abonnement Unibet Coolblue
pi_156411780
Welkom in het feedbacktopic van Utopia.
Hier kun je alle vragen en opmerkingen met betrekking tot de moderatie kwijt, zoals het aanpassen van een TT, het vragen waarom we een slotje hebben gezet of ons gewoon heel veel complimenten geven over hoe goed wij het doen. ;)

De FAQ vind je hier.

Veel plezier met Utopia!

Voor de mensen die de OP bijwerken en het gemist hebben in het vorige deel:

OP:
http://mizar-it.nl/utopia/utopia-op-2015.png

PSD:
http://mizar-it.nl/utopia/utopia-op-2015.psd

Let op dat je, zowel rulers als guides aan hebt staan en snap to guides, dan kun je de uitlijning niet verpesten. Die staat precies uitgemeten namelijk.
pi_156411811
Dus mensen die alleen met smileys posten en slecht spellen moeten uit de Cos? Ik heb nog wel een paar kandidaten. ^O^
pi_156411852
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2015 23:39 schreef Is_it_Heaven het volgende:

[..]

Dat maakt ze niet beter of interessanter dan elke andere post van wie dan ook.
Ook iemand die de taal niet machtig is moet mogen posten.
Mee eens. Er moet ook zeker niet gezeurd worden om een foutje. Ik vind echter wel dat van iedereen enige inspanning verwacht mag worden om postings taalkundig correct en goed leesbaar te maken. Dit houdt in dat iemand die de taal niet machtig is gewoon meer tijd in postings moet steken. Dan maar wat minder posten, dat is ook prima. Kwestie van respect naar medegebruikers.

Ik zit zelf ook op zowel Engelstalige als Duitstalige fora en daar post ik bij lange na niet in het tempo van wat ik hier op FOK! doe, simpelweg omdat ik veel tijd steek in het taalkundig zo correct mogelijk formuleren van een post. Dat mag je in redelijkheid van elkaar verwachten, ook van een buitenlander of iemand die moeite heeft met taal (en dan doe ik niet kinderachtig om een foutje hier en daar).

quote:
Kan iemand anders een nieuwe feedback openen? :@
Done :)
pi_156411878
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2015 23:42 schreef mootie het volgende:
Dus mensen die alleen met smileys posten en slecht spellen moeten uit de Cos? Ik heb nog wel een paar kandidaten. ^O^
Reageren op verwelkomingen kunnen ook niet volgens deze gestelde criteria.

Blijft dus niemand over.
pi_156411915
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2015 23:45 schreef isax het volgende:

[..]

Reageren op verwelkomingen kunnen ook niet volgens deze gestelde criteria.

Blijft dus niemand over.
Het gaat natuurlijk om alles bij elkaar. Bijna elke cosser post regelmatig een post bestaande uit emoticons, maar daar staan ook vele uitgebreide schrijfsels tegenover.
pi_156411930
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 23:46 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Het gaat natuurlijk om alles bij elkaar. Bijna elke cosser post regelmatig een post bestaande uit emoticons, maar daar staan ook vele uitgebreide schrijfsels tegenover.
As if
pi_156411970
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 23:46 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Het gaat natuurlijk om alles bij elkaar. Bijna elke cosser post regelmatig een post bestaande uit emoticons, maar daar staan ook vele uitgebreide schrijfsels tegenover.
Lol welke cos zit jij?
Man man pot verwijd de ketel is het. Jullie doen het allemaal, stuk voor stuk, en Mario is de sjaak.

Maar als je hier verder over wil kletsen betsen kom je maar gezellig naar de sc.
pi_156411973
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 23:44 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Mee eens. Er moet ook zeker niet gezeurd worden om een foutje. Ik vind echter wel dat van iedereen enige inspanning verwacht mag worden om postings taalkundig correct en goed leesbaar te maken. Dit houdt in dat iemand die de taal niet machtig is gewoon meer tijd in postings moet steken. Dan maar wat minder posten, dat is ook prima. Kwestie van respect naar medegebruikers.

Ik zit zelf ook op zowel Engelstalige als Duitstalige fora en daar post ik bij lange na niet in het tempo van wat ik hier op FOK! doe, simpelweg omdat ik veel tijd steek in het taalkundig zo correct mogelijk formuleren van een post. Dat mag je in redelijkheid van elkaar verwachten, ook van een buitenlander of iemand die moeite heeft met taal (en dan doe ik niet kinderachtig om een foutje hier en daar).

[..]

Done :)
merci. :)

Tja ik stoor me niet aan taal fouten. Des te meer aan veroordelen en buitensluiten :) Gewoon niet zo erbovenop zitten.
pi_156412037
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2015 23:48 schreef Is_it_Heaven het volgende:

[..]

merci. :)

Tja ik stoor me niet aan taal fouten. Des te meer aan veroordelen en buitensluiten :) Gewoon niet zo erbovenop zitten.
Het gaat niet om taalfouten (die maakt iedereen wel eens), maar om fatsoenlijke leesbare posts waar voldoende tijd in gestoken is. Ik stoor mij er wel aan als onleesbare bagger gepost wordt, niet incidenteel maar structureel. Als iemand binnen een kwartier 5 posts plaats die onleesbaar zijn dan vind ik dat je als community in redelijkheid mag verwachten dat in dat geval het aantal posts omlaag gaat: Beter één goede post dan 5 keer bagger.
pi_156412082
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 23:51 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Het gaat niet om taalfouten (die maakt iedereen wel eens), maar om fatsoenlijke leesbare posts waar voldoende tijd in gestoken is. Ik stoor mij er wel aan als onleesbare bagger gepost wordt, niet incidenteel maar structureel.
dat doet Mario niet.
Hij post positief over Naomi en daar begint het gesodemieter elke keer.
pi_156412126
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2015 23:53 schreef Is_it_Heaven het volgende:

[..]

dat doet Mario niet.
Hij post positief over Naomi en daar begint het gesodemieter elke keer.
In mijn laatste posts probeer ik het algemeen te formuleren, om te voorkomen dat het een potje Mario bashen wordt. Maar als het nodig is, wil ik best wat voorbeelden quoten. En dat heeft niets met Naomi te maken.
pi_156412151
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 23:51 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Het gaat niet om taalfouten (die maakt iedereen wel eens), maar om fatsoenlijke leesbare posts waar voldoende tijd in gestoken is. Ik stoor mij er wel aan als onleesbare bagger gepost wordt, niet incidenteel maar structureel. Als iemand binnen een kwartier 5 posts plaats die onleesbaar zijn dan vind ik dat je als community in redelijkheid mag verwachten dat in dat geval het aantal posts omlaag gaat: Beter één goede post dan 5 keer bagger.
Nogmaals, Mario is niet de enige die warrige posts maakt. Er zijn Nederlandse users die erger zijn, daar heeft toch ook niemand het over.
pi_156412198
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2015 23:54 schreef mootie het volgende:

[..]

Nogmaals, Mario is niet de enige die warrige posts maakt. Er zijn Nederlandse users die erger zijn, daar heeft toch ook niemand het over.
Het gaat allemaal om de mate waarin. Ik kan mij één user bedenken die ook wel wat warrig schrijft, maar die plempt niet hele topics vol dus dat is niet storend.
pi_156412204
Wat trouwens wel enorm vervelend is, als Mario een foutje maakt, maar de post is prima leesbaar, mensen dan om te zieken net doen alsof ze niet begrijpen wat er staat.
Die lui mag je van mij aanpakken, graag zelfs.
pi_156412281
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2015 23:56 schreef mootie het volgende:
Wat trouwens wel enorm vervelend is, als Mario een foutje maakt, maar de post is prima leesbaar, mensen dan om te zieken net doen alsof ze niet begrijpen wat er staat.
Die lui mag je van mij aanpakken, graag zelfs.
Dat is mij niet opgevallen. Wat mensen wel opvalt is dat Mario soms kwalitatief zeer goede posts schrijft, en even later is het weer onsamenhangende bagger. Dat bevreemdt mensen, en dat kan ik mij best voorstellen. Wel heeft Mario allang laten zien dat hij het best kan. Als ik hem een tip mag geven zou ik zeggen: Ga voor kwaliteit en iets minder kwantiteit. Dan kan het zowaar gebeuren dat ik zijn inbreng ga waarderen.
pi_156412294
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 23:54 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

In mijn laatste posts probeer ik het algemeen te formuleren, om te voorkomen dat het een potje Mario bashen wordt. Maar als het nodig is, wil ik best wat voorbeelden quoten. En dat heeft niets met Naomi te maken.
Hoeft niet ik begrijp zijn posts altijd. Anders is het jammer dan.
Echt cos er gewoon lekker omheen. Jullie maken het jezelf zo moeilijk :D
pi_156412332
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 23:59 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Dat is mij niet opgevallen. Wat mensen wel opvalt is dat Mario soms kwalitatief zeer goede posts schrijft, en even later is het weer onsamenhangende bagger. Dat bevreemdt mensen, en dat kan ik mij best voorstellen. Wel heeft Mario allang laten zien dat hij het best kan. Als ik hem een tip mag geven zou ik zeggen: Ga voor kwaliteit en iets minder kwantiteit. Dan kan het zowaar gebeuren dat ik zijn inbreng ga waarderen.
Wel bijzonder dat al die dingen je niet opvallen. :+
pi_156413583


[ Bericht 100% gewijzigd door LLgetikt op 27-09-2015 01:25:35 ]
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_156415834
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 23:59 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Dat is mij niet opgevallen. Wat mensen wel opvalt is dat Mario soms kwalitatief zeer goede posts schrijft, en even later is het weer onsamenhangende bagger. Dat bevreemdt mensen, en dat kan ik mij best voorstellen. Wel heeft Mario allang laten zien dat hij het best kan. Als ik hem een tip mag geven zou ik zeggen: Ga voor kwaliteit en iets minder kwantiteit. Dan kan het zowaar gebeuren dat ik zijn inbreng ga waarderen.
Het zou inderdaad mooi zijn als je hem gaat waarderen. Ik denk dat je een boel feedback al hebt gehad vannacht.waarbij de opmerking van Liesje over de persoonlijke aanvallen worden wel je oorspronkelijke feedbackvraag beantwoordde.

Mario is dus terug en doet zijn best, post voornamelijk ontopic in de cos zo te zien en is vannacht gezellig in de SC geweest voor andere zaken.
Wat mij betreft een goede uitgangs-situatie om verder te gaan.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_156416032
Ik zag dat Mario terug was en wilde hem ook begroeten. Dat heb ik niet gedaan omdat ik wist dat dat koren op de molen zou zijn. Ik ben niet blind voor de fouten die hij maakt. Ook niet voor die van anderen. Mario was wel de enige die mij een hart onder de riem stak toen ik liet doorschemeren in een post over het ziekzijn van Naomie, dat ik een slechte dag had. Via PM, zoals het hoort. In perfect Duits.

Wat mij het meest stoort zijn die 'we'. Als ik nu start met een PMhetze tegen iemand, kan ik ook een grote groep hebben die zich kapotergert om nagenoeg dezelfde redenen: veel berichtjes met enkele smileys, domme vragen, weinig interpunctie enz enz. (Om die redenen iemand buitensluiten is niet legitiem mi, maar die discussie voer ik niet nu). En wat dan? 'Wij' met zijn allen op haar om zo de COS nog meer te verpesten?

Staan 'we' quitte! En wat dan?
Nee, diegene waar ik kots en kotsmisselijk van wordt is belangrijk voor anderen. Dat zie ik en dan vind ik dat ik mij niet aan moet stellen en houd ik mijn mond.

Scrollen, neem een tijdje vrij van FOK! of leer er om te lachen. En maak elkaar niet gek met "Oh, ik moet ook op mijn handen zitten!" FOK! Is vrijwillig. Dat betekent dat je je dit zelf aandoet.

[ Bericht 0% gewijzigd door pullup op 27-09-2015 09:55:35 ]
pi_156416362
Het continu vallen over elkaar van users, is voor mij een reden om de cos te mijden.

De lol is er af. ^O^
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
pi_156416414
Laten we de Feedback maar ook weer gewoon als Feedback naar ons toe gebruiken vanaf hier.

---
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_156417777
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 08:40 schreef pullup het volgende:

[..]

Het zou inderdaad mooi zijn als je hem gaat waarderen. Ik denk dat je een boel feedback al hebt gehad vannacht.waarbij de opmerking van Liesje over de persoonlijke aanvallen worden wel je oorspronkelijke feedbackvraag beantwoordde.

Mario is dus terug en doet zijn best, post voornamelijk ontopic in de cos zo te zien en is vannacht gezellig in de SC geweest voor andere zaken.
Wat mij betreft een goede uitgangs-situatie om verder te gaan.
Nog steeds dezelfde soort vage posts. Wat minder posten en wat meer aandacht voor normaal taalgebruik is blijkbaar teveel gevraagd. Aangezien deze discussies helaas nergens toe leiden, en ik ook niet wil stoppen met de COS, heb ik mezelf maar geholpen en gisteravond een ignore script in elkaar gedraaid. Mij zul je dus niet meer horen hierover. Wie het wil hebben, weet mij wel te vinden.
pi_156419012
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 11:35 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Nog steeds dezelfde soort vage posts. Wat minder posten en wat meer aandacht voor normaal taalgebruik is blijkbaar teveel gevraagd. Aangezien deze discussies helaas nergens toe leiden, en ik ook niet wil stoppen met de COS, heb ik mezelf maar geholpen en gisteravond een ignore script in elkaar gedraaid. Mij zul je dus niet meer horen hierover. Wie het wil hebben, weet mij wel te vinden.
Zit er al niet een soortgelijke functie in de diverse abonnementen op FOK! Jan? :)
pi_156419095
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 08:40 schreef pullup het volgende:

[..]

Het zou inderdaad mooi zijn als je hem gaat waarderen. Ik denk dat je een boel feedback al hebt gehad vannacht.waarbij de opmerking van Liesje over de persoonlijke aanvallen worden wel je oorspronkelijke feedbackvraag beantwoordde.

Mario is dus terug en doet zijn best, post voornamelijk ontopic in de cos zo te zien en is vannacht gezellig in de SC geweest voor andere zaken.
Wat mij betreft een goede uitgangs-situatie om verder te gaan.
Yo dat was echt hartikke leuk, laten we het vooral zo houden.
En dan van alle kanten bedoel ik. ^O^
  User die het meest in raadselen spreekt zondag 27 september 2015 @ 22:15:24 #26
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_156437023
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 08:40 schreef pullup het volgende:

[..]

Het zou inderdaad mooi zijn als je hem gaat waarderen. Ik denk dat je een boel feedback al hebt gehad vannacht.waarbij de opmerking van Liesje over de persoonlijke aanvallen worden wel je oorspronkelijke feedbackvraag beantwoordde.

Mario is dus terug en doet zijn best, post voornamelijk ontopic in de cos zo te zien en is vannacht gezellig in de SC geweest voor andere zaken.
Wat mij betreft een goede uitgangs-situatie om verder te gaan.
^O^
pi_156533377
Niet te volgen de cos op dit moment. Een wirwar van persoonlijke meningen en af en toe sijpelt er een stukje Cos tussendoor.

