Wat belachelijk. Heb je wel een briefje thuis gekregen? Of moet je gewoon gokken en elke keer daarheen gaan.quote:
is een foutje in de app er moet staan dat dat de periode is dat je het waarschijnlijk ontvangt.quote:Op maandag 5 oktober 2015 03:35 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Klopt, staat bij mij ook dat ze pas na 15 okt processen. Op mijn berichtje reageren ze niet.
Laat dat kusje en knuffel maar zitten...
Hoe en wanneer heb jij een trackcode gekregen?quote:Op maandag 5 oktober 2015 09:02 schreef rene90 het volgende:
[..]
is een foutje in de app er moet staan dat dat de periode is dat je het waarschijnlijk ontvangt.
In de app onder order history staat dan bij die details van de order 'shipped' met een tracking number.quote:Op maandag 5 oktober 2015 09:07 schreef eddepetfokt het volgende:
Hoe en wanneer heb jij een trackcode gekregen?
Ik heb een tool waarmee ik een code kan omzetten, die automatisch twee keer per dag checktquote:Op maandag 5 oktober 2015 08:50 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Wat belachelijk. Heb je wel een briefje thuis gekregen? Of moet je gewoon gokken en elke keer daarheen gaan.
Dit kan zomaar betekenen dat die Chinezen er straks voor kiezen om niet meer naar NL te versturen. Of alleen nog duurder via DHL of postnl direct. Achterlijke figuren bij postnl
Ik heb een tool die dat doetquote:Op maandag 5 oktober 2015 09:07 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Hoe en wanneer heb jij een trackcode gekregen?
Een tool die alleen met PostNL tracking codes dus de "NL" codes werkt of ook met alleen HK post, China post, EMS werkt?quote:Op maandag 5 oktober 2015 09:54 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb een tool waarmee ik een code kan omzetten, die automatisch twee keer per dag checkt
[..]
Ik heb een tool die dat doet
En je gaat vetellen welke tool?quote:Op maandag 5 oktober 2015 09:54 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb een tool waarmee ik een code kan omzetten, die automatisch twee keer per dag checkt
[..]
Ik heb een tool die dat doet
Ok, onder details staat bij mij alleen nog een ordernummer. Ik ga heg in de gaten houden. Dank je voor je antwoord René.quote:Op maandag 5 oktober 2015 09:29 schreef rene90 het volgende:
[..]
In de app onder order history staat dan bij die details van de order 'shipped' met een tracking number.
HK, CN, EMS, Sweden Post etc.quote:Op maandag 5 oktober 2015 09:55 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Een tool die alleen met PostNL tracking codes dus de "NL" codes werkt of ook met alleen HK post, China post, EMS werkt?
Zelf gemaakt. Ik kan hem binnenkort wel online zetten, dan kun je het ook gebruiken.quote:Op maandag 5 oktober 2015 10:05 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
En je gaat vetellen welke tool?
En dan krijg jeen brief, of ..?quote:Op maandag 5 oktober 2015 10:29 schreef eddepetfokt het volgende:
Bericht van POSTNL klantenservice:
Dat klopt, aangetekende zendingen vanuit China worden niet meer aan de deur bezorgd, maar gaan direct naar een PosNL uitreiklocatie.
stel je voor dat we klanten de service verlenen waarvoor betaald is.. Stelletje idiotenquote:Op maandag 5 oktober 2015 10:29 schreef eddepetfokt het volgende:
Bericht van POSTNL klantenservice:
Dat klopt, aangetekende zendingen vanuit China worden niet meer aan de deur bezorgd, maar gaan direct naar een PosNL uitreiklocatie.
Ik heb inderdaad de vervolgvraag gesteld hoe ik moet weten op welk postkantoor die pakketten voor je klaarliggen. Nog geen antwoord op gekregen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 10:29 schreef tokko1 het volgende:
[..]
En dan krijg jeen brief, of ..?
Beetje gebrekkige communicatie vanuit PostNL, misschien moeten ze maar een Social media team hier aanwezig maken
Trouwens, heeft iemand een idee of dit in lijn is met het recht dat we hebben op het ontvangen van internationale post stukken?
Ik heb ook 2 grote pakketten die ik al binnen gehad verwacht, sinds dat ze 28 of 29 september op de vlucht naar NL zijn gezet, toch even langs gaan.quote:Op maandag 5 oktober 2015 10:33 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad de vervolgvraag gesteld hoe ik moet weten op welk postkantoor die pakketten voor je klaarliggen. Nog geen antwoord op gekregen.
Ik mis nog een aantal pakketten[3x drone], terwijl al het kleine spul al lang binnen is.
Ik kan me niet voorstellen dat POSTNL dit zomaar mag doen....
Edit: ben benieuwd of ze nu ook strenger gaan controleren of de waarde van je pakje >22 euro is.
Ik heb het ook nog even nagevraagd bij PostNL "Klopt het dat (Sommige, welke?) pakketjes uit China rechtstreeks naar het postkantoor gaan, kunnen jullie deze procedure uitleggen?" en dit was het antwoord:quote:Op maandag 5 oktober 2015 10:33 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad de vervolgvraag gesteld hoe ik moet weten op welk postkantoor die pakketten voor je klaarliggen. Nog geen antwoord op gekregen.
Ik mis nog een aantal pakketten[3x drone], terwijl al het kleine spul al lang binnen is.
Ik kan me niet voorstellen dat POSTNL dit zomaar mag doen....
Edit: ben benieuwd of ze nu ook strenger gaan controleren of de waarde van je pakje >22 euro is.
Ik krijg net hetzelfde antwoord:quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:01 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog even nagevraagd bij PostNL "Klopt het dat (Sommige, welke?) pakketjes uit China rechtstreeks naar het postkantoor gaan, kunnen jullie deze procedure uitleggen?" en dit was het antwoord:
"Hoi! Dat klopt inderdaad. Wanneer het pakket op het postkantoor is afgeleverd krijgt de ontvanger een kennisgeving in de brievenbus dat het pakket per direct beschikbaar is op het postkantoor. Het kan dan daar worden afgehaald."
Hmm oké, ben er maar matig tevreden mee. Oké het kost ze veel geld maar ze hebben wel de plicht als Universele Post Dienst om te bezorgen, ook in lijn met het "internationale post verdrag" ondertekend door zoewel China als Nederland. (http://wetten.overheid.nl(...)-10-2015#VertalingNL)quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:20 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Ik krijg net hetzelfde antwoord:
Je krijgt per post een afhaalbericht waarmee je je pakketje kunt ophalen
"De chinese webshops hebben gekozen" laat ze daar maar eens een bron voor aandragen want ik ken geen enkele shop die hiervan op de hoogte is.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:39 schreef JortK het volgende:
Op de vraag waarom:
[ afbeelding ]
"nieuwe service"
nieuwe service.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:40 schreef tokko1 het volgende:
[..]
"De chinese webshops hebben gekozen" laat ze daar maar eens een bron voor aandragen want ik ken geen enkele shop die hiervan op de hoogte is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |