abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_156370772
Dit topic is bedoeld als algemeen topic over de verschillende complotten die op BNW besproken worden en de samenhang ertussen. De hoeveelheid hoaxes, false flags, uitbarstingen van Martin Vrijland, speekselproductie van Alex Jones en de grijze haren van Obomba groeit met de dag en vandaar de ruimte deze te bespreken.

Er zijn er nogal wat veel bekend en minder bekend.
Hier kan je ook terrecht met minder bekende complotten, zodat er niet een volledig nieuw topic voor aangemaakt hoeft te worden.

Als aanzet voor het topic een prima overzichtsvideo van Andy Thomas, een man die op YouTube zijn alternatieve visies verkondigt, met welke je het niet allemaal eens hoeft te zijn. Maar dat pleit niet tegen dit overzicht, check Wikipedia en andere bronnen voor de -vele bij mij voorheen onbekende of onderbelichte- historische complotten.

De BNW-SC is een informele koetjes-en-kalfjes-en-VI-plaats, waar de luchtigheid en vriendelijkheid van de BNW'ers onderling geuit wordt.
link hier naar toe
BNW / [BNW SC] #186 Na het doorzakken komt de kater.

Dit topic is bedoeld als INHOUDELIJKE, maar brede besprekingsplek voor de al dan niet bestaande complotten die ons nu en in de geschiedenis bezighouden.


Onderstaand filmpje is een prima eye-opener voor mensen die niet meteen in complotten geloven, kijk het en je zal vermoedelijk anders tegen bepaalde zaken aan gaan kijken.
Een echte aanrader voor iedereen ^O^


Een aantal complotten die waar bleken te zijn
http://www.cracked.com/ar(...)tually-happened.html
http://www.cracked.com/ar(...)tually-happened.html


Natuurlijk is niet alles gelijk waar, de bedoeling van dit topic en natuurlijk eigenlijk heel bnw is hierover te discussieren :)

en

omdat er geen topic voor is!
Maar toch 1 die af en toe weer eens op komt dagen :P

Ultieme conspiracy video:
https://www.youtube.com/p(...)Rnx6ikufsX9unhiNaVMc
pi_156370777
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 12:29 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Waarom?

"CAUSE THEY CANT HANDLE THE TRUTH"!
Maar uiteraard :').
  vrijdag 25 september 2015 @ 12:35:16 #3
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_156370809
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 12:33 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Maar uiteraard :').
Het vergt nogal wat lef, soulsearching, tijd etc om wakker te worden en de wereld te zien voor wat hij is. En de meesten mensen willen gewoon lekker werken, dan naar huis en de avond op de bank. Niet al te veel moeilijk gedoe.
Feyenoord!
  vrijdag 25 september 2015 @ 12:48:51 #4
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156371058
Zoals ik het een beetje zie is de wisselwerking een beetje dat MSM alles buiten de 'Westerse bubbel' 'eng' maakt (midden oosten, rusland, China en weet ik het allemaal) en het conspiracy gedeelte eigenlijk meer naar binnen de bubbel kijkt. (eigen overheid, grote corporaties/banken en geheime genootschappen)

De één wil graag dat je veilig op je plek blijft zitten en de ander probeert te laten zien dat die plek helemaal niet zo veilig is. Allemaal met hun eigen maniertjes en gekkigheid.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_156371110
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 12:27 schreef Japie77 het volgende:

[..]

_O- _O-

De reguliere media zijn de enorme angst zaaiers door oa het doorgeven van de propaganda van de huidige overheid. Kijk alleen eens een keer naar de beelden van 1 NOS journaal. 20 min lang non stop ellende en oorlog op je netvlies.
Kijk jij het nieuws überhaupt wel? Het brengen van gebeurtenissen in de wereld is natuurlijk niet hetzelfde als angstzaaien.

Je moet wel heel erg van het padje af zijn om dat allemaal als propaganda te bestempelen.

Overigens zou je eerder het idee krijgen dat het msm nieuws eerder bedoeld is om de aandacht af te leiden dan om ons bang te maken voor de huidige situatie, kijk alleen maar naar de overdreven aandacht voor de Zwarte Piet discussie.

quote:
Dan mag jij denken dat jou dat niks doet maar onderzoeken wijzen uit dat dat je beinvloed. Komt nog bij al die dingen wat er bij word gezegd. Er zijn mooie filmpjes over van hoe vaak er door Bush etc werg gewezen op het woord Terror of Terrorists na 911. Pure beinvloeding van mensen. En wie zend dat uit? Juist de MSM.
En kijk dan ook eens hoe de AM er mee omgaat, het nieuws (NOS en RTL in Nederland) doen maar zelden aan een waardeoordeel, ze brengen de "feiten" ze vertellen ons niet hoe wij daar op moeten reageren. Dat jij het verschil niet wil zien tussen het brengen van nieuws met hoe bijvoorbeeld Alex Jones en in Nederland een Niburu en een Micha Kat het brengen zegt dan ook meer over jou.

Verder heb ik ook wel laten zien dat vooral mensen elkaar beïnvloeden zoals op FB bijvoorbeeld, het nieuws dat een Duits/Nederlandse Biergarten werd bestormd door zogenaamde Syrische vluchtelingen is daar een perfect voorbeeld van, dit kwam niet uit de msm maar juist van de AM die een filmpje gemaakt in Groningen vooraf aan de Europa league wedstrijd waarin Franse Hooligans een terras in Groningen bestormden. Het enige wat de msm hierover te melden had was dat dit filmpje nogal verkeerd werd geïnterpreteerd. Het doel van dat bericht zo op FB te zetten is duidelijk, angst zaaien.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2015 12:53:07 ]
pi_156371136
[quote]0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 12:51 schreef Chewie het volgende:

[..]

dubbel

[ Bericht 69% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2015 12:52:54 ]
pi_156371193
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 12:35 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Het vergt nogal wat lef, soulsearching, tijd etc om wakker te worden en de wereld te zien voor wat hij is. En de meesten mensen willen gewoon lekker werken, dan naar huis en de avond op de bank. Niet al te veel moeilijk gedoe.
Dan zou je de wereld toch echt een keer in moeten trekken en dan kom je er snel achter dat veel van de complotten totale onzin zijn, zeker als je ziet dat ze nogal westers/Amerikaans gericht zijn en toch echt voornamelijk uit christelijk conservatieve hoek komen.

En ja ik heb een groot gedeelte van de wereld gezien, niet voor vakantie maar voor mijn werk
  vrijdag 25 september 2015 @ 12:57:19 #8
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_156371230
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 12:51 schreef Chewie het volgende:

[..]

Kijk jij het nieuws überhaupt wel? Het brengen van gebeurtenissen in de wereld is natuurlijk niet hetzelfde als angstzaaien.

Je moet wel heel erg van het padje af zijn om dat allemaal als propaganda te bestempelen.

Overigens zou je eerder het idee krijgen dat het msm nieuws eerder bedoeld is om de aandacht af te leiden dan om ons bang te maken voor de huidige situatie, kijk alleen maar naar de overdreven aandacht voor de Zwarte Piet discussie.

[..]

En kijk dan ook eens hoe de AM er mee omgaat, het nieuws (NOS en RTL in Nederland) doen maar zelden aan een waardeoordeel, ze brengen de "feiten" ze vertellen ons niet hoe wij daar op moeten reageren. Dat jij het verschil niet wil zien tussen het brengen van nieuws met hoe bijvoorbeeld Alex Jones en in Nederland een Niburu en een Micha Kat het brengen zegt dan ook meer over jou.

Verder heb ik ook wel laten zien dat vooral mensen elkaar beïnvloeden zoals op FB bijvoorbeeld, het nieuws dat een Duits/Nederlandse Biergarten werd bestormd door zogenaamde Syrische vluchtelingen is daar een perfect voorbeeld van, dit kwam niet uit de msm maar juist van de AM die een filmpje gemaakt in Groningen vooraf aan de Europa league wedstrijd waarin Franse Hooligans een terras in Groningen bestormden. Het enige wat de msm hierover te melden had was dat dit filmpje nogal verkeerd werd geïnterpreteerd. Het doel van dat bericht zo op FB te zetten is duidelijk, angst zaaien.
Ik heb nog nooit in mijn leven het nieuws gekeken nee. Denk dat jij juist van het padje af bent als je niet ziet hoe enorm gekleurd en hoeveel propaganda er in het zogenaamd objectieve NOS Journaal zit.
Feyenoord!
  vrijdag 25 september 2015 @ 13:00:25 #9
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_156371294
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 12:55 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dan zou je de wereld toch echt een keer in moeten trekken en dan kom je er snel achter dat veel van de complotten totale onzin zijn, zeker als je ziet dat ze nogal westers/Amerikaans gericht zijn en toch echt voornamelijk uit christelijk conservatieve hoek komen.

En ja ik heb een groot gedeelte van de wereld gezien, niet voor vakantie maar voor mijn werk
En jij neemt hier even aan dat ik nooit de wereld intrek en daarom dus dingen die goed zie?

Ook weer zo'n leuke dooddoener en non-argument. Je zou de wereld in moeten trekken want dan .....

Niet dat het veel uitmaakt maar ik ben meerdere keren in mijn leven de wereld in getrokken en er zijn enorm veel mensen die constant de wereld in trekken (alternatief met backpacks of gewoon op de bonne fooi een autootje kopen) die een totaal ander wereldbeeld hebben dan jou.
Feyenoord!
pi_156371299
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 12:57 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit in mijn leven het nieuws gekeken nee.
Vanwaar dan dat idiote oordeel?

quote:
Denk dat jij juist van het padje af bent als je niet ziet hoe enorm gekleurd en hoeveel propaganda er in het zogenaamd objectieve NOS Journaal zit.
Ik zeg nergens dat ik ze objectief zou vinden, ik stel alleen dat het angstzaaien meer terug te vinden is bij de AM dan bij de MSM wat ik onderbouw met voorbeelden.
pi_156371365
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 12:57 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit in mijn leven het nieuws gekeken nee. Denk dat jij juist van het padje af bent als je niet ziet hoe enorm gekleurd en hoeveel propaganda er in het zogenaamd objectieve NOS Journaal zit.
Serieus of sarcastisch bedoeld?
pi_156371395
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 13:00 schreef Japie77 het volgende:

[..]

En jij neemt hier even aan dat ik nooit de wereld intrek en daarom dus dingen die goed zie?

Ook weer zo'n leuke dooddoener en non-argument. Je zou de wereld in moeten trekken want dan .....

Niet dat het veel uitmaakt maar ik ben meerdere keren in mijn leven de wereld in getrokken en er zijn enorm veel mensen die constant de wereld in trekken (alternatief met backpacks of gewoon op de bonne fooi een autootje kopen) die een totaal ander wereldbeeld hebben dan jou.
Dat mensen een ander wereldbeeld hebben is prima maar hou het wel realistisch en dat ontbreekt bij jou volledig.

Er is meer in de wereld dan de rechts conservatieve AM en hun complotjes maar dat is wel het enige wat ik van jou en de vele andere zogenaamde "dappere" zelfbenoemde "waarheidszoekers" te horen krijg.

Je laat je wel heel makkelijk inpalmen door zo'n eng kliekje
  vrijdag 25 september 2015 @ 13:08:56 #13
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_156371455
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 13:05 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat mensen een ander wereldbeeld hebben is prima maar hou het wel realistisch en dat ontbreekt bij jou volledig.

Er is meer in de wereld dan de rechts conservatieve AM en hun complotjes maar dat is wel het enige wat ik van jou en de vele andere zogenaamde "dappere" zelfbenoemde "waarheidszoekers" te horen krijg.

Je laat je wel heel makkelijk inpalmen door zo'n eng kliekje
Grappig. Zou niet weten wat voor recht conservatieve complotjes ik je verteld hebt. Maar je "lult wel vaker uit je nek".

Maar je gaat weer snel voorbij aan je punt dat " ik de wereld niet in ben getrokkeen en de grote wijze stoere Chewie wel en dus veel beter kan oordelen over dingen". _O-
Feyenoord!
  vrijdag 25 september 2015 @ 13:11:45 #14
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_156371515
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 13:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Serieus of sarcastisch bedoeld?
Ik heb wel eens het nieuws gekeken maar ik hou er niet van om naar 20 minuten ellende te kijken. Ben ik te gevoelig voor en dat had ik al vanaf dat ik jong was aangezien mijn ouders heel veel moeite hebben gedaan om mij het nieuws te laten kijken. Vonden ze belangrijk. Net zo geindoctrineerd als de rest van de wereld alhoewel dat de laatste jaren steeds beter gaat. ^O^
Feyenoord!
  vrijdag 25 september 2015 @ 13:12:38 #15
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156371527
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 12:35 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Het vergt nogal wat lef, soulsearching, tijd etc om wakker te worden en de wereld te zien voor wat hij is. En de meesten mensen willen gewoon lekker werken, dan naar huis en de avond op de bank. Niet al te veel moeilijk gedoe.
En hoeveel van wat jij op internet hebt gevonden van de "ware wereld" ben je in real life tegen gekomen?

Want er zijn zoveel dingen wat gemeld word wat dan weer haaks op elkaar staat, om maar even een voorbeeld te noemen.
onze aarde is nu al zo'n beetje 20.000 vergaan iedereen is al zo'n beetje 3dubbel vermoord door de overheid en de gene die nog leven zijn crisis acteur, alle bekende overleden artiesten leven nog en de wereld is overspoeld door buitenaardsen.

kort samengevat
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_156371538
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 13:08 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Grappig. Zou niet weten wat voor recht conservatieve complotjes ik je verteld hebt. Maar je "lult wel vaker uit je nek".
Dat is je wel vaker uitgelegd, de hoax roepers bij die schietpartijen van de laatste tijd zijn allemaal terug te leiden tot die conservatief christelijke hoek (want pas op gun control), de anti vaxxers geld hetzelfde voor, de UN complotten (1 wereldreligie e.d.).

Dat jij dat niet inziet zegt wel hoe makkelijk jij te beïnvloeden bent.

quote:
Maar je gaat weer snel voorbij aan je punt dat " ik de wereld niet in ben getrokkeen en de grote wijze stoere Chewie wel en dus veel beter kan oordelen over dingen". _O-
Daar ging ik dus helemaal niet aan voorbij maar als je de wereld gezien zou hebben dan verbaast het me wel dat je je hele wereldbeeld ontleend aan wat die christelijk conservatieve clubjes uit de VS je laten geloven.
  vrijdag 25 september 2015 @ 13:13:34 #17
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156371550
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 13:11 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik heb wel eens het nieuws gekeken maar ik hou er niet van om naar 20 minuten ellende te kijken. Ben ik te gevoelig voor en dat had ik al vanaf dat ik jong was aangezien mijn ouders heel veel moeite hebben gedaan om mij het nieuws te laten kijken. Vonden ze belangrijk. Net zo geindoctrineerd als de rest van de wereld alhoewel dat de laatste jaren steeds beter gaat. ^O^
Maar je weet wel dat het 100% propaganda is ook al heb je nooit een aflevering af gezien?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_156371552
Ik krijg de kriebels van termen als 'wakker worden'.
pi_156371573
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 13:13 schreef Scrummie het volgende:
Ik krijg de kriebels van termen als 'wakker worden'.
Ik ook zeker als het uit die eng christelijk conservatieve hoek komt.

En dan krijg je hier ook nog eens te horen dat je de boodschapper niet moet neerschieten, waarom dat opeens niet meer geld voor de MSM is dan wel een beetje hypocriet.
  vrijdag 25 september 2015 @ 13:28:46 #20
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_156371818
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 12:35 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Het vergt nogal wat lef, soulsearching, tijd etc om wakker te worden en de wereld te zien voor wat hij is. En de meesten mensen willen gewoon lekker werken, dan naar huis en de avond op de bank. Niet al te veel moeilijk gedoe.
Yep het is een inside job ^O^
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 25 september 2015 @ 13:39:33 #21
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_156372026
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 13:12 schreef theguyver het volgende:

[..]

En hoeveel van wat jij op internet hebt gevonden van de "ware wereld" ben je in real life tegen gekomen?

Want er zijn zoveel dingen wat gemeld word wat dan weer haaks op elkaar staat, om maar even een voorbeeld te noemen.
onze aarde is nu al zo'n beetje 20.000 vergaan iedereen is al zo'n beetje 3dubbel vermoord door de overheid en de gene die nog leven zijn crisis acteur, alle bekende overleden artiesten leven nog en de wereld is overspoeld door buitenaardsen.

kort samengevat
Het is meer een mindset. Een combinatie van informatie en gevoel over hoe de wereld werkt.
Feyenoord!
pi_156372070
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 13:39 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Het is meer een mindset. Een combinatie van informatie en gevoel over hoe de wereld werkt.
Geen antwoord op zijn vraag en het probleem is meestal dat er informatie gezocht word bij het gevoel wat iemand heeft, helaas gaat het daar meestal fout want dat zorgt voor oogkleppen zoals het blind zijn voor waar komt de boodschap vandaan.
pi_156372085
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 13:28 schreef Summers het volgende:

[..]

Yep het is een inside job ^O^
Waar doel je nu op?
pi_156372087
Ah. Gevoel. Dus het gevoel van verreweg het grootste percentage van de wereld deugt niet.

Fijn dat we weer verzanden in allerlei algemeenheden en niet controleerbare rotzooi.
  vrijdag 25 september 2015 @ 13:44:36 #25
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_156372134
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 13:13 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat is je wel vaker uitgelegd, de hoax roepers bij die schietpartijen van de laatste tijd zijn allemaal terug te leiden tot die conservatief christelijke hoek (want pas op gun control), de anti vaxxers geld hetzelfde voor, de UN complotten (1 wereldreligie e.d.).

Dat jij dat niet inziet zegt wel hoe makkelijk jij te beïnvloeden bent.

[..]

Daar ging ik dus helemaal niet aan voorbij maar als je de wereld gezien zou hebben dan verbaast het me wel dat je je hele wereldbeeld ontleend aan wat die christelijk conservatieve clubjes uit de VS je laten geloven.
Jij zet me nu op een bepaalde manier weg die echt lachwekkend is aangezien ik me nooit bemoei met die hoax topics. Laat wel zien hoeveel je van mij weet.

En hoe jij anti vax, alle kritiek op de schietincidenten en ook nog eens kritiek op de UN zo onder 1 hoedje wegzet is nog lachwekkender.

Ik zet je maar weer in de negeer-stand want heb al weer te veel tijd verspilt aan je zinloze opmerkingen en beschuldigingen. ^O^
Feyenoord!
  vrijdag 25 september 2015 @ 13:46:58 #26
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_156372193
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 13:42 schreef Scrummie het volgende:
Ah. Gevoel. Dus het gevoel van verreweg het grootste percentage van de wereld deugt niet.

Fijn dat we weer verzanden in allerlei algemeenheden en niet controleerbare rotzooi.
Kan jij hier serieus beweren dat de systemen die wij hebben in deze wereld wel deugen? Want dan ben je er nog erger aan toe dan ik dacht....

Een wereld vol oorlog, armoede, ellende, manipulatie en leugens waarbij mensen bewust naar beneden gedrukt worden en gehouden worden is inderdaad HET voorbeeld van iets wat deugt.... ;)
Feyenoord!
pi_156372195
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 13:44 schreef Japie77 het volgende:

En hoe jij anti vax, alle kritiek op de schietincidenten en ook nog eens kritiek op de UN zo onder 1 hoedje wegzet is nog lachwekkender.
Lezen Japie ik schaar ze niet onder 1 hoedje, ik stel dat die berichten uit 1 bepaalde hoek komen met nogal een duidelijke christelijk conservatieve agenda.

quote:
Ik zet je maar weer in de negeer-stand want heb al weer te veel tijd verspilt aan je zinloze opmerkingen en beschuldigingen. ^O^
ja dat is je standaard reactie als het je weer eens ontbreekt aan inhoud :W
pi_156372255
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 13:46 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Kan jij hier serieus beweren dat de systemen die wij hebben in deze wereld wel deugen? Want dan ben je er nog erger aan toe dan ik dacht....
Ben je ook een hypocriet :') In de vorige reactie mij beschuldigen dat ik je op een bepaalde manier weg zet en dan met zo'n reactie durven te komen.

quote:
Een wereld vol oorlog, armoede, ellende, manipulatie en leugens waarbij mensen bewust naar beneden gedrukt worden en gehouden worden is inderdaad HET voorbeeld van iets wat deugt.... ;)
En jouw gevoel zegt dat dit allemaal gestuurd is natuurlijk en je idioot christelijk conservatieve bronnen ondersteunen je daar graag bij.

