abonnement Unibet Coolblue
pi_156496369
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 13:36 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ja, hij slaapt nu en z'n hoofdje is nog steeds zo. Maar hij heeft z'n handjes ook voor z'n borst, en z'n neusje ligt vrij tussen mijn borsten...
Noh O+ Zo lag T. ook altijd. Lekker mama's geur opsnuiven :9.
  woensdag 30 september 2015 @ 13:37:35 #52
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_156496385
Idd, dat doen ze om je geur goed te kunnen ruiken, plus je hart horen en voelen ze zo heel goed. O+ O+ Ik vind het heerlijk als mijn dreumes dat weer doet O+
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_156496437
ik vind het wel een beetje eng, eigenlijk. Nog even vertrouwen inkrijgen....
  woensdag 30 september 2015 @ 14:30:38 #54
327807 Mariposas
יה&#14
pi_156497468
Zo ligt L ook heel vaak hoor! Ach je merkt het toch wel als ze zuurstofgebrek krijgen, dan worden ze paars en gaan ze schokken? :+
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_156497619
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 14:30 schreef Mariposas het volgende:
Zo ligt L ook heel vaak hoor! Ach je merkt het toch wel als ze zuurstofgebrek krijgen, dan worden ze paars en gaan ze schokken? :+
zostraks deed hij in een keer heel hard z'n hoofdje achterover, zover mogelijk. Daar schrok ik vooral van. Maar, denk inderdaad dat hij tevreden is. Nu ligt hij al bijna een uur te slapen in bed, ik kon hem gewoon overleggen!
  woensdag 30 september 2015 @ 15:54:08 #56
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_156499269
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2015 23:43 schreef Stormqueen het volgende:
Misschien wel, ik moet me alleen eerst goed oriënteren. En dat is moeilijk :') ik wil iets dat zit als een huis, weinig bounce maar wel knoopbaar en een beetje zacht.
Ik ga mijn doeken verkopen.
Wil je mijn bb slen (green paprika)
Neobulle Manon rouge? (Heb ik Aviva nog heel lang mee gedragen. Zeker tot ruim 15 kilo. Ging prima.)
Allebei goed ingedragen.
Vond ik erg fijne doeken.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_156500582
Shit. Nu ga ik toch twijfelen.
Heb m'n tula nooit aangehad. In de verkoop gezet, maar op wat ruilvoorstellen na geen serieuze reacties gehad.
Vandaag toch even gepast en ro vind het geweldig. Zelfs bij haar vader die nu de skulls wil :+

Toch houden?





haha. Epic fail.. Vanmorgen 2 verschillende sokken aangedaan, want dat ziet toch niemand gezien ik laarzen aan had.. :9
  woensdag 30 september 2015 @ 16:52:13 #58
149959 SQ
snelle trees
pi_156500629
Tuurlijk houden!

Davinia, ik zal zo even kijken of het wat voor me is!
disclaimer
pi_156500892
Gewoon houden idd! Verkopen kan altijd nog joh.
pi_156501069
Houden!! Tula's zijn tof!

We hebben van het weekend een kinderwagen gekocht, omdat oma graag wil wandelen met Sjaak en die wil niet dragen. Vandaag zijn we met de auto naar de stad geweest met de kinderwagen...

Het begon met kinderwagen en daarop MC met Sjaak naar de auto rijden (Tula ging mee voor de zekerheid). Daarna MC in de auto, zitstoeltje van kinderwagen op de voorstoel in de auto, kinderwagen opvouwen en achterin (wiel eraf, anders gaat de klep niet dicht), luiertas en Tula-tas erbij. Oma ook achterin naast Sjaak, ik reed. Parkeergarage in. Kinderwagen uitklappen (wiel er weer op zetten), tassen onderin kwakken, stoeltje erop, Sjaak uit MC en in kinderwagen, eindelijk rijden.