Het is duidelijk dat een aantal users een uitgesproken mening heeft over de discussiepunten, maar die kunnen volgens mij ook elders op Fok geventileerd worden.
pi_156536040
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 21:40 schreef Verida het volgende:
Niet te volgen de cos op dit moment. Een wirwar van persoonlijke meningen en af en toe sijpelt er een stukje Cos tussendoor.

Het is duidelijk dat een aantal users een uitgesproken mening heeft over de discussiepunten, maar die kunnen volgens mij ook elders op Fok geventileerd worden.
Er werd gediscuseerd van wat er op de streams gebeurde. Was niet superveel offtopic.
pi_156536290
Zou het filmpjes topic weer sticky gemaakt kunnen worden?

Bvd :)
  Moderator donderdag 1 oktober 2015 @ 23:18:29 #30
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_156537141
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 22:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Zou het filmpjes topic weer sticky gemaakt kunnen worden?

Bvd :)
Done. :)

En Verida, ik snap je punt hoor, ben het er ook wel mee eens. Maar gezien de aard van het programma in de loods vanmiddag en vanavond was het onvermijdelijk en ook wel logisch dat er veel eigen meningen gegeven zouden worden over de besproken onderwerpen. We hebben het toegestaan.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_156542202
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 23:18 schreef Gert het volgende:

[..]

Done. :)

En Verida, ik snap je punt hoor, ben het er ook wel mee eens. Maar gezien de aard van het programma in de loods vanmiddag en vanavond was het onvermijdelijk en ook wel logisch dat er veel eigen meningen gegeven zouden worden over de besproken onderwerpen. We hebben het toegestaan.
Het is dan niet te hopen dat er nog veel van die debat avonden komen. Zelfs de Cossen na het vertrek van Prem waren niet om door te komen. We weten nu wel de mening over racisme en Gabri van sommige users, maar ik zat daar niet echt op te wachten.
  Moderator vrijdag 2 oktober 2015 @ 13:18:35 #32
388664 crew  Dotteke
pi_156547260
Kan iemand aub de TT afluister praktijken van Pas veranderen in afluister praktijken van Bas
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  One tough cookie vrijdag 2 oktober 2015 @ 13:21:59 #33
169210 liesje1979
  Moderator vrijdag 2 oktober 2015 @ 19:07:11 #34
388664 crew  Dotteke
pi_156554023
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 13:21 schreef liesje1979 het volgende:
^O^
Thnx
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 2 oktober 2015 @ 23:11:27 #35
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_156561954
Ik ben de t bij spring vergeten ,zou iemand die er ff achter kunnen zetten?
[COS #9022]
Row spring van de hak op de tak, maar zit in der element
bvd
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 12:06:00 #36
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_156568486
Zie nu dat Markvanrinsum ook een topic heeft geopend. En een heel mooi topic met gifjes en zelfs een poll. Dank je Markvanrinsum. Je was tien minuten eerder.

Het topic wat ik opende mag dicht en de reacties van Utopiavolger, DKUp en Disana naar topic van Markvanrinsum.

Topics koppelen, mergen van Mark en mij heeft geen zin, zijn dan dubbele berichten.
Ik ga nu werken, dus ik ga vanavond 21:30 uur weer in je topic kijken Markvanrinsum.

UTO / wie moet er in utopia

UTO / Kandidaten Veronique, Armanda en Renske Utopia.


quote:
  Moderator zaterdag 3 oktober 2015 @ 12:25:51 #37
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_156568773
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 12:06 schreef Tuinfluitert het volgende:
Zie nu dat Markvanrinsum ook een topic heeft geopend. En een heel mooi topic met gifjes en zelfs een poll. Dank je Markvanrinsum. Je was tien minuten eerder.

Het topic wat ik opende mag dicht en de reacties van Utopiavolger, DKUp en Disana naar topic van Markvanrinsum.

Topics koppelen, mergen van Mark en mij heeft geen zin, zijn dan dubbele berichten.
Ik ga nu werken, dus ik ga vanavond 21:30 uur weer in je topic kijken Markvanrinsum.

UTO / wie moet er in utopia

UTO / Kandidaten Veronique, Armanda en Renske Utopia.

[..]

Prima, dan blijft die van MvR open.
Helaas kunnen wij geen losse posts overhevelen naar andere topics. Mergen is de enige optie, maar dan wordt het dus al snel een potpourri. Laten we het maar zo houden. :)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 3 oktober 2015 @ 15:10:07 #38
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_156571488
Ik hoopte een hartje te zien aan het einde van de zin
"Ja het wordt wat, deze stemronde" (COS #9027)
Maar dat had ik mooi mis :@
Kan iemand de O en de + weghalen?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator zaterdag 3 oktober 2015 @ 15:21:47 #39
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_156571717
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 15:10 schreef puzziepie het volgende:
Ik hoopte een hartje te zien aan het einde van de zin
"Ja het wordt wat, deze stemronde" (COS #9027)
Maar dat had ik mooi mis :@
Kan iemand de O en de + weghalen?
Hart verwijderd. })
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 3 oktober 2015 @ 15:36:27 #40
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_156571978
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 15:21 schreef Gert het volgende:

[..]

Hart verwijderd. })
Gelukkig :D
thnx!!
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_156572419
Zo'n O+ is net zo gezellig -O-
SOONY
pi_156638629
Heeft iemand voor mij de link van het topic stemming?
Die pijltjes doen bij mij niks. :P
  Moderator dinsdag 6 oktober 2015 @ 13:45:15 #43
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_156639627
Even uit de COS overgeheveld:

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 13:42 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Dat is juist het punt, als je die aanvalt wordt je hier aangevallen _O-
Ik zie het ja. Niet reageren en TR zetten. ^O^
(en dan niet bij "sufferd" of zo, maar wel bij eikel of doos).
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator dinsdag 6 oktober 2015 @ 13:48:33 #44
388664 crew  Dotteke
pi_156639671
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 13:45 schreef Gert het volgende:
Even uit de COS overgeheveld:

[..]

Ik zie het ja. Niet reageren en TR zetten. ^O^
(en dan niet bij "sufferd" of zo, maar wel bij eikel of doos).
^O^
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 13:54:50 #45
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_156639775
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 13:45 schreef Gert het volgende:
Even uit de COS overgeheveld:

[..]

Ik zie het ja. Niet reageren en TR zetten. ^O^
(en dan niet bij "sufferd" of zo, maar wel bij eikel of doos).
Waarom mag eikel niet? Het is herfst! Het sterft van de eikels
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_156640255
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 12:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Heeft iemand voor mij de link van het topic stemming?
Die pijltjes doen bij mij niks. :P
?
pi_156642026
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_156642153
quote:
Nee dit is de cos.
Er is een apart topic met informatie over de stemmingen.
pi_156642275
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 15:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Nee dit is de cos.
Er is een apart topic met informatie over de stemmingen.
UTO / Hoe zit dat stemmen nou op die visum bewoners?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_156642290
quote:
Ook niet :'(
Ik heb em maar dat is van augustes
pi_156642366
Gevonden. :)

UTO / Utopia nominaties augustus.

Wil een mod de TT veranderen in Utopia nominaties?
Alvast bedankt. :)
  One tough cookie dinsdag 6 oktober 2015 @ 19:00:29 #52
169210 liesje1979
pi_156646547
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 19:00 schreef liesje1979 het volgende:
Check.
Tnx. Nou is het wat algemener. :)
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 23:21:48 #54
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_156656187
Mag deze TT weer in: Utopia nominaties augustus 2015
UTO / Utopia nominaties

quote:
14s.gif Op zondag 16 augustus 2015 16:06 schreef liesje1979 het volgende:

Ik heb hier een reeks van gemaakt. Bij het volgende topic graag even een gil geven in FB, dan koppelen wij hem er aan vast. Dit gaat niet automatisch omdat een nieuw deel openen pas kan als een topic dicht is.
En deze een koppel? UTO / Utopia nominaties oktober 2015
  One tough cookie woensdag 7 oktober 2015 @ 19:09:34 #55
169210 liesje1979
  woensdag 7 oktober 2015 @ 19:14:06 #56
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_156672625
quote:
14s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 19:09 schreef liesje1979 het volgende:

:Y
Bedankt lieverd.
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 15:12:52 #57
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_156711309
COS #9083] Team Amanda - jetsers !!!!!

Kan iemand even een r in de naam Armanda plaatsen?

Dom foutje mijnerzijds waar lijfstraf op hoort te staan :)
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zondag 11 oktober 2015 @ 09:25:50 #58
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_156753126
Kan iemand de H weghalen uit het cos bericht?
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_156804688
Kan Armanda opgehokt bij de rest?

UTO / [INWONERS] Armanda

BvD
  Moderator dinsdag 13 oktober 2015 @ 17:37:26 #60
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_156806503
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:12 schreef -sabine- het volgende:
Kan Armanda opgehokt bij de rest?

UTO / [INWONERS] Armanda

BvD
^O^
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  User die het meest in raadselen spreekt vrijdag 16 oktober 2015 @ 15:13:54 #61
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_156876480
sorry kann iemand mijn TT anpassen ik heb de ] weggegooid
pi_156876515
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 15:13 schreef mario390 het volgende:
sorry kann iemand mijn TT anpassen ik heb de ] weggegooid
Yep
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  User die het meest in raadselen spreekt vrijdag 16 oktober 2015 @ 15:16:22 #63
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_156876533
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 15:15 schreef pullup het volgende:

[..]

Yep
dank je ^O^
pi_156940899
37metrijst wacht nu al ruim 'n dag op 'n antwoord van de moderators ivm het niet
meer kunnen inloggen op Fok! Alvast bedankt namens 37metrijst!
  Moderator maandag 19 oktober 2015 @ 11:53:28 #65
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_156941270
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 11:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
37metrijst wacht nu al ruim 'n dag op 'n antwoord van de moderators ivm het niet
meer kunnen inloggen op Fok! Alvast bedankt namens 37metrijst!
Ik weet van niets. Het account is in ieder geval niet geband.
Een nieuw password kan via de passmailer worden aangevraagd. Echter, soms gebeurt het dat mensen bij het aanmaken van hun account een e-mailadres hebben ingevoerd dat ze inmiddels niet meer gebruiken. En dan ontvang je het nieuwe password dus niet. In dat geval kun je mailen naar forum@fok.nl
Het kan dan wel even duren overigens. Nieuwe passwords worden niet zomaar verstrekt aan iedereen die daar om vraagt uiteraard.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_156941306
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 11:53 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik weet van niets. Het account is in ieder geval niet geband.
Een nieuw password kan via de passmailer worden aangevraagd. Echter, soms gebeurt het dat mensen een e-mailadres hebben ingevoerd dat ze niet meer gebruiken. En dan ontvang je het nieuwe password dus niet. In dat geval kun je mailen naar forum@fok.nl Het kan dan wel even duren overigens.
Thanks Gert ik heb het doorgegeven aan 37metrijst!

Edit: dit heeft ze allebei al gedaan....
pi_156943071
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 11:55 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Thanks Gert ik heb het doorgegeven aan 37metrijst!

Edit: dit heeft ze allebei al gedaan....
Ze kan ook een nieuw account aanmaken.
38metbami.
pi_156943366
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 11:55 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Thanks Gert ik heb het doorgegeven aan 37metrijst!

Edit: dit heeft ze allebei al gedaan....
Heb ik ook gehad een tijdje geleden, ik heb een kloon aangemaakt, en een dag later kon ik gewoon weer inloggen op mijn eigen account. :)
  Moderator maandag 19 oktober 2015 @ 15:27:06 #69
388664 crew  Dotteke
pi_156945429
quote:
14s.gif Op maandag 19 oktober 2015 13:31 schreef isax het volgende:

[..]

Ze kan ook een nieuw account aanmaken.
38metbami.
_O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_156951657
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 11:55 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Thanks Gert ik heb het doorgegeven aan 37metrijst!

Edit: dit heeft ze allebei al gedaan....
Ik ben er weer, dan maar zo. Dank voor de melding, Fritsie. :*
pi_156951696
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 19:29 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Ik ben er weer, dan maar zo. Dank voor de melding, Fritsie. :*
^O^
  User die het meest in raadselen spreekt maandag 19 oktober 2015 @ 19:40:59 #72
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_156951983
quote:
14s.gif Op maandag 19 oktober 2015 13:31 schreef isax het volgende:

[..]

Ze kan ook een nieuw account aanmaken.
38metbami.
_O- _O-
pi_156954686
Pullup: je stuurt me een DM, maar ik kan niet antwoorden. Krijg steeds de melding dat het bericht niet verzonden kan worden. :?
pi_156954849
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 21:04 schreef Sambalbaai het volgende:
Pullup: je stuurt me een DM, maar ik kan niet antwoorden. Krijg steeds de melding dat het bericht niet verzonden kan worden. :?
Mijn fout :@ Dat duurt een weekje met een nieuw account.

Fijn dat je er weer bent
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_156954874
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 21:10 schreef pullup het volgende:

[..]

Mijn fout :@ Dat duurt een weekje met een nieuw account.

Fijn dat je er weer bent
^O^ Dank!! :*
pi_156995469
quote:
14s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 16:59 schreef Gert het volgende:

[..]

en doe eens on topic ^O^
Heb je mootie ook aangesproken ^O^
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_156995574
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 17:06 schreef Serieus_Persoon het volgende:

[..]

Heb je mootie ook aangesproken ^O^
Als jij dat immer random gekwebbel zo gezellig vindt, kun je formule ook in je Dm uitnodigen. Ik heb er echt geen behoefte aan om dat steeds te lezen in de Cos, waar het totaal niet hoort, en waar ze al een keer of 80 op is gewezen,
pi_156995615
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 17:10 schreef mootie het volgende:

[..]

Als jij dat immer random gekwebbel zo gezellig vindt, kun je formule ook in je Dm uitnodigen. Ik heb er echt geen behoefte aan om dat steeds te lezen in de Cos, waar het totaal niet hoort, en waar ze al een keer of 80 op is gewezen,
Ik stelde de vraag niet aan jou

Dank u
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
  Moderator woensdag 21 oktober 2015 @ 19:26:32 #79
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_156998433
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 17:06 schreef Serieus_Persoon het volgende:

[..]

Heb je mootie ook aangesproken ^O^
Ik quootte jouw "doe eens lief" en voegde daar aan toe: "en doe eens on topic". Dat was tot niemand specifiek gericht, maar wie de schoen past trekke hem aan.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 23:25:12 #80
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_157195385
Gebeurt het me weer!

Wie geeft aRmanda nog even een R? :)

[COS #9272] Boeiende gesprekken tussen Arnanda en Cees
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  Moderator donderdag 29 oktober 2015 @ 23:37:34 #81
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_157195636
quote:
11s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 23:25 schreef Pearlbitch het volgende:
Gebeurt het me weer!

Wie geeft aRmanda nog even een R? :)

[COS #9272] Boeiende gesprekken tussen Arnanda en Cees
sure :)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 07:55:50 #82
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_157218330
[COS #9278] grog moet grof zijn, svp aanpassen
pi_157218401
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 07:55 schreef spapaars het volgende:
[COS #9278] grog moet grof zijn, svp aanpassen
Check
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 08:15:04 #84
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_157218417
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 08:11 schreef pullup het volgende:

[..]

Check
^O^
  † In Memoriam † zaterdag 31 oktober 2015 @ 12:06:17 #85
137949 Disana
  One tough cookie zaterdag 31 oktober 2015 @ 12:12:00 #86
169210 liesje1979
  † In Memoriam † zaterdag 31 oktober 2015 @ 12:14:30 #87
137949 Disana
  maandag 2 november 2015 @ 14:33:45 #88
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_157269014
Willen jullie deze weer sticky maken, alvast bedankt.

UTO / Utopia Filmpjes #26
.
pi_157313885
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 19:42 schreef mootie het volgende:
Wat een idiote aanname weer. Het nummer vind ik niks, de clip echt een aanfluiting, maar ik gun haar het beste hoor.

Mevrouw Drieten moet eens ophouden met redeneren vanuit haar eigen bekrompen visie. Dat zij zo denkt, betekent niet dat iedereen anders ook zo denkt.
Mag dit of mag alleen Mootie dit
pi_157314824
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:44 schreef bunnytr het volgende:

[..]

Mag dit of mag alleen Mootie dit
Reageer je op wat er staat of omdat het door Mootie gepost is?
pi_157314954
quote:
10s.gif Op woensdag 4 november 2015 15:25 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Reageer je op wat er staat of omdat het door Mootie gepost is?
Oh ja dat waar slaat dit nu weer op.
pi_157315212
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 15:31 schreef bunnytr het volgende:

[..]

Oh ja dat waar slaat dit nu weer op.
Omdat ik niet inzie wat er niet zou mogen aan die post en je suggereert dat Mootie een voorkeursbehandeling krijgt. Waar val je dan over? Het woordje moet? Bekrompen? Ophouden?
  Moderator woensdag 4 november 2015 @ 16:17:34 #93
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_157315907
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:44 schreef bunnytr het volgende:

[..]

Mag dit of mag alleen Mootie dit
Je toespeling over een status aparte voor mootie doet vermoeden dat het je niet zozeer om de opmerking an sich gaat als wel om degene die hem postte.

Maar goed. De opmerking van mootie was een reactie op een post waarin tegen de andere users gezegd werd dat ze Isabella niets gunnen behalve ellende. In die context kan mooties post wel door de beugel.

In de COS gelden wat strengere regels m.b.t. "persoonlijke aanvallen" naar specifieke andere users. Omdat het daar anders nogal snel uit de hand loopt. Daarbuiten is het iets losser. Hopelijk kan dat zo blijven.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  woensdag 4 november 2015 @ 19:04:58 #94
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_157319509
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 16:17 schreef Gert het volgende:

[..]

Je toespeling over een status aparte voor mootie doet vermoeden dat het je niet zozeer om de opmerking an sich gaat als wel om degene die hem postte.

Maar goed. De opmerking van mootie was een reactie op een post waarin tegen de andere users gezegd werd dat ze Isabella niets gunnen behalve ellende. In die context kan mooties post wel door de beugel.

In de COS gelden wat strengere regels m.b.t. "persoonlijke aanvallen" naar specifieke andere users. Omdat het daar anders nogal snel uit de hand loopt. Daarbuiten is het iets losser. Hopelijk kan dat zo blijven.
Mootie moet sowieso aan een leash, beugel of niet. *O*
love & heet
  woensdag 4 november 2015 @ 19:08:20 #95
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_157319586
Svp verzoek inwilligen:



Dank.
love & heet
  donderdag 5 november 2015 @ 08:01:22 #96
138448 PeZu
Suspended animation
pi_157329166
Ik neem aan dat je specifiek andere users bedoeld ipv specifieke.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  Moderator donderdag 5 november 2015 @ 09:17:51 #97
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_157329810
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 08:01 schreef PeZu het volgende:
Ik neem aan dat je specifiek andere users bedoeld ipv specifieke.
Wat jij bedoelt weet ik niet. Maar als je wérkelijk niet snapt wat ik wilde zeggen en het bovendien erg belangrijk vindt om het opgehelderd te krijgen dan lees ik de toelichting wel. ;)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  donderdag 5 november 2015 @ 09:24:00 #98
138448 PeZu
Suspended animation
pi_157329883
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 09:17 schreef Gert het volgende:

[..]

Wat jij bedoelt weet ik niet. Maar als je wérkelijk niet snapt wat ik wilde zeggen en het bovendien erg belangrijk vindt om het opgehelderd te krijgen dan lees ik de toelichting wel. ;)
ok hoor laat maar dan als het gelijk zo moet :')_!
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  Moderator donderdag 5 november 2015 @ 13:58:33 #99
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_157334788
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 13:31 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]

maar waarom heb je dan niet alle reakties van mootie verwijderd, die is de grootste etteraar, gizmogirl reageert alleen maarop haar,

je moet altijd de bron aanpakken , niet de aanwas!!
Even hier naartoe gesleept. Ik deel je analyse niet, laten we het daarop houden.
Er zijn van verschillende users wat posts verwijderd.
En nee ik nee ga niet met terugwerkende kracht een grote schoonmaak houden. Wel modereren we in het Isa-topic vanaf nu strenger op het off topic-gehalte van posts. Want elke reactie lokt weer een nieuwe uit en zo blijft het onderlinge gehakketak anders doorgaan.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_157338119
Isax heeft de OP verpest van het IESJE-topic, schandalig :N
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOONY
pi_157338895
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 13:58 schreef Gert het volgende:

[..]

Even hier naartoe gesleept. Ik deel je analyse niet, laten we het daarop houden.
Er zijn van verschillende users wat posts verwijderd.
En nee ik nee ga niet met terugwerkende kracht een grote schoonmaak houden. Wel modereren we in het Isa-topic vanaf nu strenger op het off topic-gehalte van posts. Want elke reactie lokt weer een nieuwe uit en zo blijft het onderlinge gehakketak anders doorgaan.
Post van gizmo verwijderen..wat een belachelijke censuur..was een hele goede analyse..waarom neem je mootie in bescherming..mootie mag graag mensen schofferen, beledigen, belachelijk maken, pesten, zuigen, etteren, mensen terechtwijzen en vertellen wat ze wel of niet mogen in de cos... overgoten met een schijnheilig fatsoensausje. Ik lees in de sc Mootie niets meer kan schrijven in de cos ... goh hoe zou dat komen dat mensen haar uitkotsen..kaats,bal..

Overigens vind ik ook het schrijven va CC in het Isabella topic zwaar ongepast voor een crewlid.
Iets met doelbewust willens en wetens mensen op stang proberen te jagen -over de rooie zien te krijgen.
  donderdag 5 november 2015 @ 17:20:15 #102
138448 PeZu
Suspended animation
pi_157339128
Dus je mag als crew geen mening hebben over de bijzonder povere kunsten van een 10e ranks z artiest? :D
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_157339249
Je moet je bek houden is een goede analyse?
pi_157339918
quote:
11s.gif Op donderdag 5 november 2015 17:26 schreef mootie het volgende:
Je moet je bek houden is een goede analyse?
Als er alleen maar stront uit iemands mond komt wel B-)
SOONY
pi_157340070
quote:
6s.gif Op donderdag 5 november 2015 17:56 schreef DKUp het volgende:

[..]

Als er alleen maar stront uit iemands mond komt wel B-)
Maar dan had ik het toch moeten zeggen? :@
pi_157340164
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 18:02 schreef mootie het volgende:

[..]

Maar dan had ik het toch moeten zeggen? :@
Eventueel was het een mogelijkheid O+
SOONY
pi_157340185
quote:
17s.gif Op donderdag 5 november 2015 18:07 schreef DKUp het volgende:

[..]

Eventueel was het een mogelijkheid O+
Dat laat mijn fatsoenssausje niet toe.
  donderdag 5 november 2015 @ 19:08:38 #108
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_157341784
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 17:09 schreef ppi het volgende:

[..]

Post van gizmo verwijderen..wat een belachelijke censuur..was een hele goede analyse..waarom neem je mootie in bescherming..mootie mag graag mensen schofferen, beledigen, belachelijk maken, pesten, zuigen, etteren, mensen terechtwijzen en vertellen wat ze wel of niet mogen in de cos... overgoten met een schijnheilig fatsoensausje. Ik lees in de sc Mootie niets meer kan schrijven in de cos ... goh hoe zou dat komen dat mensen haar uitkotsen..kaats,bal..

Overigens vind ik ook het schrijven va CC in het Isabella topic zwaar ongepast voor een crewlid.
Iets met doelbewust willens en wetens mensen op stang proberen te jagen -over de rooie zien te krijgen.
Ik druk op LIKE :Y
  † In Memoriam † donderdag 5 november 2015 @ 19:54:04 #109
137949 Disana
pi_157343199
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 19:08 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Ik druk op LIKE :Y
Ik druk op LARIEKOEK.
  Moderator donderdag 5 november 2015 @ 19:58:44 #110
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_157343353
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 17:09 schreef ppi het volgende:

[..]

Post van gizmo verwijderen..wat een belachelijke censuur..was een hele goede analyse..waarom neem je mootie in bescherming..mootie mag graag mensen schofferen, beledigen, belachelijk maken, pesten, zuigen, etteren, mensen terechtwijzen en vertellen wat ze wel of niet mogen in de cos... overgoten met een schijnheilig fatsoensausje. Ik lees in de sc Mootie niets meer kan schrijven in de cos ... goh hoe zou dat komen dat mensen haar uitkotsen..kaats,bal..

Overigens vind ik ook het schrijven va CC in het Isabella topic zwaar ongepast voor een crewlid.
Iets met doelbewust willens en wetens mensen op stang proberen te jagen -over de rooie zien te krijgen.
Je aannames dat ik mootie in bescherming neem en dat Cc doelbewust (en ook nog willens en wetens) mensen op stang probeert te jagen (om ze over de rooie te krijgen), deel ik niet.

In het Isa-topic is het nu klaar met dat heen-en-weer geklier. Posten over Isa mag: zowel wanneer je haar een sexy prinses met een gouden keeltje vindt als wanneer je haar een talentloos paard met een te groot hoofd vindt. Het gehakketak tussen users onderling wordt verwijderd. Van iedereen.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_157343482
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 19:58 schreef Gert het volgende:

[..]

Je aannames dat ik mootie in bescherming neem en dat Cc doelbewust (en ook nog willens en wetens) mensen op stang probeert te jagen (om ze over de rooie te krijgen), deel ik niet.

In het Isa-topic is het nu klaar met dat heen-en-weer geklier. Posten over Isa mag: zowel wanneer je haar een sexy prinses met een gouden keeltje vindt als wanneer je haar een talentloos paard met een te groot hoofd vindt. Het gehakketak tussen users onderling wordt verwijderd. Van iedereen.
Je moest wel lachen om Noekje :D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_157343582
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 19:34 schreef wwwever het volgende:

[..]

Mootie? Btje offtopic niet?
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 19:35 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik kan erg slecht tegen bullshit :@
Ik pak deze er even tussen uit, maar zijn nog veel meer.
Continue hameren op on-topic, zelf zelden tot nooit ontopic.
Altijd maar met haar vingertje wijzen naar anderen.
Off-topic, aannames, is niet waar, hoezo vind je die een lul of die een trut.
99% van haar posten zijn van deze strekking.

En wij mogen er nooit tegen in gaan.
Als mootie dan zo geweldig is, laat haar dan eens 10 posten ontopic plaatsen in de cos, voordat zij haar mond weer open scheurt naar andere users. :r
pi_157343801
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 16:17 schreef Gert het volgende:

[..]

Je toespeling over een status aparte voor mootie doet vermoeden dat het je niet zozeer om de opmerking an sich gaat als wel om degene die hem postte.

Maar goed. De opmerking van mootie was een reactie op een post waarin tegen de andere users gezegd werd dat ze Isabella niets gunnen behalve ellende. In die context kan mooties post wel door de beugel.

In de COS gelden wat strengere regels m.b.t. "persoonlijke aanvallen" naar specifieke andere users. Omdat het daar anders nogal snel uit de hand loopt. Daarbuiten is het iets losser. Hopelijk kan dat zo blijven.
Blijkbaar telt dat iets losser dus niet voor iedereen.
Als er een tegen reactie komt dan word de post verwijderd en de user krijgt een note...
Tot zover het iets losser dus ...
pi_157344069
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 20:06 schreef Punkman het volgende:

[..]

[..]

Ik pak deze er even tussen uit, maar zijn nog veel meer.
Continue hameren op on-topic, zelf zelden tot nooit ontopic.
Altijd maar met haar vingertje wijzen naar anderen.
Off-topic, aannames, is niet waar, hoezo vind je die een lul of die een trut.
99% van haar posten zijn van deze strekking.

En wij mogen er nooit tegen in gaan.
Als mootie dan zo geweldig is, laat haar dan eens 10 posten ontopic plaatsen in de cos, voordat zij haar mond weer open scheurt naar andere users. :r
Mootie is niet geweldig, maar als ze wat post gaan er nogal wat users over de pis, al is het maar :W dat is nogal storend. Mootie trekt zich daar op redelijk niveau niets van aan. Het zuigen gaat echt ver.

[ Bericht 0% gewijzigd door Soury op 05-11-2015 20:27:57 ]
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_157344279
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 20:22 schreef Soury het volgende:

[..]

Mootie is niet geweldig, maar als ze wat post gaan er nogal wat users over de pis, al is het maar :W dat is nogal storend. Mootie trekt zich daar op redelijk niveau niet van aan. Het zuigen gaat echt ver.
Het is vaak de houding waarmee zij de cos in komt, zal IRL vast een heel aardig iemand zijn, maar heel veel van haar reacties zijn "corrigerende" posten naar andere users toe.
Dat is niet haar taak en zorgt inderdaad voor nog veel meer offtopic geneuzel.
Ik wil alleen maar zeggen, mootie kijkt kritisch naar de posten van users, maar mag ook wel eens kritisch kijken naar haar eigen berichten.
pi_157344349
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 20:28 schreef Punkman het volgende:

[..]

Het is vaak de houding waarmee zij de cos in komt, zal IRL vast een heel aardig iemand zijn, maar heel veel van haar reacties zijn "corrigerende" posten naar andere users toe.
Dat is niet haar taak en zorgt inderdaad voor nog veel meer offtopic geneuzel.
Ik wil alleen maar zeggen, mootie kijkt kritisch naar de posten van users, maar mag ook wel eens kritisch kijken naar haar eigen berichten.
Ik heb het opgegeven, dat geneuzel.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_157344416
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 20:30 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik heb het opgegeven, dat geneuzel.
;)
pi_157345882
Ook Isabella kan opgehokt bij de anderen.
UTO / [Inwoners] Isabella #6
BVD

[ Bericht 45% gewijzigd door -sabine- op 05-11-2015 21:30:51 ]
pi_157352616
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 20:06 schreef Punkman het volgende:

[..]


