abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  dinsdag 13 december 2016 @ 14:50:55 #126
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_167301242
registreer om deze reclame te verbergen
Kan iemand mij uitleggen hoe je in dit spel een potje wint? Ik denk probeer even Monkey King uit. 42-10. Alsnog game verloren, net als de laatste 11 uit 13.

Hoe win ik een game? huehue dunning kruger

GoMXyPs.jpg
pi_167312349
Als je geen torens kapot knalt maar alleen heroes gaat farmen... :p
  dinsdag 13 december 2016 @ 22:50:39 #128
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_167313393
Alle torens waren al vrij snel kapot, ook mid rax. Rest van het team werd in fights compleet genegeerd, ALLES op apen koning (en ja ik had bkb en satanic en 45 armor en 4k hp). Dus het werd een soort raidboss scenario waar je 20 seconden gechainstunned bent en gekite wordt en 5 heroes alles op je dumpen, en een team dat met deze oceanen van ruimte niks kon.

[ Bericht 14% gewijzigd door Quotidien op 13-12-2016 23:15:37 ]
pi_167314544
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 22:50 schreef Quotidien het volgende:
Alle torens waren al vrij snel kapot, ook mid rax. Rest van het team werd in fights compleet genegeerd, ALLES op apen koning (en ja ik had bkb en satanic en 45 armor en 4k hp). Dus het werd een soort raidboss scenario waar je 20 seconden gechainstunned bent en gekite wordt en 5 heroes alles op je dumpen, en een team dat met deze oceanen van ruimte niks kon.

je hebt dan ook wel redelijke bout picks zeg

MK is vooral een ganker, prima zolang die heroes alleen vind en kan killen maar in teamfights vind ik hem niet zo heel erg sterk. chain stun en plat gaat 'ie.

Overigens: wat is die nieuwe hud crap. krijg pijn aan m'n ogen van dat ding en allemaal belangrijke shit staat er niet in.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  woensdag 14 december 2016 @ 13:28:02 #130
383398 Kyubey
Chuuni or not chuuni
pi_167320514
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 23:36 schreef Harlon het volgende:

[..]

Overigens: wat is die nieuwe hud crap. krijg pijn aan m'n ogen van dat ding en allemaal belangrijke shit staat er niet in.
Dit. Nu kun je het met alt wel zien, maar eerst was het in een oogopslag. Gewoon veranderen om het veranderen. Er is al gespeculeerd dat het is om meer LoL spelers aan te trekken.
Helemaal super.
pi_167326447
Wat is dit nu weer. Even snel een potje spelen en anders is anders!

Naast de nieuwe hero en andere map voelt het hele spel anders. In mijn opinie niet beter, maar dat kan nog veranderen na een paar potjes. Wel kut dat je in een ranked spel zit en er zijn ineens zoveel dingen nieuw + een hero die over bomen heen kan huppelen :D
  woensdag 14 december 2016 @ 18:46:42 #132
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_167326620
Alles was eerst idd zo in een oogopslag te zien, nu is het echt even turen voordat je de nodige informatie hebt.
Ik dacht meteen toen ik het zag dat het idd gewoon is om ander publiek aan te trekken, meer LoL en HotS volk omdat het wat meer cartoony is. Nieuwe UI is echt een handicap, alles is gewoon veel te klein en niet duidelijk.
pi_167334150
anoTQ.gif
  woensdag 14 december 2016 @ 22:49:13 #134
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_167334468
je bent me net voor :D
gaat alleen deze patch minder op want dit microscopische lettertype slaat nergens op.

En mensen die geen patch notes lezen :') casuals.
pi_167334702
Vergeet deze niet aan te vinken
5uzkHkJ.png
pi_167335750
quote:
10s.gif Op woensdag 14 december 2016 22:49 schreef Quotidien het volgende:
je bent me net voor :D
gaat alleen deze patch minder op want dit microscopische lettertype slaat nergens op.

En mensen die geen patch notes lezen :') casuals.
casual hier. Wie gaat er nou patch notes lezen, dacht dat niemand dat ooit deed.
pi_167335889
quote:
Die blijft mooi ja. Maar het gebitch gaat niet zo zeer over de patch of over de nieuwe map, maar vooral over de EXTREME GODVERGETEN BAGGER HUD.

Paar dingen die je met een HUD wil doen: zoveel mogelijk info in zo min mogelijk ruimte en dan de belangrijkste dingen zo prominent mogelijk. Mana en HP zijn nogal belangrijk, ze zitten nog net niet in een hoekje weggemoffeld maar scheelt niet veel meer. Nieuwe hud maken is op zich prima, maar zorg dan dat het een verbetering is ten opzichte van de oude.
pi_167336296
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 23:46 schreef Harlon het volgende:

[..]

Die blijft mooi ja. Maar het gebitch gaat niet zo zeer over de patch of over de nieuwe map, maar vooral over de EXTREME GODVERGETEN BAGGER HUD.

Paar dingen die je met een HUD wil doen: zoveel mogelijk info in zo min mogelijk ruimte en dan de belangrijkste dingen zo prominent mogelijk. Mana en HP zijn nogal belangrijk, ze zitten nog net niet in een hoekje weggemoffeld maar scheelt niet veel meer. Nieuwe hud maken is op zich prima, maar zorg dan dat het een verbetering is ten opzichte van de oude.
Ach, in twee dagen hebben ze al veel frustraties weggehaald. Ik ben er ook (nog) niet echt fan van maar er is al verbetering. Ook denk ik dat die slechte HUD een beetje een bliksemafleider is, hadden ze de HUD niet veranderd dan was iedereen aan het bitchen over de talenttree of de veranderingen in de map. Ik vind de map nu teveel een battle arena geworden ipv een stuk natuur.

