abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 7 oktober 2015 @ 14:39:16 #126
256666 leeell
I know you're lonely
pi_156667111
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 08:05 schreef Verbal het volgende:
Hoi, n00b hier :W

Langzaam aan het uplevelen. Gaat soms wat moeilijk met tegenstanders die de ene na de andere legendary neerleggen _O-

V.
He Verbal

quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 14:37 schreef Verbal het volgende:
O, en ik weet niet of en hoe je mensen kunt vinden in HS, maar mijn nick is... (wait for it)... Verbal.

V.
Als het goed is heb je ook een battle.net id (verbal #5523 bijvoorbeeld) die kan je het beste even plempen hier.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 14:39:44 #127
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_156667124
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 14:39 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

je moet ook nog dat getalletje erbij doen
Waar vind ik dat?

Lamaar: Verbal#2791

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_156667224
Ik heb net een friend request gestuurd,
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  woensdag 7 oktober 2015 @ 14:48:14 #129
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_156667330
En geaccepteerd :)

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_156667360
bah, net in arena verloren van Deathwing (12/12) voor 10 mana die verder alles sloopt.
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  Redactie Games woensdag 7 oktober 2015 @ 14:50:33 #131
181272 crew  Noppie2000
pi_156667380
Deathwing _O_ Heerlijk om te spelen :P
pi_156667395
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 14:50 schreef Noppie2000 het volgende:
Deathwing _O_ Heerlijk om te spelen :P
arrogante kutdraak :P

Wacht maar! ik zal hem krijgen
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_156667912
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 14:36 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

Waar gaat het fout denk je, bij het draften of maak je teveel speelfouten?
Goede vraag.. in het huidige geval ligt het gewoon aan gebrek aan synergie en goede kaarten in het deck. Ik heb n Azure drake en zo'n ancient mage die spellpower geven bijvoorbeeld.. maar echt 0 spells die damage doen (met druid, dus geen swipe of wrath)

Mn enige removal is 2x mulch.. en daar krijgen ze gewoon n minion voor terug in hun hand.. :/

Maar onlangs ook een pot gehad met een Shaman deck tegen een tempo mage wat ik kon stabiliseren, de game overnemen met hem in topdeck mode en ik was 1 beurt weg van winnen en hij topdecks pyroblast met mij op 10 life :/

En voor the record, dit is mn huidige deck:

(de laatste kaart is n ironbark protector)
  Redactie Games woensdag 7 oktober 2015 @ 15:31:31 #134
181272 crew  Noppie2000
pi_156668151
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 15:18 schreef icemotion het volgende:

[..]

Goede vraag.. in het huidige geval ligt het gewoon aan gebrek aan synergie en goede kaarten in het deck. Ik heb n Azure drake en zo'n ancient mage die spellpower geven bijvoorbeeld.. maar echt 0 spells die damage doen (met druid, dus geen swipe of wrath)

Mn enige removal is 2x mulch.. en daar krijgen ze gewoon n minion voor terug in hun hand.. :/

Maar onlangs ook een pot gehad met een Shaman deck tegen een tempo mage wat ik kon stabiliseren, de game overnemen met hem in topdeck mode en ik was 1 beurt weg van winnen en hij topdecks pyroblast met mij op 10 life :/

En voor the record, dit is mn huidige deck:
[ afbeelding ]
(de laatste kaart is n ironbark protector)
Draften op synergy is zelden een goed idee. Aangezien je zelf niet kan bepalen wat langs komt, moet je (zeker in het begin) op individuele kaartkracht draften. Pas als je 20+ kaarten hebt, dan kan je er echt rekening mee gaan houden. In slechts zeldzame gevallen is het slim dit direct te doen.
pi_156668350
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 15:31 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Draften op synergy is zelden een goed idee. Aangezien je zelf niet kan bepalen wat langs komt, moet je (zeker in het begin) op individuele kaartkracht draften. Pas als je 20+ kaarten hebt, dan kan je er echt rekening mee gaan houden. In slechts zeldzame gevallen is het slim dit direct te doen.
De mage en drake waren ook de beste picks voor die slots, by far. Maar vervolgens kwam er niks meer langs waar door ze meerwaarde konden krijgen.
pi_156668355
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 15:18 schreef icemotion het volgende:

[..]

Goede vraag.. in het huidige geval ligt het gewoon aan gebrek aan synergie en goede kaarten in het deck. Ik heb n Azure drake en zo'n ancient mage die spellpower geven bijvoorbeeld.. maar echt 0 spells die damage doen (met druid, dus geen swipe of wrath)

Mn enige removal is 2x mulch.. en daar krijgen ze gewoon n minion voor terug in hun hand.. :/

Maar onlangs ook een pot gehad met een Shaman deck tegen een tempo mage wat ik kon stabiliseren, de game overnemen met hem in topdeck mode en ik was 1 beurt weg van winnen en hij topdecks pyroblast met mij op 10 life :/

En voor the record, dit is mn huidige deck:
[ afbeelding ]
(de laatste kaart is n ironbark protector)
Ok dat deck ziet er inderdaad niet zo goed uit. De Azure drake is prima, die is als 4/4 draw a card al goed genoeg, de spelldamage is van secundair belang. Maar de ancient mage is zwak.

Andere middelmatige tot zwakke kaarten:

bloodsail corsair, erg narrow en zwak

arcane golum: Die vind ik alleen goed in een deck dat heel erg aggro is, je wilt winnen voordat je tegenstander teveel voordeel haalt uit zijn gratis mana of je wilt de kaart als killing blow spelen waarbij het niet meer uitmaakt dat hij een crystal krijgt. Dit deck lijkt daar niet zo goed in

2x mulch. 1x is wel goed, maar de 2de? geeft je tegenstander wel veel kaart advantage. Vooral omdat je zelf niks hebt dat extra kaarten pakt (behalve die Drake) Ook hier weer, beter in een aggro deck waarbij de tempo winst meer van belang is. In een midrange gevecht is de gratis minion een groot potentieel gevaar.

wat missen we?

innervate: Een van de voordelen van druid, snelle board control, een sterke 4 drop op beurt 1 met coin, of een sterke play rond beurt 3 is vaak al genoeg voor de win.

1- turn buffs. dark iron dwarf & Co.. van die minions die ff lekker een boost geven waardoor je iets kan doen dat de tegenstander niet verwacht. Waardoor je 2/3 ineens met hun 5/4 afruilt omdat ze jouw aanvielen ipv die 2/3 de vorige beurt.

taunts. Behalve een hele dure . Omdat je weinig removal hebt heb je taunts nodig om nog een beetje kans te maken op board controle

deathrattles die iets achterlaten na een board wipe zoals haunted creeper of onze mech vriendjes

Wel goed:

Alle andere minions van 2 tot veel mana vind ik redelijk tot goed, je hebt een paar sterke 4 drops, wat charge, wat fatties.

Genoeg 2 drops

goede mana curve

Al met al een deck dat net ff de punch mist om een goed aggro deck te worden en wat zwakke broeders kent.

Ik ben nu bezig met een druid run, sta 9-2 met dit:
Dit kent ook wel wat problemen, (Nerubian Egg niet erg op zijn plaats, geen swipe) maar heeft in elk geval een Hogger die uit de hand kan lopen, veel deathrattle en een Mulka's Champion en veel taunts. En twee innervates.

"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_156668392
Iemand gooide een keer Deathwing op tegen mij. Mijn reactie: I've got the beast in my sight! :P
pi_156668590
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 15:42 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

Ok dat deck ziet er inderdaad niet zo goed uit. De Azure drake is prima, die is als 4/4 draw a card al goed genoeg, de spelldamage is van secundair belang. Maar de ancient mage is zwak.

Andere middelmatige tot zwakke kaarten:

bloodsail corsair, erg narrow en zwak

arcane golum: Die vind ik alleen goed in een deck dat heel erg aggro is, je wilt winnen voordat je tegenstander teveel voordeel haalt uit zijn gratis mana of je wilt de kaart als killing blow spelen waarbij het niet meer uitmaakt dat hij een crystal krijgt. Dit deck lijkt daar niet zo goed in

2x mulch. 1x is wel goed, maar de 2de? geeft je tegenstander wel veel kaart advantage. Vooral omdat je zelf niks hebt dat extra kaarten pakt (behalve die Drake) Ook hier weer, beter in een aggro deck waarbij de tempo winst meer van belang is. In een midrange gevecht is de gratis minion een groot potentieel gevaar.
De Bloodsail corsair was een late pick; tegenover een tweede ancient mage, of ancient watcher..

2e mulch was ook een beste pick uit de keuzes die ik had; Arcane communion en Hobgoblin, op een punt waarin ik al wist dat ik geen 1-power minions had. (De regent die 1/1tjes maakt kwam de beurt erna..)

En wat er mist; deathrattles; niet langs gekomen behalve een leper gnome.
Taunts, de enige andere behalve robo-cub en ironbark was een silverback tegelijk met de robocub..

Dus ja.. gewoon crappy picks en er het beste van gemaakt wat ik kon.. uiteindelijk nog 2-3 gegaan.
pi_156668921
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 15:31 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Draften op synergy is zelden een goed idee. Aangezien je zelf niet kan bepalen wat langs komt, moet je (zeker in het begin) op individuele kaartkracht draften. Pas als je 20+ kaarten hebt, dan kan je er echt rekening mee gaan houden. In slechts zeldzame gevallen is het slim dit direct te doen.
Mechs en heel soms dragons zijn mijn uitzonderingen hier. Mechs zijn er in grotere hoeveelheden en vaak indivudueel al zo goed dat je als je er een paar hebt andere kaarten ineens top picks worden. 2-drop mech into tinkertown technician bijvoorbeeld.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 15:53 schreef icemotion het volgende:

[..]

De Bloodsail corsair was een late pick; tegenover een tweede ancient mage, of ancient watcher..

2e mulch was ook een beste pick uit de keuzes die ik had; Arcane communion en Hobgoblin, op een punt waarin ik al wist dat ik geen 1-power minions had. (De regent die 1/1tjes maakt kwam de beurt erna..)

En wat er mist; deathrattles; niet langs gekomen behalve een leper gnome.
Taunts, de enige andere behalve robo-cub en ironbark was een silverback tegelijk met de robocub..

Dus ja.. gewoon crappy picks en er het beste van gemaakt wat ik kon.. uiteindelijk nog 2-3 gegaan.

wel, volgende keer beter. Het belangrijkste is om ervan bewust te zijn of je iets wel of niet beter had kunnen doen, en als dat niet kon, volgende poging.

ik sta nu 11-2, heb zeker 5 games gewonnen op innervate:

laatste pot bv,, tegen een andere druid

Beurt 1 , coin stonesplinter trogg (ik had ook andere 2 drops in hand, maar juist tegen druid is de Trogg erg goed omdat ze vaak een mana spell of een living roots willen spelen
Beurt 2, topdeck innervate, speel 3/5 taunt troll

Eigenlijk heb je dan al zo ongeveer gewonnen want het zal vele beurten duren voordat ze dit board weer onder controle hebben, als dat al gaat gebeuren. (of ze moeten zelf met 2 innervates komen)

Arena is erg aggro tegenwoordig , al was een van mijn losses tegen een 10 mana drop (zie hierboven)
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  Redactie Games woensdag 7 oktober 2015 @ 16:12:04 #140
181272 crew  Noppie2000
pi_156668947
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 16:10 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

Mechs en heel soms dragons zijn mijn uitzonderingen hier. Mechs zijn er in grotere hoeveelheden en vaak indivudueel al zo goed dat je als je er een paar hebt andere kaarten ineens top picks worden. 2-drop mech into tinkertown technician bijvoorbeeld.
Voor mij ook. Sowieso zijn er soms gewoon goede 2-drops (whirling, annoy, minibot), maar omdat je die 'sowieso' wel kiest, maakt dat de synergy ook wat makkelijker. Draakjes wel hetzelfde (maar die zijn ook duurder, dus meer kans dat de effecten afgaan, puur omdat je meer trekkansen hebt :D)