Japie doe je oogkleppen eens af, word eens wakker, open je ogen enz enz.
  vrijdag 25 september 2015 @ 13:50:48 #29
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156372290
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 13:46 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Kan jij hier serieus beweren dat de systemen die wij hebben in deze wereld wel deugen? Want dan ben je er nog erger aan toe dan ik dacht....

Een wereld vol oorlog, armoede, ellende, manipulatie en leugens waarbij mensen bewust naar beneden gedrukt worden en gehouden worden is inderdaad HET voorbeeld van iets wat deugt.... ;)
Maar waar komen dan al die vluchtelingen vandaan dan?
Er komt hier in mijn stad een AZC als er geen oorlog honger armoede en ellende in de werled zou zijn, zou er ook totaal geen reden zijn dat mensen er voor op de loop gaan!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_156372575
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 13:46 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Kan jij hier serieus beweren dat de systemen die wij hebben in deze wereld wel deugen? Want dan ben je er nog erger aan toe dan ik dacht....
Waar zeg ik dat? Je leest WEER dingen die er niet staan.

quote:
Een wereld vol oorlog, armoede, ellende, manipulatie en leugens waarbij mensen bewust naar beneden gedrukt worden en gehouden worden is inderdaad HET voorbeeld van iets wat deugt.... ;)
Waar heb je het over :'). Dit is totaal geen reactie op mijn post.
pi_156375102
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 september 2015 13:49 schreef Chewie het volgende:

[..]

En jouw gevoel zegt dat dit allemaal gestuurd is natuurlijk en je idioot christelijk conservatieve bronnen ondersteunen je daar graag bij.
En welke bronnen gebruik jij om anders te bewijzen? NOS? Showniews, rtl boulevard? :')
  zaterdag 26 september 2015 @ 10:21:30 #32
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_156394756
:r = Agenda 2030 mind control truth

the UN Global Goals for Sustainable Development :o Video zit vol met subliminal messages. Inmiddels meer dislikes dan likes, ben dus niet de enige die het zo ziet.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_156396675
Sowieso te weinig views om druk om te maken. Verder zit er geen enkele subliminal message bij, de messages zijn allemaal vrij pontificaal. Die dislikes zijn er waarschijnlijk omdat ze het filmpje cheezy vinden, niet omdat ze jouw paranoïde mening delen.
Conscience do cost.
  zaterdag 26 september 2015 @ 13:18:40 #34
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_156397631
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 12:27 schreef ems. het volgende:
Sowieso te weinig views om druk om te maken. Verder zit er geen enkele subliminal message bij, de messages zijn allemaal vrij pontificaal. Die dislikes zijn er waarschijnlijk omdat ze het filmpje cheezy vinden, niet omdat ze jouw paranoïde mening delen.
Nee hoor deze mensen lezen wel tussen de regels en hebben een oog voor al de sneaky symbols waar ze je stiekem mee bombarderen. Lees de reacties maar eens door. Dat jij het niet ziet en als pontificaal afdoet komt omdat je je ogen in je broekzak hebt zitten :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_156397684
Misschien heb je gelijk. Gelukkig deel ik de overgevoeligheid voor nietszeggende symboliek niet en ben ik niet onder de indruk van het feit dat deze mensen beroemd zijn. Ik vergeet altijd hoe starstruck de conspiracy-wereld is.
Conscience do cost.
pi_156399770
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 10:21 schreef controlaltdelete het volgende:
:r = Agenda 2030 mind control truth

the UN Global Goals for Sustainable Development :o Video zit vol met subliminal messages. Inmiddels meer dislikes dan likes, ben dus niet de enige die het zo ziet.
Inmiddels rond de 350.000 vieuws en meer likes dan dislikes, Maar ik zie een verschil tussen we the people en de UN.
Tuurlijk we the people hebben die goals uiteindelijk, one happy world, wie wil dat nou niet.
Al zijn al die dingen vrij voor interpretatie. Dat de UN daar voor gaat zorgen lijkt me onwaarschijnlijk.
There is only one religion
pi_156403445
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 13:18 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nee hoor deze mensen lezen wel tussen de regels en hebben een oog voor al de sneaky symbols waar ze je stiekem mee bombarderen. Lees de reacties maar eens door. Dat jij het niet ziet en als pontificaal afdoet komt omdat je je ogen in je broekzak hebt zitten :{
precies, zoals dit ook bijv:

''80% of these people are rich living in a mansion driving 4 supercars. Instead of spending it on bs, donate it all to poor people if you really do want to stop global poverty''

heb je misschien een paar voorbeeldjes van die subliminale berichten? want ben te lui om al die YT reacties door te spitten :9
pi_156428412
We hebben allemaal de not-so-horrific foto van Theo van Gogh met mes
in borst gezien.

En hier (met dank aan rgos bij fakeologist)

http://www.moordzaken.com/Uitspraak_Theo_van_Gogh

3. Waardering van het bewijs.

De rechtbank acht wettig en overtuigend bewezen dat verdachte,

ten aanzien van het onder 1. telastegelegde,

op 02 november 2004 in de Linnaeusstraat te Amsterdam opzettelijk en met
voorbedachten rade [slachtoffer] van het leven heeft beroofd, immers
heeft verdachte met dat opzet en na kalm beraad en rustig overleg met
een pistool, merk HS, zeven kogels in de rug en rechterflank en
linkerarm en nek van [slachtoffer] geschoten en met een mes de
halsorganen van [slachtoffer] doorgesneden en met twee messen in de
bovenbuik van [slachtoffer] gestoken, waardoor [slachtoffer] zodanige
verwondingen aan de darmen en nier en lever en milt en longen en
strottenhoofd en slokdarm en bloedvaten heeft opgelopen, dat hij
daaraan, door bloedverlies en weefselschade, is overleden, welk misdrijf
is gepleegd met een terroristisch oogmerk, te weten het oogmerk om de
bevolking of een deel van de bevolking van Nederland ernstige vrees aan
te jagen en de fundamentele politieke en/of constitutionele structuur
van Nederland ernstig te ontwrichten,
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_156428594
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 19:16 schreef Tingo het volgende:
We hebben allemaal de not-so-horrific foto van Theo van Gogh met mes
in borst gezien.

En hier (met dank aan rgos bij fakeologist)

http://www.moordzaken.com/Uitspraak_Theo_van_Gogh

3. Waardering van het bewijs.

De rechtbank acht wettig en overtuigend bewezen dat verdachte,

ten aanzien van het onder 1. telastegelegde,

op 02 november 2004 in de Linnaeusstraat te Amsterdam opzettelijk en met
voorbedachten rade [slachtoffer] van het leven heeft beroofd, immers
heeft verdachte met dat opzet en na kalm beraad en rustig overleg met
een pistool, merk HS, zeven kogels in de rug en rechterflank en
linkerarm en nek van [slachtoffer] geschoten en met een mes de
halsorganen van [slachtoffer] doorgesneden en met twee messen in de
bovenbuik van [slachtoffer] gestoken, waardoor [slachtoffer] zodanige
verwondingen aan de darmen en nier en lever en milt en longen en
strottenhoofd en slokdarm en bloedvaten heeft opgelopen, dat hij
daaraan, door bloedverlies en weefselschade, is overleden, welk misdrijf
is gepleegd met een terroristisch oogmerk, te weten het oogmerk om de
bevolking of een deel van de bevolking van Nederland ernstige vrees aan
te jagen en de fundamentele politieke en/of constitutionele structuur
van Nederland ernstig te ontwrichten,
Wat wil je hiermee zeggen?
  zondag 27 september 2015 @ 19:34:17 #40
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156429053
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 19:21 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wat wil je hiermee zeggen?
Dat inderdaad.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_156429253
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 19:16 schreef Tingo het volgende:
We hebben allemaal de not-so-horrific foto van Theo van Gogh met mes
in borst gezien.

En hier (met dank aan rgos bij fakeologist)

http://www.moordzaken.com/Uitspraak_Theo_van_Gogh

3. Waardering van het bewijs.

De rechtbank acht wettig en overtuigend bewezen dat verdachte,

ten aanzien van het onder 1. telastegelegde,

op 02 november 2004 in de Linnaeusstraat te Amsterdam opzettelijk en met
voorbedachten rade [slachtoffer] van het leven heeft beroofd, immers
heeft verdachte met dat opzet en na kalm beraad en rustig overleg met
een pistool, merk HS, zeven kogels in de rug en rechterflank en
linkerarm en nek van [slachtoffer] geschoten en met een mes de
halsorganen van [slachtoffer] doorgesneden en met twee messen in de
bovenbuik van [slachtoffer] gestoken, waardoor [slachtoffer] zodanige
verwondingen aan de darmen en nier en lever en milt en longen en
strottenhoofd en slokdarm en bloedvaten heeft opgelopen, dat hij
daaraan, door bloedverlies en weefselschade, is overleden, welk misdrijf
is gepleegd met een terroristisch oogmerk, te weten het oogmerk om de
bevolking of een deel van de bevolking van Nederland ernstige vrees aan
te jagen en de fundamentele politieke en/of constitutionele structuur
van Nederland ernstig te ontwrichten,
Als je dat not so horrific vindt ...
  zondag 27 september 2015 @ 22:33:12 #42
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156437734
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 19:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Als je dat not so horrific vindt ...
je zag er niet veel van (gelukkig!). Geen details. Die van Fortuyn was erger qua foto.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_156438025
quote:
14s.gif Op zondag 27 september 2015 22:33 schreef jogy het volgende:

[..]

je zag er niet veel van (gelukkig!). Geen details. Die van Fortuyn was erger qua foto.
Eens.
Waarom weet ik eigenlijk niet maar het was zo aangrijpend. Theo daar zo te zien liggen was voor mij in eerste instantie net alsof het niet echt was. Zomaar op een ochtend in de Linnaeusstraat ligt daar Theo met een mes in zijn buik. Nog steeds voelt het bizar.
  zondag 27 september 2015 @ 23:19:40 #44
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156439183
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 22:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Eens.
Waarom weet ik eigenlijk niet maar het was zo aangrijpend. Theo daar zo te zien liggen was voor mij in eerste instantie net alsof het niet echt was. Zomaar op een ochtend in de Linnaeusstraat ligt daar Theo met een mes in zijn buik. Nog steeds voelt het bizar.
Wat jij met van Gogh had, had ik met Fortuyn destijds. Ik was niet perse een fan van hem (maar vond hem wel tof hoe hij de politiek op zijn kop zette) maar dat kwam toch wel ff binnen fietsen. Misschien ook wel omdat bij Fortuyn mijn conspiracy-brein begon te draaien.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_156441273
Deutschland bittet USA um Ende der Russland-Sanktionen

Die Bundesregierung bekommt ein mulmiges Gefühl: Sie wurde von den Amerikanern in eine doppelte Falle gelockt. Mit den Russland-Sanktionen brachen die Exporte ein, mit dem Abgas-Skandal wird die wichtigste deutsche Branche angegriffen. Doch mehr als ein Hilferuf ist nicht möglich - Deutschland sitzt in der Falle.

Bundeswirtschaftsminister Sigmar Gabriel hat „angeregt“ (so Reuters), dass die Sanktionen gegen Russland aufgehoben werden mögen. Tatsächlich ist diese Anregung eine Bitte an die USA, die nach eigenen Angaben die EU erst dazu zwingen musste, bei den Sanktionen mitzugehen.

Gabriel sagt vordergründig, dass die Mitwirkung Russlands in Syrien nur erbeten werden könne, wenn man die Sanktionen aufhebe: „Jeder wird so klug sein zu wissen, dass man nicht auf der einen Seite Sanktionen dauerhaft aufrechterhalten und auf der anderen Seite darum bitten kann, zusammenzuarbeiten“, sagte Gabriel am Freitag in Berlin. Ein „anderes und besseres Verhältnis“ fange bei einer zweiten Gaspipeline an und ende bei der Aufhebung der Sanktionen gegen Russland. Die EU knüpft ein Ende der Strafmaßnahmen an eine vollständige Umsetzung des Minsker Friedensabkommens, das unter anderem eine Waffenruhe in der Ostukraine vorsieht. Diese wurde von den Rebellen weitgehend eingehalten. Die Regierung in Kiew dagegen versucht alles in ihrer Macht Stehende, die Lage anzuheizen. Gabriel sagte: „Der Konflikt um die Ukraine kann nicht das Verhältnis Deutschlands, Europas und der Vereinigten Staaten zu Russland so stark belasten, dass Russland als Partner in Syrien ausfällt.“

Doch Gabriel kommt spät mit seiner Bitte: Die Russen haben damit begonnen, in Syrien aktiv zu intervenieren und sind offenbar entschlossen, dies auch ohne Konsens mit den USA durchzuziehen – ihren nationalen Interessen folgend.

Gabriels Friedensworte haben mit der Ukraine gar nichts und mit Syrien nur insoweit etwas zu tun, als dass Deutschland völlig plan- und konzeptlos in eine Flüchtlings-Politik gestolpert wird ist, die jetzt eine Wirtschaftskrise am allerwenigsten brauchen kann. Denn eben erst hat die Bundesregierung versprochen, in einer einmaligen Bewährungsprobe Hunderttausende Arbeitsplätze in Deutschland für die Flüchtlinge zu schaffen. Die Auto-Konzerne, allen voran VW, werden auf die Kosten, die durch die Gerichtsverfahren und Strafen entstehen, durch den Abbau von Arbeitsplätzen kompensieren. Das ist die unerbittliche Logik der globalen Konzerne – zumal, wenn sie an der Börse notiert sind.

Und die Zeichen stehen auf Krise – doch nicht nur wegen der Flüchtlinge, sondern wegen der unendlichen Dämlichkeit von Volkswagen, die US-Regulatoren austricksen zu wollen.

In der Bundesregierung herrscht daher große Nervosität: Jeder weiß, dass der Abgasskandal von Volkswagen nachhaltigen wirtschaftlichen Schaden verursacht: Der Informationsdienst Eurointelligence schätzt, dass der Schaden allein für VW bei 100 Milliarden Euro liegen könnte – größer als die Griechenland-Rettung. Die FT, selbst seit kurzem im Eigentum von Japanern, schießt aus allen Rohren. Es besteht Ansteckungsgefahr für die ganze deutsche Auto-Branche.

Die deutsche Auto-Branche ist seit Monaten geschwächt. Mit den Russland-Sanktionen haben die Amerikaner der wichtigsten deutschen Branche einen schweren Schlag versetzt. Die Export-Rückgänge betreffen auch die Automobilzulieferer. Das Herz des deutschen Mittelstandes ist in Gefahr.

Die Bundesregierung hat den Russland-Sanktionen zugestimmt und auf US-Druck ihre Verlängerung mitgetragen. Nun scheint jedoch keine Zeit mehr für politische Erwägungen. Denn der Volkswagen-Skandal zieht immer weitere Kreise – er hat zu einer weltweiten Hysterie gegen die deutsche Auto-Industrie geführt.

Het artikel gaat nog verder , hier de link:
http://deutsche-wirtschaf(...)russland-sanktionen/

Een kat in het nauw .......
Een complot ontrafeld zich
There is only one religion
pi_156454523
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 19:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Als je dat not so horrific vindt ...
Ik vind de omschrijving (coroners report) veel erger (horrific) dan de foto.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_156454624
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 19:07 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik vind de omschrijving (coroners report) veel erger (horrific) dan de foto.
Hoe had het dan omschreven moeten worden?
Ik vind de foto vreselijk. Onwerkelijk en na al die tijd nog schokkend.
pi_156454858
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 19:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hoe had het dan omschreven moeten worden?
Ik vind de foto vreselijk. Onwerkelijk en na al die tijd nog schokkend.
Denk je dat de autopsy report is 'n goede omschrijving van wat er is te zien in de foto?
Ik niet.
De vader van van Gogh was BVD'er. Interessant(vind ik)
Maakt niet uit - twas niet zo'n leuke/aardige gozer,imo.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 28 september 2015 @ 19:24:42 #49
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_156455035
Dat laatste was Mohammed B. met je eens.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_156455136
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 19:19 schreef Tingo het volgende:

[..]

Denk je dat de autopsy report is 'n goede omschrijving van wat er is te zien in de foto?
Ik niet.
De vader van van Gogh was BVD'er. Interessant(vind ik)
Maakt niet uit - twas niet zo'n leuke/aardige gozer,imo.
Dus dan is het toegestaan om iemand om het leven te brengen?
En doel jij op zijn vader of op Theo zelf?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_156455717
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 19:19 schreef Tingo het volgende:

[..]

Denk je dat de autopsy report is 'n goede omschrijving van wat er is te zien in de foto?
Ik niet.
De vader van van Gogh was BVD'er. Interessant(vind ik)
Maakt niet uit - twas niet zo'n leuke/aardige gozer,imo.
Hij had vijanden vanwege oa zijn site De Gezonde Roker. Dat wist hij maar hij wilde niet geloven dat wat hij zei hem de kop zou kosten. Hij verdedigde het vrije woord.
Eigenlijk zijn er veel parallellen met Pim. Beiden waren een luis in de pels.
pi_156455989
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 19:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hij had vijanden vanwege oa zijn site De Gezonde Roker. Dat wist hij maar hij wilde niet geloven dat wat hij zei hem de kop zou kosten. Hij verdedigde het vrije woord.
Eigenlijk zijn er veel parallellen met Pim. Beiden waren een luis in de pels.
Veel mensen hadden een probleem met Theo, omdat ze niet door zijn uiterlijk heen konden kijken, of omdat hij een eigen manier van spreken had.

Als je daar al overheen valt, dan ga je dus voor de cover van het boek, en niet de inhoud.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_156456401
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 19:57 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Veel mensen hadden een probleem met Theo, omdat ze niet door zijn uiterlijk heen konden kijken, of omdat hij een eigen manier van spreken had.

Als je daar al overheen valt, dan ga je dus voor de cover van het boek, en niet de inhoud.
Ja, dat is waar. Hij irriteerde mensen en dat was ook zijn bedoeling. Mensen prikkelen en tot nadenken stemmen. En keihard in zijn oordeel maar ook een zachte lieve man.
pi_156456420
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 19:28 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Dus dan is het toegestaan om iemand om het leven te brengen?
En doel jij op zijn vader of op Theo zelf?
Nee hoor
Beide niet.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_156456518
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 19:34 schreef ems. het volgende:

Dat zei ik ook niet,maar voor sommige mensen dat ben ik wel.

[ Bericht 9% gewijzigd door jogy op 28-09-2015 20:59:11 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_156456840
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 20:15 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat zei ik ook niet,maar voor sommige mensen dat ben ik wel.
Maar wat dreef je nou om die post in een complotten topic te plaatsen? In andere woorden: wat is het complot?
pi_156457406
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 20:24 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Maar wat dreef je nou om die post in een complotten topic te plaatsen? In andere woorden: wat is het complot?
Precies, nu is het een beetje een kijkdoos waar we niks mee kunnen.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  maandag 28 september 2015 @ 20:40:04 #58
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_156457476
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 19:16 schreef Tingo het volgende:
We hebben allemaal de not-so-horrific foto van Theo van Gogh met mes
in borst gezien.

En hier (met dank aan rgos bij fakeologist)

http://www.moordzaken.com/Uitspraak_Theo_van_Gogh

3. Waardering van het bewijs.

De rechtbank acht wettig en overtuigend bewezen dat verdachte,

ten aanzien van het onder 1. telastegelegde,

op 02 november 2004 in de Linnaeusstraat te Amsterdam opzettelijk en met
voorbedachten rade [slachtoffer] van het leven heeft beroofd, immers
heeft verdachte met dat opzet en na kalm beraad en rustig overleg met
een pistool, merk HS, zeven kogels in de rug en rechterflank en
linkerarm en nek van [slachtoffer] geschoten en met een mes de
halsorganen van [slachtoffer] doorgesneden en met twee messen in de
bovenbuik van [slachtoffer] gestoken, waardoor [slachtoffer] zodanige
verwondingen aan de darmen en nier en lever en milt en longen en
strottenhoofd en slokdarm en bloedvaten heeft opgelopen, dat hij
daaraan, door bloedverlies en weefselschade, is overleden, welk misdrijf
is gepleegd met een terroristisch oogmerk, te weten het oogmerk om de
bevolking of een deel van de bevolking van Nederland ernstige vrees aan
te jagen en de fundamentele politieke en/of constitutionele structuur
van Nederland ernstig te ontwrichten,
Is daar dan nooit een BNW topic over geweest destijds? Of de moord op Pim Fortuin?
Genoeg voer voor BNW lijkt me. :Y
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_156457571
quote:
14s.gif Op maandag 28 september 2015 20:40 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Is daar dan nooit een BNW topic over geweest destijds? Of de moord op Pim Fortuin?
Genoeg voer voor BNW lijkt me. :Y
Weet ik niet zeker, maar ik weet wel dat er toen al verhalen waren dat Volkert gestuurd was door bepaalde mensen vanuit de tweede kamer.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  maandag 28 september 2015 @ 20:56:36 #60
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_156458094
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 20:42 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Weet ik niet zeker, maar ik weet wel dat er toen al verhalen waren dat Volkert gestuurd was door bepaalde mensen vanuit de tweede kamer AIVD.
Jup en er was op Pim geschoten vanuit verschillende hoeken. M.a.w. er was nog een schutter aanwezig. Ook het feit dat de politie Volkert al om de hoek stond op te wachten is opvallend. En zo zijn er nog meer opvallende details en dit geldt ook voor de moord op Theo.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  maandag 28 september 2015 @ 21:00:04 #61
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156458205
quote:
14s.gif Op maandag 28 september 2015 20:40 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Is daar dan nooit een BNW topic over geweest destijds? Of de moord op Pim Fortuin?
Genoeg voer voor BNW lijkt me. :Y
Fortuyn heeft wel een paar topics hier hoor, dat ie omgelegd is om zijn uitgesproken mening tegen de JSF onder anderen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 28 september 2015 @ 21:08:52 #62
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_156458515
quote:
14s.gif Op maandag 28 september 2015 21:00 schreef jogy het volgende:

[..]

Fortuyn heeft wel een paar topics hier hoor, dat ie omgelegd is om zijn uitgesproken mening tegen de JSF onder anderen.
Dat is vrij algemeen bekend dacht ik, ik heb even zitten zoeken maar zie niet echt een BNW topic. Maakt verder ook niet uit, het is al lang geleden en heeft niet veel nut meer om daar nog over te discussiëren wat mij betreft. Ik heb er al genoeg over gelezen.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_156459672
quote:
2s.gif Op maandag 28 september 2015 20:56 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Jup en er was op Pim geschoten vanuit verschillende hoeken. M.a.w. er was nog een schutter aanwezig. Ook het feit dat de politie Volkert al om de hoek stond op te wachten is opvallend. En zo zijn er nog meer opvallende details en dit geldt ook voor de moord op Theo.
Deze mevrouw heeft heel goeie vragen over....
https://maudoortwijn.word(...)r-met-theo-van-gogh/

De reacties onder zijn ook interessant.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 28 september 2015 @ 21:46:40 #64
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156459949
quote:
2s.gif Op maandag 28 september 2015 21:08 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Dat is vrij algemeen bekend dacht ik, ik heb even zitten zoeken maar zie niet echt een BNW topic. Maakt verder ook niet uit, het is al lang geleden en heeft niet veel nut meer om daar nog over te discussiëren wat mij betreft. Ik heb er al genoeg over gelezen.
True enough.

Maar toch: BNW / Wel of geen complot omtrent fortuyn? BNW / volkert vd G op loonlijst AIVD? bijvoorbeeld :P. (google site:fok.nl en dan wat je wil hebben, werkt perfect :P )
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 28 september 2015 @ 22:02:35 #65
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_156460498
quote:
14s.gif Op maandag 28 september 2015 21:46 schreef jogy het volgende:

[..]

True enough.

Maar toch: BNW / Wel of geen complot omtrent fortuyn? BNW / volkert vd G op loonlijst AIVD? bijvoorbeeld :P. (google site:fok.nl en dan wat je wil hebben, werkt perfect :P )
Bedankt voor de tip dat ga ik eens proberen, ik gebruik altijd de zoekfunctie van FOK.
Wel opvallend dat die topics niet verder zijn gekomen dan 2 pagina's, behalve deze dan (4 pagina's)
BNW / Boek: Tweede schutter bij moord Fortuyn?
Het lijkt erop dat de gemiddelde Nederlander het idee heeft dat het hier in ons landje ondenkbaar is dat er een ander verhaal/motief achter kan zitten. Want nee, dat gebeurt niet in ons "fatsoenlijke" kikkerlandje. ;(
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_156460864
quote:
14s.gif Op maandag 28 september 2015 22:02 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip dat ga ik eens proberen, ik gebruik altijd de zoekfunctie van FOK.
Wel opvallend dat die topics niet verder zijn gekomen dan 2 pagina's, behalve deze dan (4 pagina's)
BNW / Boek: Tweede schutter bij moord Fortuyn?
Het lijkt erop dat de gemiddelde Nederlander het idee heeft dat het hier in ons landje ondenkbaar is dat er een ander verhaal/motief achter kan zitten. Want nee, dat gebeurt niet in ons "fatsoenlijke" kikkerlandje. ;(
Dat had ik ook voor 'n tijdje. :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_156461006
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 20:24 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Maar wat dreef je nou om die post in een complotten topic te plaatsen? In andere woorden: wat is het complot?
Ik vond 't interessant dat de coroners report niet echt met de fotos klopt.
Ik post niet alleen voor jou,scrummie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Blaadjes op 28-09-2015 22:44:27 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_156461066
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 22:18 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik vond 't interessant dat de coroners report niet echt met de fotos klopt.

Doel je dan op die ene foto met het mes in z'n borst? Of zijn er foto's van autopsie gelekt ofzo?
  maandag 28 september 2015 @ 22:25:23 #69
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_156461239
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 22:14 schreef Tingo het volgende:
Dat had ik ook voor 'n tijdje. :)
Wat had jij ook voor 'n tijdje? :)
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_156461244
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 22:20 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Doel je dan op die ene foto met het mes in z'n borst? Of zijn er foto's van autopsie gelekt ofzo?
Nee,
De omschrijving van z'n wonden zijn niet echt wat er in de foto staat. imo.
Lees dan de link.Tis eenvoudige,nette Nederlands(denk ik)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_156461343
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 22:25 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee,
De omschrijving van z'n wonden zijn niet echt wat er in de foto staat. imo.
Lees dan de link.Tis eenvoudige,nette Nederlands(denk ik)
Dat vroeg ik dus je hebt al geantwoord.
Nou, imo komt de omschrijving voor wat ik kan zien aardig overeen met de foto die overal te zien is op internet, waar hij op de grond ligt met een mes in z'n borst. Of eigenlijk bedoel ik; die omschrijving zou best kunnen kloppen, omdat je gewoon helemaal niets ziet eigenlijk, behalve het mes in z'n borst.
pi_156461406
quote:
5s.gif Op maandag 28 september 2015 22:25 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Wat had jij ook voor 'n tijdje? :)
Vertrouw in onze mooie europese oprechte landen? Weet 't niet precies.Laat maar.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 28 september 2015 @ 22:37:05 #73
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_156461596
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 22:30 schreef Tingo het volgende:

[..]

Vertrouw in onze mooie europese oprechte landen? Weet 't niet precies.Laat maar.
Oké ik begrijp het, ik denk dat we die fase allemaal gehad hebben. Maar je kan je kop niet altijd in het zand blijven steken natuurlijk. Sommige landen zijn misschien wat minder erg, maar misschien is die valse schijn juist wel erger/gevaarlijker.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_156461970
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 22:18 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik vond 't interessant dat de coroners report niet echt met de fotos klopt.
Ik post niet alleen voor jou,scrummie.
Scrummie is de naam en geen baby.

Vanaf nu ga ik veel strakker optreden tegen het kinderachtige namen geven aan elkaar.
Kinderachtig gedoe.
Dit was enkel een mededeling en gaan we niet over in discussie in dit topic.
Ich hock in meinem Bonker
pi_156462594
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 10:21 schreef controlaltdelete het volgende:
:r = Agenda 2030 mind control truth

the UN Global Goals for Sustainable Development :o Video zit vol met subliminal messages. Inmiddels meer dislikes dan likes, ben dus niet de enige die het zo ziet.
Het lezen van de comments doet me wel goed . Het geeft me een beetje hoop voor de mensheid. Wel grappig om te zien dat de openlijk de NWO aankondigen maar vrijwel niemand die het lijkt te interesseren
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_156462785
quote:
14s.gif Op maandag 28 september 2015 22:50 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Scrummie is de naam en geen baby.

Vanaf nu ga ik veel strakker optreden tegen het kinderachtige namen geven aan elkaar.
Kinderachtig gedoe.
Dit was enkel een mededeling en gaan we niet over in discussie in dit topic.
Grapje.Sorry.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_156462910
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 23:12 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Het lezen van de comments doet me wel goed . Het geeft me een beetje hoop voor de mensheid. Wel grappig om te zien dat de openlijk de NWO aankondigen maar vrijwel niemand die het lijkt te interesseren
Zelfde met de World Citizen ? BS.
Wie bereiken 'ze' ?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_156463538
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 23:21 schreef Tingo het volgende:

[..]

Zelfde met de World Citizen ? BS.
Wie bereiken 'ze' ?
Jo sixpack? Die is wel vatbaar voor de vele mooie woorden die gesproken worden in de vid. Tot ze er achter komen wat het werkelijk inhoudt natuurlijk :P
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_156463870
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 23:42 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Jo sixpack? Die is wel vatbaar voor de vele mooie woorden die gesproken worden in de vid. Tot ze er achter komen wat het werkelijk inhoudt natuurlijk :P
Global Citizen is 't. Tis op BBC. Ik was meteen verdacht toen ik de intro 'n astronot aan 't woord had. Tis in Central Park NY dus meestal niddelklasse mensen daar.
Coldplay with pictures of baby polar bears - yuk - fuck this.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 29 september 2015 @ 08:58:26 #80
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_156466904
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 23:12 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Het lezen van de comments doet me wel goed . Het geeft me een beetje hoop voor de mensheid. Wel grappig om te zien dat de openlijk de NWO aankondigen maar vrijwel niemand die het lijkt te interesseren
Hebben ze mooi verpakt, een paar van die (schijnheilige) celebs het woord laten doen wat sneaky symbooltjes tussendoor, gros slikt het als zoete koek. Maar idd, gelukkig niet iedereen :D
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 29 september 2015 @ 09:05:40 #81
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156466974
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 23:12 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Het lezen van de comments doet me wel goed . Het geeft me een beetje hoop voor de mensheid. Wel grappig om te zien dat de openlijk de NWO aankondigen maar vrijwel niemand die het lijkt te interesseren
De interesse is er wel, maar de issue is een beetje het zelfde als in het september topic,
BNW / September 2015 #2 - Als de poep de ventilator raakt?

;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_156467131
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 08:58 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Hebben ze mooi verpakt, een paar van die (schijnheilige) celebs het woord laten doen wat sneaky symbooltjes tussendoor, gros slikt het als zoete koek. Maar idd, gelukkig niet iedereen :D
Je bent nogal beïnvloedbaar door symbolen e.d. merk ik, wat is je angst nu precies?

[edit: hou de huis tuin en keuken psychologie maar achterwege]

[ Bericht 8% gewijzigd door jogy op 29-09-2015 10:09:02 ]
  dinsdag 29 september 2015 @ 09:21:14 #83
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156467155
Ik zag Ai Weiwei voorbijkomen. Held.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 29 september 2015 @ 09:47:51 #84
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_156467537
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 09:19 schreef Chewie het volgende:

[..]

Je bent nogal beïnvloedbaar door symbolen e.d. merk ik, wat is je angst nu precies?

[edit]
Wat betreft de symbolen, als je er eenmaal oog voor hebt zie je haast overal maar als ze op één persoon geen invloed hebben ben ik het wel,

[ Bericht 28% gewijzigd door jogy op 29-09-2015 10:09:49 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 29 september 2015 @ 10:14:58 #85
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156467874
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 09:47 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wat betreft de symbolen, als je er eenmaal oog voor hebt zie je haast overal maar als ze op één persoon geen invloed hebben ben ik het wel,
Klopt, je ziet ze overal..
Tijdje terug gewoon in kleding winkels tig symbolen op foto gezet.

Ik zie het gevolg alleen niet er van!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_156467903
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 09:47 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wat betreft de symbolen, als je er eenmaal oog voor hebt zie je haast overal maar als ze op één persoon geen invloed hebben ben ik het wel,
Ik zie ze ook, ze hebben ook geen invloed op mij. Ik denk op helemaal niemand overigens, behalve 'believers' van symboliek (kan ik daarmee stellen dat ze wel invloed hebben op jou?).
  dinsdag 29 september 2015 @ 10:31:19 #87
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156468129
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 10:16 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik zie ze ook, ze hebben ook geen invloed op mij. Ik denk op helemaal niemand overigens, behalve 'believers' van symboliek (kan ik daarmee stellen dat ze wel invloed hebben op jou?).
Heb zelf een t-shirt met illuminatie symbool er op!

Vond hem gewoon leip, maar ik word er niet anders van hoor!!
Ow en het is niet zo dat het t-shirt duur was dus ze verdienen er geen zak mee of zo, en krijg ook niet het gevel dat andere mensen er anders van worden sinds ik dat t-shirt draag!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 29 september 2015 @ 10:42:05 #88
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156468296
Symboliek binnen de samenzweringswereld is gewoon een gegeven. Het is als vragen waarom zout en peper op een biefstuk door velen als lekkerder wordt gezien.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 29 september 2015 @ 10:43:42 #89
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156468326
Nu moet ik wel zeggen da ik niet echt symboliek terug zie komen in dat betreffende filmpje eerlijk gezegd.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 29 september 2015 @ 10:45:19 #90
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156468357
Het is alleen de vraag welke kracht de symboliek heeft. Imo, buiten op de leden van de betreffende cultus, geen enkele. Esthetisch verantwoord of fraai, of juist niet, maar verder beïnvloedt het niets.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156468365
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 september 2015 10:42 schreef jogy het volgende:
Symboliek binnen de samenzweringswereld is gewoon een gegeven. Het is als vragen waarom zout en peper op een biefstuk door velen als lekkerder wordt gezien.
Klopt, en het is wel interessant ook. Maar ik doe het merendeel af als 'running gags'. Zelfde dat in veel disney films flitsen 'naakt' in schijnen te zitten. Hilarisch. En dat tik ik terwijl ik naast het forum een banner zie van Donald Duck. Dat is verdacht :P
  dinsdag 29 september 2015 @ 10:50:01 #92
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156468444
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 september 2015 10:45 schreef Copycat het volgende:
Het is alleen de vraag welke kracht de symboliek heeft. Imo, buiten op de leden van de betreffende cultus, geen enkele. Esthetisch verantwoord of fraai, of juist niet, maar verder beïnvloedt het niets.
Mja, ik twijfel. Als symboliek niets uitmaakt waarom is het ontwerpen van een logo en het hele branding in de commercie dan zo'n 'big business' ? Ik denk dat symbolen wel 'macht' kunnen hebben eerlijk gezegd. Carl Jung met zijn Archetypes en andere zaken, onderbewustzijn kan beïnvloed worden, associaties opgewekt en ga maar even door.

ik heb in ieder geval inspiratie voor een leuk topic, kijken of ik er iets van kan bakken. Een soort symboliek 101 of zo :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 29 september 2015 @ 10:54:20 #93
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156468529
Ik denk dat die 'big bussines' vooral wordt ingegeven door handige marketing van mystiek. En door invulling.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 29 september 2015 @ 10:58:37 #94
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156468612
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 september 2015 10:54 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat die 'big bussines' vooral wordt ingegeven door handige marketing van mystiek. En door invulling.
Hoe bedoel je dat precies?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_156468643
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 september 2015 10:50 schreef jogy het volgende:

[..]

Mja, ik twijfel. Als symboliek niets uitmaakt waarom is het ontwerpen van een logo en het hele branding in de commercie dan zo'n 'big business' ?
Omdat men nogal graag 'uniek' wil zijn daarin, dus verwerkt men allerlei dingen die de identiteit van een bedrijf weergeven in een logo. Of doel je niet op logo's van grote merken en dergelijke?

Werk zelf bij een communicatiebureau overigens.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2015 11:00:13 ]
  dinsdag 29 september 2015 @ 11:00:01 #96
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
  dinsdag 29 september 2015 @ 11:04:29 #97
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156468764
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 10:59 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Omdat men nogal graag 'uniek' wil zijn daarin, dus verwerkt men allerlei dingen die de identiteit van een bedrijf weergeven in een logo. Of doel je niet op logo's van grote merken en dergelijke?

Werk zelf bij een communicatiebureau overigens.
Ja maar een goede 'branding' is toch ook een groot succes voor een bredrijf, als het niets op zou leveren dan zouden bedrijven hun naam gewoon in verdana op het briefpapier stempelen en klaar. En even via de brainfart gespeeld zou ik ook wel kunnen bedenken dat logo's en huisstijlen een effect hebben die dus vergelijkbaar is met de oude symboliek en het dus dieper gaat dan wat men op het eerste gezicht denkt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 29 september 2015 @ 11:07:55 #98
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_156468849
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 september 2015 10:43 schreef jogy het volgende:
Nu moet ik wel zeggen da ik niet echt symboliek terug zie komen in dat betreffende filmpje eerlijk gezegd.
Het zit er vol mee, de manier hoe de boodschap gebracht wordt de tekst en de vormgeving kleurgebruik etc, one eye symbols, nr 11 is ook een hele goede kan ik me nog herinneren maar dan moet je het slow en frame by frame gaan bekijken en als je het niet ziet zie je het niet en komen ze er goed mee weg Subliminale boodschappen zijn overal, denk aan de reclame hoe ze je onderhuids beïnvloeden, modeketens etc etc dit gebeurt in de politiek zo ook in dit filmpje.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 29 september 2015 @ 11:11:45 #99
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156468953
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 11:07 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Het zit er vol mee, de manier hoe de boodschap gebracht wordt de tekst en de vormgeving kleurgebruik etc, one eye symbols, nr 11 is ook een hele goede kan ik me nog herinneren maar dan moet je het slow en frame by frame gaan bekijken en als je het niet ziet zie je het niet en komen ze er goed mee weg Subliminale boodschappen zijn overal, denk aan de reclame hoe ze je onderhuids beïnvloeden, modeketens etc etc dit gebeurt in de politiek zo ook in dit filmpje.
Er gaat toch wel even iets mis als je het in slowmotion moet afspelen om het op te laten vallen
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 29 september 2015 @ 11:12:05 #100
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156468963
quote:
5s.gif Op dinsdag 29 september 2015 10:58 schreef jogy het volgende:

Hoe bedoel je dat precies?
Er is een aardige groep mensen die weet hebben van deze symboliek en de eraan toegekende krachten. Of ze ze nu serieus nemen of niet. Door daar met je beeldmerk etc. op in te springen voeg je voor de een symbolische kracht toe, of juist -rumour around the brand- satanische krachten. Degenen die het niet serieus nemen, zien eerder de ironische verpakkingsvorm. En ook dat kan aantrekkelijk zijn.