[..]

Ik pak deze er even tussen uit, maar zijn nog veel meer.
Continue hameren op on-topic, zelf zelden tot nooit ontopic.
Altijd maar met haar vingertje wijzen naar anderen.
Off-topic, aannames, is niet waar, hoezo vind je die een lul of die een trut.
99% van haar posten zijn van deze strekking.

En wij mogen er nooit tegen in gaan.
Als mootie dan zo geweldig is, laat haar dan eens 10 posten ontopic plaatsen in de cos, voordat zij haar mond weer open scheurt naar andere users. :r
Zo grappig, het idee dat ik nooit on topic zou posten.

En gossie, ik stel vragen, ben benieuwd naar de motivatie achter uitspraken. Gooi me maar achter slot en grendel.

Overigens, volgens mij heb ik het nog maar heel weinig over off topic, kan me de laatste keer niet eens heugen eigenlijk.
pi_157352622
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 20:28 schreef Punkman het volgende:

[..]

Het is vaak de houding waarmee zij de cos in komt, zal IRL vast een heel aardig iemand zijn, maar heel veel van haar reacties zijn "corrigerende" posten naar andere users toe.
Dat is niet haar taak en zorgt inderdaad voor nog veel meer offtopic geneuzel.
Ik wil alleen maar zeggen, mootie kijkt kritisch naar de posten van users, maar mag ook wel eens kritisch kijken naar haar eigen berichten.
Je kunt je ook afvragen waarom mensen zich zo gecorrigeerd voelen.
pi_157353186
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 19:58 schreef Gert het volgende:

[..]

Je aannames dat ik mootie in bescherming neem en dat Cc doelbewust (en ook nog willens en wetens) mensen op stang probeert te jagen (om ze over de rooie te krijgen), deel ik niet.

In het Isa-topic is het nu klaar met dat heen-en-weer geklier. Posten over Isa mag: zowel wanneer je haar een sexy prinses met een gouden keeltje vindt als wanneer je haar een talentloos paard met een te groot hoofd vindt. Het gehakketak tussen users onderling wordt verwijderd. Van iedereen.
Ik ben het wel met je eens, iedereen mag zijn mening geven en die mening zal niet hetzelfde zijn. Dat hoeft ook niet.
Maar ik heb vaak het gevoel dat er users zijn (en ik zal geen namen noemen) die het niet zozeer gaat om het geven van hun mening over Isabella (of over welk ander onderwerp dan ook) maar dat het hen er alleen om gaat om anderen uit hun tent te lokken. Expres tegendraads zijn, lekkere "anti" zijn tegen de users waar ze zich "te goed" voor voelen. Duidelijk laten merken dat ze andere users dom vinden en dat hun mening totaal nergens op slaat.
Gewoon lekker rellen om het rellen, niet om een normaal gesprek te voeren, maar om anderen op de kast te jagen.

En nee, daar is uiteraard geen echt bewijs van, want het is mijn gevoel. Iedereen mag een mening hebben over Isabella, ze is ook geen superster maar naar mijn gevoel gaat dit totaal niet om Isabella bashen maar is het meer andere users bashen.

Nu zal er wel genoeg commentaar komen dat users zich dat teveel persoonlijk aantrekken, maar dit is wel echt het gevoel dat ik heel vaak krijg.
Ik ben iemand waar je echt een normaal gesprek mee kan voeren. Ik vind Bas erg leuk maar als ik iemand negatieve dingen over Bas zie schrijven dan weet ik zelf ook wel dat daar iets in kan zitten. Ik sluit mijn ogen niet voor andere meningen.

Er wordt vaak tot net op het randje gegaan, soms er net overheen. Het is vervelend voor meerdere users die mijn gevoel/mening over deze "meningen geven" delen en ook meer het gevoel hebben dat het niet om die mening gaat maar om uitlokken van users. En als deze users daarop reageren dan mag dat niet.

Het is in mijn ogen actie/reactie. Het steekt vele users dat er steeds weer mensen zijn die andere users belachelijk maken en daar steeds maar mee wegkomen. Het zijn altijd dezelfde users die steeds beginnen tegen andere users naar mijn mening. En hoe meer deze user daar dan op in gaat, hoe belachelijker deze gemaakt wordt.

Ik post al een tijdje weinig tot niet in de Cos, gewoon omdat ik er zo moe van wordt om de hele tijd belerend toegesproken te worden. Dit moet ontspanning zijn, beetje gezellig kletsen over Utopia. Maar gezelligheid is vaak ver weg als bepaalde users er zijn. En NEE dat heeft niets te maken met een andere mening hebben :)

[ Bericht 2% gewijzigd door doodmoe op 06-11-2015 07:52:22 ]
pi_157354153
Voor een groot deel snap ik het gevoel dat hierboven beschreven staat. De actie reactie.

Dat het voortkomt uit zich meer voelen kan ik niet beamen. Vanuit zich anders voelen wel. Zo ook in mijn geval. Ik walg van de eeuwige kotsposten. Om over uitlokking dan maar te zwijgen. Dit gebeurt zo frequent en zo massaal dat het normaal gevonden wordt. Die negativiteit triggert mij om er tegenin te gaan. Mijn verminderde interesse in de groep posters en in Utopia maakt die bewijs-en geldingsdrang nihil.

Begroeten en OTposten is ook provocerend gedrag. Immers is de COS er niet voor. Je maakt mij niet wijs dat je wel constant OT durft te posten in de COS en niet durft te posten in de SC. Nonsens.

Mootie is anders gaan posten. Zij had een DGK COS voor ogen en hoopte dat in gang te kunnen zetten. Dat is haar niet gelukt. Misschien door de felle toon, misschien is het in deze tijd niet mogelijk. Of een combinatie van deze en andere factoren. Opvallend dat niemand benoemt dat zij altijd opkomt voor diegene die in een hoek gedouwd wordt. Neem Miertje die verguist werd in de COS toen ze proLotte was. Mootie was de enige die daar wat van zei. En dat dat het klapvee tegen het zere been stoot, zegt niets over Mootie.
Voordat bovenstaande zin geïsoleerd wordt: iedereen is wel eens klapvee. Ook ik.

Ik denk te weten dat een hele grote groep echt een leuke COS wil hebben en die is ook zonder gezwaai, zonder uitlokking, zonder felle toon, maar met veel humor mogelijk.

Doodmoe zegt het ook: kijk eens naar jezelf. Neem je eigen gedrag, het fanatieke bewaken van je favoriete bewoner niet zo serieus.

Nieuwe ronde nieuwe kansen!

En je hoeft niet te kijken he. Dat rode kruisje rechtsboven werkt nog steeds.
  vrijdag 6 november 2015 @ 09:43:05 #123
138448 PeZu
Suspended animation
pi_157354338
de heel dag worden de 15 droeftoeters uit dat nisknutten kot afgebrand maar als het gaat om iemand die iemand leuker vind dan de ander ander is het plotseling om iemand duit de tent te lokken, ja tuurlijk joh en vergeet dan vooral je eigen super zuig posts, hoe hypocriet en blind wil je zijn, en nee ik ga geen namen noemen _O-
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_157357821
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2015 09:29 schreef -sabine- het volgende:
Voor een groot deel snap ik het gevoel dat hierboven beschreven staat. De actie reactie.

Dat het voortkomt uit zich meer voelen kan ik niet beamen. Vanuit zich anders voelen wel. Zo ook in mijn geval. Ik walg van de eeuwige kotsposten. Om over uitlokking dan maar te zwijgen. Dit gebeurt zo frequent en zo massaal dat het normaal gevonden wordt. Die negativiteit triggert mij om er tegenin te gaan. Mijn verminderde interesse in de groep posters en in Utopia maakt die bewijs-en geldingsdrang nihil.

Begroeten en OTposten is ook provocerend gedrag. Immers is de COS er niet voor. Je maakt mij niet wijs dat je wel constant OT durft te posten in de COS en niet durft te posten in de SC. Nonsens.

Mootie is anders gaan posten. Zij had een DGK COS voor ogen en hoopte dat in gang te kunnen zetten. Dat is haar niet gelukt. Misschien door de felle toon, misschien is het in deze tijd niet mogelijk. Of een combinatie van deze en andere factoren. Opvallend dat niemand benoemt dat zij altijd opkomt voor diegene die in een hoek gedouwd wordt. Neem Miertje die verguist werd in de COS toen ze proLotte was. Mootie was de enige die daar wat van zei. En dat dat het klapvee tegen het zere been stoot, zegt niets over Mootie.
Voordat bovenstaande zin geïsoleerd wordt: iedereen is wel eens klapvee. Ook ik.

Ik denk te weten dat een hele grote groep echt een leuke COS wil hebben en die is ook zonder gezwaai, zonder uitlokking, zonder felle toon, maar met veel humor mogelijk.

Doodmoe zegt het ook: kijk eens naar jezelf. Neem je eigen gedrag, het fanatieke bewaken van je favoriete bewoner niet zo serieus.

Nieuwe ronde nieuwe kansen!

En je hoeft niet te kijken he. Dat rode kruisje rechtsboven werkt nog steeds.
Ik sluit me hier bij aan. ^O^
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
pi_157358498
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 november 2015 09:43 schreef PeZu het volgende:
de heel dag worden de 15 droeftoeters uit dat nisknutten kot afgebrand maar als het gaat om iemand die iemand leuker vind dan de ander ander is het plotseling om iemand duit de tent te lokken, ja tuurlijk joh en vergeet dan vooral je eigen super zuig posts, hoe hypocriet en blind wil je zijn, en nee ik ga geen namen noemen _O-
Jij bent zo zielig persoon die denkt alles te weten maar je weet niks en bent daardoor erg zielig. Ik ben tegen mensen die hier anderen vertellen over wie er wel en over wie er niet slecht gepraat mag worden dat is on foks en is al anderhalf jaar hier aan de gang en dat stoort mij.
  vrijdag 6 november 2015 @ 13:42:29 #126
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157358519
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 13:41 schreef bunnytr het volgende:

Jij bent zo zielig persoon die denkt alles te weten maar je weet niks en bent daardoor erg zielig. Ik ben tegen mensen die hier anderen vertellen over wie er wel en over wie er niet slecht gepraat mag worden dat is on foks en is al anderhalf jaar hier aan de gang en dat stoort mij.
Dus we mogen wel slecht praten over Isabella?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 6 november 2015 @ 14:04:26 #127
138448 PeZu
Suspended animation
pi_157359047
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 13:41 schreef bunnytr het volgende:

[..]

Jij bent zo zielig persoon die denkt alles te weten maar je weet niks en bent daardoor erg zielig. Ik ben tegen mensen die hier anderen vertellen over wie er wel en over wie er niet slecht gepraat mag worden dat is on foks en is al anderhalf jaar hier aan de gang en dat stoort mij.
je snapt er overduidelijk niks van.

Btw ik weet niet alles maar ik weet wel dat degene die zielig doet jij bent :D
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  † In Memoriam † vrijdag 6 november 2015 @ 14:08:27 #128
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_157359150
doe eens lief tegen elkaar en negeer elkaar als je elkaar niet mag
ik ga weer terug naar de cos en isa kan goed zingen :W
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_157359159
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 november 2015 13:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dus we mogen wel slecht praten over Isabella?
Wtf heeft die er mee te maken. Het gaat mij om jullie gedrag daar in dat topic
pi_157359203
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2015 14:04 schreef PeZu het volgende:

[..]

je snapt er overduidelijk niks van.

Btw ik weet niet alles maar ik weet wel dat degene die zielig doet jij bent :D
Ja meneer de dictator en Gert vriendje ik kap er mee nu maak maar kapot wat wij ooit hebben op gezet loser.
  vrijdag 6 november 2015 @ 14:12:40 #131
138448 PeZu
Suspended animation
pi_157359263
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 14:10 schreef bunnytr het volgende:

[..]

Ja meneer de dictator en Gert vriendje ik kap er mee nu maak maar kapot wat wij ooit hebben op gezet loser.
gert en ik vrienden? Je kan er niet verder naast zitten nitwit en dictator? Wtf heb je op? Damn hee lachwekkend dit en dan noem je mij zielig? :D _O- _O-
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_157359300
Gert heeft helemaal geen vrienden, daarom is-ie juist moderator geworden.
pi_157359315
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 13:41 schreef bunnytr het volgende:

[..]

Jij bent zo zielig persoon die denkt alles te weten maar je weet niks en bent daardoor erg zielig. Ik ben tegen mensen die hier anderen vertellen over wie er wel en over wie er niet slecht gepraat mag worden dat is on foks en is al anderhalf jaar hier aan de gang en dat stoort mij.
Het punt was toch juist dat mensen afgebekt werden omdat ze 'slecht spraken' over Isabella?
  vrijdag 6 november 2015 @ 14:15:32 #134
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157359332
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 14:08 schreef bunnytr het volgende:

Wtf heeft die er mee te maken. Het gaat mij om jullie gedrag daar in dat topic
Omdat jij zegt dat je tegen mensen bent die anderen vertellen over wie wel of niet slecht gepraat mag worden.
Dus ik mag mijn mening blijven geven.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † vrijdag 6 november 2015 @ 14:26:34 #135
137949 Disana
pi_157359577
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 14:10 schreef bunnytr het volgende:

[..]

Ja meneer de dictator en Gert vriendje ik kap er mee nu maak maar kapot wat wij ooit hebben op gezet loser.
Huh?

geregistreerd op: maandag 29 september 2014 @ 15:10
pi_157361839
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 november 2015 07:44 schreef doodmoe het volgende:

[..]

Ik ben het wel met je eens, iedereen mag zijn mening geven en die mening zal niet hetzelfde zijn. Dat hoeft ook niet.
Maar ik heb vaak het gevoel dat er users zijn (en ik zal geen namen noemen) die het niet zozeer gaat om het geven van hun mening over Isabella (of over welk ander onderwerp dan ook) maar dat het hen er alleen om gaat om anderen uit hun tent te lokken. Expres tegendraads zijn, lekkere "anti" zijn tegen de users waar ze zich "te goed" voor voelen. Duidelijk laten merken dat ze andere users dom vinden en dat hun mening totaal nergens op slaat.
Gewoon lekker rellen om het rellen, niet om een normaal gesprek te voeren, maar om anderen op de kast te jagen.

En nee, daar is uiteraard geen echt bewijs van, want het is mijn gevoel. Iedereen mag een mening hebben over Isabella, ze is ook geen superster maar naar mijn gevoel gaat dit totaal niet om Isabella bashen maar is het meer andere users bashen.

Nu zal er wel genoeg commentaar komen dat users zich dat teveel persoonlijk aantrekken, maar dit is wel echt het gevoel dat ik heel vaak krijg.
Ik ben iemand waar je echt een normaal gesprek mee kan voeren. Ik vind Bas erg leuk maar als ik iemand negatieve dingen over Bas zie schrijven dan weet ik zelf ook wel dat daar iets in kan zitten. Ik sluit mijn ogen niet voor andere meningen.

Er wordt vaak tot net op het randje gegaan, soms er net overheen. Het is vervelend voor meerdere users die mijn gevoel/mening over deze "meningen geven" delen en ook meer het gevoel hebben dat het niet om die mening gaat maar om uitlokken van users. En als deze users daarop reageren dan mag dat niet.

Het is in mijn ogen actie/reactie. Het steekt vele users dat er steeds weer mensen zijn die andere users belachelijk maken en daar steeds maar mee wegkomen. Het zijn altijd dezelfde users die steeds beginnen tegen andere users naar mijn mening. En hoe meer deze user daar dan op in gaat, hoe belachelijker deze gemaakt wordt.

Ik post al een tijdje weinig tot niet in de Cos, gewoon omdat ik er zo moe van wordt om de hele tijd belerend toegesproken te worden. Dit moet ontspanning zijn, beetje gezellig kletsen over Utopia. Maar gezelligheid is vaak ver weg als bepaalde users er zijn. En NEE dat heeft niets te maken met een andere mening hebben :)
Dat is mijn gevoel ook. ^O^
pi_157362137
Welke users bash ik precies als ik het plaatje en de clip van Isabella niet goed vind? Ik zou het wel leuk vinden de mensen te kennen voor wie ik mij te goed schijn te voelen.
  † In Memoriam † vrijdag 6 november 2015 @ 16:20:31 #138
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_157362195
quote:
5s.gif Op vrijdag 6 november 2015 16:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Welke users bash ik precies als ik het plaatje en de clip van Isabella niet goed vind? Ik zou het wel leuk vinden de mensen te kennen voor wie ik mij te goed schijn te voelen.
mij niet :N
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  User die het meest in raadselen spreekt vrijdag 6 november 2015 @ 19:48:22 #139
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_157366256
wat is er hier weer los?
pi_157367964
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:48 schreef mario390 het volgende:
wat is er hier weer los?
Ik ben stom en gemeen.
  vrijdag 6 november 2015 @ 21:11:43 #141
337644 rico80
Mootjeshakker
pi_157368483
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 14:10 schreef bunnytr het volgende:

[..]

Ja meneer de dictator en Gert vriendje ik kap er mee nu maak maar kapot wat wij ooit hebben op gezet loser.
Deze moet echt in een lijstje _O-

Enne wij opgezet?! Ik ben serieus van slag door deze post :D
FHRITP
All Your Base Are Belong To Us
  User die het meest in raadselen spreekt vrijdag 6 november 2015 @ 21:22:55 #142
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_157368928
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2015 20:58 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik ben stom en gemeen.
dat ben je helemal niet :N
pi_157369008
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2015 21:11 schreef rico80 het volgende:

[..]

Deze moet echt in een lijstje _O-

Enne wij opgezet?! Ik ben serieus van slag door deze post :D
Wie zijn wij :P
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator vrijdag 6 november 2015 @ 22:52:10 #144
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_157372270
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 november 2015 07:44 schreef doodmoe het volgende:

[..]
-knip-
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2015 09:29 schreef -sabine- het volgende:

-knip-
Bedankt voor jullie uitgebreide en op rustige toon gebrachte feedback. :)
Grotendeels herkenbaar, grotendeels mee eens (met mitsen en maren).
Alleen: bij het bedenken van een inhoudelijke reactie kwam ik niet veel verder dan 'leven en laten leven' dus dan kan ik het maar beter kort houden. Bij deze!
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2015 @ 13:07:26 #145
137949 Disana
pi_157468155
Kan een modje die lelijke streepjes vooraan in mijn TT verwijderen? Dank.

UTO / [COS #9360] ||Ivan: Stefanie, je bent niet geschikt als runner
pi_157490105
Zou een mod de tekst even goed willen zetten aub

[COS #9369] Hall oMarieke u luistert naar de stem van Cees
de spatie tussen de ll weg en de o aansluiten
BVD xx
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_157490187
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 12:58 schreef Dotteke het volgende:
Zou een mod de tekst even goed willen zetten aub

[COS #9369] Hall oMarieke u luistert naar de stem van Cees
de spatie tussen de ll weg en de o aansluiten
BVD xx
Yep
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_157490208
quote:
14s.gif Op donderdag 12 november 2015 13:03 schreef pullup het volgende:

[..]

Yep
O+ thnx
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator maandag 16 november 2015 @ 13:32:51 #149
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_157597501
quote:
99s.gif Op maandag 16 november 2015 12:32 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Iedereen mag toch over Utopia posten op Fok zonder toestemming? :@
Dat betekent echter niet dat iedereeen maar alles mag posten.
Dit is leuk hoor, voor users die geen abo hebben. Maar uiteindelijk is het natuurlijk een PR-actie. En voor reclame-uitingen is advertentieruimte op FOK! beschikbaar.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  maandag 16 november 2015 @ 16:30:00 #150
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_157601628
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 13:32 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat betekent echter niet dat iedereeen maar alles mag posten.
Dit is leuk hoor, voor users die geen abo hebben. Maar uiteindelijk is het natuurlijk een PR-actie. En voor reclame-uitingen is advertentieruimte op FOK! beschikbaar.
Goed punt. O+
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_157640566
Mede dankzij de Mods is de COS de laatste tijd goed bezig. ^O^
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_157661110
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 01:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mede dankzij de Mods is de COS de laatste tijd goed bezig. ^O^
Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten.Mag best eens gezegd worden.
En tevens een vraag, ik heb een fokking irritant scherm elke keer in beeld. Of ik deze pagina wil verlaten of blijven, waar moet ik daarvoor zijn?
Heb dat alleen op fok! namelijk.
pi_157661181
Gert, Liesje en Pullup _O_
SOONY
  woensdag 18 november 2015 @ 23:02:33 #154
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_157661349
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 22:52 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten.Mag best eens gezegd worden.
En tevens een vraag, ik heb een fokking irritant scherm elke keer in beeld. Of ik deze pagina wil verlaten of blijven, waar moet ik daarvoor zijn?
Heb dat alleen op fok! namelijk.
http://computertotaal.nl/(...)#1OKGRqOFq5byP0zS.97
pi_157661377
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 22:52 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten.Mag best eens gezegd worden.
En tevens een vraag, ik heb een fokking irritant scherm elke keer in beeld. Of ik deze pagina wil verlaten of blijven, waar moet ik daarvoor zijn?
Heb dat alleen op fok! namelijk.
Heb je misschien een printscreen?
pi_157661458
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 23:04 schreef TjetMaster het volgende:

[..]

Heb je misschien een printscreen?
Het cookiescherm, denk ik. Met die groene balk.
pi_157661589
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 23:04 schreef TjetMaster het volgende:

[..]

Heb je misschien een printscreen?
_O- _O- Lieverd, hier een complete analfabeet wat computers betreft, maar ga de hele uitleg van spapaars volgen.Als ik niet meer terugkom, weet je dat het niet gelukt is. ^O^
pi_157661747
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 23:11 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

_O- _O- Lieverd, hier een complete analfabeet wat computers betreft, maar ga de hele uitleg van spapaars volgen.Als ik niet meer terugkom, weet je dat het niet gelukt is. ^O^
javascript uitschakelen op fok lijkt me niet de juiste oplossing. Vraag anders ff in DIG (of FB?), daar zitten de experts.
Intentionally left blank.
pi_157661816
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 23:17 schreef wwwever het volgende:

[..]

javascript uitschakelen op fok lijkt me niet de juiste oplossing. Vraag anders ff in DIG (of FB?), daar zitten de experts.
Ik kom ook niet verder dan custom level.Dig is beter dan Fb?
pi_157661833
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 22:52 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten.Mag best eens gezegd worden.
En tevens een vraag, ik heb een fokking irritant scherm elke keer in beeld. Of ik deze pagina wil verlaten of blijven, waar moet ik daarvoor zijn?
Heb dat alleen op fok! namelijk.
Ik heb precies hetzelfde, sinds gisteren, rete-irritant. :(
pi_157661849
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 23:20 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Ik heb precies hetzelfde, sinds gisteren, rete-irritant. :(
Ja, k ook sinds gisteren
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 23:20 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Ik heb precies hetzelfde, sinds gisteren, rete-irritant. :(
zo ineens.Ik ook
pi_157661893
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 23:19 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

Ik kom ook niet verder dan custom level.Dig is beter dan Fb?
Je bent niet de enige dus dan zou ik 't in FB doen.
Intentionally left blank.
pi_157662039
quote:
Lieve spapaars, ik kom niet verder, dankjewel. Ga even digi in.
pi_157662364
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 23:31 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

Lieve spapaars, ik kom niet verder, dankjewel. Ga even digi in.
Het lijkt nu weg, het werd al minder en na cookies verwijderen lijkt het verdwenen. *O* *O* *O*
pi_157662483
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 23:45 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Het lijkt nu weg, het werd al minder en na cookies verwijderen lijkt het verdwenen. *O* *O* *O*
En hoe doe ik dat cookies verwijderen?
pi_157662514
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 23:51 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

En hoe doe ik dat cookies verwijderen?
Welke browser heb je ? FireFox, Chrome, Internet explore ?
pi_157662535
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 23:52 schreef Punkman het volgende:

[..]

Welke browser heb je ? FireFox, Chrome, Internet explore ?
Dat laatste
pi_157662562
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 23:53 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

Dat laatste
Heb je hier wat aan ?

http://windows.microsoft.(...)age-cookies#ie=ie-11

En check even met inloggen op fok, of die nog op ingelogd blijven staat.
pi_157662575
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 23:53 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

Dat laatste
Cookies verwijderen in Internet Explorer

Ga naar het menu Extra > Internetopties > tab Algemeen. Klik onder Browsegeschiedenis op Verwijderen.
Je wilt misschien niet alles verwijderen. Zorg dat in ieder geval Cookies aangevinkt staat en klik op Verwijderen.
  User die het meest in raadselen spreekt woensdag 18 november 2015 @ 23:56:31 #170
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_157662591
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 23:51 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

En hoe doe ik dat cookies verwijderen?
dat heb ik maar ook al gehad en nur op nederlandse siten,ik heb geloof geklickt op verwijdereen
  woensdag 18 november 2015 @ 23:57:40 #171
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_157662617
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 23:31 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

Lieve spapaars, ik kom niet verder, dankjewel. Ga even digi in.
Heb je CCleaner?
pi_157662653
Het genot was van korte duur...... :'(
pi_157662674
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 23:59 schreef Sambalbaai het volgende:
Het genot was van korte duur...... :'(
Heb je je inlog gegevens gecheckt ?
Of die staat op ingelogd blijven ?
pi_157662689
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 00:00 schreef Punkman het volgende:

[..]

Heb je je inlog gegevens gecheckt ?
Of die staat op ingelogd.
Ik moest weer opnieuw inloggen.
pi_157662702
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 00:01 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Ik moest weer opnieuw inloggen.
Bij opnieuw inloggen ingelogd blijven aanvinken, misschien helpt dat.
  donderdag 19 november 2015 @ 00:02:53 #176
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_157662725
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 00:01 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Ik moest weer opnieuw inloggen.
Dat gebeurt altijd, en op alle sites
pi_157662741
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 00:02 schreef spapaars het volgende:

[..]

Dat gebeurt altijd, en op alle sites
Klopt, als je je cookies verwijdert dan moet je overal opnieuw inloggen.
pi_157662742
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 00:01 schreef Punkman het volgende:

[..]

Bij opnieuw inloggen ingelogd blijven aanvinken, misschien helpt dat.
Het was nadat ik de koekjes verwijderd had. Ik heb dat aangevinkt, maar moet regelmatig opnieuw inloggen. :?
pi_157662765
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 00:04 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Het was nadat ik de koekjes verwijderd had. Ik heb dat aangevinkt, maar moet regelmatig opnieuw inloggen. :?
Klopt, als je cookies verwijderd verwijder je ook je wachtwoorden en inlog gegevens vaak.
Opnieuw inloggen, en niet vergeten ingelogd blijven aan te vinken.

Edit: vaak vraagt je browser je inlog gegevens op te slaan, dan ook op ja klikken.
pi_157662799
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 00:04 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Het was nadat ik de koekjes verwijderd had. Ik heb dat aangevinkt, maar moet regelmatig opnieuw inloggen. :?
Wat ik wel gemerkt heb is dat de utopia feedback en de cos als een vertrouwd warm bad aanvoelen.De digi is echt kut.
pi_157662821
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 00:07 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

Wat ik wel gemerkt heb is dat de utopia feedback en de cos als een vertrouwd warm bad aanvoelen.De digi is echt kut.
:*
pi_157662844
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 00:07 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

Wat ik wel gemerkt heb is dat de utopia feedback en de cos als een vertrouwd warm bad aanvoelen.De digi is echt kut.
Met alles respect, je pakte het niet zo slim aan :D

Even voor de toekomst, deze smiley :W wordt niet altijd vriendelijk opgevat.
Eigenlijk zeg je tegen APK 'pleur lekker op, aan jou heb ik niks.

:+
pi_157662865
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 00:09 schreef Punkman het volgende:

[..]

:*
Man man man wat kun je een ander mens toch de grond intrappen.
Zo zonde.
pi_157662876
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 00:11 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

Man man man wat kun je een ander mens toch de grond intrappen.
Zo zonde.
Ikke toch niet hoop ik ?
pi_157662895
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 00:11 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

Man man man wat kun je een ander mens toch de grond intrappen.
Zo zonde.
Nee joh, kijk nog even in dat topic. Apk heeft geëdit en doet zijn best.
  User die het meest in raadselen spreekt donderdag 19 november 2015 @ 00:13:52 #186
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_157662898
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 00:04 schreef Punkman het volgende:

[..]

Klopt, als je je cookies verwijdert dan moet je overal opnieuw inloggen.
met chrome niet
pi_157662915
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 00:10 schreef mootie het volgende:

[..]

Met alles respect, je pakte het niet zo slim aan :D

Even voor de toekomst, deze smiley :W wordt niet altijd vriendelijk opgevat.
Eigenlijk zeg je tegen APK 'pleur lekker op, aan jou heb ik niks.

:+
Dan heb ik dat zo niet bedoeld.Ik voel me de laatste tijd niet echt welkom hier, en ben dan ook heel achterdochtig, misschien onterecht, maar niet helemaal ongegrond.
pi_157662928
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 00:14 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

Dan heb ik dat zo niet bedoeld.Ik voel me de laatste tijd niet echt welkom hier, en ben dan ook heel achterdochtig, misschien onterecht, maar niet helemaal ongegrond.
Kijk daar gewoon nog maar even, dit was pure miscommunicatie.
pi_157662941
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 00:15 schreef mootie het volgende:

[..]

Kijk daar gewoon nog maar even, dit was pure miscommunicatie.
Het spijt me, echt.
pi_157662959
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 00:16 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

Het spijt me, echt.
Hoef je echt niet tegen mij te zeggen hoor. Shit happens.
pi_157662968
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 00:17 schreef mootie het volgende:

[..]

