abonnement Unibet Coolblue
pi_156423669
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De deelnemers van WOHTS

SPOILER: Deadly_Kiss
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Sproetjes
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hilzillah
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: SilverSjoiis
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: MaJo
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ronderotonde
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bottoms_up
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Barreltje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: KapiteinCupcake
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Felinecat
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Mazou
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: SmallishBear
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Sam1993
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Saarah
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: gridjuh
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: BobbyMcGee
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: ikke_84
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: KniftyHooker
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G en wensen hen gezonde plakkers toe O+
Fien en Kiwisoep

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

[ Bericht 0% gewijzigd door Barreltje op 28-09-2015 14:24:40 ]
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_156424187
op verzoek van bobby.

voor wijzigingen, graag PM/DM :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_156424331
Ja t werd al gezegd, je kunt niet voor een ander beoordelen hoeveel pijn iets doet... ik dacht de 1e keer ook, "wacht maar" maar toen bedacht ik mij dat als mijn pds opspeelt ik dat ook als weeen bestempel... en ja ik weet hoe ze voelen :P

Maar goed ladies! Streepies streepies streepies :*
S. 2014
J. 2016
pi_156424334
Thanks, Barreltje!
pi_156424625
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 16:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ja t werd al gezegd, je kunt niet voor een ander beoordelen hoeveel pijn iets doet... ik dacht de 1e keer ook, "wacht maar" maar toen bedacht ik mij dat als mijn pds opspeelt ik dat ook als weeen bestempel... en ja ik weet hoe ze voelen :P

Maar goed ladies! Streepies streepies streepies :*
Dit.

Verder heb ik geen idee hoe weeën voelen en heftige menstruatiekramp heb ik ook al 14 jaar niet meer gehad. Ik heb zelfs nauwelijks kramp tijdens miskramen. Maar ik kan best begrijpen dat MaJo het als een soort van weeën benoemt, zeker als een arts zegt dat het vergelijkbaar is. Mijn zus omschreef haar weeën als menstruatiekramp maar dan een miljoen keer pijnlijker. Maar dat is zo persoonlijk.
  zondag 27 september 2015 @ 16:57:55 #6
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_156424780
Mijn weeën doen minder pijn dan menstruatiekramp. Just sayin'
pi_156424835
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 16:57 schreef Tante_Soesa het volgende:
Mijn weeën doen minder pijn dan menstruatiekramp. Just sayin'
Das best ruk verdeeld....
S. 2014
J. 2016
pi_156425181
Ik denk wel dat het mogenlijk is.... weeën gevoel bij menstruatie.
Ik zit ook bij mijn echt kutte menstruaties te puffen en te hijgen.
Je voelt de "steken" echt aankomen en je moet ze echt weg puffen.
Je weet dat je ze niet kan negeren maar je kan het ook niet onder controle houden,
ik raak dan ook regelmatig vooraf al in paniek omdat ik weet wat eraan komt... ergste pijn die ik ooit heb gehad.

De dames die zich niet kunnen indenken hoe dat bij menstruatie voelt mogen echt in hun handjes klappen :)
  Moderator zondag 27 september 2015 @ 18:39:48 #9
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156427292
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 14:22 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ik jou hoerend irritant vind, lees eens wat beter.

Ik negeer je echt niet expres, ik reageer echt niet op alle posts, van niemand. Die post over die plaats in DLd heb ik oprecht niet gezien (ik wist het ook niet, hoor het voor het eerst van je nu hier).

En dat klaarstaan om onder de bus te gooien: tsja, het zal je wellicht verbazen maar mijn wereld draait niet om jou. In eerdere posts heb ik dat ook niet met opzet gedaan, ik herinner me er althans niks van.

Maar wanneer ik iets lees wat ik bullshit vind (zoals die post in z &g of dat je dokter zegt dat je weeen hebt) dan reageer ik daar op. Op de inhoud, niet op de persoon. Als een ander dat post zou ik er ook op reageren namelijk.

Ik vind het opvallend dat je het zo persoonlijk opvat (normaal gesproken ben ik degene die alles veel te persoonlijk opvat), en zo is het ook niet bedoeld. Maar ik ga me niet inhouden als ik iets lees wat ik onzin vind, sorry.

En ja, die laatste post was persoonlijk en onaardig, niet netjes, maar ik ben zo vreselijk allergisch voor dat soort "ik had toch gelijk dankjewel" posts... Rrr...
Ik chargeer een beetje, je vindt het hoerend irritant hoe ik de waarheid in pacht lijk te hebben. Grappig, ik heb bij jou precies hetzelfde :D

Neem nou dit geval: ik stel dat mijn menstruatiepijn voelt als weeën. Jij noemt dit onzin. Ik snap niet goed waarom want blijkbaar weet je niet hoe het voelt om menstrautiepijn te hebben die vergelijkbaar is met weeën. Dat je mijn huisarts daarin niet wil geloven moet je zelf weten. Persoonlijk hecht ik meer waarde aan zijn uitleg en ook die van mijn moeder en anderen die het ook zo voelen dan aan wat jij hierover zegt. Ik vraag me alleen af waarom je hier zo'n punt van wil maken?

Dat je een "yay ik had toch gelijk post" irritant vind kan ik me iets bij voorstellen. Ik vind het irritant als ik voor leugenaar uitgemaakt word en haal dan graag mijn "gelijk" als ik daarin gesteund word door anderen. Ik verwacht dat jij hetzelfde zal doen ;) Wat me wel weer opvalt is dat je niet ingaat op de meiden die daadwerkelijk zeggen dat het zo is. Moet je niet aan hen verklaren dat je daar niks van geloofd? Dat is dus een van die dingen waarom ik denk dat het persoonlijk is.

Verder lijken we volgens mij behoorlijk op elkaar want ik voel me inderdaad ook veel te snel aangesproken en wil mezelf dan met hand en tand verdedigen.

Ik ben alleen nog wel benieuwd naar de andere (medische) onzin die ik volgens jou uitkraam?

quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 16:04 schreef BobbyMcGee het volgende:
Ja en ik leidt daar dus eerder aan af dat als MaJo haar hevige menstruatiepijn als weeën wil omschrijven, ze dat lekker zelf moet weten.

Magoed, ik erger me sowieso aan de neiging die sommige moeders lijken te hebben om te benadrukken dat je écht niet weet hoe het is om te bevallen/een kind te hebben/enz. Ook al is het nog zo waar.
Hier raak je precies de kern, dat is misschien ook wat me irriteert aan dit soort posts. Van die "wacht maar het is echt veel erger" posts. Daar krijg ik dan weer de kriebels van.

quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 16:57 schreef Tante_Soesa het volgende:
Mijn weeën doen minder pijn dan menstruatiekramp. Just sayin'
Het enige wat ik me altijd als geruststelling voorhoud is dat als ik dit kan overleven dat ik in ieder geval al een beetje voorbereid ben op de bevalling _O-

quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 17:12 schreef deadly_kiss het volgende:
Ik denk wel dat het mogenlijk is.... weeën gevoel bij menstruatie.
Ik zit ook bij mijn echt kutte menstruaties te puffen en te hijgen.
Je voelt de "steken" echt aankomen en je moet ze echt weg puffen.
Je weet dat je ze niet kan negeren maar je kan het ook niet onder controle houden,
ik raak dan ook regelmatig vooraf al in paniek omdat ik weet wat eraan komt... ergste pijn die ik ooit heb gehad.

De dames die zich niet kunnen indenken hoe dat bij menstruatie voelt mogen echt in hun handjes klappen :)
Ik raak er ook echt van in paniek. Vrijdag ook, de pijn ging ondanks naproxen en pcm er dwars doorheen. Ik ben gewoon in janken uitgebarsten, hoe moet ik dit nu elke maand handelen? Volgens mijn moeder kreeg ik vroeger ook iets tegen de pijn dus zal morgen de huisarts bellen :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  zondag 27 september 2015 @ 19:12:59 #10
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_156428279
@Majo, even mijn verhaal in het kort. Huisarts vanwege onregelmatige cyclus en veeeel pijn > diagnose PCOS (gecheckt op endometriose maar niet aanwezig) > clomid > nog steeds veel pijn bij menstruaties inclusief bloedingen vanuit m'n darm, enorme darmkrampen > darmonderzoek > verdenking darmkanker :X > na bioptie bleek het endometriose te zijn, een (1) cyste van zo'n 15-20 cm lang die zich gevestigd heeft op de wand tussen vagina en endeldarm (meestal zit het alleen in de voortplantingsorganen, bij mij is daar alles schoon gelukkig ), niet operabel, voor altijd anticonceptiepil. Toen de cyste werd ontdekt bleek ik al zwanger, 2e keer werd ik binnen 3 maanden zonder medicatie zwanger, geen tekenen van PCOS meer.

Ik ben medisch gezien een vrij uniek geval dus ik zeg niet dat jij hetzelfde hebt :+ maar ik herken echt de weeenpijn in mijn menstruatiekrampen (al was de laatste keer december 2013 :Y) ). Sterkte ermee!
pi_156428494
Allemachtig soesa, dat klinkt hels :X wat super dat je toch probleemloos zwanger kunt worden!
  Moderator zondag 27 september 2015 @ 19:22:59 #12
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156428634
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 19:12 schreef Tante_Soesa het volgende:
@Majo, even mijn verhaal in het kort. Huisarts vanwege onregelmatige cyclus en veeeel pijn > diagnose PCOS (gecheckt op endometriose maar niet aanwezig) > clomid > nog steeds veel pijn bij menstruaties inclusief bloedingen vanuit m'n darm, enorme darmkrampen > darmonderzoek > verdenking darmkanker :X > na bioptie bleek het endometriose te zijn, een (1) cyste van zo'n 15-20 cm lang die zich gevestigd heeft op de wand tussen vagina en endeldarm (meestal zit het alleen in de voortplantingsorganen, bij mij is daar alles schoon gelukkig ), niet operabel, voor altijd anticonceptiepil. Toen de cyste werd ontdekt bleek ik al zwanger, 2e keer werd ik binnen 3 maanden zonder medicatie zwanger, geen tekenen van PCOS meer.

Ik ben medisch gezien een vrij uniek geval dus ik zeg niet dat jij hetzelfde hebt :+ maar ik herken echt de weeenpijn in mijn menstruatiekrampen (al was de laatste keer december 2013 :Y) ). Sterkte ermee!
Jeetje wat klinkt dit herkenbaar :o Vooral die darmkrampen in combinatie met de pijn. Had de laatste dagen ook steeds bloed bij de ontlasting (maar heb ook een friseur dus weet het daaraan). Toch maar eens de huisarts bellen dan morgen. Ik heb wel eens gelezen over endometriose en die symptomen klinken wel verdacht hetzelfde :X Ik heb alleen laatst een echo gehad bij de gyn en daar was verder niks te zien, of checken ze dan alleen maar de baarmoeder/eierstokken?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_156428660
Jeutje soesa wat een verhaal... :X

Een kenmerk van Pcos is toch ook extreme menstruatiepijn? Of zit ik nu fout.

Ik herken de heftige krampen gelukkig niet, iemand die het over migrainee wil hebben :Y) :P
S. 2014
J. 2016
  zondag 27 september 2015 @ 19:24:22 #14
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_156428675
Ik heb een aantal maanden een koperspiraaltje gedragen en de pijn die ik daarvan had tijdens elke menstruatie, kwam inderdaad overeen met de pijn die ik jaren later voelde tijdens het bevallen.
Op het moment dat mijn weeen echt heftig werden, zei ik zelfs nog tegen de vk dat ik deze pijn wel herkende. Haar ogen rolden zowat uit haar hoofd.
Dus ja, het kan. (Jammergenoeg kwamen de weeen wel een heel stuk sneller achter elkaar en hielden ze langer aan. Dus echt vergelijkbaar was het toch niet).

Ik vind het raar dat sommige moeders er zo heilig van overtuigd zijn dat het onmogelijk is. Menstruatiepijn is bij iedereen anders, weeen zijn bij iedereen anders. Klaar. (Hell, sommige vrouwen schijnen orgastische sensaties te hebben op t hoogtepunt van elke wee. Ik kan me er zelf niks bij voorstellen, maar dan hoeft het nog geen onzin te zijn.)
  zondag 27 september 2015 @ 19:25:59 #15
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_156428726
Dan checken ze idd je eierstokken en je baarmoeder. Daar was dus mij niks op te zien! Nogmaals; ben geen dokter en ik hoop van harte dat jij geen endometriose hebt maar ik herkende veel in je verhaal.
  zondag 27 september 2015 @ 19:27:02 #16
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_156428760
Gm87.. kom je hier buurten? ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_156428799
quote:
7s.gif Op zondag 27 september 2015 19:27 schreef Barreltje het volgende:
Gm87.. kom je hier buurten? ;)
:W

Ik hoor niet eens in dit topic maar, (ik lurk alleen :P )

Heb jij t ook nog zonder AC?
S. 2014
J. 2016
pi_156429003
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 19:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Jeutje soesa wat een verhaal... :X

Een kenmerk van Pcos is toch ook extreme menstruatiepijn? Of zit ik nu fout.

Ik herken de heftige krampen gelukkig niet, iemand die het over migrainee wil hebben :Y) :P
Een vriendin van me heeft ook pcos en die heeft ook altijd hele pijnlijke menstruaties.

Ik ben zelf eigenlijk alleen heel erg chagrijnig tijdens menstruaties en ik voel me vies.

Vroegah lag ik echt 3 dagen in bed in foetushouding heer en ween te wiegen, zoveel pijn.
pi_156429291
Bloed :'( x 100.000
pi_156429332
He Hilz, wat ontzettend jammer :{
pi_156429335
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 19:22 schreef MaJo het volgende:

[..]

Jeetje wat klinkt dit herkenbaar :o Vooral die darmkrampen in combinatie met de pijn. Had de laatste dagen ook steeds bloed bij de ontlasting (maar heb ook een friseur dus weet het daaraan). Toch maar eens de huisarts bellen dan morgen. Ik heb wel eens gelezen over endometriose en die symptomen klinken wel verdacht hetzelfde :X Ik heb alleen laatst een echo gehad bij de gyn en daar was verder niks te zien, of checken ze dan alleen maar de baarmoeder/eierstokken?
Wat is een friseur?
Ik heb het gegoogled, maar het woord schijnt niet voor te komen in het Nederlandse woordenboek. Als inschrijving staat er "kapper, iemand die friseert (krullen aanbrengt)"
Maar dat is vast niet wat jij bedoeld :D :@
pi_156429368
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 19:39 schreef Hilzillah het volgende:
Bloed :'( x 100.000
Aaaah Goffer :(
pi_156429396
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 19:41 schreef danic het volgende:

[..]

