abonnement Unibet Coolblue
pi_156338730
Okee, nieuw hier maar benieuwd naar hoe buitenstaanders hier naar kijken. Aangezien dit volgens mij het drukstbezochte forum van Nederland is dus hier. Voorop gesteld: ik ben gay. Is het normaal wanneer ik een goede kameraad heb, al een jaar of negen, die hetero zegt te zijn maar het wel leuk vindt om regelmatig andere dingen te doen dan biljarten zeg maar. Moet bij worden gezegd dat hij dit alleen maar doet als hij onder invloed is. Wij zijn beiden 27.
pi_156338770
Misschien gewoon bischierig joh.


En: "andere dingen dan biljarten zeg maar" _O- :')
(she/her)
pi_156338792
Nee het is niet normaal. Een hetero man doet niets anders dan biljarten.
pi_156338837
Ja dat zou kunnen, maar het zou op zich praktisch zijn als ie dat dan tegen me zou zeggen. Hij blijft echter, zelfs tegen mij, volhouden dat ie toch echt hetero is. Keer na keer. En hij wil er behalve als hij dus onder invloed is ook niet over praten. Sterker nog, hij wordt dan simpelweg kwaad en praat helemaal niet meer. Tot het dus weer gebeurt, dan is ie weer poeslief.
pi_156338861
quote:
6s.gif Op woensdag 23 september 2015 23:41 schreef Loslappie het volgende:
Ja dat zou kunnen, maar het zou op zich praktisch zijn als ie dat dan tegen me zou zeggen. Hij blijft echter, zelfs tegen mij, volhouden dat ie toch echt hetero is. Keer na keer. En hij wil er behalve als hij dus onder invloed is ook niet over praten. Sterker nog, hij wordt dan simpelweg kwaad en praat helemaal niet meer. Tot het dus weer gebeurt, dan is ie weer poeslief.
Maar wat wil je nou eigenlijk?
(she/her)
  PR/Manusje van alles woensdag 23 september 2015 @ 23:44:28 #6
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_156338926
Als het kwaakt als een eend is het meestal geen broodrooster.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_156338947
Dat er een horde hetero mannen opstaat die zegt : "ja joh, doen we allemaal weleens". Zodat voor mij de kous af is en ik kan denken "goh, dat doen dus alle hetero mannen weleens". Nu maak ik er meer uit op dat er eventueel een kans bestaat om hem verder te versieren. Of in ieder geval dat het de moeite waard is om mezelf er druk over te maken en erover na te denken wat hij nou eigenlijk wil.
pi_156339095
De beste test voor of je BI/Straight of Homo bent: het boterhammen spel met je homo vrienden spelen.
  PR/Manusje van alles woensdag 23 september 2015 @ 23:50:10 #9
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_156339101
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 23:45 schreef Loslappie het volgende:
Dat er een horde hetero mannen opstaat die zegt : "ja joh, doen we allemaal weleens". Zodat voor mij de kous af is en ik kan denken "goh, dat doen dus alle hetero mannen weleens". Nu maak ik er meer uit op dat er eventueel een kans bestaat om hem verder te versieren. Of in ieder geval dat het de moeite waard is om mezelf er druk over te maken en erover na te denken wat hij nou eigenlijk wil.
natuurlijk staan die niet op. Geen enkele hetero man doet dat wel eens. Dan ben je bischierig of heb je te lang geen seks gehad. Een keer kan. Na twee keer doe je het opzettelijk. Het is een kasthomo die drank moet hebben om los te komen en om een 'excuus' te hebben.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_156339154
Ik denk dat als een man geil is en superdronken, hij er niet zo veel om geeft of hij een anus of een kutje te neuken heeft? Dus denk dat je er niet te veel om moet denken, dat hij gewoon een gat nodig had om zijn zaad in te lozen (nuja hopelijk wel een condoom gebruikt..). Dat is als hij niets tegen homoseksualiteit heeft though. Ken genoeg mannen die niet eens homoseksualiteit willen accepteren, vinden dat het hun masculiniteit beledigt somehow..
Some people feel the rain.. others just get wet
pi_156339185
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2015 23:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