Maar bijvoorbeeld een pick 4 mad scientist zou ik niet snel kiezen, puur omdat de kans op een (nuttig) secret redelijk laag is. Om maar wat te noemen :)
pi_156669018
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 16:12 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Maar bijvoorbeeld een pick 4 mad scientist zou ik niet snel kiezen, puur omdat de kans op een (nuttig) secret redelijk laag is. Om maar wat te noemen :)
Ja dat is een erg goed voorbeeld, die valkuil ben ik al een paar keer ingetrapt


(11-3 laatste game helaas tegen een paladin die net ff teveel weapons en murlocs had. 7 (5-2) paladins als tegenstander gehad overigens. dus 50% van het veld. )

[ Bericht 10% gewijzigd door vaarsuvius op 07-10-2015 16:27:12 ]
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  Redactie Games woensdag 7 oktober 2015 @ 16:52:08 #142
181272 crew  Noppie2000
pi_156669784
Whehehe. Net tegen een eboladin, speelt 2x Arcane golem waardoor ik Paletress + HP kan doen: Bolf Ramshield. Volgende beurt Tirion. Dat zijn pas effectieve manieren om dat tegen te gaan _O-

Paletress O+
  Redactie Games woensdag 7 oktober 2015 @ 17:00:58 #143
181272 crew  Noppie2000
pi_156669961
Nieuwe brawl: je trekt on-curve als je de kaart hebt. Dus een 1-mana kaart op beurt 1, een 2-mana kaart op beurt 2 etc.
pi_156670296
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 17:00 schreef Noppie2000 het volgende:
Nieuwe brawl: je trekt on-curve als je de kaart hebt. Dus een 1-mana kaart op beurt 1, een 2-mana kaart op beurt 2 etc.
leg uit. begin je met 0 kaarten in hand ofzo?

ik kan pas morgen weer spelen
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  Redactie Games woensdag 7 oktober 2015 @ 17:21:21 #145
181272 crew  Noppie2000
pi_156670308
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 17:20 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

leg uit. begin je met 0 kaarten in hand ofzo?

ik kan pas morgen weer spelen
Nee, gewoon met kaarten. Daarna gaat het in :)
pi_156670462
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 17:21 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Nee, gewoon met kaarten. Daarna gaat het in :)
Dus je maakt een deck met 1 1-drop , 1 2-drop , 1 3-drop etc en je weet dan gewoon zeker wat je gaat pakken al die beurten? En de rest dan opvullen met 7+ ofzo voor de late game.

Daar is vast wel een rare combo mee te verzinnen, alleen vraag ik me af of je op een of ander manier 23 dure kaarten in je deck kunt proppen
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_156670601
23 dure kaarten lijkt me zinloos. Ik heb een redelijke curve van 1 tot 10 gemaakt met shaman en alle kaarten met overload sla ik sowieso over (die verneuken je curve enorm). 1 zombie chow, 2 spider, 3 shattered sun cleric, 4 piloted shredder, 5 azure drake, 6 piloted sky golem, 7 dr.boom, 8 ragnaros _O-. Toen gaf golden mage maar op
  woensdag 7 oktober 2015 @ 17:44:02 #148
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_156670689
Deck werkt goed op dit moment (tenzij je veel Patrons tegenkomt)! Lijst is redelijk basic, maar er worden twee Equalities en een Justicar Trueheart in gespeeld.

Midrange Paladin (StrifeCro):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 17:44:25 #149
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_156670693
Net makkelijk gewonnen met paladin. Avenge, Shielded Minibot, Muster, Kings, Quartermaster, Belcher en toen had ik op een gegeven moment een 10-6 op het veld staan, omdat de hunter tegen wie ik speelde enkel face ging en op een gegeven moment zijn Highmane in mijn belcher moest beuken. Toen gaf hij op. Simpel dus.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 18:07:27 #150
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_156671139
Brawl met druid:

Turn 1: Gadgetzan Jouster
Turn 2: Annoy-A-Tron
Turn 3: Deathlord
Turn 4: Astral Communion

Verder allemaal 7+ minions
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')