Wat is een friseur?
Ik heb het gegoogled, maar het woord schijnt niet voor te komen in het Nederlandse woordenboek. Als inschrijving staat er "kapper, iemand die friseert (krullen aanbrengt)"
Maar dat is vast niet wat jij bedoeld :D :@
Een fissuur :)
Aka anale kloof/kloofje.
:)
pi_156429416
Stom hilz. :(
pi_156429479
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 19:42 schreef mignonne het volgende:

[..]

Een fissuur :)
Aka anale kloof/kloofje.
Ah thank you. Dat kende ik ook niet bij die naam dus kon het nergens naar herleiden
pi_156429572
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 19:44 schreef danic het volgende:

[..]

Ah thank you. Dat kende ik ook niet bij die naam dus kon het nergens naar herleiden
Kan me voorstellen. T hoeft niet per se anaal te zijn overigens hoor. Maar als je er bloed van bij je ontlasting hebt dan zit ie waarschijnlijk niet in je vinger zeg maar :+
:)
pi_156429675
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 19:46 schreef mignonne het volgende:

[..]

Kan me voorstellen. T hoeft niet per se anaal te zijn overigens hoor. Maar als je er bloed van bij je ontlasting hebt dan zit ie waarschijnlijk niet in je vinger zeg maar :+
:D
Ik lolde heel hard in mijn eentje op de bank *sneu voelt*
pi_156429716
Kutzooi Hilz!! :(
pi_156429831
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 19:49 schreef danic het volgende:

[..]

:D
Ik lolde heel hard in mijn eentje op de bank *sneu voelt*
:D
digitaal zijn we bij je O+ *kusjekroel*
:)
  Moderator zondag 27 september 2015 @ 20:02:12 #30
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156430165
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 19:39 schreef Hilzillah het volgende:
Bloed :'( x 100.000
Goffer Hilz :(

* MaJo schuift kruik en chocola naar je toe :*

quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 19:41 schreef danic het volgende:

[..]

Wat is een friseur?
Ik heb het gegoogled, maar het woord schijnt niet voor te komen in het Nederlandse woordenboek. Als inschrijving staat er "kapper, iemand die friseert (krullen aanbrengt)"
Maar dat is vast niet wat jij bedoeld :D :@
Damn ik probeerde nog op te letten dat ik het goed schreef, friseur is kapper in het Duits :') Maar inderdaad, een scheurtje in de anus :Y

quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 19:46 schreef mignonne het volgende:

[..]

Kan me voorstellen. T hoeft niet per se anaal te zijn overigens hoor. Maar als je er bloed van bij je ontlasting hebt dan zit ie waarschijnlijk niet in je vinger zeg maar :+
:D _O-
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_156430305
Ik had al het bijzondere beeld voor me van een kapper in een anus :') .
  Moderator zondag 27 september 2015 @ 20:06:38 #32
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156430351
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:05 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik had al het bijzondere beeld voor me van een kapper in een anus :') .
Die grap maken we dus vaak, daarom weet ik nu niet meer hoe het officieel heet :D :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_156430437
Bij ons heet een aambei nu al standaard een aardbei. Ook best een raar onderling grapje, zeker als je in gezelschap bent en iemand bestelt aardbeien met slagroom en je zit allebei te gnorken aan tafel :') .

Maar goed - ik val ook eens binnen als lurker :@ - dikke kus voor alle dames hier waar het nog niet bij wil lukken. Duim voor jullie dat je snel een dikke vette tweede streep piest :* !
  zondag 27 september 2015 @ 20:19:21 #34
149959 SQ
snelle trees
pi_156430873
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:08 schreef Razztwizzle het volgende:
Bij ons heet een aambei nu al standaard een aardbei. Ook best een raar onderling grapje, zeker als je in gezelschap bent en iemand bestelt aardbeien met slagroom en je zit allebei te gnorken aan tafel :') .

Maar goed - ik val ook eens binnen als lurker :@ - dikke kus voor alle dames hier waar het nog niet bij wil lukken. Duim voor jullie dat je snel een dikke vette tweede streep piest :* !
aarsbeien hier ;(
En +1!
disclaimer
pi_156431576
Aarsbei of kontaids... Maar een kapper in je kont lijkt me ook niks *knip knip*

@MaJo het verschil is dat die andere dames daadwerkelijk beide dingen hebben meegemaakt. Mijn pumt werd door sillie minder aanstootgevend gemaakt - je kunt pas vergelijken als je kunt vergelijken uit ervaring. En dat is niet bedoeld als steek van "je hoort niet bij de club die bevallen is", al vat je het misschien zo op.

Ik dacht zelf nota bene dat mijn PDS zo erg was dat ik weeen vast wel zou overleven. Maar bij de inleiding lag ik toch echt te jammeren om een ruggeprik. Het was wel soortgelijke pijn maar toch niet vergelijkbaar in intensiteit en duur.

Laten we het erop houden dat we in elkaars allergie zitten blijkbaar, maar geloof me dat ik je echt niet heel Fok over achtervolg om lekker lullig te doen ofzo, of expres nooit op iets leuks reageer :')
Kwak
pi_156431727
Ik heb gewoon bloed hoor. Mag mijn NOD in de OP naar 30 oktober?
Ik ben er echt klaar mee trouwens. Ik ga binnenkort t gesprek met mijn man aan dat als t in januari niet raak is, ik wil kijken of IUI een optie wordt. Ik trek dit gewoon niet meer, steeds die mislukking voelen.

Over weeën en krampen... Mijn moeder zei me dat ze de pijn bij bevallen enorm mee vond vallen versus haar menstruatiepijn. Dus in haar persoonlijke ervaring blijkt dat ongesteld zijn wel erger kan voelen dan bevallen. Maar zoveel mensen zoveel ervaringen...
Ik heb enkele menstruaties gehad dat ik liever dood wilde dan die pijn nog voelen, dat ik het ijskoud had, diarree overgeven en zoveel pijn, dat ik op t randje zat om out te gaan, niets meer van mijn omgeving mee kreeg.... Als bevallen erger is dan dat, schiet mij maar lek want dan lig ik bewusteloos op bed. Maar dat wil niet zeggen dat pijn hetzelfde is, het kan een heel andere manier van krampen zijn, ik weet het niet... Maak me er ook niet druk over. Eerst maar eens kijken of ik überhaupt ooit zwanger wordt en dan ga ik wel eens nadenken over pijn en weeën....
Warempel, een drempel.
  Moderator zondag 27 september 2015 @ 20:50:35 #37
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156432101
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:38 schreef kwakz0r het volgende:
Aarsbei of kontaids... Maar een kapper in je kont lijkt me ook niks *knip knip*

@MaJo het verschil is dat die andere dames daadwerkelijk beide dingen hebben meegemaakt. Mijn pumt werd door sillie minder aanstootgevend gemaakt - je kunt pas vergelijken als je kunt vergelijken uit ervaring. En dat is niet bedoeld als steek van "je hoort niet bij de club die bevallen is", al vat je het misschien zo op.

Ik dacht zelf nota bene dat mijn PDS zo erg was dat ik weeen vast wel zou overleven. Maar bij de inleiding lag ik toch echt te jammeren om een ruggeprik. Het was wel soortgelijke pijn maar toch niet vergelijkbaar in intensiteit en duur.

Laten we het erop houden dat we in elkaars allergie zitten blijkbaar, maar geloof me dat ik je echt niet heel Fok over achtervolg om lekker lullig te doen ofzo, of expres nooit op iets leuks reageer :')
Wel handig die kapper voordat je uitscheurt, kan ie alvast een knipje zetten :')

Laten we het hier maar bij houden, zand erover :)

En check:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond het wel grappig :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_156432147
Hoi,
Ik lees stiekem mee. Over 3 maanden kom ik hopelijk aansluiten.. *O* Dokter zei dat het verstandig was om 3 maanden van te voren al te starten met foliumzuur. Hebben jullie nog aanrader m.b.t. een merk of hoeveelheid per keer? :)
pi_156432158
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:50 schreef MaJo het volgende:

[..]

Wel handig die kapper voordat je uitscheurt, kan ie alvast een knipje zetten :')

Laten we het hier maar bij houden, zand erover :)

En check:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond het wel grappig :)
Ik knip ook wel eens in iemands derrière, over t algemeen bloed dat, dus myth confirmed :7
:)
  Moderator zondag 27 september 2015 @ 20:52:58 #40
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156432184
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:41 schreef Ronderotonde het volgende:
Ik heb gewoon bloed hoor. Mag mijn NOD in de OP naar 30 oktober?
Ik ben er echt klaar mee trouwens. Ik ga binnenkort t gesprek met mijn man aan dat als t in januari niet raak is, ik wil kijken of IUI een optie wordt. Ik trek dit gewoon niet meer, steeds die mislukking voelen.

Over weeën en krampen... Mijn moeder zei me dat ze de pijn bij bevallen enorm mee vond vallen versus haar menstruatiepijn. Dus in haar persoonlijke ervaring blijkt dat ongesteld zijn wel erger kan voelen dan bevallen. Maar zoveel mensen zoveel ervaringen...
Ik heb enkele menstruaties gehad dat ik liever dood wilde dan die pijn nog voelen, dat ik het ijskoud had, diarree overgeven en zoveel pijn, dat ik op t randje zat om out te gaan, niets meer van mijn omgeving mee kreeg.... Als bevallen erger is dan dat, schiet mij maar lek want dan lig ik bewusteloos op bed. Maar dat wil niet zeggen dat pijn hetzelfde is, het kan een heel andere manier van krampen zijn, ik weet het niet... Maak me er ook niet druk over. Eerst maar eens kijken of ik überhaupt ooit zwanger wordt en dan ga ik wel eens nadenken over pijn en weeën....
Och meis, wat een vervelend gevoel is dat :* Ik herken me er wel in, heb dat ook een paar dagen en dan pak ik mezelf weer op en ga ik er weer voor. Maar het blijft een teleurstelling natuurlijk ;(
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator zondag 27 september 2015 @ 20:53:22 #41
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156432202
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 20:52 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ik knip ook wel eens in iemands derrière, over t algemeen bloed dat, dus myth confirmed :7
Jij bent dus die friseur in iemands aars :+

Barrel mag mijn NOD naar 29 oktober?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_156432479
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:50 schreef MaJo het volgende:

[..]

Wel handig die kapper voordat je uitscheurt, kan ie alvast een knipje zetten :')

Laten we het hier maar bij houden, zand erover :)

En check:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond het wel grappig :)
Daar moeten we maar eens heen dan met de kleine man! (Ik moest even drie keer knipperen bij de plaatsnaam Hilter, naastgelegen :') )
Kwak
  Moderator zondag 27 september 2015 @ 21:06:36 #43
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156432879
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 20:59 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Daar moeten we maar eens heen dan met de kleine man! (Ik moest even drie keer knipperen bij de plaatsnaam Hilter, naastgelegen :') )
Het is best dicht bij Nederland dus goed te doen :Y Of het boeiend is verder weet ik niet :D

En no way, dat had ik nog niet eens gezien :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_156434586
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:53 schreef MaJo het volgende:

[..]

Jij bent dus die friseur in iemands aars :+

Barrel mag mijn NOD naar 29 oktober?
:D _O-
pi_156434935
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:52 schreef Peacefulll het volgende:
Hoi,
Ik lees stiekem mee. Over 3 maanden kom ik hopelijk aansluiten.. *O* Dokter zei dat het verstandig was om 3 maanden van te voren al te starten met foliumzuur. Hebben jullie nog aanrader m.b.t. een merk of hoeveelheid per keer? :)
Ik gebruik gewoon die van etos, 1 per avond, is prima. Is niet zo spannend qua merken hoor! Drogist huismerk is gewoon goed!
Warempel, een drempel.
pi_156435243
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:52 schreef Peacefulll het volgende:
Hoi,
Ik lees stiekem mee. Over 3 maanden kom ik hopelijk aansluiten.. *O* Dokter zei dat het verstandig was om 3 maanden van te voren al te starten met foliumzuur. Hebben jullie nog aanrader m.b.t. een merk of hoeveelheid per keer? :)
Niet die van de hema! Die stinkt echt verschrikkelijk vind ik.
En spannend! Dat je maar snel streepjes mag plassen.
pi_156436428
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 21:45 schreef Fien10 het volgende:

[..]

Niet die van de hema! Die stinkt echt verschrikkelijk vind ik.
En spannend! Dat je maar snel streepjes mag plassen.
Haha goede tip! Ik heb eens even gekeken maar ze durven er best een flink bedrag voor te vragen.
pi_156436526
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 21:40 schreef Ronderotonde het volgende:

[..]

Ik gebruik gewoon die van etos, 1 per avond, is prima. Is niet zo spannend qua merken hoor! Drogist huismerk is gewoon goed!
Mijn man merkte op dat hij liever een 'bekend' merk heeft i.p.v. een huismerk. Voor zijn gevoel is dat beter. Maar zolang de goede stoffen er maar in zitten denk ik dan!
  zondag 27 september 2015 @ 22:04:58 #49
149959 SQ
snelle trees
pi_156436527
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 22:03 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Haha goede tip! Ik heb eens even gekeken maar ze durven er best een flink bedrag voor te vragen.
vitamine b11 is foliumzuur, doordat er dan niet "foliumzuur mama kinderwens" etc op staat ook goedkoper, en kruidvat huismerk kost echt geen drol ;) je doet maanden met zo'n potje :Y
disclaimer
pi_156436674
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 22:04 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Mijn man merkte op dat hij liever een 'bekend' merk heeft i.p.v. een huismerk. Voor zijn gevoel is dat beter. Maar zolang de goede stoffen er maar in zitten denk ik dan!
Bekend merk is echt een verkoopdingetje ofzo hoor. Je lichaam kent het verschil niet en wat je teveel inneemt plas je vaak gewoon weer uit. Wat dus betekent dat je met een potje davitamon een behoorlijk duurder plasje hebt dan bij een potje kruidvat of hema :P

ik heb zelf die van hema gebruikt, ik heb geen moeite gehad met de geur? ze zijn niet zo groot ook die pilletjes.
:)
  Moderator zondag 27 september 2015 @ 22:13:33 #51
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156436935
Ik slikte eerste foliumzuur van de Kruidvat maar ben nu overgestapt op mama vitaal van davitamon en gebruik dat in plaats van de multivitamine die ik eerst slikte. Deze is vrijwel hetzelfde maar dan inclusief foliumzuur en visolie. Dus lekker alles in 1 :P En er was een actie tweede gratis bij de Etos, het blijft duur spul :X
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_156437474
Ik heb die van Hema, Kruidvat en Etos gebruikt. Maar die van Hema vond ik zo erg naar ochtend urine ruiken. Die van Kruidvat en Etos allebei prima.
pi_156440354
Hilz en ronderotonde :( :*

Ik gebruik dezelfde als majo en ook in de aanbieding gekocht.
Eerst nam ik alleen foliumzuur in, maar volgens de vk kon ik beter een pil met vitamine D en ijzer er bij in slikken
pi_156440857
Hè balen van al dat bloed na al die streepjes :{

Hier foliumzuur van het Kruidvat. En daarvoor Etos. Ik koop het altijd in de aanbieding. Slik er zelf nog dagravit totaal 30 bij voor de nodige vitamientjes :Y)
  maandag 28 september 2015 @ 07:58:05 #55
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_156442392
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 22:13 schreef MaJo het volgende:
Ik slikte eerste foliumzuur van de Kruidvat maar ben nu overgestapt op mama vitaal van davitamon en gebruik dat in plaats van de multivitamine die ik eerst slikte. Deze is vrijwel hetzelfde maar dan inclusief foliumzuur en visolie. Dus lekker alles in 1 :P En er was een actie tweede gratis bij de Etos, het blijft duur spul :X
deze slik ik ook, gewoon even opletten want het is vaak in de aanbieding bij appie, etos etc.
pi_156442851
Handig, die foliumzuur-tips! 't Eerste potje is er hier bijna doorheen. Ik slik vrij onregelmatig, dat moet wat beter :+

Zijn er meer mensen die af en toe dromen dat ze zwanger zijn? Ik heb dat de laatste tijd vrij vaak. So much voor er niet te veel mee bezig zijn dus :X 8)7 Vanochtend droomde ik heel levendig dat ik een tweede streepje op een test zag verschijnen en hoe blij ik daar mee was. :{
  maandag 28 september 2015 @ 09:27:13 #57
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_156443082
Bleg die dromen zijn stom Bobby! -O-
Liever IRL natuurlijk.