natuurlijk staan die niet op. Geen enkele hetero man doet dat wel eens. Dan ben je bischierig of heb je te lang geen seks gehad. Een keer kan. Na twee keer doe je het opzettelijk. Het is een kasthomo die drank moet hebben om los te komen en om een 'excuus' te hebben.
Ja toch? Ik heb echt legio hetero vrienden maar geen enkele waarmee zoiets ook maar enigszins ter sprake komt laat staan dat het gebeurt. Ik ben daar overigens ook helemaal niet op uit. Alleen met hem dan. En inderdaad: een keer kan, maar twee keer is al gek. En zeven jaar lang op niet consequente maar wel regelmatige basis vind ik te vaak voor een rasechte hetero. Hij heeft overigens wel een vriendin gehad tussendoor, toen lag het ook stil.
pi_156339261
Ik zei btw "onder invloed", niet dronken. Volgens mij wordt je van coke toch juist helder?
pi_156339269
Heb zo het gevoel dat je graag wil dat hij hommo is.
(she/her)
pi_156339292
Ja uiteraard, sterker nog dat weet hij ook en hij weet ook dat ik simpelweg verliefd op hem ben. Lijkt me des te meer reden voor een hetero om zich zsm uit de voeten te maken?
pi_156339318
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 23:57 schreef Loslappie het volgende:
Ja uiteraard, sterker nog dat weet hij ook en hij weet ook dat ik simpelweg verliefd op hem ben. Lijkt me des te meer reden voor een hetero om zich zsm uit de voeten te maken?
Waarom? Het is toch je vriend, die verlaat je niet zomaar?
(she/her)
pi_156339364
Okee laat ik het anders zeggen dan "je uit de voeten maken". Lijkt me reden om dat gesprek aan te gaan, te vermelden dat jij hetero bent en dat je verder gewoon vrienden wil zijn. In ieder geval lijkt me het als je hetero bent geen goed idee om met die persoon dan ook seks te hebben. Daarmee maak je de situatie niet gemakkelijker toch?
pi_156340405
quote:
10s.gif Op woensdag 23 september 2015 23:52 schreef ReggaeRose het volgende:
Ik denk dat als een man geil is en superdronken, hij er niet zo veel om geeft of hij een anus of een kutje te neuken heeft? Dus denk dat je er niet te veel om moet denken, dat hij gewoon een gat nodig had om zijn zaad in te lozen (nuja hopelijk wel een condoom gebruikt..). Dat is als hij niets tegen homoseksualiteit heeft though. Ken genoeg mannen die niet eens homoseksualiteit willen accepteren, vinden dat het hun masculiniteit beledigt somehow..
:')___!!! Ben jij een vrouw?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 24 september 2015 @ 00:59:04 #18
444982 okedoei
No pain no gain
pi_156340484
Homo zijn :')
United States of America _O_
pi_156340495
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 23:36 schreef Loslappie het volgende:
die hetero zegt te zijn maar het wel leuk vindt om regelmatig andere dingen te doen dan biljarten zeg maar.
Met wiens keu wordt er gespeeld?
quote:
Wij zijn beiden 27.
Oh, op die leeftijd ben je nog aan het experimenteren en dingen aan het ontdekken. Het gaat vanzelf wel over.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_156340693
quote:
14s.gif Op donderdag 24 september 2015 00:59 schreef okedoei het volgende:
Homo zijn :')
De helft van je leven in een sportschool hangen :').
pi_156340724
Hij is van het poolen?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  donderdag 24 september 2015 @ 01:56:22 #22
444982 okedoei
No pain no gain
pi_156341195
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 01:11 schreef Loslappie het volgende:

[..]

De helft van je leven in een sportschool hangen :').
Alle gezonde mensen (hetero's) gaan naar een sportschool. Ok.
United States of America _O_
  donderdag 24 september 2015 @ 02:00:12 #23
265352 Redster1984
The man who sold the world....
pi_156341233
TS is duidelijk het vrouwtje in de relatie....
pi_156341792
quote:
14s.gif Op donderdag 24 september 2015 01:56 schreef okedoei het volgende:

[..]

Alle gezonde mensen (hetero's) gaan naar een sportschool. Ok.
#fact #neverskiplegday doei.
  donderdag 24 september 2015 @ 03:16:32 #25
444982 okedoei
No pain no gain
pi_156341914
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 02:56 schreef Loslappie het volgende:

[..]

#fact #neverskiplegday doei.
Conclusie: Gelukkig ben ik wel gezond en normaal.
United States of America _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')