abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 donderdag 24 september 2015 @ 05:26:22 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_156342365
Een seksbok midden in je huiskamer. Volgens Brabander Bastiaan Buijs moet dat kunnen. Hij ontwierp een kunstwerk waar mannen mee kunnen masturberen. De creatie is vanaf volgende maand van dichtbij te bekijken tijdens de Dutch Design Week.



Functionele kunst, zo noemt kunstenaar en fulltime vader Bastiaan Buijs (31) zijn werk. Het afgelopen jaar stond het kunstwerk 'gewoon' in de huiskamer van zijn ouders. ,,Er zullen heus mensen zijn die denken 'die gast is gek', maar ik wil het taboe op masturberen hiermee verbreken. Na een tijdje kijk je hier niet eens meer van op, net zoals mijn ouders en hun visite dat niet meer doen. Het maakt het onderwerp juist bespreekbaar."



Buijs ontwierp de zogenoemde 'Satyr', naar het gelijknamige figuur uit de Griekse mythologie, voor zijn afstuderen op de Design Academy. Hij kreeg er een dikke negen voor.

Drempel
De bok is gemaakt van siliconen en heeft een gaatje zodat de man zijn behoefte kan bevredigen. ,,Net als bij seks gebruik je je hele lichaam, in plaats van alleen je handen. Het is een hele andere ervaring, maar ik kan me voorstellen dat mensen wel even een drempel over moeten voor ze het gebruiken."

Het prijskaartje: 4000 euro. ,,Dat komt door de dure siliconen die ervoor zijn gebruikt", verklaart Buijs, die de creatie ook zelf heeft geprobeerd. ,,Voor mij was het gaatje net wat te klein. Er zat eerst een groter gat in, maar dat vond ik niet mooi. Vervolgens werden de siliconen iets te hard. Misschien is het beter geschikt voor de Aziatische markt. Maar ik sluit niet uit dat er meer van komen, dus er is nog ruimte voor verbetering."



Wie denkt dat de Ossenaar alleen aan de man denkt heeft het mis. ,,Voor mijn afstuderen heb ik ook een glazen vibrator met een uurwerk erin ontworpen. Alleen raad ik vrouwen nog niet aan om die te gebruiken. Ik moet nog een manier vinden waardoor het glas niet zomaar breekt."

Buijs ziet de vibrator als een juweeltje, dat je niet hoeft weg te stoppen. ,,Juist door het zichtbaar te maken, laat je zien dat het niet iets is om je voor te schamen. Iedereen heeft lusten, dat probeer ik duidelijk te maken."

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)boesfeer-halen.dhtml

*O*

:P

[ Bericht 0% gewijzigd door tong80 op 24-09-2015 06:22:07 ]
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_156342382
Ik op Bol.com zoeken, staat ie er niet op :(
U MAD?
  donderdag 24 september 2015 @ 06:01:35 #3
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_156342398
quote:
Voor mij was het gaatje net wat te klein
wat is Meneer Buijs's username op Fok?
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  Trouwste user 2022 donderdag 24 september 2015 @ 06:23:04 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_156342433
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 06:01 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

wat is Meneer Buijs's username op Fok?
_O-

MrBig ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_156342569
Vooruitstrevend zeg om alles maar uit de taboesfeer te halen. Dan kun je gewoon lekker masturberen en als moeder de vrouw roept voor het eten schreeuw je dat ze nog een minuut moet wachten voordat je komt.
pi_156342579
Handig ook in de woonkamer, kunnen de buren tijdens t wekelijkse kopje koffie ook gelijk even *O*
compact en kleverig.
pi_156342591
Niet nodig.
Ik ben zelf erg handig.
pi_156342659
en hoe is dit anders dan alle andere nepkutten die je al kan kopen? :?
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_156342693
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 07:43 schreef Leipo666 het volgende:
en hoe is dit anders dan alle andere nepkutten die je al kan kopen? :?
Het gaat om de openheid richting andere mensen.
Die kutten stop je meestal weer weg.
pi_156342710
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 07:47 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

Het gaat om de openheid richting andere mensen.
Die kutten stop je meestal weer weg.
maar waarom zou je die opbergen als je ze (net als dit geval) zou willen laten zien?
de functie is hetzelfde: masturbatie
dan kun je daar ook gewoon hetzelfde mee omgaan.

grappig statement, maar het nut van (nog een model) nepkut en de nieuwswaarde daarbij ontgaat me...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_156342730
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 07:50 schreef Leipo666 het volgende:
maar waarom zou je die opbergen als je ze (net als dit geval) zou willen laten zien?
de functie is hetzelfde: masturbatie
dan kun je daar ook gewoon hetzelfde mee omgaan.

grappig statement, maar het nut van (nog een model) nepkut en de nieuwswaarde daarbij ontgaat me...
Youre right.

