Dat je dan kan slapen joh.quote:
Duh, een Ottomotor.quote:Op maandag 28 september 2015 21:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
AQX in die van Anne, maar volgens mij is de basis van al die dingen gewoon hetzelfde.
Ist echt?quote:
Het was weer vroeg.quote:
Nouja, abf is een 2.0 16V zonder turbo. Dus sowieso een ander onderblok(of iig andere zuigers) en een andere kop.quote:Op maandag 28 september 2015 21:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
AQX in die van Anne, maar volgens mij is de basis van al die dingen gewoon hetzelfde.
Een extra waterpomp?quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:21 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Liefdagboek, vandaag moest ik een trekhaak op een Focus mk3 monteren en in de bonus een extra waterpomp
Ja , dat is noodzakelijk omdat de 1.0 ecoboost anders te warm wordt en kapot loopt. Niet raar dat zon klusje dan 1000 euro kostquote:
Is vrij standaard hoor, die ecoboost heeft een elektrische waterpomp er dan bij zitten. Zorgt voor nakoeling. Bij ecoboostjes vanaf 2014 hoeft het niet meer, daar zit die pomp standaard in.quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:30 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ja , dat is noodzakelijk omdat de 1.0 ecoboost anders te warm wordt en kapot loopt. Niet raar dat zon klusje dan 1000 euro kost
Dus een mechanische en een elektrische?quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:30 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ja , dat is noodzakelijk omdat de 1.0 ecoboost anders te warm wordt en kapot loopt. Niet raar dat zon klusje dan 1000 euro kost
Electrisch.quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dus een mechanische en een elektrische?
Tis een '14 focus en hij zit er echt niet op. , maar morgen welquote:Op dinsdag 29 september 2015 19:32 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Is vrij standaard hoor, die ecoboost heeft een elektrische waterpomp er dan bij zitten. Zorgt voor nakoeling. Bij ecoboostjes vanaf 2014 hoeft het niet meer, daar zit die pomp standaard in.
Dan zal dat wel ergens halverwege 2014 geïmplementeerd zijn geweest.quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:37 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Tis een '14 focus en hij zit er echt niet op. , maar morgen wel
Hij mag 1250 geremd trekkenquote:Op dinsdag 29 september 2015 19:50 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Dan zal dat wel ergens halverwege 2014 geïmplementeerd zijn geweest.
Sowieso iets trekken met een 1.0 3 cilinder...
Bedoeling ze niet aangedreven ipv geremd?quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:52 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Hij mag 1250 geremd trekken
Dat is nog meer dan mijn 1.8 met 115 pk uit 2002quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:52 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Hij mag 1250 geremd trekken
gaat best goed, alhoewel ik minder dan 600 kg ongeremd trekquote:Op dinsdag 29 september 2015 19:50 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Dan zal dat wel ergens halverwege 2014 geïmplementeerd zijn geweest.
Sowieso iets trekken met een 1.0 3 cilinder...
quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:57 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Dat is nog meer dan mijn 1.8 met 115 pk uit 2002
is het de 100 of 125 pk versie?quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:52 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Hij mag 1250 geremd trekken
Ik had het over iets trekken, niet over je auto meer wielen geven...quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:13 schreef lipje het volgende:
[..]
gaat best goed, alhoewel ik minder dan 600 kg ongeremd trek
Ohja straatstenen trekt ie ook
Slangetje idd..quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:21 schreef lipje het volgende:
[..]
is het de 100 of 125 pk versie?
Het is wel wennen, maar verder een erg fijne auto. Tot nu toe geen rare dingen ermee, behalve een modificatie in het koelsysteem ohja hij is van mei 2012
Haha serieus? Handigquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:23 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Blijf je koelvloeistof toch maar goed in de gaten houden. Er zijn er verschillende kapot gelopen door gebrek aan KVS. Als je auto niet genoeg KVS heeft blijft de temperatuursensor gewoon de goeie temperatuur aangeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |