abonnement Unibet Coolblue
pi_156318399



Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je dringend voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!






SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Cashback XL - Wel goed? Geld terug!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: Trading markets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Taobao/Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Free shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)


PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.



Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: JA HALLO! WAAR ZIJN WE NOU HELEMAAL MEE BEZIG?!!1!? -> Koop lokaal!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


FOK!Frontpage > Review > Gadgets uit China
De FP heeft een reviewsectie met een gadgetsubcategorie. Hier vind je uitgebreide impressies van gadgets die een hoop mensen waarschijnlijk wel zullen aanspreken. Ook userreviews van het forum kunnen er in de spotlights worden gezet.

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android tablet discussie topic
DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)



Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), etc.), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts

[ Bericht 0% gewijzigd door rene90 op 28-09-2015 11:24:44 ]
pi_156318424
:'( ik mis de "waar we ... "
pi_156318481
Op het vorige topic stond nog een slotje dus heb maar een nieuwe aangemaakt. Eigenlijk kwam ik hier om een vraag te stellen. Het gaat om het volgende.

Ik heb een PostNL brief gekregen betreft de inklaring van een product met een reactieformulier. Op dit formulier moet ik aangegeven hoe veel het product waard is en wat voor product het is. Het is geen imitatieproduct en ik heb het gekocht voor 24euro op Aliexpress. De verkoper had me verteld dat ze zou doorgeven dat de waarde 16usd is. Toch heb ik nu voor de eerstekeer de beruchte brief ontvangen.

Iemand ervaring met dit soort brieven?
pi_156318527
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 12:24 schreef zerokil het volgende:
Op het vorige topic stond nog een slotje dus heb maar een nieuwe aangemaakt. Eigenlijk kwam ik hier om een vraag te stellen. Het gaat om het volgende.

Ik heb een PostNL brief gekregen betreft de inklaring van een product met een reactieformulier. Op dit formulier moet ik aangegeven hoe veel het product waard is en wat voor product het is. Het is geen imitatieproduct en ik heb het gekocht voor 24euro op Aliexpress. De verkoper had me verteld dat ze zou doorgeven dat de waarde 16usd is. Toch heb ik nu voor de eerstekeer de beruchte brief ontvangen.

Iemand ervaring met dit soort brieven?
Ja, gewoon het bedrag invullen waar je het voor gekocht hebt + bon bijvoegen.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_156318530
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 12:24 schreef zerokil het volgende:
Op het vorige topic stond nog een slotje dus heb maar een nieuwe aangemaakt. Eigenlijk kwam ik hier om een vraag te stellen. Het gaat om het volgende.

Ik heb een PostNL brief gekregen betreft de inklaring van een product met een reactieformulier. Op dit formulier moet ik aangegeven hoe veel het product waard is en wat voor product het is. Het is geen imitatieproduct en ik heb het gekocht voor 24euro op Aliexpress. De verkoper had me verteld dat ze zou doorgeven dat de waarde 16usd is. Toch heb ik nu voor de eerstekeer de beruchte brief ontvangen.

Iemand ervaring met dit soort brieven?
Komt regelmatig voor. Gewoon je factuur overleggen en accepteren dat je moet bijbetalen. Door de administratiekosten wordt dat in verhouding tot je aanschaf een flink bedrag.
pi_156318564
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 12:22 schreef Kenzi het volgende:
:'( ik mis de "waar we ... "
Kenzi hoe populair is Meizu en ze vergelijkbaar met Xiaomi ? Trouwens ze zouden vandaag toch hun versie uitbrengen van de GOPRO.
pi_156318609
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2015 12:27 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Komt regelmatig voor. Gewoon je factuur overleggen en accepteren dat je moet bijbetalen. Door de administratiekosten wordt dat in verhouding tot je aanschaf een flink bedrag.
Wat is een flink bedrag? En als ik de brief gewoon negeer wordt het pakketje teruggestuurd of vernietigd.. Waarschijnlijk is het laatste dus goedkoper..?
pi_156318616
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2015 12:28 schreef Lazvic het volgende:

[..]

Kenzi hoe populair is Meizu en ze vergelijkbaar met Xiaomi ? Trouwens ze zouden vandaag toch hun versie uitbrengen van de GOPRO.
uit het vorig deel:
quote:
Meizu is redelijk populair, Net is de MX5 Pro aangekondigd, en 2 mini routers.

Die GoPro die mensen krijgen bij de invite voor de MX5 press conference was een 'echte' GoPro, ze gaan zelf geen actioncam maken
pi_156318724
Hebben meer mensen het probleem dat je sommige apparaten niet kunt opladen met de blitzwolf 5 poort lader? Mijn ipod classic laadt bijvoorbeeld niet icm de blitzwolf.
Gegroet!
pi_156319081
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 12:30 schreef zerokil het volgende:

[..]

Wat is een flink bedrag? En als ik de brief gewoon negeer wordt het pakketje teruggestuurd of vernietigd.. Waarschijnlijk is het laatste dus goedkoper..?
13 euro + 21%. Je kunt aanvinken om het terug te sturen, dan krijg je van de shop een resend of refund.
You can't be late if you don't show up.
  woensdag 23 september 2015 @ 13:54:10 #11
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_156320397
Ik ben opzoek naar een powerbank of powerbank behuizing voor 18650 die ook 12V levert. Heeft iemand hier al ervaring mee?

Ik kwam bijvoorbeeld deze tegen:
http://nl.aliexpress.com/(...)72_73_74_75,201409_5


Alleen de review hierover is niet volledig positief:

Ik wil hem gebruiken om mijn Surface Pro 3 op te laden welke 12V vraagt.
Dus ik zoek een powerbank die zowel goed is en voldoende ampères levert op 12V. Ik kan alleen niet vinden hoeveel hij nodig heeft.. :+
Deze lever 1A op 12V

Ook kwam ik deze tegen maar deze leveren 0.6A bij 12V:
http://www.ebay.com/itm/3(...)&hash=item33a976e38a
http://www.ebay.com/itm/H(...)&hash=item58cc31fd6c
http://www.ebay.com/itm/A(...)?hash=item4d36ee2912
Toyota RA28 powerrr / VW Golf MK1 / VW T1 !!
DealExtreme infopagina -> http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken
  woensdag 23 september 2015 @ 14:30:22 #12
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_156321447
Edit: dit is dus niet de bedoeling.

[ Bericht 95% gewijzigd door RobertNL op 23-09-2015 14:46:49 ]
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  woensdag 23 september 2015 @ 14:37:50 #13
172072 JiePieWie
Mechcommander for life!
pi_156321606
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 11:55 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Xiaomi heeft net een nieuwe geintroduceerd. Alleen geen NFC.
Dat heb ik ook gelezen maar daar heb ik nog geen reviews van gezien. Van de Earson weet ik wel dat die op zich goed is. Kun jij wellicht meer zeggen over de vergelijking Earson vs Xiaomi?
pi_156322304
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 14:37 schreef JiePieWie het volgende:

[..]

Dat heb ik ook gelezen maar daar heb ik nog geen reviews van gezien. Van de Earson weet ik wel dat die op zich goed is. Kun jij wellicht meer zeggen over de vergelijking Earson vs Xiaomi?
Even googlen http://tweakers.net/produ(...)uetooth-speaker.html
pi_156326577
quote:
dat is de "oude". de nieuwe heeft andere specs, meer vermogen en sd-kaart lezer. en gezien deze nog niet is geleverd zullen er nog geen reviews van zijn.

deze dus:
http://www.mi.com/pocketaudio/
pi_156327422
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 17:51 schreef Kenzi het volgende:

[..]

dat is de "oude". de nieuwe heeft andere specs, meer vermogen en sd-kaart lezer. en gezien deze nog niet is geleverd zullen er nog geen reviews van zijn.

deze dus:
http://www.mi.com/pocketaudio/
Ja, ik linkte uiteraard naar de huidige omdat de nieuwe nog niet uit en er dus ook geen reviews van zijn.

Bedankt voor de link naar de nieuwe. Ik zie dat de hele body nu metaal is. Bij de huidige is alleen boven- zij- en onderkant metaal. Verder heeft de nieuwe ook een call functie, microsd slot, en aux poort.

Jammer dat ze de zilveren kleur niet meer leveren. Die past mooi bij de powerbank. De nieuwe kleuren hebben meer weg van die van de Asus powerbank.[http://store.asus.com/us/item/201505AM010000008]

Helaas is de prijs verdubbeld tov de huidige versie. Wellicht moet je 'm dan ook eerder vergelijken met de Earson-160.
Huidige 99 yuan http://item.mi.com/1151400059.html#goodsParam
Nieuwe 199 yuan http://www.mi.com/pocketaudio/

[ Bericht 3% gewijzigd door eddepetfokt op 24-09-2015 08:19:44 ]
pi_156330646
Iemand nog een goede tip voor een MiBand armband voor vrouwen? Iets niet te opvallends en vrouwelijks?
pi_156330829
Is er iemand met ervaring met de Original Xiaomi Universal IR Remote Controller?


De bedoeling is om er mijn stereo die in een kast staat mee aan te zetten via mijn smartphone.
Ik kan o.a. alleen maar een app vinden in het chinees. Ook de zogenaamde engelse versie blijft chinees.
pi_156331848
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 20:00 schreef Skiet het volgende:
Iemand nog een goede tip voor een MiBand armband voor vrouwen? Iets niet te opvallends en vrouwelijks?
Hier wat voorbeelden van bandjes
http://www.tinydeal.com/i(...)_id=&cat_change=true

En dit zit eraan te komen
http://amazfit.com
[Niet de Mi band 2, maar wel vrouwelijk]
pi_156341916
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 20:05 schreef NameUnknown het volgende:
Is er iemand met ervaring met de Original Xiaomi Universal IR Remote Controller?
[ afbeelding ]

De bedoeling is om er mijn stereo die in een kast staat mee aan te zetten via mijn smartphone.
Ik kan o.a. alleen maar een app vinden in het chinees. Ook de zogenaamde engelse versie blijft chinees.
heb hem een tijdje gebruikt, app is inderdaad in het Chinees en 90% van de apparaten in de database zijn Chinees. Werkt wel grappig voor de rest.
Lekker de airco aanzetten op kantoor van thuis uit.
  donderdag 24 september 2015 @ 11:07:14 #21
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_156345407
Kreeg net weer een bouwpakketje binnen.. maar wat zou het moeten gaan worden? :7




Psst. www.gearbest.com/multi-rotor-parts/pp_229695.html

[ Bericht 7% gewijzigd door tokko1 op 25-09-2015 12:07:38 ]
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_156346587
quote:
16s.gif Op donderdag 24 september 2015 11:07 schreef tokko1 het volgende:
Kreeg net weer een bouwpakketje binnen.. maar wat zou het moeten gaan worden? :7

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk een PowerBank met een ventilator :p

Ga je zelf iets bouwen en programmeren?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_156346609
quote:
16s.gif Op donderdag 24 september 2015 11:07 schreef tokko1 het volgende:
Kreeg net weer een bouwpakketje binnen.. maar wat zou het moeten gaan worden? :7

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet uit China toch, maar van NL webshop? Wel mooi voor in het 'show hier je laatste aankoop topic'. Benieuwd naar een foto als het klaar is.
  donderdag 24 september 2015 @ 12:09:05 #24
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_156346733
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 12:02 schreef relativity het volgende:

[..]

Ik denk een PowerBank met een ventilator :p

Ga je zelf iets bouwen en programmeren?
Ja op het zelf programmeren, nja eigenlijk maar heel weinig programeren meer bouwen :P

En nee 't is geen powerbank met ventilator.

quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 12:03 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Niet uit China toch, maar van NL webshop? Wel mooi voor in het 'show hier je laatste aankoop topic'. Benieuwd naar een foto als het klaar is.
Dude. Wtf. NL? Kan je daar bestellen :')

Natuuuurlijk uit china! :7
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_156346870
quote:
16s.gif Op donderdag 24 september 2015 12:09 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Ja op het zelf programmeren, nja eigenlijk maar heel weinig programeren meer bouwen :P

En nee 't is geen powerbank met ventilator.

[..]

Dude. Wtf. NL? Kan je daar bestellen :')

Natuuuurlijk uit china! :7
Ik had vorige week gelezen dat iemand hier zo'n quadcopter bij een nl webshop ging kopen.
Maarre, waarom heb je niet alles los gekocht ivm douanekosten? Hoeveel moest je nu aftikken?
pi_156348332
Ik zit weer naar een nieuw klokje te kijken, een pilotendingetje om een NATO strap omheen te doen.

Parnis lijkt wel aardig , maar is wel erg duur voor een China merk vind ik.


Kent iemand een wat goedkoper alternatief?
pi_156348425
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 13:39 schreef G-NiLES het volgende:
Ik zit weer naar een nieuw klokje te kijken, een pilotendingetje om een NATO strap omheen te doen.

Parnis lijkt wel aardig , maar is wel erg duur voor een China merk vind ik.
[ afbeelding ]

Kent iemand een wat goedkoper alternatief?
Ben verliefd op deze kickstarter *; https://www.kickstarter.c(...)ss-watch-with-dual-t

Geen idee wat de jouwe kost
  donderdag 24 september 2015 @ 13:46:26 #28
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_156348477
quote:
2s.gif Op donderdag 24 september 2015 13:43 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ben verliefd op deze kickstarter *; https://www.kickstarter.c(...)ss-watch-with-dual-t

Geen idee wat de jouwe kost
Wat is daar nou zo speciaal aan?
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_156348499
quote:
2s.gif Op donderdag 24 september 2015 13:43 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ben verliefd op deze kickstarter *; https://www.kickstarter.c(...)ss-watch-with-dual-t

Geen idee wat de jouwe kost
Die parnis is rond de 90 dollar.

Die van jou vind ik ook mooi, maar gaat het niet zo chique doen op een nato denk ik.

Ik wil er zoiets van maken:



pi_156348882
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 13:46 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Wat is daar nou zo speciaal aan?
Ook mijn eerste reactie :)
pi_156351304
Heeft er iemand ervaring met deze TV box?
http://www.banggood.com/M(...)art-PC-p-985181.html
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 24 september 2015 @ 16:12:05 #32
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_156351471
mooie ding binnen gekregen om muziek te luisteren in de auto met radio cd speler

vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_v­ándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_präté­ñ
pi_156351670
quote:
3s.gif Op donderdag 24 september 2015 16:12 schreef 1marcelfilms het volgende:
mooie ding binnen gekregen om muziek te luisteren in de auto met radio cd speler
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
_O- :')
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 24 september 2015 @ 16:23:33 #34
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_156351691
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_v­ándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_präté­ñ
  Moderator donderdag 24 september 2015 @ 16:32:45 #35
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_156351875
Een armband vorige week vrijdag besteld bij alieexpress en nu al binnen ^O^
pi_156352183
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 24 september 2015 @ 18:07:49 #37
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_156353597
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 16:48 schreef dimmak het volgende:

[..]

Die walkman, troll. :')
is handig horr dan kan je muziek in de auto luisteren ik snap de troll niet echt hoor?? :? :? :?
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_v­ándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_präté­ñ
pi_156353700
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 03:16 schreef Kenzi het volgende:

[..]

heb hem een tijdje gebruikt, app is inderdaad in het Chinees en 90% van de apparaten in de database zijn Chinees. Werkt wel grappig voor de rest.
Lekker de airco aanzetten op kantoor van thuis uit.
Mijn chinees is een beetje roestig dus deze gaat het niet worden.... op zoek naar een alternatief.
pi_156358807
Heeft iemand hier trouwens ervaring met de eken h9? Twijfel f tussen deze en deze xiaomi yi.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_156362096
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 20:05 schreef NameUnknown het volgende:
Is er iemand met ervaring met de Original Xiaomi Universal IR Remote Controller?
[ afbeelding ]

De bedoeling is om er mijn stereo die in een kast staat mee aan te zetten via mijn smartphone.
Ik kan o.a. alleen maar een app vinden in het chinees. Ook de zogenaamde engelse versie blijft chinees.
Kijk eens naar de Anymote van Kickstarter ( ik heb wel een coupon voor je waardoor deze nog maar 60 dollar incl. verzending kost): die ondersteunt 1 miljoen apparaten en het aantal loopt nog op. App die je nodig hebt is ook helemaal naar wens in te stellen.
pi_156365279
Over de xiaomi ants camera... Is het mogelijk om de beelden ook buitenshuis of via een internet browser te bekijken?
Ik ben geil
  vrijdag 25 september 2015 @ 03:04:17 #42
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_156365632
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 01:52 schreef defokkingfoker het volgende:
Over de xiaomi ants camera... Is het mogelijk om de beelden ook buitenshuis of via een internet browser te bekijken?
jup!
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_156374160
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 01:52 schreef defokkingfoker het volgende:
Over de xiaomi ants camera... Is het mogelijk om de beelden ook buitenshuis of via een internet browser te bekijken?
Buitenshuis wel via internet niet meer. Maar op Tweakers kwam gisteren deze site langs met een alternatieve firmware welke de tijd goed zet (i.p.v. Beijing time), RTSP-stream weer aanzet en meer.
  vrijdag 25 september 2015 @ 15:31:08 #44
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_156374526
Toyota RA28 powerrr / VW Golf MK1 / VW T1 !!
DealExtreme infopagina -> http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken
  vrijdag 25 september 2015 @ 15:36:08 #45
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_156374623
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 15:31 schreef Markos. het volgende:
Iemand ervaring met een van deze twee units?
Nope, 'n Apple TV3 en 'n MiniX Neo X8 Plus hier zorgen ervoor dat ik met dat soort zooi niet moet klooen ;)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_156375116
Begin d'r niet aan.
Je mag mijn EZcast (bij wijze van spreken) gratis overnemen.
Troep :(
  vrijdag 25 september 2015 @ 16:50:10 #47
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_156376030
quote:
12s.gif Op vrijdag 25 september 2015 15:36 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Nope, 'n Apple TV3 en 'n MiniX Neo X8 Plus hier zorgen ervoor dat ik met dat soort zooi niet moet kloten ;)
Oopz, de new layout is nog wennen, quote geklikt ipv edit...
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  vrijdag 25 september 2015 @ 17:23:48 #48
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_156376779
Ook voor het simpele streamen van films of YouTube vanuit Windows 8/10 of Android?
Toyota RA28 powerrr / VW Golf MK1 / VW T1 !!
DealExtreme infopagina -> http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken
pi_156379460
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 17:23 schreef Markos. het volgende:
Ook voor het simpele streamen van films of YouTube vanuit Windows 8/10 of Android?
Chromecast is het antwoord. Eventueel 2e hands wel te vinden voor 20 a 25 euro.
pi_156381885
Zijn er bekende webwinkels waar ze grappige halloween/carnavals kostuums hebben?
- Met zuidelijke groet -
pi_156383674
@Kenzi, wat voegt Tinydeal weinig producten toe de laatste tijd.
Maar ongeveer 5 tot 10 per dag.
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_156386050
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 20:47 schreef De-Hamster het volgende:
Zijn er bekende webwinkels waar ze grappige halloween/carnavals kostuums hebben?
Ja
Ajax Amsterdam
  vrijdag 25 september 2015 @ 23:47:46 #53
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_156389197
Ik heb in het X6 quadcopter topic een review van de JJRC X6 Tarantula online gezet, dus als je even niets te doen heb in je weekend of week kan je 'm even bekijken ;)




CHI / [JJRC X6 centraal] Yizhan Trantula X6 quadcopter topic
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_156390248
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 14:58 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ow, kan je/hij eens een review / hands-on schrijven over het gebruik van Remix! erg benieuwd hoe dat in de praktijk nu bevalt !

Ja, zal binnekort een vergelijking maken tussen de mijn Remix van Jide (het origineel) en die van Cube.

Overigens gister de Tarantula X6 ontvangen van de giveaway van allbuy *O* ! Dat ding krijgt mijn yi action cam gewoon de lucht in met waterproof case :D. Ik zal mijn ideeen erover delen als ik er wat meer mee heb gevlogen.
pi_156393348
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 22:25 schreef Kuhly het volgende:

[..]

Ja
Help hem dan op z'n minst of reageer niet...[ok, misschien had hij het in het dummies topic kunnen vragen]

http://www.aliexpress.com(...)ext=Carnaval+costume
pi_156394325
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2015 05:17 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Help hem dan op z'n minst of reageer niet...[ok, misschien had hij het in het dummies topic kunnen vragen]

http://www.aliexpress.com(...)ext=Carnaval+costume
Er is een hele op met shops. Vragen is niet erg maar zonder zelf enige moeite te doen zoek je het maar lekker uit.
Ajax Amsterdam
pi_156395951
Zojuist een LED-projector binnengekregen, alleen nooit besteld. Ik denk dat het van de PW giveaway is: daar had ik een ADO Mate 3 BT-speaker gewonnen.

Edit: even uitgetest met mijn minix, het is een leuk dingetje en doet wat hij moet doen. De resolutie is oké, je kunt alleen geen ondertitels lezen.
Ik heb alleen geen idee wat ik er mee moet doen, aangezien ik een tv op mijn kamer heb. Uitgebreide review komt binnenkort

[ Bericht 18% gewijzigd door l0lownkill op 26-09-2015 12:05:12 ]
You can't be late if you don't show up.
  zaterdag 26 september 2015 @ 13:14:24 #58
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_156397563
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 19:24 schreef tharonny het volgende:

[..]

Chromecast is het antwoord. Eventueel 2e hands wel te vinden voor 20 a 25 euro.
Wat maakt een chromecast beter dan die Chinese meuk?
Ik wil alleen films streamen en YouTube kijken.
Toyota RA28 powerrr / VW Golf MK1 / VW T1 !!
DealExtreme infopagina -> http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken
pi_156398607
Heb ook zon goedkope EZcast gehad, werkt voor geen meter! Beeld schokt, verbinding is slecht, menu is belabberd, etc.

Chromecast is eenvoudig en werkt super!
  zaterdag 26 september 2015 @ 21:09:32 #60
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_156407041
Edit: niet over zulke zaken praten hier. Lijkt me op zich logisch waarom niet.

[ Bericht 90% gewijzigd door rene90 op 26-09-2015 22:16:50 ]
Starbucks, waar blijf je
pi_156409112
Opgeschoond, lijkt me duidelijk.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zondag 27 september 2015 @ 01:05:19 #62
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_156413336
Is de Xiaomi ants met nightvision nog steeds de beste keus voor een babymonitor?
Het spreekt me vooral aan omdat ie vrij klein is en op usb werkt. Dan kan die zelfs met een accupack geplaatst worden en lekker mobiel.

Alleen vind ik 33 euro een beetje veel. Kan Kenzi niet iets regelen? :Y
  zondag 27 september 2015 @ 08:38:37 #63
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_156415819
Na mijn laatste bericht (dat terecht werd verwijderd!);

Melon seed scissors; ook handig voor pistache
Starbucks, waar blijf je
pi_156420623
Reminder:

http://www.ebay.com/itm/3(...)e=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Dit horloge nu een dik maand in mijn bezit en meer dan eens gedragen.
Persoonlijk heb ik de blauwe versie en deze bevalt mij prima.

De kleurencombinatie tussen zilver en blauw komt mooi tot zijn recht, en de functionaliteit van het horloge is ook prima. Het enige minpunt zou de dikte kunnen zijn, maar aangezien tegenwoordig alles al gauw "oversized" moet zijn, kan je hiermee prima voor de dag mee komen.

Het verschil met andere digitale horloges (tevens ook een analoge functie) is dat de achtergrond zwart is, en de cijfers (en dagletters) blank zijn. Dit in tegenstelling tot andere modellen, waar de achtergrond blank is, en de cijfers zwart. Het blauwe ledlampje voldoet ook meer dan prima, en komt totaal niet kermis-achtig over.

Het horloge is wat mij betreft dan ook nog steeds het beste Shark horloge wat je kan krijgen, kwalitatief gezien althans. De band rammelt of piept niet, en de case voelt mooi solide aan. Het gewicht van het horloge speelt daar ook een rol in.


YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zondag 27 september 2015 @ 15:10:20 #65
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_156421854
Mja, ik vinnum eigenlijk niks...
'k Ga nu maar weer eens voor een eckte horloge. :@

LCW-M170D-1AER

Anyways. :P Terug van vakantie en buren hadden een pakketje aangenomen!


Een paar eerste de beste apps geprobeerd en is wel geinig. Ik moet de adjustment helemaal van me wegdraaien wil het een beetje in focus zijn met de Nubia Z9 (5.2" 1080p). Met de bluetooth controller heb ik alleen nog maar de knoppen voor volume en 'terug' kunnen gebruiken, dat maakt het kudt om een andere app te launchen. De VR-bril heeft geen magneetknop. Staan wat QR codes naar apps om te scannen in de bijbehorende documentatie, maar eens kijken of dat nog wat is.

Verder. Ziet er cool uit. Best solide en comfortabel. Verpakking prima (zitten in de kartonnen doos nog twee zwarte vrij chique ogende dozen). Nu een kwestie van wat tijd vinden om er mee te spelen. De bluetooth controller wat bruikbaarder krijgen en de juiste apps vinden. :)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_156422003
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 15:10 schreef shiznuts het volgende:
Mja, ik vinnum eigenlijk niks...
'k Ga nu maar weer eens voor een eckte horloge. :@
[ afbeelding ]
LCW-M170D-1AER

Anyways. :P Terug van vakantie en buren hadden een pakketje aangenomen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een paar eerste de beste apps geprobeerd en is wel geinig. Ik moet de adjustment helemaal van me wegdraaien wil het een beetje in focus zijn met de Nubia Z9 (5.2" 1080p). Met de bluetooth controller heb ik alleen nog maar de knoppen voor volume en 'terug' kunnen gebruiken, dat maakt het kudt om een andere app te launchen. De VR-bril heeft geen magneetknop. Staan wat QR codes naar apps om te scannen in de bijbehorende documentatie, maar eens kijken of dat nog wat is.

Verder. Ziet er cool uit. Best solide en comfortabel. Verpakking prima (zitten in de kartonnen doos nog twee zwarte vrij chique ogende dozen). Nu een kwestie van wat tijd vinden om er mee te spelen. De bluetooth controller wat bruikbaarder krijgen en de juiste apps vinden. :)
Terwijl jij er nog reclame voor maakte :')!

Binnen gekregen:
http://www.banggood.com/N(...)h-Kite-p-939629.html

Best een leuk ding, nu nog begrijpen hoe ermee overweg te moeten :')
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zondag 27 september 2015 @ 15:23:37 #67
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_156422166
Ja. ;( Al had ik wel verwacht dat ik het niks zou vinden. Maar toch een kans geven, hè. :P
Verder is Shark best dope hoor. De Bullshark classic... can't go wrong with that!

Die kite... die hadden ze hier laatst bij de Hofer (ALDI) voor 7.99 ofzo. :P
Had iets van 15 jaar geleden ofzo ook eens zoeentje gehaald bij de ALDI. Was best cool ding... als er krachtige wind stond. Is wel een beetje een must met een matraskite (aangezien de kamers zich moeten vullen met lucht).
Toen maar eens gegaan voor een grotere van 2m zo'n beetje. Rood/zwart/wit met 'SPORT KITE' erop ofzo. Zal us kijken of ik ergens een linkje kan vinden.

- zoeen: http://www.ebay.nl/itm/1-(...)e-K018-/190696589863 . Stukje groter oppervlak (en cooler looking). :Y
- hebben er ook eentje van 2.5m: http://www.ebay.nl/itm/4-(...)to-Fly-/281304797967
Hier Simon Cowell met zoeentje:


[ Bericht 4% gewijzigd door shiz op 27-09-2015 15:45:23 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_156423460
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 15:17 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Terwijl jij er nog reclame voor maakte :')!

Binnen gekregen:
http://www.banggood.com/N(...)h-Kite-p-939629.html

Best een leuk ding, nu nog begrijpen hoe ermee overweg te moeten :')
Touwtjes helemaal afrollen helpt al een heel stuk ;) verder weet ik niet niet of je er veel plezier aan gaat hebben. Ik zie bv. geen remkoorden, de handvaten zijn niet 'het van het'.
En er moet inderdaad wel wat wind voor staan om hem ten volle te benutten. Maar wel goedkoper als degene die ik heb })
  zondag 27 september 2015 @ 16:31:52 #69
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_156424030
Ik heb nog eens wat besteld in China! *O*

vapespul -O-
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_156424679
/me gaat stout doen

Kan ik een fokker hier blij mee maken?





Gekocht voor respectievelijk 20 dollar en +-14 dollar.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_156424724
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 01:05 schreef monkeybrain het volgende:
Is de Xiaomi ants met nightvision nog steeds de beste keus voor een babymonitor?
Het spreekt me vooral aan omdat ie vrij klein is en op usb werkt. Dan kan die zelfs met een accupack geplaatst worden en lekker mobiel.
Ik heb een tijdje geleden in ieder geval niets beters kunnen vinden in dat prijsniveau.
Er waren een aantal modellen van gelijke prijs maar daar had ik grote twijfels over de betrouwbaarheid en bruikbaarheid. Of je moest weer cloud-gebeuren e.d. waar ik geen zin in had.

Eigenlijk zijn er maar 3 nadelen; je telefoon/tablet moet als systeemtaal Engels hebben om de app bruikbaar te houden (anders staat het in het Chinees), tijd staat standaard op Beijing (ofwel je moest steeds 6 uur terugrekenen) en opnames terugkijken vind ik persoonlijk ook vrij ruk gaan (gaat niet echt makkelijk IMHO).

Maar er is ondertussen ook een alternatieve firmware uit die een aantal nadelen opvangt (tijd wordt gefixt, weer een RTSP-stream etc.).

Maar als je gewoon live wilt kijken of de kleine nog slaapt o.i.d. is het een uitstekend ding. M'n zus/zwager gebruiken 'm hier regelmatig om te kijken of ze slaapt o.i.d.
Wel 1 tip; zet de status LED uit want die scheen de halve kamer blauw te verlichten. :P
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 14:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
Dit horloge nu een dik maand in mijn bezit en meer dan eens gedragen.
Persoonlijk heb ik de blauwe versie en deze bevalt mij prima.

Twijfelgeval. Ding schommelt tussen kitch en interessant in. Ergens vind ik 'm toch wel tof uiterlijk hebben.
Maar goed; ik heb al een lade vol met horloges en momenteel draag ik al wekenlang geen horloges; en dan heb ik ook geen zin om weer even ¤25 voor neer te tikken.
  zondag 27 september 2015 @ 18:13:55 #72
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_156426575
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 16:55 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik heb een tijdje geleden in ieder geval niets beters kunnen vinden in dat prijsniveau.
Er waren een aantal modellen van gelijke prijs maar daar had ik grote twijfels over de betrouwbaarheid en bruikbaarheid. Of je moest weer cloud-gebeuren e.d. waar ik geen zin in had.

Eigenlijk zijn er maar 3 nadelen; je telefoon/tablet moet als systeemtaal Engels hebben om de app bruikbaar te houden (anders staat het in het Chinees), tijd staat standaard op Beijing (ofwel je moest steeds 6 uur terugrekenen) en opnames terugkijken vind ik persoonlijk ook vrij ruk gaan (gaat niet echt makkelijk IMHO).

Maar er is ondertussen ook een alternatieve firmware uit die een aantal nadelen opvangt (tijd wordt gefixt, weer een RTSP-stream etc.).

Maar als je gewoon live wilt kijken of de kleine nog slaapt o.i.d. is het een uitstekend ding. M'n zus/zwager gebruiken 'm hier regelmatig om te kijken of ze slaapt o.i.d.
Wel 1 tip; zet de status LED uit want die scheen de halve kamer blauw te verlichten. :P

Je telefoon op Engels zetten is wel een grote fout in de software :')
Dat gaat het niet worden, helaas. Het moet wel plug en play werken.

Felle led lampjes op apparatuur }:| Daar moet iemand een soort EMP zap apparaat voor uitvinden.
Even aantikken en het ledje fikt door ~O>

Bedankt voor de info. Ik zal nog even goed kijken en nadenken.
  zondag 27 september 2015 @ 18:17:22 #73
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_156426660
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 14:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
Reminder:
http://www.ebay.com/itm/3(...)e=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Dit horloge nu een dik maand in mijn bezit en meer dan eens gedragen.
Persoonlijk heb ik de blauwe versie en deze bevalt mij prima.
[snippety snap]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Black / Yellow versie besteld, het werd wel weer eens tijd voor een nieuw horloge :s)

Eerste Shark-watch voor me, heb al wel ervaring met Curren en Weide.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_156426765
Het winkelen in Hong Kong zelf heeft blijkbaar zijn voordelen, want daar is een geweldige winkelcentrum voor nerds. Ik spreek hier over Golden Computer Arcade, je krijgt hier vele coole Chinese gadgets.



Deze FC Pocket Handheld console is het coolste wat ik tegen kwam, dit ding koste slechtst ¤ 25 ongeveer en bevat 600 retro games. En deze apparaten zijn volledig legaal, want de patenten van Nintendo zijn namelijk verlopen.



Het grappige is dit is een apparaat dat je niet 1,2,3 online vind, maar het blijft hoe dan ook een cool apparaat. Al kan ik natuurlijk niks over de games zelf zeggen, want dat is wellicht niet helemaal legaal.
pi_156427307
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 16:55 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik heb een tijdje geleden in ieder geval niets beters kunnen vinden in dat prijsniveau.
Er waren een aantal modellen van gelijke prijs maar daar had ik grote twijfels over de betrouwbaarheid en bruikbaarheid. Of je moest weer cloud-gebeuren e.d. waar ik geen zin in had.

Eigenlijk zijn er maar 3 nadelen; je telefoon/tablet moet als systeemtaal Engels hebben om de app bruikbaar te houden (anders staat het in het Chinees), tijd staat standaard op Beijing (ofwel je moest steeds 6 uur terugrekenen) en opnames terugkijken vind ik persoonlijk ook vrij ruk gaan (gaat niet echt makkelijk IMHO).

Maar er is ondertussen ook een alternatieve firmware uit die een aantal nadelen opvangt (tijd wordt gefixt, weer een RTSP-stream etc.).

Maar als je gewoon live wilt kijken of de kleine nog slaapt o.i.d. is het een uitstekend ding. M'n zus/zwager gebruiken 'm hier regelmatig om te kijken of ze slaapt o.i.d.
Wel 1 tip; zet de status LED uit want die scheen de halve kamer blauw te verlichten. :P
Ben er ook tevreden mee, nog steeds. Buiten de Chinese app, in ´t begin zoeken naar waar je precies moet klikken, werkt ´t prima. Ik heb de nieuwe firmware nog niet geprobeerd, daar maak ik van de week wel even tijd voor.

Blauwe led is irritant inderdaad (maar uit te zetten), ook als er geen internetverbinding gemaakt kan worden door de camera dan gaat ´t ledje knipperen en dat is natuurlijk niet handig als je net je kind op die kamer hebt liggen in ´t donker. 'n Tapeje doet wonderen natuurlijk.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_156431037
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 18:21 schreef Diqiu-Long het volgende:
Het winkelen in Hong Kong zelf heeft blijkbaar zijn voordelen, want daar is een geweldige winkelcentrum voor nerds. Ik spreek hier over Golden Computer Arcade, je krijgt hier vele coole Chinese gadgets.

[ afbeelding ]

Deze FC Pocket Handheld console is het coolste wat ik tegen kwam, dit ding koste slechtst ¤ 25 ongeveer en bevat 600 retro games. En deze apparaten zijn volledig legaal, want de patenten van Nintendo zijn namelijk verlopen.

[ afbeelding ]

Het grappige is dit is een apparaat dat je niet 1,2,3 online vind, maar het blijft hoe dan ook een cool apparaat. Al kan ik natuurlijk niks over de games zelf zeggen, want dat is wellicht niet helemaal legaal.
Wat heb je allemaal gekocht?

Hier voor de liefhebbers http://www.aliexpress.com(...)72_73_74_75,201409_2
pi_156432908
Wat een tof ding _O_
pi_156434097
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 18:13 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Je telefoon op Engels zetten is wel een grote fout in de software :')
Dat gaat het niet worden, helaas. Het moet wel plug en play werken.

Felle led lampjes op apparatuur }:| Daar moet iemand een soort EMP zap apparaat voor uitvinden.
Even aantikken en het ledje fikt door ~O>

Bedankt voor de info. Ik zal nog even goed kijken en nadenken.
Nou ja; zoals Eric_Cantona hierboven al zegt; als je de camera eenmaal hebt ingesteld met de app boeit het niet zo meer dat de app in het Chinees is. Live kijken of terugspoelen is dan nog prima te doen.
Dus me instellen je systeemtaal in het Engels zetten en daarna gewoon weer naar Nederlands.

De blauwe LED hoef je niet moeilijk te doen met tape of kapot maken; die kun je gewoon met de app uitzetten.

Zmodo leek interessant maar daar is veel cloud gebeuren bij nodig. En na wat inlezen leek motion detection ook ruk te zijn.
Dan heb je nog de Escam's e.d.; velen zullen hier zo'n camera hebben maar ook lees ik hier teveel uiteenlopende verhalen over om die te gebruiken.
En dan kom je uiteindelijk bij bijv. Hikvision uit. Een heel stuk duurder maar voor wat je krijgt wel uitstekend spul. Die van mij hangt hier al maanden probleemloos aan de gevel.
Maar ja; dat is niet echt babyfoon-materiaal. :P
pi_156438985
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 22:25 schreef Kuhly het volgende:

[..]

Ja
Welke?
- Met zuidelijke groet -
pi_156441372
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:23 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Wat heb je allemaal gekocht?

Hier voor de liefhebbers http://www.aliexpress.com(...)72_73_74_75,201409_2
Ik heb naast die handheld ook nog wat kleine dingetjes gekocht, waaronder een headset van Awei :)



En ja een roze case voor mijn Nexus 9, want ik vind het een mooie kleur :D Voor de rest heb ik dus niks gekocht, ja ik heb nog slim fit jeans bij Uniqlo gekocht, dat is een Japans kleding merk ala C&A.
pi_156442422
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 23:11 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Welke?
Zie mijn post met link....
pi_156445797
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 28 september 2015 @ 12:22:04 #83
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_156446017
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 15:23 schreef shiznuts het volgende:
Ja. ;( Al had ik wel verwacht dat ik het niks zou vinden. Maar toch een kans geven, hè. :P
Verder is Shark best dope hoor. De Bullshark classic... can't go wrong with that!

Die kite... die hadden ze hier laatst bij de Hofer (ALDI) voor 7.99 ofzo. :P
Had iets van 15 jaar geleden ofzo ook eens zoeentje gehaald bij de ALDI. Was best cool ding... als er krachtige wind stond. Is wel een beetje een must met een matraskite (aangezien de kamers zich moeten vullen met lucht).
Toen maar eens gegaan voor een grotere van 2m zo'n beetje. Rood/zwart/wit met 'SPORT KITE' erop ofzo. Zal us kijken of ik ergens een linkje kan vinden.

- zoeen: http://www.ebay.nl/itm/1-(...)e-K018-/190696589863 . Stukje groter oppervlak (en cooler looking). :Y
- hebben er ook eentje van 2.5m: http://www.ebay.nl/itm/4-(...)to-Fly-/281304797967
Hier Simon Cowell met zoeentje:
Leuke dingen die matrassen maar inderdaad veel wind nodig. Heb zelf een Nasa wing, die gaan net iets sneller de lucht in met veel kracht. Eigenlijk meer een veredelde zak met touwtjes, maar 't werkt :P Wel weer stukje duurder http://www.ebay.com/itm/P(...)?hash=item4641726663


quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 12:11 schreef rene90 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat een über gadget die leuk lijkt maar daarna weer ind e kast verdwijnt.. :P mjah ach, moet toch iets blijven kopen uit china hé :7 :')

[ Bericht 15% gewijzigd door tokko1 op 28-09-2015 12:46:18 ]
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_156446190
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 12:11 schreef rene90 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Leuke review. Weer eens wat anders. :)
pi_156454996
Voor degenen die een IP-camera (uit China) halen:

Om 20:30 uur bij Radar bij NPO1:

quote:
Nieuwsgierig naar wat uw buurtgenoten achter gesloten deuren doen? Zou u ook wel eens, als een vlieg op de muur, willen gluren bij de buren? Een langgekoesterde wens die, schrikbarend genoeg, bij honderden Nederlanders in vervulling is gegaan. Privébeelden van zo’n 850 IP-beveiligingscamera’s zijn, door onvolledige installatie, voor iedereen online te bekijken. Radar, het consumentenprogramma van AVROTROS, laat vanavond beelden zien van huis-, baby- en zelfs slaapkamers.

IP-camera’s zijn beveiligingscamera’s die aangesloten worden op het internet. De eigenaar van de camera kan hierdoor de beelden overal bekijken. De verbinding wordt meestal beveiligd met een standaardwachtwoord, wat tijdens installatie gepersonaliseerd dient te worden. Consumenten zijn zich hier vaak niet van bewust, waardoor het standaardwachtwoord niet gewijzigd wordt en de beelden door iedereen te bekijken zijn. Een deel van de camera’s zijn daarnaast ook door derden via internet te besturen.

Radar laat zien welke beelden er online staan en legt uit hoe je kunt voorkomen dat beelden van jouw huiskamer de hele wereld over gaan.
Beveiligen doen veel te weinig mensen:
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 23:25 schreef Iemand91 het volgende:
Iedereen hun IP-camera goed beveiligd?
Blijkbaar niet iedereen. Komt er alles tegen; net nog bij iemand in de huiskamer gekeken terwijl hij TV zat te kijken :X ...
pi_156456988
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2015 13:14 schreef Markos. het volgende:

[..]

Wat maakt een chromecast beter dan die Chinese meuk?
Ik wil alleen films streamen en YouTube kijken.
Zijn mooie apps voor chromecast wat gewoon super werkt, zoals YouTube netflix e.d.
Die Chinese dingen casten het scherm van je telefoon/pc naar je tv wat ik persoonlijk niet alles vind
  dinsdag 29 september 2015 @ 00:15:11 #87
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_156464393
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 19:23 schreef Iemand91 het volgende:
Voor degenen die een IP-camera (uit China) halen:

Om 20:30 uur bij Radar bij NPO1:

[..]

Beveiligen doen veel te weinig mensen:

[..]

Beveiliging of geen beveiliging. Ik adviseer dat iedereen de camera's in hun huiskamer/slaapkamer richting de muur draait als ze thuis zijn. Een post-it over je pc camera is ook geen overbodige luxe.

Daar kan geen hacker tegenop ;)

Je voortuin 24 uur per dag filmen is niet zo'n punt maar om je hele huis aan het internet te hangen 8)7
  dinsdag 29 september 2015 @ 09:25:52 #88
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_156467216
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 18:21 schreef Diqiu-Long het volgende:
[ afbeelding ]

Deze FC Pocket Handheld console is het coolste wat ik tegen kwam, dit ding koste slechtst ¤ 25 ongeveer en bevat 600 retro games. En deze apparaten zijn volledig legaal, want de patenten van Nintendo zijn namelijk verlopen.

[ afbeelding ]

Het grappige is dit is een apparaat dat je niet 1,2,3 online vind, maar het blijft hoe dan ook een cool apparaat.
Nu wel online te vinden bij Banggood
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_156469264
Verder in het lijstje: 'nutteloze gadgets maar tof om te hebben'

Nieuw spaarpotje :@ :@

http://www.gearbest.com/action-toys/pp_131264.html
pi_156469698
Ik koop dit op aliexpress http://www.aliexpress.com(...)ing/32284127410.html

Krijg ik een vuiniszakenvelope van Banggood met zelfs 10%kortingscode voor eerste aankoop en een zakje met sku144264

http://www.banggood.com/B(...)Sports-p-935955.html

Grappig. Aliexpress verkoper doet ook aan dropshipping....maar kijk eens naar de marge...

Gekocht voor 2,18euro, hij Banggood 9,85 euro [22mm band]

En via cashbackxl nog 4% extra korting bij Aliexpress ;)


Edit die AE verkoper is volgens mij gewoon BG http://team-top.aliexpres(...)rch/22.html?origin=y

[ Bericht 4% gewijzigd door eddepetfokt op 29-09-2015 13:08:41 ]
  dinsdag 29 september 2015 @ 12:09:22 #91
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_156470001
Werkt CashbackXL nog bij AE? Aangezien iDEAL het niet meer doet? Of werkt dat weer?
pi_156470206
quote:
.net/p/0s.gif[/img] Op dinsdag 29 september 2015 12:09 schreef Goddelijker het volgende:
Werkt CashbackXL nog bij AE? Aangezien iDEAL het niet meer doet? Of werkt dat weer?
ideal werkt gewoon hoor, gisteren nog wat besteld.

on another note:
iemand nog een kookwekker nodig? :)

https://www.ibuygou.com/p-xiaomi-alloy-mitu-timer-7098.html
pi_156470236
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 12:09 schreef Goddelijker het volgende:
Werkt CashbackXL nog bij AE? Aangezien iDEAL het niet meer doet? Of werkt dat weer?
Ja hoor. Er was alleen 1x een storing. Masr wat heeft cashbackxl met ideal te maken?
pi_156470250
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 12:24 schreef julius123 het volgende:

[..]

ideal werkt gewoon hoor, gisteren nog wat besteld.

on another note:
iemand nog een kookwekker nodig? :)
[ afbeelding ]
https://www.ibuygou.com/p-xiaomi-alloy-mitu-timer-7098.html
Cool. Alleen net als die beker weer vreselijk overpriced.
  dinsdag 29 september 2015 @ 15:26:52 #95
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_156473908
Wat is er gevaarlijk aan het gebruiken van unprotected 18650's in zaklampen en power banks? In de meeste zaklampen en powerbanks passen de protected 18650 niet eens toch?
Toyota RA28 powerrr / VW Golf MK1 / VW T1 !!
DealExtreme infopagina -> http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken
  dinsdag 29 september 2015 @ 15:43:45 #96
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_156474289
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:26 schreef Markos. het volgende:
Wat is er gevaarlijk aan het gebruiken van unprotected 18650's in zaklampen en power banks? In de meeste zaklampen en powerbanks passen de protected 18650 niet eens toch?
Omdat die *boem* kunnen doen :) Je kan ze te diep ontladen, je kan ze overladen, moet ik nog verder gaan?

Ipv op de cel zelf zit de beveiliging dan op de PCB, en daarvan ben je niet zeker of ze fatsoenlijk werkt of niet (tenzij je natuurlijk materiaal hebt van een gerenommeerde producent zoals Xiaomi en dergelijke.)
YMMV natuurlijk. FYI : Een protected 18650 heet 19670 officieel :)

Je kan natuurlijk ook al deze adviezen naast je neerleggen, en lekker onveilige 18650's kopen, maar dan hier niet komen mauwen....
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  dinsdag 29 september 2015 @ 15:45:02 #97
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_156474321
mag weg
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_156474366
Heeft iemand zo'n cola kraantje al :D



http://www.chinabuye.com/(...)-drink-dispenser-red
Friettent dikke Willie, met Willie
  dinsdag 29 september 2015 @ 15:49:32 #99
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_156474411
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:47 schreef W00fer het volgende:
Heeft iemand zo'n cola kraantje al :D

[ afbeelding ]

http://www.chinabuye.com/(...)-drink-dispenser-red
Lijkt me niet handig. Zo onstabiel. Dan heb je alsnog 2 handen nodig/3 als je glas te hoog is.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  dinsdag 29 september 2015 @ 15:58:33 #100
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_156474587
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:47 schreef W00fer het volgende:
Heeft iemand zo'n cola kraantje al :D

[ afbeelding ]

http://www.chinabuye.com/(...)-drink-dispenser-red
Kan á kon je ook gewoon bij de Xenos krijgen ;) Werkt inderdaad matig omdat ze instabiel zijn.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  dinsdag 29 september 2015 @ 15:58:36 #101
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_156474588
quote:
12s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:43 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Omdat die *boem* kunnen doen :) Je kan ze te diep ontladen, je kan ze overladen, moet ik nog verder gaan?

Ipv op de cel zelf zit de beveiliging dan op de PCB, en daarvan ben je niet zeker of ze fatsoenlijk werkt of niet (tenzij je natuurlijk materiaal hebt van een gerenommeerde producent zoals Xiaomi en dergelijke.)
YMMV natuurlijk. FYI : Een protected 18650 heet 19670 officieel :)

Je kan natuurlijk ook al deze adviezen naast je neerleggen, en lekker onveilige 18650's kopen, maar dan hier niet komen mauwen....
Maar "boem" doen ze alleen bij te ver opladen? Ik neem aan dat ze dit bij ontladen niet doen maar dat je ze alleen te ver kunt ontladen en dus kunt mollen?
Of kunnen ze ook ontploffen/ontbranden wanneer je ze in een zaklamp of power bank stopt? (en dan dus de batterijen puur ontlaadt en niet oplaadt)
Toyota RA28 powerrr / VW Golf MK1 / VW T1 !!
DealExtreme infopagina -> http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken
  dinsdag 29 september 2015 @ 16:29:53 #102
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_156475271
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:58 schreef Markos. het volgende:

[..]

Maar "boem" doen ze alleen bij te ver opladen? Ik neem aan dat ze dit bij ontladen niet doen maar dat je ze alleen te ver kunt ontladen en dus kunt mollen?
Of kunnen ze ook ontploffen/ontbranden wanneer je ze in een zaklamp of power bank stopt? (en dan dus de batterijen puur ontlaadt en niet oplaadt)
Geen idee.
Volgens mij gaan ze dan gewoon stuk.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  dinsdag 29 september 2015 @ 18:28:53 #103
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_156477684
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2015 16:29 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Geen idee.
Volgens mij gaan ze dan gewoon stuk.
Maar als je een goede lithium lader hebt, heb je dan geen gevaar meer voor explosies en ontbrandingen?
Toyota RA28 powerrr / VW Golf MK1 / VW T1 !!
DealExtreme infopagina -> http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken
pi_156478018
Voor zover mijn kennis rijkt:
Bij te ver ontladen kunnen er zich kristallen vormen in de cel, die de wand kunnen doorprikken met explosie/venting tot gevolg.
Ook kunnen ze hierdoor bij opladen sneller exploderen dan dat een gezonde cel zou doen.
Verder vergroot je de interne weerstand, waardoor ze bij belasting veel warmer worden dan normaal wat ook weer exploderen/venten tot gevolg kan hebben.

Een kwaliteitslader is bij unprotected zeker van belang (al is dat het bij protected ook, want protected is een extra failsafe, geen vrijbrief om je batterijen te misbruiken)

Verder is het bij unprotected ook van belang om regelmatig je batterijvoltage te meten in een zaklamp, of alleen te gebruiken in een zaklamp met undervoltage protection.

Unprotected in serie gebruiken is al helemaal een risico.

Ik zou gewoon lekker voor een protected kwaliteitsbatterij gaan. Een beetje zaklamp heeft geen moeite met protected, en er zijn ook vrij korte protected te vinden.
En er zijn genoeg goede laders en batterijen te vinden voor een fatsoenlijke prijs.
En hier een paar euro op besparen zou kunnen resulteren in een afgebrand huis, missende vingers/hand, of lithiumvergiftiging door het inademende van gas wat vrijkomt bij venten.
pi_156479831
Iemand ervaring met de retourservice van Paypal naar China?
Het bedrijf doet Telus Europe doet nogal moeilijk :{
Heel het adres zou op het trackingbonnetje moeten staan, maar bij Postnl hebben ze alleen de postcode in moeten voeren, en zodoende staat alleen de postcode op het bonnetje.
En ze accepteren dat niet, alleen het hele adres :{
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_156483186
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 19:58 schreef Miniem het volgende:
Iemand ervaring met de retourservice van Paypal naar China?
Het bedrijf doet Telus Europe doet nogal moeilijk :{
Heel het adres zou op het trackingbonnetje moeten staan, maar bij Postnl hebben ze alleen de postcode in moeten voeren, en zodoende staat alleen de postcode op het bonnetje.
En ze accepteren dat niet, alleen het hele adres :{
Volgens mij heeft iemand hier dat weleens gedaan en was het geen probleem. Heb je niet een foto van het adres gemaakt op je pakketje / CN21 formulier o.i.d.?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156483506
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 21:40 schreef rene90 het volgende:

[..]

Volgens mij heeft iemand hier dat weleens gedaan en was het geen probleem. Heb je niet een foto van het adres gemaakt op je pakketje / CN21 formulier o.i.d.?
Nee, ik dacht dat het bonnetje met de tracking genoeg was.
Nu doen ze moeilijk. Ze zeggen nu dat ik binnen 7 dagen bewijs van ontvangst van gearbest moet hebben want anders sluiten ze het zonder mn geld terug te hebben. Nou hoop dan maar dat het er binnen 7 dagen is en ik bevestiging van gearbest krijg.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_156483592
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2015 21:48 schreef Miniem het volgende:

[..]

Nee, ik dacht dat het bonnetje met de tracking genoeg was.
Nu doen ze moeilijk. Ze zeggen nu dat ik binnen 7 dagen bewijs van ontvangst van gearbest moet hebben want anders sluiten ze het zonder mn geld terug te hebben. Nou hoop dan maar dat het er binnen 7 dagen is en ik bevestiging van gearbest krijg.
Situatie uitleggen aan Gearbest met de vraag of ze alvast een bevestiging kunnen geven dat het is ontvangen?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156483919
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 21:50 schreef rene90 het volgende:

[..]

Situatie uitleggen aan Gearbest met de vraag of ze alvast een bevestiging kunnen geven dat het is ontvangen?
Hier in het gearbest topic?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_156484006
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2015 22:00 schreef Miniem het volgende:
Hier in het gearbest topic?
Ja je kan een poging doen in het webcare topic. ^O^
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156486561
Laatste orders duren erg lang om geshipt te worden. Is er weer zo'n public holiday bezig?
  dinsdag 29 september 2015 @ 23:10:59 #112
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_156486799
Zie OP: SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen.
Wel bijna weer...
quote:
• SEP 6 - 8 | Mid-Autumn Festival
OCT 1 - 7 | National Holiday
- iets anders trouwens. :D AliExpress onthoudt het adres van je laatste order, ook als dat niet je zeg maar default adres is en als je niet oplet bij je volgende order wordt je dus genaaid en gaat het de verkeerde kant op. Nou, dat had ik dus. En had ook al een trackno. gekregen. Maar ik hoopte dat 'ie alleen aangemeld was en verzocht de verkoper of ze nog wat kon betekenen... eventjes later had ze het voor elkaar en het adres gewijzigd en een nieuwe trackno. gegeven. _O_ Thank bloody god. Of Allah. Of Vishnu. c_/

-- nog ff inhaken op charger verhaal. Charger met microcontroller halen! Nitecore/Sysmax/Jetbeam . :7
blablaFire accu's vermijden zou ik zeggen. Zit een hoop troep tussen. Inderdaad gewoon eentje halen met PCB. Protected accu's van SoShine, Panasonic, Samsung, Xtar... :Y
18650-infosites:
http://lygte-info.dk
http://budgetlightforum.com/forum/batteries/rechargeable
Waarschijnlijk vind je dit wel een interessante sectie/site ook: http://www.candlepowerfor(...)us-side-of-batteries

[ Bericht 15% gewijzigd door shiz op 29-09-2015 23:27:33 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_156487299
Hij zegt dat de code van gearbest expired is :( kan je m weer in werking brengen :9
pi_156490785
quote:
12s.gif Op dinsdag 29 september 2015 09:25 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Nu wel online te vinden bij Banggood
Dat is mooi voor de thuisblijvers :p Maar ik heb nog wat meer met dit apparaat gespeeld, het werkt in principe vrij goed. Het heeft wel een groot nadeel, je kunt games niet opslaan. Maar het is echt cool om die klassiekers met dit apparaat te spelen, ik heb dus plots ook een interesse in famiclones gekregen.

Dit is dus een handheld, maar ik heb ook famiclones gezien die met twee controllers komen. Al kun je deze ook aansluiten op de TV, alleen sommige games vond ik minder fijn werken. Hoe dan ook, dit is vele malen beter dan een emulator op je smartphone gebruiken.

Ik ben alleen bang dat het apparaat na een tijdje gaat verstoffen, al is dat wel met meerdere gadgets/games. Smartwatches heb ik trouwens ookal gezien in HongKong, maar zolang je die dingen iedere dag moet opladen blijf ik er weg Van.

Wel zijn die Chinese smartwatches beter dan de Apple watch, want dat ding van Apple werkt niet zonder een iPhone en die Chinese kun je ook mee bellen en dergelijke zonder smartphone.
pi_156491299
Vind het altijd zon onzin om te klagen over het dagelijkse opladen. Zijn er serieus mensen die slapen met hun sieraden?

Als ik naar boven ga doe ik alles af en leg mn watch op de lader.

Hij doet het overal in huis, heb mn telefoon toch altijd bij me. Ervaar ook geen hinder van dat losse gebruik. Het is meer klagen omdat het er niet is. Het is gewoon een heerlijke toevoeging op je telefoon, nodig is het niet.

Enige nadeel is dat je daarnaast niet een gewoon horloge draagt, zou graag een mooie armband zien waar je hetzelfde mee kunt maar een kleiner scherm heeft.

Nu kan ik het nieuws lezen op mn horloge. Is daar serieus vraag naar?
Ajax Amsterdam
pi_156491677
Had iemand die inears van Umi al getest?
pi_156492227
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 22:02 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ja je kan een poging doen in het webcare topic. ^O^
Ok, zal het ze voorleggen.
Maar hetis sowieso belachelijk dat ze het niet accepteren.
In principe kun je dus geen 1 pakketje claimen wat je naar China terugstuurt.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_156493436
Ik kwam bij de buren de android app Getone tegen. Die verkopen van alles voor usd9,99. O.a. miband en cx-10 quadcopter. Ik heb er zelf [nog] niets besteld. Ik las wel reacties dat het om originele producten gaat.
Er was eerst een negatief advies voor deze app maar dat is ingetrokken. Iets met een false positive...
http://www.gizmochina.com(...)-use-the-getone-app/

Installeren en bestellen op eigen risico. :)

[ Bericht 4% gewijzigd door eddepetfokt op 30-09-2015 11:08:56 ]
pi_156495271
quote:
6s.gif Op woensdag 30 september 2015 10:43 schreef eddepetfokt het volgende:
Ik kwam bij de buren de android app Getone tegen. Die verkopen van alles voor usd9,99. O.a. miband en cx-10 quadcopter. Ik heb er zelf [nog] niets besteld. Ik las wel reacties dat het om originele producten gaat.
Er was eerst een negatief advies voor deze app maar dat is ingetrokken. Iets met een false positive...
http://www.gizmochina.com(...)-use-the-getone-app/

Installeren en bestellen op eigen risico. :)
Heb hierop net de Aukey EP-B4 Bluetooth headset besteld voor ongeveer ¤9. Ik ben benieuwd!
pi_156496885
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 12:25 schreef nico445 het volgende:

[..]

Heb hierop net de Aukey EP-B4 Bluetooth headset besteld voor ongeveer ¤9. Ik ben benieuwd!
Laat even als je het hebt ontvangen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_156497292
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 09:00 schreef bierjoost het volgende:
Had iemand die inears van Umi al getest?
Eh ja. Die kwamen twee of drie maanden geleden binnen. Zou ze vergeten (ik ben ze al vergeten).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 30 september 2015 @ 15:00:15 #122
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_156498174
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 08:31 schreef Kuhly het volgende:
Vind het altijd zon onzin om te klagen over het dagelijkse opladen. Zijn er serieus mensen die slapen met hun sieraden?
Ik ga heus niet elke avond m'n Prince Albert uitdoen hoor }) })
En m'n MiBand hou ik ook aan om te slapen O-)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  woensdag 30 september 2015 @ 15:56:04 #123
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_156499306
quote:
12s.gif Op woensdag 30 september 2015 15:00 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Ik ga heus niet elke avond m'n Prince Albert uitdoen hoor }) })
En m'n MiBand hou ik ook aan om te slapen O-)
Als je je slaap wil monitoren met dat ding (de Mi Band bedoel ik :P) moet je 'm wel omhouden natuurlijk. Maar die hoef je niet elke dag op te laden, dus valt buiten de scope toch?

Something else.. heb qua bestellingen weinig te melden, maar heb wel 3 keer de Prolink 2.1A Double Sided laadkabel besteld na goede ervaringen met een eerdere bestelde.

Hoewel ik niet gemeten heb hoe goed ie laadt, is het erg fijn niet meer op te hoeven letten hoe je de kabel in de telefoon steekt. Ook minder kans het micro-usbpoortje op de lange termijn te slopen, denk ik. Heeft iemand anders 'm wel doorgemeten?
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_156501842
nou gezellig daar in china :{

http://www.powned.tv/nieu(...)tploft_in_zuidc.html

zal wel weer vertraging betekenen
  woensdag 30 september 2015 @ 18:18:55 #125
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_156502367
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 17:49 schreef julius123 het volgende:
nou gezellig daar in china :{

http://www.powned.tv/nieu(...)tploft_in_zuidc.html

zal wel weer vertraging betekenen
Zullen wel neppe Xiaomi powerbanks wezen. :P
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_156503496
Dit kan toch niet waar zijn? XIAOMI Piston 2 voor $3.25 lol

http://www.aliexpress.com(...)59.689.0_32390869800
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_156503986
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 19:06 schreef relativity het volgende:
Dit kan toch niet waar zijn? XIAOMI Piston 2 voor $3.25 lol

http://www.aliexpress.com(...)59.689.0_32390869800
Je beantwoordt je eigen vraag ;)
You can't be late if you don't show up.
pi_156504162
Beter dan dat man, het zijn 'Dr.Dre Headphones'! Wow.
Ughm. Buiten de belachelijke prijs is dit ook een weggever: 'For Xiaomi'.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_156504310
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 19:26 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Je beantwoordt je eigen vraag ;)
Haha oke :P excuses
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 19:32 schreef shiznuts het volgende:
Beter dan dat man, het zijn 'Dr.Dre Headphones'! Wow.
Ughm. Buiten de belachelijke prijs is dit ook een weggever: 'For Xiaomi'.
Nice :P
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  woensdag 30 september 2015 @ 19:52:19 #130
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_156504620
90% positieve feedback op 49 verkopen is voor AE ook niet echt positief te noemen. :P
Maar dat dr. Dre slaat alles. _O-
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_156505858
De nieuwe mi speaker in de presale
https://www.allbuy.com/de(...)th-40-Speaker-151683

Mij te duur aangezien ik voor de Mi squarebox nog 16 euro betaald heb.
[Ja, ik weet dat de nieuwe versie uitgebreider is]
pi_156507256
quote:
6s.gif Op woensdag 30 september 2015 10:43 schreef eddepetfokt het volgende:
Ik kwam bij de buren de android app Getone tegen. Die verkopen van alles voor usd9,99. O.a. miband en cx-10 quadcopter. Ik heb er zelf [nog] niets besteld. Ik las wel reacties dat het om originele producten gaat.
Er was eerst een negatief advies voor deze app maar dat is ingetrokken. Iets met een false positive...
http://www.gizmochina.com(...)-use-the-getone-app/

Installeren en bestellen op eigen risico. :)
Ik heb al een order onderweg, heb de gok gewaagd met zo'n mibandje voor 9,99 dollar. Zal wel laten weten als het is aangekomen. De CN tracking die ik heb gehad werkt wel gewoon.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156507574
Heeft iemand toevallig ervaring met de Xiaomi Yeelight: http://www.gearbest.com/smart-home/pp_197251.html of een vergelijkbaar product? Zit erover te denken om iets dergelijks aan te schaffen.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_156508644
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 20:40 schreef eddepetfokt het volgende:
De nieuwe mi speaker in de presale
https://www.allbuy.com/de(...)th-40-Speaker-151683

Mij te duur aangezien ik voor de Mi squarebox nog 16 euro betaald heb.
[Ja, ik weet dat de nieuwe versie uitgebreider is]
Ja, moet je dat nou weer posten? }:|
* shiznuts preordert... (coupon succesvol gebruikt)
Hoop wel dat 'ie beter is dan dan die witte, want ik vond het niet echt heel wat.
Dan liever een Earson BT speaker. :Y Moet trouwens die aanleiding voor Engels maar eens volgen.
quote:
2s.gif Op woensdag 30 september 2015 21:21 schreef Klokov het volgende:
Heeft iemand toevallig ervaring met de Xiaomi Yeelight: http://www.gearbest.com/smart-home/pp_197251.html of een vergelijkbaar product? Zit erover te denken om iets dergelijks aan te schaffen.
Misschien hier ff beginnen: https://www.google.nl/web(...)se+webshops+Yeelight .
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_156508754
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 21:45 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja, moet je dat nou weer posten? }:|
* shiznuts preordert... (coupon succesvol gebruikt)
Hoop wel dat 'ie beter is dan dan die witte, want ik vond het niet echt heel wat.
Dan liever een Earson BT speaker. :Y Moet trouwens die aanleiding voor Engels maar eens volgen.

[..]

Misschien hier ff beginnen: https://www.google.nl/web(...)se+webshops+Yeelight .
Dank, gebruikte normaal altijd de zoekfunctie op het forum :')
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_156508893
Die magnetische kabel is nu ook bij Allbuy te vinden, prima prijs van 10 dollar ongeveer met de coupon FOKNLAB.

Wel gunstig dat ze een wat breder assortiment krijgen daar.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156509115
quote:
2s.gif Op woensdag 30 september 2015 21:48 schreef Klokov het volgende:

[..]

Dank, gebruikte normaal altijd de zoekfunctie op het forum :')
:P

Ja, ik had alleen je link niet gevolgd. Dacht dat je de Yeelight LED bulb bedoelde, maar je hebt het over de lamp. Die heeft geloof ik niemand het waard gevonden om te halen. Eh, je hebt de MIPOW Playbulb candles. En een touchlamp heb ik laatst bij de Lidl op de kop getikt voor een tientje.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_156509971
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 21:52 schreef rene90 het volgende:
Die magnetische kabel is nu ook bij Allbuy te vinden, prima prijs van 10 dollar ongeveer met de coupon FOKNLAB.

Wel gunstig dat ze een wat breder assortiment krijgen daar.
Heb je de doorvoersnelheid al kunnen testen, of heb ik dat gemist?
pi_156510031
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 22:20 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Heb je de doorvoersnelheid al kunnen testen, of heb ik dat gemist?
Alleen op een powerbank die al bijna vol was, en op een telefoon die wel 1A haalde.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156511494
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_156515357
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 08:31 schreef Kuhly het volgende:
Vind het altijd zon onzin om te klagen over het dagelijkse opladen. Zijn er serieus mensen die slapen met hun sieraden?
Bij normale horloges dien je ja ook niet dagelijks de batterij te vervangen, dus ja dat lijkt mij nogal lastig ;) Ik zie mij zelf ervoor aan dat ik dat ding dan vergeet op te laden, maar daarnaast zijn die watches duidelijk nog niet volwassenen.

De Apple Watch ziet er veel belovend uit, maar dat is een communistische smartwatch die alleen met iPhones werkt.
pi_156516910
Sellers op AE met trackingnumbers. :')

Tijdje geleden wat besteld en betaald met PayPal. Later zag ik dus er geen saldo meer op PP stond en het dus direct van mijn rekening werd afgeschreven. Daardoor komt het pas 15 dagen later aan bij de seller.

Natuurlijk was het product meteen "verzonden", maar nu werkt de tracking dus niet meer. Dus ik weet nou niet of het pakketje wel of niet onderweg is en inmiddels zijn we 4 weken verder. ;(
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 1 oktober 2015 @ 09:39:23 #143
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_156517586
4 schuim eartips gekocht om te testen. Ik neem aan dat ze hetzelfde zijn als de vsonic schuimpjes. Die zijn op zich wel ok. Gaan wel per stuk en bij 3 stuks gaat de prijs flink omlaag.

http://www.banggood.com/1(...)rphone-p-971348.html
pi_156517650
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 08:37 schreef dimmak het volgende:
Sellers op AE met trackingnumbers. :')

Tijdje geleden wat besteld en betaald met PayPal. Later zag ik dus er geen saldo meer op PP stond en het dus direct van mijn rekening werd afgeschreven. Daardoor komt het pas 15 dagen later aan bij de seller.

Das niet waar hoor, paypal betaalt gelijk voor je en de ontvanger krijgt gelijk betalingsbevestiging. Ik heb lang niet altijd geld op de PP staan.
Bij AE krijgen de kopers het geld pas wel écht als jij de ontvangst hebt bevestigd, het escrow systeem. Maar ze krijgen dus wel gelijk de bevestiging.
pi_156517907
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 09:48 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

Das niet waar hoor, paypal betaalt gelijk voor je en de ontvanger krijgt gelijk betalingsbevestiging. Ik heb lang niet altijd geld op de PP staan.
Bij AE krijgen de kopers het geld pas wel écht als jij de ontvangst hebt bevestigd, het escrow systeem. Maar ze krijgen dus wel gelijk de bevestiging.
Hmm, dan zit ik helemaal mis. Zal er toch eens achteraan. Ik zie ook ff door de bomen het bos niet meer aan bestellingen en betalingen. :P
Uitvinder van de biersmiley.
pi_156518405
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 08:37 schreef dimmak het volgende:
Sellers op AE met trackingnumbers. :')

Tijdje geleden wat besteld en betaald met PayPal. Later zag ik dus er geen saldo meer op PP stond en het dus direct van mijn rekening werd afgeschreven. Daardoor komt het pas 15 dagen later aan bij de seller.

Natuurlijk was het product meteen "verzonden", maar nu werkt de tracking dus niet meer. Dus ik weet nou niet of het pakketje wel of niet onderweg is en inmiddels zijn we 4 weken verder. ;(
Sinds wanneer kan je bij AE betalen met paypal?
pi_156518646
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 10:37 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Sinds wanneer kan je bij AE betalen met paypal?
Daar zit ik dus net aan te denken. Papypal was diezelfde week bij andere shops, dus moet er iets anders aan de hand zijn met AE. Even de sellers contacteren aangezien geen enkele trackingnumber werkt en ik al 4/5 weken wacht.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_156519743
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 10:54 schreef dimmak het volgende:

[..]

Daar zit ik dus net aan te denken. Papypal was diezelfde week bij andere shops, dus moet er iets anders aan de hand zijn met AE. Even de sellers contacteren aangezien geen enkele trackingnumber werkt en ik al 4/5 weken wacht.
Ik bestel dagelijks bij AE met ideal en nog geen problemen gehad...
pi_156519763
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 21:15 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik heb al een order onderweg, heb de gok gewaagd met zo'n mibandje voor 9,99 dollar. Zal wel laten weten als het is aangekomen. De CN tracking die ik heb gehad werkt wel gewoon.
Is je ook opgevallen dat als je via paypal betaalt op die getone app dat er Aukey limited corp staat...? [Ik heb trouwens een 5000mh powerbank besteld voor de Mi verzameling]
pi_156520023
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 12:05 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Is je ook opgevallen dat als je via paypal betaalt op die getone app dat er Aukey limited corp staat...? [Ik heb trouwens een 5000mh powerbank besteld voor de Mi verzameling]
Ik kan geen account aanmaken bij Getone.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_156520212
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 12:22 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ik kan geen account aanmaken bij Getone.
Ik heb er een uur geleden een account aangemaakt en bestelling geplaatst.
pi_156520304
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 12:05 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Is je ook opgevallen dat als je via paypal betaalt op die getone app dat er Aukey limited corp staat...? [Ik heb trouwens een 5000mh powerbank besteld voor de Mi verzameling]
Het is ook Aukey van wie Getone is ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156520351
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 12:36 schreef rene90 het volgende:

[..]

Het is ook Aukey van wie Getone is ;)
Ja dat zag ik dus net ook.

Snap niet dat er niet meer aandacht aan die app wordt gegeven. Ik heb jou er ook niet over gehoord volgens mij? Ze hebben een paar zeer goede aanbiedingen... wou je zeker allemaal voor jezelf houden ;)
Maar ik snap wel dat de bedrijven hier op chi niet blij van worden. :P

Maar let op. Er staan ook genoeg producten bij die ergens anders goedkoper zijn....

[ Bericht 2% gewijzigd door eddepetfokt op 01-10-2015 13:03:33 ]
pi_156520433
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 12:40 schreef eddepetfokt het volgende:
Snap niet dat er niet meer aandacht aan die app wordt gegeven. Ik heb jou er ook niet over gehoord volgens mij? Ze hebben zeer goede aanbiedingen... wou je zeker allemaal voor jezelf houden
Maar ik snap wel dat de bedrijven hier op chi niet blij van worden.
Nouja, ik heb het hier laatst wel benoemd dat ik hem ook tegen was gekomen en ik maar als 'proef' een order heb geplaatst en als ik het uiteindelijk binnen heb dat ik dan even mijn ervaringen deel. Voordat iedereen via de app gaat bestellen en iedereen neppe mi bands krijgt enzo ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156520492
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 12:46 schreef rene90 het volgende:

[..]

Nouja, ik heb het hier laatst wel benoemd dat ik hem ook tegen was gekomen en ik maar als 'proef' een order heb geplaatst en als ik het uiteindelijk binnen heb dat ik dan even mijn ervaringen deel. Voordat iedereen via de app gaat bestellen en iedereen neppe mi bands krijgt enzo ;)
Ik was ook bang voor neppers, maar ik las bij de buren al dat mensen originele mi bands hebben gekregen. En nu het van Aukey blijkt te zijn heb ik er wel meer vertrouwen in.

Het is dat ik al een paar van die Cheersons heb van die Allbuy aanbieding anders had ik er meteen een paar gekocht.
De h8 mini is ook super goedkoop. Alleen daar had ik 3! DOA's [steeds 1 kapotte motor linksvoor] van bij BG dus die bestel ik niet meer.

Het gaat hier overigens om de cheerson cx10 en bij Allbuy ging het om de tragere cx10a met headless mode.
pi_156520662
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 23:40 schreef Iemand91 het volgende:
Als iemand nog goedkoop RC-spul wil; respectievelijk ¤6.78 en ¤10.70:


Goedkoper dan uit China; hier.
Weer in de aanbieding. Zie hier.
pi_156520750
quote:
14s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 13:05 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Weer in de aanbieding. Zie hier.
Off topic
Alleen de grijze is nu in de aanbieding. Ik heb er een paar binnen gekregen en het ziet er heel aardig uit. Zelfs de batterijen zitten erbij. Leuk als schoencadeautje etc...
Is overigens Amazon.de en geen china shop, dus lekker snel binnen.

[ Bericht 2% gewijzigd door eddepetfokt op 01-10-2015 13:32:59 ]
  donderdag 1 oktober 2015 @ 16:35:30 #158
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_156524651
Iemand die Banggood flashlight van 2 euro die hier een tijdje terug werd gepost al binnen?
http://www.banggood.com/C(...)x14500-p-907006.html

13 september verstuurd, bijna 3 weken later nu, ben ik niet meer gewend :P
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_156524752
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 16:35 schreef MacorgaZ het volgende:
Iemand die Banggood flashlight van 2 euro die hier een tijdje terug werd gepost al binnen?
http://www.banggood.com/C(...)x14500-p-907006.html

13 september verstuurd, bijna 3 weken later nu, ben ik niet meer gewend :P
Nee, nog niet binnen. Krijg wel net een powerbank van 17sept binnen[resend van fake Xiaomi]
Maar wacht ook nog op 2 bestellingen van eind augustus.[ligt aan het slechte weer volgens Banggood LOL]
  donderdag 1 oktober 2015 @ 20:24:11 #160
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_156530297
Iemand tips mbt een goede hartslagmeter voor om de pols? Er moet een hartslagzone meter op zitten zodat ik gericht kan trainen. GPS en dat soort dingen hoeven van mij er niet op te zitten.
pi_156531802
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 20:24 schreef Sunri5e het volgende:
Iemand tips mbt een goede hartslagmeter voor om de pols? Er moet een hartslagzone meter op zitten zodat ik gericht kan trainen. GPS en dat soort dingen hoeven van mij er niet op te zitten.
Zag toevallig een leuke aanbieding hier toen ik ging kijken of deze zaak mijn schaatsen kon slijpen :')

http://oomssport.nl/laats(...)gmeter.html?___SID=U

Ze hebben nog andere modellen voor dat geld die dingen zijn normaal 100 dacht ik.
pi_156532256
Exact vorige week 'n Xiaomi Redmi 2 gekocht voor 85 euries op DX. Vandaag binnen gekregen. Wat een top ding voor dat geld. En dan ook nog eens zo snel binnen.
pi_156532582
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 21:14 schreef davedavy het volgende:
Exact vorige week 'n Xiaomi Redmi 2 gekocht voor 85 euries op DX. Vandaag binnen gekregen. Wat een top ding voor dat geld. En dan ook nog eens zo snel binnen.
Voor 85 euro maar?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_156533642
Is er ook een milight bulb oid die je individueel kunt besturen met je telefoon om bijv. het licht te dimmen? (Plug and play, dus zonder een kastje)
You can't be late if you don't show up.
pi_156534038
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 21:22 schreef Miniem het volgende:

[..]

Voor 85 euro maar?
redmi 2 of redmi 2 pro maakt het verschil ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  donderdag 1 oktober 2015 @ 23:44:14 #167
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_156537871
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 21:47 schreef l0lownkill het volgende:
Is er ook een milight bulb oid die je individueel kunt besturen met je telefoon om bijv. het licht te dimmen? (Plug and play, dus zonder een kastje)
In elk geval niet van MiLight. Maar er zijn wel (RGB)bulbs met bluetooth oid, waar je wel mee kan wat jij wil. Gaat wel wat meer kosten dan, vrees ik.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  donderdag 1 oktober 2015 @ 23:48:40 #168
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_156537973
quote:
12s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 23:44 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

In elk geval niet van MiLight. Maar er zijn wel (RGB)bulbs met bluetooth oid, waar je wel mee kan wat jij wil. Gaat wel wat meer kosten dan, vrees ik.
http://www.ebay.com/itm/8(...)?hash=item1a06abe5ff



Deze is opzich maar15 euro, hoe de kwaliteit is.. geen idee ;)
Werkt met of de remote, IR of met je bluetooth Telefoon.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_156538692
Voor het eerst van m'n leven iets met m'n telefoon besteld. :P

  vrijdag 2 oktober 2015 @ 00:53:31 #170
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_156539426
Ik heb net eindelijk de resend van een 10.000 XPB binnen van Banggood. In juli had ik er een besteld, maar nooit gekregen en begin september is dus een nieuwe verstuurd, die er 4 weken over gedaan heeft. Dergelijke bezorgtijden ben ik niet gewend van BG, desalniettemin is het netjes opgelost zo.

EDIT: Verpakking even uit de prullenbak gevist, het betrof Sweden post :')___!
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 06:50:48 #171
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_156541851
quote:
16s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 23:48 schreef tokko1 het volgende:

[..]

http://www.ebay.com/itm/8(...)?hash=item1a06abe5ff

[ afbeelding ]

Deze is opzich maar15 euro, hoe de kwaliteit is.. geen idee ;)
Werkt met of de remote, IR of met je bluetooth Telefoon.
Ik heb al eerder een dergelijke bulb met remote gehad, helaas was deze bij lange na niet fel genoeg en de witte kleur was erg irritant. Ik zal eens wat verder researchen :Y
You can't be late if you don't show up.
pi_156541991
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 00:15 schreef Iemand91 het volgende:
Voor het eerst van m'n leven iets met m'n telefoon besteld. :P

[ afbeelding ]
Hoe moet deze bevestigd worden?
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_156542046
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 07:26 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Hoe moet deze bevestigd worden?
Ik denk dat het een houder is voor op een remote van een quadcopter of zoiets.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156548098
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 07:37 schreef rene90 het volgende:
Ik denk dat het een houder is voor op een remote van een quadcopter of zoiets.
Jij gaat door voor de wasmachine. ^O^

Kun je je smartphone in clippen voor telemetry.
M'n telefoon ligt nu gewoon op de grond of in m'n jaszak. :')
pi_156550900
Even mijn ervaringen met de app 'Getone' (in Playstore / Apple store te vinden) van shop Aukey. Ik heb dus 22 september een order geplaatst voor een Mi Band voor $9,99 inclusief verzending. Dat is het hele concept van die app dat alles 9,99 kost. Het zou gaat om een 'new original mi band' dus het was even afwachten of ik de oude versie of nieuwe versie zou krijgen en of het dan om een bulk-verpakking gaat of netjes in een originele verpakking.

23 september was het verstuurd, en vandaag stond PostNL aan de deur met het pakketje. Prima verpakt, en het gaat om een originele Mi Band in de originele verpakking met het plastic er nog om. Prima zaak dus en ik zal vaker op de app kijken of er weer zoiets tussen zit want een Mi Band voor 9,99 is een prima zaak. Tracking werkte ook gewoon hoewel ik niet weet of je deze altijd krijgt.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156551261
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 16:35 schreef rene90 het volgende:
Even mijn ervaringen met de app 'Getone' (in Playstore / Apple store te vinden) van shop Aukey. Ik heb dus 22 september een order geplaatst voor een Mi Band voor $9,99 inclusief verzending. Dat is het hele concept van die app dat alles 9,99 kost. Het zou gaat om een 'new original mi band' dus het was even afwachten of ik de oude versie of nieuwe versie zou krijgen en of het dan om een bulk-verpakking gaat of netjes in een originele verpakking.

23 september was het verstuurd, en vandaag stond PostNL aan de deur met het pakketje. Prima verpakt, en het gaat om een originele Mi Band in de originele verpakking met het plastic er nog om. Prima zaak dus en ik zal vaker op de app kijken of er weer zoiets tussen zit want een Mi Band voor 9,99 is een prima zaak. Tracking werkte ook gewoon hoewel ik niet weet of je deze altijd krijgt.
Goede tip! Ga ook eens proberen. Moet nog een miband hebben.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_156551852
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 16:52 schreef relativity het volgende:

[..]

Goede tip! Ga ook eens proberen. Moet nog een miband hebben.
Elke dag hebben ze er 100 beschikbaar en om 18.00 Nederlandse tijd wordt het weer 'vernieuwd'.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156552945
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 17:21 schreef rene90 het volgende:

[..]

Elke dag hebben ze er 100 beschikbaar en om 18.00 Nederlandse tijd wordt het weer 'vernieuwd'.
Ze staan nu nog steeds out of stock.

Overigens blijkt het net als bij allbuy een verzameling van stores te zijn.
Bij mij staat er bij de powerbank order:
Store 3cmall
We expect your order to be processed between oct 15 and oct 22.
Bij de paypal betaling stond Aukey.

Ach, voor 10 dollar kun je de gok wel wagen.


De Xiaomi powerstrip is ook wel een leuke deal voor 9,99.
pi_156553502
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 18:18 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ze staan nu nog steeds out of stock.

Overigens blijkt het net als bij allbuy een verzameling van stores te zijn.
Bij mij staat er bij de powerbank order:
Store 3cmall
We expect your order to be processed between oct 15 and oct 22.
Bij de paypal betaling stond Aukey.

Ach, voor 10 dollar kun je de gok wel wagen.

De Xiaomi powerstrip is ook wel een leuke deal voor 9,99.
Ja Allbuy moet je ook opletten dat het vanuit Allbuy gaat, en met Getone zal het ook wel zijn dat ze groots inkopen om het goedkoop te verkopen. Naja komt goed, voor die 9,99 dollar wacht ik wel.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156554317
Ik kan alleen geen account aanmaken. Unknown error, please try again later.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_156554714
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 19:20 schreef relativity het volgende:
Ik kan alleen geen account aanmaken. Unknown error, please try again later.
Dat heb ik hier ook al 2 dagen.
pi_156554875
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 19:34 schreef Puntje013 het volgende:

[..]

Dat heb ik hier ook al 2 dagen.
Het lukte mij wel, maar die app is brak. Loopt steeds vast.
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 19:42:49 #183
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_156554928
Bah, hier loopt het niet lekker.

Watch box van buyincoins heb ik een brief voor ontvangen van PostNL.
Of ik even de waarde op wil geven.... ($20,63).

Wat een gedoe weer om zoiets kleins :').

Daarnaast een horloge besteld (van Amazon) die defect is aangekomen.
Beetje jammer want nu moet ik weer een hoop regelen om dat ding terug te sturen.
De dame van PostNL wilde mij een invoice laten invullen.
Is dit nodig? Ik heb hem via DHL binnen gekregen en via DHL ook BTW moeten betalen.
Gaat dit dan niet dubbel op straks?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_156555106
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 19:34 schreef Puntje013 het volgende:

[..]

Dat heb ik hier ook al 2 dagen.
Heb het net op de telefoon van mijn vriendin geprobeerd en daar werkte het wel...

Anders misschien getone.cc proberen?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 21:07:07 #185
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_156557747
Die PW beamer die ik heb gewonnen was geopend door de douane, maar geen brief over ontvangen :')
You can't be late if you don't show up.
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 02:50:29 #186
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_156565397
Als iemand nog accessoires nodig heeft voor z'n action cam. Of dat nou GoPro, Xiaomi of SJCAM is... www.china-gadgets.de/gadget/zubehoer-bundle-action-cams/ . Zo'n beetje alles wat je bedenken kan zit erin. Van chest- & headmount tot selfiestick en bobber. Met ' E3P4H3DL ' i.p.v. 29,99 EUR -> -10 -> 19,99 EUR! Not bad! Komt vanuit Duitsland je kant op, maar spul is natuurlijk zo sjienees als het maar kan.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_156566415
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 02:50 schreef shiznuts het volgende:
Als iemand nog accessoires nodig heeft voor z'n action cam. Of dat nou GoPro, Xiaomi of SJCAM is... www.china-gadgets.de/gadget/zubehoer-bundle-action-cams/ . Zo'n beetje alles wat je bedenken kan zit erin. Van chest- & headmount tot selfiestick en bobber. Met ' E3P4H3DL ' i.p.v. 29,99 EUR -> -10 -> 19,99 EUR! Not bad! Komt vanuit Duitsland je kant op, maar spul is natuurlijk zo sjienees als het maar kan.
Dat is wel een goede deal. Ik heb die vorige week besteld op aliexpress voor dezelfde prijs.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_156569584
Iemand geinteresseerd in een Xiaomi 10400mah silicone cover? Mag je voor de verzendkosten hebben.

Of ruilen voor een 10000mah cover.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_156575396
Grappig, een nieuw(?) soort hexacopter
http://www.banggood.com/C(...)opter-p-1001729.html


Heeft iemand dit al eens geprobeerd. Ben benieuwd of je er echt geen luchtbellen mee krijgt http://www.banggood.com/R(...)tphone-p-950822.html
Lijkt een hoog tellsell gehalte te hebben...

[ Bericht 20% gewijzigd door eddepetfokt op 03-10-2015 21:14:57 ]
pi_156576885
Deze ben ik nog niet eerder tegengekomen!

pi_156582936
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 02:50 schreef shiznuts het volgende:
Als iemand nog accessoires nodig heeft voor z'n action cam. Of dat nou GoPro, Xiaomi of SJCAM is... www.china-gadgets.de/gadget/zubehoer-bundle-action-cams/ . Zo'n beetje alles wat je bedenken kan zit erin. Van chest- & headmount tot selfiestick en bobber. Met ' E3P4H3DL ' i.p.v. 29,99 EUR -> -10 -> 19,99 EUR! Not bad! Komt vanuit Duitsland je kant op, maar spul is natuurlijk zo sjienees als het maar kan.
Vandaag een vuilniszak met dit spul binnengekregen.



5 minuten voordat we vertrokken voor een ritje van een uur dus meteen maar die suction cup gebruikt in de auto voor een video timelapse.
Geen ervaring met andere actioncams dus geen idee wat voor mogelijkheden die hebben; maar ik vind het tof.
Helaas werkt de foto timelapse niet met de RAW scripts though...

Oh, en die bike mount zou eigenlijk een moeten zijn met een draaibare kop maar BG heeft er een gestuurd met vaste kop.
Dus daar moet ik achteraan.
  zondag 4 oktober 2015 @ 00:00:11 #192
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_156583811
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 19:54 schreef SankariNL het volgende:
Deze ben ik nog niet eerder tegengekomen!

[ afbeelding ]
Jwt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 18:37 schreef eddepetfokt het volgende:
Grappig, een nieuw(?) soort hexacopter
http://www.banggood.com/C(...)opter-p-1001729.html
Van die tri-rotor scorpion copters zijn niet zo heel nieuw. Zijn volgens mij wat wendbaarder, maar daarvoor boeten ze in qua stabiliteit? De 6 blades zagen we al wat langer geleden van Walkera: http://www.walkera.com.hk(...)vo7-transmitter.html . Je had ook een Huawei UFO (vb) in een wat andere configuratie. Je hebt ook quadcopters met een diagonale configuratie t.o.v. de vliegrichting. Vaak ook als vliegtuig aangekleed.
quote:
Heeft iemand dit al eens geprobeerd. Ben benieuwd of je er echt geen luchtbellen mee krijgt http://www.banggood.com/R(...)tphone-p-950822.html
Lijkt een hoog tellsell gehalte te hebben...
Nee, maar volgens mij geen overbodige luxe. :P Hoe vaak ik dat wel niet verknal.
'ah, 3mm scheef, opnieuw!' 'kut, nu zitten er twee stofjes onder' 'Argghhh! Bubbels! 't Lijkt wel BROS'.
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 23:27 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Vandaag een vuilniszak met dit spul binnengekregen.

[ afbeelding ]

5 minuten voordat we vertrokken voor een ritje van een uur dus meteen maar die suction cup gebruikt in de auto voor een video timelapse.
Geen ervaring met andere actioncams dus geen idee wat voor mogelijkheden die hebben; maar ik vind het tof.
Helaas werkt de foto timelapse niet met de RAW scripts though...

Oh, en die bike mount zou eigenlijk een moeten zijn met een draaibare kop maar BG heeft er een gestuurd met vaste kop.
Dus daar moet ik achteraan.
Nice. Al is het niet zoveel die overvloed aan shizzle in die Amazon-zak/doos.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_156585362
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 00:00 schreef shiznuts het volgende:
Nice. Al is het niet zoveel die overvloed aan shizzle in die Amazon-zak/doos.
Neuh, maar nu heb ik wel het spul wat ik wil hebben (nou ja; op die bike mount na dan waar ik nu trouwens een vreemde mail van heb gekregen nadat ik op hun chat een bericht stuurde (chat was online)

Plus er zit een hoop spul tussen dat ik nooit zal gebruiken en ook waar ik erg aan twijfel of het geschikt/stevig spul is.
quote:
Unable to deliver message.
Error message: 550 Ip frequency limited. http://service.mail.qq.co(...)id=20022&&no=1000725
Van postmaster@liveperson.com met een vaag .zip bestand als bijlage? :?
pi_156587236
Ik sprak de postcode gisteren, pakketjes van China Post gaan per 1 oktober bij aankomst meteen naar het postkantoor. Je krijgt blijkbaar wel een brief thuis dat een pakketje dus op het postkantoor ligt.
pi_156587603
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 08:28 schreef J.B. het volgende:
Ik sprak de postcode gisteren, pakketjes van China Post gaan per 1 oktober bij aankomst meteen naar het postkantoor. Je krijgt blijkbaar wel een brief thuis dat een pakketje dus op het postkantoor ligt.
?
  Moderator zondag 4 oktober 2015 @ 09:48:14 #196
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_156587671
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 08:28 schreef J.B. het volgende:
Ik sprak de postcode gisteren, pakketjes van China Post gaan per 1 oktober bij aankomst meteen naar het postkantoor. Je krijgt blijkbaar wel een brief thuis dat een pakketje dus op het postkantoor ligt.
Ik kreeg gisteren nog eentje binnen
pi_156587870
quote:
10s.gif Op zondag 4 oktober 2015 09:48 schreef Momo... het volgende:

[..]

Ik kreeg gisteren nog eentje binnen
ik ook.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zondag 4 oktober 2015 @ 10:40:06 #198
448185 _Sukkel
dat ben ik
pi_156588073
Mijn pakkettenbezorger zei gisteren ook zoiets, maar ik dacht dat hij het over de tweede bezorgpoging had. Op klachtenkompas.nl staan de eerste klachten inmiddels al zie ik :')
Zou wel balen zijn als ze dit echt door gaan zetten....
  Moderator zondag 4 oktober 2015 @ 10:47:11 #199
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_156588158
Stiekem komt het mij beter uit als het zo zal zijn, ben weinig thuis. En de bushalte waar ik naar mijn werk vertrek ligt het postkantoor naast.
pi_156588159
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 08:28 schreef J.B. het volgende:
Ik sprak de postcode gisteren, pakketjes van China Post gaan per 1 oktober bij aankomst meteen naar het postkantoor. Je krijgt blijkbaar wel een brief thuis dat een pakketje dus op het postkantoor ligt.
op welke grond willen ze dit doen? je betaald voor een service die vervolgens niet geleverd wordt.. Moet ik doen mij mijn baas _O-
pi_156588203
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 10:40 schreef _Sukkel het volgende:
Mijn pakkettenbezorger zei gisteren ook zoiets, maar ik dacht dat hij het over de tweede bezorgpoging had. Op klachtenkompas.nl staan de eerste klachten inmiddels al zie ik :')
Zou wel balen zijn als ze dit echt door gaan zetten....
Wat zou de reden daarvan zijn? Kostenbesparing? Een brief maken en versturen kost ook geld.
Daarnaast lijkt me het me nogal selectief als je bepaalde verzenders uitsluit van bezorging.

Geldt dit voor alle pakjes uit china? Of alleen voor china post? In dit geval kan de mod misschien de webcare van de winkels inlichten en aangeven dat ze andere vervoerders moeten gebruiken.


http://www.klachtenkompas(...)zonder-enige-melding

[ Bericht 8% gewijzigd door eddepetfokt op 04-10-2015 11:29:58 ]
pi_156588260
China post zal hun wel te weinig opleveren. Wordt HK post ed ook niet meer geleverd dan?
pi_156588749
Iemand nog mooie usb charger cables gekocht de laatste tijd?

Zat nu naar deze te kijken, maar is dat een normale micro usb?
http://www.banggood.com/Y(...)lphone-p-998911.html
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_156589056
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 11:34 schreef Miniem het volgende:
Iemand nog mooie usb charger cables gekocht de laatste tijd?

Zat nu naar deze te kijken, maar is dat een normale micro usb?
http://www.banggood.com/Y(...)lphone-p-998911.html
Dat is usb c

Ik vind dit nog steeds de beste deal
http://www.geekbuying.com(...)k-1-8-1M-346626.html
Ben zeer tevreden met deze kabels. Ook goede doorvoer [1,7A met originele samsung charger en telefoon]
pi_156593437
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 10:55 schreef davedavy het volgende:
China post zal hun wel te weinig opleveren. Wordt HK post ed ook niet meer geleverd dan?
Voor HK en Singapore geldt het (nog) niet, enkel voor aangetekende stukken van China Post.
  zondag 4 oktober 2015 @ 15:59:28 #206
327191 RobertNL
For your gear.
pi_156595451
Dat gaan ze bij alle afhaalpunten leuk vinden dit _O-
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 4 oktober 2015 @ 16:06:37 #207
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_156595665
Wel een kwalijke ontwikkeling, indien het echt zo is dat de geadresseerde slecht/niet geïnformeerd wordt. Indien je geen tracking hebt of meerdere pakketjes verwacht moet je dan dus maar op de gok langsgaan of preventief elke dag ? :')
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  zondag 4 oktober 2015 @ 16:24:05 #208
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_156596427
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 16:06 schreef N22 het volgende:
Wel een kwalijke ontwikkeling, indien het echt zo is dat de geadresseerde slecht/niet geïnformeerd wordt. Indien je geen tracking hebt of meerdere pakketjes verwacht moet je dan dus maar op de gok langsgaan of preventief elke dag ? :')
Yep, elke dag langsgaan met koffie en koekjes :) Vinden ze vast leuk en jou heel aardig :D
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_156596964
Op zich prima, afhaalpunt zit op 50 meter :')
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156597394
1 april valt vroeg dit jaar :')
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  zondag 4 oktober 2015 @ 19:12:39 #211
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_156600935
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 15:59 schreef RobertNL het volgende:
Dat gaan ze bij alle afhaalpunten leuk vinden dit _O-
Ik ben er superblij mee... scheelt mij vaak toch een dag.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  roze zondag 4 oktober 2015 @ 19:16:06 #212
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_156601008
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 16:36 schreef rene90 het volgende:
Op zich prima, afhaalpunt zit op 50 meter :')
Same here. Ik vind het niet erg, betaal toch nooit verzendkosten dus vind het best fair dat ze hem niet meer bij de deur willen brengen.

Mijn pakketjesbezorger heeft er gisteren trouwens niks over gezegd. Maar het was dan ook niet de meneer die wij meestal hebben.
Your beauty never ever scared me.
  zondag 4 oktober 2015 @ 19:26:55 #213
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_156601265
Nu nog bezorging op Kiala-punten :P
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
  zondag 4 oktober 2015 @ 20:12:46 #214
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_156602636
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 08:28 schreef J.B. het volgende:
Ik sprak de postcode gisteren, pakketjes van China Post gaan per 1 oktober bij aankomst meteen naar het postkantoor. Je krijgt blijkbaar wel een brief thuis dat een pakketje dus op het postkantoor ligt.
Precies op 1 oktober nog een zending aan de deur gehad, maar van mij mogen ze, want doorgaans ben ik aan het werk en komt het uiteindelijk toch daar terecht. :)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_156605542
quote:
14s.gif Op zondag 4 oktober 2015 19:16 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Same here. Ik vind het niet erg, betaal toch nooit verzendkosten dus vind het best fair dat ze hem niet meer bij de deur willen brengen.

Mijn pakketjesbezorger heeft er gisteren trouwens niks over gezegd. Maar het was dan ook niet de meneer die wij meestal hebben.
Die verzendkosten zijn gewoon betaald. Laag of hoog, in de prijs doorberekend of niet. Dat maakt niks uit. Het is op z'n minst vreemd als Postnl bepaalde poststukken uitsluit. Ik kan het daarom nog steeds niet geloven. Beslissen ze hierna om om alleen pakketten op oneven huisnummers te bezorgen? Of alleen in flatgebouwen?

Ik heb vandaag nog even met de eigenaar van ons postagentschap gesproken en die kon het niet bevestigen. Maar hij gaf wel aan dat Postnl de China pakketten extra gaat controleren ivm de waarde van de goederen. Als er dan betaald moet worden dan moet dit op het postkantoor gaan gebeuren volgens die persoon.
Ook hier heb ik mijn vraagtekens bij.

We shall see...
pi_156605739
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 15:59 schreef RobertNL het volgende:
Dat gaan ze bij alle afhaalpunten leuk vinden dit _O-
Dat wordt nummertjes trekken. 'Wie was de volgende?' Overigens, moet ik me zeker ook weer elke keer legitimeren en kan niemand anders het aannemen?
pi_156607217
Als je niet altijd een brief krijgt is het echt drama... Bij ons afhaalpunt hebben ze volgens mij niet echt een systeem, zelfs als je zeker weet dat er een pakket voor je ligt kunnen ze hem vaak niet vinden :'). Laat staan als je het zelf niet eens zeker weet.
  zondag 4 oktober 2015 @ 22:13:57 #218
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_156607477
Het afhaalpunt hier kent mij al :D.

Ze leggen hem bij wijze van spreken al opzij wanneer ze iets binnenkrijgen op mijn naam.

#InvesterenDoetBegeren.

*O*
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zondag 4 oktober 2015 @ 22:42:34 #219
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_156608494
Ben benieuwd hoe het hier dan zal gaan. Het zal wel prettig zijn als je weet dat hij er ligt, al is het door middel van een berichtje via de App/Website. Anders kun je elke paar dagen langs gaan, in de hoop dat er iets ligt.
  zondag 4 oktober 2015 @ 22:52:16 #220
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_156608839
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 22:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
Het afhaalpunt hier kent mij al :D.

Ze leggen hem bij wijze van spreken al opzij wanneer ze iets binnenkrijgen op mijn naam.

#InvesterenDoetBegeren.

*O*
True that. Hoef je je ook niet elke keer te legitimeren. Al hebben ze het sinds kort zo dat sommige pakketjes naar het postkantoor gaat en sommige naar het selfservice depot. Dat laatste is helemaal geniaal omdat je dan gewoon 24/7 je pakketje kunt afhalen. Maar goed, Oostenrijk is daar een sowieso anders in. Je hebt ook de mogelijkheid om voor een eigen pakjes/handtekening nodig mailbox te betalen en dan laten ze het achter in dat kastje met een briefje in je brievenbus. Briefje unlockt het kastje, zending eruithalen, briefje ondertekend achterlaten en klaar! Alleen moet dat met de complexmanager in overleg gedaan worden en wil je de kosten omlaaghalen door buren ook voor het karretje te spannen. Neways, klinkt kudt. Maar als het ff kan toch met Singapore Post/PostNL laten verzenden. Meestal check ik dat wel ff bij een webshop of op AliExpress. Dat is sowieso een stuk betere service.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_156612551
Heehallo ben ik weer. Na een periode van inactiviteit toch even een vraagje: zijn bij jullie de verwachte verzendtijden van getone ook zo lang? Heb er wel over gelezen hier (stiekem wel gelurkt), maar nu krijg ik dat mijn order pas 19-26 oktober geprocessed wordt, laat staan wanneer ie verzonden/geleverd wordt :'). Okeeokee ik had eerder moeten bestellen, maar ik dacht ik probeer het even. Iemand betere ervaringen of zeggen jullie cancelen en terug naar banggood?

Kusjekusjeknuffel,

Lkvbhd
Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
pi_156612631
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 02:42 schreef LKVBHD het volgende:
Heehallo ben ik weer. Na een periode van inactiviteit toch even een vraagje: zijn bij jullie de verwachte verzendtijden van getone ook zo lang? Heb er wel over gelezen hier (stiekem wel gelurkt), maar nu krijg ik dat mijn order pas 19-26 oktober geprocessed wordt, laat staan wanneer ie verzonden/geleverd wordt :'). Okeeokee ik had eerder moeten bestellen, maar ik dacht ik probeer het even. Iemand betere ervaringen of zeggen jullie cancelen en terug naar banggood?

Kusjekusjeknuffel,

Lkvbhd
Klopt, staat bij mij ook dat ze pas na 15 okt processen. Op mijn berichtje reageren ze niet.

Laat dat kusje en knuffel maar zitten...
  maandag 5 oktober 2015 @ 08:32:05 #223
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_156613183
Heren over het rechtstreeks brengen naar de afhaallocatie kan ik bevestigen, mijn laatste 5 pakketten zijn hier de volgende weg bewandeld:

pi_156613249
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 08:32 schreef JortK het volgende:
Heren over het rechtstreeks brengen naar de afhaallocatie kan ik bevestigen, mijn laatste 5 pakketten zijn hier de volgende weg bewandeld:

[ afbeelding ]
Waren dat alleen Chinapost zendingen? En heb je de code zelf omgezet naar een 3s code?
  maandag 5 oktober 2015 @ 08:47:49 #225
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_156613299
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 08:41 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Waren dat alleen Chinapost zendingen? En heb je de code zelf omgezet naar een 3s code?
Ja en Ja. :)
  maandag 5 oktober 2015 @ 08:50:57 #226
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_156613320
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 08:47 schreef JortK het volgende:

[..]

Ja en Ja. :)
Wat belachelijk. Heb je wel een briefje thuis gekregen? Of moet je gewoon gokken en elke keer daarheen gaan.


Dit kan zomaar betekenen dat die Chinezen er straks voor kiezen om niet meer naar NL te versturen. Of alleen nog duurder via DHL of postnl direct. Achterlijke figuren bij postnl
pi_156613432
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 03:35 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Klopt, staat bij mij ook dat ze pas na 15 okt processen. Op mijn berichtje reageren ze niet.

Laat dat kusje en knuffel maar zitten...
is een foutje in de app er moet staan dat dat de periode is dat je het waarschijnlijk ontvangt.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156613495
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 09:02 schreef rene90 het volgende:

[..]

is een foutje in de app er moet staan dat dat de periode is dat je het waarschijnlijk ontvangt.
Hoe en wanneer heb jij een trackcode gekregen?
pi_156613742
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 09:07 schreef eddepetfokt het volgende:
Hoe en wanneer heb jij een trackcode gekregen?
In de app onder order history staat dan bij die details van de order 'shipped' met een tracking number.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 5 oktober 2015 @ 09:54:27 #230
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_156614024
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 08:50 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Wat belachelijk. Heb je wel een briefje thuis gekregen? Of moet je gewoon gokken en elke keer daarheen gaan.