A) Een man die geld wil verdienen, aan iets wat nu al simpel kan.
B) Onze gekke tong die dit hier plaatst.
  Trouwste user 2022 donderdag 24 september 2015 @ 08:47:21 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_156343127
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 07:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
Vooruitstrevend zeg om alles maar uit de taboesfeer te halen. Dan kun je gewoon lekker masturberen en als moeder de vrouw roept voor het eten schreeuw je dat ze nog een minuut moet wachten voordat je komt.
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 07:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
Vooruitstrevend zeg om alles maar uit de taboesfeer te halen. Dan kun je gewoon lekker masturberen en als moeder de vrouw roept voor het eten schreeuw je dat ze nog een minuut moet wachten voordat je komt.
Hoe moet ik deze zin interpreteren ? Qua komt.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_156343153
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 08:47 schreef tong80 het volgende:

[..]

[..]

Hoe moet ik deze zin interpreteren ? Qua komt.

:P
Nogal dubbel zo te zien.

:P
  donderdag 24 september 2015 @ 08:52:15 #14
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_156343158
Welke taboesfeer?


Ik denk, dus ik ben kunstenaar :O
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  donderdag 24 september 2015 @ 08:57:45 #15
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_156343224
En als huisvrouw zijnde is de eerste vraag die in mij opkomt: heeft hij er aan dacht hoe het ook weer makkelijk schoon te maken is. O-)
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_156343772
quote:
Voor mij was het gaatje net wat te klein.
De man zal wel een fokaccountje hebben.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
  donderdag 24 september 2015 @ 09:47:08 #17
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_156343857
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 05:26 schreef tong80 het volgende:
Seksbok moet masturbatie uit de taboesfeer halen
Maar haalt die bok het einde van het Offerfeest?
pi_156343975
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 08:57 schreef Norma_Jeane het volgende:
En als huisvrouw zijnde is de eerste vraag die in mij opkomt: heeft hij er aan dacht hoe het ook weer makkelijk schoon te maken is. O-)
gewoon laten staan tot de hond honger heeft :X
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
  donderdag 24 september 2015 @ 11:10:45 #19
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_156345469
quote:
,Voor mij was het gaatje net wat te klein. Er zat eerst een groter gat in, maar dat vond ik niet mooi. Vervolgens werden de siliconen iets te hard. Misschien is het beter geschikt voor de Aziatische markt
Dit hele project is dus ontworpen zodat hij een statement kan maken over hoe zijn piemel groter is dan die van de gemiddelde aziaat. :')

Jongen, toch. Met een simpele forumpost had je even veel bereikt.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_156365712
Dan heb je jaren gestudeerd en mag je eindelijk al je vergaarde kennis samenvoegen in je meesterwerk. En wat is dat meesterwerk? Een waardeloze veel te dure klomp silliconen op pootjes :')

Volstrekt waardeloos en onhygiėnisch product.
Veel te duur om even lekker klaar te komen. Van dat geld kun je ongeveer 100 keer naar de hoeren. Als je 100 keer dat ding hebt volgespoten wil je echt niet weten hoe dat ruikt.


Gefeliciteerd, jaren gestudeerd om iets waardeloos te kunnen ontwerpen.

Dat die meneer ondanks zijn opleiding niets van design begrijpt blijkt ook wel uit zijn net wat te strakke shirt om zijn net wat te vadsige lijf.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_156367083
Taboe op masturberen? Lekker puberaal

Waardeloos ding ook :')
  vrijdag 25 september 2015 @ 12:48:48 #22
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_156371056
Lol valt me nu pas op dat er "kunstenaar en fulltime vader" staat.
Wat hebben ze daar nou mee bedoelen te zeggen?
Vader of moeder ben je toch altijd fulltime ook al vallen ze wel eens onder de zorg van een ander?
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_156371138
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 12:48 schreef Norma_Jeane het volgende:
Lol valt me nu pas op dat er "kunstenaar en fulltime vader" staat.
Wat hebben ze daar nou mee bedoelen te zeggen?
Vader of moeder ben je toch altijd fulltime ook al vallen ze wel eens onder de zorg van een ander?
Dat hij geen fulltime kunstenaar kan zijn, met dit persbericht hoopte hij dat toch te kunnen worden.

Geinig artikel wel:
quote:
,,Voor mij was het gaatje net wat te klein. Er zat eerst een groter gat in, maar dat vond ik niet mooi. Vervolgens werden de siliconen iets te hard. Misschien is het beter geschikt voor de Aziatische markt. "
  vrijdag 25 september 2015 @ 12:55:10 #24
230788 n8n
Pragmatisch
pi_156371186
quote:
10s.gif Op donderdag 24 september 2015 11:10 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dit hele project is dus ontworpen zodat hij een statement kan maken over hoe zijn piemel groter is dan die van de gemiddelde aziaat. :')

Jongen, toch. Met een simpele forumpost had je even veel bereikt.
_O-
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  Trouwste user 2022 vrijdag 25 september 2015 @ 15:22:58 #25
7889 tong80
Spleenheup
pi_156374321
Hij had wel een 9

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')