[ Bericht 2% gewijzigd door hehehe op 15-12-2016 00:21:45 ]
  donderdag 15 december 2016 @ 00:21:52 #139
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_167336388
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2016 23:39 schreef sjaak_trekbek het volgende:

[..]

casual hier. Wie gaat er nou patch notes lezen, dacht dat niemand dat ooit deed.
Als het alleen maar dingen waren van +1 armor of +5 base dmg dan zou het niet per se hoeven. Maar sommige items en heroes zijn "reworked" en je wilt toch even weten wat en hoe?

En sowieso als een hero +5 dmg krijgt of wat meer armor kan die zomaar een veel sterkere laning phase hebben.
pi_167336623
Precies wat kwotodien zegt!

Dota-2-%D1%84%D1%8D%D0%BD%D0%B4%D0%BE%D0%BC%D1%8B-doom-juggernaut-783866.png
  donderdag 15 december 2016 @ 01:45:38 #141
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_167337242
Dat +1 armor voorbeeld was idd op deze klassieke doom change gebaseerd _O_
pi_167337658
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 00:21 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Als het alleen maar dingen waren van +1 armor of +5 base dmg dan zou het niet per se hoeven. Maar sommige items en heroes zijn "reworked" en je wilt toch even weten wat en hoe?

En sowieso als een hero +5 dmg krijgt of wat meer armor kan die zomaar een veel sterkere laning phase hebben.
Ik kom van mn werk en wil een potje spelen voor het eten en na het eten. Geen tijd/zin om alles helemaal door te lezen. Ik leer de dingen wel door ervaring :p.

Soms alleen een beetje frustrerend. Vooral dat je ineens niet meer kan bewegen door een rod of atos en een dude die uit de bomen springt of een heel team dat midden in de jungle tped.

Na twee potjes weet ik t meeste inmiddels wel, volgens mij. Behalve de extra lvl up extra's.

Grootste verschil is dat ik nu minder snel kan shoppen en even moet bedenken waar ik wards plaats.

Daarbij vind ik t kut dat je units waar je op klikt rechts ziet ipv onderin. Maar dat zijn gewoon dingen waaraan je moet wennen.

Momenteel voelt t allema wat kinderachtig en lijkt het mij alsof ze meer richting world of warcraft gaan ofzo
pi_167338552
Je kunt ook gewoon stats bekijken op sites zoals deze: http://www.unitstatistics.com/dota2/

Ook wel veel cijfertjes maar goed, is wel leuk om te sorteren en zien welke hero's (qua stats dan) de sterkste zijn.

Ik heb de nieuwe Dota nog niet gespeeld, ben een beetje bang geworden nu ik lees over talents enzo ;(
An old friend once said that Mozart, Beethoven, and Chopin never died. They simply became music. So I hope you will enjoy this last piece... very much.
pi_167339498
Ik heb nu 4 potjes gespeeld en ze zijn allemaal besloten door wie als eerste monkey king kon kiezen...

Daarbij support ik graag en dat is na deze update helemaal niet meer in het voordeel. Je kan beter 5 vechters kiezen, lijkt het wel :"(
pi_167340324
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 00:14 schreef hehehe het volgende:

[..]

Ach, in twee dagen hebben ze al veel frustraties weggehaald. Ik ben er ook (nog) niet echt fan van maar er is al verbetering. Ook denk ik dat die slechte HUD een beetje een bliksemafleider is, hadden ze de HUD niet veranderd dan was iedereen aan het bitchen over de talenttree of de veranderingen in de map. Ik vind de map nu teveel een battle arena geworden ipv een stuk natuur.
Multi Ogre Battle Arena?
pi_167341564
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 06:59 schreef sjaak_trekbek het volgende:

Grootste verschil is dat ik nu minder snel kan shoppen en even moet bedenken waar ik wards plaats.

Daarbij vind ik t kut dat je units waar je op klikt rechts ziet ipv onderin. Maar dat zijn gewoon dingen waaraan je moet wennen.

Voor de wards: 2016-12-14-new-ward-spots-and-terrain-changes-in-700

Voor de units die je rechts of links ziet ipv onderin is deze optie: 5uzkHkJ.png
pi_167344271
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 12:45 schreef hehehe het volgende:

[..]

Voor de wards: [ afbeelding ]

Voor de units die je rechts of links ziet ipv onderin is deze optie: [ afbeelding ]
grootste ergernis met de HUD is nog altijd dat mana en healthbar zo weggestopt zijn onderin. Moet echt afgaan op de bars boven m'n hero en da's kut.
  donderdag 15 december 2016 @ 16:52:40 #148
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_167346963
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 10:39 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Ik heb nu 4 potjes gespeeld en ze zijn allemaal besloten door wie als eerste monkey king kon kiezen...

Zal wel meevallen aangezien MK in geen enkele bracket hoger dan 50% winrate heeft.
  vrijdag 16 december 2016 @ 20:32:09 #149
383398 Kyubey
Chuuni or not chuuni
pi_167381084
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 16:52 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Zal wel meevallen aangezien MK in geen enkele bracket hoger dan 50% winrate heeft.
Daar lijkt het op ja.

Toch is het mijn ervaring. En daarbij mis ik de leuke potjes, terwijl ik het inmiddels echt wel geprobeerd heb. De spellen zijn veel oneerlijker en de spelers veel eigenwijzer/irritanter.

quote:
Dat is ook een klacht opzich! Voor het potje zet ik mijn geluid uit omdat ik hiervan in combinatie met het beeld gek word :p.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')