Hoef je echt niet tegen mij te zeggen hoor. Shit happens.
Telt dat ook voor mij ? :D
  User die het meest in raadselen spreekt donderdag 19 november 2015 @ 00:26:08 #192
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_157663054
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 00:16 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

Het spijt me, echt.
misschien helpt je dat

http://windows.microsoft.(...)anage-cookies?tduid=(a2f1bdeae0736ed3563f16de9148dfa5)(256380)(2459594)(XdSn0e3h3.k-4OGG8sDPWHAmEU8OqslrNA)()#ie=ie-11
pi_157663221
Cookies verwijderd, Cc- cleaner laten lopen....Nu kan ik met de laptop niet meer reageren, alleen met mijn mobiel, ws als 37metrijst. Als ik reageer word ik uitgelogd en krijg ik een rood kader met de tekst: Illegale actie gedetecteerd. Het IP-adres wordt opgeslagen.
pi_157663254
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 00:49 schreef 37metrijst het volgende:
Cookies verwijderd, Cc- cleaner laten lopen....Nu kan ik met de laptop niet meer reageren, alleen met mijn mobiel, ws als 37metrijst. Als ik reageer word ik uitgelogd en krijg ik een rood kader met de tekst: Illegale actie gedetecteerd. Het IP-adres wordt opgeslagen.
Die is makkelijk op zich.
Bij het inloggen kan je aan vinken onthoud mijn ip adres of zo, die vink je af en klaar is cees.
pi_157663273
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 00:53 schreef Punkman het volgende:

[..]

Die is makkelijk op zich.
Bij het inloggen kan je aan vinken onthoud mijn ip adres of zo, die vink je af en klaar is cees.
Nee...(ik kan nu weer wel reageren, maar heb die irritante blokjes weer waar Gooddeal het over had). Ik word uitgelogd zodra ik wil reageren en krijg dan dat rode scherm. :(
pi_157663280
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 00:56 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Nee...(ik kan nu weer wel reageren, maar heb die irritante blokjes weer waar Gooddeal het over had). Ik word uitgelogd zodra ik wil reageren en krijg dan dat rode scherm. :(
En nu weer niet. Ik heb niet gesnoven of gezopen, maar word toch gek ofzo. :?
pi_157663286
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 00:57 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

En nu weer niet. Ik heb niet gesnoven of gezopen, maar word toch gek ofzo. :?
-
  User die het meest in raadselen spreekt donderdag 19 november 2015 @ 01:02:45 #198
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_157663305
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 00:58 schreef Punkman het volgende:

[..]

-
ik heb probeert uitloggen en weer inloggen heb geen problemen met CHROME
pi_157663315
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 01:02 schreef mario390 het volgende:

[..]

ik heb probeert uitloggen en weer inloggen heb geen problemen met CHROME
Maar jij hebt geen probleem toch ?
Of wel ?
  User die het meest in raadselen spreekt donderdag 19 november 2015 @ 01:06:35 #200
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_157663327
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 01:04 schreef Punkman het volgende:

[..]

Maar jij hebt geen probleem toch ?
Of wel ?
nee maar ik heb en test gemakt niet dat dann morgen vormiddag ik niet rin kom
pi_157663334
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 01:06 schreef mario390 het volgende:

[..]

nee maar ik heb en test gemakt niet dat dann morgen vormiddag ik niet rin kom
Ik versta er echt geen klap van nu...
  User die het meest in raadselen spreekt donderdag 19 november 2015 @ 01:12:44 #202
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_157663353
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 01:07 schreef Punkman het volgende:

[..]

Ik versta er echt geen klap van nu...
ik hadde bang dat ik vanmorgen niet meer op fok kom om dat heb ik probeert
pi_157663358
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 01:12 schreef mario390 het volgende:

[..]

ik hadde bang dat ik vanmorgen niet meer op fok kom om dat heb ik probeert
Hoezo niet op fok kunnen komen, ik snap het even niet.
  User die het meest in raadselen spreekt donderdag 19 november 2015 @ 01:17:35 #204
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_157663377
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 01:14 schreef Punkman het volgende:

[..]

Hoezo niet op fok kunnen komen, ik snap het even niet.
om dat ik ook de problem misschien krijg met de Cookie meldung
pi_157663394
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 01:17 schreef mario390 het volgende:

[..]

om dat ik ook de problem misschien krijg met de Cookie meldung
Als fok gewoon goed werkt en de rest ook, niet gaan kloten met de cookies. Als je wel een probleem hebt met je pc dan hier:
Maar als het goed werkt dan lekker door gaan zo.

DIG / [Windows 10] #8
  User die het meest in raadselen spreekt donderdag 19 november 2015 @ 01:21:18 #206
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_157663402
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 01:19 schreef Punkman het volgende:

[..]

Als fok gewoon goed werkt en de rest ook, niet gaan kloten met de cookies. Als je wel een probleem hebt met je pc dan hier:
Maar als het goed werkt dan lekker door gaan zo.

DIG / [Windows 10] #8
dank je maar ik heb win 7
pi_157663417
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 01:21 schreef mario390 het volgende:

[..]

dank je maar ik heb win 7
Is ook voor windows 7, zelfs nog voor windows 3.11 fwg of dos.
PC probleem, mag allemaal daar.
pi_157665087
Ik heb antwoord gehad van een mod. op digi.Het lijkt er op dat ik gewoon moet wachten tot het probleem zich vanzelf op lost, en dat is precies wat ik het liefste heb. :+
pi_157665460
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 09:38 schreef Gooddeal het volgende:
Ik heb antwoord gehad van een mod. op digi.Het lijkt er op dat ik gewoon moet wachten tot het probleem zich vanzelf op lost, en dat is precies wat ik het liefste heb. :+
Ik ook. We wachten dus maar af en zijn in ieder geval de enige niet die er last van hebben. Ik kan hier in ieder geval wel weer reageren. :)
  Moderator donderdag 19 november 2015 @ 11:11:15 #210
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_157666250
Dit feedback topic is specifiek bedoeld voor communicatie met mods betreffende het Utopia-forum.

Technische problemen met FOK! kunnen hier worden aangekaart:
FOK!features, Bugs & Development

Discussie over het functioneren van een computer/laptop/OS hoort hier thuis:
Digital Corner
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_157673793
Je hebt gelijk, Gert. Maar hier krijg je sneller en eenvoudiger antwoord. Ik wacht bv. sinds 19 okt. op antwoord op een mail.......
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 24 november 2015 @ 13:38:54 #212
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_157784321
Oeps ,..foutje in de TT #9468Nicole volet zich achtergesteld door Joey en B
volet moet uiteraard voelt zijn
kan iemand dit ff voor mij herstellen ? :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 24 november 2015 @ 13:57:32 #213
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_157784812
tanx!!
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator dinsdag 24 november 2015 @ 13:58:04 #214
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_157784827
yw
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_157913440
edit :@ ;)

[ Bericht 54% gewijzigd door ruudpuntenel op 29-11-2015 23:53:55 ]
  † In Memoriam † maandag 30 november 2015 @ 17:23:53 #216
137949 Disana
pi_157924826
UTO / [COS #9523] Luie |Naomi wil foto's niet overdoen

Er staat een streepje in mijn TT dat daar niet hoort. Zouden jullie het weg willen halen? Bedankt alvast.
  dinsdag 1 december 2015 @ 13:05:52 #217
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_157943319
Bas heeft mij in de maling genomen, Wil iemand Gina in Wim veranderen?
UTO / [COS #9531] Drie voor Gina van Bas
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  dinsdag 1 december 2015 @ 13:22:16 #218
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_157943819
Ik weet niet wie het heeft gedaan, maar dank je wel :)
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  User die het meest in raadselen spreekt donderdag 3 december 2015 @ 17:36:11 #219
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_157990841
kann alsjeblieft iemand mijn TT anpassen in ze gaan nu eten?
  User die het meest in raadselen spreekt donderdag 3 december 2015 @ 18:51:03 #220
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_157992176
bedankt ^O^
  † In Memoriam † donderdag 3 december 2015 @ 20:49:53 #221
137949 Disana
pi_157995202
Ik heb het volgende in het verkeerde topic gezet

UTO / Utopia in de media #3

Het hoort in het Facebooktopic, maar ik kan dat niet vinden. Wie helpt?
pi_157995401
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:49 schreef Disana het volgende:
Ik heb het volgende in het verkeerde topic gezet

UTO / Utopia in de media #3

Het hoort in het Facebooktopic, maar ik kan dat niet vinden. Wie helpt?
UTO / Het Grote Facebook/Twitter Topic #2

Alstu!
pi_157995413
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:49 schreef Disana het volgende:
Ik heb het volgende in het verkeerde topic gezet

UTO / Utopia in de media #3

Het hoort in het Facebooktopic, maar ik kan dat niet vinden. Wie helpt?
Deze?

UTO / Het Grote Facebook/Twitter Topic #2
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  † In Memoriam † donderdag 3 december 2015 @ 20:58:10 #224
137949 Disana
pi_157995439
Ja!

Ik ga het even verplaatsen.

Oh, het was al gemeld. Ik heb vandaag echt mijn gedachten er niet bij :D
  Moderator maandag 7 december 2015 @ 11:22:34 #225
388664 crew  Dotteke
pi_158074941
Wil een mod even een ] in deze topic zetten

[COS #9591]Ramona overlegd met Ivan wie moet gaan of moet blijven
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_158075286
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 11:22 schreef Dotteke het volgende:
Wil een mod even een ] in deze topic zetten

[COS #9591]Ramona overlegd met Ivan wie moet gaan of moet blijven
Yup
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  Moderator maandag 7 december 2015 @ 11:39:26 #227
388664 crew  Dotteke
pi_158075326
quote:
14s.gif Op maandag 7 december 2015 11:37 schreef pullup het volgende:

[..]

Yup
Thnx Pullup O+
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator maandag 7 december 2015 @ 18:31:07 #228
388664 crew  Dotteke
pi_158085697
Wil een mod in het topic van de SV aub deze foto plaatsen, zie dat er nog een hele oude in staat

Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator dinsdag 8 december 2015 @ 09:22:41 #229
388664 crew  Dotteke
pi_158099263
Geen mod aanwezig die dit even in de Streamverslagen kan aanpassen?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator dinsdag 8 december 2015 @ 09:25:58 #230
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_158099309
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 09:22 schreef Dotteke het volgende:
Geen mod aanwezig die dit even in de Streamverslagen kan aanpassen?
Sorry, alsnog gedaan. :)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator dinsdag 8 december 2015 @ 09:27:08 #231
388664 crew  Dotteke
pi_158099321
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 09:25 schreef Gert het volgende:

[..]

Sorry, alsnog gedaan. :)
Je bent een schat, thnx
Was wel een hele oude die er nog in stond.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator dinsdag 8 december 2015 @ 09:27:56 #232
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_158099334
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 09:27 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Je bent een schat, thnx
Was wel een hele oude die er nog in stond.
Half jaartje O-)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator dinsdag 8 december 2015 @ 16:44:32 #233
388664 crew  Dotteke
pi_158108381
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 09:27 schreef Gert het volgende:

[..]

Half jaartje O-)
Nu nog geen half dagje later alweer een verandering
Zou fijn zijn als jij of een andere mod het wil aanpassen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator dinsdag 8 december 2015 @ 19:01:35 #234
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_158111492
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 16:44 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Nu nog geen half dagje later alweer een verandering
Zou fijn zijn als jij of een andere mod het wil aanpassen
[ afbeelding ]
Aangepast. Arme PB. :{
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator dinsdag 8 december 2015 @ 19:03:40 #235
388664 crew  Dotteke
pi_158111542
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 19:01 schreef Gert het volgende:

[..]

Aangepast. Arme PB. :{
Thnx, Ja die moet voor de derde keer afscheid nemen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_158146064
Kan iemand een foutje uit de TT Cos halen een W te veel sorry
Je weet pas wat je mist als het er niet is.
pi_158146161
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 10:36 schreef PTLe het volgende:
Kan iemand een foutje uit de TT Cos halen een W te veel sorry
Hartelijk dank !
Je weet pas wat je mist als het er niet is.
pi_158158357
Is het misschien mogelijk dat er een beetje on topic kan worden gepost in de cos. Het is ontzettend vervelend als je terug wilt lezen, of als je geen streams hebt, om door eindeloze posts heen te moeten worstelen waarin gesproken wordt over : hoe negatief er over Nicole wordt geschreven en waarom dat negatief is, want een user ziet dat anders. Dit anders zien van deze user zorgt er weer voor dat heel veel andere users hier weer tegenin gaan, vergelijkingen gaat trekken enz enz.

De sfeer in de Cos wordt er niet leuker op op deze manier, en de leesbaarheid van de Cos is totaal verdwenen.
pi_158159830
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 20:17 schreef Verida het volgende:
Is het misschien mogelijk dat er een beetje on topic kan worden gepost in de cos. Het is ontzettend vervelend als je terug wilt lezen, of als je geen streams hebt, om door eindeloze posts heen te moeten worstelen waarin gesproken wordt over : hoe negatief er over Nicole wordt geschreven en waarom dat negatief is, want een user ziet dat anders. Dit anders zien van deze user zorgt er weer voor dat heel veel andere users hier weer tegenin gaan, vergelijkingen gaat trekken enz enz.

De sfeer in de Cos wordt er niet leuker op op deze manier, en de leesbaarheid van de Cos is totaal verdwenen.
Is dit niet hetzelfde wat altijd al gebeurt? Als er iets negatiefs word geschreven over Isa en momenteel Bas is de kiet ook te klein. Deze user relativeert gewoon erg veel van wat Nicole doet, en eerlijk is eerlijk, trekt ook vaak even uit zijn verband gerukte dingen recht.
En ja, de Cos staat de hele dag vol met Nicolehaatposts, dus is betreffende user druk bezig. Net als een boel anderen druk zouden zijn als de hele Cos vol Baashaatposts zouden staan.
  † In Memoriam † donderdag 10 december 2015 @ 21:18:45 #240
137949 Disana
pi_158160466
Deze user heeft een missie, en dat is Nicole verdedigen tegen de COS. Ik vind zijn insteek trollerig en sfeerverziekend.
pi_158160735
UTO / [INWONERS] Ramona
Mag dit topic alsjeblieft centraal, alvast bedankt :Y)
SOONY
pi_158161222
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 21:18 schreef Disana het volgende:
Deze user heeft een missie, en dat is Nicole verdedigen tegen de COS. Ik vind zijn insteek trollerig en sfeerverziekend.
Dat laatste wat je zegt is helemaal waar.
Hebben er trouwens meer last van.
Irriteer me maar probeer er zoveel mogelijk overheen te scrollen.
Het is ook geen COS meer maar reageren op WAT er eerder gezegd is.
pi_158164152
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 20:59 schreef mootie het volgende:

[..]

Is dit niet hetzelfde wat altijd al gebeurt? Als er iets negatiefs word geschreven over Isa en momenteel Bas is de kiet ook te klein. Deze user relativeert gewoon erg veel van wat Nicole doet, en eerlijk is eerlijk, trekt ook vaak even uit zijn verband gerukte dingen recht.
En ja, de Cos staat de hele dag vol met Nicolehaatposts, dus is betreffende user druk bezig. Net als een boel anderen druk zouden zijn als de hele Cos vol Baashaatposts zouden staan.
Het gaat me er in dit geval om dat er dus totaal niet over de streams wordt gesproken. Het is een over en weer vertellen hoe goed/slecht Nicole is. Het "relativeren" gaat bladzijden lang door, Er worden voorbeelden aan gehaald van dagen/uren geleden De hele Cos heeft op deze manier niets meer te maken met de streams. Er is erg veel commentaar op het "gerelativeer" Users voelen zich aangesproken om het te weerleggen en ook zelf weer met commentaren te komen.

Het heeft in dit geval volgens mij niets te maken met Nicole, of Bas, of wie dan ook, maar met de manier van posten en met het constant off topic zijn.
pi_158165107
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 23:43 schreef Verida het volgende:

[..]

Het gaat me er in dit geval om dat er dus totaal niet over de streams wordt gesproken. Het is een over en weer vertellen hoe goed/slecht Nicole is. Het "relativeren" gaat bladzijden lang door, Er worden voorbeelden aan gehaald van dagen/uren geleden De hele Cos heeft op deze manier niets meer te maken met de streams. Er is erg veel commentaar op het "gerelativeer" Users voelen zich aangesproken om het te weerleggen en ook zelf weer met commentaren te komen.

Het heeft in dit geval volgens mij niets te maken met Nicole, of Bas, of wie dan ook, maar met de manier van posten en met het constant off topic zijn.
Maar dan moet je ook consequent zijn. De Cos is sowieso veelal off topic, bepaalde mensen zijn altijd ana het sc-en, plaatjes posten, aan het proberen om grappig te zijn. Het verbaast me dan gewoon dat dat blijkbaar al die maanden geen probleem was, maar Koos is ineens vreselijk off topic en de Cos is plots onleesbaar?
  † In Memoriam † vrijdag 11 december 2015 @ 00:45:43 #245
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_158165134
70 reacties in het topic en ongeveer 10 ontopic :Y
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_158165208
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 00:42 schreef mootie het volgende:

[..]

Maar dan moet je ook consequent zijn. De Cos is sowieso veelal off topic, bepaalde mensen zijn altijd ana het sc-en, plaatjes posten, aan het proberen om grappig te zijn. Het verbaast me dan gewoon dat dat blijkbaar al die maanden geen probleem was, maar Koos is ineens vreselijk off topic en de Cos is plots onleesbaar?
Ik heb ook al eerder gezegd dat het niet alleen Koos is, Men vindt het blijkbaar erg belangrijk om alles wat Koos zegt te weerleggen, er andere voorbeelden bij te halen, die dan weer een reactie van Koos uitroepen. In mijn eerder post heb ik zelfs niet eens de naam van Koos genoemd. Alleen gevraagd of er misschien gekeken kon worden naar het off topic gaan in de Cos. Ik vind zelf de Cos door al deze acties en reacties, relativeringen (zoals jij ze noemt) en beweringen eigenlijk onleesbaar geworden.

Dit gaat namelijk wel iets verder dan alleen af en toe een leuk plaatje posten of een klein beetje of topic gaan. Het wordt een brij van verdedigen en aanvallen van en over Nicole of Bas.
pi_158165232
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 00:54 schreef Verida het volgende:

[..]

Ik heb ook al eerder gezegd dat het niet alleen Koos is, Men vindt het blijkbaar erg belangrijk om alles wat Koos zegt te weerleggen, er andere voorbeelden bij te halen, die dan weer een reactie van Koos uitroepen. In mijn eerder post heb ik zelfs niet eens de naam van Koos genoemd. Alleen gevraagd of er misschien gekeken kon worden naar het off topic gaan in de Cos. Ik vind zelf de Cos door al deze acties en reacties, relativeringen (zoals jij ze noemt) en beweringen eigenlijk onleesbaar geworden.

Dit gaat namelijk wel iets verder dan alleen af en toe een leuk plaatje posten of een klein beetje of topic gaan. Het wordt een brij van verdedigen en aanvallen van en over Nicole of Bas.
Maar dat is niks nieuws. Het enige nieuwe is dat iemand nu voor Nicole opkomt. En blijkbaar vinden Cossers dat enorm moeilijk te verteren.
Bas wordt ook met hand en tand verdedigd, door een heleboel mensen. Isa, laten we daar maar niet eens over beginnen.
pi_158165325
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 00:57 schreef mootie het volgende:

[..]

Maar dat is niks nieuws. Het enige nieuwe is dat iemand nu voor Nicole opkomt. En blijkbaar vinden Cossers dat enorm moeilijk te verteren.
Bas wordt ook met hand en tand verdedigd, door een heleboel mensen. Isa, laten we daar maar niet eens over beginnen.
Dat neemt niet weg dat de Cos nu haast onleesbaar is, wat je er ook voor naam bij noemt, Bas, Isa, Ivan Nicole enz.

Koos is namelijk niet alleen aan het verdedigen, maar aan het betweteren hoe de cossers schrijven over een bepaald persoon. Op het moment dat iedereen weer over de zeik is daarover in de Cos, komt er de mededeling dat hij zelf ook wel vind dat Nicole af en toe vervelend is. Het gaat hem niet eens over Nicole maar over het "niet juist" beschrijven van de acties van Nicole.....

Commentaar op users dus ipv commentaar op streams.
pi_158165402
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 01:08 schreef Verida het volgende:

[..]

Dat neemt niet weg dat de Cos nu haast onleesbaar is, wat je er ook voor naam bij noemt, Bas, Isa, Ivan Nicole enz.

Koos is namelijk niet alleen aan het verdedigen, maar aan het betweteren hoe de cossers schrijven over een bepaald persoon. Op het moment dat iedereen weer over de zeik is daarover in de Cos, komt er de mededeling dat hij zelf ook wel vind dat Nicole af en toe vervelend is. Het gaat hem niet eens over Nicole maar over het "niet juist" beschrijven van de acties van Nicole.....

Commentaar op users dus ipv commentaar op streams.
Zelf vind ik het juist wel prettig dat hij sommige uitspraken even in perspectief zet. Veel Cossers geven zelf aan de uitspraken van de bewoners een negatieve draai, gewoon omdat het kan. :@
pi_158165404
En als mensen de woorden van de bewoners niet zouden verdraaien, hoeft er ook geen commentaar op te komen.
Problem solved *O*
  vrijdag 11 december 2015 @ 08:13:48 #251
138448 PeZu
Suspended animation
pi_158166577
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 01:23 schreef mootie het volgende:

[..]

Zelf vind ik het juist wel prettig dat hij sommige uitspraken even in perspectief zet. Veel Cossers geven zelf aan de uitspraken van de bewoners een negatieve draai, gewoon omdat het kan. :@
je bent gewoon een trol... zo simpel is het:bas is een idioot dus je mening wijkt af -.> trol, maar naomi is wel een lage trut, dat is allemaal maar _O- en super leuk _O_ ^O^
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  Moderator vrijdag 11 december 2015 @ 09:13:46 #252
388664 crew  Dotteke
pi_158167079
Het is niet een persoon die dit doet hoor, het overkomt mij zo vaak als ik iets post over een of meerdere bewoners er gelijk geqoute wordt hoe goed die bewoner wel niet is of alle, al niet gedaan wordt, En dat terwijl een andere user twee posten daarvoor het zelfde over betreffende persoon zegt. De ene kan en mag hier alles neer zetten en een ander wordt er op aan gesproken. Ik word zelfs als racist neer gezet. ( en dat terwijl mijn twee kleinkinderen van een buitenlandse man zijn, dus heb ook nog eens een donker getinte schoonzoon) Snap niet waarom er nu ineens mensen zijn die er problemen mee hebben terwijl er mensen tussen zitten die hetzelfde doen over Bas en Ivan. En over Naomi maar helemaal niet te spreken.
Ik erger me ook aan bepaalde posten en zeker het terug lezen is niet leuk, maar jammer het is niet anders, klagen er over heeft geen zin want het is toegestaan. Het enige is scrollen en je er niet te druk om maken.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_158167094
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 01:23 schreef mootie het volgende:

[..]

Zelf vind ik het juist wel prettig dat hij sommige uitspraken even in perspectief zet. Veel Cossers geven zelf aan de uitspraken van de bewoners een negatieve draai, gewoon omdat het kan. :@
even?

Veel plezier dan maar de komende Cossen, kun je fijn "even" bijlezen hoe Koos de boel in perspectief ziet.

Ik zit er niet op te wachten.

Ik vraag me trouwens af hoe jij als ontopic politie zo enthousiast mee kunt gaan in het oeverloze off topic gelul van Koos en de reageerders op Koos.
pi_158169479
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 09:14 schreef Verida het volgende:

[..]

even?

Veel plezier dan maar de komende Cossen, kun je fijn "even" bijlezen hoe Koos de boel in perspectief ziet.

Ik zit er niet op te wachten.

Ik vraag me trouwens af hoe jij als ontopic politie zo enthousiast mee kunt gaan in het oeverloze off topic gelul van Koos en de reageerders op Koos.
Ik zeg nergens dat ik dol ben op het off topic gedeelte. Wel vind ik het apart dat off topic zijn nu ineens een issue is, terwijl de Cos al anderhalf jaar lang onleesbaar is.
pi_158170673
Oh boy ... :s)
  vrijdag 11 december 2015 @ 13:46:46 #256
138448 PeZu
Suspended animation
pi_158170797
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 12:20 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat ik dol ben op het off topic gedeelte. Wel vind ik het apart dat off topic zijn nu ineens een issue is, terwijl de Cos al anderhalf jaar lang onleesbaar is.
nee joh dat vind jij niet apart, ik denk dat je motieven anders zijn dus is het niet waar wat jij zegt
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_158171062
Als Nicole op de stream een klote streek leverd en mensen vinden dat belachelijk en geven er commentaar op, dan is dat commentaar op streams. Dat kan positief zijn of negatief.
Dat er een trol tussen zit die tegendraads gaat posten om lekker een discussie uit te lokken dan kan die de discussie krijgen, niemand hoeft van zijn mening af te stappen omdat er een belerend figuur langs komt om zijn/haar waarheid te verkondigen.
9 van de 10 keer zijn die dingen daadwerkelijk gebeurd, en komt de trol ff melden dat het niet zo is.
En dat in dit geval Nicole steeds het onderwerp van gesprek is komt omdat Nicole de laatste tijd nogal vals uit de hoek komt, als een andere bewoner wat flikt dan krijgt ie er ook van langs in de cos. Ook Bas, maar dat word niet gezien.
Jammer dat het zo moet die discussies steeds, de cos word er zo niet leuker op.
pi_158171318
Een user trol noemen omdat hij een andere mening heeft is ook niet echt bevorderlijk voor de sfeer.
pi_158171350
Trollen om een disussie uit te lokken al helemaal niet.
pi_158171910
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 14:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Trollen om een disussie uit te lokken al helemaal niet.
Iemand met een andere mening is niet per definitie een trol. Trollen sturen er op aan, hebben er plezier in om een topic te laten ontsporen. Ik kan wel een paar voorbeelden bedenken, maar Koos valt daar naar mijn mening niet onder.
pi_158171987
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 14:41 schreef mootie het volgende:

[..]

Iemand met een andere mening is niet per definitie een trol. Trollen sturen er op aan, hebben er plezier in om een topic te laten ontsporen. Ik kan wel een paar voorbeelden bedenken, maar Koos valt daar naar mijn mening niet onder.
Dat is jou mening, dat mag.
  Moderator vrijdag 11 december 2015 @ 18:24:08 #262
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_158176168
Wij kunnen niet in iemands hoofd kijken en zijn/haar motieven checken.
Iemand die dagelijks de streams volgt maar een "afwijkende" mening heeft en die vaak naar voren brengt, definiëren wij niet als een trol. De COS is de juiste plek voor zo'n user.

Als je iemand verdenkt van uitlokken: reageer niet. Of voor de abonnees: maak die user onzichtbaar.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_158176377
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 18:24 schreef Gert het volgende:
Wij kunnen niet in iemands hoofd kijken en zijn/haar motieven checken.
Iemand die dagelijks de streams volgt maar een "afwijkende" mening heeft en die vaak naar voren brengt, definiëren wij niet als een trol. De COS is de juiste plek voor zo'n user.

Als je iemand verdenkt van uitlokken: reageer niet. Of voor de abonnees: maak die user onzichtbaar.
Ik vind een andere mening helemaal niet erg. Een leuke discussie op zijn tijd ook niet.
Iedereen zijn eigen mening, maakt mij niet uit wat. Maar als mensen continu komen om meningen te verbeteren, en continu roepen dat is niet waar, is dat op een gegeven moment best vervelend.
Zelfs als er bewijzen komen word het nog ontkent.
Er worden bewust discussies en welles nietes spelletjes uitgelokt.
Dat noem ik trollen. En jammer voor de sfeer.

Negeren is beter, daar heb je gelijk in, de meeste doen dat ook wel, maar soms lukt het eens niet. :P
pi_158176538
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 18:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Ik vind een andere mening helemaal niet erg. Een leuke discussie op zijn tijd ook niet.
Iedereen zijn eigen mening, maakt mij niet uit wat. Maar als mensen continu komen om meningen te verbeteren, en continu roepen dat is niet waar, is dat op een gegeven moment best vervelend.
Zelfs als er bewijzen komen word het nog ontkent.
Er worden bewust discussies en welles nietes spelletjes uitgelokt.
Dat noem ik trollen. En jammer voor de sfeer.

Negeren is beter, daar heb je gelijk in, de meeste doen dat ook wel, maar soms lukt het eens niet. :P
Het is maar een soap whieheee :P
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_158176576
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 18:43 schreef Soury het volgende:

[..]

Het is maar een soap whieheee :P
:)
De cos ook zo langzamerhand. _O- _O- _O-
pi_158176681
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 18:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

:)
De cos ook zo langzamerhand. _O- _O- _O-
Gedraag je dan ook ernaar
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_158177026
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 18:49 schreef Soury het volgende:

[..]

Gedraag je dan ook ernaar
Ik doe mijn best. :)
  † In Memoriam † vrijdag 11 december 2015 @ 19:11:12 #268
135305 beequeen
Lost.
pi_158177108
Als mod in UTO heb je eik niks te doen. Alleen op TR's reageren en de rest negeren.
Het is te gek voor woorden, maar zo is het wel.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_158177220
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 19:11 schreef beequeen het volgende:
Als mod in UTO heb je eik niks te doen. Alleen op TR's reageren en de rest negeren.
Het is te gek voor woorden, maar zo is het wel.
Mod's :')
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_158177312
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 19:11 schreef beequeen het volgende:
Als mod in UTO heb je eik niks te doen. Alleen op TR's reageren en de rest negeren.
Het is te gek voor woorden, maar zo is het wel.
Het zou wel leuk zijn om Noek een dagje los te laten in de Cos O+
  † In Memoriam † vrijdag 11 december 2015 @ 19:27:41 #271
135305 beequeen
Lost.
pi_158177548
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 19:18 schreef mootie het volgende:

Het zou wel leuk zijn om Noek een dagje los te laten in de Cos O+
Gelijk sfeer. *G*
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † vrijdag 11 december 2015 @ 19:47:01 #272
137949 Disana
pi_158178115
Een afwijkende mening is prima. Maar bij voortduring commentaar op het heersende sentiment in de COS hebben is gewoon heel vervelend, temeer daar er voortdurend mensen op reageren zodat het uitloopt in een welles nietes spel.

