mijn siamees heet ook Isis en nu is haar naam bevuild ;(
Conscience do cost.
pi_156507267
quote:
14s.gif Op woensdag 30 september 2015 21:08 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Haha goeie, vergeet ook niet de tempel van ISIS op Philae (en de Rosetta met een camera genaamd Osiris) :)
Ik heb me niet erg veel in verdiept - niet echt genoeg tijd en ik vind 't 'n beetje te 'spooky'.(even for me)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_156507616
en vergeetr ook niet osiris het skatemerk met een logo dat verdacht veel op het logo van de tau lijkt met als motto "for the greater good"

osiris:


tau:


maar dan op z'n kop, for the greater evil????
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  donderdag 1 oktober 2015 @ 08:09:36 #19
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156516694
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 21:22 schreef oompaloompa het volgende:
en vergeetr ook niet osiris het skatemerk met een logo dat verdacht veel op het logo van de tau lijkt met als motto "for the greater good"

osiris:
[ afbeelding ]

tau:
[ afbeelding ]

maar dan op z'n kop, for the greater evil????
zijn we niet een beetje in de war?

Osiris is een godheid uit de Egyptische mythologie. Hij was de zoon van Geb, de god van de aarde, en diens zuster Noet, godin van de hemel. Hij werd de eerste koning van het Oude Egypte. Zijn vrouw, tevens zijn zuster, was Isis.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_156517669
Met dank aan wiki.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Osiris_(mythologie)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 1 oktober 2015 @ 09:52:14 #21
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156517705
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 09:49 schreef Tingo het volgende:
Met dank aan wiki.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Osiris_(mythologie)
Plagiaat!
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 1 oktober 2015 @ 09:52:47 #22
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156517715
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 09:49 schreef Tingo het volgende:
Met dank aan wiki.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Osiris_(mythologie)
Ja klopt maar ik leg de link niet helemaal.
Maar goed voor mij is dat een beetje basis kennis, (ook voor fans van stargate) excuus dat geld natuurlijk niet voor iedereen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 1 oktober 2015 @ 09:55:59 #23
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156517760
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 09:52 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja klopt maar ik leg de link niet helemaal.
Maar goed voor mij is dat een beetje basis kennis, (ook voor fans van stargate) excuus dat geld natuurlijk niet voor iedereen.
Nja, juist omdat het letter voor letter overgenomen is van wikipedia zeg maar. Boeit verder ook niet.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 1 oktober 2015 @ 10:14:14 #24
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156518037
quote:
6s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 09:55 schreef jogy het volgende:

[..]

Nja, juist omdat het letter voor letter overgenomen is van wikipedia zeg maar. Boeit verder ook niet.
Ik snap alleen niet wat osiris hier mee van doen heeft!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 1 oktober 2015 @ 10:30:32 #25
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_156518269
quote:
2s.gif Op woensdag 30 september 2015 20:51 schreef Izzy73 het volgende:
Tsja, als je er lange tijd veel over leest en daarnaast de ontwikkelingen volgt in het Midden Oosten.
Ergens lange tijd veel over lezen is natuurlijk ook geen garantie voor waarheidsbevinding. Meer voor hersenspoeling. :D
Als je daarnaast ook nog eens vanuit eenzijdige bronnen de 'actualiteiten' volgt is het natuurlijk helemaal snel gedaan...
quote:
Kan je weinig anders concluderen dan dat de kans wel erg groot is dat IS inderdaad een proxy leger is en dat het westen er niet op uit is om ze uit te schakelen.
Je kunt heel veel concluderen. Ook dat maakt dingen niet per sé waar. :)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 1 oktober 2015 @ 11:08:06 #26
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156518833
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 10:14 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik snap alleen niet wat osiris hier mee van doen heeft!
Daar heb je wel een punt inderdaad.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_156518876
quote:
11s.gif Op woensdag 30 september 2015 20:30 schreef Izzy73 het volgende:
Als je serieus interesse hebt om een bron te lezen waarin staat dat IS door het westen is gecreëerd dan is dat erg eenvoudig:
Start Google en typ in de zoekbalk. ISIS western creation het internet puilt uit met berichten hierover.
Ook weer een perfect voorbeeld van zoeken naar informatie wat al in je straatje past, weinig objectief.
  donderdag 1 oktober 2015 @ 11:25:54 #28
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156519120
quote:
14s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 10:30 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ergens lange tijd veel over lezen is natuurlijk ook geen garantie voor waarheidsbevinding. Meer voor hersenspoeling. :D
Als je daarnaast ook nog eens vanuit eenzijdige bronnen de 'actualiteiten' volgt is het natuurlijk helemaal snel gedaan...

[..]

Je kunt heel veel concluderen. Ook dat maakt dingen niet per sé waar. :)
Nogmaals, het is bijna algemeen bekend dat de VS en de rest van het westen een zware hand had in het helpen van de proto-ISIS en ze wisten wat er kon gebeuren. Hieronder een zwaar gecensureerd vrijgegeven rapport iig.

http://www.judicialwatch.(...)-final-version11.pdf

http://www.washingtonsblo(...)reation-of-isis.html
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 1 oktober 2015 @ 11:27:05 #29
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_156519145
quote:
14s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 11:25 schreef jogy het volgende:
Nogmaals, het is bijna algemeen bekend dat de VS en de rest van het land een zware hand had in het helpen van de proto-ISIS en ze wisten wat er kon gebeuren. Hieronder een zwaar gecensureerd vrijgegeven rapport iig.
Nogmaals: Dat heb ik ook nooit ontkend (sterker nog, dat roep ik al tijden) en dat is héél wat anders dan IS = CIA. Of IS = Mossad. ;)

Of nog mooier. IS bestaat niet.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 1 oktober 2015 @ 11:27:34 #30
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156519154
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 11:10 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ook weer een perfect voorbeeld van zoeken naar informatie wat al in je straatje past, weinig objectief.
Gericht zoeken in Google is alleen maar goed en daarna kan je de echte gekkigheid eruit filteren.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_156519234
quote:
14s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 11:27 schreef jogy het volgende:

[..]

Gericht zoeken in Google is alleen maar goed en daarna kan je de echte gekkigheid eruit filteren.
Hangt er vanaf, dit is duidelijk zoeken naar informatie die al bij je standpunt past.

Dat de VS en SU/Rusland (voornamelijk die 2) een hand hebben gehad in de huidige situatie is zoals SicSicSic al zei compleet anders dan dat die organisaties er door gecreëerd zijn.
  donderdag 1 oktober 2015 @ 11:34:54 #32
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156519281
quote:
14s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 11:27 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Nogmaals: Dat heb ik ook nooit ontkend (sterker nog, dat roep ik al tijden) en dat is héél wat anders dan IS = CIA. Of IS = Mossad. ;)

Of nog mooier. IS bestaat niet.
Och met 8,5 biljoen 'verdwenen dollars' vanuit de Pentagon kan veel gedaan worden en houden ze ook nog eens die geroemde 'plausible deniability' in stand. http://www.reuters.com/investigates/pentagon/#article/part2
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 1 oktober 2015 @ 11:48:45 #33
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_156519501
quote:
6s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 11:34 schreef jogy het volgende:
Och met 8,5 biljoen 'verdwenen dollars' vanuit de Pentagon kan veel gedaan worden en houden ze ook nog eens die geroemde 'plausible deniability' in stand. http://www.reuters.com/investigates/pentagon/#article/part2
Als dat allemaal naar ondersteuning van rebellen in Syrië is gegaan :D tegenover de 130 miljoen of zo dollars die er officieel naartoe zijn of zouden gaan... Ja.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 1 oktober 2015 @ 13:00:48 #34
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156520600
quote:
6s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 11:48 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Als dat allemaal naar ondersteuning van rebellen in Syrië is gegaan :D tegenover de 130 miljoen of zo dollars die er officieel naartoe zijn of zouden gaan... Ja.
Bidden ze in de islam nou naar het oosten of het westen? Dan ben ik alvast voorbereid :@.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 1 oktober 2015 @ 13:01:30 #35
66825 Reya
Fier Wallon
pi_156520610
quote:
9s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 13:00 schreef jogy het volgende:

[..]

Bidden ze in de islam nou naar het oosten of het westen? Dan ben ik alvast voorbereid :@.
Ligt eraan waar je je bevindt.
  donderdag 1 oktober 2015 @ 13:02:10 #36
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156520620
quote:
2s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 13:01 schreef Reya het volgende:

[..]

Ligt eraan waar je je bevindt.
Oh ja, richting Mekka inderdaad. Hebben ze vast wel een appje voor.

edit: ha! https://play.google.com/s(...)i.meccacompass&hl=nl
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 1 oktober 2015 @ 13:03:07 #37
66825 Reya
Fier Wallon
pi_156520635
quote:
14s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 13:02 schreef jogy het volgende:

[..]

Oh ja, richting Mekka inderdaad. Hebben ze vast wel een appje voor.
Als die nog niet bestaat zou je daar nog best wat aan kunnen verdienen.
  donderdag 1 oktober 2015 @ 13:06:46 #38
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_156520682
quote:
9s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 13:00 schreef jogy het volgende:
Dan ben ik alvast voorbereid :@.
Ik zou me niet zoveel zorgen maken; de CIA heeft namelijk niets te maken met die 8.5 vermiste biljoenen van het Pentagon.

Dus IS is nog steeds geen CIA :P
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 1 oktober 2015 @ 13:15:48 #39
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156520814
quote:
14s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 13:06 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik zou me niet zoveel zorgen maken; de CIA heeft namelijk niets te maken met die 8.5 vermiste biljoenen van het Pentagon.

Dus IS is nog steeds geen CIA :P
Geef het drieletterige beestje een naam en ze moeten toch een redelijk plausibele verklaring geven over het geld natuurlijk. Heel kort gezegd kan je niet zeggen dat de CIA niets met het geld te maken heeft als ze niet weten waar het nou is, toch?

( Ik ben overigens niet echt bang voor IS hoor, je hebt meer kans om 2 keer geraakt te worden door de bliksem én de loterij te winnen dan om te komen door een stelletje dwazen van IS, in Nederland dan.)
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_156520903
Aangezien dit toch het algemene topic is,

Is er ook niet ergens een topic over Nostradamus, en het verbaasd mij dat Nostradamus hier nog niet zo veel voorbij is gekomen.

Nostradamus beschreef toch dat de oorlog zou beginnen in het midden-oosten?
Nu vraag ik mij af of er al weer meer uitspraken van hem te vertalen zijn naar hedendaagse gebeurtenissen.

En ja ik weet, zijn manier van schrijven kan je op vele manieren opvatten, aangezien het in oud Frans dialect is geschreven, en het meer als metafoor werd omschreven.

Maar het blijft wel een mooi onderwerp.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  donderdag 1 oktober 2015 @ 13:22:41 #41
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_156520915
quote:
14s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 13:15 schreef jogy het volgende:
Geef het drieletterige beestje een naam en ze moeten toch een redelijk plausibele verklaring geven over het geld natuurlijk.
Natuurlijk! :D Maar noem het dan DIA, of...
Nog een (algemeen) stukje commentaar over (veel) conspiracies. Ze zijn allemaal de schuld van de CIA terwijl de CIA eigenlijk maar klein bier is. Fucking inspiratieloos! :D
quote:
Heel kort gezegd kan je niet zeggen dat de CIA niets met het geld te maken heeft als ze niet weten waar het nou is, toch?
In die lijn kan ik er ook verantwoordelijk voor zijn :D *O*
Punt is dat de CIA niet onder The Department of Defense valt en dus geen geld krijgt van het Pentagon. Sterker, ze hebben 'ruzie' en een enorme onderlinge concurrentie :D
quote:
( Ik ben overigens niet echt bang voor IS hoor, je hebt meer kans om 2 keer geraakt te worden door de bliksem én de loterij te winnen dan om te komen door een stelletje dwazen van IS, in Nederland dan.)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 1 oktober 2015 @ 13:24:57 #42
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156520950
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 13:21 schreef schommelstoel het volgende:
Aangezien dit toch het algemene topic is,

Is er ook niet ergens een topic over Nostradamus, en het verbaasd mij dat Nostradamus hier nog niet zo veel voorbij is gekomen.

Nostradamus beschreef toch dat de oorlog zou beginnen in het midden-oosten?
Nu vraag ik mij af of er al weer meer uitspraken van hem te vertalen zijn naar hedendaagse gebeurtenissen.

En ja ik weet, zijn manier van schrijven kan je op vele manieren opvatten, aangezien het in oud Frans dialect is geschreven, en het meer als metafoor werd omschreven.

Maar het blijft wel een mooi onderwerp.
voorspellingen topic TRU :P

en anders misschien idee voor nieuw topic!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 1 oktober 2015 @ 13:27:09 #43
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156520996
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 13:21 schreef schommelstoel het volgende:
Aangezien dit toch het algemene topic is,

Is er ook niet ergens een topic over Nostradamus, en het verbaasd mij dat Nostradamus hier nog niet zo veel voorbij is gekomen.

Nostradamus beschreef toch dat de oorlog zou beginnen in het midden-oosten?
Nu vraag ik mij af of er al weer meer uitspraken van hem te vertalen zijn naar hedendaagse gebeurtenissen.

En ja ik weet, zijn manier van schrijven kan je op vele manieren opvatten, aangezien het in oud Frans dialect is geschreven, en het meer als metafoor werd omschreven.

Maar het blijft wel een mooi onderwerp.
Ik denk dat het dan ergens in TRU rondwaard eerlijk gezegd. kijken of ik iets kan vinden. Er was wel één of andere Duitser uit het (destijds) oostblok die ook wat opvallende dingen heeft gezegd over dit jaar en volgens mij zelfs vorige maand.

Ah!



En nostradamus: https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=site:fok.nl+nostradamus

TRU / Nostradamus 15-20 jaar te vroeg? (oekraine)
TRU / Nostradamus & zijn voorspellingen!
TRU / nostradamus voorspelde oorlog 2005-2015
etc.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_156521015
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 13:24 schreef theguyver het volgende:

[..]

voorspellingen topic TRU :P

en anders misschien idee voor nieuw topic!
Misschien een nieuw topic, en ja het zal meer in TRU passen.
Maar als je het linkt met het heden kan het ook wel gewoon in BNW, om te ontrafelen wat voor NWO activiteiten er nog meer gaan komen.

Of wie weet trekt Nostradamus TRU weer wat uit het slijk.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_156521062
quote:
14s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 13:27 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik denk dat het dan ergens in TRU rondwaard eerlijk gezegd. kijken of ik iets kan vinden. Er was wel één of andere Duitser uit het (destijds) oostblok die ook wat opvallende dingen heeft gezegd over dit jaar en volgens mij zelfs vorige maand.

Ah!



En nostradamus: https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=site:fok.nl+nostradamus

TRU / Nostradamus 15-20 jaar te vroeg? (oekraine)
TRU / Nostradamus & zijn voorspellingen!
TRU / nostradamus voorspelde oorlog 2005-2015
etc.
Dat filmpje heb ik al eens bekeken, die is toch niet serieus te nemen.
Was dat niet een grap?
Lijkt allemaal zo nep.

-
Edit.
Het is dus een grote grap.

[ Bericht 1% gewijzigd door schommelstoel op 01-10-2015 13:32:23 (edit ) ]
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  donderdag 1 oktober 2015 @ 13:36:52 #46
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156521187
quote:
6s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 13:22 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Natuurlijk! :D Maar noem het dan DIA, of...
Nog een (algemeen) stukje commentaar over (veel) conspiracies. Ze zijn allemaal de schuld van de CIA terwijl de CIA eigenlijk maar klein bier is. Fucking inspiratieloos! :D
ik noem het vanaf nu wel ODO (ongedefinieerde drieletter organisatie). En CIA is misschien wel relatief (of officieel) klein maar het blijft de meest tot de verbeelding sprekende organisatie van de VS. de ontstaansgeschiedenis is interessant, hun Iran contra affaire is best nasty en meer van dat soort zaken. Ik denk dat de NSA de CIA onderhand lang en breed heeft ingehaald, maar ja. Old skool spionnenshit is veel leuker dan een beetje gepruts en gehannes in cyberspace.

quote:
In die lijn kan ik er ook verantwoordelijk voor zijn :D *O*
Voor 0,0000001% zeg ik niets hoor.

quote:
Punt is dat de CIA niet onder The Department of Defense valt en dus geen geld krijgt van het Pentagon. Sterker, ze hebben 'ruzie' en een enorme onderlinge concurrentie :D
Potver, je hebt nog gelijk ook. ze zitten (officieel) niet in de Pentagon nee. Maar DIA klinkt een stuk minder indrukwekkend :{.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 1 oktober 2015 @ 13:37:40 #47
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156521203
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 13:31 schreef schommelstoel het volgende:
Het is dus een grote grap.
Serieus?

Godver _O- http://www.dailymotion.co(...)r-john-interview_fun
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_156521244
quote:
11s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 13:37 schreef jogy het volgende:

[..]

Serieus?
Het schijnt een acteur te zijn, tenminste dat is mijn conclusie na een minimalistisch onderzoek ;)
Moet er weer vandoor vandaar ;)

Vanavond eens verder kijken.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  donderdag 1 oktober 2015 @ 13:40:45 #49
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156521254
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 13:40 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Het schijnt een acteur te zijn, tenminste dat is mijn conclusie na een minimalistisch onderzoek ;)
Moet er weer vandoor vandaar ;)

Vanavond eens verder kijken.
Bovenste comment van de youtube ja :').
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_156522046
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 13:28 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Misschien een nieuw topic, en ja het zal meer in TRU passen.
Maar als je het linkt met het heden kan het ook wel gewoon in BNW, om te ontrafelen wat voor NWO activiteiten er nog meer gaan komen.

Of wie weet trekt Nostradamus TRU weer wat uit het slijk.
Ieder jaar is er aan het eind v.h. jaar een voorspellingen topic in TRU , voor het komende jaar.
Zowel eigen voorspellingen als de profeten komen voorbij, wel leuk om even te vermelden dat theguyver onze fok profeet/voorspeller is met een redelijk hoog uitkomings gehalte.

Nostradamus is nogal cryptisch en een beetje vaag, misschien zijn deze figuren ook iets om eens naar te kijken:
Carl Friedrich von Weizsacker

Ook deze namen zijn interessant om eens nader te bekijken,


Als laatste (om nog even wat doomangsten aan te wakkeren) dit filmpje als de markten vallen.

Ben het eens dat dit meer TRU gerelateerd is dan BNW maar er zitten zeker overlappingen in.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dance99Vv op 01-10-2015 14:36:39 ]
There is only one religion
pi_156523917
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 08:09 schreef theguyver het volgende:

[..]

zijn we niet een beetje in de war?