Dit kan zomaar betekenen dat die Chinezen er straks voor kiezen om niet meer naar NL te versturen. Of alleen nog duurder via DHL of postnl direct. Achterlijke figuren bij postnl
Ik heb een tool waarmee ik een code kan omzetten, die automatisch twee keer per dag checkt :)

quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 09:07 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Hoe en wanneer heb jij een trackcode gekregen?
Ik heb een tool die dat doet :)
  maandag 5 oktober 2015 @ 09:55:37 #231
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_156614040
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 09:54 schreef JortK het volgende:

[..]

Ik heb een tool waarmee ik een code kan omzetten, die automatisch twee keer per dag checkt :)

[..]

Ik heb een tool die dat doet :)
Een tool die alleen met PostNL tracking codes dus de "NL" codes werkt of ook met alleen HK post, China post, EMS werkt? ;)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_156614137
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 09:54 schreef JortK het volgende:

[..]

Ik heb een tool waarmee ik een code kan omzetten, die automatisch twee keer per dag checkt :)

[..]

Ik heb een tool die dat doet :)
En je gaat vetellen welke tool?
pi_156614149
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 09:29 schreef rene90 het volgende:

[..]

In de app onder order history staat dan bij die details van de order 'shipped' met een tracking number.
Ok, onder details staat bij mij alleen nog een ordernummer. Ik ga heg in de gaten houden. Dank je voor je antwoord René.
  maandag 5 oktober 2015 @ 10:07:04 #234
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_156614159
quote:
16s.gif Op maandag 5 oktober 2015 09:55 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Een tool die alleen met PostNL tracking codes dus de "NL" codes werkt of ook met alleen HK post, China post, EMS werkt? ;)
HK, CN, EMS, Sweden Post etc. :)

Destijds bezig geweest om het publiekelijk beschikbaar te maken, maar toen pleurde de API van PostNL om :)

quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 10:05 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

En je gaat vetellen welke tool?
Zelf gemaakt. Ik kan hem binnenkort wel online zetten, dan kun je het ook gebruiken. :)
pi_156614491
Bericht van POSTNL klantenservice:
Dat klopt, aangetekende zendingen vanuit China worden niet meer aan de deur bezorgd, maar gaan direct naar een PosNL uitreiklocatie.
  maandag 5 oktober 2015 @ 10:29:42 #236
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_156614500
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 10:29 schreef eddepetfokt het volgende:
Bericht van POSTNL klantenservice:
Dat klopt, aangetekende zendingen vanuit China worden niet meer aan de deur bezorgd, maar gaan direct naar een PosNL uitreiklocatie.
En dan krijg jeen brief, of ..?

Beetje gebrekkige communicatie vanuit PostNL, misschien moeten ze maar een Social media team hier aanwezig maken ;)

Trouwens, heeft iemand een idee of dit in lijn is met het recht dat we hebben op het ontvangen van internationale post stukken?
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_156614537
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 10:29 schreef eddepetfokt het volgende:
Bericht van POSTNL klantenservice:
Dat klopt, aangetekende zendingen vanuit China worden niet meer aan de deur bezorgd, maar gaan direct naar een PosNL uitreiklocatie.
stel je voor dat we klanten de service verlenen waarvoor betaald is.. Stelletje idioten
pi_156614557
quote:
16s.gif Op maandag 5 oktober 2015 10:29 schreef tokko1 het volgende:

[..]

En dan krijg jeen brief, of ..?

Beetje gebrekkige communicatie vanuit PostNL, misschien moeten ze maar een Social media team hier aanwezig maken ;)

Trouwens, heeft iemand een idee of dit in lijn is met het recht dat we hebben op het ontvangen van internationale post stukken?
Ik heb inderdaad de vervolgvraag gesteld hoe ik moet weten op welk postkantoor die pakketten voor je klaarliggen. Nog geen antwoord op gekregen.
Ik mis nog een aantal pakketten[3x drone], terwijl al het kleine spul al lang binnen is.

Ik kan me niet voorstellen dat POSTNL dit zomaar mag doen....

Edit: ben benieuwd of ze nu ook strenger gaan controleren of de waarde van je pakje >22 euro is.

[ Bericht 4% gewijzigd door eddepetfokt op 05-10-2015 10:47:08 ]
  Moderator maandag 5 oktober 2015 @ 10:58:27 #239
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_156614941
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 10:33 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad de vervolgvraag gesteld hoe ik moet weten op welk postkantoor die pakketten voor je klaarliggen. Nog geen antwoord op gekregen.
Ik mis nog een aantal pakketten[3x drone], terwijl al het kleine spul al lang binnen is.

Ik kan me niet voorstellen dat POSTNL dit zomaar mag doen....

Edit: ben benieuwd of ze nu ook strenger gaan controleren of de waarde van je pakje >22 euro is.
Ik heb ook 2 grote pakketten die ik al binnen gehad verwacht, sinds dat ze 28 of 29 september op de vlucht naar NL zijn gezet, toch even langs gaan.
Bij mij is het gelukkig wel duidelijk wat het postkantoor is, maar je zal inderdaad net tussen 2 inwonen.
  maandag 5 oktober 2015 @ 11:01:58 #240
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_156614996
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 10:33 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad de vervolgvraag gesteld hoe ik moet weten op welk postkantoor die pakketten voor je klaarliggen. Nog geen antwoord op gekregen.
Ik mis nog een aantal pakketten[3x drone], terwijl al het kleine spul al lang binnen is.

Ik kan me niet voorstellen dat POSTNL dit zomaar mag doen....

Edit: ben benieuwd of ze nu ook strenger gaan controleren of de waarde van je pakje >22 euro is.
Ik heb het ook nog even nagevraagd bij PostNL "Klopt het dat (Sommige, welke?) pakketjes uit China rechtstreeks naar het postkantoor gaan, kunnen jullie deze procedure uitleggen?" en dit was het antwoord:

"Hoi! Dat klopt inderdaad. Wanneer het pakket op het postkantoor is afgeleverd krijgt de ontvanger een kennisgeving in de brievenbus dat het pakket per direct beschikbaar is op het postkantoor. Het kan dan daar worden afgehaald."

"Je krijgt per post het afhaalbericht. Mocht het pakket op de afhaallocatie liggen, dan krijg je de kennisgeving volgende dag."

Dus een extra dag wachten, ahja.. we wachten al zo lang dat dagje extra kan er nog wel bij :7

Ik ben ondertussen beetje aan het speuren op wet en regelgeving omtreng bezorging van internationale post-stukken. En heb op dit moment nog niet echt iets gevonden.
Het staat bijvoorbeeld niet in regels omtrent de Universele post dienst (PostNL in dit geval). Of in de nationale "Postwet 2009".

[ Bericht 13% gewijzigd door tokko1 op 05-10-2015 12:07:39 ]
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_156615262
quote:
16s.gif Op maandag 5 oktober 2015 11:01 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Ik heb het ook nog even nagevraagd bij PostNL "Klopt het dat (Sommige, welke?) pakketjes uit China rechtstreeks naar het postkantoor gaan, kunnen jullie deze procedure uitleggen?" en dit was het antwoord:

"Hoi! Dat klopt inderdaad. Wanneer het pakket op het postkantoor is afgeleverd krijgt de ontvanger een kennisgeving in de brievenbus dat het pakket per direct beschikbaar is op het postkantoor. Het kan dan daar worden afgehaald."
Ik krijg net hetzelfde antwoord:
Je krijgt per post een afhaalbericht waarmee je je pakketje kunt ophalen
  maandag 5 oktober 2015 @ 11:37:17 #242
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_156615532
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 11:20 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ik krijg net hetzelfde antwoord:
Je krijgt per post een afhaalbericht waarmee je je pakketje kunt ophalen
Hmm oké, ben er maar matig tevreden mee. Oké het kost ze veel geld maar ze hebben wel de plicht als Universele Post Dienst om te bezorgen, ook in lijn met het "internationale post verdrag" ondertekend door zoewel China als Nederland. (http://wetten.overheid.nl(...)-10-2015#VertalingNL)
Dus ga deze ook nog even checken op puntjes waar we hiertegen in beroep kunnen komen.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  maandag 5 oktober 2015 @ 11:39:03 #243
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  maandag 5 oktober 2015 @ 11:40:53 #244
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_156615595
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 11:39 schreef JortK het volgende:
Op de vraag waarom:

[ afbeelding ]

"nieuwe service" :')
"De chinese webshops hebben gekozen" laat ze daar maar eens een bron voor aandragen want ik ken geen enkele shop die hiervan op de hoogte is. :Z
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_156615648
* eddepetfokt
quote:
16s.gif Op maandag 5 oktober 2015 11:40 schreef tokko1 het volgende:

[..]

"De chinese webshops hebben gekozen" laat ze daar maar eens een bron voor aandragen want ik ken geen enkele shop die hiervan op de hoogte is. :Z
_O_ nieuwe service.
Misschien is de volgende stap dat je het zelf in China mag gaan afhalen...

Op mijn vraag of ze mogen weigeren om china post te bezorgen:Hallo, nee hoor! PostNL heeft bezorgplicht. Weigering zou alleen bij hele hoge uitzondering mogen plaatsvinden.

[ Bericht 11% gewijzigd door eddepetfokt op 05-10-2015 11:56:00 ]
pi_156619935
Wazige service hoor, helemaal als je geen brief krijgt en je het zelf moet gaan achterhalen.
Heb hier op ong. dezelfde afstand zeker 5 afhaal locaties, moet ik die allemaal afgaan zeker :(
pi_156619976
Wat een baggerzooi.
Hoezo service? Maak het optioneel dat je kan aangeven dat je pakketjes direct naar afhaalpunt mogen, dan is het een service.
Nu is het stik erin wij doen geen moeite meer.

Gaat voor mij waarschijnlijk betekenen dat ik elke keer geld bij het winkelcentrum in de automaat kan gooien omdat daar waarschijnlijk mijn afhaalpunt gaat zijn.
pi_156620134
Mijn ouders hebben een afhaalpunt in hun supermarkt. Dus in principe goedkoper China pakketjes voor ons omdat zij een vergoeding krijgen voor de pakketjes :P
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_156620262
Volgens mij gaat postkantoor op postcode, dat zou betekenen dat de Chinese pakketjes naar hetzelfde postkantoor gaan als pakketten die twee keer onsuccesvol zijn aangeboden. Op die pakketten zit in ieder geval altijd een sticker geplakt met het adres van het postkantoor plus de postcodes van het gebied waar o.a. mijn huis ligt.
pi_156621833
Ik laat die meuk op werk bezorgen.
Ben benieuwd of ze dan op mijn werk briefjes gaan achterlaten ofzo.
pi_156627420
Ik bestel altijd onder een andere naam, eens kijken hoe ik dat ga doen met de pakketjes die nog moeten komen.

Pas als ik weet hoe dat zit, weer wat bestellen..
  maandag 5 oktober 2015 @ 21:19:45 #252
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_156627449
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 21:18 schreef Shefkee het volgende:
Ik bestel altijd onder een andere naam, eens kijken hoe ik dat ga doen met de pakketjes die nog moeten komen.

Pas als ik weet hoe dat zit, weer wat bestellen..
1 vraag; waarom in godesnaam
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_156627655
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 21:19 schreef Catch22- het volgende:

[..]

1 vraag; waarom in godesnaam
Omdat het kon en omdat ik op een gegeven moment zovaak moest lappen aan de deur dat ik het maar eens over een andere boeg gooide (sindsdien ook nooit meer hoeven lappen aan de deur btw). En soms werd ik ook gebeld door Chinezen om te verifieren of ik 'ik' was, daar ook geen zin in. Dus zulke redenen.
pi_156627830
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 21:26 schreef Shefkee het volgende:

[..]

Omdat het kon en omdat ik op een gegeven moment zovaak moest lappen aan de deur dat ik het maar eens over een andere boeg gooide (sindsdien ook nooit meer hoeven lappen aan de deur btw). En soms werd ik ook gebeld door Chinezen om te verifieren of ik 'ik' was, daar ook geen zin in. Dus zulke redenen.
Ik geef dan altijd weer neppe 06 nummers om dat soort grappen te voorkomen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 5 oktober 2015 @ 22:52:37 #255
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_156630541
Voor 15-20 WERKdagen shipping betaal je bij op geekbuying :') heb de tronsmart kabels besteld. De nilkins zijn niet stevig genoeg voor de terreur van mijn kleine meisje (lees vriendin)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_156630681
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 11:39 schreef JortK het volgende:
Op de vraag waarom:

[ afbeelding ]

"nieuwe service" :')
juist, dan is het vrij duidelijk: bij postkantoor moet je verplicht legitimeren voor je pakketje, aan de deur kan dit niet gecontroleerd worden.. zal dus wel tegen fraude zijn, of wellicht stevigere controles..

neemt niet weg dat het ronduit belachelijk is..
  maandag 5 oktober 2015 @ 23:24:24 #257
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_156631413
De Nederlandse postmarkt is echt goed verziekt. Ook een enorme rompslomp, het pakje afleveren is teveel moeite terwijl de bus toch rondrijdt in de buurt. Ondertussen kunnen ze wel het pakje scannen, naar de supermarkt brengen en vervolgens een kaartje afleveren 8)7

Ja supermarkt, want een postkantoor is iets van de vorige eeuw geworden :')

Dikke Ganzo voor 15 euro, wel snel zijn.

http://www.gearbest.com/survival-emergency-gear/pp_185412.html

  maandag 5 oktober 2015 @ 23:30:20 #258
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_156631578
quote:
Geweldig mes! En de glasbreker werkt! Geen speling op het lemmet, goed afgewerkt. 'n Aanrader!
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_156635133
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 09:29 schreef rene90 het volgende:

[..]

In de app onder order history staat dan bij die details van de order 'shipped' met een tracking number.
Ik krijg zojuist ook een tracknummer in de getone app.

Rene, weet jij wanneer de Allbuy webcare er weer is?
pi_156635147
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 09:54 schreef eddepetfokt het volgende:
Rene, weet jij wanneer de Allbuy webcare er weer is?
7/8 oktober.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156635496


SJcam ook weer nieuwe cam uitgebracht. SJ5000X
Filmt in 2K, heef 2 inch scherm en heeft een Gyro aanboord voor beeldstabilisatie.
Dat kan nog wel eens een mooi dingetje worden. Schijnt verder wel in gelimiteerde aantallen te worden geproduceerd.

En aangezien ik de SJ4000 al heb, de Sj5000 plus. Moet deze er ook maar gaan komen denk ik :P..
Dan kan de Sj4000/SJ5000 plus wel verkopen!

Verder zag ik dat er ook een M10 Plus/Pro komt/is met Gyro.
pi_156636485
Enkele weken al gemeld dat ik de douane mij dus een extra boete heeft opgelegd omdat er dus een frauduleus bedrag op mijn in te klaren tablet (chuwi vi10) stond. Zo wordt het echt niet meer interessant. Vanaf nu wordt het toch vooral naar EU warehouses kijken voor dingen > 22 EUR

Beste,



Gelieve hieronder het detail van de kosten te vinden volgens de door u opgegeven waarde.



BTW 30.75¤

Formaliteiten 12.00¤

Voorschot fonds 00.30¤

Boete 15.00¤ - OPGELEGD DOOR DE DOUANE (aangegeven waarde op de zending =22USD)

-BTW : artikels 70 § 1 en 84 § 2 van het BTW-Wetboek. "Instructie Postzendingen" DI. 525.01 dd. 1994.



Totaal 58.05¤ -CASH TE BETALEN AAN DE POSTBODE BIJ LEVERING



Gelieve uw akkoord door te sturen per kerende aub. In geval van aankoop voor commercieel gebruik ook uw BTW nummer vermelden

De boete van de douane wordt opgelegd door de verificateur die uw pak gecontroleerd heeft. Er valt niet over te onderhandelen.

De zending mag geweigerd worden, maar deze mag niet teruggestuurd worden, daar de douane een dossier geopend heeft. Het pak wordt dan behandeld als zijnde geweigerd/niet opgehaald, gaat naar een speciaal douanemagazijn en zal na verloop van tijd openbaar verkocht worden.
Teneinde een fout adres te vermijden en daardoor eventuele leveringsproblemen, gelieve ons ook uw gegevens te bevestigen aub.



De inklaring duurt wel langer omdat het een douanedossier is. Zo moeten wij eerst alle kosten betalen en het dossier afgesloten worden vooraleer het pak in levering kan. Zo kan alles wel een paar dagen tot een week in beslag nemen.

De postbode brengt dit dan bij u.

Bent u afwezig, dan laat de postbode een bericht achter met de gegevens van het postkantoor/postpunt waar u uw zending later kan afhalen.



Met vriendelijke groet - Best regards

Gina Mulder



Landmark Global

a bpost company
pi_156636537
Vervelend voor je. Hopelijk blijft postnl nog even normaal doen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156636623
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 11:28 schreef Fasroslis het volgende:
Enkele weken al gemeld dat ik de douane mij dus een extra boete heeft opgelegd omdat er dus een frauduleus bedrag op mijn in te klaren tablet (chuwi vi10) stond. Zo wordt het echt niet meer interessant. Vanaf nu wordt het toch vooral naar EU warehouses kijken voor dingen > 22 EUR

Beste,



Gelieve hieronder het detail van de kosten te vinden volgens de door u opgegeven waarde.



BTW 30.75¤

Formaliteiten 12.00¤

Voorschot fonds 00.30¤

Boete 15.00¤ - OPGELEGD DOOR DE DOUANE (aangegeven waarde op de zending =22USD)

-BTW : artikels 70 § 1 en 84 § 2 van het BTW-Wetboek. "Instructie Postzendingen" DI. 525.01 dd. 1994.