De Jungiaanse archetypen worden trouwens veelvuldig binnen de marketing gebruikt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 29 september 2015 @ 11:13:44 #101
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156468989
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 september 2015 11:12 schreef Copycat het volgende:

[..]

Er is een aardige groep mensen die weet hebben van deze symboliek en de eraan toegekende krachten. Of ze ze nu serieus nemen of niet. Door daar met je beeldmerk etc. op in te springen voeg je voor de een symbolische kracht toe, of juist -rumour around the brand- satanische krachten. Degenen die het niet serieus nemen, zien eerder de ironische verpakkingsvorm. En ook dat kan aantrekkelijk zijn.

De Jungiaanse archetypen worden trouwens veelvuldig binnen de marketing gebruikt.
Ah op die manier! Leuk om te weten, zeker die laatste zin. (Beetje creepy, dat wel :@ )
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 29 september 2015 @ 11:14:52 #102
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_156469015
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 11:11 schreef theguyver het volgende:

[..]

Er gaat toch wel even iets mis als je het in slowmotion moet afspelen om het op te laten vallen
Nee hoor dan snap je het gewoon niet hoe het werkt maar goed, genoeg tijd aan besteed als je het niet ziet of wilt aannemen even goede vrienden geen zin om daar over door te bomen. Ik ga lekker verder met mijn werk. Ik zit een beetje de baas zijn tijd te verdoen met deze nutteloze gesprekjes.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_156469047
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 september 2015 10:54 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat die 'big bussines' vooral wordt ingegeven door handige marketing van mystiek. En door invulling.
maar evengoed door gewoon dom en onhandig gedrag... juist bij grote logge bedrijven (met een lange traiditie en ook bedrijfsinterne 'emoties') kan het bv een ramp zijn hoe met bv een huisstijl omgegaan wordt,

ik heb bv een tijd lang veel werk gedaan voor een behoorlijk groot amerikaans softwareconcern.. het moederbedrijf heeft als huisstijlkleur geel, veel zakelijke activeiten vallen hieronder.

Ongeveer 15 tot misschien 20 jaar terug is ooit een groot consumenten product opgekocht en de kleur daarvan is 'blauw'.
in dat bedrijf heersen nog altijd verschillende bedrijfsculturen tussen 'blauwen' en 'gelen' en in de communicatie moet je erg oppassen met het gebruik van die kleuren.

in een bepaald pilotproject hadden we deels daarom gekozen een fictief testcase-klantbedrijf de naam 'Big Red' te geven..
bij de eerste presentatie liep dat geheel mis, waarop een van de directeuren aangaf dat hun 'codenaam' voor een concurrent 'rood' was en dat we voor deen vervolgpresentatie dat absoluut moesten aanpassen.

Het heeft verder geen echte diepliggende 'betekenis' die kleuren, maar er is een enorme gevoeligheid als je er gebruik van maakt en mensen kunnen er , door een bepaalde culturele achtergrond (in dit geval bedrijfscultuur) enorm sterk en emotioneel-instinctief op reageren.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 29 september 2015 @ 11:17:25 #104
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156469054
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 september 2015 11:13 schreef jogy het volgende:

Ah op die manier! Leuk om te weten, zeker die laatste zin. (Beetje creepy, dat wel :@ )
Wat is daar creepy aan?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 29 september 2015 @ 11:20:05 #105
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156469089
Dit artikel verduidelijkt misschien het gebruik van deze archetypes in marketing:

http://www.lbl.nl/157/
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156469094
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 september 2015 11:04 schreef jogy het volgende:

[..]

Ja maar een goede 'branding' is toch ook een groot succes voor een bredrijf, als het niets op zou leveren dan zouden bedrijven hun naam gewoon in verdana op het briefpapier stempelen en klaar. En even via de brainfart gespeeld zou ik ook wel kunnen bedenken dat logo's en huisstijlen een effect hebben die dus vergelijkbaar is met de oude symboliek en het dus dieper gaat dan wat men op het eerste gezicht denkt.
Dat bedoel ik ook; een identiteit levert wat op; herkenbaarheid, betrokkenheid, etc. Het gaat ook dieper.
  dinsdag 29 september 2015 @ 11:22:12 #107
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156469130
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 11:14 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nee hoor dan snap je het gewoon niet hoe het werkt maar goed, genoeg tijd aan besteed als je het niet ziet of wilt aannemen even goede vrienden geen zin om daar over door te bomen. Ik ga lekker verder met mijn werk. Ik zit een beetje de baas zijn tijd te verdoen met deze nutteloze gesprekjes.
Ik snap het wel redelijk hoe het werkt, kijk bijvoorbeeld naar de film Fightclub, daarin hebben ze een aantal frames ingeplakt die op dezelfde manier werken.
Als het bewust niet opvalt, maar onderbewust wel ( wat mogelijk is) moet het ook nog wel werken natuurlijk.
Ik heb geen idee hoeveel symboliek op de normale TV word uitgezonden ik kijk al jaren geen tv meer.
Mijn vrouw kijkt nog wel tv maar merk niet dat zij ergens door beinvloed word, om een nieuwe CD van madonna te kopen of een speciaal merk kleding of eten.

In andere optiek zie filmpjes die ik gepost heb, viel het mij dit ook geen eens op tenzij ik slowmo ging kijken, ik had niet gelijk de behoefte om met mijn vrouw het bed in te duiken na het zien van de lion king ( die behoefte heb ik altijd wel )
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 29 september 2015 @ 11:22:32 #108
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_156469137
Een aardige link ter vermaak:
http://www.cracked.com/ph(...)ia-uses-to-fool-you/

Ik blijf fan van Cracked :@ :7
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 29 september 2015 @ 11:22:36 #109
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156469138
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 september 2015 11:04 schreef jogy het volgende:

Ja maar een goede 'branding' is toch ook een groot succes voor een bredrijf, als het niets op zou leveren dan zouden bedrijven hun naam gewoon in verdana op het briefpapier stempelen en klaar. En even via de brainfart gespeeld zou ik ook wel kunnen bedenken dat logo's en huisstijlen een effect hebben die dus vergelijkbaar is met de oude symboliek en het dus dieper gaat dan wat men op het eerste gezicht denkt.
Uiteraard zitten er diepere gedachtes achter een logo. De lotusbloem van UPC, bijvoorbeeld. Maar vaak rijkt dat besef ervan niet veel verder dan de marketingafdeling van het bedrijf en het creërende bureau. Voor de rest is het vooral een mooi plaatje, met kleuren die aanspreken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 29 september 2015 @ 11:23:19 #110
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156469147
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 september 2015 11:17 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat is daar creepy aan?
Dat er dus handig gebruikt gemaakt kan worden op het onderbewustzijn door symboliek. Ik ga er in ieder geval niet van uit dat mensen in de marketingwereld er veelvuldig gebruik van maken als het geen effect heeft. En als het daar (blijkbaar) effect heeft dan hebben de 'oersymbolen' (Kruis, pyramide etc) dus al veel langer een effect. Welk effect? Geen idee want de mensheid leeft al zo lang met die symbolen dat er geen vergelijking is. [/brainfart]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 29 september 2015 @ 11:23:59 #111
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156469159
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 september 2015 11:23 schreef jogy het volgende:
Dat er dus handig gebruikt gemaakt kan worden op het onderbewustzijn door symboliek. Ik ga er in ieder geval niet van uit dat mensen in de marketingwereld er veelvuldig gebruik van maken als het geen effect heeft. En als het daar (blijkbaar) effect heeft dan hebben de 'oersymbolen' (Kruis, pyramide etc) dus al veel langer een effect. Welk effect? Geen idee want de mensheid leeft al zo lang met die symbolen dat het niet te vergelijken is. [/brainfart]
Ik denk dat je het stuk even moet lezen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 29 september 2015 @ 11:26:07 #112
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156469205
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 september 2015 11:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik denk dat je het stuk even moet lezen.
Ah die post heb ik nog gemist :).

Beetje een summier stukje overigens.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 29 september 2015 @ 11:27:10 #113
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156469236
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 september 2015 11:26 schreef jogy het volgende:

Ah die post heb ik nog gemist :).

Beetje een summier stukje overigens.
Korte inleiding.
Er zijn boeken vol over geschreven (ook door mijn beste vriendin) en er is heel veel online over te vinden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156469620
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 09:47 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wat betreft de symbolen, als je er eenmaal oog voor hebt zie je haast overal maar als ze op één persoon geen invloed hebben ben ik het wel,
nou ja het is wel duidelijk dat ze op jou juist wel invloed hebben, jij begint er steevast over en gebruikt ze om bepaalde theorieën te onderbouwen.

Mag Jogy wel stellen dat ik de "huis tuin en keuken psychologie" achterwege mag laten maar dat is in dit geval een totaal onzinnige opmerking. Het is gewoon opvallend hoe er door aanhanger van de complot theorieën gedweept word met dit soort christelijk conservatieve opvattingen (ook al zeggen ze daar niet bij te horen)
pi_156469673
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 11:47 schreef Chewie het volgende:

[..]

nou ja het is wel duidelijk dat ze op jou juist wel invloed hebben, jij begint er steevast over en gebruikt ze om bepaalde theorieën te onderbouwen.

Mag Jogy wel stellen dat ik de "huis tuin en keuken psychologie" achterwege mag laten maar dat is in dit geval een totaal onzinnige opmerking. Het is gewoon opvallend hoe er door aanhanger van de complot theorieën gedweept word met dit soort christelijk conservatieve opvattingen (ook al zeggen ze daar niet bij te horen)
Ik ben het helemaal met je eens, het gaat om hetzelfde issue als het hele 'angst aanpraten' gedoe. Maar, laten we het tóch maar achterwege laten, iedereen ziet het toch wel, hoeven we niet te benadrukken meer. Zou hetzelfde zijn als dat we bij elke post van jogy gaan vertellen dat hij mod is. Dat weet iedereen ook inmiddels wel ;)
  dinsdag 29 september 2015 @ 12:05:24 #116
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156469926
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 11:47 schreef Chewie het volgende:

[..]

nou ja het is wel duidelijk dat ze op jou juist wel invloed hebben, jij begint er steevast over en gebruikt ze om bepaalde theorieën te onderbouwen.

Mag Jogy wel stellen dat ik de "huis tuin en keuken psychologie" achterwege mag laten maar dat is in dit geval een totaal onzinnige opmerking. Het is gewoon opvallend hoe er door aanhanger van de complot theorieën gedweept word met dit soort christelijk conservatieve opvattingen (ook al zeggen ze daar niet bij te horen)
Het begint gewoon een dooddoener te worden. Dit is BNW en geen R&P. Ik zie die 'angst zaaien' posts nu al weken voorbij komen en het voegt verder niets meer toe. Er zijn nu eenmaal extreem weinig positieve samenzweringen behalve Sinterklaas (en zelfs daar valt nog wat over te zeggen tegenwoordig). Of blijf je ook in een hardloopreeks verkondigen dat je er knieblessures van kan krijgen?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 29 september 2015 @ 12:34:51 #117
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_156470367
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 11:47 schreef Chewie het volgende:

[..]

nou ja het is wel duidelijk dat ze op jou juist wel invloed hebben, jij begint er steevast over en gebruikt ze om bepaalde theorieën te onderbouwen.

Mag Jogy wel stellen dat ik de "huis tuin en keuken psychologie" achterwege mag laten maar dat is in dit geval een totaal onzinnige opmerking. Het is gewoon opvallend hoe er door aanhanger van de complot theorieën gedweept word met dit soort christelijk conservatieve opvattingen (ook al zeggen ze daar niet bij te horen)
Het heeft helemaal niets met Christelijken conservatieve motieven of opvattingen te maken. Hou die dooddoener toch eens voor je, het slaat helemaal nergens op.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_156470465
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 12:34 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Het heeft helemaal niets met Christelijken conservatieve motieven of opvattingen te maken. Hou die dooddoener toch eens voor je, het slaat helemaal nergens op.
Degene die in Disney films e.d. die symboliek zien hebben alles met conservatief christelijk te maken., dat blijkt ook elke keer als je de bron bekijkt.

Helaas geld dat voor praktisch elk complot wat hier voorbij komt, van de illuminatie tot vaccins. Bijzonder dat je zo blind daar voor bent maar de msm wel op 1 hoop gooit.

Waarom minder kritisch op nieuws uit die hoek? Zou je niet even kritisch moeten zijn op al het nieuws wat je tot je neemt?
pi_156470495
Christelijk is het inderdaad niet. De angst voor symbolen is veel meer iets persoonlijks.
Conscience do cost.
  dinsdag 29 september 2015 @ 12:50:14 #120
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_156470684
Gast ik heb geen angst voor die symbolen. Ik loop nog hetzelfde rond in het leven als een jaar of wat geleden. Ik maak me zorgen over de wereld en al die ellende dat is wat anders dan bang zijn. En dan nog: angst is een menselijke emotie net als blij zijn, ook niets mis mee. Verder wat is er mis met christenen? Is dat iets vies ofzo mag niet in 2015? Eerlijk gezegd heb ik liever met ze te maken dan met van die coma'tjes.Ik heb niks op ze tegen, ook niet ander gelovigen, Moslim, Jood of wat dan ook. Het is het georganiseerde geloof zoals kerken en sektes wat problemen veroorzaakt
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 29 september 2015 @ 13:03:01 #121
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156470940
Iemand Tom Hanks al ingeschakeld?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_156470963
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 12:50 schreef controlaltdelete het volgende:
Gast ik heb geen angst voor die symbolen.
Angst wellicht niet maar je laat je er zeker door beïnvloeden, anders plaats je die reacties erover niet.

quote:
Verder wat is er mis met christenen? Is dat iets vies ofzo mag niet in 2015? Eerlijk gezegd heb ik liever met ze te maken dan met van die coma'tjes.Ik heb niks op ze tegen, ook niet ander gelovigen, Moslim, Jood of wat dan ook. Het is het georganiseerde geloof zoals kerken en sektes wat problemen veroorzaakt
Ik zeg ook niet dat er met alle christenen wat mis is (behalve dan het geloof in een almachtig opperwezen), ik stel dat verreweg de meeste complot theorieën die hier aan bod komen hun oorsprong hebben in de (Amerikaans) christelijk conservatieve hoek die er nogal een aparte agenda op na houd. Je zou het haast een complot noemen.
pi_156471114
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 19:57 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Veel mensen hadden een probleem met Theo, omdat ze niet door zijn uiterlijk heen konden kijken, of omdat hij een eigen manier van spreken had.

Als je daar al overheen valt, dan ga je dus voor de cover van het boek, en niet de inhoud.
Dan misschien had íe redenen om z'n eigen dood te faken.
Voor sommige mensen in gevaarlijke situaties is dat de enige weg/manier.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_156471149
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 19:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hij had vijanden vanwege oa zijn site De Gezonde Roker. Dat wist hij maar hij wilde niet geloven dat wat hij zei hem de kop zou kosten. Hij verdedigde het vrije woord.
Eigenlijk zijn er veel parallellen met Pim. Beiden waren een luis in de pels.
Of z'n eigen vrije woord - en de vrijheid om mensen te 'irriteren' ?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_156471225
Designer labels om social status te hebben?
Iedereen weet dat je heb zoveel betaald voor je shitty,lelijke designer jas of zo.
Tis ook gratis reclame voor de fckheads in de fashion industry.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_156471235
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 13:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dan misschien had íe redenen om z'n eigen dood te faken.
Voor sommige mensen in gevaarlijke situaties is dat de enige weg/manier.
Voor geen enkel persoon is dat de enige weg/manier.

[ Bericht 31% gewijzigd door jogy op 29-09-2015 13:45:40 ]
Conscience do cost.
  dinsdag 29 september 2015 @ 13:20:12 #127
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156471254
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 13:18 schreef Tingo het volgende:
Designer labels om social status te hebben?
Iedereen weet dat je heb zoveel betaald voor je shitty,lelijke designer jas of zo.
Tis ook gratis reclame voor de fckheads in de fashion industry.
Wat maakt de kift je weer aantrekkelijk.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156471438
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 13:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dan misschien had íe redenen om z'n eigen dood te faken.
Voor sommige mensen in gevaarlijke situaties is dat de enige weg/manier.
Dat geloof je toch zelf niet?
  dinsdag 29 september 2015 @ 13:32:46 #129
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156471456
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 13:04 schreef Chewie het volgende:Ik zeg ook niet dat er met alle christenen wat mis is (behalve dan het geloof in een almachtig opperwezen), ik stel dat verreweg de meeste complot theorieën die hier aan bod komen hun oorsprong hebben in de (Amerikaans) christelijk conservatieve hoek die er nogal een aparte agenda op na houd. Je zou het haast een complot noemen.
Het is meer zo dat het wederzijdse raakvlakken heeft en dat men zich wel laat beïnvloeden door hun religieuze opvoeding dan dat het (hoofdzakelijk) uit die hoek komt. Nu heb je wel een punt (wat mij betreft) met de homo/transseksuele samenzweringen trouwens maar aanslagen en symboliek bijvoorbeeld en zelfs vaccinaties hebben zeker niet de oorsprong in de streng christelijke hoek. Wat vaccinaties betreft is het meer een 'gelukkige samenwerking' tussen 'traditionele samenzweringstheoristen' en de zwarte kousen samenzweringstheoristen. Wat symboliek betreft is het zo dat wil je er in geloven dat je ook bijna standaard wat dieper zit in het spirituele aspect van de samenzweringen, al heeft in mijn ervaring het 'geloof' dan meer een ietsistische inslag heeft dan een strikt religieuze want de kerk, het vaticaan en de georganiseerde religies in het algemeen worden als één van de grote 'vijanden' gezien door velen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_156471814
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 08:58 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Hebben ze mooi verpakt, een paar van die (schijnheilige) celebs het woord laten doen wat sneaky symbooltjes tussendoor, gros slikt het als zoete koek. Maar idd, gelukkig niet iedereen :D
Hej als Matt Damon en J Lo het promoten dan moet het wel waar zijn . De kudde gelooft die twee eerder dan een gerespecteerde objectieve wetenschapper

Zag weinig symboliek in het filmpje buiten de one eye misschien moet ik hem maar nog eens bekijken :P
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_156471933
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 september 2015 13:50 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Hej als Matt Damon en J Lo het promoten dan moet het wel waar zijn . De kudde gelooft die twee eerder dan een gerespecteerde objectieve wetenschapper

Zag weinig symboliek in het filmpje buiten de one eye misschien moet ik hem maar nog eens bekijken :P
Wie bedoel je met de 'kudde'? Kuddes Amerikanen? Nederlanders? De wereld?