Maar kennelijk wordt dat door de moderatie niet waargenomen.
pi_158257047
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 21:18 schreef Disana het volgende:
Deze user heeft een missie, en dat is Nicole verdedigen tegen de COS. Ik vind zijn insteek trollerig en sfeerverziekend.
Oneens. Betreffende user confronteert anderen vaak met hun (ongenuanceerde) ongelijk en en daar voelen die anderen zich vaak ongemakkelijk door. En dat is wat steekt.

En dat vind ik persoonlijk dan wel weer vermakelijk, overigens los van mijn mening over Nicole.
pi_158257189
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 14:41 schreef mootie het volgende:

[..]

Iemand met een andere mening is niet per definitie een trol. Trollen sturen er op aan, hebben er plezier in om een topic te laten ontsporen. Ik kan wel een paar voorbeelden bedenken, maar Koos valt daar naar mijn mening niet onder.
Eens.
pi_158257354
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 19:47 schreef Disana het volgende:
Een afwijkende mening is prima. Maar bij voortduring commentaar op het heersende sentiment in de COS hebben is gewoon heel vervelend
Dus wie een afwijkende mening heeft moet maar wegblijven uit de COS of zich in ieder geval afzijdig houden? That'll be the day.
pi_158260094
Ik vind het eigenlijk van den zotte dat een user die streamt, zijn mening geeft en verdedigt, in de cos wordt behandelt als troll en ongewenst en zich steeds moet verantwoorden, enkel omdat hij een bewoner anders ziet dan de rest.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  dinsdag 15 december 2015 @ 17:16:00 #277
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_158262584
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 15:14 schreef Voxs het volgende:
Ik vind het eigenlijk van den zotte dat een user die streamt, zijn mening geeft en verdedigt, in de cos wordt behandelt als troll en ongewenst en zich steeds moet verantwoorden, enkel omdat hij een bewoner anders ziet dan de rest.
Ligt er maar net aan hoe er een mening wordt gegeven. PB is fanatiek fan van Nicole die uitgekotst wordt in de Cos. Maar die heeft geen enkel probleem met tegengas.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_158262998
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 17:16 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ligt er maar net aan hoe er een mening wordt gegeven. PB is fanatiek fan van Nicole die uitgekotst wordt in de Cos. Maar die heeft geen enkel probleem met tegengas.
Niet te vergelijken met elkaar. Omdat PB voornamelijk kwijlgedachten er in slingert waar men niet op hoeft te reageren. Dat is wat anders dan gewoon meecossen en discussiëren over de streams.
Daarnaast is het mij ook een raadsel dat mensen met PB's posts geen problemen hebben, maar die van Mario wel. Meten met twee maten is dat. Let wel: het boeit mij niet wat PB schrijft of Mario, laat ze lekker. Sowieso al dat gedoe over wie wel 'mag' en wie 'niet mag' posten is te belachelijk voor woorden.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_158263159
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 17:16 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ligt er maar net aan hoe er een mening wordt gegeven. PB is fanatiek fan van Nicole die uitgekotst wordt in de Cos. Maar die heeft geen enkel probleem met tegengas.
Men schijnt het van Pb ook enorm charmant te vinden.
  † In Memoriam † dinsdag 15 december 2015 @ 17:53:02 #280
137949 Disana
pi_158263225
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 17:43 schreef Voxs het volgende:

[..]

Daarnaast is het mij ook een raadsel dat mensen met PB's posts geen problemen hebben, maar die van Mario wel.
Ik begrijp echt niet hoe je hierbij komt.
pi_158263634
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 17:53 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik begrijp echt niet hoe je hierbij komt.
Er zullen er vast bijzijn die het niet zo leuk vinden, maar de hoeveelheid klaagposts valt in het niet in vergelijking met die bij Mario. En er wordt zeker niet in de FB over geklaagd.

Ik trok even vergelijking omdat PB door Mazaru als vergelijking erbij gehaald werd. Mijn punt is vooral dat Koos onheus bejegend wordt in de cos. Hij post veel over de streams en geeft er zijn oordeel over, vanuit zijn perspectief en voorkeur. Anderen doen dat over Bas, Ivan etc.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  dinsdag 15 december 2015 @ 18:12:27 #282
138448 PeZu
Suspended animation
pi_158263647
Ook pb wordt aagesproken op dat overloze isa nicole armanda gekwijl :Y
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_158263671
quote:
4s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:12 schreef PeZu het volgende:
Ook pb wordt aagesproken op dat overloze isa nicole armanda gekwijl :Y
Ja klopt ook wel :Y Maar toch anders weer..naja,
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  dinsdag 15 december 2015 @ 18:17:56 #284
138448 PeZu
Suspended animation
pi_158263773
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:13 schreef Voxs het volgende:

[..]

Ja klopt ook wel :Y Maar toch anders weer..naja,
door de meeste wel iets minder fel idd mja geloof dat sommige nogal onder de indruk zijn van der 'gevatheid' maar goed mensen vonden seth gaaikema ook leuk...
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_158263807
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:17 schreef PeZu het volgende:

[..]

door de meeste wel iets minder fel idd mja geloof dat sommige nogal onder de indruk zijn van der 'gevatheid' maar goed mensen vonden seth gaaikema ook leuk...
:D
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  † In Memoriam † dinsdag 15 december 2015 @ 18:44:55 #286
137949 Disana
pi_158264291
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:11 schreef Voxs het volgende:

[..]

Er zullen er vast bijzijn die het niet zo leuk vinden, maar de hoeveelheid klaagposts valt in het niet in vergelijking met die bij Mario. En er wordt zeker niet in de FB over geklaagd.

Ik trok even vergelijking omdat PB door Mazaru als vergelijking erbij gehaald werd. Mijn punt is vooral dat Koos onheus bejegend wordt in de cos. Hij post veel over de streams en geeft er zijn oordeel over, vanuit zijn perspectief en voorkeur. Anderen doen dat over Bas, Ivan etc.
Je hebt het mij nooit gevraagd, maar ik kan je vertellen dat ik me evenzeer aan de glijposts van mario360 als die van PearlBitch stoor. Maar:

Pearlbitch was al aan het glijden ver voor Utopia, en alles dat eraan te klagen en te modden viel is al gezegd. Dan leg je je erbij neer en leer je scrollen. Hetzelfde geldt voor mario360: er wordt langzaam maar zeker al minder op gereageerd omdat het niets uithaalt.
pi_158268088
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:44 schreef Disana het volgende:

[..]

Je hebt het mij nooit gevraagd, maar ik kan je vertellen dat ik me evenzeer aan de glijposts van mario360 als die van PearlBitch stoor. Maar:

Pearlbitch was al aan het glijden ver voor Utopia, en alles dat eraan te klagen en te modden viel is al gezegd. Dan leg je je erbij neer en leer je scrollen. Hetzelfde geldt voor mario360: er wordt langzaam maar zeker al minder op gereageerd omdat het niets uithaalt.
Ja, ik formuleerde het verkeerd. Er zijn wel degelijk users die zich daar aan storen :Y
Ik geloof dat een groot aandeel in het probleem van het gedoe om Mario heen was/is de hoeveelheid klaag- en uitlokposts en de behoefte van de user daar weer op te reageren. We verschillen daarin van mening en die discussie is hier al eens gevoerd ;)
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_158270211
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:11 schreef Voxs het volgende:

[..]

Er zullen er vast bijzijn die het niet zo leuk vinden, maar de hoeveelheid klaagposts valt in het niet in vergelijking met die bij Mario. En er wordt zeker niet in de FB over geklaagd.

Ik trok even vergelijking omdat PB door Mazaru als vergelijking erbij gehaald werd. Mijn punt is vooral dat Koos onheus bejegend wordt in de cos. Hij post veel over de streams en geeft er zijn oordeel over, vanuit zijn perspectief en voorkeur. Anderen doen dat over Bas, Ivan etc.
Zolang ze mij niet vertellen dat ik iemand leuk moet vinden, zal het mij worst wezen. :)
  woensdag 16 december 2015 @ 02:42:17 #289
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_158276208
Dit is leuker dan de COS ;)
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  † In Memoriam † woensdag 16 december 2015 @ 10:17:25 #290
137949 Disana
pi_158278192
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 20:54 schreef Voxs het volgende:

[..]

Ja, ik formuleerde het verkeerd. Er zijn wel degelijk users die zich daar aan storen :Y
Ik geloof dat een groot aandeel in het probleem van het gedoe om Mario heen was/is de hoeveelheid klaag- en uitlokposts en de behoefte van de user daar weer op te reageren. We verschillen daarin van mening en die discussie is hier al eens gevoerd ;)
Volgens mij verschillen we daarin niet van mening hoor. Het beste is negeren aan beide zijden.
  † In Memoriam † woensdag 16 december 2015 @ 10:17:59 #291
137949 Disana
pi_158278201
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 02:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Dit is leuker dan de COS ;)
Ja dat kan ik me voorstellen :D
pi_158452344
Is het echt een heel raar idee om weer eens een beetje te gaan modden in de Cos? Het is een grote puinhoop, sc, woordenwisseling, gezeik, gezever.
Dat kwartiertje van Pullup in de ochtend voldoet gewoon niet.
Schijnbaar wordt er op TR's ook heel weinig gereageerd. Er moet toch een manier zijn om de boel op de rails te krijgen. We hebben drie mods.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 23 december 2015 @ 01:08:18 #293
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_158458209
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 22:33 schreef mootie het volgende:
Is het echt een heel raar idee om weer eens een beetje te gaan modden in de Cos? Het is een grote puinhoop, sc, woordenwisseling, gezeik, gezever.
Dat kwartiertje van Pullup in de ochtend voldoet gewoon niet.
Schijnbaar wordt er op TR's ook heel weinig gereageerd. Er moet toch een manier zijn om de boel op de rails te krijgen. We hebben drie mods.
Ik vind dat een goed idee :@

terwijl het eigenlijk best absurd is dat hier om gevraagd moet worden
aangezien er 3 mods zijn om juist dàt in de gaten te houden
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_158458637
quote:
14s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:08 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Ik vind dat een goed idee :@

terwijl het eigenlijk best absurd is dat hier om gevraagd moet worden
aangezien er 3 mods zijn om juist dàt in de gaten te houden
Is dat niks voor jou? Je zou het kunnen vragen. Mootie wil veel te graag en heeft geen natuurlijk leiderschap denk ik.
pi_158458713
quote:
3s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:23 schreef Joezi het volgende:

[..]

Is dat niks voor jou? Je zou het kunnen vragen. Mootie wil veel te graag en heeft geen natuurlijk leiderschap denk ik.
Voor geen goud stort ik me in die slangenkuil.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 23 december 2015 @ 01:29:55 #296
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_158458784
quote:
3s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:23 schreef Joezi het volgende:

[..]

Is dat niks voor jou? Je zou het kunnen vragen. Mootie wil veel te graag en heeft geen natuurlijk leiderschap denk ik.
meh
Ik kies er niet voor .. zoals de 3 mods hier wel voor hebben gekozen? :@
Ik zie ze alleen zelden
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_158458956
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:29 schreef puzziepie het volgende:

[..]

meh
Ik kies er niet voor .. zoals de 3 mods hier wel voor hebben gekozen? :@
Ik zie ze alleen zelden
Tja wie kijkt die ellende nou ook nog O-) Maar zijn er vetes en pesterijen? Zo ja dan kom ik graag weer eens trollen. *O*
pi_158460600
Is het heel raar dat ik vind dat het goed gaat in de COS? Er zijn een aantal users die af en toe wat uit de bocht schieten qua offtopic. Maar dat lost zich wel weer op uiteindelijk.

De COS is een vrij hecht groepje en corrigeert elkaar op het juiste moment. Misschien wel met wat woordenwisselingen, maar ze komen er wel uit uiteindelijk.

En om nu de Mods te willen inschakelen als politie, vind ik mierenneuken.. Een beetje bekvechten hoort er toch bij??
Death metal all the way!
  Moderator woensdag 23 december 2015 @ 06:35:54 #299
388664 crew  Dotteke
pi_158460680
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 22:33 schreef mootie het volgende:
Is het echt een heel raar idee om weer eens een beetje te gaan modden in de Cos? Het is een grote puinhoop, sc, woordenwisseling, gezeik, gezever.
Dat kwartiertje van Pullup in de ochtend voldoet gewoon niet.
Schijnbaar wordt er op TR's ook heel weinig gereageerd. Er moet toch een manier zijn om de boel op de rails te krijgen. We hebben drie mods.
het is jammer dat er niet ingegrepen wordt in de cos het is vaak meer commentaar op de cosser dan da commentaar op de streams. Geef je je mening over een utopiaan duikt er regelmatig en fan van betreffende utopiaan er boven op. Alsof je hem/haar aanvalt izo reageert men dan., vaak volgt dan een aanval op de cosser. Ook het off-topic gelul heeft de overhand. zie al veel fokkers niet meer in de cos of een stuk minder.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 23 december 2015 @ 08:29:47 #300
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_158461297
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 05:35 schreef Eviljane het volgende:
Is het heel raar dat ik vind dat het goed gaat in de COS? Er zijn een aantal users die af en toe wat uit de bocht schieten qua offtopic. Maar dat lost zich wel weer op uiteindelijk.

De COS is een vrij hecht groepje en corrigeert elkaar op het juiste moment. Misschien wel met wat woordenwisselingen, maar ze komen er wel uit uiteindelijk.

En om nu de Mods te willen inschakelen als politie, vind ik mierenneuken.. Een beetje bekvechten hoort er toch bij??
Zo hecht is die groep in de cos niet hoor, en het offtopic geneuzel vind ik zeer storend
niet als dat zo een keer gebeurt ,maar het gebeurt continu
Mods zijn er om de boel in de gaten te houden en in te grijpen als dat nodig is
en niet omdat wij dat van ze vragen maar omdat dat dat juist een van hun taken is op een forum
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_158463760
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 05:35 schreef Eviljane het volgende:
Is het heel raar dat ik vind dat het goed gaat in de COS? Er zijn een aantal users die af en toe wat uit de bocht schieten qua offtopic. Maar dat lost zich wel weer op uiteindelijk.

De COS is een vrij hecht groepje en corrigeert elkaar op het juiste moment. Misschien wel met wat woordenwisselingen, maar ze komen er wel uit uiteindelijk.

En om nu de Mods te willen inschakelen als politie, vind ik mierenneuken.. Een beetje bekvechten hoort er toch bij??
Daar zit ook net het probleem. Dat hechte groepje, als je daar nou niet binnenvalt heb je wel vette pech.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')