Osiris is een godheid uit de Egyptische mythologie. Hij was de zoon van Geb, de god van de aarde, en diens zuster Noet, godin van de hemel. Hij werd de eerste koning van het Oude Egypte. Zijn vrouw, tevens zijn zuster, was Isis.
Nee is toch duidelijk, kan geen toeval zijn, open je ogen enzo
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_156524091
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 15:59 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Nee is toch duidelijk, kan geen toeval zijn, open je ogen enzo
_O-
  donderdag 1 oktober 2015 @ 19:00:31 #53
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_156527653
quote:
14s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 10:30 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ergens lange tijd veel over lezen is natuurlijk ook geen garantie voor waarheidsbevinding. Meer voor hersenspoeling. :D
Als je daarnaast ook nog eens vanuit eenzijdige bronnen de 'actualiteiten' volgt is het natuurlijk helemaal snel gedaan...

[..]

Je kunt heel veel concluderen. Ook dat maakt dingen niet per sé waar. :)
Ach ja ik had niet anders van je verwacht ;(
Je generaliserende inhoudsloze reactie zit vol met vooroordelen en voorbarige conclusies.
Valt nog mee dat je de woorden antisemitisme en christelijk niet gebruikt hebt. :W
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  donderdag 1 oktober 2015 @ 19:05:12 #54
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_156527773
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 11:10 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ook weer een perfect voorbeeld van zoeken naar informatie wat al in je straatje past, weinig objectief.
Je beseft toch wel dat wat je schrijft op je eigen reactie van toepassing is? ;(
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 00:32:17 #55
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_156539023
http://www.dagelijksestan(...)ssen-van-jihadisten/

ISIS verlaagt salarissen van jihadisten. >:)
There is only one religion
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 07:19:11 #56
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_156541963
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 10:01:35 #57
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_156543565
Germans Could Have Their Children Snatched for Anti-Migrant Facebook Posts

As we highlighted yesterday, Facebook CEO Mark Zuckerberg was caught on a hot mic discussing plans with German Chancellor Angela Merkel to censor anti-migrant Facebook posts in Germany.

“Are you working on this?” Merkel asked. “Yeah,” Zuckerberg responded before their microphone was cut.

nog een geval van de mond willen snoeren

The UN wants to censorship the entire internet to save feministst' feelings
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_156543845
http://www.globalgoals.org/

Wat denken we hiervan? Eerste stap naar een nieuwe wereldorde?
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 10:38:31 #59
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156544126
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 10:19 schreef Aphrodyte het volgende:
http://www.globalgoals.org/

Wat denken we hiervan? Eerste stap naar een nieuwe wereldorde?
Dat hoe dan ook niet. Als het al een stap is dan is het één van de vele. Dat erbuiten gelaten zie ik het niet echt aanhang krijgen of posters op straat verschijnen en de politiek/media lijkt het te negeren. maar wie weet komt de PR campagne nog.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_156544154
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 10:38 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat hoe dan ook niet. Als het al een stap is dan is het één van de vele. Dat erbuiten gelaten zie ik het niet echt aanhang krijgen of posters op straat verschijnen en de politiek/media lijkt het te negeren. maar wie weet komt de PR campagne nog.
De PR Campagne is al bezig, ik heb al 3 spotjes op TV gezien en kwam erachter dat het bestaat omdat ik een Path'e unlimited kaart heb en de spotjes steeds in de bioscoop gedraaid worden. En ik volg de pagina van Jamie Oliver en die kwam er ook al mee :')
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 10:50:45 #61
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_156544286
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 10:19 schreef Aphrodyte het volgende:
http://www.globalgoals.org/

Wat denken we hiervan? Eerste stap naar een nieuwe wereldorde?
http://truthstreammedia.c(...)e-development-goals/ :o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_156544387
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 10:19 schreef Aphrodyte het volgende:
http://www.globalgoals.org/

Wat denken we hiervan? Eerste stap naar een nieuwe wereldorde?
Een schitterende ontwikkeling van de mensheid als geheel. En dat meen ik, oprecht. Ik twijfel of sommige 'bekenden' daar het net zo oprecht menen als ik, maar dat is niet meer dan twijfel.
pi_156544468
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 10:56 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Een schitterende ontwikkeling van de mensheid als geheel. En dat meen ik, oprecht. Ik twijfel of sommige 'bekenden' daar het net zo oprecht menen als ik, maar dat is niet meer dan twijfel.
Ja zo denk ik er dus ook over, ik steun het project dan ook. Ik ben alleen benieuwd hoe de mensen hier er over denken, aangezien het zeker gezien kan worden als een stap naar een ''nieuwe wereld orde''.

Persoonlijk ben ik alleen van mening dat als dit de nieuwe wereldorde zou zijn; ik er helemaal voor ben. Ik snap niet waarom dit conservatieven zoveel angst aanjaagt, ik zie alleen maar positieve plannen.
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 11:07:09 #64
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156544585
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 10:56 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Een schitterende ontwikkeling van de mensheid als geheel. En dat meen ik, oprecht. Ik twijfel of sommige 'bekenden' daar het net zo oprecht menen als ik, maar dat is niet meer dan twijfel.
Ik ben het er zeker mee eens dat de geopperde doelen geweldig zijn, het hele idee van een verenigde wereld zonder grenzen is ook iets om na te streven vind ik. Alleen staat of valt het geheel op het punt welke organisatie er dan achter het roer staat.

Aan de andere kant is het voor de (extreem ) lange termijn niet heel boeiend hoe een globale overheid tot stand komt, als het er eenmaal is dan kan men niet heel makkelijk terug en zou het uiteindelijk wel een positief iets kunnen worden. Ook al heeft het eventueel zijn wortels in een negatief/repressief gedachtegoed.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_156544700
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 10:59 schreef Aphrodyte het volgende:

[..]

Ja zo denk ik er dus ook over, ik steun het project dan ook. Ik ben alleen benieuwd hoe de mensen hier er over denken, aangezien het zeker gezien kan worden als een stap naar een ''nieuwe wereld orde''.

Persoonlijk ben ik alleen van mening dat als dit de nieuwe wereldorde zou zijn; ik er helemaal voor ben. Ik snap niet waarom dit conservatieven zoveel angst aanjaagt, ik zie alleen maar positieve plannen.
Helemaal eens :). We zitten, in mijn ogen, dan ook wat dat betreft op een omslag punt; samen als mensheid door naar een betere toekomst, voor iedereen. Het vervelende is dat 'we' nogal tegengewerkt worden door een stel extremisten (in welke vorm, vanuit welke hoek dan ook) die nog niet zo ver zijn.
pi_156544749
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 11:12 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Helemaal eens :). We zitten, in mijn ogen, dan ook wat dat betreft op een omslag punt; samen als mensheid door naar een betere toekomst, voor iedereen. Het vervelende is dat 'we' nogal tegengewerkt worden door een stel extremisten (in welke vorm, vanuit welke hoek dan ook) die nog niet zo ver zijn.
Ja zo zie ik het ook, ik vind het ook positief als dit een 'eindtijd'' zou zijn voor extremistische religies en dergelljke. Ik zie hier veel vooruitgang in en hoop de uitvoering nog mee te mogen maken.
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_156544752
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 11:07 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik ben het er zeker mee eens dat de geopperde doelen geweldig zijn, het hele idee van een verenigde wereld zonder grenzen is ook iets om na te streven vind ik. Alleen staat of valt het geheel op het punt welke organisatie er dan achter het roer staat.
Daar ben ik het dan ook weer mee eens. Goed voorbeeld is wat dat betreft de huidige EU. Een prachtig streven, een prachtig ideaal, maar de uitvoering is op dit moment zo slecht dat ik tegen de EU als geheel ben. Zet er popjes neer, van pakweg.. de generatie die nu 20-30 is, en ik heb er een stuk meer vertrouwen in. Geduld lijkt wat dat betreft een schone zaak, en oppassen dat we tot die tijd het ons zelf niet onnodig moeilijk maken door de huidige regerende generatie niet teveel fouten laten maken.

quote:
Aan de andere kant is het voor de (extreem ) lange termijn niet heel boeiend hoe een globale overheid tot stand komt, als het er eenmaal is dan kan men niet heel makkelijk terug en zou het uiteindelijk wel een positief iets kunnen worden. Ook al heeft het eventueel zijn wortels in een negatief/repressief gedachtegoed.
Op langere termijn is het idd niet boeiend hoe het tot stand komt, maar dat het tot stand komt. De weg er naar toe zal lang en moeilijk zijn, en misschien soms met 3 stappen terug om er 1 vooruit te zetten. ofzo.
pi_156544780
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 11:15 schreef Aphrodyte het volgende:

[..]

Ja zo zie ik het ook, ik vind het ook positief als dit een 'eindtijd'' zou zijn voor extremistische religies en dergelljke. Ik zie hier veel vooruitgang in en hoop de uitvoering nog mee te mogen maken.
Op het moment gaat het vrij snel allemaal.. ik zag gister nog een TED talk van een man die denkt dat we als mens op dit moment ons brein versneld laten evolueren. Hij gaf aan dat ook het aantal 'cases' ADHD en alle verwanten hier ook vandaag komen. Zal 'm nog eens zoeken als ik tijd heb, vond 't erg interessant.
pi_156544793
Deze TED talk: https://www.ted.com/talks(...)_a_different_species

Gaat ook over de 'dots' connecten overigens, daar houden we hier wel van.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2015 11:18:28 ]
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 11:23:56 #70
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156544921
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 10:59 schreef Aphrodyte het volgende:
Persoonlijk ben ik alleen van mening dat als dit de nieuwe wereldorde zou zijn; ik er helemaal voor ben. Ik snap niet waarom dit conservatieven zoveel angst aanjaagt, ik zie alleen maar positieve plannen.
Tja, Shell doet ook voorkomen alsof het een bedrijf is die de natuur respecteert via de PR. De politieke partijen weten ook hoe ze mooie praatjes moeten houden tijdens de verkiezingsperiode, Volkswagen liet ook voorkomen dat hun dieselmotoren schoon waren en ga maar even door.

De grote lijnen klinken erg goed en wie weet is dat ook echt onderdeel van het doel, de specifieke invulling ervan kan alle kanten op gaan. Men weet echt wel hoe ze de bevolking toe moeten spreken, daar zijn ze geweldig in, nu de uitwerking nog.

Als ik nu kijk naar de gemiddelde mens/organisatie die daadwerkelijk aan de top beland ben ik niet heel positief gestemd dat het bij een wereldwijde organisatie met daadwerkelijke macht heel veel beter gaat worden.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_156545038
quote:
Alleen 't feit dat een van de 'goals' gaat over de global warming scam is genoeg om de hele BS te wantrouwen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_156545470
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 11:23 schreef jogy het volgende:

[..]

Tja, Shell doet ook voorkomen alsof het een bedrijf is die de natuur respecteert via de PR. De politieke partijen weten ook hoe ze mooie praatjes moeten houden tijdens de verkiezingsperiode, Volkswagen liet ook voorkomen dat hun dieselmotoren schoon waren en ga maar even door.

De grote lijnen klinken erg goed en wie weet is dat ook echt onderdeel van het doel, de specifieke invulling ervan kan alle kanten op gaan. Men weet echt wel hoe ze de bevolking toe moeten spreken, daar zijn ze geweldig in, nu de uitwerking nog.

Als ik nu kijk naar de gemiddelde mens/organisatie die daadwerkelijk aan de top beland ben ik niet heel positief gestemd dat het bij een wereldwijde organisatie met daadwerkelijke macht heel veel beter gaat worden.
Natuurlijk, ik geloof ze ook niet blind. Ik moet nog zien wat er van komt. Maar het idee vind ik zeker positief en eens van en andere toon dan de algemene oorlogsprietpraat die er meestal vandaan komt :)
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 3 oktober 2015 @ 19:54:06 #73
74056 crew  ToT
  zondag 4 oktober 2015 @ 12:57:28 #74
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_156590196
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 11:29 schreef Tingo het volgende:

[..]

Alleen 't feit dat een van de 'goals' gaat over de global warming scam is genoeg om de hele BS te wantrouwen.
Ja natuurlijk , mensen willen meer vrijheid en niet meer repressie .
quote:
12s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 11:49 schreef Aphrodyte het volgende:

[..]

Natuurlijk, ik geloof ze ook niet blind. Ik moet nog zien wat er van komt. Maar het idee vind ik zeker positief en eens van en andere toon dan de algemene oorlogsprietpraat die er meestal vandaan komt :)
Maar dan weet je toch al welk vlees je in de kuip hebt en dat je hetzelfde kan verwachten wat je tot nu toe hebt gekregen maar dan nog erger want nog meer macht , nog meer controle en nog meer vrijheidsbeperkingen ?
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 5 oktober 2015 @ 09:13:54 #75
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_156613558
Omdat er geen eigen topic voor is en omdat het vaak voorbij komt leek mij het algemene topic een mooie plek:

Wat nou als we er hier, in BNW, helemaal naast zitten?
In Oregon is er onlangs weer een shooting geweest. Saillant detail, het was in een gun free zone. Nu is de standaard BNW reactie: De overheid heeft het in scene gezet, want die willen gun-control. Klinkt plausibel, maar laten we eens naar de feiten kijken:

Stap 1: De president doet een oproep anders om te gaan met wapens.
Stap 2: Er komt een voorstel om vuurwapens aan banden te leggen. (Dit is ook vaak het genoemde doel van de 'hoax'.)
Stap 3: Er volgt een enorme piek in de wapen verkopen. :o
Stap 4: Wapenhandel profit! $$$

Elke. Keer. Weer.

De enige die profiteren van dit soort zaken zijn de handelaren en de fabrikanten. Kijk maar eens naar de beurs cijfers. Na Sandy Hook bijvoorbeeld gingen de verkopen 39% omhoog. Na Columbine, Tucson, Aurora... altijd hetzelfde beeld.

Prognose voor dit jaar, na de Oregon shooting.
http://www.independent.co(...)ooting-a6679191.html

In dit artikel ook nog iets verder uiteengezet; Wat is de reden dat men wapens koopt? Niet zelfverdediging, maar angst voor de overheid.
http://www.csmonitor.com/(...)what-you-might-think

Are we barking up the wrong tree? Wordt er een irreële angst voor de overheid aangewakkerd door belanghebbenden?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 5 oktober 2015 @ 09:39:45 #76
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156613859
quote:
14s.gif Op maandag 5 oktober 2015 09:13 schreef SicSicSics het volgende:
Omdat er geen eigen topic voor is en omdat het vaak voorbij komt leek mij het algemene topic een mooie plek:

Wat nou als we er hier, in BNW, helemaal naast zitten?
In Oregon is er onlangs weer een shooting geweest. Saillant detail, het was in een gun free zone. Nu is de standaard BNW reactie: De overheid heeft het in scene gezet, want die willen gun-control. Klinkt plausibel, maar laten we eens naar de feiten kijken:

Stap 1: De president doet een oproep anders om te gaan met wapens.
Stap 2: Er komt een voorstel om vuurwapens aan banden te leggen. (Dit is ook vaak het genoemde doel van de 'hoax'.)
Stap 3: Er volgt een enorme piek in de wapen verkopen. :o
Stap 4: Wapenhandel profit! $$$

Elke. Keer. Weer.

De enige die profiteren van dit soort zaken zijn de handelaren en de fabrikanten. Kijk maar eens naar de beurs cijfers. Na Sandy Hook bijvoorbeeld gingen de verkopen 39% omhoog. Na Columbine, Tucson, Aurora... altijd hetzelfde beeld.

Prognose voor dit jaar, na de Oregon shooting.
http://www.independent.co(...)ooting-a6679191.html

In dit artikel ook nog iets verder uiteengezet; Wat is de reden dat men wapens koopt? Niet zelfverdediging, maar angst voor de overheid.
http://www.csmonitor.com/(...)what-you-might-think

Are we barking up the wrong tree? Wordt er een irreële angst voor de overheid aangewakkerd door belanghebbenden?
Wel een goede insteek. Een samenzwering tussen de wapenfabrikanten. Al is het wel een gevaarlijk spel. Stel dat dit het geval zou zijn dan speelt men wel met vuur(wapens heuheuheu), het hoeft maar één keer bij de meerderheid echt aan te slaan voor de wetgeving echt gerealiseerd wordt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_156614012
Grappige insteek. Want; ten tijde van die shooter las ik een tweet van een meisje die op die uni zat; 'as soon as I can get my carry permit I'm getting a gun'.
  maandag 5 oktober 2015 @ 09:57:57 #78
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_156614070
quote:
10s.gif Op maandag 5 oktober 2015 09:39 schreef jogy het volgende:
Een samenzwering tussen de wapenfabrikanten. Al is het wel een gevaarlijk spel.
Is dat niet wat conspiracies per definitie zouden moeten zijn ;)
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 09:53 schreef Scrummie het volgende:
Grappige insteek. Want; ten tijde van die shooter las ik een tweet van een meisje die op die uni zat; 'as soon as I can get my carry permit I'm getting a gun'.
Komt hier natuurlijk bij dat het een gun free zone was.

Boodschap:
Je bent nergens veilig burger. Zélfs niet in de door de overheid gecreëerde 'veilige havens'. Iets wat wij, de NRA en pro-gun lobby, je al jaren vertellen! Koop wapens!

De NRA is trouwens een voortdurende bron voor gun-control conspiracies. Welke continu waarschuwen voor de overheid die je wapens af wil pakken. Het lijkt wel hun enige boodschap.

[ Bericht 6% gewijzigd door SicSicSics op 05-10-2015 10:06:54 ]
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 5 oktober 2015 @ 10:52:13 #79
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156614861
quote:
14s.gif Op maandag 5 oktober 2015 09:57 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Is dat niet wat conspiracies per definitie zouden moeten zijn ;)

[..]

Komt hier natuurlijk bij dat het een gun free zone was.

Boodschap:
Je bent nergens veilig burger. Zélfs niet in de door de overheid gecreëerde 'veilige havens'. Iets wat wij, de NRA en pro-gun lobby, je al jaren vertellen! Koop wapens!

De NRA is trouwens een voortdurende bron voor gun-control conspiracies. Welke continu waarschuwen voor de overheid die je wapens af wil pakken. Het lijkt wel hun enige boodschap.
Blijf dit een mooi stukje vinden


For the final scene of the film, Moore visits Charlton Heston in his home and asks him about American firearm violence. Heston's response includes the suggestions that the United States has a "history of violence" and more "mixed ethnicity" than other countries. Moore then asks Heston if he would like to apologize for leading NRA rallies in Flint, Michigan (Moore's hometown) after the shooting death of a six-year-old girl at Buell Elementary School and in Littleton after the Columbine shooting, upon which Heston walks out of the interview. Moore was later criticized for his perceived ambush of the actor.


Nou ben ik geen fan va Micheal Moore maar op de manier waarop hij die docu aanpakte en de interviews deed heb ik best wel wat respect voor hem gekregen.
Ondanks dat Heston op een gegeven moment weg liep had hij best wel het interview kunnen afmaken.
Hij was toen het boegbeeld van NRA komt het een beetje sneu over.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_156614895
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 10:52 schreef theguyver het volgende:

Nou ben ik geen fan va Micheal Moore maar op de manier waarop hij die docu aanpakte en de interviews deed heb ik best wel wat respect voor hem gekregen.
Ondanks dat Heston op een gegeven moment weg liep had hij best wel het interview kunnen afmaken.
Hij was toen het boegbeeld van NRA komt het een beetje sneu over.
De makers van South Park zijn het niet met je eens, de hele "docu" was nogal een knip en plak werkje (en ze waren nogal kwaad dat de suggestie werd gewekt dat die cartoon van hun afkomstig zou zijn)
  maandag 5 oktober 2015 @ 10:59:40 #81
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156614953
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 10:54 schreef Chewie het volgende:

[..]