Want ik kan je beloven; je overschat het echt heel erg. Ik ken echt niemand, en ik ken best veel mensen, ook Amerikanen, die zich ook maar 1 seconde druk maakt over J Lo of Matt Damon, behalve dan dat ze het een goeie acteur vinden, of een fijne zangeres (even los wat jij of ik er van vind).
  dinsdag 29 september 2015 @ 13:57:18 #132
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156471950
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 13:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dan misschien had íe redenen om z'n eigen dood te faken.
Dan had ie niet zo lang blijven liggen midden op een fietspad waar iedereen bij kon, lijkt me zomaar.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 29 september 2015 @ 13:58:50 #133
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156471980
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 13:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dan misschien had íe redenen om z'n eigen dood te faken.
Voor sommige mensen in gevaarlijke situaties is dat de enige weg/manier.
Voorstander van het vrije woord zichzelf de mond snoeren?
Klinkt niet echt logsich en al helemaal niet Theo, plus waar moet hij rondhangen nu?
Het is namelijk een persoon die wel bekend is om zijn uiterlijk en gedrag!
een sigaretten dealer zou hem gelijk herkennen!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_156472158
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 september 2015 13:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat maakt de kift je weer aantrekkelijk.
Er zijn genoeg bewerkte,manipuleerd beelden in de scammy fashion industrie.
Moeillijk om 'n echte foto te vinden.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 29 september 2015 @ 14:13:18 #135
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_156472228
Achteraf bekeken vond ik TvG maar een lompe vent die onder die noemer mensen beledigde, dit heeft helemaal niks met het vrije woord te maken. Die zoon van hem is al net zo'n hoog van de toren-blazende gast net als pa.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_156472261
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 11:47 schreef Chewie het volgende:

[..]

nou ja het is wel duidelijk dat ze op jou juist wel invloed hebben, jij begint er steevast over en gebruikt ze om bepaalde theorieën te onderbouwen.

Mag Jogy wel stellen dat ik de "huis tuin en keuken psychologie" achterwege mag laten maar dat is in dit geval een totaal onzinnige opmerking. Het is gewoon opvallend hoe er door aanhanger van de complot theorieën gedweept word met dit soort christelijk conservatieve opvattingen (ook al zeggen ze daar niet bij te horen)
Het doet er niet toe wat de boedist , moslim , christen of atheïst ervan vind . . Een veel betere vraag is; waarom is het belangrijk voor hun om deze symboliek aan het grote publiek te tonen ?

Als het geen effect heeft. Waarom blijven ze dan zo lang mee doorgaan ?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 29 september 2015 @ 14:16:57 #137
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156472304
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 14:13 schreef controlaltdelete het volgende:
Achteraf bekeken vond ik TvG maar een lompe vent die onder die noemer mensen beledigde, dit heeft helemaal niks met het vrije woord te maken. Die zoon van hem is al net zo'n hoog van de toren-blazende gast net als pa.
Het heeft alles met het vrije woord te maken, hij was lomp, politiek zo incorrect mogelijk en een lul maar hij droeg het met verve en het is zonde dat hij dood is (of ergens op een eiland zit die steeds drukker wordt.)
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 29 september 2015 @ 14:17:11 #138
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156472313
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 14:09 schreef Tingo het volgende:

[..]

Er zijn genoeg bewerkte,manipuleerd beelden in de scammy fashion industrie.
Moeillijk om 'n echte foto te vinden.
Er zijn zat getuigen die hem daar hebben zien liggen, bedoel het was midden in hartje stad gebeurd iedereen die daar had gelopen op dat tijdstip had dit kunnen zien.
Dat niet alleen hij heeft er nog een hele tijd gelegen ik geloof zelfs een halve dag, dus als je er heen gelopen was had je hem kunnen zien liggen!!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_156472346
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 14:14 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Een veel betere vraag is; waarom is het belangrijk voor hun om deze symboliek aan het grote publiek te tonen ?
Maar het grote publiek ziet het niet eens en gaat gewoon verder met hun normale leven.
pi_156472359
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 13:18 schreef Tingo het volgende:
Designer labels om social status te hebben?
Iedereen weet dat je heb zoveel betaald voor je shitty,lelijke designer jas of zo.
Tis ook gratis reclame voor de fckheads in de fashion industry.
Kan dit echt niet plaatsen, wat is je gedachte hierachter? Of wil je even lekker spugen op de fashion industry? :P
Nait Soezn Moar Broezn
pi_156472375
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 september 2015 10:50 schreef jogy het volgende:

[..]

ik heb in ieder geval inspiratie voor een leuk topic, kijken of ik er iets van kan bakken. Een soort symboliek 101 of zo :).
Gewoon doen !

Eentje over de muziek industrie zou ik ook wel leuk vinden . Er is heel veel nieuw martiaal wat besproken kan worden . Maar het is aan jou of je daarmee iets wil doen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_156472393
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 september 2015 14:20 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Gewoon doen !

Eentje over de muziek industrie zou ik ook wel leuk vinden . Er is heel veel nieuw martiaal wat besproken kan worden . Maar het is aan jou of je daarmee iets wil doen
Muziek heeft al een vrij groot topic hier dacht ik.

Even googlen.

BNW / Boodschappen in de hedendaagse muziek, films etc. #2

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2015 14:23:21 ]
pi_156472429
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 14:14 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Het doet er niet toe wat de boedist , moslim , christen of atheïst ervan vind . . Een veel betere vraag is; waarom is het belangrijk voor hun om deze symboliek aan het grote publiek te tonen ?

Als het geen effect heeft. Waarom blijven ze dan zo lang mee doorgaan ?
Het is ook niet altijd zo dat die symboliek er is maar dat deze wel gezien word, niet door het grote publiek maar vooral door mensen die al snel ergens een complot in zien.

Beetje vergelijkbaar met muziek achterste voren draaien, het is maar wat je wil zien of horen.
pi_156472436
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 14:13 schreef controlaltdelete het volgende:
Achteraf bekeken vond ik TvG maar een lompe vent die onder die noemer mensen beledigde, dit heeft helemaal niks met het vrije woord te maken. Die zoon van hem is al net zo'n hoog van de toren-blazende gast net als pa.
:')
Theo was oprecht en open en als er iemand is die het vrije woord gestalte gaf was hij het. Toegegeven, hij was lomp.
  dinsdag 29 september 2015 @ 14:26:26 #145
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_156472508
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 september 2015 14:16 schreef jogy het volgende:

[..]

Het heeft alles met het vrije woord te maken, hij was lomp, politiek zo incorrect mogelijk en een lul maar hij droeg het met verve en het is zonde dat hij dood is (of ergens op een eiland zit die steeds drukker wordt.)
Als de manier van uitdrukken zoals Theo deed (mensen geitenneuker noemen dat soort dingen) door de beugel kan want dat is het vrije woord, dan snap ik niet waarom mensen op dit forum zo snel op hun tenen zijn getrapt bij het minste wat een beetje naar sneren ruikt. Dat vrije woord bestaat dan niet op Fok of vergis ik me?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_156472531
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 14:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

:')
Theo was oprecht en open en als er iemand is die het vrije woord gestalte gaf was hij het. Toegegeven, hij was lomp.
Hij had ook zeker respect voor zijn gasten in "een prettig gesprek" en ook vaak gasten die complotdenkers aan zouden moeten spreken.

Zeggen dat die alleen maar mensen beledigde geeft eigenlijk alleen maar aan dat je TvG niet kent.
pi_156472551
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 14:21 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Muziek heeft al een vrij groot topic hier dacht ik.

Even googlen.
Die was er ook

Het kan nooit kwaad om de esoterische kennis wat op te schroeven. Het is in de laatste jaren dusdanig geupdrade dat ik vandaag de dag het nauwelijks kan volgen.

In de tussentijd zijn er zoveel nieuwe vids bijgekomen die hier nooit besproken zijn . Vandaag de dag gaat het veel verder dan een driehoekje hier, een oogje daar en wat zwart/witte tegels
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_156472567
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 14:26 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Als de manier van uitdrukken zoals Theo deed (mensen geitenneuker noemen dat soort dingen) door de beugel kan want dat is het vrije woord, dan snap ik niet waarom mensen op dit forum zo snel op hun tenen zijn getrapt bij het minste wat een beetje naar sneren ruikt. Dat vrije woord bestaat dan niet op Fok of vergis ik me?
Je snapt toch wel dat er een verschil is tussen iemand geiteneuker noemen en een beroepsgroep voor massamoordenaars e.d. uitmaken?
pi_156472574
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 14:26 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Als de manier van uitdrukken zoals Theo deed (mensen geitenneuker noemen dat soort dingen) door de beugel kan want dat is het vrije woord, dan snap ik niet waarom mensen op dit forum zo snel op hun tenen zijn getrapt bij het minste wat een beetje naar sneren ruikt. Dat vrije woord bestaat dan niet op Fok of vergis ik me?
Beetje raar dat jij zo spreekt over Theo, gezien de schreeuw filmpjes en sneren filmpjes waar jij meestal mee aan komt.
Die schreeuwen en vloeken nog meer dan Theo deed.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_156472583
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 14:28 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Die was er ook

Het kan nooit kwaad om de esoterische kennis wat op te schroeven. Het is in de laatste jaren dusdanig geupdrade dat ik vandaag de dag het nauwelijks kan volgen.

In de tussentijd zijn er zoveel nieuwe vids bijgekomen die hier nooit besproken zijn . Vandaag de dag gaat het veel verder dan een driehoekje hier, een oogje daar en wat zwart/witte tegels
Linkje staat in geëditte post, lijkt me voldoende om het daar te bespreken toch? :)
pi_156472589
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 14:27 schreef Chewie het volgende:

[..]

Hij had ook zeker respect voor zijn gasten in "een prettig gesprek" en ook vaak gasten die complotdenkers aan zouden moeten spreken.

Zeggen dat die alleen maar mensen beledigde geeft eigenlijk alleen maar aan dat je TvG niet kent.
Idd. Er was zoveel meer. Hij was in feite een lief mens. Gek op zijn kind.
pi_156472592
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 14:26 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Als de manier van uitdrukken zoals Theo deed (mensen geitenneuker noemen dat soort dingen) door de beugel kan want dat is het vrije woord, dan snap ik niet waarom mensen op dit forum zo snel op hun tenen zijn getrapt bij het minste wat een beetje naar sneren ruikt. Dat vrije woord bestaat dan niet op Fok of vergis ik me?
Ik voel me ineens de Theo van BNW.
pi_156472619
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 14:26 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Als de manier van uitdrukken zoals Theo deed (mensen geitenneuker noemen dat soort dingen) door de beugel kan want dat is het vrije woord, dan snap ik niet waarom mensen op dit forum zo snel op hun tenen zijn getrapt bij het minste wat een beetje naar sneren ruikt. Dat vrije woord bestaat dan niet op Fok of vergis ik me?
Van Theo vond je het verkeerd dat hij sneerde maar je pleit ervoor dat dat hier wel mag? Beetje tegenstrijdig cad.
  dinsdag 29 september 2015 @ 14:31:24 #154
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156472624
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 14:26 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Als de manier van uitdrukken zoals Theo deed (mensen geitenneuker noemen dat soort dingen) door de beugel kan want dat is het vrije woord, dan snap ik niet waarom mensen op dit forum zo snel op hun tenen zijn getrapt bij het minste wat een beetje naar sneren ruikt. Dat vrije woord bestaat dan niet op Fok of vergis ik me?
Theo boeit me geen reet hoor, ik had weinig met ie knakker.

Zelfde als Hans Teeuwen, eerlijk gezegd is zijn populariteit hem naar zijn hoofd gestegen, zijn eerste shows bijvoorbeeld waren wel leuk, daarna kwam het over van "alles wat ik doe is toch wel leuk" en nu groot voorstander vrije woord, ik vind het alleen erg lomp en geen hol aan!


Moet je bedenken dat je vermoord zou kunnen worden omdat gene wat jij hier neer zet..
Omdat jij anders denkt en doet!
8)7
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_156472634
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 14:30 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik voel me ineens de Theo van BNW.
:D _O-
pi_156472652
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 14:31 schreef theguyver het volgende:

[..]

Theo boeit me geen reet hoor, ik had weinig met ie knakker.

Zelfde als Hans Teeuwen, eerlijk gezegd is zijn populariteit hem naar zijn hoofd gestegen, zijn eerste shows bijvoorbeeld waren wel leuk, daarna kwam het over van "alles wat ik doe is toch wel leuk"

Moet je bedenken dat je vermoord zou kunnen worden omdat gene wat jij hier neer zet..
Omdat jij anders denkt en doet!
8)7
Ik vind Hans Teeuwen dapper.
  dinsdag 29 september 2015 @ 14:33:13 #157
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156472669
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 14:30 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik voel me ineens de Theo van BNW.
:D

Vanaf nu heet je gewoon Theo de betaalde BNW snol!!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_156472691
Sowieso een beetje vreemde vergelijking. Theo stelde destijds een maatschappelijk probleem aan de kaak. Het ging er niet zozeer om wat hij zei, maar dat hij het kon zeggen zonder dat de spraakpolitie aanwezig was om hem daarin te beperken.

Dat is natuurlijk heel wat anders dan wat rage en emoties van een BNW'ers die er niet tegen kunnen dat mensen een andere mening hebben.
Conscience do cost.
  dinsdag 29 september 2015 @ 14:34:41 #159
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_156472710
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 14:28 schreef Chewie het volgende:

[..]

Je snapt toch wel dat er een verschil is tussen iemand geiteneuker noemen en een beroepsgroep voor massamoordenaars e.d. uitmaken?
Over wie heb je het Biek ofzo? TvG duidde daar een bevolkingsgroep mee aan trouwens maar wat is het verschil dan, vertel me dat maar eens. Ik vind het een beetje hypocriet van jullie om die man de hemel in te prijzen want het vrije woord staat zo hoog in het vaandel opeens, terwijl hier op het forum om het minste of geringste moord en brand wordt geroepen als iemand eens ff een sneertje of een opmerkinkje doet.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 29 september 2015 @ 14:36:10 #160
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156472758
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 14:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik vind Hans Teeuwen dapper.
Dapper JA, dat wel hij heeft totaal geen blad voor de mond, Ik vond het alleen weinig humor meer hebben zijn laatste shows had geen inhoud! het was gewoon een uur dom gelul en was geen reet aan, doe mij maar zijn eerste shows :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 29 september 2015 @ 14:36:18 #161
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_156472762
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 14:31 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Van Theo vond je het verkeerd dat hij sneerde maar je pleit ervoor dat dat hier wel mag? Beetje tegenstrijdig cad.
Nee dan lees je niet goed. Maar laat maar, ik moet weer even aan het werk. Barst weer van de chemtrails vandaag trouwens all day long.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_156472769
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 14:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik vind Hans Teeuwen dapper.
Ik ook,

Ik denk dat guyv Hans Teeuwen verkeerd ziet door de media (No Tingo).
Teeuwen is een intelligent man die weet hoe hij dingen kan brengen bij het volk zodat ze het onthouden.

Over zijn shows, hij had al eerder willen stoppen, mensen wilde nog een show dus poepte hij er één uit onder drang.
Net als met muziekanten zijn meestal je eerste albums mooi, totdat je onder druk een album moet uitbrengen.

Hans Teeuwen bij de vrouwen van halal _O_
'Soms is een belediging een waarheid die je niet wil horen'
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_156472794
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 14:34 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Over wie heb je het Biek ofzo? TvG duidde daar een bevolkingsgroep mee aan trouwens maar wat is het verschil dan, vertel me dat maar eens. Ik vind het een beetje hypocriet van jullie om die man de hemel in te prijzen want het vrije woord staat zo hoog in het vaandel opeens, terwijl hier op het forum om het minste of geringste moord en brand wordt geroepen als iemand eens ff een sneertje of een opmerkinkje doet.
nvm
pi_156472805
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 14:36 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nee dan lees je niet goed. Maar laat maar, ik moet weer even aan het werk. Barst weer van de chemtrails vandaag trouwens all day long.
Ja klopt hier ook. Heel veel contrails .
  dinsdag 29 september 2015 @ 14:38:35 #165
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156472808
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 14:14 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Het doet er niet toe wat de boedist , moslim , christen of atheïst ervan vind . . Een veel betere vraag is; waarom is het belangrijk voor hun om deze symboliek aan het grote publiek te tonen ?

Als het geen effect heeft. Waarom blijven ze dan zo lang mee doorgaan ?
Als het een organisatie is die zijn oorsprong in de oudheid heeft heb je hoe dan ook een redelijke kans dat het nu geritualiseerd is? Of als de mensheid een beetje pech heeft kan het zijn dat het gebruik/observeren van een symbool dat symbool 'kracht' geeft en zijn het dus symbolen van overheersing.

Of ze vinden het gewoon koeltoer.

Dat het een effect heeft lijkt me nogal evident gezien alle boeken, sites artikelen, films en series die over symboliek gaan. En dan niet alleen de samenzweringskant.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_156472990
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 september 2015 14:38 schreef jogy het volgende:

[..]

Als het een organisatie is die zijn oorsprong in de oudheid heeft heb je hoe dan ook een redelijke kans dat het nu geritualiseerd is? Of als de mensheid een beetje pech heeft kan het zijn dat het gebruik/observeren van een symbool dat symbool 'kracht' geeft en zijn het dus symbolen van overheersing.

Of ze vinden het gewoon koeltoer.

Dat het een effect heeft lijkt me nogal evident gezien alle boeken, sites artikelen, films en series die over symboliek gaan. En dan niet alleen de samenzweringskant.
Dan is dit een video vol symboliek.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb alleen het idee dat de platen labels weten wat hot en taboe is, en daar handig op in spelen door nog meer naamsbekendheid te creëren.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  dinsdag 29 september 2015 @ 14:48:05 #167
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156473000
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 14:36 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ik ook,

Ik denk dat guyv Hans Teeuwen verkeerd ziet door de media (No Tingo).
Teeuwen is een intelligent man die weet hoe hij dingen kan brengen bij het volk zodat ze het onthouden.

Over zijn shows, hij had al eerder willen stoppen, mensen wilde nog een show dus poepte hij er één uit onder drang.
Net als met muziekanten zijn meestal je eerste albums mooi, totdat je onder druk een album moet uitbrengen.

Hans Teeuwen bij de vrouwen van halal _O_
'Soms is een belediging een waarheid die je niet wil horen'
nee hoor en meisjes van halal vond ik dan weer sterk!
Hard en Zielig ,Met een Breierdeck,Trui vond ik goed. maar werd minder ( vind ik de verhaaltjes en de liedjes)
Maar wat er na kwam heb ik niet om kunnen lachen, Misschien ben ik wel humor loos!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 29 september 2015 @ 14:59:31 #168
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156473249
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 14:47 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Dan is dit een video vol symboliek.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb alleen het idee dat de platen labels weten wat hot en taboe is, en daar handig op in spelen door nog meer naamsbekendheid te creëren.
Populaire muziek zit aan de voorgrond van alle symboliek inderdaad. Soms lijkt de opkomst en ondergang van een artiest wel een beetje op een offer-ritueel van jaren. ( ja ja, South park B-). )
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_156473256
Hans Teeuwen vind ik 1 van de meest verschrikkelijke mensen uit Nederland :P
  dinsdag 29 september 2015 @ 15:04:52 #170
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156473369
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 14:26 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Als de manier van uitdrukken zoals Theo deed (mensen geitenneuker noemen dat soort dingen) door de beugel kan want dat is het vrije woord, dan snap ik niet waarom mensen op dit forum zo snel op hun tenen zijn getrapt bij het minste wat een beetje naar sneren ruikt. Dat vrije woord bestaat dan niet op Fok of vergis ik me?
Persoonlijk vind ik dat alles gezegd moet kunnen worden zonder dat men op stelten gaat maar het feit dat de stelten relatief snel uit de kast worden gehaald zorgt ervoor dat iedereen dan maar bijna met Alstublieft en Dank u wel moet praten.

Wat je wil en wat is zijn bijna altijd twee verschillende zaken.

Dus ik vond Theo van Gogh een tof karakter, jammer dat ie dood is maar ben wel blij dat zijn persoonlijkheid relatief zeldzaam is.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_156473371
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 september 2015 14:59 schreef jogy het volgende:

[..]

Populaire muziek zit aan de voorgrond van alle symboliek inderdaad. Soms lijkt de opkomst en ondergang van een artiest wel een beetje op een offer-ritueel van jaren. ( ja ja, South park B-). )
Was een goede aflevering ja, met een flinke vinger naar het volk die achter alles aan loopt.