:* voor alle dames die weer ongesteld zijn geworden.

Ik gebruik ook die van die dure, mama compleet. Moet m alleen niet vergeten in te nemen.
We hebben vrijdag ochtend tijd gehad om te ketsen (lekker woord vind ik dat ^O^ ), maar ik denk dat het net te laat was.
Nog een kleine 2 weken en we zullen het weten.
pi_156443136
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 00:13 schreef ikke_84 het volgende:
Hilz en ronderotonde :( :*

Ik gebruik dezelfde als majo en ook in de aanbieding gekocht.
Eerst nam ik alleen foliumzuur in, maar volgens de vk kon ik beter een pil met vitamine D en ijzer er bij in slikken
:? want je hebt een ijzertekort of vit.D tekort?

Maakt mij verder niet uit wie wat slikt hoor! Maar dit is wel een beetje een halfslachtig advies eerlijk gezegd :D Draagt niet aantoonbaar bij aan je vruchtbaarheid, zeker niet als je geen tekorten hebt. En als je wel tekorten hebt dan heb je niets aan de hoeveelheid ijzer/D in zo'n pilletje dan heb je wat stevigers nodig om dat aan te vullen.

Van foliumzuur is aangetoond dat het helpt om (neuraal)buisdefecten te voorkomen (denk aan open ruggetjes en zulks) en dat is het meest zinvol om al vóór de zwangerschap te hebben geslikt omdat die neurale buis al heel vroeg aangelegd wordt. Daarom is foliumzuur zo'n item en is het belangrijk dat je het slikt. Voor de rest van je vitamines moet je als Hollander best je best doen om er een tekort van op te lopen, behalve D. En een D tekort is niet iets wat invloed heeft op ontwikkeling van baby.

Nogmaals, als het voor jezelf beter voelt om een multivitaminepreparaat te nemen of iets in die richting, by all means! Maar gewoon om er even duidelijk over te zijn; foliumzuur is belangrijk, de rest is vooral eh dure plas :Y)
:)
pi_156443437
Hilz en rotonde, wat balen! Het is helemaal geen leuk proces meer zo he. :*

Hier foliumzuur van de kruidvat. Weinig mening over verder, prima, lekker cheap. :+

Ooooh bobby die dromen! Naar he! Ik word dan elke keer zo gedesillusioneerd wakker. De laatste tijd ook een paar keer gedroomd dat ik in bed aan het miskramen ben en dat het vruchtje er dan uitkomt maar dat ik dan nog een pulserend hartje zie. :X echt heel akelig. En dan lang overwegen wat ik moet doen. Weinig realistisch natuurlijk maar toch ben ik na zo'n droom wel weer even van slag.
pi_156443808
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 09:32 schreef mignonne het volgende:

[..]

:? want je hebt een ijzertekort of vit.D tekort?

Nop geen tekorten voor zover ik weet. En ook in mijn zwangerschap van nummer 1 nooit problemen gehad met mijn ijzer. Dus geen idee waarom ze dit adviseert.
Maar ik ben een hele brave burger dus volg haar advies maar op. Baat t niet dan schaadt t niet.

* aanvullende info: ik was wel zwanger toen ze dit advies gaf. Helaas inmiddels een miskraam gehad en nu ik t toch in huis heb ga ik er ook maar mee door.

[ Bericht 9% gewijzigd door ikke_84 op 28-09-2015 10:43:43 ]
pi_156445282
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 09:32 schreef mignonne het volgende:

[..]

:? want je hebt een ijzertekort of vit.D tekort?

Maakt mij verder niet uit wie wat slikt hoor! Maar dit is wel een beetje een halfslachtig advies eerlijk gezegd :D Draagt niet aantoonbaar bij aan je vruchtbaarheid, zeker niet als je geen tekorten hebt. En als je wel tekorten hebt dan heb je niets aan de hoeveelheid ijzer/D in zo'n pilletje dan heb je wat stevigers nodig om dat aan te vullen.

Van foliumzuur is aangetoond dat het helpt om (neuraal)buisdefecten te voorkomen (denk aan open ruggetjes en zulks) en dat is het meest zinvol om al vóór de zwangerschap te hebben geslikt omdat die neurale buis al heel vroeg aangelegd wordt. Daarom is foliumzuur zo'n item en is het belangrijk dat je het slikt. Voor de rest van je vitamines moet je als Hollander best je best doen om er een tekort van op te lopen, behalve D. En een D tekort is niet iets wat invloed heeft op ontwikkeling van baby.

Nogmaals, als het voor jezelf beter voelt om een multivitaminepreparaat te nemen of iets in die richting, by all means! Maar gewoon om er even duidelijk over te zijn; foliumzuur is belangrijk, de rest is vooral eh dure plas :Y)
Bedankt voor de duidelijke uitleg! Ik slik een multivitamine van Flinndal, inclusief foliumzuur en visolie (ook al als ik laatst dat niet bewezen is dat visolie noodzakelijk is). Maar ook die pillen stinken echt. Als in, een soort bemeste-onkruid-geur of zo; echt neus dichtknijpen en zo snel mogelijk slikken. Maar als gewoon foliumzuur het belangrijkst is, ga ik die multi dus niet nog een keer bestellen!
pi_156445600
Dag dames,

lijkt me leuk om weer aan te sluiten bij dit topic. Vorige keer meegeschreven t/m zwangerschap en geboorte. Daarna was ik 10 weken lang een matras voor zoon en heb ik het babytopic niet meer opgepakt. Inmiddels is hij 1,5 en heb ik nog een dochter van 3,5.

Ik vond het altijd fijn om medestanders te hebben tot de tijd dat je het wereldkundig kan maken. Dus wil ik graag weer hier meeschrijven en meeleven.

Ongeveer een maand geleden de pil de deur uit gedaan en braaf aan de foliumzuurpillen. Net als vorige keren lekker aan het ontpillen. Snap geen snars van mn lijf momenteel, maar zal vast goedkomen.

Voorlopige schatting 13 okt (N)OD.
pi_156446932
:W theeleuter! Leuk dat je mee komt posten.
Hopelijk snap je snel weer wat van je lichaam en mag je ook snel een tweede streepje plassen voor jullie 3e kindje O+
pi_156447082
quote:
7s.gif Op zondag 27 september 2015 16:37 schreef Barreltje het volgende:
op verzoek van bobby.

voor wijzigingen, graag PM/DM :)
Barreltje zou je mijn NOD naar 21 oktober willen zetten in de OP?
pi_156447171
Hoi theeleuter, ik moet lachen om je matras-voor-zoonlief-opmerking!
Dat je maar snel grip kan krijgen op je cyclus.

Bedankt voor alle nuttige tips! Ik eet geen boter en geen vis (en nu ik er aan denk ook te weinig zuivel eigenlijk). Dus misschien is voor mij de combi met visolie helemaal geen gek idee. Maar ik hoef geen pis met gouden glitters of een gouden randje. Dus ik ga eens speuren naar goedkope opties :)

Fijn zo'n topic. Het is toch allemaal nieuw en spannend
  maandag 28 september 2015 @ 13:49:03 #66
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_156447627
Nod Majo, Rotonde en ikke aangepast.
nieuwelingen willen jullie ook al in de OP? zoja, graag zo'n verhaaltje bouwen als in de spoilers staat, kan ik gewoon copy pasten ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 28 september 2015 @ 14:03:51 #67
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_156447933
Ik wil er wel in Barreltje!

Bezig sinds: Augustus 2015
Kindje #: 2
Verwachte NOD: 10 oktober
pi_156448052
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 13:23 schreef Peacefulll het volgende:
Hoi theeleuter, ik moet lachen om je matras-voor-zoonlief-opmerking!
Dat je maar snel grip kan krijgen op je cyclus.
Haha, gelukkig sliep hij 's nachts eerder in zijn eigen wiegje. Was ik maar 2 weken ofzo zijn matras. Best knus hoor, maar heel comfortabel is het niet ;)

Cyclus was vorige keren na 1 maand strak op order, dus de lat ligt hoog. *spreekt lichaam streng toe*

Ik hoef overigens (nog) niet in de OP.
  maandag 28 september 2015 @ 14:25:07 #69
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_156448305
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 14:03 schreef kniftyhooker het volgende:
Ik wil er wel in Barreltje!

Bezig sinds: Augustus 2015
Kindje #: 2
Verwachte NOD: 10 oktober
Done!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_156448407
Hoi Thee, leuk dat je er ook bent!

Svane, dat is echt heel heel naar, die dromen :'( Dat je nog uren met zo'n kutgevoel rondloopt. :*
  maandag 28 september 2015 @ 14:43:15 #71
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_156448690
Thanks!!! :-)
pi_156457872
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 09:05 schreef BobbyMcGee het volgende:
Handig, die foliumzuur-tips! 't Eerste potje is er hier bijna doorheen. Ik slik vrij onregelmatig, dat moet wat beter :+

Zijn er meer mensen die af en toe dromen dat ze zwanger zijn? Ik heb dat de laatste tijd vrij vaak. So much voor er niet te veel mee bezig zijn dus :X 8)7 Vanochtend droomde ik heel levendig dat ik een tweede streepje op een test zag verschijnen en hoe blij ik daar mee was. :{
Laatste pagina vorig topic ;)
pi_156461974
Oh deadly, helemaal over het hoofd gezien! Of misschien heeft mijn onderbewuste het wel meegekregen en ben ik daarom gaan dromen /Freud :+
Ik weet nu in elk geval precies wat je bedoeld.

Svane, wat een nare dromen heb jij zeg :* en wat je zegt, dat je zo'n dag toch wel even van slag bent, heel herkenbaar. Als ik mogen niet ongesteld ben, ga ik er toch maar weer een testje tegenaan gooien want ik blijf er maar aan denken.
pi_156462078
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 22:50 schreef BobbyMcGee het volgende:
Oh deadly, helemaal over het hoofd gezien! Of misschien heeft mijn onderbewuste het wel meegekregen en ben ik daarom gaan dromen /Freud :+
Ik weet nu in elk geval precies wat je bedoeld.

Svane, wat een nare dromen heb jij zeg :* en wat je zegt, dat je zo'n dag toch wel even van slag bent, heel herkenbaar. Als ik mogen niet ongesteld ben, ga ik er toch maar weer een testje tegenaan gooien want ik blijf er maar aan denken.
Spannend! Dat zou toch wel een leuke verrassing zijn!
pi_156462222
Heel héél leuk! :Y Maar ik ga toch maar uit van een lange cyclus, ik voel me verder ook niet zwanger.
  dinsdag 29 september 2015 @ 07:33:19 #76
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_156466267
Zou toch wel leuk zijn als de test wel positief zou zijn BMG!
pi_156480456
Hey hey

ik kom weer meedoen! Ik kom ver vanonder een steen gekropen. Ik leefde de voorbije weken een beetje in niemandsland met huisarts en wachten op resultaten. Mijn bloed was in orde en zaadonderzoek was ook goed. Nu mogen we weer een half jaartje doordoen.

Gefeliciteerd aan alle streepjes die ik gemist heb en alle nieuwe aanwas!

Als het nog mogelijk is om mijn nod te veranderen, dan mag ie op 10 oktober. En anders gebeurt dat volgend topic wel.
pi_156487410
Welkom terug Bottoms! Al een jaar bezig, zie ik in de OP? Na hoeveel tijd ben je naar de huisarts gegaan?
pi_156490760
Na exact een jaar. Hij wilde ons niet meteen doorverwijzen omdat "we nog zo jong zijn". Dat is ineens een heel ander perspectief want met 32 en 33 voelen wij dat niet zo aan :P
Dus als het in februari nog niet gelukt is gaan we terug. Hopelijk is het niet nodig :)
pi_156490816
Och jeetje, snap dat je na een jaar wel iets meer verwacht dan een "jullie zijn nog jong". Ik voel me met mijn 33 ook niet heel jong meer.

Ik hoop met je mee dat je niet terug hoeft!
pi_156490834
Welkom Theeleuter!

En welkom terug Bottoms!
Opzich wel een fijn idee dat de medici je nog als jong bestempelt met 32/33 ;)
Hebben ze bij jou alleen het bloed onderzocht of ook nog verder gekeken?
Waar kijken ze eigenlijk naar in je bloed?

Hier op het moment een klein 'technisch' probleem, ik ben door mijn rug gegaan
:X
Ik heb geen idee wanneer mijn ei zou moeten komen, maar als mijn cyclus dit keer netjes 28 dagen is, dan zou hij nu moeten komen.
Misschien toch even een manier zoeken om het gezellig te maken vanavond :9
  woensdag 30 september 2015 @ 08:28:34 #82
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_156491264
Hey Bottoms! Zet m op! fijn dat de uitslagen goed waren.
Hopelijk hoeven jullie niet terug in februari.

Auw Savvy, geen goed moment. Ik hoop dat het naast de gezelligheid dan ook nog wel confortabel voor jou is. :Y
pi_156491326
Ai dat klinkt niet goed, Savvy. En helemaal stil blijven liggen is ook niet leuk :')

Bij het bloedonderzoek hebben ze enkel hormonen getest. Daar verwachtte ik ook geen probleem aangezien mijn cyclus normaal verloopt. Alleen het zaadonderzoek vond ik wel spannend. Zeker omdat mijn vriend maandag een voicemail had van de huisarts dat ie eerst een specialist moest raadplegen. Zeg er dan onmiddellijk bij dat je niets van de nummertjes snapt :6
pi_156491341
Ja, dat zou wel fijn zijn, Knifty :D

Maar het wordt ook wel weer tijd! Voor het weekend ging ik door mijn rug, dus niks gedaan. In het weekend ging het weer goed, maar was ik niet thuis. En gisteren wéér door mijn rug gegaan.
pi_156491377
Bottoms, lekker handig van de huisarts!
pi_156493316
De test vanmorgen was negatief. Ik heb de hele nacht slecht geslapen van spanning, maar ik voel me nu ik 'zekerheid' heb weer prima :Y. Het was wel leuk geweest als ik juist vandaag positief getest had, want we vieren ons huwelijksjubileum vanavond door uit eten te gaan :p

Maar ik wil nu wel graag z.s.m. BLOED!
pi_156493456
Hoi! Aan deze kant leven we ook nog. O+ Heerlijk op vakantie geweest en nu met frisse moed weer terug in het dagelijks leven.

Afgelopen maandag mocht P. zijn zaad opwekken in het IVF centrum en het was meer dan alle andere voorgaande momenten! Over 2 weken weer en dan 22 oktober een plan de campagne.

Ik blijf nog even hier hangen, omdat we het ook nog gewoon op de natuurlijke manier elke maand proberen en ik me dus nog steeds niet zo thuis voel in het andere topic :$
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
  woensdag 30 september 2015 @ 10:51:06 #88
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_156493562
Gefeliciteerd met jullie jubileum BMG! *O* Hoelang zijn jullie getrouwd?
Wel balen dat de test negatief is. Ik hoop ook dat je snel je menstruatie hebt, waardeloos van die lange cyclussen. ;(
pi_156493630
Goed nieuws dus Silversjois! *O* ik hoop dat je gewoon dit topic uit kunt richting Z&G!

quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 10:51 schreef kniftyhooker het volgende:
Gefeliciteerd met jullie jubileum BMG! *O* Hoelang zijn jullie getrouwd?
Wel balen dat de test negatief is. Ik hoop ook dat je snel je menstruatie hebt, waardeloos van die lange cyclussen. ;(
Thanks! Ik ben 6 jaar getrouwd O+
pi_156494060
Een bloederig diner gewenst dan! :Y)

En herkenbaar, ik ben rond m'n nod ook wel gespannen. En als ik dan weet hoe laat het is dan is dat eventjes kut maar daarna kan ik het wel loslaten.
pi_156494243
Ohja, lovemaking technisch is het wel handig als het na vanavond pas doorbreekt ;)
  woensdag 30 september 2015 @ 12:55:17 #92
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_156495714
Whahahah! Suikertante.
Gelukkig is het bijna Halloween. >:O
  Moderator woensdag 30 september 2015 @ 13:25:08 #93
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156496225
Gefeliciteerd met je trouwdag Bobby! De mijne is maandag :o

Deadly en Sjois welkom terug *O* en goed nieuws ook nog eens sjois, wat fijn!!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_156496873
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 13:25 schreef MaJo het volgende:
Gefeliciteerd met je trouwdag Bobby! De mijne is maandag :o

Deadly en Sjois welkom terug *O* en goed nieuws ook nog eens sjois, wat fijn!!
Nou hoeft meer niet altijd beter te betekenen O-) maar het lijkt me zo fijn ook voor hem, gevoelstechnisch ofzo.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
  Moderator woensdag 30 september 2015 @ 15:06:57 #95
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156498332
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 14:04 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

Nou hoeft meer niet altijd beter te betekenen O-) maar het lijkt me zo fijn ook voor hem, gevoelstechnisch ofzo.
Dat is waar, maar hebben ze niks gezegd over de kwaliteit dan verder?

Trouwens over zwangerschapsdromen gesproken: vannacht gedroomd dat het hoofdje er al uitstak maar dat ik niet mocht bevallen omdat ik nog geen weeën had 8)7 Ik werd ietwat verward wakker :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_156498764
Ha, wat een bijzondere droom MaJo! :+
Hoe lang ben jij maandag getrouwd?
pi_156498855
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 15:06 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat is waar, maar hebben ze niks gezegd over de kwaliteit dan verder?

Trouwens over zwangerschapsdromen gesproken: vannacht gedroomd dat het hoofdje er al uitstak maar dat ik niet mocht bevallen omdat ik nog geen weeën had 8)7 Ik werd ietwat verward wakker :')
Nee, dat wordt nu allemaal onderzocht en dan horen we 22 oktober wat er uit komt. Of het misschien toch nog IUI wordt ipv IVF.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
  Moderator woensdag 30 september 2015 @ 15:54:26 #98
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156499273
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 15:28 schreef BobbyMcGee het volgende:
Ha, wat een bijzondere droom MaJo! :+
Hoe lang ben jij maandag getrouwd?
Ik ga maandag trouwen O+

quote:
17s.gif Op woensdag 30 september 2015 15:32 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

Nee, dat wordt nu allemaal onderzocht en dan horen we 22 oktober wat er uit komt. Of het misschien toch nog IUI wordt ipv IVF.
Ah op die manier! Spannend hoor, ik ga voor je duimen!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_156501157
Thx voor t aanpassen Barreltje!

Bobby helaas een witte test :*
Ondanks dat toch heel veel plezier vanavond! Alweer 6 jaar getrouwd!Gefeliciteerd!

Welkom terug bottoms :W
Hopelijk is een bezoekje aan de huisarts niet meer nodig!

Savvy dat is pijnlijk!! Hopelijk is je rug weer wat hersteld als je je ei hebt. Bewegen en warmte is de beste remedie ;)

Welkom terug silver! Spannende tijd. Hopelijk gebeurt er een wondertje en hoeven jullie de hele mmm niet verder in.
pi_156522770
Hadden jullie een leuke avond, Bobby?

Majo - het is al bijna maandag! :o Leuk!

Wij hebben het gelukkig wel gezellig kunnen maken gisteren. En het gaat al een stuk beter met mijn rug! Ik denk dat Ikke gelijk heeft dat beweging en warmte goed is :9
pi_156523166
Hmm hier misschien een beetje roet in het eten v.w.b. onze plannen om in november er officieel voor te gaan.

Er zit voor mij een operatie aan te komen aan mijn oor. 15 Oktober terug voor verder onderzoek en dan wordt de operatie gepland. Ik weet nog niet goed hoe lang deze zal duren en ik weet totaal niets over consequenties voor een eventuele buikbaby n.a.v. narcose.

Iemand?
pi_156524541
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 15:06 schreef Savvy. het volgende:
Hadden jullie een leuke avond, Bobby?
Ja! :Y nu een beetje katerig, we hebben rare shotjes uitgeprobeerd na het dineren.. Als je mag drinken omdat je niet zwanger bent, dan kun je het net zo goed flink doen :+
quote:
Wij hebben het gelukkig wel gezellig kunnen maken gisteren. En het gaat al een stuk beter met mijn rug! Ik denk dat Ikke gelijk heeft dat beweging en warmte goed is :9
Fijn dat je rug het aankon. Nu op het wachtbankje dus?
pi_156524677
Oei Twinkle dat is wellicht niet zo'n goede combinatie. Misschien Mignonne even vragen of zij er iets over weet?
Hopelijk kan de operatie snel gepland worden zodat jullie de plannen niet (lang) hoeven uit te stellen.

Bobby dat klinkt wel heel gezellig :D

Nog niet op het wachtbankje denk ik, de vorige keer was mijn cyclus 40 dagen. Dit was vooral een 'just in case' voor het geval het nu wel netjes 28 dagen zou zijn. Dus we klussen nog even gezellig door ;)

Heb overigens me voorgenomen om het rustig aan te doen voorlopig, dus geen ov-testen en geen 'verplichte' nummertjes :)
pi_156526259
Ik heb wat rond gegoogled en wat ik al dacht lijken die sites ook te beamen: beter geen zwangerschap.. zeker de eerste drie maanden van een vruchtje zijn dan kwetsbaar.

Bummer -O-
Maar ik wil geen risico voor buikbaby als dat niet nodig is.
  Moderator donderdag 1 oktober 2015 @ 18:21:20 #105
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156526704
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 15:06 schreef Savvy. het volgende:
Hadden jullie een leuke avond, Bobby?

Majo - het is al bijna maandag! :o Leuk!

Wij hebben het gelukkig wel gezellig kunnen maken gisteren. En het gaat al een stuk beter met mijn rug! Ik denk dat Ikke gelijk heeft dat beweging en warmte goed is :9
Ja nog maar 4 dagen :o Wel een kleine kanttekening dat dit ons "officiële" huwelijk is, dat doen we klein met de familie. Volgend jaar 15 juli het onofficiële huwelijk maar dan pakken we groots uit :)

quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 17:56 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik heb wat rond gegoogled en wat ik al dacht lijken die sites ook te beamen: beter geen zwangerschap.. zeker de eerste drie maanden van een vruchtje zijn dan kwetsbaar.

Bummer -O-
Maar ik wil geen risico voor buikbaby als dat niet nodig is.
Zwanger zijn tijdens narcose is inderdaad niet aan te raden, heb dat destijds ook nagevraagd. Ben zelf niet gestopt toen met proberen maar dat kwam vooral omdat ik ten tijde van mijn operatie weer helemaal aan het begin van mijn cyclus zat. Ik zou er gewoon voor gaan en dan als de operatie rond je eisprong valt het veilig doen voor de zekerheid :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator donderdag 1 oktober 2015 @ 18:22:52 #106
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156526729
Vandaag naar de huisarts geweest. Ik heb nu sterke diclo gekregen voor de volgende menstruatie. Ze zei dat het endometriose zou kunnen zijn maar dat het niet zoveel zin heeft om dat nu te onderzoeken vanwege mijn kinderwens, aangezien de enige echte oplossing daartegen hormoonbehandeling is. En dat is nu geen optie :)

Oh en hoe ze mijn menstruatie benoemde? Ze zei dat het vergelijkbaar was met weeën. Dus tsja :+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_156527636
Auw Majo!
Hoewel iedereen weeen anders ervaart .. ik vond het geen pretje :X

Hopelijk werkt de diclo!
pi_156528232
Twinkle20 dat zou wel jammer uitkomen dan met een operatie...

Majo, fijn dat je medicatie hebt, hopelijk heb je het niet meer nodig ;) En alvast een fijne dag maandag! Gaan jullie nog wel iets leuks doen met de familie of echt alleen de ceremonie?

BobbyMcGee, dat klinkt als een leuke avond. Nog gefeliciteerd met het jubileum!

Hier weer terug van een heerlijke vakantie en inmiddels behoorlijk nerveus voor mijn NOD dinsdag. Vandaag in het zkh geweest. Het gaat volgens de uitslagen slecht met mijn longen (heb een reumatisch auto-immuunziekte), ik merk daar zelf alleen (gelukkig) weinig van. Wat het ook ontzettend surrealistisch maakt allemaal. Advies van mijn arts is nu eerst gaan behandelen en dat betekend mijn zwangerschapswens op pauze zetten -O- En de medicatie kan ook nog mijn vruchtbaarheid aantasten, dus ook al gesprekken gehad over eitjes invriezen en IVF. Echt behoorlijk kut allemaal ;( Onderzoek gaat nu lopen of mijn lichaam/longen een zwangerschap aan zou kunnen. Mocht dat okay zijn, dan kies ik er voor om door te gaan met zwanger worden. Als ik het natuurlijk niet al ben ;)
pi_156528362
Dat is balen twinkel. Hopelijk kan je snel geopereerd worden en valt het uitstellen dus mee.
Wat heb je aan je oor dat je er aan geopereerd moet worden?

:D savvy!! Fijn dat het gezellig was gister. Hopelijk heb je een korte cyclus en is t nu raak.

Hopelijk helpt de diclofenac tijdens je menstruatie majo!
Ik heb geen ervaring met menstruatie pijn maar lijkt me erg vervelend.

Bobby een leuke avond gehad dus ^O^
Is er al bloed te bekennen?
pi_156529663
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 19:18 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Als ik het natuurlijk niet al ben ;)
Dat zou helemaal top zijn natuurlijk *O*
Lastig, je lichaam geeft dus aan dat het beter met je gaat als op papier .. En eitjes invriezen enzo, heftig hoor!

Ikke

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven is wat er gebeurt terwijl je andere plannen maakt :)
pi_156530679
Nog geen bloed nee..

Ik hoop dat je zo van de pijn afkomt Twinkle! Wel jammer dat je even 'op pauze moet'.

quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 19:18 schreef Fuchsia_roze het volgende:

Hier weer terug van een heerlijke vakantie en inmiddels behoorlijk nerveus voor mijn NOD dinsdag. Vandaag in het zkh geweest. Het gaat volgens de uitslagen slecht met mijn longen (heb een reumatisch auto-immuunziekte), ik merk daar zelf alleen (gelukkig) weinig van. Wat het ook ontzettend surrealistisch maakt allemaal. Advies van mijn arts is nu eerst gaan behandelen en dat betekend mijn zwangerschapswens op pauze zetten -O- En de medicatie kan ook nog mijn vruchtbaarheid aantasten, dus ook al gesprekken gehad over eitjes invriezen en IVF. Echt behoorlijk kut allemaal ;( Onderzoek gaat nu lopen of mijn lichaam/longen een zwangerschap aan zou kunnen. Mocht dat okay zijn, dan kies ik er voor om door te gaan met zwanger worden. Als ik het natuurlijk niet al ben ;)
Wat een vervelend nieuws Fuchsia! -O- En wat spannend ook.. het zou dus kunnen dat artsen vinden dat je lichaam een zwangerschap niet aankan? En wat als je dan nu zwanger blijkt te zijn?
pi_156531948
Twinkle, wat bedoel je met buikbaby? Waar moet ie anders zitten dan, in je grote teen? ;)
Warempel, een drempel.
pi_156532386
Ai Majo, hopelijk helpt de diclofenac. Kan het geen kwaad als het endometriose is?