De makers van South Park zijn het niet met je eens, de hele "docu" was nogal een knip en plak werkje (en ze waren nogal kwaad dat de suggestie werd gewekt dat die cartoon van hun afkomstig zou zijn)
Ja maar die lui schoppen echt tegen alles aan :D
heb je hier wat info over of moet ik gewoon de aflevering van southpark gaan kijken :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_156615019
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 10:59 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja maar die lui schoppen echt tegen alles aan :D
heb je hier wat info over of moet ik gewoon de aflevering van southpark gaan kijken :P
Team America: World Police (2004) - IMDb

van de wiki

quote:
Michael Moore interviewed Matt Stone for his 2002 film Bowling for Columbine. Stone discussed his experiences growing up in the Littleton area and the social alienation that might have contributed to the Columbine High School massacre. Stone, who is a gun-owner himself, said that Moore's presentation of their interview was fair, but he criticized the director for a short animated segment that followed the interview. The cartoon, which is about the history of guns in the United States, implies that there is a connection between the Ku Klux Klan and the establishment of the National Rifle Association. Matt Stone, who did not have anything to do with that short cartoon, criticized Moore for making the cartoon "very South Park-esque" and argued that Moore deliberately sought to give viewers the incorrect impression that he and Trey Parker had produced the animation, by playing these two completely separate segments consecutively. "We have a very specific beef with Michael Moore. I did an interview, and he didn't mischaracterize me or anything I said in the movie. But what he did do was put this cartoon right after me that made it look like we did that cartoon."[87] Stone called it "a good reference to what Michael Moore does in films [...] he creates meaning where there is none by cutting things together."[88] The pair responded by depicting Moore in an unflattering light before having his character blow himself up in their 2004 film Team America: World Police.[87]
  maandag 5 oktober 2015 @ 11:06:22 #83
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156615051
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 11:03 schreef Chewie het volgende:
The pair responded by depicting Moore in an unflattering light before having his character blow himself up in their 2004 film Team America: World Police.[87]
_O-. Daarom is South Park ook zo leuk :@.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 5 oktober 2015 @ 11:14:59 #84
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156615175
quote:
Ah oke, Ik moet denk ik de docu nog een keer kijken want dat filmpje is me niet bij gebleven.
En team america world police stond al op de planning voor vanavond, heb afgelopen weekend net de blueray er van gekocht _O_

Btw, ik vind de eerste 3 afl van het nieuwe seizoen nogal weird, totaal afwijkend van de voorgaande seizoenen van southpark..

[ Bericht 0% gewijzigd door theguyver op 05-10-2015 11:52:35 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 5 oktober 2015 @ 11:44:03 #85
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_156615639
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 11:14 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ah oke, Ik moet denk ik de docu nog een keer kijken want dat filmpje is me niet bij gebleven.
En team america world police stond al op de planning voor vanavond, heb afgelopen weekend net de blueray er van gekocht _O_

Btw, ik vind de eerste 3 afl van het nieuwe seizoen nogal weird, totaal afwijkend van de voorgaande seizoenen van stouthpark..
Moore doet wel vaker dergelijk suggestief knip en plak werk. Erg jammer, want de algemene boodschap vind ik erg belangrijk.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 5 oktober 2015 @ 11:52:17 #86
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156615771
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 11:44 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Moore doet wel vaker dergelijk suggestief knip en plak werk. Erg jammer, want de algemene boodschap vind ik erg belangrijk.
Dit dus!
Mocht iemand nog goeie docu hebben over de wapen wet/lobby in de VS laat even weten :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_156617210
Voor de geinteresseerd:

http://www.canvas.be/video/panorama/2015/hormoonverstoorders

Hormoonverstoorders bootsen de werking van onze hormonen na en kunnen ze tilt doen slaan. Je vindt ze in pesticiden, plastic of bewaarmiddelen zoals parabenen, maar ook in verzorgingsproducten. Vooral voor baby’s en zwangere vrouwen zijn ze te mijden. Maar bij ons kennen weinig mensen het gevaar, laat staan dat we weten waar die stoffen zoal in zitten. Panorama ging op onderzoek.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_156620227
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 11:44 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Moore doet wel vaker dergelijk suggestief knip en plak werk. Erg jammer, want de algemene boodschap vind ik erg belangrijk.
Ja hij verneukt vaak zijn eigen punt, ook in die "docu" over de gezondheidszorg, om vervolgens zorg toerist te spelen in Cuba, want wat je zag was niet in een kliniek voor de gewone bevolking in Cuba,

Die gezondheidszorg voor de bevolking in Cuba moet toch ergens van betaald worden dus waarom niet door toeristen.
  maandag 5 oktober 2015 @ 20:27:18 #89
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_156625565
quote:
Wat op die site staat zal wellicht dichter bij de waarheid zitten dan de sprookjes versie van de VN, die hebben ze alleen maar gemaakt om te misleiden. En verdorie het werkt weer, gezien de reacties in dit topic. ;( Hoe kan je nu zo dom zijn om te geloven dat binnen 15 jaar wereldwijd armoede gaat verdwijnen en er een goede gezondheidszorg geregeld gaat worden wereldwijd. Alleen al het feit dat ze de klimaathoax erbij halen zegt genoeg. Het is een plan om debelastingbetalers geld uit hun zakken te kloppen, en internationale bedrijven meer macht te geven waardoor ze meer winst kunnen maken. Ik begrijp werkelijk niet waarom mensen hier nog in trappen. :N
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_156626580
Waarom we nog allemaal leven na 2012.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de thumbnail is illuminati confirmed :+
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_156627116
quote:
14s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:27 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Wat op die site staat zal wellicht dichter bij de waarheid zitten dan de sprookjes versie van de VN, die hebben ze alleen maar gemaakt om te misleiden. En verdorie het werkt weer, gezien de reacties in dit topic. ;( Hoe kan je nu zo dom zijn om te geloven dat binnen 15 jaar wereldwijd armoede gaat verdwijnen en er een goede gezondheidszorg geregeld gaat worden wereldwijd. Alleen al het feit dat ze de klimaathoax erbij halen zegt genoeg. Het is een plan om debelastingbetalers geld uit hun zakken te kloppen, en internationale bedrijven meer macht te geven waardoor ze meer winst kunnen maken. Ik begrijp werkelijk niet waarom mensen hier nog in trappen. :N
Ze gaan toch ook allemaal geloven dat er mensen op Mars zijn binnen 10jaar of zo.
De propaganda van Disney was er ook 'n jaar of tien voor de maanlanding hoax.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 5 oktober 2015 @ 21:53:51 #92
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_156628609
quote:
14s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:27 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Wat op die site staat zal wellicht dichter bij de waarheid zitten dan de sprookjes versie van de VN, die hebben ze alleen maar gemaakt om te misleiden. En verdorie het werkt weer, gezien de reacties in dit topic. ;( Hoe kan je nu zo dom zijn om te geloven dat binnen 15 jaar wereldwijd armoede gaat verdwijnen en er een goede gezondheidszorg geregeld gaat worden wereldwijd. Alleen al het feit dat ze de klimaathoax erbij halen zegt genoeg. Het is een plan om debelastingbetalers geld uit hun zakken te kloppen, en internationale bedrijven meer macht te geven waardoor ze meer winst kunnen maken. Ik begrijp werkelijk niet waarom mensen hier nog in trappen. :N
Ik denk dat het aantal mensen wat hier in trapt ook wel meevalt. Het zijn leuke doelen, maar toch wel ietwat naief te noemen om dat als realistische doelen te zien.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 5 oktober 2015 @ 22:20:32 #93
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156629546
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 5 oktober 2015 @ 22:24:52 #94
445730 brillenmeisje
Draagt een bril
pi_156629689
Niburu is offline :(
  maandag 5 oktober 2015 @ 23:00:23 #95
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156630792
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 22:24 schreef brillenmeisje het volgende:
Niburu is offline :(
misschien een half uurtje geleden? hier is die gewoon up hoor :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 5 oktober 2015 @ 23:01:27 #96
445730 brillenmeisje
Draagt een bril
pi_156630830
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 23:00 schreef theguyver het volgende:

[..]

misschien een half uurtje geleden? hier is die gewoon up hoor :)
Hier ook nu.
pi_156673154
Man man man man man, en nog eens 51053149314x man man man. Wat een niveau dit. En wat een stumpert in dat eerste filmpje.

Ik ga het niet eens uitleggen waarom.
pi_156675252
quote:
Thanks.
Ook de wat small-scale hoaxes kunnen veel media tijd nemen en veel mensen aan 't praten krijgen....over iets dat totaal fake/opgezet is.
Kunnen ze dan de reacties van miljoenen mensen en 'n beter beeld krijgen over hoeveel en wat voor soort BS de gemiddelde mens gaat geloven.

[ Bericht 4% gewijzigd door Tingo op 07-10-2015 20:41:22 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 8 oktober 2015 @ 08:57:28 #100
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_156683668
Een goed stukje over de zogenaamde held Edje Snowden.

http://www.beyondthematrix.nl/2015/10/06/de-edward-snowden-show/

Ik heb nog altijd het idee dat Ed niet eens bestaat :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 8 oktober 2015 @ 09:37:35 #101
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156684242
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 08:57 schreef controlaltdelete het volgende:
Een goed stukje over de zogenaamde held Edje Snowden.

http://www.beyondthematrix.nl/2015/10/06/de-edward-snowden-show/

Ik heb nog altijd het idee dat Ed niet eens bestaat :{
Controlled opposition wil ik op zich nog wel geloven hoor, een soort van deflection achtige constructie waar er wel een schandaal is maar de ware omvang van het afluisteren dus nog steeds onbekend blijft. Edward 'CGI' Snowden is wat mij betreft een onhoudbare opvatting :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_156684267
Is er eindelijk iemand die het aan heeft gedurft om wat geheimpjes te verklappen, word ie niet geloofd _O-
  donderdag 8 oktober 2015 @ 09:43:32 #103
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156684339
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 09:39 schreef Scrummie het volgende:
Is er eindelijk iemand die het aan heeft gedurft om wat geheimpjes te verklappen, word ie niet geloofd _O-
Eens. Al is het redelijk mogelijk dat Snowden naar voren gegooid wordt als grote openbaarder van spionage-data van de VS maar ondertussen zit de NSA (of wat dan ook) gezellig standaard mee te kijken met alles wat een smartphone heeft bijvoorbeeld. Dat Snowden een soort 'door stop' is voor een nog veel diepere beerput.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 8 oktober 2015 @ 09:43:56 #104
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_156684348
quote:
14s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 09:37 schreef jogy het volgende:

[..]

Controlled opposition wil ik op zich nog wel geloven hoor, een soort van deflection achtige constructie waar er wel een schandaal is maar de ware omvang van het afluisteren dus nog steeds onbekend blijft. Edward 'CGI' Snowden is wat mij betreft een onhoudbare opvatting :P.
Ik denk daar anders over en ben daar ook niet de enige in. Die gast zie je nooit ergens anders dan op videoscreens of in schimmige interviewtjes maar ik weet inmiddels dat zulke zaken too much zijn op BNW.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 8 oktober 2015 @ 09:54:50 #105
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156684495
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 09:43 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik denk daar anders over en ben daar ook niet de enige in. Die gast zie je nooit ergens anders dan op videoscreens of in schimmige interviewtjes maar ik weet inmiddels dat zulke zaken too much zijn op BNW.
Niet perse 'too much', meer gewoon onzin gebaseerd op gecomprimeerde filmpjes waar lijkt dat Snowden's hand verdwijnt terwijl als je een ongecomprimeerd filmpje van hoge resolutie bekijkt je kan zien dat er helemaal niets verdwijnt. Dus in die zin misschien wel 'too much', too much bullshit dan.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_156684647
quote:
14s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 09:43 schreef jogy het volgende:

[..]

Eens. Al is het redelijk mogelijk dat Snowden naar voren gegooid wordt als grote openbaarder van spionage-data van de VS maar ondertussen zit de NSA (of wat dan ook) gezellig standaard mee te kijken met alles wat een smartphone heeft bijvoorbeeld. Dat Snowden een soort 'door stop' is voor een nog veel diepere beerput.
Ja, Snowden zal niet alles weten, al heeft ie nog wat in petto als ik het goed heb begrepen. Nog lang niet alle data is openbaar geloof ik, mocht dat ooit gebeuren.

Het feit dat ie zo lang in Rusland zat (of zit, heb het niet meer zo gevolgd) moet toch al zeggen dat hij in elk geval geen onderdeel is van welke 'hogere macht' ook die in de USA de touwtjes in handen heeft.

@cad; het is niet too much, zoals jogy al zegt. Het slaat gewoon nergens op. Zet jezelf toch niet op zo'n voetstuk, nergens voor nodig.
  donderdag 8 oktober 2015 @ 10:10:34 #107
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_156684696
quote:
14s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 09:54 schreef jogy het volgende:

[..]

Niet perse 'too much', meer gewoon onzin gebaseerd op gecomprimeerde filmpjes waar lijkt dat Snowden's hand verdwijnt terwijl als je een ongecomprimeerd filmpje van hoge resolutie bekijkt je kan zien dat er helemaal niets verdwijnt. Dus in die zin misschien wel 'too much', too much bullshit dan.
Er is wel meer dan dat. Die gast bestaat niet alleen die naam al. Alleen maar te zien op screens en vage interviewtjes waar ie nooit geheel in beeld komt etc etc. Doe het maar af als flauwekul daar zit ik totaal niet mee.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 8 oktober 2015 @ 10:19:04 #108
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156684809
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 10:06 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja, Snowden zal niet alles weten, al heeft ie nog wat in petto als ik het goed heb begrepen. Nog lang niet alle data is openbaar geloof ik, mocht dat ooit gebeuren.

Het feit dat ie zo lang in Rusland zat (of zit, heb het niet meer zo gevolgd) moet toch al zeggen dat hij in elk geval geen onderdeel is van welke 'hogere macht' ook die in de USA de touwtjes in handen heeft.
Ik ben ook benieuwd hoor, maar even denkend vanuit een standpunt dat iemand geloofwaardig en voortvluchtig over moet komen is dit natuurlijk wel ideaal. Mensen kunnen vanuit een vaderlandslievend standpunt hele gekke shit uithalen. Waar hij nu zit en de media houding van de VS maakt hem wel een ideaal focuspunt voor conspiracy mensen.

Dat gezegd hebbende, ik geloof dat hij de real deal is en dat de wanttrouw campagne ironisch genoeg vanuit de hoed van de NSA (of welke dan ook) komt om Snowden te marginaliseren.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 8 oktober 2015 @ 10:28:53 #109
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156684948
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 10:10 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Er is wel meer dan dat. Die gast bestaat niet alleen die naam al. Alleen maar te zien op screens en vage interviewtjes waar ie nooit geheel in beeld komt etc etc. Doe het maar af als flauwekul daar zit ik totaal niet mee.
Ik heb er serieus naar gekeken en zelfs met de aanname dat het waar is maar het komt er gewoon niet in. de helft van wat je zegt is ook gewoon niet waar wat je dus als argument opwerpt. Genoeg interviews waar hij wel volledig in beeld is geweest.

En het maakt het onnodig moeilijk. Beter een echt persoon die waarheid vermengt met leugens en Rusland misschien zelfs wat onzin in kan fluisteren dan een CGI persoon waar dus de VS én Rusland weet van hebben want Snowden zit in Rusland en het lijkt me zomaar dat de Duane van Rusland Snowden op een gegeven moment wel heeft geprobeerd aan te raken en hij niet via een mobiele TV naar binnen is gesmokkeld.

Geloof wat je wil geloven en je bent welkom om het te delen maar als je iets interessants hebt en het wordt afgeschoten is het niet altijd omdat het 'too much' is voor BNW, soms is het omdat het gewoon totaal niet klopt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 8 oktober 2015 @ 10:38:44 #110
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156685072
Even opgeschoond. Lief doen mensen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 8 oktober 2015 @ 10:40:07 #111
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156685086
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 08:57 schreef controlaltdelete het volgende:
Een goed stukje over de zogenaamde held Edje Snowden.

http://www.beyondthematrix.nl/2015/10/06/de-edward-snowden-show/

Ik heb nog altijd het idee dat Ed niet eens bestaat :{
Ik vind het frapant dat degene die er niet in geloven ook gelijk hem dopen tot held.

De hele theorie is gebaseerd op een lage kwaliteit filmpje zoals jogy hierboven al vermeld.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 8 oktober 2015 @ 10:45:41 #112
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_156685170
quote:
3s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 10:38 schreef jogy het volgende:
Even opgeschoond. Lief doen mensen.
Pardon? Dat was toch een prima punt? Er wordt gezegt "alleen die naam al" alsof het een bewijs zou zijn dat die naam verzonnen is. Als die naam dan gewoon algemeen voor blijkt te komen klopt dat punt dus niet.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 8 oktober 2015 @ 10:57:30 #113
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_156685330
Het heeft niks met een algemeen voorkomende naam te maken, ga zelf maar analyseren, Ed Raket is een fictief figuurtje al zeggen al die zogenaamde guru's hier iets anders.

[ Bericht 35% gewijzigd door jogy op 08-10-2015 11:35:35 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 8 oktober 2015 @ 11:03:01 #114
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156685401
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 10:45 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Pardon? Dat was toch een prima punt? Er wordt gezegt "alleen die naam al" alsof het een bewijs zou zijn dat die naam verzonnen is. Als die naam dan gewoon algemeen voor blijkt te komen klopt dat punt dus niet.
De hele discussielijn was verwijderd en die van jou, ondanks dat ie dus niet gek was, ook. Voor de leesbaarheid van het topic.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 8 oktober 2015 @ 11:03:10 #115
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_156685404
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 10:57 schreef controlaltdelete het volgende:

Het heeft niks met een algemeen voorkomende naam te maken, ga zelf maar analyseren, Ed Raket is een fictief figuurtje al zeggen al die zogenaamde guru's hier iets anders.
Jij maakte een slecht punt. Dan moet je niet moeilijk gaan doen als mensen je daar op aan spreken.