[satire] Maar zou wel mooi zijn, een aantal artiesten even de dood in jagen zodat we weer rustig kunnen leven in vrede en genoeg eten hebben. [/satire]
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_156473395
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:04 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Was een goede aflevering ja, met een flinke vinger naar het volk die achter alles aan loopt.

Maar zou wel mooi zijn, een aantal artiesten even de dood in jagen zodat we weer rustig kunnen leven in vrede en genoeg eten hebben.
Laten we beginnen met Iggy Azalea.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_156473428
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:06 schreef Divje het volgende:

[..]

Laten we beginnen met Iggy Azalea.
Justin Bieber, Nicki Minaj, Miley Cyrus ect ect...
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_156473447
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:07 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Justin Bieber, Nicki Minaj, Miley Cyrus ect ect...
:Y de lijst is te lang om hier neer te gooien.. ;)

*luistert op dit moment wel iggy :@ *
Nait Soezn Moar Broezn
pi_156473517
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:08 schreef Divje het volgende:

[..]

:Y de lijst is te lang om hier neer te gooien.. ;)

*luistert op dit moment wel iggy :@ *
:|W
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  dinsdag 29 september 2015 @ 15:11:21 #176
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156473527
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:06 schreef Divje het volgende:

[..]

Laten we beginnen met Iggy Azalea.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_156473546
quote:
Ik bedoel maar :D en die personen die schommel noemt zijn ook niet vies van een beetje symboliek.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_156473618
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 september 2015 14:38 schreef jogy het volgende:

[..]

Als het een organisatie is die zijn oorsprong in de oudheid heeft heb je hoe dan ook een redelijke kans dat het nu geritualiseerd is? Of als de mensheid een beetje pech heeft kan het zijn dat het gebruik/observeren van een symbool dat symbool 'kracht' geeft en zijn het dus symbolen van overheersing.

Of ze vinden het gewoon koeltoer.

Dat het een effect heeft lijkt me nogal evident gezien alle boeken, sites artikelen, films en series die over symboliek gaan. En dan niet alleen de samenzweringskant.
Een mooie beschrijving kwam ooit van Jan de Sutter als ik het juist heb, hij gaf aan dat riten tot doel hebben om een dieper begrip te krijgen van de betekenis achter de symboliek.
Wat mij betreft is het sinterklaasfeest een prachtig voorbeeld, een jaarlijkse rite die wortelt in de oudheid.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  dinsdag 29 september 2015 @ 15:20:31 #179
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_156473766
Krijg een beetje het idee dat inplaats van schapen er hier meer koeien rondhangen, alles wordt hergekauwd tot het oneindige.
There is only one religion
pi_156473775
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 september 2015 14:38 schreef jogy het volgende:

[..]

Als het een organisatie is die zijn oorsprong in de oudheid heeft heb je hoe dan ook een redelijke kans dat het nu geritualiseerd is? Of als de mensheid een beetje pech heeft kan het zijn dat het gebruik/observeren van een symbool dat symbool 'kracht' geeft en zijn het dus symbolen van overheersing.

Of ze vinden het gewoon koeltoer.

Dat het een effect heeft lijkt me nogal evident gezien alle boeken, sites artikelen, films en series die over symboliek gaan. En dan niet alleen de samenzweringskant.
Merk wel aan mijzelf dat ik er vrijwel immuun voor ben geworden ondanks dat ik maar al te goed bekend ben met de esoterische kant van het verhaal en de agenda die ze pushen

Welke doel het heeft is lastig aan te kaarten. Sinds een symbool meerdere 'lagen' heeft . Dus ook open is voor meerdere interpretaties

Maar dat het een doel heeft dat staat vast . Wat het doel is daar kan je heerlijk op los speculeren :P
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 29 september 2015 @ 15:26:18 #181
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156473893
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 14:59 schreef Scrummie het volgende:
Hans Teeuwen vind ik 1 van de meest verschrikkelijke mensen uit Nederland :P
Hij was leuk, nu is hij doorgesnoven irritant.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 29 september 2015 @ 15:31:47 #182
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156474003
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:26 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hij was leuk, nu is hij doorgesnoven irritant.
Oh gelukkig ik ben niet de enige :D
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_156474185
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 14:47 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Dan is dit een video vol symboliek.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb alleen het idee dat de platen labels weten wat hot en taboe is, en daar handig op in spelen door nog meer naamsbekendheid te creëren.
De bewustwording van de symboliek is een vrij recent fenomeen. Iets van de laatste 10 a 15 jaar tops . .Echter het gebruik van deze esoterische afbeeldingen gaat veel verder terug. Ook toen niemand wist wat het nou inhield werd het massaal gebruikt door verschillende artiesten

Zie bv the beatels

Het argument dat het om marketing zou gaan valt daarmee ook snel in het water

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_156474268
Wat is de symboliek in die foto?
pi_156474314
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:39 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

De bewustwording van de symboliek is een vrij recent fenomeen. Iets van de laatste 10 a 15 jaar tops . .Echter het gebruik van deze esoterische afbeeldingen gaat veel verder terug. Ook toen niemand wist wat het nou inhield werd het massaal gebruikt door verschillende artiesten

Zie bv the beatels

Het argument dat het om marketing zou gaan valt daarmee ook snel in het water

[ afbeelding ]
Is niets nieuws voor mij wat je hier nu schrijft.

'Het argument dat het om marketing zou gaan valt daarmee ook snel in het water '
Dat is als je het bekijkt zoals jij het doet ja.
Dus dat argument gaat niet op Ali.
Dus omdat de beatles in hun periode bepaalde zaken na streefden zoals het vingertje (6) en duivelsteken, is het dus ook van toepassing op alles en iedereen die dat nu doen?

Het is de laatste jaren gewoon erg populair geworden onder een meerderheid, en niet alleen in vage topics op het web.

En daar spelen ze gretig op in.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  dinsdag 29 september 2015 @ 15:50:31 #186
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156474427
Artiesten komen er altijd wel mee weg wat mij betreft, ze gooien het op artistieke vrijheid of whatever en er is geen objectief sterk argument dat het niet zo is.

Bij (politieke) leiders vind ik het meestal al een stuk verdachter eerlijk gezegd. Al zit daar wel een zooi rotzooi tussen die gewoon gefotoshopt is bijvoorbeeld.

Maar toch, ik krijg altijd een beetje jeuk van onderstaande onzin.



Is het nou echt gewoon een automatisme en iets wat normaal en onschuldig is of is het een soort semi-onopvallende manier om te laten weten dat ze 'bij de club' horen oid. een soort 'eerbetoon' dingetje? Dan niet perse voor de duivel (dus terug in je mand) maar voor een genootschap? Zo ja, welke?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 29 september 2015 @ 15:53:55 #187
66825 Reya
Fier Wallon
pi_156474487
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:50 schreef jogy het volgende:
Artiesten komen er altijd wel mee weg wat mij betreft, ze gooien het op artistieke vrijheid of whatever en er is geen objectief sterk argument dat het niet zo is.

Bij (politieke) leiders vind ik het meestal al een stuk verdachter eerlijk gezegd. Al zit daar wel een zooi rotzooi tussen die gewoon gefotoshopt is bijvoorbeeld.

Maar toch, ik krijg altijd een beetje jeuk van onderstaande onzin.

[ afbeelding ]

Is het nou echt gewoon een automatisme en iets wat normaal en onschuldig is of is het een soort semi-onopvallende manier om te laten weten dat ze 'bij de club' horen oid. een soort 'eerbetoon' dingetje? Dan niet perse voor de duivel (dus terug in je mand) maar voor een genootschap? Zo ja, welke?
Dat is vooral populair doen en aansluting zoeken bij een jong publiek, zou ik zeggen.
pi_156474528
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:50 schreef jogy het volgende:
Artiesten komen er altijd wel mee weg wat mij betreft, ze gooien het op artistieke vrijheid of whatever en er is geen objectief sterk argument dat het niet zo is.

Bij (politieke) leiders vind ik het meestal al een stuk verdachter eerlijk gezegd. Al zit daar wel een zooi rotzooi tussen die gewoon gefotoshopt is bijvoorbeeld.

Maar toch, ik krijg altijd een beetje jeuk van onderstaande onzin.

[ afbeelding ]

Is het nou echt gewoon een automatisme en iets wat normaal en onschuldig is of is het een soort semi-onopvallende manier om te laten weten dat ze 'bij de club' horen oid. een soort 'eerbetoon' dingetje? Dan niet perse voor de duivel (dus terug in je mand) maar voor een genootschap? Zo ja, welke?
Nu ga ik even het weer op toeval gooien; maar zou het ook niet kunnen zijn dat iemand in het publiek dat gebaar maakt, en Obama denkt "laat ik maar ook zo achterlijk doen".

Wat Reya zegt dus ;(

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2015 15:56:25 ]
  dinsdag 29 september 2015 @ 15:59:36 #189
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156474610
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:53 schreef Reya het volgende:

[..]

Dat is vooral populair doen en aansluting zoeken bij een jong publiek, zou ik zeggen.
Meh, dan zijn er een miljoen andere dingen die ze kunnen doen, of is de 'rock' doelgroep zo groot in de VS? dan eerder een 'automatisme' dan aansluiting zoeken bij jongeren. Maar het blijft gek, zo'n bewust en specifiek gebaar.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 29 september 2015 @ 16:03:41 #190
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156474704

Rock on!
Het is maar net welke associatie je er bij wil zien.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156474706
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:59 schreef jogy het volgende:

[..]

Meh, dan zijn er een miljoen andere dingen die ze kunnen doen, of is de 'rock' doelgroep zo groot in de VS? dan eerder een 'automatisme' dan aansluiting zoeken bij jongeren. Maar het blijft gek, zo'n bewust en specifiek gebaar.
Ik gooi het op onwetendheid, het lijkt op het rock logo, maar je hoeft maar even een vinger verkeerd te doen en het heeft met satanisme te maken.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_156474729
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:59 schreef jogy het volgende:

[..]

Meh, dan zijn er een miljoen andere dingen die ze kunnen doen, of is de 'rock' doelgroep zo groot in de VS? dan eerder een 'automatisme' dan aansluiting zoeken bij jongeren. Maar het blijft gek, zo'n bewust en specifiek gebaar.
Ik vind het vooral verbazingwekkend dat ik dat symbool altijd tegen kwam bij rockbandjes waar ik kwam kijken, en tegenwoordig zie ik half pinkpop het doen bij allerlei artiesten. Het is dus, geloof ik, meer een algemeen fenomeen. Ofzo.
pi_156474769
Oh, ik dacht dat dat satan gebeuren hetzelfde was als het rock gebeuren :'). Daar zit dus verschil tussen.. oke.
pi_156474784
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 16:04 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik vind het vooral verbazingwekkend dat ik dat symbool altijd tegen kwam bij rockbandjes waar ik kwam kijken, en tegenwoordig zie ik half pinkpop het doen bij allerlei artiesten. Het is dus, geloof ik, meer een algemeen fenomeen. Ofzo.
:Y
Heb het ook gezien bij Tomorrowland, Mysteryland en al die festivals.
Vooral het overdreven zwaaien met beide armen terwijl ze dat gebaar maken. En dan de tong uit de mond en je hoofd wild heen en weer gooien.

Nu doet het publiek op festivals meestal gewoon na wat 1 of andere artiest/DJ doet, word weinig over nagedacht wat voor symboliek ze uitstralen.

Tjah. _O-
Nait Soezn Moar Broezn
pi_156474852
Volgens mij zijn dit de verschillen



En hier voor de lulz
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  dinsdag 29 september 2015 @ 16:18:44 #196
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156475034
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 16:04 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik vind het vooral verbazingwekkend dat ik dat symbool altijd tegen kwam bij rockbandjes waar ik kwam kijken, en tegenwoordig zie ik half pinkpop het doen bij allerlei artiesten. Het is dus, geloof ik, meer een algemeen fenomeen. Ofzo.
Ik zat ook ff te googlen naar de 'pre rock' historie van het symbool want volgens mij is die gewoon gekaapt/overgenomen en heeft het geen drol met satan te maken maar je raadt het al, als je googled op sign of the horns valt half reli-internet over je heen. Maar ik zoek gestaag door, waarschijnlijk is het ook niet 'sign of the horns' maar iets anders.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 29 september 2015 @ 16:25:54 #197
66825 Reya
Fier Wallon
pi_156475191
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 september 2015 16:18 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik zat ook ff te googlen naar de 'pre rock' historie van het symbool want volgens mij is die gewoon gekaapt/overgenomen en heeft het geen drol met satan te maken maar je raadt het al, als je googled op sign of the horns valt half reli-internet over je heen. Maar ik zoek gestaag door, waarschijnlijk is het ook niet 'sign of the horns' maar iets anders.
Zoek eens op "I'm a muslim".
  dinsdag 29 september 2015 @ 16:30:59 #198
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156475292
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 september 2015 16:03 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Rock on!
Het is maar net welke associatie je er bij wil zien.
In theorie wil ik het bij Obama nog best geloven dat dit een insteek zou kunnen zijn want het is nou eenmaal een media-savvy persoon en doet wel vaker (ingestudeerd) spontaan. Maar hij is niet bepaald de eerste of bij lange na niet de enige. Het water wordt troebel door de associatie met het rock symbool, het wordt (wat mij betreft) troebel door de hard-core religieuze kant die het associeert met Heil Satan maar gewoon een 'leukje voor de massa', dat dan ook weer niet. Het symbool is daar te 'beladen' voor bij te veel mensen die stemrecht hebben zeg maar.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 29 september 2015 @ 16:32:47 #199
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156475339
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 16:09 schreef schommelstoel het volgende:
Volgens mij zijn dit de verschillen

[ afbeelding ]

En hier voor de lulz
[ afbeelding ]
Ik merk dus dat mijn leerlingen satan met een vinger te weinig verafgoden!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 29 september 2015 @ 16:34:21 #200
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156475373
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 september 2015 16:25 schreef Reya het volgende:

[..]

Zoek eens op "I'm a muslim".
wijsvingertje omhoog! Die kwam ik ook al tegen ja :').

Maar bij wijsvingertje omhoog heb ik dat dus weer totaal niet, juist omdat het een makkelijk gebaar is die je onbewust kan doen.

Het gaat me niet perse om de eventuele betekenis bij elk handgebaar maar het gebaar van de hoorn is 'uit de toon' van de rest.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_156476449
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:44 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Is niets nieuws voor mij wat je hier nu schrijft.

'Het argument dat het om marketing zou gaan valt daarmee ook snel in het water '
Dat is als je het bekijkt zoals jij het doet ja.
Dus dat argument gaat niet op Ali.
Dus omdat de beatles in hun periode bepaalde zaken na streefden zoals het vingertje (6) en duivelsteken, is het dus ook van toepassing op alles en iedereen die dat nu doen?

Het is de laatste jaren gewoon erg populair geworden onder een meerderheid, en niet alleen in vage topics op het web.

En daar spelen ze gretig op in.
Is het niet zo dat de meeste mensen het idee van 'satanisme' meteen zullen weren . En daarom krampachtig zoeken naar alternatieve verklaringen als toeval en marketing?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_156476994
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 17:25 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Is het niet zo dat de meeste mensen het idee van 'satanisme' meteen zullen weren . En daarom krampachtig zoeken naar alternatieve verklaringen als toeval en marketing?
Voor iemand die niet gelooft, en dus geen emotie bij iets als satanisme heeft, kan ik je vertellen; nee, ik zoek niet naar alternatieve verklaringen. Ik zoek wel de meest rationele verklaring.
  dinsdag 29 september 2015 @ 20:01:52 #203
406876 Schurkenstaat
as van het kwaad
pi_156479910
Huidige Volkswagen problemen: NSA. Hierna BMW, Mercedes. NSA is erop uit alle omvangrijke Duitse industriëen te vernietigen. Dit is exact waar NSA voor opgericht is: economische spionage en sabotage. De grootste maffiapraktijken ter wereld. Waarom geen topic in BNW? Of zie ik het over het hoofd?
pi_156480263
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 20:01 schreef Schurkenstaat het volgende:
Huidige Volkswagen problemen: NSA. Hierna BMW, Mercedes. NSA is erop uit alle omvangrijke Duitse industriëen te vernietigen. Dit is exact waar NSA voor opgericht is: economische spionage en sabotage. De grootste maffiapraktijken ter wereld. Waarom geen topic in BNW? Of zie ik het over het hoofd?
Zijn er bronnen om je claims te ondersteunen?
  dinsdag 29 september 2015 @ 20:38:00 #205
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156480970
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 20:01 schreef Schurkenstaat het volgende:
Huidige Volkswagen problemen: NSA. Hierna BMW, Mercedes. NSA is erop uit alle omvangrijke Duitse industriëen te vernietigen. Dit is exact waar NSA voor opgericht is: economische spionage en sabotage. De grootste maffiapraktijken ter wereld. Waarom geen topic in BNW? Of zie ik het over het hoofd?
leef je uit, het is nog niet bij mij bekend ;)
althans de financiele problemen van VW wel maar de rest niet :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_156482514
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 september 2015 13:57 schreef jogy het volgende:

[..]

Dan had ie niet zo lang blijven liggen midden op een fietspad waar iedereen bij kon, lijkt me zomaar.
Politie buro was maar 200m verderop.
Kunnen ze een van deze waarschijnlijk horen:
14 sec demonstratie:

Best wel knap als je kan zo'n ding goed schieten terwijl je ben aan 't fietsen.
Is ook knap als je kan opstaan en rennen naar de andere kant van 't straat met 5 kogels in je,dan nog 2 of 3 krijgen,dan twee messen in je borst, hals gesneden en helemaal geen bloed te zien.Heel erg knap.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 29 september 2015 @ 21:24:57 #207
406876 Schurkenstaat
as van het kwaad
pi_156482610
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2015 20:13 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Zijn er bronnen om je claims te ondersteunen?
Ik ben de bron. Voldoende in dit geval.
  dinsdag 29 september 2015 @ 21:28:29 #208
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156482730
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 21:22 schreef Tingo het volgende:

[..]

Politie buro was maar 200m verderop.
Kunnen ze een van deze waarschijnlijk horen:
14 sec demonstratie:

Best wel knap als je kan zo'n ding goed schieten terwijl je ben aan 't fietsen.
Is ook knap als je kan opstaan en rennen naar de andere kant van 't straat met 5 kogels in je,dan nog 2 of 3 krijgen,dan twee messen in je borst, hals gesneden en helemaal geen bloed te zien.Heel erg knap.
paar feiten voor je op een rijtje

1. het lichaam heeft er een paar uur gelegen ( iedereen kon het zien als je er heen ging)
2. er zijn 2 omstanders geraakt
3.. dader leeft nog en heeft bekend ( het liefst wou hij overhoop geknald worden door politie)
4. heel veel getuigen ( het gebeurde gewoon op straat in een drukke wijk)
5. schieten en fietsen is niet zo moeilijk (Mongolen konden zelfs pijl en boog schieten vanaf een paard en een doel raken op tientale meters afstand) tenzij je niet kan fietsen ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_156483573
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 21:24 schreef Schurkenstaat het volgende:

[..]

Ik ben de bron. Voldoende in dit geval.
Zeg dan niets :').
pi_156483896
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 21:28 schreef theguyver het volgende:

[..]

paar feiten voor je op een rijtje

1. het lichaam heeft er een paar uur gelegen ( iedereen kon het zien als je er heen ging)
2. er zijn 2 omstanders geraakt
3.. dader leeft nog en heeft bekend ( het liefst wou hij overhoop geknald worden door politie)
4. heel veel getuigen ( het gebeurde gewoon op straat in een drukke wijk)
5. schieten en fietsen is niet zo moeilijk (Mongolen konden zelfs pijl en boog schieten vanaf een paard en een doel raken op tientale meters afstand) tenzij je niet kan fietsen ;)
Waarschijnlijk heb ik al meer als jij gelezen.
Don't bleeping patronise me.
Heb je de link gelezen?
Als jij denkt dat er niks vreemd is met deze zaak - fijn voor je.

[ Bericht 0% gewijzigd door jogy op 29-09-2015 22:10:47 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 29 september 2015 @ 22:03:17 #211
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_156484024
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_156484094
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 22:00 schreef Tingo het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heb ik al meer als jij gelezen.
Don't bleeping patronise me.
Heb je de link gelezen?
Als jij denkt dat er niks vreemd is met deze zaak - fijn voor je.
Waarschijnlijk niet.

Als jij denkt dat er iets vreemd is aan deze zaak - fijn voor je.

[ Bericht 0% gewijzigd door jogy op 29-09-2015 22:11:16 ]
  dinsdag 29 september 2015 @ 22:05:37 #213
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_156484107
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 22:00 schreef Tingo het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heb ik al meer als jij gelezen.
Heb je de link gelezen?
Als jij denkt dat er niks vreemd is met deze zaak - fijn voor je.
Onze vriend Martin Vrijland heeft een tijd terug ook een goed artikel geschreven over de moord op Theo van Gogh. ^O^

http://www.martinvrijland(...)-nooit-gesteld-zijn/
http://www.martinvrijland(...)-van-list-en-bedrog/
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  dinsdag 29 september 2015 @ 22:10:59 #214
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156484325
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 22:00 schreef Tingo het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heb ik al meer als jij gelezen.
-Onnodig gescheld-
heb je de link gelezen?
Als jij denkt dat er niks vreemd is met deze zaak - fijn voor je.
Prima dat je meer hebt gelezen, en ja heb de link ook gelezen.
Ik wijs je alleen op een paar belangrijke feiten!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_156484457
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 september 2015 22:05 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Onze vriend Martin Vrijland heeft een tijd terug ook een goed artikel geschreven over de moord op Theo van Gogh. ^O^

http://www.martinvrijland(...)-nooit-gesteld-zijn/
http://www.martinvrijland(...)-van-list-en-bedrog/
Martin Vrijland staat zo'n beetje gelijk aan de meest knettergestoorde conspiracy theorist die er hier in NL rondloopt. Ik lees graag dingen, en keur zeker geen alternatieve media af, maar alles wat van die idioot af komt neem ik bij voorbaat niet serieus, al zou hij een artikel schrijven dat ik de beste van de wereld ben (want dan heeft ie, uiteraard, gelijk).
  dinsdag 29 september 2015 @ 22:17:50 #216
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156484607
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 20:01 schreef Schurkenstaat het volgende:
Huidige Volkswagen problemen: NSA. Hierna BMW, Mercedes. NSA is erop uit alle omvangrijke Duitse industriëen te vernietigen. Dit is exact waar NSA voor opgericht is: economische spionage en sabotage. De grootste maffiapraktijken ter wereld. Waarom geen topic in BNW? Of zie ik het over het hoofd?
De VS is maar al te blij dat ze dit ontdekt hebben ja. Maar ik denk niet dat de NSA er achter hoeft te zitten, kan wel want volgens mij kunnen ze veel meer meekijken dan we nu al denken maar het kan ook een oud medewerker zijn die het niet eens was met de praktijken. Ze hebben de Fifa ook goed te pakken genomen toen het hun goed uit kwam en dit doet de autoindustrie van de VS geen pijn.

Maar feit blijft dat de volkswagen groep hoofdzakelijk zelf verantwoordelijk is voor dit debacle door te knoeien met de software.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 29 september 2015 @ 22:20:18 #217
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_156484682
Martin Vrijland schrijft prima artikelen. Eén van de betere journalisten van Nederland. ^O^
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_156484716
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 september 2015 22:20 schreef Izzy73 het volgende:
Martin Vrijland schrijft prima artikelen. Eén van de betere journalisten van Nederland. ^O^
Dat mag jij vinden :). (en ik mag dáár ook weer wat van vinden :D).
  dinsdag 29 september 2015 @ 22:22:14 #219
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156484770
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 22:21 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat mag jij vinden :). (en ik mag dáár ook weer wat van vinden :D).
Zal die vast wel in zijn vrije tijd doen, want ik heb nog geen een goeie gevonden ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 29 september 2015 @ 22:28:41 #220
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156485093
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 september 2015 22:20 schreef Izzy73 het volgende:
Martin Vrijland schrijft prima artikelen. Eén van de betere journalisten van Nederland. ^O^
Hij kan in ieder geval goed schrijven en eerlijk gezegd vond ik zijn theo van gogh artikel best interessant.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_156485628
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 september 2015 22:20 schreef Izzy73 het volgende:
Martin Vrijland schrijft prima artikelen. Eén van de betere journalisten van Nederland. ^O^
Ik vind van ook.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 29 september 2015 @ 23:33:55 #222
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156487546
quote:
Bedankt trouwens!
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 30 september 2015 @ 06:42:54 #223
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_156490729
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 september 2015 22:20 schreef Izzy73 het volgende:
Martin Vrijland schrijft prima artikelen. Eén van de betere journalisten van Nederland. ^O^
Inderdaad, jammer dat hij vrijwel de enige is in zijn soort.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 30 september 2015 @ 09:21:26 #224
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_156491924
The Big Cheese has spoken:


Om nog maar eens aan te geven hoe random patronen kunnen ontstaan.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 30 september 2015 @ 10:55:44 #225
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156493654
quote:
11s.gif Op woensdag 30 september 2015 09:21 schreef SicSicSics het volgende:
The Big Cheese has spoken:
[ afbeelding ]

Om nog maar eens aan te geven hoe random patronen kunnen ontstaan.
:o illuminatie :D
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 30 september 2015 @ 11:46:28 #226
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_156494637
quote:
De bewustwording van de symboliek is een vrij recent fenomeen. Iets van de laatste 10 a 15 jaar tops . .Echter het gebruik van deze esoterische afbeeldingen gaat veel verder terug. Ook toen niemand wist wat het nou inhield werd het massaal gebruikt door verschillende artiesten

Zie bv the beatels
Lennon was een Crowley volger zolas vele indie tijd (Bowie ,Plant enz )
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_156494824
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 11:46 schreef DeMolay het volgende:

[..]

Lennon was een Crowley volger zolas vele indie tijd (Bowie ,Plant enz )
Is 't niet Jimmy Page die 't grootste Crowley verzameling ter wereld heeft?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 30 september 2015 @ 12:09:54 #228
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_156494989
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 11:57 schreef Tingo het volgende:

[..]

Is 't niet Jimmy Page die 't grootste Crowley verzameling ter wereld heeft?
Stairway to heaven schijnt een satanisch liedje te zijn, de tekst en al helemaal als je plaat backwards zou draaien dacht ik. Ik kan het nummer eerlijk gezegd niet meer horen sowieso heb ik weinig met Led Zzzzz.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 30 september 2015 @ 12:16:23 #229
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156495108
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 12:09 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Stairway to heaven schijnt een satanisch liedje te zijn, de tekst en al helemaal als je plaat backwards zou draaien dacht ik. Ik kan het nummer eerlijk gezegd niet meer horen sowieso heb ik weinig met Led Zzzzz.
Dat zijn wel de klassiekertjes!

Deze vind ik ook geweldig :@.


Ik kan het niet echt serieus nemen maar ik vind ze wel leuk.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 30 september 2015 @ 12:20:43 #230
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_156495179
quote:
Is 't niet Jimmy Page die 't grootste Crowley verzameling ter wereld heeft?
yup meen dat hij zelfs een oud huis van hem heeft gekocht

hebbus , Boleskine House bij loch ness

mooie link voor de Bowie fans , dan begrijp je zijn teksten weer wat beter :)

http://www.parareligion.ch/bowie.htm

[ Bericht 23% gewijzigd door DeMolay op 30-09-2015 12:39:46 ]
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_156495333
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 11:46 schreef DeMolay het volgende:

[..]

Lennon was een Crowley volger zolas vele indie tijd (Bowie ,Plant enz )
Eldermans ook.
https://www.google.nl/url(...)K1qXTyA--gldjOeAorYA
pi_156496548
quote:
11s.gif Op woensdag 30 september 2015 09:21 schreef SicSicSics het volgende:
The Big Cheese has spoken:
[ afbeelding ]


Goeie bron! _O-
(en dan klagen over mijn bronnen :( )
There is only one religion
  woensdag 30 september 2015 @ 14:25:53 #233
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156497357
quote:
11s.gif Op woensdag 30 september 2015 09:21 schreef SicSicSics het volgende:
The Big Cheese has spoken:
[ afbeelding ]

Om nog maar eens aan te geven hoe random patronen kunnen ontstaan.
Alleen jammer dat het niet random is, als je kijkt naar het achterliggende plakje zie je dat daar de gaten niet in zitten.

Hoax dus
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_156497778
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 september 2015 22:20 schreef Izzy73 het volgende:
Martin Vrijland schrijft prima artikelen. Eén van de betere journalisten van Nederland. ^O^
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 22:21 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat mag jij vinden :). (en ik mag dáár ook weer wat van vinden :D).
Hoe zit het eigenlijk met die Anton Teuben, de man die ooit begon met Niburu toch?
Laatste wat ik ooit hoorde was dat ze de website eigenlijk hebben gekaapt.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_156498033
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 14:43 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

[..]

Hoe zit het eigenlijk met die Anton Teuben, de man die ooit begon met Niburu toch?
Laatste wat ik ooit hoorde was dat ze de website eigenlijk hebben gekaapt.
Ik geloof dat het is mis gegaan nadat ze de politiek in zijn gegaan, en een rare naamsverandering deden. Wat er met die Teuben is gebeurt, geen idee eigenlijk.

Ik las er 'vroeger' vrij veel, was altijd wel interessant (ongeacht waarheidsgehaltes), maar sinds het ninefornews is geworden kan het me niet meer boeien.
pi_156498147
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 14:54 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik geloof dat het is mis gegaan nadat ze de politiek in zijn gegaan, en een rare naamsverandering deden. Wat er met die Teuben is gebeurt, geen idee eigenlijk.

Ik las er 'vroeger' vrij veel, was altijd wel interessant (ongeacht waarheidsgehaltes), maar sinds het ninefornews is geworden kan het me niet meer boeien.
Kom dit tegen op de pagina van VICE, uit 9 februari 2015.
De puinhopen van dertig jaar ufomeldpunt
Het zit hem niet echt mee.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  woensdag 30 september 2015 @ 15:10:24 #237
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156498402
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 14:54 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik geloof dat het is mis gegaan nadat ze de politiek in zijn gegaan, en een rare naamsverandering deden. Wat er met die Teuben is gebeurt, geen idee eigenlijk.

Ik las er 'vroeger' vrij veel, was altijd wel interessant (ongeacht waarheidsgehaltes), maar sinds het ninefornews is geworden kan het me niet meer boeien.
Ik zeg het echt niet snel maar die Teuben is echt ten onder gegaan aan zijn eigen gekkigheid. Geweldige site dat niburu (Voor comedy relief :@ ) en eigenlijk is die ook waardig met een mooie samenzwering aan zijn eind gekomen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_156498460
quote:
17s.gif Op woensdag 30 september 2015 15:10 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik zeg het echt niet snel maar die Teuben is echt ten onder gegaan aan zijn eigen gekkigheid. Geweldige site dat niburu (Voor comedy relief :@ ) en eigenlijk is die ook waardig met een mooie samenzwering aan zijn eind gekomen.
Ik wou het niet zeggen dat ie te ver van 't padje af week ivm. reacties, dank dat je dat alsnog doet ;).

Overigens heb ik dezelfde mening over Vrijland ;)

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2015 15:17:37 ]
  woensdag 30 september 2015 @ 15:25:52 #239
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156498712
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 15:14 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik wou het niet zeggen dat ie te ver van 't padje af week ivm. reacties, dank dat je dat alsnog doet ;).

Overigens heb ik dezelfde mening over Vrijland ;)
Vrijland heeft tenminste nog een richting en op zijn eigen manier een kritische manier van denken, Teuben is gewoon een praktisch allesgelover, wat Niburu zo geweldig maakte maar dat het ook niet echt serieus te nemen viel. dat Vrijland in de diepere regionen van de theoretische samenzweringen zit is wel evident.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 30 september 2015 @ 15:53:05 #240
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_156499246
Ik sprak net een gast uit Irak en die vertelde me dat de meeste mensen in Irak geloven dat ISIS word gefinancierd door groepen uit de USA en Israel. Mooi om te zien dat de mensen daar ook wakker worden! *O*
Feyenoord!
pi_156499407
quote:
14s.gif Op woensdag 30 september 2015 15:25 schreef jogy het volgende:

[..]

Vrijland heeft tenminste nog een richting en op zijn eigen manier een kritische manier van denken, Teuben is gewoon een praktisch allesgelover, wat Niburu zo geweldig maakte maar dat het ook niet echt serieus te nemen viel. dat Vrijland in de diepere regionen van de theoretische samenzweringen zit is wel evident.
Iemand die vanaf z'n eigen huis concludeert dat lichamen van MH17 poppen zijn, kan ik niet méér serieus nemen dan een Anton Teuben ;).
  woensdag 30 september 2015 @ 16:19:34 #242
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156499833
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 16:00 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Iemand die vanaf z'n eigen huis concludeert dat lichamen van MH17 poppen zijn, kan ik niet méér serieus nemen dan een Anton Teuben ;).
Oude ontdooide lijken toch?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_156499843
quote:
5s.gif Op woensdag 30 september 2015 16:19 schreef jogy het volgende:

[..]

Oude ontdooide lijken toch?
Mag ook, geloof dat er verschillende dingen voorbij kwamen.
  woensdag 30 september 2015 @ 16:21:16 #244
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156499865
Is Martijn Alberda inmiddels al dozen aan het vouwen in ruil voor Bijstand?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 30 september 2015 @ 16:22:48 #245
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156499901
Hoe hij die moeder van dat joch dat zelfmoord pleegde belaagde en zowat chanteerde, was van zo'n laag allooi.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 30 september 2015 @ 16:31:44 #246
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156500118
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 16:20 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Mag ook, geloof dat er verschillende dingen voorbij kwamen.
Zo lang je het maar niet weigert te geloven omdat je hoopt dat het niet waar kán zijn.
Even gegoogled en je had gelijk, plastic lijken blijkbaar.

Aaaaanyway, mh17 Hoax theorie is een no go hier bedenk ik me net en het is een beetje lullig om het er wel over te hebben maar het pro-hoax argument niet toe te laten ( my bad :@ ).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 30 september 2015 @ 16:32:22 #247
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_156500133
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 15:53 schreef Japie77 het volgende:
Ik sprak net een gast uit Irak en die vertelde me dat de meeste mensen in Irak geloven dat ISIS word gefinancierd door groepen uit de USA en Israel. Mooi om te zien dat de mensen daar ook wakker worden! *O*
Inderdaad. Alleen wie weigert eigen falen onder ogen te zien, zal vooruitgang boeken.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_156500138
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 15:53 schreef Japie77 het volgende:
Ik sprak net een gast uit Irak en die vertelde me dat de meeste mensen in Irak geloven dat ISIS word gefinancierd door groepen uit de USA en Israel. Mooi om te zien dat de mensen daar ook wakker worden! *O*
Oh dus jij denkt ook dat Israël en de USA deze beesten financieren?
pi_156500180
quote:
9s.gif Op woensdag 30 september 2015 16:32 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Inderdaad. Alleen wie weigert eigen falen onder ogen te zien, zal vooruitgang boeken.
Dat is wel wat anders als wat ik wel eens mee kreeg.
Van je fouten kun je leren, en als je nooit wat fout doet leer je er ook niet van.

Of begrijp ik je verkeerd op het moment ?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  woensdag 30 september 2015 @ 16:37:11 #250
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_156500255
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 16:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh dus jij denkt ook dat Israël en de USA deze beesten financieren?
Ik geloof zeker dat er bepaalde groepen in de USA en Israel deze terroristen financieren. Dat heeft de geschiedenis wel uitgewezen dat dat zo werkt.
Feyenoord!
  woensdag 30 september 2015 @ 16:37:40 #251
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_156500265
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 16:34 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Dat is wel wat anders als wat ik wel eens mee kreeg.
Van je fouten kun je leren, en als je nooit wat fout doet leer je er ook niet van.

Of begrijp ik je verkeerd op het moment ?
Ja, ik bedoelde het sarcastisch. Het is niet verbazingwekkend dat er in het Midden-Oosten veel wantrouwen heerst jegens de Verenigde Staten en Israel, maar categorisch weigeren te erkennen dat je geloofsgenoten in staat zijn tot de meest verschrikkelijke misdaden draagt nu niet bepaald bij aan het beeindigen van die misdaden.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  woensdag 30 september 2015 @ 16:40:20 #252
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_156500346
quote:
7s.gif Op woensdag 30 september 2015 16:37 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Ja, ik bedoelde het sarcastisch. Het is niet verbazingwekkend dat er in het Midden-Oosten veel wantrouwen heerst jegens de Verenigde Staten en Israel, maar categorisch weigeren te erkennen dat je geloofsgenoten in staat zijn tot de meest verschrikkelijke misdaden draagt nu niet bepaald bij aan het beeindigen van die misdaden.
De daden die deze terroristen uitvoeren blijven hoe je het wend of keert verschrikkelijk en daar sluiten deze mensen hun ogen niet voor. Het gaat er alleen om waar het geld vandaan komt. Follow the Money.

Misschien moet je het eens toepassen op jezelf? Dat jij zelf categorisch weigert te erkennen dat je geloofsgenoten (van het westerse kapitalisme) de oorzaak zijn van dit soort dingen?
Feyenoord!
pi_156500397
quote:
7s.gif Op woensdag 30 september 2015 16:37 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Ja, ik bedoelde het sarcastisch. Het is niet verbazingwekkend dat er in het Midden-Oosten veel wantrouwen heerst jegens de Verenigde Staten en Israel, maar categorisch weigeren te erkennen dat je geloofsgenoten in staat zijn tot de meest verschrikkelijke misdaden draagt nu niet bepaald bij aan het beeindigen van die misdaden.
Ah, toch wel.
Ik had zo'n uitspraak bij jou ook niet verwacht eerlijk gezegd ;)

Maar het klopt wel, tijden geleden een speech gezien waarin iemand zich afvroeg waarom moslims wereldwijd niet opstaan tegen dat geweld, maar wel zeggen dat ze het er niet mee eens zijn.
Kwam er een beetje op neer dat ze dan toch vanuit hun geloof moeite hebben om mensen met hetzelfde geloof als hen aan te spreken, allah dit en dat.

En natuurlijk de angst om vermoord te worden.
Maar iedereen maakt zich hard tegen ISIS en terreur, behalve de gene met hetzelfde geloof.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_156500399
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 16:37 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik geloof zeker dat er bepaalde groepen in de USA en Israel deze terroristen financieren. Dat heeft de geschiedenis wel uitgewezen dat dat zo werkt.
Oh ja? Geef eens wat voorbeelden dan?
Vooral over Israël ben ik benieuwd.
  woensdag 30 september 2015 @ 16:44:53 #255
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156500446
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 16:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh dus jij denkt ook dat Israël en de USA deze beesten financieren?
Het is niet ondenkbaar hoor. Sociopaten heb je overal. Die mafkezen krijgen hoe dan ook steun van buitenaf.

ISIS maakt het westen wel weer 'noodzakelijk' in het midden oosten met luchtaanvallen (en wapenverkoop?) bijvoorbeeld. Als ( een relatief geheime tak van) bijvoorbeeld Saoedi Arabië financiële steun zou kunnen bieden dan kunnen de VS en Israël het ook. Zelfs Nederland.