Fuchsia wat een ontzettend rottige uitslag zeg! Dat verwacht je natuurlijk ook niet als je er zelf niks van merkt.
Ik heb ook een reumatische auto-immuunziekte en 3 maanden terug begon de arts ook over het starten met medicatie. Oa methotrexaat, wat dus absoluut niet icm een zwangerschap kan. Nu was het bij mij gelukkig voorlopig nog niet nodig, maar ik vond dat al hard aan komen. Dus ik kan me voorstellen dat het voor jou helemaal schrikken is als ze nu zelfs gaan kijken of je lichaam een zwangerschap aan zou kunnen.
Hopelijk krijg je snel goed nieuws :*

Twinkle; dat klinkt best spannend. Moet je 15 oktober voor de CT-scan? Hopelijk valt het mee en is alleen die buis nodig, dan hoeven jullie plannen niet (lang) on hold?
  donderdag 1 oktober 2015 @ 21:21:25 #114
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_156532541
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 18:22 schreef MaJo het volgende:
Vandaag naar de huisarts geweest. Ik heb nu sterke diclo gekregen voor de volgende menstruatie. Ze zei dat het endometriose zou kunnen zijn maar dat het niet zoveel zin heeft om dat nu te onderzoeken vanwege mijn kinderwens, aangezien de enige echte oplossing daartegen hormoonbehandeling is. En dat is nu geen optie :)

Oh en hoe ze mijn menstruatie benoemde? Ze zei dat het vergelijkbaar was met weeën. Dus tsja :+
Je zou, als je wil, dit wel verder kunnen laten onderzoeken. Als je elke maand blijft menstrueren wordt de evt endometriose steeds erger. Wat dus je kinderwens erg in de weg kan komen te staan. Hopelijk helpt de diclo!
  donderdag 1 oktober 2015 @ 21:27:10 #115
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_156532826
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 21:06 schreef Ronderotonde het volgende:
Twinkle, wat bedoel je met buikbaby? Waar moet ie anders zitten dan, in je grote teen? ;)
Ik kan je uit ervaring vertellen dat ze ook ooit uit de buik komen.

Mn grote teen is overigens ook wel eens slachtoffer geweest van mijn baby -hap- .
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_156533673
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 21:21 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Je zou, als je wil, dit wel verder kunnen laten onderzoeken. Als je elke maand blijft menstrueren wordt de evt endometriose steeds erger. Wat dus je kinderwens erg in de weg kan komen te staan. Hopelijk helpt de diclo!
Omg ik las dildo :') tijd om te gaan slapen haha, ben te moe voor serieuze onderwerpen :P
Warempel, een drempel.
pi_156533814
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 15:27 schreef Twinkle20 het volgende:
Hmm hier misschien een beetje roet in het eten v.w.b. onze plannen om in november er officieel voor te gaan.

Er zit voor mij een operatie aan te komen aan mijn oor. 15 Oktober terug voor verder onderzoek en dan wordt de operatie gepland. Ik weet nog niet goed hoe lang deze zal duren en ik weet totaal niets over consequenties voor een eventuele buikbaby n.a.v. narcose.

Iemand?
Dat zou jammer zijn Twinkle. Hopelijk wordt de operatie snel gepland, zodat jullie verder kunnen met jullie wens :)
pi_156534531
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 21:47 schreef Ronderotonde het volgende:

[..]

Omg ik las dildo :') tijd om te gaan slapen haha, ben te moe voor serieuze onderwerpen :P
_O-
Van slaap wordt je flauw

Fuchsia wat een rot nieuws. Heftig hoor. :*

Oorontsteking sucks }:| dochtertje van mijn vriendin is net 2 en heeft nu voor de 2e keer buisjes gekregen. Arm kind.
Hopelijk kunnen nu eindelijk wat voor je betekenen en een blijvende oplossing geven.
  Moderator vrijdag 2 oktober 2015 @ 00:06:42 #119
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156538475
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 19:18 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Twinkle20 dat zou wel jammer uitkomen dan met een operatie...

Majo, fijn dat je medicatie hebt, hopelijk heb je het niet meer nodig ;) En alvast een fijne dag maandag! Gaan jullie nog wel iets leuks doen met de familie of echt alleen de ceremonie?

BobbyMcGee, dat klinkt als een leuke avond. Nog gefeliciteerd met het jubileum!

Hier weer terug van een heerlijke vakantie en inmiddels behoorlijk nerveus voor mijn NOD dinsdag. Vandaag in het zkh geweest. Het gaat volgens de uitslagen slecht met mijn longen (heb een reumatisch auto-immuunziekte), ik merk daar zelf alleen (gelukkig) weinig van. Wat het ook ontzettend surrealistisch maakt allemaal. Advies van mijn arts is nu eerst gaan behandelen en dat betekend mijn zwangerschapswens op pauze zetten -O- En de medicatie kan ook nog mijn vruchtbaarheid aantasten, dus ook al gesprekken gehad over eitjes invriezen en IVF. Echt behoorlijk kut allemaal ;( Onderzoek gaat nu lopen of mijn lichaam/longen een zwangerschap aan zou kunnen. Mocht dat okay zijn, dan kies ik er voor om door te gaan met zwanger worden. Als ik het natuurlijk niet al ben ;)
We gaan nog wel lunchen met de familie (ouders, broer, zus en aanhang) maar dat is het wel. Ik hoorde gisteren pas dat ik de hele dag vrij krijg :D

Jeetje wat schrikken dat nieuws! Vooral als je er verder ook niks van merkt, heel surrealistisch inderdaad! Ik hoop voor je dat je lichaam gewoon een zwangerschap aankan :* Wanneer hoor je meer?

quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 20:05 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Dat zou helemaal top zijn natuurlijk *O*
Lastig, je lichaam geeft dus aan dat het beter met je gaat als op papier .. En eitjes invriezen enzo, heftig hoor!

Ikke

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven is wat er gebeurt terwijl je andere plannen maakt :)
Ik ben dit voorjaar geopereerd aan mijn neus, iets waar ik ook al ruim 20 jaar mee rondliep (destijds gebroken). De operatie is even heftig maar daarna is het zoveel fijner, ik denk dat dat voor jou ook geldt!

quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 21:06 schreef Ronderotonde het volgende:
Twinkle, wat bedoel je met buikbaby? Waar moet ie anders zitten dan, in je grote teen? ;)
Buikbaby is een echte fokterm volgens mij ;) Het is gewoon om het verschil aan te tonen tussen een geboren baby en een baby in de buik :) Als je het dan over je buikbaby hebt dan snappen mensen dat je dus zwanger bent en het niet over een al geboren baby hebt zeg maar ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 21:17 schreef Savvy. het volgende:
Ai Majo, hopelijk helpt de diclofenac. Kan het geen kwaad als het endometriose is?

Fuchsia wat een ontzettend rottige uitslag zeg! Dat verwacht je natuurlijk ook niet als je er zelf niks van merkt.
Ik heb ook een reumatische auto-immuunziekte en 3 maanden terug begon de arts ook over het starten met medicatie. Oa methotrexaat, wat dus absoluut niet icm een zwangerschap kan. Nu was het bij mij gelukkig voorlopig nog niet nodig, maar ik vond dat al hard aan komen. Dus ik kan me voorstellen dat het voor jou helemaal schrikken is als ze nu zelfs gaan kijken of je lichaam een zwangerschap aan zou kunnen.
Hopelijk krijg je snel goed nieuws :*

Twinkle; dat klinkt best spannend. Moet je 15 oktober voor de CT-scan? Hopelijk valt het mee en is alleen die buis nodig, dan hoeven jullie plannen niet (lang) on hold?
Wat ik begreep van de huisarts is dat het niet zoveel kwaad kan en dat ik er wel een tijdje mee door kan lopen. Maar ga nu twijfelen door de reactie van Soesa...

quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 21:21 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Je zou, als je wil, dit wel verder kunnen laten onderzoeken. Als je elke maand blijft menstrueren wordt de evt endometriose steeds erger. Wat dus je kinderwens erg in de weg kan komen te staan. Hopelijk helpt de diclo!
Ik hoop gewoon dat ik snel zwanger ben :+ En anders diclo ;)

De huisarts weet dat we nog ruim een half jaar doorgaan op de natuurlijke manier en daarna voor IUI gaan. Ze zei dat ik tegen die tijd dan weer gynaecologisch onderzoek krijg en dat ze er dan wel naar zouden kijken. Hopelijk is dat dus gewoon niet nodig :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_156542113
Dames toch, wat een nieuws. Sterkte met de operatie twinkle!
En fuchsia, jeetje, wat vervelend dat je je beter voelt dan de uitslagen aangeven. Helemaal jammer als dat je kinderwens in de weg staat.

:* voor de hevig menstruerenden onder ons. Ik weet hoe het is. Vroeger veel last van gehad. Kon dan niet meer op mijn benen staan zo erg.
Helaas doen weeen bij mij meer pijn. Maar, omdat je weet dat je dan snel je kindje gaat ontmoeten, kon ik er veel beter tegen.
En ik ben uiteraard ook ouder en wijzer 8-)


Hier goed gebruik gemaakt van de eventuele goeie dagen. Geen idee of er al wat gebeurt de 1e maand na de pil, maar dat hebben we afgedekt, haha
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 08:05:30 #121
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_156542246
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 00:06 schreef MaJo het volgende:

[..]

We gaan nog wel lunchen met de familie (ouders, broer, zus en aanhang) maar dat is het wel. Ik hoorde gisteren pas dat ik de hele dag vrij krijg :D

Jeetje wat schrikken dat nieuws! Vooral als je er verder ook niks van merkt, heel surrealistisch inderdaad! Ik hoop voor je dat je lichaam gewoon een zwangerschap aankan :* Wanneer hoor je meer?

[..]

Ik ben dit voorjaar geopereerd aan mijn neus, iets waar ik ook al ruim 20 jaar mee rondliep (destijds gebroken). De operatie is even heftig maar daarna is het zoveel fijner, ik denk dat dat voor jou ook geldt!

[..]

Buikbaby is een echte fokterm volgens mij ;) Het is gewoon om het verschil aan te tonen tussen een geboren baby en een baby in de buik :) Als je het dan over je buikbaby hebt dan snappen mensen dat je dus zwanger bent en het niet over een al geboren baby hebt zeg maar ;)

[..]

Wat ik begreep van de huisarts is dat het niet zoveel kwaad kan en dat ik er wel een tijdje mee door kan lopen. Maar ga nu twijfelen door de reactie van Soesa...

[..]

Ik hoop gewoon dat ik snel zwanger ben :+ En anders diclo ;)

De huisarts weet dat we nog ruim een half jaar doorgaan op de natuurlijke manier en daarna voor IUI gaan. Ze zei dat ik tegen die tijd dan weer gynaecologisch onderzoek krijg en dat ze er dan wel naar zouden kijken. Hopelijk is dat dus gewoon niet nodig :)
Ja ik ben wel steeds de partypooper he -O-. Maar endometriose is echt een serieuze aandoening en huisartsen (with all do respect) hebben er weinig verstand van. Zelfs gynaecologen in een streekziekenhuis hebben vaak niet genoeg kennis. Feit is dat met elke menstruatie er meer cystes kunnen ontstaan of hoe groter de cystes worden. Met als gevolg nog meer pijn en mogelijke verklevingen. Ik mag bijvoorbeeld ook de rest van m'n vruchtbare leven (dus tot de overgang) niet meer menstrueren, is zelfs levensgevaarlijk genoemd bij mij vanwege de locatie van mijn cyste. Toen ik zwanger wilde worden van Suus kreeg ik daarvoor 3 kansen om het zelfstandig te regelen, was ik na 3x menstrueren niet zwanger dan ging ik direct de mmm in. Gelukkig was het de derde ronde raak.

My 2 cents. Je mag me ook altijd pm'en als je vragen hebt ofzo. Ik wil je niet bang maken en ik ben ook geen arts! Maar ik denk dat endometriose bij veel artsen nog niet genoeg serieus genomen wordt
pi_156542355
Ik denk dat Soesa wel gelijk heeft MaJo. Het is wel een beetje dubbelop zo bij je dan. :*

Fuchsia, wat naar ook voor jou. :*

Ik denk dat wij het nog drie rondes de kans gaan geven na onze pauze en dat ik daarna toch maar contact op ga nemen met t radboud om ons serieus te oriënteren op pgd.
pi_156543656
Secret santa... Nu kan het nog :*
pi_156543693
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 10:06 schreef Hilzillah het volgende:
Secret santa... Nu kan het nog :*
Ik wil niet meedoen met je stomme Secret Santa! :(

:*
pi_156543704
Majo je hebt het goed uitgelegd van buikbaby :D :Y
pi_156543759
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 10:09 schreef Cygne het volgende:

[..]

Ik wil niet meedoen met je stomme Secret Santa! :(

:*
Sorry lieve Cygne... ;(

Mag ik wel je hont?
pi_156544033
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 10:14 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Sorry lieve Cygne... ;(

Mag ik wel je hont?

Ja. <3
Zie fb. :7
pi_156546191
Bedankt voor jullie lieve reacties. Het is zeker schrikken en ik doe dan nu ook vooral de struisvogeltechniek om mijzelf niet helemaal gek te maken in mijn hoofd ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 20:34 schreef BobbyMcGee het volgende:

[..]

Wat een vervelend nieuws Fuchsia! -O- En wat spannend ook.. het zou dus kunnen dat artsen vinden dat je lichaam een zwangerschap niet aankan? En wat als je dan nu zwanger blijkt te zijn?
Ja dat is zeker een kans helaas. Mijn longen nemen niet meer alle zuurstof op en met een zwangerschap zijn je longen en ook je hart wel heel belangrijk. Ook om een bevalling te kunnen doorstaan.
Als ik nu zwanger ben, dan moeten we het er maar gewoon mee doen :7 Het zkh gaat mij dan op de beste manier mogelijk begeleiden.

quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 21:17 schreef Savvy. het volgende:

Fuchsia wat een ontzettend rottige uitslag zeg! Dat verwacht je natuurlijk ook niet als je er zelf niks van merkt.
Ik heb ook een reumatische auto-immuunziekte en 3 maanden terug begon de arts ook over het starten met medicatie. Oa methotrexaat, wat dus absoluut niet icm een zwangerschap kan. Nu was het bij mij gelukkig voorlopig nog niet nodig, maar ik vond dat al hard aan komen. Dus ik kan me voorstellen dat het voor jou helemaal schrikken is als ze nu zelfs gaan kijken of je lichaam een zwangerschap aan zou kunnen.
Hopelijk krijg je snel goed nieuws :*
Ik ben ooit eerder behoorlijk ziek geweest ervan en toen maakte het mij echt niet uit wat ze zouden doen als behandeling, want ik kon ook echt niks meer. Als ik 30 stappen zette, was ik moe. Maar nu voel ik mij okay wel een subjectieve okay natuurlijk :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 00:06 schreef MaJo het volgende:

[..]

We gaan nog wel lunchen met de familie (ouders, broer, zus en aanhang) maar dat is het wel. Ik hoorde gisteren pas dat ik de hele dag vrij krijg :D

Jeetje wat schrikken dat nieuws! Vooral als je er verder ook niks van merkt, heel surrealistisch inderdaad! Ik hoop voor je dat je lichaam gewoon een zwangerschap aankan :* Wanneer hoor je meer?

Fijn dat je vrij bent! En klinkt gezellig hoor.