[ Bericht 7% gewijzigd door jogy op 08-10-2015 11:36:18 ]
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_156685681
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 08:57 schreef controlaltdelete het volgende:
Een goed stukje over de zogenaamde held Edje Snowden.

http://www.beyondthematrix.nl/2015/10/06/de-edward-snowden-show/

Ik heb nog altijd het idee dat Ed niet eens bestaat :{
Goede stukje inderdaad.
Nice find.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 8 oktober 2015 @ 11:23:52 #117
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156685776
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 10:57 schreef controlaltdelete het volgende:
Het heeft niks met een algemeen voorkomende naam te maken, ga zelf maar analyseren, Ed Raket is een fictief figuurtje al zeggen al die zogenaamde guru's hier iets anders.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)den-op-Twitter.dhtml

Hij zit nog niet zo lang op Twitter misschien dat je hem een berichtje kan sturen of je met hem een interview kan afnemen via skype of facetime..
Misschien wel even bellen of persoonlijk ontmoeten

[ Bericht 8% gewijzigd door jogy op 08-10-2015 11:36:32 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_156685794
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 10:57 schreef controlaltdelete het volgende:
Het heeft niks met een algemeen voorkomende naam te maken, ga zelf maar analyseren, Ed Raket is een fictief figuurtje al zeggen al die zogenaamde guru's hier iets anders.
Ja wat vervelend toch al die mensen die het niet met je eens zijn en heel anders naar de zaken kijken.

[ Bericht 8% gewijzigd door jogy op 08-10-2015 11:39:57 ]
  donderdag 8 oktober 2015 @ 11:45:14 #119
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156686170
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 10:57 schreef controlaltdelete het volgende:
Het heeft niks met een algemeen voorkomende naam te maken, ga zelf maar analyseren, Ed Raket is een fictief figuurtje al zeggen al die zogenaamde guru's hier iets anders.
https://www.facebook.com/edraketvuurwerk

:{ tsssk Ed Raket bestaat wel
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_156686572
Tja, eigenlijk komt het weer terug bij de basis van het complotdenken: alles wat het complot tegenspreekt wordt onderdeel van het complot.
Dus dat men Snowden als niet-bestaand bestempelt verbaast me niet.
Kijk naar Bin Laden, ene keer bestaat hij niet, dan zijn de beelden van hem nep, dan is hij een CIA-agent en dan is hij al 15 jaar dood...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 8 oktober 2015 @ 12:13:43 #121
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156686667
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 12:08 schreef Wantie het volgende:
Tja, eigenlijk komt het weer terug bij de basis van het complotdenken: alles wat het complot tegenspreekt wordt onderdeel van het complot.
Dus dat men Snowden als niet-bestaand bestempelt verbaast me niet.
Kijk naar Bin Laden, ene keer bestaat hij niet, dan zijn de beelden van hem nep, dan is hij een CIA-agent en dan is hij al 15 jaar dood...
Bin laden vind ik dan weer wel een echt schimmig en in mysteries gehuld karakter.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_156686821
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 09:43 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik denk daar anders over en ben daar ook niet de enige in. Die gast zie je nooit ergens anders dan op videoscreens of in schimmige interviewtjes maar ik weet inmiddels dat zulke zaken too much zijn op BNW.
Alleen 't feit dat hij niks tot heel weinig over 911 heeft gehad zegt ook wat.imo.
Maandag op BBC was er 'n interview met 'hem'....ik heb niet alles gekeken maar twas zelf soort wazige gesprek.
Wat hij heeft gezegd over security was niet echt nieuws. Meeste van z'n 'whistleblowing' gaat toch over info dat is al jaren lang te vinden op internet als je weet waar je moet zoeken.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 8 oktober 2015 @ 12:31:36 #123
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156687021
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 12:21 schreef Tingo het volgende:

[..]

Alleen 't feit dat hij niks tot heel weinig over 911 heeft gehad zegt ook wat.imo.
Maandag op BBC was er 'n interview met 'hem'....ik heb niet alles gekeken maar twas zelf soort wazige gesprek.
Wat hij heeft gezegd over security was niet echt nieuws. Meeste van z'n 'whistleblowing' gaat toch over info dat is al jaren lang te vinden op internet als je weet waar je moet zoeken.
Dat zegt geen fluit!

Wat op internet stond is gewoon puur door hem bevestigd de rest kan je terug vinden op Wikileaks en andere sites
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_156687444
quote:
10s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 12:31 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dat zegt geen fluit!

Wat op internet stond is gewoon puur door hem bevestigd de rest kan je terug vinden op Wikileaks en andere sites
Voor jou niet. Maar dat is ook geen verrassing.
Er was zat te vinden op tinternet voor Eddie boy in scene gezet is.
Stukje van de BBC interview....

'Your smartphone can be hacked and turned on and off"
Wowee - big fckin deal.

[ Bericht 31% gewijzigd door Tingo op 08-10-2015 13:02:27 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 8 oktober 2015 @ 13:09:10 #125
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_156687771
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 12:51 schreef Tingo het volgende:

[..]

Voor jou niet. Maar dat is ook geen verrassing.
Er was zat te vinden op tinternet voor Eddie boy in scene gezet is.
Stukje van de BBC interview....

'Your smartphone can be hacked and turned on and off"
Wowee - big fckin deal.
Zie hem daar zitten, natuurlijk één op één. Ze hebben weer iets voor hun held verzonnen hoor, en idd net alsof we dit al niet eerder wisten.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_156687879
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 13:09 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Zie hem daar zitten, natuurlijk één op één. Ze hebben weer iets voor hun held verzonnen hoor, en idd net alsof we dit al niet eerder wisten.
:') jij wil ook alleen maar zien wat je wil zien, doe die oogkleppen eens af
pi_156688063
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 13:09 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Zie hem daar zitten, natuurlijk één op één.
Je weet wat een interview is?
Conscience do cost.
pi_156688106
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 13:09 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Zie hem daar zitten, natuurlijk één op één. Ze hebben weer iets voor hun held verzonnen hoor, en idd net alsof we dit al niet eerder wisten.
Dat de technology om CGI karakters te creeren bestaat is ook niet meer te ontkennen, dus tis 'n 'trust issue' als ze zullen 't voor duistere (nep) praktijken gebruiken of niet.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_156688171
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 13:27 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat de technology om CGI karakters te creeren bestaat is ook niet meer te ontkennen, dus tis 'n 'trust issue' als ze zullen 't voor duistere (nep) praktijken gebruiken of niet.
Het probleem is alleen wel dat de argumenten die hier gebruikt zijn om aan te tonen dat het CGI zou zijn geen stand houden als je het bewuste interview in hogere resolutie bekijkt.
pi_156688174
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 13:27 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat de technology om CGI karakters te creeren bestaat is ook niet meer te ontkennen, dus tis 'n 'trust issue' als ze zullen 't voor duistere (nep) praktijken gebruiken of niet.
Die techniek bestaat ook nog niet heel lang ofzo :')
Wie heeft dat ontkend trouwens?
Nait Soezn Moar Broezn
pi_156688219
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 13:09 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Zie hem daar zitten, natuurlijk één op één. Ze hebben weer iets voor hun held verzonnen hoor, en idd net alsof we dit al niet eerder wisten.
Best ergerlijk dit. Zeggen dat je wat anders gaat doen omdat je het niet meer aan kan, vervolgens wél even keuvelen over hetzelfde met je medestander, maar oh wee als er een tegenwoord is. Verschrikkelijk irritant.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2015 13:32:53 ]
  donderdag 8 oktober 2015 @ 13:39:37 #132
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156688361
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 13:30 schreef Chewie het volgende:

[..]

Het probleem is alleen wel dat de argumenten die hier gebruikt zijn om aan te tonen dat het CGI zou zijn geen stand houden als je het bewuste interview in hogere resolutie bekijkt.
Dat. Ja, het is mogelijk of bijna echt mogelijk om het volgens mij redelijk live te renderen maar de argumentatie sluit er niet op aan.

In het geval dat Snowden CGI is dan nog zijn de aangedragen argumenten onwaar. In dat geval kan je het vergelijken met claimen dat zwaartekracht bestaat op basis van dat je dorst hebt. ja zwaartekracht bestaat maar je argumenten zijn onzinnig.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_156688497
quote:
14s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 13:39 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat. Ja, het is mogelijk of bijna echt mogelijk om het volgens mij redelijk live te renderen maar de argumentatie sluit er niet op aan.

Het zou wellicht in theorie kunnen maar waarom zouden "ze", het lijkt me dan veel praktischer en goedkoper om een acteur hiervoor in te zetten.

Dat hij niks over 9/11 zegt is natuurlijk ook geen argument om hem als fake af te doen.
  donderdag 8 oktober 2015 @ 14:06:12 #134
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_156688889
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 13:32 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Best ergerlijk dit. Zeggen dat je wat anders gaat doen omdat je het niet meer aan kan, vervolgens wél even keuvelen over hetzelfde met je medestander, maar oh wee als er een tegenwoord is. Verschrikkelijk irritant.
Wat een onzin dude, kom met iets beters om mij af te zeiken. Ik ben druk aan het werk ondertussen, dat gaat voor mij nog altijd voor op bekvechten met een paar disbelievers :+
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_156688925
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 14:06 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wat een onzin dude, kom met iets beters om mij af te zeiken. Ik ben druk aan het werk ondertussen, dat gaat voor mij nog altijd voor op bekvechten met een paar disbelievers :+
Gelukkig gaat het niet voor even laten merken dat je niet begrijpt hoe een interview werkt en dat je daar dan dus maar conclusies uit trekt die passen bij jouw Snowden-benijdende wereldbeeld. :+
Conscience do cost.
pi_156688983
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 14:06 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wat een onzin dude, kom met iets beters om mij af te zeiken. Ik ben druk aan het werk ondertussen, dat gaat voor mij nog altijd voor op bekvechten met een paar disbelievers :+
Afzeiken? Ik geef aan wat mij stoort aan je gedrag, dat is geen afzeiken. Ik ben ook druk aan het werk ondertussen, en dat gaat bij mij ook voor. Dit is overigens geen bekvechten, en al helemaal niet met 'disbelievers'. Weer dat denigrerende. Net zo irritant.
  donderdag 8 oktober 2015 @ 14:11:39 #137
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156689004
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 13:09 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Zie hem daar zitten, natuurlijk één op één. Ze hebben weer iets voor hun held verzonnen hoor, en idd net alsof we dit al niet eerder wisten.
Kijk even naar alle comments de enige die hem een held noemt..
Ben jij..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 8 oktober 2015 @ 14:13:24 #138
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_156689042
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 14:08 schreef ems. het volgende:

[..]

Gelukkig gaat het niet voor even laten merken dat je niet begrijpt hoe een interview werkt en dat je daar dan dus maar conclusies uit trekt die passen bij jouw Snowden-benijdende wereldbeeld. :+
Ook voor jou kom met betere argumenten dan deze gebakken-lucht-kreten met als enige bedoeling afzeiken. Sad but true, ik kan me weer beter nuttig maken ipv woorden met jou te wisselen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_156689117
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 14:13 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ook voor jou kom met betere argumenten dan deze gebakken-lucht-kreten met als enige bedoeling afzeiken.
Grote woorden van iemand die een interview verdacht vindt omdat het een op een is.
quote:
Sad but true, ik kan me weer beter nuttig maken ipv woorden met jou te wisselen.
"weer" :D
Conscience do cost.
pi_156689126
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 14:13 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ook voor jou kom met betere argumenten dan deze gebakken-lucht-kreten met als enige bedoeling afzeiken. Sad but true, ik kan me weer beter nuttig maken ipv woorden met jou te wisselen.
ik heb jou nu al zo vaak zien zeggen dat jij je wel ergens anders druk over kan maken of andere 'nuttige' dingen te doen hebt ect ect.

Wat doe je hier dan überhaupt nog, en waarom reageer je dan alsnog, en sluit je af elke keer met deze dooddoener?
:X
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  donderdag 8 oktober 2015 @ 14:24:23 #141
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156689254
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 14:06 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wat een onzin dude, kom met iets beters om mij af te zeiken. Ik ben druk aan het werk ondertussen, dat gaat voor mij nog altijd voor op bekvechten met een paar disbelievers :+
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 14:13 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ook voor jou kom met betere argumenten dan deze gebakken-lucht-kreten met als enige bedoeling afzeiken. Sad but true, ik kan me weer beter nuttig maken ipv woorden met jou te wisselen.
Ben je nou klaar met dit gejammer, cad? Blijf lekker geloven dat alles buiten je zichtsveld CGI is en als je geen tegenspraak wil dan zijn er vast wel andere plekken met een legio aan jaknikkers waar je jouw vermaak kan halen.

Als je wat anders te doen hebt, doe dat dan. En mocht je ooit wat overtuigendere informatie hebben dat Snowden CGI is dan ben je meer dan welkom. Er is vaak genoeg commentaar om het commentaar maar deze keer is dat niet aan de orde en men is relatief beleefd aan het zijn (en anders is mijn delete knop er nog :') ). Agree to disagree.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_156689819
Vraag mij niet hoe, maar ik kwam door rond te neuzen op het web xandernieuws weer eens tegen :')
Mijn hemel wat is dat een fear porn en angstzaaierij website zeg.
ISIS helemaal hot op het moment daar, en die voorspelling ook.

Zo kunnen als vluchtelingen vermomde ISIS-terroristen heel Europa lam leggen

Die berichten op de hoofdpagina ook zeg.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_156690705
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 14:57 schreef schommelstoel het volgende:
Vraag mij niet hoe, maar ik kwam door rond te neuzen op het web xandernieuws weer eens tegen :')
Mijn hemel wat is dat een fear porn en angstzaaierij website zeg.
ISIS helemaal hot op het moment daar, en die voorspelling ook.

Zo kunnen als vluchtelingen vermomde ISIS-terroristen heel Europa lam leggen

Die berichten op de hoofdpagina ook zeg.
Grappig :). Xandernieuws bezocht ik voorheen vrij vaak. Meer om te kijken wat voor onzin er nu stond, en bij iets wat ik interessant vond ging ik het uitzoeken of het klopte. Vaak de grootste onzin, soms wel iets leuks ermee gevonden.
  donderdag 8 oktober 2015 @ 15:45:21 #144
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156690809
hologram


CGI


Snowden CGI hologram
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_156690831
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 14:57 schreef schommelstoel het volgende:
Vraag mij niet hoe, maar ik kwam door rond te neuzen op het web xandernieuws weer eens tegen :')
Mijn hemel wat is dat een fear porn en angstzaaierij website zeg.
ISIS helemaal hot op het moment daar, en die voorspelling ook.

Zo kunnen als vluchtelingen vermomde ISIS-terroristen heel Europa lam leggen

Die berichten op de hoofdpagina ook zeg.
Lijkt far right pro-Israel te zijn.
Vrienden van Wilders ook zeker.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 8 oktober 2015 @ 15:50:00 #146
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_156690910
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 15:45 schreef theguyver het volgende:
hologram
[ afbeelding ]

CGI
[ afbeelding ]

Snowden CGI hologram
[ afbeelding ]
Voor de liefhebbers van oude scifi, ken je deze hologram nog?

Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_156691149
Ook 'n klassiek sci-fi filmpje:
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_156691174
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 16:01 schreef Tingo het volgende:
Ook 'n klassiek sci-fi filmpje:
Of het nou nep is of niet, dat is in ieder geval geen CGI. Het is zo moeilijk allemaal ook he _O-
Conscience do cost.
  donderdag 8 oktober 2015 @ 16:03:39 #149
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156691191
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 16:01 schreef Tingo het volgende:
Ook 'n klassiek sci-fi filmpje:
Scherp. _O-.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 8 oktober 2015 @ 16:04:18 #150
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156691200
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 16:02 schreef ems. het volgende:

[..]

Of het nou nep is of niet, dat is in ieder geval geen CGI. Het is zo moeilijk allemaal ook he _O-
Dat zegt ie ook niet.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_156691217
quote:
6s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 16:04 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat zegt ie ook niet.
Oh verdraaid. [edit] ;(

[ Bericht 8% gewijzigd door jogy op 08-10-2015 16:09:49 ]
Conscience do cost.
  donderdag 8 oktober 2015 @ 16:12:16 #152
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156691329
quote:
10s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 16:03 schreef jogy het volgende:

[..]

Scherp. _O-.
Sinds wanneer hadden ze toen pc's die goed genoeg waren om CGI te renderen :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_156691353
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 16:12 schreef theguyver het volgende:

[..]

Sinds wanneer hadden ze toen pc's die goed genoeg waren om CGI te renderen :P
Wie zegt dat 't CGI was?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 8 oktober 2015 @ 16:15:42 #154
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156691378
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 16:12 schreef theguyver het volgende:

[..]

Sinds wanneer hadden ze toen pc's die goed genoeg waren om CGI te renderen :P
Gewoon een schaalmodelletje, beetje explosief en een touwtje. Viola.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_156691481
quote:
6s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 16:15 schreef jogy het volgende:

[..]

Gewoon een schaalmodelletje, beetje explosief en een touwtje. Viola.
En de hele wereld tuint erin.. ook de Sovjets en de Chinezen. Of ze wisten er wel van maar vonden het wel een goede grap, dus hebben ze zich alleen achter de schermen helemaal de pleuris gelachen.
  donderdag 8 oktober 2015 @ 16:29:46 #156
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_156691589
quote:
6s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 16:04 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat zegt ie ook niet.
Uitleggen waarom het nep zou zijn doet hij ook niet.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_156691660
quote:
6s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 16:15 schreef jogy het volgende:

[..]

Gewoon een schaalmodelletje, beetje explosief en een touwtje. Viola.
http://boredboard.com/man-taking-photos-small-town/ :P
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  donderdag 8 oktober 2015 @ 16:55:02 #158
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156691983
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 16:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

En de hele wereld tuint erin.. ook de Sovjets en de Chinezen. Of ze wisten er wel van maar vonden het wel een goede grap, dus hebben ze zich alleen achter de schermen helemaal de pleuris gelachen.
Die hebben het ontdekt en mochten daarom ook meedoen. India en Japan ook maar dat zijn laatkomers.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 8 oktober 2015 @ 16:55:57 #159
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156692005
quote:
Ziet er wel mooi uit, eerlijk is eerlijk.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 8 oktober 2015 @ 16:56:53 #160
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156692023
quote:
6s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 16:55 schreef jogy het volgende:

[..]

Die hebben het ontdekt en mochten daarom ook meedoen. India en Japan ook maar dat zijn laatkomers.
Even voor de duidelijkheid, ik kan de hele Apollo/moon hoax niet serieus nemen hoor, wat mij betreft is het allemaal echt gebeurd, vond het gewoon een leuke comeback van Tingo.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_156692094
quote:
17s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 16:55 schreef jogy het volgende:

[..]