En de gemiddelde ISIS-ganger heeft hier natuurlijk geen enkel benul van, die wordt gewoon als een vlieg op psychopatische stront naar het geweld gelokt. [/brainfart]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 30 september 2015 @ 16:45:08 #256
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_156500455
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 16:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh ja? Geef eens wat voorbeelden dan?
Vooral over Israël ben ik benieuwd.
Ik heb het niet over een land. Ik heb het over bepaalde westerse groepen. Je moet je niet zo blind staren op het land.

Maar fyi ik vind die hele zionistische lobby een heel eng groepje. Ze hebben notabene genocide gepleegd op de palestijnen....
Feyenoord!
pi_156500500
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 16:45 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik heb het niet over een land. Ik heb het over bepaalde westerse groepen. Je moet je niet zo blind staren op het land.

Maar fyi ik vind die hele zionistische lobby een heel eng groepje. Ze hebben notabene genocide gepleegd op de palestijnen....
Deze discussie ga ik niet voeren. Voor je het weet ontaardt het weer in antisemitisme. Geen trek in.
  woensdag 30 september 2015 @ 16:47:05 #258
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_156500504
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 16:40 schreef Japie77 het volgende:

[..]

De daden die deze terroristen uitvoeren blijven hoe je het wend of keert verschrikkelijk en daar sluiten deze mensen hun ogen niet voor. Het gaat er alleen om waar het geld vandaan komt. Follow the Money.
Goed. Hoe followen de Irakezen de money? Dan kan ik dat ook doen.

quote:
Misschien moet je het eens toepassen op jezelf? Dat jij zelf categorisch weigert te erkennen dat je geloofsgenoten (van het westerse kapitalisme) de oorzaak zijn van dit soort dingen?
De ellende van het afgelopen decennium is grotendeels te wijten aan de aanval op Irak. Het feit dat sommige Soennieten buitengewoon bloeddorstig zijn, is dat echter niet.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  woensdag 30 september 2015 @ 16:49:47 #259
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156500567
quote:
7s.gif Op woensdag 30 september 2015 16:37 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Ja, ik bedoelde het sarcastisch. Het is niet verbazingwekkend dat er in het Midden-Oosten veel wantrouwen heerst jegens de Verenigde Staten en Israel, maar categorisch weigeren te erkennen dat je geloofsgenoten in staat zijn tot de meest verschrikkelijke misdaden draagt nu niet bepaald bij aan het beeindigen van die misdaden.
Eens trouwens. Maar hebben wij daar misschien ook niet een beetje last van? Als ik beweer dat Saoedi Arabië IS sponsort hoor je er weinig weerwoord over maar een bewering dat de VS/Israel (of welk westerse land dan ook, die twee zijn gewoon de 'favoriet' in conspiracyanië ) het doet valt iedereen over elkaar heen om het te ontkennen. Terwijl er voor beide kanten even weinig daadwerkelijk bewijs is. Buiten het feit dat de VS in den prille begin wel aan de onschuldig aandoende voorloper van IS wapens heeft geleverd, tijdens de Arabische (valse) lente.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 30 september 2015 @ 16:50:04 #260
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_156500572
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 16:42 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ah, toch wel.
Ik had zo'n uitspraak bij jou ook niet verwacht eerlijk gezegd ;)

Maar het klopt wel, tijden geleden een speech gezien waarin iemand zich afvroeg waarom moslims wereldwijd niet opstaan tegen dat geweld, maar wel zeggen dat ze het er niet mee eens zijn.
Kwam er een beetje op neer dat ze dan toch vanuit hun geloof moeite hebben om mensen met hetzelfde geloof als hen aan te spreken, allah dit en dat.

En natuurlijk de angst om vermoord te worden.
Maar iedereen maakt zich hard tegen ISIS en terreur, behalve de gene met hetzelfde geloof.
Nou, er zijn ook zat Moslims die strijden tegen IS, hoor. Sommigen vinden het alleen moeilijk om in te zien dat IS wel degelijk iedere misdaad die ze begaan proberen te rechtvaardigen met argumenten uit de Islam.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  woensdag 30 september 2015 @ 16:53:01 #261
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_156500644
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 16:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Deze discussie ga ik niet voeren. Voor je het weet ontaardt het weer in antisemitisme. Geen trek in.
Ah kritiek op Zionisme staat gelijk aan antisemetisme.....

Als je mijn reacties goed leest dan zeg ik dus dat ik vind dat je juist NIET op landen moet blind staren. Maar op mensen die bepaalde extreme geloofsopvattingen hebben.

Dat is dus het tegenovergestelde van antisemetisme.
Feyenoord!
  woensdag 30 september 2015 @ 16:55:00 #262
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_156500689
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 16:47 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Goed. Hoe followen de Irakezen de money? Dan kan ik dat ook doen.

[..]

De ellende van het afgelopen decennium is grotendeels te wijten aan de aanval op Irak. Het feit dat sommige Soennieten buitengewoon bloeddorstig zijn, is dat echter niet.
Ah oke, bepaalde Soennieten zijn erg bloeddorstig, daar zit het hele probleem. Duidelijk! Het heeft dus niks te maken met het geld wat ze gebruiken om wapens te kopen en zo'n hele organisatie op te zetten.

Als je je een beetje inleest in psychologie zie je dat IEDEREEN in de verkeerde omstandigheden een bloeddorstige beul kan worden.
Feyenoord!
  woensdag 30 september 2015 @ 16:55:06 #263
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156500691
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 16:53 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ah kritiek op Zionisme staat gelijk aan antisemetisme.....

Als je mijn reacties goed leest dan zeg ik dus dat ik vind dat je juist NIET op landen moet blind staren. Maar op mensen die bepaalde extreme geloofsopvattingen hebben.

Dat is dus het tegenovergestelde van antisemetisme.
Was inderdaad hartstikke netjes verwoord.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 30 september 2015 @ 16:55:29 #264
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_156500700
quote:
14s.gif Op woensdag 30 september 2015 16:49 schreef jogy het volgende:

[..]

Eens trouwens. Maar hebben wij daar misschien ook niet een beetje last van? Als ik beweer dat Saoedi Arabië IS sponsort hoor je er weinig weerwoord over maar een bewering dat de VS/Israel (of welk westerse land dan ook, die twee zijn gewoon de 'favoriet' in conspiracyanië ) het doet valt iedereen over elkaar heen om het te ontkennen. Terwijl er voor beide kanten even weinig daadwerkelijk bewijs is. Buiten het feit dat de VS in den prille begin wel aan de onschuldig aandoende voorloper van IS wapens heeft geleverd, tijdens de Arabische (valse) lente.
Die sponsoring van Saoedi-Arabie bestaat voor een groot deel uit de uitvoer van het Wahabisme, en daarin zit wel een verschil met de Verenigde Staten.

Assad is trouwens ook niet de grote voorvechter van het secularisme waar velen hem voor houden. Hij heeft IS en aanverwante groepen laten begaan, als het maar tegen de seculiere oppositie was. Een volledige overwinning van IS zou echter het einde betekenen van zijn hele stam.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  woensdag 30 september 2015 @ 16:55:35 #265
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_156500705
quote:
14s.gif Op woensdag 30 september 2015 16:55 schreef jogy het volgende:

[..]

Was inderdaad hartstikke netjes verwoord.
Dank. :)
Feyenoord!
  woensdag 30 september 2015 @ 16:58:05 #266
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156500757
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 16:55 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Dank. :)
Behalve dan het genocide stukje, had misschien wel iets milder verwoord kunnen worden, ligt nogal gevoelig denk ik.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 30 september 2015 @ 17:00:14 #267
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_156500795
quote:
2s.gif Op woensdag 30 september 2015 16:58 schreef jogy het volgende:

[..]

Behalve dan het genocide stukje, had misschien wel iets milder verwoord kunnen worden, ligt nogal gevoelig denk ik.
Als dit zelfs zo word genoemd door een familie van ex-zionisten dan lijkt me dat vrij oke om zo door mij te noemen.
Feyenoord!
pi_156500801
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 16:37 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik geloof zeker dat er bepaalde groepen in de USA en Israel deze terroristen financieren. Dat heeft de geschiedenis wel uitgewezen dat dat zo werkt.
Dat het in het verleden gebeurde geloof ik direct. Op dit moment? Nee.
pi_156500807
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 16:53 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ah kritiek op Zionisme staat gelijk aan antisemetisme.....

Als je mijn reacties goed leest dan zeg ik dus dat ik vind dat je juist NIET op landen moet blind staren. Maar op mensen die bepaalde extreme geloofsopvattingen hebben.

Dat is dus het tegenovergestelde van antisemetisme.
Als ik dit lees: 'Ik sprak net een gast uit Irak en die vertelde me dat de meeste mensen in Irak geloven dat ISIS word gefinancierd door groepen uit de USA en Israel. Mooi om te zien dat de mensen daar ook wakker worden!' kan ik het toch niet anders dan concluderen dat je Amerika en Israël noemt?
pi_156500819
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 17:00 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Als dit zelfs zo word genoemd door een familie van ex-zionisten dan lijkt me dat vrij oke om zo door mij te noemen.
Nee, dat is het niet.
  woensdag 30 september 2015 @ 17:04:01 #271
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_156500887
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 17:00 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Als dit zelfs zo word genoemd door een familie van ex-zionisten dan lijkt me dat vrij oke om zo door mij te noemen.
Nee, hoor. Zionisten noch ex-zionisten zijn de maat der dingen.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  woensdag 30 september 2015 @ 17:04:41 #272
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_156500905
Wat heeft Israel trouwens aan al dat geweld in de buurlanden? Het is er voornamelijk op uit om de Palestijnen onder de duim te houden.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  woensdag 30 september 2015 @ 17:05:12 #273
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156500911
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 17:00 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Als dit zelfs zo word genoemd door een familie van ex-zionisten dan lijkt me dat vrij oke om zo door mij te noemen.
Maar de statistieken spreken het een beetje tegen eigenlijk. Het is niet lekker wat er gebeurt, dat zeker niet hoor maar genocide impliceert dat het volk uitgemoord wordt terwijl het sinds Israël het heeft bezet is verviervoudigd. (Van 1 naar 4 miljoen)
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 30 september 2015 @ 17:07:09 #274
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156500956
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 17:04 schreef TitusPullo het volgende:
Wat heeft Israel trouwens aan al dat geweld in de buurlanden? Het is er voornamelijk op uit om de Palestijnen onder de duim te houden.
landen die het druk hebben met interne strubbelingen kijken niet naar de buurlanden. IS verzwakt elk land waar het in zit. Dat is ten voordele van Israël, of ze er nou een handje in hebben of niet.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 30 september 2015 @ 17:08:47 #275
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_156501003
quote:
14s.gif Op woensdag 30 september 2015 17:07 schreef jogy het volgende:

[..]

landen die het druk hebben met interne strubbelingen kijken niet naar de buurlanden. IS verzwakt elk land waar het in zit. Dat is ten voordele van Israël, of ze er nou een handje in hebben of niet.
Maar geen van die landen keek werkelijk naar Israel toen IS er nog niet was. Het is daar gewapende vrede en een hoop retoriek. Niemand zal voor de Palestijnen in het strijdperk treden.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  woensdag 30 september 2015 @ 17:12:48 #276
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156501099
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 17:08 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Maar geen van die landen keek werkelijk naar Israel toen IS er nog niet was. Het is daar gewapende vrede en een hoop retoriek.
Dat zeker maar het is eerder een soort koude oorlog dan een vrede, dus verzwakking en zwak houden is altijd een pre denk ik, of er nou actief gekeken wordt naar Israël of niet.

Waar ik wel benieuwd naar ben is of er bijvoorbeeld een redelijke overeenkomst is tussen vrienden van Iran en IS aanwezigheid? (geen idee)
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_156501124
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 17:04 schreef TitusPullo het volgende:
Wat heeft Israel trouwens aan al dat geweld in de buurlanden? Het is er voornamelijk op uit om de Palestijnen onder de duim te houden.
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 30 september 2015 @ 17:15:49 #278
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_156501162
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 17:13 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja, wat heb ik aan dit plaatje?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  woensdag 30 september 2015 @ 17:18:17 #279
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156501224
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 17:13 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
"België hoort bij Nederland en laten we Luxemburg er dan ook maar bij nemen"
- Jogy
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_156501281
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 16:37 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik geloof zeker dat er bepaalde groepen in de USA en Israel deze terroristen financieren. Dat heeft de geschiedenis wel uitgewezen dat dat zo werkt.
Er werd gevraagd naar concrete voorbeelden. Misschien heb ik ergens overheen gelezen, maar ik ben ook wel benieuwd.
  woensdag 30 september 2015 @ 17:32:54 #281
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156501502
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 17:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Er werd gevraagd naar concrete voorbeelden. Misschien heb ik ergens overheen gelezen, maar ik ben ook wel benieuwd.
Wat de VS betreft is het nog niet eens het domein van de geheime samenzweringen.

http://www.newyorker.com/magazine/2007/03/05/the-redirection
https://www.washingtonpos(...)971d37a8d_story.html
http://www.counterpunch.o(...)e-al-qaeda-and-isis/

Aardig wat van de groepen die uiteindelijk vijandig werden zijn in den beginne geholpen door de VS. Dit was ff een snelle google

https://www.google.nl/search?q=USA+ISIS+connection
https://www.google.nl/search?q=USA%20al%20qaeda%20connection

Op zijn allerminst extreme domheid van de VS kant (zelfs een ezel etc) en op zijn meest een daadwerkelijk bewuste strategie.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_156501880
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 16:37 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik geloof zeker dat er bepaalde groepen in de USA en Israel deze terroristen financieren. Dat heeft de geschiedenis wel uitgewezen dat dat zo werkt.
Alle geheime diensten hebben bloed op z'n handen van z'n smerige achterbakse praktijken.
Protecting the people from an enormously exaggerated or non existent terrorist threat,
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_156501939
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 17:04 schreef TitusPullo het volgende:
Wat heeft Israel trouwens aan al dat geweld in de buurlanden? Het is er voornamelijk op uit om de Palestijnen onder de duim te houden.
De Hezbollah misschien? die worden naar ik begrijp gebruikt en ondersteund door Iran tegen Israël, bovendien waren er in 2010 nieuwsberichten over scud raketten die door Syrië geleverd zouden zijn aan Hezbollah.
Kan speculatie zijn natuurlijk, maar als het op waarheid berust dan is het in belang van Israël dat er een andere regering komt in Syrië bijvoorbeeld en dat Hezbollah verdwijnt.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_156502098
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 17:52 schreef Tingo het volgende:

[..]

Alle geheime diensten hebben bloed op z'n handen van z'n smerige achterbakse praktijken.
Protecting the people from an enormously exaggerated or non existent terrorist threat,
Er bestaan helemaal geen terroristen. Allemaal fake.
pi_156502128
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 17:52 schreef Tingo het volgende:

[..]

Alle geheime diensten hebben bloed op z'n handen van z'n smerige achterbakse praktijken.
Niet zo geheim dus.
quote:
Protecting the people from an enormously exaggerated or non existent terrorist threat,
Ging dit nou over 'geheime' diensten of over de berichtgeving op BNW?
Conscience do cost.
pi_156502245
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 18:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Er bestaan helemaal geen terroristen. Allemaal fake.
Er zijn wel 'n paar maar ze zijn gewoon niet zo gevaarlijk als wat we zijn vertelt. imo.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 30 september 2015 @ 18:35:50 #287
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156502685
I rest my case.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156502745
quote:
10s.gif Op woensdag 30 september 2015 18:35 schreef Copycat het volgende:
I rest my case.
So do I.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 30 september 2015 @ 18:41:52 #289
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_156502838
quote:
11s.gif Op woensdag 30 september 2015 09:21 schreef SicSicSics het volgende:
The Big Cheese has spoken:
[ afbeelding ]

Om nog maar eens aan te geven hoe random patronen kunnen ontstaan.
Ja ja, zo kan ik het ook eerst een plak kaas bewerken en er wat extra gaten in maken zodat het precies past, dan net alsof doen dat je de plak uit het pakje haalt. Vervolgens op de krant gooien, camera op pauze, snel de kaas goed leggen en dan weer filmen. Het lijkt wel een MSM propaganda filmpje. :D
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_156502971
quote:
13s.gif Op woensdag 30 september 2015 18:41 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ja ja, zo kan ik het ook eerst een plak kaas bewerken en er wat extra gaten in maken zodat het precies past, dan net alsof doen dat je de plak uit het pakje haalt. Vervolgens op de krant gooien, camera op pauze, snel de kaas goed leggen en dan weer filmen. Het lijkt wel een MSM propaganda filmpje. :D
:? Eerder een typisch BNW filmpje. Beetje editten hier en daar. Beetje patronen zoeken die er niet zijn en klaar. Weer wat brandstof om na te balken.

[ Bericht 21% gewijzigd door jogy op 30-09-2015 19:12:09 ]
Conscience do cost.
  woensdag 30 september 2015 @ 18:48:48 #291
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_156502991
Ook er treurig trouwens, net in het nieuws:

Rusland is vandaag begonnen met bombardementen in Syrië, en meteen bij de filmpjes melden dat het niet zeker is of de bommen van Rusland zijn of het regeringsleger van Syrië. En dat het niet duidelijk is of de bombardementen gericht waren tegen IS of burgers. ;(
Dat zeggen ze nooit over bombardementen van westerse landen. Geen woorden voor deze doorzichtige propaganda.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  woensdag 30 september 2015 @ 18:49:47 #292
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_156503023
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 17:54 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

De Hezbollah misschien? die worden naar ik begrijp gebruikt en ondersteund door Iran tegen Israël, bovendien waren er in 2010 nieuwsberichten over scud raketten die door Syrië geleverd zouden zijn aan Hezbollah.
Kan speculatie zijn natuurlijk, maar als het op waarheid berust dan is het in belang van Israël dat er een andere regering komt in Syrië bijvoorbeeld en dat Hezbollah verdwijnt.
Ja, dat is wel zo, maar ze zouden dan beter Iran kunnen uitschakelen (wat Netanyahu ook graag wil) en het is onwaarschijnlijk dat de partij die sterk genoeg is om de macht over te nemen, er veel belang bij heeft om Israel te ontzien.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  woensdag 30 september 2015 @ 18:51:15 #293
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_156503065
According to the founding father of Zionism Theodore Herzl, “the area of the Jewish State stretches: “From the Brook of Egypt to the Euphrates.” According to Rabbi Fischmann, “The Promised Land extends from the River of Egypt up to the Euphrates, it includes parts of Syria and Lebanon.”
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  woensdag 30 september 2015 @ 18:51:54 #294
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_156503081
quote:
13s.gif Op woensdag 30 september 2015 18:48 schreef Izzy73 het volgende:
Ook er treurig trouwens, net in het nieuws:

Rusland is vandaag begonnen met bombardementen in Syrië, en meteen bij de filmpjes melden dat het niet zeker is of de bommen van Rusland zijn of het regeringsleger van Syrië. En dat het niet duidelijk is of de bombardementen gericht waren tegen IS of burgers. ;(
Dat zeggen ze nooit over bombardementen van westerse landen. Geen woorden voor deze doorzichtige propaganda.
Wat zeggen de Russen zelf?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  woensdag 30 september 2015 @ 18:53:57 #295
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_156503125
quote:
13s.gif Op woensdag 30 september 2015 18:51 schreef Izzy73 het volgende:
According to the founding father of Zionism Theodore Herzl, “the area of the Jewish State stretches: “From the Brook of Egypt to the Euphrates.” According to Rabbi Fischmann, “The Promised Land extends from the River of Egypt up to the Euphrates, it includes parts of Syria and Lebanon.”
Ja, dat hebben we eerder al in een plaatje kunnen lezen.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  woensdag 30 september 2015 @ 18:54:02 #296
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_156503129
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 18:51 schreef TitusPullo het volgende:
Wat zeggen de Russen zelf?
Geen idee, bel even met 06-Poetin. 8-)
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')