Wat een gedoe zeg! Normaal fiets ik naar de stad met Sjaak in de Tula en dan was ik al 6x op en neer geweest. Maar goed, oma is er blij mee en die gaat wandelen voortaan.

Sjaak en ik pakken voorlopig gewoon weer de Tula O+
pi_156501151
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 17:11 schreef MevrouwCactus het volgende:
Houden!! Tula's zijn tof!

We hebben van het weekend een kinderwagen gekocht, omdat oma graag wil wandelen met Sjaak en die wil niet dragen. Vandaag zijn we met de auto naar de stad geweest met de kinderwagen...

Het begon met kinderwagen en daarop MC met Sjaak naar de auto rijden (Tula ging mee voor de zekerheid). Daarna MC in de auto, zitstoeltje van kinderwagen op de voorstoel in de auto, kinderwagen opvouwen en achterin (wiel eraf, anders gaat de klep niet dicht), luiertas en Tula-tas erbij. Oma ook achterin naast Sjaak, ik reed. Parkeergarage in. Kinderwagen uitklappen (wiel er weer op zetten), tassen onderin kwakken, stoeltje erop, Sjaak uit MC en in kinderwagen, eindelijk rijden.

Wat een gedoe zeg! Normaal fiets ik naar de stad met Sjaak in de Tula en dan was ik al 6x op en neer geweest. Maar goed, oma is er blij mee en die gaat wandelen voortaan.

Sjaak en ik pakken voorlopig gewoon weer de Tula O+
Kan de mc niet op het onderstel?
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_156501195
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 17:15 schreef JufMariska het volgende:

[..]

Kan de mc niet op het onderstel?
Dat kan wel ja, maar hoe neem je dan het stoeltje mee? Sjaak heeft een hekel aan de MC dus dat stoeltje moet wel mee.
pi_156501248
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 17:17 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Dat kan wel ja, maar hoe neem je dan het stoeltje mee? Sjaak heeft een hekel aan de MC dus dat stoeltje moet wel mee.
Keer proberen of hij het ok vindt om in de mc op het onderstel te rijden? Als dat niet werkt is dit een non-oplossing ;) Werkt bij ons prima, dan nemen we het stoeltje idd niet mee. Onderstel past dan naast de mc of evt (met wiel er af idd) in de achterbak
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_156501377
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 17:19 schreef JufMariska het volgende:

[..]

Keer proberen of hij het ok vindt om in de mc op het onderstel te rijden? Als dat niet werkt is dit een non-oplossing ;) Werkt bij ons prima, dan nemen we het stoeltje idd niet mee. Onderstel past dan naast de mc of evt (met wiel er af idd) in de achterbak
Tot 3 maanden geleden was dat hel en lava en schreeuwen :D Dus ik probeer het liever niet ;)
  woensdag 30 september 2015 @ 17:30:27 #65
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_156501454
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 17:26 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Tot 3 maanden geleden was dat hel en lava en schreeuwen :D Dus ik probeer het liever niet ;)
Hij zit toch in de auto in de MC? Hij kan dus gewoon blijven zitten daar in?
Ik vind de buggy juist heerlijk om alles aan en in te hangen, luiertas en boodschappen enzo.
KuikenGuppy
pi_156501589
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 17:30 schreef Burdie het volgende:

[..]

Hij zit toch in de auto in de MC? Hij kan dus gewoon blijven zitten daar in?
Ik vind de buggy juist heerlijk om alles aan en in te hangen, luiertas en boodschappen enzo.
Nee, hij kan niet blijven zitten helaas, want Sjaak wil niet in de MC. Dus ook niet in de MC op het onderstel. Grote Huils en Schreeuws dan.
  woensdag 30 september 2015 @ 17:43:15 #67
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_156501713
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
Tuurlijk houden!