Ziet er wel mooi uit, eerlijk is eerlijk.
[offtopic]
Ziet er erg mooi uit ja :)
Ik deed het omgekeerde met 'normale' foto's.
Via photoshop het effect geven alsof het miniatuur is.
Een beetje een Madurodam effect krijg je dan eigenlijk.
[/offtopic]
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_156692204
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 16:29 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Uitleggen waarom het nep zou zijn doet hij ook niet.
Nee, dat miste ik ook.
Ben sowieso de draad kwijt.
  donderdag 8 oktober 2015 @ 17:37:56 #163
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_156692527
Na LGTB moeten we dit normaal gaan vinden? Zieke wereld ..

http://www.rightwingwatch(...)stiality-and-pedophi
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_156692560
Wie beweert dat je dat normaal moet vinden dan?
Conscience do cost.
  donderdag 8 oktober 2015 @ 17:48:17 #165
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156692670
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 17:37 schreef controlaltdelete het volgende:
Na LGTB moeten we dit normaal gaan vinden? Zieke wereld ..

http://www.rightwingwatch(...)stiality-and-pedophi
Ik ben heel benieuwd wat voor een pr campagne hiervoor opgezet gaat worden om dit erdoor te drukken. Mocht het waar zijn, wat ik stiekem niet denk. Dat schopt een hele zooi lange termijns plannen tot stront. (Denk bijvoorbeeld aan het monitoren van het internet 'ter preventie van kinderporno' )
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_156693381
En ja hoor, ook hier wordt door sommigen een complot achter gezocht

Thalysheld in levensgevaar na steekpartij
  donderdag 8 oktober 2015 @ 18:31:00 #167
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_156693409
quote:
11s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 17:48 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik ben heel benieuwd wat voor een pr campagne hiervoor opgezet gaat worden om dit erdoor te drukken. Mocht het waar zijn, wat ik stiekem niet denk. Dat schopt een hele zooi lange termijns plannen tot stront. (Denk bijvoorbeeld aan het monitoren van het internet 'ter preventie van kinderporno' )
.

Dit zijn lange-termijn-plannen. Langzaam aan komen her en der al artikelen tevoorschijn met doel acceptatie en begrip krijgen voor de pedo. Ben het al verschillende keren tegengekomen maar postte ik niet want ik weet bij voorbaat dat het niet goed valt.

sneaky propaganda door The Telegraph

"Paedophilic interest is natural and normal for human males,” said the presentation. “At least a sizeable minority of normal males would like to have sex with children … Normal males are aroused by children.”

http://www.telegraph.co.u(...)s.html#disqus_thread

nog zo'n voorbeeldje om deze viespeuken te vermenselijken en normaliseren

http://www.salon.com/2015/09/21/im_a_pedophile_but_not_a_monster/
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_156693581
Enige nuance is je inderdaad vreemd.
Keur het allebei niet goed, maar er is een overduidelijk verschil tussen een pedofiel en een pedoseksueel.

Maar die discussie voeren word je ook wel een keer zat.

Je hebt die 2de link niet eens gelezen.

Begrip voor mensen die zo denken/zich zo voelen heb ik alleen in de vorm dat ze hulp verdienen. Wat door het taboe volgens mij niet echt geboden word zonder dat er direct mensen met fakkels en hooivorken voor hun deur staan.

Maar heb geen idee hoe ver instanties daar mee zijn.

Tekenend trouwens dat je LGTB in hetzelfde rijtje schaart als pedofilie :')

[ Bericht 12% gewijzigd door Divje op 09-10-2015 00:57:40 ]
Nait Soezn Moar Broezn
  donderdag 8 oktober 2015 @ 19:07:15 #169
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_156694169
quote:
11s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 17:48 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik ben heel benieuwd wat voor een pr campagne hiervoor opgezet gaat worden om dit erdoor te drukken. Mocht het waar zijn, wat ik stiekem niet denk. Dat schopt een hele zooi lange termijns plannen tot stront. (Denk bijvoorbeeld aan het monitoren van het internet 'ter preventie van kinderporno' )
Het lijkt me weer typische bangmakerij. Zo van "kijk nou dat er niets goeds komt van die trouwende queers!"...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 00:53:36 #170
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_156703579
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 17:37 schreef controlaltdelete het volgende:
Na LGTB moeten we dit normaal gaan vinden? Zieke wereld ..

http://www.rightwingwatch(...)stiality-and-pedophi
ik geloof hier niks van.
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 00:56:29 #171
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_156703619
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 08:57 schreef controlaltdelete het volgende:
Een goed stukje over de zogenaamde held Edje Snowden.

http://www.beyondthematrix.nl/2015/10/06/de-edward-snowden-show/

Ik heb nog altijd het idee dat Ed niet eens bestaat :{
er zijn ook sites die beweren dat wikileaks een illuminati project is, zodat niks als een verrassing komt.
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 01:21:25 #172
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_156703885
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 10:59 schreef Aphrodyte het volgende:

[..]

Ja zo denk ik er dus ook over, ik steun het project dan ook. Ik ben alleen benieuwd hoe de mensen hier er over denken, aangezien het zeker gezien kan worden als een stap naar een ''nieuwe wereld orde''.

Persoonlijk ben ik alleen van mening dat als dit de nieuwe wereldorde zou zijn; ik er helemaal voor ben. Ik snap niet waarom dit conservatieven zoveel angst aanjaagt, ik zie alleen maar positieve plannen.
dit jaagt ze angst aan, omdat ze de bijbel in hun achterhoofd hebben en de link leggen met openbaringen, vooral de one world religion, wat ze achterwege hebben gelaten op die site. En natuurlijk dat de vn ambities gebaseerd zijn op het satanisme van Blavatsky en Bailey.
pi_156704104
quote:
14s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 12:13 schreef jogy het volgende:

[..]

Bin laden vind ik dan weer wel een echt schimmig en in mysteries gehuld karakter.
Lijkt me logisch voor een terrorist waar de halve westerse wereld naar op zoek was ;)
Desondanks heeft hij redelijk wat interviews gegeven en diverse video en audioboodschappen verspreid.
Wat dat betreft weten we meer van Bin Laden dan van menig andere terreurleider.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_156704130
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 12:21 schreef Tingo het volgende:

[..]

Alleen 't feit dat hij niks tot heel weinig over 911 heeft gehad zegt ook wat.imo..
Hij heeft het best vaak over 911 gehad en er is zelfs een video waarop hij in aanwezigheid met enkele kapers te zien is.
Alleen worden die videos stelselmatig afgedaan als zijnde nep....
Want ja, dat past natuurlijk niet in de inside job theorie ;)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 09:26:04 #175
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156705897
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 01:44 schreef Wantie het volgende:

[..]

Lijkt me logisch voor een terrorist waar de halve westerse wereld naar op zoek was ;)
Desondanks heeft hij redelijk wat interviews gegeven en diverse video en audioboodschappen verspreid.
Wat dat betreft weten we meer van Bin Laden dan van menig andere terreurleider.
Die golden oldie waar hij of iemand die enigszins op hem lijkt toegeeft achter 11 september te zitten blijft mij in ieder geval overkomen als een desinformatiecampagne. Of hij ook daadwerkelijk een CIA operative was of wat dan ook.. Geen idee.

Maar deze dus:
edit: als je erover nadenkt en deze tape is daadwerkelijk fake (gemaakt met een lookalike) dan kan je er op zich wel vanuit gaan dat Bin laden geen CIA was, anders had ie het zelf wel gezegd.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 09:37:28 #176
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156706046
kan iemand het account RoemerSP aanmaken, de gegevens doorsturen en hem op BNW wijzen?

NWS / SP: Rellen Oranje VVD-complot
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 10:12:14 #177
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156706523
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 09:37 schreef jogy het volgende:
kan iemand het account RoemerSP aanmaken, de gegevens doorsturen en hem op BNW wijzen?

NWS / SP: Rellen Oranje VVD-complot
https://twitter.com/emileroemer

heb zelf geen twitter anders had ik hem er even op gewezen!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 11:24:57 #178
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_156707669
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 01:47 schreef Wantie het volgende:

[..]

Hij heeft het best vaak over 911 gehad en er is zelfs een video waarop hij in aanwezigheid met enkele kapers te zien is.
Alleen worden die videos stelselmatig afgedaan als zijnde nep....
Want ja, dat past natuurlijk niet in de inside job theorie ;)
welk scenario denken jullie dat enger is? Inside job of het officiële verhaal?
pi_156708631
Het zijn in allebei de gevallen maar bliepjes op de radar.
Conscience do cost.
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 12:32:52 #180
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156708703
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 11:24 schreef Manke het volgende:

[..]

welk scenario denken jullie dat enger is? Inside job of het officiële verhaal?
Inside job.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_156709239
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 01:47 schreef Wantie het volgende:

[..]

Hij heeft het best vaak over 911 gehad en er is zelfs een video waarop hij in aanwezigheid met enkele kapers te zien is.
Alleen worden die videos stelselmatig afgedaan als zijnde nep....
Want ja, dat past natuurlijk niet in de inside job theorie ;)
Wie ? Eddie boy Snowden?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 14:22:39 #182
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156710526
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 09:37 schreef jogy het volgende:
kan iemand het account RoemerSP aanmaken, de gegevens doorsturen en hem op BNW wijzen?

NWS / SP: Rellen Oranje VVD-complot
Oef.
quote:
Elvis leeft! Deze bewering komt uit de mond van de man die deze week heel Nederland in zijn greep houdt: Klaas Dijkhoff. Tevens bekent onze staatssecretaris van Asielzoekers niemand minder dan John F Kennedy te hebben vermoord.

Dijkhoff reageert hiermee op de bewering van Emile Roemer dat de VVD'er bewust asielzoekers naar Drenthe stuurt om de migrantenkwestie aan te zwengelen. Mogelijk wil Dijkhoff hiermee zeggen dat de SP in sprookjes gelooft.

"Ik zal ook bekennen: Elvis leeft nog", aldus Dijkhoff. "En zodra de moord op de Amerikaanse president John F. Kennedy is verjaard, zal ik die toegeven. Dat is eigenlijk alles wat ik er over wil zeggen."
Dijkhoff: 'Elvis leeft! En ik heb JFK vermoord'
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 15:35:16 #183
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156711727
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_156712796
quote:
Het interesseert me weinig of het een hoax is of niet
Of de slachtoffers wel of niet bloeden nadat ze geraakt zijn
Of de nabestaande wel op de correcte manier rouwen

Het enige wat ik wil weten is hoe reageert de Amerikaanse media op deze tragedie?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 17:00:37 #185
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156712945
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 16:45 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Het interesseert me weinig of het een hoax is of niet
Of de slachtoffers wel of niet bloeden nadat ze geraakt zijn
Of de nabestaande wel op de correcte manier rouwen

Het enige wat ik wil weten is hoe reageert de Amerikaanse media op deze tragedie?
Zoals altijd, klere lading news crews op locatie die als een stel aasgieren op de slachtoffers duiken...
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_156713136
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 18:31 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

.

Dit zijn lange-termijn-plannen. Langzaam aan komen her en der al artikelen tevoorschijn met doel acceptatie en begrip krijgen voor de pedo. Ben het al verschillende keren tegengekomen maar postte ik niet want ik weet bij voorbaat dat het niet goed valt.

sneaky propaganda door The Telegraph

"Paedophilic interest is natural and normal for human males,” said the presentation. “At least a sizeable minority of normal males would like to have sex with children … Normal males are aroused by children.”

http://www.telegraph.co.u(...)s.html#disqus_thread

nog zo'n voorbeeldje om deze viespeuken te vermenselijken en normaliseren

http://www.salon.com/2015/09/21/im_a_pedophile_but_not_a_monster/
Ik vrees dat we in de nabije toekomst campagnes krijgen waar pedos verheerlijkt worden als de nieuwe trendy, hippe en coole thing to be

Waar in de naam van tolerantie en acceptatie pedofobie word bestreden. Je weet wel de smeerlappen die zich voordoen als tegenstanders deze mensen omdat ze zelf foute gevoelens hebben voor kinderen.

Ben geen fan van infowhores maar in deze vid ben ik het 100% met hem eens


Im with the neckshot camp _O_
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_156713220
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 17:00 schreef theguyver het volgende:

[..]

Zoals altijd, klere lading news crews op locatie die als een stel aasgieren op de slachtoffers duiken...
Schreeuwt men : hoe lang moet dit nog doorgaan? wanneer is het genoeg geweest? kijk hoeveel dode kindertjes er zijn gevallen! Weg met de 2e amendment?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 17:59:35 #188
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156713652
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 17:23 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Schreeuwt men : hoe lang moet dit nog doorgaan? wanneer is het genoeg geweest? kijk hoeveel dode kindertjes er zijn gevallen! Weg met de 2e amendment?
agh so, ja vast wel weer, dat doet men elke keer wel weer, op grote of kleine schaal..
Ik verbaas me er niet meer over!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_156713729
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 17:16 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Ik vrees dat we in de nabije toekomst campagnes krijgen waar pedos verheerlijkt worden als de nieuwe trendy, hippe en coole thing to be

Waar in de naam van tolerantie en acceptatie pedofobie word bestreden. Je weet wel de smeerlappen die zich voordoen als tegenstanders deze mensen omdat ze zelf foute gevoelens hebben voor kinderen.
Prima voorbeeld van angstzaaijerij van jou en cad in dit geval. Wat jullie schrijven is natuurlijk veel logischer en intelligenter dan de werkelijkheid; zorgen dat er een bepaalde vorm van begrip komt voor pedofilie, want het is geen keuze zoals men vaak lijkt te denken (net als homosexualiteit/transgender waar cad niet mee om kan gaan) maar een stoornis (niet net als homosexualiteit/transgender). Er zijn genoeg pedofielen die het echt niet willen, maar simpelweg die gevoelens krijgen. Dat moet behandeld worden, in plaats van weg gezet als gevaarlijk en het weg drukken er van (wat op langere termijn de oorzaak kan zijn van veel kindermisbruik gevallen).

Dus nee, er komt geen wereld met pedofielen, er word juist getracht dat probleem aan te pakken, alleen niet door middel van je nekschot, maar op een wat menselijkere manier.
pi_156713821
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 17:16 schreef Ali_boo het volgende:


Im with the neckshot camp _O_
Mensen die aan de hand van dit filmpje denken dat er naar een pedofiele wereld toegewerkt zou worden zijn anders ook nekschot waardig. _O- Wat een bang bestaan moet je hebben als je hier al angstig van wordt.

Maar ontopic. Nee, ja. Het is klaarduidelijk dat we toewerken naar een pedofielen wereld. Daar zit iedereen namelijk zo op te wachten! :')
Conscience do cost.
pi_156715190
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 18:06 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Prima voorbeeld van angstzaaijerij van jou en cad in dit geval. Wat jullie schrijven is natuurlijk veel logischer en intelligenter dan de werkelijkheid; zorgen dat er een bepaalde vorm van begrip komt voor pedofilie, want het is geen keuze zoals men vaak lijkt te denken (net als homosexualiteit/transgender waar cad niet mee om kan gaan) maar een stoornis (niet net als homosexualiteit/transgender). Er zijn genoeg pedofielen die het echt niet willen, maar simpelweg die gevoelens krijgen. Dat moet behandeld worden, in plaats van weg gezet als gevaarlijk en het weg drukken er van (wat op langere termijn de oorzaak kan zijn van veel kindermisbruik gevallen).

Dus nee, er komt geen wereld met pedofielen, er word juist getracht dat probleem aan te pakken, alleen niet door middel van je nekschot, maar op een wat menselijkere manier.
En hoe wil je het probleem aanpakken? Gevoeligheidstraining voor kinderen geven? Hun uitleggen dat men 'liefde' op verschillende manieren kan uiten. De een geeft een schouderklopje, de ander stopt een piemel in zijn mond maar in de naam van liefde we niet moeten discrimineren? Wie zegt dat de liefde van de ouders superieur is aan die van een pedofiel? Beide houden zielsveel van kinderen maar uiten dan op hun eigen manier. Wie zijn wij om te oordelen welke uiting superieur is

Je weet dat genezing niet mogelijk is? Ik heb dus werkelijk geen idee wat je met behandeling denkt te bereiken

De neckshot therapie daarentegen is wel bewezen effectief. No cure no pay w/
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 19:34:35 #192
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156715230
Niemand roept dat pedoseksualiteit wordt goedgepraat, laat staan gelegaliseerd, he?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156716227
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 19:32 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

En hoe wil je het probleem aanpakken? Gevoeligheidstraining voor kinderen geven? Hun uitleggen dat men 'liefde' op verschillende manieren kan uiten. De een geeft een schouderklopje, de ander stopt een piemel in zijn mond maar in de naam van liefde we niet moeten discrimineren? Wie zegt dat de liefde van de ouders superieur is aan die van een pedofiel? Beide houden zielsveel van kinderen maar uiten dan op hun eigen manier. Wie zijn wij om te oordelen welke uiting superieur is

Je weet dat genezing niet mogelijk is? Ik heb dus werkelijk geen idee wat je met behandeling denkt te bereiken

De neckshot therapie daarentegen is wel bewezen effectief. No cure no pay w/
Als je dit soort onzin gaat roepen, blijkt wel dat je letterlijk niet 1 woord van mijn post heb begrepen. Veel plezier met je nekschoten.
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 20:27:25 #194
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_156716506
Pedofilie is direct het werk van de duivel, fluitje van een cent om het door Jezus weg te laten halen, wat voor evolutionair voordeel heeft het ? Katholieke geestelijken die zich hieraan schuldig maken geloven niet echt in Jezus.
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 21:27:19 #195
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156718637
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 20:27 schreef Manke het volgende:
Pedofilie is direct het werk van de duivel, fluitje van een cent om het door Jezus weg te laten halen, wat voor evolutionair voordeel heeft het ? Katholieke geestelijken die zich hieraan schuldig maken geloven niet echt in Jezus.
10 weesgegroetjes en je geweten is weer schoon ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_156719813
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 18:06 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Prima voorbeeld van angstzaaijerij van jou en cad in dit geval. Wat jullie schrijven is natuurlijk veel logischer en intelligenter dan de werkelijkheid; zorgen dat er een bepaalde vorm van begrip komt voor pedofilie, want het is geen keuze zoals men vaak lijkt te denken (net als homosexualiteit/transgender waar cad niet mee om kan gaan) maar een stoornis (niet net als homosexualiteit/transgender). Er zijn genoeg pedofielen die het echt niet willen, maar simpelweg die gevoelens krijgen. Dat moet behandeld worden, in plaats van weg gezet als gevaarlijk en het weg drukken er van (wat op langere termijn de oorzaak kan zijn van veel kindermisbruik gevallen).

Dus nee, er komt geen wereld met pedofielen, er word juist getracht dat probleem aan te pakken, alleen niet door middel van je nekschot, maar op een wat menselijkere manier.
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 18:15 schreef ems. het volgende:

[..]

Mensen die aan de hand van dit filmpje denken dat er naar een pedofiele wereld toegewerkt zou worden zijn anders ook nekschot waardig. _O- Wat een bang bestaan moet je hebben als je hier al angstig van wordt.

Maar ontopic. Nee, ja. Het is klaarduidelijk dat we toewerken naar een pedofielen wereld. Daar zit iedereen namelijk zo op te wachten! :')
Jullie reageren net zo naïef als mensen pre-1975 toen ze dachten dat homohuwelijk er NOOIT zou komen. Er waren zelfs reclames om mensen te waarschuwen voor ''de homo'' en even later bam, het was er.

