abonnement Unibet Coolblue
  zondag 5 november 2000 @ 19:11:11 #1
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_444814
Hieronder graag de commentaren op de TV-uitzending van vanavond.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 5 november 2000 @ 19:16:11 #2
862 Arcee
Look closer
pi_444821
Ik heb 't voor 't eerst NIET gezien. Ik denk dat ik er langzamerhand op uitgekeken raak. De personen die er inzitten interesseren me echt niet. De groep straalt niks uit.

De nominaties en het wegstemmen zal ik wel blijven volgen, maar ik denk dat ik wel meer normale uitzendingen zal missen.

  zondag 5 november 2000 @ 19:23:48 #3
2180 Avia
FOK-Member
pi_444832
ik heb de uitzending maar half gezien, maar wat ik zag was wel lachen. Hieke en Ferdi deden een parendans rondom en in de vijver, was erg grappig om te zien dat waterballlet.
Petje af voor die twee, ze zijn toch erg vermakelijk.
Verder nog het gezeur van Dezeuree om Ferdi die nu bij Hieke slaapt.
Bah, wat daalt die in mijn achting met haar jaloerse gezeur, volgens mij is ze toch wel verliefd op Ferdie, anders reageer je niet zo.
Wat een kabaal maakt ze ervan, alsof ze recht op Ferdie heeft.
En Hieke die daar weer even handig overheen kletst, met ;' jullie zijn toch niet getrouwd?'
De koffer werd uitgepakt en er waren wat traantjes te zien van de bewoners, that's all folks!
Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 5 november 2000 @ 19:37:18 #4
862 Arcee
Look closer
pi_444852
quote:
Op 05 november 2000 19:23 schreef Avia het volgende:
Hieke en Ferdi deden een parendans rondom en in de vijver
Zie je wel, ik wist wel dat ik een goeie reden had om niet te kijken
  zondag 5 november 2000 @ 19:57:39 #5
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_444882
Ik vond het ook wel een lekkere uitzending.
Idd de parendans van Ferdi en Hieke was lollig om naar te kijken. Wat ook een prachtig stukje was dat ouwe snoepert gezicht van Koos achteraf toen Ferdi en Koos en Robin bij de oven aan het keuvelen waren. Die Koos glunderde met blossen op de wangen en vond Ferdi een ouwe snatser zoals hij met Hieke omging. En hij kon het zich van Ferdi ook wel voorstellen.

Verder vond ik het prachtig om te zien hoe Hieke en Ferdi Dezeuree eens effe lekker te grazen namen. Hoppa hak er maar op in wat mij betreft ik wordt die zeur echt zat.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')