Totaal 58.05¤ -CASH TE BETALEN AAN DE POSTBODE BIJ LEVERING



Gelieve uw akkoord door te sturen per kerende aub. In geval van aankoop voor commercieel gebruik ook uw BTW nummer vermelden

De boete van de douane wordt opgelegd door de verificateur die uw pak gecontroleerd heeft. Er valt niet over te onderhandelen.

De zending mag geweigerd worden, maar deze mag niet teruggestuurd worden, daar de douane een dossier geopend heeft. Het pak wordt dan behandeld als zijnde geweigerd/niet opgehaald, gaat naar een speciaal douanemagazijn en zal na verloop van tijd openbaar verkocht worden.
Teneinde een fout adres te vermijden en daardoor eventuele leveringsproblemen, gelieve ons ook uw gegevens te bevestigen aub.



De inklaring duurt wel langer omdat het een douanedossier is. Zo moeten wij eerst alle kosten betalen en het dossier afgesloten worden vooraleer het pak in levering kan. Zo kan alles wel een paar dagen tot een week in beslag nemen.

De postbode brengt dit dan bij u.

Bent u afwezig, dan laat de postbode een bericht achter met de gegevens van het postkantoor/postpunt waar u uw zending later kan afhalen.



Met vriendelijke groet - Best regards

Gina Mulder



Landmark Global

a bpost company
Ik snap moet niet hoe ze de ontvanger een boete kunnen geven omdst de verzender frauduleus handelt?
Op zich jammer dat het maar om 15.00 gaat want daar ga je natuurlijk geen rechtzaak voor starten. Betalen en slikken dus maar. :(
pi_156636754
hieruit versta ik zelfs dat ze in principe door 70 §1 veel meer had kunnen moeten betalen, maar door 84 §2 dus een deel ben kwijtgescholden. Ik vrees dus dat bij recidivisme ik mij aan hogere boeten mag verwachtten (tot het dubbele van de BTW)

quote:
Wat de boete betreft, deze wordt door voornoemd artikel 70, § 1, vastgesteld op het dubbele van de ontweken belasting. Zij wordt nochtans - behoudens wanneer de overtreding zou begaan zijn met het oogmerk de belasting te ontduiken of dit mogelijk te maken - automatisch verminderd overeenkomstig het koninklijk besluit nr. 41 van 30 januari 1987, zoals gewijzigd door het koninklijk besluit van 21 oktober 1993 (BS, 28 december 1993) en 30 maart 1994 (BS, 31 maart 1994, 2de uitgave), tot vaststelling van het bedrag van de proportionele fiscale geldboeten op het stuk van de BTW.

Bovendien kunnen genoemde interesten en boeten, rekening houdend met de bijzonderheden van het geval, verminderd of kwijtgescholden worden op basis van respectievelijk de artikelen 84bis en 84, lid 2, van het BTW-Wetboek.
Gina heeft nog al dit soort mails gestuurd blijkbaar :)

http://forum.banggood.com/forum-topic-22226.html

[ Bericht 6% gewijzigd door Fasroslis op 06-10-2015 11:53:33 ]
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 12:10:11 #266
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_156637319
Frauderende medewerker bij de douane? Haha
pi_156637682
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 11:42 schreef Fasroslis het volgende:
hieruit versta ik zelfs dat ze in principe door 70 §1 veel meer had kunnen moeten betalen, maar door 84 §2 dus een deel ben kwijtgescholden. Ik vrees dus dat bij recidivisme ik mij aan hogere boeten mag verwachtten (tot het dubbele van de BTW)

[..]

Gina heeft nog al dit soort mails gestuurd blijkbaar :)

http://forum.banggood.com/forum-topic-22226.html
En blijkbaar kan je bij BG een deel van de kosten reclameren. Blijft natuurlijk onzin dat xe de ontvanger aanpakken ipv de verzender...

Trouwens wazig verhaal dat ze de tablets uit de verpakking halen en in andere verpakking opsturen. Krijg het idee dat ze gewoon refurbished spul verkopen.
Dat de originele verpakking niet sterk genoeg zou zijn is natuurlijk onzin...
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 12:44:38 #268
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_156638383
[Advocaat van de duivel]
Waarom dan het pakket niet aan de deur weigeren? Dan hoef je er niks extra voor te betalen
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
pi_156638627
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 12:44 schreef BillsGate het volgende:
[Advocaat van de duivel]
Waarom dan het pakket niet aan de deur weigeren? Dan hoef je er niks extra voor te betalen
Dan ben je ook je aankoopbedrag kwijt..

De zending mag geweigerd worden, maar deze mag niet teruggestuurd worden, daar de douane een dossier geopend heeft. Het pak wordt dan behandeld als zijnde geweigerd/niet opgehaald, gaat naar een speciaal douanemagazijn en zal na verloop van tijd openbaar verkocht worden.
Teneinde een fout adres te vermijden en daardoor eventuele leveringsproblemen, gelieve ons ook uw gegevens te bevestigen aub.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 13:08:11 #270
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_156638916
Wat ik mij afvraag, is of je dit standaard krijgt wanneer zij een verkeerde waarde tegenkomen, of dat je dit alleen krijgt bij bedragen die boven de BTW grens vallen.

Zelf kreeg ik namelijk het verzoek om de factuur van een horloge box ($20,63) in te sturen.
Dit bedrag valt buiten de BTW grens, maar Buyincoins kennende staat er wel een foutief bedrag op (ongevraagd).
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_156639290
Is toch bpost zo te zien? Lijkt (nog) geen probleem te zijn in Nederland :9
pi_156639958
Is inderdaad Bpost, maar is toch blijkbaar geen nieuwe policy aangezien de post op BG van 2014 dateert. Anderzijds heb ik nog dit jaar voor mijn Ulefone Be pro (van GB) gewoon een declaratie-brief moeten invullen (en de standaard ¤ 12 + BTW moeten betalen) en deze was ook aangegeven als $22.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 14:37:16 #273
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_156640519
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 23:24 schreef monkeybrain het volgende:
De Nederlandse postmarkt is echt goed verziekt. Ook een enorme rompslomp, het pakje afleveren is teveel moeite terwijl de bus toch rondrijdt in de buurt. Ondertussen kunnen ze wel het pakje scannen, naar de supermarkt brengen en vervolgens een kaartje afleveren 8)7

Ja supermarkt, want een postkantoor is iets van de vorige eeuw geworden :')

Dikke Ganzo voor 15 euro, wel snel zijn.

http://www.gearbest.com/survival-emergency-gear/pp_185412.html

[ afbeelding ]
Besteld, ben benieuwd.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_156640662
http://www.gearbest.com/smart-light-bulb/pp_230349.html

Welke moet ik hebben om in mijn eigen lamp te proppen? (E27 toch?) En is dat dan een grote of kleine fitting?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_156641131
Trouwens ben ik te lui geweest om mijn oorspronkelijk brief in te scannen, maar was hetzelfde qua inhoud als wat er hier staat
pi_156641341
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 14:43 schreef dimmak het volgende:
http://www.gearbest.com/smart-light-bulb/pp_230349.html

Welke moet ik hebben om in mijn eigen lamp te proppen? (E27 toch?) En is dat dan een grote of kleine fitting?
Een gewone fitting :+
De standaard dus (27mm diameter). Kleine fitting zijn voor spotjes etc. (peertjes).
pi_156641819
Zijn hier ook mensen die mij een mediaspeler/tv box kunnen aanraden? Ben op gearbest het een en ander tegen gekomen zoals een Beelink die android draait. Ik weet alleen niet of die aan mijn eisen voldoet. Ik ben namelijk op zoek naar een apparaat waar ik een usb stick op kan aansluiten waar fotos en videos in allerlei formaten op staan die ik wil afspelen op mijn tv. Ik heb altijd een western digital mediaspeler gebruikt. Maar deze is kapot gegaan en ik ben er achter gekomen dat zulke spelers tegenwoordig niet zo heel veel meer gebruikt worden omdat bijna alles gestreamt wordt.
pi_156642264
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 15:16 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Een gewone fitting :+
De standaard dus (27mm diameter). Kleine fitting zijn voor spotjes etc. (peertjes).
Thnx, ik heb er 1 besteld om te testen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 15:37 schreef ongelovelijk het volgende:
Zijn hier ook mensen die mij een mediaspeler/tv box kunnen aanraden? Ben op gearbest het een en ander tegen gekomen zoals een Beelink die android draait. Ik weet alleen niet of die aan mijn eisen voldoet. Ik ben namelijk op zoek naar een apparaat waar ik een usb stick op kan aansluiten waar fotos en videos in allerlei formaten op staan die ik wil afspelen op mijn tv. Ik heb altijd een western digital mediaspeler gebruikt. Maar deze is kapot gegaan en ik ben er achter gekomen dat zulke spelers tegenwoordig niet zo heel veel meer gebruikt worden omdat bijna alles gestreamt wordt.
http://www.gearbest.com/tv-box-mini-pc/pp_211700.html
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 17:04:28 #279
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_156643698
Vervangend exemplaar voor m'n ruisende Xiaomi Square speaker binnen! *O*

Ruist ook -O-
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_156643738
Net de cree light van 2 dollar van banggood ontvangen. Werd bejubelt, dus die moest ik natuurlijk ook hebben.
Ben er niet van onder de indruk. Is gewoon een 2 dollar lampje. Batterij huls is te ruim voor een Aldi en Lidl AA batterij dus het lampje werkte niet. Opgelost met een stukje alu folie.
Een GP oplaadbare batterij is net een mm langer en werkt wel goed.

Ik leg 'm in de la bij de rest van de zaklampjes :)
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 17:08:46 #281
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_156643793
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 17:06 schreef eddepetfokt het volgende:
Net de cree light van 2 dollar van banggood ontvangen. Werd bejubelt, dus die moest ik natuurlijk ook hebben.
Ben er niet van onder de indruk. Is gewoon een 2 dollar lampje. Batterij huls is te ruim voor een Aldi en Lidl AA batterij dus het lampje werkte niet. Opgelost met een stukje alu folie.
Een GP oplaadbare batterij is net een mm langer en werkt wel goed.

Ik leg 'm in de la bij de rest van de zaklampjes :)
En laat GP nou net het merk zijn dat zich niet aan de specificaties houdt voor de maten van AA's :D
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_156643902
quote:
12s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 17:08 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

En laat GP nou net het merk zijn dat zich niet aan de specificaties houdt voor de maten van AA's :D
En die maker van die zaklamp dus ook niet :)
Was voor mij trouwens de eerste keer dat ik een dergelijk 'probleem' had en ik heb een lade vol met zaklampen.

[ Bericht 1% gewijzigd door eddepetfokt op 06-10-2015 17:31:58 ]
pi_156645131
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 14:43 schreef dimmak het volgende:
http://www.gearbest.com/smart-light-bulb/pp_230349.html

Welke moet ik hebben om in mijn eigen lamp te proppen? (E27 toch?) En is dat dan een grote of kleine fitting?
Dat ziet er best gaaf uit :D iemand ervaring met de desbetreffende lamp?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_156646336
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 15:37 schreef ongelovelijk het volgende:
Zijn hier ook mensen die mij een mediaspeler/tv box kunnen aanraden? Ben op gearbest het een en ander tegen gekomen zoals een Beelink die android draait. Ik weet alleen niet of die aan mijn eisen voldoet. Ik ben namelijk op zoek naar een apparaat waar ik een usb stick op kan aansluiten waar fotos en videos in allerlei formaten op staan die ik wil afspelen op mijn tv. Ik heb altijd een western digital mediaspeler gebruikt. Maar deze is kapot gegaan en ik ben er achter gekomen dat zulke spelers tegenwoordig niet zo heel veel meer gebruikt worden omdat bijna alles gestreamt wordt.
Minix z64 :)
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 19:26:48 #285
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_156647033
quote:
12s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 17:04 schreef dodge_911 het volgende:
Vervangend exemplaar voor m'n ruisende Xiaomi Square speaker binnen! *O*

Ruist ook -O-
Gelijk moeten upgraden naar die nieuwe...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_156648166
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 18:15 schreef relativity het volgende:

[..]

Dat ziet er best gaaf uit :D iemand ervaring met de desbetreffende lamp?
De meesten hier hebben enkel ervaring met Mi-Light. Maar dat systeem gaat over het wifi netwerk. Zal wel goed werken geloof ik. Ik heb wel een smart led bulb 'kapot' gemaakt door dit te teveel te bedienen met de schakelaar. Zo'n lamp heeft eigenlijk altijd stroom nodig en zet je uit via de afstandbediening / gsm.
Voor de gezelligheid / feestjes kun je beter http://www.gearbest.com/smart-home/pp_216470.html?wid=3 pakken. 2 kaarsjes voor 23 euro vanuit EU warehouse.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 20:09:07 #287
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_156648266
Echt voor het lichtgeven hoef je die niet te halen (die 'kaarsjes'; een echte kaars is feller).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_156648391
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 20:05 schreef Jonmen het volgende:

[..]

De meesten hier hebben enkel ervaring met Mi-Light. Maar dat systeem gaat over het wifi netwerk. Zal wel goed werken geloof ik. Ik heb wel een smart led bulb 'kapot' gemaakt door dit te teveel te bedienen met de schakelaar. Zo'n lamp heeft eigenlijk altijd stroom nodig en zet je uit via de afstandbediening / gsm.
Voor de gezelligheid / feestjes kun je beter http://www.gearbest.com/smart-home/pp_216470.html?wid=3 pakken. 2 kaarsjes voor 23 euro vanuit EU warehouse.
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 20:09 schreef shiznuts het volgende:
Echt voor het lichtgeven hoef je die niet te halen (die 'kaarsjes'; een echte kaars is feller).
Nee, inderdaad. Maar ik wil er misschien ook eentje in de slaapkamer zetten, als een soort wake-up light en eentje in de woonkamer, waar ik een beetje met de lichtkleur/felheid kan spelen voor in de avond. Ik heb namelijk snel last van me ogen bij blauw licht in de avond :P
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_156650062
Ik zoek een Wi-fi routertje die ook fungeert als (het liefst) gigabit switch maar ik kan niet echt iets onder de 20e vinden.. Zal ik anders maar voor de Xiaomi router gaan en het verlies van gigabit voor lief nemen, of is er een beter alternatief? Tenda ofzo?
pi_156651928
Mijn vriendin gaat eind deze maand voor 4 maanden reizen in Azië. Ik wil haar een goede zaklamp geven. Is deze nog op tijd binnen en wat is een goede? Iemand nog tips voor andere cadeaus die ik zou kunnen geven?
pi_156653429
Iemand trouwens goede snijmessen besteld uit China? Dus die lang meegaan, of kan ik ze beter bij Ikea kopen?
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:26:51 #292
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_156653577
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 14:43 schreef dimmak het volgende:
http://www.gearbest.com/smart-light-bulb/pp_230349.html

Welke moet ik hebben om in mijn eigen lamp te proppen? (E27 toch?) En is dat dan een grote of kleine fitting?
E27 is grote fitting.

Alternatief:
http://www.ebay.com/itm/3(...)id=p3984.m1436.l2649
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 21:52 schreef larry_flynt het volgende:
Mijn vriendin gaat eind deze maand voor 4 maanden reizen in Azië. Ik wil haar een goede zaklamp geven. Is deze nog op tijd binnen en wat is een goede? Iemand nog tips voor andere cadeaus die ik zou kunnen geven?
Banggood.

http://www.banggood.com/M(...)4500AA-p-981982.html
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:42:03 #294
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_156654344
quote:
Die zaklamp is vanuit de EU goedkoper dan vanuit het CN Warehouse. _O-
pi_156654386
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:42 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Die zaklamp is vanuit de EU goedkoper dan vanuit het CN Warehouse. _O-
Viel mij ook al op haha
  Moderator dinsdag 6 oktober 2015 @ 23:12:03 #296
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_156655715
Heb mijn track trace codes laten omzetten bij postNL en mijn pakketten worden inderdaad bij het postkantoor afgeleverd.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 23:12:28 #297
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_156655734
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 19:26 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Gelijk moeten upgraden naar die nieuwe...
Maybe, someday :)
Alvast niet als early adopter. Wat moet ik met nog een bluetooth speaker, m'n hele huis staat al vol Airplay-speakers en naast nu 2 Xiaomi speakers heb ik ook nog een grote en een kleine Logitech BT speaker :) Ik heb dat ding toen gekocht omdat 'ie zo cheap stond geprijsd, zonder er een echt nut voor te hebben. Dat nut heb ik dan achteraf bedacht, en daar kon'ie dus niet voor dienen vw de ruis.

Ik doorstruin nog elke dag de new arrivals bij GangBood, maar ik ben eigenlijk van alles wat ik nodig heb atm goed voorzien, meestal in meervoud. Er is niet echt een must-have product atm :)

Waar ik nu wel meer naar aan het kijken ben is vape-spul uit China... Vooral hardware dan.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 23:13:48 #298
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_156655796
Heb recent via Ebay nog wel een pakketje uit China gekregen (via Sweden post :') ). Deze werd wel gewoon thuis afgeleverd. Ben benieuwd hoe het straks met mijn telefoon is (Innos D6000). Die zal als het goed is met 0-2 weken moeten aankomen.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_156655897
Wat zijn nu echt china hebbendingetjes
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 23:57:59 #300
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_156657712
Ligt eraan wat je al hebt... kzou zeggen. LEDpig :+ . Earson speakertie. :7 Xiaomi powerbank. :D Zoiets.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 23:58:14 #301
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_156657716
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')