Pedofilie wordt vaker dan je denkt op verscheidene podia gepropageerd. Het meest schrijdende voorbeeld is misschien nog wel die van op de Cambridge uni:

http://www.telegraph.co.u(...)ormal-for-males.html

En het hoeft misschien niet direct publiekelijk gemanifesteerd te worden in de samenleving, maar in verschillende, niet direct zichtbare mate gebeurd het en daarbij komt dat er vaak sprake is van hooggeplaatste functionarissen.
pi_156720782
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 22:02 schreef Aguia het volgende:

[..]

[..]

Jullie reageren net zo naïef als mensen pre-1975 toen ze dachten dat homohuwelijk er NOOIT zou komen. Er waren zelfs reclames om mensen te waarschuwen voor ''de homo'' en even later bam, het was er.
Een homohuwelijk is heel wat anders dan een kind neuken.
Conscience do cost.
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 22:45:08 #198
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156721075
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 22:35 schreef ems. het volgende:

[..]

Een homohuwelijk is heel wat anders dan een kind neuken.
In 2055 is het straks doodnormaal 8)7 :W
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_156722126
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 22:35 schreef ems. het volgende:

[..]

Een homohuwelijk is heel wat anders dan een kind neuken.
Maar jouw reactie is hetzelfde als die van de mensen toen.
pi_156722325
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 23:15 schreef Aguia het volgende:

[..]

Maar jouw reactie is hetzelfde als die van de mensen toen.
Ze dachten vroeger ook dat we nooit zouden kunnen vliegen en zo kan ik er nog wel een paar noemen. Goede vergelijking en extreem relevant, inderdaad.
Conscience do cost.
pi_156722445
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 23:22 schreef ems. het volgende:

[..]

Ze dachten vroeger ook dat we nooit zouden kunnen vliegen en zo kan ik er nog wel een paar noemen. Goede vergelijking en extreem relevant, inderdaad.
Maar over de conferentie van Cambridge zwijg je wijselijk?
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 23:31:19 #202
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156722570
Scheer jij homoseksualiteit en pedoseksualiteit over dezelfde kam?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156722622
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 23:26 schreef Aguia het volgende:

[..]

Maar over de conferentie van Cambridge zwijg je wijselijk?
Ja, want dat is dermate oninteressant dat je er zo min mogelijk aandacht aan moet besteden. Jij bent degene die het allemaal opblaast, onderbouw maar eens waarom een conferentie, waar er miljoenen van per dag zijn over de meest uiteenlopende zaken, het begin van het einde is voor onze arme kindertjes.

Een conferentie is niets anders dan een uitwisselingen van meningen hoor. Daar zitten soms meningen bij waar je het niet mee eens bent. Boeiend.
Conscience do cost.
pi_156722887
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 23:33 schreef ems. het volgende:

[..]

Ja, want dat is dermate oninteressant dat je er zo min mogelijk aandacht aan moet besteden. Jij bent degene die het allemaal opblaast, onderbouw maar eens waarom een conferentie, waar er miljoenen van per dag zijn over de meest uiteenlopende zaken, het begin van het einde is voor onze arme kindertjes.

Een conferentie is niets anders dan een uitwisselingen van meningen hoor. Daar zitten soms meningen bij waar je het niet mee eens bent. Boeiend.
Lees het eerst maar eens. En niet vergeten eerst je oogkleppen af te doen.
pi_156723189
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 23:44 schreef Aguia het volgende:

[..]

Lees het eerst maar eens. En niet vergeten eerst je oogkleppen af te doen.
Ik heb het gelezen. Licht anders even toe welke stukken precies zo spannend zijn. Vertel mij waar ik bang voor moet zijn :)
Conscience do cost.
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 23:59:05 #206
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_156723378
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 23:15 schreef Aguia het volgende:

[..]

Maar jouw reactie is hetzelfde als die van de mensen toen.
En als je maar ver genoeg terug gaat vind je weer culturen die het neuken van kinderen weer doodnormaal vonden...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  † In Memoriam † zaterdag 10 oktober 2015 @ 00:06:25 #207
231686 budvar
budvar
pi_156723569
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 23:59 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En als je maar ver genoeg terug gaat vind je weer culturen die het neuken van kinderen weer doodnormaal vonden...
Zolang geleden was dit niet :X

[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_156723682
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 23:52 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik heb het gelezen. Licht anders even toe welke stukken precies zo spannend zijn. Vertel mij waar ik bang voor moet zijn :)
Niks moet. Maar als je het wil weten: het hele idee dat dit vanaf een dergelijk podium gepropageerd wordt.
pi_156725022
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 11:24 schreef Manke het volgende:

[..]

welk scenario denken jullie dat enger is? Inside job of het officiële verhaal?
Beide even eng, want beide hebben enorm veel slachtoffers en schade veroorzaakt.
Wat dat betreft maakt het weinig uit wie het gedaan heeft.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_156725031
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 13:08 schreef Tingo het volgende:

[..]

Wie ? Eddie boy Snowden?
nee, osama bin laden.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 09:27:13 #211
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_156726303
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 11:24 schreef Manke het volgende:

[..]

welk scenario denken jullie dat enger is? Inside job of het officiële verhaal?
Inside job is een enger scenario , bij het officiele verhaal heb je iig nog de illusie dat je word beschermd voor de grote boze wolf en bij een inside job ben je overgeleverd aan de grote boze wolf en komt niemand je redden .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 09:29:47 #212
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_156726332
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 18:06 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Prima voorbeeld van angstzaaijerij van jou en cad in dit geval. Wat jullie schrijven is natuurlijk veel logischer en intelligenter dan de werkelijkheid; zorgen dat er een bepaalde vorm van begrip komt voor pedofilie, want het is geen keuze zoals men vaak lijkt te denken (net als homosexualiteit/transgender waar cad niet mee om kan gaan) maar een stoornis (niet net als homosexualiteit/transgender). Er zijn genoeg pedofielen die het echt niet willen, maar simpelweg die gevoelens krijgen. Dat moet behandeld worden, in plaats van weg gezet als gevaarlijk en het weg drukken er van (wat op langere termijn de oorzaak kan zijn van veel kindermisbruik gevallen).

Dus nee, er komt geen wereld met pedofielen, er word juist getracht dat probleem aan te pakken, alleen niet door middel van je nekschot, maar op een wat menselijkere manier.
Dat maak jij ervan dat ik homofoob, conservatief ben etc etc. Je gist er maar op los maar het zijn slechte argumenten. Waar ik op tegen ben is het opdringen en beïnvloeden van (conditioneren) en daar jonge kinderen mee lastig vallen die daar totaal niet op zitten te wachten. Je hebt gelijk dat er behandelingen zijn voor pedofielen, ik heb daar gisteravond nog e.e.a. over gelezen over deze therapieën wat niet echt effect heeft want een hoop vallen terug in hun seksuele activiteiten.

Bovendien nog niet zo heel lang geleden vond men seks met kinderen niet eens zo raar, moest zelfs kunnen, pedo's konden gewoon hun gang gaan en seksboekjes met kinderen werden openbaar verkocht in seksshops.

http://www.npogeschiedeni(...)oor-de-pedofiel.html

Mede door o.a. de media is men daar anders over gaan denken. Het is dus niet zo gek om je voor te stellen dat dit opnieuw gebeurt, bovendien al gaande is en dat we daar over pakweg een jaar of 10/15 ook weer anders tegen aan kijken. Bovenstaande post van jou is daar al een voorbeeld van.

bekijk de aflevering maar eens van Andere Tijden.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_156726853
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 09:27 schreef Summers het volgende:

[..]

Inside job is een enger scenario , bij het officiele verhaal heb je iig nog de illusie dat je word beschermd voor de grote boze wolf en bij een inside job ben je overgeleverd aan de grote boze wolf en komt niemand je redden .
Nou, bij het officiele verhaal faalde die grote boze wolf op alle fronten tegen de aanval en bovendien is terrorisme ongrijpbaar. Regimes kun je omver werpen, maar terrorisme niet. Ieder individu die om welke reden kwaad in de zin heeft kan op eigen houtje of met een groepje een terreurdaad uitvoeren.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 11:17:05 #214
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_156727796
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 10:17 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nou, bij het officiele verhaal faalde die grote boze wolf op alle fronten tegen de aanval en bovendien is terrorisme ongrijpbaar. Regimes kun je omver werpen, maar terrorisme niet. Ieder individu die om welke reden kwaad in de zin heeft kan op eigen houtje of met een groepje een terreurdaad uitvoeren.
Politici falen altijd en toch blijven mensen de hoop houden en gaan op ze stemmen , als ik zie hoe mensen reageren op vrijheid en anarchie maakt het een wereld van verschil of een gebeurtenis een inside job was of een groep onbekende terroristen . Vandaar ook al die hoax/falseflags , om de medewerking van het volk te blijven garanderen en hun eigen agenda te kunnen blijven volgen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_156730550
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 01:55 schreef Wantie het volgende:

[..]

nee, osama bin laden.
ok. Ik had 't over Eddie.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 18:45:16 #216
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_156738257
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 09:27 schreef Summers het volgende:

[..]

Inside job is een enger scenario , bij het officiele verhaal heb je iig nog de illusie dat je word beschermd voor de grote boze wolf en bij een inside job ben je overgeleverd aan de grote boze wolf en komt niemand je redden .
goed verwoord. Ik geloof in de inside job, dat 9/11 het startschot was om te komen waar de wereld nu is. Dit, met de bijbel en de voorspellingen van wat ons zou staan te wachten in m'n achterhoofd, zorgt ervoor dat ik kapot ga van de stress :P

Wat ook meespeelt is een psychose die ik had in februari 2013, hoorde 3 dingen, heel duidelijk en ik was gewoon nuchter, 2 daarvan zijn zonder twijfel gebeurd, de 3e was wat klonk als 3 executies, ik dacht een onthoofding. Tijdje geleden had ik een lichte psychose waarbij dit weer speelde, en aan het einde van die psychose lieten 'ze' me een liedje horen, met de nadruk op de tekst 'the future's not ours to see' (que cera ofzo)

[ Bericht 9% gewijzigd door Manke op 10-10-2015 19:09:50 ]
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 18:48:58 #217
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_156738423
De originele palestina flag
pi_156738639
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 18:48 schreef Manke het volgende:
De originele palestina flag
[ afbeelding ]
en nu?
Nait Soezn Moar Broezn
pi_156738682
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 09:29 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat maak jij ervan dat ik homofoob, conservatief ben etc etc.
Nee, die beeldvorming creëer jij zelf met je posts, beste cad.

quote:
Je gist er maar op los maar het zijn slechte argumenten.
Van iemand die nooit een enkel argument heeft neem ik het niet zo serieus als jij dan zegt dat mijn argumenten slecht zijn. Integendeel; ik denk nu dat het de beste argumenten zijn die er maar kunnen zijn.

quote:
Waar ik op tegen ben is het opdringen en beïnvloeden van (conditioneren) en daar jonge kinderen mee lastig vallen die daar totaal niet op zitten te wachten.
Oke.

quote:
Je hebt gelijk dat er behandelingen zijn voor pedofielen, ik heb daar gisteravond nog e.e.a. over gelezen over deze therapieën wat niet echt effect heeft want een hoop vallen terug in hun seksuele activiteiten.
Dank voor het gelijk geven, maar dat wist ik al natuurlijk.

quote:
Bovendien nog niet zo heel lang geleden vond men seks met kinderen niet eens zo raar, moest zelfs kunnen, pedo's konden gewoon hun gang gaan en seksboekjes met kinderen werden openbaar verkocht in seksshops.

http://www.npogeschiedeni(...)oor-de-pedofiel.html

Mede door o.a. de media is men daar anders over gaan denken. Het is dus niet zo gek om je voor te stellen dat dit opnieuw gebeurt, bovendien al gaande is en dat we daar over pakweg een jaar of 10/15 ook weer anders tegen aan kijken. Bovenstaande post van jou is daar al een voorbeeld van.

bekijk de aflevering maar eens van Andere Tijden.
Haha..

[ Bericht 2% gewijzigd door jogy op 10-10-2015 19:30:35 ]
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 19:03:11 #220
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_156738937
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 18:55 schreef Divje het volgende:

[..]

en nu?
pi_156738956
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 19:03 schreef Manke het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
wat is je punt? Ik kan ook wel plaatjes gaan posten zonder bron/tekst/uitleg/whatever.

[ Bericht 4% gewijzigd door jogy op 10-10-2015 19:30:57 ]
Nait Soezn Moar Broezn
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 19:07:23 #222
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_156739086
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 19:03 schreef Divje het volgende:

[..]
wat is je punt? Ik kan ook wel plaatjes gaan posten zonder bron/tekst/uitleg/whatever.
weet wat je bedoelde :P
Het lijkt op de huidige vlag van Israël, waarom zou dat zijn?

[ Bericht 8% gewijzigd door jogy op 10-10-2015 19:31:13 ]
pi_156739504
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 19:07 schreef Manke het volgende:

[..]

weet wat je bedoelde :P
Het lijkt op de huidige vlag van Israël, waarom zou dat zijn?
https://en.wikipedia.org/wiki/Flag_of_Mandatory_Palestine

Ga dit eens lezen. Het is nooit de vlag van Palestina geweest.

En wat is het grote complot volgens jou?

[ Bericht 2% gewijzigd door Divje op 10-10-2015 19:24:44 ]
Nait Soezn Moar Broezn
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 19:38:38 #224
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_156740287
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 19:18 schreef Divje het volgende:

[..]

https://en.wikipedia.org/wiki/Flag_of_Mandatory_Palestine

Ga dit eens lezen. Het is nooit de vlag van Palestina geweest.

En wat is het grote complot volgens jou?
kende alleen het plaatje, heb niet verder gezocht, duidelijk verder die link.

Het grote complot is denk ik een nwo (cliché) en de komst/openbaring van de onheilige drie-eenheid: het beest, de false profeet en de antichrist en de onderwerping van de mensheid.
pi_156740486
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 19:38 schreef Manke het volgende:

[..]

kende alleen het plaatje, heb niet verder gezocht, duidelijk verder die link.

Het grote complot is denk ik een nwo (cliché) en de komst/openbaring van de onheilige drie-eenheid: het beest, de false profeet en de antichrist en de onderwerping van de mensheid.
Dat.. oké.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_156757665
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 18:29 schreef Lavenderr het volgende:
En ja hoor, ook hier wordt door sommigen een complot achter gezocht

Thalysheld in levensgevaar na steekpartij
Airman Spencer Stone's Heroic Fight Against An Armed Terrorist |
The Meredith Vieira Show

'Hometown Hero' Spencer Stone stabbed 3 times in torso
At 2:17 zijn er rare beelden van de 'crime' scene met 'n 'cleaning agent' aan 't woord.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_156758099
Het is wat.
pi_156758593
quote:
17s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 16:55 schreef jogy het volgende:

[..]

Ziet er wel mooi uit, eerlijk is eerlijk.
John Dykstra's motion control camera work in 1971.
Vanaf 1:30.

In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 11 oktober 2015 @ 14:54:29 #229
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_156758750
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 18:56 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nee, die beeldvorming creëer jij zelf met je posts, beste cad.

[..]

Van iemand die nooit een enkel argument heeft neem ik het niet zo serieus als jij dan zegt dat mijn argumenten slecht zijn. Integendeel; ik denk nu dat het de beste argumenten zijn die er maar kunnen zijn.

[..]

Oke.

[..]

Dank voor het gelijk geven, maar dat wist ik al natuurlijk.

[..]

Haha..
Arjan doet een Transjenner, hij stak er al de draak mee 20 jaar geleden :D om het luchtig te houden

Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 11 oktober 2015 @ 16:39:51 #230
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_156761613
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 14:48 schreef Tingo het volgende:

[..]

John Dykstra's motion control camera work in 1971.
Vanaf 1:30.

So what? Mooie techniek toch? Zelfs nu vind ik CGI in films lang niet altijd even prettig/natuurlijk aanvoelen. Dan kan een model of acteur het nog steeds beter doen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_156763186
Die thalys figuren moeten wel vaak in het nieuws komen inderdaad, wat zullen ze volgende week doen?

Nieuw terror complot ondekt dankzij thalys trein helden!

How to catch a predator with the thalys heroes!

So you think you can dance like a thalys hero!

:D
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  zondag 11 oktober 2015 @ 18:14:41 #232
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_156763557
http://www.mctxoem.org/ex(...)eer%20Call%20Out.pdf

:o rommelt nog steeds in Texas, ze houden maar niet op met oefenen, ik las berichten van Texanen dat er opnieuw militairy vehicles zijn gesignaleerd achter prikkeldraad e.d. Of misschien een rehearsal voor nieuwe lotussen oftewel crisis actors? Hopelijk heeft iemand het lef om te infiltreren :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_156763620
Blijf het maf vinden hoe de Texanen reageren op een oefening van het eigen leger :)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_156763663
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 16:39 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

So what? Mooie techniek toch? Zelfs nu vind ik CGI in films lang niet altijd even prettig/natuurlijk aanvoelen. Dan kan een model of acteur het nog steeds beter doen.
Hele mooie techniek en nog altijd actueel.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_156763777
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 18:14 schreef controlaltdelete het volgende:
http://www.mctxoem.org/ex(...)eer%20Call%20Out.pdf

:o rommelt nog steeds in Texas, ze houden maar niet op met oefenen, ik las berichten van Texanen dat er opnieuw militairy vehicles zijn gesignaleerd achter prikkeldraad e.d. Of misschien een rehearsal voor nieuwe lotussen oftewel crisis actors? Hopelijk heeft iemand het lef om te infiltreren :{
Tja. Als er geen oefening waren, en er was weer eens een shooting, loop je te klagen dat iedereen zo 'onvoorbereid' lijkt.
  zondag 11 oktober 2015 @ 18:31:57 #236
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_156763884
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 18:26 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Tja. Als er geen oefening waren, en er was weer eens een shooting, loop je te klagen dat iedereen zo 'onvoorbereid' lijkt.
Daar heb ik het nooit over gehad bovendien klaag ik niet. Problem, reaction, solution :Y
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_156763899
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 18:31 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Daar heb ik het nooit over gehad bovendien klaag ik niet. Problem, reaction, solution :Y
oke.
pi_156764145
Oh noes, militairen doen aan oefeningen. Wat verschrikkelijk verdacht zeg!
Conscience do cost.
  Moderator zondag 11 oktober 2015 @ 18:52:34 #239
249559 crew  Lavenderr
pi_156764260
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 18:17 schreef Wantie het volgende:
Blijf het maf vinden hoe de Texanen reageren op een oefening van het eigen leger :)
Dat begrijp ik ook echt niet. Het leger hoort te oefenen. Dat is hun taak.
  zondag 11 oktober 2015 @ 19:16:25 #240
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156764782
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 18:20 schreef Wantie het volgende:

[..]