Davinia, ik zal zo even kijken of het wat voor me is!
Kan je me een PB pp Facebook sturen? Op Fok zit ik te klooien met twee accounts. Ben ook te lui om dit wachtwoord te laten herstellen. Weet ook niet aan welke e-mail dit gekoppeld is...
Heb deze account al zo lang...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 30 september 2015 @ 17:51:39 #68
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_156501871
Faptist, ik zeg houden!

Ik vind de tula Betty erg leuk O+


Het word weer tijd dat ik mijn petekind draag, heb haar al een tijdje niet meer gezien en gedragen
Be happy with the little things in life
pi_156501980
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 17:36 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Nee, hij kan niet blijven zitten helaas, want Sjaak wil niet in de MC. Dus ook niet in de MC op het onderstel. Grote Huils en Schreeuws dan.
Hmmmm... Lastig! L had dat met de kinderwagen/reiswieg. We bleven af en toe proberen en ineens was het over. Maar anders.. Stationwagon kopen? :+
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_156503287
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 17:51 schreef droomvrouwtje het volgende:
Faptist, ik zeg houden!

Ik vind de tula Betty erg leuk O+
[ afbeelding ]

Het word weer tijd dat ik mijn petekind draag, heb haar al een tijdje niet meer gezien en gedragen
Neeeeee! Deze is echt op m'n lijf geschreven.
Polkadot. Kersjes O+

Alleen de stukjes bij de benen vind ik dan weer afgrijselijk. Gelukkig. Er is nog iets te zeuren >:)
  woensdag 30 september 2015 @ 19:29:37 #71
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_156504086
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 18:58 schreef faptist het volgende:
Alleen de stukjes bij de benen vind ik dan weer afgrijselijk. Gelukkig. Er is nog iets te zeuren
Dat is ook waarom ik hem niet wil :D
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_156505412
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 17:36 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Nee, hij kan niet blijven zitten helaas, want Sjaak wil niet in de MC. Dus ook niet in de MC op het onderstel. Grote Huils en Schreeuws dan.
Oh herkenbaar!
pi_156505482
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 13:40 schreef Jagärtrut het volgende:
ik vind het wel een beetje eng, eigenlijk. Nog even vertrouwen inkrijgen....
Wat leuk, ik heb dezelfde doek en er erg veel plezier van gehad. Draagt heel fijn. Van GotC al zei: de banden iets meer spreiden bij je nek en schouders is wel prettiger. Dat valt nu door het geringe gewicht nog wel mee, maar als je kind zwaarder wordt is het voor het verdelen van het gewicht echt een groot verschil.

Verder gewoon heel mooi, en ook heerlijk ook zo'n kindje dat duidelijk lekker bij je wil zijn. Zolang je hem goed knoopt en hoog genoeg doet zoals je hier hebt gedaan, zal het met het ademen zeker wel lukken. Dat hij nu al zo sterk in z'n nekje is, is ook wel een goed teken.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  woensdag 30 september 2015 @ 21:31:14 #74
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_156508103
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 19:29 schreef Moppert het volgende:

[..]

Dat is ook waarom ik hem niet wil :D
Ja dat stukje bij de benen is het enige wat niet mooi is, maar verder ❤❤❤ deze staat echt op de voor hopelijk ooit lijst.

Man had laatst een ergonomische draagzak gespot met doodskopjes die vond hij wel gaaf. Geen idee welk merk het was
Be happy with the little things in life
  woensdag 30 september 2015 @ 21:41:05 #75
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_156508485
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 21:31 schreef droomvrouwtje het volgende:

[..]

Ja dat stukje bij de benen is het enige wat niet mooi is, maar verder ❤❤❤ deze staat echt op de voor hopelijk ooit lijst.

Man had laatst een ergonomische draagzak gespot met doodskopjes die vond hij wel gaaf. Geen idee welk merk het was
Tula heeft 1. Vriendin van me heeft hem ook. Ik vind doodshoofden op (kinder)kleding echt afgrijselijk verschrikkelijk. Nooit dat je mij er mee zal spotten. En geel :D :r
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')