Komende 2 weken onderzoeken, dus ik vermoed over 2,5 week de uitslag. Er wordt wel vaart achter gezet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fuchsia_roze op 02-10-2015 12:40:21 ]
pi_156546366
Wat een spannende tijd fuchsia. Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Heb je copd of is het wat anders?
Ik hoop zo voor je dat je wel zwanger mag worden :*
pi_156546615
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 12:34 schreef ikke_84 het volgende:
Wat een spannende tijd fuchsia. Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Heb je copd of is het wat anders?
Ik hoop zo voor je dat je wel zwanger mag worden :*
Ik ben 31 jaar en geen copd of iets anders gelukkig. Ik heb een reumatische auto-immuunziekte, die behandeling nodig heeft volgens de dokters. Dan zou ik niet zwanger mogen worden en het kan mijn vruchtbaarheid aantasten. Zwanger worden kan ik wel (2x in het afgelopen jaar), nu alleen nog zwanger blijven :') Dus ik hoop op een positieve test dinsdag, dan hoef ik geen keuze te maken.
Emotioneel gezien staat mijn kinderwens namelijk boven mijn eigen fysieke gezondheid, want natuurlijk helemaal niet handig is :+
pi_156546811
Jeetje heftig hoor :*
Snap dat je kinderwens zo sterk is dat die boven aan staat. Maar je eigen gezondheid is ook heel belangrijk
Hopelijk zijn de uitslagen deze aankomende weken positief voor je kinderwens.

En als je dan ook nog een 2e streepje plast zou dat nog mooier zijn O+
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 14:17:58 #132
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_156548411
Fuchsia! Wat rot allemaal! Hopelijk krijg je snel goede uitslagen!

Ik ben even een lang weekend weg en de op kan ik niet meer opdat. . Ook ruk op mobiel..
Dus veranderingen moeten even via de modjes. .
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_156551020
En nog een heel erg late felicitatie voor de trouwdag bobby...

Kinderwens op pauze moeten zetten is altijd stom, ook al is het om een nodige behandeling. En al helemaal als die behandeling zo'n impact heeft op het verdere traject. :* twinkle en fuchsia (en veel succes en sterkte met alle onderzoeken)

Ik wil je ook niet bang maken majo, maar endometriose kan wel een grote impact hebben (met nadruk op kan, er zijn natuurlijk gradaties). En van de verhalen van mijn moeder weet ik dat t vreselijk veel pijn kan doen.

Savvy en theeleuter toch een goeie poging gedaan. Nu hopen dat ie ook succesvol is.

Fijn weekend barrel!


Indian summer en ik lig ziek op de bank -O- Met de goede timing van mijn lichaam verbaast het me dus niet dat we al meer dan een jaar bezig zijn }:| :')
pi_156555164
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 16:40 schreef Bottoms_up het volgende:

Indian summer en ik lig ziek op de bank -O- Met de goede timing van mijn lichaam verbaast het me dus niet dat we al meer dan een jaar bezig zijn }:| :')
Dat is een beroerde timing :( beterschap. Hopelijk knap je snel op.
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 17:12:20 #135
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_156573898
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 18:22 schreef MaJo het volgende:
Vandaag naar de huisarts geweest. Ik heb nu sterke diclo gekregen voor de volgende menstruatie. Ze zei dat het endometriose zou kunnen zijn maar dat het niet zoveel zin heeft om dat nu te onderzoeken vanwege mijn kinderwens, aangezien de enige echte oplossing daartegen hormoonbehandeling is. En dat is nu geen optie :)

Oh en hoe ze mijn menstruatie benoemde? Ze zei dat het vergelijkbaar was met weeën. Dus tsja :+
stuitte vandaag op het middel Pycnogenol, is dat interessant voor je? Het lukt me om een of andere reden niet om linkjes te plakken, maar google eens op pycnogenol en endometriose/menstruatiekramp/menstrual cramps? Er zijn verschillende wetenschappelijke onderzoeken gedaan naar de werking.
pi_156574640
He Aventura, hoe verloopt jouw cyclus inmiddels?
pi_156576197
Mehhh vandaag nod maar geen bloed.. wel allejeuuuzus lage rugpijn!
Test natuurlijk blanco.

Kutzooi }:|
pi_156576600
Niet leuk deadly. Heb je altijd rugpijn of is dat iets nieuws?
pi_156578661
Sinds ik zware menstruaties voor mn kiezen krijg... wat sinds 2015 gewoon is.
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 21:29:35 #140
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_156579481
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 17:53 schreef BobbyMcGee het volgende:
He Aventura, hoe verloopt jouw cyclus inmiddels?
Geen cyclus, althans, afgelopen zondag een smiley op de cb ovulatietest. Dus over een week weet ik het; ongesteld, zwanger of niks. Indien dat derde dan moet ik de poli bellen voor een hysteroscopie. Ik vrees het ergste want eind augustus had ik ook al een positieve ovulatietest, waarna niks gebeurde.
pi_156580055
Dubbel niet leuk dan deadly. :N

Sterkte met een week wachten Aventura. Hoop dat er dit keer wel wat gebeurt. Hoe heb je vorige keer je cyclus afgesloten? Medicatie?
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 21:52:57 #142
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_156580293
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 21:45 schreef Theeleuter het volgende:
Dubbel niet leuk dan deadly. :N

Sterkte met een week wachten Aventura. Hoop dat er dit keer wel wat gebeurt. Hoe heb je vorige keer je cyclus afgesloten? Medicatie?
geen medicatie, gewoon al 13 weken niks. Na een miskraam dus.
pi_156586984
Och jeetje, ik kan me er niets bij voorstellen, maar wat naar!
  zondag 4 oktober 2015 @ 11:06:09 #144
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_156588377
Sorry dat ik zo kom binnenvallen, maar ik heb gisteren streepjes geplast!!! O+ :D *O* *O* *O*

Ik had in de aanloop naar mijn NOD niet mijn gebruikelijke hoeveelheid vervelende krampen en hoe dichter bij NOD hoe minder krampjes. Vervolgens ook nog eens geen spoortje bloed te bekennen en toen durfde ik eindelijk pas te testen en er stond gewoon binnen 30 seconden een streep!!! :'( :D :o O+
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  zondag 4 oktober 2015 @ 11:07:24 #145
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_156588391
Gefeliciteerd Dokter Hart! O+
Kwak
  zondag 4 oktober 2015 @ 11:07:48 #146
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_156588397
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 21:52 schreef Aventura het volgende:

[..]

geen medicatie, gewoon al 13 weken niks. Na een miskraam dus.
He dat klinkt naar zeg.. Hoop dat je cyclus nu toch eindelijk wel goed afgesloten kan worden, dan kunnen jullie tenminste verder!
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_156588608
Nog een weekje wachten voor je meer duidelijkheid hebt dus Aventura. Ik hoop dat je dan goed nieuws krijgt :*

En.. *O* streepjes voor Zoë! *O* wat fantastisch! Voel je je ook zwanger?
  zondag 4 oktober 2015 @ 11:24:47 #148
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_156588627
Zoë! *O*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 4 oktober 2015 @ 11:35:56 #149
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_156588766
Dankjewel! O+

quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2015 11:23 schreef BobbyMcGee het volgende:
Nog een weekje wachten voor je meer duidelijkheid hebt dus Aventura. Ik hoop dat je dan goed nieuws krijgt :*

En.. *O* streepjes voor Zoë! *O* wat fantastisch! Voel je je ook zwanger?
Niet echt eigenlijk :')
Mijn borsten zijn pijnlijk en kunnen niet veel aanraking verdragen maar dat was het eigenlijk wel. Ik ben alleen gaan testen omdat dat bloed zo lang wegbleef en ik een dag overtijd was (en ook geen buikpijn meer had). Ik sliep al 2 dagen op een handdoek omdat man het bed verschoond had en nieuwe witte lakens had gepakt en ik bang was voor een verrassingsbloedbad in de nacht :')
Ik vind het zó raar om te bedenken dat ik nu toch echt zwanger ben en gewoon bijna niks merk :D
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_156588788
Wat was het testen dan spannend zeg! Super leuk dat je nu toch zwanger blijkt te zijn!
pi_156588810
Zoe! *O*
pi_156588893
Gefeliciteerd Zoe_Hart *O* Ik duim voor een plakker!

Aventura, een :* voor jou! Wachten is gewoon stom!

Hier dinsdag NOD en mijn darmen rommelen al ruim een week en ik begin mij steeds meer af te vragen of dat een symptoom kan zijn :')
pi_156589121
Zoe! *O* *O* Gefeliciteerd!
  zondag 4 oktober 2015 @ 12:24:41 #154
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_156589429
Zoe gefeliciteerd *O* O+
  zondag 4 oktober 2015 @ 12:34:24 #155
149959 SQ
snelle trees
pi_156589660
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2015 11:06 schreef Zoe_Hart het volgende:
Sorry dat ik zo kom binnenvallen, maar ik heb gisteren streepjes geplast!!! O+ :D *O* *O* *O*

Ik had in de aanloop naar mijn NOD niet mijn gebruikelijke hoeveelheid vervelende krampen en hoe dichter bij NOD hoe minder krampjes. Vervolgens ook nog eens geen spoortje bloed te bekennen en toen durfde ik eindelijk pas te testen en er stond gewoon binnen 30 seconden een streep!!! :'( :D :o O+
Whiej Zoë! Gefeliciteerd!

Krullenbol in de maak O+
disclaimer
  zondag 4 oktober 2015 @ 12:46:38 #156
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_156589928
Gefeliciteerd Zoe :)
pi_156590841
Gefeliciteerd zoe! *O*
pi_156590975
Gefeliciteerd Zoë!! *O*
pi_156591156
Gefeliciteerd Zoe! *O*
pi_156591423
Zoë van harte!! *O*
pi_156591623
Ik kom even onder mijn vakantiesteen vandaan voor Zoe! *O* voor je streepjes!
pi_156591857
Yay gefeliciteerd Zoe!! *O*
pi_156593591
Zoe! *O* *O* *O*
pi_156593794
Zoë gefeliciteerd *O* *O* *O*
pi_156594698
JAAA Zoe *O* *O* *O* gefeliciteerd!
  zondag 4 oktober 2015 @ 15:44:27 #166
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_156594945
Dankjewel allemaal!! :D O+
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  zondag 4 oktober 2015 @ 16:18:13 #167
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_156596156
Zoe_hart wordt moeder! Gefeliciteerd! *O*
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_156597503
Streepjes voor zoe! Gefeliciteerd! *O* *G*
pi_156597745
Gefeliciteerd Zoe!! *O*
pi_156600374
Zoë! Hiep hoi, gefeliciteerd!!! *O*


Fuchsia ik lees jouw verhaal nu pas. Wat lastig, ik kan me voorstellen dat echt meerdere maanden pauzeren niet echt iets is wat je wenst. :{ hopelijk kom je niet voor die 'keuze' te staan en is het al raak!
  zondag 4 oktober 2015 @ 19:02:30 #171
408819 Ronderotonde
Niet vierkant!
pi_156600658
Zoë wat fijn voor je! Gefeliciteerd! Hoop dat ie blijft plakken en je straks een prachtig babytje in je armen mag houden!
Warempel, een drempel.
pi_156601024
Jaaaa Zoe! Gefeliciteerd! *O*
pi_156602422
Zoe gefeliciteerd *O*
pi_156602781
Gefeliciteerd Zoe!
E.
pi_156603053
Van harte gefeliciteerd Zoë! *O*
pi_156606489
Zoe *O* *O* *O*
  zondag 4 oktober 2015 @ 22:26:00 #177
448986 Christmas_Stuffed_Burdie
Ho Ho Ho, Merry Christmas!
pi_156607923


[ Bericht 100% gewijzigd door Christmas_Stuffed_Burdie op 04-10-2015 22:27:23 (Ik ben hier niet voor gemaakt.......) ]
pi_156607936
Huh? Nee niks hoor!

:*
  zondag 4 oktober 2015 @ 22:26:52 #179
149959 SQ
snelle trees
pi_156607945
_O-
disclaimer
pi_156607959
Gnork.
pi_156609897
Gefeliciteerd Zoe_Hart! *O*
  Moderator zondag 4 oktober 2015 @ 23:41:32 #182
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156610161
Gefeliciteerd Zoe O+

En meiden die me hebben voorgelicht over endometriose: ik ga er absoluut nog achteraan :Y
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_156612747
Hier nog steeds niets :( weet gewoon even ook niet wat ik moet denken. Ik was altijd zo stipt op tijd en nu ken ik mijn eigen lichaam niet meer. Blegh
pi_156616064
Ik ben al 2 dagen overtijd... geen druppel niks! :{
  maandag 5 oktober 2015 @ 12:47:32 #185
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_156616761
Gewoon lekker hier blijven kletsen hoor SilverSjors!
Worden dus spannende weken voor jullie.

Majo! Fijne huwelijksdag meid! w/
Ik hoop dat de Diclo je volgende menstruatie wat dragelijker maakt.

Savvy, fijn dat jullie het toch nog gezellig hebben kunnen maken vorige week. Wanneer verwacht je je NOD?

Jeetje Twinkle, klinkt heel erg vervelend zo een operatie. Ik hoop dat het wel de uitkomst bied.
Ik heb zelf ook vaak oorpijn / ontstekingen, en dat is echt geen pretje.

En Fuchsia, hopelijk geen bloed morgen!
Wat heftig zeg, zo een auto immuunziekte. En vet kut dat je kinderwens in de wacht moet als je ervoor behandeld gaat worden, en ook nog eens sterk bemoeilijkt wordt. :*

Theeleuter, Jij nu ook op het wachtbankje? Wordt weer gezellig druk hier.

Deadly, Ook vandaag dus nog geen bloed. En je test? Wit? En bij jou ook zo Gridjuh?

Succes Aventura! Hopelijk heb je snel duidelijkheid.

Zoe, gefeliciteerd!!!! Veel plezier in het Z&G topic.

Ik heb als het goed is, zaterdag as mijn NOD. Nu heb ik al een dochter, en toch ga je dan dingen vergelijken hoe het toen was.
Ik heb de 25e of de 26e mijn eisprong gehad, en nu vanaf vrijdag zo nu en dan krampjes en wat roze afscheiding. Geen idee wat ik ervan moet denken. Ik moet gewoon rustig afwachten.
Misschien zijn mijn hormoontjes wel wat in de war, omdat ik wat aan de zware kant ben.
Maar, waarom had ik het dan niet de voorgaande maanden, en nu wel nu we bezig zijn voor een uk?
Ik ben in de tussentijd niet aan de pil geweest.
We wachten maar, en hopelijk gaan er wat kilootjes vanaf. ^O^
pi_156617211
2dagen geleden al getest...omo wit!
Dus dat zou nu ook geen verschil maken denk ik...als ik zo snel nogmaalt test?