Hele mooie techniek en nog altijd actueel.
De nieuwe starwars film proberen ze ook meer op de oude manier te werken dan alleen CGI.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 11 oktober 2015 @ 21:30:40 #241
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_156768556
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 18:46 schreef ems. het volgende:
Oh noes, militairen doen aan oefeningen. Wat verschrikkelijk verdacht zeg!
Doen ze ook hier in Nederland! ZOMG!
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_156770340
Misschien vinden sommigen van jullie dit interessant ;)
TRU / Chairman van HillaryClinton wilde dat Hilary gevraagd werd over aliens
  zondag 11 oktober 2015 @ 23:30:48 #243
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_156772876
Roemer van de SP is een complotdenker geworden.
NWS / SP: Rellen Oranje VVD-complot

Een complot in de nederlandse politiek, das nieuws
There is only one religion
pi_156776326
Voor wie vanavond niets te doen heeft,

Professioneel complotdenker Vereecke geeft een lezing in Gent over zijn complotdenken met betrekking tot de holocaust, 911, de maanlanding, etc...

http://www.wanttoknow.nl/(...)te-weg-naar-waarheid
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 12 oktober 2015 @ 09:54:20 #245
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_156776551
quote:
10s.gif Op zondag 11 oktober 2015 23:30 schreef Dance99Vv het volgende:
Een complot in de nederlandse politiek, das nieuws
Volgens mij niet hoor, was de Molukse treinkaping ook niet een complot?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 12 oktober 2015 @ 09:58:20 #246
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_156776584
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 09:33 schreef Wantie het volgende:
Voor wie vanavond niets te doen heeft,

Professioneel complotdenker Vereecke geeft een lezing in Gent over zijn complotdenken met betrekking tot de holocaust, 911, de maanlanding, etc...

http://www.wanttoknow.nl/(...)te-weg-naar-waarheid
quote:
Peter Vereecke wil aan de hand van een presentatie met overvloedig illustratiemateriaal toelichten en niet ‘per se’ overtuigen, waarom de gebeurtenissen op het wereldtoneel alleen maar kunnen begrepen worden binnen de context van een complot..!
Dat probeert de kerk ook elke zondag! ;) :D
En hij wil niet 'per se' overtuigen, maar hij wil niet overtuigen? Of wil hij wel overtuigen, maar niet per se? ;)

Gewaagde onderwerpen verder...
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  Moderator maandag 12 oktober 2015 @ 10:10:13 #247
249559 crew  Lavenderr
pi_156776717
quote:
14s.gif Op maandag 12 oktober 2015 09:58 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

[..]

Dat probeert de kerk ook elke zondag! ;) :D
En hij wil niet 'per se' overtuigen, maar hij wil niet overtuigen? Of wil hij wel overtuigen, maar niet per se? ;)

Gewaagde onderwerpen verder..
.
Zeker de holocaust..
En dat zal een lang avondje worden als hij ook nog de maanlanding en 9/11 wil bespreken en uitleggen.
  maandag 12 oktober 2015 @ 10:12:13 #248
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156776743
quote:
6s.gif Op maandag 12 oktober 2015 09:54 schreef SicSicSics het volgende:
Volgens mij niet hoor, was de Molukse treinkaping ook niet een complot?
Was het een complot dan?

en welke van de 2?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Treinkaping_bij_De_Punt
https://nl.wikipedia.org/wiki/Treinkaping_bij_Wijster

[ Bericht 8% gewijzigd door theguyver op 12-10-2015 10:23:38 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 12 oktober 2015 @ 10:35:51 #249
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_156777009
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 10:12 schreef theguyver het volgende:
Was het een complot dan?
Bij De Punt. :) En ja, volgens sommigen. Om de Molukse gemeenschap in een kwaad daglicht te stellen, zodat de overheid haar beloftes niet meer na hoefden te komen.

Iets wat ze overigens ook al prima vóór de kapingen niet deden ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 12 oktober 2015 @ 10:42:31 #250
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156777113
quote:
6s.gif Op maandag 12 oktober 2015 10:35 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Bij De Punt. :) En ja, volgens sommigen. Om de Molukse gemeenschap in een kwaad daglicht te stellen, zodat de overheid haar beloftes niet meer na hoefden te komen.

Iets wat ze overigens ook al prima vóór de kapingen niet deden ;)
De overheid kon de belofte al niet nakomen!
Anders hadden ze dat allang gedaan, Indonesie was al een zelfstandig land, al 24 a 25 jaar waardoor een eigen land voor de molukkers niet mogelijk was.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 12 oktober 2015 @ 10:43:11 #251
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_156777123
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 10:42 schreef theguyver het volgende:
De overheid kon de belofte al niet nakomen!
Anders hadden ze dat allang gedaan, Indonesie was al een zelfstandig land, al 24 a 25 jaar waardoor een eigen land voor de molukkers niet mogelijk was.
Ik zeg ook niet dat de complotten steek houden ;) :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_156777379
quote:
14s.gif Op maandag 12 oktober 2015 09:58 schreef SicSicSics het volgende:

[..]


[..]

Dat probeert de kerk ook elke zondag! ;) :D
En hij wil niet 'per se' overtuigen, maar hij wil niet overtuigen? Of wil hij wel overtuigen, maar niet per se? ;)

Gewaagde onderwerpen verder...
Hoe weet je dat zo zeker? Kom je er elke zondag?
  maandag 12 oktober 2015 @ 11:07:35 #253
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156777438
quote:
14s.gif Op maandag 12 oktober 2015 10:43 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat de complotten steek houden ;) :D
Het was een bloedige periode waarbij er meerdere gijzelingen plaats vonden door Molukkers!
Dus tja...
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 12 oktober 2015 @ 11:20:23 #254
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_156777638
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 11:03 schreef Aguia het volgende:
Hoe weet je dat zo zeker? Kom je er elke zondag?
Jaren christelijk onderwijs. Kwam. Jazeker.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_156783147
quote:
14s.gif Op maandag 12 oktober 2015 11:20 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Jaren christelijk onderwijs. Kwam. Jazeker.
Wat deed je van gedachte/levensvisie veranderen?
  maandag 12 oktober 2015 @ 16:33:51 #256
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_156783269
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 16:27 schreef Aguia het volgende:
Wat deed je van gedachte/levensvisie veranderen?
Niets. Voor zover ik mij kan herinneren geloofde ik al niet. Voor mij was het eerder een verrassing dat er mensen waren die het echt geloofden.

Eén van mijn eerste herinneringen is dat ik bij de kinderopvang in de kerk zit, een tekening van de Ark van Noah in te kleuren en dacht van "Dat kan toch nooit!"
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_156783454
quote:
14s.gif Op maandag 12 oktober 2015 16:33 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Niets. Voor zover ik mij kan herinneren geloofde ik al niet. Voor mij was het eerder een verrassing dat er mensen waren die het echt geloofden.

Eén van mijn eerste herinneringen is dat ik bij de kinderopvang in de kerk zit, een tekening van de Ark van Noah in te kleuren en dacht van "Dat kan toch nooit!"
Wat kan nooit? Het bestaan van de Ark?
  maandag 12 oktober 2015 @ 16:47:47 #258
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_156783545
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 16:43 schreef Aguia het volgende:
Wat kan nooit? Het bestaan van de Ark?
Eén paar van alle mogelijke bestaande dieren en soorten op één schip. :) En daarna de aarde herbevolken op basis van één familie. Dat vond ik toen ik heel jong was al een sterk verhaal.

Maar dat doet er niet zo toe eigenlijk ;) bottom-line; ik kan me niet herinneren dat ik ooit geloofd heb.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_156783673
quote:
6s.gif Op maandag 12 oktober 2015 16:47 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Eén paar van alle mogelijke bestaande dieren en soorten op één schip. :) En daarna de aarde herbevolken op basis van één familie. Dat vond ik toen ik heel jong was al een sterk verhaal.

Maar dat doet er niet zo toe eigenlijk ;) bottom-line; ik kan me niet herinneren dat ik ooit geloofd heb.
Aha, en beschouw je je nu als atheïst, agnost, of?
pi_156787634
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 17:54 schreef epicbeardman het volgende:
Die thalys figuren moeten wel vaak in het nieuws komen inderdaad, wat zullen ze volgende week doen?

Nieuw terror complot ondekt dankzij thalys trein helden!

How to catch a predator with the thalys heroes!

So you think you can dance like a thalys hero!

:D
Het hele zaak stinkt.
De zogenaamde helden zijn leugenaars,fraudsters en traitors.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_156787791
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 19:59 schreef Tingo het volgende:

[..]

Het hele zaak stinkt.
De zogenaamde helden zijn leugenaars,fraudsters en traitors.
Op basis van? :').
pi_156790352
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 20:05 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Op basis van? :').
Er is genoeg over.

[ Bericht 0% gewijzigd door jogy op 12-10-2015 23:39:33 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 12 oktober 2015 @ 21:25:26 #263
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156790669
quote:
6s.gif Op maandag 12 oktober 2015 16:47 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Eén paar van alle mogelijke bestaande dieren en soorten op één schip. :) En daarna de aarde herbevolken op basis van één familie. Dat vond ik toen ik heel jong was al een sterk verhaal.

Maar dat doet er niet zo toe eigenlijk ;) bottom-line; ik kan me niet herinneren dat ik ooit geloofd heb.
:D Hey dat had ik ook!
Ik werd door de pastoor altijd de mond gesnoerd toen ik er kritische vragen over ging stellen.

Bijvoorbeeld, Waarom eten we nu nog steeds appels? het was toch een verboden fruit?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_156792109
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 21:25 schreef theguyver het volgende:

[..]

:D Hey dat had ik ook!
Ik werd door de pastoor altijd de mond gesnoerd toen ik er kritische vragen over ging stellen.

Bijvoorbeeld, Waarom eten we nu nog steeds appels? het was toch een verboden fruit?
Nee. Staat nergens dat het om een ''appel'' gaat.
  maandag 12 oktober 2015 @ 22:14:34 #265
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156792380
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:03 schreef Aguia het volgende:

[..]

Nee. Staat nergens dat het om een ''appel'' gaat.
:?
https://www.google.nl/sea(...)=isch&q=adam+en+eva+

God plaatste Adam en Eva in de Hof van Eden (het Aards Paradijs), en vertelde hen dat zij het fruit van alle bomen in de tuin konden eten, behalve het fruit van de boom van de kennis van goed en kwaad. Zij leefden gelukkig tot een slang (wellicht Satan) Eva verleidde om de "verboden vrucht" (traditioneel een appel) te eten. Zij at ervan, en gaf het fruit ook aan Adam, die er ook van at. Zij werden zich op dat moment onmiddellijk bewust van hun naaktheid en gingen zich ervoor schamen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_156792484
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:14 schreef theguyver het volgende:

[..]

:?
https://www.google.nl/sea(...)=isch&q=adam+en+eva+

God plaatste Adam en Eva in de Hof van Eden (het Aards Paradijs), en vertelde hen dat zij het fruit van alle bomen in de tuin konden eten, behalve het fruit van de boom van de kennis van goed en kwaad. Zij leefden gelukkig tot een slang (wellicht Satan) Eva verleidde om de "verboden vrucht" (traditioneel een appel) te eten. Zij at ervan, en gaf het fruit ook aan Adam, die er ook van at. Zij werden zich op dat moment onmiddellijk bewust van hun naaktheid en gingen zich ervoor schamen.
Je probeert je er serieus nog uit te praten door google pics als bron gebruiken? :? :?

Genesis 3:6

''En de vrouw zag, dat die boom goed was tot spijze, en dat hij een lust was voor de ogen, ja, een boom, die begeerlijk was om verstandig te maken; en zij nam van zijn vrucht en at; en zij gaf ook haar man met haar, en hij at.''
  maandag 12 oktober 2015 @ 22:41:02 #267
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156792972
quote:
13s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:19 schreef Aguia het volgende:

[..]

Je probeert je er serieus nog uit te praten door google pics als bron gebruiken? :? :?

Genesis 3:6

''En de vrouw zag, dat die boom goed was tot spijze, en dat hij een lust was voor de ogen, ja, een boom, die begeerlijk was om verstandig te maken; en zij nam van zijn vrucht en at; en zij gaf ook haar man met haar, en hij at.''
Ik kreeg het van kinds af te horen dat het een appel betrof, denk je nou echt dat ik dat boek gelezen heb ;)

Om precies te zijn!

Op glas in lood, schilderijen en andere afbeeldingen die het tafereel rondom de verboden vrucht uit de bijbel voorstellen, wordt er bijna altijd een appel afgebeeld. Er wordt in de Bijbel echter alleen gesproken over dat Adam en Eva een vrucht eten in het Paradijs. Er staat nergens welke vrucht dit is. In de Bijbel wordt gesproken over “de vruchten van de boom van de kennis van goed en kwaad”. De appel wordt pas sinds de 17de eeuw gebruikt om het verhaal meer tot de verbeelding te laten spreken.


Mja dat had mijnheer pastoor ook moeten weten ;)

Ik wist het niet, het zal me ook een reet roesten! :+
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_156792976
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 16:55 schreef Aguia het volgende:

[..]

Aha, en beschouw je je nu als atheïst, agnost, of?
jew apologist

Niet gebonden aan regeltjes maar gelooft wel heilig in het onschuld van de groep . Ook wanneer de feiten hem tegenspreken dan nog vind die een manier om datgene wat krom is recht te lullen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_156793037
quote:
14s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:32 schreef Divje het volgende:

[..]

Ik heb jou idd meerde off-topic posts zien plaatsen in deze reeks. :+
Jij gaat er toch in mee? dus je hebt er net zo goed een aandeel in.

Je wilt een complot? hier eentje die ''jullie'' wel zal bevallen.

Rusland wordt in de reguliere media zwart gemaakt wegens haar militaire interventie in Syrië. Het ingrijpen van Rusland is met name omstreden omdat Poetin zogezegd enkel de positie van Assad wil verzekeren en derhalve slechts strategische punten van de rebellengroepen aanvalt. De internationale coalitie, met Amerika voorop, is er dus op uit om, juist nu er iemand opstaat tegen IS, Rusland af te schilderen als een agressor in het MO, die een zogenaamde dictator terug in het zadel wil helpen en ondertussen niet IS maar de lokale Syrische bevolking neermaait :')

Counter-argument: wie IS wil uitroeien, moet het probleem bij de bron aanpakken. Dit zijn m.i. de door het Westen omarmde rebellen, die in het verleden vaak genoeg loyaal zijn geweest aan IS, hetzij door wapenleveranciers of door het overlopen van Assads leger naar de FSA/IS.

bronnen:

http://www.bbc.com/news/world-middle-east-34419003
http://www.wsj.com/articl(...)-in-syria-1421271618
http://www.mfa.gov.tr/no_(...)tion-on-syria.en.mfa
http://curiales.nl/2015/10/02/rusland-syrie/
http://curiales.nl/2015/10/08/koude-oorlogretoriek/
  maandag 12 oktober 2015 @ 22:47:34 #270
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156793098
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:44 schreef Aguia het volgende:

[..]

Jij gaat er toch in mee? dus je hebt er net zo goed een aandeel in.

Je wilt een complot? hier eentje die ''jullie'' wel zal bevallen.

Rusland wordt in de reguliere media zwart gemaakt wegens haar militaire interventie in Syrië. Het ingrijpen van Rusland is met name omstreden omdat Poetin zogezegd enkel de positie van Assad wil verzekeren en derhalve slechts strategische punten van de rebellengroepen aanvalt. De internationale coalitie, met Amerika voorop, is er dus op uit om, juist nu er iemand opstaat tegen IS, Rusland af te schilderen als een agressor in het MO, die een zogenaamde dictator terug in het zadel wil helpen en ondertussen niet IS maar de lokale Syrische bevolking neermaait :')

Counter-argument: wie IS wil uitroeien, moet het probleem bij de bron aanpakken. Dit zijn m.i. de door het Westen omarmde rebellen, die in het verleden vaak genoeg loyaal zijn geweest aan IS, hetzij door wapenleveranciers of door het overlopen van Assads leger naar de FSA/IS.

bronnen:

http://www.bbc.com/news/world-middle-east-34419003
http://www.wsj.com/articl(...)-in-syria-1421271618
http://www.mfa.gov.tr/no_(...)tion-on-syria.en.mfa
http://curiales.nl/2015/10/02/rusland-syrie/
http://curiales.nl/2015/10/08/koude-oorlogretoriek/
Verkeerde topic :+
BNW / IS: De strijd in het Midden-Oosten #7
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_156793178
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:44 schreef Aguia het volgende:

[..]

Jij gaat er toch in mee? dus je hebt er net zo goed een aandeel in.

Je wilt een complot? hier eentje die ''jullie'' wel zal bevallen.

Rusland wordt in de reguliere media zwart gemaakt wegens haar militaire interventie in Syrië. Het ingrijpen van Rusland is met name omstreden omdat Poetin zogezegd enkel de positie van Assad wil verzekeren en derhalve slechts strategische punten van de rebellengroepen aanvalt. De internationale coalitie, met Amerika voorop, is er dus op uit om, juist nu er iemand opstaat tegen IS, Rusland af te schilderen als een agressor in het MO, die een zogenaamde dictator terug in het zadel wil helpen en ondertussen niet IS maar de lokale Syrische bevolking neermaait :')

Counter-argument: wie IS wil uitroeien, moet het probleem bij de bron aanpakken. Dit zijn m.i. de door het Westen omarmde rebellen, die in het verleden vaak genoeg loyaal zijn geweest aan IS, hetzij door wapenleveranciers of door het overlopen van Assads leger naar de FSA/IS.

bronnen:

http://www.bbc.com/news/world-middle-east-34419003
http://www.wsj.com/articl(...)-in-syria-1421271618
http://www.mfa.gov.tr/no_(...)tion-on-syria.en.mfa
http://curiales.nl/2015/10/02/rusland-syrie/
http://curiales.nl/2015/10/08/koude-oorlogretoriek/
True ;)
Wb de rest van je post. Ben me nog aan het inlezen maar kan me wel vinden in jouw viewpoint.
Maargoed, als je in deze kwestie een kant zou moeten kiezen is het toch kiezen tussen twee (3, maar de IS zal nóóit m'n steun krijgen) kwaden.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_156793242
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:41 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik kreeg het van kinds af te horen dat het een appel betrof, denk je nou echt dat ik dat boek gelezen heb ;)

Om precies te zijn!

Op glas in lood, schilderijen en andere afbeeldingen die het tafereel rondom de verboden vrucht uit de bijbel voorstellen, wordt er bijna altijd een appel afgebeeld. Er wordt in de Bijbel echter alleen gesproken over dat Adam en Eva een vrucht eten in het Paradijs. Er staat nergens welke vrucht dit is. In de Bijbel wordt gesproken over “de vruchten van de boom van de kennis van goed en kwaad”. De appel wordt pas sinds de 17de eeuw gebruikt om het verhaal meer tot de verbeelding te laten spreken.


Mja dat had mijnheer pastoor ook moeten weten ;)

Ik wist het niet, het zal me ook een reet roesten! :+
Nee ik vermoedde al van niet, om eerlijk te zijn.

En ja, dat had de pastoor zeker moeten weten.

En dat voorbeeld van glas en lood maakt nog niet dat het ook een appel betreft. Dat is ervan gemaakt en da's heel iets anders. Een ander voorbeeld is de afgebeelde heiligen in met name de katholieke kerk. Er staat duidelijk:

''Gij zult u geen gesneden beeld maken, noch enige gelijkenis, van hetgeen boven in den hemel, of onder op de aarde is; of in het water onder de aarde is;
9 Gij zult u voor die niet buigen, noch hen dienen; want Ik, de HEERE, uw God, ben een ijverig God, Die de misdaad der vaderen bezoek aan de kinderen, en aan het derde, en aan het vierde lid dergenen, die Mij haten;''

En toch wordt het gedaan. Wellicht ook voor de vereenvoudigde verbeelding zoals in jouw voorbeeld? Geen idee

Valt me tegen van je, dacht dat je wel beter onderzoek doet dan google pics als referentie gebruiken. Het Woord niet gelezen hebben, mag geen excuus zijn.
pi_156793459
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:50 schreef Divje het volgende:

[..]

True ;)
Wb de rest van je post. Ben me nog aan het inlezen maar kan me wel vinden in jouw viewpoint.
Maargoed, als je in deze kwestie een kant zou moeten kiezen is het toch kiezen tussen twee (3, maar de IS zal nóóit m'n steun krijgen) kwaden.
Ja, maar dat is dus precies het punt van discussie. Want als we de Westerse mogendheden mogen geloven, dan heb je alleen IS als echte terreurbeweging en daarnaast zoiets als ''gematigde'' rebellen. Dan heb je ook nog een ander aan IS gelijkvormig kwaad, genaamd Assad.

Rusland houdt het veel overzichtelijker:

IS moet uitgeroeid worden. Hoe doe je dat? Door ook de rebellen (o.a. gefinanceerd door CIA in bepaalde Syrische provincies) uit te roeien. Dit geldt bijv voor al-Nusra, de FSA en andere rebellengroepen die loyaal zijn aan IS. Wat betreft Assad wordt er bijv gekeken naar hoe de familie Assad in het roerige MO een seculiere staat heeft weten op te zetten die bescherming biedt aan allerlei religeuze minderheden, zoals joden en christenen zodat die in harmonie konden leven naast moslims. En dat heeft hij bewerkstelligt als Alawiet zijnde (!). Die worden door soennieten (en mss een klein deel van de shiiten) als het afvoerputje gezien door andere moslims. Ik ben dus voorstander van het Russische beleid en zeker gezien de vluchtelingenstroom is het mss wel een verademing voor bepaalde vluchtelingen om te zien dat er nu eindelijk iemand opstaat tegen het kwaad in hun eigen land.
  maandag 12 oktober 2015 @ 23:03:16 #274
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156793542
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:52 schreef Aguia het volgende:

[..]

Nee ik vermoedde al van niet, om eerlijk te zijn.

En ja, dat had de pastoor zeker moeten weten.

En dat voorbeeld van glas en lood maakt nog niet dat het ook een appel betreft. Dat is ervan gemaakt en da's heel iets anders. Een ander voorbeeld is de afgebeelde heiligen in met name de katholieke kerk. Er staat duidelijk:

Religie bla bla,
Overal word het uitgebeeld als een appel, echt serieus overal..
Niet een komkommer een druif of een kers, Nee een appel!
Dus waar denk ik en het gross aan een appel, het zal me een reet roesten wat er in die best seller avonturen boek van spieker Herman staat! ( ja dat is het meer niet )

De meesten zoals ik deden hun communie maar voor 1 ding! ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_156793546
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 23:00 schreef Aguia het volgende:

[..]

Ja, maar dat is dus precies het punt van discussie. Want als we de Westerse mogendheden mogen geloven, dan heb je alleen IS als echte terreurbeweging en daarnaast zoiets als ''gematigde'' rebellen. Dan heb je ook nog een ander aan IS gelijkvormig kwaad, genaamd Assad.

Rusland houdt het veel overzichtelijker:

IS moet uitgeroeid worden. Hoe doe je dat? Door ook de rebellen (o.a. gefinanceerd door CIA in bepaalde Syrische provincies) uit te roeien. Dit geldt bijv voor al-Nusra, de FSA en andere rebellengroepen die loyaal zijn aan IS. Wat betreft Assad wordt er bijv gekeken naar hoe de familie Assad in het roerige MO een seculiere staat heeft weten op te zetten die bescherming biedt aan allerlei religeuze minderheden, zoals joden en christenen zodat die in harmonie konden leven naast moslims. En dat heeft hij bewerkstelligt als Alawiet zijnde (!). Die worden door soennieten (en mss een klein deel van de shiiten) als het afvoerputje gezien door andere moslims. Ik ben dus voorstander van het Russische beleid en zeker gezien de vluchtelingenstroom is het mss wel een verademing voor bepaalde vluchtelingen om te zien dat er nu eindelijk iemand opstaat tegen het kwaad in hun eigen land.
EDIT:

hierbij nog enkele bronnen

rebellen gelieerd aan IS:

http://www.telegraph.co.u(...)iliate-in-Syria.html
http://patriotupdate.com/(...)-gave-syrian-rebels/

door CIA gesteunde rebellen:

http://www.wsj.com/articl(...)cials-say-1443663993
pi_156793569
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 23:00 schreef Aguia het volgende:

[..]

Ja, maar dat is dus precies het punt van discussie. Want als we de Westerse mogendheden mogen geloven, dan heb je alleen IS als echte terreurbeweging en daarnaast zoiets als ''gematigde'' rebellen. Dan heb je ook nog een ander aan IS gelijkvormig kwaad, genaamd Assad.

Rusland houdt het veel overzichtelijker:

IS moet uitgeroeid worden. Hoe doe je dat? Door ook de rebellen (o.a. gefinanceerd door CIA in bepaalde Syrische provincies) uit te roeien. Dit geldt bijv voor al-Nusra, de FSA en andere rebellengroepen die loyaal zijn aan IS. Wat betreft Assad wordt er bijv gekeken naar hoe de familie Assad in het roerige MO een seculiere staat heeft weten op te zetten die bescherming biedt aan allerlei religeuze minderheden, zoals joden en christenen zodat die in harmonie konden leven naast moslims. En dat heeft hij bewerkstelligt als Alawiet zijnde (!). Die worden door soennieten (en mss een klein deel van de shiiten) als het afvoerputje gezien door andere moslims. Ik ben dus voorstander van het Russische beleid en zeker gezien de vluchtelingenstroom is het mss wel een verademing voor bepaalde vluchtelingen om te zien dat er nu eindelijk iemand opstaat tegen het kwaad in hun eigen land.
quote:
Poetin is heel goed bezig. ^O^
pi_156793635
quote:
10s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:41 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

jew apologist

Niet gebonden aan regeltjes maar gelooft wel heilig in het onschuld van de groep . Ook wanneer de feiten hem tegenspreken dan nog vind die een manier om datgene wat krom is recht te lullen
ahh dat zie je wel vaker bij atheisten (of: anti-theisten?) als sam harris

''nee nee, ik ben niet religieus. maar wel spiritueel'' :')

ik prefereer trouwens zionist apologist
pi_156793677
quote:
^O^ Thanks voor de linkjes. Heel wat leesvoer. Het is een verdomd ingewikkeld conflict, met verregaande consequenties wb de relatie tussen EU, USA en 'megalomane gek' Putin.
Er is iig eindelijk iemand die de gezamenlijke vijand IS aanpakt. Daar ben ik wel blij om.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_156794840
Tr's gelezen en niks mee gedaan.

Stel je niet aan met name izzy.

Terug on topic geen discussie mogelijk hier daarover.
Ich hock in meinem Bonker
pi_156795114
Rusland creëert natuurlijk zo veel mogelijk chaos op dit moment zodat iedereen moet vluchten richting Europa, een van Putins plannetjes.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 00:06:14 #281
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_156795241
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 23:58 schreef epicbeardman het volgende:
Rusland creëert natuurlijk zo veel mogelijk chaos op dit moment zodat iedereen moet vluchten richting Europa, een van Putins plannetjes.
Blijf dit maar rare gedachtengangen vinden, het was het falen van de usa en het westen wat die vluchtelingenstroom veroorzaakte, niet putin de schuld gaan geven voor het falen van anderen.
Vraag een syrische vluchteling waar hij banger voor is, assad of isis/rebellen en ze wijzen isis aan als reden om te vluchten , niet assad.
There is only one religion
pi_156795244
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 23:58 schreef epicbeardman het volgende:
Rusland creëert natuurlijk zo veel mogelijk chaos op dit moment zodat iedereen moet vluchten richting Europa, een van Putins plannetjes.
Verklaar u nader?

De Russische interventie is bijna twee weken oud.
De vluchtelingenstroom zoals we die nu kennen is al in mei vorig jaar in gang gezet (toen de eerste bootongelukken breed in het nieuws kwamen), als het niet eerder is.
pi_156795433
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 00:06 schreef Aguia het volgende:

[..]

Verklaar u nader?

De Russische interventie is bijna twee weken oud.
De vluchtelingenstroom zoals we die nu kennen is al in mei vorig jaar in gang gezet (toen de eerste bootongelukken breed in het nieuws kwamen), als het niet eerder is.
Klopt maar Rusland is al heel wat langer bezig daar met Assad te bevoorraadden en dergelijken, mijn standpunt is meer dat hij het niet erg vindt dat de vluchtelingen stroom die op dit moment gaande is richting Europa gaat, het zal me niks verbazen dat hij dit in gedachten heeft.

Bij de bootongelukken waren het vaak ook geen Syrische vluchtelingen dacht ik maar echt Afrikaanse vluchtelingen, want de Syrische gaan gewoon via Turkije.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_156795434
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 23:07 schreef Aguia het volgende:

[..]

ahh dat zie je wel vaker bij atheisten (of: anti-theisten?) als sam harris

''nee nee, ik ben niet religieus. maar wel spiritueel'' :')

ik prefereer trouwens zionist apologist
Ook goed

Het is opmerkelijk wanneer men het term spiritueel gebruikt er nooit gerefereerd word aan de Monotheïstische religies

9 van de 10 keer is een vage new age variant waar ze komen aanzetten . Ach whatever makes them happy :P

Volgens mij kwam Harris met Yoga of karma . Het was een behoorlijke tijd terug wanneer ik zijn vid heb gezien
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_156795470
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 23:46 schreef Blaadjes het volgende:
Tr's gelezen en niks mee gedaan.

Stel je niet aan met name izzy.

Terug on topic geen discussie mogelijk hier daarover.
Waarom vind je het nodig om dit soort berichten in het openbaar te bespreken? Als ik een bericht naar de mods stuur vertrouw ik erop dat dit achter de schermen afgehandeld word
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_156795544
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 00:06 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Blijf dit maar rare gedachtengangen vinden, het was het falen van de usa en het westen wat die vluchtelingenstroom veroorzaakte, niet putin de schuld gaan geven voor het falen van anderen.
Vraag een syrische vluchteling waar hij banger voor is, assad of isis/rebellen en ze wijzen isis aan als reden om te vluchten , niet assad.
Ja maar wie laat Putin op dit moment uit Syrie vluchten? bange ISIS-strijders die niet dood willen, waar gaan die heen, niet richting Rusland geloof mij maar.
Er is niets meer om voor te strijden in Syrie voor de ISIS jongens, die winnen nooit van een Rusland-gebacked Syrie.
Die zullen nu vluchten en nog sneller dan diegene die daar woonde en daar eigenlijk graag willen blijven wonen.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_156795581
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 00:16 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Klopt maar Rusland is al heel wat langer bezig daar met Assad te bevoorraadden en dergelijken, mijn standpunt is meer dat hij het niet erg vindt dat de vluchtelingen stroom die op dit moment gaande is richting Europa gaat, het zal me niks verbazen dat hij dit in gedachten heeft.

Bij de bootongelukken waren het vaak ook geen Syrische vluchtelingen dacht ik maar echt Afrikaanse vluchtelingen, want de Syrische gaan gewoon via Turkije.
Het is links die de grenzen wijd open zet
Het is de MSM die een behoorlijk eenzijdig beeld geeft mbt de vluchtelingen
Het is de EU die dit probleem centraal aan wil aanpakken

Putin zit daar voor de Russische belangen en niets anders

Vind het behoorlijk ver gezocht dat die daar zit te bombarden om de vluchtelingenstroom naar Europa te versnellen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_156795622
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 00:16 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Klopt maar Rusland is al heel wat langer bezig daar met Assad te bevoorraadden en dergelijken, mijn standpunt is meer dat hij het niet erg vindt dat de vluchtelingen stroom die op dit moment gaande is richting Europa gaat, het zal me niks verbazen dat hij dit in gedachten heeft.

Bij de bootongelukken waren het vaak ook geen Syrische vluchtelingen dacht ik maar echt Afrikaanse vluchtelingen, want de Syrische gaan gewoon via Turkije.
Maar de mensen daar slaan niet op de vlucht omdat Assad door Poetin bevoorraad wordt. Assad vecht al 4 a 5 jaar tegen IS en z'n leger raakt onderhand uitgeput, daar is nog weinig van over vergeleken met een half decennium geleden.

Ik ben het overigens eens met het feit dat de landen die de meeste wapens hebben geleverd aan alle actieve groeperingen, nu een van de landen zijn die het minst aantal slachtoffers/vluchtelingen hebben opgenomen + dat het landen zijn die zich in de buurt van Syrie bevinden en waar geen oorlog woedt Zie hier een tabelletje:



Echter, let met name op de laatste vier landen, of nog specifieker op SA. Hier gaat het mij om in dit complot. SA, een land dat geen enkele vluchteling heeft opgenomen, doet haar beklag bij Rusland dat ze moet stoppen met oorlog voeren:

http://www.independent.co(...)ictims-a6675081.html

En de reden? Zoals in de titel staat: ''it’s killing innocent victims''
Ze nemen geen vluchtelingen op, maar zodra Rusland iets doet om IS aan te pakken, bekommert SA zich ineens om de lokale bevolking?

[ Bericht 0% gewijzigd door Aguia op 13-10-2015 09:32:41 ]
pi_156795705


[ Bericht 100% gewijzigd door Aguia op 13-10-2015 00:38:48 ]
pi_156795884
Ok misschien had ik niet moeten zetten dat het een plan was van Putin om vluchtelingen richting europa te krijgen, maar hij zal er met zijn vriendjes bij op het kremlin ook niet om malen.

Putin is ook weer niet dom dat hij niet merkt dat er gevoelens vrijkomen in Europa met deze vluchtelingen stroom, nu Rusland actief bezig is oorlog voeren in Syrie zal dit voor nog meer vluchtelingen zorgen, waaronder natuurlijk ISIS strijders die het niet meer zien zitten.

Dat Saudi Arabië raar is weten we natuurlijk allang, die zullen zich nergens van aantrekken, dat er in Qatar, UAE en Kuweit geen vluchtelingen worden accepteert snap ik ook wel weer want daar kennen ze het woord mensenrecht amper, Indische werkers worden in dat soort landen gebruikt als slaaf.

Als er ooit een aanslag komt in Europa van een syrische "refugee" wat toch een oud isis-strijder bleek te zijn zou Putin dat ook helemaal niet zo erg vinden, in mijn ogen is Putin ook uiteindelijk verantwoordelijk voor de de levering van het wapen dat MH17 naar beneden schoot.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_156796393
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 17:54 schreef epicbeardman het volgende:
Die thalys figuren moeten wel vaak in het nieuws komen inderdaad, wat zullen ze volgende week doen?

Nieuw terror complot ondekt dankzij thalys trein helden!

How to catch a predator with the thalys heroes!

So you think you can dance like a thalys hero!

:D
Oregon shooting.
Dit is maar 48 uren naar z'n zoon 9 (of 20,15,10,13,11,10?) mensen doodgeschoten heeft.

http://edition.cnn.com/vi(...)tv-ryan-young-nr.cnn

Toevallig twas 't ook de college van een van de Train Terror heroes (en Dancing with Stars deelnemer)

------------------
Oregon shooting victim: Gunman 'wanted to do it for fun'
http://edition.cnn.com/vi(...)-shooting-reactions/
She only survived because half of her was covered in blood and the shooter thought she was dead.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_156797032
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 01:53 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oregon shooting.
Dit is maar 48 uren naar z'n zoon 9 (of 20,15,10,13,11,10?) mensen doodgeschoten heeft.

http://edition.cnn.com/vi(...)tv-ryan-young-nr.cnn

Toevallig twas 't ook de college van een van de Train Terror heroes (en Dancing with Stars deelnemer)

------------------
Oregon shooting victim: Gunman 'wanted to do it for fun'
http://edition.cnn.com/vi(...)-shooting-reactions/
She only survived because half of her was covered in blood and the shooter thought she was dead.
Dat maakt het nog geen hoax :)
Nait Soezn Moar Broezn
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 10:16:26 #293
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_156798227
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 16:55 schreef Aguia het volgende:
Aha, en beschouw je je nu als atheïst, agnost, of?
Ik geloof in geen enkele god, dus dan kom ik volgens mij automatisch bij atheïst uit. Maar zo'n label vind ik niet zo belangrijk; ik geloof gewoon niet in een god. :) Of ook maar iets spiritueels ook, voor we die discussie krijgen ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 10:18:29 #294
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_156798260
quote:
10s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:41 schreef Ali_boo het volgende:
jew apologist

Niet gebonden aan regeltjes maar gelooft wel heilig in het onschuld van de groep . Ook wanneer de feiten hem tegenspreken dan nog vind die een manier om datgene wat krom is recht te lullen
Ik zit je wel hoog he? O+ Geen discussie meer aan willen gaan, maar belangrijk genoeg voor wat steekjes onderwater! :D Ik ben vereerd :*
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 01:15:24 #295
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156822721

Hij heeft wel een punt...
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_156825033
Heb 'm nog niet gekeken, want op werk, maar elke volslagen idioot zal vast eens een goed punten hebben ja, zelfs een Putin.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 10:05:00 #297
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156825279
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 09:48 schreef Scrummie het volgende:
Heb 'm nog niet gekeken, want op werk, maar elke volslagen idioot zal vast eens een goed punten hebben ja, zelfs een Putin.
Ik vind Putin geen volslagen idioot, het is de president van een land vol harde klootzakken en dan moet je natuurlijk wel de grootste über klootzak zijn wil de rest naar je luisteren. Maar het gaat in ieder geval over Rusland's defensie-strategieën naar het buitenland toe en ik moet eerlijk zeggen dat hij de journalist best een beetje bitch-slapped.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_156834533
quote:
17s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 01:15 schreef jogy het volgende:

Hij heeft wel een punt...
Helemaal mee eens!!!
pi_156839005
En voor het gemak vergeet Poetin wat hij gedaan heeft in Oekraine, Tsjetsjenie, Georgie, etc. etc...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_156840881
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 21:01 schreef Wantie het volgende:
En voor het gemak vergeet Poetin wat hij gedaan heeft in Oekraine, Tsjetsjenie, Georgie, etc. etc...
Je komt niet verder dan hunnie doen het ook :')
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_156840941
quote:
18s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 22:04 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Je komt niet verder dan hunnie doen het ook :')
Dat is beter dan iemand beschuldigen van iets terwijl je zelf hetzelfde doet.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')