Ik heb wel onwijs onderrugpijn dus het zit ergens wel te borrelen :r
pi_156617271
MaJo, een hele fijne trouwdag vandaag! O+ :*
  maandag 5 oktober 2015 @ 13:22:54 #188
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_156617338
Wellicht maakt het wel verschil deadly, het HCG verdubbelt per 2 dagen ongeveer.
Maar als je gevoel zegt om niet zo snel weer te testen, dan moet je dat natuurlijk niet doen.
Misschien morgen ochtend? :D
pi_156617426
Uiteindelijk gaat het verschil maken als je daadwerkelijk zwanger bent. Testen kun je toch niet 9 maanden uitstellen? :D
Geduld is natuurlijk wel iets wat handig is om te hebben, al is het maar om te oefenen. (Iets met 9 maanden enzo).

Dus: 2 dagen later testen kan net het verschil maken tussen niet en wel een tweede streepje... ergens is er een grens.
pi_156617527
Ik ben na die inmiddels 22maanden oefenen zo geduldig geworden dat ik nieteens drang heb om te testen ;)

Die van 2 dagen geleden was de eerste keer weer sinds maanden :')
pi_156617606
ooo, dat klinkt wel als meer dan genoeg geduldoefening :'). Dan lijkt het me juist extra confronterend dat 'ie wit is. Test je een keer, "werkt" die test nog steeds niet.
pi_156617733
Ja ach..het gaat wel vlotter!

In het begin zat ik echt 10minuten naar zo'n test te staren met daglicht, badkamerlicht, ledlicht, bureaulanp licht... nee echt geen streep :{


Tegenwoordig vergeet ik soms dat ik heb gepiest en denk ik na een kwartier..OHJA :o
  maandag 5 oktober 2015 @ 13:46:56 #193
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_156617774
Deadly, ik duim voor je dat je toch een dubbele streep piest wanneer jij er aantoe bent om te testen. ^O^
Ik zit nogsteeds in de neurotische fase mbt testen. 8)7
pi_156618662
Hey meiden, ik ben nieuw hier en zou me erg graag aansluiten :)
Voor mij is het ronde 8 en 1ste eigen kindje (vriend heeft er al 2) :s)
Verwachte NOD = 13 of 14/10 (eisprong was de nacht van 29 op 30/10).

Momenteel volgende kwaaltjes (eerste keer dat ik deze heb...):
Sinds 2 dagen na eisprong, elke dag plasjes vocht in onderbroek + soms met wat dikker witverlies bij
Sinds gisteren ms krampen
Deze ochtend lichte steekjes in linkerzijde

Voor de rest alles rustig :P
ronde 8 - 1ste kindje
  maandag 5 oktober 2015 @ 14:45:35 #195
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_156618783
Haai Chromie!!! :W
pi_156618834
Haai kniftyhooker *O*
ronde 8 - 1ste kindje
pi_156619340
Majo veel plezier vandaag :*

Knifty :D neurotische fase met testen haha.
Wel heel herkenbaar :Y

Aventura, Gritjuh en Deadly die onzekerheid sucks -O- hopelijk snel meer duidelijkheid voor jullie

Welkom Chromie :W

Wij zijn net thuis van een lang weekend heijderbos. Lekker spelen, zwemmen en alle tijd voor ons kleine mannetje en elkaar *; heerlijk!
  Moderator maandag 5 oktober 2015 @ 15:53:00 #198
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156619968
Thanks lieve meiden! Ik ben getrouwd O+ Het was klein en intiem maar best bijzonder. En te horen gekregen dat mijn moeder een groot deel van de bruidsjurk betaalt voor volgend jaar *O*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_156620005
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 15:53 schreef MaJo het volgende:
Thanks lieve meiden! Ik ben getrouwd O+ Het was klein en intiem maar best bijzonder. En te horen gekregen dat mijn moeder een groot deel van de bruidsjurk betaalt voor volgend jaar *O*
Ooooh dat klinkt fijn!
Scheelt weer een hoop, die jurk. Mooi gebaar. <3
  maandag 5 oktober 2015 @ 16:13:38 #200
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_156620356
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 15:53 schreef MaJo het volgende:
Thanks lieve meiden! Ik ben getrouwd O+ Het was klein en intiem maar best bijzonder. En te horen gekregen dat mijn moeder een groot deel van de bruidsjurk betaalt voor volgend jaar *O*
Gefeliciteerd met je huwelijk!! ^)
En lief van je moeder O+
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  maandag 5 oktober 2015 @ 16:15:02 #201
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_156620383
En bedankt allemaal voor de felicitaties O+

Het voelt allemaal nog wat onwerkelijk, dus ik heb nog een beetje moeite met doorschuiven naar Z&G :P :')
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  maandag 5 oktober 2015 @ 16:36:38 #202
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_156620763
Lief van je moeder majo!
Wij hebben ook giften van onze ouders gehad. Ik heb dan geen jurk gekocht van het geld, maar wij hebben er de trouwringen mee betaald. :-). Zo fijn! Net voor we gingen trouwen ging de droger stuk. Gelukkig maar een huis en tuin feest gehad.

Snap ik hoor Zoë! Hopelijk is het een mooie plakker en zullen veel dames jouw voorbeeld volgen de komende maanden. ;)
  maandag 5 oktober 2015 @ 18:48:40 #203
408819 Ronderotonde
Niet vierkant!
pi_156622946
Gefeliciteerd MaJo! Goed te horen dat je er een gezellige intieme dag van gemaakt hebt. Mocht je vanaf nu zwanger raken is alles ook gelijk goed geregeld ;) toen mijn man en ik in april trouwden was het ook een hele kleine aangelegenheid en eigenlijk was dat hartstikke fijn en bijzonder! Voor ons waren de ringen het belangrijkste, die draag je als het goed is toch de rest van je leven O+
Warempel, een drempel.
  maandag 5 oktober 2015 @ 20:03:51 #204
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_156624945
Ja hopelijk raak je de ringen niet kwijt. :-p
Met die gedachte hebben wij het ook zo besloten ronderotonde.
  Moderator maandag 5 oktober 2015 @ 20:30:40 #205
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156625677
Bedankt voor de felicitaties! Facebook gaat los, bijna niemand wist het _O-
Die bijdragen zijn erg fijn ja, het is al duur genoeg. Mijn schoonmoeder heeft vanmiddag onverwacht de lunch betaald (was een zeer uitgebreide a 300 euro voor 8 man), totaal onverwacht ook en zo lief!! O+ O+

Volgend jaar gaan we dus wel uitpakken, trouwen op een kasteel :o maar wel fijn dat alles nu geregeld is met het huis :Y
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_156627167
Trouwen in kasteel O+

Gefeliciteerd majo!
pi_156633757
Klinkt als een leuke dag, gefeliciteerd Majo :)
pi_156633787
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 18:50 schreef Svane het volgende:
Zoë! Hiep hoi, gefeliciteerd!!! *O*


Fuchsia ik lees jouw verhaal nu pas. Wat lastig, ik kan me voorstellen dat echt meerdere maanden pauzeren niet echt iets is wat je wenst. :{ hopelijk kom je niet voor die 'keuze' te staan en is het al raak!
Dank je wel :* Die maanden pauze, kan zomaar een jaar zijn en dan is het nog maar hopen dat de behandeling aan slaat eigenlijk.

Ik kwam er gister achter dat mijn NOD helemaal niet vandaag is, maar donderdag :+
Stomme period tracer app had mijn cyclus op 28 dagen terug gezet ipv 30, dus nu moet ik nog 2 dagen geduld hebben :(
pi_156633795
Gefeliciteerd Majo! :* Klinkt als een fijne dag. En lief dat de mensen om he heen een financiële bijdrage doen
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 08:21:26 #210
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_156634170
Ahhhh balen Fuchsia! nog 2 dagen wachten. ;(

Hier ook albijna op mijn nodje! spannend :Y
pi_156635413
Spannende dagen dames!!

Majo wat lief van je ouders en schoonouders!! O+
Hoe was de huwelijksnacht? :D
pi_156637198
Déééééééééé derrrrrrdeeeee rrrrrondeeeeeeeeeee!

Oké. Ik ben niet euforisch, maar wel weer een beginnetje. Juichen is niet noodzakelijk, duimen wel. :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 12:06:34 #213
426379 elamanilo
elämänilo
pi_156637233
*O* Ik zie je streep én dus je baby daar echt heus groeien lieve Svane :* Ik duim als een malle! Je juni-kindje <3
pi_156637264
Jeej Svane!
Ik ga duimen!
pi_156637335
Hey meiden,

Zit nu op 7dpo en vanochtend opgestaan met lage rugpijn, steken linksonder in de buik zijn ook erger... Vamorgen dan maar onder de douche het warme water over men rug laten stromen, deed zoooooo'n deugd! Nu nog steeds die zeurende pijnen :s. Nu word het moeilijk om me niet af te vragen of dit iets te betekenen heeft... *spannend*
ronde 8 - 1ste kindje
pi_156637495
Streepjes voor Svane! *O*
Ik ga duimen voor een plakker.
3 maal scheepsrecht!!
pi_156637734
Gefeliciteerd Svane *O*
pi_156637739
Svanne *O* *O* *O*
Plak baby plak *O*
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 12:44:24 #219
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_156638368
Jeeej voor Svanne!!
Hopelijk wordt het een mooie plakker.

Chromie, rustig afwachten hoor.
Kan van alles zijn he. Ik denk ook vaak van alles te voelen wat maar kan duiden op zwanger zijn, maar dat is dus vaak niet zo.
Nog 7 daagjes wachten.... :Y
pi_156638433
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 12:05 schreef Svane het volgende:
Déééééééééé derrrrrrdeeeee rrrrrondeeeeeeeeeee!

Oké. Ik ben niet euforisch, maar wel weer een beginnetje. Juichen is niet noodzakelijk, duimen wel. :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kiekt nou toch es :o
Daar gaan de duimpje voor draaien *O*
pi_156638513
Sfeen, jeej!
pi_156638572
Daar doen we wel voor juichen hoor Svane *O* de duimen draaien voor een goede derde ronde!
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 12:59:40 #223
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_156638724
Zwaantje *O*! Ik duim!
pi_156638747
Svane *O*
pi_156638874
Streepjes! Ik duim voor een plakker Svane! *O*
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 13:11:23 #226
149959 SQ
snelle trees
pi_156638996
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 12:05 schreef Svane het volgende:
Déééééééééé derrrrrrdeeeee rrrrrondeeeeeeeeeee!

Oké. Ik ben niet euforisch, maar wel weer een beginnetje. Juichen is niet noodzakelijk, duimen wel. :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
drie keer is scheepsrecht he svaantje :* enne, aan de vruchtbaarheid ligt het niet! Gefeliciteerd!
disclaimer
pi_156639087
Svane ik duim voor je! En zoe ook nog gefeliciteerd.

Ik lees en reageer hier iets minder. Werd de vorige maand helemaal gek, kon aan niks anders meer denken dan baby's en zwanger worden. Dus nu los laten (let it goooooo) en mij ff niet gek laten maken.

Donderdag naar de sauna O+ En vrijdag ofzo nod, maar gezien de vorige twee cycli ga ik daar niet al te veel aandacht aan besteden. Tenminste, dat is het plan.

Edit: en majo nog gefeliciteerd met je trouwdag!
pi_156639115
Ik ga toch juichen hoor Svane!! *O* *O* en heeeeeel hard duimen :*
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 13:18:16 #229
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_156639130
Jeetje Svane, wat snel alweer! Ik hoop dat het dit keer goed gaat!

Majo, van harte gefeliciteerd!

Helaas hier niks, morgen 13 weken na curettage. Wachten valt me zwaar.
pi_156639177
Begrijpelijk Aventura :*

Wow Svane, dat doe je vlot! :D :o Ik duim voor drie keer is scheepsrecht *O* :*
pi_156639201
Gefeliciteerd svane!
S. 2014
J. 2016
pi_156639330
Dank allemaal! O+ O+ O+

Het wachten is bij mij inderdaad telkens heel kort, daar prijs ik mezelf erg gelukkig mee. Maar goed, zolang het niet goed blijft gaan, heb ik er natuurlijk weinig aan. Ik hoop nu echt naar z&g te gaan en in wohts niet terug te komen voor 2017!
pi_156639349
Gefeliciteerd svane! Duimen dat jij ook bij de groep van driemaal is scheepsrecht komt! Ik vind van wel *O*
E.
pi_156639412
Plakkerdeplakplak Svane! Toch een kleine jompel! *O*
pi_156640107
Jaaaaaa Svane! *O* Plak baby, plak!
pi_156640221
Svane *O* Ik duim ook weer mee! Hier was drie keer echt scheepsrecht, het resultaat is nu 3 weken oud en ligt naast me in zijn wieg. Ik hoop zo dat drie keer bij jou ook scheepsrecht is!!
pi_156640973
Svane, wat spannend!! Ik duim! *O*
pi_156640981
Jaaaa!! Medezwaantje. ♡♡♡
Ik duim keihard mee! O+
pi_156641133
Zwanie!! *O* Wat goed! En een derde in 2017, ja?
pi_156641268
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 15:05 schreef Limone het volgende:
Zwanie!! *O* Wat goed! En een derde in 2017, ja?
Nou, eind 2017 de foliumzuur pakken, dus dan eind 2018 op zn vroegst de derde. :+ om maar helemaal niet op de zaken vooruit te lopen. Eerst maar eens nog zo'n 36 weken zwanger blijven.

Merci merci allemaal! O+
pi_156641673
Svane *O* (+duim voor plak)

Majo, gefeliciteerd met je huwelijk!
pi_156641759
Svane gefeliciteerd!!! *O* *O* *O*


Hier dag 3 zonder bloed...en zonder strepen :o
pi_156641804
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 15:13 schreef Svane het volgende:

[..]

Nou, eind 2017 de foliumzuur pakken, dus dan eind 2018 op zn vroegst de derde. :+ om maar helemaal niet op de zaken vooruit te lopen. Eerst maar eens nog zo'n 36 weken zwanger blijven.

Merci merci allemaal! O+
Nee, ok! Kan ik rekening houden met deze planning. :+
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 15:37:05 #244
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_156641810
Bah Deadly! -O-
En, mag je nu wel contact opnemen met de dokter?
Of schuift hij/ zij je nogsteeds af?
pi_156641860
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 15:36 schreef Limone het volgende:

[..]

Nee, ok! Kan ik rekening houden met deze planning. :+
Staat het in je logboek? :+ dan wordt het hoog tijd dat die zoon van jou eens actie onderneemt, als je al tot deze activiteiten bent afgedaald :+
pi_156642535
Svane *O* Duimduimduimduimduimduim!
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 16:17:50 #247
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_156642708
Jaaaaa Svane!!!! *O* *O* *O*
Ik duim mee!!!
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_156643696
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 15:37 schreef kniftyhooker het volgende:
Bah Deadly! -O-
En, mag je nu wel contact opnemen met de dokter?
Of schuift hij/ zij je nogsteeds af?
Ik ga niet meer terug naar de gyn die ik eerst had..
Sterker nog ik denk dat ik voor een compleet ander ziekenhuis ga :)
(Dames hier ervaring met ikazia Rdam?)


Ik denk dat ik wacht tot na de kerst en dan weer een afspraak maak.
dan zijn we 2 jaar 'bezig'.
pi_156644745
Jaaaaaaah Svane! Driemaal is gewoon scheepsrecht!

Twee jaar is erg lang deadly. Ik hoop echt dat je nu een meer begrijpend en behulpzaam iemand treft.

Hier is de roze afscheiding weer begonnen. Dus een streep door ronde 11 -O-
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 18:08:48 #250
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_156645003
Nooohhhh! Volgens mij had ik net een positieve test! Wtf! Zaterdag is pas mijn nod, dus even afwachten of het goed gaat. :+)
  Moderator dinsdag 6 oktober 2015 @ 18:35:05 #251
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156645597
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 10:15 schreef ikke_84 het volgende:
Spannende dagen dames!!

Majo wat lief van je ouders en schoonouders!! O+
Hoe was de huwelijksnacht? :D
De huwelijksnacht stelde niks voor :D vriend snurkte omdat hij verkouden is dus ik heb de nacht op de bank doorgebracht :') niks geen romantiek :P

Svane yaaaaaay!!! *O* ik ga zo hard voor je duimen dat je een plakker hebt :* :*

En knifty ook een voorzichtig feli! *O* 4 dagen voor NOD al een streepje, dat klinkt veelbelovend O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_156645890
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 12:05 schreef Svane het volgende:
Déééééééééé derrrrrrdeeeee rrrrrondeeeeeeeeeee!

Oké. Ik ben niet euforisch, maar wel weer een beginnetje. Juichen is niet noodzakelijk, duimen wel. :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o Hoe hyper vruchtbaar ben jij eigenlijk wel niet? :D

Een beginnende gefeliciteerd en ik duim keihard voor jullie mooie boontje :*

[ Bericht 0% gewijzigd door Fuchsia_roze op 06-10-2015 20:07:15 ]
pi_156645945
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 18:08 schreef kniftyhooker het volgende:
Nooohhhh! Volgens mij had ik net een positieve test! Wtf! Zaterdag is pas mijn nod, dus even afwachten of het goed gaat. :+)
Foto, dan kunnen we oordelen *O*
Alvast gefeliciteerd :*
pi_156646041
Waar kan ik trouwens tekenen dat ik ook mee doe aan deze streepjesregen? *O*
pi_156646561
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 18:51 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Waar kan ik trouwens tekenen dat ik ook mee doe aan deze streepjesregen? *O*
Ik wil zo graag dat je meedoet!!! Al een gevoel?

En dankjewel! O+
pi_156646689
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 18:46 schreef Fuchsia_roze het volgende:

[..]

:O Hoe hyper vruchtbaar ben jij eigenlijk wel niet? :D

Een beginnende gefeliciteerd en ik duim keihard voor jullie mooie boontje :*
Die eerste smilie :D zo'n gaap van 'daar gaaaaaaat ze weer'.
pi_156646774
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 19:14 schreef Svane het volgende:

[..]

Die eerste smilie :D zo'n gaap van 'daar gaaaaaaat ze weer'.
Hahaha ik denk dat ze :o die bedoelde maar als je : O doet krijg je de gaper :P
S. 2014
J. 2016
pi_156646804
Knifty! *O*
Je had al zo'n gevoel, he?
pi_156646850
Knifty? Lees ik dit nu goed?? Ik duim zo hard voor je dat het streepje nog donkerder word! :D x
ronde 8 - 1ste kindje
pi_156646890
Streepjesregennnn. *O*
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 19:27:03 #261
171422 LadyBlack
paint it black
pi_156647045
Wow, driemaal juichen?

Ik kwam even thumbs up geven voor Svane *O* maar zie dat ik ook Zoe en misschien wel ook kniftyhooker kan feliciteren! Gefeliciteerd allemaal!
pi_156647154
Knifty wauw dat is tof! Gaat goed met de streepjesregen hier, ik hoop dat ik snel mee mag doen. Eind van deze week ofzo bijvoorbeeld.. :)
pi_156647283
Die streepjesregen komt door die speciale rode volle maan vorige maand zeker :D... Hopelijk heeft hij hier ook zijn effect :)
ronde 8 - 1ste kindje
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 19:44:41 #264
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_156647552
*O* *O* *O* voor alle (voorzichtige) streepjes!

Deadly: waar uit de regio rdam kom je? Is onze stroopwafelstad een optie? Hier namelijk een fantastisch lieve gyn!
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 19:48:41 #265
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_156647693

Geen idee of ie het doet! Maar idd een streepjes regen hier.
Ik had het deze ronde zeker niet verwacht.
:-)
Ik ben nog wat overdonderd, en deze test is met avond piepie.

Edit: doet t dus niet.
:-(

Edit: nu wel!!
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 19:49:45 #266
149959 SQ
snelle trees
pi_156647731
Jawel hoor, da's een streep! Gefeliciteerd!
disclaimer
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 19:49:59 #267
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_156647739
Svane! Ik ga heel hard duimen voor een plakker. En *O* want een streep is het begin!
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 19:50:23 #268
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_156647752
Ik zie een streep!!! Een voorzichtige gefeliciteerd alvast! *O*
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_156647834
Knifty, dat is zeker een streepje! Ga je morgenvroeg nog eens testen? Proficiat meid, ben zo blij voor je!
ronde 8 - 1ste kindje
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 19:53:53 #270
149959 SQ
snelle trees
pi_156647858
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 19:52 schreef Chromie het volgende:
Knifty, dat is zeker een streepje! Ga je morgenvroeg nog eens testen? Proficiat meid, ben zo blij voor je!
kennen jullie elkaar?
disclaimer
pi_156647893
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 19:44 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
*O* *O* *O* voor alle (voorzichtige) streepjes!

Deadly: waar uit de regio rdam kom je? Is onze stroopwafelstad een optie? Hier namelijk een fantastisch lieve gyn!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 13% gewijzigd door deadly_kiss op 06-10-2015 21:08:20 ]
pi_156648038
@stormqueen,niet in real life nee maar van op een ander forum ;)...
ronde 8 - 1ste kindje
pi_156648222
Streepjesreeeegeeeeeeennnn!!! *O* Gefeliciteerd knifty! *O*
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 20:07:59 #274
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_156648245
Jep. Chromie en ik kennen elkaar van een ander forum. :-)

Bedankt voor de felicitaties!
Ik vind het eigenlijk best wel ASO van mezelf. Is pas de 2e ronde. :o

Deadly ik zou ook naar een ander zh gaan. Succes met het maken van een beslissing.
pi_156648261
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 19:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Hahaha ik denk dat ze :o die bedoelde maar als je : O doet krijg je de gaper :P
Kijk jij snapt mij! Ik bedoelde :o , maar mijn autocorrect maakt er automatisch :O van o|O
pi_156648397
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 19:08 schreef Svane het volgende:

[..]

Ik wil zo graag dat je meedoet!!! Al een gevoel?

En dankjewel! O+
Ik probeer heel hard geen gevoel te hebben, zodat ik niet teleurgesteld ben als ik wel bloed. :') Ik hoop vooral heel erg!

Maar met die streepjesregen hier ben ik heel erg geneigd om ook vanavond nog te testen, maar dat gaat heel erg tegen mijn principes in :+

Disclaimer: ik ben niet gevoelig voor groepsdruk dus ik test echt niet vanavond ;)
pi_156648562
*O* Jompel voor de streepjes!!!! *O*
* Mabawa. strooit plaksel in het rond...
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 20:33:41 #278
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_156648954
Laat je niet gek maken fuchsia!
Niet doen als je het niet wilt doen. Maarrrr als je dan stickie plast, dan wel graag met een dubbele streep OK? ;)
pi_156649051
Een lekker vruchtbaar topic weer :D .. Ik hou ervan!

Gefeliciteerd allemaal!! *O* *O* *O*
Laten we de trend nog even voort zetten voor alle anderen die ook zo graag willen! *O*
pi_156649541
Ik wil zooooo graag O+
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 21:05:35 #281
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_156650026
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 19:55 schreef deadly_kiss het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156650096
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 19:55 schreef deadly_kiss het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
pi_156650133
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 21:05 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo'n tof vooruitzich dat ons 2e kindje wel een Gouwenaar wordt. O+
S. 2014
J. 2016
pi_156650296
Deadly_kiss, ik woon bij je in de regio, daar waar de blauwe woonreus ook woont ;), en ik hoor goeie dingen over de afd. Gyneacologie in het Ikazia, heb aantal vriendinnen die erg tevreden zijn.*ga weer verder lurken*
pi_156650687
Lekker bezig dames! *O*

Svane, duimen draaien hier ook voor een plakkert! Dat we je hier niet meer zien voor 2017 (2017 was het toch?)

En Knifty, niet schuldig voelen. We gunnen het iedereen. Hoe sneller hoe beter :Y
  Moderator dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:45:21 #286
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156654503
Inderdaad knifty, we zijn hier net zo blij voor meiden die snel een tweede streep piesen :D waarom heb je getest eigenlijk, voel je dingen? Ben wel benieuwd naar de streep van morgenochtend :s)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_156658905
Knifty *O* *O* *O* gefeliciteerd
pi_156659642
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 20:07 schreef kniftyhooker het volgende:
Jep. Chromie en ik kennen elkaar van een ander forum. :-)

Bedankt voor de felicitaties!
Ik vind het eigenlijk best wel ASO van mezelf. Is pas de 2e ronde. :o

Deadly ik zou ook naar een ander zh gaan. Succes met het maken van een beslissing.
Nohh doe es niet, gek. :*
Superfijn juist! O+
pi_156660301
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 12:05 schreef Svane het volgende:
Déééééééééé derrrrrrdeeeee rrrrrondeeeeeeeeeee!

Oké. Ik ben niet euforisch, maar wel weer een beginnetje. Juichen is niet noodzakelijk, duimen wel. :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O*
  woensdag 7 oktober 2015 @ 07:07:45 #290
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_156660370
Ja jullie hebben ook gelijk hoor. Maar toch he.
We gaan pas weer op de nod testen.
Ik geloof het allemaal wel hihi.
Ik voelde van die mini krampjes wat ik ook had bij mijn 1e. En tities zijn wat gevoeliger.
Ik deed t eigenlijk meer ommezelf de kop in te drukken zo van: je kan nu gaan testen maar die test doet t toch niet. En toen... Ohhhh fuck!!!
Straks wordt t een twinnie! Zit in de familie aan beide kanten dus ik houd mijn hart vast. :-)
  woensdag 7 oktober 2015 @ 07:25:44 #291
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_156660423
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 07:07 schreef kniftyhooker het volgende:
Ja jullie hebben ook gelijk hoor. Maar toch he.
We gaan pas weer op de nod testen.
Ik geloof het allemaal wel hihi.
Ik voelde van die mini krampjes wat ik ook had bij mijn 1e. En tities zijn wat gevoeliger.
Ik deed t eigenlijk meer ommezelf de kop in te drukken zo van: je kan nu gaan testen maar die test doet t toch niet. En toen... Ohhhh fuck!!!
Straks wordt t een twinnie! Zit in de familie aan beide kanten dus ik houd mijn hart vast. :-)
Wordt weer tijd voor nieuwe tweelingen ;) Daui is al bijna uitgerekend, dus een nieuwe tweelingzwangerschap zou leuk zijn :D
pi_156660676
Knifty, ben benieuwd hoe je streepje zich ontwikkelt!

Fuchsia, ben ook knetterbenieuwd naar jouw test morgen. Ik doe er morgen ook nog een, hopelijk een knaller (ik vind het zo zo zo spannend), maar dus even synchroon positief testen ok ok.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 08:28:06 #293
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_156660758
Jaaa!!!
Leuk Fuchsia! Synchroon piesen met Svane! :Y

Ik wil mooie testen bestelllen bij de bol. doet de site het niet. Mehhhehhh. o|O

BTW, ik heb van het weekend nog OV testen van Ebay besteld.
Die dacht ik dus echt nodig te hebben, maar nu blijkbaar niet.
Iemand die ze over wilt nemen? :)
pi_156660930
Hey meiden: vanaf wanneer kan je testen met de "gevoelige" testen?
Ik zit nu op cyclusdag 22 van 27 en eisprong was de nacht van 29 op 30/09 = 7 of 8dpo dus

Ik heb deze maand enkele gekke symptomen en ik verlang elke dag meer en meer om er een test tegenaan te gooien ~O> + morgen is men Birthday en het zou natuurlijk een mooi cadeautje zijn ^O^
ronde 8 - 1ste kindje
pi_156661115
Ik dacht 4 dagen voor NOD, Chromie. Je kan het proberen morgen, maar als je dan een negatieve test hebt wil dat nog niks zeggen. Weet niet of je dat erg vindt zo op je verjaardag?
Alvast gefeliciteerd met je verjaardag!
  woensdag 7 oktober 2015 @ 09:04:17 #296
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_156661127
Ja. Wachten Chromie! :Y
pi_156661636
Ok, dan w8 ik toch nog even, zou inderdaad niet leuk zijn om een negatieve test op men verjaardag te hebben o|O
Misschien dan zaterdag een testje wagen, dan zit ik 4 dagen voor NOD... spannend :s)

Bedankt Sawy :*
ronde 8 - 1ste kindje
  woensdag 7 oktober 2015 @ 09:45:45 #298
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_156661736
8 is een getal he, geen letter om een woord mee te maken. :X
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 09:47:40 #299
149959 SQ
snelle trees
pi_156661769
En test nou niet allemaal een week voor nod. Dat doen ze op zwangerschapspagina. Heb je niks aan. Ik snap dat het allemaal spannend is, maar je kan het verder niet beïnvloeden ;)
disclaimer
  woensdag 7 oktober 2015 @ 09:48:10 #300
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_156661777
even kijken hoor.. dus dit topique heeft nu 3 zwangeren opgeleverd? :o
knifty, svane en zoe? *O*

Hopelijk kunnen we dat in het volgende topique voortzetten! *O*

Hier heb ik over morgen mijn NOD en ik twijfel..haha in het verleden al te vaak te veel gevoeld en toch ongesteld geworden. maar er is altijd toch weer de hoop :)

Gister bij de gyn geweest voor de resultaten van de hormoon testen. Alles ziet er prima uit.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 7 oktober 2015 @ 09:49:57 #301
149959 SQ
snelle trees
pi_156661805
Kan het niet allebei Barrel? Eerst via röntgen?
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')